Ik weet dat 80 geen 300 is, maar je zou bijna beter voor een 2de switch kunnen gaan, die is dan nog 'maar' 220 eurobvbal79 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:20:
Ik wil graag een 2de docking systeem aanschaffen, maar ik vind hem best prijzig voor 80 euro. Hoe zit het met alternatieven? Ik lees overal ook dat er risico's aan verbonden zijn dat je switch niet meer kan functioneren.
Ik moet nog steeds de Daemon X Machina demo spelen maar de soundtrack is alvast best te pruimen (YT Playlist). Main Theme music is ook nice.Al ervaringen hier met het spel?
Zeker dat dit inclusief verzendkosten is? Voor zover ik weet, geldt die "gratis" enkel voor Italië?psychoclown schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:24:
Daar kan ik aan toevoegen dat de Pro Controller 50 euro inclusief verzendkosten is.
DXM heeft potentie, maar er zijn imho ook verbeterpunten:JackAvery schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:16:
Ik moet nog steeds de Daemon X Machina demo spelen [...] Al ervaringen hier met het spel?
- Gyro-aiming zou fijn zijn.
- Radar zou duidelijker kunnen, zodat je makkelijker kunt zien of iets boven of onder je bevindt. (Momenteel wordt de helderheid van een icon als indicator gebruikt.)
- Het zou fijn zijn als je een preview of meer info zou hebben over de esthetische impact van een implantaat. Nu is het een verrassing.
- Het geluid van wapens mach punchier en/of worden vergezeld met HD Rumble.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik ga snel reageren, maar mocht je meer willen zeggen, find me in Goeie oude (retro) consoles deel 13Bundin schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:02:
[...]
Carts waren awesome, daar kon extra hardware ingepropt worden en ineens had je bigger/better/faster/more maar wel plug&play! En ook nog een stuk kortere laadtijden
offtopic:
Lage laadtijden waren erg fijn (maar ken je street fighter alpha 2 op de snes?) maar verder heeft nintendo 'de race' natuurlijk grotendeels verloren bij de n64 door cartridges, duur en relatief weinig ruimte.
En de fuzzy graphics hielpen vast ook niet mee, then again op ps en saturn waren de 3d gfx ook niet geweldig
(maar wel minder wazig in general)
Lage laadtijden waren erg fijn (maar ken je street fighter alpha 2 op de snes?) maar verder heeft nintendo 'de race' natuurlijk grotendeels verloren bij de n64 door cartridges, duur en relatief weinig ruimte.
En de fuzzy graphics hielpen vast ook niet mee, then again op ps en saturn waren de 3d gfx ook niet geweldig
Ik moet zeggen dat op de switch de keuze voor carts tot op heden wel goed lijkt uit te pakken! het is natuurlijk mooi dat 'we' zowel users als publishers, natuurlijk keuze hebben voor digitaal.
10 second ninja DONE
En je krijgt er natuurlijk ook een nieuwe set joy-cons(En de joy-con grip) bij die ook zeker 70 euro waard zijn! Dus dan valt de prijs voor een reserve switch mee.Megalodon86 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:13:
[...]
Ik weet dat 80 geen 300 is, maar je zou bijna beter voor een 2de switch kunnen gaan, die is dan nog 'maar' 220 euro
Voor de mensen die hier Tele2 (of andere providers) hebben. Normaal gesproken werken Nintendo games niet als je online een hotspot maakt met je telefoon. Maar ik heb snel Tetris 99 geprobeerd via 4G en het werkt best goed!
Denk dat dit m'n nieuwe verslaving word haha!
Denk dat dit m'n nieuwe verslaving word haha!
Andere games maken doorgaans gebruik van een peer-to-peer netwerkarchitectuur. Voor Tetris 99 wordt er naar alle waarschijnlijkheid gebruikgemaakt van dedicated servers.polopolo150 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 15:41:
Voor de mensen die hier Tele2 (of andere providers) hebben. Normaal gesproken werken Nintendo games niet als je online een hotspot maakt met je telefoon. Maar ik heb snel Tetris 99 geprobeerd via 4G en het werkt best goed!
Het scheelt natuurlijk ook dat de wereld sowieso naar solid state aan het migreren is, en dat optische schijven op portable apparaten ook nooit echt van de grond gekomen zijn - met de PSP als eenzame uitzondering. Ik geloof ook best dat de productiekosten van een Switch kaartje een pak lager zijn dan die in het N64 tijdperk waren, want ik geloof niet dat zo'n ding intern heel veel afwijkt van een huis-tuin-en-keuken SD kaart.Sagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:34:
[...]
Ik ga snel reageren, maar mocht je meer willen zeggen, find me in Goeie oude (retro) consoles deel 13
offtopic:
En de fuzzy graphics hielpen vast ook niet mee, then again op ps en saturn waren de 3d gfx ook niet geweldig(maar wel minder wazig in general)
Ik moet zeggen dat op de switch de keuze voor carts tot op heden wel goed lijkt uit te pakken! het is natuurlijk mooi dat 'we' zowel users als publishers, natuurlijk keuze hebben voor digitaal.
Okay, misschien is die bittere kneut die ze erop smeren wel heel duur, dat weet ik niet
Volgende week wordt een releasedate voor de Ace Attorney trilogie aangekondigd:
Maareh... zo lang kan ik niet wachten...
Frank Sawhit claims he saw the murder take place, but does he also know the release date for Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy? Check back next week to find out what Frank knows! pic.twitter.com/Mb0yg6dUMK
— Ace Attorney (@aceattorneygame) 20 februari 2019
Releasedate voor Baba is you: 13-03-2019
Make lovecraft not warcraft.
Nog wat nieuws:
- Trials: Rising krijgt een "open beta" vanaf morgen tot de 24ste - launch is 26 februari. Meer info op de site van Ubisoft.
- Indie-game Beat Cop krijgt een console release op 5 maart. De (overigens zeer leuke) announcement trailer:
- Volgens de community manager van de Resident Evil games mogen we deze maand nog meer nieuws over de RE0,1 en 4 ports verwachten:
- 8 maart komt de Switch versie uit van twin-stick shooter Android Assault Cactus:
- En tenslotte: Platinum heeft de website van Astral Chain geupdated. Meer screenshots en achtergrond!
- Trials: Rising krijgt een "open beta" vanaf morgen tot de 24ste - launch is 26 februari. Meer info op de site van Ubisoft.
- Indie-game Beat Cop krijgt een console release op 5 maart. De (overigens zeer leuke) announcement trailer:
- Volgens de community manager van de Resident Evil games mogen we deze maand nog meer nieuws over de RE0,1 en 4 ports verwachten:
We'll have more details about the Switch ports at the end of Feb :) stay tuned!
— Katastrophe (@ImKatastrophe) 13 februari 2019
- 8 maart komt de Switch versie uit van twin-stick shooter Android Assault Cactus:
- En tenslotte: Platinum heeft de website van Astral Chain geupdated. Meer screenshots en achtergrond!
