Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

dippert

Zijn er hier eigenlijk mensen die een charging grip gebruiken? Heb nu vier joycons voor karten en party met vrienden, maar vrouwlief heeft nogal moeite met racen met de joycon. Met grip gaat het prima dus een extra charging grip zou wel handig zijn. Worden automatisch je joycons opgeladen en je kunt met z'n tweeën met een volwaardige controller spelen.
Natuurlijk kan pro halen ook, maar ik speel nu het meeste handheld. :P

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:45

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

Als het voor af en toe is kan je natuurlijk ook gewoon een simpele kloon (zonder laadfunctie) kopen. Voor 3 euro op Ali Express. Kan je gelijk een paar mini grips voor enkele JoyCons kopen, scheelt ook een stuk als je met 4 moet spelen.

Heb zelf ook 4 Joy cons en mis geen laad grip, gewoon af en toe aan de switch hangen en klaar

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Kloon ben ik normaal gesproken niet zo van, maar voor een simpele houder mag dat niet zoveel uit maken natuurlijk.

Wat voor mini grips bedoel je precies?

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:58

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Gonadan schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:09:
Zijn er hier eigenlijk mensen die een charging grip gebruiken?
Jup, ikke voor mijn 2e setje joycons. Zo heb ik samen met mijn 2 pro's 4 degelijke controllers om kart te spelen. Zit zelfs nog te twijfelen om 2 pro klonen te bestellen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Prulleman

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

Gonadan schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:36:
Kloon ben ik normaal gesproken niet zo van, maar voor een simpele houder mag dat niet zoveel uit maken natuurlijk.

Wat voor mini grips bedoel je precies?
Zoiets: https://s.click.aliexpress.com/e/yTvutbE

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Daar zit een dikke referral aan volgens mij, hij wordt hier geblokkeerd. :P

• Prulleman

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

Ik kopieer de link gewoon uit de app... Zal wel tracking bij zitten, maar geen referral.

• AngelusHD
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15-01 14:53
DukeBox schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 22:08:
[...]

Jup, ikke voor mijn 2e setje joycons. Zo heb ik samen met mijn 2 pro's 4 degelijke controllers om kart te spelen. Zit zelfs nog te twijfelen om 2 pro klonen te bestellen.
Wij hebben sins kort ook de Switch gekocht met mariokart en odyssey erbij gekocht voor de afwisseling.

Erg getwijfeld over een pro controller vs een setje joy-con met charge grip, rekening houdend met me vriendin toch voor de 2 extra joy-cons gegaan, ook vanwegen dat mario party op ons verlanglijstje staat.

Als smash brothers komt dan zal er wel een pro controller bijkomen maar voorlopig moeten we het hier even mee doen en opzich spelen de Joy-cons afzonderlijk en met grip best goed.

Toch lees ik hier en daar wat verhalen over de kwaliteit van de joy-cons, die van ons zijn nieuw dus geen problemen zover :) maar wel wat ongerust erover omdat ze toch best prijzig zijn. Kortom een pro controller om je joy-cons te besparen is volgens mij ook niet echt een slecht idee :)

Ook switch eigenaren met hele goede ervaringen met betrekkening tot de kwaliteit van de meegeleverde controllers?

AngelusHD wijzigde deze reactie 02-01-2019 09:54 (5%)

• DukeBox

DukeBox

Heb geen slechte ervaring op het beperkte bereik na. Maar een PRO speelt wel een stuk fijner. Bij een controller nieuw uit doos had ik een L button die bleef hangen, deze is door nintendo omgewisseld.

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-01 15:32
Ik zit te twijfelen om een Hori Pro controller aan te schaffen. Iemand hier ervaring mee? :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heeft geen motion controls en de rumble is een ouderwetse vibrator.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DukeBox

DukeBox

@aDutchCow en de 3 meter kabel is wel beperkt. Dan zou ik eerder voor een alie/ebay kloon gaan.

• AngelusHD
  • Laatst online: 15-01 14:53
Als je toch voor een pro controller gaat kan je niet beter gewoon de nintendo pro controller nemen, de alternatieve varianten zijn zoals ik het bekijk toch beperkt door snoer en andere weer door functies.

Snap dat de controller prijzig is maar als ik de reviews mag geloven is het het wel waard.

• femke29
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13-01 20:16
Na lang twijfelen heb ik besloten een Switch aan te schaffen. .beetje slechte timing jammergenoeg. .nu de aanbiedingen rond Sint / kerst / black friday zijn geweest. .
Ik wil denk ik mario kart en odyssey aanschaffen. .ook leuk voor mijn kinderen van 8 en 10. Hebben jullie nog meer aanraders qua games?

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
femke29 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:29:
Na lang twijfelen heb ik besloten een Switch aan te schaffen. .beetje slechte timing jammergenoeg. .nu de aanbiedingen rond Sint / kerst / black friday zijn geweest. .
Ik wil denk ik mario kart en odyssey aanschaffen. .ook leuk voor mijn kinderen van 8 en 10. Hebben jullie nog meer aanraders qua games?
Met de kinderen in het achterhoofd; Mario + Rabbids Kingdom Battle ben ik recentelijk aan begonnen, en dat is nog verrassend leuk. PuyoPuyo Tetris en Tricky Towers vind ik beiden ook geweldig.

Eventueel voor jezelf nog even Zelda: Breath of the Wild scoren :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ben wel benieuwd : Wat vinden jullie interessante aangekondigde games voor 2019 voor de Switch ?

Is het al bijna vrijdag?

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 01:46
femke29 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:29:
Je bent nog niet te laat voor de eshop aanbiedingen. Uit de sale zou ik Mario vs Rabbits en Octopath als Exclusives aanraden.

https://www.nintendo.nl/Z...tml?f=147394-5-10-71-6956

Anders Crash Bandicoot, Rayman Legends en Yooka laylee met de kids in het achterhoofd. Ben zelf een kind in een volwassen lichaam dus ik ben expert :+

Puyo is ook in de sale trouwens.

• femke29
  • Laatst online: 13-01 20:16
Beakzz schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:55:
[...]

Je bent nog niet te laat voor de eshop aanbiedingen. Uit de sale zou ik Mario vs Rabbits en Octopath als Exclusives aanraden.

https://www.nintendo.nl/Z...tml?f=147394-5-10-71-6956

Anders Crash Bandicoot, Rayman Legends en Yooka laylee met de kids in het achterhoofd. Ben zelf een kind in een volwassen lichaam dus ik ben expert :+

Puyo is ook in de sale trouwens.
Haha. ..thanks! Ik ga kijken. .
Voor de console zie ik niet echt mooie aanbiedingen online. Ik hou iig pepper in de gaten. Misschien heb ik nog geluk. .

