[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:19:
[...]

Als je het nooit hebt gespeeld kan het wel leuk zijn. Ik heb alle vorige games ook gespeeld; en meh het is gewoon hetzelfde als altijd. Gisteren met 5 man gedaan en niemand vond het echt leuk. Zelfs op een 200 inch scherm was het niet te volgen.
Buiten het feit dat jij eigenlijk altijd wel overtuigend negatief bent in alles is smash ook niet echt bedoeld voor meer dan 4 spelers, 1v1 is nog het optimaalste, 2v2 gaat nog redelijk maar meer is gewoon wat stom buttonbashen, leuk dat het kan maar geeft niet echt de juiste ervaring.

Smash is voor mij de eerste Switch game waarbij ik uren kan spelen iig, had hem online gepreordered omdat ik niet meer kon wachten donderdag, heerlijk!

Maar goed, ik heb smash ook nooit zelf gehad, alleen bij vrienden gespeeld vroeger dus had altijd al de drang eens zelf de game te kopen, Switch is dan ook mijn eerste Nintendo console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Scrtz schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:55:
[...]

Buiten het feit dat jij eigenlijk altijd wel overtuigend negatief bent in alles is smash ook niet echt bedoeld voor meer dan 4 spelers, 1v1 is nog het optimaalste, 2v2 gaat nog redelijk maar meer is gewoon wat stom buttonbashen, leuk dat het kan maar geeft niet echt de juiste ervaring.

Smash is voor mij de eerste Switch game waarbij ik uren kan spelen iig, had hem online gepreordered omdat ik niet meer kon wachten donderdag, heerlijk!

Maar goed, ik heb smash ook nooit zelf gehad, alleen bij vrienden gespeeld vroeger dus had altijd al de drang eens zelf de game te kopen, Switch is dan ook mijn eerste Nintendo console.
Smash Ultimate wordt geroemd als de 'Ultieme party game', is niet echt een party als je alleen speelt of met zijn tweetjes.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:05:
[...]

Smash Ultimate wordt geroemd als de 'Ultieme party game', is niet echt een party als je alleen speelt of met zijn tweetjes.
Ik speel hem ook niet als party game, maar gewoon als game ;)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Casio Ridder schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:43:
[...]

Ik zit nog te twijfelen. Heb namelijk nooit Smash gespeeld. Maar ik vind het wel een rete interessante game...

Lastig, lastig.
Daarom zat ik zelf ook te twijfelen. Mijn ervaring met Smash is ook vrij minimaal. Toen ik het speelde was ik vrij snel op uitgekeken. Daarom ben ik wel benieuwd of de game mij nu langer kan vasthouden. Zo niet, gaat de game weer in de verkoop.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 11:05:
[...]

Het is of party of snoeihard een fighting game, en dat is waarom hij zo tof is!
Je kan er veel lol mee hebben en je kan er snoeihard op gaan.

En 200inch scherm? of bedoel je projectie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kneusteun schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:48:
[...]

Het is of party of snoeihard een fighting game, en dat is waarom hij zo tof is!
Je kan er veel lol mee hebben en je kan er snoeihard op gaan.

En 200inch scherm? of bedoel je projectie? :?
Ja een projectiescherm is toch ook een scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik ben heel blij met smash ultimate, maar ik mis wel een beetje de trophy's. En dan eigenlijk met name de omschrijving die altijd bij de trophy's zaten. Sommige obscure spirits/game characters zeggen me helemaal niks. Dat was dan altijd erg leuk met een beetje uitleg erbij. Hopelijk patchen ze dat ooit nog eens erin, maar dat zal wel niet vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 13:16:
[...]

Ja een projectiescherm is toch ook een scherm?
In mijn ogen niet, zeker niet omdat projecties echt anders zijn qua techniek etc. (vooral zwart weergave is een ramp ;) )
Ik heb destijds voor de launch van red dead ook van mijn werk een 10k lumen laser meegenomen en kan je gerust zeggen dat dat echt kut is vergeleken met een scherm.

En dan had ik nog de Panasonic PT serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kneusteun schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:32:
[...]

In mijn ogen niet, zeker niet omdat projecties echt anders zijn qua techniek etc. (vooral zwart weergave is een ramp ;) )
Ik heb destijds voor de launch van red dead ook van mijn werk een 10k lumen laser meegenomen en kan je gerust zeggen dat dat echt kut is vergeleken met een scherm.

En dan had ik nog de Panasonic PT serie.
Mwah, een Barco 4k HDR Laser Projector in een state-of-the-art omgeving, volledig donkere en akoestisch zeer goede ruimte, maakt toch wat meer indruk dan mijn OLED tv'tje thuis. :+ Maar goed, offtopic. Excuses.

Ik denk dat ik nog wel 10 uurtjes lol uit Smash haal en dan ben ik er weer klaar mee. En ja, dat ligt puur aan mij, mede omdat ik er niks van bak en nu al meer dan 12 characters ben misgelopen. De herkansingsoptie heb ik nog niet gevonden.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
https://twinfinite.net/20...ry-challenger-fights-how/

Daar kun je het vinden. Wordt ook uitgelegd en als je de uitleg nog niet gehad hebt ben je dus nog niet ver genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:35:
[...]

De herkansingsoptie heb ik nog niet gevonden.
Die komen soms hier te staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zGsssxnlOERzsAKOLnETmtew/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:51
Casio Ridder schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:43:
[...]

Ik zit nog te twijfelen. Heb namelijk nooit Smash gespeeld. Maar ik vind het wel een rete interessante game...

Lastig, lastig.
Gewoon kopen als je gek bent van vechtgames, anders zou ik de game laten liggen. Heb zelf Smash op de Wii U gehaald en vond het echt een verschrikking destijds, dus ik laat deze maar aan me voorbijgaan.

[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 10-12-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Heerlijke game, online nog wel dringend verbetering nodig (lagfest! En andere games als Warframe, Mario Kart, Splatoon en Tennis en zelfs Fortnite nooit last van; aan m'n connectie ligt het niet zou je dan zeggen). Erg leuk met 4 man online. Ook handheld erg goed speelbaar imho. Zelf totaal geen last van onoverzichtelijkheid. Ja je moet een béétje weten wat je doet en zien wat er gebeurd op 't scherm maar naar mijn idee prima te volgen.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:06:
[...]

Gewoon kopen als je gek bent van vechtgames, anders zou ik de game laten liggen. Heb zelf Smash op de Wii U gehaald en vond het echt een verschrikking destijds, dus ik laat deze maar aan me voorbijgaan.
Ik heb zelf weinig met fighting games (af en toe streetfighter als partygame is soms nog wel leuk dan). maar deze Smash vind ik helemaal geweldig. Smash bros brawl op de Wii vond ik leuk zolang de single player was, maar Ultimate vind ik super.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:19:
Gisteren met 5 man gedaan en niemand vond het echt leuk. Zelfs op een 200 inch scherm was het niet te volgen.
Van het weekend met 7 man op een kleiner scherm gespeeld, geen grote problemen tegengekomen. Ja, het kan chaotisch zijn, maar het is te doen. Als er wat te klagen valt, dan is het wel het stage select scherm dat zelfs op een grote tv lastig te lezen is.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

RayNbow schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:16:
[...]

