[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.163 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
Arunia schreef op maandag 26 november 2018 @ 08:32:
@Nelsa Mijn vrouw heeft die sinds afgelopen week. Er zit een harde binnenkant in, dus erg stevig en je switch zit met het scherm nog onder een soort mapje.
Ik heb zelf sinds het begin de Legend of Zelda tegenhanger welke een soort schuimachtige buitenkant heeft, maar beide voelen hetzelfde qua stevigheid.

Als je het de prijs waard vind, is het gewoon een erg goede hoes.
Wil dit even bijvallen. Een hoop mensen in de vriendenkring hebben die BigBen licensed cases, en die zijn gemaakt van erg stevig materiaal. Zeker een aanrader ondanks de prijs.

Ik heb zelf de ORZLY case gekocht rond launch (waarschijnlijk een branded versie van die aliexpress hoes die hierboven gepost werd). Deze heeft meer plek, je kan er joycons in krijgen of een powerbank en ik ben daar best tevreden van... maar de hoes is zeker minder stevig dan de BigBen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
JackAvery schreef op maandag 26 november 2018 @ 09:31:
[...]

Wil dit even bijvallen. Een hoop mensen in de vriendenkring hebben die BigBen licensed cases, en die zijn gemaakt van erg stevig materiaal. Zeker een aanrader ondanks de prijs.

Ik heb zelf de ORZLY case gekocht rond launch (waarschijnlijk een branded versie van die aliexpress hoes die hierboven gepost werd). Deze heeft meer plek, je kan er joycons in krijgen of een powerbank en ik ben daar best tevreden van... maar de hoes is zeker minder stevig dan de BigBen.
Dank voor je ervaring! Ben m tegengekomen bij intertoys waar die €15,- kost (https://www.intertoys.nl/...fficiele-beschermhoes-000 voor wie er ook opzoek naar is) wat ik een prima prijs vind. Ik ga ff kijken of ik die vandaag in de winkel kan vinden en neem ik m mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Prima hoes inderdaad, ik had alleen gewenst dat er in plaats van de cartridgehouders (die zijn echt cheap) gewoon een zoompje ingenaaid was waar de games achter te steken valt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

JackAvery schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:13:
[...]
maar het lijkt er dus op dat de WiiU de modernere chip (AX88179) niet ondersteunt, maar mogelijk de Switch wel backwards compatibel is met de Wii/WiiU adapters met de AX88772, die enkel USB 2.0 ondersteunen.
Dat klopt. Ik heb de adapter van de Wii gewoon gebruikt voor de Switch, werkt.

Een USB3 adapter heeft nog geen zin begrijp ik omdat de USB3 poort (nog) geen USB3 ondersteunt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Goner schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:56:
[...]

Dat klopt. Ik heb de adapter van de Wii gewoon gebruikt voor de Switch, werkt.

Een USB3 adapter heeft nog geen zin begrijp ik omdat de USB3 poort (nog) geen USB3 ondersteunt ??
Dat klopt inderdaad, maar dat maakt voor het netwerk ook niet uit, aangezien de 100mbit van de usb2 variant al bij lange na nooit gehaald wordt. Voor de downloadsnelheid hoef je het dus sowieso niet te doen, de verbinding is echter wel veel stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Met USB2.0 haal je in theorie maximum 480mbit, ofwel 60MB per seconde. Dit is sneller dan de meeste mensen hun internetverbinding en zou dus niet de limiterende factor mogen zijn. Als je reeds een adapter hebt die op USB2.0 werkt, zou ik m waarschijnlijk dus niet vervangen... maar als je een nieuwe moet kopen, vind ik dat het geen kwaad kan om gewoon een future-proof 3.0 adapter te kopen, gezien de prijs van de ugreen.

Zou op zich interessant zijn om wat vergelijkende tests te doen. Ik vermoed dat een van de factoren gewoon een cap op de snelheid van de Nintendo servers is.

Edit: ik herinnerde me deze video van SpawnWave waarin hij drie adapters vergelijkt. Testmethodologie is nogal shabby maar het toont wel dat de USB3 adapter die hij gebruikt sneller is (~40 vs vs 72 MVb/s) dan zowel de Hori als een andere 2.0 adapter.

En ter informatie nu we toch over networking bezig zijn:

De wireless chip in de Switch is trouwens een Broadcom BCM4356. Deze is designed om over 802.11 433.3 of 866.7 Mb/s te halen (single stream of dual stream modem)... maar in de praktijk gaat dit opnieuw langzamer uitvallen :)
In principe zou dit een vrij degelijke chip moeten zijn, maar veel Switches lijken toch ondermaats WiFi bereik/prestaties te hebben. Geen idee wat daar gebeurd is :P

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 26-11-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Heeft er iemand ervaring met de Pro Controller voor de Nintendo Switch?

Ik heb dit weekend bij MM de Nintendo Switch gekocht maar wil graag een degelijke controller in mijn hand hebben ipv de standaard controller houder om er één controller van te maken die in de verpakking zit.

Ik heb al het een en ander opgezocht maar ben benieuwd naar jullie mening!

Afbeeldingslocatie: https://www.nedgame.nl/afbeeldingen/nintendo-switch/cover/nintendo-switch-pro-controller-nintendo-switch_8886865439.jpg?1539697197

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Instant buy. Voor onderbouwing zie reactie van mij en anderen iets eerder in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04:31
Eens met @Rukapul . Gewoon kopen ongeacht :) zou niet meer zonder willen spelen voor de langere sessies.

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juniordiscart
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-06 13:24
@LichtBruisend Ik heb de Pro controller gekocht voor games als Splatoon. Hij ligt zeker lekker in de hand en is uitstekend om te gebruiken met elke game, maar ik speel toch vaak het liefst in handheld. Echter, voor shooters zoals Splatoon kreeg ik te snel kramp in mijn duimen omdat de pookjes van de joycons dan niet aangenaam liggen om snel mee te reageren imo. De Pro controller heeft me serieus wat kramp bespaart! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:29
Het is dat ik al 4 joycons heb, maar anders zou ik nog een 2e pro controller halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Na jullie reacties en het terug lezen in dit topic besloten hem te kopen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Ik gebruik de Pro Controller niet alleen op de Switch zelfs. Ook als bluetooth controller op mn PC en RetroPie. Werkt perfect.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

LichtBruisend schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:05:
Na jullie reacties en het terug lezen in dit topic besloten hem te kopen. Bedankt!
Amazon.de heeft hem momenteel voor 60, maar hij was laatst 55 euro.

