"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Mercedessen
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
het slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt. je kan vinden over de prijs wat je wilt maar er zit een adapter (30 euro) een hdmi kabel en een dock in. en dat is niet alleen plastic daar zit ook elektronica in. maar vooral lekker makkelijk modder gooien zoVegetto schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:14:
[...]
Belachelijk dat ze 100 euro vragen voor een stukje plastic, zelf zou ik ook graag een tweede dock nemen maar vind het echt te duur, nu maar hdmi switch besteld en lange kabel..
ik vind zelf een extra dock ook redelijk prijzig verder.
Nou, voor 100 euro..... ik bedoel, het is niet een apart apparaat waarbij nog ontwikkelingskosten gelden. Hetzelfde ding zit gewoon bij de Switch bijgesloten. Tuurlijk zit er wat electronica in. Niet heel veel trouwens.. en het is voornamelijk doorlussen van wat er uit de Switch komt naar die HDMI-kabel.Sokkeh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:10:
[...]
het slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt. je kan vinden over de prijs wat je wilt maar er zit een adapter (30 euro) een hdmi kabel en een dock in. en dat is niet alleen plastic daar zit ook elektronica in. maar vooral lekker makkelijk modder gooien zo
Het is wel enórm veel geld voor wat het feitelijk is. Ja de adapter is super hoor, daar niet van. De HDMI kabel is prima maar dat zijn de meesten wel. Het blijft heel veel geld.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
ben ik het volledig mee eens, reageerde meer op het commentaar: "100 euro voor een stukje plastic Q_Q"DigitalExcorcist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:14:
[...]
Nou, voor 100 euro..... ik bedoel, het is niet een apart apparaat waarbij nog ontwikkelingskosten gelden. Hetzelfde ding zit gewoon bij de Switch bijgesloten. Tuurlijk zit er wat electronica in. Niet heel veel trouwens.. en het is voornamelijk doorlussen van wat er uit de Switch komt naar die HDMI-kabel.
Het is wel enórm veel geld voor wat het feitelijk is. Ja de adapter is super hoor, daar niet van. De HDMI kabel is prima maar dat zijn de meesten wel. Het blijft heel veel geld.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nu vind ik het zelf ook te duur (helemaal omdat ik er geen nodig heb), maar de huidige prijs van een dock is niet zo extreem hoog als men zou denken.Sokkeh schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:10:
[...]
het slaat natuurlijk nergens op wat je nu zegt. je kan vinden over de prijs wat je wilt maar er zit een adapter (30 euro) een hdmi kabel en een dock in. en dat is niet alleen plastic daar zit ook elektronica in. maar vooral lekker makkelijk modder gooien zo
De voeding is 39 euro los (hier zou ik niet snel op besparen).
Een vergelijkbare HDMI kabel los is ongeveer 7~15 euro.
Een vergelijkbare USB hub met HDMI output zijn verkrijgbaar van 25 euro.
Dat brengt het totaal op ongeveer 72~80 euro.
Dus dan is er nog een restant van 18~10 euro over.
Gezien het bekend is dat Nintendo op de Switch zelf (de tablet+joycons) maar een hele kleine winstmarge heeft is het niet vreemd dat ze het ergens anders vandaan halen.
PS: Vroeger maakte Nintendo/Sony/Microsoft/Sega geen winst op het verkoop van consoles en moest je voor elke game die je als ontwikkelaar verkocht licentie betalen aan de hardware maker, maar dat lijkt tegenwoordig niet meer nodig te zijn.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Haal anders een travel dock (Coov 350 heb ik zelf geloof ik) met originele lader. Ben je 3 a 4 tientjes klaar.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:14:
[...]
Nou, voor 100 euro..... ik bedoel, het is niet een apart apparaat waarbij nog ontwikkelingskosten gelden. Hetzelfde ding zit gewoon bij de Switch bijgesloten. Tuurlijk zit er wat electronica in. Niet heel veel trouwens.. en het is voornamelijk doorlussen van wat er uit de Switch komt naar die HDMI-kabel.
PSN & XBL: Denkoyugo
https://www.bol.com/nl/p/...-bundel/9200000102941171/
Nintendo Switch Console - Mario Kart 8 Deluxe Bundel voor 329,-
http://www.xbmcfreak.nl/
Nah, geen onofficiële meuk. Zeker docks met de logica die erin zit wil nog wel eens Switches bricken. Daar is 't me te kostbaar voor allemaal.Denko schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:13:
[...]
Haal anders een travel dock (Coov 350 heb ik zelf geloof ik) met originele lader. Ben je 3 a 4 tientjes klaar.
Bij @Bol_com_games op Twitter kun je 'm vandaag winnen.Erhnam schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:32:
Is deze al voorbij gekomen?
Dan wordt het 89 euro en 99 cent gok ik zo. Ik vond het persoonlijk niet waard. Kijk anders ook of het waard is om een 2e switch te kopen, en dan alleen de console doorverkopen. (al zijn de oude een stuk meer waard om de een of andere reden)DigitalExcorcist schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:47:
[...]
