[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58
RayNbow schreef op maandag 19 november 2018 @ 05:42:
[...]

Hoezo met een trucje? :p Sinds firmware 4.0 (okt 2017) kan je er een GameCube adapter op aansluiten: nieuws: Nintendo Switch ondersteunt GameCube-controllers
Denk dat hij de mayflash adapter bedoeld.Ik dacht dat je daarmee middels een extra convertor ook GC controllers kon gebruiken maar wellicht vergis ik me.

Voordat ik op je link klikte dat ik overigens ook alleen smash straks de gc controllers snapte, ik wist niet dat de controller gewoon herkent word en dat je alleen maar hoeft op te letten dat de knoppen/layout wat anders is.

Ik speel zelf overigens ook het liefst met de pro controller, maar moet toegeven dat jocons aan de handheld ook prima gaat. Zelf met Hollow Knight wat toch best wat preciesie vereist.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
RayNbow schreef op maandag 19 november 2018 @ 05:42:
Hoezo met een trucje? :p Sinds firmware 4.0 (okt 2017) kan je er een GameCube adapter op aansluiten: nieuws: Nintendo Switch ondersteunt GameCube-controllers
Naar wat ik begreep was dat niet officieel maar hebben mensen dat zelf gevonden. Later werkte het ineens niet meer en verwachtte men dat Nintendo zelf met adapters zou komen.
Daarnaast heb je ook nog wat 3rd party spul waarmee het kan, maar het is nog niet een officieel ondersteunde controller bij mijn weten. Vandaar de term 'trucje'. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:00
Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:28:
Zijn er eigenlijk mensen die geen pro controller gekocht hebben bij hun switch?
Zodra ik de Pro Controller voor een goed prijsje zag heb ik em meteen aangeschaft! Voor games die je liever docked speelt kan ik niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja ik. Heb 4 joycons. Als ik echt serieus wil Mario Karten of zo dan pak ik dat ding waar je 2 joycons in doet, dat werkt best prima toch?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
DennusB schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:19:
[...]

Ja ik. Heb 4 joycons. Als ik echt serieus wil Mario Karten of zo dan pak ik dat ding waar je 2 joycons in doet, dat werkt best prima toch?
Doe ik ook inderdaad, al vind ik niet dat het echt geweldig werkt maar wel prima zat, iig zeker goed genoeg voor de beperkte tijd die ik met de switch doorbreng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De JoyCons hebben geen verwisselbare batterijen meer hè? Dat is wel serieus balen want een controller is nooit op een handig moment leeg. :P
DennusB schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:19:
Heb je dan twee van die dingen? Of ga je met 2vs2 wel met losse joycons?

Ik heb geen idee of dat prima werkt, ik moet nog een Switch kopen. Ben alleen geen fanatieke gamer dus meer dan een incidenteel avondje zal ik het toch niet gebruiken.

[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 19-11-2018 11:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Wat mij vooral irriteert aan de joycons is de positie van de analoge stick op de rechter joycon. Op een of andere manier kom ik daar niet lekker bij. Voor mij was het veel fijner geweest als die ook boven de knoppen had gezeten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
@Gonadan Gek genoeg op de Splatoon 2 set na hangen de joycons als oren aan mijn Switch, ook docked. Dus dat is verder geen probleem. Snoertje voor de pro controller hangt er eigenlijk ook altijd aan. De controller zelf dan weer niet.

Vind zelf de joycons als controller met dat tussenstuk niet heel denderend spelen. Voelen heel anders aan qua feedback e.d. Maar goed genoeg iig.

Heb de handleiding om een account van mijn Switch naar die van mijn vrouw over te zetten al gedownload en afgedrukt. Kijken of dat goed gaat. Ben benieuwd. Family abo hebben we ook al aangeschaft in het begin. Dus dat komt ook goed. Alleen mijn gedownloade spellen op haar Switch spelen is dan weer vervelend, maar ook dat zien we wel weer. Als het echt leuk is, kopen we hem 2 keer oid. Zal over het algemeen toch alleen om de indies gaan dan.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 19-11-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:22:

Heb je dan twee van die dingen? Of ga je met 2vs2 wel met losse joycons?
Bij 2vs2 pakken we gewoon losse joycons inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Persoonlijk vind ik het gebruik van twee losse joycons veel fijner dan de grip gebruiken. Eigenlijk absoluut geen problemen mee om zonder pro controller een Switch te gebruiken, maar sinds ik m heb, heb ik de pro controller toch erg veel gebruikt. Die ligt gewoon erg goed in de hand.

@Phydomir - voor handheld mode vond ik het interessant dat de Satisfye grip expres asymmetrisch is ontwikkeld zodat dat probleem van de rechter stick minder irritant is. Spijtig genoeg wordt deze nog niet in Europa verkocht voor zover ik weet.