Het is inderdaad een no-brainer als je veel in docked/tabletop mode wilt gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Thx @Megalodon86 had hem bij Amazon.de al in mijn winkelmandje staan. Maar ben toch nog even verder zoeken... je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb zelf meteen bij launch de pro gekocht en geen moment spijt van.
Daarbij merk ik wel dat de losse joycons ook wel lekker werken. Wordt bij Mario wel aangeraden iig. Maar gebruik daar ook gewoon de pro controller. De joycons zelf eigenlijk alleen portable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
aargh. Komt net starlink binnen van wehkamp (40€), zit er geen spel in :(

Kan meteen weer terug. Las dat dit in de US al meer gebeurd is. In nederland lijk ik de uitzondering.
Wordt overigens goed opgelost door wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Mijn kids willen de Switch steeds meer boven gebruiken. Geen probleem alleen willen ze die dan ook op tv aansluiten. Een dock kost nieuw 100 euro. Zijn er ook andere mogelijkheden (lees goedkopere)? om de Switch in een Dock oid op de tv aan te sluiten.

Iedere keer alles loskoppelen etc is geen optie voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
vankleef schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:45:
Mijn kids willen de Switch steeds meer boven gebruiken. Geen probleem alleen willen ze die dan ook op tv aansluiten. Een dock kost nieuw 100 euro. Zijn er ook andere mogelijkheden (lees goedkopere)? om de Switch in een Dock oid op de tv aan te sluiten.

Iedere keer alles loskoppelen etc is geen optie voor me.
Niet officieel mogelijk. Je kunt wel een third-party dock aanschaffen, maar het gebruik ervan is af te raden. Nintendo kan elk moment de werking met zo'n dock onklaar maken. Daarnaast kan het de nodige risico's met zich meebrengen. Een tweede dock is echt de beste oplossing jammergenoeg.

Je zou ipv een tweede Dock wel een tweede AC adapter kunnen aanschaffen. Dan kun je de bekabeling laten waar ie is en hoeven de kids alleen maar de het Dock te verplaatsen zonder de bekabeling.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 26-11-2018 16:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

vankleef schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:45:
Helaas niet officieel, wat helaas veiligheidsrisico's met zich meebrengt. 100 euro voor een extra dock (plus adapter en hdmi kabel trouwens) is op zich goedkoper dan 300+ voor een nieuwe Switch.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Grm. Voegt het nog wat toe om die malle poppetjes in elkaar te fietsen of is dat puur voor de vorm? Op de Wii moest je in sommige spelletjes erg met dat mannetje spelen maar in de meeste niet, nu moet ik hem zelfs in kart selecteren? :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 11:54
Zie zojuist dat Amazon m'n factuur van Mario Kart 8 heeft gewijzigd naar de originele prijs, terwijl ik hem juist met de discount had gekocht (voor €36 euro).

Las ergens (weet niet meer waar, kon het hier niet terugvinden) dat meerderen hier last van hadden. Misschien dus goed om het even in de gaten te houden mocht je ook iets bij Amazon met de korting hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zie nu net op de frontpage dat Diablo 35 euro is bij Bol.. terwijl ik er nog geen 10 dagen geleden 55 voor heb betaald.. ook bij Bol.. :F <sigh>
Maar goed, misschien dat ik 't goed kan maken door Dragon Ballzzz te kopen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Gonadan Je moet je Mii niet perse selecteren in kart. Het kan, maar het hoeft absoluut niet. Verder nog geen spel tegen gekomen waar je ze perse nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Arunia schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:59:
@Gonadan Je moet je Mii niet perse selecteren in kart. Het kan, maar het hoeft absoluut niet. Verder nog geen spel tegen gekomen waar je ze perse nodig hebt.
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik was verplicht er één te kiezen. Die staat nu onderin bij statistieken, gelukkig race ik gewoon met Yoshi. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

't is voor mij lang geleden, maar moest je in het begin niet een Mii kiezen voor je profile representatie? En als je er geen zelf had, kon je een default kiezen.

Je kan nog steeds je Mii kiezen, let er dan wel op dat dan niet je Switch profile name gebruikt wordt zoals in de meeste gevallen, maar de naam van je Mii.

Ik heb m'n "main" Mii van de Wii nagemaakt, uit nostalgie. Maar buiten Mario Kart is die nooit gebruikt nee.. Miis zijn zo goed als dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Gonadan Dat zou ook nog wel kunnen. Alhoewel het logischer is dat je eigen account gebruikt wordt. Of het is iets wat er later in is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sméagol schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:40:
Ik zie nu net op de frontpage dat Diablo 35 euro is bij Bol.. terwijl ik er nog geen 10 dagen geleden 55 voor heb betaald.. ook bij Bol.. :F <sigh>
Maar goed, misschien dat ik 't goed kan maken door Dragon Ballzzz te kopen.
Dan bestel je hem opnieuw en retourneer je de nieuwe (geseald) met het bestelnummer van de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Sméagol @Arunia een account had ik nog niet maar ik moest wel een gebruiker aanmaken op switch. Daarna ook nog een Mij voor Mario Kart terwijl je ook al je gebruiker moet kiezen.
De Mii lijkt naast de statistieken geen waarde te hebben, maar waar de gekozen gebruiker voor is ben ik ook nog niet achter. Merk het wel, gewoon lekker racen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

joblamie schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:00:
[...]

Dan bestel je hem opnieuw en retourneer je de nieuwe (geseald) met het bestelnummer van de oude.
Dat vind ik aan de éne kant ook weer lullig, al had ik dat nog wel gedaan als ik 'm gesealed had. Maar ik heb 'm al lang en breed uit 't seal gehaald en gespeeld natuurlijk, ondanks dat ik vooral Pokémon heb gespeeld afgelopen week. Dus helaas. Ik ben niet echt iemand die klaagt over kortingen op games die ik eerder gekocht heb, maar dit is 20 euro korting op een release van nog geen maand oud (en bij dezelfde winkel), dus auw.
Gonadan schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:17:
@Sméagol @Arunia een account had ik nog niet maar ik moest wel een gebruiker aanmaken op switch. Daarna ook nog een Mij voor Mario Kart terwijl je ook al je gebruiker moet kiezen.
De Mii lijkt naast de statistieken geen waarde te hebben, maar waar de gekozen gebruiker voor is ben ik ook nog niet achter. Merk het wel, gewoon lekker racen.
Ja je hebt een Switch profile. Dit is voor jouw persoonlijke savefiles. Van belang als je meerdere personen hebt die gebruik maken van je Switch. Je hebt ook een Nintendo account. Van belang als je o.a. je gold coins wilt ontvangen en van bepaalde service gebruikt wilt maken, zoals de Online service. Deze wordt gekoppeld aan je profile.