Nah, geen onofficiële meuk. Zeker docks met de logica die erin zit wil nog wel eens Switches bricken. Daar is 't me te kostbaar voor allemaal.
PSN & XBL: Denkoyugo
* RayNbow heeft alleen geen idee welke game ie daarvoor zou moeten halen... 🤔
(Edit: Momenteel al Kamiko, Puyo Puyo eSports en Out Run uit de JP eShop gehaald.)
[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 14-12-2018 18:16 ]
En de dock nog niet aangeraakt, maar las dus dat het 90-100 euro kost voor een 2e dock?
Heb het zelf niet nodig een 2e, maar kwam deze wel tegen voor 76,99 op Amazon.it
https://www.amazon.it/Nin...=51M%2BJNqDcdL&ref=plSrch
Komt nog geen idee hoeveel portokosten bij, maar met code BENTORNATO5 5 euro korting
Dat kan met zijn tweeën.Erhnam schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:06:
Vraag; ik heb een switch besteld. Hierbij zit een Joy Controller set met een blauwe en rode controller. Kan je daar mee samen spelen (MarioKart)? Of moet een daarvoor een extra controller kopen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het werkt iig voor 2 spelers. Of het lekker speelt is een ander verhaal, maar iig goed genoeg.
Alleen al voor Zenn Pinball moet ik dit hebben !redrohX schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:54:
Sinds deze week heb ik de Flip Grip binnen, een accessoire die het mogelijk maakt om sommige Switch spellen in TATE mode te spelen in handheld mode. Het spel moet het dus wel ondersteunen, maar het zijn er wonderbaarlijk genoeg best een hoop ondertussen. Voornamelijk shmups zoals onderstaande game en een aantal Neo Geo ports en klassiekers.
Ik vind het in ieder geval erg ingenieus en erg tof om de games te spelen zoals ze bedoeld zijn.
[Afbeelding]
Nu 319 zelfs, misschien toch ook maar halen nuErhnam schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:32:
Is deze al voorbij gekomen?
Weet iemand hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Misschien beter fysieke games kopen i.p.v. downloadenavec_style schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:35:
Ik heb de switch bundel met mario kart gekocht als kado voor een jongen die in het buitenland woont. Ze hebben daar slecht internet en ik vraag mij af hoe het zit met het installeren van games. Ik wil in Nederland wel alvast de game installeren (en mischien ook een extra games uit de shop downloaden). Hoe doe ik dat het beste zonder mijn eigen account in te stellen (ik heb ook een switch). De jongen die de switch krijgt is nog jong en ik laat het liever aan zijn ouders over om een account voor hem aan te maken.
Weet iemand hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Bij veel is er toch een download nodigRVE_NL schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:18:
[...]
Misschien beter fysieke games kopen i.p.v. downloaden
(is dat trouwens een optie? Of werkt de code alleen op de switch waar het mee geleverd werd?)
Zo'n code is niet gebonden aan een Switch.avec_style schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:40:
(is dat trouwens een optie? Of werkt de code alleen op de switch waar het mee geleverd werd?)
Mooi voor wie graag de gamecube adapter en Switch als 1 geheel wilt hebben.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zag trouwens dat er weer een aantal nieuwe NES games zijn toegevoegd.
- Adventures of Lolo
- Ninja Gaiden
- Wario's Woods
+ twee specials:
- DR Mario The UFO Cover-up
- Metroid Ridley Battle
Ik ben wel blij met Adventures of Lolo. Was vroeger toch wel één van mijn favoriete third-party game op de NES.
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 16-12-2018 12:55 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Want?DarkChylde schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 20:52:
[...]
Bij veel is er toch een download nodig
Dat is volgens mij allemaal optioneel en helemaal niet van toepassing als je de switch nooit op het internet aan zal sluiten.
Niet altijd, bijv. LA Noire vereist een 6GB+ download voordat je überhaupt kan spelen.RVE_NL schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
Dat is volgens mij allemaal optioneel en helemaal niet van toepassing als je de switch nooit op het internet aan zal sluiten.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Simpel doch slim idee inderdaad, vond 'm ook op thingiverse, ga 'm morgen printen en is kijken hoe lekker dit werktredrohX schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:54:
Sinds deze week heb ik de Flip Grip binnen, een accessoire die het mogelijk maakt om sommige Switch spellen in TATE mode te spelen in handheld mode. Het spel moet het dus wel ondersteunen, maar het zijn er wonderbaarlijk genoeg best een hoop ondertussen. Voornamelijk shmups zoals onderstaande game en een aantal Neo Geo ports en klassiekers.
Ik vind het in ieder geval erg ingenieus en erg tof om de games te spelen zoals ze bedoeld zijn.
[Afbeelding]
Denk ik erg leuk met pinball games.
