[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.167 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/HOeRrbO.jpg?o=1

Geen garantie meer op mijn switch en ik zag een replacement shell met een d-pad. Vanavond wat tijd over gehad, even klussen en dan gaan we het nu maar meteen eens proberen met mijn eerst Hollow Knight playthrough. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Vaenir op 21-11-2018 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Vaenir schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:57:
[Afbeelding]

Geen garantie meer op mijn switch en ik zag een replacement shell met een d-pad. Vanavond wat tijd over gehad, even klussen en dan gaan we het nu maar meteen eens proberen met mijn eerst Hollow Knight playthrough. :9
Die is best wel slick!

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:02
[Afbeelding]

heel gaaf waar heb je die vandaan?

heb zelf ook geen garantie meer dus kan deze er ook wel op zetten:P

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
Wat? Geen garantie? In Nederland iig nog wel hoor.
Maar, die shell is wel echt mooi.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
[...]

Lekker man. Ik had mijn Switch en joy-cons al een nieuwe shell gegeven naar een paar maandjes :) Heb de smoke transparante versie, maar de Switch achterkant die daarbij zit is echt niet zo mooi als die witte. Transparant werkt leuk op de joy-cons, niet op de Switch zelf :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Seroczynski schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:49:
[...]

Lekker man. Ik had mijn Switch en joy-cons al een nieuwe shell gegeven naar een paar maandjes :) Heb de smoke transparante versie, maar de Switch achterkant die daarbij zit is echt niet zo mooi als die witte. Transparant werkt leuk op de joy-cons, niet op de Switch zelf :)
Ik twijfelde nog inderdaad. Het is 'jammer' dat wit de enige solide kleur is die makkelijk te verkrijgen is anders was ik waarschijnlijk voor iets anders gegaan. Ik vond de transparante ook erg interessant maar tegelijkertijd wist ik ook niet wat ik er van moest vinden.

Bij de officiele n64 consoles waren er doorzichtige varianten die ik erg mooi vond. Maar ik heb in die periode ook enorm veel 3rd party transparante cases gezien die echt afschuwelijk waren.

Afbeeldingslocatie: https://static.giantbomb.com/uploads/original/2/25329/1898331-dsci1095.jpg

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:36
leuk allemaal dat Black Friday, maar sommige games van dat rijtje zijn al eerder zelfs individueel goedkoper geweest.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

rudyman85 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:11:
[...]

leuk allemaal dat Black Friday, maar sommige games van dat rijtje zijn al eerder zelfs individueel goedkoper geweest.. :X
Ja, maar sommige ook niet! Diablo 3 voor 32 euro is echt wel de goedkoopste, evenals Splatoon 2 e.d.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:56
SmileBasic vertraagd naar volgend jaar... :/
Puchikon4 SmileBASIC delayed to Spring 2019

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00
De Katamari Damacy REROLL demo staat nu op de Japanse eShop en ondersteunt Engelse taal, voor de geïnteresseerden.

Voor degenen met een Amerikaanse eShop account: daar zijn digitale Black Friday sales aan de gang. Een overzichtje.

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:13
JackAvery schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:26:

Voor degenen met een Amerikaanse eShop account: daar zijn digitale Black Friday sales aan de gang. Een overzichtje.
zitten er verder andere voor/nadelen aan voor het gebruik van een andere eShop account? moet ik switchen( 8) ) tussen de verschillende accounts voor de games die ik per regio aanschaf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

[Afbeelding]

Heel netjes gedaan, ziet er goed uit! _/-\o_

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:10
Megalodon86 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:19:
[...]

Ja, maar sommige ook niet! Diablo 3 voor 32 euro is echt wel de goedkoopste, evenals Splatoon 2 e.d.
Uitverkocht blijkbaar? Zie hem er iig niet meer bij staan. :/
Mocht iemand nog een mooie aanbieding zien voor D3 hou ik me aanbevolen!

[ Voor 22% gewijzigd door Charly op 22-11-2018 12:01 ]

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Hij is niet mee beschikbaar via Amazon zelf inderdaad, blijkbaar wisselt het aanbod van die 3 voor 100 geregeld, had gisteren ook al opmerkingen gelezen over verdwenen producten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
JackAvery schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:26:
De Katamari Damacy REROLL demo staat nu op de Japanse eShop en ondersteunt Engelse taal, voor de geïnteresseerden.
Directe link naar de bijbehorende eShop-page: https://ec.nintendo.com/JP/ja/titles/70010000014833 :)
ietse schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:34:
[...]

zitten er verder andere voor/nadelen aan voor het gebruik van een andere eShop account? moet ik switchen( 8) ) tussen de verschillende accounts voor de games die ik per regio aanschaf?
Elk gebruikersprofiel op de Switch, ongeacht wat voor Nintendo Account eraan gekoppeld is, kan elk spel op de Switch starten, ongeacht welk account het spel gekocht heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:34:
[...]

Directe link naar de bijbehorende eShop-page: https://ec.nintendo.com/JP/ja/titles/70010000014833 :)

[...]

Elk gebruikersprofiel op de Switch, ongeacht wat voor Nintendo Account eraan gekoppeld is, kan elk spel op de Switch starten, ongeacht welk account het spel gekocht heeft.
Kleine sidenote: Enkel wanneer het account die het spel gekocht heeft, die specifieke switch als primair heeft aangemerkt. In het geval van andere-regio accounts zal dat vaak wel zo zijn, maar je kunt dus niet je hele familie voorzien van games door even je account aan te melden op meerdere switches.

[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 22-11-2018 13:03 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Arunia
Gisteren wilden we samen Splatoon 2 gaan spelen, maar uiteraard de Switch van mijn vrouw moest het spel nog updaten. Uiteindelijk na 1,5 uur de update maar stop gezet en naar bed gegaan.
Dat ging een partij traag. Was me met die van mij eigenlijk nog nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Router resetten etc werkte iig niet. Andere instellingen op de router ook niet. Vandaag maar even opnieuw proberen met updaten.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Thanks!