Zijn er mensen hier met ervaring met third party gamecube adapters? Ik lees dat soms enkel de eerste poort werkt of dat er andere problemen optreden, maar het is vrij moeilijk om momenteel een officiële te vinden dus misschien heeft iemand een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 10:43:
[...]

Naar wat ik begreep was dat niet officieel maar hebben mensen dat zelf gevonden. Later werkte het ineens niet meer en verwachtte men dat Nintendo zelf met adapters zou komen.
Daarnaast heb je ook nog wat 3rd party spul waarmee het kan, maar het is nog niet een officieel ondersteunde controller bij mijn weten. Vandaar de term 'trucje'. :P
De ondersteuning vanaf fw 4.0 werkt met Nintendo's eigen GameCube adapter, namelijk de versie die ze tijdens de Wii U hebben uitgebracht.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gEYkrSIHjTM0xjw3JYs2V2hF/full.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ik heb ook zo'n pro controller, erg fijn inderdaad, maar gebruik hem eigenlijk nooit. Ik vind eigenlijk de JoyCons veel fijner. Het feit dat ik overdreven chillaxend op de bank kan liggen zonder mijn armen dicht bij elkaar te hoeven houden om de pro controller vast te houden werkt hier in het nadeel van de pro controller.

Voor de wat meer concentratie eisende games komt de pro controller weer uit de kast.

Maar meestal wordt de pro controller gebruikt op mijn laptop waar alle Nintendo emulators op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

DennusB schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:32:
Bij 2vs2 pakken we gewoon losse joycons inderdaad!
Weet niet waarom ik 2vs2 schreef, ik bedoelde eigenlijk als je met z'n tweeën gaat racen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:57:
[...]

Weet niet waarom ik 2vs2 schreef, ik bedoelde eigenlijk als je met z'n tweeën gaat racen. :P
Ook dan pakken we gewoon losse joycons haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
ik heb vanaf het begin 2 sets joycons, en omdat ik geen fanatieke gamer bent vond ik het altijd wel prima met losse joycons, handheld of in de grip. Met 2 personen dus ook de optie om 2x met dubbele joycons in de grips te spelen, maar soms ook met een enkele joycon als ik niet meer bij heb.

Ik kijk erg uit naar NSMBU en was ter voorbereiding op zoek gegaan naar de pro controller omdat ik bij de NES mario games er al wel achter kwam dat bij 2D platform spellen de ontbrekende D-pad niet zo prettig is..
Uiteindelijk de Pro controller voor een mooie prijs op marktplaats gescored en achteraf denk ik dat het zonde is van alle uren die ik zelda zonder heb gespeeld. De Joycons werken prima, maar de Pro is gewoon een ander level van kwaliteit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Zelf vind ik de bijna een kwart van de aanschaf prijs van de switch zelf een beetje gortig voor de "pro controller" en alle verhalen dat de pro is hoe je de spellen moet spelen maakt me juist anti-pro :P Want waarom zijn de spellen niet gemaakt voor de vanilla-switch ervaring? Nu weiger ik een pro ooit te gebruiken! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:31

tuinïnen

Eventus stultorum magister

CT schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:05:
Zelf vind ik de bijna een kwart van de aanschaf prijs van de switch zelf een beetje gortig voor de "pro controller" en alle verhalen dat de pro is hoe je de spellen moet spelen maakt me juist anti-pro :P Want waarom zijn de spellen niet gemaakt voor de vanilla-switch ervaring? Nu weiger ik een pro ooit te gebruiken! :+
Prijs is inderdaad wel een flinke afknapper. Heb hem hier zelf ook niet maar de meeste games die ik speel is het ook eigenlijk onnodig (MK8, Octopath, Pokemon). Alleen bij een shooter zoals Fortnite lijkt het mij wel praktisch maar verwacht niet dat het mijn onkunde zal gaan verbloemen ;).

Namaakspul moet ik nog even aan wennen en zal ik niet snel bestellen tenzij overtuigend goede reviews.

Ondertussen dit weekend prima vermaakt met Pokemon Lets Go. Eerste uur was even doorbijten want je wordt wel heel erg aan het handje meegenomen maar daarna vermaak ik me prima en zoek ik mijn eigen uitdagingen wel. Wat ik me nog wel afvraag is of ik me vooral richt op allerlei unieke pokemons te vangen of dat meer van hetzelfde (bijv 10 Rattata's) ook een meerwaarde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

manii schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:10:
[...]

Dat ziet er goed uit zeg, ik zoek al langer naar zo'n game voor de switch.
Weet je een vergelijkbare game ?
Pillars of Eternity 2 lijkt hier wel enigszins op, is officieel aangekondigd voor Switch. Helaas komt deel 1 niet naar Switch, zoals het nu lijkt.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tuinïnen schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:21:
[...]

