Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.889 views

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:32
Zo... een Japans PayPal account aangemaakt en gekoppeld aan m'n Japanse eShop account. 8)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
8bitdo heeft een nieuwe adapter gericht op mensen die een GameCube of classic NES/SNES controller draadloos aan de Switch willen aansluiten. Best cool:

Afbeeldingslocatie: http://www.8bitdo.com/images/2018/gbros/02-L.jpg

Edit: blijkbaar stond dit al op de frontpage, Oops :'( geek: Adapter verbindt GameCube-controller draadloos met Nintendo Switch
Pilloo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 18:42:
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Nintendo Switch aanschaffen, maar omdat er bij het bundle geen fysieke versie van Smash zit, vroeg ik mij af of het een download code is, of voorgeinstalleerd zoals bijv bij de 3DS wel eens het geval was?
Ik dacht dan om de digitale code te verkopen, en zelf een Smash te kopen in de winkel.
Of ben ik beter af met een Switch apart, vind de rode en blauwe joycons ook wel tof!

Bvd!
Eén minuut googlen leverde me op dat het een downloadcode is :) Voor het geld is het niet de moeite, dus enkel doen als je heel graag die joycons en dock in de Smash bundle wilt.

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 07-11-2018 22:23 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 21:45

Sméagol

Master of Mayhem

Ik kijk hier al een tijdje naar uit:

Pokémon wordt waarschijnlijk gepre-ordered. Waarschijnlijk de Eevee versie. Voor mij is 't al weer ruim 20 jaar geleden.. Ik heb na Pocket Monsters Green geen Pokémon game meer gespeeld.

Diablo koop ik misschien ook. Ik moest er vroeger niks van hebben, maar in de tussentijd heb ik me wel vermaakt met Path of Exile, dus misschien dat ik 't genre meer kan waarderen tegenwoordig. Al heb ik 't idee dat ik Path of Exile leuker zal vinden.

En zelfs Civ 6 interesseert me. Heb me wel enigszins vermaakt met Civ 5.. En 't begint toch weer een beetje te kriebelen.

Dat is allemaal November, en ik heb al een backlog.

Make lovecraft not warcraft.

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 10:01
Sméagol schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:01:

Diablo koop ik misschien ook. Ik moest er vroeger niks van hebben, maar in de tussentijd heb ik me wel vermaakt met Path of Exile, dus misschien dat ik 't genre meer kan waarderen tegenwoordig. Al heb ik 't idee dat ik Path of Exile leuker zal vinden.
Ik speel beide en ik verwacht dat je Diablo wat simpel vind na Path of Exile. Ik moet wel zeggen dat Diablo veel makkelijker instappen is en couch coop is echt top. Speelt ook verrassend lekker met een (pro) controller.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 22:20
Sjenker schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:25:
[...]

Nice, hoe werkt dat trouwens met co-op en characters? Moet je medespeler een eigen character aanmaken met eigen progressie etc. Lijkt mij namelijk wel zuur als je al tijdje aan het spelen bent en iemand wil aanhaken, dat diegene underleveled is of dat je samen eerst weer opnieuw moet beginnen.
Ligt eraan of je seasons of non seasons doet volgens mij. Wij deden seasons en toen moest mijn broertje een eigen nintendo account hebben (hij heet een eigen switch), dus hij logde gewoon 1x in op mijn systeem met een nieuwe profile en zijn voortgang wordt dus gewoon opgeslagen dan.
Volgens mij met non seasons hoef je geen nintendo account te hebben, maar wel een extra profile op de switch zelf.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17
Diablo is wel echt heerlijk zeg voor de switch , trouwens totaal geen last van dat het te donker of cloudy zou zijn wat werd beweerd, misschien hebben die mensen de instellingen gewoon veel te donker staan ofzo.

Speelt super vloeiend en ziet er goed uit. Perfecte game ook voor kortere sessies als je weinig tijd hebt

Playstation 5

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:45
Enige nadeel van Diablo 3 is de prijs. Als je he al op de PC hebt vind ik het een beetje meh om weer 60 euro neer te leggen voor hetzelfde spel. Lijkt me overigens wel een leuk spel om te hebben voor de Switch.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 11:04
Sir_Hendro schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:34:
Enige nadeel van Diablo 3 is de prijs. Als je he al op de PC hebt vind ik het een beetje meh om weer 60 euro neer te leggen voor hetzelfde spel. Lijkt me overigens wel een leuk spel om te hebben voor de Switch.
Die game is zo ongelovelijk gaaf. Ja, tuurlijk, op andere platformen is 'ie goedkoper. Dat is wel een dingetje. Maar portable en de manier waarop het portable werkt is zó enorm goed. En er zit zo belachelijk veel content in dat je máánden zoet kan zijn hiermee.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:10

-ET-

Phone Home

grote voordeel van Diablo op de switch vind ik dat hij je lokatie onthoud. Als je je switch uitzet/standby dan blijft je karakter in de game actief. Op de pc wordt je naar x tijd automatisch disconnected. Bij de switch heb ik dit nog niet ervaren.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:50
Nog een week en dan komt mijn vrouw haar Switch binnen. Ze moet alleen nog een SD-kaartje hebben.
Echter denk ik dat het handig is, dat ik zelf een nieuwe koop en de oude van mij naar haar over zet na leeg maken.
Zal zelf meer geheugen gebruiken dan zij.

Enige keuze voor mij zou zijn Samsung of Sandisk waarbij ik toch eerder neig naar Samsung daar ik net wat teveel problemen met Sandisk heb gehad in het verleden. Geen idee hoe ze nu zijn omdat het toch 10 euro scheelt. Denk dat ik meteen voor 200GB ga, dan ben ik gewoon op lange termijn klaar. Zoveel download spellen koop ik niet eigenlijk... Denk ik. :P

• DigitalExorcist
Arunia schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:04:
(...) Denk dat ik meteen voor 200GB ga, dan ben ik gewoon op lange termijn klaar. Zoveel download spellen koop ik niet eigenlijk... Denk ik. :P
Ik ben in 2 maanden tijd van 16 naar 64 naar 128GiB geüpgraded ;) nu nog 90GiB over, dat wel.Maar overdaad schaadt niet.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

• Nivali
  • Laatst online: 20-11 10:01
Nog een week en dan komt mijn vrouw haar Switch binnen. Ze moet alleen nog een SD-kaartje hebben.
Echter denk ik dat het handig is, dat ik zelf een nieuwe koop en de oude van mij naar haar over zet na leeg maken.
Zal zelf meer geheugen gebruiken dan zij.

Denk dat ik meteen voor 200GB ga, dan ben ik gewoon op lange termijn klaar.
128GB is nu voor een scherpe prijs bij amazon.de, wel prime nodig.

• Arunia
@Nivali Twijfel of 128GB op langere termijn niet gewoon te klein is als ik zie hoe groot sommige spellen zijn. De prijs is scherp, maar zal in mijn ogen wellicht te veel moeite zijn om te klooien met Prima. :P
Voor 38,50 heb ik een 200GB variant.

