Twitter feed puilt inmiddels uit met sterke 'insider' berichten dat RAI exit is, en LEC in de 2019 Ferrari zit..

[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 06-09-2018 07:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 06-09-2018 07:42 ]
Het enige wat ik lees, is dat er vandaag een aankondiging komt, vanuit LEC.nachtnet schreef op donderdag 6 september 2018 @ 07:42:
Twitter feed puilt inmiddels uit met sterke 'insider' berichten dat RAI exit is, en LEC in de 2019 Ferrari zit..[afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat zou weleens het geluk van vandoorne kunnen zijn. Kimi had van mij mogen blijven, maar vers bloed is ook wel leuk.nachtnet schreef op donderdag 6 september 2018 @ 07:42:
Twitter feed puilt inmiddels uit met sterke 'insider' berichten dat RAI exit is, en LEC in de 2019 Ferrari zit..[afbeelding]
Ik ben blij dat Kimi en Alonso verdwijnen, prima coureurs met wereldtitels maar als je tegen de 40 loopt moet je lekker wat anders gaan doen.MikeyMan schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:00:
[...]
Dat zou weleens het geluk van vandoorne kunnen zijn. Kimi had van mij mogen blijven, maar vers bloed is ook wel leuk.
Hoop wel dat er de komende jaren wat doorstroom blijft. Nu zoveel coureurs in een korte tijd wisselen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wikipedia: List of Formula One recordsHeAdWaVe74 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:48:
Wie zijn er na Raikonen , Vettel en Hamilton de gevestigde orde in de F1 ?
is er een rijtje met races gereden ? iemand?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Verwijderd
Alonso vergeet je nogHeAdWaVe74 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:48:
Fernando Alonso - 305HeAdWaVe74 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:48:
[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 06-09-2018 08:56 ]
Alonso gaat dit jaar Button en Schumacher nog voorbij.demo31051987 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:56:
[...]
Fernando Alonso - 305
Kimi Räikkönen - 285
Lewis Hamilton - 222
Sebastian Vettel - 212
Nico Hülkenberg - 149
Sergio Pérez - 148
Daniel Ricciardo - 143
Romain Grosjean - 136
Valtteri Bottas - 111
Marcus Ericsson - 90
Kevin Magnussen - 74
Carlos Sainz Jr. - 74
Max Verstappen - 74
Esteban Ocon - 43
Stoffel Vandoorne - 34
Lance Stroll - 34
Pierre Gasly - 19
Brendon Hartley - 18
Charles Leclerc - 14
Sergey Sirotkin - 14
Bron: Wikipedia: List of Formula One drivers
Magnussen heeft in 2015 maar 1 race gereden:DesireHD schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:59:
Klopt dat wel? Hoe kan het dat Kevin Magnussen op eenzelfde aantal starts zit als Verstappen? Die was toch al een paar jaar eerder?
Ah, dat was ook zo, volgens de NL Wiki heeft ie zelfs een DNS in Australië 2015... Thx!demo31051987 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:01:
[...]
Magnussen heeft in 2015 maar 1 race gereden:
2014 - 19 starts
2015 - 1 start
2016 - 21 starts
2017 - 20 starts
2018 - 14 starts
Leeftijd heeft er neits mee te maken wmb, als iemand van 40 nog beter is dan een 18 jarige; dan gewoon laten rijden. Klaar. Enige waarop gemeten moet worden is prestaties.Jackson6 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:28:
[...]
Ik ben blij dat Kimi en Alonso verdwijnen, prima coureurs met wereldtitels maar als je tegen de 40 loopt moet je lekker wat anders gaan doen.
Hamilton begint ook al wat ouder te worden maar als hij dit jaar wereldkampioen wordt zie ik hem er wel voor aan om Schumacher aan te gaan vallen en voor 7 of 8 wereldtitels te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 06-09-2018 09:08 ]
Dank je!demo31051987 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:56:
[...]