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Plunder with Thunder.

DennusB schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 11:54:
Ben wel benieuwd : Wat vinden jullie interessante aangekondigde games voor 2019 voor de Switch ?
Die nog niet aangekondigd zijn :+

Pikmin :P :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-01 15:24
Touchdomex schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:05:
[...]

Die nog niet aangekondigd zijn :+

Pikmin :P :+
Ergens midden Januari is toch vaak een Nintendo direct? :9
Zowieso Luigi’s Mansion 3 kijk ik erg naar uit, voor de rest nog geen intressante titels voor mij, afwachten.

rudyman85 wijzigde deze reactie 02-01-2019 12:49 (39%)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11:44
Ik heb zelf wel zin in de nieuwe Fire Emblem, Daemon X Machina, en de Final Fantasy ports. Oh, en Wargroove! Als Shin Megami Tensei V uitkomt, ben ik ook erg blij maar deze verwacht ik niet voor 2020.
Ook nieuwsgierig naar nieuwe aankondingen verder, die januari direct is zeer welkom :p

• Beakzz
Fire Emblem en Pikmin hebben altijd mijn interesse gehad, maar helaas nog nooit aan toegekomen dus kom maar op met een Switch versie :)

In de niet aangekondigde sfeer...Advance Wars natuurlijk ondanks de kloon die op de planning staat. Verder zou ik erg graag een Xcom en Tetris effect op de Switch zien verschijnen ondanks dat ik die al op andere systemen kan spelen.

Beakzz wijzigde deze reactie 02-01-2019 15:00 (7%)

• Martijn1899
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-01 19:38
Beakzz schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:00:
Fire Emblem en Pikmin hebben altijd mijn interesse gehad, maar helaas nog nooit aan toegekomen dus kom maar op met een Switch versie :)

In de niet aangekondigde sfeer...Advance Wars natuurlijk ondanks de kloon die op de planning staat. Verder zou ik erg graag een Xcom en Tetris effect op de Switch zien verschijnen ondanks dat ik die al op andere systemen kan spelen.
Advance wars zou fantastisch zijn inderdaad... :9

• Dr Pro
  • Laatst online: 09:35
Weet iemand waar je MK11 kan Pre-Orderen?
Ik zie wel een versie staan op base.com, daar staat bij '*Region restrictions may apply'.
Verder heb ik ook geen ervaring met base.com

Iemand die daar al eerder heeft besteld? Of misschien een andere (web)winkel heeft waar je MK11 kan Pre-Orderen?

• JackAvery
Dr Pro schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:11:
Ik zie wel een versie staan op base.com, daar staat bij '*Region restrictions may apply'.

Iemand die daar al eerder heeft besteld? Of misschien een andere (web)winkel heeft waar je MK11 kan Pre-Orderen?
Base.com heeft goede prijzen maar levert vrij langzaam. Als je perse op day 1 wilt spelen, raad ik ze niet aan, anders nooit iets mee verkeerd gelopen. De regio restricties doelen mss op leeftijdrestricties die verschillen per land?

• Beakzz

Zal je niet wat reviews afwachten? Het is een multiplatform game dus als ze de Switch versie niet genoeg aandacht geven draait het voor geen meter. Lijkt me sterk dat ze op zijn rond die tijd.

• Dr Pro
  • Laatst online: 09:35
Beakzz schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 16:09:
[...]

Zal je niet wat reviews afwachten? Het is een multiplatform game dus als ze de Switch versie niet genoeg aandacht geven draait het voor geen meter. Lijkt me sterk dat ze op zijn rond die tijd.
Mjah dat is wel zo, alleen maken ze de pre order erg aantrekkelijk met de exclusieve dlc...
Het is wel zo dat de switch versie alleen in ‘standard’ te koop is, overige platformen hebben ook een ‘deluxe’, weet alleen niet wat het verschil is...

Lastig lastig...

• Noresponse
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 11-01 12:37
Intertoys is echt een schijtwinkel geworden, Als je belt om iets te reseveren hebben ze daar geen zin in terwijl je het de volgende dag wil ophalen. Ik wilde een game halen en is opruiming en dan willen ze dat weer niet reseveren voor morgen middag. Vorige keer hadden ze ook een game en kon je alleen online bestellen en die kon je online niet bestellen, maar een paar uur later wel weer tegen 10 euro meer. Die wilden ze niet reseveren. Bel je dan heeft u pech gehad. Ik ga altijd naar intertoys maar het laatste jaar echt slechte service in Groningen.

Ik heb besloten om niks meer te bestellen of te kopen bij die gasten en heb afgelopen jaar nintendo switch gekocht, tablet en zooi games en veel speelgoed voor familie en eigen kids en je krijgt weer een vinger.

Ik ga denk ik voortaan maar online bestellen dan fysiek in de winkel, maar niet bij intertoys. :(

• sderooij
  • Laatst online: 10:33
Noresponse schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:20:
Intertoys is echt een schijtwinkel geworden, Als je belt om iets te reseveren hebben ze daar geen zin in terwijl je het de volgende dag wil ophalen. Ik wilde een game halen en is opruiming en dan willen ze dat weer niet reseveren voor morgen middag. Vorige keer hadden ze ook een game en kon je alleen online bestellen en die kon je online niet bestellen, maar een paar uur later wel weer tegen 10 euro meer. Die wilden ze niet reseveren. Bel je dan heeft u pech gehad. Ik ga altijd naar intertoys maar het laatste jaar echt slechte service in Groningen.

Ik heb besloten om niks meer te bestellen of te kopen bij die gasten en heb afgelopen jaar nintendo switch gekocht, tablet en zooi games en veel speelgoed voor familie en eigen kids en je krijgt weer een vinger.

Ik ga denk ik voortaan maar online bestellen dan fysiek in de winkel, maar niet bij intertoys. :(
Had vandaag een soortgelijk probleem bij wehkamp, ik had begin december mario u gereserveerd voor 42 eur en kreeg vd week een mail dat mijn pre-order was geannuleerd. En waarom ... nobody knows, zelfs de dame van wehkamp zelf niet (het spel is uiteraard momenteel niet meer voorradig/uitverkocht).

Moest net op instructie mijn pre-order annuleren, en opnieuw een bestelling plaatsen, hopelijk komt het spel voor eind van het jaar binnen. Bij ontvangst, moet ik wehkamp bellen en krijg ik het alsnog inclusief de korting van december :) Dat vond ik wel zeer netjes!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

dippert

Netjes? Da's wel het minimale in mijn ogen. Zou lekker worden, mooie preorder deal en dan annuleren zodat je voor meer moet bestellen. :D

• Noresponse
ik koop samen met een andere collega uit Rotterdam altijd in voor sinterklaas bij intertoys op mijn werk en dat gaat al jaren goed en dat zijn kado"s van tussen de 15-20 euro en die ga ik niet meer bestellen via intertoys.

