[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:27
JackAvery schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:41:
[...]

'Droogte' is dan een kwestie van smaak :) Maar uit nieuwsgierigheid, welke titels zou je concreet willen?
Zelda, Metroid, aaa games zoals op de andere systemen en niet alleen maar ports en indies.
Natuurlijk zijn er een boel games, maar vind ze heel weinig boven het iOS-niveau uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

JackAvery schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:41:
[...]

'Droogte' is dan een kwestie van smaak :) Maar uit nieuwsgierigheid, welke titels zou je concreet willen?
Tuurlijk is het een kwestie van smaak, maar de grote titels die er tot nu toe zijn, zijn deels remakes van bestaande games die al op de wiiu zijn verschenen.

Een goede 2d mario, een nieuwe yoshi bijv. En natuurlijk is een nieuwe mario weer hetzelfde...prinsesje redden , goombas stampen en bowser op zijn fl*kker geven, maar dat zijn wel hele sterke Nintendo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58
Voor mij is 'droogte' een absoluut tekort aan games, een probleem waar WiiU zeker aan leed, maar zeker niet het geval is op Switch. Dat er redelijk wat Nintendo ports zijn van de WiiU generatie klopt, maar voor velen zijn dat games die ze voor het eerst spelen - ik ben daar best blij mee bvb :P Maar ja YMMV.

Ik kijk in ieder geval uit naar Smash, over AAA gesproken. En 2019 wordt een pak drukker qua exclusieve releases: Yoshi, Fire Emblem,Pokemon gen 9, Fire Emblem, Luigi's Mansion, Animal Crossing, Daemon X Machina, Town... En dan zijn er nog drie grote vraagtekens: Metroid, Bayonetta 3 en Shin Megami Tensei V.

Maar ja, sommige titels gaat Switch nooit krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 27-10-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:59
En dan komt smash eindelijk uit, en dan hoor je niemand klagen.

om vervolgens een paar maanden later weer te gaan klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Inverted_World schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:49:
[...]

Maar als ik op een random moment een store in kijk, dan zie ik vooral platformers of games die er uit zien alsof ik ze ook op mijn mobiele telefoon kan spelen.
Exact dit dus... en daar vind ik de Switch dus overkill voor. En dat handjevol AAA games wat er is, hadden we al op de WiiU..

Hij word best veel gebruikt hoor, maar vooral games die ook al op andere platformen aanwezig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• omfgimpro
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-09 09:05
Voor mij is de switch ook een console die ik gebruik om veel oude games/rereleases te spelen. Achter de PC neem ik nooit de tijd voor games als Stardew Valley, Binding of Isaac, Enter the gungeon, Undertale etc. Terwijl ik deze met de switch wel speel, daarnaast word hij gebruikt voor partygames. Ik vind nintendo consoles vaak ook niet echt goed te vergelijken met ps/xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Komende vrijdag eindelijk Diablo! Heb er héél veel zin in om daarin te duiken. D1 en D2 heb ik destijds wel gespeeld maar D3 nog niet. Dark Souls heb ik er nu in zitten. Die vordert héél langzaam.. steeds een stukje verder en dan weer 20x doodgaan. Echt, die game is onvergeeflijk. Wel een paar (mini)bazen gedaan inmiddels en dat ging dan weer verrassend makkelijk, maar een 'gewone' Black Knight kost me nog teveel moeite..

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Wat me dit weekend trouwens op viel. Ik heb op verschillende momenten online Mario Tennis potjes proberen te spelen (zowel standaard toernooi als zonder power-ups) maar hij heeft echt moeite om tegenstanders te vinden. Soms gewoon minuten lang zoeken... De game lijkt zo goed als dood online, wat wel erg zonde is. Geen idee of dit samenhangt met het feit dat online nu betaald is maar het viel mij wel op dat het wel heel snel is gegaan.

Anderen die dezelfde ervaring delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb Aces niet maar ik heb dat vaker gehoord; sinds een week na betaald online is 't moeilijk.

ARMS schijnt ook moeilijk te zijn, en naar 't schijnt gaan alleen MK8DX en Splatoon 2 goed.

[ Voor 33% gewijzigd door CyBeR op 29-10-2018 10:18 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
CyBeR schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:14:
Ik heb Aces niet maar ik heb dat vaker gehoord; sinds een week na betaald online is 't moeilijk.

ARMS schijnt ook moeilijk te zijn, en naar 't schijnt gaan alleen MK8DX en Splatoon 2 goed.
Komt denk ik ook omdat je bij betaald online één week nog gratis kreeg. Dat zou die week wel verklaren. Geen idee, ik had gisteren Rocket League en meerdere potjes met mede-Switchspelers gespeeld. Meer andere platformen dan Switch, dat wel. Aces nog niet geprobeerd eigenlijk, daar ben ik de story mode aan het doen maar zelfs die ligt even stil omdat Dark Souls nogal wat tijd van me vraagt :)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
DigitalExcorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

Komt denk ik ook omdat je bij betaald online één week nog gratis kreeg. Dat zou die week wel verklaren. Geen idee, ik had gisteren Rocket League en meerdere potjes met mede-Switchspelers gespeeld. Meer andere platformen dan Switch, dat wel. Aces nog niet geprobeerd eigenlijk, daar ben ik de story mode aan het doen maar zelfs die ligt even stil omdat Dark Souls nogal wat tijd van me vraagt :)
De story mode ben je zo doorheen bij Aces. Toevallig ook dit weekend maar afgerond omdat er zo weinig te vinden viel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Remmetje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:37:
[...]

