Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-04 11:29

Platform: Nintendo Switch
Release datum:: 7-12-2018

Alle bevestigde characters, in spoiler tags voor de zekerheid:
spoiler:
Bayonetta
Bowser
Bowser Jr.
Captain Falcon
Chrom (Roy echo fighter)
Cloud
Corrin
Daisy (Peach echo fighter)
Dark Pit (Pit echo fighter)
Dark Samus (Samus echo fighter)
Diddy Kong
Donkey Kong
Dr. Mario
Duck Hunt
Falco
Fox
Ganondorf
Greninja
The Ice Climbers
Ike
Inkling
Jigglypuff
King Dedede
King K. Rool
Kirby
Link
Little Mac
Lucario
Lucas
Lucina (Marth echo fighter)
Luigi
Mario
Marth
Mega Man
Meta Knight
Mewtwo
Mii Brawler
Mii Gunner
Mii Fighter
Mr. Game & Watch
Ness
Captain Olimar
Pac-Man
Palutena
Peach
Pichu
Pikachu
Pit
Pokemon Trainer (Charizard, Ivysaur and Squirtle)
R.O.B. the robot
Robin
Rosalina
Roy
Richter (Simon echo fighter)
Ridley
Ryu
Samus
Sheik
Shulk
Simon Belmont
Solid Snake
Sonic
Toon Link
Villager
Wario
Wii Fit Trainer
Wolf
Yoshi
Young Link
Zelda
Zero Suit Samus

Limited edition is door Nintendo aangekondigd:
  • Super Smash Bros. Ultimate
  • Smash Bros. branded GameCube controller.
  • GameCube controller adapter
Kan al worden gepre-orderd bij Bol.com voor €99,-

Nintendo Direct over SSBU van 8-9-2018:

Nintendo Direct over SSBU van 1-11-2018:

Poulske wijzigde deze reactie 04-12-2018 11:18 (118%)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20-04 16:07

Gynnad

* * *

De Nintendo Direct van gisteren:

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ironx
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08-04 18:40
Europa krijgt een limited edition.

• Super Smash Bros. Ultimate
  • Smash Bros. branded GameCube controller.
  • GameCube controller adapter
Preorderen kan al bij Bol.com (€ 99,99) -- Uitverkocht

ironx wijzigde deze reactie 10-08-2018 12:51 (37%)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Poulske
Thanks, heb ze toegevoegd. :)

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
-

Euler212 wijzigde deze reactie 29-01-2019 08:43 (98%)

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-04 23:35
Hoe kan het nou dat dit topic zo stil is? Vrijdag is de release haha.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Ik twijfel of ik hem ga halen. In mn eentje is deze denk ik niet zo leuk.

• awesem
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16-04 14:28
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:42:
Er zit vrij uitgebreide single player content in, zie World of Light :)
Ik ga hem denk ik ook 95% van de keren alleen spelen, ga me genoeg vermaken hiermee denk ik.

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02:57
Biedt zo'n gamecubecontroller nog voordelen tov de switch pro controller?

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:19
Oh, goed om te zien dat er al een Smash topic bestaat!
Piet_Piraat7 schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:42:
Ik ga akkoord met @awesem , best veel te doen in singleplayer vermoed ik. Online zal ik m ook wel uitproberen, en leuk voor feestjes.
Jorgen schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 00:50:
Biedt zo'n gamecubecontroller nog voordelen tov de switch pro controller?
Een redelijk deel van de Smash community zit zo vast aan de GameCube controller dat het niet gek is dat deze ondersteund wordt. Maar of het een voordeel is om deze te gebruiken als je geen muscle memory hebt, durf ik niet zeggen. In vergelijking met de pro controller is de GameCube controller niet echt ergonomisch.

• Volrath_
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 08-02 19:24
Ik vroeg me ook al af waarom er nog nergens een topic voor Smash was :D. Als er genoeg tweakers het spel halen kan je in principe samen met hun online spelen. Er zijn misschien ook wat mensen van de tweakers fighting community die Smash gaan halen. De meeste mensen daar zijn ook casuals dus geen pro's die vloer met je aanvegen :P.

• Poulske
Ik heb hem al een paar maanden in de pre order staan, kan niet wachten op vrijdag.

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-04 15:34
Wat ik zo jammer vond, was toen ik Smash Bros op de Wii U speelde, het online geen grote matpartij was. Maar meer tactisch korte kleine aanvalletjes. Als ik daar nu op terug kijk snap ik dat ook wel. Het was voor mij enkel een flinke domper. Ik had het gevoel dat ik heel goed was namelijk op de N64, gamecube etc. Maar toen ik online ging was dat toch een heel ander spel. Puur het uitdelen van tikjes om daarna 1x een wat hardere aanval te maken. Dat stond mij toch wat tegen.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-04 16:53
overdoseh schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:57:
Wat ik zo jammer vond, was toen ik Smash Bros op de Wii U speelde. Het online geen grote matpartij was. Maar meer tactisch korte kleine aanvalletjes. Als ik daar nu op terug kijk snap ik dat ook wel. Het was voor mij enkel een flinke domper. Ik had het gevoel dat ik heel goed was namelijk op de N64, gamecube etc. Maar toen ik online ging was dat toch een heel ander spel. Puur het uitdelen van tikjes om daarna 1x een wat hardere aanval te maken. Dat stond mij toch wat tegen.
Precies mijn ervaring! Het is veel leuker als niemand weet waar ze mee bezig zijn en er overal chaos is. Maar dat geldt voor ieder spel stiekem wel.