Ik zie dat Labo er ook in zit, wat zijn jullie ervaringen hierover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Arunia schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:25:
Gisteren wilden we samen Splatoon 2 gaan spelen, maar uiteraard de Switch van mijn vrouw moest het spel nog updaten. Uiteindelijk na 1,5 uur de update maar stop gezet en naar bed gegaan.
Dat ging een partij traag. Was me met die van mij eigenlijk nog nooit opgevallen om eerlijk te zijn. Router resetten etc werkte iig niet. Andere instellingen op de router ook niet. Vandaag maar even opnieuw proberen met updaten.
misschien dit wat voor je, als het echt de download snelheid is?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Arunia schreef op donderdag 22 november 2018 @ 13:25:
Ik weet niet hoe lang ze niet gespeeld heeft maar die updates zijn (m.u.v. de octo expansion update) over 't algemeen niet zo groot.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:41
Sowieso is de switch erg traag met wired/wireless network. Met mijn USB -> Ethernet adapter (100Mbit) is het wel wat beter maar nog steeds niet echt om naar huis te schrijven. Wellicht een keer updaten naar 1Gbit adapter iemand die weet of dat de moeite waard is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:41
Charly schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:01:
[...]

Uitverkocht blijkbaar? Zie hem er iig niet meer bij staan. :/
Mocht iemand nog een mooie aanbieding zien voor D3 hou ik me aanbevolen!
Niet zo goed als bij Amazon, maar wel een Nederlandse cover. Gaat in vanaf morgen.
https://nl.pepper.com/aan...o-switch-game-mania-84287

• Arunia
@mr.JamesBond Ik heb het gekocht om het samen met mijn dochtertje (4,5 jaar) te gaan doen. Ze wil heel graag al dat karton uitdrukken, maar het vouwt dan wel. Gelukkig is het met in elkaar zetten gewoon stevig, dus zo boeiend is dat niet. De uitkomst is eigenlijk altijd wel stevig.
Ze vind de spelletjes leuk om te doen, maar voor volwassenen is het niet erg interessant na het maken.

@Zuurstok Bedankt voor die uitleg. Ga dat binnenkort eens proberen. Heb al op Amazon.de een usb 3.0 ethernet adapter in mijn mandje staan. Wellicht dat ik het toch op die manier op ga lossen uiteindelijk. Of mijn netwerk is gewoon niet lekker en moet daar eens rustig naar kijken. Gisteren geprobeerd, maar dat ging mis haha.

@CyBeR Ze heeft net de Pika editie switch. Dus dat betekent dan uiteindelijk geen enkele update.
Nadeel was gewoon dat de snelheid tussen 1,5Mbit en 4 Mbit stond en dat is gewoon niet snel.

@Nivali Ik heb er eentje in mijn lijst staan welke ook 1Gbit kan, maar uiteindelijk is het de vraag of het veel gaat opschieten. Kan er nog niets over zeggen op het moment.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh ja als je vanaf nul begint is 't een ander verhaal idd, dat kan even duren. Nintendo's update servers zijn ook niet super rap in mijn ervaring.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Arunia schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:25:
@mr.JamesBond Ik heb het gekocht om het samen met mijn dochtertje (4,5 jaar) te gaan doen. Ze wil heel graag al dat karton uitdrukken, maar het vouwt dan wel. Gelukkig is het met in elkaar zetten gewoon stevig, dus zo boeiend is dat niet. De uitkomst is eigenlijk altijd wel stevig.
Ze vind de spelletjes leuk om te doen, maar voor volwassenen is het niet erg interessant na het maken.
Mijn oudste is ook ongeveer die leeftijd en ik zat er ook aan te denken om een switch te kopen.
Alleen zat ik erg te twijfelen over wat voor games goed uitpakken voor die leeftijd. Wat voor games heb jij voor je dochter?

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:02
Is er hier misschien iemand die mij wegwijs kan maken in het oerwoud van Nintendo accounts? Ik heb geen Wii U / 3DS e.d. gehad en mijn laatste Nintendo ervaring op het web is het invoeren van punten die ik bij fysieke GC games kreeg....

Lokaal op de Switch
Ik heb lokaal op de Switch 2 gebruikers volgens mij, die moet ik kiezen als ik een spel start. Er zit verder geen enkele vorm van beveiliging op, ik vermoed dat het enkel gebruikt wordt voor save games?

accounts.nintendo.com
Dan heb ik online een Nintendo Account voor mijzelf, dat is gekoppeld aan mijn account op de Switch. Daar heb ik ook (in de Familiegroep) een account voor mijn dochter gemaakt met restricties, maar die is niet gekoppeld op de Switch.

www.nintendo.nl/Divers/Nintendo-eShop/
Dan heb ik nog een eShop account blijkbaar, met dezelfde gegevens als mijn Nintendo Account?

my.nintendo.com
En hier heb ik dan nog een account waar allerlei muntjes op staan, zilver en goud.

Maar hoe dit allemaal samenwerkt.... Ik heb echt serieus geen idee...

En dan is er nog Switch Online en Switch Online Family?!?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Arunia
@CyBeR Dan lijkt me dat ook het hele probleem van N's servers. Normaliter heb ik mijn Switch gewoon in het dock staan en haalt die ook updates e.d. binnen, maar inderdaad die van haar is net 2 dagen soort van in gebruik, dan schiet het niet echt op. Kregen een beetje een Sony gevoel met de PS3. Dat ding moest altijd een update hebben wanneer we wilden spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Drardollan schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:44:
Is er hier misschien iemand die mij wegwijs kan maken in het oerwoud van Nintendo accounts? Ik heb geen Wii U / 3DS e.d. gehad en mijn laatste Nintendo ervaring op het web is het invoeren van punten die ik bij fysieke GC games kreeg....

Lokaal op de Switch
Ik heb lokaal op de Switch 2 gebruikers volgens mij, die moet ik kiezen als ik een spel start. Er zit verder geen enkele vorm van beveiliging op, ik vermoed dat het enkel gebruikt wordt voor save games?

accounts.nintendo.com
Dan heb ik online een Nintendo Account voor mijzelf, dat is gekoppeld aan mijn account op de Switch. Daar heb ik ook (in de Familiegroep) een account voor mijn dochter gemaakt met restricties, maar die is niet gekoppeld op de Switch.

www.nintendo.nl/Divers/Nintendo-eShop/
Dan heb ik nog een eShop account blijkbaar, met dezelfde gegevens als mijn Nintendo Account?

my.nintendo.com
En hier heb ik dan nog een account waar allerlei muntjes op staan, zilver en goud.

Maar hoe dit allemaal samenwerkt.... Ik heb echt serieus geen idee...