Fernando Alonso - 305
Kimi Räikkönen - 285
Lewis Hamilton - 222
Sebastian Vettel - 212
Nico Hülkenberg - 149
Sergio Pérez - 148
Daniel Ricciardo - 143
Romain Grosjean - 136
Valtteri Bottas - 111
Marcus Ericsson - 90
Kevin Magnussen - 74
Carlos Sainz Jr. - 74
Max Verstappen - 74
Esteban Ocon - 43
Stoffel Vandoorne - 34
Lance Stroll - 34
Pierre Gasly - 19
Brendon Hartley - 18
Charles Leclerc - 14
Sergey Sirotkin - 14
Bron: Wikipedia: List of Formula One drivers
[ Voor 6% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 06-09-2018 09:13 ]
Merkwaardige conclusie.mark-k schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:20:
Eigenlijk doet Williams het nu dus gewoon beter dan vorig seizoen
Kimi, 11 jaar geleden voor het laatst WKAdlermann schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:08:
[...]
Leeftijd heeft er niets mee te maken wmb, als iemand van 40 nog beter is dan een 18 jarige; dan gewoon laten rijden. Klaar. Enige waarop gemeten moet worden is prestaties.
Ja en? Maar als ze nog steeds beter zijn dan andere coureurs, dan mogen ze gewoon blijven rijden wmb hoor.Jackson6 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:19:
[...]
Kimi, 11 jaar geleden voor het laatst WK
Alonso, 12 jaar geleden voor het laatst WK
Nuff said, nee geintje dat is veeeeel te kort door de bocht maar Kimi gaat nooit meer WK worden en Alonso ook niet, dat is gewoon zeker, ook als ze niet zouden stoppen.
Moet het idd rectificeren aangezien ik van Felipe zijn eindstand uitgegaan was terwijl dit schema t/m Monza was.
Kimi had dit jaar nog prima wereldkampioen kunnen worden. Het is dat Ferrari hem overduidelijk als tweede coureur inzet dat het hem niet lukt. Als Kimi de F1 verlaat verliezen we toch een van de markantste figuren van de afgelopen jaren.Jackson6 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:19:
[...]
Kimi, 11 jaar geleden voor het laatst WK
Alonso, 12 jaar geleden voor het laatst WK
Nuff said, nee geintje dat is veeeeel te kort door de bocht maar Kimi gaat nooit meer WK worden en Alonso ook niet, dat is gewoon zeker, ook als ze niet zouden stoppen.
"When you grow up your heart dies"
Kimi (of Ferrari) zou in dat geval alleen een kans maken als ook Mercedes beide coureurs vrijuit laat racen. Zolang Bottas overduidelijk in dienst rijdt van Hamilton zou het zelfmoord zijn voor een team om daar geen strategie (een nummer 1 rijder) tegenover te zetten.sjaool schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:30:
[...]
Kimi had dit jaar nog prima wereldkampioen kunnen worden. Het is dat Ferrari hem overduidelijk als tweede coureur inzet dat het hem niet lukt. Als Kimi de F1 verlaat verliezen we toch een van de markantste figuren van de afgelopen jaren.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
[ Voor 3% gewijzigd door iichel op 06-09-2018 10:24 ]
Daar heb je idd een punt, Leclerc zal zeker de eerste helft van 2019 niet veel kunnen doen om VET aan de titel te helpen. RAI heeft daar veel meer erving mee.iichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:48:
Stel dat Leclerc daadwerkelijk Raikkonen zal vervangen, wat zal dat voor de moraal bij Kimi en bij z'n monteurs doen?
Vettel heeft Kimi toch wel nodig om wellicht WDC te worden (schat ik zo in) en WCC gaat ook niet op alleen Vettel z'n resultaten.
Stel, Kimi verliest z'n motivatie en doesn't give a crap anymore, dan ben ik bang dat Mercedes er met beide prijzen vandoor gaat.
Ik denk dat @iichel het over dit jaar heeft. Als RAI weg moet dan zal mogelijk zijn motivatie in de laatste 7 races minder zijn.TakeAway schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:54:
[...]
