[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:47:
Iemand ervaring met de Fortnite Deep Freeze bundle?
We spelen Fortnite al een tijdje en hebben nu deze bundle aangeschaft. In deze bundle zitten 2 codes.
1. Deep Freeze redemption code
Deze werkt en geeft je een sneeuw pakje en 1000 vbucks
2. Battle pass
Deze krijgen we niet aan de praat. Als je deze in de eshop invoert krijg je de download van de game fortnite te zien en bij downloaden heeft ie aan dat de game al is geinstalleerd

Of is die 2e code alleen de Fortnite download en moet ik die battle pass op de achterkant van de code meer als reclame zien?
Ik ken de details niet maar omdat niemand anders je helpt.

Die Battle Pass is zeker geen reclame! Is ongeveer een tientje waard en geeft je toegang tot extra challenges in een seizoen. Hoe je die claimed via je switch weet ik niet maar vermoet dat dat bij Epic zelf moet en niet via de eShop. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Iemand die weet of je de toetsen kunt remappen op de joycons of pro controller? De wisseling tussen PS4 en Switch is niet handig qua springen/bevestigen en terugtoets.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Er is een goede kans dat Radiant silvergun naar de Switch komt.

It’s only one of the best shmups ever....

Come on!!!

-

Waar the fuck blijft Cave :(

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 05-12-2018 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34
Jorgen schreef op woensdag 5 december 2018 @ 02:55:
Iemand die weet of je de toetsen kunt remappen op de joycons of pro controller? De wisseling tussen PS4 en Switch is niet handig qua springen/bevestigen en terugtoets.
Nee, dat kan niet. In het westen is het trouwens de PlayStation die de confirm/cancel knoppen heeft omgedraaid. Als je een Japanse PlayStation hebt is X cancel en O confirm. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Sinterklaas heeft ons (afgelopen weekend :P ) al verrast met Monster Hunter Generations Ultimate, Pokémon:Eevee en ARMS ... daarnaast had ik nog Diablo waar ik vrij veel mee bezig ben, zijn ze me hier op GoT aan het overhalen om Warframe te spelen op de Switch, heb ik nóg een backlog waar je u tegen zegt, moet ik me nog kwalificeren voor het Overwatch seizoen op de PS4, heb ik een grote(re) TV gekocht met HDR dus kan ik extra genieten van Horizon:Zero Dawn op de PS4 en The Witcher, wacht Hollow Knight nog op me om maar te zwijgen over Dark Souls....

Zucht...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DigitalExcorcist Heerlijk hè? First World Problems... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Heb mijn switch weer de deur uit gedaan. Ik kwam van een PS4 af met het idee dat een switch deze console zou kunnen vervangen. Uiteindelijk ben ik daar toch een beetje teleurgesteld in geraakt.

Qua games is de lineup tot nu, voor mij redelijk bedroevend. De First party nintendo games hebben mij niet echt kunnen boeien. Third party games zijn voornamelijk 2d platformers of games waarbij de switch naar mijn gevoel net niet krachtig genoeg is om deze echt goed te kunnen draaien (doom, wolfenstein).

Heb me eigenlijk nog het meest vermaakt met Diablo, Southpark en Deadcells. Maar, de eerste 2 had ik eigenlijk al gespeeld en Deadcells is ook op andere platformen beschikbaar. Op basis van de lineup van games die nog komen gaat eigenlijk maar besloten dat het aanbod niet geheel past bij mijn wensen en ik beter af ben met een non-nintendo console.

[ Voor 6% gewijzigd door lasharor op 05-12-2018 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Jorgen schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:51:
@DigitalExcorcist Heerlijk hè? First World Problems... ;)
Haha.. yep.. maar ik moet zeggen, een vrouw die minstens zo gek op gamen is als jezelf helpt wel enorm hoor. Ben blij dat ik niet de enige thuis ben met gamen als favoriet tijdverdrijf.

Uiteraard heb ik Smash Bros óók ge-preordered... had nog niet genoeg te doen....

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@lasharor Nintendo consoles zijn de laatste generaties eigenlijk ook gepositioneerd als console voor erbij.
Ikzelf ben Nintendo fan en koop eigenlijk specifieke games ook wel zonder er over na te denken. Met de Switch kan ik de keuze maken of ik iets portable wil spelen of niet. Daarnaast buiten de Xbox One hebben we alle consoles in bezit en een aardig goede game pc.
Shooters op de pc, de rest kan prima op de spelcomputers en dan uiteraard nog de Nintendo IP's.

Maar kan het me best voorstellen overigens dat je van een koude kermis thuis komt, maar voor mij is het dan toch de hoofd console op het moment en is de rest voor erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Arunia schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:10:
@lasharor Nintendo consoles zijn de laatste generaties eigenlijk ook gepositioneerd als console voor erbij.
Ikzelf ben Nintendo fan en koop eigenlijk specifieke games ook wel zonder er over na te denken. Met de Switch kan ik de keuze maken of ik iets portable wil spelen of niet. Daarnaast buiten de Xbox One hebben we alle consoles in bezit en een aardig goede game pc.
Shooters op de pc, de rest kan prima op de spelcomputers en dan uiteraard nog de Nintendo IP's.

Maar kan het me best voorstellen overigens dat je van een koude kermis thuis komt, maar voor mij is het dan toch de hoofd console op het moment en is de rest voor erbij.
Met de huidige stand van zaken wordt de Switch meer en meer een 'primaire' console. Tuurlijk, het kost nog wat meer dan een PS4 en Xbox, maar is vooral portable als uniek verkoopargument. En games als Warframe, Fortnite, Doom, Wolfenstein, FIFA (ook al mis je de story mode), Dark Souls, Xenoblade 2 (2nd party weliswaar) Hollow Knight tonen aan dat je prima volwassen 3rd party games kan draaien op die machine. Als ik tenminste even naar m'n eigen collectie games kijk.. :)

Nintendo moet het voorál van zijn eigen games hebben, dat klopt. En dat doen ze als geen ander. Maar meer en meer lijkt het een prima alternatief voor 'grote' consoles te zijn. Wel missen 'we' games als Horizon, Uncharted, God of War - dát soort titels. Maar er is genoeg moois dat weer niet op de Xbox en PS4 verschijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
lasharor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:55:
Heb mijn switch weer de deur uit gedaan. Ik kwam van een PS4 af met het idee dat een switch deze console zou kunnen vervangen. Uiteindelijk ben ik daar toch een beetje teleurgesteld in geraakt.

