[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.145 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
Wat nieuws:
- Digital Foundry heeft hun analyse van Warframe voor Switch gepubliceerd. Een stabiele 30FPS buiten de hub-zone van het spel:

- Nintendo heeft de Skyward Sword poort waar eerder over gespeculeerd werd, ontkend na een navraag van Eurogamer. Als je wilt zien hoe een experimentele HD versie van Skyward Sword eruit zou zien, Nintendo heeft dit geprobeerd tijdens de ontwikkeling van Breath of the Wild. Foto's van hun GDC presentatie hierover vind je op Twitter :)

- En volgens een press release heeft Nintendo het erg goed gedaan deze Black Friday in de USA ;) Switch sales in deze week waren meer dan het dubbele van 2017, beter dan de beste BF tijdens het Wii-tijdperk. Dit zijn ongeveer 800.000 verkochte consoles op vijf dagen tijd (22-26 november). Pokemon Let's Go zit ondertussen aan meer dan 1.5 miljoen verkochte exemplaren in de USA.
koen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:41:
Merken mensen dat een LAN-verbinding veel verschil maakt? Echt competitief zal ik toch niet op mijn switch gaan spelen, en mijn router staat letterlijk naast de switch..
Zelf gebruik ik de WiFi omdat de ontvangst goed is maar de algemene consensus blijft dat bekabeld stabieler zal zijn :)

PS: @RayNbow , je kan m op de Japanse store al kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Zuurstok schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:58:
[...]

Ik back geen kickstarter projecten, maar ik denk wel dat ik vooraan in de (digitale) rij sta als ze de release halen. :)
Ziet er erg leuk uit en lijkt genoeg originele elementen te hebben om mijn aandacht te pakken.

Ben benieuwd. :9~
Ik normaal gesproken ook niet, maar om de een of andere reden had ik bij deze het idee dat de release al vrij snel zou zijn en het meer een verkapte pre-sale met korting was. Nu even beter gekeken en de verwachte release is oktober 2020, daar ga ik toch ook niet voor pre-orderen. Dan zie ik het tegen die tijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-09 15:46
JackAvery schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:23:

[...]

Zelf gebruik ik de WiFi omdat de ontvangst goed is maar de algemene consensus blijft dat bekabeld stabieler zal zijn :)
Vandaag gelukkig (eindelijk) de multiplayer kunnen testen. De ISP van mijn appartementencomplex had het netwerk dichtgetimmerd waardoor ik geen verbinding kon maken met andere spelers (NAT type D). Gelukkig waren ze zo vriendelijk om een monteur langs te sturen die op mijn adres het netwerk open heeft gesteld, waardoor ik nu met NAT type B prima Splatoon 2 kan spelen.

Mijn bevindingen na een paar potjes spelen:

Ik krijg thuis 100/100 glasvezel binnen, waarvan ik bekabeld altijd wel >95% binnenhaal op mijn PC. De Switch heeft op de WiFi momenteel 50/25 ongeveer. Tijdens het spelen van Splatoon 2 geen lag spikes mogen ervaren. Vanavond nog even proberen vanuit bed, maar ik verwacht geen grote problemen gezien mijn laptop vanuit bed ook nog 80/80 trekt met prima latency.

Het enige dat ik dan nog vereis is de Pro Controller. (en Super Smash Bros en Mario Kart :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
koen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:41:
Merken mensen dat een LAN-verbinding veel verschil maakt? Echt competitief zal ik toch niet op mijn switch gaan spelen, en mijn router staat letterlijk naast de switch..
Denk dat het de moeite dan niet is. WiFi is tegenwoordig snel en stabiel genoeg voor casual gamen. Mocht je tegen problemen aan lopen kan je altijd nog voor een kabel gaan.

De wifi van de switch is wel erg matig is mijn ervaring. Hij haalt 30 Mb op de test waar andere apparaten 200 halen. Ik hoop dat het een limiet van Nintendo zelf is.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Militia Pilot schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:45:
Ik wil graag een lan adapter kopen voor mijn switch, maar ik weet niet of deze werkt: pricewatch: Digitus DN-10050-1
Heb het nog even getest, maar het exemplaar wat ik hebt lijkt niet te werken op de switch. Heb hem aangesloten via de USB poort aan de zijkant. Maar in de netwerk instellingen laat hij geen Mac adres zien en kan hij ook geen verbinding maken.

Hail to the king baby!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52

tuinïnen

Eventus stultorum magister

RayNbow schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:42:
Mensen die uitkijken naar dit spel voor de Switch? :p

[Afbeelding]
Zo dit is even een flinke throwback. Ja leuk spel .. toen...... :)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34
JackAvery schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:23:
PS: @RayNbow , je kan m op de Japanse store al kopen ;)
Weet ik. ;) Maar gezien het merendeel van m'n aankopen op m'n EU account staan, kan ik nog wel even wachten. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Het lijkt erop dat een aantal leden van de media de 8bitdo wireless Gamecube adapter hebben gekregen, want een eerste impressie is net op het ResetERA forum verschenen door een editor van ArsTechnica:
Howdy, y'all. I'm going to include impressions of the 8Bitdo GBros. Adapter, which we just got in the office this evening, in Ars Technica's eventual coverage of Smash Ultimate. (No, I do not know when that will be.)

For those who've been following the adapter and are curious about its performance: I just played a bunch of NES games with a Wii Classic Controller connected wirelessly, and then the new R-Type Generations release with an old wired GameCube controller. Both held up to my input-lag scrutiny, possibly a hair faster than the Switch Pro Controller. The extra buttons on the top of the adapter double as "home" and "screenshot" buttons, which effectively makes this a superior Switch menu-navigation option than the USB-GC adapter (though, of course, you have the caveat of only one controller per adapter).

Random trivia: The adapter effectively tells the Switch that you're using a Pro Controller, whether you stick something into the Wii side or the GC side. If you plug controllers into both the Wii socket and the GC socket, the Wii socket takes priority. Also, its shape does *not* support the WaveBird adapter's GC plug. The adapter includes instructions for connecting to Windows machines via Bluetooth; I'll test that out later. (Gonna see how nicely it plays with my Android phone as a Bluetooth pad, as well.)

All in all, great first impression. Nice build quality, solid results. Do not take this as a review; I've only tested for roughly an hour of gaming. (The included micro-USB adapter is incredibly short, so I haven't bothered testing it with the Switch dock, if you're wondering.)
Moet toegeven dat dat best positief klinkt.

Oh, en Guacamelee 2 heeft een launchdate op Switch gekregen: 10 december. De DLC volgt later. Trailertje:

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

Ik heb DCK Tropical Freeze gehaald met de e-Shop aanbiedingen, wat een heerlijk spel. Had al wel gehoord dat het goed was, maar wist niet dat ik het zou spelen met zo'n glimlach op mijn gezicht.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41

Megalodon86

Enzyme X

StrongArmLance schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:45:
Ik heb DCK Tropical Freeze gehaald met de e-Shop aanbiedingen, wat een heerlijk spel. Had al wel gehoord dat het goed was, maar wist niet dat ik het zou spelen met zo'n glimlach op mijn gezicht.
Wacht maar tot je wat verder komt... het lachen zal je vergaan :9

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als het de versie van de Xbox zou zijn wel, maar met mega drive graphics op het moment niet

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Megalodon86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:49:
[...]