Van het weekend met 7 man op een kleiner scherm gespeeld, geen grote problemen tegengekomen. Ja, het kan chaotisch zijn, maar het is te doen. Als er wat te klagen valt, dan is het wel het stage select scherm dat zelfs op een grote tv lastig te lezen is.
Godsamme, ik heb gewoon geen zin om alle characters te unlocken omdat ik niet hetzelfde wil als bij stage select. Wat is er mis met onderverdelen op N64, Melee, Brawl en Sm4sh stages? (er zijn maar 3 nieuwe stages, dat ziet er dan karig uit natuurlijk, maar dit is wel pittig.)

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 10-12-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
DigitalExcorcist schreef op maandag 10 december 2018 @ 15:32:
Heerlijke game, online nog wel dringend verbetering nodig (lagfest! En andere games als Warframe, Mario Kart, Splatoon en Tennis en zelfs Fortnite nooit last van; aan m'n connectie ligt het niet zou je dan zeggen). Erg leuk met 4 man online. Ook handheld erg goed speelbaar imho. Zelf totaal geen last van onoverzichtelijkheid. Ja je moet een béétje weten wat je doet en zien wat er gebeurd op 't scherm maar naar mijn idee prima te volgen.
Dat zou kunnen liggen aan het feit dat Smash P2P is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Mizgala28 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:04:
[...]

Mario Kart en Tennis toch ook? Die andere games heb ik geen idee van, maar P2P wordt nog veel gebruikt als het niet om shooters gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Seroczynski schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:21:
[...]

Mario Kart en Tennis toch ook? Die andere games heb ik geen idee van, maar P2P wordt nog veel gebruikt als het niet om shooters gaat.
Hmm nu je het zegt ik was die 2 vergeten

Misschien heeft Smash betere verbinding nodig? Ik meen mij te herinneren dat online op de Wii U variant ook niet altijd even soepel was.

Dat terzijde ik ken shooters die P2P gebruiken, is vaak een makkelijke manier voor de dev/publisher om geld te besparen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
Opening sales van Smash Ultimate in Japan vallen wat tegen...

spoiler:
(met 1.3 miljoen de beste Smash opening sales ooit in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:15
regird schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:09:
[...]

Ik zelf heb deze spellen niet op de Switch gespeeld maar wel op de Ps3. Degene die nu net zijn uitgekomen is de Arland serie en zijn rereleases van een deluxe versie die ooit op de vita zijn uitgekomen. Ik kan dus niks zeggen over hoe het spel runt op de Switch maar ik neem aan dat het beter zal zijn dan op de Vita. Het zijn zoals je verwacht JRPG maar ze zijn anders dan red de wereld van de ondergang.

Als je misschien ooit is anime hebt gekeken kan je het vergelijken met "Slice of Life"anime. Je bent dus in het begin een simpele alchemist die kleine klusjes doet. Maar er gebeurd iets in het koninkrijk waardoor je jezelf meer moet ontwikkelen dan alleen wat kleine klusjes.

Het belangrijkste verschil met een standard RPG is het Craft systeem en wat de spellen voor mij zo leuk maakt. Je moet dus materiaal verzamelen om je opdrachten te volbrengen, de bevolking te helpen en om te battelen. Je kan wel gewoon ook zonder zelfgemaakte items vechten tegen gewonen vijanden maar tegen eindbazen ga je het denk ik dan niet redden. Hoe meer opdrachten je voltooid hoe meer delen van de wereld map je unlocked hoe betere items je kan craften en hoe uitdagender de opdrachten/vijanden etc worden.

Ook heeft de Arland serie wat in de nieuwere delen eruit is gehaald deadlines. Je hebt dus een 3tal maanden om een opdracht te volbrengen. Als je naar het strand deel van de map wilt gaan kost dat 1 dag om te lopen als je daar op het strand rondloopt kost het ook per x minuten een dag etc. Vele mensen houden er niet van als je niet veel tijd hebt maar persoonlijk vond ik de deadlines heel erg ruim dus ik ben dan een maand a 2 maanden bezig om de opdracht te voldoen en heb dan nog een maand vrij om gewoon beetje te experimenteren met mijn alchemie en mij klaar te maken voor de volgende opdracht.

Ik zelf vond het zeer vermakelijke games maar na Ayesa ( 1 game na de arland serie) vond ik de serie een beetje achteruit gelopen. Alles is veel meer versimpelt je hebt geen deadlines meer. De art en de story vond ik ook persoonlijk minder worden daarom heb ik de nieuwere series niet meer geprobeerd maar diegene die net op de Switch zijn uitgekomen in de trilogie Atelier Rorona/Totori/Meruru zijn zeer vermakelijk.
Bedankt voor de nodige uitleg! Heb uiteindelijk Rorona aangekocht, is idd wel nog wat zoeken maar tot nu toe is het een leuke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45
@NotSoSteady ik heb dus helemaal niets met fightgames maar zat al op Smash te wachten voordat de Switch uitkwam..

Hét grootste verschil ligt mijn inziens in de besturing. Geen vage combinaties nodig voor dikke combo's waar ik nooit zin in heb gehad. Indien je met bv. Tekken de knoppen combinaties niet uit je hoofd kent dan naja... dan zal het nooit meer worden dan een button smasher. Met SSBU kan iedereen wel leuk meedoen zolang je ook maar wat interesse toont in de game.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Mizgala28 schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:04:
[...]

Dat kan. Dan zou je verwachten dat een enkeling misschien eens een mindere connectie heeft.. maar dit is 90% van de games die ik heb gespeeld het geval. Terwijl je toch eerst op regio gematched zou moeten worden...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
StrongArmLance schreef op maandag 10 december 2018 @ 17:48:
[...]

Godsamme, ik heb gewoon geen zin om alle characters te unlocken omdat ik niet hetzelfde wil als bij stage select. Wat is er mis met onderverdelen op N64, Melee, Brawl en Sm4sh stages? (er zijn maar 3 nieuwe stages, dat ziet er dan karig uit natuurlijk, maar dit is wel pittig.)
Het character screen is veel overzichtelijker dan het level select screen vind ik (heb ze allemaal unlocked). tiles zijn groter en het is veel duidelijker wie je kiest. het is af en toe even zoeken naar je een character als je die niet eerder heb gespeeld maarja wat wil je met zo veel keuze :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Paar nieuwtjes:
  • Stardew Valley multiplayer patch releast morgen!.Stardew ondersteunt 4 spelers, zowel online als local play met meerdere consoles. Ook de voice chat app wordt ondersteund... Patch notes in de link :)
  • Doom's Switch versie krijgt ter ere van de 25ste verjaardag van de franchise een nieuwe patch. Meer info op Twitter.
  • Guacamelee 2 staat sinds gisteren in de eShop.
  • Overcooked 2 krijgt nieuwe dlc. Kleine teaser op YouTube.
  • Donut Country releast op 18 december:

@DigitalExcorcist gebruik je een ethernet connectie? Wat ook kan helpen is de MTU van je Switch aanpassen (link)

De online heeft inderdaad problemen, het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat aan jouw kant die problemen zoveel mogelijk uitgesloten worden...

