[F1] Seizoen 2018 - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 96 Laatste
Acties:
  • 556.948 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:23

basvn

Breezand - NHN

RBR is ondertussen het Junior team geworden :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Vergne naar TR.

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik denk wel dat Verstappen volgend jaar geen excuus meer heeft om met minder punten dan zijn teamgenoot te eindigen. Stiekem zou hij dat ook voor dit jaar niet moeten hebben.

excuus voor de dubbelpost

[ Voor 11% gewijzigd door 3x3 op 20-08-2018 22:36 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 19:52
Is dit een gedachte of heb je het een officiële mededeling gevonden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Wat gaat er met sainz gebeuren dan? Mclaren? :?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akerssies
  • Laatst online: 15-09 19:52
Bensimpel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:15:
Jup gaat naar Mclaren :) Maar dat is al oud nieuws :+

https://www.gpupdate.net/...-opvolger-alonso-in-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51
Bensimpel schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:15:
Die was al bevestigd als opvolger van Alonso... Wel op blijven letten tijdens de zomerstop..gebeurt ineens heel veel :+

En intussen gaat Norris FP1 rijden voor McLaren in Spa.
Direct duel met Vandoorne op een echt rijders circuit..

En in Monza mag hij nog een keer, maar dan in de auto van VAN..

Het vuurtje wordt opgestookt onder de voeten van Stoffel. Erop of eronder, maar hij zal moeten laten zien wat hij waard is.

[ Voor 7% gewijzigd door sanderb op 20-08-2018 23:19 ]

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pinda powerrr schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:55:
[...]
GP van Duitsland is toch niet meer?
Ff serieus, dat is schijnbaar nog niet helemaal definitief (gezien de positieve publieksaantallen voor dit jaar). Deur staat nog op een kier (volgens AMuS).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:54
voor de mensen die altijd zeiken op de regie tijdens een race:

Gaat er heel ontspannen aan toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:18

pinda powerrr

Slow down...

hardware-lover schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:33:
[...]

Ff serieus, dat is schijnbaar nog niet helemaal definitief (gezien de positieve publieksaantallen voor dit jaar). Deur staat nog op een kier (volgens AMuS).
Zou er ook gewoon moeten zijn. Duits team, twee Duitsers, waarvan een viervoudig wereldkampioen. Dat moet toch een soort van chauvinisme opwekken bij de Duitsers?

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beter laat dan....

Hungaroring

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Bartske schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:35:
voor de mensen die altijd zeiken op de regie tijdens een race:

[video]

Gaat er heel ontspannen aan toe :+
Controlled chaos!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
Misschien heb ik te weinig races gezien dit seizoen, maar ik geloof nog niet in Pierre. Hij bleef net te lang op de reserve bank zitten bij RB (i.p.v. KVY) om een echt serieuze kandidaat te zijn.

Voor 2019 wel veel nummer 1 // nummer 2 rijders. :+

HAM, VET, VER, RIC. LEC, SAI
vs.
BOT, RAI, GAS, HUL, ERI, VAN/NOR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ah, Gasly is ook bevestigd. Leuk voor hem, maar ik ben bang dat het een slachting gaat worden...
Max is het "kwalificatiebeest" Ricciardo al aan het declasseren, en dat beloofd weinig goeds voor een betrekkelijke rookie. 9-2 staat het nu al, en gemiddeld was Max 0,672s sneller. Dat is vernietigend. Ja, die in Bahrein staat er niet bij. Dat is een probleem met deze bron, kan er weinig aan doen. :P

https://www.racefans.net/.../2018-f1-qualifying-data/

Maar wat Max in kwalificaties doet is eigenlijk erger dan wat Vettel met Kimi doet. Kimi blijft tenminste binnen de 0,3s en dat is acceptabel voor een duidelijke hiërarchie. Hamilton en Bottas zitten superdicht op elkaar en zelfs Alonso sloopt Vandoorne niet zo hard in tijden, terwijl hij elke keer sneller was dit seizoen. Ja, Gasly verslaat Hartley nog veel ruimer, maar Hartley is geen benchmark, Ricciardo wel. Ricciardo zijn voorsprong in punten is er ook alleen maar omdat Max er iets van 60 weg heeft gegooid.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:20
Ari Gold schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 21:51:
Waar blijven die VerGas grapjes? :+
GasVer, moet er niet aan denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

3x3 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:36:
Ik denk wel dat Verstappen volgend jaar geen excuus meer heeft om met minder punten dan zijn teamgenoot te eindigen. Stiekem zou hij dat ook voor dit jaar niet moeten hebben.

excuus voor de dubbelpost
Heeft hij daar ooit excuses voor gezocht dan? Bij mijn weten heeft Max altijd hand in eigen boezem gestoken en nooit de schuld bij iemand anders gelegd als hij een fout maakte. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

@nachtnet dat wordt danwel (1) een traag seizoen met 2e rijders die blokken ofwel (2) seizoen met veel spektakel crashes omdat er trage rijders na de Q in een te snelle wagen zitten.

