[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.171 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:08
JackAvery schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:13:
Leuk om te zien dat Diablo zo goed in de smaak valt op Switch, kijk er naar uit om deze later op te pikken (wanneer het budget het toelaat...). Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Pokémon? Zelf wel zin in een casual rerun van Pokémon Yellow, dus Let's Go is hier zeker welkom.
Ik krijg hem ook op de dag van de release binnen. Ben benieuwd. Vroeger ook Yellow veel gespeeld, maar nog meer silver en die GBA versie ruby ofzo.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 22:31

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hier nog van de Pokemon Blue en daarna eigenlijk nooit meer gespeeld, dat voelt als heel lang geleden. Nu met de Switch kijk ik toch al best lang uit naar deze game en zit nu ook in de pre-order. Benieuwd of het een beetje in de buurt van de ervaring van toen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik vraag me af in hoeverre ik me ga storen aan het gebrek aan wild battles en potentiële handje vasthouden, maar verder kijk ik ook best uit naar Let's Go. Hoop dat die master trainers een leuke postgame geven, een beetje uitdaging mag best zelfs in zo een casual game :)

Nippon Ichi Software heeft een nieuwe RPG aangekondigd voor Switch en PS4, Destiny Connect (via Gematsu). Het lijkt een timetravelling game te worden. NIS heeft nog niet veel meer getoond dan wat concepts en een screenshot... het spel komt in Japan al in februari uit, dus verwacht binnenkort meer info.
Destiny Connect is directed by Yoshihiko Toda and features a scenario written by Syupro-DX’s Jun Yokota. In the story, some sort of disaster has occurred in the warm and nostalgic town of “Clocknee.” In order to resolve this incident, an adventure that revolves around time will unfold between characters including a girl named Sherry, a boy named Pegreo, and a robot named Isaac.
Read more at https://gematsu.com/2018/...witch#DsdIhfZURuYVoQXQ.99
Afbeeldingslocatie: https://gematsu.com/wp-content/uploads/2018/11/Destiny-Connect_Fami_11-13-18_001.jpg

Ook Bandai-Namco toonde een teaser voor een nieuwe Switch exclusive: Ninja Box. Meer info in de nabije toekomst, maar de key art hint alvast naar een mix tussen ninja's en builder games...

Afbeeldingslocatie: https://www.siliconera.com/wordpress/wp-content/uploads/2018/11/001-5.jpg

En tenslotte eentje voor de retro-fans: vandaag komt SNK 40th Anniversary Collection uit. Trailer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
Veruit de beste muziekkeuze voor de nieuwe Smash commercial dat je je afvraagt of ze hier al rekening mee hadden gehouden :D :

YouTube: Don't Stop Smashing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

JackAvery schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:15:
Ik vraag me af in hoeverre ik me ga storen aan het gebrek aan wild battles en potentiële handje vasthouden, maar verder kijk ik ook best uit naar Let's Go. Hoop dat die master trainers een leuke postgame geven, een beetje uitdaging mag best zelfs in zo een casual game :)
Ik zie het allemaal over een paar weken wel, eerst ruim 7 weken reizen en als ik daarna nog steeds twijfel kan ik hem vast ook tweedehands op de kop tikken :)
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:23:
Veruit de beste muziekkeuze voor de nieuwe Smash commercial dat je je afvraagt of ze hier al rekening mee hadden gehouden :D :

Haha awesome! :*)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 25-07 00:47
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:23:

Whoaaa die is perfect. As if it was meant to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57
JackAvery schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:13:
Leuk om te zien dat Diablo zo goed in de smaak valt op Switch, kijk er naar uit om deze later op te pikken (wanneer het budget het toelaat...). Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Pokémon? Zelf wel zin in een casual rerun van Pokémon Yellow, dus Let's Go is hier zeker welkom.

Paar kleine dingen:
Overmorgen krijgen NSO abonnees de NES games voor november: Metroid, TwinBee, en Mighty Bomb Jack. Trailertje hier.

Vorige week is de nieuwe gratis 3.0 update voor Kirby aangekondigd met onder andere zes nieuwe allies en een nieuwe challenge mode ('Heroes in Another Dimension'). Meer in deze YT video. De update komt online op 30 november.

Op 7 december komt niet alleen Smash uit, ook de release van Katamari Damaci REROLL. Nintendo Minute heeft wat gameplay online gezet van deze remake van het originele spel. Ook kondigden ze aan dat er een demo uitkomt, voor zij die nog twijfelen gebrainwashed te worden door de verslavende Katamari Damaci soundtrack...

[YouTube: Rollin’ w/ Katamari Damacy REROLL & Demo Announcement - Nintendo Minute]

Tenslotte... Smash's marketing campagne is ondertussen op volle kracht bezig: Nintendo NA/JP heeft een advertentie voor Smash op YouTube gezet die best stylish is:

[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate - More Fighters, More Battles, More Fun - Nintendo Switch]
Edit - Twitter en YT staan nu vol met edits waarbij muziek gemonteerd is op deze commercial, vrij grappig soms ;)
Is het heel erg om te zeggen dat ik (voor zover ik weet :P ) geen Katamari spel in mijn collectie heb?
Heb de game wel is gespeeld bij vrienden maar het klikte nooit echt bij me, mis ik iets en zou ik de switch versie toch op mijn 'watchlist' moeten zetten? (daar bedoel ik mee dat ik het bij een leuke aanbieding wel koop, maar heb daar geen 60 euro voor over.....en als het een indie release is van 20 euro dan wacht ik 'uit principe' dan ook tot hij er voor 10 is :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@Sagat, gewoon een kwestie van smaak zou ik zeggen :) Ik heb zelf ook amper Katamari gespeeld, maar die soundtrack is gewoon erg memorabel voor mij. Het spel zelf is vrij niche maar heeft een zekere cult-status, werd zeer goed onthaald door reviewers als iets innovatiefs en heeft zelfs in het MoMA in New York gestaan. Vanuit dat oogpunt is het misschien wel de moeite om het eens te spelen als je interesse hebt in gaming geschiedenis.

Speciaal aan deze rerelease is dat het denk ik de eerste keer is dat PAL regios het eerste spel kunnen spelen zonder import. Prijs lijkt trouwens 30 dollar te worden in de States.

@psychoclown reizen klinkt sowieso beter dan Pokemon spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 13-11-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
tuinïnen schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:05:
Hier nog van de Pokemon Blue en daarna eigenlijk nooit meer gespeeld, dat voelt als heel lang geleden. Nu met de Switch kijk ik toch al best lang uit naar deze game en zit nu ook in de pre-order. Benieuwd of het een beetje in de buurt van de ervaring van toen kan komen.
Ik hoop niet dat je jezelf er te zeer blind op staart. Want wat de meeste mensen niet lijken te weten is het feit dat dit geen Pokemon core game is maar een spin-off. De 'echte' Pokemon game komt pas volgend jaar.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Redax schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:42:
[...]

Ik hoop niet dat je jezelf er te zeer blind op staart. Want wat de meeste mensen niet lijken te weten is het feit dat dit geen Pokemon core game is maar een spin-off. De 'echte' Pokemon game komt pas volgend jaar.
Maar dit is toch de remake van Pokemon blue / yellow ? Of heb ik nu de verkeerde game in de preorder hangen? Heb zelf eigenlijk niets met de pokemons na yellow.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redax
tuinïnen schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:57:
[...]

Maar dit is toch de remake van Pokemon blue / yellow ? Of heb ik nu de verkeerde game in de preorder hangen? Heb zelf eigenlijk niets met de pokemons na yellow.
De nieuwe Lets Go games zijn inderdaad gebasseerd op de eerste delen; Red, Blue & Yellow. Echter zijn ze in de complete opzet anders dan de huidige Generatie 7 games (Sun, Moon, Ultra Sun & Ultra Moon). Het is een soort hybride tussen Pokemon Go op de mobiel en de eerder genoemde Core games. Het zal allemaal iets simpeler zijn om de Pokemon Go spelers over de lijn te trekken om de 'echte' games te gaan spelen. Een soort tussenstap zeg maar. De mechanics zullen tevens een soort hybride tussen beide soorten games zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Redax op 13-11-2018 14:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Redax schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:04:
[...]

De nieuwe Lets Go games zijn inderdaad gebasseerd op de eerste delen; Red, Blue & Yellow. Echter zijn ze in de complete opzet anders dan de huidige Generatie 7 games (Sun, Moon, Ultra Sun & Ultra Moon). Het is een soort hybride tussen Pokemon Go op de mobiel en de eerder genoemde Core games. Het zal allemaal iets simpeler zijn om de Pokemon Go spelers over de lijn te trekken om de 'echte' games te gaan spelen. Een soort tussenstap zeg maar.
The Pokemon Company noemt Let's Go wel een mainline versie, dus je kan makkelijk gaan discussiëren of niet, maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk.

Zelf focus ik op het feit dat het een remake is van Yellow. De enige Pokemon Go 'hybride' elementen zijn namelijk het andere capture systeem en de mogelijkheid tot het importeren van Pokemon uit PoGo. Verder kan je het 'verliezen' van features met moderne generaties eigenlijk correleren met het feit dat veel van deze features - breeden, natures, abilities, ... - destijds niet bestonden. Je kan natuurlijk terecht zeggen dat deze simpeler zijn dan de huidige generaties, maar vanuit het perspectief van gen1 is het eigenlijk niet meer dan normaal dat deze dingen ontbreken.

