Ik hoop duidelijkheid over wel of geen nieuwe revisie switch. Dan kan ik eindelijk de knoop doorhakken
Oeeh! Dat lijkt me ook vet, zo enorm vermaakt en verbaasd door die game, waa echt fantastisch leukRoyy90 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:37:
En hier nog wat nieuws over Mario + Rabbids vervolg wat zojuist naar buiten is gebracht. Toch 1 van mijn favoriete verrassingen van 2018. De game schreeuwt gewoon om een toffe multiplayer.
https://gonintendo.com/st...ids-kingdom-battle-feedba
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Make lovecraft not warcraft.
Ik hoop op een 2d Zelda en wat nieuws over bayonetta 3.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Als ze ervoor zorgen dat er meer games komen.
Why the fuck not
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb vorige week een nintendo switch gekregen, maar helaas nog geen games. Nu was mijn vraag in welke online winkel kan ik best games kopen aan de beste prijzen ?
ligt eraan of je digitaal of fysiek wil.SteffanS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
Ik heb vorige week een nintendo switch gekregen, maar helaas nog geen games. Nu was mijn vraag in welke online winkel kan ik best games kopen aan de beste prijzen ?
bij digitaal raad ik aan om gewoon in de eshop te kijken.
bij fysiek raad ik aan amazon die heeft soms acties voor 3 games voor de prijs van 2.
het beste wat je kan doen is gewoon googelen naar de prijs. aangezien de prijs van games nog al verschild per game.
www.budgetgaming.nl of de eshop (Zuid Afrika shop is op Nintendo games na goedkoper in het algemeen).SteffanS schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:11:
Denk dat je bij digitaal niet veel keuze hebt, wellicht dat je bij amazon ook digital games kan kopen? dat kan in de usa wel voor xb en ps4 spellen........geloof ik, zelf iig nooit gebruik van gemaakt. Verder wellicht cd keys, maar dat is iets wat wel op eigen risico is natuurlijk. Al hoewel cd keys volgens mij wel een iets betere naam heeft dan een kinguin (om maar is iets te noemen).rickstrein3737 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:34:
[...]
ligt eraan of je digitaal of fysiek wil.
bij digitaal raad ik aan om gewoon in de eshop te kijken.
bij fysiek raad ik aan amazon die heeft soms acties voor 3 games voor de prijs van 2.
het beste wat je kan doen is gewoon googelen naar de prijs. aangezien de prijs van games nog al verschild per game.
Qua fysiek zou ik ook V&A proberen. En eventueel mp en andere 2e hands sites, maar wederom doe ik dat zelf eigenlijk niet. Intertoys heeft ook vaak leuke kortingen maar dat kan per spel enorm verschillen.......(en de winkels zijn er wellicht niet voor eeuwig als ik een van de eerdere berichten hier mag geloven).
Verder genoeg andere (online) winkels maar daar zie ik maar zelden een deal, ik adviseer je om ook pepper in de gaten te houden, en budgetgaming is ook nog steeds een fijne site imho.
edit:
en dan vergeet ik nog:
Console Budget Gaming topic
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 13-02-2019 11:44 ]
10 second ninja DONE
Soms, ja. Zo heb ik Mario Odyssey voor 40 piek digitaal via Amazon FR kunnen halen (preorder).Sagat schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:42:
[...]
wellicht dat je bij amazon ook digital games kan kopen?
Zit ik te zoeken tussen allerlei games valt mijn oog op The Princess Guide. Nu heb ik ooit Princess Maker (en Cutie Knight) gespeeld en die vond ik vanwege het sim element leuk, maar alles wat non-sim was vond ik tegenvallen.
Wel lijkt het er op dat de sim elementen zeer licht zijn en de focus ligt op de combat.
Release date: 23-03-2019 op de Switch in Europa
Voor degene die Princess Maker niet kennen je moet een kind opvoeden en afhankelijk van hoe goed je het doet krijg je een andere einde. Het kind kan echter ziek worden of besluiten om weg te lopen. Naar mate het kind beter en/of ouder wordt kan je er ook steeds meer mee. De eerste keer dat je het speelt eindigt het kind in de goot (als het al niet weggelopen was) maar een paar playthroughs later heb je haar al een gezelschapsdame (!), moordenaar, boer en smid zien worden. En vervolgens heb je een playthrough waarbij een prins naar hand gaat vragen maar moet ze wel kunnen vechten, koken, zingen, schrijven, paardrijden, etc...
Wel lijkt het er op dat de sim elementen zeer licht zijn en de focus ligt op de combat.
Voor degene die Princess Maker niet kennen je moet een kind opvoeden en afhankelijk van hoe goed je het doet krijg je een andere einde. Het kind kan echter ziek worden of besluiten om weg te lopen. Naar mate het kind beter en/of ouder wordt kan je er ook steeds meer mee. De eerste keer dat je het speelt eindigt het kind in de goot (als het al niet weggelopen was) maar een paar playthroughs later heb je haar al een gezelschapsdame (!), moordenaar, boer en smid zien worden. En vervolgens heb je een playthrough waarbij een prins naar hand gaat vragen maar moet ze wel kunnen vechten, koken, zingen, schrijven, paardrijden, etc...
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik zou toch wel iets van Mario Maker willen zien. Pokemon zou mooi zijn, maar verwacht ik idd ook niet.
Verder hoop ik iets te zien van Mario Kart Tour en Dr Mario voor mobile.
Verder hoop ik iets te zien van Mario Kart Tour en Dr Mario voor mobile.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik gooi hem dr gewoon in : Fallout 4 of GTA 5, why not? Panic Button kan alles volgens mij 
(Fallout new vegas of AC: Black Flag zou ook super tof zijn)
Kende ik niet. Leuke game. Hoe grindy is het of wordt het? NIS is berucht.DevWouter schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:56:
Zit ik te zoeken tussen allerlei games valt mijn oog op The Princess Guide. Nu heb ik ooit Princess Maker (en Cutie Knight) gespeeld en die vond ik vanwege het sim element leuk, maar alles wat non-sim was vond ik tegenvallen.