Dan binnen Mario Kart: je kiest je Switch profile. Dit dus puur om jouw savefile te kiezen. Als je de enige bent die je Switch gebruikt, lijkt dit zinloos, en.. nu ik er over nadenk, volgens mij kan je dit uitzetten ergens in opties.
Dan inderdaad als ik me goed herinner, vraagt Mario Kart je om een Mii als een soort avatar te kiezen. Dit lijkt ook zinloos als je nog niet online gespeeld hebt.. Doe je dit wel, dan wordt die avatar voor de lobby gebruikt.
Daarnaast kan je dus de Mii als racer gebruiken. Als je dit dus doet, dan gebruikt de game dus je Mii naam, en niet je Switch profile naam. Kies je een andere racer, dan wordt de Mii in de lobby gebruikt, maar dan met je Switch profile naam. Dat was nogal verwarrend.

Als racer kan je de Mii dus links laten liggen, maar als profile avatar zit je er aan vast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ben ik nu de enige die graag ziet dat ze die pro controller door midden snijden en joycon sleeves op maken, zodat je een ‘pro controller’ voor je handheld hebt.

Snap niet dat Nintendo dat nog niet uit brengt.

Iemand de flip grip al binnen en of besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sméagol schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:34:
Ja je hebt een Switch profile. Dit is voor jouw persoonlijke savefiles. Van belang als je meerdere personen hebt die gebruik maken van je Switch. Je hebt ook een Nintendo account. Van belang als je o.a. je gold coins wilt ontvangen en van bepaalde service gebruikt wilt maken, zoals de Online service. Deze wordt gekoppeld aan je profile.
Dus dat speelt met name als je een spel hebt met een single player waarvan je voor jezelf de status wilt bijhouden? Bijvoorbeeld Zelda of Odyssee? Voor Kart is het wel weer handig dat je alles maar één keer hoeft te unlocken. :P
Dan binnen Mario Kart: je kiest je Switch profile. Dit dus puur om jouw savefile te kiezen. Als je de enige bent die je Switch gebruikt, lijkt dit zinloos, en.. nu ik er over nadenk, volgens mij kan je dit uitzetten ergens in opties.
Dan inderdaad als ik me goed herinner, vraagt Mario Kart je om een Mii als een soort avatar te kiezen. Dit lijkt ook zinloos als je nog niet online gespeeld hebt.. Doe je dit wel, dan wordt die avatar voor de lobby gebruikt.
Ah vandaar, stom dat je niet gewoon de avatar van je Switch gebruiker mag kiezen.
Daarnaast kan je dus de Mii als racer gebruiken. Als je dit dus doet, dan gebruikt de game dus je Mii naam, en niet je Switch profile naam. Kies je een andere racer, dan wordt de Mii in de lobby gebruikt, maar dan met je Switch profile naam. Dat was nogal verwarrend.
Online ben ik niet geweest inderdaad, heb je een abonnement voor nodig toch? Eerst maar eens met m'n echte vrienden racen. :P
Als racer kan je de Mii dus links laten liggen, maar als profile avatar zit je er aan vast.
Welk profile doel je nu precies op? Want de gebruiker op de Switch heeft een andere avatar, alleen de Mii in Kart is de Mii. Als ik online inlog in mijn Nintendo account begint hij daar ook nog te miepen dat ik een Mii moet maken. Pleur op met die zooi, ik hoef net per se een eigen alter ego in elkaar te klikken. :P

Nu zie ik overigens dat er naast een Nintendo account ook nog een Nintendo ID bestaat, ik ga me maar eens inlezen in dit spinnenweb. :D
joblamie schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:00:
Waarmee je feitelijk richting verduistering/diefstal gaat, ik zou het niet aanraden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 27-11-2018 07:50 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Gonadan Tijdens online games als je in de wachtruimte staat, dan staat je Mii daar. Het wordt iig wel gebruikt en volgens mij als je de Mii als racer gebruikt kun je hem ook kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:53
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 07:49:
Waarmee je feitelijk richting verduistering/diefstal gaat, ik zou het niet aanraden. :)
Wat is dat nu voor een nonsens? Je hebt bij Bol.com het recht om binnen 30 dagen te retourneren, dat doe je dan feitelijk. Dat heeft 0,0 met verduistering of diefstal te maken.

Zelf vorige week ook nog gedaan, had bij Bol.com Just Dance 2018 voor € 33. Paar dagen later bij YGZ voor €19. Hoewel die van Bol.com zelfs zonder seal terug had gekund heb ik gewacht tot de nieuwe binnen was, deze heb ik in dezelfde envelop voorzien van een Bol.com retourlabel direct doorgestuurd. Heb de envelop nog net open gemaakt om de oude pakbon weg te halen en die van Bol.com toe te voegen, maar dat was het dan ook wel.

In Nederland kan je sowieso binnen 14 dagen retourneren, zolang het maar in zoveel mogelijk originele verpakking is. En bij Bol.com zelfs 30 dagen. Volkomen legaal en niets mis mee.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Drardollan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:51:
Wat is dat nu voor een nonsens? Je hebt bij Bol.com het recht om binnen 30 dagen te retourneren, dat doe je dan feitelijk. Dat heeft 0,0 met verduistering of diefstal te maken.

Zelf vorige week ook nog gedaan, had bij Bol.com Just Dance 2018 voor € 33. Paar dagen later bij YGZ voor €19. Hoewel die van Bol.com zelfs zonder seal terug had gekund heb ik gewacht tot de nieuwe binnen was, deze heb ik in dezelfde envelop voorzien van een Bol.com retourlabel direct doorgestuurd. Heb de envelop nog net open gemaakt om de oude pakbon weg te halen en die van Bol.com toe te voegen, maar dat was het dan ook wel.

