Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste
Acties:
  • 631.222 views

• Magic
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Magic

Multi-OS

571Pro schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Mochten er nog mensen goede 3-4 player games weten, graag! _/-\o_
Afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk, deze gaan, naast SMBU:DX bij mij regelmatig aan:
- Rayman legends
- Diablo III
- Mario Party
- Super smash bros brawl
- Nine Parchments

En Kirby Star Allies is leuk voor de jongere spelers

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Terpstars
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 09:52
Turfschipper schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 03:30:
Ik kijk uit naar de LOTR card game. Hoopte lang op Hearthstone, de enige cardgame die ik ooit gespeeld heb. Maar die komt er niet helaas. Snap daar niks van. Ideaal voor de switch.

Maar goed, die lotr cardgame, is dat net zo iets als hstone? Alleen dan net iets andere regels en binnen het lotr universum? Lijkt mij supervet.
Deze komt ook naar de Switch. Krijgt hele goede pc-reviews so far:
https://www.metacritic.com/game/pc/slay-the-spire

• duke99
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:52
n2theb schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:45:
Hoe vinden jullie super mario deluxe? Ik heb nu dit spel een week en ik vind het echt weer lekker old skool om te doen. Ik heb dan ook geen Wii of Wii U hiervoor gehad waar dit spel ook al voor was. Dus voor mij is het gewoon weg weer leuk om weer zn spel te spelen zoals vroeger. :)
Leuk maar af en toe best moeilijk. Had hem voor de 3 voor €111,- bij mediamarkt.de gekocht toen ik in Duitsland was.

Canon 550D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 9 miljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13:23
Zijn er meer mensen die geen eshop games kunnen kopen?

De support pagina van Nintendo maakt duidelijk dat de dienst offline lijkt, maar ik hoor niemand klagen.

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11:19
@DevWouter
Yes, hier hetzelfde.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
Het is me uiteindelijk gelukt door het via de website van Nintendo te bestellen. Misschien dat dit ook voor jou werkt?

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• Royy90
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
DevWouter schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 21:58:
Zijn er meer mensen die geen eshop games kunnen kopen?

[Afbeelding]

De support pagina van Nintendo maakt duidelijk dat de dienst offline lijkt, maar ik hoor niemand klagen.
Las ook op Reddit al dat er een storing was. Als het goed is nu al wel weer verholpen.

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:18
Daniel. schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Gisteren binnen gekregen, laat in de avond, zou eerst maandagavond zijn maar is toen niet gelukt met bezorgen. Even alles gedownload en toen naar bed gegaan. Vroeg op vakantie. Vanavond ga ik hem rustig opstarten. Ik hou jullie op de hoogte. Ben echt heel erg benieuwd nu! En alvast bedankt voor de tips.
Ik ben ermee bezig geweest. Instappen is niet makkelijk en ben bijna alle basics.doorheen met tutorials. Ook al met iedereen gepraat en makkelijk instappen is het ook niet. Wat ik begrijp is dat en ook als een soort kat kan vechten. Vanavond nog 3 tutorials door en de sword en sheild battle tutorial en dan kan ik beginnen met de quests. Also ik jullie niet had gevraagd dan had ik het spel allang geen kans meer gegeven denk ik. Maar ik vermoed dat het wel leuk gaat vinden.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:01

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Daniel. schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 07:49:
[...]

Ik ben ermee bezig geweest. Instappen is niet makkelijk en ben bijna alle basics.doorheen met tutorials. Ook al met iedereen gepraat en makkelijk instappen is het ook niet. Wat ik begrijp is dat en ook als een soort kat kan vechten. Vanavond nog 3 tutorials door en de sword en sheild battle tutorial en dan kan ik beginnen met de quests. Also ik jullie niet had gevraagd dan had ik het spel allang geen kans meer gegeven denk ik. Maar ik vermoed dat het wel leuk gaat vinden.
Volhouden nog ff, focus anders ff op alleen Sword And Shield. Nog niet als prowler (kat) spelen, maakt het alleen nog maar complexer. Kijk ff YouTube: MHGU: Sword and Shield Tutorial en begin daarna gewoon met Village 1* quests. De grotere monsters komen al gauw. En ja, het is complex, maar als je 1x de klik hebt, is het heeeeeel tof!

Vraag gerust hier om hulp als je iets niet snapt :)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Daniel.
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:18
Thrace Grumble schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 23:23:
[...]

Volhouden nog ff, focus anders ff op alleen Sword And Shield. Nog niet als prowler (kat) spelen, maakt het alleen nog maar complexer. Kijk ff YouTube: MHGU: Sword and Shield Tutorial en begin daarna gewoon met Village 1* quests. De grotere monsters komen al gauw. En ja, het is complex, maar als je 1x de klik hebt, is het heeeeeel tof!

Vraag gerust hier om hulp als je iets niet snapt :)
Ik weet niet of het hier thuis hoort het gaat nu wel heel veel over MHGU maar ben wel heel blij met de tips. Heb nu ook al zo'n cat achter me aanlopen en die oefen Quests on dat grote beest te verslaan is vrij lastig/makkelijk gaat het niet. Ook het vangen moet ik nog even onder de knie krijgen. Het vechten gaat wel redelijk en het aantal combo's of trucks wat je kan maken is vrij beperkt. Het zijn er ongeveer 6 dus dat is goed te doen. Het blokken ben ik nog niet zo mee bezig geweest. Het doden gaat prima. Het enige wat me nog niet gelukt is het mounten op zo'n beest. Dan moet je op een Roggel staan(vrij hoog) en dan eraf springen en aanvallen, vooralsnog niet gelukt want de monster krijg ik niet bij zo'n riggel. Ook merk ik dat je behoorlijk lang op zo'n beest moet meppen voordat die neer gaat. En goed kijken naar het.monster of die wankel loopt want dan kan je hem vangen. Ben lekker op pad en nu is het nog uitzoeken met currency weapons en spul om dat te verbeteren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Thrace Grumble
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:01

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Daniel. schreef op zondag 3 februari 2019 @ 11:59:
[...]