• overdoseh
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-04 15:34
Rule schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:52:
[...]

Precies mijn ervaring! Het is veel leuker als niemand weet waar ze mee bezig zijn en er overal chaos is. Maar dat geldt voor ieder spel stiekem wel.
Inderdaad, maar in principe wisten we wel waar we mee bezig waren. Echter was het gewoon flink matten ipv tactische een klein tikje uitdelen die bijna niet te dodgen was. Maar goed, je kan het inderdaad ook een soort van onkunde noemen 8)7 ;) :9

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20-04 09:02
Ik heb er wel zin in om juist wat beter te spelen. Wij hadden er ook altijd eentje in de groep die veel voorzichtiger speelde en veel beter nadacht bij zijn moves dan de rest. Op zich wel leuk, als de meerderheid die deelnemen aan het potje dat kunnen :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:00

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Dan moet het met deze nieuwe game voor jou een beetje beter worden. Mensen die heel goed zijn komen in een eigen mode terecht, dus als je maar wat wil aanklooien kom je in theorie terecht bij mensen die datzelfde willen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19-04 10:46
Ik ben sowieso wel benieuwd hoe de kwaliteit van online gaat zijn. Hopelijk is er e.e.a. geleerd van bijvoorbeeld Mario Tennis. Dat was in het begin ook echt enorm slecht maar door de verbindingscontrole is die frustratie ingame wel zo goed als weggenomen (zo af en toe heb je nog potjes waar het online niet helemaal gaat zoals het moet gaan).

Maar heb zeker zin in de game! Zoveel content in een full priced game zie je maar zelden.

• JackAvery
[...]

Om @NMe aan te vullen: niet alleen komt er een aparte modus voor de betere spelers, ook in het algemeen gebruikt SSBU een veel geavanceerder MMR systeem dan vroeger. Dit zou het niveau van de tegenstanders meer 'gelijk' moeten maken.

Natuurlijk makkelijker om gewoon casual games met bekenden/community online te doen?

@Remmetje : mijn verwachtingen liggen niet veel hoger dan de kwaliteit van de WiiU netcode, maar elke verbetering is welkom. Het is alvast goed dat Sakurai in de laatste direct mensen adviseerde om met een ethernet adapter te spelen voor een stabielere verbinding :)

• Michelli
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:59
Gisteren maar weer eens Melee opgestart om alvast te oefenen voor vrijdag.

Ik was vergeten hoe slecht ik ben in Super Smash Bros. -O-

• PRoCx
  • Laatst online: 18-04 12:07
Vroeger veel gespeeld bij vrienden. Ik was altijd diegene die de controls half wist en poppetjes kieste "want die zijn leuk joh!". Vond het altijd superleuk, ondanks dat ik vrijwel nooit won.

Voor het eerst nu een eigen game in huis halen van Smash. Al maanden geleden gepreordered en heb d'r zin in :-)

• aimless
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-04 13:59
toch FF frustratie uiten. waarom zijn die digitale versies altijd duurder? 70euro? in de winkel kost em Als ge FF rond kijkt 60 euro. wat probeert Nintendo hier mee te bereiken?

• Seroczynski
aimless schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:50:
toch FF frustratie uiten. waarom zijn die digitale versies altijd duurder? 70euro? in de winkel kost em Als ge FF rond kijkt 60 euro. wat probeert Nintendo hier mee te bereiken?
Ik verbaaste mij er laatst ook al over, snap er niets van. Volgens mij gaat dat terug tot concurrentie met stenen winkels, zodat zij ook gewoon heil zien in het verkopen van fysieke games. Alhoewel ik toch gewoon voor- en nadelen zie aan beide versie, waardoor een gelijke prijs geen probleem zou moeten zijn.

Ik heb 'm trouwens fysiek gekocht. Al dan waarschijnlijk wel de laatste console generatie waarbij ik dat nog doe (heb het ook voor mijn X1 en PS4).

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Smash en BotW zijn allebei 70 euro, alle andere first party games hebben dezelfde prijs als de MSRP. Waar het echt vervelend wordt is wanneer je bekijkt dat ze dit alleen in Europa doen. In de VS betalen ze 60 dollar, hier betalen we 70 euro. De Amerikaanse prijs is dan wel zonder belasting, maar zelfs in de duurste staat wordt het met belasting zo'n 66 dollar. 70 euro is omgerekend bijna 80 dollar. Waar de gebruikelijke euro = dollar-principes gewoon redelijk eerlijk zijn vanwege die belastingsituatie zijn we nu gewoon veel duurder uit.

Ik heb de game verder wel gepre-orderd en ga de prijs er zeker wel uit halen, maar het voelt toch een beetje alsof we genaaid worden.

• Terpstars
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:18
Je kan 'm voor 55 euro in de Zuid-Afrikaanse eShop kopen. Daar hoef je geen aparte account voor aan te maken. Alleen via clubnintendo je regio settings even op Z-A zetten, kan je daarna ook weer terug zetten.
Je hebt er alleen wel een CC voor nodig is.

Je krijgt ook dubbelen golden coins als pre order. Scheelt je toch weer wat voor een volgende aankoop.

