[Switch] Super Smash Bros. Ultimate

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Heb nu een paar uurtjes erin zitten. Over het algemeen vermaak ik me heerlijk met deze smash. Ik vraag me alleen op sommige momenten wel af welke sadist sommige levels in World of Light verzint. Levels waarin het gigantisch waait en je begint op een plateau wat drie keer breder is dan je character, levels waarin je constant door bijen wordt achtervolgd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik speel voornamelijk smash, maar heb je in WoL niet van die spirits die die effecten tegengaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
RonnieB82 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:23:
Ik speel voornamelijk smash, maar heb je in WoL niet van die spirits die die effecten tegengaan?
Voor veel dingen wel, zoals giftige wolken, mistbanken, vloereffecten, dat soort dingen. Daar zijn allemaal wel damage-reductions of zelfs complete immuniteit voor te vinden. Wind kun je ook resisten. Maar er zijn ook effecten waar je weinig tegen kan doen, en die levels kunnen we f**cking frustrerend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lolgast schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 09:05:
Zoals de tekst er nu staat kan het ook nog betekenen dat ze het moeilijker hebben gemaakt natuurlijk :+
Had gekund inderdaad, maar volgens mij is dat niet het geval. Ik had moeite met Roy unlocken, die heeft me echt meerdere keren gewoon totaal afgemaakt. Na 1.2 kon 'ie me niet eens meer aanraken. :+
JanW schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:31:
Heb nu een paar uurtjes erin zitten. Over het algemeen vermaak ik me heerlijk met deze smash. Ik vraag me alleen op sommige momenten wel af welke sadist sommige levels in World of Light verzint. Levels waarin het gigantisch waait en je begint op een plateau wat drie keer breder is dan je character, levels waarin je constant door bijen wordt achtervolgd :X
Omdraaien en een ander pad volgen tot je een spirit vindt die je kan helpen met die sadistische stages. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door NMe op 14-12-2018 15:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• awesem
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:20
spinnenman schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 10:17:
Voor mij is er eigenlijk maar 1 character die ik z.s.m. wil vrijspelen en dat is King K. Rool _/-\o_ nog niet tegengekomen helaas..
Mocht je willen weten hoe je K. Rool unlocked, kijk dan even hier :) https://imgur.com/a/h9izBc1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Reggie reacts to Super Smash Bros

[YouTube: Reggie Reacts to Super Smash Bros. Ultimate - Nintendo Minute]

Normaal zie je een Reggie die geacteerd iets aankondigd, maar dit keer issie gewoon zichzelf en reageert op videos van Super Smash Bros. Erg leuk om te zien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Pas op voor rondslingerende boeken...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KeCppBs.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Waarom kan je geen 2v2 ranked spelen met vrienden? Soms begrijp ik Nintendo echt niet.... je kan dus alleen met vrienden spelen als je zo'n battle arena start?

Maar je kan wel met z'n tweeën op de switch spelen en dan tegen andere met matchmaking....... alleen dan heb je geen GSP?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

YoshiBignose schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:46:
Waarom kan je geen 2v2 ranked spelen met vrienden?
Ranked? Met vrienden? Als in, jij en een vriend tegen andere duo's? Ik vraag me af of de playerbase groot genoeg is waarin een groot genoeg gedeelte zo'n modus zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
RayNbow schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:59:
[...]

Ranked? Met vrienden? Als in, jij en een vriend tegen andere duo's? Ik vraag me af of de playerbase groot genoeg is waarin een groot genoeg gedeelte zo'n modus zou spelen.
Ja ik join een team met een vriend die ook online is en dan gaan we zoeken naar andere mensen die 2v2 willen spelen. Ik vind 2v2 juist het leukste, leuker dan 1v1 of free for all.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Speel nu de Classic mode alleen als je die hebt uitgespeeld komt er een soort minigame waarbij je de credits kapot kunt schieten, opzich wel een geinig iets. Is er alleen ook een mogelijkheid om dit te skippen? Als ik de +-knop indruk spoelt hij snel door maar duurt alsnog een tijdje voordat je er daadwerkelijk voorbij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

ZuidJ schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:51:
Als ik de +-knop indruk spoelt hij snel door maar duurt alsnog een tijdje voordat je er daadwerkelijk voorbij bent.
Als we uitgaan van hoe de credits minigames in de vorige games werkten, denk ik niet dat je 't kunt skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:06
awesem schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:04:
[...]

Mocht je willen weten hoe je K. Rool unlocked, kijk dan even hier :) https://imgur.com/a/h9izBc1
Heb je 'm toevallig ook in een leesbaar formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
Flamesz schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:23:
[...]

Heb je 'm toevallig ook in een leesbaar formaat?
4000px x 2400px lijkt me aardig leesbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
codeclap schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:26:
[...]

4000px x 2400px lijkt me aardig leesbaar?
Dan zal het wel aan mij liggen, imgur wil mij niet meer dan de thumbnail geven lijkt het... Zal zo eens op een computer kijken ipv mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Flamesz schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:29:
[...]