In Nederland kan je sowieso binnen 14 dagen retourneren, zolang het maar in zoveel mogelijk originele verpakking is. En bij Bol.com zelfs 30 dagen. Volkomen legaal en niets mis mee.
Gefeliciteerd, dat is dus _niet_ legaal. Je stuurt namelijk niet het geleverde artikel terug maar een ander, dat is strafbaar, ook al is het producttype gelijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:56:
[...]

Gefeliciteerd, dat is dus _niet_ legaal. Je stuurt namelijk niet het geleverde artikel terug maar een ander, dat is strafbaar, ook al is het producttype gelijk.
Nee, je stuurt _niet_ hetzelfde _producttype_ terug. Dat zou betekenen dat je game A besteld en game B terugstuurt, dat zijn beiden games. Games zijn hetzelfde _producttype_. Je stuurt exact hetzelfde product terug, te weten game A. In seal.

Daar is _niets_ illegaals aan. Ik denk dat Bol.com het zelfs erg fijn vind, anders stuur je degene zonder seal terug en die kunnen zij niet meer als _nieuw_ verkopen.

Maar wijs mij eens op de wet cq. rechterlijke uitspraak waarin deze actie als illegaal wordt bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:43
Zo lang games geen uniek serienummer hebben, zie ik ook niet echt in wat hier verkeerd aan is. Beide shops krijgen dezelfde producten geleverd, die worden in 1 keer in het systeem gezet x het aantal dat men binnenkrijgt. Het is niet zodat elke game een unieke identifier krijgt om voorraad bij te houden of zo.

Daarbij ging het bij het eerste voorbeeld (Diablo) ook nog over dezelfde winkel.

[ Voor 11% gewijzigd door Sluuz op 27-11-2018 09:18 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Drardollan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:01:
Nee, je stuurt _niet_ hetzelfde _producttype_ terug. Dat zou betekenen dat je game A besteld en game B terugstuurt, dat zijn beiden games. Games zijn hetzelfde _producttype_. Je stuurt exact hetzelfde product terug, te weten game A. In seal.

Daar is _niets_ illegaals aan. Ik denk dat Bol.com het zelfs erg fijn vind, anders stuur je degene zonder seal terug en die kunnen zij niet meer als _nieuw_ verkopen.
Je kunt hoog en laag springen, maar je hebt ongelijk. Hetzelfde spel is fysiek hetzelfde doosje met de geleverde inhoud, dat is niet een ander doosje waar toevallig hetzelfde spel op staat. Het wordt al helemaal leuk als het voorzien is van een serienummer, zoals je tegenwoordig ook vaak ziet, dan is helemaal elke discussie daarover zinloos.
Maar wijs mij eens op de wet cq. rechterlijke uitspraak waarin deze actie als illegaal wordt bestempeld.
De wetten beschrijven dat je een aankoop op afstand mag terug sturen naar de winkel, wat jij wilt doen is een andere aankoop terug sturen dan de aankoop die je bij die winkel gedaan heeft. Dat is niet waar de wet aankoop op afstand voor bedoeld is.
Ik heb daar enige tijd geleden bewust Arnoud Engelfriet over gemaild aangezien ik mij afvroeg of dit niet illegaal was. Hij zou dit als diefstal of oplichting kwalificeren, dat sterkt mij dus in mijn stelling hier. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zit nog steeds helemaal in Moonlighter. Fantastisch spel.

Denk dat ik nog wel even wacht met het aanschaffen van Stardew Valley ook al lijkt me dat spel ook zeker erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:49:
[...]

Je kunt hoog en laag springen, maar je hebt ongelijk. Hetzelfde spel is fysiek hetzelfde doosje met de geleverde inhoud, dat is niet een ander doosje waar toevallig hetzelfde spel op staat. Het wordt al helemaal leuk als het voorzien is van een serienummer, zoals je tegenwoordig ook vaak ziet, dan is helemaal elke discussie daarover zinloos.

[...]

De wetten beschrijven dat je een aankoop op afstand mag terug sturen naar de winkel, wat jij wilt doen is een andere aankoop terug sturen dan de aankoop die je bij die winkel gedaan heeft. Dat is niet waar de wet aankoop op afstand voor bedoeld is.
Ik heb daar enige tijd geleden bewust Arnoud Engelfriet over gemaild aangezien ik mij afvroeg of dit niet illegaal was. Hij zou dit als diefstal of oplichting kwalificeren, dat sterkt mij dus in mijn stelling hier. :)
Wat Engelfriet erover zegt is prima, sinds wanneer maakt hij de wetten en regels? Maar hij zal je vast verteld hebben in welke wet dit vastgelegd is?

Ik zal het omdraaien, jij kan hoog en laag springen. Maar je hebt ongelijk. Zolang er geen serienummer op staat is het hetzelfde product. Uiteraard heb je gelijk als er serienummers op komen te staan, maar dat is in dit geval niet zo.

Maar jij hoeft het niet te doen, moet je zelf weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Drardollan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:20:
Wat Engelfriet erover zegt is prima, sinds wanneer maakt hij de wetten en regels? Maar hij zal je vast verteld hebben in welke wet dit vastgelegd is?
Nee, maar ik beschouw hem wel als autoriteit in ICT-recht. En vertrouw daarop een stuk meer dan op een tweaker die zijn favoriete manier van winkels benadelen niet meer kan uitvoeren.
Ik zal het omdraaien, jij kan hoog en laag springen. Maar je hebt ongelijk. Zolang er geen serienummer op staat is het hetzelfde product. Uiteraard heb je gelijk als er serienummers op komen te staan, maar dat is in dit geval niet zo.

Maar jij hoeft het niet te doen, moet je zelf weten.
Klopt, ik ga het niet doen. Ik vind ronduit verwerpelijk om voor een tientje twee winkels en de pakketbezorgers weer aan het werk te zetten. Maar goed, dat is een beetje de huidige maatschappij, blijf jij daar lekker in hangen. Ik ga voor een betere wereld.
Voor mij is de discussie dan ook klaar, hij is off-topic en ik ken de feiten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 27-11-2018 10:40 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4m0n_46
Laten we dan nu weer over het daadwerkelijk spelen van games praten :P

Gisteravond nog DK Tropical Freeze (Intertoys voor 40) en Diablo III (Bol voor 35) besteld. Gisteravond ook m'n Switch Smash edition uit z'n verpakking gehaald en Pokémon opgestart.