Qua games is de lineup tot nu, voor mij redelijk bedroevend. De First party nintendo games hebben mij niet echt kunnen boeien. Third party games zijn voornamelijk 2d platformers of games waarbij de switch naar mijn gevoel net niet krachtig genoeg is om deze echt goed te kunnen draaien (doom, wolfenstein).

Heb me eigenlijk nog het meest vermaakt met Diablo, Southpark en Deadcells. Maar, de eerste 2 had ik eigenlijk al gespeeld en Deadcells is ook op andere platformen beschikbaar. Op basis van de lineup van games die nog komen gaat eigenlijk maar besloten dat het aanbod niet geheel past bij mijn wensen en ik beter af ben met een non-nintendo console.
Ja herkenbaar, ik heb dan nog mijn gamepc als alternatief. Je moet echt van de bekende Nintendo games houden om de aanschaf van een Switch te kunnen 'terugverdienen/verantwoorden' of accepteren dat het een apparaat is voor 'erbij'.

Zo speel ik voornamelijk alleen met mijn vriendin wat mario kart en mario party en wacht ik zelf nog op smash die ik wel wat meer verwacht te spelen.

Maar bijv Oddysey en Zelda konden mij amper boeien, ik heb er gewoonweg het geduld niet (meer) voor of ik ben teveel verwend met games als Skyrim en Assassins Creed, geen idee.

Waar ik trouwens ook moeite mee blijf hebben bij de Switch, wat zich voornamelijk uit tijdens het spelen van Zelda, is het feit dat de rechterknop als OK knop wordt gezien en aangezien ik PS1, PS2 en PS3 altijd heb gebruikt blijf ik daar maar de grootste moeite mee houden, de hele knoppen samensteling blijft voor mij onlogisch aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:51:
[...]
Waar ik trouwens ook moeite mee blijf hebben bij de Switch, wat zich voornamelijk uit tijdens het spelen van Zelda, is het feit dat de rechterknop als OK knop wordt gezien en aangezien ik PS1, PS2 en PS3 altijd heb gebruikt blijf ik daar maar de grootste moeite mee houden, de hele knoppen samensteling blijft voor mij onlogisch aanvoelen.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik speel al mijn hele leven op PC en Nintendo consoles / handhelds. Op PC speel ik met toetsenbord en muis, en dan zijn non-Nintendo controllers (op de XBOX en PlayStation) juist onwennig. Dat is één van de redenen waarom ik die systemen veel minder gebruik dan de Switch.

En de controller indeling van B - A (zoals op de Switch) is eigenlijk al gemeengoed op alle Nintendo systemen sinds de NES.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 09:41

Megalodon86

Enzyme X

[...]

Dat heb ik dus precies andersom, PS4 was mn eerste sony, daarvoor xbox en zo'n beetje alle Nintendo's gehad. Ik heb nu een PS4, Switch en PC en kom echt tijd tekort. Switch is dan toch wel het fijnst omdat ik die lekker op de bank erbij pak, terwijl vrouwlief netflix kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:03:
[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik speel al mijn hele leven op PC en Nintendo consoles / handhelds. Op PC speel ik met toetsenbord en muis, en dan zijn non-Nintendo controllers (op de XBOX en PlayStation) juist onwennig. Dat is één van de redenen waarom ik die systemen veel minder gebruik dan de Switch.
Ja klopt dat heb ik ook hoor. Ik doelde meer op spellen zoals red dead redemption 2, gran turismo. Nu moet ik wel zeggen dat ik bijv GTAV toen op PS3 heb gespeeld puur en alleen omdat die pas veel later op de PC uit kwam. Skyrim was dacht ik ook eerst alleen op consoles beschikbaar, vandaar ook op PS3 gespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:32
Hier altijd al een PC+Nintendo persoon geweest. Ik kan me niet vinden in het idee van een "bedroevende" line-up, er is voor ieder wat wils, maar als het grootste deel van je smaak bij het aanbod van een andere console of AAA gaming ligt, is het gewoon een goede keuze om die over een Switch te kiezen. Het is vaak ook een vraag van hoeveel tijd je spendeert aan de hobby. Gezien dat bij mij beperkt is, zit ik sowieso met een backlog. Als er enkele maanden niks uitkomt wat me interesseert, heb ik eigenlijk dus weinig te klagen.
Zelf blijf ik een voorstander van meerdere devices te hebben zodat je alles eens kan proberen, maar je financiën moeten dit ook toelaten.

Wat het wennen aan layouts betreft: stoort mij absoluut niet eigenlijk noch op PS noch op Nintendo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:10:
Dat is het voor mij wel. Kan ook prima toe met de drie games: Zelda, Mario Kart en SSBU. Voor de PS4 heb ik games die ik niet wil missen (Uncharted, God of War, Horizon) Voor de XBOX eigenlijk alleen Forza maar dat kan ook op de pc. En voor de switch dus de Nintendo titels. Omdat ik de PS4 als eerste in huis had staan functioneert die als hoofdconsole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 22:19:
[...]

Ik ken de details niet maar omdat niemand anders je helpt.

Die Battle Pass is zeker geen reclame! Is ongeveer een tientje waard en geeft je toegang tot extra challenges in een seizoen. Hoe je die claimed via je switch weet ik niet maar vermoet dat dat bij Epic zelf moet en niet via de eShop. Succes!
Bedankt maar helaas.. volgens de instructie op het kaartje moet het ook via de eshop.
Enige wat ik nog kan proberen is om Fortnite te verwijderen en dan via de code uit de eshop opnieuw te downloaden... anders maar een case openen bij nintendo/epic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

[...]