Daar heb je idd een punt, Leclerc zal zeker de eerste helft van 2019 niet veel kunnen doen om VET aan de titel te helpen. RAI heeft daar veel meer erving mee.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Alleen de Q battle zegt al genoeg, Vettel is gewoon echt beter dan Kimi, tweede rijder of niet. Z'n staat van dienst is dik in orde hoor maar ik vind het een vage kerel die nooit lacht en altijd als een idioot de pers te woord staat. De één vind het grappig en noemt het cult, maar ik vind het gewoon een mafkees.sjaool schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:30:
[...]
Kimi had dit jaar nog prima wereldkampioen kunnen worden. Het is dat Ferrari hem overduidelijk als tweede coureur inzet dat het hem niet lukt. Als Kimi de F1 verlaat verliezen we toch een van de markantste figuren van de afgelopen jaren.
Ik denk niet dat @iichel denkt dat RAI dit jaar al vervangen gaat worden.alesandro_46 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat @iichel het over dit jaar heeft. Als RAI weg moet dan zal mogelijk zijn motivatie in de laatste 7 races minder zijn.
Kimi is gewoon een kerel die komt werken voor zijn werk en geen zin heeft in het hele circus eromheen. Gewoon een rauwe Fin ipv zo'n fake smile Hamilton met zn "best crowd ever" speeches elke keer. Zou hij n keer wat meer lol mogen hebben, vast wel, maar verder vind ik t gewoon een coole kerel die zn eigen ding doet.Jackson6 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:01:
[...]
Alleen de Q battle zegt al genoeg, Vettel is gewoon echt beter dan Kimi, tweede rijder of niet. Z'n staat van dienst is dik in orde hoor maar ik vind het een vage kerel die nooit lacht en altijd als een idioot de pers te woord staat. De één vind het grappig en noemt het cult, maar ik vind het gewoon een mafkees.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe goed je in de Q battle je gaspedaal in kan trappen en bochten kan nemen biedt geen enkele garantie of je in de race ook je tegenstanders achter je kan houden. Net als dat het niet uit maakt of je teamgenoot beter is dan jij, maar enkel of de mogelijke vervanger aantrekkelijker is.Jackson6 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:01:
[...]
Alleen de Q battle zegt al genoeg, Vettel is gewoon echt beter dan Kimi, tweede rijder of niet. Z'n staat van dienst is dik in orde hoor maar ik vind het een vage kerel die nooit lacht en altijd als een idioot de pers te woord staat. De één vind het grappig en noemt het cult, maar ik vind het gewoon een mafkees.
Kimi is inderdaad heerlijk om naar te kijken op die manier. Als je je afvraagt waar hij plezier heeft, volg z'n Instagram. Daar plaatst hij regelmatig shots uit z'n dagelijks leven, en aan het commentaar is duidelijk af te lezen dat er geen marketing achter zitmark-k schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:03:
[...]
Kimi is gewoon een kerel die komt werken voor zijn werk en geen zin heeft in het hele circus eromheen. Gewoon een rauwe Fin ipv zo'n fake smile Hamilton met zn "best crowd ever" speeches elke keer. Zou hij n keer wat meer lol mogen hebben, vast wel, maar verder vind ik t gewoon een coole kerel die zn eigen ding doet.
[ Voor 32% gewijzigd door Stoelpoot op 06-09-2018 10:11 ]
Heb je Kimi niet gezien toen zijn zoontje erbij was? Dat was volgens mij in België. Kimi krijg zijn glimlach niet van zijn gezicht. En met het bouwen van een houten speelpaleis in zijn achtertuin had hij behoorlijk veel lol als ik zijn Instagram mag geloven.mark-k schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:03:
[...]
Kimi is gewoon een kerel die komt werken voor zijn werk en geen zin heeft in het hele circus eromheen. Gewoon een rauwe Fin ipv zo'n fake smile Hamilton met zn "best crowd ever" speeches elke keer. Zou hij n keer wat meer lol mogen hebben, vast wel, maar verder vind ik t gewoon een coole kerel die zn eigen ding doet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nah dat was omdat hij z'n vrouw het dak op gejaagd had.Jasphur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:30:
[...]
...
