Ik heb alleen Mario Kart en Zelda Breath of the wild op cartridge. De rest van mijn 30+ games op de switch zijn allemaal digitaal. Nooit meer cartridges verwisselen, je hebt er weet ik hoeveel tegelijk bij je en games verkopen deed ik toch al niet en grote releases heb je altijd al klokslag 0:00 op je switch staan als je preload. Hoef je ook niet meer op de pakketbezorger te wachten. Zal de Eshop store ooit verdwijnen? Misschien maar om heel eerlijk te zijn speel ik ook nooit meer oude games zodra de nieuwe generatie uit is. Dat klinkt altijd leuk, maar nostalgie is een b*tch en het speelt gewoon nooit meer zo als je het in je hoofd had zitten dus dat interesseert me niet.redrohX schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:07:
Ik ben toch wel van de fysieke games. Dat is misschien gewoonte, maar ook omdat ik in het geval van games meer waarde hecht aan een fysiek exemplaar dan aan een digitale versie. Heel raar, want het voordeel van digitaal is wel dat ik niet elke keer de cartridge hoef te wisselen en dat alles direct beschikbaar is (in het geval van de Switch) op de SD kaart. Maar ik vind het wel fijn om een fysieke collectie van games te hebben. Digitaal is toch iets wat op een gegeven moment verdwijnt (zie Wii store games bijvoorbeeld) en als dat niet zo is, dan is het wel weer de onzekerheid hierover.
Toch zou ik Full Throttle gewoon weer opnieuw doen als hij op de Switch was. 
In dat licht, zijn er geen mooie point-and-click-achtige adventure te krijgen op de Switch? Dat lijkt me ook wel ideaal op de bank.
In dat licht, zijn er geen mooie point-and-click-achtige adventure te krijgen op de Switch? Dat lijkt me ook wel ideaal op de bank.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Thimbleweed Park is een aanrader!Gonadan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:50:
Toch zou ik Full Throttle gewoon weer opnieuw doen als hij op de Switch was.
Smash en een NGC controller is ook hoe het hoortEek2nd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:33:
[...]
Nu ik dit leest ook... heb wel een NGC adapter besteld
[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 19-12-2018 16:41 ]
Poeh. Mijn vrouw zoekt spellen zoals Overcooked. Het soort van order afhandelen en naar de volgende. Of dat nu single of multiplayer is maakt niet uit. Ben wat rond gaan zoeken, maar kom eigenlijk niet echt iets tegen en al helemaal niet op de switch.
I second this. Echt een hele vette PAC adventure game in de stijl van de oude lucasarts adventures.
[offtopic]Trouwens over je originele post... Full Throttle remastered was vorige week gratis op GoG. Omdat ik zo goed als alle puzzels nog kende van 20 jaar terug was ik er in 2,5 uur doorheen. De replay value van point and click adventures is belabberd

request.getCookies();
Geen idee of t zelfde genre is, maar er is ook een sushi gameArunia schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:25:
Poeh. Mijn vrouw zoekt spellen zoals Overcooked. Het soort van order afhandelen en naar de volgende. Of dat nu single of multiplayer is maakt niet uit. Ben wat rond gaan zoeken, maar kom eigenlijk niet echt iets tegen en al helemaal niet op de switch.
@Eek2nd dat is inderdaad niet hetzelfde als wat ze zoekt. Denk dat er eigenlijk niets is zoals dat.
Hallo, gisteravond heb ik de switch nes contollers besteld, maar heb alleen een reserving openstaan op mijn cc. En helaas nog geen enkele mail in mijn mailbox mbt deze bestelling, heb het uiteraard bij nintendo zelf besteld.
Nu mijn vraag; heeft iemand hier dit wellicht ook meegemaakt en kan het kloppen dat het zo lang duurt (ie. geen mail maar wel een reservering)?
Nu mijn vraag; heeft iemand hier dit wellicht ook meegemaakt en kan het kloppen dat het zo lang duurt (ie. geen mail maar wel een reservering)?
Verwijderd
Ik heb ze besteld zodra het mogelijk was. Paar maanden geleden inmiddels. Ook meteen een reservering op de CC maar tot op heden nog geen controllers of update m.b.t. de bestelling ontvangen. Eerste leveringsindicatie was volgens mij ook ergens in december.sderooij schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:56:
Hallo, gisteravond heb ik de switch nes contollers besteld, maar heb alleen een reserving openstaan op mijn cc. En helaas nog geen enkele mail in mijn mailbox mbt deze bestelling, heb het uiteraard bij nintendo zelf besteld.
Nou, morgen maar kijken of de Intertoys mijn launchday Switch naar Nintendo sturen wil. Fan is nogal wispelturig m.b.t. lawaai 
Merkte het voor het eerst op dat hij harder ging blazen bij Diablo III. Sindsdien deed hij dat altijd wel bij games. Maar vandaag tijdens Smash was het echt gewoon herrie. Doet het niet continu, dus dat scheelt.
Ik zag dat je ook zelf de fans kan vervangen. Vond dat wel apart aangezien het vrij specifieke hardware lijkt te zijn, maar gewoon verkrijgbaar via eBay.
