[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.156 views

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:06

Megalodon86

Enzyme X

Volgens mij zijn er extreem veel nieuwe Switch eigenaren bijgekomen inderdaad. Vooral bij kinderen is hij toch wel razend populair, en allemaal Pokémon Let's Go of Fortnite spelen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Megalodon86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:25:
Volgens mij zijn er extreem veel nieuwe Switch eigenaren bijgekomen inderdaad. Vooral bij kinderen is hij toch wel razend populair, en allemaal Pokémon Let's Go of Fortnite spelen.
Ik denk nog wel meer door Smash eigenlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Touchdomex schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:27:
[...]

Ik denk nog wel meer door Smash eigenlijk.
Dat is natuurlijk ook een enorme systemseller, maar niet in de leeftijdsgroep waar ik mee in aanraking kom (m'n kinderen zijn 6 en 8, en ik train het voetbalteam van JO8).

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Megalodon86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:29:
[...]

Dat is natuurlijk ook een enorme systemseller, maar niet in de leeftijdsgroep waar ik mee in aanraking kom (m'n kinderen zijn 6 en 8, en ik train het voetbalteam van JO8).
Maar zijn dat mensen die specifiek de Switch aanschaffen voor een game als Fortnite? Als je dat gratis kan spelen op de computer of laptop of broodrooster?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Weet niet of Fortnite de doorslag gegeven heeft, maar die zat wel gratis bij een van de Switch bundels.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:48
Megalodon86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 11:01:
Weet niet of Fortnite de doorslag gegeven heeft, maar die zat wel gratis bij een van de Switch bundels.
Met vbucks en een skin was dat. Fortnite is sowieso gratis. Ik had laatst wil een win te pakken op de switch. Normaal op PC.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• DeDooieVent
  • Laatst online: 08-04 13:31
Touchdomex schreef op donderdag 27 december 2018 @ 10:53:
[...]

Maar zijn dat mensen die specifiek de Switch aanschaffen voor een game als Fortnite? Als je dat gratis kan spelen op de computer of laptop of broodrooster?
Hier was het wel een overweging die is meegewogen bij de aanschaf, zo heb ik weer de beschikking over mijn laptop met gpu (de laptop die ik voor mijn zoontje ooit heb ingericht draait op een core duo, fortnite is daar geen optie op, brood roosteren doet ie evenmin)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zat mensen in mijn kring die een ps4 hebben aangeschaft voor Fortnite, dus kan me best voorstellen dat er ook mensen zijn die een Switch daarvoor aanschaffen.

Aan de andere kant ken ik ook mensen die een console aanschaffen en daarvoor enkel elk jaar de nieuwste Fifa kopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
Prulleman schreef op woensdag 26 december 2018 @ 13:44:
[...]

Geen Wii u gehad, wel smb op de Wii gespeeld. (En oudere platforms)
Kan niet wachten tot deze uitkomt! Verheug me er al op sinds de release van de switch
Ik ook. Dat betekent namelijk dat Mario Maker waarschijnlijk niet heel veel later ook naar de Switch komt. Er vanuit gaande dat ze alle systemsellers van de Wii U naar de Switch overbrengen natuurlijk. Andersom had niet gekund, want dan was Mario Maker een doodsteek voor SMBDeluxe geweest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik hoop dan eerder op Mario Maker 2 :) Daar hebben ze alle tijd voor gehad, en zou pas echt tof zijn (in plaats van de zoveelste remake).

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Zeror
Seroczynski schreef op donderdag 27 december 2018 @ 13:10:
Ik hoop dan eerder op Mario Maker 2 :) Daar hebben ze alle tijd voor gehad, en zou pas echt tof zijn (in plaats van de zoveelste remake).
Dat is uiteraard zo. Maar een Super Mario Maker Deluxe waar nog meer tools etc inzitten zou ik ook al goed genoeg vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GapClio
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 19:12
Iemand ervaring met dit product, Bluetooth adapter voor headset? https://www.kickstarter.c...ntendo-switch/description

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Zelda binnen, ben er heel erg enthousiast over :) Ziet er goed uit, net niet te "cartoony", mad props. Genoeg gouden munten ook al binnen dat ik meteen Octopath traveler heb aangeschaft (hoor ook daar als RPG-fan goede verhalen over) met korting OP korting :) Deze rest van mijn vakantie wordt glorieus.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
JackAvery schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 17:50:
Overigens de FF waar ik het meest naar uitkijk op Switch!
Ik ook! FF IX op de PS1 was heerlijk, en heb altijd gehoopt op een remake O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Moet toch zeggen dat ik enige agressie ontwikkel bij het karten. Heeft iemand al een keer een switch verkreukeld na een schildje teveel in de aarsch? }:|

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:08
@Gonadan ik kom nog uit de tijd van geen blauwe schilden. Dat mis ik echt wel. Maar heb iig nog nooit het gevoel gehad om de switch of welke console te verfrommelen. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Arunia schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:24:
@Gonadan ik kom nog uit de tijd van geen blauwe schilden. Dat mis ik echt wel. Maar heb iig nog nooit het gevoel gehad om de switch of welke console te verfrommelen. :p
Ja, vooraan rijden wordt nu gewoon keihard afgestraft. Vier rode en een blauwe zonder vaseline en je bent weer niet eerste. Liefst in de laatste paar bochten, je kunt nog beter ruk beginnen en op het laatst inlopen.

Ach, het is natuurlijk ook niet leuk om tegen de computer te spelen. Je mist dan de voldoening van het gevloek naast je als jij eens raak schiet en kunt niemand uitkafferen als je zelf de Sjaak bent. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 19:55

SkyStreaker

Move on up!