De story mode ben je zo doorheen bij Aces. Toevallig ook dit weekend maar afgerond omdat er zo weinig te vinden viel :D
Ik zit wat te hannessen met die
spoiler:
spiegels
en die
spoiler:
spoken
. Maar zoveel andere leuke games nog te spelen.. Mario Tennis komt wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:31
Die droogte vind ik ook nog wel mee vallen. Er is echter wel iets anders wat me een beetje tegen begint te staan. Er worden een hoop spellen op de Switch opnieuw uitgebracht, maar ondanks dat het dan gaat om games van toch al behoorlijk wat jaren oud mag je gewoon weer de hoofdprijs betalen! Op de WII kwam het redelijk vaak voor dat de titels die niet van Nintendo zelf waren na verloop van tijd in prijs daalden, maar dat lijkt nu totaal niet het geval. Het overgrote aantal games die niet de volle €60 kosten lijken mij tot nu toe nog niet echt waard voor hun geld. De keren dat ik niet een full priced game heb gekocht heb ik die toch al vrij snel weer naar de kast verwezen. Dan heb ik persoonlijk niet echt waar voor mijn geld gehad, kijkende dat ik meestal mik op 1 of 2 euro per uur om te kunnen spelen. Dit is voor mij reden om nu toch serieus te overwegen naar een andere console over te stappen, ondanks dat ik erg veel plezier heb gehad van mijn switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Emmavdv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:56:
Die droogte vind ik ook nog wel mee vallen. Er is echter wel iets anders wat me een beetje tegen begint te staan. Er worden een hoop spellen op de Switch opnieuw uitgebracht, maar ondanks dat het dan gaat om games van toch al behoorlijk wat jaren oud mag je gewoon weer de hoofdprijs betalen! Op de WII kwam het redelijk vaak voor dat de titels die niet van Nintendo zelf waren na verloop van tijd in prijs daalden, maar dat lijkt nu totaal niet het geval. Het overgrote aantal games die niet de volle €60 kosten lijken mij tot nu toe nog niet echt waard voor hun geld. De keren dat ik niet een full priced game heb gekocht heb ik die toch al vrij snel weer naar de kast verwezen. Dan heb ik persoonlijk niet echt waar voor mijn geld gehad, kijkende dat ik meestal mik op 1 of 2 euro per uur om te kunnen spelen. Dit is voor mij reden om nu toch serieus te overwegen naar een andere console over te stappen, ondanks dat ik erg veel plezier heb gehad van mijn switch.
De Nintendo-eigen games worden bijna nooit afgeprijs. Misschien ARMS eens een keer maar verder niet. In de eShop heb je vaak leuke kortingen, met de gouden punten die je hebt kun je daar vaak wat afhalen nog, en fysiek zijn een hoop games ook vaak in de aanbieding (tip: kijk Wehkamp eens, die hebben bijv. de eerste 2 LABO-sets voor 48 euro ipv 65, Sinterklaas komt er immers aan!).

Ja je moet wat meer koopjesjagen, maar dat kan zéker wel. Skyrim, LEGO games, FIFA - alles wordt aardig afgeprijsd inmiddels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Wat nieuws op maandag:
- Er komt een nieuwe Wolfenstein game naar Switch ;) Het is nog niet duidelijk of dit Youngblood of Wolfenstein III wordt.
- de SEGA Ages port van Phantasy Star komt de 31ste uit, zeer waarschijnlijk meteen wereldwijd.
Remmetje schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:05:
Wat me dit weekend trouwens op viel. Ik heb op verschillende momenten online Mario Tennis potjes proberen te spelen (zowel standaard toernooi als zonder power-ups) maar hij heeft echt moeite om tegenstanders te vinden. Soms gewoon minuten lang zoeken... De game lijkt zo goed als dood online, wat wel erg zonde is. Geen idee of dit samenhangt met het feit dat online nu betaald is maar het viel mij wel op dat het wel heel snel is gegaan.

Anderen die dezelfde ervaring delen?
Ik heb Aces niet, maar ik dacht gelezen te hebben dat ook voor NSO de online community serieus aan het krimpen was. Hoe groot de verdere impact van NSO zelf is weet ik niet... maar ik hoop dat Nintendo iets gelijkaardigs gaat doen als in Japan, en bij sommige Switch bundles en games drie maanden gratis NSO bijvoegt. Dergelijke weggeefacties hebben destijds ook veel gedaan voor Microsoft.
Emmavdv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:56:
[...] Er is echter wel iets anders wat me een beetje tegen begint te staan. Er worden een hoop spellen op de Switch opnieuw uitgebracht, maar ondanks dat het dan gaat om games van toch al behoorlijk wat jaren oud mag je gewoon weer de hoofdprijs betalen! Op de WII kwam het redelijk vaak voor dat de titels die niet van Nintendo zelf waren na verloop van tijd in prijs daalden, maar dat lijkt nu totaal niet het geval. [...] Dit is voor mij reden om nu toch serieus te overwegen naar een andere console over te stappen, ondanks dat ik erg veel plezier heb gehad van mijn switch.
Eenvoudige oplossing: ports niet op launch kopen :P Ik zie wel degelijk veel koopjes, als je wat geduld en moeite erin steekt. De NL/BE markt is hiervoor misschien niet de beste markt, maar in Frankrijk, Duitsland en Engeland kan je best wat korting scoren, zelfs op first-party games.

Een tweede console of PC voor erbij kan nooit kwaad natuurlijk. Digitale kortingen zijn zeker op PC aggressiever :)

Reminder: op 1 november komt Transistor naar Switch. Als je deze nog niet gespeeld hebt... dit is een indie pareltje. Ook Supergiant's andere klassieker Bastion is ondertussen beschikbaar. En op 2 november krijgen we Diablo 3 >:)

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 29-10-2018 15:49 . Reden: Transistor komt uit! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
DigitalExcorcist schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:02:
Komende vrijdag eindelijk Diablo! Heb er héél veel zin in om daarin te duiken. D1 en D2 heb ik destijds wel gespeeld maar D3 nog niet. Dark Souls heb ik er nu in zitten. Die vordert héél langzaam.. steeds een stukje verder en dan weer 20x doodgaan. Echt, die game is onvergeeflijk. Wel een paar (mini)bazen gedaan inmiddels en dat ging dan weer verrassend makkelijk, maar een 'gewone' Black Knight kost me nog teveel moeite..
Kijk, ben ik niet de enige hier die veel zin heeft in D3 :D
Heb op de pc al dik 2k uur er in zitten, maar blijft gaaf spel en nu handheld! :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Axiom Verge voor 9,- in de Eshop, zonde om hem voor dat geld te laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Zeror schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 22:39:
[...]

Kun je dan niet beter kijken of je ergens mexicaanse eshop tegoed kan fixen?
Late reactie, maar: vrijwel onmogelijk, probeer het maar ;)

Bovendien zal je je dan blauw betalen aan upsell, terwijl Paypal 1x 5min werk is.
CyBeR schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:14:

Moet zeggen dat ik zelfs bij simple mode tournament in Aces vrijwel altijd binnen 30sec een tegenstander heb. Alleen bij finale-plaatsen duurt het soms iets langer omdat minder mensen daar doorheen komen. Ook bij ARMS nog sneller als bij Aces in een groep geplaatst in party mode :) Misschien is het dus ook afhankelijk van tijdstip, ik speel vaak in de middag of avond.

[ Voor 63% gewijzigd door C0nscious op 29-10-2018 17:40 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:38
mfneed schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:05:
Axiom Verge voor 9,- in de Eshop, zonde om hem voor dat geld te laten liggen!
Er zijn wel wat meer spellen in de aanbieding (alleen deze maand nog), zoals o.a. MonHun en Bloodstained.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24
sderooij schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Kijk, ben ik niet de enige hier die veel zin heeft in D3 :D
Heb op de pc al dik 2k uur er in zitten, maar blijft gaaf spel en nu handheld! :9~ O+
Mja om nou weer de volle 60 euro te betalen voor zo'n oude game.. leek me wel leuk voor 20 e ofzo maar ga daar echt niet zoveel geld voor betalen beetje afzetterij.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Stylze schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:28:
[...]

Mja om nou weer de volle 60 euro te betalen voor zo'n oude game.. leek me wel leuk voor 20 e ofzo maar ga daar echt niet zoveel geld voor betalen beetje afzetterij.
Als je een beetje zoekt kan je m onder de 50 euro scoren. Op zich lijkt dat redelijk want op PC betaal je 30 voor de battlechest en 15 voor de Necromancer DLC. Maar... ja, toch een beetje "nieuwe console" marge die helaas betaalt moet worden als je m dag 1 wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Gamespot is uhm aan het streamen op switch nu en hoor dat het in handheld mode best donker en cloudy is in vergelijking met docked. Enige reden dat ik uhm zou kopen is voor handheld maar haat het als spellen te donker zijn

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Vanaf vanacht is er een halloween event in Arena of Valor. Op zich niets speciaals, maar je kan een nieuwe character (MGanga) unlocken simpelweg als en daily login, en je kan er wat challenges mee proberen voor een skin en redelijk aantal gems.

Ze zijn redelijk bezig met de updates.. Zojuist is er een patch geïnstalleerd, en er zijn sinds launch 3 characters toegevoegd.

Transistor is overigens inderdaad een aanrader. Ik skip even een double-dip, want ik vermoed dat Limited Run later wel 'ns een fysieke versie kan uitbrengen. Die zou ik wel willen. Krijg binnenkort als het goed is m'n eerste Limited Run titel binnen: Oxenfree (niet zo'n fantastische port, maar ik ben een fan van de game en had 'm al op Steam digitaal). Yooka Laylee ook besteld.

Ik hoor ook iets over een sale en Axiom Verge (o.a.). Ook een enorme aanrader als je van Metoidvanias houdt. Wat mij betreft was dit de beste voordat Hollow Knight er was.

Ik denk dat ik ook aan de Diablo ga.. Ik moest vroeger niks van het genre hebben, maar ik heb in de tussentijd kennis gemaakt met Path of Exile, en ik heb wel zin in (iets) meer. Al heb ik zo 't idee dat Path of Exile me beter bevalt dat Diablo, maar we gaan het zien.

In de tussentijd vermaak ik me (weer) enorm met Dark Souls. ik hoop dat ze binnenkort met nieuws / een bevestiging over deel 2 en 3 komen, want die heb ik nooit gespeeld, dus die zijn compleet nieuw!

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Diablo met een controller? Moet niet gekker worden. Echt een top spel, honderden uren in zitten. Maar dat is en blijft een uitgesproken PC Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:15
leonard_nl schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 21:06:
Diablo met een controller? Moet niet gekker worden. Echt een top spel, honderden uren in zitten. Maar dat is en blijft een uitgesproken PC Game.
Ben ik het niet mee eens. Diablo is ook echt een top console-game.
Het is, als je de PC versie gewend bent, even wennen, maar uiteindelijk werkt het hartstikke goed. Tel daarbij op dat je op de console ook couch coop kan spelen maakt dit voor mij een leukere versie.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Droogte van triple aaa is er wel op zich, maar mis het niet. Waar ik me heel erg aan irriteer is dat ms. Pacman nog steeds niet op de Switch is.

Echt onbegrijpelijk. Galaxian hetzelfde.

En hunker ook naar de flipgrip.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 29-10-2018 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 18:58

Ulti23

Quality Time

Hoe zit het eigenlijk met D3 en online en offline spelen? Neem aan dat je alleen online seasons kan spelen, maar stel dat je een keer onderweg bent en niet online bent, is het dan niet mogelijk om seasons te spelen? Of kan dit wel, en synced deze al je voortgang weer als je online gaat? Ook als je geen seasons speelt?

Zit wel te wachten op een goeie hack and slash voor de Switch, ook ik juich D3 erg toe (reeds gepreload zelfs ;) ). Hoop wel dat ik snel kan wennen aan de controls. D3 namelijk ook op de PC geheel grijs gespeeld...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ulti23 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:18:
Hoe zit het eigenlijk met D3 en online en offline spelen? Neem aan dat je alleen online seasons kan spelen, maar stel dat je een keer onderweg bent en niet online bent, is het dan niet mogelijk om seasons te spelen? Of kan dit wel, en synced deze al je voortgang weer als je online gaat? Ook als je geen seasons speelt?

Zit wel te wachten op een goeie hack and slash voor de Switch, ook ik juich D3 erg toe (reeds gepreload zelfs ;) ). Hoop wel dat ik snel kan wennen aan de controls. D3 namelijk ook op de PC geheel grijs gespeeld...
Monster Hunter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Ulti23 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:18:

Offline kan je seasons spelen zonder NSO abo. Voor multiplayer heb je het wel nodig. Dus ja je kan seasons offline spelen!

Edit: er zijn een aantal geruchten min of meer bevestigd door betrouwbare insiders dat de kans zeer groot is op een (Smash?) Direct deze week. Het zou mogelijk ook niet de enige Direct worden deze maand.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 30-10-2018 07:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

JackAvery schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

Offline kan je seasons spelen zonder NSO abo. Voor multiplayer heb je het wel nodig. Dus ja je kan seasons offline spelen!

Edit: er zijn een aantal geruchten min of meer bevestigd door betrouwbare insiders dat de kans zeer groot is op een (Smash?) Direct deze week. Het zou mogelijk ook niet de enige Direct worden deze maand.
Niet de enige deze maand? Dan worden ze nog druk ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Nintendo's kwartaalcijfers zijn vandaag gereleased (zie ook nieuws: Nintendo leverde in afgelopen halfjaar bijna twee keer zoveel Switch-...). Een paar highlights:

- Switch heeft de GameCube ingehaald, met nu respectievelijk 22.86 miljoen en 21.74 miljoen verscheepte exemplaren
- De Switch SKU van BOTW is de kaap van 10 miljoen voorbij en is daarmee de bestverkochte Zelda SKU ooit.
- Er is nog steeds een algemene trend van Nintendo 'evergreen' sales wat software betreft: Mario Kart 8 zit nu aan 11.71 miljoen exemplaren, Super Mario Oddysey aan 12.17 miljoen. Ook andere first party zoals DKCR Tropical Freeze (1.67m), Xenoblade 2 (1.53m), Mario Tennis Ace (2.16m) en Kirby (2.1m) blijven verkopen.
- Het aandeel digitale sales vertegenwoordigde 26% van totale verkopen dit kwartaal.