Wacht maar tot je wat verder komt... het lachen zal je vergaan :9
Ben pas bij wereld 5, maar het valt over het algemeen wel mee toch? En het level design en de soundtrack worden hopelijk niet minder :)

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

StrongArmLance schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:54:
[...]

Ben pas bij wereld 5, maar het valt over het algemeen wel mee toch? En het level design en de soundtrack worden hopelijk niet minder :)
Oh echt? Ik was vanaf wereld 2 al aan het schelden :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Megalodon86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:53:
[...]

Probleem zit meer tussen de bank en het scherm :> :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Touchdomex schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:55:
[...]

Probleem zit meer tussen de bank en het scherm :> :+
Oh daar twijfel ik niet aan |:(

Game is erg leuk, maar ik vond hem af en toe best moeilijk. Speelde op de Wii U, geen idee of er nog veel verschil in zit, maar dacht dat het een directe port was voor de Switch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb even op Amazon Mario Party/Pokémon Let's Go/Monster Hunter gehaald met de 3 voor 100 euro actie.

Denk dat ik voorlopig geen nieuwe games hoef. Oow wacht ik ben SSBU vergeten. *Zucht* zo veel backlog en het wordt steeds groter :+ .

Zijn er nog veel mensen die trouwens nog online Monster Hunter voor de Switch spelen? Je hoeft toch niet per se online om maximaal van het spel te genieten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Simyager schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:57:
Ik heb even op Amazon Mario Party/Pokémon Let's Go/Monster Hunter gehaald met de 3 voor 100 euro actie.

Denk dat ik voorlopig geen nieuwe games hoef. Oow wacht ik ben SSBU vergeten. *Zucht* zo veel backlog en het wordt steeds groter :+ .

Zijn er nog veel mensen die trouwens nog online Monster Hunter voor de Switch spelen? Je hoeft toch niet per se online om maximaal van het spel te genieten?
Hier ook gebruik gemaakt van die actie. Mario Ace Tennis, Mario Party & Donkey Kong. Meteen de laatste games ook voor de komende tijd. Hebben al een vrij grote backlog op zowel de Switch als de xbox one X. Zat te twijfelen aan de twee Pokemons, maar uiteindelijk willen mn man en ik zoveel mogelijk samen spelen, dus dan gaan we ons denk ik meer vermaken met deze drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:14
Ook hier de aanbieding gebruikt voor Mario Kart, Splatoon 2 en Donkey Kong. Prima aanbieding en kan weer tijdje vooruit. Helaas moet Smash nu wel even maandje of 2 wachten maar deze games voor €33 p/st was net een te mooie deal om te laten liggen.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Simyager schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:57:

300+ uur haal je wel uit als je alles wilt doen, met multiplayer zelfs nog meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 30-11-2018 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Megalodon86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:53:
[...]

Ben chagrijnig geworden bij de Uil, de Octopus en de Vis. Maar tegelijkertijd ook prachtige levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Megalodon86 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 19:56:
[...]

Oh daar twijfel ik niet aan |:(

Game is erg leuk, maar ik vond hem af en toe best moeilijk. Speelde op de Wii U, geen idee of er nog veel verschil in zit, maar dacht dat het een directe port was voor de Switch.
De Switch-versie heeft een makkelijkere modus waarin je speelt als Funky Kong. Die heeft meer hartjes en heeft daarbij permanent alle bonuseffecten van de andere Kongs.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:20
Wat heeft de switch toch een enorm zwak tweede jaar. Twee party games en een aantal ports. En ontelbare games die ik ook op mijn iPhone had kunnen spelen. Vooralsnog heb ik meer plezier gehad met de Wii u.

Wel grappig overigens. De vibe rond de switch is goed waardoor die verkoopt als een tierelier. Die van de Wii u was uitermate negatief. Maar als je echt kijkt naar de games ontloopt het elkaar maar weinig. Blijkbaar zijn gamers net als normale consumenten en gaat het gewoon om imago.

[ Voor 59% gewijzigd door giantgiantus op 30-11-2018 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
:?
Ik denk dat daar de meningen over verdeeld zijn ...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Inderdaad, het is ook wel een beetje appels en peren vergelijken. Wij hebben de Switch thuis meer als handheld apparaat, dat zal de Wii u nooit volledig worden.

Ideaal als gezin waarin 2 mensen vechten om een tv, dan gaat 1 ervan maar aan de switch (zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

giantgiantus schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 07:23:
Wat heeft de switch toch een enorm zwak tweede jaar. Twee party games en een aantal ports. En ontelbare games die ik ook op mijn iPhone had kunnen spelen. Vooralsnog heb ik meer plezier gehad met de Wii u.

Wel grappig overigens. De vibe rond de switch is goed waardoor die verkoopt als een tierelier. Die van de Wii u was uitermate negatief. Maar als je echt kijkt naar de games ontloopt het elkaar maar weinig. Blijkbaar zijn gamers net als normale consumenten en gaat het gewoon om imago.
Hoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn, is dat laatste stukje natuurlijk wel helemaal waar; mensen kopen pas iets als ze overtuigd zijn van het product; dat gaat een stuk beter als het imago eromheen goed is.

Ik ben ook een Wii U bezitter, en heb de kat dus even uit de boom gekeken voor de Switch, aangezien de beste games van vorig jaar ook/al op de Wii U zaten. Nu sinds een paar weken de Switch, en ik ben overtuigd, terwijl ik pas 2 spellen heb (Pokémon Let's Go en Super Mario Party).

[ Voor 14% gewijzigd door Megalodon86 op 30-11-2018 08:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024

Een nieuwe kirby, mario tennis, pokemon, mario party en smash bros game en octopath traveler als exclusive games zou ik niet een zwak jaar willen noemen. Daarentegen had 2017 wel een stuk meer grote exclusives t.o.v. dit jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40

Diablo 3 op je Iphone? succes :9 nee, vind dat niet geheel terechte conclusie ..

Met 'een aantal ports', bedoel je:

Pokémon: Let's Go, Pikachu!
Pokémon: Let's Go, Eevee! .
Super Smash Bros
Mario tennis Aces
Kirby Star Allies

? ;) (Oke het is geen giga lijstje, maar om het een zwak jaar voor de Switch te noemen? je doelt wellicht meer op de AA titels van Nintendo?).

Er zijn er voldoende andere dingen te doen;

Diablo III: Eternal Collection.
Octopath traveler
Just Dance 2019.
DARK SOULS REMASTERED. ...
LEGO DC Super-Villains.
Donkey Kong Country - Tropical Freeze
Captain Toad
Starlink: Battle For Atlas Digital Edition. ...
NBA 2K Playgrounds 2.
Mega Man 11
Fifa 19
Overcooked 2
Mario Odyssey
en die twee party games die je opnoemde.

Ik was trotse Wii-U bezitter maar kan niet zeggen dat ik meer op de Wii-U heb gespeeld (ik was in het begin sceptisch over de Switch, weinig aanbod sinds de releasedag, maar nu is er genoeg te doen).

[ Voor 8% gewijzigd door rudyman85 op 30-11-2018 10:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
Lekker oprecht... Wees gewoon eerlijk en zeg dat er voor jou geen leuke spellen tussen zitten, maar ga geen onzin verkopen dat er maar twee party games zijn en dat de rest allemaal oude meuk of smartphone games zijn. Met een enkel tegenvoorbeeld kan dat worden ontkracht (en mensen boven mij hebben al genoeg voorbeelden gegeven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ja inderdaad. Ik heb te veel games om te spelen (en boeieh als dit deels oude ports zijn).. En een goede kans voor game van het jaar moet nog uitkomen.