Ondertussen dit weekend prima vermaakt met Pokemon Lets Go. Eerste uur was even doorbijten want je wordt wel heel erg aan het handje meegenomen maar daarna vermaak ik me prima en zoek ik mijn eigen uitdagingen wel. Wat ik me nog wel afvraag is of ik me vooral richt op allerlei unieke pokemons te vangen of dat meer van hetzelfde (bijv 10 Rattata's) ook een meerwaarde heeft?
Meer vangen ook, geeft je XP! En je kan ze 'traden' volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 09:05
Zover ik weet krijg je voor het vangen van dezelfde pokemon in een streak 2 voordelen, je kans op een shiny word verhoogt en de hidden stat waarden worden gemiddeld hoger. Ben even vergeten hoe dat heet, maar elke pokemon heeft verborgen powervalues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:39
Kan je gewoon NTSC spellen spelen op je PAL switch? Ik dacht van wel, maar ben nietmeer zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56
@omfgimpro IV (Individual Value als ik mij niet vergis) met verschil in aanval/vita en nog iets.. Ik wacht overigens wel op de "echte/hardcore" Pokémon game. Dat GO geneuzel trekt mij niet...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Engineer Stewie schreef op maandag 19 november 2018 @ 14:03:
Kan je gewoon NTSC spellen spelen op je PAL switch? Ik dacht van wel, maar ben nietmeer zeker...
Ja dat kan gewoon, zit geen regiolock op.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 09:05
@Thalaron ik kijk ook zeker uit naar de nieuwe game van volgend jaar, maar deze ga ik niet overslaan hoor! heb een tijd zitten twijfelen maar een casual pokemon experience en de nostalgie van vroeger kan ik niet weerstaan. helaas nog wachten tot vrijdag wanneer hij bezorgd word, heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

omfgimpro schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:31:
Zover ik weet krijg je voor het vangen van dezelfde pokemon in een streak 2 voordelen, je kans op een shiny word verhoogt en de hidden stat waarden worden gemiddeld hoger. Ben even vergeten hoe dat heet, maar elke pokemon heeft verborgen powervalues.
Niet alleen dat, je krijgt er mega veel candies & XP van, als je alle catch bonussen hebt.
Excellent throw, first throw, combo,sync, XL/L/XS pokemon/etc
En als je helemaal los wil gaan met shiny hunten voor je League hebt gedaan, en dus veel geld / ballen nodig hebt, kan je die candies gewoon verkopen.
Kan je altijd weer opnieuw grinden.

*edit*
Daarnaast heten die verborgen waardes IV's (individual values).
Je had ook voorheen EV's (effort values), maar dat is veranderd naar een ander systeem, met candies die je krijgt bij het vangen van pokemon.
Ook zijn er al bepaalde waardes naar voren gekomen wat exact die kansen zijn om shinies tegen te komen, plaats het hiet niet ivm spoilers, maar google shiny chances let's go als je interesse hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
De pers heeft met de singleplayer (World of Light, Spirits mode, Classic mode) van Smash mogen spelen, en de algemene reacties over World of Light zijn erg positief... meer info op bijvoorbeeld Eurogamer, IGN, Easy Allies, ... en om toch iets te linken: GameXplain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
SRW T aangekondigd:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Man, als Zelda nog even zo door gaat dan moet ik snel een nieuwe console, dus dan maar een switch. Wat een schijtstukken zitten er toch soms in van die spelletjes. Had net toch aardig de neiging om m'n controller te slopen. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Thrace Grumble schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:27:
[...]

Pillars of Eternity 2 lijkt hier wel enigszins op, is officieel aangekondigd voor Switch. Helaas komt deel 1 niet naar Switch, zoals het nu lijkt.
En mocht er een deel 3 komen, dan zal die ook niet op Switch komen.

Vermaak me nu prima met Pokémon en Diablo (wat een combo!).

3 badges in Pokémon, en ik heb de meeste exclusives kunnen traden nu.

Level 49 Necromancer in Diablo, ik zit in act 2, en heb net één of andere wizard geresurrect om vervolgens weer te vermoorden. Leuk ook om een complete army al het werk te laten doen :p

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:01
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:58:
Man, als Zelda nog even zo door gaat dan moet ik snel een nieuwe console, dus dan maar een switch. Wat een schijtstukken zitten er toch soms in van die spelletjes. Had net toch aardig de neiging om m'n controller te slopen. :(
Sup? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

Wie gebruiken er hier een powerbank voor hun Switch?

En zo ja, welke, en waarom? Ik lees nogal verschillende verhalen en zelfs dingen als gebrickte Switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zijn er al mensen welke Civilization voor de Switch zelf hebben gespeeld?

Ik ben namelijk érg benieuwd hoe deze draait op de Switch en met name ook zodra je verder in het spel zit en de AI flink moet nadenken over zijn zetten. Op de PC kon dat soms wel érg lang duren, dus ben heel benieuwd of dat beetje OK zit bij de switch versie.

Indien er een apart topic voor is dan hoor ik het ook graag ; kon het niet vinden via de zoek functie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:37:

En zo ja, welke, en waarom? Ik lees nogal verschillende verhalen en zelfs dingen als gebrickte Switchen?
Ik heb de Anker PowerCore 20100 met USB-C PD. Werkt top, absoluut geen vrees voor een brick.

Ze hebben nu dezelfde powerbank maar dan met officieel keurmerk van Nintendo.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Seroczynski schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]

Ik heb de Anker PowerCore 20100 met USB-C PD. Werkt top, absoluut geen vrees voor een brick.

Die heb ik ook, maar dan zoals die in je link, zonder USB-C helaas.

Die Switch versie had ik al gevonden ja, maar die is wel erg duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik heb deze al een tijdje: Anker PowerCore+ 20100 USB-C

Gebruik em soms voor de switch, maar ook voor telefoons, tablets en BT speaker, werkt prima, houdt goed zijn lading en je doet er echt lang mee!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 10:52
Diablo 3 - Eternal Collection (Amazon.de) - 40,87 euro (excl. shipping)

Never mind, al afgelopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Emphast op 20-11-2018 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Seroczynski schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
[...]

Voor zover ik weet heeft de 'gewone' powercore die je daar linkt geen PD hoor? Zelfs de USB-C versie ondersteunt niet noodzakelijk USB-PD. Heb je een andere? Of lees ik verkeerde info op hun website?
Reefun schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
Zijn er al mensen welke Civilization voor de Switch zelf hebben gespeeld?

Ik ben namelijk érg benieuwd hoe deze draait op de Switch en met name ook zodra je verder in het spel zit en de AI flink moet nadenken over zijn zetten. Op de PC kon dat soms wel érg lang duren, dus ben heel benieuwd of dat beetje OK zit bij de switch versie.

Indien er een apart topic voor is dan hoor ik het ook graag ; kon het niet vinden via de zoek functie helaas.
Ik heb zelf geen Civ op Switch, maar de verhalen die ik online zag (bvb in dit thread) zijn allemaal vrij positief. Mensen die rond turn 300-400 zitten spreken over laadtijden van 10-15 seconden en zeer acceptabele FPS. Leader schermen hebben last van wat FPS dips maar dat zou niet zo een probleem mogen zijn. Al bij al waarschijnlijk beter geoptimaliseerd dan de iPad versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:46:
Voor zover ik weet heeft de 'gewone' powercore die je daar linkt geen PD hoor? Zelfs de USB-C versie ondersteunt niet noodzakelijk USB-PD. Heb je een andere? Of lees ik verkeerde info op hun website?
Je hebt gelijk, ik heb de verkeerde gelinkt. Ik bedoelde de Anker PowerCore 20000 PD. Ze lijken ook allemaal zo op elkaar 8)

Had 'm voor €56 via Amazon.de

[ Voor 10% gewijzigd door Seroczynski op 20-11-2018 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 14:46:
[...]
Ik heb zelf geen Civ op Switch, maar de verhalen die ik online zag (bvb in dit thread) zijn allemaal vrij positief. Mensen die rond turn 300-400 zitten spreken over laadtijden van 10-15 seconden en zeer acceptabele FPS. Leader schermen hebben last van wat FPS dips maar dat zou niet zo een probleem mogen zijn. Al bij al waarschijnlijk beter geoptimaliseerd dan de iPad versie.
Thanks! Zie ook meer positieve verhalen voorbij komen op Reddit. Ik ga hem binnenkort dan maar kopen :) Groot Civ fan maar zonder PC is het lastig. Was nog skeptisch over een Switch release, maar na al die positieve verhalen ben ik om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@Reefun vergeet gewoon niet dat er geen online multiplayer in de Switch versie zit, als dat niet stoort dan zit je goed denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 15:15:
@Reefun vergeet gewoon niet dat er geen online multiplayer in de Switch versie zit, als dat niet stoort dan zit je goed denk ik :)
Toevallig wist ik dat al! Maar toch bedankt voor het melden :)

Mijn zwager heeft hem al gehaald en las wel dat er LAN mogelijkheden zijn dus dat moet helemaal goed komen dan! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik vind het jammer dat de switch versie geen eens de 1e uitbreiding bevat (of uberhaubt de toezegging dat ie komt) terwijl de 2e uitbreiding voor PC al praktisch aangekondigd is.

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 20-11-2018 15:31 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 18:36
Gonadan schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:58:
je zoekt redenen om toch gewoon die Switch te kopen, alvast van harte met je aanschaf :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
haha, want BOTW is helemaal niet frustrerend met 3 hartjes in je onderbroek met een tak die na 3 x slaan stuk is (in het begin).