Ik weet niet of het hier thuis hoort het gaat nu wel heel veel over MHGU maar ben wel heel blij met de tips. Heb nu ook al zo'n cat achter me aanlopen en die oefen Quests on dat grote beest te verslaan is vrij lastig/makkelijk gaat het niet. Ook het vangen moet ik nog even onder de knie krijgen. Het vechten gaat wel redelijk en het aantal combo's of trucks wat je kan maken is vrij beperkt. Het zijn er ongeveer 6 dus dat is goed te doen. Het blokken ben ik nog niet zo mee bezig geweest. Het doden gaat prima. Het enige wat me nog niet gelukt is het mounten op zo'n beest. Dan moet je op een Roggel staan(vrij hoog) en dan eraf springen en aanvallen, vooralsnog niet gelukt want de monster krijg ik niet bij zo'n riggel. Ook merk ik dat je behoorlijk lang op zo'n beest moet meppen voordat die neer gaat. En goed kijken naar het.monster of die wankel loopt want dan kan je hem vangen. Ben lekker op pad en nu is het nog uitzoeken met currency weapons en spul om dat te verbeteren.
Gaat lekker dus, top! Het wordt nog wel lastig hoor, als je merkt dat je lang (30+ min) op een monster loopt in te hakken, wordt het vaak tijd om je gear te upgraden. Mounten komt vanzelf, genoeg opties vaak. Het is ook vaak zo dat je niet direct bij je eerste hit in de lucht het monster mount, soms zijn er meerdere pogingen nodig,. omdat je een bepaalde hoeveelheid damage moet doen, voordat de mounting-grens (het punt waarop een mount lukt) is bereikt. Succes! (het duurt overigens wel ff voordat je dit niveau hebt bereikt YouTube: MHGU | G-rank Astalos solo (Valor Great Sword) - 3'38 ;))

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:16
Een beetje Wargroove kunnen spelen dit weekend, erg leuk spel tot nu toe (de moeilijkheidsgraad van individuele missies springt wel alle kanten uit soms), maar je merkt af en toe wel dat er nog wat polish ontbreekt in bvb. de UI keuzes die Chucklefish gemaakt heeft. Toch al een paar keer per ongeluk End Turn gedrukt -_-

Ondertussen heeft de developer een AskMeAnything op de Nintendo Switch Reddit gedaan en een blogpost online gezet met een outline van de toekomstplannen voor het spel, en het lijkt erop dat ze veel van deze kleine irritaties gaan aanpakken.
Some of those quality of life improvements will include:

The ability to skip battle scenes more quickly. With various options on how this will work.
The ability to force fast map movement to ‘always on’.
Tooltips and more info for the effective/vulnerable charts.
In multiplayer, the host will be able to fill open spots with CPU players.
Display S rank requirements. (Tip for now, it’s always based on number of turns.)
Make it more difficult to accidentally end a turn.
Multiplayer Lobby improvements
Various bug fixes
Op langere termijn mogen we ook content updates en DLC verwachten.

Oh, Konami heeft een spel aangekondigd (maak dat mee): Switch krijgt een nieuwe versie van Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist. Meer info in april :p

JackAvery wijzigde deze reactie 04-02-2019 11:15 (7%)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:39
https://www.joyscribe.com...-date-has-been-confirmed/

Volgens Gamestop is de release van Animal Crossing 29 april :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:48

Sméagol

Master of Mayhem

Zaterdag m'm eerste Japanse Switch import mogen ontvangen (en een nieuwe Nendoroid):

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/megaman11_guardian.png

Guardian heeft al een vriendje:

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/guardian_tachikoma.png

Verder zaten er nog 2 films bij, en Your name heb ik een paar weken al mogen ontvangen, die was apart verzonden.

Verder ook nog 2 Limited Run games besteld, Celeste en Iconoclasts, maar die ik post wel pics wanneer ik die binnen heb in Maart / April.

Sméagol wijzigde deze reactie 04-02-2019 21:39 (14%)

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• JackAvery
Wat nieuws:

- Third-party SDK Vivox wordt compatibel met de Switch, bericht Venturebeat. Vivox is het stukje code dat de voice chat in Fortnite regelt. Met deze SDK gaan developers dus in-game tekst en voice chat kunnen toevoegen in Switch games.

- Warframe's Switch Editie heeft nu de Fortuna update gekregen. Fortuna is een grote uitbreiding voor het spel, met o.a. een nieuwe hub area en een fancy hoverboard.

- Er komt een fysieke duo-pack van Guacamelee 1 en 2. Releast eind mei, prijs ~40 dollar. Trailer

- Puzzelgame Q.U.B.E. 2 is net aangekondigd, en releast de 21ste. Meer hier.

- De westerse release van The Liar Princess and the Blind Prince ligt in de eShop over een week. Voor zij die hun geheugen moeten opfrissen, hier is een trailer.

- Gameplay trailer (en een hoop previews) voor Crash Team Racing staan nu online. Trailer:

@Sméagol die Guardian is cool!

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:50
JackAvery schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 20:44:
- De westerse release van The Liar Princess and the Blind Prince ligt in de eShop over een week. Voor zij die hun geheugen moeten opfrissen, hier is een trailer.
Dat was toch al in november bekend? :p RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3"

(Kan natuurlijk geen kwaad om de kleinere titels vaker in de spotlight te zetten :))

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zat ook al uit te kijken naar Liar Princes + Blind Prince. Maar ik dacht dat er ook een fysieke versie was aangekondigd.. Maar 't lijkt er op dat EU wordt overgeslagen.

Voor mij interessant in Februari verder:

12-02 The Liar Princess and the Blind Prince
12-02 Trials Rising
19-02 STEINS;GATE ELITE

Misschien BlazBlue.
Steins;Gate vooral voor support, ik heb namelijk de originele Engelstalige versie al op PC, maar wil meer visual novels in EU.

• RayNbow
Over VNs gesproken, heb gisteren planetarian uitgespeeld. Het is een redelijk korte en lineaire VN, maar een mooi verhaal en passende muziek.

Steins;Gate heb ik niet zo lang geleden fysiek besteld, dus ik zie wel wanneer er een pakketje geleverd wordt. :)

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Wat visual novels betreft, wacht ik dus op de geanimeerde Steins;Gate, and later World End Syndrome. Die moet ergens in de Lente uitkomen. Ook fysiek. Dan is het hopen dat Robotics;Notes Dash en Anonymous;Code worden gelocalized.