En met het bouwen van een houten speelpaleis in zijn achtertuin had hij behoorlijk veel lol als ik zijn Instagram mag geloven.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Ik bedoelde tijdens zijn verplichtingen, als hij zelfs met zijn gezin in de vrije tijd geen lol zou hebben zou hij wel echt een kutleven hebben.Jasphur schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:30:
[...]
Heb je Kimi niet gezien toen zijn zoontje erbij was? Dat was volgens mij in België. Kimi krijg zijn glimlach niet van zijn gezicht. En met het bouwen van een houten speelpaleis in zijn achtertuin had hij behoorlijk veel lol als ik zijn Instagram mag geloven.
Niks van Bosch?!iichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:44:
In de regel geloof ik dat de PU compleet van de OEM komt, de klant zorgt zelf voor:
- koelers/intercooler
- pijpen/slangen
- hydrauliek + versnellingsbak
- batterij (niet ERS) en dynamo
- uitlaat
waar ik niet zeker over ben: waterpomp, oliepomp
ECU komt van de FIA en is gemaakt door McLaren, ERS CE komen van de OEM
Dus de PU van McLaren en RedBull is 1:1 hetzelfde, alleen dat rijtje randcomponenten en het chassis is anders? Kan er dan echt zó veel verschil in zitten?iichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:44:
In de regel geloof ik dat de PU compleet van de OEM komt, de klant zorgt zelf voor:
- koelers/intercooler
- pijpen/slangen
- hydrauliek + versnellingsbak
- batterij (niet ERS) en dynamo
- uitlaat
waar ik niet zeker over ben: waterpomp, oliepomp
ECU komt van de FIA en is gemaakt door McLaren, ERS CE komen van de OEM
Vergeet het chassis niet. Dat van Red Bull is veeeele malen beter dan dat van Mclaren. Denk maar aan de downforce e.d.Bob Popcorn schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:12:
[...]
Dus de PU van McLaren en RedBull is 1:1 hetzelfde, alleen dat rijtje randcomponenten en het chassis is anders? Kan er dan echt zó veel verschil in zitten?
Ja hoor en daarnaast is het behoorlijk essentieel hoe de componenten geplaatst worden en hoeveel koeling de PU krijgt. Newey beschrijft in z'n boek hoe ze de 1e generatie KERS batterijen bijvoorbeeld rondom de uitlaat hebben geprobeerd te plaatsen. Dat ging redelijk slecht, die gingen vaak stuk maar uiteindelijk hebben ze het voor elkaar gekregen met een leuk voordeeltje in packaging.Bob Popcorn schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:12:
[...]
Dus de PU van McLaren en RedBull is 1:1 hetzelfde, alleen dat rijtje randcomponenten en het chassis is anders? Kan er dan echt zó veel verschil in zitten?
[ Voor 20% gewijzigd door iichel op 06-09-2018 11:21 ]
Tja, achteraf bleek het dus geen GP2 engine te zijn, maar een GP2 chassis.Bob Popcorn schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:12:
Thanks, dit bevestigt mijn vermoedensiichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:15:
[...]
Ja hoor en daarnaast is het behoorlijk essentieel hoe de componenten geplaatst worden en hoeveel koeling de PU krijgt. Newey beschrijft in z'n boek hoe ze de 1e generatie KERS batterijen bijvoorbeeld rondom de uitlaat hebben geprobeerd te plaatsen. Dat ging redelijk slecht, die gingen vaak stuk maar uiteindelijk hebben ze het voor elkaar gekregen met een leuk voordeeltje in packaging.
Daarnaast zie je behoorlijk wat variatie in de vorm van de sidepods en de bovenste intake, dat heeft alles te maken met de layout van de koelerpakketten. Red Bull heeft hele smalle sidepods terwijl bijvoorbeeld Sauber 4 inlaten bovenop heeft. Ik vermoed, maar dat is slechts educated speculation, dat een van de problemen met de Red Bulls is, dat ze de PU minimaal/te weinig koelen.