Nee hoor, eigenlijk was BOTW tegen verwachting in een game die ik enorm veel heb gespeeld, terwijl ik geen fanatieke gamer ben en eigenlijk nog niet eerder een game zo intensief heb gespeeld. Ik heb em even links laten liggen en laatst weer de DLC 2 verder opgepakt, en van de DLC 1 moet ik alleen nog de final trial of the sword.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Net Captain toad gehaald voor iets minder dan 24 euro! Vond de demo al leuk, en mooie game om even lekker 10 mins voor het slapen gaan te doen (then again, ik ken mezelf........wsl ga ik dan nog meer slaap gebrek krijgen :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 23:08
Sagat schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:39:
Net Captain toad gehaald voor iets minder dan 24 euro! Vond de demo al leuk, en mooie game om even lekker 10 mins voor het slapen gaan te doen (then again, ik ken mezelf........wsl ga ik dan nog meer slaap gebrek krijgen :X )
Dat is een leuk bedrag. Waar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

trekker22 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 17:18:
[...]

Dat is een leuk bedrag. Waar?
Amazon.de en dan de voucher onder de prijs aanvinken. Althans, dat was een aantal uur geleden zo. Geniale en magische Nintendo game imo, erg mee vermaakt op de WiiU.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Was hiervan al een westerse releasedate van bekend?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DsdJSl8XgAEBbAa.jpg
Phantasy Star comes to Switch December 13th as part of our SEGA AGES releases!

Only £5.99 to experience this iconic RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Prulleman schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 16:32:
haha, want BOTW is helemaal niet frustrerend met 3 hartjes in je onderbroek met een tak die na 3 x slaan stuk is (in het begin).
Dat wordt dus extra joycons bestellen? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Gonadan schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:36:
[...]

Dat wordt dus extra joycons bestellen? :+
Pro controller ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Maar als ik die stuk maak is dat zo duur. :'(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Gonadan schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:38:
[...]

Ligt eraan of je een enkele of dubbele joycon sloopt ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ja hoor, de Joy-cons met tussenstuk vind ik prima spelen en los heb ik meteen 4 controllers. Wel zeer recent een 8Bitdo SF30 Pro gekregen van mijn zusje en die speelt wel erg lekker. Daarnaast vond ik laatst nog een super nette GC controller terug, dus die 8Bitdo GC wireless adapter gaat er waarschijnlijk wel komen.
JackAvery schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:07:
Redelijk wat Pokemon LGP kunnen spelen dit weekend, behalve wat framedrops is het een erg fijne game. Natuurlijk mis je de uitgebreidere online features maar dit is gewoon pure nostalgie. Nintendo beseft dit ook ongelooflijk, tot op het punt dat hun laatste LGP/E trailer de seizoen 1-intro van de anime spiegelt:
Cool, ik ben benieuwd. Was hem eerst niet van plan op zeer korte termijn te kopen ivm vakantie (waarbij de Switch hoogstwaarschijnlijk niet mee gaat) en ik, van mezelf, eerst van Kirby af moest zijn. Die laatste was binnen een dag verkocht en Let's Go op Amazon voor een zeer nette prijs op de kop getikt.

Daarnaast van collega's Super Mario Party gekregen en van mijn vriendin Diablo 3 :D _/-\o_ :9~
Gonadan schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 21:38:
[...]

8Bitdo SF30 Pro!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
De rechter joycon joystick maakt een squeaky geluid van de veer.
Geen idee of het kwaad kan. Het is de pika versie. Maar wellicht contact opnemen met Nintendo. Gelukkig nog een aantal joycons extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik kreeg vandaag een e-mail van Skull & Co, makers van de (imo) ge-wel-di-ge GripCase via Kickstarter van vorig jaar. Ze komen nu met een verbeterde versie, welke dunner plastic gebruikt zodat hij makkelijker het dock in schuift en met verbeterde responsiveness op de schouderknoppen.

Anyway, het is een backer-only update maar ik wou de post toch even delen. Aangezien ik de screenshot te groot vind heb ik hier een directe link naar de screenshot in mijn fotoalbum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

psychoclown schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:27:
Ja hoor, de Joy-cons met tussenstuk vind ik prima spelen en los heb ik meteen 4 controllers. Wel zeer recent een 8Bitdo SF30 Pro gekregen van mijn zusje en die speelt wel erg lekker.
Dat was ook mijn initiële idee. Kijken hoe de joycons samen bevallen, want dan heb je in feite al twee pro-achtige controllers. Of vier voor party of kart. (ik ga voor die bundel met party en joycons)
Daarnaast vond ik laatst nog een super nette GC controller terug, dus die 8Bitdo GC wireless adapter gaat er waarschijnlijk wel komen.
Daar heb ik er ook twee van liggen, kan een mooi alternatief zijn voor een pro-controller. Werkt het dan volledig qua functionaliteit in spelletjes of is het niet 100%?
8Bitdo SF30 Pro!
Maar dat is gewoon een SNES controller. Leuk voor de nostalgie en speelde best lekker, maar om nu te zeggen dat het de beste controller ooit is. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Gonadan schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:23:
[...]