(ik praat die 70 euro trouwens niet goed, dat vind ik ook belachelijk hoor)

• JackAvery
Ik was ook aan het twijfelen tussen digitaal of fysiek, maar de prijs heeft me toch naar een fysieke versie gedreven. Op zich niet zo erg :)
Dat Europa altijd wat benadeeld wordt qua game prijzen zijn we al gewend, ik trek me er niet te veel meer van aan.

Trouwens, het lijkt erop dat in Spanje sommige mensen gisteren en eergisteren al hun order hebben ontvangen. Ondertussen staat de day 1 patch van Smash al online. Mensen met een digitale pre-order kunnen deze al krijgen door manueel te patchen.

Zijn er nog plannen om de topicstart up te daten btw?

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:38

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

hmmm 55 euro digitaal vind ik toch wel interresant! Misschien is onderzoeken, mijn kids (met name mijn zoon) wilen de game ook graag en zelf stiekum ook geintresseerd. Alleen jammer dat ik dan ook nog nintendo online nodig heb........aan de andere kant zoonlief krijgt al splatoon dus wellicht is dat wel een mooi game om het toch online te kunnen laten spelen
(dingen als online call of duty vind ik hem te jong voor, en niet eens alleen om de game zelf, maar meer de toxic sfeer die ik vermoed dat er is, waar iedereen zijn moeder zou kennen etc... )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Splatoon is niet echt leuk in je eentje. Er is wel een solo campaign maar daar ben je zo doorheen. Zonder Online zou ik Splatoon niet kopen in elk geval. En als je dan toch Online koopt heb je er in Smash ook wat aan, al is die game dan wel weer geschikter om gewoon met vier man op de TV te spelen, ook als je niet online kan.

NMe wijzigde deze reactie 05-12-2018 15:53 (4%)

• Rule
Terpstars schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:22:
Je kan 'm voor 55 euro in de Zuid-Afrikaanse eShop kopen. Daar hoef je geen aparte account voor aan te maken. Alleen via clubnintendo je regio settings even op Z-A zetten, kan je daarna ook weer terug zetten.
Je hebt er alleen wel een CC voor nodig is.

Je krijgt ook dubbelen golden coins als pre order. Scheelt je toch weer wat voor een volgende aankoop.

(ik praat die 70 euro trouwens niet goed, dat vind ik ook belachelijk hoor)
Dit is toch wel een goede deal! Krijg je dan problemen met vertalingen ofzo?

• Themperror
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 24-03 17:41
Rule schreef op woensdag 5 december 2018 @ 16:13:
[...]

Dit is toch wel een goede deal! Krijg je dan problemen met vertalingen ofzo?
De switch is regionfree, en de game support een aantal talen die gekozen wordt via je systeem settings. Dus als je switch op nederlands of engels staat, zal je nederlands (indien de game het support) of engels krijgen

Taal is niet gebonden aan de regio vanwaar je de game koopt.

Dus het enigste waar je op moet letten is of de game zelf daadwerkelijk die taal support. Dus als je bijv in Japan een switch game haalt, is engels niet guaranteed.

Rig: i7 6700K, 16GB DDR4, Inno3D GTX1080 - Overwatch Stats: https://playoverwatch.com/en-us/career/pc/eu/Themperror-2709

• wauturr
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:27
Ben je met het spelen op een pro controller in het nadeel tegenover een gamecube denken jullie? Ik hoor dat als je de pro controller in wired mode gebruikt met een usb c kabeltje je meer input lag hebt dan wireless.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-04 15:55
Even een vraagje..

Ik heb een maand geleden bij Amazon.co.uk de Limited editie van Smash Ultimate besteld.
Nu zie ik staan dat hij op 8 of 10 december aankomt.

Klopt het dat je via de UK versie van Amazon, de spellen niet op release krijgt?
Via Amazon.de gaat het wel altijd goed tot nu toe.

En ja, ik ben een beetje ongeduldig :+
Dit weekend geen verplichtingen dus zou goed uitkomen als hij er zou zijn, maar uiteraard geen man overboord. :P

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• aimless
lol waar gaat dit over, net op de z-a shop Smash gekocht voor 54 euro, dit slaat toch eigenlijk nergens op? wat voor strategie zit hier nu achter? merci voor de tip dus!

ben verder wat beginnen zoeken en dit is een handige website.

https://esho.pw/search/

grts

• Seroczynski
wauturr schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:36:
Ben je met het spelen op een pro controller in het nadeel tegenover een gamecube denken jullie? Ik hoor dat als je de pro controller in wired mode gebruikt met een usb c kabeltje je meer input lag hebt dan wireless.
Geen idee, maar de Gamecube controller is voornamelijk voor de oldschool gasten. De pro controller van de Switch is meer dan voldoende voor Smash.
henkyyyyyyy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:23:
Even een vraagje..

Ik heb een maand geleden bij Amazon.co.uk de Limited editie van Smash Ultimate besteld.

Klopt het dat je via de UK versie van Amazon, de spellen niet op release krijgt?

Dit weekend geen verplichtingen dus zou goed uitkomen als hij er zou zijn, maar uiteraard geen man overboord. :P
Zendingen vanuit de UK doen er zo een weekje over. Vanuit Duitsland is het meestal twee dagen. Heeft verder niets met de winkel te maken.
aimless schreef op woensdag 5 december 2018 @ 23:06:
lol waar gaat dit over, net op de z-a shop Smash gekocht voor 54 euro, dit slaat toch eigenlijk nergens op? wat voor strategie zit hier nu achter? merci voor de tip dus!

ben verder wat beginnen zoeken en dit is een handige website.

https://esho.pw/search/

grts
Prijzen worden wel vaker aangepast per regio. Is al genoeg over gediscussieerd en wij Nederlanders kunnen daar soms voordeel uithalen. Zo heb ik ooit een keer de Dark Souls III GOTY voor een schijntje kunnen aanschaffen, maar moest ik wel een VPN in de VS gebruiken.