Merkte het voor het eerst op dat hij harder ging blazen bij Diablo III. Sindsdien deed hij dat altijd wel bij games. Maar vandaag tijdens Smash was het echt gewoon herrie. Doet het niet continu, dus dat scheelt.
Ik zag dat je ook zelf de fans kan vervangen. Vond dat wel apart aangezien het vrij specifieke hardware lijkt te zijn, maar gewoon verkrijgbaar via eBay.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Niet op consoles. Heb zelf ook veel gezocht naar zoiets. Je hebt wel een hoop ipad games en wat dichtbij komt is de uitbreiding van sims 4 waar je een eigen restaurant kan maken... maar niks zo gaafs als overcookedArunia schreef op woensdag 19 december 2018 @ 17:46:
@Eek2nd dat is inderdaad niet hetzelfde als wat ze zoekt. Denk dat er eigenlijk niets is zoals dat.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 20-12-2018 06:28 ]
Something under the bed is drooling
Veel onderdelen zijn los te verkrijgen, kijk ook maar eens op Ali. Joy con sticks, knoppen, accu's etc.Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:31:
Nou, morgen maar kijken of de Intertoys mijn launchday Switch naar Nintendo sturen wil. Fan is nogal wispelturig m.b.t. lawaai
Herkenbaar. Die van mij begint ook aardig te blazen de laatste tijd. Ben me er alleen niet zeker van of dit niet altijd al zo was.Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:31:
Niet zo gemakkelijk, maar ik kwam toevallig deze tegen. Niet hetzelfde maar misschien gelijkaardige vibes:Arunia schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:25:
"verhuis" game
Castle defense met crafting orders
Ik ben ondertussen helemaal hooked aan Monster Boy and the Cursed Kingdom. Dit is een nieuw deel in de Wonder Boy reeks (maar je hoeft de oude games echt niet te hebben gespeeld om deze te kunnen spelen) en is echt een heel fijne game. Het ziet er echt heel mooi uit, mooie animaties, leuke puzzels, niet al te makkelijk, gemaakt door liefhebbers van de serie. Wie van Metroidvania's of de oude Zelda's houdt mag deze echt niet missen.
@JackAvery Ze vond hem er grappig uit zien die verhuizers. Dus die gaan we wel eens goed bekijken.
Verwijderd
Ik krijg toevallig net een mailtje dat ze de 22e geleverd worden. Eerste mailtje wat ik ontvang m.b.t. deze controllers. Besteld op 19 september.Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 21:05:
[...]
Ik heb ze besteld zodra het mogelijk was. Paar maanden geleden inmiddels. Ook meteen een reservering op de CC maar tot op heden nog geen controllers of update m.b.t. de bestelling ontvangen. Eerste leveringsindicatie was volgens mij ook ergens in december.
Over minder dan twee weken is 2018 weer voorbij. Wat de Switch betreft was het voor mij een erg leuk jaar, veel games gekocht en gespeeld voor mijn doen dankzij o.a. Octopath, Smash en Into the Breach. De backlog is helaas niet gekrompen...
Ook in het algemeen lijkt 2018 een succesvol jaar geweest te zijn: het totale aantal games beschikbaar op de Switch is ondertussen de 1600 titels voorbij. Nu zal vast niet iedereen even tevreden zijn met wat er dit jaar uitgekomen is, smaken verschillen enzo. Voor hen is 2019 misschien een nieuwe kans om iets interessant te spelen op Switch.Ik ben dus heel nieuwsgierig naar jullie verwachtingen voor 2019.
Hier alvast een vooruitblik (en sorry voor de iets te groot uitgevallen image lol)
Ook in het algemeen lijkt 2018 een succesvol jaar geweest te zijn: het totale aantal games beschikbaar op de Switch is ondertussen de 1600 titels voorbij. Nu zal vast niet iedereen even tevreden zijn met wat er dit jaar uitgekomen is, smaken verschillen enzo. Voor hen is 2019 misschien een nieuwe kans om iets interessant te spelen op Switch.Ik ben dus heel nieuwsgierig naar jullie verwachtingen voor 2019.
Hier alvast een vooruitblik (en sorry voor de iets te groot uitgevallen image lol)

Ik ben op zoek naar een Switch dock voor op het werk, maar zijn de ervaringen met niet-officiele docks al wat beter? In de zin dat ze niet je switch naar de klote helpen?
Computer says no
Ik wil uberhaupt kunnen gamen op werkMeekoh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:17:
Ik ben op zoek naar een Switch dock voor op het werk, maar zijn de ervaringen met niet-officiele docks al wat beter? In de zin dat ze niet je switch naar de klote helpen?

Iedereen zegt dat 3rd party (nog steeds) je Switch kapot kan maken (zelfs onofficiële laders)
Hier eentje voor ong 76 euro ex verzend
https://www.amazon.it/Nin...f=mp_s_a_1_16?__mk_it_IT=ÅMÅZÕÑ&qid=1545401486&sr=8-16&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=nintendo+switch+adapter
tsja het is voornamelijk voor in pauze's of na werktijd met wat bier erbij. We moeten nog wel even de TV claimen van de Fifa nerdsEek2nd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:13:
[...]