Dat van de rode schildjes is mij niet ontgaan. Zat al een tijdje van wtf hoe vaak gebeurt dit.. 😂

[ Voor 40% gewijzigd door SkyStreaker op 27-12-2018 19:15 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:32
Gewoon de bananen die je krijgt als #1 achter je laten hangen. Kunnnen die rode er iig niet doorheen.
En met die speakerbox ding kan je de blauwe uit de lucht gooien

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:33
Time trial ftw 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Aschtra schreef op donderdag 27 december 2018 @ 19:30:
Gewoon de bananen die je krijgt als #1 achter je laten hangen. Kunnnen die rode er iig niet doorheen.
Tot zover de theorie.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Laatst online: 10:32
Uitvoeren daarvan is niet zo moeilijk toch ;)
Gewoon knopje inhouden

• Gonadan

Gonadan

Aschtra schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:56:
Uitvoeren daarvan is niet zo moeilijk toch ;)
Gewoon knopje inhouden
Klopt, scheelt één van de vier rode. En daarna krijg ik in plaats van die toeter een hand muntjes. Plus de resterende drie rode en de blauwe in m'n aarsch. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
addictive schreef op donderdag 27 december 2018 @ 16:22:
[...]

Ik ook! FF IX op de PS1 was heerlijk, en heb altijd gehoopt op een remake O+
Ik vraag mij vooral af of deze game een fysieke release gaat krijgen, al is het in een bundel met andere Final Fantasy games...

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Arunia
Aschtra schreef op donderdag 27 december 2018 @ 19:30:
Of een paddestoel op het moment dat de blauwe naar beneden komt. Dit kan ook met heeeeeeeeel veel geluk met eentje die op de grond ligt door een bliksemschicht. Deze heb ik één keer gehad per toeval en zo een blauwe ontweken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Arunia schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:33:
Of een paddestoel op het moment dat de blauwe naar beneden komt. Dit kan ook met heeeeeeeeel veel geluk met eentje die op de grond ligt door een bliksemschicht. Deze heb ik één keer gehad per toeval en zo een blauwe ontweken.
Ik hoop altijd op een bliksem tijdens een blauwe. Dubbel genaaid houdt beter, heb ik er minder last van. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
wat je ook kan toen tegen blauwe shells, is op een map waar dit kan van de baan af rijden als je bijna wordt geraakt, is namelijk sneller dan dat je wordt geraakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:33:
[...]

Dat kan inderdaad net, maar dat is zelfs als je hem in de handen hebt erg lastig. Daarnaast is de kans dat je een paddenstoel krijgt als je eerste rijdt vrijwel nihil.

Wat ik iig probeer te doen is als iemand net achter mij rijdt, hem ook deel te maken van de explosie. Gedeelde smart is halve smart :P

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 28-12-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Magic Het is en blijft een kansspelletje.
Vroeger was het nog mogelijk om 2e te gaan rijden zodra de blauwe gelanceerd werd, maar nu is het zak om anderen mee te pakken. Want jij wordt op dat moment altijd gepakt dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38
Heeft er iemand Football Manager 2019 Touch gespeeld? Ben aan het twijfelen tussen de PC en de Switch versie maar weet niet echt wat de ervaringen op de Switch zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Arunia schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:54:
@Magic Het is en blijft een kansspelletje.
Vroeger was het nog mogelijk om 2e te gaan rijden zodra de blauwe gelanceerd werd, maar nu is het zak om anderen mee te pakken. Want jij wordt op dat moment altijd gepakt dan
Klopt, toch merk ik dat ik vooral het blauwe schild vaak op mijn hoofd krijg wanneer ik zo ver voor loop, dat dat eigenlijk niet meer uitmaakt. Enige nuance zit daar dus wel, als je beter bent garandeert dat inderdaad geen overwinning, maar de kans erop is wel aanzienlijk groter. Zo blijft het ook leuk om tegen wat mindere spelers te spelen, aangezien die wel een kans maken om je bij te houden. Ik vind dat Mario Kart daar een goede balans in vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 07:01
Mocht het iemand interesseren.

Super Smash Bros. Ultimate [Switch Download Code] + Fighter Pass [Switch - Download Code]
Waar:https://www.amazon.de/Sup...ghter/dp/B07KZ34FF1/?th=1
Categorie:Switch Games
Normale prijs: € 80 - 93
Huidige prijs:€ 76,99

Hij is ook in de aanbieding op amazon.co.uk voor £66,99 (+/- 74 euro).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 10:59
Gonadan schreef op donderdag 27 december 2018 @ 21:04:
[...]

Klopt, scheelt één van de vier rode. En daarna krijg ik in plaats van die toeter een hand muntjes. Plus de resterende drie rode en de blauwe in m'n aarsch. :P
Muntjes niet gebruiken als je voorop rijdt. Je krijgt namelijk nooit muntjes als je een tweede item pakt. Zodra je de tweede item box hebt gepakt kan je de muntjes gebruiken en dan direct het goede item gebruiken. Meestal krijg je zo wel een banaan of een groen schild als je eerste rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 27 december 2018 @ 18:04:
Moet toch zeggen dat ik enige agressie ontwikkel bij het karten. Heeft iemand al een keer een switch verkreukeld na een schildje teveel in de aarsch? }:|
Ik speel nu MK alleen tegen de computer in de grand prix modus. En telkens rijd ik op kop en ja dan wordt je omver gekegeld met blauwe schilden, rode schilden en de bliksem. Maar in mijn ervaring maakt zo'n blauw schild weinig verschil want zelfs dan haalt nummer 2 me niet in.

