Wat nieuws:
- Digital Foundry heeft hun analyse van Warframe voor Switch gepubliceerd. Een stabiele 30FPS buiten de hub-zone van het spel:
- Nintendo heeft de Skyward Sword poort waar eerder over gespeculeerd werd, ontkend na een navraag van Eurogamer. Als je wilt zien hoe een experimentele HD versie van Skyward Sword eruit zou zien, Nintendo heeft dit geprobeerd tijdens de ontwikkeling van Breath of the Wild. Foto's van hun GDC presentatie hierover vind je op Twitter
- En volgens een press release heeft Nintendo het erg goed gedaan deze Black Friday in de USA
Switch sales in deze week waren meer dan het dubbele van 2017, beter dan de beste BF tijdens het Wii-tijdperk. Dit zijn ongeveer 800.000 verkochte consoles op vijf dagen tijd (22-26 november). Pokemon Let's Go zit ondertussen aan meer dan 1.5 miljoen verkochte exemplaren in de USA.
PS: @RayNbow , je kan m op de Japanse store al kopen
- Digital Foundry heeft hun analyse van Warframe voor Switch gepubliceerd. Een stabiele 30FPS buiten de hub-zone van het spel:
- Nintendo heeft de Skyward Sword poort waar eerder over gespeculeerd werd, ontkend na een navraag van Eurogamer. Als je wilt zien hoe een experimentele HD versie van Skyward Sword eruit zou zien, Nintendo heeft dit geprobeerd tijdens de ontwikkeling van Breath of the Wild. Foto's van hun GDC presentatie hierover vind je op Twitter
- En volgens een press release heeft Nintendo het erg goed gedaan deze Black Friday in de USA
Zelf gebruik ik de WiFi omdat de ontvangst goed is maar de algemene consensus blijft dat bekabeld stabieler zal zijnkoen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:41:
Merken mensen dat een LAN-verbinding veel verschil maakt? Echt competitief zal ik toch niet op mijn switch gaan spelen, en mijn router staat letterlijk naast de switch..
PS: @RayNbow , je kan m op de Japanse store al kopen