Deze game leeft hier niet erg naar mijn gevoel, maar dit kan echt één van de leukste games worden om te hebben op de Switch dus ik kan het zeker aanraden om minstens de beta te proberen. Dit is zoveel malen beter dan bijvoorbeeld Urban Trial en ik vind het echt heerlijk om op een gegeven moment miliseconden van mijn tijd af te schaven. En de extreme levels zijn serieuze behendigheidspuzzels.JackAvery schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:10:
Nog wat nieuws:
Trials Evolution is denk ik mijn meest gespeelde game ooit op de Xbox 360 in de tijd dat het mijn main console was. Nu maar hopen dat deze net zo goed blijkt te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 20-02-2019 20:18 ]
Gisteren Resident Evil Revelations 2 gehaald en voor die prijs (15 euro) imo een musthave. Voor de Switch heel aardige graphics en een van de weinige adultgames die echt aanvoelt als een volwaardige consolegame met een uitgebreide campaign. Ook tof dat je local co-op hebt. Enige nadeel zijn de laadtijden, al zijn die er niet vaak.
Van mij mag alles wel punchier eigenlijk. Wat ik vooral mis zijn omgevingen die je kapot kan maken. Enorme robots met raketten, maar nul impact op de gebouwen, boompjes etc. Ook bij de eindbaas vond ik het vreemd dat je op lichaamsdelen moest schieten, maar je geen schade zag op die plekken, onderdelen die eraf schoten oid. Het voelt allemaal wat statisch aan.RayNbow schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 11:49:
[...]
DXM heeft potentie, maar er zijn imho ook verbeterpunten:
- Gyro-aiming zou fijn zijn.
- Radar zou duidelijker kunnen, zodat je makkelijker kunt zien of iets boven of onder je bevindt. (Momenteel wordt de helderheid van een icon als indicator gebruikt.)
- Het zou fijn zijn als je een preview of meer info zou hebben over de esthetische impact van een implantaat. Nu is het een verrassing.
- Het geluid van wapens mach punchier en/of worden vergezeld met HD Rumble.
Ik vind het jammer dat Nintendo uberhaupt niet vaker hun engines hergebruikt. Had graag een spin off van Breath of the Wild gezien met dezelfde engine(zoals Majora's Mask) of hetzelfde bij Mario Kart/Mario Odyssey(zoals ze wel deden bij Galaxy 2).Mizgala28 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:04:
[...]
Dat snap ik maar dan vraag ik mij af of de keuze voor Unreal Engine 4 dan wel zo slim was tov hun eigen custom made engine, als ik mij niet vergis was dit te voorspellen omdat 60fps behalen op de Switch met UE4 niet makkelijk is.
[ Voor 18% gewijzigd door BarôZZa op 20-02-2019 22:24 ]
moet ik nog ergens op letten bij aanschaf van een nieuwe switch ? serie nummers enzo . heb wel is gehad met een console dat ik achteraf als nog een day 1 console had en niet een latere versie die beter was .
psn: taker-mart
@taker1987 voor zover is er niet een betere console. De kans dat je nu nog een day one krijgt, is heel klein.
Daarnaast waren dat de modellen die te kraken zijn. Niet dat je dan niet gebanned kan worden.
Maar er is iig geen reden om je druk te maken over dit soort dingen. Er zijn buiten dichttimmeren van beveiligingsgebeuren geen veranderingen. Misschien de joy cons, maar ik heb zelf een day one zonder joy con problemen bijvoorbeeld.
Daarnaast waren dat de modellen die te kraken zijn. Niet dat je dan niet gebanned kan worden.
Maar er is iig geen reden om je druk te maken over dit soort dingen. Er zijn buiten dichttimmeren van beveiligingsgebeuren geen veranderingen. Misschien de joy cons, maar ik heb zelf een day one zonder joy con problemen bijvoorbeeld.
dat laatste duid ik opArunia schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 23:50:
@taker1987 voor zover is er niet een betere console. De kans dat je nu nog een day one krijgt, is heel klein.
en na het kopen van mijn televisie in eerste instantie bij media markt ben ik altijd wat voorzichtig met dure aankopen , dit omdat media markt mij na 2 uur van aankoop direct al wou hebben dat ik mijn televisie met een paarse streep in beeld ging laten maken bij sony (dag 1 gekocht en direct op dag 1 al gebruik moeten maken van garantie lijkt me niet echt de bedoeling ) na lang zuren het geld terug gehad en de tv bij bcc gekocht en tot op de dag van vandaag nog geen enkel probleem gehad , maar dit betekend voor mij wel dat ik wat voorzichtig ben geworden met dure grote aankopen
Hoe krijg je dat voor elkaar?RayNbow schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 18:25:
Volgende week wordt een releasedate voor de Ace Attorney trilogie aangekondigd:
[Twitter]
[Afbeelding]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Photoshop
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Gebruikersprofiel gekoppeld aan een Japans Nintendo Account plus een Japans PayPal account. Spel in de Japanse eShop is tweetalig:
異議あり!Switching languages in #PhoenixWright #AceAttorney on #NintendoSwitch pic.twitter.com/CU5moiBAfC
— Raynor Vliegendhart (@ShinNoNoir) 20 februari 2019
Ze smaken alleen zo vreselijk!Sagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:34:
[...]
Ik ga snel reageren, maar mocht je meer willen zeggen, find me in Goeie oude (retro) consoles deel 13
offtopic:
En de fuzzy graphics hielpen vast ook niet mee, then again op ps en saturn waren de 3d gfx ook niet geweldig(maar wel minder wazig in general)
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Seal64 schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:37:
[...]
Okay, misschien is die bittere kneut die ze erop smeren wel heel duur, dat weet ik niet
Dudes (err of dudettes) jullie waren nieuwsgierig genoeg om het echt ook te proberen?DigitalExcorcist schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:11:
[...]
Ze smaken alleen zo vreselijk!
10 second ninja DONE
The proof of the pudding is in eating it! En nee, bitrex is niet zo heel duur.Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:08:
[...]
[...]
Dudes (err of dudettes) jullie waren nieuwsgierig genoeg om het echt ook te proberen?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ik heb het in het begin van de Switch indirect geproefd. Ik had een kaartje wat lang in m'n handen gehad en raakte vervolgens mijn lippen aan met m'n vingers.Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:08:
[...]
[...]
Dudes (err of dudettes) jullie waren nieuwsgierig genoeg om het echt ook te proberen?
Nee, ik heb genoeg filmpjes gezien om dat voor waarheid aan te nemen. Ik ben niet zo van het likken aan elektronica.Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:08:
[...]
[...]
Ik doe het per ongeluk bij het wisselen van cartridges vaak. Eentje in je mond, heb je beide handen vrij om de cartridge te wisselen en te pakken uit de hoes.Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:08:
[...]
[...]
Altijd weer spijt maar het is wel het makkelijkste
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Touchdomex schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:41:
[...]
Ik doe het per ongeluk bij het wisselen van cartridges vaak. Eentje in je mond, heb je beide handen vrij om de cartridge te wisselen en te pakken uit de hoes.