Manor had bijvoorbeeld in 2016 een Mercedes PU, en de fabriek-silver arrows en die Manors konden bijna niet verder uit elkaar liggen dan dat. Dezelfde PU, ander chassis, andere coureurs. Misschien dat 300-400M euro in budget dan toch wat uitmaakt
Persoonlijk erg dubbel. Ben erg benieuwd hoe goed LeClerc nou echt is, maar naderzijds zal ik Kimi erg gaan missen in de voorhoede.(Google translate) - It's done, Charles Leclerc is the next Ferrari driver. Today, Maranello will announce a 20-year-old monastic agreement for 2019 and 2020, Gazzetta writes in a Thursday morning newspaper.
Zo'n beslissing heeft waarschijnlijk meer kanten dan alleen maar meer PK's. Vergeet niet dat Renault en Red Bull al jaren elkaars lievelingsvijand waren en dat ze beide misschien gewoon toe waren aan iets nieuws. Dat ze uit elkaar gaan is voor beide gemoederen niet een ramp.Bob Popcorn schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:20:
[...]
Thanks, dit bevestigt mijn vermoedensMijn vraag kwam overigens voort uit een discussie met een collega over de overstap naar Honda. Volgens hem is dat het doodsvonnis voor RedBull en volgens mij valt het wel mee.
Als ik een andere bron bekijk is het toch nog gewoon allemaal speculatie dat er vandaag wellicht eventueel bevestiging zou kunnen komen. Maar we zullen het vandaag wel horen dan, of niet.Temujin schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:21:
https://www.is.fi/formula1/art-2000005817068.html - Fins artikel
Het is gebeurd. Kimi zal ferrari moeten verlaten en plaats maken voor LeClerc.
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 06-09-2018 11:53 ]
De hoeveelheid geruchten zegt vaak wel iets over de waarheid ervan. Ik durf hem inmiddels wel aan dat het Leclerc wordt.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:35:
[...]
Als ik een andere bron bekijk is het toch nog gewoon allemaal speculatie dat er vandaag wellicht eventueel bevestiging zou kunnen komen. Maar we zullen het vandaag wel horen dan, of niet.
Ik volg F1 al sinds de jaren 90 en als ik iets geleerd heb over rook en vuur, is dat als je door de rook niks meer kan zien, er ook een vuur is. Dus met zoveel geruchten lijkt het zeker dat het exit Kimi is.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:35:
[...]
Als ik een andere bron bekijk is het toch nog gewoon allemaal speculatie dat er vandaag wellicht eventueel bevestiging zou kunnen komen. Maar we zullen het vandaag wel horen dan, of niet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Als het echt waar is ben ik benieuwd hoe LeClerc omgaat met de druk, want die is enorm bij Ferrari. Hij wordt echt voor de leeuwen gegooid zo. Eerst nog een jaartje bij Sauber of Haas zou beter zijn denk ik.Temujin schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:21:
https://www.is.fi/formula1/art-2000005817068.html - Fins artikel
Het is gebeurd. Kimi zal ferrari moeten verlaten en plaats maken voor LeClerc.
Persoonlijk erg dubbel. Ben erg benieuwd hoe goed LeClerc nou echt is, maar naderzijds zal ik Kimi erg gaan missen in de voorhoede.
Wat een boeveniichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:58:
Nog een leuke video in begrijpelijke taal waarom de Haas van Grosjean niet legaal was, wat resulteerde in DSQ
[video]
Chainbear
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Williams en Mercedes hebben ook dezelfde PU. Trek je conclusie.Bob Popcorn schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:12:
[...]
Hoe denk je dat de kwaliteit van de feedback van Strolliebollie is als Strolliebollie niet eens voelt dat hij een lekke band heeft?RonaldMcDonald schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:22:
[...]
Williams en Mercedes hebben ook dezelfde PU. Trek je conclusie.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Weet ik meteen welk boek ik ga lezen na deze:iichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:15:
[...]
Newey beschrijft in z'n boek hoe ze de 1e generatie KERS batterijen bijvoorbeeld rondom de uitlaat hebben geprobeerd te plaatsen. Dat ging redelijk slecht, die gingen vaak stuk maar uiteindelijk hebben ze het voor elkaar gekregen met een leuk voordeeltje in packaging.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Maar geen ex-WCD rijderRonaldMcDonald schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:22:
[...]