Ik wil uberhaupt kunnen gamen op werk![]()
Iedereen zegt dat 3rd party (nog steeds) je Switch kapot kan maken (zelfs onofficiële laders)
Hier eentje voor ong 76 euro ex verzend
https://www.amazon.it/Nin...f=mp_s_a_1_16?__mk_it_IT=ÅMÅZÕÑ&qid=1545401486&sr=8-16&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=nintendo+switch+adapter
Maar 76 euro is niet denderend veel goedkoper dan de 99 voor de originele

Computer says no
Dat is de originele (volgens mij). Dan toch 25 euro goedkoper voor een originele.Meekoh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:16:
[...]
tsja het is voornamelijk voor in pauze's of na werktijd met wat bier erbij. We moeten nog wel even de TV claimen van de Fifa nerds![]()
Maar 76 euro is niet denderend veel goedkoper dan de 99 voor de originele
Als t goed is kan je 5euro korting krijgen als je via de app besteld
inderdaad is de originele.Eek2nd schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:01:
[...]
Dat is de originele (volgens mij). Dan toch 25 euro goedkoper voor een originele.
Als t goed is kan je 5euro korting krijgen als je via de app besteld
Computer says no
Eerste Dragon Quest 11 S trailer, geen gameplay 
Een paar mindere textures en lichteffecten maar verder heel dicht bij de PS4 versie. Het is de eerste DQ11 versie met Japanse voiceovers. Datum is nog steeds gewoon "2019." Op 1 januari post Square-Enix een nieuwe "verrassing" over de Switch versie.
Een paar mindere textures en lichteffecten maar verder heel dicht bij de PS4 versie. Het is de eerste DQ11 versie met Japanse voiceovers. Datum is nog steeds gewoon "2019." Op 1 januari post Square-Enix een nieuwe "verrassing" over de Switch versie.
Niet een opgepoetste 3DS versie van Dragon Quest dus.
Ff de stofzuiger dr op? Heb weleens een GeForce 3 gehad die herie begon te maken beetje WD40 eronder en hoppa geen herie meer maar zolang de switch in de garantie zit zou ik daar niet aan beginnen.Seroczynski schreef op woensdag 19 december 2018 @ 22:31:
Dan zou ik eerder compressed air erin rammen denk ik :-) Maar ik vermoed dat hij gewoon een beetje los zit. Momenteel nog binnen de garantie, dus ik kijk het nog even aan. Heb ook al een vervangende fan besteld mocht ik die weg kiezen.Bintzak schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 16:34:
[...]
Ff de stofzuiger dr op? Heb weleens een GeForce 3 gehad die herie begon te maken beetje WD40 eronder en hoppa geen herie meer maar zolang de switch in de garantie zit zou ik daar niet aan beginnen.
Ik zou opletten met zoveel kracht op de fan te zetten.
Wd40 is geen smeermiddel. Vraag me af of je zoiets zou moeten doen.
Daarnaast, garantie is nog relevant.
WD40 is een wondermiddel spuit het op alles dat vast zit of stroef gaat.Arunia schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:45:
Ik zou opletten met zoveel kracht op de fan te zetten.
(Behalve me snikkel natuurlijk)
[ Voor 4% gewijzigd door Bintzak op 22-12-2018 18:00 ]
@Bintzak maar, het laat wel residu achter. Op lange termijn is het zo'n wondermiddel niet meer.
Dat doet iedere stof. De ene wat erger dan de ander natuurlijk.Arunia schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:41:
@Bintzak maar, het laat wel residu achter. Op lange termijn is het zo'n wondermiddel niet meer.
Heb de GeForce 3 3 jaar geleden nog in bedrijf gehad(retro pctje) en ongeveer 15 jaar geleden ingespoten dus werkt goed.
[ Voor 26% gewijzigd door Bintzak op 22-12-2018 20:39 ]
Daar heb je kruipolie voor?Bintzak schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 17:59:
WD40 is een wondermiddel spuit het op alles dat vast zit of stroef gaat.
(Behalve me snikkel natuurlijk)

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Naaimachineollie natuurlijk.
Maar ontopic: als het herrie maakt kun je toch beter terug als hij nog onder garantie is? Als je er zelf mee gaat klooien loop je ook nog kans dat het erger wordt dan het was, en dat je daarmee de garantie vergooit.
request.getCookies();
Sowieso liever door Nintendo laten oplossen, alhoewel de fan zelf vervangen geen echte moeite is. Alleen heeft hij sindsdien geen herrie meer gemaakt en vertelde die kerel van de Intertoys mij dat het een duidelijk defect dient te zijn, anders krijg je hem terug met een factuur.
Al mensen hier die Rollercoaster Tycoon hebben op de switch? En hoe speelt dat?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Naar welke additionele informatie ben je op zoek die je niet in reviews vindt?DennusB schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:54:
Al mensen hier die Rollercoaster Tycoon hebben op de switch? En hoe speelt dat?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
@Seroczynski Als je hem bij Nintendo wilt laten repareren. Gewoon rechtstreeks contact opnemen en niet via de winkel. Dat is veel sneller en uiteindelijk gaat hij toch daar heen. Op de site van Nintendo kun je hem gewoon aanmelden.