• JackAvery
RayNbow schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:42:
[...]

Dat was toch al in november bekend? :p RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3"

(Kan natuurlijk geen kwaad om de kleinere titels vaker in de spotlight te zetten :))
ja, gewoon een reminder ;)

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23-04 19:48
Sméagol schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:04:
Wat visual novels betreft, wacht ik dus op de geanimeerde Steins;Gate, and later World End Syndrome. Die moet ergens in de Lente uitkomen. Ook fysiek. Dan is het hopen dat Robotics;Notes Dash en Anonymous;Code worden gelocalized.
World End Syndrome is een must have voor mij, Steins:Gate Elite echter skip ik, de game ziet er gelikter uit maar de orginele art die onder andere de Vita versie had vond ik veel mooier.

Andere game op mijn lijst is sowieso Fate/Extella Link, vond de voorganger ook een leuk spel dus deze komt ook in huis :D

• RayNbow
Deze maand krijgen we de NES games SMB2 en Kirby. Japan krijgt deze maand (net als de vorige maand) een extra game (Tsuppari Oozumou):

• Tiwazz
@RayNbow
Oeh wat een goede maand! Dat zijn games die ik vroeger toch erg graag speelde.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Tiwazz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:21:
@RayNbow
Oeh wat een goede maand! Dat zijn games die ik vroeger toch erg graag speelde.
Ja en nee. Het zijn natuurlijk goede games, maar ze hebben niet heel veel aan eventuele online multiplayer, en dit zijn wel heel erg bekende games (staan beiden ook op de nes classic volgens mij.....) ik zou het leuk vinden als nintendo dus of wel games met mp kiest of wellicht wat meer hidden gems, al hoewel bij dat laatste mensen weer gaan klagen dat het geen tripple a games zijn wellicht........can't please everybody i guess.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Zeror
Laat ze maar eens met games als Tetris, Ducktales, Chip 'n' Dale, TMNT, Bionic Commando, The Flintstones, Snake Rattle 'n' Roll, Solstice, Dragon Warrior komen.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:13

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Zeror schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:16:
Laat ze maar eens met games als Tetris, Ducktales, Chip 'n' Dale, TMNT, Bionic Commando, The Flintstones, Snake Rattle 'n' Roll, Solstice, Dragon Warrior komen.
TMNT met een vriend nog een paar jaar geleden een paar avonden tot diep in de nacht gespeeld, good times.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• RayNbow
Laat ze maar eens met games als Tetris,
Die kun je vergeten. Ik heb Tetris nog uit de 3DS eShop gehaald net voordat deze gedelist werd. Iets met The Tetris Company en licensing hell. ;)
Ducktales, Chip 'n' Dale,
Kans op deze titels is ook klein. Kans is groter dat Capcom deze titels uitbrengt a la de Disney Afternoon Collection.

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

RayNbow schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Die kun je vergeten. Ik heb Tetris nog uit de 3DS eShop gehaald net voordat deze gedelist werd. Iets met The Tetris Company en licensing hell. ;)

[...]

Kans op deze titels is ook klein. Kans is groter dat Capcom deze titels uitbrengt a la de Disney Afternoon Collection.
Helaas de tijd waarin we leven en wsl ook reden dat de kans op een n64 mini klein(er) is. Met goldeneye en andere rare games. Jammer dat de 2 companies (nintendo/ms) hierin niet nader naar elkaar to kunnen komen.

Dat gezegd hebbende, voor ons als klanten zou dat eigenlijk niet uit mogen maken, wij willen die oude games graag spelen, ze moeten het dan maar voor elkaar boxen boksen, en ik kan me niet voorstellen dat die rechten hebbenden niet toegeeflijker zijn als ze er wat geld voor krijgen. Maar ja, de vraag 'wat is een eerlijk prijs?' En dan is het cirkeltje weer rond.
Oh en toegegegeven, sommigen van ons willen de oude games spelen, er is natuurlijk ook een groot aantal spelers dat er niet veel om zal geven.

Wat dat betreft ben ik voor oude games wel blij met andere opties. En werkt het met boeken ook niet zo dat na een x tijd het public domain wordt? zouden we zoiets ook niet voor games kunnen afspreken? En dan tegelijk dat men ook niet zei err zeurt over rechten op muziek? *zucht*

• Stroper
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:02
Copyright vervalt (in België en Nederland) 70 jaar na het overlijden van de maker(s). Voor games ga je dus nog een beetje geduld nodig hebben.

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:32
urk_forever schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:34:
[...]

Gisteren de pro controller terug gekregen. Helaas niets gedaan omdat hij goed zou werken :X . Dus even getest, maar werkt nog steeds niet goed, dus meteen vandaag weer opgestuurd naar bol.com. hopelijk testen ze nu beter...
En gisteren een reparatie update gekregen, valt niet binnen de fabrieksgarantie omdat mijn R-knop gebroken is :'( Ik kon kiezen of 50 euro voor reparatie, of ongerepareerd retour :|
Ik denk dat ik zelf maar een nieuw component erin soldeer...

Hail to the king baby!

• Tiwazz
Ineens valt deze maand gruwelijk tegen :+ .

• JackAvery
urk_forever schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:12:
[...]

En gisteren een reparatie update gekregen, valt niet binnen de fabrieksgarantie omdat mijn R-knop gebroken is :'( Ik kon kiezen of 50 euro voor reparatie, of ongerepareerd retour :|
Waarom stuur je dit niet binnen via de winkel? Het duurt langer maar twee jaar wettelijke garantie heb je via het punt van aankoop toch sowieso in de meeste EU landen?

--

Blijkbaar komt Hori's Fight Stick Mini uit voor de Switch:

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:57
Moet nog steeds mijn Switch een keer terug sturen voor de linker joycon (heb er alleen last van op local multiplayer avondjes), maar nu viel mij op dat de Switch zelf ook aardig krom is. Voor zover ik weet kan dat ontstaan bij teveel warmteontwikkeling in het dock, maar vanaf release heeft de Switch hoogstens 8 uur in het dock gezeten en dan ook nog eens met niet veeleisende partygames en nooit veel uur achter elkaar.