Ja herkenbaar, ik heb dan nog mijn gamepc als alternatief. Je moet echt van de bekende Nintendo games houden om de aanschaf van een Switch te kunnen 'terugverdienen/verantwoorden' of accepteren dat het een apparaat is voor 'erbij'.

Zo speel ik voornamelijk alleen met mijn vriendin wat mario kart en mario party en wacht ik zelf nog op smash die ik wel wat meer verwacht te spelen.

Maar bijv Oddysey en Zelda konden mij amper boeien, ik heb er gewoonweg het geduld niet (meer) voor of ik ben teveel verwend met games als Skyrim en Assassins Creed, geen idee.

Ik had eigenlijk exact hetzelfde. De party games zijn best leuk, zeker als je met meerdere personen speelt. Heb me dan ook prima kunnen vermaken met Mariokart, 1-2 switch, uncooked en dat spel met die blokjes (ben de naam kwijt). Daarbuiten is de line-up voor mij inderdaad niet zo sterk.

Ongeveer hetzelfde gevoel had ik bij Mario en Zelda. Alhoewel het beiden prima games zullen zijn had ik toch het idee dat vergelijkbare titels op de PC/andere consoles eigenlijk een betere ervaring bieden. Mario had ik naar mijn gevoel al vaak gespeeld en was weinig vernieuwend en ook zelde kan mij eigenlijk niet zoveel boeien.

I don't know. Jammer dat de games mij boeien. Qua console/formfactor(afgezien van de ietwat kleine joycons) vind ik het echt een topding. Het blijft jammer dat het niet genoeg power heeft voor de third party games die nu uitkomen op andere consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
@lasharor moet je voor de grap Warframe eens checken. Voicechat, enorm diep en draait briljant. En gratis..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
@lasharor : ik begrijp niet hoe mensen Breath of the Wild niet innoverend kunnen vinden. Wat mij betreft is dat spel een masterclass in wereld design. Wat mij namelijk het meeste stoort in open world games als The Witcher 3 (topspel verder trouwens) en Assassin's Creed zijn de duizend icoontjes die elk gevoel van exploratie doen smelten met de zon...
Maar ik begrijp wel dat niet iedereen de manier waarom BOTW open world doet, evenveel bevalt. Verschillende smaken enzo :)
Chaser2600 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:09:
[...]

Bedankt maar helaas.. volgens de instructie op het kaartje moet het ook via de eshop.
Enige wat ik nog kan proberen is om Fortnite te verwijderen en dan via de code uit de eshop opnieuw te downloaden... anders maar een case openen bij nintendo/epic
Volgens de beschrijving in de winkels bevat de Deep Freeze bundle geen battle pass.

Ik heb dit zelf ook moeten googlen, maar ik denk dat de code op de achterkant van dat "battle pass" kaartje niet dient om een battle pass te krijgen, maar enkel om mensen de client te helpen downloaden. De Deep Freeze bundle heeft 1000 vbucks, waarmee je bijvoorbeeld de pass kan kopen. Het kaartje is dus waarschijnlijk reclame? Ik begrijp de verwarring zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

lasharor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 12:22:
[...]

Ik had eigenlijk exact hetzelfde. De party games zijn best leuk, zeker als je met meerdere personen speelt. Heb me dan ook prima kunnen vermaken met Mariokart, 1-2 switch, uncooked en dat spel met die blokjes (ben de naam kwijt). Daarbuiten is de line-up voor mij inderdaad niet zo sterk.
Mocht iemand willen weten wat het spel met die blokjes is; ik gok Death Squared. Daarnaast zijn leuke couch co-op games nog; Ultimate Chicken Horse, Rocket League, Donkey Kong en Astro Bears (vaak slechts 1 euro). Ik vind ook Golf Story leuk om tegen elkaar te spelen.

Zat er wel hetzelfde in verder; niet heel erg vermaakt met Zelda, niet zoveel als ik dacht in ieder geval. Uiteindelijk wel heel veel met Odyssey, vooral post-game. Mario + Rabbids bleek een schot in de roos, en DK TCF is mijn favoriet tot nu toe. Kijk ook uit naar die andere Wii U remaster (zucht) New SM Bros U. Deluxe

[ Voor 23% gewijzigd door StrongArmLance op 05-12-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
[...]

Haha echt irritant idd.. Ik druk ook regelmatig op het onderste knopje (X bij PS) en dan ben ik opeens weer een stapje terug i.p.v. verder haha. 8)7

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

En toch is dat al 30 jaar de normale configuratie haha. In Japan schijnt Playstation dat wel gewoon "goed" te doen trouwens. Voor mij is het juist andersom irritant, en sommige games hebben het dus zo. Dark souls bijvoorbeeld. Enkele deaths waren daaraan te danken..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:16
Avond,

gebruikt er iemand Ugreen kabeltjes om de switch te laden in de auto? of is dit af te raden.
Ugreen Aliexpress

bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Rohit schreef op woensdag 5 december 2018 @ 15:59:
[...]

Haha echt irritant idd.. Ik druk ook regelmatig op het onderste knopje (X bij PS) en dan ben ik opeens weer een stapje terug i.p.v. verder haha. 8)7
Zoals @Sméagol al terecht opmerkt is de Switch configuratie eigenlijk de oude standaard, en mijn inziens ook veel logischer: het meest rechter knopje A voor akkoord/verder, en een stapje naar links B voor terug/cancel :)

Neemt niet weg dat ik hetzelfde probleem heb door die idioten van Sony die het omgedraaid hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Zojuist Smash Bros. ultimate digitaal aangekocht zodat alles kan preloaden. Kan niet wachten!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe groot is de kans dat je op donderdagavond al je reservering kan ophalen bij bijvoorbeeld Nedgame? :+

Weet dat ze een uur eerder open zijn op vrijdag maar dan heb ik geen tijd :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
ietse schreef op woensdag 5 december 2018 @ 19:46:
Avond,

gebruikt er iemand Ugreen kabeltjes om de switch te laden in de auto? of is dit af te raden.
Ugreen Aliexpress

bedankt,
Niet met gebruik voor de switch want die koop ik binnenkort pas. Maar wel met Ugreen, top kabels voor dat geld en uitstekende naverkoop zelfs via Ali!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Touchdomex schreef op woensdag 5 december 2018 @ 22:05:
Hoe groot is de kans dat je op donderdagavond al je reservering kan ophalen bij bijvoorbeeld Nedgame? :+

Weet dat ze een uur eerder open zijn op vrijdag maar dan heb ik geen tijd :+
0.016%...