Toch wel echt een mooi ding die Switch. Dock van de Smash versie ziet er ook echt goed uit en moet zeggen dat zelfs de joy-cons er vet uitzien (ondanks het minimalistische design). Blij met m'n aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 16:26
Zullen we het wetboek er maar even bij pakken dan? :>

Het wetboek zegt dat je 'de zaak' binnen de gestelde termijn mag retourneren. Het lijkt me duidelijk dat het daarbij gaat om het aangeschafte artikel... Dus niet een -al dan niet gelijkwaardig- elders aangeschaft artikel.

Sowieso is software waarbij het zegel verbroken is uitgesloten van deze regels. Daar heb je -volgens de wet- helemaal geen recht van retourneren.

Dat er webshops zijn die dat wel toestaan is coulance van hun kant. Of je er okee mee bent om daar voor een paar tientjes voordeel misbruik van te maken moet te zelf weten. Maar claimen dat het je recht is om dat te doen gaat dus sowieso nergens over.

http://www.wetboek-online...tboek%20Boek%207.html#193 zie 46D
R4m0n_46 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:46:
Laten we dan nu weer over het daadwerkelijk spelen van games praten :P
En dat dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Charly op 27-11-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gisteravond nog DK Tropical Freeze (Intertoys voor 40) en Diablo III (Bol voor 35) besteld.
Die DK trekt mij ook wel heel erg aan, maar ik heb de Wii versie nog niet eens uitgespeeld dus het voelt zo zonde om weer een nieuwe te kopen. :')
Toch wel echt een mooi ding die Switch. Dock van de Smash versie ziet er ook echt goed uit en moet zeggen dat zelfs de joy-cons er vet uitzien (ondanks het minimalistische design). Blij met m'n aankoop.
Echt wel. Ik heb hem gisteren ook uitgepakt en even lekker geracet. Moet wel zeggen dat mijn oude brein even moest wennen aan die kakofonie van visueel geweld die de spelletjes tegenwoordig hebben. Dan was de kart van vroeger toch wel een stuk rustiger. :7

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
Gisteravond nog DK Tropical Freeze (Intertoys voor 40)
Die heb ik gisteren ook nog even opgepikt bij de lokale Intertoys *O*

Ik speel graag platformgames in 2D (heb een hekel aan 3D). En aangezien het nog tot januari duurt voordat New Super Mario Bros komt vermaak ik me met DK :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:54:
[...]

Die DK trekt mij ook wel heel erg aan, maar ik heb de Wii versie nog niet eens uitgespeeld dus het voelt zo zonde om weer een nieuwe te kopen. :')

[...]

Echt wel. Ik heb hem gisteren ook uitgepakt en even lekker geracet. Moet wel zeggen dat mijn oude brein even moest wennen aan die kakofonie van visueel geweld die de spelletjes tegenwoordig hebben. Dan was de kart van vroeger toch wel een stuk rustiger. :7
Ben van oudsher (kan ik dat zeggen met 25 jaar :P) altijd van de platformers geweest, dus heb echt zin om aan de slag te gaan met DK.

Moet wel zeggen dat ik direct overladen wordt met games, Black Friday heeft me niet goed gedaan >:) Meteen een goede backlog om in m'n 'kerstvakantie' maar eens weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heeft iemand ook Toad Treasure Trackers? Zo te zien lijkt het aardig op een puzzelspelletje wat ik op m'n telefoon speel (Mekorama) maar dan veel uitgebreider. Kan best wel eens een leuke zijn voor handheld op de bank of niet?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
is een leuke game inderdaad, leuk om zo even tussendoor te spelen. Maar niet echt een game die ik van begin tot einde in 1 sitting speel.

Gelukkig is de prijs daar ook naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 16:28
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:05:
Heeft iemand ook Toad Treasure Trackers? Zo te zien lijkt het aardig op een puzzelspelletje wat ik op m'n telefoon speel (Mekorama) maar dan veel uitgebreider. Kan best wel eens een leuke zijn voor handheld op de bank of niet?
Ik kan mij goed vermaken met het spel, lekker hangend op de bank terwijl de vrouw TV kijkt. Je kunt er snel doorheen, de uitdaging zit natuurlijk in alle levels met 3 sterren, de special en pixel Toad halen. :)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:05:

Ok, wat lollig, maar het is zeker een vermakelijke game voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Laatst online: 07-07 12:35
Ik ben ook eindelijk overstag gegaan en heb mezelf een Switch aangeschaft + Mario kart 8.
Fortnite heb ik er ook meteen op gezet ter afwisseling :)

Speelt echt heerlijk, maar nu zoek ik nog een game om me in te verdiepen, een metroidvania of rogue-like misschien? Ik dacht een leuke indie titel voor niet teveel geld maar ik wel wat uurtjes in kan kloppen.

Suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 14:34
geemfriek schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:33:
Ik ben ook eindelijk overstag gegaan en heb mezelf een Switch aangeschaft + Mario kart 8.
Fortnite heb ik er ook meteen op gezet ter afwisseling :)

Speelt echt heerlijk, maar nu zoek ik nog een game om me in te verdiepen, een metroidvania of rogue-like misschien? Ik dacht een leuke indie titel voor niet teveel geld maar ik wel wat uurtjes in kan kloppen.

Hollow Knight, Dead Cells, Slay the spire (nog niet uit), Enter the gungeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
geemfriek schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:33:

Veel plezier met je Switch :) De suggesties in de post hierboven zijn allemaal erg goed. Nog een paar extra opties zijn bvb The Binding of Isaac (roguelike), Into The Breach (Turn Based Tactics met rogue-like elementen), Darkest Dungeons (rogue-like dungeon crawler RPG), Guacamelee, Dust: An Elysian Tail , Axiom Verge en Steamworld Dig 2 (allemaal metroidvania like games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 17-09 14:34
Is nu ook in de aanbieding in de eshop met 50% korting (€9,99)!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:10
https://frontpage.fok.nl/...d-krijgt-switch-port.html

Het is nog niet officieel bevestigd maar (waar rook is, is vuur?) toch. Hopen dat ze de bediening op de schop gooien. Instant buy voor mij in ieder geval!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04:31
Celeste (pittige platform idie game), octopath traveler(old school style jrpg), stardew valley)a la harvest moon), megan 11 en xenoblade 2 heb ik me allemaal erg mee vermaakt

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Thalaron schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:13:

Het is nog niet officieel bevestigd maar (waar rook is, is vuur?) toch. Hopen dat ze de bediening op de schop gooien. Instant buy voor mij in ieder geval!
Sowieso instant buy zelfs als ze niet de besturing aanpassen.