En met een luidspreker knal ik die blauwe uit de lucht. Met drie bananen om mij heen weer ik een rood schild af. Alleen die bliksem heb ik nog geen bliksemafleider voor gevonden. Maarja gedeelde smart halve smart, iedereen heeft daar last van.

Merk wel dat ik handheld de joycons na wat potjes MK niet echt comfortabel meer in de hand vind vasthouden. En ik vind het jammer dat ik bij de accu op 5% geen statistieken kan raadplegen hoeveel uur je per game hebt doorgebracht vanaf de laatste volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Joosie200 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:20:
[...]

Ik speel nu MK alleen tegen de computer in de grand prix modus. En telkens rijd ik op kop en ja dan wordt je omver gekegeld met blauwe schilden, rode schilden en de bliksem. Maar in mijn ervaring maakt zo'n blauw schild weinig verschil want zelfs dan haalt nummer 2 me niet in.

En met een luidspreker knal ik die blauwe uit de lucht. Met drie bananen om mij heen weer ik een rood schild af. Alleen die bliksem heb ik nog geen bliksemafleider voor gevonden. Maarja gedeelde smart halve smart, iedereen heeft daar last van.

Merk wel dat ik handheld de joycons na wat potjes MK niet echt comfortabel meer in de hand vind vasthouden. En ik vind het jammer dat ik bij de accu op 5% geen statistieken kan raadplegen hoeveel uur je per game hebt doorgebracht vanaf de laatste volle accu.
Je kan die bliksem met een ster afweren. Maar die krijg je natuurlijk niet als je zo voorop rijdt.
De grand prix modus is inderdaad niet heel moeilijk tegen de computer. Alleen de 200 cc klasse geeft mij some wel wat problemen. Maar dat komt ook deels omdat het lijkt dat de banen er gewoon niet echt op zijn ontworpen, sommige bochten kan je met de standaard motor gewoon bijna niet nemen, je drift dan gewoon tegen een muur op of uit de baan, afremmen heeft ook weinig nut want het lijkt er op dat je er niet scherpere bocht door neemt. Ik heb tot nu toe alles goud, en behalve bij de 200 cc klasse alles 3 sterren.
De time trials zijn soms wel een beetje een uitdaging geweest, proberen alle Nintendo ghosts te verslaan was soms wel pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Joosie200 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:20:
Tijd om van 50cc af te stappen dan. :+

@martin_v_z dat was inderdaad het idee van 200cc, je kunt niet meer continu gas geven. Bij 150 kan je in principe die knop vast tapen, maar bij 200 moet hij toch echt een keer los. :P

Wat is jullie favoriete stijl qua kart/uitrusting eigenlijk?

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 28-12-2018 14:32 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Gonadan Mijn dochter (4) doet soms mee met Mario Kart en zij wil altijd Princess Peach in een roze auto, de paraglider (want kroon) en af en toe andere wielen. Zelf rijd ik meestal met Mario in een combinatie die de meeste sterren oplevert. Ik heb nog niet echt voorkeur voor een bepaalde combi.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Jorgen meeste sterren? Je hebt toch vijf eigenschappen die het verschil maken?

Zo heb ik meestal alles op standaard maar stapte laatst over naar de pipeframe kart. Die was lichter maar accelereert sneller. Dat reed wel lekker maar was ook precies het verschil waardoor ik door een beuk van Donkey Kong niet gewoon opzij vloog maar zelfs begon te tollen. Snel weer ingeruild dus. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja klopt. Ik probeer dus ook gewoon om de combinatie te kiezen die gemiddeld genomen het sterkst is, van de onderdelen die ik heb vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:30:
[...]

Tijd om van 50cc af te stappen dan. :+

@martin_v_z dat was inderdaad het idee van 200cc, je kunt niet meer continu gas geven. Bij 150 kan je in principe die knop vast tapen, maar bij 200 moet hij toch echt een keer los. :P

Wat is jullie favoriete stijl qua kart/uitrusting eigenlijk?
Oh dat komt over twee nog te halen 3 sterren :+ Continu gas geven heb ik gewoon aan staan maar die knal ik er wel uit op 200cc.

Kart/uitrusting vind ik Yoshi met de Mercedes kart, normale wielen en paraglider vlieger chill.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:12
Mijn go-to-combinatie :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xA2kEIH.png
https://www.mk8dxbuilder.com/

Vol ingezet op handling en acceleratie. Al die wapens van de achterhoede zijn geen probleem als ze je niet kunnen raken :+

Dergelijke combinatie gebruikte ik bij Double Dash en MK Wii ook graag, werkt voor mij het fijnst. Maak ook veel gebruik van de mini-turbo in de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Abominabele snelheid. Je gaat er vanuit dat je toch vaker afgeschoten wordt dan dat je vrijuit kunt rijden?
Da's sowieso terecht overigens. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn de officiële NES controllers geleverd. Liggen nu aan de Switch op te laden (geen gezicht :) ). Ze voelen goed aan. Ben benieuwd hoe ze spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Ik race met Luigi, standaard motor, classic or standaard wielen. Op de Wii gebruikte ik altijd de race motoren maar die vind ik in deze versie niet zo lekker rijden als op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Melkunie schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:39:
Mijn go-to-combinatie :)

[Afbeelding]
https://www.mk8dxbuilder.com/

Vol ingezet op handling en acceleratie. Al die wapens van de achterhoede zijn geen probleem als ze je niet kunnen raken :+

Dergelijke combinatie gebruikte ik bij Double Dash en MK Wii ook graag, werkt voor mij het fijnst. Maak ook veel gebruik van de mini-turbo in de bochten.
Lol, wist niet dat daar verschil in zat... ik kies altijd de meest belachelijke combo's bij elkaar :X 8)7 |:( :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
RonnieB82 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:16:
[...]