Mijn collega wilde al via online bestellen ,maar was daar op tegen ivm dat intertoys nog één van de laatste fysieke winkels zijn in Nederland, zoals wij ook winkels hebben. Bij ons kan je alles reseveren en ook opruimingen binnen 5 werkdagen op uitzonderingen na als de klant op vakantie is.

Als ik nog nu kan reseveren dan hoeft dat voor mij niet eens meer. _/-\o_ . Best wel pissig op een bepaalde manier en vooral veel ongeloof. Ik ga maar weer eens werken.

Wehkamp , bol.com en Coolblue zijn allemaal winkels die je wel willen helpen en tegenmoet willen komen. Ik heb dat ook al een paar keer gehad bij Coolblue waar we wel eens wat bestellen aan hardware. Zelfs een tablet of mobiel dat lang weg is qua repair . Ze geven dan gewoon een tegoed die je dan weer kan besteden voor een nieuw toestel, tablet etc.

Noresponse wijzigde deze reactie 02-01-2019 17:41 (37%)

• Beakzz
Noresponse schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:35:

Wehkamp , bol.com en Coolblue zijn allemaal winkels die je wel willen helpen en tegenmoet willen komen. Ik heb dat ook al een paar keer gehad bij Coolblue waar we wel eens wat bestellen aan hardware. Zelfs een tablet of mobiel dat lang weg is qua repair . Ze geven dan gewoon een tegoed die je dan weer kan besteden voor een nieuw toestel, tablet etc.
Online is ook niet de heilige graal hoor. Pas nog een pre-order van een zeer gelimiteerde game die Bol.com annuleerde omdat ze stopte met DHl afhaalpunten. Zetten ze gewoon mijn versie weer in de shop en cancelen ze de pre-order zonder een andere verzendmethode aan te bieden. En zo heb ik ook ervaringen bij Wehkamp en Coolblue. De beste winkel voor mij is Amazon.de momenteel. Af en toe komt er iets later aan en als ik er dan naar vraag krijg ik weer 1-2 maanden prime gratis dus ik betaal denk ik maar 6 maanden per jaar :+

Online is gewoon makkelijk en ik kom hoe dan ook niet meer in winkelcentra, maar het kan overal fout gaan.

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-01 19:57
Heb zelf veel zin in tales of vesperia die volgende week uitkomt. Daarnaast nieuwsgierig naar bayonetta 3, Luigi mansion 3,Yoshi crafted world en metroid 4. Maar of ze allemaal dit jaar uitkomen... Ik betwijfel het sterk.

• Noresponse
Yoshi lijkt me grappig, ben alleen benieuwd naar de speel ervaring vd game

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:50
Ik ga ook voor Yoshi en Metroid 4. En hoop Bayonette 2 nog te vinden voor weinig.

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04:58

Sméagol

Master of Mayhem

Tiwazz schreef op maandag 31 december 2018 @ 22:07:
Wat een mooie collectie en leuk poppetje bovenop. Frustrerend dst een aantal games links zijn uitgelijnd ipv gecentreerd :+ ..
Om hier op terug te komen, ik kreeg genoeg reacties op Twitter, en het blijkt dat Europa dingen anders doet dan US en Japan. Die hebben de titels links staan..
Noresponse schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 17:20:
Intertoys is echt een schijtwinkel geworden, Als je belt om iets te reseveren hebben ze daar geen zin in terwijl je het de volgende dag wil ophalen.
Dat zal aan de vestiging liggen.. Ik kom nauwelijks bij m'n lokale Intertoys (voorheen Bart Smit), maar ik kan daar gewoon reserveren. In fact, ze waren m'n redder in nood toen ik een week voor launch nog een Switch moest reserveren nadat Media Markt m'n online pre-order had gecancelled..
Ik heb nog een backlog / wishlist van 2018, maar (onder andere):

Fire Emblem
Travis Strikes Again
Dragon marked for Death
Fire Emblem
Yoshi
Deamon Ex Machina
Fire Emblem
The liar princess and the blind prince
Bloodstained
Fire Emblem
Pokemon 2019
Valhalla (double dip)
Fire Emblem
Trials Rising
Steins;Gate (soort van double dip)
Fire Emblem
Misschien wat NIS titels, zoals Atelier Nelke, en Caligula Effect
Crystal Chronicles port
Fire Emblem
Misschien Tales.
Doom Eternal
Fire Emblem

En Fire Emblem.

Misschien Luigi's Mansion. En héél misschien NSMBWiiUDeluxe.

.. Ik vergeet Animal Crossing!!!!
En ik vergeet ook de allerbelangrijkste! Untitled Goose Game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plus nog wat fysieke releases van tot nu toe digital-only games. In fact, m'n eerste Switch orders van het jaar zijn geplaatst:
Celeste
en eindelijk m'n eerste Japan import: Megaman Rockman 11 (overigens samen met andere Japanse zooi).

Make lovecraft not warcraft.

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Mijn 2019 lijst:

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
Tales of Vesperia Definitive Edition
Valkyria Chronicles 4
Fire Emblem 3 Houses
Dragon: Marked for Death
Digimon Survive
Langrisser 1 & 2

Wordt volgens mij best een success die switch (in rpg land) :)

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12:00
CT schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:00:
Mijn 2019 lijst:

Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk
Valkyria Chronicles 4
Dat zijn spellen die ik al in 2018 gekocht heb? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

RayNbow schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:37:
[...]

Dat zijn spellen die ik al in 2018 gekocht heb? :p
Was het maar zo :9 dan was het de 'wat ik al in 2018 gespeeld heb lijst' die bestaat overigens alleen uit:
Disgaea 5
Splatoon 2

Vooral de eerste heb ik denk ik al 100 uur in zitten .. 8) dus ik denk dat de helft van de 2019 lijst zelfs 2020 gaat worden met deze snelheid :o

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

CT schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:45:
[...]

Was het maar zo :9 dan was het de 'wat ik al in 2018 gespeeld heb lijst' die bestaat overigens alleen uit:
Disgaea 5
Splatoon 2

Vooral de eerste heb ik denk ik al 100 uur in zitten .. 8) dus ik denk dat de helft van de 2019 lijst zelfs 2020 gaat worden met deze snelheid :o
Als je dan toch van de RPGs bent.. Waarom dan geen Xenoblades..? Kan je met jouw snelheid vooruit tot 2022. :P

• EenMalleKoper
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 08-01 13:06
Heeft iemand nog tips om koopjes te vinden voor fysieke versies van Switch games? Ik ken dit forum en budgetgaming, maar tweakers heeft niet voor elk spel een eigen forum. Wat doen jullie om de beste deals te vinden?