Dan zal het wel aan mij liggen, imgur wil mij niet meer dan de thumbnail geven lijkt het... Zal zo eens op een computer kijken ipv mobiel.
Imgur gaat een beetje vreemd om met hele grote bestanden. Je krijgt (via de website) enkel de fullsize versie te zien als je het bestand in een nieuwe tab laat openen: https://i.imgur.com/JwZNUgx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Sorbo schreef op zondag 16 december 2018 @ 11:33:
[...]

Imgur gaat een beetje vreemd om met hele grote bestanden. Je krijgt (via de website) enkel de fullsize versie te zien als je het bestand in een nieuwe tab laat openen: https://i.imgur.com/JwZNUgx.jpg
Dat probeerde ik ook direct, maar op de mobiele site opent ie dan gewoon de thumbnail op een ander tabblad, kreeg uiteindelijk de juiste door de desktop versie op te vragen en het daar te proberen.

Maar we zijn redelijk offtopic en het is gelukt, dus door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Hoeveel spirits hebben jullie al? Voor mijn gevoel had ik er al heel veel omdat ik ook al tegen dubbele aan begon te lopen maar toen ik vanmiddag keek had ik er pas 290 van de 1200+. Ik heb alleen wel heel erg verzamelingsdrang om ze allemaal te krijgen uiteindelijk. Ik ben dus nog wel bezig voorlopig. Wel heb ik de laatste fighter vanmiddag unlocked. Dat was dark pit voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19
Kaasje123 schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:12:
Hoeveel spirits hebben jullie al? Voor mijn gevoel had ik er al heel veel omdat ik ook al tegen dubbele aan begon te lopen maar toen ik vanmiddag keek had ik er pas 290 van de 1200+. Ik heb alleen wel heel erg verzamelingsdrang om ze allemaal te krijgen uiteindelijk. Ik ben dus nog wel bezig voorlopig. Wel heb ik de laatste fighter vanmiddag unlocked. Dat was dark pit voor mij.
Valt tegen hoeveel het er zijn he :P Ik schrok er ook van toen ik dat voor het eerst zag. Zit ondertussen ergens in de 800 dus begint wat te worden, maar nog steeds moet ik er eigenlijk bizar veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
ZuidJ schreef op zondag 16 december 2018 @ 10:51:
Speel nu de Classic mode alleen als je die hebt uitgespeeld komt er een soort minigame waarbij je de credits kapot kunt schieten, opzich wel een geinig iets. Is er alleen ook een mogelijkheid om dit te skippen? Als ik de +-knop indruk spoelt hij snel door maar duurt alsnog een tijdje voordat je er daadwerkelijk voorbij bent.
Volgens mij is dat inderdaad de enige mogelijkheid.

Let wel op dat hoe beter je score bij het shoot'em up gedeelte, hoe betere beloningen en spirits je verdient daarna. :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 20:19
Is er nog iemand die de "terug-knop" ongelooflijk inconsistent vindt in de menu's?

De ene keer gewoon "B" indrukken, andere keer "B" ingedrukt houden tot terug-knop volgelopen is en ergens anders moet je hem dan weer aanwijzen met de handcursor... Of zie ik iets over het hoofd?

Weet er iemand of je het menu met de instellingen van je controller gemakkelijk in-match kan bereiken om bij te stellen? Nu moet je telkens uit de match gaan, bovenstaande rituelen uitvoeren om een aantal menu's terug te gaan en bij de instellingen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Jorunn schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:33:
Is er nog iemand die de "terug-knop" ongelooflijk inconsistent vindt in de menu's?

De ene keer gewoon "B" indrukken, andere keer "B" ingedrukt houden tot terug-knop volgelopen is
Het inhouden van B is voornamelijk voor schermen waar je niet zo snel uit wilt gaan. Je wilt als je per ongeluk op B drukt niet meteen de worldmap van World of Light verlaten. In een local multiplayerpotje wil je niet dat als 1 iemand per ongeluk iets te vaak op B drukt op het character select screen dat het hele scherm verlaten wordt.
en ergens anders moet je hem dan weer aanwijzen met de handcursor...
Nog niet tegengekomen? Op welk scherm is dit?
Weet er iemand of je het menu met de instellingen van je controller gemakkelijk in-match kan bereiken om bij te stellen?
In welke gevallen wil je iets bijstellen (en waarom in-match)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

King K. Rool is binnen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Gisteren weer mooi twee uur online 4player madness (alhoewel wij zonder items spelen). Heb bijna alle matches bewaard, maar ik vind het zo'n gedoe om deze te converten naar video. Hoop echt dat Nintendo met een eenvoudige fix komt waardoor je niet de hele fight hoeft op te nemen alsof je met VHS bezig bent :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
RayNbow schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:12:

Het inhouden van B is voornamelijk voor schermen waar je niet zo snel uit wilt gaan. Je wilt als je per ongeluk op B drukt niet meteen de worldmap van World of Light verlaten. In een local multiplayerpotje wil je niet dat als 1 iemand per ongeluk iets te vaak op B drukt op het character select screen dat het hele scherm verlaten wordt.
Lijkt me een goede reden inderdaad.
Nog niet tegengekomen? Op welk scherm is dit?
Ik dacht dat het bij het character select menu was, maar als je toch nog even op "b" blijft drukken heb je weer het "hold to go back" principe.
In welke gevallen wil je iets bijstellen (en waarom in-match)?
In trainingmode of gewoon bij offline smash, om wat verschillende configuraties te testen, zodat je de goeie config kan vinden voor jezelf. Ik wou bijvoorbeeld testen of de forward+a = forward smash wel nodig was. Handig als je het dan even snel kan aan/uit zetten om te testen. Nu moet je de match stoppen en wat menu's terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Jorunn schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:13:

[...]