[YouTube: The Princess Guide - Getting Royally Schooled (Nintendo Switch, PS4)]
GTA 5 is technisch zeker geen probleem, het is een PS3 game. Naar het schijnt is de reden dat we geen GTA 5 op Switch hebben, de licentie/productieprijs van 32GB cards.Baelrog schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:42:
Ik gooi hem dr gewoon in : Fallout 4 of GTA 5, why not? Panic Button kan alles volgens mij
Het lijkt erop dat FF12 op zo een kaartje verschijnt, dus mogelijk is die prijs aan het dalen?
GTA 5 voor de PS3 / 360 bestond toch uit slechts twee 8GB dvd's. Dan zo een 16GB kaartje voldoende moeten zijn of niet? Desnoods wordt het download onlyJackAvery schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:50:
[...]
GTA 5 is technisch zeker geen probleem, het is een PS3 game. Naar het schijnt is de reden dat we geen GTA 5 op Switch hebben, de licentie/productieprijs van 32GB cards.
Het lijkt erop dat FF12 op zo een kaartje verschijnt, dus mogelijk is die prijs aan het dalen?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zal me niet verbazen dat Pokemon wel een lichte trailer krijgt met meer info op de 27ste ofzo.
Fire emblem is a given
Animal crossing wellicht
Amazon Japan had een listing voor Danganropa trilogy
Nieuwe Smash DLC Character of Joker footage?
De rest zien we wel
Fire emblem is a given
Animal crossing wellicht
Amazon Japan had een listing voor Danganropa trilogy
Nieuwe Smash DLC Character of Joker footage?
De rest zien we wel
Fallout 4 of New Vegas zou ik zeker halen.Baelrog schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:42:
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
GTA5 voor de PS3 was gewoon 1 Blu-ray. Exacte grootte weet ik niet. Maar Blu-ray is max 25GB.Sir_Hendro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:13:
[...]
GTA 5 voor de PS3 / 360 bestond toch uit slechts twee 8GB dvd's.
Maar ik ben niet van plan GTA5 voor een derde keer te kopen. Heb 'm voor PS3 en PS4 gekocht.
Maar een soortgelijke free roaming game zou leuk zijn.
Voor zover ik kan vinden was de 360 versie ~15.9 GB en de PS3 versie ~18gb. Beide net te groot voor een 16GB kaartje (file structure/formatting overhead enzo), en dat is zonder GTA Online. Ik betwijfel ten zeerste dat Take Two een versie zonder die melkkoe zou lanceren.. en ik denk ook dat men eerder assets zou gebruiken die de grafische kwaliteit ergens tussen de last-gen en current-gen versie zouden brengen.Sir_Hendro schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:13:
[...]
GTA 5 voor de PS3 / 360 bestond toch uit slechts twee 8GB dvd's. Dan zo een 16GB kaartje voldoende moeten zijn of niet? Desnoods wordt het download only
Anyway ik zou het zelf niet kopen maar het is zeker een goede aanwinst voor de Switch library :-)
De Nintendo Direct valt straks hier te bekijken:
[YouTube: Nintendo Direct - 13 februari 2019]
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 13-02-2019 18:24 ]
De geruchtenmolen is weer leuk aan het draaien:
Square Enix producer retweet de aankondiging van de Nintendo Direct
Game van Square erbij?
Game van Square erbij?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Xenogears re-release.Zeror schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:33:
De geruchtenmolen is weer leuk aan het draaien:
Game van Square erbij?
Kingdom Hearts bundel
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waar blijft F-Zerooooo?!!
Er is een Pokemon Let's Go demo toegevoegd aan de eStore lees ik net.
HOLY F*CKING MOLY

Mario Maker 2
Stop maar met de Direct. Het is goed zo.
Mario Maker 2
[ Voor 74% gewijzigd door Zeror op 13-02-2019 23:11 ]
Haha, inderdaad. Al is die Marvel game ook niet erg.Zeror schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
HOLY F*CKING MOLY![]()
![]()
Mario Maker 2
Bloodstained eindelijk een releasedate/time. Ben ik ook erg blij mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 13-02-2019 23:09 ]
Bloodstained: Ritual of the Night ziet er goed uit. Eindelijk weer een toffe Castlevania game.
Dragon Quest 11 lijkt me ook leuk. Heb nog nooit een game uit de serie gespeeld, maar vond het jammer dat hij eerder niet op de switch kwam.
Fire Emblem heeft een serieuze upgrade gekregen zeg 
Vergelijk E3 2018 footage maar eens met de huidige gameplay rond minuut 3.
Vergelijk E3 2018 footage maar eens met de huidige gameplay rond minuut 3.
[ Voor 64% gewijzigd door JackAvery op 14-02-2019 00:10 ]
Tetris Battle Royale
Unravel 2,
Assassins Creed III remasted.
Heel vet
Assassins Creed III remasted.
Heel vet
Mooie direct zo, mooie klapper voor aan het einde.
Zelda! Leuk. Voor mij persoonlijk teleurstelling geen Metroid....
Damn, die nieuwe game van Platinum en een Link's Awakening remake!
En FF 9 komt vandaag uit,nice ^^
En FF 9 komt vandaag uit,nice ^^
Metroid had ik na de laatste aankondiging ook niks van verwacht....zelda ziet er qua besturing wat matig uit maar ik laat me verrassen....heb het origineel kapot gespeeld
tijd voor wat klusjes!
Zou inderdaad mooi zijn geweest met deel 4 die nog lang gaat duren.
We hebben een fantastische Direct gehad mensen. We mogen niet klagen!