Specifiek nog op zoek naar Octopath Traveler en Pokemon Let's go (liefst met de pokeball)

• RayNbow
Over verlanglijstjes e.d. gesproken, zijn er mensen die uitkijken naar de eerste 3 delen van...

? :)

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 08:26

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

RayNbow schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:01:
Over verlanglijstjes e.d. gesproken, zijn er mensen die uitkijken naar de eerste 3 delen van...

[YouTube: Ace Attorney: All Pursuit Themes 2016]

Nee :+

:(:)

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:01:

[YouTube: Ace Attorney: All Pursuit Themes 2016]

Die heb ik al.. Ik heb meer aan de latere delen (3DS games) en de spin-offs die hier nooit uit gekomen zijn.

• RayNbow
Sméagol schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 23:23:
[...]

Die heb ik al.. Ik heb meer aan de latere delen (3DS games) en de spin-offs die hier nooit uit gekomen zijn.
Ik heb AA1-3, 4 (DS), 5, 6, AAI1 (DS) en PLvsPW al op de 3DS gespeeld... dat wil niet zeggen dat ik niet ga dubbeldippen. :p

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 12:54
Mijn 2019 verlanglijstje bestaat voorlopig alleen uit:

Pokémon (2019)
Animal Crossing
Luigi's Mansion

De rest wacht ik nog even af.

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Sméagol schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 20:52:
[...]

Als je dan toch van de RPGs bent.. Waarom dan geen Xenoblades..? Kan je met jouw snelheid vooruit tot 2022. :P
Heb 'm op de 3DS gespeeld, maar het spel is overweldigend in 't begin maar uiteindelijk voelt de game erg aan als een MMORPG. Je speelt het om het spelen.. niet om de 'leuk'. Combat voornamelijk was erg rommelig. Misschien is 2 wel beter, maar het trekt mij niet meer.

• Flitsers
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03-01 19:27
Welke extra oplader gebruiken de mensen hier? Gewoon de officiële?

Had ergens gelezen van mensen die hun switch hadden gebricked door een 3rd party charger te gebruiken ofzoiets

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yep ik heb een 2e dock gekocht en daar zit een oplader bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15-01 12:04

Goner

What can I do you for ?

Flitsers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:44:
Welke extra oplader gebruiken de mensen hier?
Heb pas een van onze Switches opgeladen met m'n telefoon (Samsung S9) charger, is ook USB-C ... geen probleem.
Maar inderdaad, het kan misgaan ? Of geldt dat alleen voor 3rd party docking station ?
http://www.nintendolife.c...safely_charge_your_switch

We hebben trouwens ook een 3rd party charger (weet zo gauw geen naam, bij Intertoys) maar die had iemand ergens laten slingeren. Werkt ook goed.

Goner wijzigde deze reactie 03-01-2019 14:03 (18%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:24
Zag gisteren Arms liggen bij de Intertoys voor 27 euro, maar niet gekocht aangezien ik ook Ni No Kuni 2 voor 12 euro zag liggen en een 2DS+game voor 44 euro .

Zijn er mensen hier die echt fan zijn van Arms en me kan uitleggen waarom het de moeite waard is? Ik ben echt dol op vechtspellen, maar de demo was zo eentonig en simpel. Kan me niet voorstellen dat ik uren a la Smash Bros of Splatoon erin ga pompen.

• Stroper
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 08:07
Maar inderdaad, het kan misgaan ? Of geldt dat alleen voor 3rd party docking station ?
Bij docking wordt er zowel data als stroom over de kabel gestuurd en verbruikt je Switch meer, waardoor ie warmer wordt(en dus betere ventilatie nodig heeft).

Als je hem alleen wil opladen is in principe elke USB-C oplossing met een minimum aan kwaliteit OK(dus geen kabels van 99 cent uit China).

Persoonlijk kijk ik wel uit voor opladers met een te grote wattage, zoals bv. een MacBook oplader. Al zou dat in theorie geen probleem mogen zijn.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:03

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Buiten mario u eigenlijk niet zo veel!

De mulitplatformgames haal ik eerder voor ps4 of xbox, puur vanwege prijs (en toegegeven, ook omdat mijn kinds in het weekend de switch eigenlijk altijd meenemen naar opa en oma.
Hierdoor kijk ik ook minder scherp naar wat er aan zit te komen, al hoewel ik zeker wel meelees hier.

Maar de switch heeft bijna alle wii u games die ik graag wilde maar niet kon spelen doordat ik geen wii u had

mario/luigi u dus
dk tropical freeze (ook nog niet in bezit maar komt vast nog wel is)
mariokart 8
pokken
toad treasure tracker
oh en een of andere zelda game scheen ook wel ok te zijn :+

Ik vergeet er nu vast wel een paar maar dat waren echt wel de grote jongens, mario maker trekt me wat minder en smash.......hrmmm weet nog steeds niet zo goed wat ik daar nou mee moet :P wsl niet echt een game voor mij, al hoewel ik wellicht de gewone wii versie nog is een kans zou kunnen geven.

Verder ben ik niet zo dol op (j) rpg waardoor een aantal game natuurlijk afvallen. F-zero zou ik graag weer eens terugzien, maar met red out fast rmx (en wipe out op mijn ps4) heb ik daarvan natuurlijk al alternatieven, en ik weet niet, maar 2 generaties geskipped te hebben zie ik het ook niet heel snel gebeuren.

Ben echter nog wel blij met mijn switch aankoop. zelfs als ik de kids factor zou weghalen (en die zijn beiden dol op het ding) dan heb ik er nu al veel geweldige games op!

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• JackAvery
Stroper schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:57:
[...]

Bij docking wordt er zowel data als stroom over de kabel gestuurd en verbruikt je Switch meer, waardoor ie warmer wordt(en dus betere ventilatie nodig heeft).

Als je hem alleen wil opladen is in principe elke USB-C oplossing met een minimum aan kwaliteit OK(dus geen kabels van 99 cent uit China).

Persoonlijk kijk ik wel uit voor opladers met een te grote wattage, zoals bv. een MacBook oplader. Al zou dat in theorie geen probleem mogen zijn.
Goed advies. Nintendo's implementatie van USB-PD is eigenlijk out-of-spec, zie de links in dit Reddit topic. Dit betekent dat je toch een beetje moet opletten. Opladers die meer dan 3.0A ondersteunen zou ik van wegblijven, net zoals goedkope, ongeteste USB-C kabels. Voor goede kabels kan je onder andere de reviews van Benson Leung lezen, die heeft redelijk wat werk hierover gedaan.
Wat de Switch specifiek betreft, heeft deze website ook veel onderbouwd advies.