In trainingmode of gewoon bij offline smash, om wat verschillende configuraties te testen, zodat je de goeie config kan vinden voor jezelf. Ik wou bijvoorbeeld testen of de forward+a = forward smash wel nodig was. Handig als je het dan even snel kan aan/uit zetten om te testen. Nu moet je de match stoppen en wat menu's terug gaan.
Je weet dat je bij het instellen van controlleropties een test-mogelijkheid hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorunn
ja het bestaan daarvan had ik al gevonden.

Er is echter een verschil om tegen een stilstaande zandzak te slaan of met een tegenstander die terugvecht en rondspringt. Het zou handig zijn om een soort snelmenu met instellingen te hebben tijdens gevechten (buiten tegen echt tegenstanders online mogelijks).

Een mogelijke optie zou kunnen zijn om een menu te voorschijn te roepen zoals dat kan met de snel-instellingen van de Switch zelf (lang ingedrukt houden van home-button).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:06:
Gisteren weer mooi twee uur online 4player madness (alhoewel wij zonder items spelen). Heb bijna alle matches bewaard, maar ik vind het zo'n gedoe om deze te converten naar video. Hoop echt dat Nintendo met een eenvoudige fix komt waardoor je niet de hele fight hoeft op te nemen alsof je met VHS bezig bent :D
Dat kunnen ze niet echt "fixen." Ze slaan alleen button inputs op en als je je gevecht als video wil opslaan moet het spel die button-inputs naar de video- en audiobuffers renderen voordat 't er een video van kan maken. Dat moet in realtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:38:
[...]

Dat kunnen ze niet echt "fixen." Ze slaan alleen button inputs op en als je je gevecht als video wil opslaan moet het spel die button-inputs naar de video- en audiobuffers renderen voordat 't er een video van kan maken. Dat moet in realtime.
Ha, klinkt logisch. Maar zal een "Convert to video" knop dan niet gewoon werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:40:
[...]

Ha, klinkt logisch. Maar zal een "Convert to video" knop dan niet gewoon werken?
Jawel, maar die rendert dus inderdaad de video uit en neemt 'm tijdens het renderen op. De replays die Smash standaard opneemt zijn sequenties van button inputs omdat die veel minder ruimte innemen dan video.

Dat is ook de reden dat replays die voor 1.2 zijn gemaakt niet meer naar video geconverteerd kunnen worden in 1.2, aangezien de balance patches die ze gedaan hebben een ander spelverloop op zouden leveren voor dezelfde button inputs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Cool, thanks voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

@Seroczynski gewoon een capturekaart nemen en opnemen tijdens de speelsessie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 09:11

Jebus4life

BE User

Oh yeah, vrijdagavond met 8 vrienden local SSMBU spelen. Dat wordt pas een clusterfuck 8)7 _/-\o_ :9~ :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 19-12-2018 13:41 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Wordt er al wat van een battle arena ofzo hier georganiseerd? Of iets van friendcodes uitgewisseld?

Erg tof spel dusver. 2 volle dagen nu toch eigenlijk wel aan het spelen (yay, vakantie!) en vind persoonlijk dat hele adventure mode gedeelte eigenlijk wel erg tof :)

Online werkt 70-80% van de tijd ook vlekkeloos. En ik zit op wi-fi.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Terpstars
Jebus4life schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:41:
Oh yeah, vrijdagavond met 8 vrienden local SSMBU spelen. Dat wordt pas een clusterfuck 8)7 _/-\o_ :9~ :+
Ah tof! Ik zaterdagavond voor het eerst met z'n achten. Laat even weten hoe je het vond en of het overzicht enigszins te bewaren is :P

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

dat is toch de sjeu :+

• speek1984
Jorunn schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 21:33:

De ene keer gewoon "B" indrukken, andere keer "B" ingedrukt houden tot terug-knop volgelopen is en ergens anders moet je hem dan weer aanwijzen met de handcursor...
Zoals RayNbow aangeeft, vind ook ik hem niet inconsistent. Maar die timeout mag wel wat korter inderdaad, vind het vaak ook wel te lang duren :)

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Gisteravond met 10 man tournaments gespeeld en af en toe ook 8 man Smash (controllers doorpassen na elke fight). Op de kleine maps complete madness, maar geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zuurstok schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:43:
Wordt er al wat van een battle arena ofzo hier georganiseerd? Of iets van friendcodes uitgewisseld?