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 11-12-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
@DigitalExcorcist gebruik je een ethernet connectie? Wat ook kan helpen is de MTU van je Switch aanpassen (link)
De online heeft inderdaad problemen, het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat aan jouw kant die problemen zoveel mogelijk uitgesloten worden...
Wifi, 50 cm bij de router vandaan, met andere games (Monster Hunter etc) nooit issues qua lag. De MTU heb ik default staan. Gekke is dat alléén Smash dergelijke issues heeft. Rocket League, MHGU, maar ook Overwatch op de PS4 hebben nérgens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Damn! Switch met Mario kart voor 319,- bij zowel bol.com als GameMania. Nu werk ik bij de rode reus en had die graag voor 319 met 20% personeelskorting willen kopen :+ Hopen dat wij meegaan met die prijs. Moet er betaald worden voor online gamen bij nintendo? (Heb zelf Psn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
ScreamGT schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:30:
Damn! Switch met Mario kart voor 319,- bij zowel bol.com als GameMania. Nu werk ik bij de rode reus en had die graag voor 319 met 20% personeelskorting willen kopen :+ Hopen dat wij meegaan met die prijs. Moet er betaald worden voor online gamen bij nintendo? (Heb zelf Psn).
kun je niet met de laagste prijsgarantie meegaan? Rode Reus Zwolle heeft een Gamemania op loopafstand.

en ja, je moet sinds kort betalen voor online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:44:

Wifi, 50 cm bij de router vandaan, met andere games (Monster Hunter etc) nooit issues qua lag. De MTU heb ik default staan. Gekke is dat alléén Smash dergelijke issues heeft. Rocket League, MHGU, maar ook Overwatch op de PS4 hebben nérgens last van.
Ik geef je gelijk maar tot dat iemand Nintendo en Sakurai overtuigt om in betere netcode te investeren, kan je enkel je eigen situatie verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
M'n vrouw heeft net Tales of Vesperia bij de Wehkamp besteld voor de Switch. 45 euro maar kennelijk krijg je extra korting omdat het onder Feestkleding zou vallen. 37,50 betaald. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regird
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-08 14:00
MiAnVaSa schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:10:
[...]

Bedankt voor de nodige uitleg! Heb uiteindelijk Rorona aangekocht, is idd wel nog wat zoeken maar tot nu toe is het een leuke game
De game gaat er ook volgens mij niet van uit dat je alles in 1 keer begrijpt. Het zijn relatief korte rpgs Ik had de maingame in ongeveer 25+/- uur uitgespeeld als ik het me goed kan herinneren. Dus geschikt voor meerdere keren te doorspelen. Ze gaan er ook eigenlijk vanuit dat je meerdere keren speelt want er zijn 14 verschillende eindes in Rorona.

Afhankelijk van hoe goed je de opdrachten doet/hoe populair je bent en met wie je bepaalde events/interactie hebt gehad. Ik zelf had ook niet de eerste keer de beste spullen kunnen maken omdat bepaalde upgrades je later in de game krijgt of niet genoeg geld hebt dat soort spullen neem je mee naar new game+ (items en andere dingen gaan niet mee).

Dus ik zou de eerste keer er gewoon lekker op los met alchemie experimenteren en het systeem ontdekken. Ik gebruikte geen guides maar ik kreeg gewoon de normal ending de eerste keer dat ik het spel speelde. Als je een character echt leuk vond zou ik denk ik wel in je tweede run ff een guide doornemen hoe daar te komen want ik weet niet meer precies de vereisten voor true endings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Geen idee of dit het juiste draadje is maar merken we wel!

Voor de Switch is Mario Party uit en ook verkrijgbaar als bundel met 2 joycons. Zie bijv:
Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/d8f07ed22625d/supermarioparty.900x.jpg
Zover ik kan vinden is dit de EU versie en bijvoorbeeld ook in Zuid Korea.

Maar in andere regio's, bijv US, hebben ze de combi met deze joycons:
Afbeeldingslocatie: https://media.comicbook.com/2018/11/super-mario-party-bundle-top-1143591.jpeg

Waar kan ik vinden in welke regio ze welke bundel hebben? Want mijn oom zit tijdelijk in Shanghai, China, maar ik vroeg me dus af of daar de geelgroene combi te koop zou zijn of dat het er uberhaupt is :) Hoe kom je daar achter!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@orange.x , mogelijk staan er ergens SKU lijsten... maar ik denk dat je gewoon zelf op onderzoek gaat moeten gaan via Google/Reddit/... Play-Asia toont twee verschillende SKU's voor Azië en één voor Japan bvb. Geen idee of er een lokale Chinese SKU zal zijn, of dat ze in China Nintendo nog moeten importeren... maar in elk geval zal het waarschijnlijk mogelijk zijn om deze te kopen op Taobao?

FYI, de Japanse versie zoiet er zo uit, met gekleurde straps:
Afbeeldingslocatie: https://image.yodobashi.com//product/100/000/001/004/159/668/100000001004159668_10204_001.jpg.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 11-12-2018 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:15
regird schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:37:
[...]

De game gaat er ook volgens mij niet van uit dat je alles in 1 keer begrijpt. Het zijn relatief korte rpgs Ik had de maingame in ongeveer 25+/- uur uitgespeeld als ik het me goed kan herinneren. Dus geschikt voor meerdere keren te doorspelen. Ze gaan er ook eigenlijk vanuit dat je meerdere keren speelt want er zijn 14 verschillende eindes in Rorona.

Afhankelijk van hoe goed je de opdrachten doet/hoe populair je bent en met wie je bepaalde events/interactie hebt gehad. Ik zelf had ook niet de eerste keer de beste spullen kunnen maken omdat bepaalde upgrades je later in de game krijgt of niet genoeg geld hebt dat soort spullen neem je mee naar new game+ (items en andere dingen gaan niet mee).

Dus ik zou de eerste keer er gewoon lekker op los met alchemie experimenteren en het systeem ontdekken. Ik gebruikte geen guides maar ik kreeg gewoon de normal ending de eerste keer dat ik het spel speelde. Als je een character echt leuk vond zou ik denk ik wel in je tweede run ff een guide doornemen hoe daar te komen want ik weet niet meer precies de vereisten voor true endings.
Bedankt! Als ik alchemie maak, mislukken die soms. Hoe kom het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regird
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-08 14:00
MiAnVaSa schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 19:00:
[...]