• BarôZZa
Eigenlijk voornamelijk

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:16

P1nGu1n

Developer

Het duurde even voordat ik doorhad dat je niet over Mario Kart praatte _O-
EenMalleKoper schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 22:53:
Heeft iemand nog tips om koopjes te vinden voor fysieke versies van Switch games? Ik ken dit forum en budgetgaming, maar tweakers heeft niet voor elk spel een eigen forum. Wat doen jullie om de beste deals te vinden?

Specifiek nog op zoek naar Octopath Traveler en Pokemon Let's go (liefst met de pokeball)
De meeste goede Switch aanbiedingen zijn van Amazon.de. Voor notificaties over goede Switch deals heb ik een alert op het keyword 'Switch' op Pepper.

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11:49
Flitsers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:44:
Welke extra oplader gebruiken de mensen hier? Gewoon de officiële?

Had ergens gelezen van mensen die hun switch hadden gebricked door een 3rd party charger te gebruiken ofzoiets
Volgens mij zijn er problemen met 3rd party docks. Met laders valt het volgens mij wel mee. Ik gebruik op vakantie/reis gewoon een Samsung lader.

SW-0040-8191-9064

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:23:
[...]

Ik heb AA1-3, 4 (DS), 5, 6, AAI1 (DS) en PLvsPW al op de 3DS gespeeld... dat wil niet zeggen dat ik niet ga dubbeldippen. :p
Fair enough. Film ook gezien dan zeker? :P

Ik vind 't een beetje raar zonder de pixel sprites.. Daarom sta ik niet te trappelen om een double dip voor de HD versie, en volgens mij zijn er geen andere extra features die 't de moeite waard maken voor mij. Een nieuw deel is echter een instant pre-order.

• RayNbow
Sméagol schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:53:
[...]

Fair enough. Film ook gezien dan zeker? :P
De live action film? Ja. Ook seizoen 1 van de anime. :p

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-01 02:50
Mario kart 40 euro in de eshop nu.. Splatoon en arms ook.

• Deadlockk
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-01 21:35
Wat zijn jullie ervaringen met een bluetooth headset?

Genki lijkt wel de beste oplossing: https://www.kickstarter.c...ellop&utm_medium=facebook
Ze zijn ook vorige maand uitgeleverd volgens hun blog: https://www.kickstarter.c...endo-switch/posts/2376073

Heeft iemand hem in gebruik?
En weet iemand een goedkoper verkoopadres?

Via indiegogo:
Genki Standalone $39.00USD
Shipping $10.00USD
Total $49.00USD
About €43 EUR

Deadlockk wijzigde deze reactie 04-01-2019 08:59 (42%)

• gnauw
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:17
Deadlockk schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:51:
Wat heeft dit te maken met een switch? Die ondersteund helemaal geen Bluetooth headset.

• JackAvery
gnauw schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:16:
[...]

Wat heeft dit te maken met een switch? Die ondersteund helemaal geen Bluetooth headset.
Als je zijn post even leest, de Genki is een Bluetooth adapter om Bluetooth headsets aan te sluiten op de Switch....

Er zijn verschillende USB headsets die overigens ook met Switch werken door hun eigen adapter in de dock te steken, en sommige mensen hebben ook succes gehad met een 3.5mm->Bluetooth adapter. Of (en hoe goed) deze oplossingen werken is afhankelijk van toestel tot toestel.

- Lijst van een aantal draadloze USB headsets die zouden moeten werken.

@Deadlockk , je kan vast wel wat reviews op Reddit vinden. Ik weet zeker dat ik er minstens een gelezen heb.

JackAvery wijzigde deze reactie 04-01-2019 09:30 (18%)

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bijna al die kickstarters zijn gewoon resellers van bestaande china hardware. Als je zoekt op ebay vind je een vergelijkbare al voor rond de 14euro de originele. Je betaald dat extra poen voor een kleurtje op de case zo te zien.

CT wijzigde deze reactie 04-01-2019 12:30 (4%)
Reden: wat genuanceerd :)

• JackAvery
CT schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:38:
Al die kickstarters zijn gewoon resellers van bestaande china hardware. Als je zoekt op ebay vind je al voor rond de 14euro de originele. Je betaald dat extra poen voor een kleurtje op de case zo te zien.
De mensen achter Genki zijn heel open geweest over hun productieproces dus zo een claim toon je het best aan met bewijs :) Daarmee wil ik zeggen dat dit best een clone kan zijn, de vraag is eerder welke de 'originele' is, wat voor extra features men toevoegt etc.

Ik zie bvb dat de transmitter in je ebay link geen AAC ondersteunt. Kan wijzen op een andere chipset :)

JackAvery wijzigde deze reactie 04-01-2019 10:29 (19%)

• BarôZZa
Deadlockk schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 07:51:

Genki lijkt wel de beste oplossing: https://www.kickstarter.c...ellop&utm_medium=facebook
Ze zijn ook vorige maand uitgeleverd volgens hun blog: https://www.kickstarter.c...endo-switch/posts/2376073

Heeft iemand hem in gebruik?
En weet iemand een goedkoper verkoopadres?

Via indiegogo:
Genki Standalone $39.00USD
Shipping $10.00USD
Total $49.00USD
About €43 EUR
Het blijft wel echt krankzinnig dat de Switch standaard geen Bluetooth headphones ondersteunt 8)7

En dat je 43 piek kan dokken om het te fixen en die dongle ook weer moet opladen naast je Switch en je headphones.

Nog steeds minder omslachtig dan voice chat via die app overigens :P

BarôZZa wijzigde deze reactie 04-01-2019 10:31 (9%)

• Martijn1899
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-01 19:38
BarôZZa schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Het blijft wel echt krankzinnig dat de Switch standaard geen Bluetooth headphones ondersteunt 8)7

En dat je 43 piek kan dokken om het te fixen en die dongle ook weer moet opladen naast je Switch en je headphones.

Nog steeds minder omslachtig dan voice chat via die app overigens :P
Die dongle hoeft niet separaat opgeladen te worden toch?

• Prulleman

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

een usb dongle hoef je inderdaad niet op te laden, dat hoeft alleen bij 3.5mm dongles.
Wat een beetje vaag is op die kickstarter is dat het eerste plaatje een usb c doorvoer lijkt te hebben, terwijl alle andere plaatjes een dichte onderkant hebben. Lijkt me niet zo handig als je em niet kan docken met de adapter erin.. dan moet je weer de dubbele aanschaffen meteen dock dongle + usb c dongle..

• gnauw
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10:17
JackAvery schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:19:
[...]

Als je zijn post even leest, de Genki is een Bluetooth adapter om Bluetooth headsets aan te sluiten op de Switch....