Erg tof spel dusver. 2 volle dagen nu toch eigenlijk wel aan het spelen (yay, vakantie!) en vind persoonlijk dat hele adventure mode gedeelte eigenlijk wel erg tof :)

Online werkt 70-80% van de tijd ook vlekkeloos. En ik zit op wi-fi.

Members only:
Vanuit het [Multi] Tweakers Fighting Community topic is SSBU momenteel een veel gespeelde titel. Elke dinsdagavond tussen 20:00 en 22:00, en ik denk dat wij vanavond ook weer wel online te vinden zijn.

Spelen eigenlijk alleen Battle Arena met random (Battlefield) stages en zonder items, 3-stock en 7 of 10 minuten time limit (komen we nooit aan).

Mijn Switch FC staat in mijn signature, maar vaak hosts iemand anders (die ook op de Discord is te vinden). Als je hem toevoegt als friend kan je zo de room joinen (ik zal jouw code ook even doorsturen, hij heet 'SoHunterish').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

https://www.unilad.co.uk/...ning-smash-bros-ultimate/

Banjo-Kazooie als nieuwe fighter in Smash? Zou zo maar kunnen. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 15:53
Yess heb 'm voor kerst gekregen van m'n vriendin :)
Vroeger wel eens op de n64 gespeeld, ben benieuwd hoe deze is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Mik0s schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:15:
Yess heb 'm voor kerst gekregen van m'n vriendin :)
Vroeger wel eens op de n64 gespeeld, ben benieuwd hoe deze is
Als je verder niemand unlockt, exact hetzelfde als Smash 64. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Smash kun je ook voor 55 euro bij de Mediamarkt halen.

Oh d'r was nog een pagina.

[ Voor 21% gewijzigd door CyBeR op 25-12-2018 14:07 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik speel constant tegen mijn vriendin, ikzelf ben niet zo goed en zij is dus een waardige tegenstander.
Moet nog 2 chars unlocken (Greninja en Palutina) op mijn switch en zij nog 15 op haar switch (hebben de game ook 2 keer...).

Mas toch eens nintendo online aanschaffen en eens proberen, al zal ik veelvuldig ingemaakt worden wss...

• overdoseh
  • Laatst online: 22-06 14:58
Smash is een leuke game. Vooral lokaal. Wat een enorme input lag zit er in de online matches.

Ik vind het offline wel merkbaar, maar wel do-able. Online is het echt belachelijk. Internet is prima, 1 ms monitor, maar wat een vertraging. Echt zonde en ik hoop dat dit nog gepatched gaat worden (ben er bang voor). Reactiesnelheid is nogal van belang in deze game, en dat wordt jammer genoeg flink onderuit gehaald door deze input lag.

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

overdoseh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:55:
Wat een enorme input lag zit er in de online matches.
Hangt dat niet gewoon af van de verbinding (tussen beide/alle spelers)?

Ik bedoel, in bijv. onderstaande video hoor ik geen geklaag over lag:

• Seroczynski
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:55:
Smash is een leuke game. Vooral lokaal. Wat een enorme input lag zit er in de online matches.

Ik vind het offline wel merkbaar, maar wel do-able. Online is het echt belachelijk. Internet is prima, 1 ms monitor, maar wat een vertraging. Echt zonde en ik hoop dat dit nog gepatched gaat worden (ben er bang voor). Reactiesnelheid is nogal van belang in deze game, en dat wordt jammer genoeg flink onderuit gehaald door deze input lag.
Dat heb ik héél vaak als ik met random speel, maar niet of bijna niet als ik gewoon met vrienden speel (arena's). Zeker aan te raden.

• overdoseh
Seroczynski schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:12:
[...]

Dat heb ik héél vaak als ik met random speel, maar niet of bijna niet als ik gewoon met vrienden speel (arena's). Zeker aan te raden.
Ik speel voornamelijk arena's tegen een vriend. We vinden het beide verschrikkelijk en hebben een prima verbinding. Tegen andere spelers was het helemaal een drama, toen kreeg ik ook echt screen freezes.

[ Voor 16% gewijzigd door overdoseh op 27-12-2018 13:15 ]

• Seroczynski
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:13:
[...]

Ik speel enkel arena's tegen een vriend. We vinden het beide verschrikkelijk.
Ligt het dan niet gewoon aan één van jullie? :?

• overdoseh
Seroczynski schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:15:
[...]

Verwachtte die reactie, heb m'n post al aangepast. Overigens zijn er echt enorm veel mensen die klagen over de online speelbaarheid, en met name over de input lag.

• Seroczynski
  • Niet online
overdoseh schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:16:
[...]

Verwachtte die reactie, heb m'n post al aangepast. Overigens zijn er echt enorm veel mensen die klagen over de online speelbaarheid, en met name over de input lag.
Hmm, dan zullen wij er minder vatbaar voor zijn misschien. Ben er op r/smashbros ook niet veel over tegengekomen.

• overdoseh
Seroczynski schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:22:
[...]

Hmm, dan zullen wij er minder vatbaar voor zijn misschien. Ben er op r/smashbros ook niet veel over tegengekomen.
Wellicht, ik vind het onvoorstelbaar dat mensen dit speelbaar vinden. Als ik spring en ik moet 0,5 sec wachten dan is voor mij de lol er snel vanaf. 8)7

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Ik zal de vraag toch maar even stellen... beide Switches bedraad aangesloten?