Koop een switch met neon joycons en koop daar de losse neon joycons bij. Of ruil met iemand die de neon switch heeft en graag de double neon red wil hebben.B00st3r schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 08:44:
Weet iemand hoe het zit met de verschillende joy con sets? Het valt me op dat er een behoorlijk aantal verschillende sets zijn, maar dat alleen de rood-blauwe, grijze en gele sets te krijgen zijn in NL. Via eBay heb ik de 'Mario Red' kunnen bemachtigen. Nu ben ik nog op zoek naar de 'double blue' set. Iemand tips?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Is het dan niet zo dat hij met twee linkse of twee rechtse joy-cons komt te zitten? Volgens mij is de linkse altijd blauw en de rechts altijd roze, of andersom. Ik denk niet dat dat wisselt, of zit ik ernaast?Magic schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:34:
[...]
Koop een switch met neon joycons en koop daar de losse neon joycons bij. Of ruil met iemand die de neon switch heeft en graag de double neon red wil hebben.
"It's about time you showed up Fox!"
De losse neon joycon set is qua kleuren net gespiegeld ten opzichte van de joycons die standaard bij een neon switch zittenspeek1984 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:39:
[...]
Is het dan niet zo dat hij met twee linkse of twee rechtse joy-cons komt te zitten? Volgens mij is de linkse altijd blauw en de rechts altijd roze, of andersom. Ik denk niet dat dat wisselt, of zit ik ernaast?
De losse set is dus links rood, en rechts blauw.
[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 18-12-2018 09:41 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Dat wist ik niet, bedankt! Ik heb echter een Switch met grijze joy cons, helaas.Magic schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 09:41:
[...]
De losse neon joycon set is qua kleuren net gespiegeld ten opzichte van de joycons die standaard bij een neon switch zitten
De losse set is dus links rood, en rechts blauw.
Van wat ik begreep zijn patches soms toch wel zeer gewenst. Bijvoorbeeld bij Zelda vanwege de frame drops.RVE_NL schreef op zondag 16 december 2018 @ 18:44:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.gamingbouleva...ll-are-definitely-coming/
Denk dat een Let's Go Gold/Silver best een realistische verwachting is voor 2020 of 21.Zeror schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:28:
Ik zag dit artikel op Facebook voorbij komen. Wat vinden jullie van deze mening?
https://www.gamingbouleva...ll-are-definitely-coming/
- Pokemon Go revenue is al heel 2018 aan het groeien, Nintendo wilt op dit publiek inspelen en heeft nu een eerste succesvolle game die de start kan zijn van een reeks RPG's voor een casual/nostalgisch publiek. De omzet van de Let's Go games is gemiddeld een pak hoger dan de handheld games (hogere verkoopprijs, pokeball accessoire), dit zal een motivatie zijn voor een sequel.
- De Let's Go reeks is relatief goedkoop om te maken. Engine en de 3D modellen bestaan al. Content is al grotendeels gedesigned. Voor een Gold/Silver versie kan men zelfs Kanto van Pikachu/Eevee hergebruiken. Als deze remakes wat minder verkopen dan een core versie, hoeft het niet meteen een probleem te zijn.
- Het argument dat men op deze manier mechanismes langzaam kan herintroduceren, volg ik wel. Er ligt zelfs een hele roadmap klaar voor GameFreak
Ik weet alleen niet of GameFreak ook zo denkt. Ik zie ze best nog features uit Gold/Silver slopen om het eenvoudig te houden.
Ik beweer niet dat patches nutteloos zijn, echter wel optioneel voor iemand die geen/beperkte toegang tot internet heeft.Gonadan schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:23:
[...]
Van wat ik begreep zijn patches soms toch wel zeer gewenst. Bijvoorbeeld bij Zelda vanwege de frame drops.
Feit is, wil je zo weinig mogelijk data verstoken, dan is een fysieke game slimmer dan digital download games. (Dat was de immers de probleemstelling)
Dat snap ik wel, maar ik wil even aangeven dat je over optioneel kunt discussiëren. Nu snap ik wel dat je zonder patches ook kunt spelen, maar in sommige gevallen vergroot het de speelbaarheid dermate dat je eigenlijk niet zonder wilt.RVE_NL schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:30:
Ik beweer niet dat patches nutteloos zijn, echter wel optioneel voor iemand die geen/beperkte toegang tot internet heeft.
Gelukkig wordt er gesproken van slecht internet en niet van geen internet, dus wat patches binnen halen zou gewoon moeten kunnen lijkt mij.
Dat is dan ook zeker een prima advies.Feit is, wil je zo weinig mogelijk data verstoken, dan is een fysieke game slimmer dan digital download games. (Dat was de immers de probleemstelling)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toen ik Breath of the Wild kocht zat er al een versie op de cartridge waarin de frame drops verholpen waren. Verder hangt het er maar net af welke games je koopt, toen ik eind 2017 de Switch kocht heb ik de eerste 5 maanden geen internet gebruikt. Super Mario Odyssey, Mario Kart 8 Deluxe en Zelda draaiden perfect. Verder heb ik laatst Sonic Mania Plus, Captain Toad Treasure Tracker en Okami HD gekocht en die hebben geen patches gekregen.Gonadan schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 10:23:
[...]