@DigitalExcorcist Denk ook inderdaad dat ik dan toch voor de 200GB versie ga.
Even zo. Ben bij Taylor Davis geweest. Echt super gaaf. Jammer genoeg had ze geen CD's mee, wel kaarten en kleine posters, maar die hang ik toch niet op verder.
Kippenvel bij de start van ieder nummer. Binnenkort maar eens 2 CD's bestellen op haar website. Jammer van de hoge verzendkosten, maar dat ben ik ondertussen wel gewend door CD's van Jewel die ik alleen vanuit Amerika kan bestellen.

• DigitalExorcist
Arunia schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:42:
@Nivali Twijfel of 128GB op langere termijn niet gewoon te klein is als ik zie hoe groot sommige spellen zijn. De prijs is scherp, maar zal in mijn ogen wellicht te veel moeite zijn om te klooien met Prima. :P
Voor 38,50 heb ik een 200GB variant.

@DigitalExcorcist Denk ook inderdaad dat ik dan toch voor de 200GB versie ga.
Even zo. Ben bij Taylor Davis geweest. Echt super gaaf. Jammer genoeg had ze geen CD's mee, wel kaarten en kleine posters, maar die hang ik toch niet op verder.
Kippenvel bij de start van ieder nummer. Binnenkort maar eens 2 CD's bestellen op haar website. Jammer van de hoge verzendkosten, maar dat ben ik ondertussen wel gewend door CD's van Jewel die ik alleen vanuit Amerika kan bestellen.
Oooh gaaf! Ik had, toen ik daar 2 jaar geleden oid was, niks bij me. Ja, m'n iPhone 5 hoesje. Heb die maar laten signeren door haar ;) zal vast een super leuke show geweest zijn weer!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:51
Sméagol schreef op woensdag 7 november 2018 @ 22:01:

En zelfs Civ 6 interesseert me. Heb me wel enigszins vermaakt met Civ 5.. En 't begint toch weer een beetje te kriebelen.
Civ 6 komt 2 dagen voor dat ik op vakantie ga uit dus ik hoop echt dat dit een goede poort wordt. Dan kan de vlucht me niet lang genoeg duren :)

• Arunia
@DigitalExcorcist
Was inderdaad een erg leuke show. Ook ontzettend gemengd qua crowd wat me opviel. Denk dat ik deze wel bij ga houden wbt shows. Niet al te duur en mijn moeder vond het ook erg leuk om te gaan.

On a different note, ik heb een optie op Splatoon 2 via V&A voor mijn vrouw. Scheelt 10 a 15 euro en kunnen we eindelijk samen gaan spelen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kopen jullie eigenlijk veel spellen fysiek? Want je kunt ze toch ook online kopen of zo?

Persoonlijk ben ik daar altijd huiverig voor omdat de ondersteuning toch een keer ophoudt net zoals ik er achter kwam dat die voor m'n Wii al aan het sluiten is.
Zolang ze gedownload zijn is dat niet zo erg maar als je dan een keer je kaartje zou moeten vervangen dan ben je de Sjaak.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Arunia
@Gonadan Ikzelf wissel een beetje. Heb toen bijvoorbeeld Rocket League digitaal gekocht omdat ik deze al op de pc had en ivm de prijs.
Daarnaast Moonlighter ook digitaal, maar dat was omdat ik de prijs voor de fysieke versie en niet bekende levertijd te hoog vond.
De rest heb ik allemaal op card.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gonadan schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:57:
Kopen jullie eigenlijk veel spellen fysiek? Want je kunt ze toch ook online kopen of zo?

Persoonlijk ben ik daar altijd huiverig voor omdat de ondersteuning toch een keer ophoudt net zoals ik er achter kwam dat die voor m'n Wii al aan het sluiten is.
Zolang ze gedownload zijn is dat niet zo erg maar als je dan een keer je kaartje zou moeten vervangen dan ben je de Sjaak.
Kleine games die ik zeker altijd ga houden (Rocket league etc idd) haal ik wel digitaal. De rest gewoon lekker fysiek.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Emphast
  • Laatst online: 20-11 11:03

De meeste games koop ik fysiek, vooral als ze duurder zijn. Dit doe ik grotendeels omdat ik ze hierna kan doorverkopen als ik het spel uitgespeeld heb, beu ben of me toch niet aanspreekt.

Xenoblade, Mario Kart 8, Super Mario Odyssey, BOTW, Mario + Rabbids zijn allemaal al verkocht. Vaak verkoop ik 1 spel 2dehands en koop ik met dat geld een nieuw 2dehands spel aan.

Goedkopere games (vaak indie) koop ik digitaal en vaak wanneer ze on sale zijn: Stardew Valley, lovers in a dangerous spacetime, jackbox party pack, Golf Story, Super Meat Boy, Binding of Isaac,...

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Emphast schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:10:
[...]

De meeste games koop ik fysiek, vooral als ze duurder zijn. Dit doe ik grotendeels omdat ik ze hierna kan doorverkopen als ik het spel uitgespeeld heb, beu ben of me toch niet aanspreekt.

Xenoblade, Mario Kart 8, Super Mario Odyssey, BOTW, Mario + Rabbids zijn allemaal al verkocht. Vaak verkoop ik 1 spel 2dehands en koop ik met dat geld een nieuw 2dehands spel aan.

Goedkopere games (vaak indie) koop ik digitaal en vaak wanneer ze on sale zijn: Stardew Valley, lovers in a dangerous spacetime, jackbox party pack, Golf Story, Super Meat Boy, Binding of Isaac,...
Dit doe ik ook, veelal zijn de niet-indie games 10-15 euro duurder digitaal ten opzichte van de fysieke release. Download codes van shady stores kan in prijs weinig schelen met fysiek maar kun je dus nooit verkopen als je een spel niet wilt houden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• -ET-
  • Laatst online: 22:10

-ET-

Phone Home

meeste games heb ik inderdaad ook op Card. Diablo 3 als uitzondering Die had ik gedownload. Had niet goed begrepen dat er een card versie zou komen. En wat Digital only gams.

• DigitalExorcist
Meeste fysiek inderdaad, maar games als Stardew Valley en Rocket League, die 'onuitspeelbare' games, haal ik vaker digitaal. Games die 'even snel tussendoor' kunnen en je geen behoefte hebt om altijd maar bergen aan cartridges mee te nemen.. :)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
-ET- schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:42:
grote voordeel van Diablo op de switch vind ik dat hij je lokatie onthoud. Als je je switch uitzet/standby dan blijft je karakter in de game actief. Op de pc wordt je naar x tijd automatisch disconnected. Bij de switch heb ik dit nog niet ervaren.
Mja je kan ook nog naar het character scherm, maar als je het hele spel afsluit en je start het daarna weer op en je hebt geen internet maar wil wel season spelen dan heb je een probleem. Buiten dat werkt de sleepmodus exact hetzelfde als op de ps4 of Xbox inderdaad. Perfecte game voor onderweg dus. Ik vermaak me super goed. :)

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 21:24

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Kaasje123 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:57:
[...]