Mag wel, maar het zou niet terecht zijn
Vond de direct tegenvallen afgaande op wat het internet hoopte..
Geen snes games, pikmin, luigi, animal crossing, spyro,..
Geen snes games, pikmin, luigi, animal crossing, spyro,..
K.W.
super leuk. Niet eens om zelf te spelen maar omdat het by far mijn favoriete gestreamde game op YouTube is. Ik ga altijd stuk om die troll levels en er zijn nu zoveel nieuwe mogelijkheden en eindelijk nieuwe achtergronden. Super vetZeror schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 23:02:
HOLY F*CKING MOLY![]()
![]()
Mario Maker 2
[YouTube: Super Mario Maker 2 – Announcement Trailer – Nintendo Switch]
Niet slecht deze direct
Mario maker 2 nice!
en astral chain lijkt me ook wel een vette game,
Ook al had ik een Mario spel wel leuk gevonden.
Geen slechte Nintendo direct,
Mario maker 2 nice!
en astral chain lijkt me ook wel een vette game,
Ook al had ik een Mario spel wel leuk gevonden.
Geen slechte Nintendo direct,
Ik ben zelf juist blij met GRID. Heel benieuwd naar de reviews
En het is weer afgelopen. Echt een goede direct wat mij betreft... een overzichtje:
Unreleased games:
Unreleased games:
- Super Mario Maker 2 (Juni 2019)
- Marvel Ultimate Alliance 3 (Zomer 2019)
- Boxboy + Boxgirl (26 april)
- Bloodstained (Zomer 2019)
- Dragon Quest Builders 2 (12 juli)
- Dragon Quest 11S (Herfst 2019)
- Disney Tsum Tsum Festival (2019)
- Rune Factory 4 (2019)
- Rune Factory 5 (?)
- Oninaki (Zomer 2019)
- Yoshi's Crafted World (29 maart, demo vandaag)
- Fire Emblem: Three Houses (26 juli)
- Tetris 99 (release vandaag)
- Dead By Daylight (Herfst 2019)
- Deltarune: Episode 1 (28 februari)
- Daemon X Machina (demo vandaag, zomer 2019)
- Grid Autosport (Zomer 2019)
- Hellblade: Senua's Sacrifice (Lente 2019)
- Mortal Kombat 11 (23 april)
- Unravel 2 (22 maart)
- Assassin's Creed 3 remaster (21 mei)
- Final Fantasy VII (26 maart)
- Chocobo's Mystery Dungeon (20 maart)
- Final Fantasy XI (release vandaag)
- Astral Chain (30 augustus)
- The Legend of Zelda: Link's Awakening (2019)
- Smash 3.0 Spring Update
- Captain Toad Treasure Tracker DLC (update vandaag, DLC 14 maart)
- Starlink: BFA Spring Update (April 2019)
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 14-02-2019 00:27 ]
Deze game zag ik net trouwens ook nog staan op het youtube kanaal van Nintendo. Ziet er ook wel mooi uit 
De demo van Yoshi staat online! Wanneer je Nintendo Switch Online hebt kun je nu ook Tetris 99 downloaden.
EDIT: Tetris 99 is veel te awesome! Na 2 potjes ben ik al helemaal hooked.
EDIT: Tetris 99 is veel te awesome! Na 2 potjes ben ik al helemaal hooked.
[ Voor 28% gewijzigd door msnguy op 14-02-2019 00:37 ]
Laat ik dan maar de zuurpruim/kritische noot zijn: Ik werd niet heel blij van deze direct. Geen Pokémon, geen Animal Crossing, geen Metroid Prime (collection), geen F-Zero, geen Smash character(s), geen SNES games. Ik word niet zo hyped van een aantal JRPG's die ik al tig keer heb gespeeld en een handjevol (al dan niet jaren oude) multiplatform titels.
Positieve punten zijn voor mij Super Mario Maker, Fire Emblem en de remake van Links awakening, maar dat is niet genoeg om dit een goede direct voor mij te maken.
Positieve punten zijn voor mij Super Mario Maker, Fire Emblem en de remake van Links awakening, maar dat is niet genoeg om dit een goede direct voor mij te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door D3ft0n3 op 14-02-2019 00:46 ]
Ignorance Is Bliss
Weer geen AC / Poke / Pikmin / Luigi. Zucht
De enige echte JRPGs die ik in de lijst zie sta is 1x dragon quest en 2x final fantasy. Verder denk ik dat de overige games later worden gedaan.D3ft0n3 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 00:31:
Laat ik dan maar de zuurpruim/kritische noot zijn: Ik werd niet heel blij van deze direct. Geen Pokémon, geen Animal Crossing, geen Metroid Prime (collection), geen F-Zero, geen Smash character(s), geen SNES games. Ik word niet zo hyped van een aantal JRPG's die ik al tig keer heb gespeeld en een handjevol (al dan niet jaren oude) multiplatform titels.
Persoonlijk zit ik niet te wachten op de remake van Links Awakening, maar dat is eerder omdat ik het spel zo vaak gespeeld hebt en het feit dat ik me stoor aan zowel de gekozen stijl voor de visuals en audio.
Zelf ben ik het meest benieuwd naar Astral Chain. Ik heb daar gemixte gevoelens over tot dat ik zag dat het van Platinum Game was.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Even crossposten van een Engelstalig Nintendo forum:
###
For all those people waiting for Prime trilogy.. SUCKERS!
Super Mario Maker 2 (June 2019) - Must-buy day 1.
Marvel Ultimate Alliance 3 - Black Order (Summer 2019) - Maybe. Could be fun in multiplayer if you guys are getting it.
Box Boy + Box Girl (26-04-2019) - Likely buy. I have always been interested in the Box Boy games, but didn't have a 3DS. Now's my chance.
Super Smash Brothers Ultimate Version 3.0 (Spring) - Already bought. Ehm yeah.. Looking forward to Joker, but nothing else to add obviously.