Ikzelf heb een aantal keer een Wii-mote opgestuurd omdat deze rammelde tijdens het trillen (ergens iets los), kreeg hem iedere keer terug gratis zonder reparatie. Dus denk dat het kosten wel mee zal vallen.
Maar goed, daar is weinig over te zeggen.
Heb zelf mijn net gekochte New 3DS XL Zelda editie laten vallen toen hij een maand oud was. Ze hebben de knoppen gerekend en het achterkantje kreeg ik van hen. De service is iig in mijn ogen erg goed.
Ikzelf heb een aantal keer een Wii-mote opgestuurd omdat deze rammelde tijdens het trillen (ergens iets los), kreeg hem iedere keer terug gratis zonder reparatie. Dus denk dat het kosten wel mee zal vallen.
Heb zelf mijn net gekochte New 3DS XL Zelda editie laten vallen toen hij een maand oud was. Ze hebben de knoppen gerekend en het achterkantje kreeg ik van hen. De service is iig in mijn ogen erg goed.
Op de website van Nintendo staat dat ik 12 maanden garantie heb, dus ik denk dat ik beter even telefonisch contact op kan nemen of niet?Arunia schreef op zondag 23 december 2018 @ 12:34:
@Seroczynski Als je hem bij Nintendo wilt laten repareren. Gewoon rechtstreeks contact opnemen en niet via de winkel. Dat is veel sneller en uiteindelijk gaat hij toch daar heen. Op de site van Nintendo kun je hem gewoon aanmelden.
@Seroczynski Zou ze inderdaad even bellen. In Nederland is de garantie zo lang als wat je mag verwachten van een apparaat. Lijkt me voor een Switch wel wat langer dan 1 jaar. Maar goed, bellen is weten.
Dat geldt alleen ten opzichte van de partij waarvan je de Switch gekocht hebt. Richting fabrikant ben je hier in Nederland aangewezen op coulance na afloop van fabrieksgarantie.Arunia schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:11:
@Seroczynski Zou ze inderdaad even bellen. In Nederland is de garantie zo lang als wat je mag verwachten van een apparaat. Lijkt me voor een Switch wel wat langer dan 1 jaar. Maar goed, bellen is weten.
[ Voor 3% gewijzigd door Flozem op 23-12-2018 13:23 ]
Ouch. Lekker laten gaan dus... eeuwig zonde, het leek veelbelovend.RayNbow schreef op zondag 23 december 2018 @ 11:57:
[...]
Naar welke additionele informatie ben je op zoek die je niet in reviews vindt?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Nintendo geeft maar 1 jaar garantie op de Switch. Het tweede jaar dient via de verkopende partij geclaimd te worden... Ik heb hierdoor enkele weken geleden ook zo'n lastige constructie gehad waarbij ik via de winkel garantie kon claimen op de JC. Uiteindelijk heeft het mij niets gekost maar wel erg omslachtig.Arunia schreef op zondag 23 december 2018 @ 13:11:
En voor degene die het zich afvragen. De response dat het tweede jaar via de verkopende partij moet heb ik via verschillende bronnen binnen Nintendo gekregen (zowel TD per mail als klantenservice per telefoon).
Er is niks omslachtigs aan, je hebt namelijk zelf helemaal géén rechten bij Nintendo. Je hebt recht op garantie bij de winkel waar je het product koopt en daar moet je naartoe als je product kapot is. Nintendo hoeft verder helemaal niet met consumenten te dealen, het enige waar zij weer mee te maken hebben is eventuele garantiecontracten met leveranciers. Het feit dát je in dat eerste jaar dus gewoon direct naar Nintendo (en veel andere fabrikanten) toe kan stappen om zonder tussenkomst van de winkel support te krijgen is dus juist een extra service.Remmetje schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:40:
[...]
Nintendo geeft maar 1 jaar garantie op de Switch. Het tweede jaar dient via de verkopende partij geclaimd te worden... Ik heb hierdoor enkele weken geleden ook zo'n lastige constructie gehad waarbij ik via de winkel garantie kon claimen op de JC. Uiteindelijk heeft het mij niets gekost maar wel erg omslachtig.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Wat leek er zo veelbelovend aan dan? Deze game verkoopt nog steeds goed vanwege zijn titel, maar de afgelopen paar games zijn vrij matig.DigitalExcorcist schreef op maandag 24 december 2018 @ 07:12:
[...]
Ouch. Lekker laten gaan dus... eeuwig zonde, het leek veelbelovend.
Rollercoaster Tycoon Classic of Parkitect zou ik graag op de Switch zien.
Ik meende dat het geen simpele mobiele port zou zijn, maar wel dus...L23 schreef op maandag 24 december 2018 @ 13:11:
[...]
Wat leek er zo veelbelovend aan dan? Deze game verkoopt nog steeds goed vanwege zijn titel, maar de afgelopen paar games zijn vrij matig.