Ik bedoel natuurlijk Gris.

Oh en Smash lijkt me ook leuk.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Ik snap het sentiment wel, omdat het persoonlijk ook wel een beetje als een matig jaar voelt qua Switch games. Vorig jaar had je natuurlijk Mario en Zelda en zo'n kaliber game zit er voor mij dit jaar niet bij. Dat wil niet perse zeggen dat het een slecht jaar was maar voor mij niet perse een reden om de Switch erbjj te pakken.

Als ik kijk naar mijn jaar dan heb ik vrij veel tijd gestoken in Mario Tennis en Diablo 3. De laatste ben ik nu nog lekker mee bezig maar had ik waarschijnlijk niet gekocht als ik die al veel op de pc of andere console had gespeeld.

Dan heb ik nog Octopath Traveler gekocht maar ook weer verkocht, iets wat ik zelfde doe. Halverwege de tweede story line van de karakters werd het wel duidelijk dat het alleen maar grinden was zonder een goed verhaal, toen ben ik afgehaakt.

Daarnaast nog een hele hoop goede indie games die zeer goed ontvangen zijn op de Switch en misschien wel het best tot hun recht komen op de Switch maar die je vaak al een tijd op de pc of andere consoles kon spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Het grote voordeel is dat het jaar nog niet om is, de grootste release van dit jaar moet nog komen zelfs.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@giantgiantus over smaken en kleuren... wat zou je dan wel willen zien verschijnen op Switch?

Ik heb zelf nog een backlog hier, en best veel gekocht dit jaar voor mijn doen, o.a. Octopath, Okami, Pokemon, Donkey Kong (voor mij was die nieuw), Into The Breach. Een hoop titels ook die ik nog wil kopen (ports zoals Diablo en Civilization :P), en Smash komt er volgende week ook zeker bij. Erg tevreden dus.

Ook qua keuze kan ik niet klagen, er zijn ondertussen meer dan 1300 games beschikbaar op de Switch. Natuurlijk zitten daar ook 'iPhone' games (Kingdom Rush zou ik onmiddellijk kopen) tussen maar ook veel indie kwaliteit :)

---
Koei Tecmo kondigt 6 december een nieuwe multiplatform game aan (Switch, PS4, PC). Mogen we een nieuwe Warriors game verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het probleem wat ik eerder heb met de switch. Genoeg games in de 3 voor 70 en 100 euro actie om te halen. Maar waar blijft de deal voor de console zelf? Al tijden schommelt ie tussen 289 en 309. Want met:

Donkey Kong Tropical Freeze
Dark Souls
Harry Potter collection
Mario Kart 8
Overcooked 2
Pokemon Let's Go Eevee

Of

Donkey Kong Tropical Freeze
Mario Kart 8
Mario Tennis Ace
Pokémon Let's Go Eevee
Pokemon Let's Go Pikachu
Super Mario Party (liefst icm joycon voor tweede controller)

Voor 170 of 200 euro haal ik genoeg leuks in huis. Port of niet. Mis ik alleen een BotW en Smash. Al kan ik een switch plus smash halen en dan een van de games verpatsen om plek vrij te maken voor BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Phydomir schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:20:
Dan heb ik nog Octopath Traveler gekocht maar ook weer verkocht, iets wat ik zelfde doe. Halverwege de tweede story line van de karakters werd het wel duidelijk dat het alleen maar grinden was zonder een goed verhaal, toen ben ik afgehaakt.
Octopath staat hier een tijdje op pauze, maar ik heb nog niet hoeven lopen grinden tijdens de tweede chapters. Heb wel een keer of twee mazzel gehad met het slopen van een Cait. Gaf me een aardige xp boost:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjNPc2fVAAYUf7B.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Joosie200 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 09:32:
Het probleem wat ik eerder heb met de switch. Genoeg games in de 3 voor 70 en 100 euro actie om te halen. Maar waar blijft de deal voor de console zelf? Al tijden schommelt ie tussen 289 en 309. Want met:
Nja, we weten allemaal dat Nintendo van hoge marges houdt. Er wordt (een beetje) winst gemaakt op de hardware en Nintendo gaat die prijs niet verlagen als ze dat niet nodig vinden. Ze zouden gek zijn ook, gezien twee grote games net nu releasen, en we volgend jaar behalve Pokemon Gen 8 ook die andere gigantische franchise (Animal Crossing) mogen verwachten..

Omdat Switch nog steeds aan hetzelfde tempo verkoopt als jaar 1, verwacht ik eigenlijk geen prijsverlaging meer tot de verkoop begint te af te zwakken; tot er een nieuw model uitkomt (mogelijk volgend jaar); of wanneer Nintendo een extra push wilt maken naar de 'mainstream' toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
rudyman85 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:30:
[...]

Diablo 3 op je Iphone? succes :9 nee, vind dat niet geheel terechte conclusie ..

Met 'een aantal ports', bedoel je:

Pokémon: Let's Go, Pikachu!
Pokémon: Let's Go, Eevee! .
Super Smash Bros
Mario tennis Aces
Kirby Star Allies

? ;) (Oke het is geen giga lijstje, maar om het een zwak jaar voor de Switch te noemen? je doelt wellicht meer op de AA titels van Nintendo?).

Er zijn er voldoende andere dingen te doen;

Diablo III: Eternal Collection.
Octopath traveler
Just Dance 2019.
DARK SOULS REMASTERED. ...
LEGO DC Super-Villains.
Donkey Kong Country - Tropical Freeze
Captain Toad
Starlink: Battle For Atlas Digital Edition. ...
NBA 2K Playgrounds 2.
Mega Man 11
Mario tennis Aces
Fifa 19
Overcooked 2
Mario Odyssey
en die twee party games die je opnoemde.

Ik was trotse Wii-U bezitter maar kan niet zeggen dat ik meer op de Wii-U heb gespeeld (ik was in het begin sceptisch over de Switch, weinig aanbod sinds de releasedag, maar nu is er genoeg te doen).
Xenoblade 2 is ook een toffe rpg. Wat mij betreft ondergewaardeerd, maar tis een super grote game waar je meer dan 100 uur in kwijt kan met gemak en dan nog een uitbreiding die 40 uur in beslag neemt. O+

Daarnaast heb ik nog teveel op mijn backlog maar een beetje gamer herkent dat probleem onmiddelijk. Nee zeggen dat de switch niks te bieden heeft dit jaar is echt pure nonsens.

Oh bedenk me net heb dit jaar ook heel veel lol gehad met Hyrule Warriors. Ja een port maar wel een goede game als je er van houdt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 30-11-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:12:
[...]

Nja, we weten allemaal dat Nintendo van hoge marges houdt. Er wordt (een beetje) winst gemaakt op de hardware en Nintendo gaat die prijs niet verlagen als ze dat niet nodig vinden. Ze zouden gek zijn ook, gezien twee grote games net nu releasen, en we volgend jaar behalve Pokemon Gen 8 ook die andere gigantische franchise (Animal Crossing) mogen verwachten..
Klopt. Punt is dat de switch voor mij voor erbij is. Ik heb al een PS4 pro en een xbox one X. Beide gekocht trouwens een jaar na hun release voor een mooie prijs. De switch is straks in maart 2 jaar op de markt. En echt noemenswaardige deals heb je niet qua hardware itt bij de concurrentie.