Captain Toad: Treasure Trackers DLC (14-03-2019) - Must-buy. Cool! Looking forward to more levels even if I haven't finished the game yet!
Bloodstained: Rituals of the night (Summer 2019) - Must-buy. Was already looking forward to it. Looks good.
Dragon Quest Builders 2 (12-07-2019) - Not going to buy. Dragon Quest Builders 1 demo didn't sell it to me.
Dragon Quest XI S: Echoes of an elusive age - Definitive edition (Autumn 2019) - Likely buy. Never was into the series, but must admit it looks good, so think I'll jump in here.
Disney Tsum Tsum festival (2019) - No.
Starlink: Battle for Atlas DLC (April 2019) - Maybe. Looks cool, but I don't have the game yet. is looking less likely now, but you never know.
Rune Factory 4 Special ("later" 2019) - Unlikely. Was always interested in the Rune Factory games, but it looks a bit rough.
Rune Factory 5 ("future") - Maybe. This could be a better option.
Oninaki (Summer 2019) - Likely. Looks and sounds cool. I've been interested in the previous games, I should finally buy one.
Yoshi (29-03-2019) - Buying. Had already decided, and am looking forward to it.
Fire Emblem: Three houses (26-07-2019) - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buying the limited edition day 1.
Tetris Battle Royale 99 (NOW!) - Not for me.
Dead by daylight (Autumn 2019) - Maybe. Reminds me of another game. Could be fun in multiplayer?
Deltarune (28-02-2019) - Unlikely on Switch. Haha that trailer. I have Untertale on Steam but never finished it. If I do, I'll probably get this there.
Daemon X Machina (Summer 2019) - Very likely. Was already looking forward to it. Will try the beta.
GRID Autosport (Summer 2019) - No. Just not for me.
Hellblade: Senua's sacrifice (Spring 2019) - Very likely. Super cool surprise. Have it on Steam, but doesn't run smoothly. Will just double-dip.
Mortal Kombat 11 (23-04-2019) - Maybe. Prefer other fighters, but may get it for support and diversifying my multiplayer library.
Unravel two (22-03-2019) - Unlikely. I ehh don't feel the same hype some others seem to get? Also no online.. I dunno.
Assassing's Creed 3 Remastered (21-05-2019) - Unlikely. Would prefer a port of the latest. It's somewhat cool, but I feel that ship has sailed.
Final Fantasy VII (26-03-2019) - No.
Chocobo's Mystery Dungeon EVERY BUDDY! (20-03-2019) - Unlikely. But I'll look into it.
Final Fantasy IX (NOW!) - Unlikely. But I'll look into it.
Astral Chain (30-08-2018) - Likely. Cool looking new IP. Hoping for some online co-op action!
The legend of Zelda: Link's awakening (2019) - Maybe. Meh. Way to end a great Direct with a downer. Would have been a cool announcement if it were a new game.
Overall great Direct.
###
For all those people waiting for Prime trilogy.. SUCKERS!
Super Mario Maker 2 (June 2019) - Must-buy day 1.
Marvel Ultimate Alliance 3 - Black Order (Summer 2019) - Maybe. Could be fun in multiplayer if you guys are getting it.
Box Boy + Box Girl (26-04-2019) - Likely buy. I have always been interested in the Box Boy games, but didn't have a 3DS. Now's my chance.
Super Smash Brothers Ultimate Version 3.0 (Spring) - Already bought. Ehm yeah.. Looking forward to Joker, but nothing else to add obviously.
Captain Toad: Treasure Trackers DLC (14-03-2019) - Must-buy. Cool! Looking forward to more levels even if I haven't finished the game yet!
Bloodstained: Rituals of the night (Summer 2019) - Must-buy. Was already looking forward to it. Looks good.
Dragon Quest Builders 2 (12-07-2019) - Not going to buy. Dragon Quest Builders 1 demo didn't sell it to me.
Dragon Quest XI S: Echoes of an elusive age - Definitive edition (Autumn 2019) - Likely buy. Never was into the series, but must admit it looks good, so think I'll jump in here.
Disney Tsum Tsum festival (2019) - No.
Starlink: Battle for Atlas DLC (April 2019) - Maybe. Looks cool, but I don't have the game yet. is looking less likely now, but you never know.
Rune Factory 4 Special ("later" 2019) - Unlikely. Was always interested in the Rune Factory games, but it looks a bit rough.
Rune Factory 5 ("future") - Maybe. This could be a better option.
Oninaki (Summer 2019) - Likely. Looks and sounds cool. I've been interested in the previous games, I should finally buy one.
Yoshi (29-03-2019) - Buying. Had already decided, and am looking forward to it.
Fire Emblem: Three houses (26-07-2019) - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Buying the limited edition day 1.
Tetris Battle Royale 99 (NOW!) - Not for me.
Dead by daylight (Autumn 2019) - Maybe. Reminds me of another game. Could be fun in multiplayer?
Deltarune (28-02-2019) - Unlikely on Switch. Haha that trailer. I have Untertale on Steam but never finished it. If I do, I'll probably get this there.
Daemon X Machina (Summer 2019) - Very likely. Was already looking forward to it. Will try the beta.
GRID Autosport (Summer 2019) - No. Just not for me.
Hellblade: Senua's sacrifice (Spring 2019) - Very likely. Super cool surprise. Have it on Steam, but doesn't run smoothly. Will just double-dip.
Mortal Kombat 11 (23-04-2019) - Maybe. Prefer other fighters, but may get it for support and diversifying my multiplayer library.
Unravel two (22-03-2019) - Unlikely. I ehh don't feel the same hype some others seem to get? Also no online.. I dunno.
Assassing's Creed 3 Remastered (21-05-2019) - Unlikely. Would prefer a port of the latest. It's somewhat cool, but I feel that ship has sailed.
Final Fantasy VII (26-03-2019) - No.