Heeft iemand hier al eens zijn Switch terug gestuurd om diezelfde reden en fixen ze dat?

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 13:26
Ik vind dat de joy-con's nogal een kabaal maken bij trilfunctie. Meer mensen die daar last van hebben ? hij heeft hem net 1 week.

...

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13:55
JackAvery schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Waarom stuur je dit niet binnen via de winkel? Het duurt langer maar twee jaar wettelijke garantie heb je via het punt van aankoop toch sowieso in de meeste EU landen?
Ik geloof dat hij eerder gemeld had dat het euvel ergens anders lag, en dat hij zelf verantwoordelijk is voor de gebroken trigger. In dat geval zou de wettelijke garantie vervallen volgens mij.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• JackAvery
Seroczynski schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Ik geloof dat hij eerder gemeld had dat het euvel ergens anders lag, en dat hij zelf verantwoordelijk is voor de gebroken trigger. In dat geval zou de wettelijke garantie vervallen volgens mij.
Als dat het geval is dan heb ik niks gezegd :-)

Hier vindt @urk_forever een teardown van de Pro Controller voor zijn toekomstige reparatie :p Want voor 50 euro heb je bijna een nieuwe controller.

JackAvery wijzigde deze reactie 06-02-2019 13:52 (4%)

• RayNbow
Beakzz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:26:
maar nu viel mij op dat de Switch zelf ook aardig krom is. Voor zover ik weet kan dat ontstaan bij teveel warmteontwikkeling in het dock
Was je Switch al niet krom toen je 'm kocht? Hoeveel graden denk je dat je Switch wordt in een dock? Is dat voldoende om het plastic van de Switch te vervormen? Is de stijging in temperatuur voldoende om alle stukken metaal in de Switch significant te doen uitzetten?

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:57
RayNbow schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 15:10:
[...]

Was je Switch al niet krom toen je 'm kocht? Hoeveel graden denk je dat je Switch wordt in een dock? Is dat voldoende om het plastic van de Switch te vervormen? Is de stijging in temperatuur voldoende om alle stukken metaal in de Switch significant te doen uitzetten?
I dunno. Het is mij nooit eerder opgevallen en nu hij toch al terug moet voor die joycon.. Over dat vervormen zijn genoeg berichten naar buiten gekomen, maar ik heb natuurlijk geen idee of dat al zo was of dat het dock de reden is van het verbuigen. Ik weet iig dat als ik hem nu met het scherm op de tafel leg ik er onder door kan kijken. Niet als bij een raam :+ , maar hij ligt duidelijk vrij in het midden.

Ben wel gewend aan een curved screen op mijn ultrawide monitor dus misschien moet ik het maar als upgrade zien ;)

Beakzz wijzigde deze reactie 06-02-2019 15:27 (6%)

• JackAvery
@Beakzz - een lichte kromming is geen probleem zolang het niet leidt tot scheuren in de behuizing of een los scherm. De temperatuur die je Switch in docked mode haalt (35-42 graden in deze video, met een automatische shutdown bij 66 graden)) is normaalgezien niet genoeg om plastic te doen verbuigen, dus het is waarschijnlijk dat dit probleem ontstond toen de behuizing aan het afkoelen was in de fabriek.

Als je hem toch moet opsturen kan je net zo goed de kromming vermelden, maar ik heb geen idee of ze dit behandelen als iets wat gerepareerd moet worden of iets wat 'binnen specificaties' van het apparaat ligt... De resultaten die ik vind als ik dit google zijn alvast gemixt.

• Zeror
RayNbow schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:50:
[...]

Welke Tetris versie stond in eShop dan? De NES versie?
Dat vind ik op zich ook prima. Had die collectie eigenlijk allang verwacht op de Switch zelfs.

• RayNbow
Zeror schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 16:16:
[...]
Welke Tetris versie stond in eShop dan? De NES versie?
* RayNbow graaft een oude Miiverse post op...

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-04 22:58
Vond altijd de arcade versie de beste tetris, maar op console was dat altijd de gameboy versie. Maar puyo puyo tetris is zo goed dat dat nu mijn favoriet is.

• Tiwazz
Puyo puyo tetris is inderdaad leuk, maar bij uitstek is mijn favoriet een arcade game Tetris the Absolute Grandmaster 2.

Als je tetris leuk vind en van een uitdaging houd leuk om die te spelen via MAME.

• urk_forever
JackAvery schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:24:
[...]

Heb ik dus nu 2x gedaan via @bol.com, de eerste keer konden ze het niet reproduceren. Deze keer wel, maar omdat de knop gebroken is zeggen ze dat het geen garantie is. Terwijl die knop al maanden geleden gebroken is, maar met die linker stick heb ik pas sinds begin dit jaar last van.

Hail to the king baby!

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:31
Tiwazz schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:51:
Puyo puyo tetris is inderdaad leuk, maar bij uitstek is mijn favoriet een arcade game Tetris the Absolute Grandmaster 2.

Als je tetris leuk vind en van een uitdaging houd leuk om die te spelen via MAME.
Volgens mij heb ik TGM3 nog eens uitgespeeld in een Japanse arcadehal incl invisible tetris aan het eind. TGM2 heeft geen hold piece toch?

Puyo Puyo Tetris is leuk, alleen zonde dat je er niet voor kan kiezen om online alleen tegen Tetris-spelers te spelen. Tegen Puyo Puyo spelers spelen vind ik zo vermoeiend en saai (die proberen alleen maar één grote combo te maken).

Tetris Effect op de PS4 is ook geweldig trouwens. Sta daar bij sommige modes in de top 15/30 van de wereld.

Zijn er mensen hier die wat potjes Puyo Puyo Tetris willen spelen?

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

BarôZZa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:07:
[...]

Volgens mij heb ik TGM3 nog eens uitgespeeld in een Japanse arcadehal incl invisible tetris aan het eind

*snip*

Sta daar bij sommige modes in de top 15/30 van de wereld.

Ja, het klinkt alsof je er niets van kan :P ik zal je wel even leren hoe je echt moet spelen, oh wacht, op de switch heb ik geen puyo tetris O-)

• Tiwazz
BarôZZa schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:07:
[...]

