Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:16:
[...]
We moeten dan ook niet gaan doen alsof we de handheld/TV-modus switch en gyro bij gods gratie van die lieve Bethesda er zomaar bij krijgen. Ze weten zelf ook wel dat die eerste gewoon een basisvereiste is voor een succesvolle Switch game, en dat die tweede weglaten betekent dat je gigantisch achterloopt. Een PC-game bouw je normaliter ook niet zonder muisondersteuning, dit is feitelijk de "muis" van de Switch. Aangezien ze dit kunstje al met Skyrim kunnen, zal het vast niet een hele grote timesink zijn geweest.
Ik heb de indruk dat je zelf vooral docked speelt en begrijp dan wel enigzins waar je vandaan komt, maar ik vind dat je het hele concept van de Switch hier toch wat tekort doet. Het verschil tussen muisondersteuning en een handheld modus is dat handheld modus wel degelijk een Unique Selling Point is en deel van het kernconcept. Switch is de enige console die dit aanbiedt. Dit een "basisvereiste" noemen is het hele concept van de console nogal downplayen wat mij betreft

Het is het voor veel mensen net een reden om voor die verder 'inferieure' versie te kiezen en om uberhaupt een Switch te kopen.
Overigens is het niet zo moeilijk om Wolfenstein II voor Switch aan 44-45 euro te vinden

Voor sommigen is dit nog steeds te veel maar het is wel een groot verschil tov de adviesprijs.
Blijkbaar gaat Hori nu ook Switch controllers maken in de vorm van een NGC controller. Ze zijn bedraad (aansluiting via USB), krijgen een turbo functie, en hebben digitale schouderknoppen itt de NGC controller. De controllers moeten 3000 yen (<25 euro) gaan kosten bij hun release in oktober.
[
Voor 3% gewijzigd door
JackAvery op 25-07-2018 07:58
. Reden: Hori image vervangen ]