En dan is er nog Switch Online en Switch Online Family?!?
Dus: aan een gebruiker op de Switch kan je een Nintendo Account koppelen. Die account kan je aankopen mee doen op de eShop, en is dezelfde account als dewelke je gebruikt voor My Nintendo.

Het belangrijkste om daarvan te onthouden is dat in de praktijk 1 gebruiker = 1 Nintendo Account, vanaf je een account hebt gekoppeld. Zonder Account geen toegang tot de eShop.

Platinum ('zilveren') muntjes zijn niet zo interessant, krijg je bij bepaalde handelingen (e.g. invullen enquete) en kan je soms inruilen voor bvb wallpapers via my.nintendo.com. Gouden munten krijg je bij aankoop van digitale producten op de eShop en kan je inruilen voor korting op de eShop. 1 gouden munt = 0.01 euro. Beide munten kan je enkel hebben als je zo een Nintendo Account hebt.

Nintendo Switch Online (NSO) is een abonnementservice die je toegang geeft tot online gaming en een aantal andere services. NSO koppel je aan een Nintendo Account - dit is de account die van deze voordelen gebruik kan maken. Met een Family-abonnement kan je tot 8 gebruikers toegang geven tot deze services, een gewoon abonnement is voor slechts één account te gebruiken.

Verduidelijkt dat je vragen wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik was net bij de Media Markt in Tilburg en kwam deze toevallig tegen. Wist niet dat 'ie al verkocht mocht worden aangezien de game pas over ~2 weken released?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rHsOFXl_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 10% gewijzigd door kaanmijo op 22-11-2018 18:36 ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
kaanmijo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:34:
Ik was net bij de Media Markt in Tilburg en kwam deze toevallig tegen. Wist niet dat 'ie al verkocht mocht worden aangezien de game pas over ~2 weken released?

[Afbeelding]
wellicht kan je alles behalve het spel al spelen tot 7 dec? :)

en wat is het prijskaartje? :P

[ Voor 3% gewijzigd door sderooij op 22-11-2018 18:44 ]

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:42 ]

• JackAvery
Die bundel is inderdaad vorige week al wereldwijd gelanceerd :) Smash unlocked de 7de als je de code gebruikt ;)

Edit: voor mensen met interesse in die Flipgrip, Eurogamer heeft er een artikel over geschreven.

Afbeeldingslocatie: https://d2skuhm0vrry40.cloudfront.net/2018/articles/2018-11-22-08-38/flipgrip6_fs8_1024x1024.png

[ Voor 59% gewijzigd door JackAvery op 22-11-2018 20:19 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Hoewel ik geen games op Amazon.de zou kopen (vanwege dat afgrijselijke USK logo), is het wel handig voor assecoiressen.

Ik zie b.v. ook een 400 GB micro sd kaart van Sandisk die ik nog steeds nodig heb. 70 euro, stuk goedkoper dan in de pricewatch. Even kijken hoe het staat met m'n geld, als 't kan ga ik er voor.

Make lovecraft not warcraft.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Arunia schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:25:
Bedankt voor de reactie. Ik heb net Labo besteld (met Let's go Pikachu en Mario&Rabbits bij Amazon). Hij wilde het per sé, terwijl ik er zelf minder enthousiast over ben. Maar goed, met zo'n goede korting kon ik het niet laten lopen. Met de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch kom ik op €48,- + €55,- + €49,70 = 152,70 terwijl ik het voor €86,- exclusief verzendkosten heb. Ik mag dus eigenlijk niet klagen :)

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

sderooij schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:43:
[...]

wellicht kan je alles behalve het spel al spelen tot 7 dec? :)

en wat is het prijskaartje? :P
Deze was volgens mij €380

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:02
JackAvery schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:54:
[...]

Dus: aan een gebruiker op de Switch kan je een Nintendo Account koppelen. Die account kan je aankopen mee doen op de eShop, en is dezelfde account als dewelke je gebruikt voor My Nintendo.

Het belangrijkste om daarvan te onthouden is dat in de praktijk 1 gebruiker = 1 Nintendo Account, vanaf je een account hebt gekoppeld. Zonder Account geen toegang tot de eShop.

Platinum ('zilveren') muntjes zijn niet zo interessant, krijg je bij bepaalde handelingen (e.g. invullen enquete) en kan je soms inruilen voor bvb wallpapers via my.nintendo.com. Gouden munten krijg je bij aankoop van digitale producten op de eShop en kan je inruilen voor korting op de eShop. 1 gouden munt = 0.01 euro. Beide munten kan je enkel hebben als je zo een Nintendo Account hebt.

Nintendo Switch Online (NSO) is een abonnementservice die je toegang geeft tot online gaming en een aantal andere services. NSO koppel je aan een Nintendo Account - dit is de account die van deze voordelen gebruik kan maken. Met een Family-abonnement kan je tot 8 gebruikers toegang geven tot deze services, een gewoon abonnement is voor slechts één account te gebruiken.

Verduidelijkt dat je vragen wat?
Ja is een stuk duidelijker, dank je wel.

Conclusie, ik moet voor mijn dochter een Nintendo account koppelen en een NSO Family hebben om beiden gebruik te maken van online diensten indien gewenst.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
Wat een dikke sale in de ZA eshop zeg!!(NL waarschijnlijk ook)

Zat al met een schuin ook maar de US sales te kijken, maar die verbleken met de sale die wij krijgen :)

Denk dat ik het bij Fire Emblem, Enter the Gungeon en Dragon Quest Builders ga houden... hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Hoe zit het met de taal van games in de buitenlandse eshops?
Ik wil voor mijn zoontje een paar spellen kopen, maar hij heeft echt Nederlands nodig.
Als ik een game in de usa of za shop koop, gaat hij dan over op de Nederlandse taal door de instelling van de switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

Phydomir

Dennis

Beakzz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:17:
Wat een dikke sale in de ZA eshop zeg!!(NL waarschijnlijk ook)
Nou, dat valt wel mee met de kortingen in de NL shop. Zit voor mij in ieder geval niets schokkends bij.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als er al Nederlands op de cartridge zit of in het spel, dan pakt hij (jammer genoeg) de taal van het systeem.
Jammer genoeg zeg ik, omdat Paw Patrol dit ook doet en ik echt mijn systeem in het Engels heb staan. Nederlands trek ik echt niet. :P

Gisteren eindelijk Splatoon 2 met zijn tweeën gespeeld. Jammer dat je niet bij elkaar in een team kan zitten en dit dus random geregeld wordt. Nu hebben we wel een paar potjes in hetzelfde team gespeeld. Beide handheld. Ging wel lekker.