Volgens mij heb ik TGM3 nog eens uitgespeeld in een Japanse arcadehal incl invisible tetris aan het eind. TGM2 heeft geen hold piece toch?

Puyo Puyo Tetris is leuk, alleen zonde dat je er niet voor kan kiezen om online alleen tegen Tetris-spelers te spelen. Tegen Puyo Puyo spelers spelen vind ik zo vermoeiend en saai (die proberen alleen maar één grote combo te maken).

Tetris Effect op de PS4 is ook geweldig trouwens. Sta daar bij sommige modes in de top 15/30 van de wereld.

Dat meen je niet, jaloers :o .
Ik wou dat ik in een echte arcadehal in Japan games kon spelen.
Doe het nu met een zelfbouw bartop.

TGM2 heeft idd geen hold piece, TGM3 wel.

• JackAvery
De Wargroove Twitter account heeft al een Quality of Life feature geteased, nml het vervangen van de vage thumbnails in het Effective/Vulnerable overzicht met iconen en gedetailleerdere info over hoe effectief bepaalde units zijn tegen andere. Video in de tweet:

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Tiwazz schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:46:
[...]

je weet dat er vliegtuigen gaan he? :P
Ik heb zelf ook het probleem......lijkt me harstikke vet om een keertje een kijkje te nemen, zeker op het gebied van de arcade scene (helemaal omdat ik ook nog is fighting game liefhebber ben) maar die tickets zijn niet gratis, en ik 'moet' dan ook nog wat andere mensen meeslepen.

Maar jij hebt tenminste die bartop nog, en die staat (vermoed ik) ook nog is op free play! Hoef je niet continue rare muntjes met gaten erin te voeren aan de apparaten :*)

• rened80
  • Registratie: februari 2011
De Tetris puyo puyo is nu in de e-shop in de aanbieding voor €24,- i.p.v. €40,-

• JackAvery
He cool, er komen een hoop klassieke CRPG's naar console. Beamdog en Skybound Games hebben net ports van de enhanced edities van Baldur’s Gate, Baldur’s Gate ll, Baldur’s Gate: Siege of Dragonspear, Icewind Dale, Planescape: Torment, en Neverwinter Nights aangekondigd.

Voorlopig nog geen datum, maar enkele van de games zullen in maart reeds speelbaar zijn op de PAX East conventie in Boston.

Btw, vliegtuigtickets naar Japan hoeven niet zoveel meer te kosten :p Brussel-Tokyo kan je soms al voor €500 vinden. Aanrader voor een vakantie!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Volgens mij is er geen algemene Wii thread? Aangezien ik alles uitstel tot letterlijk het allerlaatste moment, was ik de 30ste, tijdens IFFR, bezig nog met m'n laatste Wii E-shop aankopen. Ik had de Wii points, om dezelfde manier, in Maart gekocht op het allerlaatste moment. Zonder grand plan, gewoon 60 euro erop gepleurd "just in case".

Resultaat:

http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/wii_home_final.png

.. En ik was vergeten dus dat foto's van een CRT scherm er niet uitzien. :P
Dus ik laat de SD menu voor wat het is. De uiteindelijke complete lijst, ge-copy /paste van een ander forum:

Wiiware
  • My life as a king (+ all the dlc)
  • Lost winds 1
  • Lost winds 2
  • Megaman 9 (+ all the dlc)
  • Megaman 10
  • Bomberman Blast
  • World of Goo
  • Swords and Soldiers
  • Onslaught
  • Texas hold'em poker
  • Texas hold'em tournament
Virtual Console
  • Super Mario Bros: The Lost Levels (NES)
  • Kid Icarus (NES)
  • Double Dragon (NES)
  • Bio Miracle (NES)
  • Super Mario World (SNES)
  • Zelda: A Link to the Past (SNES)
  • Chrono Trigger (SNES)
  • Street Fighter 2 Turbo (SNES)
  • DoReMi Fantasy (SNES)
  • Sin & Punishment (N64)
  • Wonderboy (Sega Master System)
  • Wonderboy in Monsterland (Sega Master System)
  • Sonic the Hedgehog (Sega Megadrive)
  • Earthworm Jim (Sega Megadrive)
  • Streets of Rage 2 (Sega Megadrive)
  • Toejam & Earl (Sega Megadrive)
  • R-Type (Turbo GraphX)
  • Cho Aniki (Turbo GraphX)
  • Bomberman '93 (Turbo GraphX)
  • King of Fighters '94 (NeoGeo)
  • Impossible Mission (Commodore 64)
De dingen die ik last-minute er bij heb gekocht (al heb ik Chrono Trigger direct in Maart gekocht van diezelfde laatste points, en Zelda later):

Wiiware
  • NyxQuest
  • Tomena Sanner
  • Gradius Rebirth
  • Megaman 10 Bass dlc
Virtual Console
  • Ufouria (NES)
  • Zombies ate my neighbours (SNES)
  • Castlevania: Rondo of Blood (Turbo GraphX)
Achteraf gezien had ik nog meer willen hebben. Maar uiteindelijk is het een leuke mix met een aantal exclusives en rare games. Gradius Rebirth is nergens te krijgen bijvoorbeeld, net als de 2 andere Rebirth games. Zombies ate my neighbours is ook nergens digitaal te krijgen, dat was een Lucasarts game. Maar jammer dat ik er geen 40 euro extra heb opgegooid in Maart vorig jaar.

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-04 08:15
Wordt Diablo 3 op de Switch nog veel (online) gespeeld en is het leuk? Game is nu in de aanbieding, maar ik twijfel nog een beetje.

outlandos wijzigde deze reactie 07-02-2019 23:09 (3%)

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:31
Tiwazz schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:46:
[...]

Volgens mij kost een vliegticket minder dan de zelfbouw bartop (wat wel heel tof is trouwens). Slapen kan je in de 24 uurs mcdonalds.
Sagat schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 14:17:
[...]

Ja, het klinkt alsof je er niets van kan :P ik zal je wel even leren hoe je echt moet spelen, oh wacht, op de switch heb ik geen puyo tetris O-)
Ik ben redelijk, maar geen Wumbotize oid. En ben ook nog niet zo thuis in deze T-spin setups:

Maar je hebt geluk :P :
rened80 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:09:

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Dat vermoedde ik al, maar hij is niet bepaald handig te vinden in de search..