Hoe dan ook vraag ik mij voornamelijk af hoe deze zomerstopshufle invloed gaat hebben op de komende races. RIC heeft zichzelf als tweede rijder bestempeld, GAS voelt zich god. Die twee komen elkaar zeker tegen. >:)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Weer genoeg gebeurd nu ik op vakantie ben.. Open Twitter en GAS vliegt me om de oren..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zat er net ook al aan te denken. VER en GAS bij een Oostenrijkse renstal... Afijn.

Super tof voor hem natuurlijk. :)
Hoop dat ie veel van Max kan leren en misschien Max ook nog 't een en ander van hem.
Wel een vrolijke jongen. Geen Ricciardo maar misschien dat we toch nog wat leuke filmpjes krijgen.
Dat of ze haten elkaar na de eerste race al natuurlijk, maar dat zien we dan wel.

Big question is, gaat ie een echte nummer 2 worden of blijft Red Bull vasthouden aan het "they can race each other" principe.

Goh wel veel wijzigingen. Ik ben ook benieuwd wie er nu bij TR komt.
Gezien die Hartley voor geen meter presteert zou ik het eigenlijk een mastermove vinden van Red Bull om gewoon 2 jonge honden uit de F2 te pakken en in de auto te zetten. Het is niet bepaald alsof ze iets te verliezen hebben in dat team. Of zet gewoon Kubica in die auto. :+

En bij RBR zelf gaat natuurlijk alles afhangen van Honda... Eigenlijk best spannend.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 21-08-2018 04:47 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Wom schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:10:
Maar waarom niet iemand als Felix Rosenqvist? Geen idee waarom die nog niet dichter bij de F1 zit en zijn momentum lijkt ook wat weg
Er gaan ook verhalen op dat hij in 2019 mogelijk naar Indycar gaat. Verder twijfel ik of hij voldoende punten heeft voor een SL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

Kan niet, zijn afkorting is al in gebruik :+

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
ATS schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:45:
[...]

Kan niet, zijn afkorting is al in gebruik :+
Dan geven we Verstappen ves terug, dan kan het wel :+

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
pinda powerrr schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:40:
[...]

Zou er ook gewoon moeten zijn. Duits team, twee Duitsers, waarvan een viervoudig wereldkampioen. Dat moet toch een soort van chauvinisme opwekken bij de Duitsers?
Eens, een Duitse GP hoort wel op de calender. Volgens mij waren de bezoekersaantallen dit jaar iets hoger door de vele NL-ers (?). Heb ook wel eens een theorie gehoord dat de Duitsers zelf jarenlang vermoeid zijn geraakt door de dominante Schumacher. Een viervoudig kampioen die nu rondrijdt is simpelweg niet genoeg motivatie voor de massa om de lokale GP te bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

DJTimo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:13:
[...]
Eens, een Duitse GP hoort wel op de calender. Volgens mij waren de bezoekersaantallen dit jaar iets hoger door de vele NL-ers (?). Heb ook wel eens een theorie gehoord dat de Duitsers zelf jarenlang vermoeid zijn geraakt door de dominante Schumacher. Een viervoudig kampioen die nu rondrijdt is simpelweg niet genoeg motivatie voor de massa om de lokale GP te bezoeken.
Het lijkt me gewoon ook veel spannender als voor het eerst (of voor het eerst in lange tijd) een landgenoot het goed doet, dan als het inmiddels de verwachting geworden is. Dus ja, bij die theorie kan ik me wel iets voorstellen, hoewel de GP in Silverstone toch behoorlijk populair lijkt te zijn ondanks dat er al vele jaren Britten op het hoogste niveau meedoen, en Hamilton de laatste jaren nogal dominant was.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03
Zouden ze nu weer kunnen stunten met RIC en GAS zoals ze gedaan hadden met VER en KYV? Dus Riccardo terug naar TR en Gasly naar RB?? :-)