Bedankt! Als ik alchemie maak, mislukken die soms. Hoe kom het?
Bedoel je in de zin van de slagingsrate? of meer in de zin van dat je random wat dingen combineert en dat er dan een mislukking uitkomt? Dat eerste gaat omhoog door steeds meer alchemie dingen te maken dan raak je meer ervaren en gaat je alchemie level omhoog dan gaat ook de slagingskans ook van complexere dingen omhoog.

Ander advies om wel dingen te synthesisen die wel zin hebben. Je kan hiervoor recepten kopen ik weet niet zeker meer of je ze ook kan vinden. Je kan in de winkels recepten kopen. Bij het cafe bijvoorbeeld voedsel en in de sundries kan je recepten vinden om dingen die je in het wild vind over te zetten naar betere producten voor alchemie zoals honing en pure olie. Ook kan je nieuwe recepten leren als je hoge kwaliteit producten maakt. Je kan volgens mij al je dingen die je kan craften vinden in de encyclopedie.

Maar ook al heb je de recepten niet kan je alsnog nieuwe dingen ontdekken. Alleen kan je niet inzien of je product zal slagen. Het wil nog wel eens voorkomen dat zelfs als je de goede item combinatie hebt het alsnog faalt omdat je geen ervaring genoeg had en je denkt oh die combinatie klopt niet terwijl het wel goed was. Dus in het begin van het spel is het nog niet echt waard om daar mee te stoeien. Pas als je het systeem doorhebt kan je wat meer experimenteren en als je meer ervaring als alchemist hebt opgedaan,

Met experimenten met alchemie bedoel ik als je bijvoorbeeld met het recept van een bom. Om dat te maken heb je gunpowder en nog iets nodig. Maar als je dan een snowstone toevoegd die je later kan vinden krijg je opeens een ijsbom handig tegen vuurvijanden. Ook kan je de items traits meegeven ook al weet ik niet meer precies wat die allemaal doen. Cheap+ was volgens mij dat de verkoop waarde omlaag ging en zo heb je er nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Hmm, dit is aan me voorbij gegaan. Aankondiging van een nieuwe game van de makers van Fairune en Kamiko: Transiruby:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op maandag 10 december 2018 @ 10:55:
[...]

Dat is helemaal niet juist. 2v2 is een zelfs een tournament format voor Smash, dus roepen dat het dom button bashen is, is een beetje gek. Voor iedereen die het spel niet goed kan is alles button bashen, of je nu 8-man of 1v1 speelt. Genoeg 1v1tjes gespeeld die in een hoekje forward smash staan te spammen :+ Ik heb wel vaker lokale Smash-meetups bezocht, en als je echt beter bent, win je zelfs in 8-man Smash consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:45:
[...]

Dat is helemaal niet juist. 2v2 is een zelfs een tournament format voor Smash, dus roepen dat het dom button bashen is, is een beetje gek. Voor iedereen die het spel niet goed kan is alles button bashen, of je nu 8-man of 1v1 speelt. Genoeg 1v1tjes gespeeld die in een hoekje forward smash staan te spammen :+ Ik heb wel vaker lokale Smash-meetups bezocht, en als je echt beter bent, win je zelfs in 8-man Smash consistent.
8v8 met volop items en assist trophies en een klein level wordt echt wel willekeur hoor. O-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:45:
[...]

Ik zou het graag met je eens willen zijn, maar de afgelopen online potjes dat het 2v2 was heb ik meerdere malen geprobeerd mijn teamgenoot te slaan, vaak voor langer dan enkele minuten, omdat alles verdomme zo druk is op dat schermpje en ik niet eens door had dat er teams waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@StrongArmLance, er is een setting om je team in één kleur te displayen. Zou kunnen helpen.

De chaos in Smash is verder iets wat je gewoon gewend moet raken door ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:35:
[...]

Ik zou het graag met je eens willen zijn, maar de afgelopen online potjes dat het 2v2 was heb ik meerdere malen geprobeerd mijn teamgenoot te slaan, vaak voor langer dan enkele minuten, omdat alles verdomme zo druk is op dat schermpje en ik niet eens door had dat er teams waren...
Goed, maar dat is toch meer jouw perspectief dan feit. Ik denk dat veel spelers wel 4 bewegende spelers uit elkaar kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 12:21:
[...]

Goed, maar dat is toch meer jouw perspectief dan feit. Ik denk dat veel spelers wel 4 bewegende spelers uit elkaar kunnen houden.
Misschien inderdaad het verschil tussen casual spelers en meer geoefenden? Al hoewel dat ik idd ook geloof dat het, zelfs met de team kleuren settings, nog flink pittig kan zijn in de hectiek met items en een kleiner veld.

Ik heb er zelf helaas nog geen ervaring mee, wel ooit sf x tekken gedaan met 2 vs 2, dat vond ik ook al aardig wazig (maar idd wel goed te doen) in dat spel heb je natuurlijk geen platformen en de items zijn niet te vergelijken natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Ga anders lekker over Smash discussiëren in het daar voor gemaakte topic. Misschien niet voor te stellen, maar er zijn Switch eigenaren die geen bal om deze game geven ;)

[Switch] Super Smash Bros. Ultimate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Ik dacht dat ik in het smash topic zat :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:27:
Ik dacht dat ik in het smash topic zat :+
Ik niet want het staat netjes in de topictitel B)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Touchdomex schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:40:
[...]

Ik niet want het staat netjes in de topictitel B)
Die stond bij mij niet in beeld, wel 8 (ofzo) posts over smash. Maar goed, verder over de switch :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Vandaag is de NES library voor online subscribers weer aangevuld. Behalve Wario Woods, Adventures of Lolo en de originele Ninja Gaiden staan er nu ook twee "SP" versies van games online: de Dr.Mario SP versie laat je level 20 op High Speed spelen zodat je een scene kan zien die de meeste mensen nooit te zien zullen krijgen, Metroid's SP versie geeft je alle abilities en laat je starten net voor het gevecht van de eindbaas.
Ik blijf de SP versies wat gek vinden maar er zullen vast wel mensen zijn die er iets aan hebben :)

De geupdate cijfers schatten Smash' opening sales nu op 1.220.535 (MediaCreate) of 1,238,358 (Famitsu), enkel fysieke sales. Switch console verkopen in Japan deze week zijn ongeveer de 280.000 exemplaren. De console heeft daar trouwens net de mijlpaal van 6 miljoen verkochte devices bereikt.

Ook in de UK doet Smash het goed, waar het zowel de snelst-verkopende Switch game en snelst verkopende Smash game is geworden (GamesIndustry.biz), met 200.000 verkochte Switches tussen Black Friday en de launch van Smash.