Daar heb ik er ook twee van liggen, kan een mooi alternatief zijn voor een pro-controller. Werkt het dan volledig qua functionaliteit in spelletjes of is het niet 100%?
De stick moet nog uitkomen maar ik ben wel te spreken over de 8Bitdo controller die ik heb dus ik ga ervan uit dat dit wel goed moet komen. http://www.8bitdo.com/gbros/
Maar dat is gewoon een SNES controller. Leuk voor de nostalgie en speelde best lekker, maar om nu te zeggen dat het de beste controller ooit is. ;)
Dat zeg ik ook niet, alleen dat het wel lekker speelt (de nostalgie en de prijs vanuit China spelen ook mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Hoe zit het met latency bij de huidige draadloze 8Bitdo controllers? Die gamecube wireless adapter leek me ook fijn (al kost ie evenveel als een bedrade adapter voor vier controllers), maar als daar meer latency op zit dan op bvb een pro controller, zou ik toch twee keer erover nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik merk niets van latency op mijn NES en SNES 8Bitdo controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

JackAvery schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:33:
Hoe zit het met latency bij de huidige draadloze 8Bitdo controllers? Die gamecube wireless adapter leek me ook fijn (al kost ie evenveel als een bedrade adapter voor vier controllers), maar als daar meer latency op zit dan op bvb een pro controller, zou ik toch twee keer erover nadenken.
Met de controller die ik heb merk ik totaal geen latency. Werkt even vlot en soepel als de Joy-cons.
Sterker nog, de Joy-cons moet ik eigenlijk nog even snel voor mijn reis opsturen voor connectieproblemen zodat ik er verder geen hinder van ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Thanks @Seroczynski en @psychoclown. Blijft dat ook zo in multiplayer? Ben zelf voornamelijk geïnteresseerd in gebruik voor Smash 4player namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb eigenlijk enkel games gespeeld waarbij je niet gelijktijdig de controllers gebruikt, dus daar durf ik weinig over te zeggen. Wel merk ik op mijn NES dat ik de tweede receiver beter niet in de console kan hebben als ik maar één controller wil gebruiken. Dat stoort om de een of andere reden. Dit probleem heb ik op de SNES niet.

Is niet Switch gerelateerd maar dit is de enige ervaring die ik met 8Bitdo heb tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Megalodon86 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:37:

Ik heb deze. Ik reis veel en speel nu bijvoorbeeld Diablo 3 in het vliegtuig. Switch in flight mode en de batterij van de switch word gewoon opgeladen tijdens het spelen.

*edit: kapotte link

[ Voor 3% gewijzigd door duke99 op 21-11-2018 11:10 ]

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Seroczynski schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:54:
Ik kreeg vandaag een e-mail van Skull & Co, makers van de (imo) ge-wel-di-ge GripCase via Kickstarter van vorig jaar. Ze komen nu met een verbeterde versie, welke dunner plastic gebruikt zodat hij makkelijker het dock in schuift en met verbeterde responsiveness op de schouderknoppen.

Anyway, het is een backer-only update maar ik wou de post toch even delen. Aangezien ik de screenshot te groot vind heb ik hier een directe link naar de screenshot in mijn fotoalbum.
ik heb zelf zoiets geprint en dat is echt een verademing!
Vind deze dan alleen wel aan de prijs... zou tof zijn als er een battery pack bij zit of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
kneusteun schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:08:
[...]

ik heb zelf zoiets geprint en dat is echt een verademing!
Vind deze dan alleen wel aan de prijs... zou tof zijn als er een battery pack bij zit of iets.
Aan de prijs? Ik heb geloof ik €30 incl. verzendkosten vanuit Australie betaald voor de Kickstarter, waar het product + twee soorten grips + een bijpassende case + thumbstick-nobs + screen protectors bijzaten.

Nu heb ik €18 incl. verzendkosten betaald voor een nieuwe (welke met veel minder accessoires komt). Ik heb duurdere oplossingen gezien :P

[ Voor 12% gewijzigd door Seroczynski op 21-11-2018 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Beter dan horizon chase turbo? is die er ook voor de switch eigenlijk?

hmmm lijkt erop van niet

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
Hoe laden jullie de joycons op?
Is dit wat: https://www.conrad.nl/p/r...r-nintendo-switch-1583213

[ Voor 63% gewijzigd door Rohit op 21-11-2018 13:49 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Gewoon in de switch klikken?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Haha ja oke, dus stel je bent klaar met spelen en je klikt hem terug in de switch die in de dock zit laad hij meteen op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Rohit Eigenlijk zitten die van mij in de Switch en wissel ik ze om als er andere opgeladen moeten worden. Of heb ik de charge adapter (net als die gratis versie alleen kan die ook laden) die ik kan gebruiken.