Dus: is een remake van de originele core game, geen core game meer? Zelf kiezen I guess :) Het capture mechanisme is in ieder geval een vrij ingrijpende verandering in de 'core gameplay loop,' met zijn voor- en nadelen. Maar verder heb ik niet de indruk dat deze 'simpeler' zijn dan in 1998.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
JackAvery schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:29:
[...]

The Pokemon Company noemt Let's Go wel een mainline versie,
Dit klopt niet. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je bron.

[ Voor 11% gewijzigd door Redax op 13-11-2018 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 09:05
@Redax Ik vermoed dat er bedoelt word dat het een mainline game is (geen pokemon, safari/pinball oid), dit is wat misschien verwarring schept.

Ik zelf heb ontzettend veel zin in beide Pokemon lets go en de nieuwe core game, helaas krijg ik hem pas een weekje later binnen dan release door de aankoop van de mario party+joycon bundle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Redax schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:40:
[...]

Dit klopt niet. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je bron.
Met veel plezier:
1) De persconferentie waarin Let's Go aangekondigd is, wordt het letterlijk een mainline series game genoemd. Link met timestamp.

2) Let's Go staat in de lijst met games in de hoofdserie op de Japanse Pokémon website.

3) Recent interview met Masuda. Bron. Masuda zegt dat het zijn laatste mainline game is die hij gaat directen
But at the same time, it’s important to have the younger generation at GAME FREAK take over the development of Pokémon as a series. I do believe this will probably be, in terms of the main Pokémon RPGs, the last time that I work as the director.
Edit - zoals hierboven gezegd, er is ietswat verschil tussen mainline en core, en hoe je die wilt definiëren. GameFreak behandelt deze release in ieder geval als een mainline serie game, ondanks dat er duidelijk minder budget aan te pas komt en dat het meer 'casual' is dan bvb Gen 7.

Trouwens, de reviews voor Let's Go beginnen sinds een minuut of twintig online te komen :)

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 13-11-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Pokémon Go was best leuk, maar is in de verste verte niet te vergelijken met de Handheld Pokémon games van weleer. Ik ben dan ook bang dat Let's go echt niet de 3D Pokémon game gaat worden waar de fanbase al twee decennia om vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:35
Zijn al wat mensen pokemon aan het streamen, moet zeggen het geef toch wel redelijk het oude gevoel weer hoor als ik dat zo zie:) Het pokemon vangen is dan wel veranderd maar het is ook wel lekker dat je in de grotten niet elke 2 seconde hoeft te battlen. En je vecht wel gewoon tegen de trainers etc.

Zag alleen wel dat iemand in het eerste bos gedeelte al een butterfree kon vangen, dat is dan wel weer een beetje lame dat je ze niet eens zelf hoeft te evolueren dan.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@leonard_nl, gelukkig komt er in 2019 Gen 8 uit :)

Trouwens, een poort van ABZU is net aangekondigd (trailer). Release op 29 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 18:42
Clavat schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 08:55:
Gister avond een uurtje achter Diablo gezeten.
Machtig wat een goede port.
en speelt goed weg zelfs in handheld mode

Nu ben ik niet heel ver maar echt soepel en snel.
Alleen even wennen aan de controls maar echt super.
Die is inderdaad erg goed ja. Grafisch lever je wel wat in, maar da's logisch als je bedenkt dat het op een portable draait, maar het loopt heel soepel en speelt prima weg.

Wel amusant - er is gisteren een patch vrijgegeven voor D3, maar het enige dat het ding voor zover ik kan nagaan gedaan heeft, is het icoon op het homescreen aanpassen... Yup, it's a Blizzard game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
40 uur in D3 zitten nu, de Campaign mode uitgespeeld op Torment en nog zat te doen ;)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik heb Let's Go Eevee al gepre-orderd, maar waarschijnlijk wordt dit wel de eerste main line game die ik na het spelen weer verkoop, omdat ik denk dat ik er al snel genoeg van heb. Wel hoop ik dat deze 'casual' games er voor zorgen dat de 'Core' games weer wat pittiger worden zoals Gen 4&5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

DigitalExcorcist schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:54:
40 uur in D3 zitten nu, de Campaign mode uitgespeeld op Torment en nog zat te doen ;)
Adventure mode is where it all starts :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Skarloc schreef op woensdag 14 november 2018 @ 12:26:
[...]

Adventure mode is where it all starts :P
Yep. Had ik ook al wel gedaan in de tussentijd hoor ;) ben nu lvl 70 en P70 of zo...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:46
Runner3 staat momenteel in de aanbieding op de e-shop voor 9 euro ipv 28 euro. Lijkt me wel een lekkere deal! Er zou ook recent een patch geweest zijn die zeker welkom was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Het enige minpuntje van Diablo 3, vind ik, is dat de lettertjes wat klein zijn om te lezen. Met name in handheld mode is dit een issue. Verder speelt de game heerlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:18
Net bij Coolblue Super Mario Odyssey Switch en een screenprotector besteld, 54,99 en 14,95 en de Console bij Gamemania voor 309 + een leuke mario case met plek voor 16 spelletjes en wat accessoires (19,98) en een 128 GB Samsung Evo + kaartje 31 eurotjes.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 07:47
DigitalExcorcist schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:54:
Met welke class speel jij? Ik speel dit season met een witchdoctor. Vindt ik altijd makkelijk levelen met al die pets.

Maar goed je hebt inderdaad nog genoeg te doen als je het leuk vindt om zo hoog mogelijk te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Zo'n SD-kaartje heb je toch alleen maar nodig als je spelletjes wilt downloaden? Als je gewoon cartridges koopt kan je zonder spelen toch? Of mis ik iets. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
@Gonadan save games, screenshots en videos nemen ook plek in :P Maar ja in principe zit je goed als je niet van plan bent om games te downloaden (al zijn er ook fysieke games met verplichte downloads die snel kunnen oplopen...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Gonadan schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:21:
Zo'n SD-kaartje heb je toch alleen maar nodig als je spelletjes wilt downloaden? Als je gewoon cartridges koopt kan je zonder spelen toch? Of mis ik iets. :P
Dat is helaas incorrect. Helaas besparen veel uitgevers op cartridges en gebruiken ze de goedkoopste 8gb cartridge in plaats van de duurdere 16 of 32 gb versie. Hierdoor zul je bij veel spellen toch extra data moeten downloaden om uberhaubt de game te kunnen spelen. Een SD kaart is met een paar spellen vaak niet nodig maar als je game library groeit heb je ook bij de Nintendo Switch echt een SD kaart nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Laat ik mijn vraag anders formuleren. Kan je initieel zonder SD-kaart als je gaat voor spellen als Kart, Party en Zelda? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Gonadan schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:01:
Laat ik mijn vraag anders formuleren. Kan je initieel zonder SD-kaart als je gaat voor spellen als Kart, Party en Zelda? :P
Ja die drie wel. Alleen even opletten als je de DLC van Zelda gaat kopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Kan prima. Zo heel groot zijn de games opzich niet. Enkel een paar die echt groot zijn.

Kijk bijvoorbeeld hier:
https://www.reddit.com/r/...do_switch_eshop_download/
(lijst van 9 maanden terug)

Dan zie je dat de meeste games niet zo heel groot zijn. Maar het is wel aan te raden naar verloop van tijd toch een een SD-kaartje toe te voegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 14-11-2018 16:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Kaasje123 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:15:
[...]

Met welke class speel jij? Ik speel dit season met een witchdoctor. Vindt ik altijd makkelijk levelen met al die pets.

Maar goed je hebt inderdaad nog genoeg te doen als je het leuk vindt om zo hoog mogelijk te komen. :)
Witch Doctor idd. Heb nu ook een Crusader van lvl 40-something.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omfgimpro
De switch heeft zelf 32gb intern geheugen waar er ~25gb van over blijft voor spellen, daarmee kun je er een paar installeren. Ik heb er zelf ook nog geen SD-kaart er in zitten (koop wel meeste games fysiek behalve indies ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Valt me op dat er weinig aandacht voor SSBU lijkt te zijn op Tweakers :p Terwijl de rest van de game wereld extreem warm draait voor juist die game in het bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 15:08
Edmin schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:43:
[...]

Even hierop terugkomend... Ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar bij mij spelen de kids op Nederlands en ik Engels. Het kan dus weldegelijk.
Om hier nog even op terug te komen, maar heb je echt geen idee meer hoe je dit voor elkaar gekregen hebt? Ik heb gezocht of dit mogelijk was, maar ik kan nergens vinden hoe dit dan zou moeten. Alles wat ik tegen kom wijst erop dat het niet zou moeten kunnen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:11
Stylze schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:01:
Zijn al wat mensen pokemon aan het streamen, moet zeggen het geef toch wel redelijk het oude gevoel weer hoor als ik dat zo zie:) Het pokemon vangen is dan wel veranderd maar het is ook wel lekker dat je in de grotten niet elke 2 seconde hoeft te battlen. En je vecht wel gewoon tegen de trainers etc.

Zag alleen wel dat iemand in het eerste bos gedeelte al een butterfree kon vangen, dat is dan wel weer een beetje lame dat je ze niet eens zelf hoeft te evolueren dan.
Dat kon in Yellow ook al, alleen was het een rare encounter.
Van wat ik heb gehoord zijn de legendaries ook gewoon battles en kun je ze daarna vangen, eigenlijk net zoals Pokemon Go raids. Sowieso wil ik voor mijn team een alolan sandshrew vanuit GO overzetten en van daaruit zien we wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Brutal1ty schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:15:
Valt me op dat er weinig aandacht voor SSBU lijkt te zijn op Tweakers :p Terwijl de rest van de game wereld extreem warm draait voor juist die game in het bijzonder.
Hier alvast één fan :P Sowieso een game met een heel breed publiek, maar buiten de aankondigingen wordt er hier inderdaad niet veel over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:16
Brutal1ty schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:15:
JackAvery schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:58:
[...]

Hier alvast één fan :P Sowieso een game met een heel breed publiek, maar buiten de aankondigingen wordt er hier inderdaad niet veel over gesproken.
Sinds 1 november staat dit al op m'n homescreen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JovFjOv.jpg

:p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 23:01
RayNbow schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:35:
[...]

[...]

Sinds 1 november staat dit al op m'n homescreen:

[Afbeelding]

:p
Das wel een zeer trage verbinding die je hebt dan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:52
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
omfgimpro schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:06:
De switch heeft zelf 32gb intern geheugen waar er ~25gb van over blijft voor spellen, daarmee kun je er een paar installeren. Ik heb er zelf ook nog geen SD-kaart er in zitten (koop wel meeste games fysiek behalve indies ofc).
Wij hebben nu ongeveer een maand de Switch. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar fysieke games. Ik heb er niet aan gedacht om een SD-kaart er in te zetten.

Is dat nodig als ik al mijn games fysiek koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
mr.JamesBond schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:15:
[...]

Wij hebben nu ongeveer een maand de Switch. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar fysieke games. Ik heb er niet aan gedacht om een SD-kaart er in te zetten.

Is dat nodig als ik al mijn games fysiek koop?
Alleen als je fysieke games koopt die grote patches vereisen. Je kunt nu al checken hoeveel geheugen je nog vrij hebt op je Switch en dan proberen te extrapoleren na hoeveel games je geheugen vol begint te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Draait L.A noire een beetje lekker op de Switch?

Hij is op Amazon.de namelijk supercheap :)

https://www.amazon.de/Roc...&keywords=la+noire+switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:35
Beakzz schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:25:
Draait L.A noire een beetje lekker op de Switch?

Hij is op Amazon.de namelijk supercheap :)

https://www.amazon.de/Roc...&keywords=la+noire+switch
Goede Tip, ik ben nu het volgende filmpje aan het kijken:
YouTube: LA Noire: Switch vs PS3/PS4/Xbox One X Graphics Comparison + Frame-R...

voor keiharde framerates:
YouTube: LA Noire: Switch vs PS3/PS4/Xbox One X Graphics Comparison + Frame-R...

Voor die prijs kan je hem bijna niet aan je voorbij laten gaan als het een beetje ok draait :)

Hij is besteld, uiteindelijk 9,96euro betaald :)

[ Voor 15% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 14-11-2018 20:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-08 11:57
Game draait als een tierelier. En ziet verbluffend mooi uit. Zowel in handheld als in dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Sj0eRdJuH schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:43:
[...]

Goede Tip, ik ben nu het volgende filmpje aan het kijken:

voor keiharde framerates:

Voor die prijs kan je hem bijna niet aan je voorbij laten gaan als het een beetje ok draait :)

Hij is besteld, uiteindelijk 9,96euro betaald :)
Hoe doe je het voor een 10tje.

Dan wil ik hem ook wel hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Daniel. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:53:
[...]

Kijk waar hij op reageert. Als je prime hebt betaal je ook geen verzendkosten = 10tje

@Sj0eRdJuH

Ja had hem ook al besteld, maar was gewoon benieuwd of het een beetje speelde op de Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoer-dini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 03:32
.

[ Voor 112% gewijzigd door Sjoer-dini op 14-11-2018 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Damn jij bent snel :) Verkeerde naam gekozen en zelfs een ninja edit werkte niet meer :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:46
Daniel. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:53:
[...]

Was een heel korte dip :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ACvp94y.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Yeah morgen wordt voor mijn vrouw de Poké switch met pikachu editie geleverd door bol. Ook het spel met bal van beide varianten. Hadden die al even op pre order staan. Maar de pika gaat terug. Of iemand moet nog de code willen over kopen.l met bal. Maar daar ga ik niet vanuit. Ga er ook niet veel moeite in steken. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Eerste (zeer compacte) review van Civ 6 die ik heb kunnen vinden:

https://m.ign.com/article...ivilization-vi-for-switch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
That's what she said.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Volgens mij is dat niet in alle gevallen een positief ding voor je... :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
mfneed schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:18:
[...]

Volgens mij is dat niet in alle gevallen een positief ding voor je... :+
Dat ligt er maar net aan hoeveel vrouwen je hebt :p

• RayNbow
Kijk, dit zijn details die ik kan waarderen: Inkling will take water damage in Smash Bros. Ultimate.

* RayNbow vindt het nl. nog steeds vreemd dat Inklings in MK8D gewoon vrolijk onderwater kunnen rijden. :p

• Pilloo
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-06-2023
Is er iemand die graag mario speelt 2 player via online service? :P
Super mario bros 3 etc, via die soort NES virtual machine zegmaar
PM me je friendcode :3

[ Voor 27% gewijzigd door Pilloo op 15-11-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omfgimpro
Geen idee of dit al vaker is gevraagd maar zijn er plannen voor een virtual console (gameboy/cube games) zover jullie weten? Ik zou het wel ideaal vinden om wat oude games te kunnen spelen op de switch. Vergelijkbaar met pokemon opnieuw kunnen spelen op de 3ds (gold)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Nog niemand Civ 6 gespeeld op de Switch? De game ligt al heel de dag naast me op kantoor en ben echt benieuwd of het smooth draait :o
omfgimpro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:27:
Geen idee of dit al vaker is gevraagd maar zijn er plannen voor een virtual console (gameboy/cube games) zover jullie weten? Ik zou het wel ideaal vinden om wat oude games te kunnen spelen op de switch. Vergelijkbaar met pokemon opnieuw kunnen spelen op de 3ds (gold)
Geen plannen zover het publiek weet. Wat er daar binnen voor plannen liggen weten we niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Na het ontkennen van een N64-mini console met als argument "We zijn ook duidelijk geweest dat als mensen onze klassieke games willen spelen, dat het meer en meer zal gebeuren via de abonnementsdienst." zou je verwachten dat er bij Nintendo toch wel aan gewerkt wordt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

omfgimpro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 14:27:
Daar is nog niets over bekend. Wel heeft de Switch de Nintendo Entertainment System app waar je toegang tot krijgt zodra je het online abonnement afneemt. Daar worden elke maand een aantal NES games toegevoegd.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Ik hoor hier ook niets over Pokémon, of is daar een apart topic over. Voor degene die het lezen. Hoe is het spel. Zodra ik thuis ben ga ik hem direct opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daniel. schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:13:
Ik hoor hier ook niets over Pokémon, of is daar een apart topic over. Voor degene die het lezen. Hoe is het spel. Zodra ik thuis ben ga ik hem direct opstarten.
Heel erg tof tot nu toe! Wel beetje makkelijk, maar het moeilijke zal nog wel komen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:37
Daniel. schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 17:13:
Hier kan je meer ervaringen vinden :)

Heb net een uurtje kunnen spelen, en het is net als vroeger maar dan in een mooier jasje met pokémon go elementen

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Wilde vandaag all in gaan, maar Media markt had (nog steeds) geen Valkyria Chronicles, and Diablo was ook al lang en breed uitverkocht. Gamemania had die 2 wel, maar verkocht ze beide voor 60 euro. Zijn inmiddels besteld bij Bol.

Wat ik wel meegenomen heb:
Pokémon Eeevee
Civ6

En thuis lag m'n allereerste Limited Run copy op me te wachten: Oxenfree. Met een shiny cover.

Ik ga eerst beginnen met Pokémon (nogmaals, m'n eerste Pokémon gamre in m'n bezit, en de eerste die ik serieus ga spelen sinds Green). Zal later op de avond ook nog even Civ spelen, en zodra ik weet wat de performance daarvan is in late-game, laat ik 't hier weten.

Volgende maand Smash natuurlijk, maar ik zal ook Megaman importeren, Yooka Laylee krijg ik dan ook binnen (wederom Limited Run), en ik zal waarschijnlijk nog wat backlog titels halen (Mario tennis en Dragon Ballz Fighters bijvoorbeeld), en sowieso wat digitale titels (The Messenger, Celeste, en Armello om wat voorbeelden te noemen). Laat eind van het jaar weer een totaal overzocht zien.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
DennusB schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:15:
[...]

Heel erg tof tot nu toe! Wel beetje makkelijk, maar het moeilijke zal nog wel komen!
Was toch gericht op de jongere spelers dus of het echt moeilijk gaat worden?

Misschien iets voor mij als opperprutser qua games.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Heeft iemand hier ervaring met Mario party icm jonge kinderen? Denk dan aan de leeftijd 5 tot 7 jaar.
Is dit een beetje te doen voor ze of zijn er betere familie spellen te koop voor de switch?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Net de pika editie uitgepakt. Wit puntje achter het scherm. Geen dode of Hot pixel. Bol gechat en kon hem terugsturen. Heb een nieuwe besteld.
Allemaal wel netjes geregeld. Overigens wel gevraagd wat de beste optie is. Anders was het de gok of ze hem nog hadden.
Nu lekker eevee uitproberen op mijn switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:42
Franko P. schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 22:33:
Heeft iemand hier ervaring met Mario party icm jonge kinderen? Denk dan aan de leeftijd 5 tot 7 jaar.
Is dit een beetje te doen voor ze of zijn er betere familie spellen te koop voor de switch?
Yep, net 6 en bijna 8 hier en Mario party is een groot succes. Vanaf 5 jaar is het wel te doen denk ik