Het zal interessant worden om te zien of Switch die voorspelde 20 miljoen haalt dit fiscale jaar. Persoonlijk denk ik dat het lastig gaat worden, we zullen zien wat de vakantieperiode brengt.
Thrace Grumble schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

Niet de enige deze maand? Dan worden ze nog druk ;)
Natuurlijk eerst zien dan geloven, maar als er twee directs zijn dan zou ik inzetten op een indies en een Smash direct. Nintendo zelf heeft niet veel nieuws te tonen (dat nog niet getoond is) tot 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:40
JackAvery schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:53:
- Er is nog steeds een algemene trend van Nintendo 'evergreen' sales wat software betreft: Mario Kart 8 zit nu aan 11.71 miljoen exemplaren, Super Mario Oddysey aan 12.17 miljoen. Ook andere first party zoals DKCR Tropical Freeze (1.67m), Xenoblade 2 (1.53m), Mario Tennis Ace (2.16m) en Kirby (2.1m) blijven verkopen.
Nintendo kent haar klant :+ Uiteraard is ook Mario Party gekocht. Op naar januari voor Super Mario Bros.

Take our money, please :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ok dus ik begrijp uit deze thread, dat als ik de switch haal met pokemon lets go... ik niet online kan tenzij ik een betaalde pas koop?, kan iemand dit bevestigen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@DragonChaser Als er online in zit, dan zal dat met grote zekerheid zo zijn. Er zijn maar weinig spellen (dacht alleen Fortnite?) die online kunnen zonder abo op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
En confirmed voor 15:00, bijna 40 minuten lang:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/45163613_928221084055545_759649182016339968_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent-frt3-2.xx&oh=687d177c112c457843e0714e21406856&oe=5C7BC2C9

Edit: na de Direct volgt nog een Treehouse Live volgens Nintendo of America:
Keep watching after the Nintendo Direct for a Nintendo Treehouse: Live presentation. It will feature live gameplay of Super Smash Bros. Ultimate, Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee!, Yoshi’s Crafted World, and Diablo III: Eternal Edition.
@DragonChaser , voor online battles (?) en online trading ga je inderdaad NSO nodig hebben. Het online component gaat wel redelijk basic zijn in tegenstelling tot Gen 7 en de geplande 2019 game.

[ Voor 35% gewijzigd door JackAvery op 30-10-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ok thanks guys, dan schaf ik de switch niet aan. Is het gewoon niet waard voor mij dan, normaal altijd met kerst een nitendo gehaald met pokemon. Maar voor de rest nooit meer gedaan dan alleen pokemon uit nostalgie. Na kerst zal ik waarschijnlijk een uurtje of twee per maand spelen, dus voor mij is het niet waard.

Heb reeds PokeMMO ontdekt en er is ook een android versie nu, daar mn nostalgie halen dus deze kerst. Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:30

StrongArmLance

Endless flow

DragonChaser schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:22:
Ok thanks guys, dan schaf ik de switch niet aan. Is het gewoon niet waard voor mij dan, normaal altijd met kerst een nitendo gehaald met pokemon. Maar voor de rest nooit meer gedaan dan alleen pokemon uit nostalgie. Na kerst zal ik waarschijnlijk een uurtje of twee per maand spelen, dus voor mij is het niet waard.

Heb reeds PokeMMO ontdekt en er is ook een android versie nu, daar mn nostalgie halen dus deze kerst. Cheers
De betaalde pas is wel slechts 20 euro per jaar (iets meer dan een euro per maand). Dus op de aankoop van een Switch valt dat nogal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
StrongArmLance schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

De betaalde pas is wel slechts 20 euro per jaar (iets meer dan een euro per maand). Dus op de aankoop van een Switch valt dat nogal weg.
Toch heb ik er zelf ook wel moeite mee, het is bij ms en sony veel duurder, maar daar krijg je maandelijk ook games voor terug. Eigenlijk doe ik het zelf vooral daarvoor en ook online kunnen spelen is dan mooi meegenomen :P

Met de nes games ben ik (ondanks dat ik een retro fan ben) toch wat minder happy. Dus tot er een game komt die ik en online en op switch wil spelen hou ik mijn geld ook in mijn zak

Als ze nou elke maand 1x nes,1xsnes1xn4,1xcube game en wellicht vanwege portable mode ook een gba/ds game zouden aanbieden, dan zou ik het al heel anders vinden.

Verder weet ik nog steeds niet 100% zeker hou het zit met rouleren, maar bij ms/sony betekent een game 'kopen' in de plus of gwg dat je hem (zolang je lid bent dan met current gen) ook kan spelen, ik dacht dat je bij nintendo dus steeds een wisselend aanbod heb, ook al blijf je lid...? Dat helpt ook niet.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is vooral absurd hoe nintendo hier met zijn pet naar werpt waardoor enkel de meest passionele fans hier geld aan gaan geven, terwijl ze een gigantische library over verschillende generaties hebben, waar ik best wel een abo voor zou overwegen.

Ik heb zelf geen xbox of ps4, maar ik kan absoluut de appeal wel zien van het maandelijks betalen van een klein bedrag zodat je niet om de zoveel tijd 60 (of was het niet 70 bij consolegames tegenwoordig?) euro moet lappen. Hell, heb nog tijdlang gold gehad op mijn 360, terwijl ik amper online speelde (behalve SF4, die dan weer zeer slecht voor mijn bloeddruk was). Voor NES games? Misschien wel eens leuk om eenmalig op te starten, maar meer niet.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 30-10-2018 16:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
Die Nes games doen me ook niks en ik vind het nog steeds zeer klantonvriendelijk dat ze de enige manier om je saves te backuppen achter een paywall zetten. En dan heb ik het nog niet eens over het aantal games dat je helemaal niet kan backuppen.

Die online direct waar ze zo grappig laten zien hoe risicovol het is om niet je savegames te backuppen is bij mij echt in het verkeerde keelgat geslagen. Tot dat moment had ik een heel neutraal gevoel bij Nintendo, maar nu een stuk negatiever. Voor het eerst sinds mijn tienerjaren (toen ik voor mijn gevoel weinig te besteden had :+ ) denk ik weer over een gehackte console na om iig mijn saves veilig te stellen, want online gamen doe ik hoe dan ook niet op de Switch en €20 voor saves backuppen vind ik gewoon onzin. Puur mijn mening en gevoel bij deze online dienst.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 30-10-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

StrongArmLance schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Ik heb het zelf wel gedaan, omdat ik anders niks meer aan mijn Splatoon2 zou hebben.. en die was niet gratis.

Maar Fortnite, Pinball FX3, Arena of Valor etc.etc.. alles wat ik online speel, heb ik dat abbo niet voor nodig..
NES games zijn wel geinig maar werken best slecht (veel lag en de controls...), cloud backup zal me een worst zijn (had liever gehad dat updates & saves op de cartridge konden - dat was tenminste nog is innovatief)...