Ook interessant trouwens is het trickle-down effect in Japan van zoveel nieuwe Switch eigenaars: de verkopen van andere populaire Switch games schieten daar namelijk de hoogte in. Voorbeelden:
03./03. [NSW] Super Mario Party # <ETC> (Nintendo) {2018.10.05} (¥5.980) - 69.861 / 489.767 (+40%)
04./06. [NSW] Mario Kart 8 Deluxe <RCE> (Nintendo) {2017.04.28} (¥5.980) - 20.995 / 1.881.751 (+62%)
05./07. [NSW] Splatoon 2 # <ACT> (Nintendo) {2017.07.21} (¥5.980) - 19.083 / 2.740.677 (+57%)
06./08. [NSW] Minecraft # <ADV> (Microsoft Game Studios) {2018.06.21} (¥3.600) - 16.948 / 403.784 (+45%)
09./12. [NSW] Super Mario Odyssey # <ACT> (Nintendo) {2017.10.27} (¥5.980) - 9.592 / 1.866.426 (+64%)
10./11. [NSW] The Legend of Zelda: Breath of the Wild # <ADV> (Nintendo) {2017.03.03} (¥6.980) - 9.531 / 1.182.281 (+47%)
12./18. [NSW] Kirby Star Allies <ACT> (Nintendo) {2018.03.16} (¥5.980) - 7.677 / 658.270 (+75%)

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 12-12-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 13:17:
Ga anders lekker over Smash discussiëren in het daar voor gemaakte topic. Misschien niet voor te stellen, maar er zijn Switch eigenaren die geen bal om deze game geven ;)

[Switch] Super Smash Bros. Ultimate
Tja, en ik geef niks om bepaalde andere games die hier soms besproken worden, moeten we iedereen maar wegsturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik krijg die "SP" edities van games niet onzichtbaar in de NES Online en dat is denk ik ook niet mogelijk. Of kan iemand mij (hopelijk) corrigeren? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:27:
[...]

Tja, en ik geef niks om bepaalde andere games die hier soms besproken worden, moeten we iedereen maar wegsturen dan?
Als er hele discussies ontstaan over een bepaalde game dan is het een goed idee om een topic voor dat spel te maken en als er zelfs al een topic is dan is dat wel de beste plek om het over dat spel te hebben toch? Ben je nieuw op GOT of zo dat je mij dit moet vragen? Dit is al jaren een normale zaak op dit forum.

Het is niet dat het spel hier helemaal niet meer genoemd mag worden, maar het moet niet vooral daar over gaan. Voor de rest ga je maar met mods in discussie als je het graag anders ziet ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Sinds deze week heb ik de Flip Grip binnen, een accessoire die het mogelijk maakt om sommige Switch spellen in TATE mode te spelen in handheld mode. Het spel moet het dus wel ondersteunen, maar het zijn er wonderbaarlijk genoeg best een hoop ondertussen. Voornamelijk shmups zoals onderstaande game en een aantal Neo Geo ports en klassiekers.

Ik vind het in ieder geval erg ingenieus en erg tof om de games te spelen zoals ze bedoeld zijn.

Afbeeldingslocatie: https://files.mastodon.social/media_attachments/files/008/733/915/small/1941e6db1db7f672.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Ok, uhmmm.... Ik heb een goede game pc, PS4 Pro en een Xbox one X.

Ik twijfel om de Switch erbij te kopen, undocked doe ik niks mee, hij zal gewoon docked blijven staan.

Waarom zou iemand me de Switch aanraden? Wat zijn nou dingen die de ervaring uniek maken tov de overige consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
flugelisoke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:12:

Ik twijfel om de Switch erbij te kopen, undocked doe ik niks mee, hij zal gewoon docked blijven staan.

Waarom zou iemand me de Switch aanraden? Wat zijn nou dingen die de ervaring uniek maken tov de overige consoles?
Zelda, Mario, Smash. Eigenlijk alleen die eerste is het al waard om te kopen. Bij mij staat ie ook 99% van de keren docked. En om hoeveel geld hebben we het nou werkelijk? Wat kost een goede game pc tegenwoordig... en een beetje tablet?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

In docked mode gaat het vooral om de Nintendo exclusives, staan die je aan? Dan kopen.

Anders is de meerwaarde niet echt van toepassing voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
True true... dat is zo. Hoe lang kun je zo dan in Zelda stoppen?

@Megalodon86 Kun je ook met 2 spelers spelen met een standaard Switch met slechts de joycons? Bedoel dan Mario Kart enzo.

Of welke accessoires zijn essentieel?

[ Voor 56% gewijzigd door flugelisoke op 12-12-2018 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

flugelisoke schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:21:

@Megalodon86 Kun je ook met 2 spelers spelen met een standaard Switch met slechts de joycons? Bedoel dan Mario Kart enzo.

Ja dat kan. Out of the box is het een 2-player console of 1-player handheld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Megalodon86 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:27:
[...]

Ja dat kan. Out of the box is het een 2-player console of 1-player handheld..
Dus een controller is wel aan te raden bij bijvoorbeeld Zelda docked? Ik zie ook official wired controllers op gamemania staan voor maar 29 euro. Dat is zo te zien de Gamecube lay-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het nog veel beter worden dan een switch met Mario kart voor 319 euro? Glazen bol kijkers meldt u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@flugelisoke volgens mij zijn die alleen voor smash en niet voor andere spellen. Denk ook dat daar de motion in mist.

En ik raad hem aan vanwege de Nintendo games. Als je daar van houdt, dan is het eigenlijk een nobrainer.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 12-12-2018 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Ah, dat wordt de pro controller dan denk ik? Zou die ook in wired zijn, zie ze zo niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@flugelisoke de pro kun je met een laadkabel gebruiken, maar waarom zou je. Ik heb zelf standaard 1 usb c kabel aan het dock. Dus als het nodig is, sluit ik hem daar op aan om te laden. Of pak een kabel en steek hem met een willekeurige usb adapter in een stopcontact in de buurt. Idem voor de WiiU tablet zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48

Zelda staat bij mij op 250 uur inc DLC, ben wel ver klaar nu, misschien de hard mode nog eens proberen.

Mario kart kan prima met 2 losse joycons (dus zoals je em koopt), je kan dan wel beter wat houdertjes kopen voor een paar euro op Ali express.

Een pro controller is ook fijn, maar wel duur, ik heb em pas en vind het eigenlijk jammer dat ik deze niet eerder heb gekocht. Verder een simpele case als je en meeneemt, een SD kaart als je alles digitaal doet, een screen protector (scherm is van zacht glas/plastic, breekt niet snel, maar krast wel snel)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik zou een pro controller en screen protector aanraden, ook als je enkel docked speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
redrohX schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:54:
Sinds deze week heb ik de Flip Grip binnen, een accessoire die het mogelijk maakt om sommige Switch spellen in TATE mode te spelen in handheld mode. Het spel moet het dus wel ondersteunen, maar het zijn er wonderbaarlijk genoeg best een hoop ondertussen. Voornamelijk shmups zoals onderstaande game en een aantal Neo Geo ports en klassiekers.