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Franko P. schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 22:33:
Groot succes (7 jaar).
Vorige versies op Wii, etc. waren ook erg favoriet (vanaf ~5jr).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist mijn Switch Pikachu editie ontvangen met daarbij Mario Kart 8 en Octopath Traveler, ik ben voorlopig wel even bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Net mezelf door de Sinterklaas menigte heen gewurmd blijkt CIV6 uitverkocht. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yptisem schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:28:
Net mezelf door de Sinterklaas menigte heen gewurmd blijkt CIV6 uitverkocht. :'(
https://www.bol.com/nl/p/...-switch/9200000099305346/

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
En vandaag de mededeling dat de Switch pas maandag gaat komen. Zucht, nooit problemen met PostNL hier, maar toevallig met dit wel. Nahja, we zien het wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe 16bit Zelda-like game Hazelnut Bastille komt naar de Switch als er genoeg gebacked wordt. Nog 11 dagen te gaan.

https://www.kickstarter.c...t-indie-adventure/rewards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gisteren een beginnetje gemaakt met Pokemon Lets Go (onwijs toffe game) maar Octopath Traveler heeft mijn gamerhart gestolen, wat een liefde zit er in deze game.
Hoe die game eruit ziet en mix van nieuw en oud zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zeror schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 20:37:
Nieuwe 16bit Zelda-like game Hazelnut Bastille komt naar de Switch als er genoeg gebacked wordt. Nog 11 dagen te gaan.

https://www.kickstarter.c...t-indie-adventure/rewards
Hij komt sowieso achteraf naar de Switch, als er meer binnenkomst dan zal dat de release naar voren halen, mogelijk tegelijk met de andere consoles.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Redelijk wat Pokemon LGP kunnen spelen dit weekend, behalve wat framedrops is het een erg fijne game. Natuurlijk mis je de uitgebreidere online features maar dit is gewoon pure nostalgie. Nintendo beseft dit ook ongelooflijk, tot op het punt dat hun laatste LGP/E trailer de seizoen 1-intro van de anime spiegelt:

Het lijkt erop dat de poort van Warframe, die overmorgen op de eShop zal releasen, erg vlot loopt:
  • Destructoid: "Sorry Fortnite, but Warframe just might be the best free-to-play game on Switch"
  • Gamespot: Warframe On Nintendo Switch Is An Impressive Port That Surprised Us [incl. footage]
Ook de poort van Civ 6 lijkt geen performance problemen te hebben :) (topic op ResetERA met links naar videos)

Verder een greep uit een hoop nieuwe aangekondigde games:

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 18-11-2018 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 10:52

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

En nog een laatste nieuwsje: Pathfinder: Kingmaker (old school RPG vanuit de Pathfinder franchise) komt naar Switch! Schijnt overigens op PC wel erg buggy te zijn..

Zelf erg hyped hier voor Warframe, wordt zo vet op Switch! Ben echt verbaasd wat Panic Button elke keer weer weet te presteren.

Edit: ik zie dat hierboven al wel het Pathfinder nieuwtje staat, spuit 11 hier }:O 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Thrace Grumble op 18-11-2018 19:34 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zijn er eigenlijk mensen die geen pro controller gekocht hebben bij hun switch?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:42
Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:28:
Ja, ik maak geen gebruik van de pro controller, maar speel ook niet zoveel op de Switch. Heb enkel Zelda, Xenoblade als games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ja, maar gebruik hem minder dan noodzakelijk maar speel ook voornamelijk in handheld.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Mocht je m niet willen kopen vanwege de kosten, de controllers uit China doen het ook vrij goed voor een fractie van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

mark-k schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:04:
Mocht je m niet willen kopen vanwege de kosten, de controllers uit China doen het ook vrij goed voor een fractie van de prijs.
Kosten maakt me niet zoveel uit, maar hij moet wel actief gebruikt worden. Zo heb ik van de Wii ook nog een classic controller en een stuur maar die zijn zelden gebruikt, dat vind ik gewoon zonde.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:06:
[...]

Kosten maakt me niet zoveel uit, maar hij moet wel actief gebruikt worden. Zo heb ik van de Wii ook nog een classic controller en een stuur maar die zijn zelden gebruikt, dat vind ik gewoon zonde.
Ik heb een paar van die Chinese en ik gebruik die meestal als ik speel, het ligt gewoon fijner in de hand dan zo'n joy-con.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Het ligt een beetje aan de spellen, maar als volwassene ligt de pro controller tenminste fatsoenlijk in de hand. Kind geeft er ook duidelijk de voorkeur aan, gevolgd door de (Chinese) houder waar je twee joycons in kunt schuiven. Spelen met de losse joycons volgt daarop. De Chinese houders waar een joycon in plaatst zijn gewoon ruk (alsnog klein en slechte bruikbaarheid van schouder knoppen).

