Maar de focus zal verschuiven, Max zit in z'n laatste 3 jaar (dacht ik) voor jongste wereldkampioen, buiten de gok voor 19/20 op honda, is z'n laatste kans 2021. Dus heeft RBR straks een optie tot wereldkampioen, denk ik toch echt dat ze voor de max-titel gaan.Gynnad schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:39:
Eerlijk gezegd dat hij geen 1e rijder kan zijn bij Mercedes, Ferrari en RB is natuurlijk onzin, bij RedBull is hij gewoon de 1e rijder, haalt elk seizoen nog meer punten dan Max, dus dat is zeker niet de reden van zijn vertrek.
Zijn frustratie was al hoog met hele Ricard gezeur rond towing, denk dat daar al een deukje in z'n RBR-relatie is gekomen.
Principe heeft RIC maar tot 2020 om hopen op ander stoeltje, als er daarna een stoel bij FER/MERC vrij komt, is VER ook contract-vrij, lijkt mij vanuit MERC/FER de keuze toch simpeler.
Ik zie het als gegokt en flink verloren, eerst contract uitstellen op hoop op FER/MERC, tot het punt dat RBR zo nodig RIC niet meer nodig hadden (GAS/HAR/SAI), dat dit z'n laatste keuze is geworden. RBR zal er zeker niet slechter van worden, die heeft nog 3 man in line-up staan om op te volgen.
Het is jammer, het was veruit leukste duo op de baan, maar mogelijk dat een GAS of SAI net zo'n situatie kan creeren, vind ik het ook allemaal best.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2018 14:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.