Ik vind het in ieder geval erg ingenieus en erg tof om de games te spelen zoals ze bedoeld zijn.

[Afbeelding]
Nu nog Cave shmups, dat zou briljant zijn.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:30:
Gaat het nog veel beter worden dan een switch met Mario kart voor 319 euro? Glazen bol kijkers meldt u!
Mocht je zo de grens over kunnen dan zou ik die set voor 299 of minder scoren bij de Duitse Mediamarkt of Saturn. Saturn levert daarbij een fysieke kopie mee, MM een digitale download. Afhalen in een vestiging in de buurt en je kunt hem in enkele dagen ophalen.

Ik heb uiteindelijk een switch met BotW en MK8 voor 305 euro kunnen scoren, 30 euro in een screen protector en Mayflash adapter gestopt via Amazon.de. Zo kan ik elke controller (360/xbox one s / dualshock 4) die ik heb liggen verbinden met de Switch en mijn PC. Voor 66 euro nog Smash limited erbij en ik vind het voor 400 euro wel best.

Saturn Switch grijs met MK: https://www.saturn.de/de/...-switch-grau-2221515.html

Saturn Switch rood/blauw met MK:
https://www.saturn.de/de/...ot-neon-blau-2221517.html

MM Switch rood/blauw met MK als download:
https://www.mediamarkt.de...itch-konsolen2501749.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Weet niet of je al omgepraat bent en vooropgesteld als je portemonnee het toelaat ben ik groot voorstander van ‘toegang tot alles’ qua maar

Advocaat van de duivel mode.
- geen 4k gfx
- geen rdr2, ac, cod etc etc.

En voor jou persoonlijk....heb je eerder nintendo systemen gehad? Ik vermoed van niet, want dan hoefde je wsl hier niet deze vraag te stellen ;)

Maar google is op de beste nintendo switch games, en kijk wat je van de game lijst vind. Ik kwam zelf uit bij een kotaku top12. En ja ik vind dat idd 12 goede tot geweldige games maar een gedeelte daarvan kan jij al spelen op je bestaande systemen. Van wat er over blijft zijn er ook enkele wii u ports.

Ik hoop hiermee dat je ook de ‘nadelen’ nu iets beter kan inschatten.

Oh en onderschat portable niet! Op vakantie, vanuit bed. Als je weet dat je ergens moet wachten en ook standaard een 2 speler console bij je is ook geweldig err wacht ik ging proberen je een andere kant te laten zien :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sagat schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:27:
[...]

Weet niet of je al omgepraat bent en vooropgesteld als je portemonnee het toelaat ben ik groot voorstander van ‘toegang tot alles’ qua maar

- geen 4k gfx

[...]

Oh en onderschat portable niet! Op vakantie, vanuit bed. Als je weet dat je ergens moet wachten en ook standaard een 2 speler console bij je is ook geweldig err wacht ik ging proberen je een andere kant te laten zien :X
Geen AC valt nog mogelijk mee in de toekomst: http://www.nintendolife.c...ation_for_nintendo_switch

Hier trouwens juist bijna alleen maar handheld gaming op de Switch. Heerlijk!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
YoshiBignose schreef op woensdag 12 december 2018 @ 20:13:
[...]

Zelda, Mario, Smash. Eigenlijk alleen die eerste is het al waard om te kopen. Bij mij staat ie ook 99% van de keren docked. En om hoeveel geld hebben we het nou werkelijk? Wat kost een goede game pc tegenwoordig... en een beetje tablet?
Ik vond Zelda anders behoorlijk saai.
Het gaat vooral om persoonlijke smaak.
Daarnaast is Nintendo best goed in het "party gamen". Casual met iemand een potje op de Nintendo spelen, zelfs met mensen die normaal nauwelijks gamen.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

• Gonadan
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Portable? M'n bips.
Ik moet eerst m'n dock, kabels en lader uit m'n mediakast bouwen voordat ik hem serieus mee kan nemen. Ik mis nog zoiets als een simpel reisdockje. }:|

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 13-12-2018 01:04 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Tiwazz schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:14:
[...]

Nu nog Cave shmups, dat zou briljant zijn.
Dat zou echt heel gaaf zijn!

• JackAvery
Joosie200 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:18:
[...]

Mocht je zo de grens over kunnen dan zou ik die set voor 299 of minder scoren bij de Duitse Mediamarkt of Saturn. Saturn levert daarbij een fysieke kopie mee, MM een digitale download. Afhalen in een vestiging in de buurt en je kunt hem in enkele dagen ophalen.
in de lokale Saturn was dit geen fysieke kopie hoor, gewoon de bundle van Nintendo. Als de links die jij hier onder post, fysiek zijn, is dat een deal van de webshop. Geen probleem natuurlijk, maar dan moet je m wel op voorhand kopen.

Switch past misschien niet in de gemiddelde broekzak maar is wat mij betreft portable genoeg om m makkelijk even in de trein, in een park, tijdens een pauze of bvb. in een wachtzaal te spelen :p heb je je dock enzo niet voor nodig. Voor lange reizen kan een powerbank handig zijn natuurlijk.
Onderschat ook het voordeel niet van portability thuis!

• kneusteun
Gonadan schreef op donderdag 13 december 2018 @ 01:03:
[...]

Portable? M'n bips.
Ik moet eerst m'n dock, kabels en lader uit m'n mediakast bouwen voordat ik hem serieus mee kan nemen. Ik mis nog zoiets als een simpel reisdockje. }:|
Gewoon een geschikte usb c dongle halen en je kan overal je switch op een tv aansluiten, let wel op welke chip die heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

kneusteun schreef op donderdag 13 december 2018 @ 07:40:
[...]

Gewoon een geschikte usb c dongle halen en je kan overal je switch op een tv aansluiten, let wel op welke chip die heeft.
Ja dat is een soort russische roulette :'( Dat soort dongles :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Magic
  • Niet online
Portable betekent in mijn ogen niet dat je hem ook moet kunnen aansluiten op een tv op reis. Anders zou in mijn ogen de ps2 slim de eerste portable gaming console zijn.

Koop gewoon een nintendo usb-c voeding erbij, en gebruik hem zoals bedoeld :)

Edit: en als je dan toch een nintendo usb-c voeding hebt, dan is het een hele kleine moeite om ook een hdmi kabel erbij te kopen, en dan is het heel eenvoudig om je dock los te koppelen. laat dan de kabels gewoon lekker in je media kastje liggen.

[ Voor 33% gewijzigd door Magic op 13-12-2018 08:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 13 december 2018 @ 01:03:
[...]