Mja je kan ook nog naar het character scherm, maar als je het hele spel afsluit en je start het daarna weer op en je hebt geen internet maar wil wel season spelen dan heb je een probleem. Buiten dat werkt de sleepmodus exact hetzelfde als op de ps4 of Xbox inderdaad. Perfecte game voor onderweg dus. Ik vermaak me super goed. :)
Behalve dat de sleepmodus op de Switch factor 20x sneller is ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• JackAvery
  • Nu online
Zelf koop ik mijn games fysiek als het kan, voornamelijk omdat het fysiek makkelijker is om kortingen te scoren op first-party games.
Enige keuze voor mij zou zijn Samsung of Sandisk waarbij ik toch eerder neig naar Samsung daar ik net wat teveel problemen met Sandisk heb gehad in het verleden. Geen idee hoe ze nu zijn omdat het toch 10 euro scheelt. Denk dat ik meteen voor 200GB ga, dan ben ik gewoon op lange termijn klaar. Zoveel download spellen koop ik niet eigenlijk... Denk ik. :P
Ik heb zelf vorig jaar voor Samsung gekozen om dezelfde reden. Toen heb ik ~40 euro (excl korting) betaald voor 128GB, tegenwoordig krijg je voor die prijs 200GB. Als je toch al redelijk wat geld uitgeeft aan games als een hobby is dat redelijk betaalbaar, vind ik, en je zit dan echt wel goed voor een tijdje.

In de USA is nu een bundel aangekondigd voor Black Friday bij verschillende retailers: Swtich + downloadcode voor Mario Kart 8 aan $299. Deze is eerder al in Rusland verschenen. Ben benieuwd of dit ook naar Europa komt, het is een erg goed spel voor een dergelijke 'kortingsbundel'.

Afbeeldingslocatie: https://pisces.bbystatic.com/image2/BestBuy_US/images/products/6302/6302309_rd.jpg

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Kaasje123 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 12:57:
[...]

Lees ik dit goed als ik lees dat je een internetverbinding moet hebben om met je seasonal character te spelen? Ik heb Diablo 3 gekocht, met name voor mijn vakantie straks :P en ben al begonnen met een seasonal character omdat "waarom ook niet". Maar als ik daar straks in het vliegtuig niet mee verder kan....

• Arunia
@JackAvery Heb nu de Sandisk 200GB versie gekocht. De Samsung tegenhanger kwam ik alleen voor 10 euro meer tegen. Dus dan maar Sandisk. Als die stuk gaat, dan claimen we wel garantie. Ga het wel zien. :P

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:02

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Met die gedachte speel ik eigenlijk juist 'andersom' bij de Switch (en sinds de PS4). Voor de Wii en de nintendo consoles ervoor (GBA, GC, SNES) kun je namelijk gewoon 2e hands een spel halen (anno 2018) en deze werkt gewoon.

warning: hier volgt het gedachten process zonder conclusie
Bij mijn Switch koop ik ook om die reden de spellen op een cart. Maar nu blijkt dat bij 90% van de games die ik op cart koop ik alsnog een hele berg downloads moet binnen trekken ...

Op de PS4 ben ik dit gewend, eigenlijk koop je niks dan een lege disc die min of meer een 'unlock' is voor de game. Maar voor een PS4 spel betaal ik nog geen 10tje 2e hands. Switch games daar en tegen zitten op een ander prijs niveau waarbij ik ook andere verwachtingen krijg, zoals:
1. altijd speelbaar zijn vanaf de cart (offline) zoals de snes, n64, gc etc..
2. saves op de cart gaan, zoals 3ds, gb en snes

Maar nu is het en soort gespleten persoonlijkheid waar je net zoals de PS4 eigenlijk meer een 'portaal' naar spellen koopt en als het portaal sluit, sluiten ook alle spellen & save games.

• JackAvery
  • Nu online
BlackMage schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:41:
[...]

Lees ik dit goed als ik lees dat je een internetverbinding moet hebben om met je seasonal character te spelen? Ik heb Diablo 3 gekocht, met name voor mijn vakantie straks :P en ben al begonnen met een seasonal character omdat "waarom ook niet". Maar als ik daar straks in het vliegtuig niet mee verder kan....
Voor zover ik gehoord heb, kan je verder spelen met je seasonal character in vliegtuigmodus. Anderen met het spel hier kunnen dat vast wel bevestigen/ontkrachten :)

@Arunia - de SanDisk verhalen die ik heb gehoord gingen voornamelijk over de 128GB versie, daar zat een revisie in die blijkbaar nogal makkelijk oververhitte. 200GB wordt met andere chips geproduceerd, dus zal wel ok zijn? En anders is er inderdaad garantie ;)

• Arunia
@JackAvery En anders kom ik hoor gewoon klagen. :D

• Magic
  • Niet online
Damn, ik had mezelf nog zo voorgenomen om diablo 3 niet te dubbeldippen, en op de PS4 heb ik hem zelfs in de aanbiedingen altijd weten te weerstaan, maar nu met de gedachte om lekker los van de tv een spelletje te kunnen spelen begint het wel erg te kriebelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:41
Ik was gisteren ook overstag gegaan.
Zelf al de vanaf het begin op de pc de collectors edition vanaf dag 1 van Diablo III
Helemaal grijs gespeeld tot ik de pc verkocht had.

Ook op de PS4 gehaald een aantal jaar in een aanbieding gekocht.
Alleen daar niet verder gekomen tot Act2

Nu zag ik hem op de Switch komen met in December de Amiibo die los te verkrijgen was.
En in de veronderstelling dat ik deze nu handheld kan spelen..
Was de keuze snel gemaakt voor D3

Ik kan niet wachten tot vanavond.

PSN: McMillan0984

• Arunia
Ik blijf hem nog wel even af houden. Heb hem uitgespeeld op de PC en een keertje geprobeerd op de PS4 bij een vriend met 3en. Maar wellicht als die goedkoper een keer is. De Amiibo komt er zeker. :P

• Beakzz
CT schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:50:
[...]

Met die gedachte speel ik eigenlijk juist 'andersom' bij de Switch (en sinds de PS4). Voor de Wii en de nintendo consoles ervoor (GBA, GC, SNES) kun je namelijk gewoon 2e hands een spel halen (anno 2018) en deze werkt gewoon.

warning: hier volgt het gedachten process zonder conclusie
Bij mijn Switch koop ik ook om die reden de spellen op een cart. Maar nu blijkt dat bij 90% van de games die ik op cart koop ik alsnog een hele berg downloads moet binnen trekken ...

Op de PS4 ben ik dit gewend, eigenlijk koop je niks dan een lege disc die min of meer een 'unlock' is voor de game. Maar voor een PS4 spel betaal ik nog geen 10tje 2e hands. Switch games daar en tegen zitten op een ander prijs niveau waarbij ik ook andere verwachtingen krijg, zoals:
1. altijd speelbaar zijn vanaf de cart (offline) zoals de snes, n64, gc etc..
2. saves op de cart gaan, zoals 3ds, gb en snes

Maar nu is het en soort gespleten persoonlijkheid waar je net zoals de PS4 eigenlijk meer een 'portaal' naar spellen koopt en als het portaal sluit, sluiten ook alle spellen & save games.
Hier juist alles digitaal aangezien een game zodra ik hem heb gekocht geen geldwaarde meer voor me heeft maar een entertainment waarde. Als ik er veel plezier van heb gehad dan heb ik niet meer de neiging om het te verkopen. Voor mij is het meer als een bioscoop of concertkaartje wat ik "op gebruik"

En het is inderdaad waar dat fysieke versies tegenwoordig ook afhankelijk zijn van downloads. Bij Nintendo valt het nog mee, maar er verschijnen tegenwoordig games die half af zijn met een day one patch van vele GB's.