En hoewel de stad waar ik woon 1x naar de kroeg mij een 3voud aan die 20 euro per jaar kost, vraag ik mij toch af waar ik nu eigenlijk aan heb lopen betalen :P

Ik snap nu waarom V&A ineens vol met Splatoon2 games staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Sagat schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Toch heb ik er zelf ook wel moeite mee, het is bij ms en sony veel duurder, maar daar krijg je maandelijk ook games voor terug. Eigenlijk doe ik het zelf vooral daarvoor en ook online kunnen spelen is dan mooi meegenomen :P
Ik zeg niet dat het het waard is, maar vooral dat het niet zoveel kost. Waarom ze dit geld moeten vragen terwijl er in feite niets veranderd is behalve de Save Back-Ups? Geen idee. Al moet ik zeggen dat ik me met mijn 7-day trial wel vermaakt heb. Ben alleen niet tot aankoop overgegaan, ik heb geen Splatoon en de meeste Nintendo games zijn veel leuker met vrienden dan anoniem online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
StrongArmLance schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:05:
[...]

Ik zeg niet dat het het waard is, maar vooral dat het niet zoveel kost. Waarom ze dit geld moeten vragen terwijl er in feite niets veranderd is behalve de Save Back-Ups? Geen idee. Al moet ik zeggen dat ik me met mijn 7-day trial wel vermaakt heb. Ben alleen niet tot aankoop overgegaan, ik heb geen Splatoon en de meeste Nintendo games zijn veel leuker met vrienden dan anoniem online.
Natuurlijk krijg je er games voor terug. De NES games.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Wat Switch Online betreft: met een familieabo betaal ik momenteel 4 euro en een beetje per jaar. Dit is een peuenschil. Hiervoor krijg ik cloud backups, wat NES games die ik een paar keer speel met de familie, en kan ik straks Smash, Pokemon, en eventueel online Splatoon blijven spelen met vrienden en familie. Trouwens erg leuk om SMB3 online te kunnen spelen :)

Ik ga gerust akkoord met sommige opmerkingen hier dat Nintendo soms klantonvriendelijke beslissingen heeft genomen, maar aan die prijs kan ik moeilijk nee zeggen. Over een jaar evalueer ik wel weer hoe NSO veranderd is en of het de moeite blijft of niet. Maar die cloud saves...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Heb geen moeite met het betalen voor NSO. Cloud saves, zo nu en dan een NES game,

en...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vn9GXJv.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

JackAvery schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:25:
Wat Switch Online betreft: met een familieabo betaal ik momenteel 4 euro en een beetje per jaar. Dit is een peuenschil.
Ja voor 4 euro had ik het wel prima gevonden. Maar op geen enkel fora (ook hier nietwat ik persoonlijk erg flauw vind) is het makkelijk en/of toegestaan om fatsoenlijk een groep samen te stellen. En via marktoplichtersplaats kan het eventueel, maar dan ben ik wellicht 4euro + nog een keer die 20 kwijt :z

Dus om een mening over NSO bij te stellen op 4 euro vind ik niet helemaal eerlijk. Als je er toch 20 euro voor had betaald, had je het dan überhaupt gedaan / was het je dat waard?

Ik hoop oprecht dat of alle gratis online zaken ook achter de paywall gaan (al is dat nu alleen maar omdat ik betaald heb) of dat ze het opschorten na tijdje en mensen compenseren die het toch hadden afgesloten. Dat is nu eigenlijk mijn standpunt.

Voor bijv iets meer dan die 20 euro kan ik nu 50 Sega classics kopen (wat ik waarschijnlijk ook ga doen, streets of rage!! mijn jeugd :9 ) Dan valt die NES classics alweer in het niks ...
Afbeeldingslocatie: https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/S/SEGA/SEGA-Megadrive-Classics-PS4-XONE/SEGA-Mega-Drive-Classic-Switch.jpg?v=apqWwYtjdEK9tFWbxfJxuQ&Type=Large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Zolang ze geen fatsoenlijke voice chat en party options erin doen weiger ik om te betalen voor online. Die app gebruikt toch niemand..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Daniel. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:22:
[...]

Natuurlijk krijg je er games voor terug. De NES games.
Oeps, dat moest er bij staan; ik heb me met die trial vermaakt ook door de NES games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
CT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:56:
[...]

Ja voor 4 euro had ik het wel prima gevonden. Maar op geen enkel fora (ook hier nietwat ik persoonlijk erg flauw vind) is het makkelijk en/of toegestaan om fatsoenlijk een groep samen te stellen. En via marktoplichtersplaats kan het eventueel, maar dan ben ik wellicht 4euro + nog een keer die 20 kwijt :z
Ik heb een familieabo vol gekregen met enkel mensen die ik persoonlijk ken hoor :) Als je het afsluit met 2-3 personen betaal je al heel vlug minder dan de helft per jaar. Anyway, spijtig natuurlijk als je geen kennissen met een Switch hebt.
Dus om een mening over NSO bij te stellen op 4 euro vind ik niet helemaal eerlijk. Als je er toch 20 euro voor had betaald, had je het dan überhaupt gedaan / was het je dat waard?
Is het niet eerlijk dat Nintendo de optie geeft tot een groepsabonnement en ik er gebruik van maak? ;)

Om op je vraag te antwoorden: 20 euro, ofwel 1.67 euro per maand (minder dan een pintje) voor cloud saves? Vind ik best redelijk ja. Je krijg minder features dan bij de concurrentie, maar je betaalt ook veel minder. Toegegeven, ik ben ook geen fan van het "betaal voor online toegang" principe, dus ik zou misschien twijfelen als er echt niks is dat ik online wil spelen. Nu zie ik online als een bonus bij de cloud saves - een service die daadwerkelijk ook geld kost om te onderhouden.
Ik hoop oprecht dat of alle gratis online zaken ook achter de paywall gaan (al is dat nu alleen maar omdat ik betaald heb) of dat ze het opschorten na tijdje en mensen compenseren die het toch hadden afgesloten. Dat is nu eigenlijk mijn standpunt.
Alles achter de paywall gaat nooit gebeuren, en dat vind ik ook absoluut niet nodig. F2P developers mogen ook hun brood verdienen.

Leuk nieuws van die SEGA compilatie trouwens. I guess dat de Ages serie meer features toevoegt, terwijl dit directe ports zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-10-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
CT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:56:
Voor bijv iets meer dan die 20 euro kan ik nu 50 Sega classics kopen (wat ik waarschijnlijk ook ga doen, streets of rage!! mijn jeugd :9 ) Dan valt die NES classics alweer in het niks ...
[Afbeelding]
Ik vraag me waarom Sega zo'n collectie uitbrengt met Sonic 1 erin, terwijl ze al in de eShop Sonic 1 losverkopen (Sega Ages label)... 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Die Genesis collectie is echt een vreselijke collectie aan slechte emulatie, geef dan je geld uit aan een paar Sega AGES games waar tenminste aandacht is geschonken aan zo weinig mogelijk input lag en geen vage sound distortions (check youtube).

