Whut, OCO naar Renault, heb ik iets gemist? Waar heb je die vandaan?DaniëlWW2 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 23:58:
Maar Key gaat kennelijk dus naar McLaren. Dat roept bij mij meteen een andere vraag op.
Het lijkt erop dat Ocon naar Renault gaat. Dan is Sainz zonder zitje. Die zou dan naar McLaren gaan. Dat zorgt ervoor dat Vandoorne geen zitje meer heeft. Zou Red Bull dan Stoffel willen nemen in ruil voor miljoenen om Sainz uit het Red Bull programma te kopen en het inkorten van de periode dat Key niet aan de slag mag bij McLaren? Ik zou dat wel fijn vinden, want Stoffel verdient naar mijn mening wel een tweede kans bij een minder waardeloos team...
Aan de nieuwe auto zijn ze waarschijnlijk bij McLaren nog niet begonnen omdat ze correlatieproblemen hebben. Het heel concept deugt ook voor geen ene meter, waardoor ze eigenlijk opnieuw moeten beginnen. Het is dan erg handig als je een nieuwe ontwerper haalt die meteen aan de slag kan in plaats van eerst maanden thuis op de bank zitten. Als Zak Brown dan ook nog wat doet aan de totaal geflopte matrixstructuur...
Dacht dat Renault wel tevreden is met SAI. Of gaan ze nu toch zelf maar iets regelen omdat RBR/STR/Marko geen uitsluitsel over hem geeft ivm RIC?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro