"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik zag 't. Day 1.JackAvery schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:14:
We zijn nog niet klaar met aankondigingen, want Hollow Knight krijgt een sequel. Hollow Knight: Silksong is net aangekondigd voor PC en Nintendo Switch.
Ik heb die demo van Daemon X Machina zitten spelen.. En erg vermakelijk, al ook even wennen. Maar wat een plethora aan opties.. Dit is de eerste game die me de sticks laat switchen. Sjezus wat een verademing. Complete button mapping.. HUD compleet instelbaar.. Alleen daarom al petje af.
Edit:
Overigens, zijn jullie gek ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door Sméagol op 14-02-2019 13:45 ]
Make lovecraft not warcraft.
Niet uitgespeeld. Hoewel ik nog altijd liever geen motion had was ik de Wii gewoon beu en had hem verkocht voordat ik MP3 heb afgemaakt. Maar goed, dat betekend wel dat een HD remake extra prima zou zijnSeroczynski schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:09:
[...]
Oei, heb je MP3 wel geprobeerd? Ik moet ook weinig hebben van motion controls, maar als er één game was die dit goed voor elkaar had was het wel MP3.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Hoewel er inderdaad geen pointer-controls bestaan voor de Switch, is er wel een zeer goed alternatief aanwezig (gyro-aiming; beschikbaar in een aantal titels op de 3DS, Wii U en Switch).Sméagol schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:43:
Want wii-style motion controls bestaan niet meer. Switch motion controls zijn niet 1 op 1.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Gewoon via Nintendo zelf?Peentje schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 16:58:
Wat is de beste plek om switch online subscriptie te kopen? Ben op zoek naar 12 maanden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Castlevania en Metroid kom ik ook nooit door. Alleen al hoe langzaam je vaak loopt zorgt ervoor dat ik verveeld raak. En dan moet je de weg zien te vinden in levels die op elkaar lijken en later ook weer backtracken. Vijanden voelen vaak aan als oponthoud (elke paar seconde stoppen) in plaats van dat ze je het moeilijk maken.Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:59:
[...]
Ik heb helaas veel, HEEL veel goed games niet gespeeld, maar castevania en metroid staan wel heel hoog op het lijste van 'moet ooit echt van de pile of shame af'
Ik heb sinds kort een nes classic en heb met metroid iig een poging gewaagd en CV laast de snes versie (deel 4 uit mijn hoofd, super castlevania?) begonnenofftopic:
(heb die ook fysiek gekocht en speel het dan ook op mijn ouwe snes icm ouwe crt
Maar ben zo ff-ing snel afgeleid......en beide reeksen hebben natuurlijk ook aardig wat entries.....
Moet zeggen dat ik dat ook altijd had bij Zelda. BotW is de eerste die ik heb uitgespeeld en dat was op het eind ook ploeteren.
Zou die games allemaal graag tof willen vinden, maar raak altijd verveeld/afgeleid en keer uiteindelijk weer terug bij de games waarbij je elke seconde je aandacht erbij moet houden. Zoals Tetris 99
Fabeltastisch! Ik herken wel een aantal elementen, waar ze gewoon hetzelfde principe met ene andere skin doen. Maar nieuw karakter met nieuwe eigenschappen en een nieuwe wereld ga ik zeker weer veel te veel tijd in stoppen. En ik ben nog niet eens in de buurt van het uitspelen van Hollow Knight zelf.JackAvery schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:14:
We zijn nog niet klaar met aankondigingen, want Hollow Knight krijgt een sequel. Hollow Knight: Silksong is net aangekondigd voor PC en Nintendo Switch.
Mensen die Hollow Knight destijds op Kickstarter gesteund hebben, krijgen de sequel gratis.
[YouTube: Hollow Knight: Silksong Reveal Trailer]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben benieuwd wat voor simpele online games we gaan krijgen op langwr termijn, ik verwacht dat het niet alleen bij tetris blijft.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ik heb mij er vandaag ook goed mee vermaakt. Eén keer 2e geworden, maar eindig meestal op een plek in de 40-50 range.Tiwazz schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 20:31:
Die tetris99 is erg leuk!
Ben benieuwd wat voor simpele online games we gaan krijgen op langwr termijn, ik verwacht dat het niet alleen bij tetris blijft.
Er viel mij wel iets op in de laatste fase. De fase dat de blokken supersnel, binnen een halve seconde o.i.d, naar beneden vallen. Als je dan als een malle op A blijft rammen (knop om blok te roteren), dan blijft het blok enkele seconden hangen. Kan je wat tijd mee rekken en scheelt zo een paar plaatsen in de top 10.
Is dit hoe het hoort te werken of een 'bug'?
En dan bedoel ik vooral de toegankelijkheid, bijvoorbeeld Mario Party word hier veel gedaan, (en helaas voor papa op een soms te hoog niveau) maar een Mario Odyssey bijvoorbeeld is dan weer net wat te lastig.
New super mario bros U lijkt me leuk, maar geen idee of dat te doen is voor kinderen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Mijn gedachte is gewoon lekker laten klooien. Heb zelf paw patrol gekocht voor ze. Is vrij simpel als platformer overigens.
New Super Mario Bros U is veel moeilijker dan Odyssey, vind ik. Misschien een Kirby game? Past denk ik heel goed bij de leeftijd. Of de gister uitgekomen demo van de nieuwe Yoshi game?Franko P. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:48:
Wat zouden jullie aanraden voor spel om een 8 jarige te laten spelen?
En dan bedoel ik vooral de toegankelijkheid, bijvoorbeeld Mario Party word hier veel gedaan, (en helaas voor papa op een soms te hoog niveau) maar een Mario Odyssey bijvoorbeeld is dan weer net wat te lastig.
New super mario bros U lijkt me leuk, maar geen idee of dat te doen is voor kinderen.
Ik heb 25 potjes gespeeld waarvan ik er 8 heb gewonnen, voor de rest veel in de top 3. Erg leuke game.Verwijderd schreef op donderdag 14 februarinummer 2014 @ 21:55:
[...
Ik heb mij er vandaag ook goed mee vermaakt. Eén keer 2e geworden, maar eindig meestal op een plek in de 40-50 range.
Er viel mij wel iets op in de laatste fase. De fase dat de blokken supersnel, binnen een halve seconde o.i.d, naar beneden vallen. Als je dan als een malle op A blijft rammen (knop om blok te roteren), dan blijft het blok enkele seconden hangen. Kan je wat tijd mee rekken en scheelt zo een paar plaatsen in de top 10.
Is dit hoe het hoort te werken of een 'bug'?
De rotation lock waar je het over hebt zal je trouwens misschien een paar plekken hoger laten eindigen, maar om als eerste te eindigen zal het niet veel nut hebben. Het probleem is daar niet dat het te snel gaat, maar dat je teveel garbage om je oren krijgt of te weinig uitdeelt. De rotation lock werkt trouwens zoals het hoort.
Ik vond shooters én in het bijzonder MP ook dé games waar motion controls echt wat toe voegden. Ik vond het zonde dat die mogelijkheid bij Splatoon bijvoorbeeld niet geboden werd. Zwaaien met een tablet deed voor mij afbreuk aan de beleving.Sméagol schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:43:
[...]
Overigens, zijn jullie gek ofzo?Wii-style motion controls is de enige echte manier voor Metroid Prime 3! De controls waren fantastisch. Aan de andere kant is 't een moot point voor een eventuele port.. Want wii-style motion controls bestaan niet meer. Switch motion controls zijn niet 1 op 1.
Enter Nintendo Labo... Ik voorzie dat er een MP kartonnen expansion komt.
[ Voor 33% gewijzigd door Flozem op 15-02-2019 06:43 ]
Wat ik nog steeds niet kan zijn T-spin triples en ingewikkeldere setups zoals in:
spin to win pic.twitter.com/a0PuESUZYk
— Doremy (@doremypuyotet) 14 februari 2019
Zou zoals anderen ook zeggen gewoon laten proberen. M'n dochter van 7 heeft Mario Odyssey gewoon uitgespeeld en is nu bezig met Breath of the Wild. Anders zijn de Lego titels zoals Lego City of Marvel Super Heroes ook leuke games voor die leeftijd. Of Toad/Mario kart.Franko P. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:48:
Andere optie is misschien Kirby Star Allies? Is wat meer vergevend en minder complex dan de Mario's.Franko P. schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 22:48:
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ik wilde het net zeggen - ik vond die vele malen beter werken dan dat gekut met pookjes om te richten, eerlijk gezegd. Het komt dichter op tobo+muis dan alle andere opties op een console.Seroczynski schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:09:
[...]
Oei, heb je MP3 wel geprobeerd? Ik moet ook weinig hebben van motion controls, maar als er één game was die dit goed voor elkaar had was het wel MP3.
Het zou volgens mij wel moeten kunnen. Skyward Sword was wel 1-op-1 maar gebruikte daar ook niet de sensor bar voor, die was enkel bij het opstarten om een referentiepunt vast te stellen. Moeten ze alleen daar iets op verzinnen, de joycons hebben gewoon een camera aan boord.RayNbow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:34:
[...]
Hoewel er inderdaad geen pointer-controls bestaan voor de Switch, is er wel een zeer goed alternatief aanwezig (gyro-aiming; beschikbaar in een aantal titels op de 3DS, Wii U en Switch).
Verwijderd
Captain Toad heeft pointer controls die behoorlijk accuraat werken.RayNbow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 15:34:
[...]
Hoewel er inderdaad geen pointer-controls bestaan voor de Switch, is er wel een zeer goed alternatief aanwezig (gyro-aiming; beschikbaar in een aantal titels op de 3DS, Wii U en Switch).
Als je al console shooters speelt en dat gewend bent, dan geloof ik graag dat gyro aiming zo anders is dat je er niet aan wilt/kan wennen, maar als je blanco begint is gyro makkelijker (althans voor mij)
Vind het bij sommige spellen jammer dat dat soort controls alsnog niet ondersteund wordt.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:24:
[...]
Captain Toad heeft pointer controls die behoorlijk accuraat werken.
Met pointer controls bedoelde ik dus een vorm waarin er met een sensor (de IR camera in de Wiimote) op een baak gericht wordt (de sensorbar).Seal64 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 08:18:
[...]
Het zou volgens mij wel moeten kunnen. Skyward Sword was wel 1-op-1 maar gebruikte daar ook niet de sensor bar voor, die was enkel bij het opstarten om een referentiepunt vast te stellen.
Met een gyroscoop kun je ook controls implementeren om in een spel te richten (OoT3D en Splatoon zijn daar voorbeelden van), maar zo'n sensor meet alleen de relatieve stand van de controller.
De camera zit alleen aan de onderkant van de rechter Joy-Con, dus als richtmechanisme is het niet heel erg geschikt. Tenminste, niet als kale controller. Je zou er wel bijv. wat karton er omheen kunnen gooien:Moeten ze alleen daar iets op verzinnen, de joycons hebben gewoon een camera aan boord.

In ander nieuws, Tetris 99 is gedatamined:
New gamemodes will be added to Tetris 99 in an update.
— OatmealDome (@OatmealDome) 15 februari 2019
- "Team Battle": Two giant teams clash. Be on the winning side!"
- "COM Battle": "Battle against 98 bots. Defeat the machines!" (supports both 99 Battle and Team Battle)
- "Marathon": score attack -> 200 lines or endless
[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 15-02-2019 09:07 ]
De Japanse Direct had blijkbaar meer gameplay footage van Dragon Quest 11S. Je ziet onder andere veel beter hoe het wisselen tussen de 2D (3DS) en 3D versie werkt en het keuzemenu voor de muziek tussen de bekende synthesizers of orchestrale tracks. De Switch versie van het spel is ook de eerste versie met Japanse voice-overs (we krijgen dual audio). De video toont tenslotte ook iets meer van de storylines voor de individuele party members, mocht je dat interesseren.
De Japanse trailer vind je hier.
Oh, en Dead Cells is geupdated. Zou veel dichter bij 60fps moeten liggen nu. Ook een hoop balance changes :-) Patch notes hier. Console versies zijn nu up to date met PC +-, maar itt PC krijgen de consoles minder vaak patches, en valt alles dus onder "1.1".
Fire Emblem ziet er goed uit tho. Rune Factory ziet er leuk uit, volgens een vriend van mij is het ook een erg leuk spel.
Zo werkt het (helaas) ook bij bijvoorbeeld Super Smash.
Ik zal het vanavond proberen ...Melkunie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:53:
Is dat niet de naam van je complete Switch profiel? Die kun je via de systeemsettings aanpassen.
M'n vrouw wilde graag dat ik de Wii weer beneden ging aansluiten, zodat ze met ons 2-jarig zoontje kon Mario Karten. Aangezien de Wii natuurlijk niet zo lekker aansluit op HDMI (heb wel verloopje, maar prettig is het niet), zag ik mijn kans schoon om van deze gelegenheid gebruik te maken om een Switch te kopen.
Zij zometeen blij met Donkey Kong, zij en m'n zoontje blij met Mario Kart en ik kan dan zelf eindelijk Zelda BOTW spelen!
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
9,5-jarig jubileum? Ga straks eens proberen of ik een OLED-tv aan mag schaffen ter ere van ons 8,65-jarige jubileum.Jan_V schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:58:
Zojuist net een Switch gekocht voor ons 9,5-jarig jubileum!
Maarre...gefeliciteerd met de Switch en het jubileum.
Van wat ik heb geleerd is het makkelijker vergiffenis te vragen dan akkoord te krijgen 😉Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 15:09:
[...]
9,5-jarig jubileum? Ga straks eens proberen of ik een OLED-tv aan mag schaffen ter ere van ons 8,65-jarige jubileum.![]()
Maarre...gefeliciteerd met de Switch en het jubileum.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Wat! Is dat al zeker anders blijf ik lekker bij mijn Wii U Mario Maker versie.Koszje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:14:
Hmm.. Ik zat heel erg te wachten op Mario Maker voor de Switch maar als ik online subscription nodig heb om levels te kunnen spelen dan zal ik deze helaas skippen
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
20€ 😔😔😂Koszje schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 12:14:
Hmm.. Ik zat heel erg te wachten op Mario Maker voor de Switch maar als ik online subscription nodig heb om levels te kunnen spelen dan zal ik deze helaas skippen
Fire Emblem ziet er goed uit tho. Rune Factory ziet er leuk uit, volgens een vriend van mij is het ook een erg leuk spel.
Hier is nog helemaal niks over gezegd :-) Als Wargroove een precedent mag zijn: daar is NSO enkel nodig als je online matches wilt spelen. Player-made content kan je ook zonder abonnement uploaden/downloaden en spelen.Cobb schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:26:
[...]
Wat! Is dat al zeker anders blijf ik lekker bij mijn Wii U Mario Maker versie.
Stiekem is dat abonnement wel 20 euro per jaar waard voor cloud saves, Tetris en de NES Games
Het zou wel echt geweldig zijn als ze de online omgeving beschikbaar maken op andere devices. 😀
[ Voor 47% gewijzigd door Cobb op 15-02-2019 18:38 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Mario Kart op de Switch is geniaal als je dat met jonge kinderen speelt. Automatisch gasgeven en bijsturen zodat ze niet van de baan af kunnen rijden is echt een uitkomst. Dan blijft het spel ook gewoon leuk voor hen om te spelen.Jan_V schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:58:
Zojuist net een Switch gekocht voor ons 9,5-jarig jubileum!
M'n vrouw wilde graag dat ik de Wii weer beneden ging aansluiten, zodat ze met ons 2-jarig zoontje kon Mario Karten. Aangezien de Wii natuurlijk niet zo lekker aansluit op HDMI (heb wel verloopje, maar prettig is het niet), zag ik mijn kans schoon om van deze gelegenheid gebruik te maken om een Switch te kopen.
Zij zometeen blij met Donkey Kong, zij en m'n zoontje blij met Mario Kart en ik kan dan zelf eindelijk Zelda BOTW spelen!
En Zelda BOTW is en blijft gewoon echt heel erg tof om te doen. Als het genre je een beetje trekt heb je daar ook gewoon een topgame aan.
Wat dat betreft is de Switch wel echt een familie console, waar ik voorheen met mijn PS3 altijd alleen op de bank een spelletje aan het doen was is dat nu echt niet meer aan de orde. Zelfs m'n vriendin (die zich normaal gesproken totaal niet interesseert voor spellen) wil zich nog wel eens mengen in de strijd.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik heb er geen ervaring mee, maar volgens mij zou hdmi naar dvi-d moeten werken. Voor andere dvi varianten en vga heb je een actieve adapter nodig. En in alle gevallen moet je nog iets anders regelen voor geluid.sroberti schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 10:45:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de Switch op een beamer of monitor met VGA of DVI? Ik dacht dat ik misschien gewoon ergens een kabeltje of adapter vandaan kon halen en dat het dan zou moeten werken, maar ik lees nu dat dat niet altijd goed werkt. Heeft iemand tips voor mij?
5 euro per jaar voor 'families'.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Of het logisch is dat levels delen en vooral spelen van user content van mariomaker ook onder het online abonnement valt...mij eerste reactie is nee, je speelt toch niet samen in die levels? (Hoewel het misschien wel kan, maar het is geen verplichting).
Maar nu ik er iets langer over nadenk...die levels komen natuurlijk gewoon via de online infra structuur binnen. En hoe oneerlijk of gemeen we het ook vinden want ‘vroeger op de wii u’ tsja. Dat telt niet. Ps eigenaren kunnen hierover meepraten met de overstap van de 3 naar de 4. Waar gratis online betaald werd. Daar hoor ik iig niemand meer over.
Nintendo is natuurlijk geen liefdadigheids instantie. En waar ik zelf ook geen interesse heb in de meeste online multiplayer zou ik het voor mario maker levels wel overwegen. Dus ik begrijp de gedachte.
We gaan het zien, misschien wordt de verontwaardiging dermate hoog dat nintendo overstag gaat.
——
Gister overigens even de demo van yoshi gespeeld. Ik...weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden! Het speelt lekker weg en omdat je weet dat je van vijanden weinig te vrezen kan je op je gemakkie verkennen. (Op een gegeven moment zag ik een shy guy bijna als een NPC en negeerde hem toen hij op me afliep...hij stopte ook gewoon toen hij bijna bij me was...daarna maakte hij aanstalte om toch tegen me aan te lopen en reageerde ik nog net op tijd)
Het stijltje was op de snes natuurlijk al expres kinderboekstijl maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat een spel kinderachtig is (ik denk gelijk aan cuphead) maar bij yoshi weet ik het niet...voor hele kleine kids is het platformen en items zoeken te moeilijk wellicht, oudere kids zullen denk ik liever mario, dk of rayman doen (als ze al willen platformen, mijn zoon van 10 was helemaal lijp van de tv reclames van mario O maar nadat we het spel hadden is het niet vaak meer genoemd).
En volwassenen? Tsja als je alleen de eindbaas wilde verslaan was snes/gba yoshi natuurlijk niet al te moeilijk maar wil je in elk level alles vinden en alle secrets ontdekken dan is het een ander verhaal. Mogelijk hier ook?
De vele vervolgen heb ik nooit serieus gespeeld. Maar op basis van deze demo ga ik nog niet naar de (online) winkel rennen....jullie?
Disclaimer, bovenstaande gebaseerd op 15 mins ofzo met level 1 van de demo versie dus. Het zou maar zo kunnen dat de full me heel anders zou bevallen.
10 second ninja DONE
Je kunt ook voor 1 of 3 maanden een subscription afnemen.Koszje schreef op zondag 17 februari 2019 @ 03:45:
Helaas ken ik geen 8 personen met een Switch, max 2. En die hebben ook geen interesse in Nintendo online. Voor mij is het iig niet waard om voor 1-3 maanden voor een enkel spel een subscription af te nemen.
In ander nieuws... O_O @ YouTube: TETRIS 99 - INSANE 20 KILL CLUTCH VICTORY ROYALE
En verder, vraagtekens bij hoe hellingen gaan werken in SMM2:
[ Voor 30% gewijzigd door RayNbow op 17-02-2019 09:17 ]
Mijn redenering:
- Nintendo zet disclaimers op pagina's van games die een abonnement nodig hebben. Bijvoorbeeld: Marvel Ultimate Alliance 3. Ik kies dit voorbeeld want het is net zoals Mario Maker nog niet gereleased en het wordt gepubliceerd door Nintendo zelf. Op de pagina zien we duidelijk staan dat er een abonnement nodig is voor de online componenten.
- Dit is de pagina voor Super Mario Maker 2. Toegegeven, er is heel weinig op de pagina te zien, en het is altijd mogelijk dat N in een volgende direct (het spel komt uit in juni, dus over vier maanden al) een significant online onderdeel toont... Maar voorlopig zien we nergens (website, trailer) disclaimers.
- Bij andere games met gelijkaardige functies, zoals het eerder aangehaalde Wargroove, heb je geen online abo nodig voor het creatieve gedeelte. Het abonnement is enkel toepasselijk daar als je daadwerkelijk online multiplayer matches wilt spelen.
Ik denk dus dat SMM2 enkel een abonnement nodig zal hebben, als je de levels online met andere spelers kan spelen. Het is natuurlijk mogelijk dat ik uiteindelijk fout blijk te zijn, maar ik zie het nut er niet zo van in om je zorgen te maken over dit tot het probleem zich aandient
Ik heb hem ook even gespeeld, maar ben ook nog niet helemaal overtuigd. Ik vond de demo eigenlijk te makkelijk, en ik weet niet hoe dat in latere levels gaat zijn (trailers geven wel aan dat die uitdagender zullen zijn).Sagat schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:02:
Gister overigens even de demo van yoshi gespeeld. Ik...weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden! Het speelt lekker weg en omdat je weet dat je van vijanden weinig te vrezen kan je op je gemakkie verkennen. (Op een gegeven moment zag ik een shy guy bijna als een NPC en negeerde hem toen hij op me afliep...hij stopte ook gewoon toen hij bijna bij me was...daarna maakte hij aanstalte om toch tegen me aan te lopen en reageerde ik nog net op tijd)
Het stijltje was op de snes natuurlijk al expres kinderboekstijl maar dit hoeft helemaal niet te betekenen dat een spel kinderachtig is (ik denk gelijk aan cuphead) maar bij yoshi weet ik het niet...voor hele kleine kids is het platformen en items zoeken te moeilijk wellicht, oudere kids zullen denk ik liever mario, dk of rayman doen (als ze al willen platformen, mijn zoon van 10 was helemaal lijp van de tv reclames van mario O maar nadat we het spel hadden is het niet vaak meer genoemd).
En volwassenen? Tsja als je alleen de eindbaas wilde verslaan was snes/gba yoshi natuurlijk niet al te moeilijk maar wil je in elk level alles vinden en alle secrets ontdekken dan is het een ander verhaal. Mogelijk hier ook?
De vele vervolgen heb ik nooit serieus gespeeld. Maar op basis van deze demo ga ik nog niet naar de (online) winkel rennen....jullie?
Disclaimer, bovenstaande gebaseerd op 15 mins ofzo met level 1 van de demo versie dus. Het zou maar zo kunnen dat de full me heel anders zou bevallen.
Vanochtend idd ook trailer gezien!. Dat geeft idd ander beeld! Misschien via v&a voor mooie prijs. Of eerst de retro versiesTransportman schreef op zondag 17 februari 2019 @ 13:03:
[...]
Ik heb hem ook even gespeeld, maar ben ook nog niet helemaal overtuigd. Ik vond de demo eigenlijk te makkelijk, en ik weet niet hoe dat in latere levels gaat zijn (trailers geven wel aan dat die uitdagender zullen zijn).
10 second ninja DONE
- [Switch] Super Mario Maker 2
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 17-02-2019 17:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het was inderdaad niet moeilijk maar speelde wel heel relaxed weg, a la Kirby, en is mogelijk (nog niet geprobeerd) ook samen wel leuk. Het zou daarentegen wel heel fijn zijn als er meteen vanaf de start een mogelijkheid om een hogere moeilijkheidsgraad te spelen. Die optie had ik ook veel eerder bij Kirby moeten hebben. De update kwam toen ik het spel al solo en coop had uitgespeeld en al lang en breed verkocht had.Sagat schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:02:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nintendo Switch exclusive, Oshiete Onedari Shogi, teaches players the game of Shogi; Rewards players with photos and clips of porn actresses in bikini
Dat wordt voor mij denk een system seller. Ik heb hem al op PC en vermaak me er goed mee. Nu nog een Gen8 Pokemon en dan moet hij er toch maar komen!
Je Fortnite naam is helaas niet gelijk aan je profiel naam.....Melkunie schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:53:
Is dat niet de naam van je complete Switch profiel? Die kun je via de systeemsettings aanpassen.
Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik het moet aanpassen...... nog iemand een tip?
Volgens mij (Heb nog nooit fortnite gespeeld) moet je dan bij je account instellingen van fortnite zelf zijn. Maar meestal kun je de gebruikersnaam niet aanpassen.DarkAllMan schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:35:
[...]
Je Fortnite naam is helaas niet gelijk aan je profiel naam.....
Ik heb werkelijk waar geen idee waar ik het moet aanpassen...... nog iemand een tip?
Ook in de instellingen bij Fortnite kan ik geen profiel settings vinden mbt profiel naam... noch waar je een nieuw profiel zou kunnen aanmaken.rickstrein3737 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:40:
[...]
Volgens mij (Heb nog nooit fortnite gespeeld) moet je dan bij je account instellingen van fortnite zelf zijn. Maar meestal kun je de gebruikersnaam niet aanpassen.
Misschien staat hier iets bij?DarkAllMan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:43:
Wie kan me vertellen hoe ik de Displayname verander van mijn zoon in Fortnite op een Switch?...... Nu staat zijn gewone naam erin, maar dat heb ik liever niet. Geen idee hoe ik dat kan aanpassen. Wie heeft de gouden tip?
https://www.reddit.com/r/...ortnite_name_on_nintendo/
Hoop dat ze iets van een nieuwe Pokemon game gaan aankondigingen, eentje waar je wel kan battlen met wilde pokemons en eieren kan broeden bij de daycare.Gynnad schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:04:
Ik had hem nog niet voorbij zien komen hier, maar Nintendo NY (source) heeft 5 dagen lang een Q&A with Nintendo Treehouse, waarbij de eerste dag op Pokemon Day valt. De grote vraag is, wat willen ze gaan bespreken in deze Q&A? Komt er eerder op die dag al een aankondiging van Pokemon Gen8 voor de Switch?
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik was vooral verbaasd dat het zo simpel was omdat ik nog voor de 'moeilijke' modus had gekozen. Wel een vermakelijk spelletje, dus misschien komt het hier wel in huisLagune schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:44:
Yoshi's wooly world was op de WiiU ook al heel makkelijk
Heb je nog nooit de S-levels gedaan per wereld gedaan dan, daar zaten er een paar verrekte moeilijke tussenLagune schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:44:
Yoshi's wooly world was op de WiiU ook al heel makkelijk

De prijs baart mij wat zorgen, en het feit dat het geen video heeft in de gallerij.Sir_Hendro schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 11:20:
Heeft iemand ervaring of reviews gevonden van The Golf (2019) voor de Switch? Ik ben benieuwd of het wat is.
Qua graphics lijkt het meer op een mobile game.
En de enige review op Metacritic voor die game geeft mij ook geen goede hoop:
https://www.metacritic.com/game/switch/the-golf
Ik zou dan toch eerder Golf Story aanbevelen over The Golf.
psn: taker-mart
Wii U zul je 'goedkoop' op de kop kunnen tikken en heb je een heel scala aan games, Wiimotes en Nunchucks zijn compatible maar het product wordt niet meer geupdated.taker1987 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:17:
ik zit ook zwaar na te denken om mijn wii te gaan verruilen voor een nintendo switch , de wii gebruiken we nog voor party games zoals mario party ... maar ben eigenlijk wel toe aan iets nieuws . raden jullie deze console meer aan dan de wii u ? ik zoek echt games als van mario en luigi , heb hiernaast al een ps4 pro en een gaming pc , dus zal de switch puur voor party games gebruiken en pokemon games .... online gaming in bijvoorbeeld mario kart of mario tennis .
De Switch krijgt natuurlijk volop aandacht en is echt een stuk beter dan de Wii U, qua gebruiksgemak, qua aanbod, en support. Let wel, om online te kunnen met het overgrote deel van de games zul je een Nintendo Subscription Online moeten aanschaffen a 20 euro per jaar (tenzij je het familieabbo split met familie/vrienden).
Ik zou nu altijd een Switch ipv een WiiU aanraden tenzij budget een issue is, de prijs er naar is, of er heel specifieke games zijn die je wilt spelen. Als je Wii/Virtual console games wilt spelen, is het bvb. een goede optie. Verder is het wel een 'dood' platform.taker1987 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:17:
ik zit ook zwaar na te denken om mijn wii te gaan verruilen voor een nintendo switch , de wii gebruiken we nog voor party games zoals mario party ... maar ben eigenlijk wel toe aan iets nieuws . raden jullie deze console meer aan dan de wii u ? ik zoek echt games als van mario en luigi , heb hiernaast al een ps4 pro en een gaming pc , dus zal de switch puur voor party games gebruiken en pokemon games .... online gaming in bijvoorbeeld mario kart of mario tennis .
Er komen steeds meer ports uit van WiiU games op Switch, maar exclusives die je niet op Switch vindt zijn o.a.:
Game & Wario
Kirby and the Rainbow Curse
The Legend of Zelda: Twilight Princess HD
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Nintendo Land
Paper Mario: Color Splash
Pikmin 3
Star Fox Zero + Guard
Super Mario 3D World
Tokyo Mirage Sessions #FE
The Wonderful 101
Xenoblade Chronicles X
Yoshi’s Woolly World
Wat die Pokemon Day Q&A's betreft, kan ook gewoon over localisatie van de Pokémon games in het algemeen gaan
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 18-02-2019 13:34 ]
Als je Pokemon games wilt spelen moet je sowieso voor de switch gaan. Op de wii u zijn niet de echte pokemon games op uitgekomen.taker1987 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:17:
Spel is perfect voor mij en mijn dochter. Ze is nu 5 en speelt graag zulke spellen, vooral omdat ze dit samen met mij kan spelen. Alleen zal ze het te moeilijk vinden maar Co-op spellen speelt ze graag. De vorige Yoshi spel op de WiiU ook meerdere malen uitgespeeld met haar.Sagat schreef op zondag 17 februari 2019 @ 08:02:
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ik zat al te kijken op Metacritic maar er stond toen nog niks online. Van wat ik zo lees is dit inderdaard een gaar spel. Erg zondeMadJo80 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:42:
[...]
De prijs baart mij wat zorgen, en het feit dat het geen video heeft in de gallerij.
Qua graphics lijkt het meer op een mobile game.
En de enige review op Metacritic voor die game geeft mij ook geen goede hoop:
https://www.metacritic.com/game/switch/the-golf
Ik zou dan toch eerder Golf Story aanbevelen over The Golf.
Momenteel heb ik alleen Neo Turf Masters en dat bevalt goed maar wil graag nog ooit eens iets met 3D graphics. Op de Tablet was ik gek op Let's Golf by Gameloft:
GTA VI - All aboard the hype train!!
Bespaar je de moeite... je krijgt daar dramatisch weinig voor terug. Kun je beter in huis houden voor het moment dat je een nostalgische (lees Retro-ish) game avond hebt.taker1987 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:42:
.....oude nintendo wii verkopen.....
Moet die turf masters nog steeds is proberen, golf spelen kunnen erg leuk zijn! (Heul) vroeger veel lol gehad met pga tour op de amiga! En op vakantie trek ik ook nog wel is gameboy golf onder het stof vandaanSir_Hendro schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:37:
[...]
Ik zat al te kijken op Metacritic maar er stond toen nog niks online. Van wat ik zo lees is dit inderdaard een gaar spel. Erg zonde![]()
Momenteel heb ik alleen Neo Turf Masters en dat bevalt goed maar wil graag nog ooit eens iets met 3D graphics. Op de Tablet was ik gek op Let's Golf by Gameloft:
[YouTube: Let's Golf - iPhone/iPod touch game - In-game trailer#1]
Monkeyball golf op de cube vond ik ook heel leuk vooral met meerdere mensen. Ik hoop ook nog steeds 'everybody's golf' op de kop te tikken maar weet niet of die (ook/al) voor switch beschikbaar is.
Eens, en eventueel kijken of je hem kan modificeren, dan heb je een low power emulatie machine waar je erg veel retro goodness op kan spelen.jabberwock schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:13:
[...]
Bespaar je de moeite... je krijgt daar dramatisch weinig voor terug. Kun je beter in huis houden voor het moment dat je een nostalgische (lees Retro-ish) game avond hebt.
10 second ninja DONE
Vind het een leuk spel, maar portable is toch op dat vlak handiger.
ik lees ook een mogelijke komst op een switch 2 ... met eventueel een refresh kwa uiterlijk of wat grotere joy cons ... ik wacht zeker nog even op een aanbieding of eventueel een nieuwere versie van de switch . zolang ze maar geen nieuwe console gaan aankondigen of anders switch games kan draaien ... ik kijk persoonlijk erg uit naar snooker 19 op de ps4 en pc , maar zal dit tzt als ik een switch heb ook daar op kopen om lekker van uit bed van een van mijn favoriete games te genieten .jabberwock schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:13:
[...]