Games piraten doe ik nooit, maar als ik iets heb gekocht heb en jaren later nog wil spelen en het kan niet meer dan schakel ik over naar roms. Officieel mag dat niet, maar die regel heb ik naar eigen wens aangepast :+ 1 x betalen voor een game vind ik genoeg op wat double dips na.

• Emphast
Momenteel loopt er een deal by Cdiscount.com (Frans) voor EUR 69,99 met gratis verzending naar bepaalde ophaalpunten (source: Reddit)
  • Super Mario Party (fysiek)
  • Dragon Ball FighterZ (fysiek) + 1 code for DBZ goodies
link 1

of
  • Super Mario Odyssey(fysiek)
link 2

of
  • Mario Kart 8 Deluxe(fysiek)
link 3

Het aanbod met Super Mario Party heb ik alvast kunnen bestellen in België (en hoop dat het ook nog aankomt :9 )

• RayNbow

• Lecros
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 11:47
Emphast schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:33:
Momenteel loopt er een deal by Cdiscount.com (Frans) voor EUR 69,99 met gratis verzending naar bepaalde ophaalpunten (source: Reddit)
  • Super Mario Party (fysiek)
link 1

of
  • Super Mario Odyssey(fysiek)
link 2

of
  • Mario Kart 8 Deluxe(fysiek)
link 3

Het aanbod met Super Mario Party heb ik alvast kunnen bestellen in België (en hoop dat het ook nog aankomt :9 )
Ik zag Nederland er helaas niet tussen staan bij het aanmaken van een account.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 11:10
Nu eindelijk een lvl 70 necromancer met d3 op de switch! Gebruikmakende van de uurtjes tussendoor :D

Moet zeggen, d3 op de switch speelt echt heerlijk! Heb er ruim 2k aan uren inzitten op de pc :)

Iemand zin om af en toe wat rifts te doen? Moet echt even aan de bak om grifts te doen en goede gear scoren :D (hit me up in dm!)

• RayNbow
En daar is ie dan:
Kick back and relax with @YouTube on your #NintendoSwitch. Enjoy entertainment like music videos and shows, plus gaming livestreams, how-to guides and much more. YouTube is now available to download from Nintendo #eShop.
eShop link

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 08-11-2018 18:14 ]

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

YouTube app werkt tot nu toe heel goed!

K.W.

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-11 13:16
Brawlhalla is gratis te downloaden in de eShop. redelijk wat tijd in zitten op de PC dus zal op de Switch niet anders zijn :)

• JackAvery
  • Nu online
60 FPS wordt ondersteund, en in handheld wordt er gedownsampled vanaf 1080p. Not bad!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
BlackMage schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:41:
[...]

Ja je moet tijdens het opstarten van je game met een seasonal character internet hebben anders kan je niet spelen. De normale characters werken wel gewoon uiteraard zonder internet :) Je kan dus wel van te voren inloggen en dan je switch in slaapmodus zetten en het spel niet meer afsluiten, maar ik kreeg vanmiddag in de trein een vastloper met diablo en werd uit het spel gekickt en kon toen niet meer verder want sprintertrein zonder internet.... :X

• Emphast
Lecros schreef op donderdag 8 november 2018 @ 17:28:
[...]

Ik zag Nederland er helaas niet tussen staan bij het aanmaken van een account.
Excuses dan, had enkel voor België gecontroleerd!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Emphast schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:52:
[...]

Excuses dan, had enkel voor België gecontroleerd!
Helaas inderdaad anders had ik hem ook besteld :)

• Turfschipper
  • Laatst online: 16-11 03:32

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit er aan te denken om in civ vi te gaan duiken. Maar wil dat alleen doen als het goed werkt en geen vervelende bugs heeft.

Lijk me een geinige game.

Dat diablo... ik weet niet of ik dat lang leuk ga vinden. Als complete noob voor die game lijkt het wel button bashen en rondlopen. Heel repetatief lijkt me. Jammer dat er geen demo van is. Mis dat sowieso heel erg, goede demos. Maar dat is meer van deze tijd dan dat aan de Switch ligt.

Nog een vraag, heb smash nog nooit gspeeld. Is dat ook leuk in je eentje, offline? En is dat een game die je op bier- en spliffavondjes met nietgamers kan spelen? Of is dat te hardcore en of lastig?

[ Voor 18% gewijzigd door Turfschipper op 09-11-2018 00:21 ]

• ietse
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-11 13:16
Turfschipper schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 00:17:

Nog een vraag, heb smash nog nooit gspeeld. Is dat ook leuk in je eentje, offline? En is dat een game die je op bier- en spliffavondjes met nietgamers kan spelen? Of is dat te hardcore en of lastig?
Wellicht kun je eerst eens Brawlhalla downloaden en spelen
de game gratis te vinden in de eShop en is ook een 2d fighting platform game zoals Smash.
je hebt geen NSO nodig om online te gaan :)
vind je het leuk en wil je met de toffe characters spelen in Smash kun je de game altijd nog halen!
Brawlhalla is heel toegankelijk en zeker leuk om in je eentje of op gezellige avonden om te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door ietse op 09-11-2018 08:18 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17
Ik zit er aan te denken om in civ vi te gaan duiken. Maar wil dat alleen doen als het goed werkt en geen vervelende bugs heeft.

Lijk me een geinige game.

Dat diablo... ik weet niet of ik dat lang leuk ga vinden. Als complete noob voor die game lijkt het wel button bashen en rondlopen. Heel repetatief lijkt me. Jammer dat er geen demo van is. Mis dat sowieso heel erg, goede demos. Maar dat is meer van deze tijd dan dat aan de Switch ligt.

In principe is Smash prima te spelen in je ééntje. Je kunt er gewoon CPU-controlled characters bij stoppen, en de moeilijkheidsgraad kun je ook nog aanpassen, als je het wat pittiger of juist makkelijker wilt hebben.

Met groepen wordt de game alleen maar leuker, al zal er in het begin wel een beetje een verschil zitten tussen ervaren spelers en beginners. Gelukkig zit er al heel lang een handicap-optie in, die spelers die continu winnen, steeds zwaarder gaat afstraffen.

Als je alsmaar blijft winnen, dan krijg je gewoon standaard al +x% damage, en die kan in extreme gevallen oplopen tot iets van 300%, wat inhoudt dat je al van het level af vliegt als iemand in jouw richting niest.

Op die manier zorg je ervoor dat beginners alsnog een kans maken, want waar jij een beginner dan met je zwaarste aanvallen moet raken, kan hij jou veel makkelijker uit het veld slaan. Beginners zullen meestal ook gewoon button mashen, en dat werkt prima als elke fatsoenlijke treffer dan gelijk een KO is. Ik vind het persoonlijk zelfs wel een uitdaging om met een 300% handicap te spelen.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:41
Gister avond een uurtje achter Diablo gezeten.
Machtig wat een goede port.
en speelt goed weg zelfs in handheld mode

Nu ben ik niet heel ver maar echt soepel en snel.
Alleen even wennen aan de controls maar echt super.

PSN: McMillan0984

• JackAvery
  • Nu online
Smash lijkt een redelijk uitgebreide singleplayer modus te krijgen met Spirits mode, Classic mode, Challenges en World of Light... maar dan moet je wel nog steeds Smash/fighters graag spelen. Wacht misschien even de reviews af.