Al zou ik het liever wel zien. Kun je lekker handheld spelen 8)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

Edmin schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:23:
[...]

[YouTube: Captain Toad Treasure Tracker (dunkview)]

Ok, wat lollig, maar het is zeker een vermakelijke game voor tussendoor.
Leuk spel ja, had hem op de Wii U.
Nivali schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:08:
[...]

Is nu ook in de aanbieding in de eshop met 50% korting (€9,99)!
Oeh, die pik ik ook even op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
Touchdomex schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:19:
[...]

Sowieso instant buy zelfs als ze niet de besturing aanpassen.

Al zou ik het liever wel zien. Kun je lekker handheld spelen 8)
Denk dat ze de besturing wel móeten aanpassen. Handheld modus is natuurlijk dé USP van de Switch. Ben benieuwd.

Ik hoop op een soort Zelda HD-pack met Wind Waker HD, Twilight Princess HD en dan een nieuwe Skyward Sword HD. Dat is dan fijn voor Wii U-skippers zoals ik, maar voor de rest natuurlijk ook een losse versie :)

[ Voor 9% gewijzigd door Melkunie op 27-11-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zal Skyward Sword waarschijnlijk wel aanschaffen ongeacht de controls. Moet het vorige deel nog uit spelen, maar goed.

@Gonadan Captain Toad heb ik zelf op de WiiU en is een erg leuk spel. De Switch versie heb ik even overgeslagen. Misschien een keer in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Thalaron schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:13:

Skyward Sword was wel een leuke game maar heeft eigenlijk redelijk wat aanpassingen nodig. Ik zie Nintendo helaas geen combo-pack van HD remasters uitbrengen, anders zou ik zeker geïnteresseerd zijn.

Wat het gerucht zelf betreft het is niet mijn bedoeling om party pooper te zijn maar dit gerucht is door de meeste van deze media niet nagekeken, en mogelijk een beetje overdreven. Dit is wat Aonuma gezegd zou hebben volgens iemand die na het concert tweette:
Voice actress van Zelda zei een beetje eerder tijdens het concert:
嶋村さん「スカイウォードソードまたやりたくなりますよね! switchで、出たらいいのになぁ…(控えめボイス)
Shimamura-san: "I would like to do Skyward Sword again! It would be nice if it would release on Switch, wouldn't it..."
Waarop Aonuma later zei:
青沼さん「スカイウォードソードのswitch版についてはいいんですか?」
Anonuma-san: "Wouldn't it be nice if there was a Switch version of Skyward Sword?"
Sure, je kan dit interpreteren als een hint, maar ook gewoon als typische 'banter' tijdens een concertevenement met weinig betekenis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zijn er eigenlijk mensen die het klepje voor de cartridge er al af getrokken hebben? Waarom ze nou zo'n ielig plasticje in de weg zetten snap ik niet zo goed. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emphast
  • Laatst online: 14-09 07:01
Gonadan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:30:
Zijn er eigenlijk mensen die het klepje voor de cartridge er al af getrokken hebben? Waarom ze nou zo'n ielig plasticje in de weg zetten snap ik niet zo goed. :+
Als je er geen cartridge in hebt steken, kan er vuil in de gleuf komen.
Dat klepje voorkomt dit alvast een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Iemand bekend met Mario Party op de Switch? Is het weer gezellig voor jong en oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Crashhill schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:42:
Iemand bekend met Mario Party op de Switch? Is het weer gezellig voor jong en oud?
Meer van hetzelfde inderdaad.

Mij bevalt het wel, niet al te moeilijk en gewoon een uurtje vermaak zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dongilles
  • Laatst online: 26-03 20:20
Crashhill schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:42:
Ik en mijn vriendin hebben al aardig wat tijd in zitten.
Zoals vanouds gezellig.
Enige minpuntje is dat er maar 4 party spelborden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Drardollan schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:50:
[...]

Meer van hetzelfde inderdaad.

Mij bevalt het wel, niet al te moeilijk en gewoon een uurtje vermaak zo af en toe.
dongilles schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:51:
[...]

Ik en mijn vriendin hebben al aardig wat tijd in zitten.
Zoals vanouds gezellig.
Enige minpuntje is dat er maar 4 party spelborden zijn
Got it, even wachten op een leuke deal dan. Binnenkort geen 3 halen 2 betalen bij de MM? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
Waarom is dat plastic standaardtje achterop van zo een slechte kwaliteit? Ik trok eraan om hem open te klappen en hij vliegt er gewoon zo uit? Beetje jammer..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Rohit schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:32:
Waarom is dat plastic standaardtje achterop van zo een slechte kwaliteit? Ik trok eraan om hem open te klappen en hij vliegt er gewoon zo uit? Beetje jammer..
het eruit vliegen is juist om breken te voorkomen :P kan je gewoon weer terug klikken. het is echter niet echt de meest stevige manier om de switch neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:46
Beste mensen.

Ik heb gisteren de Switch gekocht.
Ik merkte met de tweede game al dat de joy-con thumbsticks erg onhandig klein/smal zijn dat ik niet accuraat kan spelen, en mogelijk al best snel last van mijn handen krijg.

Ik heb de Smash Pro Controller op pre-order gezet, maar wil toch ook graag een optie hebben om als handheld lekker te gamen. Is er een soort controller case die nabootst wat de joy-cons doen, maar dan ook goede thumbsticks hebben waarmee je veel preciezer te werk kan?

Ik wil tenminste een kans maken in Fortnite bijvoorbeeld.

Iets als dit?
https://www.youtube.com/watch?v=TwVcfTRtj7s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
xaliton schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:01:
Beste mensen.

Ik merkte met de tweede game al dat de joy-con thumbsticks erg onhandig klein/smal zijn dat ik niet accuraat kan spelen, en mogelijk al best snel last van mijn handen krijg.

Ik heb de Smash Pro Controller op pre-order gezet, maar wil toch ook graag een optie hebben om als handheld lekker te gamen. Is er een soort controller case die nabootst wat de joy-cons doen, maar dan ook goede thumbsticks hebben waarmee je veel preciezer te werk kan?