Van wat ik begreep zijn patches soms toch wel zeer gewenst. Bijvoorbeeld bij Zelda vanwege de frame drops.
Ik ken het principe eigenlijk niet. Kan je dit spelen zonder allerlei wapens/mods/whatever bij te kopen? Ik ben nog op zoek naar iets voor de zoon. Ook Splatoon 2 heb ik nog in het vizier maar dat ziet er wat minder afwisselend uit.remcheese schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:45:
Ik moet trouwens toegeven dat Starlink toch echt een heel leuk spelletje is voor die 35 euro die het momenteel kost.
Ik wil Starlink ook graag aanschaffen, maarja, ben al los gegaan afgelopen tijd (en nog een dure garage rekening....).D-Three schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:50:
[...]
Ik ken het principe eigenlijk niet. Kan je dit spelen zonder allerlei wapens/mods/whatever bij te kopen? Ik ben nog op zoek naar iets voor de zoon. Ook Splatoon 2 heb ik nog in het vizier maar dat ziet er wat minder afwisselend uit.
Hopelijk valt de kerstbonus mee, dan ga ik hem toch wel halen (incl. extra schip en extra wapens). Voor ~55 euro dan toch een leuke game mét speelgoed.
Twijfel nog heel hard of ik de onderdelen fysiek koop of in één keer voor 70 a 80 euro alles digitaal er bij.
Maar mijn vrouw wil het wellicht ook nog wel eens spelen, dan is fysiek weer handiger en alles is zo'n beetje 50% goedkoper geworden als je even rond kijkt. Schepen voor 15 ipv 30.
Denk dat het wel aan te raden is om wat andere wapens erbij te hebben. Alhoewel ik nu op de huidige twee plekken met de basis set goed uit de voeten kom. Schepen zijn gewoon extra levens en piloten hebben eigen skills, wapens hebben eigen elementen.
Nu kun je inderdaad goed instappen met de fysieke schepen en wapens.Megalodon86 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:09:
[...]
Ik wil Starlink ook graag aanschaffen, maarja, ben al los gegaan afgelopen tijd (en nog een dure garage rekening....).
Hopelijk valt de kerstbonus mee, dan ga ik hem toch wel halen (incl. extra schip en extra wapens). Voor ~55 euro dan toch een leuke game mét speelgoed.
Het brengt toch net iets extra's mee
Bijvoorbeeld meerdere vleugels op 1 schip zetten om je defense omhoog te brengen.
PSN: McMillan0984
Ook andere software life-time cijfers voor de USA zijn geupdated in de persaankondiging hierboven:
-Zelda BOTW > 4 m
-Mario Kart > 5 m
-Mario Odyssey 4.7 m
-Pokemon Let's Go 2 m
-Mario Party 1.4 m
Zoals verwacht dus een zeer sterke december voor Nintendo in de States.
Ik bedoel ik heb een dikke game pc en alle consoles sinds de NES in huis staan en dus ook de huidige generatie incl. switch gewoon omdat het kan en leuk is.
Dat is ook het leuke van die pc vs console strijd, je koopt tegenwoordig gewoon alles zodat je ook alles kan spelen...
Being in your 30's without kids is the same as being in your 20's, but then with money...
Nou ja, starlink is dus speelbaar zonder de uitbreidingen? Want het starter pack kost nu inderdaad 36 bij bol. Veel gekker in prijs wil ik het niet maken, sinterklaas is ook nog maar net geweest... Ik voel me oud en klink als mijn ouders als ik moet zeggen dat de kinderen veel meer krijgen dan vroeger
[ Voor 12% gewijzigd door D-Three op 18-12-2018 17:02 ]
Voor mij wel. Ik hou het bij alle consoles van een en dezelfde generatie; de huidige. Verder terug ga ik niet. Maar wel omdat het kan nu. Being in your late 20's/early 30's is like the opposite of being in your teens: plenty of money and being able to buy em all. But ain't nobody got time for being able to play em all. Zou ik zeggenkneusteun schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:37:
Is het ook niet gewoon zo dat veel mensen wat ouder worden en er 1 kopen voor erbij?
Ik bedoel ik heb een dikke game pc en alle consoles sinds de NES in huis staan en dus ook de huidige generatie incl. switch gewoon omdat het kan en leuk is.
Being in your 30's without kids is the same as being in your 20's, but then with money...
Heb nu een backlog voor elk systeem, switch incluis. Sowieso mis ik nog een goede case/opberghoes. Ik zie genoeg Bigben bij een MM, Intertoys en wehkamp. Maar er zijn vast betere alternatieven. Of voldoet een simpele case van Aliexpress ook?
Hi, de main story is uit te spelen zonder extra aanschaf van zaken.D-Three schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 15:50:
[...]