• overdoseh
RayNbow schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:43:
[...]

Ik zal de vraag toch maar even stellen... beide Switches bedraad aangesloten?
Nope dat niet. Zag dat ik daar weer een adaptertje voor moet kopen? Wellicht nog het proberen waard, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Volgens de Amerikaanse Nintendo site mogen we costume DLC verwachten voor de Mii fighters. Deze zullen dezelfde prijs hebben als op de WiiU/3DS: 75 cent per kostuum.
Ik zou het erg leuk vinden, maar niet bepaald overtuigend bewijs. Fingers crossed either way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:15:
[...]

Smash online is altijd al heel erg laggy geweest. Ik speel al online sinds Brawl, en de game is peer-to-peer. Dit betekent als 1 van de x spelers een kutverbinding heeft, iedereen lag heeft. Heb eigenlijk zelden een online FFA gespeeld zonder enige vorm van lag. Games tegen vrienden uit Amerika waren default met lag (want 200ms van NL naar west coast)

Zie ook:

Dus ook al koop je zelf een LAN-adapter (die heb ik namelijk voor zowel de Switch als WiiU) en je houdt er een laptop naast om je ping/verbinding te checken, die lag die blijft af en toe. Het verbind je zelfs met spelers in Japan en Australie, dus zit je standaard al aan meer dan een halve seconde lag puur vanwege verbinding (350ms heen, 350ms terug onder optimale omstandigheden). Met een adapter zorg je in ieder geval dat je zelf geen probleem bent, mocht je wifi kut zijn. Is voor mij eigenlijk niet zo'n probleem, want AP hangt achter de TV, maar goed. Niet alle merken werken overigens, (alleen Asix 88-series chipset) maar de AmazonBasics en U-Green USB2 adapters werken allebei (amazon.de)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2018 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

speek1984 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 10:42:
[...]

Zoals RayNbow aangeeft, vind ook ik hem niet inconsistent. Maar die timeout mag wel wat korter inderdaad, vind het vaak ook wel te lang duren :)
Bij de B lang ingedrukt houden beweeg ik de cursor gewoon naar linksboven en dan indrukken (die is wel instant). Is iets sneller en voelt minder lomp aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Hoe schaven jullie je skills bij? Ik merk dat ik qua moves wat teveel in herhaling val (in het algemeen, niet een specifiek karakter) en daardoor wat voorspelbaarder wordt.

Hoe 'trainen' jullie op 'advanced moves' zoals short hop, quick fall, enz? En waar haal je je geavanceerdere moves vandaan?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is jullie main characters. Ik speel erg vaak met Ness, waar ik redelijk goed mee ben (het recoveren gaat nog weleens mis), maar wil Mega Man erbij masteren. Vind die ontzettend fijn spelen en zijn design heeft me altijd wel aangesproken.

Is het een idee om daar een poll voor te maken? Of kan dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
speek1984 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:03:
Hoe schaven jullie je skills bij? Ik merk dat ik qua moves wat teveel in herhaling val (in het algemeen, niet een specifiek karakter) en daardoor wat voorspelbaarder wordt.

Hoe 'trainen' jullie op 'advanced moves' zoals short hop, quick fall, enz? En waar haal je je geavanceerdere moves vandaan?

Waar ik ook wel benieuwd naar ben is jullie main characters. Ik speel erg vaak met Ness, waar ik redelijk goed mee ben (het recoveren gaat nog weleens mis), maar wil Mega Man erbij masteren. Vind die ontzettend fijn spelen en zijn design heeft me altijd wel aangesproken.

Een poll heeft naar mijn inzien weinig zin. Leren van nieuwe characters doe je door met ze te spelen. Ieder keer als wij online spelen speel ik met het character waar ik ook daadwerkelijk beter mee wil worden. Ik heb ook nog veel te leren kwa techniek, en dat doe ik af en toe in training maar het meeste online in de arena.

Wij gebruiken ook altijd voice-chat, waardoor je direct feedback krijgt van elkaar. Ik wordt er op geattendeerd als ik te voorspelbaar ben, of we beamen allen dat we iemand vaker moeten achterna zitten als deze in een 'free fall' aan komt waaien enzo. Scheelt ook een hele hoop, dat stukje bewustwording en bevestiging van en met elkaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Seroczynski op 03-01-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Ja, makes sense. Ik ga dat ook maar eens doen, voice-chat met wat vrienden.

De poll was overigens gewoon een idee voor het leuke :)

Mochten mensen eens samen willen gamen (met of zonder voice-chat).
Hierbij mijn friendcode:
Members only: friendcode

[ Voor 36% gewijzigd door speek1984 op 03-01-2019 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Smashbros subreddit en Zero’s Youtube kun je veel leren, staan tutorials op.

Verder is het oefenen en de moves zijn timing.

Je kunt alle technieken kennen, maar 99% is timing en weten wanneer je het inzet of juist niet. Als een idioot gaan lopen shorthop nair spammen gaat je geen voordeel opleveren.