Chocobo's Mystery Dungeon EVERY BUDDY! (20-03-2019) - Unlikely. But I'll look into it.
Final Fantasy IX (NOW!) - Unlikely. But I'll look into it.
Astral Chain (30-08-2018) - Likely. Cool looking new IP. Hoping for some online co-op action!
The legend of Zelda: Link's awakening (2019) - Maybe. Meh. Way to end a great Direct with a downer. Would have been a cool announcement if it were a new game.
Overall great Direct.
WTF momentje: Zie ik nou Commander Keen in de eShop staan?
Dat klopt. Die had een surprise release een paar dagen terug.Zeror schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 01:40:
Edit:
Limited edition Fire Emblem:

En een reminder:
Final Fantasy IX, Tetris Battle Royale, Captain Toad DLC, Yoshi demo, en de Daemon X Machina beta / demo staan in de E-shop.
Edit:
Oh en uit de Japan Direct, een Doraemon Harvest Moon?
[ Voor 62% gewijzigd door Sméagol op 14-02-2019 03:08 ]
Links awakening is een van mijn favoriete Zelda's, speel die toch regelmatig opnieuw. Kan niet wachten!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Die Fire Emblem Conquest was 1 van de beste die ik gespeeld heb. De laatste FE op DS was iets minder, niet mijn ding. Hopelijk wordt deze net zo goed als Conquest.
Eerste 2 delen (3e deel niet) gespeeld op de 3DS. Prima puzzelplatformer.Sméagol schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 01:21:
Die ga ik niet kopen...Bloodstained: Rituals of the night (Summer 2019) - Must-buy. Was already looking forward to it. Looks good.
spoiler:
...heb 't project gebackt op Kickstarter, dus ik krijg al een kopie of twee.
...heb 't project gebackt op Kickstarter, dus ik krijg al een kopie of twee.
Geen 3DS, dus deze helaas ook gemist. Vandaar ook m'n grote honger naar een Fire Emblem game.Hexxagon schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 06:35:
[..]
Die Fire Emblem Conquest was 1 van de beste die ik gespeeld heb. De laatste FE op DS was iets minder, niet mijn ding. Hopelijk wordt deze net zo goed als Conquest.
Die leuke Kickstarters komen altijd ongelegen, haha. Heb er nou ook één (nou twee, maar die andere is geen game) die ik nog moet upgraden omdat ik met een minimale pledge ben ingestapt. Had deze ook graag gebacked, maar toen geen geld. Hij komt hoe dan ook binnen.
Ik heb ze allemaal gespeeld, ben een enorme fan van FE reeks haha...Sméagol schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 07:44:
[...]
Geen 3DS, dus deze helaas ook gemist. Vandaar ook m'n grote honger naar een Fire Emblem game.Mijn laatste was.. Iets met Dragons, Shadow Dragons? Op de DS. Die viel tegen. Ik ben van de Radiant generatie. Als ik ooit toch nog een 3DS haal, zal dat voornamelijk voor de FE games zijn.

Shadow was gwn kut xD Dat spel vgl met fates is garbage pur sang.
Oef, Shut up and take my money heb ik al gezien. Genoeg spellen die ik wil hebben. Moet de Direct nog even rustig bekijken though.
Unravel 2 woohoow op deze was ik aan het hopen hij voor de Nintendo Switch uitkwam!
Mario Maker 2 was al vetjes,
Astral Chain heeft mijn interesse.
Link's awakening
Fire Emblem.
Bloodstained heb ik lang geleden al gekickstart dus die krijg ik sowieso
Link's awakening
Fire Emblem.
is dit (bloodstained) nou een nieuwe game of dezelfde die nu ook games with gold zit (zo ja, dan heb ik em alAkaendra schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:47:
Mario Maker 2 was al vetjes,
Link's awakening
Fire Emblem.
En zelda LA, ja die ga ik wsl toch wel halen. Al hoewel ik die ds 2d zelda ook nog op de pile of shame ligt (en zo'n beetje alle 3d zelda's maar 2D best D
Verder voor mij als soort van buitenstaander ook een goede direct. Ik had het idee dat de vaart er een beetje uit was, maar ik zie een hoop interesante games in het lijstje en ook demo's vind ik erg tof. Maar met de voetnoot dat mijn verwachting bij nintendo na de laatste jaren nog steeds niet hoog is en dan is de 'kinderhand' snel gevuld. Ik snap het dat je teleurgesteld kan zijn als je bvb metroid of fzero verwachtte. (die laatste zou ik overigens ook gelijk halen, erg fijne games altijd, wel pittig).
Na werk grijp ik gelijk den switch en ga ik de demo's iig binnenharken!
10 second ninja DONE
Het viel mij op dat de game er grafisch relatief slecht uit zag in de trailer.571Pro schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:37:
Unravel 2 woohoow op deze was ik aan het hopen hij voor de Nintendo Switch uitkwam!
Het is een poort van een EA game dat moet al genoeg zeggen denk ik. Fifa op de switch ziet er ook niet mooi uit vind ik.Remmetje schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:16:
[...]
Het viel mij op dat de game er grafisch relatief slecht uit zag in de trailer.
Tetris 99 maakt die €20 voor online het wel waard.

Oh leuk -dacht ik-, want deze wil ik toevallig binnenkort met een vriend van mij spelen. Maar €10 voor alleen deel vier in de serie?Zeror schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 01:40:

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Zelfs ondanks dat het nintendo is (waar de games vaker duurder zijn dan op andere platformen) en 'retrogamer belasting' vind ik dit ook nogal prijzig!Seroczynski schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:21:
[...]
Oh leuk -dacht ik-, want deze wil ik toevallig binnenkort met een vriend van mij spelen. Maar €10 voor alleen deel vier in de serie?