Lol, wist niet dat daar verschil in zat... ik kies altijd de meest belachelijke combo's bij elkaar :X 8)7 |:( :*)
Ik ook. Of gewoon wat het tofste er uit ziet. Maar eens die builder gebruiken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:11:
Vandaag zijn de officiële NES controllers geleverd. Liggen nu aan de Switch op te laden (geen gezicht :) ). Ze voelen goed aan. Ben benieuwd hoe ze spelen.
Ik zit hier al een week met een DHL code die geen status laat zien :(
Had jij hetzelfde euvel? En congrats met de controllers, die zullen geweldig mooi staan aan de switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Zijn er mensen die Celeste fysiek gaan bestellen? Misschien dat er iets van een groepsbestelling mogelijk is.
Dit is helaas niet toegestaan, omdat dit in het verleden fout gegaan is.

De aanleiding waarom we Inkoopacties niet toegestaan is dit
Lees hier ook wat je opties zijn.

[ Voor 54% gewijzigd door Sagat op 29-12-2018 14:07 ]

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sderooij schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:39:
[...]

Ik zit hier al een week met een DHL code die geen status laat zien :(
Had jij hetzelfde euvel? En congrats met de controllers, die zullen geweldig mooi staan aan de switch :P
Mijn aangekondigde leverdatum was 22 december. De link in de mail werkte ook niet. Ging ervan uit dat de levering vanwege de feestdagen vertraagd was. Maar vandaag stond er opeens een soort van koeriersdienst voor de deur. De bezorger vertelde dat er wat mis was gegaan en dat ze daarom de hele dag alleen maar Nintendo controllers aan het bezorgen waren. Door het hele land heen. En dat ze daar de komende dagen nog wel zoet mee waren.

Hoop voor je dat ze snel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 18:41:
[...]

Mijn aangekondigde leverdatum was 22 december. De link in de mail werkte ook niet. Ging ervan uit dat de levering vanwege de feestdagen vertraagd was. Maar vandaag stond er opeens een soort van koeriersdienst voor de deur. De bezorger vertelde dat er wat mis was gegaan en dat ze daarom de hele dag alleen maar Nintendo controllers aan het bezorgen waren. Door het hele land heen. En dat ze daar de komende dagen nog wel zoet mee waren.

Hoop voor je dat ze snel komen.
Kijk is aan, dank je voor je input!
Ik heb vorige week vrijdag een leverdatum van 25 dec meegekregen, dat leek mijzelf al niet zo realistisch. Dus wellicht morgen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte 1e indruk: Ge-wel-dig.

Ik had de NES games al even gespeeld met de Joy-Cons en Pro controller en heb in het verleden een tijdje een Retropie gehad i.c.m. PS4 en Xbox 360 controllers. Maar het gaf nooit echt het retro-gevoel. Met deze controllers is de authentieke Mario ervaring helemaal terug. Blijkbaar is mijn spiergeheugen bij Mario ook echt aan deze controllers gekoppeld. Ik ga veel minder vaak dood en veel sneller door de levels heen.

Of het (veel) beter is dan 8BitDo en andere alternatieven kan ik niet beoordelen. Deze heb ik nooit in mijn handen gehad. Maar ik ben erg blij met de aanschaf en vind het, ondanks dat het momenteel een niche-product is, iedere cent waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Joosie200 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 17:23:
[...]

Ik ook. Of gewoon wat het tofste er uit ziet. Maar eens die builder gebruiken :X
Je kunt ook gewoon op + of - drukken hè, in-game builder. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-09 19:44
Gonadan schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 19:21:
[...]

Je kunt ook gewoon op + of - drukken hè, in-game builder. ;)
die online builder bevat ook alle hidden stats die ingame niet worden weergegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:58

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Bij mij slaat de Switch met Mario Kart nog niet echt aan bij de meiden 6 en 8. Hebben jullie nog goede tips voor leuke games in deze leeftijdscategorie?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:34
Super Mario party, en de jongens hier van 6 en 8 spelen ook graag smash en let's go

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
De dochter (8 jaar) van een vriend van me is helemaal wild van let's dance. Niet specifiek een switch game, maar toch. Daarnaast mag ze graag Rayman, Kirby, en waarschijnlijk straks NSMB-U deluxe spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Sinds kort ook een GameCube adapter voor Smash gekocht! Werkt erg goed en kan de GameCube controllers ook gebruiken in andere games (buiten Party natuurlijk)

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
Deze Japanse indie game is gewoon... nja, kijk gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Erhnam schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:58:
Bij mij slaat de Switch met Mario Kart nog niet echt aan bij de meiden 6 en 8. Hebben jullie nog goede tips voor leuke games in deze leeftijdscategorie?
Mijn dochter (4) vindt het leuk om mee te doen met Mario Kart of om te kijken naar Zelda (rondlopen, vliegen - monstergevechten doe ik niet als zij er bij is).