Exact.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik heb het even nagerekend en dit klopt :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:16
LOL!

Hier thuis kan de oudste meneer ook niet wachten tot het zo ver is :)

[ Voor 90% gewijzigd door remcheese op 06-12-2018 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Touchdomex , misschien gaan die kansen met 42% omhoog als je een kassabon van een andere winkel vindt die Smash al voor street date verkoopt ;)

Vannacht is het trailertijd op The Game Awards, benieuwd wat er uit de bus gaat vallen. Nintendo is sponsor van het evenement, en ook Hideki Kamiya is op het vliegtuig naar LA gespot. Dat maakt een Bayonetta 3 trailer een kanshebber... Andere geruchten zeggen dan weer dat we een Metroid 4 trailer mogen verwachten, of zelfs Metroid Prime Trilogy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:45:
@Touchdomex , misschien gaan die kansen met 42% omhoog als je een kassabon van een andere winkel vindt die Smash al voor street date verkoopt ;)
Heeft iemand een foto ervan? :+

Anders mag ik vrijdagmiddag direct uit werk op de fiets :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:16
Ik moet trouwens toegeven dat Starlink toch echt een heel leuk spelletje is voor die 35 euro die het momenteel kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:55:
games waarbij de switch naar mijn gevoel net niet krachtig genoeg is om deze echt goed te kunnen draaien (doom, wolfenstein).
Grappig, zo denk ik ook over de PS4 en Xbox one (trage consoles) :+ Mijn PS4 pro is inmiddels al weer 1 maand uitgeleend en ik mis dat trage ding echt voor geen meter. Nee PC + switch. Console gaming is alleen leuk als je geen geld/ruimte hebt voor een fatsoenlijke pc. Die 4 interessante exclusives neem je op de koop toe (of je bent zo gek als mij en koopt zo'n ding erbij voor 3 a 4 games).

Enige echte top exclusives voor mij was Persona 5 (spiderman was ook wel oke), de rest vind ik allemaal erg meh. De switch daarentegen heeft mij met games als: Mario, Zelda, Tennis, Snipperclips, Xenoblade 2 en Donkey kong toch wel kunnen overtuigen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2018 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Zojuist een mail ontvangen dat SSBU op de post is richting pakketpunt :). Morgen na het werk, als het meezit, direct na het werk maar even afhalen!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:44
Touchdomex schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:31:
[...]

Heeft iemand een foto ervan? :+

Anders mag ik vrijdagmiddag direct uit werk op de fiets :+
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2vtpoa1.jpg

zoiets? :D

[ Voor 8% gewijzigd door Sokkeh op 06-12-2018 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 09:05
Ik zie dat er hier veel gepraat word over Super Smash Bros, ik twijfel zelf nog een beetje over de game. Ben geen fan van fighters dus zal het nooit singleplayer gaan spelen, nu vraag ik me af hoe de 4player is met losse joycons. Mocht iemand dat kunnen testen laat het even weten :)

Verder ben ik zeer tevreden met de switch trouwens, heb vroeger consoles gehad maar die verkocht ik elke keer weer na een paar maanden omdat het onder deed aan gaming pc met muis en toetsenbord, maar met de switch ben ik toch elke keer weer positief over. Pokemon uitgespeeld en ondertussen al paragon 500+ op Diablo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
omfgimpro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:01:
Ik zie dat er hier veel gepraat word over Super Smash Bros, ik twijfel zelf nog een beetje over de game. Ben geen fan van fighters dus zal het nooit singleplayer gaan spelen, nu vraag ik me af hoe de 4player is met losse joycons. Mocht iemand dat kunnen testen laat het even weten :)
heb het gister even met z'n 2en gedaan met single joycons, het werkt maar is niet zo fijn als met een full controller. Neem aan dat met 4 man niet veel verschil maakt. was trouwens wel in tabletop mode en dat is toch best wel klein om alles goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stuur eens bonnetje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
Bedankt voor de reactie @Sokkeh ga hem overwegen, wellicht als er nog een aanbieding is (3voor2 oid) ga ik hem in huis halen. Voorlopig houd ik het maar bij mario kart en party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
omfgimpro schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:27:
Bedankt voor de reactie @Sokkeh ga hem overwegen, wellicht als er nog een aanbieding is (3voor2 oid) ga ik hem in huis halen. Voorlopig houd ik het maar bij mario kart en party
Ik denk dat je dan lang kan wachten. Je hoeft overigens echt niet te twijfelen aan de game, ik ben ook niet echt een liefhebber van fighters maar Super Smash is meer Party game. Er zit trouwens als het goed is deze keer ook een alleraardigste single player in.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
ph4ge schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat je dan lang kan wachten. Je hoeft overigens echt niet te twijfelen aan de game, ik ben ook niet echt een liefhebber van fighters maar Super Smash is meer Party game. Er zit trouwens als het goed is deze keer ook een alleraardigste single player in.
@omfgimpro Mario-games komen praktisch nooit in zo'n aanbieding. Misschien over een jaar of 2, 3 in de Nintendo Selects-reeks en dan 2 tientjes goedkoper. Maar dan is het nog de vraag of er online nog wel wat te doen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
DigitalExcorcist schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:41:
@omfgimpro Mario-games komen praktisch nooit in zo'n aanbieding. Misschien over een jaar of 2, 3 in de Nintendo Selects-reeks en dan 2 tientjes goedkoper. Maar dan is het nog de vraag of er online nog wel wat te doen is..
Waarbij Smash ook weer een uitzondering is omdat die games lang actief blijven. Ik ken mensen die vanaf morgen hun Wii U inruilen voor een Switch en tot vandaag gewoon online zitten te smashen op de Wii U. Zelfs het bijna 18 jaar oude Smash Melee heeft nog een levendige community (al heb je daar als Smash beginner niets te zoeken). Al zullen de komende maanden meer beginners online spelen dan over 2 jaar natuurlijk.