Rollercoaster Tycoon Classic of Parkitect zou ik graag op de Switch zien.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ik probeerde zonet mijn paypal te koppelen aan mijn Nintendo-ID, maar nog steeds een CC nodig. Klopt dat? Anders moet ik er maar eentje gaan koppelen aan een Neteller+ (of Pay2D) gegeneerd CC.
[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 24-12-2018 15:09 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Nee, dat klopt niet. Ik heb mijn Paypal gekoppeld zonder CC.SkyStreaker schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:08:
Ik probeerde zonet mijn paypal te koppelen aan mijn Nintendo-ID, maar nog steeds een CC nodig. Klopt dat? Anders moet ik er maar eentje gaan koppelen aan een Neteller+ (of Pay2D) gegeneerd CC.
Toch raar. Hij blijft het vragen, ik heb echter mijn bankrekening niet gekoppeld, net geregeld. Dat wachten wij dan maar even af. Normaliter volstaat het gewoon via ideal er saldo op te storten, ditmaal dus niet.Seroczynski schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:21:
[...]
Nee, dat klopt niet. Ik heb mijn Paypal gekoppeld zonder CC.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Het enige verschil is dan inderdaad de gekoppelde bankrekening, gok dat het daarmee ook opgelost zal zijn.SkyStreaker schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:29:
[...]
Toch raar. Hij blijft het vragen, ik heb echter mijn bankrekening niet gekoppeld, net geregeld. Dat wachten wij dan maar even af. Normaliter volstaat het gewoon via ideal er saldo op te storten, ditmaal dus niet.
Iedereen een fijne kerstdagen en een Nintendotastisch nieuwjaar!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Cave Story wenst ook iedereen fijne dagen toe... 

Vandaag Okami HD voor mezelf aangeschaft als kerstcadeau 
Op de Afrikaanse shop voor circa 14 euro kon ik hem niet laten staan!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
In de eu webshop is hij 14,99. Voor de mensen die niet die moeite willen doen voor 99 cent een aanrader.Thalaron schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:25:
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
@Magic scheelt toch weer een euro ;-).
Ik schat bijna alle digitale games aan via de ZA shop, scheelt meestal meer weliswaar maar toch.
Ik schat bijna alle digitale games aan via de ZA shop, scheelt meestal meer weliswaar maar toch.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ja zo heb ik Firewatch en The Escapists gehaald in de aanbiedingThalaron schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 00:25:
Firewatch had ik nog niet gespeeld en het moment dat die werd aangekondigd voor de Switch dacht ik daar wacht ik op.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb dat probleem ook alleen heb ik wel al een cc (pay2d) gekoppeld staan aan mijn paypal maar hij blijft om een CC vragen en als ik het invul werkt het niet, het blijft op dezelfde pagina staan. Ik heb ook al eens een paypal proberen te koppelen waar gewoon 50 euro opstond, dat werkte ook nietSkyStreaker schreef op maandag 24 december 2018 @ 15:08:
Kan dus ook helaas niet via andere regio’s kopen en zit aan die rot eshop kaarten vast. Blijf altijd met achterlijk saldo over zitten.
Het kopen via andere regio's is niet iets wat altijd zo maar kan. Zo kun je bijv. in de Japanse eShop alleen maar terecht met Japanse eShop-tegoedkaarten (verkrijgbaar via willekeurige webshops), Japanse creditcards of een Japans PayPal account (die je wel kunt koppelen aan een Nederlandse creditcard).kelly89 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:45:
Kan dus ook helaas niet via andere regio’s kopen
Ik ga het straks nog eens in Edge en FireFox browser proberen. Het wil helaas wel eens voorkomen dat daarin het een en ander ineens wel werkt.kelly89 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:45:
[...]
Ik heb dat probleem ook alleen heb ik wel al een cc (pay2d) gekoppeld staan aan mijn paypal maar hij blijft om een CC vragen en als ik het invul werkt het niet, het blijft op dezelfde pagina staan. Ik heb ook al eens een paypal proberen te koppelen waar gewoon 50 euro opstond, dat werkte ook niet
Kan dus ook helaas niet via andere regio’s kopen en zit aan die rot eshop kaarten vast. Blijf altijd met achterlijk saldo over zitten.
Wil je even laten weten of je bankrekening koppelen heeft gewerkt? Dat is mijn laatste oplossing maar dat gebruik ik liever niet haha
Ik gebruik zelf ook paypal op mijn switch en ik heb alleen mijn bankrekening gekoppeld. Volgens mij is je enige andere optie een creditcard koppelen aan je paypal maar dan kun je net zo goed een cc gebruiken in de eshop.kelly89 schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:13:
Wil je even laten weten of je bankrekening koppelen heeft gewerkt? Dat is mijn laatste oplossing maar dat gebruik ik liever niet haha
Het is Final Fantasy IX, en niet Final Fantasy XI die naar de Switch gaat komen: https://www.polygon.com/2...0-nintendo-switch-releaseJackAvery schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:10:
Over minder dan twee weken is 2018 weer voorbij. Wat de Switch betreft was het voor mij een erg leuk jaar, veel games gekocht en gespeeld voor mijn doen dankzij o.a. Octopath, Smash en Into the Breach. De backlog is helaas niet gekrompen...