Bespaar je de moeite... je krijgt daar dramatisch weinig voor terug. Kun je beter in huis houden voor het moment dat je een nostalgische (lees Retro-ish) game avond hebt.
Een Switch 2 zal er de komende jaren niet komen. De huidige Switch is nog net geen twee jaar op de markt. Gezien de populariteit van het apparaat zal de levensverwachting ook wel wat langer zijn dan die van zijn voorganger. Zelf denk ik dat de Switch toch al snel tot 2023 de main Nintendo console zal blijven, wellicht samen met een opvolger van de 3DS. Wel kun je een nieuwe variant van de Switch verwachten, dit doet Nintendo vroeg of laat altijd wel. Wellicht een pro, lite of mini versie.taker1987 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 09:30:
[...]
ik lees ook een mogelijke komst op een switch 2 ... met eventueel een refresh kwa uiterlijk of wat grotere joy cons ... ik wacht zeker nog even op een aanbieding of eventueel een nieuwere versie van de switch . zolang ze maar geen nieuwe console gaan aankondigen of anders switch games kan draaien ... ik kijk persoonlijk erg uit naar snooker 19 op de ps4 en pc , maar zal dit tzt als ik een switch heb ook daar op kopen om lekker van uit bed van een van mijn favoriete games te genieten .![]()
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
'Geinig' is het juiste woord, want verder zou ik waarschijnlijk totaal geen interesse hebben. Scalebound heeft me echt nooit weten overtuigen tijdens presentaties, en ik was alles behalve verbaasd toen Microsoft het spel cancelde. Spel had echt nog veel werk nodig.R4m0n_46 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:18:
Gerucht, maar zou wel geinig zijn:
https://www.insidegamer.n...-terug-als-switch-game-2/
Digital Foundry heeft een technische analyse gedaan van de Yoshi demo, en een uitgebreidere demo waar Nintendo ze toegang tot gegeven heeft. Good-feel heeft gekozen voor framerates prioriteit te houden: de game draait bijna constant op 60fps, maar dit gaat wel ten koste van de resolutie, die dynamisch schaalt maar meestal rond de 576p zit.
Dat mag dan zo zijn, maar op geen enkel moment tijdens de demo had ik het idee dat de resolutie heel laag was of het er slecht uitzag. Integendeel zelfs ik vond het er enorm leuk uitzien. En of dat nou aan de engine lag of aan de kwaliteit van de mensen die die engine gebruiken voor ontwikkeling weet ik niet. Maar het ziet er goed uit.JackAvery schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:41:
[...]
'Geinig' is het juiste woord, want verder zou ik waarschijnlijk totaal geen interesse hebben. Scalebound heeft me echt nooit weten overtuigen tijdens presentaties, en ik was alles behalve verbaasd toen Microsoft het spel cancelde. Spel had echt nog veel werk nodig.
Digital Foundry heeft een technische analyse gedaan van de Yoshi demo, en een uitgebreidere demo waar Nintendo ze toegang tot gegeven heeft. Good-feel heeft gekozen voor framerates prioriteit te houden: de game draait bijna constant op 60fps, maar dit gaat wel ten koste van de resolutie, die dynamisch schaalt maar meestal rond de 576p zit.
[YouTube: Yoshi's Crafted World: Unreal Engine 4... On A Nintendo Game?]
Die vraag is echt al meerdere keren langs geweest en het antwoord geld (helaas) nog steeds.bvbal79 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:20:
Ik lees overal ook dat er risico's aan verbonden zijn dat je switch niet meer kan functioneren.
Af en toe staat er wel een in v&a voor minder of ergens als 2e kansje zo rond de € 55,-
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dank, dan ga ik maar een orginele aanschaffen....DukeBox schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 15:39:
[...]
Die vraag is echt al meerdere keren langs geweest en het antwoord geld (helaas) nog steeds.
Af en toe staat er wel een in v&a voor minder of ergens als 2e kansje zo rond de € 55,-
Ouch 576p in dock, dat is voor een Nintendo game best wel laag denk ik.JackAvery schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 11:41:
[...]
'Geinig' is het juiste woord, want verder zou ik waarschijnlijk totaal geen interesse hebben. Scalebound heeft me echt nooit weten overtuigen tijdens presentaties, en ik was alles behalve verbaasd toen Microsoft het spel cancelde. Spel had echt nog veel werk nodig.
[YouTube: Yoshi's Crafted World: Unreal Engine 4... On A Nintendo Game?]
Ik bedoel er zijn zat grotere games die dat doen maar volgens mij is dit de eerste Nintendo game op de Switch die in dock niet minimaal 720p?
Als ze dat hadden gedaan was 60FPS niet mogelijk. Dat is de keuze die er dan is gemaakt.Mizgala28 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:44:
[...]
Ouch 576p in dock, dat is voor een Nintendo game best wel laag denk ik.
Ik bedoel er zijn zat grotere games die dat doen maar volgens mij is dit de eerste Nintendo game op de Switch die in dock niet minimaal 720p?
Als ik moet geloven van wat ik gehoord heb is dat het voor de look en feel van de game er niet onder te lijden heeft.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat snap ik maar dan vraag ik mij af of de keuze voor Unreal Engine 4 dan wel zo slim was tov hun eigen custom made engine, als ik mij niet vergis was dit te voorspellen omdat 60fps behalen op de Switch met UE4 niet makkelijk is.Touchdomex schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 17:00:
[...]
Als ze dat hadden gedaan was 60FPS niet mogelijk. Dat is de keuze die er dan is gemaakt.