Wellicht vinden jouw kinderen hier iets tussen:
Minecraft, Snipperclips, Super Smash Bros, Super Mario Odyssey, Pokemon Let's Go, Sonic, Mario + Rabbids, Splatoon, Arms, Captain Toad, New Super Mario Bros, Yooka-Laylee, Crash Bandicoot, Lego games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je kunt ze in elk geval geen originaliteit ontzeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Zat net even te kijken welke games er binnenkort uitkomen maar naast Youtubers Life: OMG edition 8)7 zag ik ook dat New Super Mario Bros. U Deluxe over 13 dagen uitkomt. Hier nog mensen die deze al op de Wii U hebben gespeeld eventueel inclusief DLC en kunnen zeggen hoeveel uurtjes ik hiermee zoet zal zijn? Donkey Kong TF vond ik qua gameplay erg leuk maar vond de kwantiteit een beetje karig, wat ook een beetje aan me zelf ligt omdat ik geen zin heb om die time trials te spelen. Gameplay van NSMBUD en DK:TF is ook wel redelijk vergelijkbaar toch beide 2D platformers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:04
Erhnam schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 08:58:
Favoriet bij 7-jarige jongen: begon met uitgebreid Mario Odyssee. Daarna kort Kirby. Toen even Mario Party. En nu Diablo met z'n ouders >:) Mario Kart wordt af en toe tussendoor even gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Dit is ook een mooie nieuwe release. En deze is niet eens gemaakt in Japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Yptisem schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:49:
Zat net even te kijken welke games er binnenkort uitkomen maar naast Youtubers Life: OMG edition 8)7 zag ik ook dat New Super Mario Bros. U Deluxe over 13 dagen uitkomt. Hier nog mensen die deze al op de Wii U hebben gespeeld eventueel inclusief DLC en kunnen zeggen hoeveel uurtjes ik hiermee zoet zal zijn? Donkey Kong TF vond ik qua gameplay erg leuk maar vond de kwantiteit een beetje karig, wat ook een beetje aan me zelf ligt omdat ik geen zin heb om die time trials te spelen. Gameplay van NSMBUD en DK:TF is ook wel redelijk vergelijkbaar toch beide 2D platformers?
Ik heb deze zelf amper gespeeld (geen WiiU hier), maar er zijn 164 levels in de twee games. De 'Luigi' levels zijn naar het schijnt iets korter, maar pittiger. De Wii versie vond ik een fantastische party game, en het level design in deze serie zit ook goed.

@Beakzz - ik herinner me die marathon game nog van een Nindie video ofzo, ziet er inderdaad erg tof uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 12:19
Toen ik dit in de Indie World video zag, had ik meteen door dat FAITO KURABU een woordspeling was... 🤣

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voor de mensen die wat meer willen weten over het rijden e.d. in Mario Kart, is dit wel een leuke serie artikelen: https://www.usgamer.net/a...ift-and-master-every-item, waaronder o.a. deze: https://www.usgamer.net/a...kartcharacter-build-combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
Yptisem schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 13:49:
Deze site geeft een goede indicatie:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=6536

Ik heb beide uitgespeeld voor de volle honderd procent. Aardig wat speeltijd, zo'n 35 uur schat ik in. Als je een beetje goed bent gaan de Luigi levels wel snel omdat je daar maar een beperkte tijd hebt.

Ik vond ze in ieder geval erg leuk en een stuk leuker dan de Wii voorganger. Ik hoop dat er een nieuwe 2d mario game komt voor de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:36

-ET-

Phone Home

New super Mario staat hier inmiddels ook te downloaden. Blijft toch altijd leuk om te doen 2D Mario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-09 23:56
Waarom is die docking van de Switch zo extreem duur. Ik wil een extra boven op zolder zodat de kids daar kunnen gamen of gewoon om mee te nemen op vakantie. Waarom komt Nintendo niet met een travel edition voor rond de 35 a 40 euro.

Ik zie wel veel docks online die niet van Nintendo zijn, maar die schijnen weer problemen te geven voor de switch en zelfs te slopen.

Iemand ervaring?

[ Voor 25% gewijzigd door Noresponse op 29-12-2018 23:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 10:19
Noresponse schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:56:
Waarom is die docking van de Switch zo extreem duur. Ik wil een extra boven op zolder zodat de kids daar kunnen gamen of gewoon om mee te nemen op vakantie. Waarom komt Nintendo niet met een travel edition voor rond de 35 a 40 euro.

Ik zie wel veel docks online die niet van Nintendo zijn, maar die schijnen weer problemen te geven voor de switch en zelfs te slopen.

Iemand ervaring?
Heb je al gezocht in dit topic? Daar is een pagina of 10 terug nog een discussie over gevoerd :)

TL;DR: unofficial docks zijn riskant, de enige veilige optie is helaas een originele dock kopen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door P1nGu1n op 30-12-2018 00:15 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Een vraagje als je een tweede nintendo switch koopt kun je dan dezelfde account nemen als op de oude switch zodat je daar de zelfde games weer erop kunt downloaden etc.?

Dus twee switches met hetzelfde account?

[ Voor 11% gewijzigd door Noresponse op 30-12-2018 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 10:19
Noresponse schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:44:
Een vraagje als je een tweede nintendo switch koopt kun je dan dezelfde account nemen als op de oude switch zodat je daar de zelfde games weer erop kunt downloaden etc.?

Dus twee switches met hetzelfde account?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lp4RKQCl.png

Per account kan je maar één primaire Switch hebben. Zie ook Nintendo's FAQ

[ Voor 20% gewijzigd door P1nGu1n op 30-12-2018 01:05 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 12:19
Noresponse schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:56:
Waarom is die docking van de Switch zo extreem duur.
Geen idee, maar waarschijnlijk om dezelfde reden waarom officiële docks van bijv. Microsoft en Samsung voor hun apparaten in dezelfde prijscategorie vallen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Nieuw en interessant gerucht (flinke zoutkorrel):
The Witcher 3 komt mogelijk naar de Nintendo Switch.

https://comicbook.com/gam...ntendo-switch-port-rumor/

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 30-12-2018 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik hoop dat Tombraider 2 HD remake een keer naar Switch komt.

Ik mis zo een game. Er is er ook niet echt 1 die er op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zeror schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:54:

Niet echt interessant tenzij er een duidelijke aanwijzingen zijn. Probleem is dat de REDEngine 3 op dit moment geen ondersteuning heeft voor Switch. Gezien het om een interne engine gaat is er geen financiële redenen om het te porten naar de Switch tenzij ze ook een game porten. De Witcher 3 draait echter op machines die meer geheugen hebben dan de Switch.