Kan ook voor een tweedehandse Wii U gaan als ik zo mijn lijstje bekijk. Let's Go mja heb Pokemon Go al op de mobiel en Pokemon Red/Blue was mijn pokemon tijd. Kortom heb ik die nu nodig? Niet echt. Mario Kart 8, DKTF/BotW zijn er ook voor de Wii U. Smash Bros Ultimate, mja ik speelde Smash Bros Melee grijs op de gamecube. En er is ook een Smash voor de Wii U uit. Mario Party is meer om zo goedkoop een joycon te fixen.

Dus dat icm de prijs van de switch maakt dat ik nog niks in huis heb van Nintendo deze generatie. Terwijl ik wel de gameboy color/advance sp, gamecube, Wii, ds lite en snes mini heb gehad. Maarja met zulke gamedeals zijn de switch games dan weer mooi om op te pikken. Dus dan is het lastig om ze te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:16
Joosie200 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:01:
[...]

Mario Kart 8, DKTF/BotW zijn er ook voor de Wii U. Smash Bros Ultimate, mja ik speelde Smash Bros Melee grijs op de gamecube. En er is ook een Smash voor de Wii U uit. Mario Party is meer om zo goedkoop een joycon te fixen.
Let er wel op bij Botw dat ik hem op zowel de Wii U en op de Switch heb gekocht, ik vond de switch versie VEUL beter spelen. Op de Wii U heb je constant frame drops. Nu ben ik normaal gezien helemaal geen zeikerd hierover (speelt nog op GTX 660ti op pc) maar op de Wii U vond ik het echt storend qua ervaring. Terwijl op de Switch geen frame drops te vinden zijn. Echt kwalitatief een betere ervaring.

Do more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Joosie200 ik zou enkel investeren in een WiiU als je helemaal geen interesse hebt in het feit dat er ook nieuwe games zullen uitkomen. Verder moet je dat natuurlijk zelf beslissen - ik kan over elke game gaan discussieren of ik die "wel echt nodig heb" namelijk. Pokémon Let's Go is net leuk omdat het zo herkenbaar/nostalgisch is trouwens :)

Persoonlijk vind ik de Switch een veel overtuigender platform dan WiiU, en met de reeds bestaande titels die op beide platforms aanwezig zijn, mis je niet zo veel wanneer je ipv een WiiU de Switch haalt. Ik denk dan vooral aan Mario 3D World, Mario Maker, en Wonderful 101. Switch hardware kost wat meer maar je haalt zowel een handheld als een console in huis. En dan zijn er nog toekomstige titels: Metroid Prime 4, Bayonetta 3, Animal Crossing, Luigi's Mansion 3, Yoshi's Crafted World, Pokemon 2019 game, Fire Emblem Three Houses, Daemon X Machina, de toekomstige nieuwe Monolith Software game, ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
Joosie200 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:01:
[...]

Klopt. Punt is dat de switch voor mij voor erbij is. Ik heb al een PS4 pro en een xbox one X. Beide gekocht trouwens een jaar na hun release voor een mooie prijs. De switch is straks in maart 2 jaar op de markt. En echt noemenswaardige deals heb je niet qua hardware itt bij de concurrentie.

Kan ook voor een tweedehandse Wii U gaan als ik zo mijn lijstje bekijk. Let's Go mja heb Pokemon Go al op de mobiel en Pokemon Red/Blue was mijn pokemon tijd. Kortom heb ik die nu nodig? Niet echt. Mario Kart 8, DKTF/BotW zijn er ook voor de Wii U. Smash Bros Ultimate, mja ik speelde Smash Bros Melee grijs op de gamecube. En er is ook een Smash voor de Wii U uit. Mario Party is meer om zo goedkoop een joycon te fixen.

Dus dat icm de prijs van de switch maakt dat ik nog niks in huis heb van Nintendo deze generatie. Terwijl ik wel de gameboy color/advance sp, gamecube, Wii, ds lite en snes mini heb gehad. Maarja met zulke gamedeals zijn de switch games dan weer mooi om op te pikken. Dus dan is het lastig om ze te laten liggen.
Mooie argumenten hoor, maar als je jezelf zo moet overtuigen om geen switch te kopen moet je het vooral gewoon niet doen. Ik heb echter nog geen seconde spijt van mijn day 1 aanschaf :)

(sterker nog, ik heb er wel spijt van dat ik niet gelijk de pro controller erbij hebt gekocht en nu 200 uur in BTOW heb zitten met de joy-cons en nu pas zie hoe fijn de pro is.. die had ik er gewoon gelijk bij moeten halen, voor de prijzen drops hoef je het eigenlijk niet te doen, hardware is te stabiel, alleen games heb je soms goede aanbiedingen, zoals we nu met black friday hebben gemerkt.
enige voordeel van de wii u is wat mij betreft de prijzen van enkele games, DK is bv duidelijk goedkoper op de U dan op de switch, en NSMB is al voor de U en op de switch moeten we nog 2 maanden wachten, dat is misschien nog wel het grootste nadeel ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 30-11-2018 11:35 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:18:
@Joosie200 ik zou enkel investeren in een WiiU als je helemaal geen interesse hebt in het feit dat er ook nieuwe games zullen uitkomen.

Persoonlijk vind ik de Switch een veel overtuigender platform dan WiiU, en met de reeds bestaande titels die op beide platforms aanwezig zijn, mis je niet zo veel wanneer je ipv een WiiU de Switch haalt. Met toekomstige titels: Metroid Prime 4, Bayonetta 3, Animal Crossing, Luigi's Mansion 3, Yoshi's Crafted World, Pokemon 2019 game, Fire Emblem Three Houses, Daemon X Machina, de toekomstige nieuwe Monolith Software game, ...
Je hebt geen enkele console echt nodig natuurlijk, dus het is een first world problem zeg maar. Bedoel meer dat ik door de snes, gameboy/ds, gamecube en wii al vaak genoeg Mario / Mario Kart / Legend of Zelda, Pokemon en Smash gespeeld heb. Dus er hangt ook meer een been there, done that gevoel aan. Nu heb je dat natuurlijk net zo goed voor een Battlefield, CoD, Fifa XX en elk andere gamereeks.

Het vormt wel een reden waarom ik naast de prijs dus niet zo snel over stag ga. Als de prijs goed is (of een switch met toptitel voor 300 bijv aangeboden wordt) wil ik wel een switch in huis hebben. Maar dat mis ik dus en dan heb ik voor 60/70 euro misschien wel net zoveel lol met een snes mini. Kan ik ook Mario games, Zelda spelen. Zij het wat meer pixelated. Pokemon op de mobiel erbij en ik kom de tijd ook wel door.

Qua games die je opnoemt voor later op de switch zit weinig tussen wat mij aanspreekt. Maar dat blijft afhankelijk van de type games die je graag speelt. Daarbij is geld het probleem niet echt. Tijd vinden om games op alledrie de platforms uberhaupt te spelen daarentegen is pas echt een uitdaging. Vroeger had ik zeeen van tijd en weinig geld. Nu heb ik geld genoeg om te besteden aan gaming maar te weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Prulleman schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:28:
[...]