[Afbeelding: Switch 2019]
L.A. Noire is nu ook in de aanbieding voor 25 euro. Wilde dit spel al een tijdje voor de pc maar heb hem nu voor de switch gehaald. Leuk spel, soort gta maar dan als detective.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Klopt, was een typoaddictive schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 13:23:
[...]
Het is Final Fantasy IX, en niet Final Fantasy XI die naar de Switch gaat komen: https://www.polygon.com/2...0-nintendo-switch-release
Overigens de FF waar ik het meest naar uitkijk op Switch!
[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 26-12-2018 08:20 ]
Nee LA Noire is niet net GTA...Sir_Hendro schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 17:18:
L.A. Noire is nu ook in de aanbieding voor 25 euro. Wilde dit spel al een tijdje voor de pc maar heb hem nu voor de switch gehaald. Leuk spel, net gta maar dan als detective.
This is the Way.
Nope lijkt er totaal niet op.

Trouwens een top-down GTA met multiplayer is zeer welkom op de switch.
[ Voor 11% gewijzigd door Bintzak op 26-12-2018 06:58 ]
Bintzak schreef op woensdag 26 december 2018 @ 06:57:
[...]
Nope lijkt er totaal niet op.
[Afbeelding]
Trouwens een top-down GTA met multiplayer is zeer welkom op de switch.
Shakedown Hawaii komt er nog steeds aanVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2018 @ 07:17:
Ik zal eigenlijk wel een vervolg op Chinatown Wars op de Switch willen zien.
Nog een recente Indie trailer:
En New Super Mario Bros U Deluxe heeft een Japanse commercial gekregen die erg leuk gedaan is:
[YouTube: New スーパーマリオブラザーズ U デラックス CM]
Ik geloof er niets van dat New Super Mario Bros. Deluxe goed verkopen gaat. Snap nog steeds niet dat ze die remaken op de Switch. Vond het een van de meest tegenvallende Mario games. Ach ja.. Misschien heb ik het wel helemaal aan het verkeerde eind 
Shakedown ziet er wel mooi uit zeg, jammer dat er geen multiplayer in zit.
Wellicht dom vraagje, maar ik heb voor mijn zoon bij GameMania een eshop tegoed card gekocht van 25 euro, zo eentje waarop alleen WiiU en 3DS opstond (degene waar Switch op stond was geen 25 euro kaart van beschikbaar in de winkel). De medewerker gaf aan dat werkt gewoon op de Switch, want...eShop.
Echter krijg ik nu bij het invoeren de Foutcode 2813-0058
"Dit is een downloadcode voor de Nintendo 3DS. Deze kun je gebruiken in de Nintendo eShop op een Nintendo 3DS-systeem."
Er is een optie om tegoeden samen te voegen, maar daarvoor moet je dus een Nintendo ID hebben gehad op een van die systemen (WiiU of 3DS) en dat heeft mijn zoon dus niet.
Hier en daar lees ik dat deze codes gewoon zouden moeten werken, maar mij lukt het dus niet. Iemand een oplossing voor mij? (GameMania is vandaag dicht...)
Echter krijg ik nu bij het invoeren de Foutcode 2813-0058
"Dit is een downloadcode voor de Nintendo 3DS. Deze kun je gebruiken in de Nintendo eShop op een Nintendo 3DS-systeem."
Er is een optie om tegoeden samen te voegen, maar daarvoor moet je dus een Nintendo ID hebben gehad op een van die systemen (WiiU of 3DS) en dat heeft mijn zoon dus niet.
Hier en daar lees ik dat deze codes gewoon zouden moeten werken, maar mij lukt het dus niet. Iemand een oplossing voor mij? (GameMania is vandaag dicht...)
@RUFFNECK: Het enige wat je kan doen is toch teruggaan naar GameMania en aan te kaarten dat je tegoedkaart niet werkt.
Voor zover ik weet had ik nooit problemen met een 3DS/Wii U tegoedkaart op een Switch, maar daarbij moet ik ook vermelden dat ik ook een Wii U en een 3DS heb, waarbij de accounts op een hoop zijn gegooid. Het zou dus zo kunnen zijn dat een 3DS/Wii U tegoedkaart op een Switch kan werken, zo lang je maar ook een 3DS en Wii U hebt.
Voor zover ik weet had ik nooit problemen met een 3DS/Wii U tegoedkaart op een Switch, maar daarbij moet ik ook vermelden dat ik ook een Wii U en een 3DS heb, waarbij de accounts op een hoop zijn gegooid. Het zou dus zo kunnen zijn dat een 3DS/Wii U tegoedkaart op een Switch kan werken, zo lang je maar ook een 3DS en Wii U hebt.
Geen Wii u gehad, wel smb op de Wii gespeeld. (En oudere platforms)Seroczynski schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:35:
Ik geloof er niets van dat New Super Mario Bros. Deluxe goed verkopen gaat. Snap nog steeds niet dat ze die remaken op de Switch. Vond het een van de meest tegenvallende Mario games. Ach ja.. Misschien heb ik het wel helemaal aan het verkeerde eind
Kan niet wachten tot deze uitkomt! Verheug me er al op sinds de release van de switch
+1 hier! zit er ook op te wachten. Had ook geen Wii U , dus deze is zeer welkom!Prulleman schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:44:
[...]