Fastfalling is overigens niet echt geavanceerd. Dat is simpelweg op het hoogste punt op down drukken.

Kijk in practice of je wat combo’s kunt maken die praktisch zijn, wat je kill confirms zijn op welk %. De rest zul je in de praktijk moeten leren. Leer door video’s bvb. ook hoe je character werkt. Snake’s neutral leunt namelijk gigantisch op throws en explosives, die van Pikachu op aerials, die van Link op projectiles, etc.
speek1984 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 12:03:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
speek1984 schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:25:
Ja, makes sense. Ik ga dat ook maar eens doen, voice-chat met wat vrienden.

De poll was overigens gewoon een idee voor het leuke :)

Mochten mensen eens samen willen gamen (met of zonder voice-chat).
Hierbij mijn friendcode:
Members only: friendcode
Ik zou je uitnodigen om met ons te gaan spelen, maar mijn Switch is momenteel voor garantie naar Nintendo. Ik kan je wel een FC geven van de persoon die onze matches altijd host? :)

Wij zijn trouwens casual-ietsjes-beter-dan-gemiddeld (als ik ons nu al niet te goed inschat 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Eldrick uit Dragon Quest mogelijk nieuwe personage voor Smash Bros.

https://www.insidegamer.n...per-smash-bros-ultimate-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Geruchten gaan dat er donderdag 10 januari een Nintendo Direct komt, dan zullen we het ongetwijfeld weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Seroczynski schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:31:
[...]

Ik zou je uitnodigen om met ons te gaan spelen, maar mijn Switch is momenteel voor garantie naar Nintendo. Ik kan je wel een FC geven van de persoon die onze matches altijd host? :)

Wij zijn trouwens casual-ietsjes-beter-dan-gemiddeld (als ik ons nu al niet te goed inschat 8)7 )
Prima idee, gezellig :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Kwam een highlight reel tegen van het Glitch 6 toernooi en vond deze toch mooi genoeg om te sharen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
Als aanvulling daarop. Het grootste toernooi tot dusver voor Smash Ultimate wordt van 1 tot 3 februari gehouden in de VS. Ook topspelers uit Europa en Japan zullen meedoen.
Live te volgen op Twitch.tv. En Zero, een hele grote speler die helaas niet meedoet, zal op zijn eigen stream ook verslag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:09:
Beetje dood hier, is er een discord, of groepje mensen die wil oefenen?
Ik heb ook een paar keer een kleine Tweakers fightgame community Discord gelinkt. Wordt soms op gegamed, soms niet :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie er overigens in (de buurt van) Amsterdam woont, er is een eSports bar (https://www.instagram.com/ranked.bar) waar om de twee weken op woensdag social Smash (vooral SSBU units, maar ook een Melee scherm) wordt gehouden, en tournaments om de twee weken op zaterdag. ben er gisteren zelf voor de eerste keer geweest, leuke plek en aardige mensen :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Niet vergeten dat je nog tot de 31ste je Piranha Plant code gratis kan krijgen. Er wordt verwacht dat deze onderdeel is van de 2.0 update die deze week uitkomt, daarna wordt de fighter betalende DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op maandag 28 januari 2019 @ 22:41:
Niet vergeten dat je nog tot de 31ste je Piranha Plant code gratis kan krijgen. Er wordt verwacht dat deze onderdeel is van de 2.0 update die deze week uitkomt, daarna wordt de fighter betalende DLC.
Om die te krijgen op een fysieke editie, doe de cartridge erin en ga naar de opties van je game met + vanuit het menu, en redeem de Gold Coins. Vervolgens krijg je de code op je Nintendo ID email toegestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Is dit een teaser voor toekomstige echo fighters? :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Laten we gewoon het hele roster vervangen door Piranha Plants :+

Vanochtend is dus inderdaad 2.0 live gezet :-)

Eerst en vooral een waarschuwing: mensen met een digitale install kunnen door een bug hun volledige spel corrupten als ze met Piranha Plant all-star modus spelen. Meer info hier. Het lijkt hier niet om een grootschalige bug te gaan, maar better safe than sorry?

Update: ook Century Smash lijkt hier last van te hebben, speel daar voorlopig niet met Duck Hunt of met Mii Swordfighter.

Patch notes:

・You can now play Spirit Board with up to four players.
Select the Spirit you want to challenge on the Spirit Board, and then go to Party → Fighter to select the number of people who will play. When playing with multiple people, you will lose the battle if any player is KO'd.

・The below Spirits will now appear in the Shop.
 ・Partner Pikachu
 ・Partner Eevee
 ・Dice Block
 ・River Survival
 ・Golden Dash Mushroom

・Adjusted the calculation method for Global Smash Power.
*Online play requires a Nintendo Switch Online membership.

GENERAL

・Added the DLC fighter Piranha Plant.
*Piranha Plant will become available for purchase as DLC at a later date.
・Pressing both jump buttons at the same time will now cause you to Short Hop.
・Fixed the issue where the KO score included your teammates' KOs when Team Attack was On.
・Game-balance adjustments. You can see which fighters had specific adjustments on the official website.
・Various gameplay fixes.
Er is ook gesleuteld aan redelijk wat characters: balance changes vind je hier.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-01-2019 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Great stuff, kan ik mijn game nog wat meer polishen.
Kan het hele kanaal van “Izaw Smash” aanraden, vol met hulpmiddelen. Als je ooit wilt sparren, FC in mijn signature 🙂

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:07:
[...]