NSO is trouwens 15 euro in de Zuid-Afrikaanse eShop als je geen zin hebt om een Family abo te delen en 20 euro te duur vindt :)
CT schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 17:15:
[...]
NES games zijn wel geinig maar werken best slecht (veel lag en de controls...), cloud backup zal me een worst zijn (had liever gehad dat updates & saves op de cartridge konden - dat was tenminste nog is innovatief)...
Naar mijn weten is er geen of te verwaarlozen (input) lag op de NSO NES games, dus alles wat je merkt was ook als zodanig aanwezig op het origineel. Volgens testen is het ongeveer gelijk aan Nintendo's eigen NES Classic/Mini emulator, oftewel top notch.

[ Voor 64% gewijzigd door C0nscious op 30-10-2018 22:53 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik zit nog een beetje te twijfelen over NSO. De NES games maken me nog niets uit, online spelen die ik niet en ook de cloud saves maken me minder uit.
Wat me wel uitmaakt: met wat vrienden spelen we bijna wekelijks Rocket League offline samen. Waar je eerst kon levelen en dingen kon unlocken, werkt dat niet meer. Het maakte het spelletje toch een fractie leuker.
Ik vind het alleen zo wat om voor zo iets enorm kleins een familie abonnement te nemen (want we spreken met z'n 4en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik heb NSO maar op mijn kerstverlanglijstje staan ;) want weet niet of ik er veel gebruik van ga maken.
Mijn Switch is al een tijdje aan het stof happen en dat komt voornamelijk doordat ik te lui ben.
Als ik mij verveel, zoek ik eerder op mijn game PC een game op die ik wil gaan spelen, dan dat ik aan een console denk.

ben wel benieuwd naar Let's Go Pokemon, hoewel ik nog steeds niet begrijp hoe je pokemons sterker maakt.
Ik zie gevechten met Gyms en trainers, maar bij een wild pokemon zie ik alleen maar het vangen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Laatst online: 17:02
Pykow schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:36:
ben wel benieuwd naar Let's Go Pokemon, hoewel ik nog steeds niet begrijp hoe je pokemons sterker maakt.
Ik zie gevechten met Gyms en trainers, maar bij een wild pokemon zie ik alleen maar het vangen.
Je krijgt exp door Pokémon te vangen, alle Pokémon in je party krijgen dan wat exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Linkje3 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:12:
[...]
Je krijgt exp door Pokémon te vangen, alle Pokémon in je party krijgen dan wat exp.
Dan zit je straks met 80x dezelfde pokemon omdat je exp wilt verzamelen.
Dat is wel slecht

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Laatst online: 17:02
Pykow schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:29:
[...]

Dan zit je straks met 80x dezelfde pokemon omdat je exp wilt verzamelen.
Dat is wel slecht
Net zoals in Pokémon Go, waar je traint door zo veel mogelijk Pokémon te vangen. Deze game is niet voor niets geïnspireerd door Pokémon Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
C0nscious schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:47:
Die Genesis collectie is echt een vreselijke collectie aan slechte emulatie, geef dan je geld uit aan een paar Sega AGES games waar tenminste aandacht is geschonken aan zo weinig mogelijk input lag en geen vage sound distortions (check youtube).
Alleen de switch versie of ook anderen? Ik heb destijds wel wat reviews bekeken en dit komt niet bekend voor maar dat ging dan met name over de ps4 versie.

Ik heb de x360 megadrive collectie en vind die best leuk en voor zover ik weet ook geen emulatie issues, grootste reden voor mij om het niet nogmaals te kopen is omdat je tov van die versie maar wat 6-8 extra games krijgt ofzo?
NSO is trouwens 15 euro in de Zuid-Afrikaanse eShop als je geen zin hebt om een Family abo te delen en 20 euro te duur vindt :)
[...]
Naar mijn weten is er geen of te verwaarlozen (input) lag op de NSO NES games, dus alles wat je merkt was ook als zodanig aanwezig op het origineel. Volgens testen is het ongeveer gelijk aan Nintendo's eigen NES Classic/Mini emulator, oftewel top notch.
15 euro is, haha toch wel intressant, dat zou ik dan eerder doen dan moeilijk met tweakers ronselen.
Maar momenteel geen games die ik online wil spelen, net als iemand anders al aangaf vind ik het leuker om ninty games lekker couch co-op te doen.
Kasparov schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:18:
Ik zit nog een beetje te twijfelen over NSO. De NES games maken me nog niets uit, online spelen die ik niet en ook de cloud saves maken me minder uit.
Wat me wel uitmaakt: met wat vrienden spelen we bijna wekelijks Rocket League offline samen. Waar je eerst kon levelen en dingen kon unlocken, werkt dat niet meer. Het maakte het spelletje toch een fractie leuker.
Ik vind het alleen zo wat om voor zo iets enorm kleins een familie abonnement te nemen (want we spreken met z'n 4en).
Mjah, als ik al 3 anderen had, met een game die ik regelmatig speel dan had ik wel die 4 euro betaald denk ik. Ik moet toegeven dat dit wel een enorm strakke prijs is.

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 31-10-2018 10:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Linkje3 Dan laat je ze weer vrij oid. Maar verslaan in Pokemon is anders als in Pokemon Go.
Weet alleen niet zeker of ze in Let's Go gebruik maken van het oude systeem of het Go systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Laatst online: 07-11-2023
Katmi schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 20:35:
Is de Switch console eigenlijk regiovrij ? want op eGlobal staat ie 267 euro.
Zou zeggen hou ook mediamarkt oulet in de gaten: https://outlet.mediamarkt...muziek/consoles/consoles- Kan je meestal voor 255 euro een console inclusief 2 garantie en alleen een doos die open is geweest kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
Diablo 3 update: so far so good. Even wennen aan de controls, maar ziet er gelikt uit en speelt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 18:48
sderooij schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:31:
Diablo 3 update: so far so good. Even wennen aan de controls, maar ziet er gelikt uit en speelt goed :)
Ben benieuwd hoe druk het online zal gaan worden.
Zelf twijfel ik enorm. Heel veel Diablo 2 gespeeld vroeger en Diablo 3 kon mijn pc niet aan, die heb ik dus nooit gespeeld. Maar met Pokémon over iets meer dan 2 weken. Hmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 18:58

Ulti23

Quality Time

?

Kun je die al spelen dan? As. vrijdag toch pas?

[ Voor 4% gewijzigd door Ulti23 op 31-10-2018 19:21 ]

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Ulti23 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:20:
[...]