Er zijn verschillende USB headsets die overigens ook met Switch werken door hun eigen adapter in de dock te steken, en sommige mensen hebben ook succes gehad met een 3.5mm->Bluetooth adapter. Of (en hoe goed) deze oplossingen werken is afhankelijk van toestel tot toestel.

- Lijst van een aantal draadloze USB headsets die zouden moeten werken.

@Deadlockk , je kan vast wel wat reviews op Reddit vinden. Ik weet zeker dat ik er minstens een gelezen heb.
Sorry, had de link niet geopend en met alleen de tekst snapte ik hem echt niet. Weer wat geleerd.

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Nu online
Prulleman schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:58:
een usb dongle hoef je inderdaad niet op te laden, dat hoeft alleen bij 3.5mm dongles.
Wat een beetje vaag is op die kickstarter is dat het eerste plaatje een usb c doorvoer lijkt te hebben, terwijl alle andere plaatjes een dichte onderkant hebben. Lijkt me niet zo handig als je em niet kan docken met de adapter erin.. dan moet je weer de dubbele aanschaffen meteen dock dongle + usb c dongle..
Dat komt omdat ze later pas de doorvoer aan de onderkant hebben gemaakt, wat puur power-put-through om je switch nog te kunnen opladen terwijl de dongle er in zit. Ze dachten dat het eerst niet mogelijk was omdat te maken dus eerst was hij zonder USB C aan de onderkant.

• Prulleman

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

Dutchone schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:42:
[...]

Dat komt omdat ze later pas de doorvoer aan de onderkant hebben gemaakt, wat puur power-put-through om je switch nog te kunnen opladen terwijl de dongle er in zit. Ze dachten dat het eerst niet mogelijk was omdat te maken dus eerst was hij zonder USB C aan de onderkant.
volgens mij hebben ze em juist later weggehaald, dit staat in de FAQ:
Why didn’t you design passthrough charging?
Genki is detected as a USB audio device on the Switch and receives a small amount of power and audio data, unfortunately in this state it cannot simultaneously deliver power in/out through the same port. We are working to find alternate ways to handle this in the meantime.

• JackAvery
Prulleman schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:58:
Zoals ik het begrijp, heeft de dongle wel degelijk USB-C passthrough (valt te zien op foto 1 en foto 2 in de kickstarter updates). Dit is om op te laden wanneer je handheld speelt.
Als je ff in de kickstarter updates graaft, vind je dat ze er later in geslaagd zijn om power passthrough wel toe te voegen. Die FAQ is mogelijk niet up to date?

Om m docked te gebruiken, sluit je m echter aan op een van de USB-A poorten, daar dient inderdaad die extra USB adapter voor.

JackAvery wijzigde deze reactie 04-01-2019 11:45 (6%)

• Prulleman

Prulleman

Moderator Mobile

a.k.a Nilz

hmm, zit ook nog even in de comments te lezen en daaruit maak ik op dat het toch wel werkt..
erg duidelijk is het in ieder geval niet :)

• Dutchone
  • Nu online
Klopt, Er was ooit het plan.Maar ze kregen de printplaat niet goed. Waar ze later dan weer op terug zijn gekomen. Ik heb er toevallig 1 liggen en daar zit zeker een pass op.

• JackAvery
@Dutchone , ervaringen delen is altijd welkom. Er is zeker interesse naar in dit topic :)

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

JackAvery schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 10:03:
[...]

De mensen achter Genki zijn heel open geweest over hun productieproces dus zo een claim toon je het best aan met bewijs :) Daarmee wil ik zeggen dat dit best een clone kan zijn, de vraag is eerder welke de 'originele' is, wat voor extra features men toevoegt etc.

Ik zie bvb dat de transmitter in je ebay link geen AAC ondersteunt. Kan wijzen op een andere chipset :)
Heb de post wat aangepast, tenslotte ken ik 't verloop van de kickstarter niet en ze kunnen best goede bedoeningen hebben. Maar mijn algemene gevoel/mening is dat 't altijd neer komt op een ding wat je goedkoper op ebay terug vindt.
En in dit geval vond ik ook gelijk een goedkopere dongle met usb-c passthrough en een usb-a dongle om 'm in de dock te proppen. Of het dezelfde hardware is weet ik verder niet, maar het is wel opvallend :P

• Dutchone
  • Nu online
Ik zit er aan te denken om een review te maken voor tweakers, maar nu even snel voor hier.

Ik heb de Genki los besteld dus zonder stand en verlengstukje voor in de dock. (die ik gewoon vervangen heb met een USB- USBC kabel)

Super apparaatje ondersteund een hoop codexen.

Ik heb een seinheiser PXC550 die kan 2 bluetooth apparaten tegelijk aan waar door hij soms stoort, maar dat is 100% de kopteleoon, als ik de genki als enige connect heb ik nergens last van.

Het geluid is goed en constant, ik heb 2 spelers nog niet geprobeerd maar ik heb gelezen dat het hier en daar een beetje kan haperen op sommige codexen, 2 airpods werkt prima omdat die een hele snele codex ondersteunen.

Het bereik is prima van af van mijn dock naar koptelefoon te gaan ca 3 meter.het zou kaal (zonder muren)l 20-30 ondersteunen.

Connecten is ook heel makkelijk, dit kan gewoon zonder tussen komst van een interface. (bv dat je hem eerst op een usb c apparaat zou moeten aansluiten om te koppelen. Wat dus niet hoeft)

Het is in ieder geval getest met SSBU en MK8 waar toch snel een hoop geluid af wilt komen.

Het enige jammere is voor mij, maar dat komt door de dock is dat hij altijd aan staat, dus als je wat anders wilt connecten moet je hem echt los koppelen.

Als er andere vragen zijn of iets getest moet worden dan hoor ik het graag, dan zal ik zien wat ik kan doen,

• JackAvery
@CT begrijpelijk hoor :) Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zo even snel incashen dankzij wat degelijke marketing, maar vond het gewoon een erg snelle conclusie. Heel goed mogelijk bvb dat de fabriek in China het concept zag en achteraf 'snel' een goedkopere kloon gemaakt heeft.

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15-01 15:24

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Nu online

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

[...]

Ik vraag me af waarom dat koelingargument toch telkens de kop opsteekt? De meeste 3rd party docks zijn juist veel meer open dan de Nintendo variant, maar daar ligt het probleem met deze oplossingen niet. Het zit hem in de USB-C implementatie van Nintendo en dat is niet heel makkelijk op te lossen. Ik vermoed dat het via firmware nog wel restricties op de laders gaan komen:
nieuws: Fabrikanten kunnen beginnen met inbouwen blokkade ongeautoriseerde us...

De kans dat Nintendo hier 'iets' mee gaat doen acht ik vrij groot.