• JackAvery
Nog 24 uur! Hier is een random foto van Sakurai die drie characters tegelijk speelt tijdens een GDC demo:

• aimless
Hebben jullie trouwens zo een adapter om u oude GC controllers aan te sluiten? Aanraders op dat vlak? Heb er hier nog 2 liggen dus dat zou ideaal zijn :D

• Rule
Kun je multiplayer met slechts de default controller? Kun je die 2 losclicken en dan horizontaal houden om samen te spelen? of heeft ieder een controller nodig.

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18-04 08:19
Rule schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:11:
Kun je multiplayer met slechts de default controller? Kun je die 2 losclicken en dan horizontaal houden om samen te spelen? of heeft ieder een controller nodig.
Ik zat net ook te kijken en ik las iig dat je met 1 losse joycon kan spelen... maarja, het is de internets, dus neem het met een pot zout xD

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• JackAvery
Je kan inderdaad met losse joycons spelen als ik deze video mag geloven (rond 00:26):

Betekent natuurlijk niet dat het ideaal is ;)

• Redax
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-04 21:29
Themperror schreef op woensdag 5 december 2018 @ 17:14:
[...]

De switch is regionfree, en de game support een aantal talen die gekozen wordt via je systeem settings. Dus als je switch op nederlands of engels staat, zal je nederlands (indien de game het support) of engels krijgen

Taal is niet gebonden aan de regio vanwaar je de game koopt.

Dus het enigste waar je op moet letten is of de game zelf daadwerkelijk die taal support. Dus als je bijv in Japan een switch game haalt, is engels niet guaranteed.
Heb je er zelf ervaring mee dan?
Ik overweeg het wel om het op deze manier aan te schaffen maar vraag me wel af of dit geen problemen gaat opleveren.
Als ik het goed begijp wijzig ik op mijn Switch de regio naar Zuid Afrika, koop daar het spel met mijn eigen account. Wijzig de regio weer naar Nederland en alles werkt? Ik vraag mij echt af of hier geen haken en ogen aan zitten..

• aimless
ik heb het gisteren gedaan. Werkt zonder problemen, ik begrijp er persoonlijk ook echt niks van wat voor strategie zit hier in godsnaam achter?

• Euphanasia
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Redax schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:27:
[...]

Ik overweeg het wel om het op deze manier aan te schaffen maar vraag me wel af of dit geen problemen gaat opleveren.
Als ik het goed begijp wijzig ik op mijn Switch de regio naar Zuid Afrika, koop daar het spel met mijn eigen account. Wijzig de regio weer naar Nederland en alles werkt? Ik vraag mij echt af of hier geen haken en ogen aan zitten..
Ik doe het niet helemaal op deze manier maar ik heb sinds dag 1 een Zuid-Afrikaans account naast mijn Nederlandse.

Ik koop en download alles op het Zuid-Afrikaanse account en speel alles op mijn Nederlandse account.

Ik heb hier nog helemaal geen problemen mee gehad.

Welcome to the League of Draven

• Redax
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 19-04 21:29
Euphanasia schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:12:
[...]

Ik doe het niet helemaal op deze manier maar ik heb sinds dag 1 een Zuid-Afrikaans account naast mijn Nederlandse.

Ik koop en download alles op het Zuid-Afrikaanse account en speel alles op mijn Nederlandse account.

Ik heb hier nog helemaal geen problemen mee gehad.
Bedankt voor je reactie.
Echter ik ben voornamelijk nieuwsgierig of het ook op je eigen Nederlandse account zal werken, dat is toch iets praktischer. Ook i.v.m. je vriendenlijst natuurlijk.

• Euphanasia
  • Nu online

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Redax schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Echter ik ben voornamelijk nieuwsgierig of het ook op je eigen Nederlandse account zal werken, dat is toch iets praktischer. Ook i.v.m. je vriendenlijst natuurlijk.
Ja het voordeel wat ik dan heb is dat ik niet steeds adres hoef te wisselen, ik selecteer alleen een ander account als ik de store open.

Wat bedoel je met de vriendenlijst dan? Ik speel de spellen gewoon op mijn NL account waar mijn vrienden zitten.

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:51
Gierige Hollanders toch altijd he:p Ik haal uhm gewoon in de nederlandse Nintendo store hoor om enige problemen te voorkomen. In deze game zit zoveel content dat het de 70 euro wel waard is imo!
Vindt het altijd lekker om digitaal te hebben, zodat je niet steeds die cards hoeft te verwisselen als je wat anders wilt spelen.

• Rule
Om 2 uur zit het embargo er op en komen de reviews uit :D

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Rule schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:49:
Om 2 uur zit het embargo er op en komen de reviews uit :D
In dat geval fuck it, pak vanavond de fiets en ga gewoon naar Nedgame om te kijken of ik mijn pre-order al kan ophalen :+

Wie weet lukt het gewoon.