• DigitalExcorcist
  • Laatst online: 23-04 18:41
outlandos schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 23:08:
Wordt Diablo 3 op de Switch nog veel (online) gespeeld en is het leuk? Game is nu in de aanbieding, maar ik twijfel nog een beetje.
Volgens mij wel. Heb dit seizoen nog niet echt online gespeeld omdat ik redelijk wat van huis ben geweest en andere prioriteiten had. Maar de game is sowieso enorm goed.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• Vandevijverke
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-04 18:50
Donkey Kong Freeze voor 40€. Grote fan van het gameboy spel jaren geleden. Is deze ook de moeite?

• remcheese
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-04 16:02
@Vandevijverke hij is in elk geval net zo gruwelijk moeilijk.😀

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13:18

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Vandevijverke schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:29:
Donkey Kong Freeze voor 40€. Grote fan van het gameboy spel jaren geleden. Is deze ook de moeite?
Zeker de moeite maar niet echt met donkey kong land te vergelijken.. (neem aan dat je de gele cartridge bedoeld).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-04 22:58
Wtf @ die tspins bij tetris !!

:?

• RayNbow
Zei iemand T-Spins? :p

(vanaf 1:08:14)

• DoctorV64
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:57

DoctorV64

Cosmopoliet

rened80 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:09:
Na het lezen over Tetris Puyo Puyo en filmpjes gekeken te hebben, heeft nostalgie het weer gewonnen van de ratio.
Terug denkend aan de eerste Gameboys met een link kabel en dan tegen elkaar Tetris spelen, goude tijden.

Via ZA shop met nog coins die ik had staan voor 14,71 euro maar aangeschaft. Zullen mijn zonen wel waarderen (en ik ook 😁). De normale prijs in de ZA shop is omgerekend trouwens 20,20 euro.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• harley
Is er eigenlijk ook een Fat Princess achtig spel voor de Switch ?

harley wijzigde deze reactie 09-02-2019 11:38 (39%)

...

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-04 11:32
na een jaar uitstel, nu eindelijk mijn brommercertificaat behaalt in Zelda :P
Wel leuk ding, maar nou niet grandioos... :)

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 12:33
De weg er naar toe is ook veel leuker dan de motor zelf!

* Rinaldo vond de brommer ook maar meh (wel grappig dat ze het er in hebben gestopt :Y)

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• NastyNick
  • Laatst online: 24-04 23:51
sderooij schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 12:17:
na een jaar uitstel, nu eindelijk mijn brommercertificaat behaalt in Zelda :P
Wel leuk ding, maar nou niet grandioos... :)
Nu alle koko seeds nog. Zelf dat onlangs maar weer opgepakt omdat dat het enige was wat ik nog moet doen. Heb nu inmiddels meer dan 300

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Ben op zoek naar wat advies. Meestal komt Mediamarkt in Q1 altijd met een 2+1 gratis actie. Op dit moment heb ik Super Mario Odyssey en Super Smash op de lijst staan, maar heb moeite met de derde. Mario Kart en Mario + Raving Rabbids heb ik al.

Twijfel nu tussen Lets Go Pikachu (nostalgie, maarja, geen diehard Pokemon RPG), Super Mario Bros Deluxe (maarja, al de zoveelste Mario game) en Splatoon 2 (maarja, ben casual gamer, dus kan online denk niet meekomen?). Zag ook dat Yoshi al te pre-orderen was.

Iemand nog tips?

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:13

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Ronwiel schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:09:
Ben op zoek naar wat advies. Meestal komt Mediamarkt in Q1 altijd met een 2+1 gratis actie. Op dit moment heb ik Super Mario Odyssey en Super Smash op de lijst staan, maar heb moeite met de derde. Mario Kart en Mario + Raving Rabbids heb ik al.

Twijfel nu tussen Lets Go Pikachu (nostalgie, maarja, geen diehard Pokemon RPG), Super Mario Bros Deluxe (maarja, al de zoveelste Mario game) en Splatoon 2 (maarja, ben casual gamer, dus kan online denk niet meekomen?). Zag ook dat Yoshi al te pre-orderen was.

Iemand nog tips?
Zelda Breath of the Wild al overwogen?Super Mario Party is leuk voor een avondje met vrienden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
@psychoclown Zelda is helaas niet mijn ding. Mario Party is een mooie, ware het niet dat de pro controller niet te gebruiken is :(.

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 24-04 11:32
Ronwiel schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 17:29:
@psychoclown Zelda is helaas niet mijn ding. Mario Party is een mooie, ware het niet dat de pro controller niet te gebruiken is :(.
zo was ik ook een jaar geleden, toch gekocht en geprobeerd...damn 350 uur later en nog steeds een gaaf spel ;-)

• NastyNick
Zelda botw is echt 1 van de beste spellen ooit.

• InF.Inc
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:30

InF.Inc

_Fonz > all.

@JackAvery Toch nog weer een lichtpuntje.. We zullen zien of hij voor de Switch komt.

https://mynintendonews.co...ing-as-rated-by-esrb/amp/

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 24-04 18:30
Is Zelda ook interessant als nooit een Zelda spel hebt gespeeld? Dus geen idee hebt over de karakters, verhaallijnen en dergelijke

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
mr.JamesBond schreef op zondag 10 februari 2019 @ 00:22:
Is Zelda ook interessant als nooit een Zelda spel hebt gespeeld? Dus geen idee hebt over de karakters, verhaallijnen en dergelijke
Heb het laatst gekocht en het pakt me wel. Ben nog steeds in het begin maar de game begint zelf ook mysterieus. Denk dat het alleen maar meer aan het verhaal toevoegt als je alles zelf nog moet uitzoeken.

Ik had hetzelfde als jou :)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Elk spel van Zelda is zijn eigen afzonderlijke verhaal. Dus ongeacht welke je pakt je krijgt het volledige verhaal uitgelegd wat bij die specifieke game hoort.