Ik ken het principe eigenlijk niet. Kan je dit spelen zonder allerlei wapens/mods/whatever bij te kopen? Ik ben nog op zoek naar iets voor de zoon. Ook Splatoon 2 heb ik nog in het vizier maar dat ziet er wat minder afwisselend uit.
Mocht je nou ook per se ook Gravity en stasis wapens willen gebruiken dan volstaat het om de 2 packs:
Neptune ship (Stasis type wapen) en
Wapen pack Crusher+ Shredder mk 2
(Samen 21 euro momenteel in de aanbieding bij bijvoorbeeld bol.of game Mania) te kopen.
Maar dat is alleen nodig als je alle wapen soorten wil hebben. Het is niet nodig deze te kopen als je gewoon lekker wil spelen, beetje missies doen en ondertussen de verhaallijn wil uitspelen.
Persoonlijk vind ik het erg leuk om een beetje op onderzoek te gaan en rond te vliegen. De starfox verhaallijn past er ook mooi in.
Splatoon 2 wordt door mijn 9 jarige meneer helemaal grijs gespeeld. Ik ben er zelf niet erg goed in maar vind het wel lekker weg spelen. Enige nadeel van splatoon 2 is dat je niet net als in deel 1 met 2 man op 1 console kan spelen.
Voor de rest is het eigenlijk een "call of duty" voor iedereen die het wel leuk vind een uitdagende Shooter online te spelen maar dan zonder kinderen die roepen dat ze iets met je moeder willen doen.
[ Voor 17% gewijzigd door remcheese op 19-12-2018 00:29 ]
Ik speel met zowel Fox als Mason, gewoon omdat t kan. Zo krijg is van beide verhaallijnen (denk ik) het beste mee.Arunia schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 16:14:
@remcheese Vind het ook inderdaad een leuk spel. Speel echter alleen met Fox uiteraard fysiek.
Twijfel nog heel hard of ik de onderdelen fysiek koop of in één keer voor 70 a 80 euro alles digitaal er bij.
Maar mijn vrouw wil het wellicht ook nog wel eens spelen, dan is fysiek weer handiger en alles is zo'n beetje 50% goedkoper geworden als je even rond kijkt. Schepen voor 15 ipv 30.
Denk dat het wel aan te raden is om wat andere wapens erbij te hebben. Alhoewel ik nu op de huidige twee plekken met de basis set goed uit de voeten kom. Schepen zijn gewoon extra levens en piloten hebben eigen skills, wapens hebben eigen elementen.
Heb de extra packs al 2x in mijn winkelmand gehad op bol. Maar toch denk ik dan telkens op t laatste moment: "Nah, ik hoef m niet 100% uit te spelen" en dan laat ik t weer voor wat t is. Maar t jeukt wel inderdaad. Zeker nu de prijzen zo laag zijn. eeeennnn toch besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door remcheese op 19-12-2018 00:32 ]
Werkelijk? Dan krijg ik op bol.com dus andere prijzen te zienremcheese schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:15:
Mocht je nou ook per se ook Gravity en stasis wapens willen gebruiken dan volstaat het om de 2 packs:
Neptune ship (Stasis type wapen) en
Wapen pack Crusher+ Shredder mk 2
(Samen 21 euro momenteel in de aanbieding bij bijvoorbeeld bol.of game Mania) te kopen.
[ Voor 96% gewijzigd door D-Three op 19-12-2018 00:37 ]
Game Mania, heeft ze iig. voor 23 inclusief verzendkosten. Daar heb ik ze net 10min geleden besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door remcheese op 19-12-2018 00:37 ]
Thanks. Al haal ik ze dan waarschijnlijk gewoon bij Dreamland (België), daar heb je ze ook voor die prijs.remcheese schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:36:
Ah, ik zie het ja! Die sneakerds hebben het meest populaire wapen pack 2 euro duurder gemaakt.
Game Mania, heeft ze iig. voor 23 inclusief verzendkosten. Daar heb ik ze net 10min geleden besteld.
En vind hij Splatoon of Starlink leuker?Splatoon 2 wordt door mijn 9 jarige meneer helemaal grijs gespeeld. Ik ben er zelf niet erg goed in maar vind het wel lekker weg spelen. Enige nadeel van splatoon 2 is dat je niet net als in deel 1 met 2 man op 1 console kan spelen.
Voor de rest is het eigenlijk een "call of duty" voor iedereen die het wel leuk vind een uitdagende Shooter online te spelen maar dan zonder kinderen die roepen dat ze iets met je moeder willen doen.
Mijn zoon is 10 en speelt vooral Super Mario Odyssey eigenlijk. Hij zat ook al een ganse tijd te vragen naar Fornite omdat 'iedereen' het speelt maar dat hield ik nog wat tegen. Uiteindelijk toegestemd en verder heb ik hem er gewoon vrij in gelaten en ik merk dat hij toch eerder naar Super Mario grijpt dan naar Fortnite. Vandaar dat ik wat twijfels heb voor Splatoon.
Super Mario Party lijkt mij eigenlijk ook wel fun voor coop?
Splatoon wordt best veel gespeeld. Nadeel is dat geen van de vriendjes het heeft (want: fortnite). Er is gelukkig genoeg online activiteit zodat een match nooit lang op zich laat wachten.
Starlink is net als splatoon volledig vertaald en beiden zijn lekker kleurrijk.
Starlink is echt ontdekken, schieten, fetch quests enzo. T verhaal is zeker voor een 10 jarige lekker stoer.
Als je kind in Mario alle hoekjes en gaten onderzoekt zou het kunnen dat ie starlink ook erg leuk vind.
Je kunt aan beide games in elk geval bijna geen buil vallen. En als ze t echt niet spelen is marktplaats je vriend
Ook het “volwassenen” account erbij gekregen.
Nu is de vraag. Hoe krijg ik de “kinder lock” eraf zonder dat ik de gekochte spelletjes en het bestaande tegoed kwijt ben?
Kijk ook even hier:
https://www.nintendo.nl/S...cht-vergeten-1198792.html
[ Voor 33% gewijzigd door remcheese op 19-12-2018 07:18 ]
De 2-player local multiplayer van Splatoon 1 was wel beperkt. Het was een speciale 1v1 modus waarin je zo veel mogelijk ballonnen neer moest knallen.remcheese schreef op woensdag 19 december 2018 @ 00:15:
Enige nadeel van splatoon 2 is dat je niet net als in deel 1 met 2 man op 1 console kan spelen.
dat gaat echt om "Ouderlijk toezicht" wat op het apparaat is ingesteld. Dat is in mijn geval niet zo.remcheese schreef op woensdag 19 december 2018 @ 07:16:
Hoi, via het volwassen account kun je ouderlijk toezicht uitzetten al is je de pincode hebt gekregen. Volgens mij kun je dat eventueel ook via de bijbehorende Google play store app maar dat weet ik niet meer zeker.
Kijk ook even hier:
https://www.nintendo.nl/S...cht-vergeten-1198792.html
Het was deze situatie:
Vader > Nintendo account
Kind > kinderaccount (zie https://www.nintendo.nl/S...nderaccount--1177538.html)
Op het Kinderaccount zijn meerdere games aangeschaft en staat er nog tegoed (5euro / 650punten).
Deze wil ik op een normaal account zien te krijgen...
Digitaal heeft ook wel voordelen gezien je de games dan altijd bij je hebt, maar met de huidige e-shop prijzen is dat ook niet altijd aan te raden. Hoe denken jullie hier over?
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Daarnaast is Nintendo nog niet zo betrouwbaar gebleken bij het online houden van de shop in het geval van de Wii. Dus ik ben bang dat je over 10 jaar de games niet meer kan spelen (dan mis je eventueel de updates, maar dat is tot daaraantoe).
Ik wil bij liefst fysieke games. Dan houdt het nog een "waarde" als je het uitgespeeld hebt of niet meer wilt. Dan is er nog een mogelijkheid op doorverkoop wat bij digitaal aangeschafte games niet/minder is.Redax schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:44:
Hebben jullie de games fysiek of digitaal? Persoonlijk vindt ik mijn fysieke collectie wel leuk maar het hekelt me wel dat er vaak grote downloads nodig zijn alvorens ik kan spelen. Je koopt in sommige gevallen dus maar een deel van een spel op het moment dat je deze fysiek aanschaft.
Digitaal heeft ook wel voordelen gezien je de games dan altijd bij je hebt, maar met de huidige e-shop prijzen is dat ook niet altijd aan te raden. Hoe denken jullie hier over?
Voornamelijk digitaal. Fysiek alleen als het bijv. een lange singleplayer game is en het in een collector's uitvoering komt.Redax schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:44:
Hebben jullie de games fysiek of digitaal? [...]
Digitaal heeft ook wel voordelen gezien je de games dan altijd bij je hebt,
Verkoopwaarde van fysieke games boeit me niet... verkoop nooit games.
Voor het gemak dat digitaal biedt, neem ik de hogere prijs vaak voor lief. Soms zijn er wel wat aanbiedingen (plus tegenwoordig heb je feitelijk 5% korting in de eShop met het spaarprogramma). Voorheen kon je soms via Amazon FR ook wel goedkoop aan downloadcodes komen. Zo verkocht Amazon FR een keer een downloadcode voor Super Mario Odyssey voor 40 piek.maar met de huidige e-shop prijzen is dat ook niet altijd aan te raden.
Verwijderd
Third party games koop ik of fysiek (als ik ze misschien door wil verkopen; denk aan grote releases) of als download wanneer doorverkoop gewoon niet handig is.
Zelf nog nooit aan geklust, maar zorg dat je iig een tri-wing schroevendraaier hebt.Ryatzu schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:35:
Heeft er iemand hier al ervaring met het vervangen van de thumb sticks? Mijn linker joy con thumb stick werkt niet meer naar behoren. Indrukken werkt niet meer een naar link of rechts sturen werkt maar voor 30%. Heb nu een nieuw setje besteld met schroevendraaiers bij ali.