Williams en Mercedes hebben ook dezelfde PU. Trek je conclusie.
JohanKupers schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:32:
[...]
Weet ik meteen welk boek ik ga lezen na deze:
[afbeelding]
Ben ook benieuwd. Als er ook van hem verwacht wordt dat hij eerst braaf in dienst van Vettel gaat rijden kan het wel eens lastig worden.warp schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:53:
[...]
Als het echt waar is ben ik benieuwd hoe LeClerc omgaat met de druk, want die is enorm bij Ferrari. Hij wordt echt voor de leeuwen gegooid zo. Eerst nog een jaartje bij Sauber of Haas zou beter zijn denk ik.
En zeer spijtig van Kimi, ik had hem liever nog een jaartje zien blijven...
plottwist ....MikeyMan schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:09:
Vettel is al eerder verrast...door Ricciardo. Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat
Vettel was al bezig met Ferrari, is niet hetzelfde.MikeyMan schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:09:
Vettel is al eerder verrast...door Ricciardo. Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat
Mwah, Fer was wel aan het inhalen, maar het was echt niet dat hij zonder die blunders 'even' kampioen zou worden op de manier hoe HAM (en natuurlijk ROS) dit wisten te halen.alexbl69 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:03:
Aan de andere kant; dit is al Vettels 4e seizoen bij Ferrari. Het feit dat het hem dit jaar waarschijnlijk weer niet lukt is voor een groot deel toe te schrijven aan zijn eigen blunders. Dus hoeveel krediet heeft de Duitser eigenlijk nog in Maranello?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat begrijp ik, maar dat was het punt niet. In dat opzicht kan je ook zeggen dat McLaren Alonso heeft, die een kruiwagen nog in de top 10 weet te trekken. Maar toch red de McLaren het niet om bij een Red Bull te blijven.asing schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:30:
[...]
Hoe denk je dat de kwaliteit van de feedback van Strolliebollie is als Strolliebollie niet eens voelt dat hij een lekke band heeft?
De basis mag misschien niet goed zijn maar feedback van je coureurs helpt dan enorm. Nu kan je roepen dat ze in Kubica een ervaren restrijder hebben maar er mag amper getest worden.
[ Voor 8% gewijzigd door RonaldMcDonald op 06-09-2018 13:29 ]
Ze zouden zeker niet 'even' kampioen worden, maar 3 blunders van Vettel hebben er wel voor gezorgd dat de kans wel heel klein is geworden...SinergyX schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:17:
[...]
Mwah, Fer was wel aan het inhalen, maar het was echt niet dat hij zonder die blunders 'even' kampioen zou worden op de manier hoe HAM (en natuurlijk ROS) dit wisten te halen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Vergeet niet hoe Schumacher weg is gegaan bij Ferrari.Bart-Willem schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:08:
Zou wat zijn als Vettel eruit wordt gegooid en Leclerc zijn vervanger wordt.Iets met Prost, Capelli en Raikkonen die ooit met een jaarsalaris eruit gedonderd zijn @ Ferrari.
Je zet het verkeerd neerwowly schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:53:
Als ik het goed las heeft iedere motorleverancier zo’n precombustion chamber, alleen zijn ze zelf helemaal vanaf scratch beginnen te ontwikkelen. Grappig dat ze proberen alle energie eruit proberen te halen die er is de benzine zit. Lijkt me een leuke baan als je dit hebt gestudeerd op de TU
With a bang?Wom schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:57:
[...]
Vergeet niet hoe Schumacher weg is gegaan bij Ferrari.
Ik geloof het pas als Ferrari het tweetTrekDr0p schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:24:
Gazetta dello sport tweet,
Dat LEC volgend jaar naar FER gaat
https://twitter.com/tancr...tatus/1037627532512768000
I intend to live forever. So far, so good.