Antwoord op je net gestelde vraag. Ja, dan laden ze meteen op.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 21-11-2018 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Rohit schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:50:
Haha ja oke, dus stel je bent klaar met spelen en je klikt hem terug in de switch die in de dock zit laad hij meteen op?
Bij mijn weten wel. Alleen als de Switch niet in het dock zit wachten ze met opladen tot ze bijna leeg zijn en laden maar tot de helft, maar dat is dan om de Switch niet te veel leeg te trekken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ah oke, dan koop ik ooit wel zo een docking charge als ik 4 joycons heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Daarover gesproken. Je kunt zo'n dock halen voor vier joycons of zo'n controller die kan laden. Hoe werkt dat dan qua bescherming tegen overladen?
Gaat die dan over op druppelladen als ze vol zijn, zorgen de joycons daar zelf voor of blijft hij gewoon volle pijp gaan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ik heb deze, die laadt de joycons op terwijl je (draadloos) verder speelt. Geen idee hoe het met beveiliging zit, maar ik mag toch aannemen dat het vraag-aanbod is, geen vraag (van joy-con), geen aanbod.

Heb deze nog niet gebruikt trouwens, ben pas sinds dit weekend met de Switch bezig, en eigenlijk alleen handheld-mode gebruikt tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Megalodon86 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:14:
Ik heb deze, die laadt de joycons op terwijl je (draadloos) verder speelt. Geen idee hoe het met beveiliging zit, maar ik mag toch aannemen dat het vraag-aanbod is, geen vraag (van joy-con), geen aanbod.

Heb deze nog niet gebruikt trouwens, ben pas sinds dit weekend met de Switch bezig, en eigenlijk alleen handheld-mode gebruikt tot nu toe.
Cool ding!

Als je de controllers trouwens zo gebruikt, zijn sommige toetsen op de joy cons uitgeschakeld? Bijvoorbeeld jogwiel rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
De eerste cijfers voor Pokemon zijn ondertussen binnen, en de reacties zijn gemengd. In Japan heeft Let's Go ~660.000 exemplaren verkocht (zonder digitaal) (Bron). Het is daarmee de grootste 'first week' sinds Splatoon 2 in het land. Dit is een pak minder dan de 3DS games, maar tegelijkertijd moeten we onthouden dat er ook veel minder Switch eigenaars zijn dan de 3DS installed base in Japan.
Ook interessant: de Pokemon en Smash bundle heeft gezorgd voor maar liefst 200.000 verkochte switches in Japan de afgelopen week.

Verder hebben we cijfers uit de UK, waar PLG 5% minder heeft verkocht dan X en Y, wat een beter resultaat is dan Japan. En tenslotte laten sales insiders uit de USA weten dat Switch en Pokemon het heel goed doen daar mede dankzij Black Friday, maar officiële cijfers zijn nog niet bekend. Overigens was Super Mario Party in de USA de best verkochte platformexclusieve game in oktober (#5 in omzet volgens NPD group).

Het wordt interessant om te zien of Pokemon lang zal blijven doorverkopen of dat Gen.8 in 2019 het financiële potentieel van deze titel zal kortwieken.

Mensen die Warframe gaan spelen? Die staat sinds vandaag online. Launch trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Rohit schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:40:
[...]

Cool ding!

Als je de controllers trouwens zo gebruikt, zijn sommige toetsen op de joy cons uitgeschakeld? Bijvoorbeeld jogwiel rechts?
wat bedoel je met jogwiel?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Was wel benieuwd, wat hopen jullie in de black friday tegen te komen voor de switch ^^ zowel eshop als hardcopy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
haha bedoel de right stick ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Rohit Nope, alle knoppen en joysticks werken gewoon. Mits een spel ze natuurlijk ondersteund, maar dat is logisch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Emphast
Er is terug een Switch games aanbieding bij Amazon.de: 3 games voor 100 euro.
Heb alvast Diablo, CIV VI en Pokemon opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Emphast schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:15:
Helaas geen DK:TF :/

Zou wel alvast <+:) aankopen kunnen doen voor de kids met, arms, splatoon & just dance......

Diablo is ook vet, maar heb em al voor pc en ps4.......tripple dippen is zelfs voor mij wat overkill....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
Seroczynski schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:11:
[...]

Aan de prijs? Ik heb geloof ik €30 incl. verzendkosten vanuit Australie betaald voor de Kickstarter, waar het product + twee soorten grips + een bijpassende case + thumbstick-nobs + screen protectors bijzaten.