Het spel is ook vrij toegankelijk voor niet-gamers, mits ze open staan voor het spelen zelf :) En zeker voor casual gamers een goede party game.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
KoensSocialL schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:14:
YouTube app werkt tot nu toe heel goed!
inderdaad! kids zijn er ook blij mee, de kleine moderne samsung TV boven heeft een fatsoenlijke YT app, maar de 55"sony beneden is qua software wat achterhaald, er hangt wel een rasp pi aan, maar dat is voor de kids toch wat lastiger te bedienen en de YT app van kodi is ook niet geweldig.. Die zijn nu helemaal happy met een fatsoenlijke youtube beneden :)

wat betreft digitaal of gamecards.. Ik geef nog de voorkeur aan gamecards, maar dan puur voor de mogelijke verkoopwaarde. Ik zie Kirby bv nog weleens verkocht worden..

Strava

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-11 22:54
Ik ben ook geneigd om diablo 3 te kopen, maar het idee om weer helemaal opnieuw te beginnen staat me heel erg tegen..

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

• Drum
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
3clectic schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 11:19:
Ik ben ook geneigd om diablo 3 te kopen, maar het idee om weer helemaal opnieuw te beginnen staat me heel erg tegen..
Gewoon doen, met een boost ben je in notime weer maxlevel en vliegen de P-levels je om de oren ;)

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

• deltaquad
  • Laatst online: 21-11 15:16
ietse schreef op donderdag 8 november 2018 @ 18:25:
Brawlhalla is gratis te downloaden in de eShop. redelijk wat tijd in zitten op de PC dus zal op de Switch niet anders zijn :)
Ziet er geinig uit, bedankt voor de tip ;) Ga ik vanavond gelijk even testen!

• JackAvery
  • Nu online
Na de aankondiging vorige maand dat Trine 4 op Switch zal verschijnen, is er vandaag een 'stealth'-launch gebeurd van Trine 1 op de eShop. Trine 2 en 3 mogen we binnenkort verwachten. Trailertje:

De volgende game - The Bug Butcher - is vandaag trouwens ook uitgekomen. Klinkt goed :)

Edit: ook minder nieuws, de fysieke versie van Hollow Knight is voorlopig gecancelled. Meer uitleg hier.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 10-11-2018 10:07 . Reden: hollow knight ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 13:01
Sinds kort, kan bijna niet anders 😬, Dark Souls binnen. Nooit eerder gespeeld maar stond al lang op m’n verlanglijstje en nu op de Switch was instabuy!

Maar wat een tyfu*%^+{£}%|%s spel 😂. Of nouja, frustrerend haha. Vooropgesteld, ben geen slechte gamer, maar man wat ga je vaak dood. Nu is doodgaan an soch niet zo’n probleem, maar 2x doodgaan.. DAT is een probleem 😝

Vandaag maar weer eens verder maar ik ben al een paar x duizenden souls en humanity punten kwijtgeraakt, balen!

Denkt iemand trouwens dat de MarioParty bundel met de neon groen en geel ook in europa te bestellen zou zijn? Ik vind die Splatoonkleurtjes eigenlijk een stuk lelijker..

En mijn visie nog op digitaal vs fysiek kopen heeft voor mij devoorkeur fysiek vanwege de mogelijkheid om games uit te wisselen. Mijn broer heeft bijv andere games dan ik dus vergroot je eigenlijk je mogelijkheden. D3 komt er misschien nog wel, speel het sporadisch op de Mac nog wel eens maar loopt niet altijd superlekker en qua resolutie. En misschien ist wel vet juist om in handheld te kunnen doen. Maar dat zou ik dan eerder weer digitaal doen vanwege ‘onuitspeelbaarheid’ en leuk voor tussendoor. Maar wie weet.

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-10 14:37
Laatste aanbiedingen:

- Mario Party met joycons bundel nu €100

- Dock met adapter en HDMI €70

[ Voor 24% gewijzigd door Phentaq op 10-11-2018 14:48 ]

• DigitalExorcist
Er wordt vanuit dit forum hier wel aardig wat D3 gespeeld momenteel ;) en ach.. overnieuw beginnen.. met die Seasons is dat niet zo heel erg toch.

• DigitalExorcist
orange.x schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 08:30:
Sinds kort, kan bijna niet anders 😬, Dark Souls binnen. Nooit eerder gespeeld maar stond al lang op m’n verlanglijstje en nu op de Switch was instabuy!

Maar wat een tyfu*%^+{£}%|%s spel 😂. Of nouja, frustrerend haha. Vooropgesteld, ben geen slechte gamer, maar man wat ga je vaak dood. Nu is doodgaan an soch niet zo’n probleem, maar 2x doodgaan.. DAT is een probleem 😝

Vandaag maar weer eens verder maar ik ben al een paar x duizenden souls en humanity punten kwijtgeraakt, balen!

Denkt iemand trouwens dat de MarioParty bundel met de neon groen en geel ook in europa te bestellen zou zijn? Ik vind die Splatoonkleurtjes eigenlijk een stuk lelijker..

En mijn visie nog op digitaal vs fysiek kopen heeft voor mij devoorkeur fysiek vanwege de mogelijkheid om games uit te wisselen. Mijn broer heeft bijv andere games dan ik dus vergroot je eigenlijk je mogelijkheden. D3 komt er misschien nog wel, speel het sporadisch op de Mac nog wel eens maar loopt niet altijd superlekker en qua resolutie. En misschien ist wel vet juist om in handheld te kunnen doen. Maar dat zou ik dan eerder weer digitaal doen vanwege ‘onuitspeelbaarheid’ en leuk voor tussendoor. Maar wie weet.
Moet je voor de grap eens Hollow Knight proberen. Da's Dark Souls maar dan 2D :P die is ook echt wel pittig. DS is onvergeeflijk maar de animaties zijn vaak ook traag, controls niet zo heel vlot etc. Hollow Knight is zo strak als een vioolsnaar en 100% eerlijk. En een héérlijke sfeer en soundtrack ook.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-11 11:10
Zit nu op paragon 90 met m'n necromancer :) speelt zo heerlijk zeg op de switch! Ik kan je booster als je wilt :)

• Pilloo
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-06-2023
Hoi Hoi!

Ik ben sinds gisteren een Nintendo Switch en vroeg mij af of er mensen zijn die hier en daar misschien samen wat NES games willen spelen :D

Ik heb verder geen games omdat ik wacht op Smash, maar om de tijd te doden lijkt het me wel lachen om hier en daar wat te gamen.

Feel free to reply, of een DM'tje :P

• Mizgala28
  • Laatst online: 20:03
Taiko no Tatsujin gisteren binnen gekregen, werkt perfect en het is een verademing dat ik niet meer hoef te klooien met Google translate (ik heb ook een oudere Vita versie maar die is Japans only)

Enige 2 kleine nadelen zijn dat ik de input lag moest tweaken in docked mode (handheld geen issues) en ik ben noodgedwongen om op mijn PC scherm te spelen omdat iets in de TV enorme ghosting veroorzaakt en alleen met dit spel (andere Switch games of rhytm games op andere systemen hebben nergens last van).