Even Riccardo afstraffen omdat die weg gaat?? nah... zou wel erg gemeen zijn zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ProudElm schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:29:
Zouden ze nu weer kunnen stunten met RIC en GAS zoals ze gedaan hadden met VER en KYV? Dus Riccardo terug naar TR en Gasly naar RB?? :-)

Waarom zouden ze dat doen? Om nog wat punten te verspelen? 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30

Die wissel was gedaan omdat de verwachting was dat Verstappen meer punten kon binnen sprokkelen dan Kvyat kon. Ik denk dat Gasly dat niet zo snel zal doen ten opzichte van Ricciardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 21:03
Nee dat is waar.. Ik dacht kon die wellicht wennen aan de auto.. Maar met Honda vs Renault schiet dat niet op.. never mind.. need more coffee...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:41:
Ah, Gasly is ook bevestigd. Leuk voor hem, maar ik ben bang dat het een slachting gaat worden...
Max is het "kwalificatiebeest" Ricciardo al aan het declasseren, en dat beloofd weinig goeds voor een betrekkelijke rookie. 9-2 staat het nu al, en gemiddeld was Max 0,672s sneller. Dat is vernietigend. Ja, die in Bahrein staat er niet bij. Dat is een probleem met deze bron, kan er weinig aan doen. :P
Aan de andere kant, GAS heeft wel een flinke periode gereden met de Honda motor, iets wat VER niet echt kan zeggen. Praktijkervaring is dan min of meer 1-0 voor Gasly. Ik denk dat hij nog wel kan verrassen

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
vhal schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:48:
[...]

Aan de andere kant, GAS heeft wel een flinke periode gereden met de Honda motor, iets wat VER niet echt kan zeggen. Praktijkervaring is dan min of meer 1-0 voor Gasly. Ik denk dat hij nog wel kan verrassen
Als Max in zijn eerste race met een compleet nieuwe auto en team een race kan winnen; moet die nieuwe motor ook niet de grootste uitdaging zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

Gaan ze niet doen, die derde plek in het constructeurs kampioenschap is ze meer waard dan Ricciardo een oor aan naaien en er is ook geen enkele reden om dat te willen als RBR zijnde. Ricciardo heeft zich voor zover ik me kan herinneren altijd netjes gedragen binnen het team en ik denk dat dhr Marko ook wel een beetje aan zag komen dat Ricciardo eieren voor zijn geld zou kiezen als ie ergens anders meer geld kon pakken en wat minder druk van zijn teamgenoot zou hebben (al zie ik Ricciardo ook niet zo maar even Hulkenberg het snot voor de ogen rijden).

Ricciardo was natuurlijk altijd "het kwalificatiebeest" e.d. en die status is sinds de komst van Verstappen natuurlijk aardig afgebrokkeld. Tel daar bij op dat de grote baas ook nog eens roept dat ie verstappen de jongste wereldkampioen ooit wil maken en ik denk dat het gros van de mensen niet anders gehandeld zou hebben.

Verstappen is gewoon de "golden boy" voor Marko en Mateschitz zoals Hamilton dat bijvoorbeeld ook ooit eens was bij McLaren / Ron Dennis en we weten allemaal hoe goed Alonso daar uiteindelijk mee om kon gaan (terwijl ie al 2 titels op zak had).

Overigens ben ik bang dat Gasly een beetje hetzelfde lot zal ondergaan als Kvyat, noodgedwongen gepromoveerd worden naar de hoofdmacht maar ook weer niet over het exceptionele talent beschikken om het straks waar te kunnen maken.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 16-09 10:26

Tripl3 D

Brother in Arms

asing schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:53:
[...]

Dan geven we Verstappen ves terug, dan kan het wel :+
Ik hoor die engelsen ten slotte ook altijd over 'VEStappen' praten

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Roamor schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:52:
[...]

Als Max in zijn eerste race met een compleet nieuwe auto en team een race kan winnen; moet die nieuwe motor ook niet de grootste uitdaging zijn. :)
Maar dat was ook maar omdat HAM en ROS elkaar van de baan afroste (en RAI een pannenkoek was) :+

* vhal rent

...maar ik ben benieuwd hoeveel gefoeter we gaan horen in 2019

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 21-08-2018 08:06 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:01

Blokker_1999

Full steam ahead

En waarom zouden ze RIC straffen? Heeft niets misdaan. Hoe kom je als team over als je iemand gaat straffen omdat deze zijn contract niet verlengd?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Killjoy

Klingon lawn products

GasVer damme zeg wat een opmerking >:)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Tripl3 D schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:58:
[...]