Mijn vrouw klaagt alleen dat ze niet overal Splatoon kan spelen. Misschien dat via mobiel data het goed gaat. We hebben een all in abonnement met onbeperkt GB's en de verbinding zou snel moeten zijn, maar ben bang voor de latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Nivali schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:25:
[...]

Niet zo goed als bij Amazon, maar wel een Nederlandse cover. Gaat in vanaf morgen.
https://nl.pepper.com/aan...o-switch-game-mania-84287
Net opgepikt. Dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Nivali schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:24:
Sowieso is de switch erg traag met wired/wireless network. Met mijn USB -> Ethernet adapter (100Mbit) is het wel wat beter maar nog steeds niet echt om naar huis te schrijven. Wellicht een keer updaten naar 1Gbit adapter iemand die weet of dat de moeite waard is?
Volgens mij zijn de usb poorten op de switch nog steeds alleen 2.0 compatible, dus een gigabit adapter helpt volgens mij niet heel veel.

downloads op de switch duren gewoon lang, aangezien je met 100mbit gewoon 12.5MB per seconde kan downloaden in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
Phydomir schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:01:
[...]

Nou, dat valt wel mee met de kortingen in de NL shop. Zit voor mij in ieder geval niets schokkends bij.
Tja alles wat €32 kost in de ZA shop is in de NL shop al weer €40. Maar Mario Rabids gold, Donkey Kong, Fire Emblem, Hyrule en de laatste South Park hebben allemaal 33% korting dus dat noem ik geen slechte sale. Zelfs Odesey en Zelda hebben een mooie korting dus voor wat Nintendo normaal een sale noemt is het behoorlijk schokkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sokkeh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:31:
[...]
Downloads op de switch duren gewoon lang, aangezien je met 100mbit gewoon 12.5MB per seconde kan downloaden in principe.
Waarom dan niet gewoon op wifi? Dat is tegenwoordig vaak sneller dan bedraad.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:10

Phydomir

Dennis

Beakzz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:39:
[...]

Tja alles wat €32 kost in de ZA shop is in de NL shop al weer €40. Maar Mario Rabids gold, Donkey Kong, Fire Emblem, Hyrule en de laatste South Park hebben allemaal 33% korting dus dat noem ik geen slechte sale. Zelfs Odesey en Zelda hebben een mooie korting dus voor wat Nintendo normaal een sale noemt is het behoorlijk schokkend.
Voor Nintendo begrippen is het prima ja. Maar als je dan naar bv de PS4 kijkt waar je God of War voor 30 of Horizon: Zero Dawn voor 20 kan kopen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 18:46
Ik zit al een tijdje te denken aan een Switch te kopen.
Nu dat de Smash bundel er is, denk ik aan die gelimiteerde editie te kopen. Het is echter net zo duur als een PS4 Pro... ik vind dat toch wat prijzig.

Hoe waarschijnlijk klinkt het voor jullie dat er een revisie van de Switch uitkomt?
Want ik heb verder ook gehoord dat de batterij belabberd is.. 3 uur ofzo?

Ben toch wel benieuwd...
Oh en wat heb ik verder nodig naast de dingen in de doos om het plezierig gamen te maken?
Sowieso kreeg ik al het idee om een pro controller te kopen, en heb zelf nog 3 gamecube controllers met WiiU adapter liggen ergens... maar qua stands, tempered glasses etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0lle
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 18:08
Er waren al geruchten dat er komend jaar ergens een nieuwe versie van de Switch zou uitkomen. Vind de prijzen (zelfs met huidige aanbiedingen) echt te hoog, dus zou wel tof zijn als de huidige versie wat daalt in prijs. Console + spel voor 300 euro is het minimum waar ik op hoop.

nieuws: Gerucht: Nintendo komt volgend jaar met nieuwe versie van Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik heb de Switch nu een week, de Pokémon versie, en ik ben zeer tevreden. De batterijduur valt me echt alles mee, maar ik speel op hele lage helderheid (binnen). Hij is zeker nogal duur vergeleken met de PS4 op dit moment, maargoed, die is al jaren uit, die was bij release ook dik 350 euro. En ik heb al een PS4, dus voor mij maakt die vergelijking sowieso weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
0lle schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:07:
Er waren al geruchten dat er komend jaar ergens een nieuwe versie van de Switch zou uitkomen. Vind de prijzen (zelfs met huidige aanbiedingen) echt te hoog, dus zou wel tof zijn als de huidige versie wat daalt in prijs. Console + spel voor 300 euro is het minimum waar ik op hoop.

nieuws: Gerucht: Nintendo komt volgend jaar met nieuwe versie van Switch
Interessant... lijkt mij niet heel onwaarschijnlijk dus.
Vrijwel alle nintendo handhelds hebben iedere twee jaar een revisie gehad (misschien met een eenjarige looptijd ertussen soms). Misschien een switch tweedehands scoren dan..

Het wordt dan in ieder geval niet de Smash limited edition.. die is toch echt veel te duur!...
Megalodon86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:13:
Ik heb de Switch nu een week, de Pokémon versie, en ik ben zeer tevreden. De batterijduur valt me echt alles mee, maar ik speel op hele lage helderheid (binnen). Hij is zeker nogal duur vergeleken met de PS4 op dit moment, maargoed, die is al jaren uit, die was bij release ook dik 350 euro. En ik heb al een PS4, dus voor mij maakt die vergelijking sowieso weinig uit.
Oh nee ik heb ook een PS4 hoor, maar het gaat er maar even om dat het toch wel duur is in vergelijking...
Vroeger hadden ze een ander prijssegment.. de Wii en WiiU waren gewoon een stuk goedkoper dan Sony en Microsoft's counterpart.

[ Voor 28% gewijzigd door Meneer UYL op 23-11-2018 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
Gonadan schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:48:
[...]

Ik zal vanaaf, als ik er aan denk, is een kleine dl vergelijkings test doen. Maar zelfs met de bizarre keuzes van nintendo geen usb 3 (toch?) en al helemaal geen utp in te bouwen is bedraag volgens mij nog steeds sneller.
En op zich kan ik nog snappen dat ze het weglaten op de handheld, maar in de dock had het er gewoon standaard moeten zijn, helemaal met hoe populair online tegenwoordig en, en met de wetenschap dat smash competitief gespeeld word.