Portable? M'n bips.
Dat had ik met de originele Game Boy ook. Iedereen zei dat het een portable was, maar ik moest ondertussen wel al die games mee slepen. M'n bips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-09 13:50
Hier trouwens juist bijna alleen maar handheld gaming op de Switch. Heerlijk!
Heb de switch nu een aantal maanden en heb alleen nog maar handheld gespeeld. Het docking station zit nog in de doos :P .

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Ik heb de Switch nu 3 weken in mijn bezit en moet zeggen dat hij samen met Mario en Pokemon mij toch veel uren plezier biedt.

Ik zie wel een groot verschil in hoeveel uur ik de eerste weken met de Switch bezig ben en hoeveel uur ik in mijn PS4 heb gestopt de eerste weken. En waar dit precies door komt, geen idee. Misschien dat de Switch, de besturing (pas een goede week een Switch Pro controller) of de games me toch niet zo pakken als dat de PS4 deed.

Het is lig voor dat geld een leuke toevoeging en een keer wat anders dan de PS4, en ik speel nu samen met mijn vriendin games ;). Dit is nog nooit voorgekomen op de PS4 (andere soort games)! Hahaha...

• RayNbow
Seroczynski schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:28:
[...]

Dat had ik met de originele Game Boy ook. Iedereen zei dat het een portable was, maar ik moest ondertussen wel al die games mee slepen. M'n bips!
En vergeet niet de accessoires als vergrootglas en frontlight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
duke99 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:22:
[...]

Daarnaast is Nintendo best goed in het "party gamen". Casual met iemand een potje op de Nintendo spelen, zelfs met mensen die normaal nauwelijks gamen.
Oh ja dat ook ja, was ik vergeten want ik heb geen vrienden.

Facts don't care about your feelings

• flugelisoke
duke99 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:22:
[...]

Was ook vrij snel uitgekeken op red dead 2 en horizon zero dawn. Maw, ik zal dan ook snel uitgekeken zijn op zelda verwacht ik.

En om daar nou een switch voor te kopen, er zijn ook genoeg redenen om het niet te doen.

- behoorlijk mindere graphics
- games erg duur vergeleken met concurrentie
- geen standaard LAN aansluiting
- dure accessoires
- matige online service
- persoonlijk interesseert portable me niets
- weinig third party games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Magic schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:19:
Portable betekent in mijn ogen niet dat je hem ook moet kunnen aansluiten op een tv op reis. Anders zou in mijn ogen de ps2 slim de eerste portable gaming console zijn.
Portable betekent in mijn ogen dat iets draagbaar is en dat je het mee kunt nemen zodat je het ergens anders op dezelfde manier kunt gebruiken. De kracht de Switch is in deze dat hij feitelijk portable is zonder écht portable te zijn, dus daar over geen klagen hoor.
Ik heb alleen geen zin om voor die paar keer dat je bij vrienden of op vakantie op een TV zou willen spelen een extra officieel dock te kopen, dat vind ik het niet waard. En dan vind ik het dus wel jammer dat je niet gewoon een simpele splitter kan krijgen of dat zo'n angst gezaaid is voor producten van derde partijen.
Koop gewoon een nintendo usb-c voeding erbij, en gebruik hem zoals bedoeld :)

Edit: en als je dan toch een nintendo usb-c voeding hebt, dan is het een hele kleine moeite om ook een hdmi kabel erbij te kopen, en dan is het heel eenvoudig om je dock los te koppelen. laat dan de kabels gewoon lekker in je media kastje liggen.
Dat is op zich nog wel een idee, best wel een goed idee zelfs. Volgens mij kost zo'n lader niet zoveel als een dock en een HDMI kabel heb ik nog wel. Dan blijft het nog steeds even prutsen, maar wel een heel stuk minder dan m'n kabelmanagement ontmantelen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DigitalExorcist
[...]

- geen 4k gfx
In Japan hebben ze Assassin's Creed: Odyssey wél op de Switch. Via een streamingdienst weliswaar. Dus zeg nooit nooit.. en ach, zelfs de WiiU had AC3 bij launch. Het kán dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
LichtBruisend schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:24:

Ik zie wel een groot verschil in hoeveel uur ik de eerste weken met de Switch bezig ben en hoeveel uur ik in mijn PS4 heb gestopt de eerste weken. En waar dit precies door komt, geen idee. .
Wellicht ook andere Switch games proberen? ;) Mario Odyssey of Mario Vs Rabbits? Mario VS Rabbits is verrassend goed.

[ Voor 41% gewijzigd door rudyman85 op 13-12-2018 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 23:24

Reintji

(2 x dad)²

Joosie200 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:18:
[...]

Dank voor de tip, zit al langer te kijken naar een Switch, BotW heb ik alvast in huis. Komend weekend de kerstmarkt in Oldenburg maar even combineren met een bezoekje aan de lokale Saturn.

Schermteksten van Mario Kart zijn gewoon in te stellen naar NL toch?

Nintendo speler sinds '94.

• kneusteun
Touchdomex schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:09:
[...]

Ja dat is een soort russische roulette :'( Dat soort dongles :'(
https://www.amazon.de/MEC...-Chromebook/dp/B07BBP1Z5F

Deze werkt bij mij, alleen de aansluit volgorde is even een ding, eerst power en dan de rest.

• Mizgala28
flugelisoke schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:33:
[...]

Was ook vrij snel uitgekeken op red dead 2 en horizon zero dawn. Maw, ik zal dan ook snel uitgekeken zijn op zelda verwacht ik.

En om daar nou een switch voor te kopen, er zijn ook genoeg redenen om het niet te doen.

- behoorlijk mindere graphics
- games erg duur vergeleken met concurrentie
- geen standaard LAN aansluiting
- dure accessoires
- matige online service
- persoonlijk interesseert portable me niets
- weinig third party games
Je hebt jezelf eigenlijk al een antwoord gegeven met deze reactie.

Alhoewel dat is hoe ik dat zie, je zei dat je een goede game PC hebt EN een Xbox One X, ik snap die laatste keuze niet zo aangezien als je een goede gaming PC en PS4 hebt (zoals wij thuis) er vrijwel nul reden is om de One in huis te halen, op X360 backwards compatibiliteit na.
Wat ik bedoel is dat misschien ondanks de nadelen die de switch voor jouw heeft je misschien alsnog wat aan hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 13-12-2018 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Reintji schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:15:
[...]

Dank voor de tip, zit al langer te kijken naar een Switch, BotW heb ik alvast in huis. Komend weekend de kerstmarkt in Oldenburg maar even combineren met een bezoekje aan de lokale Saturn.