Ik hoor die engelsen ten slotte ook altijd over 'VEStappen' praten
Ik vond VES ook prima eigenlijk, betrap me er nu nog steeds weleens op dat ik naar VES zoek terwijl het VER (Vergne O-) ) is :P
HAR is ook zo lekker verwarrend (Hartley vs Haryanto)

[ Voor 10% gewijzigd door ArcticWolf op 21-08-2018 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:16:
En waarom zouden ze RIC straffen? Heeft niets misdaan. Hoe kom je als team over als je iemand gaat straffen omdat deze zijn contract niet verlengd?
Precies, het is geen voetbal ;)

AGee: Kunnen we de voetbal-verwijzingen gewoon achterwege laten? Fijn.

[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 21-08-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Exocet schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:24:
[...]

Precies, het is geen voetbal ;)
Laat RIC nog maar mooi een paar podiumpjes pakken! weet hij juist extra goed wat hij mist volgend jaar

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
ArcticWolf schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:22:
[...]
HAR is ook zo lekker verwarrend (Hartley vs Haryanto)
Ik zag altijd Hartley totdat Mol over Haryanto begon en nu zie ik dat ook telkens :(

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Ja, laten we hem nog even wat ervaring opdoen met Honda motoren. 8)7

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Maar dus toch wel weer een nieuwe move deze week in de stoelendans :+

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Was Räikkönen nu wel of niet bevestigd voor volgend jaar? Zie verschillende berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Nog niet officieel, er zijn alleen geruchten.
Net als dat er geruchten waren dat RIC al voor 2019 had bijgetekend bij RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
@MikeyMan volgende week Monza (Italia) lijkt waarschijnlijk moment voor die aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Ferrari bevestigt vaak personeelskwesties rond (voor) Monza.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vhal schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 07:48:
[...]

Max, Barcelona 2016. I rest my case. :+
Verder denk ik niet dat Gasly zomaar gaat verrassen omdat Max eigenlijk sterker is in ene race dan in de kwalificatie. Oke, dit seizoen was hij de eerste paar races ronduit achterlijk bezig. Maar na Monaco FP3 was oude, race dominante Max terug, en hoe. Daar wil je niet naast gezet worden. Ik denk ook niet dat RBR de moeite hoeft te doen om een hiërarchie aan te brengen. Dat kan Max zelf wel. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Met andere woorden, als RBR elke race een nieuwe leverancier gebruikt wint Max? :+ Of gewoon elke race TAG blijven gebruiken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:04:
[...]

Verder denk ik niet dat Gasly zomaar gaat verrassen omdat Max eigenlijk sterker is in ene race dan in de kwalificatie. Oke, dit seizoen was hij de eerste paar races ronduit achterlijk bezig. Maar na Monaco FP3 was oude, race dominante Max terug, en hoe. Daar wil je niet naast gezet worden. Ik denk ook niet dat RBR de moeite hoeft te doen om een hiërarchie aan te brengen. Dat kan Max zelf wel. ;)
Die hiërarchie ontstaat misschien vanzelf wel inderdaad, maar laat RBR alsjeblieft geen Mercedes/Ferarri praktijken uithalen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jasphur schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Die hiërarchie ontstaat misschien vanzelf wel inderdaad, maar laat RBR alsjeblieft geen Mercedes/Ferarri praktijken uithalen.
Als ze voor het kampioenschap gaan dan mag je erop rekenen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:12:
[...]

Als ze voor het kampioenschap gaan dan mag je erop rekenen. :/
Precies: het loont gewoon aantoonbaar om een duidelijke #1 te hebben. Als Mercedes in 2016 niet zo dominant zou zijn geweest, had dat gebekvecht tussen hun talenten ze de titel gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Grrrrrene schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:28:
[...]

Precies: het loont gewoon aantoonbaar om een duidelijke #1 te hebben. Als Mercedes in 2016 niet zo dominant zou zijn geweest, had dat gebekvecht tussen hun talenten ze de titel gekost.
Klopt, maar aan de andere kant heeft Red Bull in het verleden bewezen dat ze geen teamorders gebruiken zolang beide coureurs nog een realistische kans hebben op de titel.

Zie bijv. Abu Dhabi een paar jaar terug, waar Alonso, Webber en Vettel alle drie nog kans maakten op de titel en Webber dik in de beste positie zat. Eén teamorder, en Webber had dat jaar de titel gepakt maar het was Vettel die er met de buit vandoor ging.