Verder verschilt het natuurlijk altijd hoe je wifi setup is, maar gezien iedereen en zijn oma tegenwoordig op wifi zit, is het nogal druk in de lucht, dus ik ben nog steeds groot fan van bedraad. Gewoon stabiel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:21:
[...]

Ik zal vanaaf, als ik er aan denk, is een kleine dl vergelijkings test doen. Maar zelfs met de bizarre keuzes van nintendo geen usb 3 (toch?) en al helemaal geen utp in te bouwen is bedraag volgens mij nog steeds sneller.
En op zich kan ik nog snappen dat ze het weglaten op de handheld, maar in de dock had het er gewoon standaard moeten zijn, helemaal met hoe populair online tegenwoordig en, en met de wetenschap dat smash competitief gespeeld word.

Verder verschilt het natuurlijk altijd hoe je wifi setup is, maar gezien iedereen en zijn oma tegenwoordig op wifi zit, is het nogal druk in de lucht, dus ik ben nog steeds groot fan van bedraad. Gewoon stabiel.
Ik zat net even te kijken, maar wordt alleen het volgende model ondersteund, of is dit de enige officiële?
https://www.myxlshop.nl/j...2buAawEAQYAiABEgLNh_D_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:03:
Nu dat de Smash bundel er is, denk ik aan die gelimiteerde editie te kopen. Het is echter net zo duur als een PS4 Pro... ik vind dat toch wat prijzig.
Hij's duurder dan één specifieke aanbieding op Amazon.de voor zo snel ik kan zien (ik neem aan een tijdelijk Black Friday deal). Niet echt een eerlijke vergelijking dus. In een normale situatie ben je toch echt een stuk goedkoper uit.

Gisteren m'n 152 catch combo verneukt in Pokémon. Geen shiny Vulpix, :/ Wel enkele zinvolle random trades gehad, ik zag 't als een minigame. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:33:
[...]

Ik zat net even te kijken, maar wordt alleen het volgende model ondersteund, of is dit de enige officiële?
Ik heb in dit forum een ali expres/deal extreme tip gekregen, 17 euro geloof ik? Die werkt echter alleen maar op de switch, niet (ook) op de wii u.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Sméagol schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:35:
[...]

Hij's duurder dan één specifieke aanbieding op Amazon.de voor zo snel ik kan zien (ik neem aan een tijdelijk Black Friday deal). Niet echt een eerlijke vergelijking dus. In een normale situatie ben je toch echt een stuk goedkoper uit.

Gisteren m'n 152 catch combo verneukt in Pokémon. Geen shiny Vulpix, :/ Wel enkele zinvolle random trades gehad, ik zag 't als een minigame. ;)
Nja, de Pro is vrijwel iedere maand een weekje in de aanbieding voor 280, dus ik neem aan dat je die wel als reguliere prijs mag rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:41:
[...]

Nja, de Pro is vrijwel iedere maand een weekje in de aanbieding voor 280, dus ik neem aan dat je die wel als reguliere prijs mag rekenen :)
Dat is niet echt wat ik uit de pricewatch opmaak, en ik heb ze zelf in de winkel ook nog nooit gezien voor die prijzen. Maar goed, als je een bundel ziet voor 280 euro (of een losse voor minder), mag je me gerust waarschuwen, dan heb ik ook wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
Zojuist South Park the Stick of Truth aangeschaft met de black friday korting(-40%). Erg vermaakt met Fractured But Whole dus deze zal ook wel prima spelen op de Switch. Helaas is er geen fysieke kopie te koop dus dan maar via deze manier.

Pokemon LetsGo ook "uitgespeeld" na 39 uur. Pokedex compleet en E4 verslagen. Nu misschien nog wat shiny hunten als ik me verveel. En natuurlijk nog genoeg te doen dankzij de master trainers. Toch een erg leuke game met genoeg post-game content.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
Gonadan schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:48:
[...]

Wifi op de switch is niet echt om over naar huis te schrijven, en heb vooral het idee dat de servers van nintendo de limiterende factor zijn in de downloads ;).

Heb zelf een lan adapter voor lagere ping in game zoals bij splatoon en een stabielere verbinding, tot nu toe erg tevreden over.
xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:14:

Het wordt dan in ieder geval niet de Smash limited edition.. die is toch echt veel te duur!...
Je weet wel dat het spel er bij zit he ;) alsnog is het niet de goedkoopste bundel maar vergelijken met een ps4 pro (zonder spel denk ik??? geen idee hoor) is misschien dan een beetje krom ;)

edit: zie nu dat er wat meer reacties zijn ;)

smash bundel is niet echt heel representatief aangezien dit een limited? editie is en voor launch van een game over 2 weken dus daar gaan ze nu lijkt me geen acties mee houden op het gebied van prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door Sokkeh op 23-11-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Sokkeh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:20:
Je weet wel dat het spel er bij zit he ;) alsnog is het niet de goedkoopste bundel maar vergelijken met een ps4 pro (zonder spel denk ik??? geen idee hoor) is misschien dan een beetje krom ;)

edit: zie nu dat er wat meer reacties zijn ;)

smash bundel is niet echt heel representatief aangezien dit een limited? editie is en voor launch van een game over 2 weken dus daar gaan ze nu lijkt me geen acties mee houden op het gebied van prijs.
Ja je hebt gelijk.
De Smash limited edition console is wel interessant, maar ik mis wel een beetje een wauw-factor bij het design.
En ook helemaal niets custom op de Switch zelf, alleen de dock en de controller (joy-cons toch? haha). Beetje jammer..

Toch twijfel ik nog goed. Ben wel de collector.. heb ook een 500M PS4 Pro. Deze zou het mooi aanvullen, gezien Smash bij mij de meeste interesse wekt (en mogelijk Mario...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:37:
[...]

Ja je hebt gelijk.
De Smash limited edition console is wel interessant, maar ik mis wel een beetje een wauw-factor bij het design.
En ook helemaal niets custom op de Switch zelf, alleen de dock en de controller (joy-cons toch? haha). Beetje jammer..