?

Kun je die al spelen dan? As. vrijdag toch pas?
vanmiddag opgehaald bij mijn speciaalzaak - bmmgames :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Nice hoe heb je hem al gekregen ? Sorry zie dat je het bij je speciaal zaak gehaald hebt :)
Ik heb mediamarkt hier nog geprobeerd, maar die wilden hem echt niet eerder verkopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Odysseus87 op 01-11-2018 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
wPlayNL schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:57:
[...]

Ben benieuwd hoe druk het online zal gaan worden.
Zelf twijfel ik enorm. Heel veel Diablo 2 gespeeld vroeger en Diablo 3 kon mijn pc niet aan, die heb ik dus nooit gespeeld. Maar met Pokémon over iets meer dan 2 weken. Hmmmm.
Ben zelf een fanatieke casual diablo speler, oftewel ik doe niet aan powerlevellen, multiplayer seasons stuff, niet alle fora afstruinen voor optimale builds, gewoon lekker mobs hakken, loot pakken en lol hebben en in mijn eentje de wereld redden van diablo. Ik vind het een heerlijke game reeks, die af en toe wel wat grindy word natuurlijk. als je d2 gespeeld heb weet je dit.

Ik vind deel 3 zelf, in de huidige vorm heerlijk wegspelen, gisteren toevallig nog even gespeeld op ps4, de game is kanshebber om mijn eerste platinum te worden (maar dan moet ik nog wel hoop grinden :+ )

Het is natuurlijk ook een heerlijk game om in de trein/onderweg etc te spelen, makkelijk pick up and play.

Dus ik zou zeggen gewoon doen. Wel voetnoot, sommige hardcore d2 spelers vinden die game beter.....tjsa.....maar betekent imho niet dat deze game niet ook leuk kan zijn. En op de switch is geen d2 dus, go for it

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:55:
[...]
Dus ik zou zeggen gewoon doen. Wel voetnoot, sommige hardcore d2 spelers vinden die game beter.....tjsa.....maar betekent imho niet dat deze game niet ook leuk kan zijn. En op de switch is geen d2 dus, go for it
Hardcore D2LOD speler hier! :P Diablo III op de console is dus juist waar het tot zijn recht komt. Ik vind de game (op de PC en na letterlijk honderden uren gespeeld te hebben) absoluut geen volwaardige opvolger in de reeks. Maar dat heeft mede te maken met het feit dat de game wat simpeler is gemaakt. Op de console is dit juist weer prettig. Ik heb hem zelf niet, maar voordat de console releases er waren was dit al duidelijk :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga Diablo kopen maar is hij vandaag al overal verkrijgbaar of doet men weer moeilijk terwijl de game al wel in het magazijn ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:34
Baelrog schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:42:
[...]

Ik heb mediamarkt hier nog geprobeerd, maar die wilden hem echt niet eerder verkopen.
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:23:
Ik ga Diablo kopen maar is hij vandaag al overal verkrijgbaar of doet men weer moeilijk terwijl de game al wel in het magazijn ligt?
Mediamarkt in Duitsland lag hij dinsdag al in het schap. Blijf het jammer vinden dat uitgevers (en daardoor veel winkels) zo halsstarrig vasthouden aan zo'n datum. Oh well, het is nou eenmaal zo.
Ik denk dat er her en der wel Nederlandse winkel zijn die hem vandaag al in de schappen legt.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Vind het spijtig dat Diablo 3 voorlopig hier niet aangeschaft gaat worden, maar ik kijk uit naar de ervaringen van anderen in lokale coop op hogere GR levels. Benieuwd of de FPS ook daar zich goed houdt.

Trouwens, de westerse release van Dragon Quest Builders 2 is ondertussen bevestigd in de financiële statements van Nintendo. Nintendo wordt de publisher voor de Switch versie van het spel buiten Japan.

Alvast een link naar de Direct van deze middag:
[YouTube: Super Smash Bros. Ultimate Direct – 1 november 2018]

[ Voor 18% gewijzigd door JackAvery op 01-11-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:50

-ET-

Phone Home

hier D3 alvast gepreload. wel vervelend dat we met de preload wel tot morgen moeten wachten terwijl de fysieke versie al speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Het zit heel erg te jeuken om de Diablo 3 niet zelf al te kopen.. Had moet nadenken bij het opstellen van mijn verjaardag wenslijst dat ik nog 3 tot 15 dagen* moet wachten of ik hem überhaupt krijg. >:)

Familie/schoonfamilie en vrienden was niet te combineren helaas.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
Direct is begonnen!

[ Voor 75% gewijzigd door rudyman85 op 01-11-2018 15:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
spoiler:
Ken, Incineroar en Pirahna Plant
confirmed Spirits mode doet me denken aan een veel uitgebreidere versie van Melee's Challenge mode, ga ik veel plezier aan beleven :D Smash World lijkt me ook wel een leuke feature. En tenslotte de hele adventure mode die ze op het einde kort toonden...

Yup, Smash hype.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 01-11-2018 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Naja, dan was de ' grinch' leak dus een nepperd. Benieuwd wie de 5 DLC characters gaan worden. Zal me niet verbazen als Sakurai daar weer wat verrassingen heeft klaarstaan enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:48

Megalodon86

Enzyme X

Ik vind ze wel erg duur... 74 stuks in het hele spel voor 60 euro en dan 30 euro (?) voor 5 extra? Dan moeten het haast wel licentie-technisch-lastige characters zijn toch?! Of gewoon ordinaire cashgrap, dat kan ook. Maar uitgaande van het eerste; anime helden als Goku en Naruto misschien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

plus 5 stages en een zooi muziek he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ja oké, maar het originele spel heeft ook al meer dan 100 stages. De verhouding klopt niet echt als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Megalodon86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:00:
Ik vind ze wel erg duur... 74 stuks in het hele spel voor 60 euro en dan 30 euro (?) voor 5 extra? Dan moeten het haast wel licentie-technisch-lastige characters zijn toch?! Of gewoon ordinaire cashgrap, dat kan ook. Maar uitgaande van het eerste; anime helden als Goku en Naruto misschien?!
Het is vrij veel werk (lees duur) om een volledig nieuw karakter te developen in dit genre. Zoals CyBeR zegt, in dit geval krijg je een karakter + stage + muziek. 6 euro of 25 voor de pass vind ik vrij redelijk daarvoor. Ik snap je punt verder wel, maar het is eigenlijk een vrij oneerlijke vergelijking gezien de belachelijk grote hoeveelheid content die je hier voor 60 euro krijgt.

Maar gelukkig is DLC optioneel, en kan je die season pass ook nog kopen nadat alle DLC aangekondigd is. Wachten dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
Ja ik zal er waarschijnlijk ook op wachten maar als er 1 leuke character bij zit die aangekondigd wordt dan zal ik waarschijnlijk ook gewoon de pass halen in plaats van losse characters.