Het enige wat ik hierover kan zeggen is...NOG een voordeel voor digitaal
10 second ninja DONE
Ik kan mijn games verkopenSagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:39:
[...]
![]()
![]()
Het enige wat ik hierover kan zeggen is...NOG een voordeel voor digitaal
Schaak-mat
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Een vriend van mij wilde het proberen, dus die mocht likken aan een minder dure cartridge. Zelf nog nooit gedaan.
Veel mensen gebruiken dat als argument maar ik heb nog nooit een game doorverkocht.Touchdomex schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:41:
[...]
Ik kan mijn games verkopen![]()
Schaak-mat
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik ga hier geen officiele mod break van maken, maar het was zeker niet mijn bedoeling om een fysiek/digitaal discussie uit te lokken, zoals ik hier eerder riep, fijn dat we tegenwoordig keuze hebben, beiden hebben voor- en nadelen.
10 second ninja DONE
Duh.Sagat schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 11:08:
[...]
[...]
Is idd niet lekker
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dan moet je een hele berg aan games hebben liggen!NMe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:55:
[...]
Veel mensen gebruiken dat als argument maar ik heb nog nooit een game doorverkocht.
Ik mag er niet op door gaan, omdat Sagat anders achter mij aan komt (gelukkig kent hij mij als het goed is nog wel persoonlijk), maar ik ben er wel blij mee, omdat je ook zo 2e hands leuk aan games kan komen voor een nette prijs (los natuurlijk van sales in e-stores).
Wat betreft de smaak; ik heb hier Mario Odyssey gekocht van een tweaker en daar is duidelijk aan gelikt, gezien hoe de sticker eruit ziet.
Niet voor de Switch in elk geval.JK schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:33:
[...]
Dan moet je een hele berg aan games hebben liggen!
Binnenkort maar eens op zoek naar een groter SD-kaartje. Mijn huidige kaart is bijna vol.
Wat doe je dan als je een groter SD kaartje wil steken? Alles kopieren van het ene naar het andere via de PC?
Of een back nemen?
Ik wil namelijk niet Nintendo Online nemen...
Of een back nemen?
Cloud back-up is een dienst voor save-files. Save-files staan op het interne geheugen (niet op de SD-kaart!).571Pro schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:52:
Of een back nemen?
Tip: momenteel zijn de prijzen voor SanDisk Ultra 200GB en 400GB relatief goedkoop (maar hebben al een paar euro lager gestaan).NMe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:50:
[...]
Niet voor de Switch in elk geval.Daar heb ik 70+ games voor maar slechts 3 zijn fysiek en dat waren allemaal kado's.
Binnenkort maar eens op zoek naar een groter SD-kaartje. Mijn huidige kaart is bijna vol.
... of je wacht op de 1TB kaartjes die dit jaar uitkomen
Je gebruikt je PC. Stap-voor-stap uitleg. Maar ja, dit heeft inderdaad niks met savegames of Nintendo Online te maken :-)571Pro schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:52:
Wat doe je dan als je een groter SD kaartje wil steken? Alles kopieren van het ene naar het andere via de PC?
Of een back nemen?
[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 21-02-2019 15:38 ]
Ik heb gisteren net 2700 euro uitgegeven aan een andere hobby dus ik denk dat ik voorlopig nog even afwacht en desnoods tijdelijk wat software archiveer.JackAvery schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:36:
[...]
Tip: momenteel zijn de prijzen voor SanDisk Ultra 200GB en 400GB relatief goedkoop (maar hebben al een paar euro lager gestaan).
... of je wacht op de 1TB kaartjes die dit jaar uitkomen
Het schijnt trouwens dat er de laatste tijd in elk geval op de Amerikaanse Amazon nogal wat bootleg SD-kaartjes verkocht worden. Ik hou het voorlopig voor dat soort dingen even op aanbiederds die direct van de producent bestellen.
Ik heb gister mijn eerste spelcomputer ooit gekocht en dat is een switch. Deels als verjaardagscadeau voor mijn zoon, deels om zijn motoriek te oefenen en deels omdat papa het gewoon leuk vindt. Hebben jullie tips welk spel ik sowieso moet spelen (behalve Mario Kart en Lets Go Pickachu) voor mijn zoon van 6.
SD kaartjes worden alleen maar goedkoper dus wachten heeft wel meer voordelenNMe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:46:
[...]
Ik heb gisteren net 2700 euro uitgegeven aan een andere hobby dus ik denk dat ik voorlopig nog even afwacht en desnoods tijdelijk wat software archiveer.
Dit heb ik ook al gelezen, vooral niet van third-party winkels kopen denk ik dan. Af en toe lees ik zelfs dat Amazon stock van andere winkels en die van hunzelf zou mixen. Ik weet niet in hoeverre ik dat geloof, maar als je een SD kaartje koopt kost het niet veel moeite om na te kijken of het een echte is :-)Het schijnt trouwens dat er de laatste tijd in elk geval op de Amerikaanse Amazon nogal wat bootleg SD-kaartjes verkocht worden. Ik hou het voorlopig voor dat soort dingen even op aanbiederds die direct van de producent bestellen.
Op Reddit gaan er in elk geval geluiden rond dat ook Amazon's eigen stock "vervuild" is geraakt.JackAvery schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:01:
[...]
Dit heb ik ook al gelezen, vooral niet van third-party winkels kopen denk ik dan. Af en toe lees ik zelfs dat Amazon stock van andere winkels en die van hunzelf zou mixen. Ik weet niet in hoeverre ik dat geloof, maar als je een SD kaartje koopt kost het niet veel moeite om na te kijken of het een echte is :-)
70+ voor alleen als de Switch? Dan denk ik wel heel veel eShop games, of niet?NMe schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 14:50:
[...]
Niet voor de Switch in elk geval.Daar heb ik 70+ games voor maar slechts 3 zijn fysiek en dat waren allemaal kado's.
Zoveel wil ik er niet kopen. Mario Odyssey heb ik nu liggen, Switch komt zsm. Zodra mijn MSI laptop is verkocht ga ik er eentje kopen en dan maar zien wat ik ga kopen. 70+ ga ik niet redden, stuk of 20-25 vast wel (cartridges). Ben ondertussen mijn 3DS collectie een beetje aan het uitbreiden. Laatst nog Hey Pikmin voor weinig kunnen kopen, zojuist nog Yosi's Woolly World 2e hands kunnen vinden voor relatief weinig voor een Nintendo-spel.
Hoeveel GB ondersteunt de Switch eigenlijk maximaal voor het SD-slot?
Met maar 3 fysieke spellen komt de rest inderdaad uit de eShop ja.JK schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:36:
[...]
70+ voor alleen als de Switch? Dan denk ik wel heel veel eShop games, of niet?
Hij gebruikt SDXC dus waarschijnlijk 2TB, de maximale capaciteit die die standaard ondersteunt.Hoeveel GB ondersteunt de Switch eigenlijk maximaal voor het SD-slot?
@NMe Indies bedoel ik, idd. 