Als hij een primeur had, had hij geen typefout gemaakt, het is zeker aannemelijk, maar ik wacht wel officiele nieuwe van FER af.TrekDr0p schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:24:
Gazetta dello sport tweet,
Dat LEC volgend jaar naar FER gaat
https://twitter.com/tancr...tatus/1037627532512768000
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In ieder geval niet zo vrijwillig als dat in het begin aangenomen werd. Ferrari was aan het kijken voor een coureur die Schumacher kon vervangen. In dat tijdperk was het Raikonnen of Alonso welke de meeste aanspraak maakten. Todt is persoonlijk voor het aantrekken van Alonso gaan liggen wegens een conflict wat eerder speelde en wilde verder met Schumacher. Montezemolo wilde echter vervanging en heeft toen vrij brutaal Raikonnen gecontacteerd in zomer 2005. Die wilde maar al te graag weg want die kon niet met Ron Dennis door één deur. Dat kwam naar buiten toen Kimi een contract voor het leven kon tekenen bij McLaren maar dit pertinent weigerde. Montezemolo wilde de concurrentie voor zijn en tekende Kimi dus vrij snel.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 06-09-2018 14:58 ]
Inderdaad, je raakt nooit energie kwijt, er komt alleen energie vrij op een manier die je niet wilt, namelijk warmte ipv kinetische energie.asing schreef op donderdag 6 september 2018 @ 14:14:
[...]
Je zet het verkeerd neer. Er zit een bepaald aantal MegaJoules aan energie in een liter benzine en het is de kunst deze maximaal om te zetten in beweging en zo min mogelijk in warmte.
Of je zet het om in massa, maar dat lijkt me helemaal niet wenselijk voor een formule 1 auto.mark-k schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:05:
[...]
Inderdaad, je raakt nooit energie kwijt, er komt alleen energie vrij op een manier die je niet wilt, namelijk warmte ipv kinetische energie.
Ik vind Massa wel wenselijk in een F1 autoDeKaerften schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:10:
[...]
Of je zet het om in massa, maar dat lijkt me helemaal niet wenselijk voor een formule 1 auto.
felipe massa?Pathogen schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:10:
[...]
Ik vind Massa wel wenselijk in een F1 auto
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Blijven we nou Massaal deze opmerking maken?
Zolang de Massa het leuk blijft vinden schijnbaar wel...WhySoSerious schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:19:
[...]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Til er niet te zwaar aan.WhySoSerious schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:19:
[...]
1 bocht, das nog minder dan 10 seconden, als ik die beelden zie. Mega gaafsjaool schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:25:
Die arme Massa die ooit circa 10-20 seconden wereldkampioen is geweest?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Haha niets mis mee om om de zoveel tijd even de hartslag te laten versnellen
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Jeetjekevlar01 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:45:
https://www.f1today.net/n...ep-aan-al-onze-gebruikers
*gniffel*
Wel sneu eigenlijk...
Haha ik zag eigenlijk gelijk de datum van publicatie, toen wist ik voldoende.sjaool schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:50:
@WhySoSerious Ik tuinde er eerst ook in tot ik de @ScudreiaFerrari spelfout en vele advertenties in de reacties zag.
[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious op 06-09-2018 15:51 ]
De werkelijkheid van het internet is ook bij f1today binnengekomen. Trolls will be trolls en die moet je zo min mogelijk de kans geven gelezen te worden.kevlar01 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:45:
*gniffel*
Wel sneu eigenlijk...
Site is qua community de laatste jaren inderdaad wel achteruit gegaan.
De turbo van Ferrari wordt ook gewoon bij Honeywell gemaaktiichel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:10:
Waarschijnlijk wel bij Mercedes/Ferrari, maar dat is dan geleverd door de OEM. De TJI injectoren van Ferrari zijn bijvoorbeeld van Mahle en het schijnt dat de MGU-K van Magnetti Marelli is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Kijk, dit is nou waarom we op GoT dus niet publiekelijk maken wie is verbannen en wie niet. We willen geen schandpaal creëren, en al helemaal geen schandpaalcultuur hebben in lopende topics. Laat dit dan ook, ook als je iemand herkent van die lijst.kevlar01 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:45:
*gniffel*
Wel sneu eigenlijk...
[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-09-2018 16:45 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq