Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:39
Wat ik wel mega irritant aan dit spel vind is dat er een soort Mario kart trukje in de CPU (meer snelheid als jij voorloopt) zit.

Constant als je een aanval wil doen springt de CPU over je heen zodat je de verkeerde kant opsla. Heb gewoon 5 minuten op de A knop gedrukt het enige wat de CPU deed was irritant over me heen springen aanvallen doet de CPU dan niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

CH4OS schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:29:
Vandaag is de fysieke versie bij mij binnen gekomen. Ik heb de coins geclaimed en zou een mail krijgen van Nintendo met daarin een downloadcode voor Pyrhanna Plant. Echter heb ik nog geen code per e-mail gekregen. Iemand hier die weet hoe het zit?
Die krijg je nog wel, bij mij duurde het na digitale activatie nog wel een uur of 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
Heerlijke game zeg ik snap alleen echt geen reet van al die spirits:P

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Stylze schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 09:58:
Heerlijke game zeg ik snap alleen echt geen reet van al die spirits:P
Wat snap je niet precies ? Spirits zijn soort van perks.

Persoonlijk vermaak ik me nog erg met de SP content want ik heb nog geen online potje gedaan.
Klacht die ik nu al veel hoor is dat er online veel lag is.

[ Voor 24% gewijzigd door jori040 op 08-12-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Misschien een beetje een domme vraag maar hoe zorg ik ervoor dat ik terug spring als ik van een platform afgeslagen wordt? Ik val 9/10x meestal naar beneden met een defeat als gevolg terwijl de vijanden gewoon terugspringen naar het platform.

Ik weet zeker dat ik me hiermee ga vermaken alleen snap ik er momenteel nog weinig van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
@Joetje079
Altijd terug proberen te springen[scheelt ook weer qua personage].Er is natuurlijk altijd zone dat het niet meer kan natuurlijk.

Patch notes: https://www.gamed.nl/view/133650

[ Voor 62% gewijzigd door jori040 op 08-12-2018 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:20:
[...]

Voor veel mensen die al langer Smash spelen is dit een gevalletje muscle memory. Als je een nieuwe speler bent, is de pro controller een veel ergonomischere oplossing.

Zelf wil ik wel een adapter omdat ik toch al GC controllers heb en zo gemakkelijk iedereen een 'echte' controller kan geven, maar ik hoor in verschillende winkels signalen dat de first-party adapter pas eind december zou uitkomen of zelfs gecancelled is voor Europa. Ik haal gewoon een third party adapter dus denk ik.
Edit: NintendoLife berichtte blijkbaar vorige maand dat in de UK de adapter tot mei 2019 uitgesteld is wegens productieproblemen. Dan speculeer ik dat Benelux hier ook last vanh eeft?

Als er iemand die 8bitdo wireless adapter al heeft voor de GC controller, feel free om je impressies te delen! De enige 'preview' die ik al gezien heb is deze post op ResetERA, die erg positief klonk.
Dit is wel echt belachelijk slecht van Nintendo. Hoe kun je nou Smash uitbrengen, inclusief Smash branded GC controllers, en dan de adapter niet voldoende kunnen leveren? Je zou denken dat ze inmiddels weten hoe ze hardware moeten (laten) produceren. Ik greep al naast de limited edition met adapter en GC controller. Gelukkig heb ik hier nog een 3rd party adapter liggen maar ik heb nog niet geprobeerd of die werkt met de Switch... Dat wordt spannend straks.
Joetje079 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:39:
Misschien een beetje een domme vraag maar hoe zorg ik ervoor dat ik terug spring als ik van een platform afgeslagen wordt? Ik val 9/10x meestal naar beneden met een defeat als gevolg terwijl de vijanden gewoon terugspringen naar het platform.

Ik weet zeker dat ik me hiermee ga vermaken alleen snap ik er momenteel nog weinig van ;)
Gewoon springen en als dat niet kan Up+B voor recovery.

[ Voor 13% gewijzigd door Cocytus op 08-12-2018 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Cocytus schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:11:
[...]

Dit is wel echt belachelijk slecht van Nintendo. Hoe kun je nou Smash uitbrengen, inclusief Smash branded GC controllers, en dan de adapter niet voldoende kunnen leveren? Je zou denken dat ze inmiddels weten hoe ze hardware moeten (laten) produceren.
Het is spijtig maar er kan altijd iets fout gaan in de fabriek :)
Gelukkig heb ik hier nog een 3rd party adapter liggen maar ik heb nog niet geprobeerd of die werkt met de Switch... Dat wordt spannend straks.
Die werkt normaalgezien, het is dezelfde adapter als die voor de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
jori040 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 10:10:
[...]

Wat snap je niet precies ? Spirits zijn soort van perks.

Persoonlijk vermaak ik me nog erg met de SP content want ik heb nog geen online potje gedaan.
Klacht die ik nu al veel hoor is dat er online veel lag is.
Kunnen anderen dat beamen? Ik zou hem alleen kopen om online te spelen, maar niet als het één groot lagfest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Spacejockey schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:28:
[...]

Kunnen anderen dat beamen? Ik zou hem alleen kopen om online te spelen, maar niet als het één groot lagfest is.
Ik speel niet eens met LAN, maar met 5ghz WiFi redelijk dichtbij de router, geen problemen gehad, 2v2 gespeeld, met twee hier op de bank, en in mijn eentje, werkte erg goed.

Ik had meer problemen verwacht met zo'n gigantische release.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 08-12-2018 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

Weet niet of het al gepost is, maar hier is een fanmade handleiding https://m.imgur.com/a/gvSJXL1. Handig voor iemand als ik die smash voor het eerst speel en er geen ruk van snap hahaha. Ik Lees hierboven ‘ gewoon single player/ classic mode kiezen’, maar zelfs dat vind ik onduidelijk. Is dat de spirit keuze? De handleing geeft daar gelukkig antwoord op :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 08-12-2018 16:25 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij is die niet fanmade.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh, je hebt gelijk, impressive. Doet precies aan als zo'n Nintendo manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
https://www.reddit.com/r/.../?st=JPFRQG8H&sh=8850f76f

Door deze korte aanpassing te maken is mijn downloadsnelheid op de switch van 10 mb/s naar 45 mb/s gegaan. Helpt enorm bij online matches waar ik eerst veel last had van lag.

EDIT: Conclusie lijkt iets te voorbarig geweest te zijn. Werkt wel, maar internetsnelheid wordt niet 400%. Zie twee berichten hieronder.

[ Voor 18% gewijzigd door Cekstuffertz op 08-12-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cekstuffertz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:21:

Door deze korte aanpassing te maken is mijn downloadsnelheid op de switch van 10 mb/s naar 45 mb/s gegaan. Helpt enorm bij online matches waar ik eerst veel last had van lag.
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
Dan heeft er iets anders meegespeeld. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar weet alleen dat ik een speedtest op de switch heb gedaan als controle. Direct daarna de aanpassing gedaan en zonder iets anders te doen weer een speedtest te doen op de switch. Dit direct achter elkaar, zonder van locatie te veranderen. Het is mogelijk dat er iets anders heeft meegespeeld, maar weet niet direct wat dat was. Ik zal zodirect nog meer speedtests doen om tot een betere conclusie te komen. Hieronder iig de gegevens van de speedtest rondom de 1e aanpassing.

Controle (voor aanpassing):

Download 10,7
Upload 7,2

Na de aanpassing:
Download 48,3
Upload 9,9

EDIT: Hieronder de resultaten van uitgebreidere tests. Ik heb speedtests gedaan toen de MTU op 1500 stond, toen naar 1400, weer naar 1500, naar 1400 en ten slotte weer naar 1500. Dit zijn de resultaten voor downloadsnelheid:
24,4 —> 15,1 —> 13,5 —> 13,7 —> 24,4

[ Voor 18% gewijzigd door Cekstuffertz op 08-12-2018 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

StrongArmLance schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 03:06:
Die krijg je nog wel, bij mij duurde het na digitale activatie nog wel een uur of 12
Hier intussen ook ontvangen. Maar was wel wat meer dan 12 uur. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2018 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Cekstuffertz schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:21:

EDIT: Conclusie lijkt iets te voorbarig geweest te zijn. Werkt wel, maar internetsnelheid wordt niet 400%. Zie twee berichten hieronder.
Mijn lekenuitleg: MTU verandert de maximale grootte van de individuele netwerk'pakketjes' die je verbinding verzendt en heeft mogelijk een positieve impact op latency. Veel devices hebben een standaard MTU van 1500, deze aanpassing kan wel relatief veel nut hebben zolang je verbinding het aan kan. Nintendo's instelling van 1400 is conservatief en lager dan die standaard, waarschijnlijk omdat Switch wereldwijd gebruikt wordt en een hogere MTU nadelig kan zijn op zeer slechte internetverbindingen. (Wikipedia)

Velen hebben ook bij bvb Splatoon een positieve verandering gezien met deze "fix" dus probeer het gewoon als je vaak last hebt van lag. Een ethernet-adapter kan ook wonderen doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2018 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:54
Wat ik ook probeer, mijn NAT Type blijft maar op 'F' staan, super frusterend.
Ik heb ports geforward, DMZ ingesteld, MTU aangepast, router firewall uitzet, wifi op 5 Gz.
Ik heb 300/30 Mbs internet van Ziggo, fantastisch snel op mn PC, maar Switch is drama.
Elke keer: NAT Type F...
Iemand nog ideeen om dit te fixen? Ik heb een USB to Ethernet adapter besteld om mn Switch wired aan te sluiten, kijken of dat helpt...

[ Voor 11% gewijzigd door link_AJ op 09-12-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Voor mensen die net als ik weinig tijd (lees: geduld) hebben en zsm alle chars vrij willen spelen:

https://articles.aquaiver...y-unlock-every-character/

Gisteren eerste paar uurtjes gespeeld. Favorieten tot nu toe: King K. Rool, Young Link, Pika, Ryu en Falcon.

Helaas wel al tegen Belmont mogen vechten, maar de challenge fight verloren met een self-destruct :p

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:38
TTHEEBO1 schreef op zondag 9 december 2018 @ 08:29:
Voor mensen die net als ik weinig tijd (lees: geduld) hebben en zsm alle chars vrij willen spelen:

https://articles.aquaiver...y-unlock-every-character/

Gisteren eerste paar uurtjes gespeeld. Favorieten tot nu toe: King K. Rool, Young Link, Pika, Ryu en Falcon.

Helaas wel al tegen Belmont mogen vechten, maar de challenge fight verloren met een self-destruct :p
Bedankt voor de link. Ik ben afgehaakt na de N64 versie dus ik ken bijna geen een character van deze game. De ‘langzame’ vrijspeel methode geeft me nu de kans om ze allemaal te leren spelen dus ik hou het voorlopig bij de methode van gewoon spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Ik heb het een paar uurtjes mogen spelen, maar ben nog niet overtuigd...

De adventure mode en het hele systeem met 'spirits' die je perks opleveren is echt ontzettend dom. Gewoon niet leuk, past niet bij Smash voor mijn gevoel. Als ik een RPG wil spelen ga ik wel een RPG spelen, met een fatsoenlijk systeem in plaats van deze sidegame die van free-to-play niveau is (laten we er niet omheen draaien). De matches zelf zijn ook niet veel soeps, het zijn de Events van SSBM maar dan minder leuk en afwisselend, met soms opeens absurde challenge niveau's. De adventure map zelf ziet er serieus uit als iets uit een CD-i game. En het ontbreken van trophies is echt een gemis.

Multiplayer Smash nog niet echt kunnen proberen. Ik keek vooral uit naar 8 player smash, maar ik vind het nu met 4 spelers al zo chaotisch dat ik soms geen idee heb wat er gebeurt (ik ben soms gewoon kwijt waar m'n character is op de stage), terwijl ik in Melee altijd het gevoel had dat ik een zekere mate van controle had. Er is nu gewoon visueel teveel gaande, met name op de achtergrond/stage, terwijl dat soms geen enkel effect heeft op de match, waardoor je compleet afgeleid bent van het eigenlijk gevecht. Voor de duidelijkheid, ik heb geen enkele moeite met het volgen van 4 player matches in het (veel snellere) Melee. Het is puur de overdadige visuele clutter.

Grootste probleem - dat zowel in SP als MP speelt - zijn de items die w.m.b. een veel te grote rol spelen. Het is zo totaal random. Smash balls zijn totaal OP en zelfs in SP prominent aanwezig, waardoor je opeens KO gaat terwijl je die ene moeilijke match net bijna gehaald hebt. Vervelend in MP, frustrerend in SP omdat je maar één stock hebt.

Unlocks zijn ook teleurstellend voor mijn gevoel. Alle characters zijn te unlocken door 1 stock even matches te spelen als je het spel afsluit na het unlocken van een character. Ja, had ze dan gewoon allemaal aan het begin speelbaar gemaakt. De reden voor unlockables is dat ze je het gevoel geven iets te bereiken, maar als je ongeveer ieder personage op zo'n duffe manier kunt unlocken is dat gevoel helemaal weg.

De SP Classic Mode is dan wel weer aardig, met een net iets andere insteek voor ieder character. Alleen zijn de bosses wel heel erg oneven: Link's laatste gevecht is tegen Ganon en zo goed als onmogelijk in één keer te halen, terwijl je met sommige anderen alleen Master Hand moet verslaan.
Race to the finish is weer een achteruitgang wat mij betreft. Iedereen dezelfde stage en zo simpel dat ik hem de 2e keer haalde en sindsdien elke keer met ieder personage.

Helaas moeten we constateren dat Smash de weg van Mario Kart op is gegaan. Unlocken is grinden of afwezig en het spel zelf wordt meer en meer random. Het loopt een paar generaties achter qua cheatende AI maar we zijn er bijna.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cekstuffertz
Cocytus schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:47:

De adventure mode en het hele systeem met 'spirits' die je perks opleveren is echt ontzettend dom. Gewoon niet leuk, past niet bij Smash voor mijn gevoel. Als ik een RPG wil spelen ga ik wel een RPG spelen, met een fatsoenlijk systeem in plaats van deze sidegame die van free-to-play niveau is (laten we er niet omheen draaien). De matches zelf zijn ook niet veel soeps, het zijn de Events van SSBM maar dan minder leuk en afwisselend, met soms opeens absurde challenge niveau's. De adventure map zelf ziet er serieus uit als iets uit een CD-i game. En het ontbreken van trophies is echt een gemis.
De spirits zijn voor mij ook nieuw, maar ik ben het niet eens dat het niveau heel laag ligt. Bij mening 3 sterren spirit is het niveau best wel hoog. Dat het uiterlijk van World of Light niet modern is ben ik met je eens, maar ik vind de verschillende situaties juist uitdagend. Hier moet je ook goed je spirits gaan uitzoeken per duel.
Multiplayer Smash nog niet echt kunnen proberen. Ik keek vooral uit naar 8 player smash, maar ik vind het nu met 4 spelers al zo chaotisch dat ik soms geen idee heb wat er gebeurt (ik ben soms gewoon kwijt waar m'n character is op de stage), terwijl ik in Melee altijd het gevoel had dat ik een zekere mate van controle had. Er is nu gewoon visueel teveel gaande, met name op de achtergrond/stage, terwijl dat soms geen enkel effect heeft op de match, waardoor je compleet afgeleid bent van het eigenlijk gevecht. Voor de duidelijkheid, ik heb geen enkele moeite met het volgen van 4 player matches in het (veel snellere) Melee. Het is puur de overdadige visuele clutter.
Speel je handheld of docked? Op handheld merk ik dat het onduidelijk wordt na 4 spelers, maar docked op de TV blijft het redelijk overzichtelijk vind ik. Denk dat het afgeleid worden van de visuals meer iets persoonlijks is dan.
Grootste probleem - dat zowel in SP als MP speelt - zijn de items die w.m.b. een veel te grote rol spelen. Het is zo totaal random. Smash balls zijn totaal OP en zelfs in SP prominent aanwezig, waardoor je opeens KO gaat terwijl je die ene moeilijke match net bijna gehaald hebt. Vervelend in MP, frustrerend in SP omdat je maar één stock hebt.
Dit is toch simpel aan te passen door je rules aan te passen naar de hoeveelheid items die je zelf wilt?
Unlocks zijn ook teleurstellend voor mijn gevoel. Alle characters zijn te unlocken door 1 stock even matches te spelen als je het spel afsluit na het unlocken van een character. Ja, had ze dan gewoon allemaal aan het begin speelbaar gemaakt. De reden voor unlockables is dat ze je het gevoel geven iets te bereiken, maar als je ongeveer ieder personage op zo'n duffe manier kunt unlocken is dat gevoel helemaal weg.
Je kan er zelf toch voor kiezen om niet gebruik te maken van de snelle unlock methode? Ben al flink wat uren zoet en zit nu ongeveer op de helft qua personages. Zelfs met de methode om alles snel te unlocken ben je nog een paar uur bezig.
Cocytus schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:47:.
Helaas moeten we constateren dat Smash de weg van Mario Kart op is gegaan. Unlocken is grinden of afwezig en het spel zelf wordt meer en meer random. Het loopt een paar generaties achter qua cheatende AI maar we zijn er bijna.
Jij concludeert dat smash de weg van Mario Kart is opgegaan. Er is voor ongeveer 24 uur aan SP content aanwezig en het unlocken van characters is inderdaad lang grinden. De Online functies lopen wel achter en zijn echt niet goed, hopen dat Nintendo dit nog gaat patchen in updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik vind wel dat de characters te snel unlocken, ik vind de games soms ook wat onoverzichtelijk en de adventure mode doet me niks. Maar ik heb wel lol met het spel, al vind ik het lastiger, maar heb de laatste smash ook gemist. Net met grote moeite met Inkling Young Link op CPU 9 verslagen. Daarvoor werd ik echt constant vernietigd.

Mijn favo chars tot nu toe;
-Kirby (altijd)
-DK
-(Young) Link
-Inkling

Ik geloof dat ZS Samus en Capt Falcon ook wel lekker spelen, maar nog niet genoeg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-06 14:16
Ik zal wel wat fout doen maar ik krijg mijn controls niet aangepast. Ik heb aanpassingen gedaan en opgeslagen. Maar wat ik ook doe de controles blijven in de matches gewoon default?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Epiloque schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:12:
Ik zal wel wat fout doen maar ik krijg mijn controls niet aangepast. Ik heb aanpassingen gedaan en opgeslagen. Maar wat ik ook doe de controles blijven in de matches gewoon default?
Ze worden opgeslagen op je naam, dus die moet je selecteren als je gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery

Ik vind die map net heel charmant, en het RPG systeem voegt voor mij wat toe in wat voor mij meestal een saaie SP was. Trophies mis ik niet omdat de spirits functioneel zijn itt 'beeldjes verzamelen'. Het enige wat ik een leuke extra zou vinden is als de spirits wat flavour text zouden hebben.

Events/challenges vond ik een van de leukste modes in SSBM trouwens ;)

De SP Classic Mode is dan wel weer aardig, met een net iets andere insteek voor ieder character. Alleen zijn de bosses wel heel erg oneven: Link's laatste gevecht is tegen Ganon en zo goed als onmogelijk in één keer te halen, terwijl je met sommige anderen alleen Master Hand moet verslaan.
Race to the finish is weer een achteruitgang wat mij betreft. Iedereen dezelfde stage en zo simpel dat ik hem de 2e keer haalde en sindsdien elke keer met ieder personage.

Ik vind persoonlijk het net fijn dat je gewoon rustig het spel kan spelen en characters unlocken. Het is een goede manier om characters op je gemak te ontdekken door organisch het spel te spelen en heel regelmatig een "A New Challenger Appears" op je dak te krijgen. Dit is vooral nuttig voor nieuwe spelers die riskeren overweldigd te raken door alle opties, maar zelf vind ik het gewoon relaxt. Als je alles gaat 1stock speed unlocken, is dat je eigen keuze...

Verder accepteer ik gerust dat er andere mensen zijn die van het begin met de hele bende willen kunnen spelen, en voor toernooien is het inderdaad niet praktisch. Maar het is nu niet alsof het (bij normaal spelen) zo lang duurt om alle characters te unlocken ivm bvb. Melee. Ik hoop wel dat ze een cheat code oid erin patchen om alle characters te unlocken voor de mensen die dat willen, maar voor mij persoonlijk is dat dus niet nodig.

"De weg van Mario Kart" vind ik dus absoluut niet gelden voor Smash. Willekeurigheid ligt volledig aan jezelf, je kan echt bijna elke setting customisen in deze game.

Either way, tot nu toe vind ik het een echt goed spel, aangenamer dan Brawl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:41
Nog even een tip voor iedereen die de 70 euro voor de digitale versie te duur vind.

Benodigd:
-1 nintendo account in usa (naast je nl account)
-1 amazon.com account
-credit card of paypal.

In tegenstalling to nintendo doet Amazon doet geen regio check op je betaalmethode. Je kan de digitale key op de amazon.com (VS) kopen en deze verzilveren in je usa nintendo account in de nintendo store. Deze komt daarna gewoon op het gedeelde overzicht.

Zojuist aangeschaft voor 60 dollar > 52 euro :)

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
JackAvery schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:16:

Ik vind die map net heel charmant, en het RPG systeem voegt voor mij wat toe in wat voor mij meestal een saaie SP was. Trophies mis ik niet omdat de spirits functioneel zijn itt 'beeldjes verzamelen'. Het enige wat ik een leuke extra zou vinden is als de spirits wat flavour text zouden hebben.

Events/challenges vond ik een van de leukste modes in SSBM trouwens ;)
Ja, Events waren ook leuk :) Vorig jaar nog via een emulator alle Melee Events gedaan (m'n GC heeft er de brui aan gegeven, dus vandaar ;)) Maar deze spirit challenges vind ik gewoon niet leuk. De spirits zijn voor mij ook niet functioneel, je gebruikt ze alleen in die kloterige spirit challenge mode ;) Kip/ei verhaal.
[...]

Ik vind persoonlijk het net fijn dat je gewoon rustig het spel kan spelen en characters unlocken. Het is een goede manier om characters op je gemak te ontdekken door organisch het spel te spelen en heel regelmatig een "A New Challenger Appears" op je dak te krijgen. Dit is vooral nuttig voor nieuwe spelers die riskeren overweldigd te raken door alle opties, maar zelf vind ik het gewoon relaxt. Als je alles gaat 1stock speed unlocken, is dat je eigen keuze...

Verder accepteer ik gerust dat er andere mensen zijn die van het begin met de hele bende willen kunnen spelen, en voor toernooien is het inderdaad niet praktisch. Maar het is nu niet alsof het (bij normaal spelen) zo lang duurt om alle characters te unlocken ivm bvb. Melee. Ik hoop wel dat ze een cheat code oid erin patchen om alle characters te unlocken voor de mensen die dat willen, maar voor mij persoonlijk is dat dus niet nodig.
Het probleem voor mij is dat je niets hoeft te doen om characters te unlocken, behalve spelen (=grinden). Ik heb geen probleem met unlocks wel als je alleen maar hoeft te grinden om ze te halen en het 0 skill vergt, behalve het winnen van het gevecht (die ik overigens regelmatig frustrerend moeilijk vind). Dan is het voor mijn gevoel alleen maar padding i.p.v. een uitdaging.
"De weg van Mario Kart" vind ik dus absoluut niet gelden voor Smash. Willekeurigheid ligt volledig aan jezelf, je kan echt bijna elke setting customisen in deze game.
Wel in de 'gewone' smash, niet in de SP.

[ Voor 3% gewijzigd door Cocytus op 09-12-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik begrijp je "padding" comment, maar laat het nu net zo zijn dat er ook een manier is om characters te unlocked met context: World of Light :p

Anyway ik snap best dat je daar weinig aan hebt als je de adventief mode gewoon niet leuk vindt. Sakurai heeft duidelijk geprobeerd om unlocks enige waarde te geven en tegelijkertijd meerdere manieren aan te bieden zodat je niet verplicht bent om één modus te spelen om alles te unlocked. Helaas kan je nooit voor iedereen goed doen... Spijtig voor je!

Waarom zou je de single player willen customisen? Het belangrijkste onderdeel van Smash blijft.... Smash! Het is nu eenmaal in de eerste plaats een multiplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

JackAvery schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:16:
[...]

Either way, tot nu toe vind ik het een echt goed spel, aangenamer dan Brawl.
Ben geloof ik de enige die zowel Melee als Brawl goed te pruimen vond. Ik vind Ultimate wel floaty. Maar heb er genoeg plezier aan dat ik er blij mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
We zijn het er denk toch wel over eens dat dit een beter totaal pakket is dan Smash op de WiiU ?
Voor iedereen zit er nu wel een mode waar hij of zij mee los kan gaan.

Of de SP content beter of slechter is dan subspace emissary uit Brawl durf ik niet te zeggen want ik heb Brawl destijds overgeslagen.

Persoonlijk vind ik hem met de Pro-controller heerlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik vond persoonlijk Brawl Smash Bros. op de Wii U de slechtste uit de serie. Was eerder een beetje bang dat Ultimate net zo zou uitpakken, maar so far vind ik hem geweldig. Heb enkel nog niet online gespeeld, waar kennelijk ook nogal wat discussie over gaande is. Zal ik van de week maar eens proberen :)

Edit: Ik bedoelde die voor de Wii U, met de Subspace Emissary.

[ Voor 11% gewijzigd door Seroczynski op 10-12-2018 09:07 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Seroczynski schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:26:
Ik vond persoonlijk Brawl op de Wii U de slechtste uit de serie. Was eerder een beetje bang dat Ultimate net zo zou uitpakken, maar so far vind ik hem geweldig. Heb enkel nog niet online gespeeld, waar kennelijk ook nogal wat discussie over gaande is. Zal ik van de week maar eens proberen :)
Je bedoeld Brawl op de Wii.

Voor handheld-mode vind ik deze game totaal niet geschikt.Ik was ook al geen fan van de 3DS versie.
De Smash games zijn te fysiek om met kleine knoppen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zaterdagmiddag en avond super vet gehad met smash en een groep vrienden :D Zo'n beetje alle games een ander character gespeeld tot we een beetje in een unlock drought kwamen, toen veel Marth gespeeld, altijd een favoriet van me geweest op de gamecube.

Gisteren gespeeld met m'n eigen kopie en heb alleen maar classic mode gedaan. Tot nu toe is dat echt een prima manier om characters te unlocken. Plus ik zuig hard in dit spel, dus op deze manier leer ik alle characters een beetje kennen.

Mijn favoriete characters tot nu toe zijn Marth, Lucina, Ike, Chrom en Ridley.

Maar ik ben wel benieuwd naar Luigi, de keren dat ik tegen hem heb moeten vechten heeft hij me echt alle hoeken van de map laten zien. Hij kan je echt blijven combo-en en heeft super sterke smash attacks. Ik hoop wel dat ik snel simon/richter unlock, die lijken me echt tof om te spelen. Ook Roy lijkt me cool, beetje zelfde playstyle als Ike en Chrom maar met fire sword. Vanavond weer :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Is Roy in deze versie meer als Ike ja? Ik ben 'm nog niet tegengekomen. In Melee was hij redelijk gelijk aan Marth, maar weer net iets anders getweaked. Meen vooral veel verschil in de hitbox van het zwaard.
Ik heb Lucina wel al vrij gespeeld, zij speelt wel vergelijkbaar met Marth deze keer.

Simon heb ik al, echt superchill karakter om mee te spelen. Bereik van z'n zweep is echt enorm, was wel even wennen na een flinke stint met Marth gespeeld te hebben. Marth doet de meeste damage met de punt van z'n zwaard dus dan ben je druk bezig met precies de juiste afstand tot je tegenstander maar met Simon is dat helemaal niet nodig :)

[ Voor 9% gewijzigd door Melkunie op 10-12-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
jori040 schreef op maandag 10 december 2018 @ 08:41:
[...]
Je bedoeld Brawl op de Wii.

Voor handheld-mode vind ik deze game totaal niet geschikt.Ik was ook al geen fan van de 3DS versie.
De Smash games zijn te fysiek om met kleine knoppen te spelen.
Handheld SP of 1v1 (zonder of weinig items) gaat prima, dat zijn toch populaire modi. 8v8 moet je inderdaad niet aan beginnen in handheld :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
ph4ge schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:58:
[...]

Handheld SP of 1v1 (zonder of weinig items) gaat prima, dat zijn toch populaire modi. 8v8 moet je inderdaad niet aan beginnen in handheld :P
Ik vind die knoppen van de Joy-cons jammer genoeg net iets te klein[middelgrote handen]
Speel op de Switch bijna alles met de Pro-controller.

Games als Diablo 3 en straks Fire Emblem zijn voor mij meer geschikt om in handheld-mode te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben helemaal nieuw met de Smash Bros series. Ik heb deze manual van een Reddit-user gelezen en nu is het wat meer duidelijk. De game zelf gooit je gewoon in het diepe. Ik zie nergens ingame hoe of wat. Jammer, want zo schrik je toch wel een hoop lui af denk ik ivm overwhelming. Voor mij voelde het namelijk eerst aan als puur buttonbashen. Nergens las ik ergens iets over dat je eerst enemies vaak genoeg moet raken voordat je ze kunt smashen. Ik dacht vooraf dat het een fightinggame was met special moves zoals je die uitvoert in bijvoorbeeld Street Fighter of Mortal Kombat. Ik zie nog steeds niet de gelaagdheid in gameplay die je wel vermoed als je al die reviews mag geloven. Wie wijst mij in de goede richting of toont mij waar ik de goede richting in kan slaan?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Techno Overlord schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:50:
Ik ben helemaal nieuw met de Smash Bros series. Ik heb deze manual van een Reddit-user gelezen en nu is het wat meer duidelijk. De game zelf gooit je gewoon in het diepe. Ik zie nergens ingame hoe of wat. Jammer, want zo schrik je toch wel een hoop lui af denk ik ivm overwhelming. Voor mij voelde het namelijk eerst aan als puur buttonbashen. Nergens las ik ergens iets over dat je eerst enemies vaak genoeg moet raken voordat je ze kunt smashen. Ik dacht vooraf dat het een fightinggame was met special moves zoals je die uitvoert in bijvoorbeeld Street Fighter of Mortal Kombat. Ik zie nog steeds niet de gelaagdheid in gameplay die je wel vermoed als je al die reviews mag geloven. Wie wijst mij in de goede richting of toont mij waar ik de goede richting in kan slaan?
Kies een leuk personage en duik in de classic-mode zou ik zeggen.In de classic-mode is de moeilijkheidsgraad naar wens aan te passen.

Dit spel is zeer zeker gelaagd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kijk anders even hier: https://www.smashbros.com/en_GB/howtoplay/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ik was enorm hyped voor deze game en ik heb me afgelopen weekend ook goed kunnen vermaken.. alleen niet met online multiplayer. Inmiddels heb ik een USB-ethernet adaptertje besteld, maar dat betekent komende 2 weken nog even wat anders doen.

Mijn wifi-signaal is niet sterk genoeg om een fatsoenlijke multiplayer ervaring te geven (50% van de keren mag ik er gewoon niet eens in). Ook streamers hebben last van het netwerk als ik kijk naar bv Forsen.
Verder worden de preferred rules totaal niet ge-enforced, en kom je steeds in FFA potjes terecht ook al wilde je 1-on-1 hebben (zie bv streamer Leffen).

De huidige state van online is bagger, en ik vermoed dat Nintendo dit ook niet snel gaat veranderen. Zo werd in de Direct van 1 november volgens mij, door Sakurai al medegedeeld dat je toch het beste een USB-ethernet adapter kunt aanschaffen. Hadden ze toch niet gewoon een portje er in moeten designen 2 jaar geleden? Gameplay trumps all bij Nintendo, maar de online service draait momenteel die gameplay snel de nek om.

Voordat je deze game koopt (60 of 70 euro), bedenk je ook of je deze uitgaven wil maken: 20 euro (Nintendo online service), 15 euro (USB-ethernet adapter), 15 euro (8bitdo Dualshock 4 adapter of gewoon gelijk een Pro controller van 70 euro, want je kunt het spel niet op 2 joycons blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
Smash is zowel laagdrempelig als e-sports ready. Voor de competitieve gelaagdheid die je zoekt, kijk even naar populaire streamers zoals Zero of ESAM. Vooral "reads" zijn in deze game belangrijk, zodat je de juiste move kunt inputten (throw / shield / attack / air dodge). Het is wat meer een mentale game (met uitgebreide meta vanwege 74 characters) in plaats van een fighter game waarbij je enorm lange combo's moet oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
awesem schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:13:
Ik was enorm hyped voor deze game en ik heb me afgelopen weekend ook goed kunnen vermaken.. alleen niet met online multiplayer. Inmiddels heb ik een USB-ethernet adaptertje besteld, maar dat betekent komende 2 weken nog even wat anders doen.

Mijn wifi-signaal is niet sterk genoeg om een fatsoenlijke multiplayer ervaring te geven (50% van de keren mag ik er gewoon niet eens in). Ook streamers hebben last van het netwerk als ik kijk naar bv Forsen.
Verder worden de preferred rules totaal niet ge-enforced, en kom je steeds in FFA potjes terecht ook al wilde je 1-on-1 hebben (zie bv streamer Leffen).

De huidige state van online is bagger, en ik vermoed dat Nintendo dit ook niet snel gaat veranderen. Zo werd in de Direct van 1 november volgens mij, door Sakurai al medegedeeld dat je toch het beste een USB-ethernet adapter kunt aanschaffen. Hadden ze toch niet gewoon een portje er in moeten designen 2 jaar geleden? Gameplay trumps all bij Nintendo, maar de online service draait momenteel die gameplay snel de nek om.

Voordat je deze game koopt (60 of 70 euro), bedenk je ook of je deze uitgaven wil maken: 20 euro (Nintendo online service), 15 euro (USB-ethernet adapter), 15 euro (8bitdo Dualshock 4 adapter of gewoon gelijk een Pro controller van 70 euro, want je kunt het spel niet op 2 joycons blijven spelen.
Ik heb geen enkel probleem om met mijn Switch gebruik te maken van de online functionaliteiten via wireless. Maar ik doe dan ook veel moeite om optimaal WiFi in mijn huis te hebben, en ik snap dat niet iedereen daar zo fanatiek mee is. Een ethernet adapter zal goed uitkomen voor veel mensen, maar is geen verplichting. Waarom moet je eigen twee weken (!) wachten op die adapter, AliExpress?

Verder ben ik het helemaal eens wat betreft die rules, dat moet echt een heel stuk beter. Zou volgens mij niet al te moeilijk moeten zijn, maar ik vraag het mij ook af. Nintendo heeft wel vaker zulke vreemde fouten gemaakt, waar ze vervolgens te weinig aan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Je kan de controller naar eigen smaak instellen en dan op test drukken kan je alle moves op een zandzak uitproberen. Volgens mij als je op + druk kan je vinden wat de knoppen combinatie is.

Een smash match stel ik in op 2/3 levens met tijd op oneindig om het als een fighting game te spelen. Die puntentelling zegt me vrij weinig, weet alleen dat hoe hoger die is hoe kwetsbaarder jij of de tegenstander wordt. De moeilijkheidsgraad krik ik daar ook langzaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DEWPqmWvwinASSqwPXy8vFFZ/full.jpg

Ik was benieuwd of de Duitse MM hem wel zou bezorgen bij mij thuis. Maar vanmiddag lag hij dan echt voor de deur. Super Smash Bros Ultimate limited edition voor €66,66 *O*

Hoog tijd om na 15 jaar geen Smash meer aangeraakt te hebben sinds Melee, de gamecube controller ter hand te nemen. En maar kijken wat er is bijgebleven aan muscle memory :P Ik weet wel dat ik een losse joycon driewerf kut vond op de FirstLook. De pro controller is veel fijner, maar door melee ben ik de gamecube layout gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik snap echt niks van dit spel. Heb momenteel 34 challengers in mijn backlog die ik allemaal 2 tot 4 keer heb gedaan en verloren. Er zijn er welgeteld zes gelukt inmiddels... Van de 40 dus.

Probeer met Kirby aangezien ik dan nog wat kans heb ik terug te springen maar echt werkelijk waar niks lukt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:55:
Ik snap echt niks van dit spel. Heb momenteel 24 challengers in mijn backlog die ik allemaal 2 tot 4 keer heb gedaan en verloren. Er zijn er welgeteld zes gelukt inmiddels... Van de 30 dus.

Probeer met Kirby aangezien ik dan nog wat kans heb ik terug te springen maar echt werkelijk waar niks lukt.
Over welke mode heb je het nou precies ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
jori040 schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:03:
[...]

Over welke mode heb je het nou precies ?
Gewoon de challengers. Hoe je karakters vrijspeelt. Even opnieuw berekend en heb er ca. 40 verschillende gehad waarvan ik er 6 heb gewonnen.

Die kun je dan 1x per dag of zoiets opnieuw doen. Net allemaal achter elkaar gedaan. Weer allemaal verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:04:
[...]

Gewoon de challengers. Hoe je karakters vrijspeelt. Even opnieuw berekend en heb er ca. 40 verschillende gehad waarvan ik er 6 heb gewonnen.

Die kun je dan 1x per dag of zoiets opnieuw doen. Net allemaal achter elkaar gedaan. Weer allemaal verloren.
Je kunt ze meerdere malen per dag doen. Als ze weg zijn, dan moet je gewoon even aan andere spelmodus gaan doen. Bijvoorbeeld tien minuten World of Light, en dan even echt een paar battles spelen. Als je daarna terug gaat naar het Classic scherm staan ze er vaak weer bij. Ze komen niet allemaal in één keer terug, maar X aantal minuten nadat het gefaald is.

Ze zijn inderdaad wat lastiger, en ze blijven lastiger worden tot aan de laatste unlock. Uiteindelijk heb ik ze allemaal vrijgespeeld door te cheesen. Bijvb. door met Kirby telkens als blok uit de lucht te vallen, of door met Marth of Ganon de Smash attack en tilt attacks te spammen / abusen. Dergelijke tactics hoeven maar even te werken, daarna heb je ze unlocked :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Seroczynski schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:09:
[...]

Je kunt ze meerdere malen per dag doen. Als ze weg zijn, dan moet je gewoon even aan andere spelmodus gaan doen. Bijvoorbeeld tien minuten World of Light, en dan even echt een paar battles spelen. Als je daarna terug gaat naar het Classic scherm staan ze er vaak weer bij. Ze komen niet allemaal in één keer terug, maar X aantal minuten nadat het gefaald is.

Ze zijn inderdaad wat lastiger, en ze blijven lastiger worden tot aan de laatste unlock. Uiteindelijk heb ik ze allemaal vrijgespeeld door te cheesen. Bijvb. door met Kirby telkens als blok uit de lucht te vallen, of door met Marth of Ganon de Smash attack en tilt attacks te spammen / abusen. Dergelijke tactics hoeven maar even te werken, daarna heb je ze unlocked :)
Bij mij lukt het echt niet. Heb zonna 10 sec. Al 80% damage en dan 1 klap en ik ben af... Net de switch al tegen de grond gegooid.

Had het kunnen weten. Smash heeft me al 1 GC controller en 2 Wii controllers gekost in het verleden.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2018 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:10:
[...]

Bij mij lukt het echt niet. Heb zonna 10 sec. Al 80% damage en dan 1 klap en ik ben af... Net de switch al tegen de grond gegooid.

Had het kunnen weten. Smash heeft me al 1 GC controller en 2 Wii controllers gekost in het verleden.
Ik snap goed dat het frustrerend kan zijn. Ik krijg M.Bison in WoL op Easy niet dood, heb ik al meer dan twee uur aan attempt in zitten 8)7 Helaas kan ik je daar niet verder mee helpen. Soms even afwisseling zoeken en later terugkomen doet af en toe wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Seroczynski schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:30:
[...]

Ik snap goed dat het frustrerend kan zijn. Ik krijg M.Bison in WoL op Easy niet dood, heb ik al meer dan twee uur aan attempt in zitten 8)7 Helaas kan ik je daar niet verder mee helpen. Soms even afwisseling zoeken en later terugkomen doet af en toe wonderen.
Die Light dingen waar iedereen het over heeft. Waar zit die dan? Ik speel alleen smash. Sowieso niet online heb ook geen abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:35:
[...]

Die Light dingen waar iedereen het over heeft. Waar zit die dan? Ik speel alleen smash. Sowieso niet online heb ook geen abonnement.
In het main menu zit dat linksonderin, onder de kop Spirits vind je volgens mij Adventure (moet het even uit mijn hoofd doen nu). Dat is de World of Light mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

:( kan nog steeds nergens zo'n gamecube adapter vinden, begin al veel te erg te wennen aan die pro controller en ik vind het maar niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:10:
[...]

Er zijn er wel een characters die bij mij vaak werken tegen CPU; Link en projectiles spammen, heeft ook goede range met up air, dus bent je vaak wat veiliger met aanvallen dan met kirby; Inkling en die inkbomb spammen en dan de roller 1 hit en daarna charged smash attack; DK, je special opladen, na 40% damage bij je tegenstander side b zodat ie even in de grond zit en dan je special erop en dan kan je in die air time weer je special opladen natuurlijk. DK is ook wat zwaarder dus je vliegt er minder snel af. Ik zou er sowieso eentje aanraden met projectiles, zodat je de CPU schade kan aanbrengen zonder dat je zelf teveel gevaar loopt, dan kan je ook denken aan Fox Falco of Wolf.

Nu is dat natuurlijk volledig afhankelijk allemaal van welke 6 characters je nu hebt vrijgespeeld

sorry voor de dubbelpost

[ Voor 21% gewijzigd door StrongArmLance op 11-12-2018 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
StrongArmLance schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:51:
:( kan nog steeds nergens zo'n gamecube adapter vinden, begin al veel te erg te wennen aan die pro controller en ik vind het maar niks
Ik begin zo erg te wennen om Smash met de pro-controller te spelen dat ik nu geen haast meer heb met die adapter.Als ik er al aan denk dan erger ik me kapot op de manier hoe Nintendo dingen bij een mega release als deze in productie neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 december 2018 @ 21:55:
Ik snap echt niks van dit spel. Heb momenteel 34 challengers in mijn backlog die ik allemaal 2 tot 4 keer heb gedaan en verloren. Er zijn er welgeteld zes gelukt inmiddels... Van de 40 dus.

Ik heb precies hetzelfde die challengers zijn gewoon lastig, heb er nu 8 ofzo unlocked, 2 heeft mijn zoon van 6 unlocked 8)7
Vaak denk ik dat ik goed bezig ben met de challengers in een gevecht en dan ineens bam afgelopen, uit het niets, dag challenger..frustrerend.

Vind het challengers (ja het zit in de naam) idee erg leuk, maar kon het niet ietsjes simpeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
StrongArmLance schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:51:
jori040 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:27:
[...]

Ik begin zo erg te wennen om Smash met de pro-controller te spelen dat ik nu geen haast meer heb met die adapter.Als ik er al aan denk dan erger ik me kapot op de manier hoe Nintendo dingen bij een mega release als deze in productie neemt.
Ik heb nog een GameCube adapter van Smash Bros. Wii U, dus die heb ik -nadat ik de halve dag met de Pro controller had gespeeld- aangesloten om weer eens met een Cube controller te spelen. Eerlijk gezegd vind ik de ergonomie van de Pro controller velen malen beter waardoor daar nu toch mijn voorkeur naar uit gaat. De face buttons zijn misschien handiger ingedeeld op de Cube controller, maar daar houdt het voor mij dan ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@Seroczynski
Precies de face buttons was voor mij de reden dat ik het eerst wilde.Nu ben ik op het punt dat het prima met de Pro-controller gaat.

Trouwens 2x krijg ik het niet voor elkaar Shulk te unlocken.Op de WiiU was dat met online potjes mijn vast personage.

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 11-12-2018 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
jori040 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 07:27:
[...]

Nintendo beschouwt die GC controllers als een leuk extraatje, iets voor de hard-core fans. De overgrote meerderheid speelt gewoon met joy-cons of pro-controllers en koopt dit soort spul niet. Dus maken ze er ook niet heel veel van, want anders blijven ze er weer mee zitten. Dat dat frustrerend is voor diegenen die het wél willen hebben, is dan jammer, maar over een paar maanden liggen die adapters gewoon in de budgetbak.

Ik heb er nog één van de WiiU liggen maar ik gebruik 'm eigenlijk alleen als ik met groepen speel. In mijn eentje pak ik de pro gewoon, dat werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Seroczynski schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:30:
[...]

Bison was een leuke, heb ik ook een kwartiertje mee gezeten. Heb zelf bowser er voor gebruikt, Super armor is best goed in dat opzicht. Magoed, het mag ook af en toe wel wat moeilijker, dat was Bison ook ten tijde van SF2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister nog een aantal classic modes gedaan. Dat doet je toch afvragen waarom Mario, Luigi, Ness en Zelda zo poep spelen :S

Wat ik wel goed merk is dat de challengers moeilijker en moeilijker worden met elke nieuwe. Zo moest ik gister tegen een Corrin die me vanaf de start in een stunlock had en daarna met 1 A me van de kaart af mepte :s Iets wat me dus best een beetje zorgen maakt, gezien ik nu totaal 30 characters heb en er nog 44 moet :s

Bijkomend voordeel is wel dat ik zo achter characters kom die ik wil spelen en die me liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Gisteren een third-party gamecube adapter opgepikt in Saturn Duitsland, ik verwacht niet dat er nieuwe officiële geleverd worden in de nabije toekomst.

Trouwens akkoord dat de pro controller goed speelt. Qua inputlag is er weinig verschil met de GC controller. Mijn adapter is vooral voor de kennissen die nog geen Switch hebben maar wel graag Smash spelen en aan die controls gewend zijn. Geef ik ze liever een GC controller dan een/twee joycons, gezien ik maar één pro controller heb.

Classic en World of Light bevallen goed hier, ik had wel graag nog enkele extra coop modes gezien. Gisteren veel plezier gehad met coop Classic en 100-man Mob Smash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
StrongArmLance schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 00:56:
[...]

Er zijn er wel een characters die bij mij vaak werken tegen CPU; Link en projectiles spammen, heeft ook goede range met up air, dus bent je vaak wat veiliger met aanvallen dan met kirby; Inkling en die inkbomb spammen en dan de roller 1 hit en daarna charged smash attack; DK, je special opladen, na 40% damage bij je tegenstander side b zodat ie even in de grond zit en dan je special erop en dan kan je in die air time weer je special opladen natuurlijk. DK is ook wat zwaarder dus je vliegt er minder snel af. Ik zou er sowieso eentje aanraden met projectiles, zodat je de CPU schade kan aanbrengen zonder dat je zelf teveel gevaar loopt, dan kan je ook denken aan Fox Falco of Wolf.

Nu is dat natuurlijk volledig afhankelijk allemaal van welke 6 characters je nu hebt vrijgespeeld

sorry voor de dubbelpost
Projectiles spammen werkt inderdaad wel goed, King K. Rool bijv heb ik het gros van de chars mee vrijgespeeld. Ik probeerde eerst die heavy attack vooral met A+richting maar dan moet je vrij goed richten, tot ik erachter kwam dat die rechter analoge stick hetzelfde doet maar 100x zo makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Zijn de unlockable characters random ? Ik speelde tijdens brawl eigenlijk altijd King Dedede, En ik heb hem nog niet geunlocked :(

Verder vermaak ik mij prima maar ik merk dat ik liever de echte smashers als Donkey Kong en Captain Falcon pak inplaats van kleine characters. Ik krijg met kleine , schietende characters geen harde hits om ze in 1x van de stage af te gooien. Zelfs als ze dan 100%-200% zijn heb ik een item nodig wat ik los tegen ze aan kan gooien,

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
koelebobes schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:19:
Zijn de unlockable characters random ? Ik speelde tijdens brawl eigenlijk altijd King Dedede, En ik heb hem nog niet geunlocked :(

Verder vermaak ik mij prima maar ik merk dat ik liever de echte smashers als Donkey Kong en Captain Falcon pak inplaats van kleine characters. Ik krijg met kleine , schietende characters geen harde hits om ze in 1x van de stage af te gooien. Zelfs als ze dan 100%-200% zijn heb ik een item nodig wat ik los tegen ze aan kan gooien,
Ja is random. ik had na een halve dag spelen ongeveer 60 characters unlocked, goed te doen dus :P

Mwa je moet goed chargen en timen idd dan krijg je ze er ook wel vanaf maar ik moet zeggen dat ik ook het gros met King K. Rool heb gedaan, omdat die stuk groter/zwaarder is, maar main nu Diddy Kong in het algemeen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
koelebobes schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:19:
Scrtz schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:22:
[...]

Ja is random. ik had na een halve dag spelen ongeveer 60 characters unlocked, goed te doen dus :P
Nee, dat is niet random. Er is een vaste volgorde van character unlocks, die je kan beinvloeden door World of Light te spelen. Deze lijst staat onder andere op GameFAQs.

Ook wanneer je een unlock krijgt is te manipuleren.

[ Voor 26% gewijzigd door Seroczynski op 11-12-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Seroczynski schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 10:28:
[...]

[...]

Nee, dat is niet random. Er is een vaste volgorde van character unlocks, die je kan beinvloeden door World of Light te spelen. Deze lijst staat onder andere op GameFAQs.

Ook wanneer je een unlock krijgt is te manipuleren.
Oh ik zie het ja, grappig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Iemand hier al de "9-volt & 18-volt" Spirit gedaan en gehaald??

Wat een hel zeg... Heb wel wat lastige gehad inmiddels maar dit voelt echt als een dikke bugg...

Vecht tegen incineroar, en vervolgens nog 2 assists.. waarvan 1 constant van die rockets spammed naar je, en zodra geraakt echt een stuk weg vliegt... De ander lanceert steeds rockets(villager) en beide droppen ze steeds van die kut UFO items die je regelrecht het scherm uit sleept....

Echt frustratie to the max...... >:[

Edit:

Gelukt, na wat nieuwe configuraties met spirits; Draw Items to you, Start Metal, Spike ball.

Eerst die stomme rocket man kapot slaan, en dan dmv die UFO's te pakken (die dus meer bij jou vallen door Draw items to you) heb je m vrij snel gehaald... Scheelt je een stuk frustratie zo :)

[ Voor 23% gewijzigd door oviMivo op 11-12-2018 11:50 ]

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Wat een geweldig spel. Ben gisteren anderhalf uur bezig geweest om Giga Bowser te verslaan in de adventure mode :+ .

Ik hoorde van vrienden dat je snel characters kan unlocken door gewoon smash te spelen. Ik wou juist alle characters unlocken door de adventure mode te gaan. Na 4 uur spelen ofzo had ik 6 characters "bevrijd", echter als ik nu naar smash mode ga zie ik opeens dat ik 15 characters heb geunlocked. Weet iemand hoe dat precies zit? Ik was in de veronderstelling dat je characters pas kan unlocken als je ze tegenkomt :?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Kungfukip schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:05:
Wat een geweldig spel. Ben gisteren anderhalf uur bezig geweest om Giga Bowser te verslaan in de adventure mode :+ .

Ik hoorde van vrienden dat je snel characters kan unlocken door gewoon smash te spelen. Ik wou juist alle characters unlocken door de adventure mode te gaan. Na 4 uur spelen ofzo had ik 6 characters "bevrijd", echter als ik nu naar smash mode ga zie ik opeens dat ik 15 characters heb geunlocked. Weet iemand hoe dat precies zit? Ik was in de veronderstelling dat je characters pas kan unlocken als je ze tegenkomt :?.
Je kan characters unlocken d.m.v. World of Light, Classic Mode en Smash. Ik heb in mijn vorige reactie nog een link geplaatst hierover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Seroczynski schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 13:15:
[...]

Je kan characters unlocken d.m.v. World of Light, Classic Mode en Smash. Ik heb in mijn vorige reactie nog een link geplaatst hierover.
Ik heb het gevonden. Standaard heb je natuurlijk 8 charachters plus de 7 die ik via world of light heb geunlocked is dus 15 ;). Bij world of light begin je natuurlijk alleen met Kirby en moet je de starting characters nog unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 01:40

Dennis de Vries

Redacteur
Wat vinden jullie tot nu toe van de online? Ik las dat je niet samen vanaf de bank online kunt spelen tegen andere mensen, is dat waar? Dat zou ik wel echt heel jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Dennis de Vries schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:57:
Wat vinden jullie tot nu toe van de online? Ik las dat je niet samen vanaf de bank online kunt spelen tegen andere mensen, is dat waar? Dat zou ik wel echt heel jammer vinden.
Je kan met twee op één Switch samen online spelen via Quickplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19
oviMivo schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:32:
Iemand hier al de "9-volt & 18-volt" Spirit gedaan en gehaald??

Wat een hel zeg... Heb wel wat lastige gehad inmiddels maar dit voelt echt als een dikke bugg...

Vecht tegen incineroar, en vervolgens nog 2 assists.. waarvan 1 constant van die rockets spammed naar je, en zodra geraakt echt een stuk weg vliegt... De ander lanceert steeds rockets(villager) en beide droppen ze steeds van die kut UFO items die je regelrecht het scherm uit sleept....

Echt frustratie to the max...... >:[

Edit:

Gelukt, na wat nieuwe configuraties met spirits; Draw Items to you, Start Metal, Spike ball.

Eerst die stomme rocket man kapot slaan, en dan dmv die UFO's te pakken (die dus meer bij jou vallen door Draw items to you) heb je m vrij snel gehaald... Scheelt je een stuk frustratie zo :)
Zo zeg! Ik raak niet snel geirriteerd van dit spel maar deze spirit challenge… Heb echt lopen vloeken. Uiteindelijk ook gehaald door mijn assist trophies aan te pasten, die schietende cowboy snel uit te schakelen en die ufo-items zelf te pakken. Maar deze voelde echt unbalanced. Lekker dat je 'm gehaald hebt! P.s. Die World of LIght mode is zooooo groot. Heb er al meer dan 35 uur in zitten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 21:39
Terpstars schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:40:
[...]

Zo zeg! Ik raak niet snel geirriteerd van dit spel maar deze spirit challenge… Heb echt lopen vloeken. Uiteindelijk ook gehaald door mijn assist trophies aan te pasten, die schietende cowboy snel uit te schakelen en die ufo-items zelf te pakken. Maar deze voelde echt unbalanced. Lekker dat je 'm gehaald hebt! P.s. Die World of LIght mode is zooooo groot. Heb er al meer dan 35 uur in zitten :+
Precies dat gevoel had ik...

Man man... Gister avond echt lopen vloeken en tieren, en vervolgens gedacht ; flikker maar op, ik ga slapen... Vanochtend met frisse tegenzin gered dus ;)

Op naar de volgende bad-ass: Dr. Wily :/

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Afgelopen avond met de jongens uit het Tweakers FGC topic twee uurtjes Smash gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Gisteren het spel ook maar gehaald, ik kan maar niet wennen aan de controller settings (pro controller). Maar tegelijkertijd weet ik ook niet 1..2..3.. hoe ik de instellingen wel wil hebben.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Spel is echt geweldig!
De Belmonts zijn echt mijn favoriet, heerlijk de zoning game spelen :)

Nu heb ik nog geen online abbo voor de Switch, maar is de verbinding goed te doen of zeggen jullie "hou het maar liever bij couch co-op?"

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19:40
Desutoroiya schreef op woensdag 12 december 2018 @ 07:53:
Gisteren het spel ook maar gehaald, ik kan maar niet wennen aan de controller settings (pro controller). Maar tegelijkertijd weet ik ook niet 1..2..3.. hoe ik de instellingen wel wil hebben.
Dat had ik ook. Ik heb uiteindelijk zitten experimenteren met een paar verschillende setups tot ik 1 gevonden had die goed werkte voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

henkyyyyyyy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:59:
Spel is echt geweldig!

Nu heb ik nog geen online abbo voor de Switch, maar is de verbinding goed te doen of zeggen jullie "hou het maar liever bij couch co-op?"
Haha die richter zit verdomme alleen maar z'n smash attack te spammen. Al zijn dat en z'n side b wel z'n beste aanval natuurlijk. Dan verandert dat eindelijk en vermoordt ie zichzelf 2 keer, haha.

Donkey ook de hele tijd lekker aan de zijkant z'n special opladen, dit spel is zo heerlijk. Die had die opgeladen special wel kunnen gebruiken na al die keren dat de side b gelukt was en hij er om heen dansde.

Ja ik vind het zeker goed te doen online, je hebt soms lag, maar dan pauzeert de game iedereen tot die verbinding weer op orde is. Ben vanmiddag ook wel in voor een potje tegen iemand hier als iemand er zin in heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door StrongArmLance op 12-12-2018 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:27:
[...]

Haha die richter zit verdomme alleen maar z'n smash attack te spammen. Al zijn dat en z'n side b wel z'n beste aanval natuurlijk. Dan verandert dat eindelijk en vermoordt ie zichzelf 2 keer, haha.

Donkey ook de hele tijd lekker aan de zijkant z'n special opladen, dit spel is zo heerlijk. Die had die opgeladen special wel kunnen gebruiken na al die keren dat de side b gelukt was en hij er om heen dansde.

Ja ik vind het zeker goed te doen online, je hebt soms lag, maar dan pauzeert de game iedereen tot die verbinding weer op orde is. Ben vanmiddag ook wel in voor een potje tegen iemand hier als iemand er zin in heeft.
Haha, zijn down b is ook wel lekker icm side b daarna up b als alles meezit uiteraard :+

Ok, goed om te horen, dan ga ik straks online aanschaffen :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_AJ
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 12:54
Voor de online is de LAN adapter wel een must,
ik ging van laggy online gameplay met NAT Type F, op 5Ghz Wifi
naar smooth gameplay met NAT Type A, na het kopen van een LAN adapter

[ Voor 4% gewijzigd door link_AJ op 12-12-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
link_AJ schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:06:
Voor de online is de LAN adapter wel een must,
ik ging van laggy online gameplay met NAT Type F, op 5Ghz Wifi
naar smooth gameplay met NAT Type A, na het kopen van een LAN adapter
Voor velen wel, maar het is niet een vereiste (alhoewel ik het wel aanraad!). Gisteren aan het begin van de avond telkens de melding dat mijn verbinding niet goed genoeg was. Even voor de duidelijkheid, mijn Switch is via 5Ghz WiFi op 3 á 4 meter van mijn router verbonden met het internet. Toen heb ik mijn Switch in de DMZ geplaatst, en ineens had ik totaal geen problemen meer. Heb toen 5-man party kunnen hosten, met in twee uur tijd maar 2 of 3 spikes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Volgende week mogen we patch 1.2 verwachten. Er zijn nog geen hints over de inhoud:

Afbeeldingslocatie: https://d2skuhm0vrry40.cloudfront.net/2018/articles/2018-12-12-11-07/DuLZ1vdW0AUYPII.jpg/EG11/resize/690x-1/quality/75/format/jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Ik twijfel nog, maar voor mensen die hem nog nodig hebben; een mayflash adapter voor de Wii U die je morgen in huis kan hebben:

wel wat duur voor die adapter, is het het waard? heeft iemand deze en hoe is deze vergeleken met de officiële?

[ Voor 121% gewijzigd door StrongArmLance op 12-12-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:12:
Ik twijfel nog, maar voor mensen die hem nog nodig hebben; een mayflash adapter voor de Wii U die je morgen in huis kan hebben: https://www.bol.com/nl/p/...5kMdJH3Q.1.2.ProductTitle

wel wat duur voor die adapter, is het het waard? heeft iemand deze en hoe is deze vergeleken met de officiële?
Geen idee hoe de officiele werkt, maar heb deze Mayflash al sinds de Wii U. Werkt prima, ook op PC (de officiele niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:26:
[...]

Geen idee hoe de officiele werkt, maar heb deze Mayflash al sinds de Wii U. Werkt prima, ook op PC (de officiele niet)
Dankje, besteld, wel hier: https://www.retronintendo...mecube-controller-adapter is ie 9 euro goedkoper. Zelfde winkel, maar dan niet via bol, tja, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:38:
[...]

Dankje, besteld, wel hier: https://www.retronintendo...mecube-controller-adapter is ie 9 euro goedkoper. Zelfde winkel, maar dan niet via bol, tja, prima.
Geinig, dat mag helemaal niet volgens Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
Te verslavend spel en als ik rijk was had ik al 10 pro controllers door de TV gesmeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Als er nog mensen zin hebben om vanavond samen te spelen, ik denk dat wij ook wel weer een potje online gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
henkyyyyyyy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 08:59:
Spel is echt geweldig!

Ik zou persoonlijk wel een goedkope usb to ethernet adapter ergens aanschaffen, als je van plan bent om online te gaan in smash.

Maar ik vind het prima te doen, alleen de matchmaking is niet altijd ideaal.
Je hebt custom rules, maar ipv dat het altijd die regels zijn, word je wel eens geplaatst in een heel andere regel configuratie. Dat is een domper, maar wie weet? misschien 'fixen' ze dat nog wel.
Dit is alleen met quickplay zo, in Arena (tegen mensen op je vriendenlijst) is dit weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:12:
Ik twijfel nog, maar voor mensen die hem nog nodig hebben; een mayflash adapter voor de Wii U die je morgen in huis kan hebben:

Ik heb een lange tijd terug voor de Wii U een adapter gekocht (15 euro ofzo?), en die werkt 100% uitstekend.
Ik had wel een keer een adapter bij de action gekocht (een 2e, had ik er 1 voor de Wii U & de switch) die helemaal niet herkend werdt. Dus dat komt ook wel eens voor.

Verwijderd

Mugiwara schreef op woensdag 12 december 2018 @ 22:13:
[...]

Ik heb een lange tijd terug voor de Wii U een adapter gekocht (15 euro ofzo?), en die werkt 100% uitstekend.
Ik had wel een keer een adapter bij de action gekocht (een 2e, had ik er 1 voor de Wii U & de switch) die helemaal niet herkend werdt. Dus dat komt ook wel eens voor.
Je moet er eigenlijk voor zorgen dat het of de Mayflash adapter is, of de officiele. De rest is troep. Merkloos bij de Action of Aliexpress is waarschijnlijk weggegooid geld. Het bedrijf achter Mayflash maakt meer goede producten (net als 8bitdo) en doet ook aan updates.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 00:46 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

ik zit nu op 40/74 characters, dus bijna op de helft met unlocks. Had al op de helft kunnen zitten waren het niet dat ik ineens tegen cpt falcon moest toen ik uit world of light kwam en die met kirby moest doen en hij me alle hoeken van de kaart liet zien..

Verder heb ik veel succes met Ganondorf. Z'n A attacks zijn super sterk en hebben goede range. Dan z'n punch en kicks met B zijn ook super, en goede recovery.

Verwijderd

Dit is mijn eerste smash ooit, vorige week gekocht, uurtje gespeeld, weggelegd, want bakte er niets van... Gister toch maar doorgezet en het word allemaal wel duidelijker, maar hoe doe ik een special move? (Mario)

of hoe kun je zien dat je special move kan doen?

ik zit in de adventure mode vast bij een giant (een pinguïn geloof ik). ik krijg hem bijna dood 160% damage ofzo, maar hij klapt mij in één keer dood door een speciale aanval. ik heb hem al proberen te cheesen door met B vuurballen te gooien en hem te ontwijken, maar zodra hij ver dood is krijg ik die special move om de oren die niet te blocken is, of mis ik wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volrath_
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 08-09 14:56
StrongArmLance schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:27:
[...]

Ik was die donkey kong en op het eind zat ik inderdaad mijn win weg te gooien. Moet nog wennen aan de pro controller en was een beetje afgeleid door de mensen op voice chat :D. Ook op het eind na het gooien van die motor wou ik UP B doen maar ik zat een beetje schuin op de joystick blijkbaar en deed ik side B Headbut en daarna was het rip 8)7 8)7
Pagina: 1 2 3 4 Laatste