Schermteksten van Mario Kart zijn gewoon in te stellen naar NL toch?
Niet elke game is uitgerust met meer talen (Pokemon Let's Go bijv heeft wel Engels maar geen Nederlands via Amazon.de) maar ik geloof dat Mario Kart wel in het NL is in te stellen.
JackAvery schreef op donderdag 13 december 2018 @ 07:30:
[...]
in de lokale Saturn was dit geen fysieke kopie hoor, gewoon de bundle van Nintendo. Als de links die jij hier onder post, fysiek zijn, is dat een deal van de webshop. Geen probleem natuurlijk, maar dan moet je m wel op voorhand kopen.
Als ik het draadje op Mydealz zo volg zie ik gewoon dit voorbij komen:
Afbeeldingslocatie: https://static.mydealz.de/live/comments/content/axCx0/19934921.jpg

Je kunt online bestellen en kiezen voor ophalen in een Filiaal naar keuze (Kleve bijvoorbeeld voor Saturn of Nordhorn/Oldenburg/Herzogenrath voor MM) en daarbij aangeven te betalen bij afhalen.

[ Voor 38% gewijzigd door Joosie200 op 13-12-2018 12:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
@Joosie200 Mooi, dat is dan veranderd sinds maandag toen ik in de Saturn was :) Daar hadden ze dit niet.

Overigens voor de Smash liefhebbers: in Duitsland heeft MM/Saturn wel een third-party gamecube adapter op voorraad.

@Reintji, MK8D ondersteunt Nederlands, maar heeft geen spel-specifieke instelling. Je Switch OS moet dus in het Nederlands staan.
flugelisoke schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:33:
[...]

Zelda is een heel andere game dan RDR en Horizon. Het hangt er wat van af waarom je die games niet leuk vond natuurlijk.

Om wat op je minpunten in te pikken: je zegt zelf dat je alle andere consoles al hebt. Als je niet handheld wilt gaan spelen (een usecase die je mogelijk onderschat), en je niks hebt aan multiplatform titels, dan moet je gewoon kijken of de exclusives die er al zijn en in 2019 uitkomen, iets voor jou zijn. Als er geen games zijn die je wilt spelen, dan heeft verdere overweging weinig nut.

Wat de prijs betreft: accessoires op andere consoles zijn ook duur, en je hebt lang niet alles nodig. Switch games kan je vaak in discount vinden als je wat moeite doet. Je kan best veel geld besparen tijdens kortingsacties of aankopen in het buitenland. Deze week heeft de Belgische MM bijvoorbeeld een 3 voor 2 actie. Engelse en Franse websites zijn vaak competitief met hun prijzen, ook op day 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
JackAvery schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:45:
@Joosie200 Mooi, dat is dan veranderd sinds maandag toen ik in de Saturn was :) Daar hadden ze dit niet.

Overigens voor de Smash liefhebbers: in Duitsland heeft MM/Saturn wel een third-party gamecube adapter op voorraad.

@Reintji, MK8D ondersteunt Nederlands, maar heeft geen spel-specifieke instelling. Je Switch OS moet dus in het Nederlands staan.

[...]

Zelda is een heel andere game dan RDR en Horizon. Het hangt er wat van af waarom je die games niet leuk vond natuurlijk.

Om wat op je minpunten in te pikken: je zegt zelf dat je alle andere consoles al hebt. Als je niet handheld wilt gaan spelen (een usecase die je mogelijk onderschat), en je niks hebt aan multiplatform titels, dan moet je gewoon kijken of de exclusives die er al zijn en in 2019 uitkomen, iets voor jou zijn. Als er geen games zijn die je wilt spelen, dan heeft verdere overweging weinig nut.

Wat de prijs betreft: accessoires op andere consoles zijn ook duur, en je hebt lang niet alles nodig. Switch games kan je vaak in discount vinden als je wat moeite doet. Je kan best veel geld besparen tijdens kortingsacties of aankopen in het buitenland. Deze week heeft de Belgische MM bijvoorbeeld een 3 voor 2 actie. Engelse en Franse websites zijn vaak competitief met hun prijzen, ook op day 1.
Heb em net tóch gekocht :P 319 voor een mario kart bundel is wel heel scherp. Heb er meteen een pro-controller bijgenomen en Zelda.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

rudyman85 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:51:
[...]
Wellicht ook andere Switch games proberen? ;) Mario Odyssey of Mario Vs Rabbits? Mario VS Rabbits is verrassend goed.
Mario Odyssey heb ik nu. Ik zal eens gaan kijken naar Mario Vs Rabbits. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
Potverdorie, zit gewoon al hele tijd Super Mario 1 te spelen joh :p Oldskool!

• JackAvery
Ff enkele eShop releases highlighten: Sega AGES' Phantasy Star is vandaag op de lokale eShop losgelaten :) Die andere klassieker, Out Run, mogen we op 10 januari verwachten.

Ook Gris releast vandaag

• flugelisoke
Zijn er in Mario Kart 8 deluxe ook dingen die je vrij kunt spelen of kunt winnen of is alles meteen beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik ben best wel een PC gamer, en oa Zelda - Breath of the Wild, Mario Odyssey èn Mario Kart maken het zo immersive dat het de moeite en investering waard is. Fantastisch platform. Gouden greep door Nintendo. Ook docked is het prima als uniek Nintendo platform tov voorgangers zoals Wii en Wii U.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
flugelisoke schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:51:
Zijn er in Mario Kart 8 deluxe ook dingen die je vrij kunt spelen of kunt winnen of is alles meteen beschikbaar?
Auto's, banden en vleugels moet je vrijspelen door muntjes te verzamelen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45
urk_forever schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:07:
[...]

Auto'sKarts, banden en vleugels moet je vrijspelen door muntjes te verzamelen.
Fixed O-)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:36
Al bekend of er een beetje redelijke third party docks zijn? Ik zie hierboven iets gelinked, maar ben erg wantrouwig i.v.m. eerdere berichten dat Switches er stuk van gingen.

De Nintendo dock is erg duur als 2e dock welke ik weinig zal gebruiken. Tips zijn welkom. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
chaoscontrol schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:13:
Al bekend of er een beetje redelijke third party docks zijn? Ik zie hierboven iets gelinked, maar ben erg wantrouwig i.v.m. eerdere berichten dat Switches er stuk van gingen.

De Nintendo dock is erg duur als 2e dock welke ik weinig zal gebruiken. Tips zijn welkom. :)
Belachelijk dat ze 100 euro vragen voor een stukje plastic, zelf zou ik ook graag een tweede dock nemen maar vind het echt te duur, nu maar hdmi switch besteld en lange kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Vegetto schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:14:
[...]

Belachelijk dat ze 100 euro vragen voor een stukje plastic, zelf zou ik ook graag een tweede dock nemen maar vind het echt te duur, nu maar hdmi switch besteld en lange kabel..
Idd m'n vrouw had ook zoiets van.. ach.. tweede dock voor op de slaapkamer is wel handig. Uiteindelijk was het voordeliger om een tweede Switch (Marktplaatsje, dat wel, maar alles in originele doos en compleet) te kopen. Dus nu 2 Switches.

Pagina: 1 ... 82 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.