Op een prijsdaling kan je lang wachten. Smash Wii U is vandaag de dag nog net zo duur als bij de release en net zo duur als Ultimate en er zijn maar kleine kortingen geweest in zijn vijfjarige leven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
DigitalExcorcist schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:41:
[...]

Ik heb anders Mario Party, Mario Kart en Mario Odyssey allemaal gekocht voor ca. 30-35 euro, binnen een maand tot twee van de release.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Zelfde opinie als @Phusebox. Als je een beetje slim rondshopt, vind je van tijd tot tijd wel (fysieke) aanbiedingen in de trend van 3 voor 2 of 5 voor 3 bij Amazon of bvb Duitse/Franse ketens. Nintendo doet inderdaad weinig aan price cuts, maar sommige individuele winkels stunten wel al eens :)

@Sokkeh , zouden van die grips voor losse joycon niet helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
idd, 3 voor 2 deal is goed beuren vaak en zitten ook soms mario games / zelda tussen.

@JackAvery Denk het wel! kan het vanavond wel even proberen als ik thuis ben uit werk.het speelde opzich niet slecht je hebt alleen niet een aparte knop voor grab, dus je moet shield + a doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
@Phusebox waar heb je de games gekocht dan? Heb zelf de digitale mario kart toen uit de aanbieding maar voor de meeste games betaal ik nog de volle prijs (wellicht ook door ongeduldigheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik speelde voor het laatst Melee op de gamecube. Daarna geen smash meer gespeeld. Ultimate zal wel wennen zijn denk ik. Maar ik heb de limited bundel. Dus met gamecube controller in de handen kan ik wss meteen weer goed uit de voeten. Vond de joycons op de first look demo iig rot werken.

En die 3=2 deals zijn nice. Zo kun je BotW, Mario Kart 8 en een derde naar keuze voor 120 euro krijgen bij de Duitse MM. En zelfs die sturen op. Heb gewoon mijn Nederlands adres verduitst. Wss tref ik vanavond na het werk pokemon Go incl pokeball aan. En Ultimate is gisteren verzonden en krijg ik wss morgen bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:15

Mauz1978

Console War Veteran

Ik heb tijdens de blackfriday deals Mario Kart, Diablo en Mario Tennis gekocht voor honderd euro. Ik zocht al tijden op een manier om diablo mobiel te spelen, of iig een kloon maar dit is perfect. Ik had alleen nog geen switch hahaha. Toch overstag gegaan en de Smash Ultimate Bundle gekocht die morgen wordt geleverd. Ik heb er voorlopig totaal geen tijd voor, maar vind al berusting in het feit dat het in huis is :). (en vast wel ergens een tussenuurtje te vinden om mobiel diablo te spelen) :p...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Mauz1978 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 19:59:
Ik heb tijdens de blackfriday deals Mario Kart, Diablo en Mario Tennis gekocht voor honderd euro. Ik zocht al tijden op een manier om diablo mobiel te spelen, of iig een kloon maar dit is perfect. Ik had alleen nog geen switch hahaha. Toch overstag gegaan en de Smash Ultimate Bundle gekocht die morgen wordt geleverd. Ik heb er voorlopig totaal geen tijd voor, maar vind al berusting in het feit dat het in huis is :). (en vast wel ergens een tussenuurtje te vinden om mobiel diablo te spelen) :p...
Hier een beetje naast het net gevist. De games die ik echt wilde waren snel uitverkocht en kwamen niet meer terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
New challenger approaches:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Geen Metroid deze keer op TGA, maar wel een hoop ander nieuws. Without further ado een hoop video spam:

Nieuwe Marvel: Ulitmate Alliance, exclusief voor Switch:

Mortal Kombat XI (NSWF :p)

Sayonara Wild Heroes, a pop album video game is best uitgelegd met een video... meer info bij Gematsu

PC online actie-RPG Dauntless komt naar alle platformen in 2019. Krijgt ook cross-play.

Op 22 december komt Square met nieuws over Dragon Quest XI S

Crash Team: Ultimate racing is ook aangekondigd

En natuurlijk onze eerste guest in de Smash DLC. Zou Persona een poort krijgen...?

Edit: en nog één trailer (die niet op TGA was): Ape Out. Heeft wat weg van Hotline Miami.

[ Voor 52% gewijzigd door JackAvery op 07-12-2018 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Ik ben al eventjes Smash aan het doen, wat is deze game goed zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 09:41

Megalodon86

Enzyme X

Cool!
JackAvery schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:09:
Geen Metroid deze keer op TGA, maar wel een hoop ander nieuws. Without further ado:

Nieuwe Marvel: Ulitmate Alliance, exclusief voor Switch:

[YouTube: MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3: The Black Order - Announcement Trailer - Nintendo Switch]

Mortal Kombat XI (NSWF :p)

[YouTube: Mortal Kombat 11 – Official Announce Trailer]

Sayonara Wild Heroes, a pop album video game is best uitgelegd met een video... meer info bij Gematsu

[YouTube: SAYONARA WILD HEARTS | Reveal Trailer]

PC online actie-RPG Dauntless komt naar alle platformen in 2019. Krijgt ook cross-play.

Op 22 december komt Square met nieuws over Dragon Quest XI S

Crash Team: Ultimate racing is ook aangekondigd

En natuurlijk onze eerste guest in de Smash DLC. Zou Persona een poort krijgen...?
Vet vet vet vet vet!! De Switch blijft verrassen! MK11 óók voor Switch, MUA exclusief zelfs! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Mortal combat 11!!!!! YES!!!!!!!