Geen Wii u gehad, wel smb op de Wii gespeeld. (En oudere platforms)
Kan niet wachten tot deze uitkomt! Verheug me er al op sinds de release van de switch
www.degroot-it.nl
Zit er al een jaar op te wachten. Love 2D marios. Geen wiiu gehad, bring it on!
@RUFFNECK dus een Nintendo id aanmaken en koppelen aan het account? Weet alleen niet of dat bij een kind kan?
Dat idee had ik ook, maar volgens mij moet dat (initieel) vanuit het device (3ds of wiiu), welke wij dus niet hebben. Ik heb niet heel erg uitgebreid gezocht, maar dat is wat ik zo even snel had kunnen vinden.Arunia schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:52:
@RUFFNECK dus een Nintendo id aanmaken en koppelen aan het account? Weet alleen niet of dat bij een kind kan?
Morgen krijg ik Zelda binnen, nooit echt gespeeld eigenlijk - maar dit heb ik niet kunnen laten liggen.
Naast dat, is het semi-open (zones) of echt full blown a la skyrim/fallout etc? Gaat lastig worden.
Naast dat, is het semi-open (zones) of echt full blown a la skyrim/fallout etc? Gaat lastig worden.
[ Voor 44% gewijzigd door SkyStreaker op 26-12-2018 21:39 ]
Dus dan geef je maar wel geld uit aan nep spul waarmee een of andere bootlegger aan je verdient?SkyStreaker schreef op woensdag 26 december 2018 @ 21:00:
Morgen krijg ik Zelda binnen, nooit echt gespeeld eigenlijk - maar dit heb ik niet kunnen laten liggen. Daarbij heb ik ook dit besteld @ AliExpress omdat ik ook dat element aanwezig wil hebben, zonder Amiibo-onzin aan te schaffen.

Je hebt die Amiibo functionaliteit overigens helemaal niet nodig. Voegt niks toe in Zelda.
't is één grote wereld ja, voor het eerst in een 3D Zelda. In het begin ben je beperkt tot het plateau, voor een soort tutorial, maar daarna kan elke willekeurige richting op.
Make lovecraft not warcraft.
Sméagol schreef op woensdag 26 december 2018 @ 21:14:
[...]
Dus dan geef je maar wel geld uit aan nep spul waarmee een of andere bootlegger aan je verdient?![]()
Je hebt die Amiibo functionaliteit overigens helemaal niet nodig. Voegt niks toe in Zelda.
Kost een klap minderOneerlijk he?
![]()
't is één grote wereld ja, voor het eerst in een 3D Zelda. In het begin ben je beperkt tot het plateau, voor een soort tutorial, maar daarna kan elke willekeurige richting op.
@SkyStreaker volgens mij heb je alleen wolf link en een andere link amiibo (dacht de eerste smash amiibo) nodig. De eerste geeft je wolf link als companion en de andere epona als paard welke wel dood kan. Verder zijn het eigenlijk alleen elke dag kistjes welke uit de lucht vallen bij amiibo toevoegen. Dus weinig echt nuttig omdat het basis items zijn. Alhoewel je volgens mij wel speciale armor kunt krijgen, maar echt nodig zijn ze niet.
't kost nog minder om ze helemaal niet te kopen.. Ik heb twee Amiibo, en die heb ik gekocht omdat ik ze figuurtjes leuk vond. Ik spaar ze niet, en voor de functionaliteit boeien ze me al helemaal niet.
Make lovecraft not warcraft.
Heb maar even weg gehaald, Amiibo zooi.
On-topic, full blown open world dus. Dat had ik niet in de gaten, ervaar ik als lastig eigenlijk (moeilijk beslissen waar heen te gaan, semi-lineair is beter voor mij). We gaan het zien
On-topic, full blown open world dus. Dat had ik niet in de gaten, ervaar ik als lastig eigenlijk (moeilijk beslissen waar heen te gaan, semi-lineair is beter voor mij). We gaan het zien
[ Voor 70% gewijzigd door SkyStreaker op 26-12-2018 21:40 ]
same here, kan niet wachtendegroot schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:46:
[...]
+1 hier! zit er ook op te wachten. Had ook geen Wii U , dus deze is zeer welkom!
Toch wel blij dat ik álle Zelda Amiibo gewoon bij elkaar heb in de vitrinekast hoor. Moest er 1 uit Japan laten komen omdat die heel lang niet in Nederland en omstreken te krijgen leek te zijn.
Kijk, maar jij verzameld ze omdat je ze mooi vindtDigitalExcorcist schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:12:
Toch wel blij dat ik álle Zelda Amiibo gewoon bij elkaar heb in de vitrinekast hoor. Moest er 1 uit Japan laten komen omdat die heel lang niet in Nederland en omstreken te krijgen leek te zijn.
Er is een tweede 'Indie World' voor het Japanse Nintendo kanaal aangekondigd (bron), deze zal straks om 7u 's ochtends gestreamed worden. Mogelijk een paar kleine aankondigingen daar. Eerder benieuwd of/wanneer die januari Direct er aan komt...