Anders wordt het pas morgen na het werk :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Euphanasia
  • Nu online

Euphanasia

Sales Support Pricewatch
Stylze schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:46:
Gierige Hollanders toch altijd he:p Ik haal uhm gewoon in de nederlandse Nintendo store hoor om enige problemen te voorkomen. In deze game zit zoveel content dat het de 70 euro wel waard is imo!
Vindt het altijd lekker om digitaal te hebben, zodat je niet steeds die cards hoeft te verwisselen als je wat anders wilt spelen.
Haha true, ander voordeel, het is in Zuid-Afrika een uur later.
Je kan dus een uur eerder spelen :9

• Terpstars
  • Registratie: januari 2012
Redax schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:27:
[...]

Zo doe ik het al sinds de Switch uit is, met talloze games en er zitten echt geen haken en ogen aan.

• Rule
Touchdomex schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:51:
[...]

In dat geval fuck it, pak vanavond de fiets en ga gewoon naar Nedgame om te kijken of ik mijn pre-order al kan ophalen :+

Wie weet lukt het gewoon.

Anders wordt het pas morgen na het werk :(
Alleen het review embargo hè niet de verkoop 8)7

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:22

Touchdomex

Plunder with Thunder.

Rule schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:01:
[...]

Alleen het review embargo hè niet de verkoop 8)7
Dat mag mijn pret niet drukken. Ik wil een fysiek exemplaar :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• NMe

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

Terpstars schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:54:
[...]

Zo doe ik het al sinds de Switch uit is, met talloze games en er zitten echt geen haken en ogen aan.
Met Zuid Afrika toevallig niet omdat dat blijkbaar binnen Europa's regio valt wat Nintendo betreft, maar bijvoorbeeld Splatoon zou je niet in een andere regio moeten kopen. Als je Splatoon koopt in Japan doe je mee met Japanse Splatfests. Ik neem aan dat zoiets bij Smash geen probleem gaat zijn though.

Wat je wel in het achterhoofd moet houden: DLC voor een game moet je kopen in dezelfde eShop waar je de game zelf hebt gekocht. AFAIK kun je niet de game kopen in Zuid Afrika en de DLC in de Nederlandse shop.

• Euphanasia
  • Nu online

Euphanasia

Sales Support Pricewatch

• JackAvery
Het SSBU review embargo is net verlopen. Voor een overzicht van reviews zie bijvoorbeeld OpenCritic.

En om er maar ééntje uit te pikken, hier is de GameXplain review:

• GrimScythe
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19-04 10:30

GrimScythe

Game Addict

Heeft iemand hem al in de winkel gevonden?
Mariokart had ik ook een dag eerder kunnen halen dus hopelijk deze ook :D

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:50
GrimScythe schreef op donderdag 6 december 2018 @ 14:25:
Heeft iemand hem al in de winkel gevonden?
Mariokart had ik ook een dag eerder kunnen halen dus hopelijk deze ook :D
Zag een foto op budgetgameing dat iemand hem al uit een intertoys heeft gekocht.

https://www.budgetgaming....=57&start=58&show=&action=

Jboy1991 wijzigde deze reactie 06-12-2018 14:49 (14%)

• Poulske
aimless schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:08:
Hebben jullie trouwens zo een adapter om u oude GC controllers aan te sluiten? Aanraders op dat vlak? Heb er hier nog 2 liggen dus dat zou ideaal zijn :D
Ben op dit moment op internet aan het kijken voor zo'n adapter maar is overal uitverkocht. Als je er ergens eentje hebt gevonden hoor ik het graag.

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 19-04 14:20
Weet iemand of er een ranked systeem in dit spel komt ? en/of dit dan voor solo of ook als team gespeeld kan worden ? is iets waar ik me toch altijd wel flink kan vermaken in zulke spellen (maar helaas is nintendo daar niet altijd zo op gericht). Ben dus benieuwd of ze het dit keer wel wat meer naar voren brengen. Iemand hier toevallig wat meer informatie over?

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 00:51
Poulske schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:03:
[...]

Ben op dit moment op internet aan het kijken voor zo'n adapter maar is overal uitverkocht. Als je er ergens eentje hebt gevonden hoor ik het graag.
Op moment idd niet te vinden die dingen. :(
Massa productie is iets waar Nintendo nog steeds moeite mee heeft.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• JackAvery
Daradius schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:04:
Weet iemand of er een ranked systeem in dit spel komt ? en/of dit dan voor solo of ook als team gespeeld kan worden ? is iets waar ik me toch altijd wel flink kan vermaken in zulke spellen (maar helaas is nintendo daar niet altijd zo op gericht). Ben dus benieuwd of ze het dit keer wel wat meer naar voren brengen. Iemand hier toevallig wat meer informatie over?
- er komt een MMR systeem, en een aparte league voor mensen die over een zekere grens daar komen. (de Smash website noemt het "global Smash power") Meer info in de Smash direct van november (video heeft een timestamp):

- Je kan met twee spelers op één Switch online spelen.

• Daradius
JackAvery schreef op donderdag 6 december 2018 @ 15:44:
[...]

- er komt een MMR systeem, en een aparte league voor mensen die over een zekere grens daar komen. (de Smash website noemt het "global Smash power") Meer info in de Smash direct van november (video heeft een timestamp):
[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate Direct 11.1.2018]

- Je kan met twee spelers op één Switch online spelen.
Thx voor de info, vind het toch altijd zo jammer dat je niet (zoals bij elke andere console) een lobby kan maken en met een maatje online kan spelen. Bij nintendo moet je dan altijd vanaf 1 switch spelen. Is het in smash wel mogelijk om online een soort van lobby te maken om met een maatje samen te spelen ?