2 TB is niet slecht. Daar passen heel wat games op. Dus je hebt nog even te gaan.
2 TB is niet slecht. Daar passen heel wat games op. Dus je hebt nog even te gaan.
Het is lastig om in te schatten voor mij wat geschikt is voor die leeftijd, maar er zijn sowieso best veel demo's te vinden in de eShop. Ik raad dus aan om die sowieso binnen te hengelen (bijv. Puyo Puyo Tetris).Sunfalls schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:00:
Ik heb gister mijn eerste spelcomputer ooit gekocht en dat is een switch. Deels als verjaardagscadeau voor mijn zoon, deels om zijn motoriek te oefenen en deels omdat papa het gewoon leuk vindt. Hebben jullie tips welk spel ik sowieso moet spelen (behalve Mario Kart en Lets Go Pickachu) voor mijn zoon van 6.
[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 21-02-2019 17:19 ]
Amazon Italië is on a roll: Pokémon Let's Go - Eevee voor €29.99
nieuws: Topman en gezicht van Nintendo vertrekt na vijftien jaar - dit best spijtig, Reggie's gevoel voor humor ga ik missen.
Oh, en het team van Gunman Clive heeft een nieuwe game aangekondigd. Mechstermination Force is voorlopig een exclusieve boss rush game.
nieuws: Topman en gezicht van Nintendo vertrekt na vijftien jaar - dit best spijtig, Reggie's gevoel voor humor ga ik missen.
Oh, en het team van Gunman Clive heeft een nieuwe game aangekondigd. Mechstermination Force is voorlopig een exclusieve boss rush game.
[ Voor 68% gewijzigd door JackAvery op 21-02-2019 22:20 ]
Bijzonder gerucht:
https://www.dualshockers....ndo-switch-microsoft/amp/
Laat ik nou net beide consoles hebben én Gamepass
Dat zou wel erg interessant zijn. Heb zelf geen Xbox, maar als je daarmee dan toch in staat bent games van Xbox te spelen. Staan best wel leuke games tussen: https://www.eurogamer.net...ass-games-list-price-6010Notna schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:40:
Bijzonder gerucht:
Niet alleen zijn motoriek, maar ook logica, reactievermogen en stressbestendigheid. Je motoriek oefen je niet al te best met games omdat het vrij beperkt is, het is verstandiger dat hij gaat sporten.Sunfalls schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:00:
Gezien zijn leeftijd zou ik gewoon het PEGI advies volgen en zorgen dat "games voor papa" alleen gespeeld kunnen worden wanneer "papa" erbij is. Hou sowieso je kind in de gaten en als je denkt dat hij zich onprettig gaat voelen, pauzeer het spel en ga in gesprek. Dan is de kans ook groot dat hij op latere leeftijd naar je toekomt wanneer een bepaald spel hem dwars zit op een intellectueel of emotioneel niveau.
En speel zelf ook de spellen die je kind speelt, dan ben jij die coole vader die met zijn kind kan praten
Oh, en Pinball FX3 is een heel leuk spel (wel 12+, dus blijf minimaal aanwezig)
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
That being said, de opvolger heeft in ieder geval alvast zijn naam mee...JackAvery schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:11:
[...]
[...]
Oh ik ook hoor. Moet er nog steeds actief op letten dat ik dat niet doe als ik de Switch er weer bij pak. Normaliter ook nooit zo'n probleem maar met die Switch cartridges laat je dat wel uit je hoofdTouchdomex schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 12:41:
[...]
Ik doe het per ongeluk bij het wisselen van cartridges vaak. Eentje in je mond, heb je beide handen vrij om de cartridge te wisselen en te pakken uit de hoes.
Sporten is vooral grove motoriek (rennen, springen, grote bewegingen). Fijne motoriek oefen je vooral met videogames. Of naaien/borduren. En het één sluit het ander niet uit he.... mijn dochters zwemmen, paardrijden en korfballen, naast gym op school en nu een schaatsclinic in de vakantie 's ochtends. Die bewegen letterlijk de héle dag door. En 's middags/'s avonds spelen ze graag wat Mario Party, Tetris 99, of Mario Kart of andere games.DevWouter schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:35:
[...]
Niet alleen zijn motoriek, maar ook logica, reactievermogen en stressbestendigheid. Je motoriek oefen je niet al te best met games omdat het vrij beperkt is, het is verstandiger dat hij gaat sporten.
Gezien zijn leeftijd zou ik gewoon het PEGI advies volgen en zorgen dat "games voor papa" alleen gespeeld kunnen worden wanneer "papa" erbij is. Hou sowieso je kind in de gaten en als je denkt dat hij zich onprettig gaat voelen, pauzeer het spel en ga in gesprek. Dan is de kans ook groot dat hij op latere leeftijd naar je toekomt wanneer een bepaald spel hem dwars zit op een intellectueel of emotioneel niveau.
En speel zelf ook de spellen die je kind speelt, dan ben jij die coole vader die met zijn kind kan praten
Sporten doet hij ook al. Hij zit op zwemles en gymt op school. Het gaat meer om zijn fijne motoriek (pokemon vangen) en logisch nadenken.DevWouter schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:35:
[...]
Niet alleen zijn motoriek, maar ook logica, reactievermogen en stressbestendigheid. Je motoriek oefen je niet al te best met games omdat het vrij beperkt is, het is verstandiger dat hij gaat sporten.
Bedankt voor het advies. Ik zal me er eens in gaan verdiepen.
Ja ik doe het normaal constant bij mijn 3DS...DigitalExcorcist schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:51:
[...]
Oh ik ook hoor. Moet er nog steeds actief op letten dat ik dat niet doe als ik de Switch er weer bij pak. Normaliter ook nooit zo'n probleem maar met die Switch cartridges laat je dat wel uit je hoofd
Gisteren ook weer spijt gehad
why ? ik heb nog nooit gedacht , hmmm laat ik die cartridge is even lekker in mijn mond stoppen ...Touchdomex schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:01:
[...]
Ja ik doe het normaal constant bij mijn 3DS...
Gisteren ook weer spijt gehad
Jij wisselt niet cassettes door ze in je mond te doen?taker1987 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:21:
[...]
why ? ik heb nog nooit gedacht , hmmm laat ik die cartridge is even lekker in mijn mond stoppen ...
Het is niet dat ik erop eet of kauw. Als je dat denkt. ben ook geen 3 jaar
hahaha nee ik haal 1 cartridge eruit en leg die op tafel neer of doe hem eerst in een doosje en pak daarna de andere cartridge ... dat je geen 3 bent was me al duidelijkTouchdomex schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:28:
[...]
Jij wisselt niet cassettes door ze in je mond te doen?![]()
![]()
Het is niet dat ik erop eet of kauw. Als je dat denkt. ben ook geen 3 jaar
Het een sluit de ander inderdaad niet uit en het is inderdaad dat bij de meeste sporten eerst het grove motoriek beheerst moet worden voordat men fijne motoriek gaat verfijnen als onderdeel van bewegingsoptimalisatie. Het verschilt ook erg per sport.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:53:
[...]
Sporten is vooral grove motoriek (rennen, springen, grote bewegingen). Fijne motoriek oefen je vooral met videogames. Of naaien/borduren. En het één sluit het ander niet uit he.... mijn dochters zwemmen, paardrijden en korfballen, naast gym op school en nu een schaatsclinic in de vakantie 's ochtends. Die bewegen letterlijk de héle dag door. En 's middags/'s avonds spelen ze graag wat Mario Party, Tetris 99, of Mario Kart of andere games.
Zelf doe ik aan tafeltennis en geef ik ook jeugdtraining. Tijdens de jeugdtraining besteed ik ook regelmatigtijd hoe ze juist hun fijne motoriek moeten gebruiken om correcties uit te voeren. Die witte balletjes kunnen namelijk met 140km/u over een tafel gaan over een tafel van 3 meter of met 80km/u en dan op de tafel.
Maar laat ik meegaan in jouw conclusie dat sport niet de snelste methode is om je fijne motoriek te ontwikkelen en dat bovenstaande anekdote een bevestiging is dat het een het ander niet uitsluit.
Waar ik wel een beetje moeite heb is dat games op de console je fijne motoriek aanleert. Dat zouden ze op die leeftijd al voldoende moeten hebben en als je dat wilt verbeteren dan is tekenen of kraaltjes aan een touwtje doen een betere investering van hun tijd.
De research die ik er over vind is ook niet erg eensgezind wanneer het over jonge kinderen (6 tot 12) gaat waardoor ik vermoed dat er nog te weinig onderzoek is om objectief tot een conclusie te komen. Wel is het duidelijk dat een touchscreen funest is.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Misschien is wat nuance op z'n plaats inderdaad: gamen leert geen fijne motoriek áán, maar het stimuléért het wel. Net als dat het drinken van Vifit je niet gezond máákt, maar wel in bepaalde mate bijdraagt aan een gezond voedingspatroon.DevWouter schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:53:
[...]
(...)
Maar laat ik meegaan in jouw conclusie dat sport niet de snelste methode is om je fijne motoriek te ontwikkelen en dat bovenstaande anekdote een bevestiging is dat het een het ander niet uitsluit.
Waar ik wel een beetje moeite heb is dat games op de console je fijne motoriek aanleert. Dat zouden ze op die leeftijd al voldoende moeten hebben en als je dat wilt verbeteren dan is tekenen of kraaltjes aan een touwtje doen een betere investering van hun tijd.
Nee het leert niet zozeer iets aan, dat klopt. Maar ze leren naast de fijne motoriek van een controller (touchscreen is inderdaad waardeloos!) meer: oog-handcoördinatie, oplossingsgericht denken, het stimuleert de ontwikkeling van geduld, samenwerking, omgaan met verlies en winst, en taal. Het is op zich wel jammer dat zoveel games in het Nederlands uitgebracht worden tegenwoordig, want 'mijn generatie' (35+ inmiddels) heeft vooral veel Engels meegekregen van de cartoons en games vroeger.
JeuxVideos bericht nu iets gelijkaardigs via hun eigen bronnen (artikel). Direct-Feed Games (de auteur van de video die door DualShockers als bron aangeduid werd) is iemand (o.a. ex-moderator op het ResetERA forum) die het regelmatig wel al bij het juiste eind heeft gehad.Notna schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:40:
Bijzonder gerucht:
- GamePass zou als een streaming service naar Switch komen.
- Zowel Direct-Feed als JeuxVideo vermelden Ori and the Blind Forest voor Switch. Ori zou zelfs een 'echte' release krijgen, niet gewoon in een streaming abo zitten.
- JeuxVideos beweert verder dat Cuphead ook een optie zou zijn, en dat mogelijk minstens één van Microsoft's hoofdseries (Forza / Halo / Gears) op Switch speelbaar gaat zijn.
Eerst zien dan geloven, maar het is altijd mogelijk dat er gesprekken gaande zijn. Dat hoeft niet noodzakelijk tot een resultaat te leiden. Het idee past in ieder geval in Microsoft's strategie om hun belangrijkste inkomstenstroom services te maken.
Verwijderd
Demo van Puyo Puyo Tetris downloaden. Als hij bevalt, dan kun je hem kopen. Ik vind hem echt geweldig!Sunfalls schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 16:00:
Op zich niet zo heel vreemd. MS wil graag Live naar de Switch hebben, Minecraft hebben ze al (maar dat draait zelfs op Casio rekenmachines al zowat...) dus is dit op zich een logische stap. En wat Gears en Halo betreft: als het op een X360 speelbaar was, is dat het op de Switch zéker. (PS3 net zo; als die het aankon, kan de Switch het ook maar dan mooier).JackAvery schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:02:
[...]
JeuxVideos bericht nu iets gelijkaardigs via hun eigen bronnen (artikel). Direct-Feed Games (de auteur van de video die door DualShockers als bron aangeduid werd) is iemand (o.a. ex-moderator op het ResetERA forum) die het regelmatig wel al bij het juiste eind heeft gehad.
- GamePass zou als een streaming service naar Switch komen.
- Zowel Direct-Feed als JeuxVideo vermelden Ori and the Blind Forest voor Switch. Ori zou zelfs een 'echte' release krijgen, niet gewoon in een streaming abo zitten.
- JeuxVideos beweert verder dat Cuphead ook een optie zou zijn, en dat mogelijk minstens één van Microsoft's hoofdseries (Forza / Halo / Gears) op Switch speelbaar gaat zijn.
Eerst zien dan geloven, maar het is altijd mogelijk dat er gesprekken gaande zijn. Dat hoeft niet noodzakelijk tot een resultaat te leiden. Het idee past in ieder geval in Microsoft's strategie om hun belangrijkste inkomstenstroom services te maken.
Maar ik zie (ondanks dat het wel weer ports zullen zijn) wel nog een mogelijkheid als MS en Nintendo gaan samenwerken.
- Killer Instinct
- Conkers Bad Fur Day (en dan geen port maar een echte remake !)
- Goldeneye 007 (voor mij persoonlijk niets maar er zijn massa's fans hiervoor)
Ik heb afgelopen zondag de Switch online service proefperiode gestart op de switch onder mijn account. Nu kan mijn zoontje niet met zijn account op dezelfde switch de NES classics spelen. Heb je hier dan al echt de Familiepack nodig ?
- Killer Instinct
- Conkers Bad Fur Day (en dan geen port maar een echte remake !)
Ik heb afgelopen zondag de Switch online service proefperiode gestart op de switch onder mijn account. Nu kan mijn zoontje niet met zijn account op dezelfde switch de NES classics spelen. Heb je hier dan al echt de Familiepack nodig ?
[ Voor 29% gewijzigd door harley op 22-02-2019 13:37 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Ja, een individueel NSO-abonnement is geldig voor 1 enkel account. Cloud-saves, online multiplayer en de NES applicatie kunnen alleen gebruikt worden door een gebruiker als het gekoppelde account een NSO-abonnement heeft.harley schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:31:
Ik vind het vanuit MS ook niet gek om Gamepass over cloud streaming op andere platformen aan te bieden, maar wel om hun exclusives daar ook in te steken. Anyway we zien wel of dit ergens tot leidt of dat het gewoon een gerucht blijkt te zijnDigitalExcorcist schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 12:56:
[...]
Op zich niet zo heel vreemd. MS wil graag Live naar de Switch hebben, Minecraft hebben ze al (maar dat draait zelfs op Casio rekenmachines al zowat...) dus is dit op zich een logische stap. En wat Gears en Halo betreft: als het op een X360 speelbaar was, is dat het op de Switch zéker. (PS3 net zo; als die het aankon, kan de Switch het ook maar dan mooier).
Zou vliegtuigmodus helpen om de andere (lokale, geen NSO hebbende) account tijdelijk toegang te geven tot de NES games? Zelf niet geprobeerd, maar ik herinner me dat dat werkte voor game sharing.RayNbow schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:04:
[...]
Ja, een individueel NSO-abonnement is geldig voor 1 enkel account. Cloud-saves, online multiplayer en de NES applicatie kunnen alleen gebruikt worden door een gebruiker als het gekoppelde account een NSO-abonnement heeft.
Net getest, werkt niet. De NES app kun je alleen offline gebruiken als je met dat account online bent geweest.JackAvery schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:06:
[...]
Zou vliegtuigmodus helpen om de andere (lokale, geen NSO hebbende) account tijdelijk toegang te geven tot de NES games? Zelf niet geprobeerd, maar ik herinner me dat dat werkte voor game sharing.
was al gepost
niet goed gekeken
[ Voor 93% gewijzigd door NeP2013 op 22-02-2019 15:46 ]
Hoe graag ik dit ook zou willen, is er helaas nog een derde partij: Activision, die op dit moment (nog steeds?) de rechten op Bond games bezit. Goldeneye is verdoemd tot eeuwig getouwtrek tussen 3 partijen en de gamer is de sjaak in het geheel.harley schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:31:
Cuphead naar de Switch is voor mij echt het beste nieuws sinds ik er zelf een heb.
Hoop dat die snel komt, kijk ik echt naar uit.
Hoop dat die snel komt, kijk ik echt naar uit.
Ik had even een wilde gedachte 
Wat als Zelda Links Awakening Remake een Dungeon Maker oid heeft.
Spoiler
Wat als Zelda Links Awakening Remake een Dungeon Maker oid heeft.
Spoiler
spoiler:
Alles kan veranderen in een droom toch?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Zie ik daar nou... Engels als taal tussen staan? 🤔
英語 = english dus het antwoord is ja.RayNbow schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:24:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zie ik daar nou... Engels als taal tussen staan? 🤔
Maar de Aziatische versie zou al engelse taal bevatten, de Japanse blijkbaar dus ook.
[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 22-02-2019 22:08 ]
Mijn vraag was retorisch.
Ik wilde pas een Switch kopen als ik mijn laptop had verkocht, maar toch maar gister eentje bij de MM besteld. 299 eur. Had nog een voucher van 10 eur, cashback site voor 5 euro cashback, dus 284. Big Ben screenprotector erbij besteld.. Mario Odyssey had ik al overgenomen van een Tweaker... deze jongen kan dit weekend eindelijk spelen op een Switch.
Moet alleen nog even een lijstje maken met wanted games. Wil geen extreem grote game library, alleen de toppers. Zoveel game ik namelijk niet meer (zeg maar gerust bijna niet meer). Ik zal dus vanaf nu dit topic nog wat beter in de gaten houden.
Moet alleen nog even een lijstje maken met wanted games. Wil geen extreem grote game library, alleen de toppers. Zoveel game ik namelijk niet meer (zeg maar gerust bijna niet meer). Ik zal dus vanaf nu dit topic nog wat beter in de gaten houden.
Zelda en Mario als je niet teveel gamed is dat genoeg voor een heel jaar!
Denk dat ms en ninty logischepartners voor elkaar zijn ‘the enemy of my enemy is my friend’. Sony is heer en meester geweest de laatste jaren. De wii *en x360 hebben tegenstand kunnen bieden en de switch doet goed maar: if i were a betting man dan zou ik verwachten dat de ps5 de volgende generatie ook wint. Maar met een ms en nintendo die elkaars zwakke punten aanvullen? Dan gaat het nog zeer interresant worden (en ja het is early days, wellicht blijkt het allemaal tegen te vallen in de praktijk maar ik hou het zeer nauwgezet in de gaten).
Een markt waar iedere console boer zijn best moet doen is iets waar je als gamer alleen maar beter van wordt!
En mocht cuphead idd naar switch komen... misschien dat ik dan mijn vrouw vaker de auto ga meegeven, 1,5 uur ov is dan opeens een stuk leuker
Een markt waar iedere console boer zijn best moet doen is iets waar je als gamer alleen maar beter van wordt!
En mocht cuphead idd naar switch komen... misschien dat ik dan mijn vrouw vaker de auto ga meegeven, 1,5 uur ov is dan opeens een stuk leuker
offtopic:
* = de wii heeft misschien financieel nog wel meer opgebracht dan ps3. Maar ik bedoel hier zowel financieel als kwantiteit en kwaliteit van de games. De wii heeft denk ik zelf feitelijk een mindere library dan ps3. En ook minder topgames in absolute getallen . Maar ik niet riskeren om met deze post een console war te starten dus graag dit verder ot laten. Mocht iemand heel graag willen reageren, pm graag. Ik sluit af met dat de wii niet mijn favo nintendo hardware is, maar dat ik er toch veel lol mee heb gehad. En dat hij zeker in iedere verzameling thuis hoort wat mij betreft
* = de wii heeft misschien financieel nog wel meer opgebracht dan ps3. Maar ik bedoel hier zowel financieel als kwantiteit en kwaliteit van de games. De wii heeft denk ik zelf feitelijk een mindere library dan ps3. En ook minder topgames in absolute getallen . Maar ik niet riskeren om met deze post een console war te starten dus graag dit verder ot laten. Mocht iemand heel graag willen reageren, pm graag. Ik sluit af met dat de wii niet mijn favo nintendo hardware is, maar dat ik er toch veel lol mee heb gehad. En dat hij zeker in iedere verzameling thuis hoort wat mij betreft
[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 23-02-2019 09:53 ]
10 second ninja DONE
@Sagat ben je niet bang dat jij je switch sloopt als je er cuphead op speelt?
Zou wel grappig zijn, ik had nog nooit cuphead gespeeld en toevallig sinds vorige week op mijn bartop geïnstalleerd..
Geen echte Zelda-fan maar BOTW gaat er wel komen. Tweedehands, voor een leuk prijsje.giantgiantus schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:02:
Zelda en Mario als je niet teveel gamed is dat genoeg voor een heel jaar!
Yoshi ziet er leuk uit, hoop nog op een Animal Crossing. Mortal Kombat 11 wellicht. Genoeg aanbod tegenwoordig.
Ik heb een switch en vanochtend online family abbo gekocht.
Nu heb ik teee vragen:
- ik mag 7 leden toevoegen, nu hebben we familie in Roemenië met en switch, mag ik die ook toevoegen?
- stel dat we beide online hebben, kunnen mijn zoon en zijn neefje in Roemenië dan over het internet spellen spelen? Zo ja welke spellen komen dan in aanmerking? Mario Kart?
Nu heb ik teee vragen:
- ik mag 7 leden toevoegen, nu hebben we familie in Roemenië met en switch, mag ik die ook toevoegen?
- stel dat we beide online hebben, kunnen mijn zoon en zijn neefje in Roemenië dan over het internet spellen spelen? Zo ja welke spellen komen dan in aanmerking? Mario Kart?
Ja, 7 individuele accounts wereldwijd.dfrenner schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:43:
Ik heb een switch en vanochtend online family abbo gekocht.
Nu heb ik teee vragen:
Alle games met online functionaliteit kan je spelen als je een abonnement hebt. Je moet natuurlijk beiden hetzelfde spel bezitten :-)- stel dat we beide online hebben, kunnen mijn zoon en zijn neefje in Roemenië dan over het internet spellen spelen? Zo ja welke spellen komen dan in aanmerking? Mario Kart?
@JK Animal Crossing staat gepland voor dit jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 23-02-2019 13:47 ]
Cool!JackAvery schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:46:
[...]
Ja, 7 individuele accounts wereldwijd.
[...]
Alle games met online functionaliteit kan je spelen als je een abonnement hebt. Je moet natuurlijk beiden hetzelfde spel bezitten :-)
@JK Animal Crossing staat gepland voor dit jaar.
Maar hoe werkt dat dan in Mario kart?
Beide bezitten we die, mijne is gisteren binnen gekomen bij mijn schoonouders (ga ik straks ophalen), maar mijn neefje kan die optie niet vinden.
Eerst zorg je dat de accounts van je zoon en je neefje toegevoegd zijn aan je abonnement - dit kan via de My Nintendo website. Hiervoor heb je de e-mail addressen van hun accounts nodig. Zij moeten dan een bevestigingslink via hun e-mail openen binnen de 24 uur, zodat ze definitief toegevoegd zijn. Details kan je wel op de Nintendo site vinden.dfrenner schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:54:
[...]
Cool!
Maar hoe werkt dat dan in Mario kart?
Beide bezitten we die, mijne is gisteren binnen gekomen bij mijn schoonouders (ga ik straks ophalen), maar mijn neefje kan die optie niet vinden.
Vanaf dat gebeurd is, kan je samen racen via de online opties in het spel. Ik speel zelf geen MK8 online, maar google stuurt me bvb naar deze uitleg.
Nope, vroeger had ik wat minder geduld met games (ja nog minderTouchdomex schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 10:50:
@Sagat ben je niet bang dat jij je switch sloopt als je er cuphead op speelt?
10 second ninja DONE
Ik moet bekennen dat mijn controllers het ook nooit moeten ontgelden.Sagat schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:47:
[...]
Nope, vroeger had ik wat minder geduld met games (ja nog minder) maar zelfs toen al reageerde ik me nooit af op mijn game spul, zut kost geld en ons bin zuunig.....ofzo
Daarentegen mijn toetsenbord heeft meer mishandeling gekend altijd
SNES die op een verhoging stond en door omhoog trekken van de controller er af viel. Maar, die dingen waren oerdegelijk.
Tenzij het om een rhytm games gaat ben ik zuinig met m'n controllers en toetsenbord (mijn G19 werkt nog steeds perfect)Touchdomex schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:40:
[...]
Ik moet bekennen dat mijn controllers het ook nooit moeten ontgelden.
Daarentegen mijn toetsenbord heeft meer mishandeling gekend altijd
Betreffende rhytm games is het niet zozeer smijten met die dingen maar eerder de snelheid dat je die knoppen moet indrukken.
Ik moet wel lachen om sommige mensen die ik ken die met controllers smijten als iets niet lukt, ben nooit zo iemand geweest en hoewel ik dat moment van boosheid wel snap vind ik het ook meteen zonde omdat voor consoles die dingen niet goedkoop zijn (ik ken iemand die na 5 jaar nu aan z'n 9de PS4 controller toe is)
[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 23-02-2019 20:30 ]
Heb een keer een PS4 controller bijna door midden gebroken, 1 van de pookjes is daardoor wel kapot gegaan. Frustraties als PC gamer met een shooter op de PS4. Maar kan nu eindelijk redelijk richten met die ... controller. De pro controller ben ik wel zuinig op die is wat duurder.Mizgala28 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 20:28:
[...]
Tenzij het om een rhytm games gaat ben ik zuinig met m'n controllers en toetsenbord (mijn G19 werkt nog steeds perfect)
Betreffende rhytm games is het niet zozeer smijten met die dingen maar eerder de snelheid dat je die knoppen moet indrukken.
Ik moet wel lachen om sommige mensen die ik ken die met controllers smijten als iets niet lukt, ben nooit zo iemand geweest en hoewel ik dat moment van boosheid wel snap vind ik het ook meteen zonde omdat voor consoles die dingen niet goedkoop zijn (ik ken iemand die na 5 jaar nu aan z'n 9de PS4 controller toe is)
Haha de frustraties snap ik heel goed maar nog nooit de neiging gehad iets kapot te rammen 😜 De spirit om het vervolgens beter te doen is een belangrijke factor denk ik!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gister een Big Ben Tempered Glass protector over het scherm gedaan, om 'm veilig in de dock te kunnen zetten. Past perfect, mooi spul. Zie ik er toch nog twee irritante stofjes onder. Nagels net geknipt, dus die krijg ik er niet onder. Wel zo'n ruitenkrabber, die je bij het schilderen van kozijnen wel eens kan gebruiken als er verfresten op de ruit zitten. Een mooi fijn mesje om er onder te krijgen.
Randje los, stof er voorzichtig onderuit en weer op plakken. Zie ik helaas nog weer ergens anders stof (en van te voren goed schoongemaakt, dus het is er onder gekomen toen ik heel langzaam de protector liet zakken van links naar rechts over de Switch heen. Weer dat fijne mesje er onder en het stofje weggehaald... beter deed ik dat niet twee keer vanaf dezelfde plek. Stukje tempered glass op het randje gebogen, dus dat sluit niet perfect aan. Gelukkig niet op het scherm zelf (en die is nu stofvrij
), maar het oogt net even minder mooi. Ik denk dat ik het even aan kijk en gaat het mij echt storen de komende periode, dan een nieuwe er op.
Mario Odyssey bevalt mij prima, vind het grafisch nog steeds mooi wat ze er uit weten te halen.
Deze week maar eens een wanted lijstje maken van games die ik allemaal er graag op wil spelen.