Finish him!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Tiwazz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:55:
Ik ben al eventjes Smash aan het doen, wat is deze game goed zeg!
Mijn bestelling ligt in elk geval klaar :).
Helaas moet ik werken tot 17:00...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik was altijd wel fan van MK (tot versie 3 uit m'n hoofd, SNES toch?) Maar als ik dit filmpje zie wil ik er toch minder graag mee geassocieerd worden. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff wat is die store traag van Nintendo. Duurt bijna 3 uur om Smash te downloaden. Switch was leeg en zat niet in dock dus nu moet ik daar op wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Phusebox schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:04:
Pff wat is die store traag van Nintendo. Duurt bijna 3 uur om Smash te downloaden. Switch was leeg en zat niet in dock dus nu moet ik daar op wachten...
PostNL is ook niet alles :P :/

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En nu krijg ik een error en kan ik helemaal niet meer downloaden. Wat een crap zooi Nintendo. Echt waar. Daar gaat onze game avond.

En nu is mijn nauwelijks gebruikte SD kaart opeens corrupt volgens Nintendo. Ik gebruik dezelfde kaartjes al 5 jaar in diverse telefoons en nooit problemen. 80 uur in een switch en hij is kapot. Feest.

Savegames staan op de interne opslag hoop ik?

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2018 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Leuk ook die CGI ad op de frontpage. Smash launchparty 14 December.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Opnieuw smash gedownload op intern geheugen en werkt nog niet. Corrupted data. Eerst op mijn SD en nu weer op intern geheugen. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Phusebox schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 08:09:
Opnieuw smash gedownload op intern geheugen en werkt nog niet. Corrupted data. Eerst op mijn SD en nu weer op intern geheugen. Pff.
Probeer eens vanaf een andere internetverbinding de hele download opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Om alvast mezelf voor te bereiden zodra ik een Switch ga kopen... ben ik ook naar wat randapparatuur aan het kijken. Omdat het vanuit the far east wel eens weken kan duren voordat het er is, wil ik daar alvast het e.e.a. bestellen. In dit topic veel tegen gekomen; screen protectors en een greep voor de handheld zodat deze lekkerder in de hand ligt.

Ben zelf fan van SSB, dus wellicht een 'pro' controller. Zijn hier wat leuke China varianten van om uit te proberen? En verder nog tips voor bv. joy con grips? Of zijn deze allemaal wel zo'n beetje hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha ik ben hier te oud voor. Volg totaal niet wat er op het scherm gebeurt met smash. Kom niet eens voorbij het tweede gevecht in Story mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Must haves voor de Switch? Singleplayer en Multiplayer? En met MP bedoel ik dan couch multiplayer, mij kan Nintendo Online niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:18
Iemand al aan de slag met de atelier reeks voor de Switch? Wat zijn jullie mening over deze reeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:16
sassymousasi schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:26:
Must haves voor de Switch? Singleplayer en Multiplayer? En met MP bedoel ik dan couch multiplayer, mij kan Nintendo Online niet bekoren.
heel erg vermaakt met hollow knight en shovel knight :D
staat geregeld in de sale ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ietse op 08-12-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 21:57

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

SteamWorld Dig 2 is een aanrader voor een leuk prijsje! :*)
En de AAA titels zoals Zelda, Mario (Kart) zijn uiteraard ook goed te pruimen...

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan ik als ik nu een maand online neem mijn save games backuppen en dan als ik een nieuwe SD kaart heb deze terugzetten? Aangezien mijn SD kaart kapot is en retour moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Phusebox je saves staan op het interne geheugen. Dus dat heeft op dit moment niet echt iets met je sd te manen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
.. Multiplayer? En met MP bedoel ik dan couch multiplayer, mij kan Nintendo Online niet bekoren.
Towerfall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arunia schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:36:
@Phusebox je saves staan op het interne geheugen. Dus dat heeft op dit moment niet echt iets met je sd te manen. ;)
Ah top. Dan kan ik deze formatteren en opsturen en dan binnenkort alles opnieuw downloaden. Maar meteen 200GB genomen.

Al lang geen smash meer gespeeld maar krijg je alleen nieuwe characters door die "a new for" has appeared te winnen? Ik heb er nog geen 1 kunnen winnen namelijk. Vroeger was dat toch allemaal easy peasy... Vind de controls ook echt ruk.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2018 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Overcooked valt niet te onderschatten voor couch coop :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@JackAvery Komt ie weer: "en je relatie". :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Phusebox schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 20:42:
[...]

Ah top. Dan kan ik deze formatteren en opsturen en dan binnenkort alles opnieuw downloaden. Maar meteen 200GB genomen.

Al lang geen smash meer gespeeld maar krijg je alleen nieuwe characters door die "a new for" has appeared te winnen? Ik heb er nog geen 1 kunnen winnen namelijk. Vroeger was dat toch allemaal easy peasy... Vind de controls ook echt ruk.
Ik kan je aanraden om te beginnen met Kirby en als je die redelijk onder controle hebt (je verslaat de uitdagers vrij gemakkelijk) pas te wisselen en andere karakters te zoeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Sommige multiplayer games zijn nu eenmaal een risico ;) net zoals bvb Monopoly...

Voor de verzamelaars:
-Limited Run Games kondigt een fysieke versie van indie-topper Celeste aan. Enkel te bestellen op hun website in januari, wees er op tijd bij.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dt6p6TyUUAAGeLu?format=jpg&name=medium

Merge Game komt met een collectors edition van Darkest Dungeon. Enkel het spel met alle DLC wordt 30 euro, maar er is ook een versie met bvb een soundtrack en comic book, deze zal 50 kosten. De editie is vanaf hun website te pre-orderen in de zeer nabije toekomst.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1366/2939/files/Darkest_Dungeon_Collectors_Edition_Switch_open_box_grande.png?v=1544091718

[ Voor 42% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2018 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ph4ge schreef op zondag 9 december 2018 @ 10:30:
[...]