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
[...]

Dit is verre van correct. Die "data" (de video die over HDMI uitgestuurd wordt) bestaat normaliter ook en wordt naar het scherm gestuurd. Je Switch gaat niet opeens meer gebruiken omdat hij in de dock zit en HDMI out moet genereren. De Switch gebruikt in theorie juist minder gedocked omdat de LCD dan uit staat. Wat de Switch doet in handheld mode is de kloksnelheid van de CPU omlaag brengen om voor het LCD te compenseren (en omdat je LCD maar 720P is hij ook minder hoeft te renderen dan typische 1080P output gedocked.)

YouTube: The Problem with EVERY 3rd Party Nintendo Switch Dock

Dit filmpje legt het probleem met 3th party docks uit. Komt er op neer dat Nintendo geen standaard manier gebruikt om stroom te vragen waar 3th party docks en laders niet mee om kunnen gaan. Zeker in combinatie met kabels met verkeerde impedantie levert dat problemen op.

• GapClio
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14-01 16:07
Kan je ook vertellen of je inklaringskosten betaald heb??
Dutchone schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 12:37:
Ik zit er aan te denken om een review te maken voor tweakers, maar nu even snel voor hier.

Ik heb de Genki los besteld dus zonder stand en verlengstukje voor in de dock. (die ik gewoon vervangen heb met een USB- USBC kabel)

Super apparaatje ondersteund een hoop codexen.

Ik heb een seinheiser PXC550 die kan 2 bluetooth apparaten tegelijk aan waar door hij soms stoort, maar dat is 100% de kopteleoon, als ik de genki als enige connect heb ik nergens last van.

Het geluid is goed en constant, ik heb 2 spelers nog niet geprobeerd maar ik heb gelezen dat het hier en daar een beetje kan haperen op sommige codexen, 2 airpods werkt prima omdat die een hele snele codex ondersteunen.

Het bereik is prima van af van mijn dock naar koptelefoon te gaan ca 3 meter.het zou kaal (zonder muren)l 20-30 ondersteunen.

Connecten is ook heel makkelijk, dit kan gewoon zonder tussen komst van een interface. (bv dat je hem eerst op een usb c apparaat zou moeten aansluiten om te koppelen. Wat dus niet hoeft)

Het is in ieder geval getest met SSBU en MK8 waar toch snel een hoop geluid af wilt komen.

Het enige jammere is voor mij, maar dat komt door de dock is dat hij altijd aan staat, dus als je wat anders wilt connecten moet je hem echt los koppelen.

Als er andere vragen zijn of iets getest moet worden dan hoor ik het graag, dan zal ik zien wat ik kan doen,

• Deadlockk
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 06-01 21:35
Thanks voor de reacties, wel interessant wat er op ebay beschikbaar is.
Degene van 14 euro die eerder gelinkt werd (https://m.ebay.nl/itm/Com...784653?_mwBanner=1&_rdt=1)
Heeft ook Aptx low latency, had het niet verwacht voor zo'n lage prijs.
Nou heeft mijn Sony MDR-1000x geen Aptx LL (maar wel aptx) dus het maakt in de praktijk niet uit.

Voordelen van de genki lijken me dan
- form factor
- platter waardoor de onderkant vlak is met de switch.
..dat is het dan zeker?
Ik ben niet thuis in audio codecs, is AAC ondersteuning belangrijk op een switch?

Als jullie nog andere voor/nadelen zien dan hoor ik het graag.

Deadlockk wijzigde deze reactie 04-01-2019 17:04 (21%)

• JackAvery
Deadlockk schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:40:

Voordelen van de genki lijken me dan
- form factor
- platter waardoor de onderkant vlak is met de switch.
..dat is het dan zeker?
Ik ben niet thuis in audio codecs, is AAC ondersteuning belangrijk op een switch?

Als jullie nog andere voor/nadelen zien dan hoor ik het graag.
Of AAC belangrijk is of niet hangt van je koptelefoon af en welke codecs deze ondersteunt, niet van je Switch :)

Een ander voordeel is dat een product als Genki effectief getest en gecertified is. Grote kans dat zo een kloon dat niet is. De vraag is dus maar of ie even goed gaat werken (andere chipset?), hoe lang ie mee zal gaan, en of de power throughput circuits van dezelfde kwaliteit zijn.
Gaming Intel is niet de betrouwbaarste bron, maar de 10de is zeker een logische optie als we gewoon even naar het patroon kijken van de laatste jaren (via wikipedia):
  • January 17, 2014
  • January 14, 2015
  • 2016 - geen direct in januari
  • January 12, 2017 (Nintendo Switch Presentation)
  • January 11, 2018 (Nintendo Direct Mini)
10de zou ook logisch zijn om NSMBU Deluxe (Lol) een laatste marketingduwtje te geven.

Veel interessanter is een leak vanop ResetERA waarin zwaar gehint wordt door een insider dat we dit jaar een 2D Zelda en een zekere trilogie mogen verwachten. Een nieuwe 3D Zelda zou in de planning staan voor 2020. Overigens verwacht deze insider ook een Direct deze maand.

JackAvery wijzigde deze reactie 04-01-2019 20:22 (4%)

• CT
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Deadlockk schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 16:40:
Thanks voor de reacties, wel interessant wat er op ebay beschikbaar is. [...]
Je kan ook nog op Aliexpress kijken, daar hebben ze een zelfde, iets duurdere versie, met wat reviews en meer (duidelijke) specs. Dus naast de genki zijn er genoeg alternatieven lijkt 't.

• JackAvery
CT schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 17:35:
[...]

Je kan ook nog op Aliexpress kijken, daar hebben ze een zelfde, iets duurdere versie, met wat reviews en meer (duidelijke) specs. Dus naast de genki zijn er genoeg alternatieven lijkt 't.
Interessant ook dat dat een kloon lijkt te zijn van de GuliKit Route+ :)

De discussie van vandaag heeft me wat meer doen rondgooglen, hier een vergelijking van de twee (echte) adapters:

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-01 02:50
Weer een nieuwe arcade knaller uit: Pang! Adventures. Is helaas niet de old school arcade game, maar best leutig.

Zie net dat namco museum in usa shop 15 piek kost, en dat vind ik een mooie prijs, echter in de euroshop is die niet afgeprijsd helaas. En voor high scores ed heb je dat denk ik wel nodig.

Maar wat een retro/speelhal walhalla is de Switch toch. Super vet!

Alleen Miss Pacman, Galaxian en Bagitman nog en dan is de Switch al helemaal geslaagd voor mij.

Alhoewel ik heel graag battlefield 1943 zou hebben, of cod 2 remake of zo, maar goed.... Wie weet komt dat nog.