Al met al vond ik de direct niet zo heel slecht. Ze hebben zeker voldoende content laten zien en het laat ook echt zien dat je voor 60 euro BELACHELIJK veel content krijgt in deze Smash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Ja dat is ook zo, daarom lijkt die DLC ook zo duur in mijn ogen, het spel zelf is al zéér compleet. En ik zie dit ook wel als een enorme systemseller voor Nintendo de komende feestdagen, meer nog dan de Pokémon Let's Go versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Smash Bros is trouwens 14,64651 GB groot!
https://www.nintendo.be/n...ros-Ultimate-1395713.html

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Megalodon86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:22:
Ja dat is ook zo, daarom lijkt die DLC ook zo duur in mijn ogen, het spel zelf is al zéér compleet. En ik zie dit ook wel als een enorme systemseller voor Nintendo de komende feestdagen, meer nog dan de Pokémon Let's Go versies.
Kijk voor de grap is wat de character passes voor street fighter 5 kosten. Dan kan je dit nog steeds duur vinden, dat is je goed recht, maar het kan dus nog veul erger :) of eigenlijk :'(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sagat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:50:
[...]

Kijk voor de grap is wat de character passes voor street fighter 5 kosten. Dan kan je dit nog steeds duur vinden, dat is je goed recht, maar het kan dus nog veul erger :) of eigenlijk :'(
Het zijn bij Smash vooral ook gewoon meer dan alleen de karakters. Het is het karakter, diens signature stage en een adaptatie van de bij het karakter passende muziek.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Diablo 3 Loot Goblin amiibo aangekondigd, lanceert in december:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dq7qq7rXQAAg4bJ.jpg:large

Stiekem is dit een repaint van een Blizzard Treasure Goblin figurine, met een NFC chip...

En gezien ik nu toch over Amiibo bezig ben:

- Ridley, Wolf en Inkling komen op 7 december tegelijkertijd met het spel uit.
- De Piranha Plant Amiibo is gepland (see what I did there) voor 15 februari. Hetzelfde geldt voor K.Rool en Ice Climbers.
- Isabelle, Pichu, Young Link, Daisy en Ken hebben nog geen datum. Verwacht ze dus in 2019.

En Nintendo vvermeldde in hun aandeelhouderspresentatie dat er reeds meer dan 50 miljoen Amiibo verkocht zijn tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Hoe zit het nou met die piranha plant unlock? Moet je hem pre-orderen of gewoon als je hem day-one koopt en registreert is het goed?

Die character is echt sick

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Die Amiibo voor Diablo ga ik halen. Het spel zelf niet, maar de Amiibo wel. Net als de 2019 Amiibo zoals piranha plant voor Smash. Ook het spel ga ik niet halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tiwazz schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:44:
Hoe zit het nou met die piranha plant unlock? Moet je hem pre-orderen of gewoon als je hem day-one koopt en registreert is het goed?

Die character is echt sick
Mag ook later:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/340203438002405376/507622718028382223/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:19
Bedankt!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:29:
Ik verheug me nu al om Smash in het Duits en Nederlands te spelen.

Lag al praktisch dubbel toen er "Dorpsbewoner!" werdt omgeroepen.
Niet zo hard als ik moest lachen toen de vertalingen 'by popular demand' waren. Games in het Nederlands is het sufste wat er is, een hele generatie spreekt Engels dankzij games.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
En wat vinden we van de nieuwe Kirby game?

spoiler:
World of Light Japanese name, 灯火の星, can be read backwards as "Hoshi no Kabi". That's Hoshi no Kirby. Sakurai literally named the story mode of Smash Ultimate after Kirby's Dream Land original title. HE NAMED IT AFTER KIRBY

(van YouTube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:26:
[...]

Niet zo hard als ik moest lachen toen de vertalingen 'by popular demand' waren. Games in het Nederlands is het sufste wat er is, een hele generatie spreekt Engels dankzij games.
Ik speel als volwassene graag spellen in het Nederlands ondanks dat ik het Engels prima beheers. Ik hecht veel waarde aan de Nederlandse cultuur en dus ook taal. Meer spellen met een goede Nederlandse vertaling zijn mijn inziens gewenst. Tegenwoordig is het technisch prima mogelijk om een spel met meerdere talen te ondersteunen zodat een ieder zelf kan kiezen in welke taal hij/zij wil aanhoren/lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:25:
Ik hecht veelwaarde aan de Nederlandse cultuur en dus ook taal.
Zo jammer, dit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een telefoon is niet het handigst om mee te typen. Desalniettemin is de boodschap duidelijk lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:36:
[...]

Een telefoon is niet het handigst om mee te typen. Desalniettemin is de boodschap duidelijk lijkt mij.
Het is alleen wat ironisch dat je de typfout maakt juist in de regel waarin je meldt veel waarde te hechten aan de Nederlandse taal. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
RayNbow schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:38:
[...]

Het is alleen wat ironisch dat je de typfout maakt juist in de regel waarin je meldt veel waarde te hechten aan de Nederlandse taal. :p
Ironie daar houden wij van.

Maar wat vonden jullie van de world of light trailer op het einde met als extra verassing de zang bij het Smash Ultimate theme? Ik vond het persoonlijk erg gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Vraag me af of je die DLC ook unlocked met de Amiibo van Piranha Plant.
Ga het spel voorlopig toch niet kopen omdat ik het te weinig speel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
Gisteren was er behalve de Smash direct (met deze cinematic voor de nieuwe 'Adventure' mode Hope of Light) ook nog een Treehouse te bekijken. Nintendo toonde in de livestream meer Smash (focus op wat nieuwkomers zoals K.Rool en Incineroar), Diablo 3 (Torment V gameplay), Pokemon Let's Go en *drumrolls* meer Yoshi gameplay !

Spel ziet er een stuk meer afgewerkt uit nu, erg mooi. Het is me voor het eerst ook meer duidelijk hoe de voor- en achterkant van de levels gaan werken. Lijkt me dat deze goed gaat scoren :)

Ook leuk: Grim Fandango Remastered is gisteren op Switch gereleased. Coole game voor zij die m nog niet gespeeld hebben.
RayNbow schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:16:
En wat vinden we van de nieuwe Kirby game?

spoiler:
World of Light Japanese name, 灯火の星, can be read backwards as "Hoshi no Kabi". That's Hoshi no Kirby. Sakurai literally named the story mode of Smash Ultimate after Kirby's Dream Land original title. HE NAMED IT AFTER KIRBY

(van YouTube)
:+ Een beetje de grenzen van taal opgezocht daar (as in dit zou nooit voorkomen), but I'll allow it ;p

[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 02-11-2018 09:05 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.