Ongeacht van wat je er zelf van vindt: NSMBU heeft 5.77m exemplaren verkocht op de WiiU. Ter vergelijking, de voorganger op de Wii is 30.22 miljoen over de toonbank gegaan... Gezien de trend dat de meeste first-party WiiU ports meer verkopen dan op hun originele platform, denk ik dat de Deluxe versie meer dan 6 miljoen zal halen, zeker gezien er nog geen recente 2D Mario game te krijgen is op de Switch. Het plafond van de game is moeilijker te voorspellen, want we weten niet wanneer de onvermijdelijke nieuwe 2D Mario uitkomt.Seroczynski schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:35:
Wat is het verschil eigenlijk tussen WiiU en DeLuxe versies, anders dan het platform?
Bij mij is het andersom. Ik heb me best goed vermaakt met gta 2. Zowel mp als sp. Maar geen behoefte aan meer.Seroczynski schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:35:
Mario (en luigi) U waren voor mij grote redenen om een wii u te willen. Erg vaak mee in mijn handen gestaan. Maar omdat er niet heel veel anders was wat ik wilde nooit die u gehaald.
Deze game komt er dan ook zeker voor mijn switch. Ik hoop alleen nog wel op een mooie prijs. Als het gewoon 60-70 euro is wacht ik nog wel wat langer.
10 second ninja DONE
@SkyStreaker vaak met alle dlc, ook wel met extra's erbij. Dat verschilt nogal per spel.
Captain toad had volgens mij nog wel meer levels.
Smash heeft veel meer karakters en levels.
Captain toad had volgens mij nog wel meer levels.
Smash Ultimate speelt ook anders dan Smash Wii U (modulo basiscontrols).Arunia schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:32:
De video is nu terug te kijken...JackAvery schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:27:
Er is een tweede 'Indie World' voor het Japanse Nintendo kanaal aangekondigd (bron), deze zal straks om 7u 's ochtends gestreamed worden. Mogelijk een paar kleine aankondigingen daar. Eerder benieuwd of/wanneer die januari Direct er aan komt...
[ Voor 54% gewijzigd door RayNbow op 27-12-2018 07:58 ]
Roze/groen joy-con setje nu goedkoper (66 euro) dan de standaard kleuren bij amazon, ik heb hem gisteren besteld

https://www.amazon.de/gp/...mbc?ie=UTF8&condition=all
Weet niet of dit het goede topic is maar wilde het delen, dus bij deze

Kan goedkoper, vorige week zondag nogDeDooieVent schreef op donderdag 27 december 2018 @ 08:40:
Roze/groen joy-con setje nu goedkoper (66 euro) dan de standaard kleuren bij amazon, ik heb hem gisteren besteld

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
he getverderrie, weg overwinningsroes, weg gevoel dat ik voor het ultieme geluk geboren moet zijnFamous schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:16:
[...]
Kan goedkoper, vorige week zondag nog
[Afbeelding]
Sorry!DeDooieVent schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:19:
[...]
he getverderrie, weg overwinningsroes, weg gevoel dat ik voor het ultieme geluk geboren moet zijn
Rood en blauw waren dezelfde prijs en Grijs €64,-.
Het beste kan je denk ik nl.pepper.com in de gaten houden, daar komen altijd de aanbiedingen op van Amazon/Switch!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ach ik ben er alweer overheen, voordeel van emotionele instabiliteitFamous schreef op donderdag 27 december 2018 @ 09:24:
[...]
Sorry!
Rood en blauw waren dezelfde prijs en Grijs €64,-.
Het beste kan je denk ik nl.pepper.com in de gaten houden, daar komen altijd de aanbiedingen op van Amazon/Switch!
Ja ik kijk altijd gewoon hier in de PW en daar zie ik alleen hele dure versies, dus toen ik ze bij amazon zag voor een prijs lager dan de standaard joy-cons in de PW dacht ik "nou nou"
En voor de nieuwsgierigen die geen half uur lang naar een Japanse video willen kijken, de getoonde titels in volgorde:RayNbow schreef op donderdag 27 december 2018 @ 07:56:
De video is nu terug te kijken...
[YouTube: Indie World 2018.12.27]
Geen nieuwe aankondigingen denk ik? Maar wel veel beeldmateriaal. Geen verrassing dat Nintendo dit wilt promoten tijdens de feestdagen, veel nieuwe Switch eigenaarsStikbold
Bomb Chicken
Mini Metro
Overcooked 2
Nidhogg 2
Reigns: Kings & Queens
Reigns: Game Of Thrones
Ultimate Chicken Horse
The Garden Between
Moonlighter
Forager
Crystal Crush
Untitled Goose Game
BQM - Quest Maker
VA-11HA-11A
Keep Talking & Nobody Explodes
Pico Park
YIIK: A Postmodern RPG
Slay The Spire
Night In The Woods
Fight Crab
@joycon prijzen: alles onder 65 euro is gewoon een heel degelijke prijs als je bedenkt dat de aanbevolen prijs ~€80 is.
Dit topic is gesloten.