I Respect that....uhmVerwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:25:
[...]
Ik speel als volwassene graag spellen in het Nederlands ondanks dat ik het Engels prima beheers. Ik hecht veel waarde aan de Nederlandse cultuur en dus ook taal. Meer spellen met een goede Nederlandse vertaling zijn mijn inziens gewenst. Tegenwoordig is het technisch prima mogelijk om een spel met meerdere talen te ondersteunen zodat een ieder zelf kan kiezen in welke taal hij/zij wil aanhoren/lezen.
Maar zonder dollen, ik probeer zelf altijd van content te genieten 'zoals de maker het bedoeld heeft'. Dus voor games betekent dat meestal engels of japans. Ik spreek helaas geen woord japans, maar (en dit dan eigenlijk meer bij anime dan games) de voice acting is voor mij echt een verschil van dag en nacht.........nou ja meestal dan. Soms is de engelse versie ook echt heel goed maar meestal is de japanse beter in het overdragen van emotie.
Ook heb ik een allergie voor onnodige vertalingen naar het nederlands......soms moet je dan gewoon niet willen (zal nooit een windows error vergeten 'uw golftabel apparaat heeft een probleem'......
Het is iig fijn dat we meer en meer de keuze krijgen, dan kunnen we allemaal lekker kiezen wat we willen.
Wat ik dan wel weer super irritant vind als makers het voor ons beslissen (oh je woont in NL? hier alles in nederlands)
Om nog maar te zwijgen van wat ik lees over de ervaringen van onze zuiderburen, wat een ergernis als je nl spreekt en frans krijgt of vica versa...of het toppunt een mengelmoes door elkaar heen.
Geldt ook voor mij, is het zo dat je de plant later ook nog kan kopen? of is hij voor altijd verloren indien je de actie mist?Arunia schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:26:
Vraag me af of je die DLC ook unlocked met de Amiibo van Piranha Plant.
Ga het spel voorlopig toch niet kopen omdat ik het te weinig speel.
[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 02-11-2018 09:08 ]
10 second ninja DONE