Kan het hele kanaal van “Izaw Smash” aanraden, vol met hulpmiddelen. Als je ooit wilt sparren, FC in mijn signature 🙂
Ik zal je later even toevoegen in ieder geval.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik vraag mij af of ze nog eens een update uitbrengen om eigen levels te maken. Zijn hier al aanwijzigingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jables
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-01-2023
Jeffrey88 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:24:
Ik vraag mij af of ze nog eens een update uitbrengen om eigen levels te maken. Zijn hier al aanwijzigingen voor?
Dit zou ik ook heel graag willen zien. Goede herinneringen aan mijn "kooi" level waar je nagenoeg niet uit kon vliegen, wat zorgde voor leuke stuitersessies na elke smash aanval die goed geplaatst werd. _/-\o_

• Daniel.
  • Laatst online: 23:06
Ik mag mij nu ook joinen, geweldig spel, net mario vrijgespeeld.

Wat is de beste manier, de adventure spelen en later de rest?

[ Voor 33% gewijzigd door Daniel. op 28-02-2019 21:52 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Jables schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Dit zou ik ook heel graag willen zien. Goede herinneringen aan mijn "kooi" level waar je nagenoeg niet uit kon vliegen, wat zorgde voor leuke stuitersessies na elke smash aanval die goed geplaatst werd. _/-\o_
Haha, ik dacht laatst precies hetzelfde toen ik aan smash aan het spelen was met een vriend, op Brawl stage builder een hol vierkant van kleine houten builderblocks met 1 niet geplaatst blokje als uitgang maken, 999% aantikken en kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 23:06
Ik ben al lweer een tijdje bezig maar hebben jullie er ook last van dat je voornamelijk maar 1 persoon gebruikt om mee te vechten. Of wisselt dat wel eens, ik merk dat ik bijna niet switch en het is lastig dat er niet per char een korte tutorial is. Daardoor blijf ik nu hangen met Kirby want die is bijna niet veranderd t.o.v. de Nintendo 64 versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Daniel. op 01-03-2019 13:06 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Daniel. schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:05:
Ik ben al lweer een tijdje bezig maar hebben jullie er ook last van dat je voornamelijk maar 1 persoon gebruikt om mee te vechten. Of wisselt dat wel eens, ik merk dat ik bijna niet switch en het is lastig dat er niet per char een korte tutorial is. Daardoor blijf ik nu hangen met Kirby want die is bijna niet veranderd t.o.v. de Nintendo 64 versie.
Ik denk dat iedereen een main heeft, en dat is goed. Mains wisselen doe je inderdaad niet zomaar. Als je wat anders wil zal je een tijdje een ander karakter moeten spelen en dan duurt het even voordat je net zo goed bent met dat karakter als met je main. En na een poosje heb je zo een aantal karakters waar je redelijk handig mee bent.

Ik zou niet teveel wisselen en telkens een tijdje bij hetzelfde karakter blijven hangen (met tussendoor af en toe terug naar een vorige main).

Zo ben ik met Wolf begonnen en is het best frustrerend op het moment. Hele andere ervaring dan met DK (mijn vorige/huidige main).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel. schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:05:
Zoals @ph4ge eigenlijk al zei, een main hebben is een goed iets. Een secondary erbij nog beter. Als je op een gegeven moment aspiraties hebt om mee te doen aan tournaments, zul je goed moeten zijn in 2 characters, die, waar mogelijk, niet hetzelfde type character zijn. Dus bvb. Zelda + Robin heeft bijna geen nut, want allebei melee characters met projectiles, maar Ike en Fox bijvoorbeeld wel.

Kirby is qua kit inderdaad weinig aangepast vanaf de N64, maar wordt wel gezien als een van de slechtste characters in Ultimate, dus je potentieel is al enorm minder dan veel van de rest van de characters. Hij is licht, heeft slechte bewegingssnelheid in de lucht en op de grond en heeft geen hoog bereik.

Ik ben zelf erg geoefend geraakt met Zelda (die ook als character met laag potentieel wordt ingeschat) sinds release, maar liep al snel tegen dit soort praktische limieten aan, wanneer je tegen mensen gaat spelen die ook weten wat ze doen (als je in de wat hogere rangen online komt, of lokaal gaat spelen tegen mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Zijn er hier mensen die locals bezoeken? Ik wil het zelf een keer gaan doen maar ik kan niet echt iets in de buurt vinden op smashboards of smash.gg, al kan dat ook aan mij liggen, want die sites zijn niet echt makkelijk te navigeren.

Ik zag hierboven iemand iets posten over een café in Amsterdam waar om de week gespeeld wordt, dat is wellicht een optie, maar iets in Nijmegen of Utrecht zou optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysticcloud
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-01 11:51
Flamesz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 13:10:
Zijn er hier mensen die locals bezoeken? Ik wil het zelf een keer gaan doen maar ik kan niet echt iets in de buurt vinden op smashboards of smash.gg, al kan dat ook aan mij liggen, want die sites zijn niet echt makkelijk te navigeren.