• JackAvery
Kijk je wat verder in die video dan zie je dat je "Battle Arena's" (maw een lobby) kan maken die ofwel publiek ofwel voor vrienden zijn :)

• Daradius
JackAvery schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:11:
Kijk je wat verder in die video dan zie je dat je "Battle Arena's" (maw een lobby) kan maken die ofwel publiek ofwel voor vrienden zijn :)
haha, zit momenteel op m'n werk dus kon niet de volledige video kijken :P maar bedankt voor de info !

• Stylze
Damn een paar reviews gelezen en dit ziet er wel echt goed uit zeg, die world of light mode schijnt echt heel uitgebreid zijn dus ook veel singleplayer content. En je mag weer lekker fighters gaan vrij spelen, is toch ook leuk om te doen ipv dat je alle fighters al vanaf het begin hebt.

Heb er echt zin in om zometeen te gaan spelen!

Game spat trouwens echt van het beeld af zeg ziet er gruwelijk mooi uit, zeker voor een switch game

Stylze wijzigde deze reactie 06-12-2018 20:58 (13%)

• polopolo150
  • Laatst online: 21:42
Ik moet zeggen dat ik dit een heel toegankelijke Smash vind. Komt qua snelheid in de buurt van de Wii versie.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Sony DAV-DZ340 | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X

• Akaendra
  • Laatst online: 19-04 11:02
En de Eerste DLC character is Joker van Persona 5.

Ik weet niet hoe Sakurai het doet maar GVD deze DLC moet ik hebben :P

• Stylze
Ben echt rete slecht nog maar wat een vette game tot nu toe:) merk wel dat ik jarenlang geen Smash game heb gespeeld alleen hehe

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-04 15:55
henkyyyyyyy schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:23:
Even een vraagje..

Even mezelf quoten want ik snap iets niet. :P
Hij komt nu zelfs dinsdag 11 december....
Maar als ik dan bij Track and Trace kijk staat er dat hij uit van Amazon uit Zwolle komt :?
Dat kan toch binnen 1 dag gebeurd zijn.

En ja word iets ongeduldiger, omdat de andere hem al hebben :+

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• awesem
  • Laatst online: 16-04 14:28
Stylze schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:51:
Ben echt rete slecht nog maar wat een vette game tot nu toe:) merk wel dat ik jarenlang geen Smash game heb gespeeld alleen hehe
Same here! :)
De laatste Smash die ik in bezit had was de N64 versie, al weer zo'n 18 jaar geleden.
Ik ben eindelijk op de hypetrain gestapt en speelde vanochtend een potje tegen CPU level 3.. dat ging niet meer zoals vroeger. Maar over een weekje zal het wel beter gaan :)

Gelukkig weinig plannen voor het weekend dus ga eens kijken hoe World of Light speelt :) aan online durf ik me nog te wagen, dat wordt een groot saltfest.

• JackAvery
Akaendra schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 08:36:
En de Eerste DLC character is Joker van Persona 5.

[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate - Take Your Heart - Nintendo Switch]

Ik weet niet hoe Sakurai het doet maar GVD deze DLC moet ik hebben :P
Heel onverwacht, maar leuk om te zien dat de band met Atlus steeds beter wordt :) Hopelijk een interessante moveset.

Mijn Smash is nog niet geleverd, maar ik verwacht m zeker vandaag (Bol.com). Had ik m niet met bonnen besteld dan was ik waarschijnlijk gewoon naar de winkel gegaan, vind online pre-orders toch redelijk onbetrouwbaar en ben sowieso al niet zo een fan van pre-orderen.

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 01:36
Heb de Smash Switch bundel gekocht, dus vanavond na lange tijd eindelijk wat potjes spelen.

Met 2 maten van me vanavond eens kijken hoe het bevalt, zin in!

• Seroczynski
Wij zitten trouwens wel eens met een clubje fight game enthousiasten van Tweakers op Discord, kom gerust een keer langs om Smash te puggen ;) Laatste tijd wat minder actie, maar het is dan ook nog niet zo lang geleden opgezet omdat de andere fighting games allemaal een wat minder actieve community hebben op Tweakers.

Seroczynski wijzigde deze reactie 07-12-2018 11:13 (26%)

• StrongArmLance
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-04 18:45

StrongArmLance

Endless flow

Van 12 tot 4 deze game zitten spelen met een maat van me, heerlijk spel, maar ik heb geen GC adapter en wat zijn die pro controllers onwennig bij dit spel

#vote

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-04 14:44
Weet iemand of die GC controller van de Smash bundel ook los verkocht wordt? Adapter heb ik al, maar mijn originele GC controller is al een beetje aan het verslijten, en ik heb het liefst een gloednieuwe first party controller.

• Lecros
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-04 17:07
Linkje3 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:42:
Weet iemand of die GC controller van de Smash bundel ook los verkocht wordt? Adapter heb ik al, maar mijn originele GC controller is al een beetje aan het verslijten, en ik heb het liefst een gloednieuwe first party controller.
Ik heb em bij amazon.de gezien maar de levertijd is wel erg lang

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06:24
awesem schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:36:
[...]

Same here! :)
De laatste Smash die ik in bezit had was de N64 versie, al weer zo'n 18 jaar geleden.
Ik ben eindelijk op de hypetrain gestapt en speelde vanochtend een potje tegen CPU level 3.. dat ging niet meer zoals vroeger. Maar over een weekje zal het wel beter gaan :)

Gelukkig weinig plannen voor het weekend dus ga eens kijken hoe World of Light speelt :) aan online durf ik me nog te wagen, dat wordt een groot saltfest.
Dat was ook mijn laatste.. maar om hier nu een hele switch voor te kopen...hmmzz

• Persioncool
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 04-04 15:55
Ik gebruik zelf de Mayflash Gamecube Adapter (een third-party adapter) en m'n oude Gamecube controllers. Werkt echt top.

Zie wel dat die Mayflash adapter bijna nergens meer te verkrijgen is, waarschijnlijk door de vele mensen die deze game hebben gehaald en toch wel zijn/haar Gamecube controllers willen gebruiken.

• Epiloque
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09-04 22:21
Nooit eerder heb ik (fanatiek) een Super Smash Bros. game gespeeld. Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen die GC controller zo fijn vindt met SSB?

Vanmiddag valt hij bij me op de mat. Zin in!

Epiloque wijzigde deze reactie 07-12-2018 11:52 (14%)

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 10:57
Ik ga m'n parelmoer kleurige GC controller voor deze game inzetten zodra het 8bitdo adaptertje binnenkomt.

Dit is mijn eerste Smash game en voor een 40-jarige gaat het mij slecht af, besturing is wennen (mijn laatste serieuze vechtgame was SF2 Turbo op de SNES). Vannacht 1 potje online gespeeld en 2de geworden dus op zich ben ik niet de allerslechtste 8)

Maar voor nieuwelingen zou het geen overbodige luxe zijn om een handleiding erbij te geven (heb er zojuist 1 online gevonden: https://kotaku.com/super-...ith-a-manual-s-1830808885 )

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Epiloque schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:51:
Nooit eerder heb ik (fanatiek) een Super Smash Bros. game gespeeld. Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen die GC controller zo fijn vindt met SSB?

Vanmiddag valt hij bij me op de mat. Zin in!
De knoppen layout van ABYX is naar mijn mening de beste, kan ook zijn omdat ik het gewend ben, maar bij de gamecube hoef ik mijn duim niet te verplaatsen, maar enkel te drukken op de kleine b, de grote a, of de anders gevormde x. Bij de Pro Controller zijn de knoppen even groot en ik kan ze niet onderscheiden zonder te kijken en daar heb ik het lastig mee.

Iemand die weet waar die adapters nog te vinden zijn? In Nederland het liefst.

StrongArmLance wijzigde deze reactie 07-12-2018 11:57 (5%)

#vote

• Seroczynski
Werkt de originele adapter van de Wii U <> Gamecube controller ook op de Switch?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Seroczynski schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 12:04:
Werkt de originele adapter van de Wii U <> Gamecube controller ook op de Switch?
Ja
wes- schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:53:

Maar voor nieuwelingen zou het geen overbodige luxe zijn om een handleiding erbij te geven (heb er zojuist 1 online gevonden: https://kotaku.com/super-...ith-a-manual-s-1830808885 )
https://www.bol.com/nl/p/...DQCcBNNA.1.5.ProductTitle

StrongArmLance wijzigde deze reactie 07-12-2018 12:17 (54%)

#vote

• JackAvery
Epiloque schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:51:
Voor veel mensen die al langer Smash spelen is dit een gevalletje muscle memory. Als je een nieuwe speler bent, is de pro controller een veel ergonomischere oplossing.

Zelf wil ik wel een adapter omdat ik toch al GC controllers heb en zo gemakkelijk iedereen een 'echte' controller kan geven, maar ik hoor in verschillende winkels signalen dat de first-party adapter pas eind december zou uitkomen of zelfs gecancelled is voor Europa. Ik haal gewoon een third party adapter dus denk ik.
Edit: NintendoLife berichtte blijkbaar vorige maand dat in de UK de adapter tot mei 2019 uitgesteld is wegens productieproblemen. Dan speculeer ik dat Benelux hier ook last vanh eeft?

Als er iemand die 8bitdo wireless adapter al heeft voor de GC controller, feel free om je impressies te delen! De enige 'preview' die ik al gezien heb is deze post op ResetERA, die erg positief klonk.

JackAvery wijzigde deze reactie 07-12-2018 13:32 (12%)

• energydrank
  • Laatst online: 12-04 10:43

energydrank

Sorry, Niet thuis!

StrongArmLance schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 11:54:
[...]

De knoppen layout van ABYX is naar mijn mening de beste, kan ook zijn omdat ik het gewend ben, maar bij de gamecube hoef ik mijn duim niet te verplaatsen, maar enkel te drukken op de kleine b, de grote a, of de anders gevormde x. Bij de Pro Controller zijn de knoppen even groot en ik kan ze niet onderscheiden zonder te kijken en daar heb ik het lastig mee.
Komt ook wel met de tijd dat je aan de controller gewent raakt.

Mijn Copy van smash ligt gelukkig thuis ook al op me te wachten! nu alleen nog tot Februari wachten tot ik m kan spelen :P en zelfs dan heb ik nog een paar games die ik eerst wil spelen en wordt dit wss de game die ik ga spelen op feestjes en/of in de bus/trein :)

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

energydrank schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:24:
[...]

Komt ook wel met de tijd dat je aan de controller gewent raakt.