Verder tevreden met de aankoop :)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 13:01
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:54:
Moet je voor de grap eens Hollow Knight proberen. Da's Dark Souls maar dan 2D :P die is ook echt wel pittig. DS is onvergeeflijk maar de animaties zijn vaak ook traag, controls niet zo heel vlot etc. Hollow Knight is zo strak als een vioolsnaar en 100% eerlijk. En een héérlijke sfeer en soundtrack ook.
Zal hier eens naar kijken! Ja de animaties zijn idd wat traag, dat maakt het idd wat lastig en moet je echt rekening mee houden. Maar het gaat al een stukje beter al is het nog behoorlijk zoeken soms! Maar dit gaat me voorlopig wel ff zoet houden weer 😁

• Arunia
Sinds enkele dagen in bezit van Moonlighter. Best een leuk spel met random dungeons. Je moet ondertussen shop upgraden (waarom? Je hebt ook je eigen winkel) en je eigen winkel en spullen. Je moet erachter zien te komen wat mensen willen betalen voor je spullen. Alhoewel dat niet al te moeilijk is. Daarna wordt het geregistreerd in je journal zodat je het daar op kunt zoeken. Daarnaast is het best een aardig moeilijk spel in de dungeons. Beetje dark souls waarbij je patterns moet gaan herkennen van monsters etc.

Kom er met achter dat als een item bij een vendor op wish list zet, je ook een sterretje bij je benodigdheden krijgt. Scheelt weer gokken of je iets moet verkopen of niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 11-11-2018 11:24 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:55
Arunia schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:53:
Sinds enkele dagen in bezit van Moonlighter. Best een leuk spel met random dungeons. Je moet ondertussen shop upgraden (waarom? Je hebt ook je eigen winkel) en je eigen winkel en spullen. Je moet erachter zien te komen wat mensen willen betalen voor je spullen. Alhoewel dat niet al te moeilijk is. Daarna wordt het geregistreerd in je journal zodat je het daar op kunt zoeken. Daarnaast is het best een aardig moeilijk spel in de dungeons. Beetje dark souls waarbij je patterns moet gaan herkennen van monsters etc.
Damn gewoon gemist dat hij eindelijk gereleased is op de switch. Deze binnenkort ook maar eens aanschaffen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Arunia
@Gynnad zat in de kickstarter en geen spijt van gehad. Verdient eigenlijk wel een topic, maar ja. Moet ik daar tijd voor hebben. :p

• DigitalExorcist
Pilloo schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:29:
Hoi Hoi!

Ik ben sinds gisteren een Nintendo Switch en vroeg mij af of er mensen zijn die hier en daar misschien samen wat NES games willen spelen :D

Ik heb verder geen games omdat ik wacht op Smash, maar om de tijd te doden lijkt het me wel lachen om hier en daar wat te gamen.

Feel free to reply, of een DM'tje :P
Er zijn ook prima gratis games; Fortnite, Brawlhalla, Paladins... 😜

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Kwam het issue niet tegen via de search, maar zit met het volgende. De switch dock hangt aan het stroomnet. Echter als ik de pro controller met de bijgeleverde usb kabel aansluit wil deze niet opladen. Lampje op controller gaat niet aan. Pas als ik de stroom van de dock haal en weer opnieuw inplug laag deze wel. Gedrag is hetzeldse op beide usb poorts aan de voorkant. Iemand bekend? Zou dit een software issue zijn?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Ronwiel schreef op zondag 11 november 2018 @ 13:31:...Echter als ik de pro controller met de bijgeleverde usb kabel aansluit wil deze niet opladen. Lampje op controller gaat niet aan.
Lang genoeg gewacht ? Stuk of 20 paginas terug had ik het zelfde gevraagd en bleek dat ik wat te ongeduldig was ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
DukeBox schreef op zondag 11 november 2018 @ 15:13:
[...]

Lang genoeg gewacht ? Stuk of 20 paginas terug had ik het zelfde gevraagd en bleek dat ik wat te ongeduldig was ;)
Serieus, na x aantal minuten gaat het lamje alsnog aan? Maar dat verklaard niet waarom het lampje wel meteen aangaat als je de dock van het stroomnet afhaalt en weer terug inplugt.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:39

DukeBox

loves wheat smoothies

Binnen een minuut zeker wel.. maar als je ergens op wacht (en het ook niet verwacht) duurt het wel even.

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 12-11-2018 07:50 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 11:14

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

DigitalExcorcist schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 16:52:
[...]

Er wordt vanuit dit forum hier wel aardig wat D3 gespeeld momenteel ;) en ach.. overnieuw beginnen.. met die Seasons is dat niet zo heel erg toch.
Heb heel veel D3 gespeeld op PC paragon 1300 of zo maar op de Switch opnieuw begonnen als demon hunter. Het speelt echt geweldig, even wennen aan de controls maar heerlijk even riftjes doen op schoot tussendoor.
Echt een aanrader!

• Beakzz
Mizgala28 schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 21:51:
Taiko no Tatsujin gisteren binnen gekregen, werkt perfect en het is een verademing dat ik niet meer hoef te klooien met Google translate (ik heb ook een oudere Vita versie maar die is Japans only)

Enige 2 kleine nadelen zijn dat ik de input lag moest tweaken in docked mode (handheld geen issues) en ik ben noodgedwongen om op mijn PC scherm te spelen omdat iets in de TV enorme ghosting veroorzaakt en alleen met dit spel (andere Switch games of rhytm games op andere systemen hebben nergens last van).

Verder tevreden met de aankoop :)
Speel je dit met trommels dan of gewoon met de joycons?

Ben zelf nog op zoek naar een rhythm game, maar vind de demo niet zo lekker spelen met knoppen. De demo van Deemo :+ bevalt me dan weer wel goed.

• 3clectic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-11 22:54
Goed, ik heb Diablo toch gehaald. Zag de boosts al langs komen op de reddit pagina van Diablo. Ik meld me zodra ik genoeg tijd heb voor een boost.

Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD

• Magic
  • Niet online
Afgelopen week toch overstag gegaan om D3 te dubbeldippen, geen spijt van gehad, afgelopen weekend de Necromancer (had ik nog niet op PC) solo naar paragon 40 ofzo gebracht. Speelt toch weer erg lekker, en dat zonder enige vorm van RSI (De reden dat ik gestopt ben met D3 op de PC is dat ik aanhoudend last van RSI kreeg tijdens het spelen).

Een potje online gespeeld, maar dat was net iets minder zonder enige vorm van communicatie. Wat basisgebaren zou op zich wel erg handig zijn. Toch die Nintendo app maar eens installeren...

Is er ook al een tweakers groepje van d3-switch spelers?

[ Voor 13% gewijzigd door Magic op 12-11-2018 09:13 ]

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Magic schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:10:
Is er ook al een tweakers groepje van d3-switch spelers?
Er is een onofficiële discord (zie TS). Er zijn daar een aantal mensen die wel 'fanatiek' D3 spelen. :P

SW-1682-5926-5204

• JackAvery
  • Nu online
Leuk om te zien dat Diablo zo goed in de smaak valt op Switch, kijk er naar uit om deze later op te pikken (wanneer het budget het toelaat...). Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Pokémon? Zelf wel zin in een casual rerun van Pokémon Yellow, dus Let's Go is hier zeker welkom.

Paar kleine dingen:
Overmorgen krijgen NSO abonnees de NES games voor november: Metroid, TwinBee, en Mighty Bomb Jack. Trailertje hier.