Toch twijfel ik nog goed. Ben wel de collector.. heb ook een 500M PS4 Pro. Deze zou het mooi aanvullen, gezien Smash bij mij de meeste interesse wekt (en mogelijk Mario...).
die controller is redelijk low effort ja :D dock is wel weer gaaf.

vind ook de smash pro controller wel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:33:
[...]

Alle adapters die met de Wii, WiiU en Switch compatibel zijn, gebruiken de volgende netwerkchipset: AX88179. Elke adapter met deze chip zou moeten werken. Gezien de prijs van de recentere USB 3.0 compatibele adapters niet veel hoger zijn dan de oudere USB2.0 adapters, kan je net zo goed een nieuwere kopen, en niet die oude voor de Wii ;) Mocht Nintendo de USB 3.0 poort op de Switch unlocken kan je meteen profiteren van de hogere bandbreedte, en anders weet je zeker dat je de reden van je gelimiteerde snelheid niet je adapter is.

Recente adapters die deze chip bevatten zijn bvb:
- Horii Switch Lan Adapter - officiëel dus overpriced (Bol, Amazon)
- Ugreen 3.0 Gigabit Ethernet Adapter (Amazon; AliExpress)

Je kan ook een USB-C -> Ethernet adapter gebruiken voor in handheld mode toch bedraad online te gaan, voor zover ik weet, maar ik weet niet of er veel mensen zijn die dat zouden willen :P
xaliton schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:03:

Hoe waarschijnlijk klinkt het voor jullie dat er een revisie van de Switch uitkomt?
Want ik heb verder ook gehoord dat de batterij belabberd is.. 3 uur ofzo?
Batterijduur is enorm afhankelijk van het spel, maar een intensieve game zoals Zelda zal inderdaad ~3 uur zijn. Dit hangt ook af van je schermhelderheid en of je netwerkverbinding aan/uit staat.

Wat de prijsstelling van de Switch betreft... of je een nieuwe Switch te duur vind of niet, is natuurlijk subjectief. Als je handheld wilt gamen of Nintendo games wilt spelen, heb je echter weinig keuze :)

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 23-11-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
Kan je spelletjes beschadigen? Vroeger had je 2e handse spellen op CD die dan krasjes had enz.. maar hoe zit dat met 2e handse switch spelletjes?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:11

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:21:
Qua latency kan het voor gaming misschien wel tricky zijn, maar qua snelheid voor het downloaden van updates zou het gewoon met wifi moeten kunnen. Al mij media-apparaten zitten op wifi en halen lachend 200 Mb, daar zal het niet aan liggen.
Maar ik gok dat het eerder in een cap van Nintendo zelf zit dan in je connectiviteit.
Sokkeh schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:20:
Wifi op de switch is niet echt om over naar huis te schrijven, en heb vooral het idee dat de servers van nintendo de limiterende factor zijn in de downloads ;).
Dat denk ik ook. Er zit vast een cap op of er zijn gewoon onmeunig veel mensen die zo'n ding gekocht hebben vanwege de 'legenarische aanbiedingen'. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Gonadan op 23-11-2018 14:49 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:42:
[...]

Alle adapters die met de Wii, WiiU en Switch compatibel zijn, gebruiken de volgende netwerkchipset: AX88179. Elke adapter met deze chip zou moeten werken. Gezien de prijs van de recentere USB 3.0 compatibele adapters niet veel hoger zijn dan de oudere USB2.0 adapters, kan je net zo goed een nieuwere kopen, en niet die oude voor de Wii ;) Mocht Nintendo de USB 3.0 poort op de Switch unlocken kan je meteen profiteren van de hogere bandbreedte, en anders weet je zeker dat je de reden van je gelimiteerde snelheid niet je adapter is.

Je kan ook een USB-C -> Ethernet adapter gebruiken voor in handheld mode toch bedraad online te gaan, voor zover ik weet, maar ik weet niet of er veel mensen zijn die dat zouden willen :P

[...]

Batterijduur is enorm afhankelijk van het spel, maar een intensieve game zoals Zelda zal inderdaad ~3 uur zijn. Dit hangt ook af van je schermhelderheid en of je netwerkverbinding aan/uit staat.

Wat de prijsstelling van de Switch betreft... of je een nieuwe Switch te duur vind of niet, is natuurlijk subjectief. Als je handheld wilt gamen of Nintendo games wilt spelen, heb je echter weinig keuze :)
Heb je alles ook getest? Ik heb zelf geen wii u, dus ik heb niet kunnen kijken, maar de ugreen werkte iig niet op de wii u van @Exorcist
Hij werkt WEL op mijn switch. Ik zou nog kunnen kijken of die op mijn wii non u iets doet, maar is daar uberhaupt nog iets waar je naartoe kan connecten? ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:02:
[...]

Heb je alles ook getest? Ik heb zelf geen wii u, dus ik heb niet kunnen kijken, maar de ugreen werkte iig niet op de wii u van @Exorcist
Hij werkt WEL op mijn switch. Ik zou nog kunnen kijken of die op mijn wii non u iets doet, maar is daar uberhaupt nog iets waar je naartoe kan connecten? ;)
Nah dit is info vanuit reddit/ResetERA. Veel mensen hebben positieve ervaringen met de UGreen op de Switch. In theorie zou de UGreen moeten werken op een WiiU, maar dit is het Switch topic, niet het WiiU topic ;)

Edit - even opgezocht, de WiiU is wel compatibel met de officiële Wii adapters, maar om een of andere reden enkel met third party adapters met de ASIX AX88772 chipset. Dat zou verklaren waarom de UGreen niet op een WiiU werkt :)

Ik heb overigens zelf een oude WiiU adapter op de kop getikt voor drie euro in een Japanse tweedehandszaak :P Maar WiFi is goed genoeg hier dus die ligt te verstoffen.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 23-11-2018 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Gonadan schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:46:
[...]

Qua latency kan het voor gaming misschien wel tricky zijn, maar qua snelheid voor het downloaden van updates zou het gewoon met wifi moeten kunnen. Al mij media-apparaten zitten op wifi en halen lachend 200 Mb, daar zal het niet aan liggen.
Maar ik gok dat het eerder in een cap van Nintendo zelf zit dan in je connectiviteit.
sowieso werken volgens mij sony en ms ook met caps. Maar in mijn woonkamer halen mijn iphone en hp eliteboekie iig ook 200mbit bij den speedtest. ik zal is kijken of het ook zo is voor mijn ps4 en xb one
(en als ik heel veel zin heb, neem ik de legacy x360/ps3 en wii vanilla dan ook wel mee)
oh en welk forum ben ik ook al weer? oh ja, ook de de switch wired en wireless :P
JackAvery schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:05:
[...]