Ik kan je aanraden om te beginnen met Kirby en als je die redelijk onder controle hebt (je verslaat de uitdagers vrij gemakkelijk) pas te wisselen en andere karakters te zoeken.
Wat is vrij gemakkelijk? CPU op 3 bij normale Smash mode of wanneer ik de 'story' doe moet ik met itensiteit al richting de 1.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Phusebox schreef op zondag 9 december 2018 @ 11:58:
Wat is vrij gemakkelijk? CPU op 3 bij normale Smash mode of wanneer ik de 'story' doe moet ik met itensiteit al richting de 1.5...
Lastig om te zeggen wanneer. Je moet in ieder geval het terugkomen beheersen, incl up special. Dat is bij Kirby het makkelijkst. Dan ga je niet meer onnodig dood en kan je waarschijnlijk al veel sterkere tegenstanders aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• regird
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-08 14:00
MiAnVaSa schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 17:39:
Iemand al aan de slag met de atelier reeks voor de Switch? Wat zijn jullie mening over deze reeks?
Ik zelf heb deze spellen niet op de Switch gespeeld maar wel op de Ps3. Degene die nu net zijn uitgekomen is de Arland serie en zijn rereleases van een deluxe versie die ooit op de vita zijn uitgekomen. Ik kan dus niks zeggen over hoe het spel runt op de Switch maar ik neem aan dat het beter zal zijn dan op de Vita. Het zijn zoals je verwacht JRPG maar ze zijn anders dan red de wereld van de ondergang.

Als je misschien ooit is anime hebt gekeken kan je het vergelijken met "Slice of Life"anime. Je bent dus in het begin een simpele alchemist die kleine klusjes doet. Maar er gebeurd iets in het koninkrijk waardoor je jezelf meer moet ontwikkelen dan alleen wat kleine klusjes.

Het belangrijkste verschil met een standard RPG is het Craft systeem en wat de spellen voor mij zo leuk maakt. Je moet dus materiaal verzamelen om je opdrachten te volbrengen, de bevolking te helpen en om te battelen. Je kan wel gewoon ook zonder zelfgemaakte items vechten tegen gewonen vijanden maar tegen eindbazen ga je het denk ik dan niet redden. Hoe meer opdrachten je voltooid hoe meer delen van de wereld map je unlocked hoe betere items je kan craften en hoe uitdagender de opdrachten/vijanden etc worden.

Ook heeft de Arland serie wat in de nieuwere delen eruit is gehaald deadlines. Je hebt dus een 3tal maanden om een opdracht te volbrengen. Als je naar het strand deel van de map wilt gaan kost dat 1 dag om te lopen als je daar op het strand rondloopt kost het ook per x minuten een dag etc. Vele mensen houden er niet van als je niet veel tijd hebt maar persoonlijk vond ik de deadlines heel erg ruim dus ik ben dan een maand a 2 maanden bezig om de opdracht te voldoen en heb dan nog een maand vrij om gewoon beetje te experimenteren met mijn alchemie en mij klaar te maken voor de volgende opdracht.

Ik zelf vond het zeer vermakelijke games maar na Ayesa ( 1 game na de arland serie) vond ik de serie een beetje achteruit gelopen. Alles is veel meer versimpelt je hebt geen deadlines meer. De art en de story vond ik ook persoonlijk minder worden daarom heb ik de nieuwere series niet meer geprobeerd maar diegene die net op de Switch zijn uitgekomen in de trilogie Atelier Rorona/Totori/Meruru zijn zeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Van de goedheiligman heb ik ook een Switch gekregen. Eens kijken of het een beetje leuk is om met mijn gezin (zoontje van 3 en dochter van 6) wat laagdrempelige spelletjes te spelen. Mario Party is voor mijn zoontje nog best lastig. We hebben er ook een Labo setje bij, daar binnenkort maar eens mee gaan knutselen met mijn dochter :)

Wat me wél ontzettend tegenvalt is het bereik van de joycons. Ik had de Switch achter mijn TV gezet, maar vanaf de bank heb ik al elke keer het probleem dat de verbinding wegvalt. En nee, mijn huiskamer is geen paleiszaal van een paar honderd vierkante meter. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
posttoast schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:18:
Van de goedheiligman heb ik ook een Switch gekregen. Eens kijken of het een beetje leuk is om met mijn gezin (zoontje van 3 en dochter van 6) wat laagdrempelige spelletjes te spelen. Mario Party is voor mijn zoontje nog best lastig. We hebben er ook een Labo setje bij, daar binnenkort maar eens mee gaan knutselen met mijn dochter :)

Wat me wél ontzettend tegenvalt is het bereik van de joycons. Ik had de Switch achter mijn TV gezet, maar vanaf de bank heb ik al elke keer het probleem dat de verbinding wegvalt. En nee, mijn huiskamer is geen paleiszaal van een paar honderd vierkante meter. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hier ook, stond in een open kastje onder m'n TV, maar dat werkt gewoon telkens niet. Dus nu haal ik hem maar uit het kastje als we willen spelen :X

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
DennusB schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:22:
[...]

Hier ook, stond in een open kastje onder m'n TV, maar dat werkt gewoon telkens niet. Dus nu haal ik hem maar uit het kastje als we willen spelen :X
Wat suf zeg... Nou ja, dat wordt dus een langere HDMI- en voedingskabel regelen :/

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:16

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Probleem is waarschijnlijk eerder de TV die er tussen staat of een ander apparaat die stoort. De joycons zijn via Bluetooth verbonden met de Switch en hoewel ze niet de meeste krachtige antennes hebben is onder normaal omstandigheden 10 meter geen probleem. De kans is dus groter dan het probleem iets anders.

Eventueel kan je nog je Joycon firmware update (sluit ze aan op de Switch en zoek naar "Controllers updaten" in het menu). Er was namelijk wel een probleem met de joycons bij de release van de Switch (meer dan een jaar geleden) maar dat ging om 1 joycon (ik geloof rechter).

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik gebruik 'm meestal met een monitor op m'n bureau maar m'n TV-dock hangt achter mijn tv en dat levert bij mij geen problemen op.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ph4ge schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:35:
[...]

Lastig om te zeggen wanneer. Je moet in ieder geval het terugkomen beheersen, incl up special. Dat is bij Kirby het makkelijkst. Dan ga je niet meer onnodig dood en kan je waarschijnlijk al veel sterkere tegenstanders aan.
Pff Nu al 12 challengers op rij verloren. Telkens door 1 move van hen waardoor ik in 1x dood ben. Heb CPU al op 1 staan....