Nu heb ik €18 incl. verzendkosten betaald voor een nieuwe (welke met veel minder accessoires komt). Ik heb duurdere oplossingen gezien :P
Ja het is netjes geprijsd, maar de print kost misschien 1,50 aan filament en dan kan je zelf kleurtjes afbeeldingen en vorm maken die je wil.
Maar ik besef me dat niet iedereen toegang tot een 3d printer heeft, of de tijd er voor heeft.
Ik gok dat deze jongens hetzelfde doen dus wel lekker verdien model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bwoh, hele goeie aanbieding. Pokemon + Diablo + Splatoon voor 96 euro incl. shippen en morgen al in huis.

Fan-tas-tisch!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
Sagat schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:19:
[...]

Helaas geen DK:TF :/

Zou wel alvast <+:) aankopen kunnen doen voor de kids met, arms, splatoon & just dance......

Diablo is ook vet, maar heb em al voor pc en ps4.......tripple dippen is zelfs voor mij wat overkill....
Heb Diablo enkel voor PC.
Wanneer ik een spel beu ben of ik heb het uitgespeeld, verkoop ik het toch gewoon :+

Dat vind ik toch wel een gigantische plus tegenover mijn Steam account van vroeger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-09 19:13
Pokémon: Let´s Go, Evoli!

ugh... Duitsland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
ietse schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:30:
Pokémon: Let´s Go, Evoli!

ugh... Duitsland..
Ook zo voor Frankrijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Als ik doorklik op één van de spellen lees ik dit:
Wordt gewoonlijk verzonden binnen 1 tot 2 maanden.
Bezorging eventueel na kerst.
Kan wellicht nog een overweging zijn voor sommigen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gonadan schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:49:
[...]

Als ik doorklik op één van de spellen lees ik dit:

[...]

Kan wellicht nog een overweging zijn voor sommigen.
Alleen Mario Party zo te zien. Mijn games komen morgen al.

Maar goed, inderdaad in het geval van Mario Party wel een overweging..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Hebben ze nou expres de Pikachu editie uit de actie gelaten? :/

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
dxta schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:37:
[...]

Ja vond ik ook wel jammer! :/
Anders had ik toch ook wel Pikachu genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Warframe voor de Switch zeker even proberen. Qua reviews is iedereen zeer positief over de kwaliteit van de port.

Ondertussen vermaak ik me prima met Diablo 3. Hiervoor nog nooit gespeeld en nu de campaign doorgelopen met een Witch Doctor en nu aan het kijken wat er in adventure mode te beleven is. Ondanks dat de gameplay vanaf begin tot einde eigenlijk vrijwel hetzelfde is blijft het toch leuk. Het voelt gewoon lekker om hordes aan monsters met de grond gelijk te maken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Emphast schreef op woensdag 21 november 2018 @ 16:40:
[...]

Ja vond ik ook wel jammer! :/
Anders had ik toch ook wel Pikachu genomen :)
[...]

Pikachu versie is nu beschikbaar :)
Mario Kart en Mario Party lijken uitgesloten te zijn van de actie (voor nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Staat er nu wel bij in elk geval.
Phentaq schreef op woensdag 21 november 2018 @ 17:33:
[...]

Mario Kart en Mario Party lijken uitgesloten te zijn van de actie (voor nu).
Die stonden er net wel nog allebei. Lijkt redelijk on the fly aangepast te worden.

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 21-11-2018 18:02 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

US eShop lijkt te zijn gestart. Skyrim en Wolfenstein zijn $30, Donkey Kong: Tropic Freeze is $40. Maar even afwachten wat er nog naar EU komt.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Doet Amazon wel vaker, on the fly aanpassen. Net als de 5 voor 3 actie een hele tijd terug. De actie was voor games ineens afgelopen terwijl voor de andere onderdelen de actie nog wel liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Oef, zie de actie nu net bij Amazon. Heb alleen al Pokémon en Mario Kart beiden opgepikt voor 35 euro met de coupon korting van eerder op Amazon.

Twijfel twijfel, wil graag Diablo 3 nog, maar wat erbij te kiezen nu :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vankleef
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 16:58
Iemand ervaring met het kopen van games in Duitsland. Krijg ik ze in Nederland dan wel in het Nederlands te spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
vankleef schreef op woensdag 21 november 2018 @ 20:22:
Iemand ervaring met het kopen van games in Duitsland. Krijg ik ze in Nederland dan wel in het Nederlands te spelen?
Hoe vaak ik deze vraag overal al heb zien staan :P

Antwoord is: de game volgt de taal van je systeem. Mocht dat Nederlands zijn, is de game (mits ondersteund) ook Nederlands. Bij een niet ondersteunde taal gaat hij naar het Engels (as far as I know).
Pagina: 1 ... 77 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.