Nah dit is info vanuit reddit/ResetERA. Veel mensen hebben positieve ervaringen met de UGreen op de Switch. In theorie zou de UGreen moeten werken op een WiiU, maar dit is het Switch topic, niet het WiiU topic ;)

Ik heb overigens zelf een oude WiiU adapter op de kop getikt voor drie euro in een Japanse tweedehandszaak :P Maar WiFi is goed genoeg hier dus die ligt te verstoffen.
mja, veel switch eigenaren hadden vroeger ook een wii u en wellicht ook een adapter en dan is het wel interessante materie imho.

vwb die stoffige wii u adapter, mocht je in de buurt van amsterdam of almere wonen dan neem ik hem graag over voor die 3 euro of eventueel wat biertjes ofzo :P

[ Voor 32% gewijzigd door Sagat op 23-11-2018 15:09 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
Rohit schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:45:
Kan je spelletjes beschadigen? Vroeger had je 2e handse spellen op CD die dan krasjes had enz.. maar hoe zit dat met 2e handse switch spelletjes?
In theorie is het mogelijk, spellen hebben contactpunten en die kunnen eventueel kapot gaan. Denk dat dit in de praktijk echt bijna niet zal gebeuren. Zou me er in ieder geval niet druk om maken want een cd is echt wel heel wat kwetsbaarder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:05:
[...]

mja, veel switch eigenaren hadden vroeger ook een wii u en wellicht ook een adapter en dan is het wel interessante materie imho.

vwb die stoffige wii u adapter, mocht je in de buurt van amsterdam of almere wonen dan neem ik hem graag over voor die 3 euro of eventueel wat biertjes ofzo :P
Klopt! Ik speculeer ff maar het lijkt er dus op dat de WiiU de modernere chip (AX88179) niet ondersteunt, maar mogelijk de Switch wel backwards compatibel is met de Wii/WiiU adapters met de AX88772, die enkel USB 2.0 ondersteunen.

En sorry, niet in de buurt :D Ik hou de adapter sowieso voor wanneer ik weer verhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
JackAvery schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:42:
[...]

[...]

Dank je wel voor de uitgebreide reactie!
Denk je overigens dat vanwege de batterijduur het zin heeft om een powerbank te kopen?
En zo ja, wat voor oplaadpoort heeft de Switch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
JackAvery schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:13:
[...]

Klopt! Ik speculeer ff maar het lijkt er dus op dat de WiiU de modernere chip (AX88179) niet ondersteunt, maar mogelijk de Switch wel backwards compatibel is met de Wii/WiiU adapters met de AX88772, die enkel USB 2.0 ondersteunen.

En sorry, niet in de buurt :D Ik hou de adapter sowieso voor wanneer ik weer verhuis :)
Klinkt logisch, en het kan natuurlijk altijd dat ik @Exorcist een doa switch lan adapter heb gegeven, maar ik ga er van uit dat het idd een niet compat issue is.

En jammer van die adapter, maar begrijpelijk. Als retro liefhebber vind ik dat alle (bruikbare) hardware het verdiend om lekker gebruikt te worden :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
@xaliton - USB-C. Er zijn veel mensen hier die powerbanks gebruiken voor bvb lange vluchten. Populaire merken zijn bvb Anker, Aukey, RavPower of Xiaomi. Gebruik de zoekfunctie even in dit thread en je zal vast wel meer info vinden :)

@Sagat volledig akkoord :-) Ik heb best spijt dat ik toen ook geen gamecube adapter aan die prijs opgepikt heb, maar toen was Smash zelfs nog niet aangekondigd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 09:24
Vanavond paar vrienden over de vloer.
Kun je FIFA 18 ook bv een kleine competitiet maken waar iedereen 2 keer elkaar moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:19:
[...]

Klinkt logisch, en het kan natuurlijk altijd dat ik @Exorcist een doa switch lan adapter heb gegeven, maar ik ga er van uit dat het idd een niet compat issue is.

En jammer van die adapter, maar begrijpelijk. Als retro liefhebber vind ik dat alle (bruikbare) hardware het verdiend om lekker gebruikt te worden :D
Ik ga er ook niet van uit nee, kan 'm anders binnenkort bij een vriend nog uitproberen maar ik denk niet dat het ding DOA is. Toch maar een Switch kopen op korte termijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Jammer dat de Pro Controller nergens korting heeft. Wil best 40 euro betalen, 60/70 te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

trekker22 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:04:
Vanavond paar vrienden over de vloer.
Kun je FIFA 18 ook bv een kleine competitiet maken waar iedereen 2 keer elkaar moet ?
https://www.fifplay.com/fifa-18-tournament-mode/

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 20:03
Ivysaur schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:25:
Jammer dat de Pro Controller nergens korting heeft. Wil best 40 euro betalen, 60/70 te veel.
8BitDo SF30 pro controller scoren? Liggen iets anders in de hand maar zijn volgens mij voor een euro of 30 wel te scoren bij Ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Mar.tin schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:31:
[...]

8BitDo SF30 pro controller scoren? Liggen iets anders in de hand maar zijn volgens mij voor een euro of 30 wel te scoren bij Ali.
Die heb ik al. Ben ook aan het wachten op de SF30 Pro+, die heeft handgrepen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koszje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 22:49
Zo jammer dat Zelda en/of Mario Party niet tussen de Amazon 3 voor 100 euro deal staan... Anders had ik Octopath + Mario rabbids + Zelda/Mario Party gehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 19:01
Eergisteren voor het eerst tegen het opslaglimiet van mijn Switch aangelopen. Gisteren was ik op tijd op Amazon en heb ik maar een 400GB SDXC kaart besteld :)

Voor slechts € 69,** kon ik het niet laten... prijs is inmiddels helaas weer gestegen, de 256GB is momenteel nog €40 (of 128GB voor €18) voor diegene die nog extra opslag nodig hebben.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Op een Japans evenement zijn drie nieuwe characters voor Mario Tennis Aces aangekondigd - Luma, Pauline en Boom Boom. Verwacht ze in het eerste kwartaal vna 2019. Trailertje:
Ivysaur schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:25:
Op Amazon Frankrijk staat ie voor 57 excl verzending, en de controller heeft af en toe al voor 55 gestaan op verschillende plekken. Ik kan natuurlijk niet in je portefeuille kijken maar die controller is wat mij betreft elke cent waard :) Maar er zijn legio alternatieven als je iets goedkoper wilt - zoals een mayflash adapter en dan een controller van een vorige console gebruiken.
Koszje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:41:
Zo jammer dat Zelda en/of Mario Party niet tussen de Amazon 3 voor 100 euro deal staan... Anders had ik Octopath + Mario rabbids + Zelda/Mario Party gehaald. :(
Zelda staat in lichte korting op de eShop momenteel, not sure of dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Gisteren voor het eerst wat Diablo zitten spelen, maar ik moet zeggen dat de graphics me na alle rave reviews wel een beetje tegenvallen. Je personage en de npcs zijn wel heel klein en ook best wel blurry.