De optie om ze opnieuw te doen vindt ik niet in het menu. 8 uur gespeeld en 2 characters unlocked :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Phusebox schreef op zondag 9 december 2018 @ 19:27:
[...]

Pff Nu al 12 challengers op rij verloren. Telkens door 1 move van hen waardoor ik in 1x dood ben. Heb CPU al op 1 staan....

De optie om ze opnieuw te doen vindt ik niet in het menu. 8 uur gespeeld en 2 characters unlocked :x
Het klinkt alsof je of de recovery nog niet onder de knie hebt. Misschien kan je beter tips vragen in het smash topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ph4ge schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:33:
[...]

Het klinkt alsof je of de recovery nog niet onder de knie hebt. Misschien kan je beter tips vragen in het smash topic.
Ah dat topic had ik nog niet ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Mijn eerste paar joycons: linker is wat zwakker dan de rechter, jouw usecase zou vrij zeker problemen geven
Mijn tweede paar joycons: kan ik op 5~8m afstand zonder problemen gebruiken, ook uit een andere kamer :)
Mijn pro controller: werkt "overal" ;)

Het is een beetje geluk hebben met de joycons. Ik zou niet aanraden om de Switch achter de TV te zetten als je dergelijke problemen hebt. De joycons hebben relatief zwakke antennes.
Phusebox schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:34:
[...]

Ah dat topic had ik nog niet ontdekt.
Een laatste reply hier: als je in het hoofdmenu ZR drukt, kan je in het help menu een hoop tutorials vinden die je allerlei moves en technieken kunnen leren.

Het belangrijkste wat je ooit in Smash moet leren is springen. Je kan overal, zelfs in de lucht, aan een jump en een double jump beginnen; en de meeste karakters hebben een B+up move die ook als 'recovery' dient. Als je naar beneden valt, kan je dus Jump>double Jump>B+up doen voor maximaal terug te komen.

Anyway, ik raad je aan in het Smash topic meer advies te vragen :)

[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
double post, sorry

[ Voor 95% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2018 21:24 . Reden: double post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Ik heb nu mk8 gekocht. Maar is het zo dat ik singleplayer online alleen op mijn account kan doen (daar zit een online lidmaatschap op) en mijn vriendin op haar account niet? Moet ze daar dan ook nog een lidmaatschap voor hebben? Ik weet dat ze met mij kan spelen als we split screen multiplayer doen. Maar dan kan ze dus niet alleen online? Hmm....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
JackAvery schreef op zondag 9 december 2018 @ 07:07:Merge Game komt met een collectors edition van Darkest Dungeon. Enkel het spel met alle DLC wordt 30 euro, maar er is ook een versie met bvb een soundtrack en comic book, deze zal 50 kosten. De editie is vanaf hun website te pre-orderen in de zeer nabije toekomst.

[Afbeelding]
Losse Switch kopie is €35 overigens, had zelf interesse in de Vita of Switch kopie dus vandaar.

Te pre-orderen vanaf aankomende vrijdag, verzendkosten binnen de EU zijn ongeveer €10 tracked and signed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Na twijfelen toch maar overstag gegaan. Smash is onderweg naar mijn brievenbus (en mij) :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:21
overdoseh schreef op zondag 9 december 2018 @ 22:18:
Ik heb nu mk8 gekocht. Maar is het zo dat ik singleplayer online alleen op mijn account kan doen (daar zit een online lidmaatschap op) en mijn vriendin op haar account niet? Moet ze daar dan ook nog een lidmaatschap voor hebben? Ik weet dat ze met mij kan spelen als we split screen multiplayer doen. Maar dan kan ze dus niet alleen online? Hmm....
Daar is het familie abonnement voor die dat oplost. En dat kan zelfs met meerdere switches, het is account gebonden.
DevWouter schreef op zondag 9 december 2018 @ 15:53:
[...]

Probleem is waarschijnlijk eerder de TV die er tussen staat of een ander apparaat die stoort. De joycons zijn via Bluetooth verbonden met de Switch en hoewel ze niet de meeste krachtige antennes hebben is onder normaal omstandigheden 10 meter geen probleem. De kans is dus groter dan het probleem iets anders.
Ik heb af en toe dat mijn benen in de weg zitten. Meter of 4 of 5 maar als er een been of een arm tussen zit dan merk ik heel duidelijk een vertraging in de ontvangst.

[ Voor 34% gewijzigd door Daniel. op 10-12-2018 07:55 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Eerlijk is eerlijk de verbinding van de JCs is gewoon ontzettend slecht. Van 2 generaties aan consoles die ik in huis heb gehad heb ik nog geen controllers gezien met zo'n slecht bereik. De linker JC was tijdens de launch misschien nog wel het slechtste van allemaal maar die is van mij al terug geweest maar ook de rechter JC is niet heel denderend. Als er maar een klein beetje obstructie zit tussen de Switch en de JC op 4-5 meter afstand dan hapert de verbinding al.

Dat gezegd hebbende, hier merk je gelukkig niets van met de Pro controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dank voor al jullie Joy Con bereik reacties :) Ik ga wel een beetje pielen met het verplaatsen van de Switch.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:49
Zeror schreef op maandag 10 december 2018 @ 04:05:
Na twijfelen toch maar overstag gegaan. Smash is onderweg naar mijn brievenbus (en mij) :)
Ik zit nog te twijfelen. Heb namelijk nooit Smash gespeeld. Maar ik vind het wel een rete interessante game...

Lastig, lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Casio Ridder schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:43:
[...]

Ik zit nog te twijfelen. Heb namelijk nooit Smash gespeeld. Maar ik vind het wel een rete interessante game...

Lastig, lastig.
Als je het nooit hebt gespeeld kan het wel leuk zijn. Ik heb alle vorige games ook gespeeld; en meh het is gewoon hetzelfde als altijd. Gisteren met 5 man gedaan en niemand vond het echt leuk. Zelfs op een 200 inch scherm was het niet te volgen.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.