Randje los, stof er voorzichtig onderuit en weer op plakken. Zie ik helaas nog weer ergens anders stof (en van te voren goed schoongemaakt, dus het is er onder gekomen toen ik heel langzaam de protector liet zakken van links naar rechts over de Switch heen. Weer dat fijne mesje er onder en het stofje weggehaald... beter deed ik dat niet twee keer vanaf dezelfde plek. Stukje tempered glass op het randje gebogen, dus dat sluit niet perfect aan. Gelukkig niet op het scherm zelf (en die is nu stofvrij
Mario Odyssey bevalt mij prima, vind het grafisch nog steeds mooi wat ze er uit weten te halen.
Deze week maar eens een wanted lijstje maken van games die ik allemaal er graag op wil spelen.
Je 'avonturen' met screen protectors plakken zijn heel herkenbaar... De AmFilm en ORZLY tempered glass protectors op Amazon.de zijn ook erg kwalitatief en sparen je weer wat euro's uit, just fyi.JK schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:56:
Ik denk dat ik het even aan kijk en gaat het mij echt storen de komende periode, dan een nieuwe er op.
Oh, maar 13 euro vind ik ook nog wel kunnen als dat beschermt tegen krassen. Maar mocht het mij te erg storen, wellicht ga ik voor één van die twee. Normaal gebruik ik nooit screenprotectors, aangezien ik voorzichtig met mijn spullen om ga. Maar aangezien de docking niet voorzichtig met de Switch om gaat...JackAvery schreef op zondag 24 februari 2019 @ 10:38:
[...]
Je 'avonturen' met screen protectors plakken zijn heel herkenbaar... De AmFilm en ORZLY tempered glass protectors op Amazon.de zijn ook erg kwalitatief en sparen je weer wat euro's uit, just fyi.
Eerst maar eens lekker er op spelen.
cuphead....no go! heb een toetsenbord en een steam controller weg moeten gooien door dat spel.
Mijn switch is te dierbaar
Mijn switch is te dierbaar
Ik ben nu bezig met de laatste challenge in Mario Odyssey, daar heb ik toch ook wat pogingen voor nodig
.
spoiler:
Ik bedoel hiermee de duistere zijde van de maan die je unlockt na 500 manen verzameld te hebben. Hij lijkt wel makkelijker dan de aller laatste stage in Mario 3D World, die was echt insane..
Ik heb onlangs een switch aangeschaft met name voor Zelda. Nu lijkt het me erg vet om een op een avond met z'n 4en wat party games te doen.
Een maat van mij heeft ook een switch, met name voor Zelda.
Wat zijn dan de leukste opties en hoe kun je het beste spelen? Tabletstand mode of op de tv?
Begrijp ik het goed dat je Mario party op beide switches moet hebben als je ze aan elkaar koppelt? Voegt dat veel toe op bijvoorbeeld gewoon gamen op een switch aan de tv met 4 joycons?
Ik heb sinds de snes geen Nintendo games meer gespeeld dus lig wat achter
Een maat van mij heeft ook een switch, met name voor Zelda.
Wat zijn dan de leukste opties en hoe kun je het beste spelen? Tabletstand mode of op de tv?
Begrijp ik het goed dat je Mario party op beide switches moet hebben als je ze aan elkaar koppelt? Voegt dat veel toe op bijvoorbeeld gewoon gamen op een switch aan de tv met 4 joycons?
Ik heb sinds de snes geen Nintendo games meer gespeeld dus lig wat achter
Mario Party kan in principe met z'n 4'en gewoon op 1 console, iedereen krijgt dan 1 joy con om mee te spelen. Het is wel speelbaar in tablet mode, maar het speelt (naar mijn mening) veel fijner op een televisie als je met zoveel mensen speelt.
Veel te herkenbaar voor mij ook. Ik kreeg er uiteindelijk twee stofjes niet onder uit, maar de volgende dag waren ze niet meer zichtbaar.JK schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:56:
Gister een Big Ben Tempered Glass protector over het scherm gedaan, om 'm veilig in de dock te kunnen zetten. Past perfect, mooi spul. Zie ik er toch nog twee irritante stofjes onder. Nagels net geknipt, dus die krijg ik er niet onder. Wel zo'n ruitenkrabber, die je bij het schilderen van kozijnen wel eens kan gebruiken als er verfresten op de ruit zitten. Een mooi fijn mesje om er onder te krijgen.
Randje los, stof er voorzichtig onderuit en weer op plakken. Zie ik helaas nog weer ergens anders stof (en van te voren goed schoongemaakt, dus het is er onder gekomen toen ik heel langzaam de protector liet zakken van links naar rechts over de Switch heen. Weer dat fijne mesje er onder en het stofje weggehaald... beter deed ik dat niet twee keer vanaf dezelfde plek. Stukje tempered glass op het randje gebogen, dus dat sluit niet perfect aan. Gelukkig niet op het scherm zelf (en die is nu stofvrij), maar het oogt net even minder mooi. Ik denk dat ik het even aan kijk en gaat het mij echt storen de komende periode, dan een nieuwe er op.
![]()
Het verbogen hoekje went en in mijn geval was ik al lang blij dat het ding er goed op zit.
Het zal idd wel wennen en gelukkig niet zichtbaar in het scherm zelf.Kasparov schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:32:
[...]
Veel te herkenbaar voor mij ook. Ik kreeg er uiteindelijk twee stofjes niet onder uit, maar de volgende dag waren ze niet meer zichtbaar.
Het verbogen hoekje went en in mijn geval was ik al lang blij dat het ding er goed op zit.
Net 'm voor het eerst in de docking gedaan. Gaaf om te zien op een groot scherm. Ik denk dat ik 'm toch ook wel regelmatig docked ga spelen. En waarschijnlijk nog een Pro Controller erbij kopen, al is het alleen maar om een 2e controller te hebben voor bijv. Mortal Kombat 11.
Helder, dus beste gewoon lekker op de tv met 4 joycons.Arunia schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:38:
@Marsman83 alleen als je dat gedeelte wilt doen wat je in de reclame ziet. Dus 2 switches tegen elkaar. Zodat je van de één naar de ander kan.
Geldt dat voor de meeste partygames of zijn er games die gaaf zijn om met 2 gekoppelde switches te spelen?
Ik speel nu Zelda en new super Mario Bros u en doe dat vaak met 2 losse joycons.
Voegt zo'n pro controller veel toe?
@Marsman83 Wij hebben ieder een switch en bijvoorbeeld Splatoon 2 2x. Maar voor de meeste spellen is het eigenlijk niet eens nodig. Je mist bij Mario Party dan wel dat gedeelte wat ik net vertelde, maar kom het eigenlijk weinig tegen.
Heb dan Stardew Valley aan mijn vrouw erbij gegeven. Dus die kunnen we samen spelen.
Maar Mario Kart kan al samen op 1 Switch, ook online. Dus daar zie ik dan weinig extra nut in.
Heb dan Stardew Valley aan mijn vrouw erbij gegeven. Dus die kunnen we samen spelen.
Maar Mario Kart kan al samen op 1 Switch, ook online. Dus daar zie ik dan weinig extra nut in.
Dit topic is gesloten.
![]()