Kans is groter dat ze eerst hun table-top versie of kaart game porten en dat daar verwarring over ontstaan is.
Turfschipper schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:46:
Ik hoop dat Tombraider 2 HD remake een keer naar Switch komt.

Ik mis zo een game. Er is er ook niet echt 1 die er op lijkt.
Gezien het blijkbaar om een remake van een fan gaat betwijfel ik dat ten zeerste (maar Sonic Mania is ook van fan, dus wie weet...).

Hoe knap de demo op youtube ook wel niet lijkt te zijn denk ik ook dat het niet gebeurt om een tweede reden: De game is van 1997 en is qua gameplay sterk verouderd. Zelf ben ik van mening dat OoT van 1998 een revolutie is in gamedesign.

Bij het maken van een remake moet je ook een sterke afweging maken in hoe ver je wilt gaan met een remake. Een "re-skin/rez-up" is een snelle cash-grab waarbij je alleen geld verdient aan mensen met nostalgische gevoelens. Een complete "re-create" vraagt echter héél veel resources en is vergelijkbaar met het maken van een nieuwe game.

Maar als je zoekt naar een 3d platformer dan zijn er maar vrij weinig goede op de switch: Breath of the Wild en Super Mario Odysssey zijn de enige twee die ik ken. In de 2d categorie zijn er wel wat meer mogelijkheden die ook thematisch aansluiten.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

DevWouter schreef op maandag 31 december 2018 @ 08:52:

Maar als je zoekt naar een 3d platformer dan zijn er maar vrij weinig goede op de switch: Breath of the Wild en Super Mario Odysssey zijn de enige twee die ik ken. In de 2d categorie zijn er wel wat meer mogelijkheden die ook thematisch aansluiten.
Crash Bandicoot en Yooka Laylee, of Rime, en alle LEGO games, zijn ook 3d platformers, maar niet zoals TR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik heb het apparaat nu ongeveer 3 weken, en eindelijk ben ik dan zover gekomen dat in pokemon let's go: Eevee beestjes kan uitwisselen met pokemon go. Echter krijg ik die twee totaal niet aan de praat.
Ik heb één keer even een connectie gehad van 3 sec. maar werd automatisch weer ontbonden.
Heb 3 soorten telefoons gebruikt maar connecten ho maar.

Heb de switch als in modus gezet dat hij zo veel mogelijk bluetooth verdiepingen uit zet (controllers)
Maar helemaal niets.

Iemand een idee?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Het enige dat ik zo kan bedenken waar je iets aan kan hebben is; probeer het ergens anders, misschien stoort iets je bluetooth signaal. Ga op zolder of in de schuur zitten ofzo. Zet de Switch in handheld mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:52
Zeror schreef op zondag 30 december 2018 @ 09:54:

Zou mooi zijn, maar lijkt mij onrealistisch tenzij er wel heel veel consensies gedaan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Laatst online: 14-09 08:53
Sinds kerst samen met mn vriendin een switch gekocht + mario kart.
Altijd vervent gamer geweest, maar door de jaren heen steeds minder tijd gekregen om te gamen. Zo'n switch is wat dat betreft wel een uitkomst.
Bevalt helemaal prima! Vanavond komen er een aantal mensen langs om oud en nieuw te vieren, denk dat ie dan ook wel aan gaat om een paar potjes te spelen tegen elkaar.

Heb nog wel een aantal toffe games op 't oog, maar 't is lang geleden dat ik €60,- of zelfs €70,- voor een game betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Top :) Ik zie idd het verschil en het kan op een bepaalde manier wel om je games daarop te zetten, maar voor bepaalde games kun je gelukkig ook meerdere opslag slot gebruiken dus dat zou goed moeten komen zodra je niet tegelijk gaat gamen en bij FIFA kun je verschillende opslaan
P1nGu1n schreef op zondag 30 december 2018 @ 01:01:
[...]

[Afbeelding]

Per account kan je maar één primaire Switch hebben. Zie ook Nintendo's FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:06
Goemies schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:27:
Sinds kerst samen met mn vriendin een switch gekocht + mario kart.
Altijd vervent gamer geweest, maar door de jaren heen steeds minder tijd gekregen om te gamen. Zo'n switch is wat dat betreft wel een uitkomst.
Bevalt helemaal prima! Vanavond komen er een aantal mensen langs om oud en nieuw te vieren, denk dat ie dan ook wel aan gaat om een paar potjes te spelen tegen elkaar.

Heb nog wel een aantal toffe games op 't oog, maar 't is lang geleden dat ik €60,- of zelfs €70,- voor een game betaald heb.
Wij hebben voor kerst ook de Switch Mario Kart bundel gekocht. Ook een groot succes bij mijn vrouw. Inmiddels Overcooked 2 (momenteel in de aanbieding) erbij en deze game zorgt ook voor de nodige hilariteit. Aanrader!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NRG-81
  • Laatst online: 16-09 22:36
Op Black Friday een Switch neonroze/-blauwe switch aangeschaft voor het gezin (38, 32, twee jongens van 7 en 4) met Super Mario Odyssey, Donkey Kong en Just Dance. Hiervoor een Wii gehad met vooral Mario Bros, Kart en Donkey Kong als veel gespeelde games.

SMO vind ik een goede aankoop voor mij en de oudste. Is misschien op punten aan de makkelijke kant, maar er is genoeg te zien en te vinden en om alles helemaal uit te spelen (alle manen en paarse munten in alle werelden) is best een uitdaging.