Als ik moet geloven van wat ik gehoord heb is dat het voor de look en feel van de game er niet onder te lijden heeft.
Het is ook de eerste keer dat een Nintendo studio (Good-Feel) een Unreal Engine game maakt. Keuze voor framerate en responsiviteit in een platformer vind ik niet zo gek... Maar ik zou zeggen download de demo en kijk zelf of de resolutie storend is. Ik vind het zelf verder een redelijk mooie game - bekijk de E3 treehouse gameplay bvb. eens - en de stijl is goed gekozen, rekening houdend met de sterke en zwakke punten van UE4 op Switch.Mizgala28 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 16:44:
[...]
Ouch 576p in dock, dat is voor een Nintendo game best wel laag denk ik.
Wie weet wou Nintendo ook dat een aantal van hun developers meer ervaring met de engine kregen, en dan is een kleinere titel zoals Yoshi een goed moment om te experimenteren.
Verder kan ik me geen first-party titels met zo een lage docked resolutie herinneren nee. Xenoblade was 720p30fps docked, maar ging handheld wel lager dan Yoshi (zelfs tot 342p denk ik).

Dat heb ik direct toen gedaan, in portable heb ik geen last van de lagere resolutie (maar het scherm is ook fors kleiner dan een TV) maar op onze 42" 1080p TV en op mijn 1080p 24" scherm vonden beide ik en mijn partner het blurry uitzien, en dat stoort ons beiden (hetzelfde issue met Doom op de Switch, in portable vonden wij het prima maar op de TV was het gewoon storend lage resolutie).JackAvery schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:08:
[...]
Maar ik zou zeggen download de demo en kijk zelf of de resolutie storend is.
En op zich zou je denken dat met alle PS2, GameCube enz system dat wij thuis hebben wij er geen issues mee zouden hebben, maar toch merk ik dat met games die lage resolutie (onder 720p) gebruiken op de Switch in dock het gewoon storend is.
Daar wacht ik sowieso op, het spel komt wel in huis maar ik beperk mij er liever niet mee door het puur in handheld te moeten spelenJackAvery schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:41:
@Mizgala28 Benieuwd of er nog verschil gaat zitten tussen de demo en de final build. Ze hebben nog wel wat tijd voor optimalisatie, mocht daar budget voor zijn.
Ik zou echt niet wachten op een nieuwe Switch versie. Dit kan over drie maand komen of over drie jaar, je weet het gewoon niet dus ik zou lekker nu de Switch kopen. Er valt genoeg te doen!taker1987 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:56:
is het verstandig om nu te kopen voor 319 of toch wachten op een eventueele aanbieding of een switch 2019 versie ?
Of je hem nu voor €319 wil kopen moet je zelf weten... Als je hem nu koopt kan je sneller beginnen met gamen, als je wacht dan bespaar je een paar tientjes maar moet je ook nu wachten. Maargoed dat had je zelf ook al wel bedacht denk ik. Zou hem lekker nu halen als het budget het toe laat
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 20-02-2019 09:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja en als er toch een nieuw model komt de oude verkopen of inruilen.Zeror schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:15:
Precies. Ik zou niet wachten met de aankoop tot er een nieuw model is, maar zoeken naar een mooie aanbieding zodat je het huidige Switch model voor een leuke prijs hebt.
Nintendo Switch Joy-Cons (Neon Rood/Blauw) nu voor 59,99 (excl. verzendkosten) bij Amazon.it
https://www.amazon.it/dp/B01N5OORGV
PSN: LinQ-NL
Grappig toen ik het speelde viel het me niet op, ik heb me er zeker niet aan gestoord, maar ja ik heb ook wel momenten gehad dat het blurry was nu ik er over nadenkt (alleen docked gespeeld), ik ben dan wel weer zo'n dwangmatige mafkees dat als ik dit weet ik er ook op ga letten, bedankt!Mizgala28 schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 18:19:
[...]
Dat heb ik direct toen gedaan, in portable heb ik geen last van de lagere resolutie (maar het scherm is ook fors kleiner dan een TV) maar op onze 42" 1080p TV en op mijn 1080p 24" scherm vonden beide ik en mijn partner het blurry uitzien, en dat stoort ons beiden (hetzelfde issue met Doom op de Switch, in portable vonden wij het prima maar op de TV was het gewoon storend lage resolutie).
En op zich zou je denken dat met alle PS2, GameCube enz system dat wij thuis hebben wij er geen issues mee zouden hebben, maar toch merk ik dat met games die lage resolutie (onder 720p) gebruiken op de Switch in dock het gewoon storend is.
Maar ik weet het niet, bij de switch maar ik me minder snel druk over deze zaken dan bij sony/ms. Doom heb ik niet gekocht voor switch, maar dat zou ik toch al niet snel doen, en als het nou een game was die ik wel heel graag wilde spelen, dan moet je ook maar de nadelen accepteren van een hybride apparaat, je weet dat het geen powerhouse is (en na de wii en wii u......en door zijn vage discs was het met de cube ook vaak al behelpen, en de n64 met carts in het cd tijdperk......lol ja, genoeg tijd gehad om te wennen voor mij)
Anywyas, laten we hopen dat het eruit gepatched kan worden, maar anders handheld spelen of de game overslaan......kiezen of delen?
10 second ninja DONE
Carts waren awesome, daar kon extra hardware ingepropt worden en ineens had je bigger/better/faster/more maar wel plug&play! En ook nog een stuk kortere laadtijdenSagat schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 10:52:
[...]
*snip*
en de n64 met carts in het cd tijdperk......lol ja, genoeg tijd gehad om te wennen voor mij)
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 20-02-2019 11:05 ]
Dit topic is gesloten.