10 second ninja DONE
Nee, Bloodstained is een game die toendertijd (2015 dacht ik) net na Mighty No.9 gekickstart werd. Game is nog niet uit, wel wat demos van verschenenSagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:15:
[...]
is dit (bloodstained) nou een nieuwe game of dezelfde die nu ook games with gold zit (zo ja, dan heb ik em al)
En zelda LA, ja die ga ik wsl toch wel halen. Al hoewel ik die ds 2d zelda ook nog op de pile of shame ligt (en zo'n beetje alle 3d zelda's maar 2D best D)
Verder voor mij als soort van buitenstaander ook een goede direct. Ik had het idee dat de vaart er een beetje uit was, maar ik zie een hoop interesante games in het lijstje en ook demo's vind ik erg tof. Maar met de voetnoot dat mijn verwachting bij nintendo na de laatste jaren nog steeds niet hoog is en dan is de 'kinderhand' snel gevuld. Ik snap het dat je teleurgesteld kan zijn als je bvb metroid of fzero verwachtte. (die laatste zou ik overigens ook gelijk halen, erg fijne games altijd, wel pittig).
Na werk grijp ik gelijk den switch en ga ik de demo's iig binnenharken!
Pokemon was wellicht een maybe tijdens deze direct, maar ik verwacht later deze maand er nog wel een met alleen Pokemon info (immers tijdens de pokemonday week zijn er QA sessies met Nintendo Treehouse en die doe je niet zomaar wat mij betreft)
Metroid is onlangs uitgesteld dus dat zal nog even duren.
Oh ja, die was samen met die 8bit castevania remake/inspired game ofzo toch? Ik weet iig vrijwel zeker dat ze iets met elkaar te maken hebben.Akaendra schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:38:
[...]
Nee, Bloodstained is een game die toendertijd (2015 dacht ik) net na Mighty No.9 gekickstart werd. Game is nog niet uit, wel wat demos van verschenen
Pokemon was wellicht een maybe tijdens deze direct, maar ik verwacht later deze maand er nog wel een met alleen Pokemon info (immers tijdens de pokemonday week zijn er QA sessies met Nintendo Treehouse en die doe je niet zomaar wat mij betreft)
Metroid is onlangs uitgesteld dus dat zal nog even duren.
Dan heb ik idd wel filmpjes van Bloodstained gezien en dat zag er heel goed uit.......damn nog iets voor den wish list. En heeft ook een demo? ooooooooooooooh
10 second ninja DONE
Bloodstained Curse of the Moon is een 8bit Castlevania-kloon en was een bonusgame voor de backers op Kickstarter. Deze game zit blijkbaar bij deze maand van Xbox Gold.Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:41:
[...]
Oh ja, die was samen met die 8bit castevania remake/inspired game ofzo toch?
Die demo is alleen beschikbaar gemaakt voor backers (Steam-only).Dan heb ik idd wel filmpjes van Bloodstained gezien en dat zag er heel goed uit.......damn nog iets voor den wish list. En heeft ook een demo? ooooooooooooooh
Ja, daar is toen wel die 8 bit game voor uitgebracht als extratje 
De main game zelf moet nog komen, weet alleen niet of de demos ook beschikbaar zijn voor niet kickstarters though.
Mario Maker 2 ben ik wel reuze hyped voor. Heel veel spul wat dus niet in het origineel zat (de zon bijv, en Slopes :D_
De main game zelf moet nog komen, weet alleen niet of de demos ook beschikbaar zijn voor niet kickstarters though.
Mario Maker 2 ben ik wel reuze hyped voor. Heel veel spul wat dus niet in het origineel zat (de zon bijv, en Slopes :D_
Wat mij betreft een mooie direct, zijn genoeg games die me weer een tijdje gaan bezighouden:
Fire Emblem
Deamon X Machina
Oninaki
Astral Chain
Zelda LA
En dan m'n huidige backlog plus Pokémon nog
Fire Emblem
Deamon X Machina
Oninaki
Astral Chain
Zelda LA
En dan m'n huidige backlog plus Pokémon nog
Ok, even een kijkje naar de line-up van Nintendo zelf voor 2019, ik heb voor het gemak de games die Nintendo in het westen published ook meegenomen. Enkel de DQ games zijn niet exclusief.
Dat gat in mei is waarschijnlijk de originele release datum voor Fire Emblem. April is ook verdacht 'leeg' qua first-party. Het zou me niks verbazen mocht er opeens nog een WiiU port met bijna geen marketing in een latere direct komen. Bayonetta 3 verwacht ik niet meer voor 2020. En dan is er nog de vraag of Retro erin geslaagd is om een game af te werken of niet voor ze aan Metroid 4 begonnen... na het zien van de Starlink DLC vermoed ik van niet. Deze lijken mij de oorsprong van al de Star Fox Grand Prix geruchten.
Vanaf de zomer wordt het echter knallen: Mario Maker, Fire Emblem, Astral Chain... De tweede helft van 2019 ziet ook weer twee enorme games: Animal Crossing en Pokemon. Al bij al een vrij sterk jaar, en dan heb ik nog geen woord gezegd over DLC en third-party support.
Nintendo developed/published line-up 2019 | |
---|---|
Winter | Februari Tetris 99 |
Maart Yoshi's Crafted World | |
Lente | April BOXBOY! + BOXGIRL! (HAL Laboratory) |
Mei | |
Juni Super Mario Maker 2 | |
Zomer Marvel Ultimate Alliance 3 (Koei Tecmo/ Team Ninja) Daemon X Machina (Marvelous) | Juli Fire Emblem: Three Houses (Intelligent Systems) Dragon Quest Builders 2 (Square-Enix) |
Augustus Astral Chain (Platinum Games) | |
Herfst | Dragon Quest 11S (Square-Enix) |
2019 | Animal Crossing Pokémon Gen 8 (Game Freak) Luigi's Mansion 3 The Legend of Zelda: Link's Awakening TOWN (Game Freak) |
Dat gat in mei is waarschijnlijk de originele release datum voor Fire Emblem. April is ook verdacht 'leeg' qua first-party. Het zou me niks verbazen mocht er opeens nog een WiiU port met bijna geen marketing in een latere direct komen. Bayonetta 3 verwacht ik niet meer voor 2020. En dan is er nog de vraag of Retro erin geslaagd is om een game af te werken of niet voor ze aan Metroid 4 begonnen... na het zien van de Starlink DLC vermoed ik van niet. Deze lijken mij de oorsprong van al de Star Fox Grand Prix geruchten.