Edit: dacht even dat je een losse set schroevendraaiers besteld had, maar als het in een pakketje zit met replacement parts, dan zal dat vast goed komen
[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 19-12-2018 09:48 ]
Ik heb m van de week naar Nintendo gebracht, die vroegen er 18 euro voorRyatzu schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:35:
Heeft er iemand hier al ervaring met het vervangen van de thumb sticks? Mijn linker joy con thumb stick werkt niet meer naar behoren. Indrukken werkt niet meer een naar link of rechts sturen werkt maar voor 30%. Heb nu een nieuw setje besteld met schroevendraaiers bij ali.
Die kinderaccount naar een 'normale' account upgraden zal mogelijk niet kunnen, maar je kan altijd eens proberen bij Nintendo klantenservice. Accounts mergen kan voor zover ik weet ook niet, ik zou eerder gewoon de €5 op die kinderaccount uitgeven en er daarna geen games meer mee kopen. Alle accounts op de Switch hebben toegang tot alle games, dus no biggie.TerrorSource schreef op woensdag 19 december 2018 @ 05:56:
Ik heb gisteren een Switch overgenomen van iemand waar een aantal spelletjes en nog wat tegoed op het Nintendo Store kinderaccount stond.
Ook het “volwassenen” account erbij gekregen.
Nu is de vraag. Hoe krijg ik de “kinder lock” eraf zonder dat ik de gekochte spelletjes en het bestaande tegoed kwijt ben?
@Ryatzu , als je je sticks vervangt, hoor ik graag je ervaringen. Er staan genoeg videos op YT met info erover iig.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 19-12-2018 09:53 ]
Kan ik ook doen inderdaad. Ik heb geen garantie meer. Maar als het alleen om een thumb stick gaat dan kan ik het zelf wel. Voor 17 heb ik er nu ook een gripcase bij die in de switch dock past.remcheese schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:49:
[...]
Ik heb m van de week naar Nintendo gebracht, die vroegen er 18 euro voor
https://s.click.aliexpress.com/e/M03L0Mo
https://s.click.aliexpress.com/e/3pj0GjI
[ Voor 10% gewijzigd door Ryatzu op 19-12-2018 09:54 ]
Uit nieuwsgierigheid, wat spreekt jou zo aan het spel Firewatch aan?NeuroticaPills schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:19:
Weet iemand hoe laat nieuwe games in de eshop online komen? Ik heb zo’n zin om Firewatch weer te spelen
Ah, da's ook wel nice ja.Ryatzu schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:52:
[...]
Kan ik ook doen inderdaad. Ik heb geen garantie meer. Maar als het alleen om een thumb stick gaat dan kan ik het zelf wel. Voor 17 heb ik er nu ook een gripcase bij die in de switch dock past.
https://s.click.aliexpress.com/e/M03L0Mo
https://s.click.aliexpress.com/e/3pj0GjI
Die vertaling trouwens op Alie:
BUBM Beschermhoes Cover voor Nintend Schakelaar en Vreugde-Con Controller, grip Cover Heks Anti-Shock Anti-Krasbestendig Cover

Tja voor die prijs neem ik de gok wel. Als het iets scheeld ben ik al blij.Megalodon86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:17:
Ik heb diezelfde hoes (met ander logo) gisteren binnen gehad van ali, prima ding, maar denk dat ik toch nog even verder zoek, de handvatten mogen voor mij nog wel wat meer uitsteken aan de onderkant. Qua bescherming is het ook niet extreem; hooguit tegen krassen of als hij precies op die handvatten valt.
Skull & Co's nieuwe heeft grotere handvatten dan voorheen. Voor mij een beetje te lomp, maar misschien iets voor jou danMegalodon86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:17:
Ik heb diezelfde hoes (met ander logo) gisteren binnen gehad van ali, prima ding, maar denk dat ik toch nog even verder zoek, de handvatten mogen voor mij nog wel wat meer uitsteken aan de onderkant. Qua bescherming is het ook niet extreem; hooguit tegen krassen of als hij precies op die handvatten valt.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Precies mijn gedachtegang 2 weken geledenRyatzu schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:42:
[...]
Tja voor die prijs neem ik de gok wel. Als het iets scheeld ben ik al blij.
Dat is een hele mooie ja, maar die is nogal aan de prijs. Daar moet ik nog even over nadenken.Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:45:
[...]
Skull & Co's nieuwe heeft grotere handvatten dan voorheen. Voor mij een beetje te lomp, maar misschien iets voor jou dan
Het liefst digitaal. Ik reis regelmatig en ik ben bang om die klein cartridges kwijt te raken. Daarnaast is het gemak ook gewoon groot; niet meer wisselen van cartridge.Redax schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:44:
Hebben jullie de games fysiek of digitaal? Persoonlijk vindt ik mijn fysieke collectie wel leuk maar het hekelt me wel dat er vaak grote downloads nodig zijn alvorens ik kan spelen. Je koopt in sommige gevallen dus maar een deel van een spel op het moment dat je deze fysiek aanschaft.