Iets als dit?
Voor handheld check bvb:
- Skull & co grip case
- Satisfye Pro Grip (vanuit US)

Verder kan je ook gewoom thumbgrips voor je sticks kopen zodat ze groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
zo... zijn er geen in EU beschikbaar?
belachelijk duur alles zo los geteld...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rohit schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:32:
Dat is expres, zodat als je 'm probeert in de dock te zetten terwijl dat standaardje nog uitgeklapt is, hij gewoon los komt ipv dat 't stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Double play komt naar Mario Tennis Aces' online toernooien vanaf 12 januari. Je gaat dus ook met twee spelers samen achter één Switch online kunnen spelen.
xaliton schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:07:
zo... zijn er geen in EU beschikbaar?
belachelijk duur alles zo los geteld...
Je kan natuurlijk ook een willekeurige, goedkopere en minder kwalitatieve grip kopen. Die kan je gemakkelijk zelf vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49
Zeror schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:37:
Nieuwe 16bit Zelda-like game Hazelnut Bastille komt naar de Switch als er genoeg gebacked wordt. Nog 11 dagen te gaan.

https://www.kickstarter.c...t-indie-adventure/rewards
Nog 34 uur te gaan. De Switch stretch goal is in ieder geval gehaald.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

xaliton schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:01:
Beste mensen.

Iets als dit?
Wat dacht je van daadwerkelijk even oefenen? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Gonadan schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:36:
[...]

Wat dacht je van daadwerkelijk even oefenen? ;)
Inderdaad.. je hebt gelijk.
Gisteravond drie potjes gedaan. Eentje 5e, tweede 4e en de derde victory royale haha..
Kreeg op een gegeven moment wel kramp maar ik ga wel zo een RDS GoPlay Traveler kit kopen.. hopelijk is dat dan opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraagje welke screenpotector gebruiken jullie ? wand zijn zo veel of zijn gewoon zelfde allen maal

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
Motaro schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:27:
vraagje welke screenpotector gebruiken jullie ? wand zijn zo veel of zijn gewoon zelfde allen maal
Ik heb die van Big Ben. Twee keer gekocht, omdat de eerste keer hij net niet helemaal goed zat en na het weer loshalen bleef hij niet goed meer plakken. Dus zorg ervoor dat je hem in 1 keer goed erop plaatst ;)

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Op 6 december (7 onze tijd) vinden de jaarlijkse Game Awards weer plaats. Tijdens deze show worden niet alleen beeldjes uitgedeeld, maar vaak vinden ook aankondignen voor nieuwe games plaats. Zo werden vorig jaar bijvoorbeeld Bayonetta 1+2 en 3 aangekondigd, en werd er ook voor het eerst over de BOTW DLC gepraat daar.

Voor dit jaar worden er minstens 10 nieuwe aankondigingen verwacht, en het is heel waarschijnlijk dat één of meerdere door Nintendo zullen gebeuren. Het meest populaire gerucht momenteel is een Metroid Prime 4 trailer... wat verwachten jullie?
Ik heb een glazen screenprotector van ORZLY gekocht (€9). Sluit goed aan op het scherm en er zitten er twee in één pak dus je kan eens missen of vervangen indien nodig. Ook veel goede dingen over de AmFilm protector (€8) gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Clearplex.
Mijn broer zit in die handel. Blijkbaar is het momenteel het beste wat je kan kopen (beter dan plastic of tempered glass). Gaat volgens mij bij de Mediamarkt weg voor 20 euro incl plakken door de power service afdeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Ik lees overal de pro controller, die is vrij prijzig. Bij Ali kosten ze een euro of 20 maar dan bevatten ze geen NFC chip (boeit dat eigenlijk wel?). Maar waarom niet gewoon de grip holder gebruiken die je standaard krijgt? Dan heb je toch ongeveer dezelfde controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-09 15:46
Ik heb gisteren deze screenprotector van Orzly besteld. Zodra deze binnen is zal ik laten weten hoe deze bevalt. Tevens de travel-case erbij besteld en een lader voor mijn JoyCons.

Aangezien ik de Switch vooral in handheld mode ga gebruiken ben ik nog op zoek naar een tweede lader en/of een goede powerbank. Ik heb gezien dat in dit topic bij de launch van de Switch veel onzekerheid was omtrent powerbanks. Kan iemand hier momenteel (uit ervaring) een beter advies op geven? Mijn intentie: Powerbank gebruiken om de switch op zijn minst op hetzelfde batterijpercentage te houden tijdens het spelen van spellen. Snel laden tijdens het spelen is geen vereiste. Ik heb momenteel een 15.000 mAh powerbank van XTORM die 5VDC2.4A levert, is dit voldoende voor mijn use-case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
koen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:16:
Ik heb gisteren deze screenprotector van Orzly besteld. Zodra deze binnen is zal ik laten weten hoe deze bevalt. Tevens de travel-case erbij besteld en een lader voor mijn JoyCons.

Aangezien ik de Switch vooral in handheld mode ga gebruiken ben ik nog op zoek naar een tweede lader en/of een goede powerbank. Ik heb gezien dat in dit topic bij de launch van de Switch veel onzekerheid was omtrent powerbanks. Kan iemand hier momenteel (uit ervaring) een beter advies op geven? Mijn intentie: Powerbank gebruiken om de switch op zijn minst op hetzelfde batterijpercentage te houden tijdens het spelen van spellen. Snel laden tijdens het spelen is geen vereiste. Ik heb momenteel een 15.000 mAh powerbank van XTORM die 5VDC2.4A levert, is dit voldoende voor mijn use-case?
Ik heb de ORZLY ook, erg tevreden hier :)

Wat de powerbank betreft: ik neem ff aan dat dit deze XTORM is. Je kan daarmee via USB-C opladen, maar de power bank ondersteunt geen USB-PD (en Switch ondersteunt geen andere snellaadprotocollen zoals QuickCharge). Heel waarschijnlijk is dit (meer dan) voldoende voor wat jij wilt. Zorg er eventueel voor dat je een kwalitatieve USB-C kabel hebt (zie bvb reviews van Benson Leung). Wat USB-C specs betreft is er nogal een wildgroei aan hoe fabrikanten zich er aan houden, en sommige kabels zijn gewoon gevaarlijk.

In het algemeen gaan powerbanks de Switch niet beschadigen tenzij ze volledig out of spec zijn. Switch zelf is wel out of spec, dus wees op zn minst geïnformeerd. Als je meer wilt lezen, vind je een relatief eenvoudig overzicht hier.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 28-11-2018 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Drardollan schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:06:
Dan heb je toch ongeveer dezelfde controller?
Die goedkope controllers hebben meestal ook geen HD rumble en motion controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
JackAvery schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:53:
[...]