Vanaf de zomer wordt het echter knallen: Mario Maker, Fire Emblem, Astral Chain... De tweede helft van 2019 ziet ook weer twee enorme games: Animal Crossing en Pokemon. Al bij al een vrij sterk jaar, en dan heb ik nog geen woord gezegd over DLC en third-party support.
Overigens is dit de Europese Limited edition:

insert famous samuel l jackson qoute hereRayNbow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:56:
[...]
Bloodstained Curse of the Moon is een 8bit Castlevania-kloon en was een bonusgame voor de backers op Kickstarter. Deze game zit blijkbaar bij deze maand van Xbox Gold.
[...]
Die demo is alleen beschikbaar gemaakt voor backers (Steam-only).
irri dat ik die demo niet kan spelen, en irri dat het de 8 bit game betreft voor xb.
offtopic:
Ik dacht dat dat die bundel was van symfony of the night en uhm nog een andere CV (pc engine versie ofzo?) Gelukkig kan ik die beiden al lang spelen met wat moeite. Maar ik vind het leuk om dat op moderne systemen te kunnen spelen met achievements.......aan de andere kant, die 8bit game lijkt me ook nog wel geinig!
Ik dacht dat dat die bundel was van symfony of the night en uhm nog een andere CV (pc engine versie ofzo?) Gelukkig kan ik die beiden al lang spelen met wat moeite. Maar ik vind het leuk om dat op moderne systemen te kunnen spelen met achievements.......aan de andere kant, die 8bit game lijkt me ook nog wel geinig!
Gelukkig dus wel die andere switch demo's (mits die wel public zijn, met name yoshi wel interesse in) maar goed anders toch nog genoeg te doen. En vanaaf mijn aandacht even richten op
10 second ninja DONE
Welke quote bedoel je?Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:51:
[...]
insert famous samuel l jackson qoute here![]()
irri dat ik die demo niet kan spelen, en irri dat het de 8 bit game betreft voor xb.
offtopic:
Gelukkig dus wel die andere switch demo's (mits die wel public zijn, met name yoshi wel interesse in) maar goed anders toch nog genoeg te doen. En vanaaf mijn aandacht even richten oper was iets met deze dag ofzo
"Enough is ENOUGH! I have had it with these motherfuckin' snakes on this motherfuckin' plane!"
Bloodstained CotM is de eerste klassieke Castlevania die ik speelde...Sagat schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:51:
offtopic:
aan de andere kant, die 8bit game lijkt me ook nog wel geinig!
...ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik dood ben gegaan.
(Dat krijg ik wanneer ik koppig Veteran i.p.v. Casual difficulty koos...
linkDevWouter schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:58:
[...]
Welke quote bedoel je?
"Enough is ENOUGH! I have had it with these motherfuckin' snakes on this motherfuckin' plane!"

Ik heb helaas veel, HEEL veel goed games niet gespeeld, maar castevania en metroid staan wel heel hoog op het lijste van 'moet ooit echt van de pile of shame af'RayNbow schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 10:58:
[...]
Bloodstained CotM is de eerste klassieke Castlevania die ik speelde...
...ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik dood ben gegaan.
(Dat krijg ik wanneer ik koppig Veteran i.p.v. Casual difficulty koos...)
Ik heb sinds kort een nes classic en heb met metroid iig een poging gewaagd en CV laast de snes versie (deel 4 uit mijn hoofd, super castlevania?) begonnen
offtopic:
(heb die ook fysiek gekocht en speel het dan ook op mijn ouwe snes icm ouwe crt
(heb die ook fysiek gekocht en speel het dan ook op mijn ouwe snes icm ouwe crt
Maar ben zo ff-ing snel afgeleid......en beide reeksen hebben natuurlijk ook aardig wat entries.....
[ Voor 56% gewijzigd door Sagat op 14-02-2019 11:03 ]
10 second ninja DONE
Er komt genoeg moois uit, de komende tijd. Zodra ik mijn gaming laptop heb verkocht, koop ik een Switch.
Die laptop staat meer uit dan aan. Heb 'm ruim een jaar en zit net aan 250 uur dat de laptop heeft aan gestaan. Beetje zonde van 1400 euro...
Die laptop staat meer uit dan aan. Heb 'm ruim een jaar en zit net aan 250 uur dat de laptop heeft aan gestaan. Beetje zonde van 1400 euro...
Toch had ik het idee dat de geruchten over de Metroid Prime trilogie behoorlijk serieus waren.
Stel dat die echt in ontwikkeling is kan ik me ook voorstellen dat deze intern is uitgesteld om deze beter te laten aansluiten met de release van Metroid Pime 4 om de aandacht wat vast te houden.
Stel dat die echt in ontwikkeling is kan ik me ook voorstellen dat deze intern is uitgesteld om deze beter te laten aansluiten met de release van Metroid Pime 4 om de aandacht wat vast te houden.

Geen Metroid Prime Trilogy remake..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Die indruk had ik ook, zeker omdat het dezelfde mensen zijn die de datum, Boxboy, 2D Zelda en Mario Maker juist hadden. Misschien zien we de trilogie later dit jaar (Direct mini?), er was opvallend genoeg geen enkele WiiU port in deze direct.Melkunie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:19:
Toch had ik het idee dat de geruchten over de Metroid Prime trilogie behoorlijk serieus waren.