Mijn Copy van smash ligt gelukkig thuis ook al op me te wachten! nu alleen nog tot Februari wachten tot ik m kan spelen :P en zelfs dan heb ik nog een paar games die ik eerst wil spelen en wordt dit wss de game die ik ga spelen op feestjes en/of in de bus/trein :)
Haha ik hoop het :)
Gaat wel elke keer iets beter, maar het is nog niet optimaal. Moet zeggen dat ik wel echt clueless ben met sommige fighters, zoals Inkling, terwijl ik die best gruwelijk vind. Ik kan alleen nog echt goed met Donkey over weg. Ja, en Kirby, want die speel ik al sinds ik een jochie ben.

#vote

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004

ye-roon

knaak

Nu Joker is aangekondigd en Regi die na afloop zegt dat de volgende characters echt dingen zijn die we nooit verwachten. Is 2B een optie? Nier: Automata muziek in smash <3. Of misschien gek idee, Thrall van warcraft. Ik ben wel benieuwd :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

ye-roon schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:47:
Nu Joker is aangekondigd en Regi die na afloop zegt dat de volgende characters echt dingen zijn die we nooit verwachten. Is 2B een optie? Nier: Automata muziek in smash <3. Of misschien gek idee, Thrall van warcraft. Ik ben wel benieuwd :)
Tracer van Overwatch? :P
Of Sylvanas! :P

Zou wel vet zijn, maar persoonlijk hoop ik toch echt op Goku ofzo haha

• corset
  • Laatst online: 20-04 19:04
net gekocht :) alleen wordt dit dus m'n eerste smash game en geen idee waar te beginnen :+ Iemand tips? ideeën?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 05:48
corset schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:51:
net gekocht :) alleen wordt dit dus m'n eerste smash game en geen idee waar te beginnen :+ Iemand tips? ideeën?
Ja. Meer controllers kopen, vrienden uitnodigen en de deur het hele weekend niet van het slot halen.

• Akaendra
  • Laatst online: 19-04 11:02
Goku zal niet zo vlug gebeuren.
Iedereen anders :D

Zal me niet verbazen als ze een Undertale character toevoegen, geloof dat Toby Fox wel wat hints heeft gedropt ook, zeker in Delta Rune :P

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004

ye-roon

knaak

lolgast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:51:
[...]

Ja. Meer controllers kopen, vrienden uitnodigen en de deur het hele weekend niet van het slot halen.
precies dit.

Morgen gaat het los, dus ik mag vandaag helaas nog niet spelen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Fylax
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 01-04 16:19
Hoi dit is mijn eerste smashgame, ik vind het springen met Y en X nogal vreemd aanvoelen, dus heb dat aangepast naar B. Is dat erg/raar?

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fylax schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 14:06:
Hoi dit is mijn eerste smashgame, ik vind het springen met Y en X nogal vreemd aanvoelen, dus heb dat aangepast naar B. Is dat erg/raar?
Nee hoor, speel hoe je wilt, het gaat erom dat jij er soepel mee kan spelen. Springen op B klinkt ook niet heel onlogisch.

#vote

• Bintzak
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-04 18:14
R4m0n_46 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:56:
Heb de Smash Switch bundel gekocht, dus vanavond na lange tijd eindelijk wat potjes spelen.

Met 2 maten van me vanavond eens kijken hoe het bevalt, zin in!
Laat ze maar even oefenen voordat je tegen hun gaat, is even wennen de knoppen.

Heb al een DS4 controller mogen vervangen door fanatieke vrienden(street fighter) en die van de switch is nog duurder.

• energydrank

energydrank

Sorry, Niet thuis!

lolgast schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 13:51:
[...]

Behalve voor de pizza! (of wat je dan ook besteld hebt :P)

Ik hoop persoonlijk echt niet dat er ook maar iets van undertale in Smash komt, veel te overhyped die game IMO. maar om nu mn mening over dat spel te geven is nogal offtopic :P

• Joetje079
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 05:27
Wat is de beste mode om mee te beginnen als Smash noob? Dit is de eerste keer dat ik een Smash speel en ik vind het allemaal vrij overweldigend eigenlijk ;)

[PSN: Youri079] [Steam: Joet079] [Uplay: Joetje079]

• jori040
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 00:51
Joetje079 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:05:
Wat is de beste mode om mee te beginnen als Smash noob? Dit is de eerste keer dat ik een Smash speel en ik vind het allemaal vrij overweldigend eigenlijk ;)
Gewoon lekker de SP modus in duiken en wat personages leren kennen.Classic-mode & World of Light zijn daar geschikt voor.

Sowieso is er tov Smash WiiU nu gelukkig ook meer te doen voor de SP gamer.

Samsung UE43KS7500 | Xbox One X | PS4 Pro | Switch

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vandaag is de fysieke versie bij mij binnen gekomen. Ik heb de coins geclaimed en zou een mail krijgen van Nintendo met daarin een downloadcode voor Pyrhanna Plant. Echter heb ik nog geen code per e-mail gekregen. Iemand hier die weet hoe het zit?

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Het was je niet opgevallen dat piranha plant pas in februari uit komt?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Dit wordt sinds Melee de eerste smash die ik weer oppak. Merkte wel op First Look dat het nogal wennen is qua snelheid. Dat of dit spel leent zich niet zo goed voor een joycon. Dat of ik ben gewoon de gamecube controller gewend of ik moet er gewoon weer inkomen. Bedoel tis 16 jaar sinds ik Smash voor het laatst fanatiek speelde op de gamecube :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True