Vorige week is de nieuwe gratis 3.0 update voor Kirby aangekondigd met onder andere zes nieuwe allies en een nieuwe challenge mode ('Heroes in Another Dimension'). Meer in deze YT video. De update komt online op 30 november.

Op 7 december komt niet alleen Smash uit, ook de release van Katamari Damaci REROLL. Nintendo Minute heeft wat gameplay online gezet van deze remake van het originele spel. Ook kondigden ze aan dat er een demo uitkomt, voor zij die nog twijfelen gebrainwashed te worden door de verslavende Katamari Damaci soundtrack...

[YouTube: Rollin’ w/ Katamari Damacy REROLL & Demo Announcement - Nintendo Minute]

Tenslotte... Smash's marketing campagne is ondertussen op volle kracht bezig: Nintendo NA/JP heeft een advertentie voor Smash op YouTube gezet die best stylish is:

[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate - More Fighters, More Battles, More Fun - Nintendo Switch]
Edit - Twitter en YT staan nu vol met edits waarbij muziek gemonteerd is op deze commercial, vrij grappig soms ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 12-11-2018 11:55 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:13:
Leuk om te zien dat Diablo zo goed in de smaak valt op Switch, kijk er naar uit om deze later op te pikken (wanneer het budget het toelaat...). Zijn er hier trouwens nog mensen die uitkijken naar Pokémon? Zelf wel zin in een casual rerun van Pokémon Yellow, dus Let's Go is hier zeker welkom.
Zeker :D Vrijdag komt ie binnen, ben heel erg benieuwd :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Zerora
  • Registratie: September 2003
Ben ook begonnen aan Diablo 3. Had hem al wel op de PC (gratis gekregen toen bij een jaar-abbo WoW). Heb alleen die expansions nooit erbij gehaald. Ik was nog bezig met de eerste playthrough van de storyline (zat ergens in act 4). Dus nu weer lekker vanaf begin af aan spelen en de game opnieuw ontdekken. Zeker omdat er best wat dingen ook veranderd zijn.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• psychoclown

psychoclown

Back in black

AstralizeR schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:19:
[...]

Er is een onofficiële discord (zie TS). Er zijn daar een aantal mensen die wel 'fanatiek' D3 spelen. :P
Zodra ik de game heb zal ik me daar zeker aanmelden, leuk!
Same here, Blue en Yellow vroeger helemaal grijs gespeeld dus ik ben, zeker voor de nostalgie, wel erg benieuwd naar de game.
Paar kleine dingen:
Overmorgen krijgen NSO abonnees de NES games voor november: Metroid, TwinBee, en Mighty Bomb Jack. Trailertje hier.
Toch leuk om weer wat nieuws te ontvangen, merk toch dat ik af en toe wel een spelletje start, multiplayer heb ik daarentegen nog niet gedaan.
Vorige week is de nieuwe gratis 3.0 update voor Kirby aangekondigd met onder andere zes nieuwe allies en een nieuwe challenge mode ('Heroes in Another Dimension'). Meer in deze YT video. De update komt online op 30 november.
Ik was eigenlijk van plan de game te verkopen zodra mijn vriendin (samen met mij) de eindbaas had verslagen maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar de nieuwe update. Terzijnertijd maar even kijken, wel een goede zaak dat de game zoveel nieuwe gratis content krijgt, nog een hard mode en het zal meer mensen weten aan te spreken verwacht ik.[/quote]
Zerora schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:30:
Ben ook begonnen aan Diablo 3. Had hem al wel op de PC (gratis gekregen toen bij een jaar-abbo WoW). Heb alleen die expansions nooit erbij gehaald. Ik was nog bezig met de eerste playthrough van de storyline (zat ergens in act 4). Dus nu weer lekker vanaf begin af aan spelen en de game opnieuw ontdekken. Zeker omdat er best wat dingen ook veranderd zijn.
Ik ben erg benieuwd, D2 een paar duizend uur in gestoken en D3 slechts tientallen (mede omdat mijn focus lag op andere (competitieve) games). De expansions en DLC heb ik dan ook nooit gehad :9

• JackAvery
  • Nu online
psychoclown schreef op maandag 12 november 2018 @ 10:57:[...]

Toch leuk om weer wat nieuws te ontvangen, merk toch dat ik af en toe wel een spelletje start, multiplayer heb ik daarentegen nog niet gedaan.
Multiplayer getest hier en is best leuk. SMB3 en Double Dragon met bekenden blijft tof en werkt goed. Zet wel low latency mode aan :)
Ik ben erg benieuwd, D2 een paar duizend uur in gestoken en D3 slechts tientallen (mede omdat mijn focus lag op andere (competitieve) games). De expansions en DLC heb ik dan ook nooit gehad :9
Reaper of Souls en latere updates hebben het spel echt enorm veranderd en zijn een must have. Veel plezier dus aan alle Diablo herstarters.

• addictive
  • Laatst online: 07-11 15:05
JackAvery schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:54:
Na de aankondiging vorige maand dat Trine 4 op Switch zal verschijnen, is er vandaag een 'stealth'-launch gebeurd van Trine 1 op de eShop. Trine 2 en 3 mogen we binnenkort verwachten. Trailertje:

[YouTube: Trine Series 1-3 Nintendo Switch Announcement Trailer]
Dit ziet er cool uit zeg!

• Arunia
Omdat ik zelf het spel op de Switch heb, als eerste hier:
[Multi] Moonlighter

• DigitalExorcist
Valt me sowieso op dat Nintendo meer de 'season' kant op gaat met games. Splatoon met regelmatige updates, Kirby kennelijk ook, maar ook ARMS die vaak van nieuwe gratis content voorzien wordt. Goeie zaak ook! Het maakt toch de games wat langer houdbaar en leuk om te spelen.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DigitalExcorcist schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:56:
Valt me sowieso op dat Nintendo meer de 'season' kant op gaat met games. Splatoon met regelmatige updates, Kirby kennelijk ook, maar ook ARMS die vaak van nieuwe gratis content voorzien wordt. Goeie zaak ook! Het maakt toch de games wat langer houdbaar en leuk om te spelen.
Helemaal mee eens. Het lijkt mij ook dat het positief kan zijn voor de verkopen want minder exemplaren op de tweehands markt.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
psychoclown schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:22:
[...]

Helemaal mee eens. Het lijkt mij ook dat het positief kan zijn voor de verkopen want minder exemplaren op de tweehands markt.
Kirby is dan ook wel het perfecte voorbeeld van een spel wat in grote getalen op Marktplaats stond / staat. Heb hem daar voor een prima prijs kunnen scoren in elk geval :)

• Gonadan
  • Laatst online: 22:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat is de 'season kant'? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Magic
  • Niet online
Rukapul schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:27:
[...]

Kirby is dan ook wel het perfecte voorbeeld van een spel wat in grote getalen op Marktplaats stond / staat. Heb hem daar voor een prima prijs kunnen scoren in elk geval :)
wat mij dan weer verbaast is dat hij ondanks het grote aanbod, ook op MP nog wel prijzig blijft, vaak zie ik hem voor 35-40euro ex verzending weggaan, wat veel is aangezien hij voor 49 euro nieuw op de mat komt.

• JackAvery
  • Nu online
@Gonadan Season passes, Games as a Service.. met andere woorden lange termijn content updates die al dan niet betalend zijn.