Ik zag hierboven iemand iets posten over een café in Amsterdam waar om de week gespeeld wordt, dat is wellicht een optie, maar iets in Nijmegen of Utrecht zou optimaal zijn.
Ben ik ook wel benieuwd naar, had voorheen een vaste vriendengroep waarme we super smash speelde maar sinds ik verhuisd ben en hier nog niemand ken is het ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Dat er een stage builder zou komen was al gedatamined, nu heeft Nintendo het ook laten lekken.
In deze reclame zie je in het begin het Games & More menu met in de hoek een nieuwe knop voor de stage builder.

YouTube: Nintendo Switch My Way - Super Smash Bros. Ultimate

Er was ook een homerun contest modus gedatamined, maar die lijkt niet te zien te zijn in dat menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVinny
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-06 00:05
Er is nu ook een trailer met de komende features in 3.0

- Joker (!) + Mementos Stage
- Stage Builder
- Video Editor
- Smash World app

Ziet er wel dik oke uit :) moet normaal vandaag uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 20:42

D3F

Heb zelf een level gebouwd in Super Smash Bros. Ultimate.

Te vinden onder ID: 6Y3V2329

De enige manier om je tegenstander af te maken is door hem door het gat bovenin te slaan.

Naast dat dit enorm lastig is, is het lachen met een of twee vrienden. Dit levert totale chaos op vanwege de hoge damage die je oploopt en de kleine kans dat je door het gat geslagen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

D3F schreef op maandag 22 april 2019 @ 22:02:
Heb zelf een level gebouwd in Super Smash Bros. Ultimate.

Te vinden onder ID: 6Y3V2329

De enige manier om je tegenstander af te maken is door hem door het gat bovenin te slaan.

Naast dat dit enorm lastig is, is het lachen met een of twee vrienden. Dit levert totale chaos op vanwege de hoge damage die je oploopt en de kleine kans dat je door het gat geslagen wordt.
Klinkt wel grappig, ga ik binnenkort eens opzoeken!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery

Sakurai demo't de nieuwe Dragon Quest content in de fighter pass, toont wat nieuwe Mii costumes, en bespreekt de hoofdfeatures van versie 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik heb het spel nu ook sinds 3 weken, eindelijk :)
Echter raak ik super gefrustreerd, ik maak online namelijk geen schijn van kans. Nu heb ik mezelf al wel een beetje zitten inlezen in de tiers en zo. Maar maakt dit zoveel uit?

Las bijvoorbeeld dat Kirby erg laag geranked was? :P

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
aDutchCow schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:28:
Ik heb het spel nu ook sinds 3 weken, eindelijk :)
Echter raak ik super gefrustreerd, ik maak online namelijk geen schijn van kans. Nu heb ik mezelf al wel een beetje zitten inlezen in de tiers en zo. Maar maakt dit zoveel uit?

Las bijvoorbeeld dat Kirby erg laag geranked was? :P
Op hoog niveau maakt dit het verschil, maar voor ons maak het geen klap uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
Ben ik de enige die zich zo vermaakt met de singelplayer content van deze Smash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Over een tiental minuutjes begint de livestream met de aankondiging en showcase van het volgende karakter in de Figher pass: Recap:

Voor wie niet de hele video wilt kijken, de reveal trailer van Byleth en aankondiging van de nieuwe Mii costumes:

Last but not least, Fighter Pass Vol.2 zal zes characters bevatten. Prepurchase begint op 28 januari, de dag voor de release van patch 7.0 die o.a. Byleth toevoegt. Deze tweede pass zal content complete zijn tegen einde 2021, dus zijn we nog wel even zoet met Smash aankondigingen :P

[ Voor 63% gewijzigd door JackAvery op 16-01-2020 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Patch 8.1.0 voegt een small battlefield toe, en verbetert o.a. de netcode voor 1v1 gevechten (Bron: Sakurai op Twitter). Patchnotes (bron):
Ver. 8.1.0 (Released 5 August 2020)

Stage
  • The Small Battlefield stage has been added. You can also set Small Battlefield as a Preferred Rule in Online battles.You can now select any stage-specific music for the Battlefield, Small Battlefield, Big Battlefield, and Final Destination stages.
  • The online user experience has been adjusted.
  • The way matching is determined when using Preferred Rules has been adjusted.
  • Following a look at the current number of players eligible for Elite Smash, the threshold for entry has been recalculated to allow more players. Additionally, the way initial values for Global Smash Power are calculated has also been adjusted.
  • Further investigations and adjustments to Online mode are expected.
General
  • Several issues have been fixed to improve gameplay experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:29
Nog mensen die dit spelen? Tweakers arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
banaliteit schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 17:42:
Nog mensen die dit spelen? Tweakers arena?
Ik speel wel ja, geen idee wat Tweakers Arena is..

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery

Dat is twee dagen na de introductie van Steve
Pagina: 1 2 3 4 Laatste