Dat had ook helemaal verkeerd uit kunnen pakken als Alonso daar de titel had gewonnen. Dan had iedereen bij Red Bull zich voor z'n kop geslagen dat ze Webber geen voorkeurspositie hebben gegeven.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Begrijpelijk hoor, vanuit de kant van de teams. Maar als toeschouwer vind ik het jammer. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:49
Kort bericht van Gasly inzake z'n overgang:
https://www.instagram.com...g/?taken-by=redbullracing

Meest schokkende aan de video vind ik nog z'n nieuwe kapsel :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vxW8RNrnaM71kjZk2S7V86WK/full.png

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Maurice079 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:45:

[afbeelding]
Nog jong alles kan :+, ik ben altijd meer aan het rollen over het kapsel van Lewis en ze "pukkel in ze neus"

Maar goed smaken kleuren en geuren verschillen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vind dit zo gaaf nieuws! Hoopte er al op, 2 jonge talenten bij Red Bull.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

Nog jong alles kan :+, ik ben altijd meer aan het rollen over het kapsel van Lewis en ze "pukkel in ze neus"

Maar goed smaken kleuren en geuren verschillen :+
"in ze neus"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het is echt dat hij een vriendin heeft anders had ik toch verwacht dat ie van de andere kant was.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:17:
Het is echt dat hij een vriendin heeft anders had ik toch verwacht dat ie van de andere kant was.
Als coureur zijnde kunnen ze ook gewoon gewend zijn altijd beide kanten op te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja en nee :'(

Het zit op ze neus, maar ook erin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:24

Bestla

Kvinne

Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Dat heb ik al 30 jaar. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16-09 15:27
Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:24:
[...]

Het is zijn of z'n.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zag het al over het hoofd en na je reactie had ik het pas door.

Sorry :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 00:41:

https://www.racefans.net/.../2018-f1-qualifying-data/

Maar wat Max in kwalificaties doet is eigenlijk erger dan wat Vettel met Kimi doet. Kimi blijft tenminste binnen de 0,3s en dat is acceptabel voor een duidelijke hiërarchie. Hamilton en Bottas zitten superdicht op elkaar en zelfs Alonso sloopt Vandoorne niet zo hard in tijden, terwijl hij elke keer sneller was dit seizoen. Ja, Gasly verslaat Hartley nog veel ruimer, maar Hartley is geen benchmark, Ricciardo wel. Ricciardo zijn voorsprong in punten is er ook alleen maar omdat Max er iets van 60 weg heeft gegooid.
0.672 sneller? Het gat is meestal 1 of 2 tiende. Dat getal komt door hongarije waar ricciardo geen goede q2 tijd kon neerzetten door stroll die spinde en een natter wordende baan en men wel kiest om de q2 tijden vergelijkt. Op die baan is het gat 5,2 sec, wat over 12 races 0,43 sec van die 0,672 verklaart.

Lekkere bron hoor.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
Mektheb schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:38:
[...]

Ik zag het al over het hoofd en na je reactie had ik het pas door.

Sorry :+
Kan gebeuren :+ :*)

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
MrOleo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

0.672 sneller? Het gat is meestal 1 of 2 tiende. Dat getal komt door hongarije waar ricciardo geen goede q2 tijd kon neerzetten door stroll die spinde en een natter wordende baan en men wel kiest om de q2 tijden vergelijkt. Op die baan is het gat 5,2 sec, wat over 12 races 0,43 sec van die 0,672 verklaart.

Lekkere bron hoor.
Feit is, het staat 9-2 voor Max en daarvan kwam 1 keer omdat max q1 niet eens haalde

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Maurice079 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:45:

[afbeelding]
Zijn kapsel is een beetje een kruising tussen Gasly en Hartley geworden zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

En dat is er nu mis met deze tijd. Mensen die verkeerde conclusies trekken en berichten verkeerd interpreteren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:26

Edd

Ach... Net zoals zoiets als Kvyat.. DAta hij Game of Thrones aan het kijken was, toen hij gebeld werd over zijn schop terug naar Toro Rosso..

Maar het laatste zinnetje is wel interessant..
Red Bull hopes to name Gasly's replacement at Toro Rosso around the time of the Italian Grand Prix.
Dus kom maar op, wie wordt het?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Edd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:50:
[...]

Ach... Net zoals zoiets als Kvyat.. DAta hij Game of Thrones aan het kijken was, toen hij gebeld werd over zijn schop terug naar Toro Rosso..

[...]

Norris }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Edd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:50:
[...]

[...]

Nirei Fukuzumi en Dan Ticktum (mits hij zijn punten kan halen)

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:24

Bestla

Kvinne

demo31051987 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:53:
[...]