Tot nu toe alleen hand held gespeeld, maar hoop dat het docked wel echt beter is. (Schijnt ook wel zo te zijn)

Gelukkig is de gameplay wel dik in orde. En dat is uiteindelijk waar het om gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
mensen hier al hyped voor smash bros? :D

Ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Voor iedereen die een pro controller te duur vindt, dan kan je deze ook kopen. https://s.click.aliexpress.com/e/FmoMACTSj

https://m.nl.aliexpress.c...bSWqvLgsImiw1543069439138

Komt volgens mij uit dezelfde fabriek als de originele controller, heeft exact dezelfde opdruk. Er staat alleen geen Nintendo switch op. Ik heb er twee en doen het top!

[ Voor 25% gewijzigd door PleXtor op 24-11-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:27

DukeBox

loves wheat smoothies

@PleXtor zit er dan ook motion en nfc in ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
Yep! Uh nfc niet getest. Motion wel!

[ Voor 8% gewijzigd door PleXtor op 24-11-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Toch twijfel ik aan nfc, heb er meerdere geprobeerd maar bij geen enkele werkte het. Ook voelden ze allen niet even degelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
DukeBox schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:29:
Toch twijfel ik aan nfc, heb er meerdere geprobeerd maar bij geen enkele werkte het. Ook voelden ze allen niet even degelijk aan.
Deze voelt wel degelijk aan en ligt heerlijk in de hand. In de winkel nog nooit een echte vastgehouden, dus weet het niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

A.d.h.v. de afbeelding heb ik volgens mij dezelfde (kon het eerder op mijn telefoon minde goed zien). Ik voel wel degelijk verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Kill la Kill the Game...

...is nu ook aangekondigd voor de Switch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
Thalaron schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:36:
Eergisteren voor het eerst tegen het opslaglimiet van mijn Switch aangelopen. Gisteren was ik op tijd op Amazon en heb ik maar een 400GB SDXC kaart besteld :)

Voor slechts € 69,** kon ik het niet laten... prijs is inmiddels helaas weer gestegen, de 256GB is momenteel nog €40 (of 128GB voor €18) voor diegene die nog extra opslag nodig hebben.
Wat is de lees en schrijfsnelheid van dat 400GB kaartje?

Heeft iemand hier ook een Atmosphere oid draaien? Of is dat soort discussie hier niet toegestaan? Inderdaad niet toegestaan. Lees Spielerij beleid en Het algemeen beleid #verbodenhacken voor meer achtergrondinfo.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2018 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Man man wat is super smash toch een vette game geworden. Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
jdevries189 schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:54:
Man man wat is super smash toch een vette game geworden. Aanrader :)
Op basis van YouTube of heb je al kunnen spelen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Prulleman schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:30:
[...]

Op basis van YouTube of heb je al kunnen spelen?
Hij is inmiddels al uitgelekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 19:01

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Is de orginele Nintendo Switch case: https://www.coolblue.nl/p...ch-travel-case-zwart.html een aanrader? Of is deze te zacht om mee te nemen voor onderweg? Is er genoeg plek voor accessoires? En is het nog verstandig om een glass protector te kopen of is de meegeleverde plastice genoeg? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Nelsa schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:58:
Is de orginele Nintendo Switch case: https://www.coolblue.nl/p...ch-travel-case-zwart.html een aanrader? Of is deze te zacht om mee te nemen voor onderweg? Is er genoeg plek voor accessoires? En is het nog verstandig om een glass protector te kopen of is de meegeleverde plastice genoeg? Alvast bedankt
Wat is er origineel aan die Big Ben case? Hij lijkt exact op de Chinese case die ik voor veel minder heb gekocht. Qua accessoires kun je er wellicht nog een setje sliders bijproppen, maar een extra setje joycons niet echt. Een grip gaat (obviously) ook niet lukken.

Ivm kinderen en (un)docken heb ik er wel een glass protector opgeplakt. (Geen idee welk 'plastice' hierboven wordt bedoeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelsa
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-08 12:26
Rukapul schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:15:
[...]

Wat is er origineel aan die Big Ben case? Hij lijkt exact op de Chinese case die ik voor veel minder heb gekocht. Qua accessoires kun je er wellicht nog een setje sliders bijproppen, maar een extra setje joycons niet echt. Een grip gaat (obviously) ook niet lukken.

Ivm kinderen en (un)docken heb ik er wel een glass protector opgeplakt. (Geen idee welk 'plastice' hierboven wordt bedoeld.)
Oh ja sorry verkeerd ingelezen dacht sldat dit de orginele was. Dan ga ik ook ff op AliExpress kijken voor een goedkopere case, thanks voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Nelsa schreef op maandag 26 november 2018 @ 00:38:
[...]

Oh ja sorry verkeerd ingelezen dacht sldat dit de orginele was. Dan ga ik ook ff op AliExpress kijken voor een goedkopere case, thanks voor je reactie!
Ik heb 5 euro betaald voor mijn switch case in Ali.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.63b84c4d1io9JD

Zeer tevreden van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Nelsa Mijn vrouw heeft die sinds afgelopen week. Er zit een harde binnenkant in, dus erg stevig en je switch zit met het scherm nog onder een soort mapje.
Ik heb zelf sinds het begin de Legend of Zelda tegenhanger welke een soort schuimachtige buitenkant heeft, maar beide voelen hetzelfde qua stevigheid.

Als je het de prijs waard vind, is het gewoon een erg goede hoes.
Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.