Ik heb de ORZLY ook, erg tevreden hier :)

Wat de powerbank betreft: ik neem ff aan dat dit deze XTORM is. Je kan daarmee via USB-C opladen, maar de power bank ondersteunt geen USB-PD (en Switch ondersteunt geen andere snellaadprotocollen zoals QuickCharge). Heel waarschijnlijk is dit (meer dan) voldoende voor wat jij wilt. Zorg er eventueel voor dat je een kwalitatieve USB-C kabel hebt (zie bvb reviews van Benson Leung). Wat USB-C specs betreft is er nogal een wildgroei aan hoe fabrikanten zich er aan houden, en sommige kabels zijn gewoon gevaarlijk.

In het algemeen gaan powerbanks de Switch niet beschadigen tenzij ze volledig out of spec zijn. Switch zelf is wel out of spec, dus wees op zn minst geïnformeerd. Als je meer wilt lezen, vind je een relatief eenvoudig overzicht hier.
Volgens mij heb ik een XTROM XB102, een ouder model van XTORM. Snel laden vind ik niet zo belangrijk, zolang de batterij maar niet verder leegloopt zodra de powerbank eraan hangt. Qua kabel zat ik hieraan te denken. Ik heb gelezen dat je met een powerbank van Anker sowieso goed zit, maar het lijkt me nogal zonde om nogmaals 60,- euro uit te geven als mijn huidige gewoon zou volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@koen0s dat is een erg andere powerbank, dus test het gewoon eens uit. Omdat je vanaf USB-A naar C gaat werken, zal hij wel minder snel laden, de vraag is dus of het voldoende zal zijn voor jou vereisten :) Ik ben zelf geen USB-C expert, maar het is vooral bij C naar C kabels dat je moet uitkijken.

---

Van die knockoff pro controllers vraag ik me echt af of de bouwkwaliteit gelijkaardig is. Ik heb enkel een officiële dus ik kan niet vergelijken. Maar logisch natuurlijk dat bij een lagere prijs er bespaard wordt op functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18
RayNbow schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:50:
[...]

Nog 34 uur te gaan. De Switch stretch goal is in ieder geval gehaald.
Bedankt voor de reminder! Ik wilde me hier nog eens in gaan verdiepen. Misschien dat ik 'm vanavond nog even ga backen :)

Andere hier die deze ook gebacked hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Melkunie schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:52:
[...]

Bedankt voor de reminder! Ik wilde me hier nog eens in gaan verdiepen. Misschien dat ik 'm vanavond nog even ga backen :)

Andere hier die deze ook gebacked hebben?
Ik back geen kickstarter projecten, maar ik denk wel dat ik vooraan in de (digitale) rij sta als ze de release halen. :)
Ziet er erg leuk uit en lijkt genoeg originele elementen te hebben om mijn aandacht te pakken.

Ben benieuwd. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Zuurstok op 28-11-2018 11:59 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:45

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Ik wil graag een lan adapter kopen voor mijn switch, maar ik weet niet of deze werkt: pricewatch: Digitus DN-10050-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Militia Pilot schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:45:
Ik wil graag een lan adapter kopen voor mijn switch, maar ik weet niet of deze werkt: pricewatch: Digitus DN-10050-1
Zonder persoonlijke ervaring kan ik het niet garanderen, maar de kans dat ie werkt is wel heel hoog. Volgens de specsheet heeft die de nodige AX88772 chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
Militia Pilot schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:45:
Die heb ik volgens mij een keer voor mijn Wii U gekocht. Daar deed hij het toen niet op. Zal vanavond wel even testen of hij het op de Switch wel doet.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
koen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:16:
Ik heb gisteren deze screenprotector van Orzly besteld. Zodra deze binnen is zal ik laten weten hoe deze bevalt.
Ik heb ook deze, heel tevreden van de kwaliteit. Had deze overigens gekozen na goede ervaringen met Orzly voor mijn smartphone. Bijkomend voordeel is dat het een duopack is, dus mocht je hem laten vallen en barsten heb je direct een reserve. Het glas voelt ook fijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zelf heb ik juist geen screenprotector gekocht nadat ik een video keek van Wulff den (YouTube: Nintendo Switch Essentials: What you need to get started) over wat je nu precies aan zou moeten schaffen, het scherm is dik plastic en beschadigt dus niet zo snel. Tot nu toe nog geen krasje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio Ridder
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-09 16:17
Walkman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:51:
Zelf heb ik juist geen screenprotector gekocht nadat ik een video keek van Wulff den (YouTube: Nintendo Switch Essentials: What you need to get started) over wat je nu precies aan zou moeten schaffen, het scherm is dik plastic en beschadigt dus niet zo snel. Tot nu toe nog geen krasje gezien.
Voor de zekerheid koop ik toch liever een screenprotector voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Natuurlijk, iedereen moet die keuze voor zichzelf, maar voor dit apparaat is het wat mij betreft geen must...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
Walkman schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:51:
Zat ik eerst ook aan te denken, mijn smartphone en tablet etc. hebben ook geen hoesjes of screenprotectors. Echter heb ik wat ervaringen gelezen van mensen waar het scherm ging krassen bij het plaatsen van de switch in de dock. Gezien mijn dock in mijn tv-meubel staat en de switch er niet zo makkelijk in gaat neem ik voor de zekerheid maar wel een screenprotector. Een beschermhoesje gaat dan wel weer te ver..

Merken mensen dat een LAN-verbinding veel verschil maakt? Echt competitief zal ik toch niet op mijn switch gaan spelen, en mijn router staat letterlijk naast de switch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
koen0s schreef op woensdag 28 november 2018 @ 16:41:
Merken mensen dat een LAN-verbinding veel verschil maakt? Echt competitief zal ik toch niet op mijn switch gaan spelen, en mijn router staat letterlijk naast de switch..
In mijn geval wel. Mn Switch pakt mijn Wifi niet heel erg stabiel op vanaf m'n bank. Daarom heb ik aan het dock wel een LAN adapter (die ik nog van mn Wii had) eraan geplugged. Handheld zal ik dus wel met een instabiele connectie moeten doen, maar op de tv via het dock niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:49
Mensen die uitkijken naar dit spel voor de Switch? :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tmvdEU8zjEg2PTO0nenxX849/full.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Pagina: 1 ... 79 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.