Gaat leuk worden : FUK en TIC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:59
SnowDude schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:43:
[...]
Feit is, het staat 9-2 voor Max en daarvan kwam 1 keer omdat max q1 niet eens haalde
Na 12 races zou ik het 9-3 of 7-1 willen noemen. Feit is inderdaad dat Max Ricciardo keer op keer verslaat.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

XyritZz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:38:
[...]
Klopt, maar aan de andere kant heeft Red Bull in het verleden bewezen dat ze geen teamorders gebruiken zolang beide coureurs nog een realistische kans hebben op de titel.

Zie bijv. Abu Dhabi een paar jaar terug, waar Alonso, Webber en Vettel alle drie nog kans maakten op de titel en Webber dik in de beste positie zat. Eén teamorder, en Webber had dat jaar de titel gepakt maar het was Vettel die er met de buit vandoor ging.

Dat had ook helemaal verkeerd uit kunnen pakken als Alonso daar de titel had gewonnen. Dan had iedereen bij Red Bull zich voor z'n kop geslagen dat ze Webber geen voorkeurspositie hebben gegeven.
Weet nog dat ik tijdens die race heel verbaasd was dat Alonso erop gokte om Webber te coveren qua strategie.
Als Alonso zich meer op Vettel had gefocust qua strategie had die race heel anders kunnen uitpakken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

MrOleo schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Na 12 races zou ik het 9-3 of 7-1 willen noemen. Feit is inderdaad dat Max Ricciardo keer op keer verslaat.
Punten worden pas op zondag uitgedeeld he :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
iichel schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:21:
[...]

Punten worden pas op zondag uitgedeeld he :P
Maar dat is scorebordjournalistiek :P Iedereen weet toch dat Verstappen veel beter is, maar vaker pech heeft. Wie verwacht nu ook dat Vettel op hem instuurt, of Hamilton bij een inhaalactie in een bocht geen ruimte laat, of Ricciardo een divebomb doet? |:(

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

demo31051987 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:53:
[...]

Ticktum kan het niet meer halen toch? Hij heeft nu 0 punten voor zijn superlicentie, en haalt er maximaal 30 (bij 1e worden in de F3).
Dit levert hem wel genoeg punten op, om tijdens vrije trainingen te rijden. maar hij komt er gewoon nog 10 te kort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyritZz
YakuzA schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

Weet nog dat ik tijdens die race heel verbaasd was dat Alonso erop gokte om Webber te coveren qua strategie.
Als Alonso zich meer op Vettel had gefocust qua strategie had die race heel anders kunnen uitpakken.
Ferrari koos er voor de WK leider te coveren. Op zich een logische keuze.

Red Bull maakte een logische keuze, Webber zat vast in verkeer en ze wilden hem vroeg naar binnen halen om vrij baan te krijgen. Helaas pakte die keuze compleet verkeerd uit, en maakte Ferrari dezelfde verkeerde keuze.

Niemand had van tevoren ook verwacht dat Petrov de race van z'n leven zou rijden, en niemand had van tevoren verwacht dat het onmogelijk was om in te halen op die gigantische rechte stukken in Abu Dhabi.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

XyritZz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:38:
[...]

Paar jaar terug....

Dat was in 2010. En doet nog steeds pijn :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik zie volgend jaar gewoon HAR en NOR bij Toro Rosso rijden. Norris vanwege een deal met McLaren om James Key los te krijgen van Toro Rosso en HAR om de Honda motor verder te ontwikkelen.

Speculaties genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
sjaool schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:23:
Ik zie volgend jaar gewoon HAR en NOR bij Toro Rosso rijden. Norris vanwege een deal met McLaren om James Key los te krijgen van Toro Rosso en HAR om de Honda motor verder te ontwikkelen.

Speculaties genoeg.
In deze durf ik wel mee te gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XyritZz
TommyGun schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:17:
[...]

Paar jaar terug....

Dat was in 2010. En doet nog steeds pijn :(
Jep, hier ook. "Is that Glock?!" is ook zo'n momentje dat pijn blijft doen...
Of 2012, dat Vettel voorbij gelaten wordt door het halve veld incl. de oude held Schumacher...

Het valt niet altijd mee fan te zijn van Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:09

Destruction

(ex-)Automonteur

sjaool schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:23:

Speculaties genoeg.
Volgens Sky heeft McLaren een plan om Key te krijgen, Marko is natuurlijk niet dom... Die 2 gaan elkaar absoluut nog spreken ;)

Inzet McLaren: Key per direct overnemen zodat hij kan helpen de 2019 auto te bouwen
Inzet Marko: Norris in de STR, volgend jaar.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Destruction schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:41:
[...]