• MrNinja
  • Registratie: september 2018
  • Nu online
JackAvery schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 18:22:
[...]

Interessant ook dat dat een kloon lijkt te zijn van de GuliKit Route+ :)

De discussie van vandaag heeft me wat meer doen rondgooglen, hier een vergelijking van de twee (echte) adapters:
[YouTube: Genki vs Gulikit Route+ Review and Comparison - Battle for the Best Bluetooth Adapter for Switch!]
Zelf gebruik ik een Creative Bluetooth audio BT-W2 usb dongle met een USB-C -> USB A converter. Werkt perfect en vrijwel geen latancy.

• sderooij
  • Laatst online: 10:33
Een vraag waar ik het antwoord gewoon niet kan vinden of ik ben gewoon te bang; kan ik mijn oneplus6 lader en kabel voor mijn switch gebruiken als ik op reis ben? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:31

Phydomir

Dennis

sderooij schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 23:16:
Een vraag waar ik het antwoord gewoon niet kan vinden of ik ben gewoon te bang; kan ik mijn oneplus6 lader en kabel voor mijn switch gebruiken als ik op reis ben? :P
Ik heb een 5T en die adapter werkt niet op de Switch. Volgens mij zijn de toestellen gelijk aan elkaar qua adapter.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Dutchone
  • Nu online
GapClio schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:56:
Kan je ook vertellen of je inklaringskosten betaald heb??

[...]
Officieel moet je betalen want boven de 21 euro, maar ze hebben mijn pakketje er niet uit gepikt dus voor mij wat hij in klaar kosten vrij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sub-madara1310
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 08-01 22:43
Zijn de geruchten van een nieuwe switch waar. Ik durf de switch nog niet te kopen door dit..

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15-01 21:55
Sub-madara1310 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 18:51:
Zijn de geruchten van een nieuwe switch waar. Ik durf de switch nog niet te kopen door dit..
Over welke geruchten heb je het? Ik weet van niets... Je moet je afvragen of je de Switch in zijn huidige vorm een waardig product vindt of niet.

Als de geruchten waar zouden zijn, zijn het uiteindelijk geen geruchten meer... ;)

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Sub-madara1310
Xerox schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:03:
[...]

Over welke geruchten heb je het? Ik weet van niets... Je moet je afvragen of je de Switch in zijn huidige vorm een waardig product vindt of niet.

Als de geruchten waar zouden zijn, zijn het uiteindelijk geen geruchten meer... ;)
Ik wil het zowizow halen maar twijfel nog even, vooral nu de smash binnen is. 318 is wel duur en dan heb je de coy cons nog die niet te vertouwen zijn :?

• DukeBox

DukeBox

Sub-madara1310 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:13:
..en dan heb je de coy cons nog die niet te vertouwen zijn :?
:?

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15-01 21:55
Sub-madara1310 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Ik wil het zowizow halen maar twijfel nog even, vooral nu de smash binnen is. 318 is wel duur en dan heb je de coy cons nog die niet te vertouwen zijn :?
€318,- is niet niks, dat klopt, als je dit echter teveel vindt zou ik zeker nog even wachten.
Met de Joy-Cons zijn er zeker problemen geweest, maar die komen niet altijd meer voor. De vraag of al die/sommige problemen geoorloofd zijn of niet ligt in het midden. Mijn PS3 controller deed het ook slecht als ik mijn benen tussen de PS3 en mijn controller had.

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Ik zou mij tegenwoordig geen zorgen meer maken over de joycons. Het probleem is bekend bij Nintendo en ik dènk dat de nieuwe Switchen zijn voorzien van een fix. Mijn bijgeleverde joycons van de launchday werken nog altijd perfect, maar een apart aangeschaft setje heb ik de linker voor terug moeten sturen (ander probleem).

Je kan altijd wachten op een nieuwe revisie, maar er zijn recentelijk geen nieuwe geruchten geweest die daar voor nu op duiden. Dat zegt niet dat 2019 of 2020 geen nieuw model op de markt komt, maar of dat dan ook meteen een "sterk verbeterd" model is, is dan nog maar de vraag.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• RayNbow
Mijn grijze launch Joy-Cons die bij m'n Switch zaten hadden 0 problemen en kon ik van achter een betonnen muur gebruiken. De blauwe Joy-Cons die ik vanuit Japan in maart 2017 had geimporteerd hadden wel connectivity issues en die heb ik onder garantie laten repareren.

• Sub-madara1310
Seroczynski schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:35:

Je kan altijd wachten op een nieuwe revisie, maar er zijn recentelijk geen nieuwe geruchten geweest die daar voor nu op duiden. Dat zegt niet dat 2019 of 2020 geen nieuw model op de markt komt, maar of dat dan ook meteen een "sterk verbeterd" model is, is dan nog maar de vraag.
Ik ben bang dat ze in de zomer een nieuwe switch gaan aankondigen of in e3. Als ik nu een switch haal dan word het echt balen
Xerox schreef op zondag 6 januari 2019 @ 19:15:
[...]

€318,- is niet niks, dat klopt, als je dit echter teveel vindt zou ik zeker nog even wachten.
Met de Joy-Cons zijn er zeker problemen geweest, maar die komen niet altijd meer voor. De vraag of al die/sommige problemen geoorloofd zijn of niet ligt in het midden. Mijn PS3 controller deed het ook slecht als ik mijn benen tussen de PS3 en mijn controller had.
Ik ben van plan om een pro controller te halen, joy con is een extra controller voor mij het zou alleen fijn zijn als die het nog goed deed voor geval als ik visite krijg en same wil spelen met vrienden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 07:44
Sub-madara1310 schreef op zondag 6 januari 2019 @ 20:03:
[...]

Ik ben bang dat ze in de zomer een nieuwe switch gaan aankondigen of in e3. Als ik nu een switch haal dan word het echt balen
Ik snap werkelijk waar niet waar die angst vandaan kom. Al sinds de release van de Switch gaan er geruchten dat er binnen 1 jaar (of een andere periode) er een nieuwe versie zal komen. We zijn bijna 2 jaar verder en los van die geruchten is er geen enkele concrete aanwijzing.

Qua sales performance doet de Switch het beter dan de PS4 en XBOne. Sterker: ik verwacht dat de Switch XBone dit jaar gaat inhalen in absolute aantallen. Het zou een extreem stomme actie zijn van Nintendo als ze de userbase gaan splitsen door een nieuwe console te verkopen.

Er is dus geen bewijs dat het gaat gebeuren en strategisch zou het een slechte zet zijn.

Maar goed, angst is altijd een slechte raadgever, dus waarschijnlijk zullen deze argumenten daar weinig aan doen. Veel plezier met wachten :w

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

Pagina: 1 ... 86 87 88 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True