Er zit een deel overlap in maar dat is vooral meer een feest van herkenning van ohw dat herken ik uit een andere game maar dat heeft vaak een niet relevante overlap met het spel wat je op dat moment speelt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• NastyNick
Volgens mij hoef je het niet echt te kennen nee. Ik ben daarentegen wel begonnen met 1en 2 maar heb hier en daar weleens een uitgave overgeslagen.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

NastyNick schreef op zondag 10 februari 2019 @ 08:59:
Volgens mij hoef je het niet echt te kennen nee. Ik ben daarentegen wel begonnen met 1en 2 maar heb hier en daar weleens een uitgave overgeslagen.
Ja mijn eerste was Link's Awakening.

Die 1 en 2 van de NES heb ik nooit gespeeld.

Volgens mij heb ik Skyward Sword, Oracle of Ages en die 2 voor de DS nooit uitgespeeld. Ben halverwege ergens afgehaakt. De rest heb ik uitgespeeld :+

Tofste was denk ik wel Minish Cap. Tezamen met BoTW schat ik wel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• NRG-81
  • Laatst online: 24-04 23:59
Ik heb eind januari Zelda BOTW gekregen en ik vind het ook een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Had geen ervaring met Zelda spellen, maar ik mis geen achtergrond voor mijn gevoel. Ik heb er inmiddels in 3 weken zo’n 50 uur speeltijd opzitten.

• duke99
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:52
Ik vond BOTW na alle hype tegenvallen.
Het is vooral veel rondlopen zonder dat er wat gebeurd. Ben zelf ook na een paar uur gestopt met spelen.

Canon 550D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 9 miljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?

• RayNbow
BotW is een Zelda-spel dat m.i. het dichts komt bij de oorspronkelijke inspiratie van de gehele serie:
For these, Miyamoto drew heavily on his childhood memories of the Kyoto countryside. He wanted to reproduce in videogame form the same sense of awe and excitement he felt when he explored the forests and caves as a youth– to introduce the pleasure of discovering things, or the anxiety of becoming lost in a maze.
En net als toen je als klein kind buitenspeelde, had je geen waypoint markers en een stappenplan van wat je allemaal moest doen. Nee, je was compleet vrij en je liet je fantasie gaan. Zo ook in BoTW.

Dit betekent dus wel dat als je niet van complete vrijheid houdt, BotW tegen kan vallen.

• zAo
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-04 20:15

zAo

GPLv2 Fanboy

duke99 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 23:11:
Ik vond BOTW na alle hype tegenvallen.
Het is vooral veel rondlopen zonder dat er wat gebeurd. Ben zelf ook na een paar uur gestopt met spelen.
Als fan van rechtlijnige games, had ik precies het zelfde. Na 2 maanden het weer eens geprobeerd en direct naar een beast gegaan. Opeens pakte de wereld en het verhaal me. Ik zou zeggen; geef het nog een kans.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Hier nog meer mensen die Just Dance ook spelen op de Switch? Wij hebben het Zaterdag gekocht en ons echt dood gelachen er om. Is nog echt goed voor je conditie ook dus 2 vliegen in 1 klap :P

Is het al bijna vrijdag?

• DigitalExcorcist
Vanmorgen zat ik even te grasduinen in de eShop. Bij de Ranglijsten zag ik 'The Way' staan op plek 3... even de trailer gekeken, het is een retro-stijl (16-bit) puzzelplatformer. Gaf me hetzelfde gevoel als Another World (klassieker!) alleen dan met meer verhaal.

Was nu afgeprijsd van 16 euro voor €0,99 ... 93% korting dus. En ik had nog wat gouden munten dus hoefde maar 38 cent af te rekenen...

Net ermee begonnen en het sfeertje is wel erg lekker. Muziek is ook heel tof trouwens. Er zit ook een music player in het hoofdmenu om alleen de muziek te horen, dus zal daar wel extra veel aandacht aan gegeven zijn.

DigitalExcorcist wijzigde deze reactie 11-02-2019 08:42 (7%)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose

• Arunia
  • Nu online
@DigitalExcorcist Ziet er inderdaad netjes uit. Ook maar eens naar kijken. Vond Another world best moeilijk. :P Dit ziet er alleen qua tekenstijl hetzelfde uit zo ongeveer en dat mag ik wel.

• DigitalExcorcist
Arunia schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:53:
@DigitalExcorcist Ziet er inderdaad netjes uit. Ook maar eens naar kijken. Vond Another world best moeilijk. :P Dit ziet er alleen qua tekenstijl hetzelfde uit zo ongeveer en dat mag ik wel.
Het is wat minder gepolijst/minder smooth dan Another World. Maar verder.. ja.. het lijkt er wel aardig op inderdaad. Zag net wel een review van iemand die nogal wat crashes had (maar dat lijkt exemplarisch). Nu zijn er wel patches uitgebracht sindsdien en zelf heb ik bij Xenoblade II en Tales of Vesperia ook regelmatig dat ie gewoon crashed. Vaak helpt het dan om een Switch even écht helemaal uit te zetten en aan te zetten, mócht je iets dergelijks tegenkomen.

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Arunia schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:53:
Ik vond zelf another world ook moeilijk, TE moelijk zelfs, toegegeven ik speelde het op mijn amiga toen ik wat 13-15 was ofzo denk ik, dus mogelijk ben ik iets beter tegenwoordig, maar het was een beetje als space ace volgens mij, je moet exact op het goede moment bepaalde dingen doen en anders was het jammer maar helaas. Die soort van opvolger in je jungle lijkt me dan leuker, maar die nooit echt gespeeld, denk dat ik die nog maar is een kans ga geven, volgens mij was die ooit gratis in games with gold :)

Voor een euro is dit echter wel iets wat je eigenlijk een kans zou moeten geven. (mits interesse in het soort game/genre uiteraard)

• Arunia
  • Nu online
Inderdaad. En zoals Dragon Quest (even een slag om de arm dat dat de juiste naam is). Leuk spel, maar ook te moeilijk voor mij. Juiste dingen juiste moment etc.

heb deze iig aangeschaft. We gaan het zien. 14 gold coins gebruikt. :P

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 12:37
Sagat schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:55:
[...]
Die soort van opvolger in je jungle lijkt me dan leuker, maar die nooit echt gespeeld, denk dat ik die nog maar is een kans ga geven, volgens mij was die ooit gratis in games with gold :)
Flashback was iets makkelijker dan Another World, hoewel ik Flashback ook nooit heb uitgespeeld.
Anyway, Flashback is weer speelbaar op de Switch en als ik op YouTube kijk is het redelijk gelijk aan het spel uit 1992.