Mooie argumenten hoor, maar als je jezelf zo moet overtuigen om geen switch te kopen moet je het vooral gewoon niet doen. Ik heb echter nog geen seconde spijt van mijn day 1 aanschaf :)
Ik ook niet, heb mede dankzij de Switch en m'n iPad de realisatie gehad dat mobiel gamen meer mijn ding is. Ik heb vaak geen gelegenheid om op een tv/pc te gamen. Ik moet het meer hebben van de loze momenten waarbij ik dan gewoon geweldige games kan spelen on the go. Mijn backlog is ook wel groot, maar er is nu zoveel leuks te spelen!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Prulleman schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:28:
[...]

(sterker nog, ik heb er wel spijt van dat ik niet gelijk de pro controller erbij hebt gekocht en nu 200 uur in BTOW heb zitten met de joy-cons en nu pas zie hoe fijn de pro is.. die had ik er gewoon gelijk bij moeten halen)
Ik moet me juist zien te overtuigen wel een switch te kopen ;) Maar klopt bij twijfel niet doen. Al brengen de gamedeals van Amazon.de mij dus al half zover om de jump te maken. Denk trouwens als ik een switch had ik hem vooral on the go zou gaan benutten. Dus in de trein van huis naar werk of elders. Nu vult mijn mobiel die plek op, maar mobiele games trekken je accu snel leeg en een switch is natuurlijk een fijnere gaming device sowieso. Dus dan laat ik de PS4 en xbox voor thuis gaming en de switch voor buitenshuis. Hmm klinkt als een winwin eigenlijk (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als geld niet echt een issue is, dan is de keuze tussen de switch en een wii u natuurlijk makkelijk gemaakt, zeker met de focus op on the go..

Voor mij is alleen BOTW (wat ik van te voren niet had verwacht) de aanschaf van de switch al dubbel waard,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@Joosie200, als die prijs (≠ geld) een issue is voor je, wacht je best gewoon wat langer :) De USA had voor Black Friday net een bundel, Switch + MK8D voor $299. Een 'prijsdaling' als deze is de meest realistische die er aan kan komen in 2019.

Als tijd echter je prioriteit is... Ik herken de verhalen hier van weinig tijd om neer te zitten en echt te gaan spelen. Switch is zo gemakkelijk op dat vlak om even tussendoor erbij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:43:
@Joosie200, als die prijs (≠ geld) een issue is voor je, wacht je best gewoon wat langer :) De USA had voor Black Friday net een bundel, Switch + NK8D voor $299. Een 'prijsdaling' als deze is de meest realistische die er aan kan komen in 2019.

Als tijd echter je prioriteit is... Ik herken de verhalen hier van weinig tijd om neer te zitten en echt te gaan spelen. Switch is zo gemakkelijk op dat vlak om even tussendoor erbij te pakken.
Switch + BotW voor 299 euro en ik haal hem in huis. En qua verloren tijd momentjes heeft de switch een groot voordeel. Genoeg momenten op de dag dat je niet bij een desktop pc of tv bent. Dan kun je op je mobiel gaan gamen of je pakt de switch erbij. Dus Nintendo doet het slim want met dock erbij heb je natuurlijk zowel thuis als mobiel gamen mooi gecombineerd.

Thuis heb ik al genoeg om uit te kiezen. On the go alleen de mobiel. En als je console games gewend bent blijft mobiel gamen toch tegen vallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Nog 1 week te gaan! Zijn we er klaar voor?

Smash Bros Claps WITH REALISTIC AUDIO (Every Character) - GrumpOut

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
ThaBEN schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 12:44:
Nog 1 week te gaan! Zijn we er klaar voor?

Smash Bros Claps WITH REALISTIC AUDIO (Every Character) - GrumpOut
[YouTube: Smash Bros Claps WITH REALISTIC AUDIO (Every Character) - GrumpOut]
Nee, maar wel al klaar mee. Deze game verdient wel een eigen topic zo dat ik er hopelijk niets meer over hoef te lezen ;)

Heb echt nooit begrepen wat de aantrekkingskracht van deze game is en ik heb toch echt de GameCube en WiiU versie gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik vermaak me ook veel meer met de Switch dan met de Wii U. Juist omdat je inderdaad mobiel, maar ook thuis gewoon kan gamen. Man en ik hebben er allebei een; gebruiken die van hem voor de multiplayer games (Mario Kart, Mario Party, etc), want die zit wat vaker in de docking station, maar uiteindelijk gebruiken we de Switch allebei ook veel on the go voor single player games.

Hoog game-aanbod ook. Meer dan op de Wii U imo, maar daar zijn de meningen lees ik over verdeelt. Al met al vond ik het de prijs meer dan waard. Het blijft goed verkopen, dus ik snap dat ze hem ook niet veel goedkoper gaan maken.

Vond deze 3 voor 100 deal wel erg sterk. Waren oorspronkelijk van plan om alleen Mario Party te halen voor kerst, maar voor 40 euro extra twee extra games die in NL vaak nog 45-60 euro kosten (per stuk) was de beslissing snel gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Waarom hebben ze het eigenlijk zo gemaakt dat je een spel wat je fysiek gekocht hebt ook per se fysiek moet gebruiken? Op zich zouden ze toch net zo goed een download aan kunnen bieden als je het spel registreert?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:44
Gonadan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:09:
Waarom hebben ze het eigenlijk zo gemaakt dat je een spel wat je fysiek gekocht hebt ook per se fysiek moet gebruiken? Op zich zouden ze toch net zo goed een download aan kunnen bieden als je het spel registreert?
dan kan je het spel 1x registreren en dan niet meer? anders kan je op meerdere switches dezelfde game registreren en spelen. dan wordt de cartridge een beetje overbodig omdat een downloadcode precies hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sokkeh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:17:
dan kan je het spel 1x registreren en dan niet meer? anders kan je op meerdere switches dezelfde game registreren en spelen. dan wordt de cartridge een beetje overbodig omdat een downloadcode precies hetzelfde doet.
Meerdere switches had ik niet over nagedacht, ik heb er maar één. :P

Is dat dan het doel van zo'n cartridge? Dat je hem makkelijk uit kunt lenen of delen met je huisgenoten die een eigen Switch hebben?
Daarnaast scheelt het natuurlijk opslag, maar ik heb maar één Switch en kan me dan best voorstellen dat het irritant wordt om steeds te wisselen als je meerdere spellen hebt. (heb er nu nog maar twee :+)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
Gonadan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:21:
[...]