Volgens Sky heeft McLaren een plan om Key te krijgen, Marko is natuurlijk niet dom... Die 2 gaan elkaar absoluut nog spreken ;)

Inzet McLaren: Key per direct overnemen zodat hij kan helpen de 2019 auto te bouwen
Precies, dat was ook de hele insteek van mijn post. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

[...]

Door hem kilometers te laten maken in de McLaren is ie ook nog eens wat waardevoller en is de kans op verkrijgen van Key weer wat groter :P

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2018 17:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Marko: ‘We zullen volgend jaar sneller zijn dan Renault’

Heerlijk die uitspraken van Helmut Marko. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 22:16

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
En dan contractvrij, dus niet te leen voor een jaar, maar gewoon toevoegen aan de Red Bull familie/clan.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het gaat dus om het volgende stukje uit het interview op ServusTV.

Helmut Marko über die Erfolgsaussichten mit Honda:

„Wir haben eine andere Herangehensweise mit Honda als McLaren. Die haben Honda mehr oder weniger vorgeschrieben, wie der Motor auszusehen hat und wo die Aggregate platziert werden müssen. Wir haben einfach gesagt, sie sollen uns den besten Motor bauen, den es gibt. Den versuchen wir dann irgendwie im Chassis unterzubringen. Wir diskutieren alles gemeinsam. Die Japaner haben eingesehen, dass sie Fehler gemacht haben. Es wurde Personal ausgewechselt und sie haben sich von Experten beraten lassen. Die diesjährige Form von Toro Rosso zeigt ja deutlich, dass es aufwärts geht. Ich bin sicher, dass wir nächstes Jahr weit vor Renault fahren werden.

Botweg vertaald; We have a different approach with Honda than McLaren. They have more or less dictated to Honda what the engine should look like and where the gensets must be placed. We simply said that they should build the best engine available. We try somehow to accommodate it in the chassis. We discuss everything together. The Japanese have realized that they have made mistakes. There was a change of staff and they got advice from experts. This year's form of Toro Rosso clearly shows that things are going up. I'm sure we'll be ahead of Renault next year.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:26

Edd

Ik ging even zoeken wat "gensets" waren en kwam hierop uit:
Afbeeldingslocatie: https://www.dces.com/uploads/gensets_category_header.jpg

Ik weet niet of ik dat als iets positiefs moet zien :+

Maar ik neem aan dat hiermee de turbo en aanverwante onderdelen wordt bedoeld?

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edd schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:34:
[...]
Ik ging even zoeken wat "gensets" waren en kwam hierop uit:
[afbeelding]

Ik weet niet of ik dat als iets positiefs moet zien :+

Maar ik neem aan dat hiermee de turbo en aanverwante onderdelen wordt bedoeld?
Tja? Marko heeft het over "die Aggregate" in het Duitstalig interview ;)

Edit: overigens is het stukje m.b.t. Ricciardo minstens zo interessant. Als de woorden van Marko de juiste zijn, dan heeft ie zich niet zo netjes aan zijn toezeggingen gehouden naar RBR toe.

Helmut Marko über den Wechsel von Daniel Ricciardo zu Renault:

Ricciardo hatte seiner Vertragsverlängerung bei Red Bull eigentlich schon zugestimmt.

„Den Wechsel kann ich nicht nachvollziehen. Das war eine ganz merkwürdige Geschichte. Die Verhandlungen waren schwierig. Am Mittwoch vor dem GP Österreich habe ich zwei Stunden mit ihm zusammengesessen und wir waren uns einig. Während des Grand-Prix-Wochenendes hat es noch einmal Nachbesserungen für ihn gegeben. In Ungarn hat er sowohl mir als auch Herrn Mateschitz gesagt: Es passt alles, am Dienstag beim Test unterschreibt er. Das hat er nicht gemacht. Am Donnerstagnachmittag habe ich einen Anruf bekommen. Er war schon so komisch in der Stimme. Ich habe ihm gesagt: Komm zur Sache! Wir sind ja erwachsen. Da hat er gesagt: Ich gehe zu Renault.“

„Ich kann nur mutmaßen, dass er nicht so an das Honda-Projekt glaubt und dass ihm Renault einen sehr hohen Betrag geboten hat. Aber ich glaube mit Shoeys wird es für ihn in nächster Zeit schwer werden.“

Ricciardo had already agreed to extend his contract with Red Bull.