Die geruchten zeiden dan ook niet dat al die genoemde games in de Direct zouden gaan voorkomen maar dat die games in 2019 gereleased zouden worden. Er moet ook op E3 nog wat aangekondigd worden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik denk dat dit een voorbedachte reden had, wand de januari direct van vorig jaar kreeg veel haat omdat er vooral ports van de wii u werden aangekondigd.JackAvery schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:29:
[...]
Die indruk had ik ook, zeker omdat het dezelfde mensen zijn die de datum, Boxboy, 2D Zelda en Mario Maker juist hadden. Misschien zien we de trilogie later dit jaar (Direct mini?), er was opvallend genoeg geen enkele WiiU port in deze direct.
Plus er zijn niet veel wii u games over die nog geport kunnen worden. (Altans nintendo's eigen games.)
Probleem is dat het een spel voor de Wii was en ook bij de Wii U had je een Wii Remote + Nunchunk nodig. Zover ik weet zijn die nog niet beschikbaar voor de Switch.Melkunie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:19:
Nu zouden ze het wel kunnen porten, maar dan moeten ze ook allerlei andere gameplay elementen opnieuw balanceren om te compenseren dat er een andere controller methode is.
Er is er één die ik nog heel graag op de Switch zie verschijnen, en dat is Super Mario 3D World. Nu ze 3D World elementen toevoegen aan Super Mario Maker 2, denk ik dat die wel gaat komen. Maar wie weet, misschien wel een 3D World 2!rickstrein3737 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:57:
[...]
Ik denk dat dit een voorbedachte reden had, wand de januari direct van vorig jaar kreeg veel haat omdat er vooral ports van de wii u werden aangekondigd.
Plus er zijn niet veel wii u games over die nog geport kunnen worden. (Altans nintendo's eigen games.)
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
@DevWouter MP 1 en 2 waren er al voor de Gamecube. Het lijkt me dat MP 3 aanpassen met een gelijkwaardige gameplay niet heel ingewikkeld hoeft te zijn i.c.m. de Pro Controller.
Maar goed, we zullen het wel zien. Ik hoop ook nog altijd op een nieuwe uitgave van Skyward Sword echter ben ik bang dat die kans kleiner is...
Maar goed, we zullen het wel zien. Ik hoop ook nog altijd op een nieuwe uitgave van Skyward Sword echter ben ik bang dat die kans kleiner is...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik denk dat we die remake deze generatie nog wel gaan zien. Ze hebben Twilight Princess en The Wind Waker op de Wii U uitgebracht, dus nu is het tijd voor Skyward Sword naar wij dachtenThalaron schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:46:
@DevWouter MP 1 en 2 waren er al voor de Gamecube. Het lijkt me dat MP 3 aanpassen met een gelijkwaardige gameplay niet heel ingewikkeld hoeft te zijn i.c.m. de Pro Controller.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Nou volgens mij vinden de meesten gamers de motion controls nou niet echt geweldig, dus dat zou wel incentive moeten zijn om een versie met traditionele controls te maken.Thalaron schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:46:
Daarnaast....kon je mp3 ok niet al met een pro controller spelen? (heb de game thuis liggen maar nooit geprobeerd

10 second ninja DONE
@Sagat dé rede waarom ik de MP Trilogy graag zou zien is omdat ik MP3 nooit heb gespeeld omdat de Wii me niet aanstond. Geef mij maar een klassieke controller ipv die motion meuk.
Ik doelde er dus op dat ze MP3 kunnen aanpassen naar niet motion, niet andersom
Inderdaad niet beschikbaar voor de Switch, maar die heeft dan weer twee losse Joycons met dezelfde benodigde functionaliteit. Dat moet me toch wel redelijk goed te doen zijn. Kan me zo geen momenten in MP3 herinneren die controls nodig hadden die niet op een Joycon zitten.DevWouter schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 12:40:
[...]
Probleem is dat het een spel voor de Wii was en ook bij de Wii U had je een Wii Remote + Nunchunk nodig. Zover ik weet zijn die nog niet beschikbaar voor de Switch.
Nu zouden ze het wel kunnen porten, maar dan moeten ze ook allerlei andere gameplay elementen opnieuw balanceren om te compenseren dat er een andere controller methode is.
Oei, heb je MP3 wel geprobeerd? Ik moet ook weinig hebben van motion controls, maar als er één game was die dit goed voor elkaar had was het wel MP3.Thalaron schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:01:
@Sagat dé rede waarom ik de MP Trilogy graag zou zien is omdat ik MP3 nooit heb gespeeld omdat de Wii me niet aanstond. Geef mij maar een klassieke controller ipv die motion meuk.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
We zijn nog niet klaar met aankondigingen, want Hollow Knight krijgt een sequel. Hollow Knight: Silksong is net aangekondigd voor PC en Nintendo Switch.
Mensen die Hollow Knight destijds op Kickstarter gesteund hebben, krijgen de sequel gratis.
Wat de controls van MP betreft, deze hoeven geen enkel probleem te vormen. 1 en 2 waren inderdaad ook GameCube games, 3 kan je de controls gewoon voor aanpassen en/of motion controls emuleren met de gyroscoop in de Joycons.
Maareuh... zoveel games aangekondigd en getoond gisteren, en we hebben het over wat er ontbreekt?
Mensen die Hollow Knight destijds op Kickstarter gesteund hebben, krijgen de sequel gratis.
Wat de controls van MP betreft, deze hoeven geen enkel probleem te vormen. 1 en 2 waren inderdaad ook GameCube games, 3 kan je de controls gewoon voor aanpassen en/of motion controls emuleren met de gyroscoop in de Joycons.
Maareuh... zoveel games aangekondigd en getoond gisteren, en we hebben het over wat er ontbreekt?
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 14-02-2019 13:16 ]
Dit topic is gesloten.