Donkey Kong is vooral voor mijn vrouw, die is meer van de 2D platforms. Ziet er ook goed uit, nog niet superveel gespeeld, maar is vergelijkbaar met Donkey Kong op de Wii.

Just dance valt me eigenlijk wel tegen. Was bedoeld als partygame voor het hele gezin. Voor veel nummers moet je alsnog een online abonnement nemen, daar betaal ik niet voor als in een game koop.

Inmiddels ook Mario Kart aangeschaft, geeft een nostalgisch gevoel. Eens met de kritiek dat als je eerste ligt, je continu bestookt wordt met blauwe schilden, maar dat mag de pret niet drukken. Verder wacht ik nog op stuurtjes uit China, hoop dat het priegelige gevoel van de JoyCons dan minder wordt.

Andere aankoop is Mario Tennis Aces, dat was een moetje voor de oudste. Best een uitdagende adventure modus en natuurlijk een leuke party game, vooral de ouderwetse stand met (wederom in China aangeschafte) rackets.

Tussendoor ook nog Captain Toad Treasure Tracker gekocht. Leuke game, met niet al te moeilijke puzzels tot nu toe, maar ben er na max een uurtje wel klaar mee. Meer een tussendoortje dan echt een game waarin je je verliest.

Vanmorgen in de eShop de eerste download gedaan: Mario+Rabbids Kingdom Battle. Is tot 7 januari in de aanbieding voor 19,99. Eerste indruk is erg goed. Leuk om een keer turn-based strategy te spelen na alle platform en party games.

Op het verlanglijstje staan nog Super Mario Bros, Mario Party en Zelda BotW. Al met al een hele investering, maar tot nu toe elke euro waard.

[ Voor 0% gewijzigd door NRG-81 op 31-12-2018 12:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Mario party vinden de kids leuk en vooral met de mini games waar ze moeten samenwerken is een groot feest. Ik heb zelf mario party met twee joy cons gekocht voor rond de 98 euro op amazon.

Je hebt naast de minigames ook een bordspel en die spelen ze gewoon steeds. Dit is dan ook meteen geen gezelschapspel die je voor 30,60,90 en 120 minuten kan spelen. Kun je vooraf instellen.

De joycon zijn echt nodig wil je met 4 man spelen. Een losse set joycon is rond de 70 euro dus € 100,00 voor een combipakket met game is een deal

[ Voor 16% gewijzigd door Noresponse op 31-12-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Met de kerstvakantie (trein en vliegtuig) heb ik de switch onderweg gebruikt. Ik merk dat Mario Kart in je eentje in grandprix modus snel gaat vervelen. Dus die zal meer voor de korte momentjes om 4 circuits achter elkaar te doen overblijven. En balloon mode multiplayer uiteraard.

Smash is puur multiplayer, ik ga de singleplayer wel doen om characters te unlocken. Maar ik ben geneigd om de short cut te pakken als dat nog steeds kan. Blijft Breath of the Wild als pure singleplayer over. En daar ga ik vanaf morgen mijn aandacht aan geven.

De handheldmodus werkt prima. Tabletop vind ik minder geslaagd omdat een losse Joycon mij en meer familieleden te priegelig aanvoelt. Helaas had ik de gamecube controller niet in de tas gestopt. Maar een extra pro controller zie ik er toch nog wel bijkomen. En docked zal wss goed werken maar dat heb ik ivm gebrek aan tijd nog niet uit kunnen testen.

Enfin met smash en zelda ben ik nog uren zoet. En Mario Kart blijft bij uitstek geschikt voor korte momenten en fanatiek een potje racen tegen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Joosie200 schreef op maandag 31 december 2018 @ 14:18:
Met de kerstvakantie (trein en vliegtuig) heb ik de switch onderweg gebruikt. Ik merk dat Mario Kart in je eentje in grandprix modus snel gaat vervelen. Dus die zal meer voor de korte momentjes om 4 circuits achter elkaar te doen overblijven. En balloon mode multiplayer uiteraard.

Smash is puur multiplayer, ik ga de singleplayer wel doen om characters te unlocken. Maar ik ben geneigd om de short cut te pakken als dat nog steeds kan. Blijft Breath of the Wild als pure singleplayer over. En daar ga ik vanaf morgen mijn aandacht aan geven.

De handheldmodus werkt prima. Tabletop vind ik minder geslaagd omdat een losse Joycon mij en meer familieleden te priegelig aanvoelt. Helaas had ik de gamecube controller niet in de tas gestopt. Maar een extra pro controller zie ik er toch nog wel bijkomen. En docked zal wss goed werken maar dat heb ik ivm gebrek aan tijd nog niet uit kunnen testen.

Enfin met smash en zelda ben ik nog uren zoet. En Mario Kart blijft bij uitstek geschikt voor korte momenten en fanatiek een potje racen tegen anderen.
Ikzelf heb al 200 uur in Zelda botw zitten, en nog niet helemaal klaar :P
MK is idd super om even tussendoor te doen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Dit is de eindstand voor 2018 wat betreft physieke games. Ik zal nog een digitale versie maken zodra ik weet wat ik met mijn gold coins doe.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~arthiele/images/pictures/switch_physical_2018.png

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sméagol schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:22:
Dit is de eindstand voor 2018 wat betreft physieke games. Ik zal nog een digitale versie maken zodra ik weet wat ik met mijn gold coins doe.

[Afbeelding]
Mooie verzameling man.

Maar.....waar haal je de tijd vandaan man...please tell me your secret ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

sderooij schreef op maandag 31 december 2018 @ 21:31:
[...]

Mooie verzameling man.