Meerdere switches had ik niet over nagedacht, ik heb er maar één. :P

Is dat dan het doel van zo'n cartridge? Dat je hem makkelijk uit kunt lenen of delen met je huisgenoten die een eigen Switch hebben?
Daarnaast scheelt het natuurlijk opslag, maar ik heb maar één Switch en kan me dan best voorstellen dat het irritant wordt om steeds te wisselen als je meerdere spellen hebt. (heb er nu nog maar twee :+)
Denk niet dat het perse het doel van de cartridge is. Het oorspronkelijke doet van cartridges was het verspreiden van media. Dit doel hebben ze nu nog steeds, je hoeft namelijk niet meer een game te downloaden / installeren (bij de switch dan). Bijkomend effect hiervan voor de consument is is dat het makkelijk is om spellen uit te lenen en weer te verkopen. Als ontwikkelaar van games is dit natuurlijk minder winstgevend dan wanneer iedereen de game zelf moet kopen.

moet zeggen dat het wisselen van de cartridge ik niet ervaar als heel vervelend, heb m'n games zo veel mogelijk fysiek. Ik ben wel weer iemand die een tijd voornamelijk een game speelt en niet vanalles door elkaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Sokkeh op 30-11-2018 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sokkeh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:35:
Denk niet dat het perse het doel van de cartridge is. Het oorspronkelijke doet van cartridges was het verspreiden van media. Dit doel hebben ze nu nog steeds, je hoeft namelijk niet meer een game te downloaden / installeren (bij de switch dan). Bijkomend effect hiervan voor de consument is is dat het makkelijk is om spellen uit te lenen en weer te verkopen. Als ontwikkelaar van games is dit natuurlijk minder winstgevend dan wanneer iedereen de game zelf moet kopen.
Ja dat snap ik wel, maar helaas zie ik dat niet terug in de prijsverschillen tussen fysiek en online. Fysiek heeft vaak zelfs de betere aanbiedingen. :P
moet zeggen dat het wisselen van de cartridge ik niet ervaar als heel vervelend, heb m'n games zo veel mogelijk fysiek. Ik ben wel weer iemand die een tijd voornamelijk een game speelt en niet vanalles door elkaar.
Heb ik ook, maar de Switch staat wel meerder typen spellen toe. Zo zal ik het geen punt vinden om even Party of Kart erin te doen als ik vrienden over de vloer krijg, maar stel dat je op je TV lekker in Zelda zit maar je wilt even op de bank casual aan de gang met een ander spel dan moet je wel een stuk vaker wisselen. Zeker als vrouwlief ook nog spellen gaat spelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik geef juist de voorkeur aan cartridges. Vooral om na een tijdje een mooie collectie aan hoesjes/doosjes te hebben :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
Gonadan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 17:18:
[...]

Ja dat snap ik wel, maar helaas zie ik dat niet terug in de prijsverschillen tussen fysiek en online. Fysiek heeft vaak zelfs de betere aanbiedingen. :P
Dat is voornamelijk om de retailers te vriend te houden. Als Nintendo met de winkeliers gaat concurreren, dan kunnen winkeliers besluiten om vervolgens geen enkel Nintendo-product meer te stallen.

Kennen we nog het verhaal van de PSPgo? De handheld zonder slot voor fysieke media? En hoe deze handheld door winkeliers geboycott werd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Die cartridge is leuk, totdat je digitale DLC hebt die je moet downloaden en die pér Switch dan moet kopen. We hebben twee Switches thuis en met DLC is dat nogal knullig. Zelfs met een Family-onlineabonnement kun je aankopen niet delen. Das nogal onhandig...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

DigitalExcorcist schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 20:23:
Die cartridge is leuk, totdat je digitale DLC hebt die je moet downloaden en die pér Switch dan moet kopen. We hebben twee Switches thuis en met DLC is dat nogal knullig. Zelfs met een Family-onlineabonnement kun je aankopen niet delen. Das nogal onhandig...
Dit verandert toch niet met een gedownloade titel?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
BoGu5 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:39:
[...]

Dit verandert toch niet met een gedownloade titel?
Nee dat klopt. Maar daarvan weer je dat je die maar 1x per Switch koopt.

Een soort Family-Sharing zou mooi zijn, net als Apple met Gezinsdeling doet. Als je binnen een familieabonnement iets koopt kan iedereen het gebruiken...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 07:06:
Een soort Family-Sharing zou mooi zijn, net als Apple met Gezinsdeling doet. Als je binnen een familieabonnement iets koopt kan iedereen het gebruiken...
Er is geen family sharing, maar je kunt wel digitale aankopen op een andere manier delen: Nintendo Switch now supports digital game sharing amongst multiple consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:12
RayNbow schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 07:43:
[...]

Er is geen family sharing, maar je kunt wel digitale aankopen op een andere manier delen: Nintendo Switch now supports digital game sharing amongst multiple consoles.
Nee he!
Heb ik net een switch gekocht en dacht ik digitaal alles aan te schaffen. Ik googlede en kwam alleen maar informatie tegen (hoewel gedateerd) dat het tegenovergestelde beweerde aan wat jij nu linkt.

Lekker handig zo. Mocht er ooit een tweede switch komen, dan kan ik niet delen :(...

EDIT: een van deze games was Mario Party... kan je dit trouwens spelen met elkaar zonder dat iedereen de game hoeft te hebben? (Zoals met de DS-games)

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer UYL op 01-12-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
xaliton schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:41:
[...]

Nee he!
Heb ik net een switch gekocht en dacht ik digitaal alles aan te schaffen. Ik googlede en kwam alleen maar informatie tegen (hoewel gedateerd) dat het tegenovergestelde beweerde aan wat jij nu linkt.

Lekker handig zo. Mocht er ooit een tweede switch komen, dan kan ik niet delen :(...

EDIT: een van deze games was Mario Party... kan je dit trouwens spelen met elkaar zonder dat iedereen de game hoeft te hebben? (Zoals met de DS-games)
Je kan je online games gewoon sharen zoals bij de Xbox. Zelf ook een tijdje gehad toen het net uitkwam. Alleen bij bepaalde dlc (Just dance) werkt het sharen niet.
En de consoles moeten dan wel altijd verbonden zijn met het internet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
xaliton schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:41:
[...]

Nee he!

Hoezo kun je niet delen? Als je op een secundaire Switch inlogt, kunnen games op die Switch gespeeld worden zolang die een internetverbinding heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 14:12
RayNbow schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:
[...]

Hoezo kun je niet delen? Als je op een secundaire Switch inlogt, kunnen games op die Switch gespeeld worden zolang die een internetverbinding heeft.

[YouTube: Game Sharing on Switch?! Nintendo Switch 6.0 Update TOUR]
Sorry, helemaal vergeten neer te zetten dat omdat ik dus tegenkwam dat dit niet gedeeld kon worden, ik all-in fysieke games heb nu! :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:45

grimson

domeingrommer

Misschien al bekend maar de Switch Pro Controllers kan je ook voorzien van nieuwe firmware.
Dit door de Pro controllers aan te sluiten op de Switch (dock) via USB maar dan ook de optie dat je de Pro Controller via USB gebruikt.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Jeej, firewatch op 17 december in de store!

https://twitter.com/camposanto/status/1068685676906917888

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Let's Go Evoli Eevee en Pikachu incl. Pokeball controller plus Super Smash Bros Ultimate limited edition zijn besteld bij Mediamarkt.de. Eens zien of ze een Pokemon variant willen wisselen voor Mario Party icm Joycons. (Die was online niet meer te bestellen maar ligt wss nog wel op voorraad in de winkels)

Als ik straks 1 Pokemon, Mario Party met joycon en Smash met gamecube controller thuis heb liggen kan ik rustig achter een switch deal aan *O* Een Pokemon exemplaar ga ik wel proberen te ruilen tegen een Mario Kart en BotW tenminste dat is het idee.

Dus het begin is er. Idealiter scoor ik een switch met MK en BotW. En dan heb ik met Smash de drie topgames die ik wil spelen. Mario Party en Let's Go is meer noodzakelijk om gemakkelijk een tweede joycon setje en de 3=2 deal te krjjgen. Die 3 halen, 2 betalen deal bij MM geldt wel voor Smash maar helaas niet voor New Super Mario Bros deluxe. (Die heb ik nl ook op het oog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:55
Sinds vandaag de kontrolfreek turbo grips voor de sticks van de joycons. Beste accessoire die er is. De joycons zijn naar mijn mening niet precies genoeg, dit brengt het een stuk in de goede richting.

