Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticcloud
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-01 11:51
Flamesz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:10:
Zijn er hier mensen die locals bezoeken? Ik wil het zelf een keer gaan doen maar ik kan niet echt iets in de buurt vinden op smashboards of smash.gg, al kan dat ook aan mij liggen, want die sites zijn niet echt makkelijk te navigeren.

Ik zag hierboven iemand iets posten over een café in Amsterdam waar om de week gespeeld wordt, dat is wellicht een optie, maar iets in Nijmegen of Utrecht zou optimaal zijn.
Ben ik ook wel benieuwd naar, had voorheen een vaste vriendengroep waarme we super smash speelde maar sinds ik verhuisd ben en hier nog niemand ken is het ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Dat er een stage builder zou komen was al gedatamined, nu heeft Nintendo het ook laten lekken.
In deze reclame zie je in het begin het Games & More menu met in de hoek een nieuwe knop voor de stage builder.

YouTube: Nintendo Switch My Way - Super Smash Bros. Ultimate

Er was ook een homerun contest modus gedatamined, maar die lijkt niet te zien te zijn in dat menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVinny
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-06 00:05
Er is nu ook een trailer met de komende features in 3.0

- Joker (!) + Mementos Stage
- Stage Builder
- Video Editor
- Smash World app

Ziet er wel dik oke uit :) moet normaal vandaag uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 20:42

D3F

Heb zelf een level gebouwd in Super Smash Bros. Ultimate.

Te vinden onder ID: 6Y3V2329

De enige manier om je tegenstander af te maken is door hem door het gat bovenin te slaan.

Naast dat dit enorm lastig is, is het lachen met een of twee vrienden. Dit levert totale chaos op vanwege de hoge damage die je oploopt en de kleine kans dat je door het gat geslagen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

D3F schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:02:
Heb zelf een level gebouwd in Super Smash Bros. Ultimate.

Te vinden onder ID: 6Y3V2329

De enige manier om je tegenstander af te maken is door hem door het gat bovenin te slaan.

Naast dat dit enorm lastig is, is het lachen met een of twee vrienden. Dit levert totale chaos op vanwege de hoge damage die je oploopt en de kleine kans dat je door het gat geslagen wordt.
Klinkt wel grappig, ga ik binnenkort eens opzoeken!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05

Sakurai demo't de nieuwe Dragon Quest content in de fighter pass, toont wat nieuwe Mii costumes, en bespreekt de hoofdfeatures van versie 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik heb het spel nu ook sinds 3 weken, eindelijk :)
Echter raak ik super gefrustreerd, ik maak online namelijk geen schijn van kans. Nu heb ik mezelf al wel een beetje zitten inlezen in de tiers en zo. Maar maakt dit zoveel uit?

Las bijvoorbeeld dat Kirby erg laag geranked was? :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
aDutchCow schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:28:
Ik heb het spel nu ook sinds 3 weken, eindelijk :)
Echter raak ik super gefrustreerd, ik maak online namelijk geen schijn van kans. Nu heb ik mezelf al wel een beetje zitten inlezen in de tiers en zo. Maar maakt dit zoveel uit?

Las bijvoorbeeld dat Kirby erg laag geranked was? :P
Op hoog niveau maakt dit het verschil, maar voor ons maak het geen klap uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Ben ik de enige die zich zo vermaakt met de singelplayer content van deze Smash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Over een tiental minuutjes begint de livestream met de aankondiging en showcase van het volgende karakter in de Figher pass: Recap:

Voor wie niet de hele video wilt kijken, de reveal trailer van Byleth en aankondiging van de nieuwe Mii costumes:

Last but not least, Fighter Pass Vol.2 zal zes characters bevatten. Prepurchase begint op 28 januari, de dag voor de release van patch 7.0 die o.a. Byleth toevoegt. Deze tweede pass zal content complete zijn tegen einde 2021, dus zijn we nog wel even zoet met Smash aankondigingen :P

[ Voor 63% gewijzigd door JackAvery op 16-01-2020 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Patch 8.1.0 voegt een small battlefield toe, en verbetert o.a. de netcode voor 1v1 gevechten (Bron: Sakurai op Twitter). Patchnotes (bron):
Ver. 8.1.0 (Released 5 August 2020)

Stage
  • The Small Battlefield stage has been added. You can also set Small Battlefield as a Preferred Rule in Online battles.You can now select any stage-specific music for the Battlefield, Small Battlefield, Big Battlefield, and Final Destination stages.
  • The online user experience has been adjusted.
  • The way matching is determined when using Preferred Rules has been adjusted.
  • Following a look at the current number of players eligible for Elite Smash, the threshold for entry has been recalculated to allow more players. Additionally, the way initial values for Global Smash Power are calculated has also been adjusted.
  • Further investigations and adjustments to Online mode are expected.
General
  • Several issues have been fixed to improve gameplay experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:29
Nog mensen die dit spelen? Tweakers arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
banaliteit schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:42:
Nog mensen die dit spelen? Tweakers arena?
Ik speel wel ja, geen idee wat Tweakers Arena is..

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery

Dat is twee dagen na de introductie van Steve
Pagina: 1 2 3 4 Laatste