Maar.....waar haal je de tijd vandaan man...please tell me your secret ;-)
Oh, ik verzamel ze alleen. Ik speel ze niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wat een mooie collectie en leuk poppetje bovenop. Frustrerend dst een aantal games links zijn uitgelijnd ipv gecentreerd :+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Tiwazz schreef op maandag 31 december 2018 @ 22:07:
Wat een mooie collectie en leuk poppetje bovenop. Frustrerend dst een aantal games links zijn uitgelijnd ipv gecentreerd :+ ..
Haha.. Ik maakte dus die foto een paar uur geleden.. En ik keek er naar.. En ik kwam tot dezelfde conclusie. Vandaar deze tweet:

https://twitter.com/TCThiele/status/1079853116097523712

(Limited Run is de boosdoener)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prulleman
Vandaag een gare Joy con gefixed.. de knoppen en de lampjes op de rails werkte niet meer. In een Joy con paar niet zo'n probleem (dan zitten de kapotte knoppen toch ertussen) maar met Mario party kan je niet eens connecten.
Gelezen dat het meestal een flatcable (tussen de rails en de printplaat) is die niet goed verbinding maakt. Deze bleek na openmaken inderdaad heel scherp geknikt. Beetje knik eruit en geen probleem meer, maar ook met wat ertussen om de knik minder scherp te maken lukte het niet om de connectie te behouden na het dichtklikken. Uiteindelijk de kabel ipv gevouwen boven op de accu, deze eerst eronder gepropt om de knik helemaal vlak te kunnen houden en dat werkte gelukkig.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

M’n “goede voornemen” : backlog wegwerken ... mag ik nu wel mee beginnen, misschien ben ik dan voor 31 december dit jaar klaar 😶

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Prulleman schreef op maandag 31 december 2018 @ 22:48:
Vandaag een gare Joy con gefixed.. de knoppen en de lampjes op de rails werkte niet meer. In een Joy con paar niet zo'n probleem (dan zitten de kapotte knoppen toch ertussen) maar met Mario party kan je niet eens connecten.
Gelezen dat het meestal een flatcable (tussen de rails en de printplaat) is die niet goed verbinding maakt. Deze bleek na openmaken inderdaad heel scherp geknikt. Beetje knik eruit en geen probleem meer, maar ook met wat ertussen om de knik minder scherp te maken lukte het niet om de connectie te behouden na het dichtklikken. Uiteindelijk de kabel ipv gevouwen boven op de accu, deze eerst eronder gepropt om de knik helemaal vlak te kunnen houden en dat werkte gelukkig.
Allereerst: Nice!
Ten tweede: Gelukkig nieuwjaar!
Ten derde: Misschien toch een idee om dat te laten repareren? Technisch gezien is dat een kabelbreuk en hoewel het nu werkt, is die breuk er niet verdwenen.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prulleman
DevWouter schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:39:
[...]

Allereerst: Nice!
Ten tweede: Gelukkig nieuwjaar!
Ten derde: Misschien toch een idee om dat te laten repareren? Technisch gezien is dat een kabelbreuk en hoewel het nu werkt, is die breuk er niet verdwenen.
Thanks, jullie ook allemaal!
Sja.. heb niet zoveel vertrouwen in de garantie termijn (release day switch)... Als je weer stuk gaat, dan tik ik wel een onderdeeltje voor een paar euro via Ali op de kop en vervang het zelf wel... Minder gedoe (vind ik persoonlijk).
Het is verder ook niet zo belangrijk met 4 Joy cons en een pro controller in huis, alleen voor bv Mario party was het niet meer mogelijk om met 4 te spelen.

Even wat meer details voor als iemand anders er ook last van heeft.
Het ging om deze kabel:
Rechtse Joy con op het plaatje (normaal dus de linker). Onderste flatcable (je ziet de knik hier ook heel duidelijk). Normaal ligt de vouw dus strak op de accu. Nu heb ik de kabel eerst onder de accu gestoken, zodat de knik een beetje rond de zijkant van de accu uitkomt, maar dan precies de andere kant op.
Afbeeldingslocatie: https://techinsights.com/techinsights/img/teardown/nintendo-switch/joy-con-6.jpg
Ik had eerst geprobeerd om een stukje (duct) tape aan de binnenkant van de knik te plakken om zo de hoek minder scherp te makenmet de schalen open leek een klein beetje minder knik te werken, maar met na dichtdrukken van de behuizing vier de connectie toch elke keer gelijk weg.

Benodigde tools:
Triwing Y00 voor de behuizing
Plastic pryer I'm tussen de naad te zetten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 11:27:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

M’n “goede voornemen” : backlog wegwerken ... mag ik nu wel mee beginnen, misschien ben ik dan voor 31 december dit jaar klaar 😶
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x9dUvCu_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Ik mag wel vast met pensioen gaan, dan krimpt mn backlog misschien ooit nog. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Gelukkig 2019 iedereen :)

Hier ook nog een backlog weg te werken. Smash helpt niet echt. Tijdens oudejaar wel een erg entertainende Smash multiplayer sessie gehad.

Gerucht van de dag: de FrostBite engine zou Nintendo Switch compatible worden. Zie deze YT video voor wat de YouTuber ontdekt heeft dat hem deze conclusie doet maken.

En gezien het januari is.... wanneer verwachten we de volgende Nintendo Direct? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door JackAvery op 01-01-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Dat zou fantastisch zijn natuurlijk. Maar zal wel vergelijkbaar zijn met de UT-engine: lang niet alle functies worden gesupport en gedownscaled. Niks ten nadele van de grafische kracht van de Switch hoor, het ding is beter dan de PS3 en portable, maar het is nou eenmaal geen PS4 met een 4K-motor erin.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.