Het doorverkopen van een spel heb ik nooit gedaan.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Inmiddels Nintendo Customer Support een mail gestuurd met de vragen wat er mogelijk is en wat er gebeurd met het tegoed als ik het kinderaccount verwijder, ben ik dat dan ook kwijt of wordt alles overgezet naar het normale account?JackAvery schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:51:
[...]
Die kinderaccount naar een 'normale' account upgraden zal mogelijk niet kunnen, maar je kan altijd eens proberen bij Nintendo klantenservice. Accounts mergen kan voor zover ik weet ook niet, ik zou eerder gewoon de €5 op die kinderaccount uitgeven en er daarna geen games meer mee kopen. Alle accounts op de Switch hebben toegang tot alle games, dus no biggie.
@Ryatzu , als je je sticks vervangt, hoor ik graag je ervaringen. Er staan genoeg videos op YT met info erover iig.
Maar ik ben Nintendo niet en misschien is de info die hierover te vinden is ondertussen outdated.
[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 19-12-2018 11:18 ]
Iemand hier ervaringen mee of een idee hoe dit opgelost kan worden?
This is the Way.
De reden dat ik dit hier vraag, is omdat de meeste OST remixes van nintendo of nintendo gerelateerde games zijn.
Klinkt als slijtage, of je er echt iets aan kan doen weet ik niet. Misschien kijken of je de eject-knop wat verstevigen kan met iets (van binnenuit).NoTimeRemains schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:07:
M'n linker Joycon (grijs) schuift van de Switch af zonder dat de eject-knop gebruikt hoeft te worden. Nu heb ik een reparatie aangemeldt, maar blijkt dit niet onder garantie te vallen?
Ik denk dat 70% van de muziek die ik op het kantoor luister game OST's zijn, remixed of niet. Als je er wat leuks van weet te maken kan je zo een topic openen. Ook omdat OST's toch lang niet altijd Nintendo gerelateerd zijn.Militia Pilot schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:08:
Zou het misschien een idee zijn om een topic te maken voor remixes van game OST's?
De reden dat ik dit hier vraag, is omdat de meeste OST remixes van nintendo of nintendo gerelateerde games zijn.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Tubetje lijm?NoTimeRemains schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:07:
M'n linker Joycon (grijs) schuift van de Switch af zonder dat de eject-knop gebruikt hoeft te worden. Nu heb ik een reparatie aangemeldt, maar blijkt dit niet onder garantie te vallen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou daar wel wat hulp bij willen, ik heb namelijk niet veel ervaring met het maken van discussietopics.Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:12:
[...]
Ik denk dat 70% van de muziek die ik op het kantoor luister game OST's zijn, remixed of niet. Als je er wat leuks van weet te maken kan je zo een topic openen. Ook omdat OST's toch lang niet altijd Nintendo gerelateerd zijn.
dat is vaak het gevolg van een val van de switch. Het weerhaakje wat aan de joycon zit is van zachter plastic, zodat dit kapot gaat in plaats van de switch kant. Als je handig bent kun je die zelf vervangen:NoTimeRemains schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:07:
https://nl.ifixit.com/Gui...e+Lock+Replacement/103997
Het pookje is al iets soepeler dan voorheen. Ik vraag me af hoe lang die nog meegaat. Meer mensen hier last van?
Nu ik dit leest ook... heb wel een NGC adapter besteldZeror schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:23:
Ik vrees heel erg voor m'n pookje op m'n rechter joycon wegens het spelen van Smash.
Het pookje is al iets soepeler dan voorheen. Ik vraag me af hoe lang die nog meegaat. Meer mensen hier last van?
Ik denk dat ik maar eens de button assignment anders ga indelen om m'n pookje ietwat te kunnen besparen.Eek2nd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:33:
[...]
Nu ik dit leest ook... heb wel een NGC adapter besteld
Laatst zat ik met hetzelfde dilemma. Uit automatisme had ik Kart en Party fysiek maar twijfelde bij Toad of ik die wel fysiek wilde. Juist omdat het een spelletje 'voor tussendoor' is en het dan wel lekker is als je die gewoon kan starten zonder de cartridge erbij te pakken. Toad was echter via de eShop gewoon stukken duurder dan fysiek en dat vind ik dan gewoon wel weer zonde.Redax schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:44:
Daarnaast ben ik inderdaad ook gevoelig voor argumenten zoals het wegvallen van de shop of waarde behouden. Het zijn alleen totale bullshitargumenten want om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit een spel verkocht en was mijn interesse voor de content van de Wii-shop al vele malen eerder verdwenen dan de shop zelf. Daarnaast blijft alles wat al gedownload is gewoon werken, dus zolang je je Switch niet sloopt is er niets aan de hand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.