Aanrader voor iedereen!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tiwazz schreef op zondag 2 december 2018 @ 23:24:
Sinds vandaag de kontrolfreek turbo grips voor de sticks van de joycons. Beste accessoire die er is. De joycons zijn naar mijn mening niet precies genoeg, dit brengt het een stuk in de goede richting.

Aanrader voor iedereen!
Hier even een linkje erbij. Zijn gewoon opzetstukjes toch? Ik heb dergelijke bij de GripCase gekregen. Is iets comfortabeler, maar ik vind bijvb. een ergonomische case voor het spelen van de Switch in handheld mode velen malen belangrijker :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Zo zaterdag even geshopt in Duitsland, een Google Home Mini gekocht voor 45 inclusief 30 euro coupon, meteen daarna een setje Joycons gehaald voor 65.99 - 30 =35,99! Heerlijke prijs volgens mij!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Tijd voor wat maandagochtend nieuws:
  • Koei Tecmo heeft vandaag Samurai Warriors 4 DX aangekondigd voor Switch en PS4 - eigenlijk een GOTY editie van SW4 met alle DLC. De Japanse release is op 14 maart, een Westerse release moet nog aangekondigd worden. Gezien we eind deze maand Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends Definitive Edition krijgen, zal deze waarschijnlijk ook wel komen. Op 6 december wordt meer nieuws van KT verwacht.
  • Gerucht: op de Duitse site van MediaMarkt is een vermelding van "Assassin's Creed Compilation" verschenen voor alle platformen. Mogen we effectief AC op Switch verwachten, of een foutje van MediaMarkt?
  • Volgens deze tweet lijkt Treasure plannen gehad te hebben om Radiant Silvergun op Switcht te krijgen.
  • De soundtrack van Pokemon Let's Go (€8.99 voor 122 tracks - en als voorbeeld link naar USA iTunes listing) is nu te downloaden op iTunes! Later deze maand (14/12) kunnen we ook XC2: Torna - The Golden Country's soundtrack downloaden (11 tracks, meer info).
En tenslotte voor de developers hier: Nintendo heeft een talk gegeven over hun developer toolchain tijdens een LLVM developer's meeting. Deze staat op YouTube. Het is een vrij technisch overzicht, dus enkel aangeraden als je graag over de compilers, linkers etc die Nintendo gebruikt, wilt horen.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 03-12-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Gonadan schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:09:
zelf zou ik fijn vinden als je hem fysiek gekocht heb dat je hem maar eens per 2 weken in switch moet stopen om hem te kunnen blijven gebruiken. maar hoe nu is ook rede dat ik liever spel gewoon download en dat is ook bij mijn ps4 pro

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
De reparatie van de joycon van mijn vrouw (Pika editie) duurt ondertussen al een week. Denk dat het druk is met de release van de 2 modellen Switches de afgelopen tijd. Maar we hebben backup, dus geen probleem verder.

Gisteren met zijn tweeën Splatoon 2 gespeeld. Ging wel lekker echter, kom je niet altijd bij elkaar in het zelfde team. Dat zou van mij wel mogen overigens, maar goed. Zal een goede reden hebben.
Willen de DLC nog hebben, maar wellicht is het met de account primary secondary truuk wel te fixen. Maar blijf het teveel moeite vinden. En anders is het ook maar 20 euro p.p..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Ff inpikken op de discussie eerder over toekomstige discount-bundels op de Switch zelf (met oa. @Joosie200 )

Nintendo of Europe kondigt nu ook een gelimiteerde Switch + Mario Kart 8 Deluxe bundel aan (Twitter). Volgens Nintendo HOME zouden er bijvoorbeeld 60.000 exemplaren van de bundel zijn voor Frankrijk, en zal de prijs ~300 euro zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 13:55
Seroczynski schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:14:
[...]

Hier even een linkje erbij. Zijn gewoon opzetstukjes toch? Ik heb dergelijke bij de GripCase gekregen. Is iets comfortabeler, maar ik vind bijvb. een ergonomische case voor het spelen van de Switch in handheld mode velen malen belangrijker :)
Dat is de volgende stap :+ .
Heb jij een linke naar de grip case die jij gebruikt?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Motaro schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:16:
zelf zou ik fijn vinden als je hem fysiek gekocht heb dat je hem maar eens per 2 weken in switch moet stopen om hem te kunnen blijven gebruiken. maar hoe nu is ook rede dat ik liever spel gewoon download en dat is ook bij mijn ps4 pro
Daarom twijfel ik nu over Captain Toad. Die lijkt mij ideaal om af en toe eens op de bank te spelen, maar het is dan ook wel ideaal als je niet steeds cartridges hoeft te verwisselen als je wisselt tussen een bankspel en een TV-spel. :P
Nadeel is alleen dat je niets fysieks hebt (mentale kwestie) en dat het bij de eShop vaak gewoon een stuk duurder is dan bij winkels die de fysieke versie verkopen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:53:
Ff inpikken op de discussie eerder over discounts op de Switch (met oa. @Joosie200 )

Nintendo of Europe kondigt nu ook een gelimiteerde Switch + Mario Kart 8 Deluxe bundel aan (Twitter). Volgens Nintendo HOME zouden er bijvoorbeeld 60.000 exemplaren van de bundel zijn voor Frankrijk, en zal de prijs ~300 euro zijn.
Dan ga ik dat in de gaten houden. Kijken of Amazon.fr wat van zulke bundels krijgen. En anders maar MK8 plus BotW en een switch tweedehands zien te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Tiwazz schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:54:
[...]

Dat is de volgende stap :+ .
Heb jij een linke naar de grip case die jij gebruikt?
Ik heb even op hun website gekeken, en kennelijk verkopen ze hem nu ook gewoon (waar het eerder een Kickstarter was). Ze komen binnenkort wel met een revisie, waarvan ik net eentje besteld heb (is voor nu een kale set voor backers). Anyway, de originele set is ook supernice.

http://www.skullnco.com/pd.jsp?id=17

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
Arunia schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:20:
Gisteren met zijn tweeën Splatoon 2 gespeeld. Ging wel lekker echter, kom je niet altijd bij elkaar in het zelfde team. Dat zou van mij wel mogen overigens, maar goed. Zal een goede reden hebben.
Willen de DLC nog hebben, maar wellicht is het met de account primary secondary truuk wel te fixen. Maar blijf het teveel moeite vinden. En anders is het ook maar 20 euro p.p..
Als je League play unlocked na het spelen van ranked tot C- ofzo? kan je een duo vormen en samen spelen, dan zit je altijd in hetzelfde team. Bij turfwar is het expres zo gehouden zodat je niet als team allemaal noobs kan stompen volgens mij, aangezien dat de casual mode is van splatoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Ik krijg vandaag mijn Switch binnen en vroeg mij af welke screen-protector en opbergtas ik het beste kan kopen. Ik lees hierboven dat beide van Orzly goed zijn. Meer mensen met ervaringen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed punt. Inmiddels heb ik een Switch met MK8 te pakken. Zelda blijft over om te regelen. Smash is gereserveerd. Heb wel geboden op tweedehandse switch. Maar die reageren niet, zijn meteen weg voor meer dan de huidige prijs die ik kwijt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Pieterll schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:19:
Ik krijg vandaag mijn Switch binnen en vroeg mij af welke screen-protector en opbergtas ik het beste kan kopen. Ik lees hierboven dat beide van Orzly goed zijn. Meer mensen met ervaringen? :)
Mooi, heb je je antwoord al gelijk binnen :) .
Die vraag wordt volgensmij wekelijks wel gesteld?