• hcQd
  • Laatst online: 09:05
The Way maar gekocht, voor één euro kun je zoiets moeilijk laten liggen.

Flashback is niet echt een opvolger, alleen een spel in een vergelijkbare stijl. AW heb ik een paar jaar geleden op de Wii U gekocht, hij was een stuk korter dan in mijn herinnering. FB haal ik misschien nog wel een keertje als deze in de aanbieding is.

• urk_forever
urk_forever schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:12:
[...]

De operatie is geslaagd en de patiënt leeft nog :P Afgelopen zaterdag het kapotte componentje vervangen door een nieuwe, even kalibreren en hij werkt weer perfect. Kosten: € 0,82 :)
Afgelopen weekend weer kunnen genieten van mijn pro-controller bij het Splatfest 8)

Hail to the king baby!

• DigitalExcorcist
Sagat schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:55:
[...]

Ik vond zelf another world ook moeilijk, TE moelijk zelfs, toegegeven ik speelde het op mijn amiga toen ik wat 13-15 was ofzo denk ik, dus mogelijk ben ik iets beter tegenwoordig, maar het was een beetje als space ace volgens mij, je moet exact op het goede moment bepaalde dingen doen en anders was het jammer maar helaas. Die soort van opvolger in je jungle lijkt me dan leuker, maar die nooit echt gespeeld, denk dat ik die nog maar is een kans ga geven, volgens mij was die ooit gratis in games with gold :)

Voor een euro is dit echter wel iets wat je eigenlijk een kans zou moeten geven. (mits interesse in het soort game/genre uiteraard)
AW ben ik ook nooit ver mee gekomen. Wel jammer want op zich is die game echt geweldig om te zien. Alleen die animaties waren nogal sluggish en dat maakt het timen ontzettend lastig.

Ben benieuwd. Eerst nog gewerkt vandaag en zometeen de kinderen op bed, en dan maar weer eens verder kijken.

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

DigitalExcorcist schreef op maandag 11 februari 2019 @ 19:45:
[...]

AW ben ik ook nooit ver mee gekomen. Wel jammer want op zich is die game echt geweldig om te zien. Alleen die animaties waren nogal sluggish en dat maakt het timen ontzettend lastig.

Ben benieuwd. Eerst nog gewerkt vandaag en zometeen de kinderen op bed, en dan maar weer eens verder kijken.
Dit dus. Juist doordat het mocap (of rotoscope whatever) was, zag het er idd geweldig uit, de intro was destijds ook iets van het coolste wat ik ooit gezien had met videogames.....maar het speelde imho niet geweldig, houterige control i.c.m. trial and error gameplay, ik werd er niet vrolijk van!

• JackAvery

Na een dikke week vol geruchten... Morgen is het direct tijd!

• oviMivo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-03 20:28
Eindelijk, hopen op een paar mooie onthullingen, en vooral op wat eerste beelden van Pokemon, al zal dat niet gebeuren vrees ik ;)

Ben benieuwd waar ze mee gaan komen, en of er nog een paar échte verrassingen voorbij gaan komen :)

• Royy90
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
Dingen waar ik stiekem toch wel op hoop... ook al is het maar 1 van onderstaande.

- Snes games bij online
- Pokemon core game aankondiging
- Pokemon Quest update in april ook in de eu/us
- Pokemon Bank
- Super meat boy forever info
- LotR lcg prijs info
- Super Mario maker (2)
- Dlc voor Mario party
- Mario + rabbids 2
- Overwatch

Wat ik sowieso verwacht
- Assasians Creed Remastered
- Smash dlc info
- Animal crossing info
- de obvious Fire Emblem

Wat ik niet hoop:
- nieuwe Nintendo Switch (tenzij het een versimpeld/goedkoper model is)
- 30 minuten over Fire Emblem en 5 minuten voor de rest... dit deden ze vorig jaar wel bij 1 van de Directs 8)7

En hier nog wat nieuws over Mario + Rabbids vervolg wat zojuist naar buiten is gebracht. Toch 1 van mijn favoriete verrassingen van 2018. De game schreeuwt gewoon om een toffe multiplayer.

https://gonintendo.com/st...ids-kingdom-battle-feedba

Royy90 wijzigde deze reactie 12-02-2019 15:58 (9%)

• JackAvery
Kijk uit naar updates voor Fire Emblem, ook nieuwsgierig over Animal Crossing. En buiten verwachtingen, maar ik zou graag meer horen over Shin Megami Tensei 5.

Titels die momenteel in de geruchtenmolen zitten voor 2019, maar ik niet noodzakelijk morgen verwacht:
spoiler:
2D Zelda game, Metroid Prime Trilogy port (beide games geleaked door dezelfde mens die de Direct datum juist had), Pikmin 3 port, Boxboy, Mario Maker 2, Star Fox Grand Prix.

Wat Pokémon betreft, op zijn hoogst verwacht ik een aankondiging van een datum waarop we meer info gaan krijgen. Pokémon titels krijgen meestal een aparte video.

@Royy90, de prijs van de LOTR Living Card Game kan je misschien schatten door naar de prijs van de Steam release te kijken :-) Goedkoper dan de boardgame editie dus.

Mbt de Assassin's Creed 3 remaster, Switch stond trouwens al tussen de platformen op de Ubisoft pagina.

JackAvery wijzigde deze reactie 12-02-2019 21:58 (26%)

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 07:39
denk dat we eerder meer info krijgen over pokemon op pokemon day de 27e uit mijn hoofd

• harley
Intertoys vraagt uitstel van betaling aan
Verklaart wel waarom ze op hun webshop nog maar enkele switch titels hebben staan terwijl er echt veel meer beschikbaar is.

...

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Ruudox schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:59:
denk dat we eerder meer info krijgen over pokemon op pokemon day de 27e uit mijn hoofd
Zou kunnen ja.

Of deze Direct een aankondiging dat we de 27ste meer te weten krijgen, incl. sneak peak?

In ieder geval genoeg spannends dit jaar in de geruchtenmolen, al is de helft maar waar, wordt het al leuk >:)
Pagina: 1 ... 91 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True