Hmmm. Best veel meuk hebben we hier inmiddels liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Thrace Grumble schreef op zondag 18 november 2018 @ 19:26:
En nog een laatste nieuwsje: Pathfinder: Kingmaker (old school RPG vanuit de Pathfinder franchise) komt naar Switch! Schijnt overigens op PC wel erg buggy te zijn..

Zelf erg hyped hier voor Warframe, wordt zo vet op Switch! Ben echt verbaasd wat Panic Button elke keer weer weet te presteren.

Edit: ik zie dat hierboven al wel het Pathfinder nieuwtje staat, spuit 11 hier }:O 8)7
Dat ziet er goed uit zeg, ik zoek al langer naar zo'n game voor de switch.
Weet je een vergelijkbare game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:06:
[...]

Ik moet zeggen, ben erg onder de indruk van de pro-controller. Mijn console- en game-ervaring gaat waaay back, en dit is echt wel 1 van de beste / betere die ik in jaren gebruikt heb. Gebruik op PC een wired Xbox-controler, en de Pro controller van Nintendo voor de Switch voelt... beter. Serieuzer, ergonomischer.. net van een 8 naar een 9.

Heb hem 2ehands overgenomen inclusief de Switch en wat spellen, maar erg goed.

Let wel, een game als Mario Odyssey adviseert de joycons te gebruiken vanwege de moves / controls uniek in die game :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Remy schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:15:
[...]

Ik moet zeggen, ben erg onder de indruk van de pro-controller. Mijn console- en game-ervaring gaat waaay back, en dit is echt wel 1 van de beste / betere die ik in jaren gebruikt heb. Gebruik op PC een wired Xbox-controler, en de Pro controller van Nintendo voor de Switch voelt... beter. Serieuzer, ergonomischer.. net van een 8 naar een 9.

Heb hem 2ehands overgenomen inclusief de Switch en wat spellen, maar erg goed.

Let wel, een game als Mario Odyssey adviseert de joycons te gebruiken vanwege de moves / controls uniek in die game :)
Odyssey is ook prima te doen met een Pro controller, zijn nauwelijks dingen die je niet kunt doen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:22

Phydomir

Dennis

Remy schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:15:
Ik moet zeggen, ben erg onder de indruk van de pro-controller. Mijn console- en game-ervaring gaat waaay back, en dit is echt wel 1 van de beste / betere die ik in jaren gebruikt heb.
Mee eens. Denk van de huidige generatie dat ik de pro controller het fijnst in de hand vind liggen. En dat terwijl ik de PS4 en Xbox One controller ook heel erg fijn vind.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik ben nog steeds erg fan van de GC controller, die schijnt er met een trucje ook op te kunnen. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
manii schreef op zondag 18 november 2018 @ 21:10:
[...]

Dat ziet er goed uit zeg, ik zoek al langer naar zo'n game voor de switch.
Weet je een vergelijkbare game ?
Divinity: Original Sin 2 (datum onbekend), The Bard's Tale 4 en Pillars of Eternity 2 komen ook uit. Wasteland 2 kan je al kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Gonadan schreef op zondag 18 november 2018 @ 22:26:
Ik ben nog steeds erg fan van de GC controller, die schijnt er met een trucje ook op te kunnen. :D
Hoezo met een trucje? :p Sinds firmware 4.0 (okt 2017) kan je er een GameCube adapter op aansluiten: nieuws: Nintendo Switch ondersteunt GameCube-controllers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:00
Ja, ik speel alleen handheld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:04

Nitai

Live the life you love.

Touchdomex schreef op zondag 18 november 2018 @ 20:00:
[...]

Ja, maar gebruik hem minder dan noodzakelijk maar speel ook voornamelijk in handheld.
Wel gekocht maar destijds even opgeborgen op zolder omdat ik Zelda alleen maar handheld speelde. Vervolgens kan ik de controller nergens meer vinden in die rotzooi 8)7 dus heb ik een 8BITDO controller gehaald en speel ik daar mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Wij hebben 2 pro controllers. De gewone die ik meteen met de Switch mee heb gekocht tijdens launch en de Splatoon 2 versie want Splatoon. Maar dat geldt ook voor de Joy cons van Splatoon 2. Straks hebben we ook nog de Poke versies bij de Switch die vanmiddag binnen gaat komen.

Als ik op de tv speel, dan gebruik ik altijd de pro controllers. Handeheld logisch de joycons, maar vind de pro wel degelijk lekkerder spelen.
Pagina: 1 ... 76 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.