Opbergtas is enorm afhankelijk van je eigen voorkeuren, bekijk er eens wat in verschillende winkels.
Screen-protector ook. Veel Tweakers hier hebben Orzly. Een willekeurige van AliExpress werkt ook naar mijn mening. Sommige willen er geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Kasparov schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:48:
[...]

Mooi, heb je je antwoord al gelijk binnen :) .
Die vraag wordt volgensmij wekelijks wel gesteld?

Opbergtas is enorm afhankelijk van je eigen voorkeuren, bekijk er eens wat in verschillende winkels.
Screen-protector ook. Veel hier heb Orzly. Een willekeurige van AliExpress werkt ook naar mijn mening. Sommige willen er geen.
Dan weet ik genoeg. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Zelf had ik via ebay uit china van die glazen protector's besteld.. duurde maaaanden voordat ze er waren, en ondanks de dikke schuim verpakking waren ze alle 2 compleet aan gruzelementen...
Dus toen heb ik op ebay vanuit duitsland dit keer 2 normale protectors besteld die niet heel erg duur waren (want waar heb je het over, 2 stukjes plastic folie die plakken..).
Deze waren tot mijn verbazing soort van 'mat', eenmaal opgeplakt vind ik ze heel prettig, geven een soort 'crt' vibe aan de graphics die er normaal op 720p toch wat gekartelt uitziet vanwege de antialiassing. Dit valt nu minder op, en de 'glare' van direct licht is ook geheel verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 00:38
grimson schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:42:
Misschien al bekend maar de Switch Pro Controllers kan je ook voorzien van nieuwe firmware.
Dit door de Pro controllers aan te sluiten op de Switch (dock) via USB maar dan ook de optie dat je de Pro Controller via USB gebruikt.
Bedraad aansluiten volstaat, je hoeft wired communication niet aan te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LJxCW8FRqdm4bfRtXc6hO2i5/full.jpg

Zo vind je deze combo in de buurt. Laat die Duitse MM, Gamemania maar met de deal. Voor 50 euro meer heb ik Zelda en Odyssey. En een switch die 2 weken geleden nog gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sokkeh schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:17:
[...]

Dit kan je natuurlijk evt. tegen gaan door een check-in mbv de fysieke cartridge te vragen 1x per x aantal dagen.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
Joosie200 schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:34:
[Afbeelding]

Zo vind je deze combo in de buurt. Laat die Duitse MM, Gamemania maar met de deal. Voor 50 euro meer heb ik Zelda en Odyssey. En een switch die 2 weken geleden nog gekocht is.
Jij hoeft je op de Switch de komende tijd niet te vervelen ;) veel plezier ervan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
21 december komt de Switch (en XBO) poort van Sundered uit, een lovecraftiaans geïnspireerde 'metroidvania'.
Het spel bevat een mix van geplande en proceduraal gerenderde levels. Sundered: Eldritch Edition heeft nieuwe content en de laatste patches van het spel.

Trailertje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Joosie200 schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:34:
[Afbeelding]

Waar gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Net niet in mijn eigen wijk. :P Kennelijk een impulsinkoop. Hier heb ik geen moment over hoeven te twijfelen. Meteen op de fiets gesprongen en gisteravond nog opgehaald. Mis nu nog een tweede joycon setje of een pro controller. Maar ik heb al wel een limited SSBU gereserveerd. Dus ik vraag mij af of je die gamecube controller ook voor meer games dan alleen smash kunt inzetten? Zeg Zelda of Mario Kart?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
Joosie200 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 09:37:
Dus ik vraag mij af of je die gamecube controller ook voor meer games dan alleen smash kunt inzetten? Zeg Zelda of Mario Kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand ervaring met de Fortnite Deep Freeze bundle?
We spelen Fortnite al een tijdje en hebben nu deze bundle aangeschaft. In deze bundle zitten 2 codes.
1. Deep Freeze redemption code
Deze werkt en geeft je een sneeuw pakje en 1000 vbucks
2. Battle pass
Deze krijgen we niet aan de praat. Als je deze in de eshop invoert krijg je de download van de game fortnite te zien en bij downloaden heeft ie aan dat de game al is geinstalleerd

Of is die 2e code alleen de Fortnite download en moet ik die battle pass op de achterkant van de code meer als reclame zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
JackAvery schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:54:
21 december komt de Switch (en XBO) poort van Sundered uit, een lovecraftiaans geïnspireerde 'metroidvania'.
Het spel bevat een mix van geplande en proceduraal gerenderde levels. Sundered: Eldritch Edition heeft nieuwe content en de laatste patches van het spel.

Trailertje:

[YouTube: Sundered®: Eldritch Edition Launch Trailer (ESRB)]
Ziet er tof uit! Zeker een keer proberen

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:28:
Zijn er eigenlijk mensen die geen pro controller gekocht hebben bij hun switch?
Ik overweeg het nu wel. Want ik heb al een PS4 pro met twee dualshock 4 en een XBX1 met twee s controllers. Neig nu naar een 8bitdo wireless adapter of de Magic NS one variant. Stuk goedkoper dan 55 euro neerleggen voor een pro en net zo duur als knockoffs halen. En als je zo ook kunt gamen graag!

Ben alleen wel benieuwd hoeveel meer mensen hier een adapter hebben en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Joosie200 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:53:
[...]

Ik overweeg het nu wel. Want ik heb al een PS4 pro met twee dualshock 4 en een XBX1 met twee s controllers. Neig nu naar een 8bitdo wireless adapter of de Magic NS one variant. Stuk goedkoper dan 55 euro neerleggen voor een pro en net zo duur als knockoffs halen. En als je zo ook kunt gamen graag!

Ben alleen wel benieuwd hoeveel meer mensen hier een adapter hebben en gebruiken.
Ik heb lig 1 pro controller gehaald. Soepel apparaat, ik had gewild dat ik die eerder had gehad, een speelt een stuk prettiger dan Joy Con. Iemand hier ervaringen met die adapters? Ik heb 4 Xbox One controllers, maar vraag me af hoe het speelt qua inputlag etc., behalve natuurlijk de andere button index. En zoveel van die USB-ports zijn er ook weer niet, dus vraag me af hoe praktisch het is, maar het is zeker iets om te overwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 04-12-2018 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:24
Pro Controller gekocht. Leuk, Mario Party met 3...

Dat was een bummerrrrr.....

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Handheld gaat het wel met die joycons. Al vind ik ze ontiegelijk klein en daardoor niet fijn in gebruik. Los van elkaar zal vast gaan bij mario party. Maar ik mis bij Zelda en Mario Kart zelfs icm de grip wat ik bij andere games standaard heb: een fijne fullsize controller. Dus die adapter moet er asap komen. Want hoewel de gamecube controller wel wil werken met Mario Kart, bij Zelda krijg je een uitdaging zonder schild je af te weren. Het probleemloos verder spelen eenmaal uit de dock en andersom is wel super.
Pagina: 1 ... 80 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.