"I can not understand the change. That was a very strange story. The negotiations were difficult. On Wednesday before the GP Austria, I sat together with him for two hours and we agreed. During the Grand Prix weekend there have been some improvements for him. In Hungary, he said to both me and Mr Mateschitz that everything fits, he signs on Tuesday at the test. He did not do that. On Thursday afternoon I got a call. He was so funny in the voice. I told him: Come to the point! We are adults. Then he said: I'm going to Renault. "

"I can only assume that he does not believe in the Honda project and that Renault offered him a very high amount. But I think with Shoeys it will be hard for him in the near future. "

[ Voor 68% gewijzigd door hardware-lover op 21-08-2018 17:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Eerste gevoel hierbij: 'Wij van WC eend..."

tweede gevoel: Het RB Chassis is nu al vele malen sneller dan Renault,... Hoewel ik een Renault 'fan' ben denk ik dat je realistisch moet zijn (ook als RB) omtrent dit soort uitspraken en beseffen dat de kans dat Renault volgend jaar een competitief chassis heeft aan RB ook relatief klein is (motor of dergelijke compleet naaste de kwestie gelaten).

Maar stiekem hoop ik natuurlijk wel dat Renault volgend jaar zich kan mengen in de top 6 plaatsen van elke race..

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hardware-lover schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:28:
[...]

Het gaat dus om het volgende stukje uit het interview op ServusTV.

Helmut Marko über die Erfolgsaussichten mit Honda:

„Wir haben eine andere Herangehensweise mit Honda als McLaren. Die haben Honda mehr oder weniger vorgeschrieben, wie der Motor auszusehen hat und wo die Aggregate platziert werden müssen. Wir haben einfach gesagt, sie sollen uns den besten Motor bauen, den es gibt. Den versuchen wir dann irgendwie im Chassis unterzubringen. Wir diskutieren alles gemeinsam. Die Japaner haben eingesehen, dass sie Fehler gemacht haben. Es wurde Personal ausgewechselt und sie haben sich von Experten beraten lassen. Die diesjährige Form von Toro Rosso zeigt ja deutlich, dass es aufwärts geht. Ich bin sicher, dass wir nächstes Jahr weit vor Renault fahren werden.
Wiet vor Renault f
Botweg vertaald; We have a different approach with Honda than McLaren. They have more or less dictated to Honda what the engine should look like and where the gensets must be placed. We simply said that they should build the best engine available. We try somehow to accommodate it in the chassis. We discuss everything together. The Japanese have realized that they have made mistakes. There was a change of staff and they got advice from experts. This year's form of Toro Rosso clearly shows that things are going up. I'm sure we'll be ahead of Renault next year.
Weit vor = ver voor.

Dat is zelfs nog wel wat sterker dan jouw vertaling.

Hij is dus redelijk zeker van zijn zaak.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, als Marko niet zeker van zijn zaak was, dan zou hij waarschijnlijk een overstap naar Honda niet hebben geaccepteerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:28:
Tja, als Marko niet zeker van zijn zaak was, dan zou hij waarschijnlijk een overstap naar Honda niet hebben geaccepteerd. ;)
Je verwacht dat Marko zoiets moet accepteren? Ik denk eerder dat Horner die beslissing te accepteren heeft, nadat Marko deze heeft gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RobertMe schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:32:
[...]

Je verwacht dat Marko zoiets moet accepteren? Ik denk eerder dat Horner die beslissing te accepteren heeft, nadat Marko deze heeft gemaakt.
Ik bedoelde eigenlijk dat Marko botweg nee zou zeggen als Honda niet op gelijke hoogte zit met Renault en dat het dan afgelopen was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Help!!!! schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:56:
[...]
Weit vor = ver voor.

Dat is zelfs nog wel wat sterker dan jouw vertaling.

Hij is dus redelijk zeker van zijn zaak.
Is niet mijn vertaling, maar geautomatiseerd (S3 Translator). Ik zou het naar het Nederlands hebben gedaan (maar had er even geen trek in) ;)

Maar het wordt zo alleen maar beter met de Honda achterin :+

Edit: de bezetting voor STR-Honda zou voor Monza helder moeten zijn zegt Marko. Het zou alleen om de vervanging van Gasley gaan zegt hij.

[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 21-08-2018 18:58 ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 27 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Discussie over een mogelijke GP in Nederland kan vanaf nu in [F1] GP in Nederland?

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1