Ik reageer alleen op de constante suggestie dat 'de elite' milieubeleid opdringt. Maar goed, ik ben benieuwd naar een definitie van elite waar olieboeren (en prominente ontkenners zoals Trump) er niet in zouden vallen.FlowSnake schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:28:
[...]
Continu hetzelfde riedeltje opratelen tot tinfoilniveau aan toe op een techforum dat verder ook geen invloed heeft op het beleid kost ook CO2.
Misschien moet je eerst definieren wat je nu onder elite verstaat, want daar schijnt nogal verwarring te zijn. Want het hangt nogal af van het eigen kader wie nou de elite is.
Overigens is het gewoon een feit dat de olielobby de klimaatdiscussie heeft gecreëerd. Dat is uitgebreid gedocumenteerd en ook erkent. We weten waarschijnlijk maar het topje van de ijsberg, maar zegt genoeg. Tot aan medio jaren 90 was er in geen enkele hoek van het politieke spectrum sprake van ontkenning van de klimaatwetenschap, dat is met slimme manipulatie gecreëerd en een eigen leven gaan leiden.
[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 24-03-2019 12:32 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"