@psychoclown heeft helemaal gelijk hier. De theorie is dat content updates tweedehands sales tegen gaan. Gezien Nintendo weinig hun games afprijst en veel van hun catalogus bestaan uit 'evergreens' die soms jarenlang blijven verkopen, zal het voor hen waarschijnlijk een winstgevende beslissing zijn, zeker als je de Japanse markt bekijkt, waar games die slecht verkopen gauw in de kortingsbak belanden en waar tweedehandsverkopen erg courant zijn via nationale ketens zoals Book-Off, kan dit een significante impact hebben op verkoopsaantallen en -marges. Verder is langere 'engagement' met games vermoedelijk ook positief voor mindshare.

Ik verwacht wel dat ook Nintendo in de toekomst meer en meer betalende season passes gaat aanbieden, wat ik dan weer minder graag zie...

En ja, Nintendo first-party titels zijn door de schaarse kortingen relatief lang 'waardevast' op de tweedehandsmarkt.

• DigitalExorcist
Om de zoveel tijd updates met nieuwe mogelijkheden/levels/fighters/updates. Een betere term weet ik er even niet voor :) 'seasons' bedoel ik meer dat ze per paar maanden een nieuw karakter of level lanceren of andere bonussen introduceren. Denk aan hoe Diablo 3 dat doet (elk seizoen heeft eigen unlocks en bonussen en een 'thema') of Overwatch (Summer Games, feestdagen-thema's, anniversaries).

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:43:
En ja, Nintendo first-party titels zijn door de schaarse kortingen relatief lang 'waardevast' op de tweedehandsmarkt.
Dat is waar, dat is dan ook de reden dat ik Nintendo games vaak snel na de release full price (of met een relatief kleine retail-korting) aanschaf. PS4 games koop ik vaak pas als de GOTY editie minder dan 2 of 3 tientjes is.

Overigens verkoop ik zelden nintendo-games...

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 12-11-2018 14:50 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
Magic schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:37:
[...]

wat mij dan weer verbaast is dat hij ondanks het grote aanbod, ook op MP nog wel prijzig blijft, vaak zie ik hem voor 35-40euro ex verzending weggaan, wat veel is aangezien hij voor 49 euro nieuw op de mat komt.
Dat verbaast mij ook. Ik heb dan ook gewacht tot iemand hem voor 30 ex wilde verkopen.

Qua uren gameplay vind ik Kirby voor een fullprice game best slecht scoren in vergelijking met andere games. Junior ragde er met een vriendje zo doorheen.

Ik twijfel voor mezelf over Diablo. Diablo 1 wel gespeeld en niet zo'n gamer, maar op zich wel leuk om eens te proberen, maar wellicht dat ik hem net zo goed voor op de Surface kan halen. Als ik wat extra tafels koop voor FX3 pinball dan ben ik waarschijnlijk net zo goed voorzien :P

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rukapul schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:04:
[...]

Dat verbaast mij ook. Ik heb dan ook gewacht tot iemand hem voor 30 ex wilde verkopen.

Qua uren gameplay vind ik Kirby voor een fullprice game best slecht scoren in vergelijking met andere games. Junior ragde er met een vriendje zo doorheen.

Ik twijfel voor mezelf over Diablo. Diablo 1 wel gespeeld en niet zo'n gamer, maar op zich wel leuk om eens te proberen, maar wellicht dat ik hem net zo goed voor op de Surface kan halen. Als ik wat extra tafels koop voor FX3 pinball dan ben ik waarschijnlijk net zo goed voorzien :P
Ja dat vond ik ook een nadeel aan Kirby. Weliswaar wist ik van tevoren dat de moeilijkheidsgraad niet bepaald hoog was maar dit spel was echt heul makkelijk. Een hard mode, misschien wel 'Dark Mode' genoemd, met gebruik van een ander (donker) kleurenpalette en de game kan ook de volwassen markt beter bedienen.

Diablo moet je liggen, Diablo 2 en Diablo 3 zijn vele malen ergere grindgames dan Diablo 1 ooit was. Daarentegen biedt dat wel heel veel gameplay als je daar wel van kunt genieten.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
THQ kondigt een paar verhalende games aan voor de Switch. Misschien niet heel bijzonder, maar leuk voor wie er van houd.

https://nintendoeverythin...en-remastered-for-switch/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
Rukapul schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:04:
[...]

inderdaad.. kirby was snel klaar en wordt nu weinig gespeeld, maar als ik ze thuis laat weten dat er nieuwe dingen in kirby zijn, gaat ie vast weer even aan. Ik vermoed alleen dat ook dat niet van hele lange duur zal zijn.

Strava

• JackAvery
  • Nu online
Thrace Grumble schreef op zondag 23 september 2018 @ 19:47:
Smite binnenkort naar Switch? Ik hoop het, erg veel fun gehad met die game op de PS4.
Kom maar op met Arena of Valor en Smite dus!

http://smitedatamining.co...oming-to-nintendo-switch/
Het lijkt erop dat nu ook een founders pack met skins voor Nintendo Switch gedatamined is. Lijkt dus erg waarschijnlijk dat we binnenkort een Smite aankondiging krijgen.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000

Phydomir

Dennis

Hier ook Diablo 3 aangeschaft. Nog nooit gespeeld maar bevalt tot nu toe wel. Zo'n 5 uurtjes inzitten nu en al Witch Doctor begonnen. Leuke klasse. Lekker andere het vuile werk voor me op laten knappen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Mizgala28
  • Laatst online: 20:03
Beakzz schreef op zondag 11 november 2018 @ 23:46:
[...]

Speel je dit met trommels dan of gewoon met de joycons?

Ben zelf nog op zoek naar een rhythm game, maar vind de demo niet zo lekker spelen met knoppen. De demo van Deemo :+ bevalt me dan weer wel goed.
Absoluut geen motion controls (ik vond dat vreselijk onprecies).

Ik speelt het met knoppen, zo'n beetje de beste manier als de drums geen optie zijn (variant met drums zou mij ongeveer 70 euro meer kosten dus dat sloeg ik af).

Maar ik ben wel gewend om rhytm games met knoppen te spelen, ik heb Taiko, Hatsune Miku en Persona 4 Dancing All Night op de Vita veel gespeeld en dan zijn knoppen je enige optie, ik ben dus niet anders gewend.

In het geval van Taiko zullen de drums zeker weten beter werken vooral op hogere moeilijkheidsgraad, maar het was voor mij vooral de prijs die ervoor zorgde dat ik het spel los kocht zonder de drums.

[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 12-11-2018 17:30 ]

• RayNbow
Tenslotte... Smash's marketing campagne is ondertussen op volle kracht bezig: Nintendo NA/JP heeft een advertentie voor Smash op YouTube gezet die best stylish is:

[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate - More Fighters, More Battles, More Fun - Nintendo Switch]
Edit - Twitter en YT staan nu vol met edits waarbij muziek gemonteerd is op deze commercial, vrij grappig soms ;)
Tweede variant van de Japanse trailer:
[YouTube: 大乱闘スマッシュブラザーズ SPECIAL CM 駆け抜ける篇]

Zoek de verschillen. :p

In ander nieuws:

🤔

En nog meer nieuws... een nieuwe trailer voor Usotsuki Hime to Moumoku Ouji:

(Februari is best ver weg :/)

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 12-11-2018 18:41 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.