[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:01:

Dat mag je zeker vinden, maar dat is ook jouw persoonlijke waardebepaling. Ik probeer enkel duidelijk te maken dat er meerdere perspectieven mogelijk zijn, en dat er genoeg argumenten zijn voor Bethesda om te proberen een dergelijke port aan full price te verkopen. Meer nog, ze zouden waarschijnlijk stom zijn om het niet te proberen. Er zijn tientallen precedenten van late poorten van games die full price verkocht werden, en dat is absoluut geen Switch- of Nintendo-exclusief fenomeen. Gezien Bethesda tevreden lijkt met hoe hun Switch poorten financieel gepresteerd hebben, lijken ze de juiste keuze gemaakt hebben.
Ja goed, het is ook zeker mijn mening, anderen mogen ervan vinden wat zij ervan vinden, ik hou niemand tegen om het te kopen. Ik zou er zelf nooit de volle pond voor neerleggen als het het bronmateriaal niet kan evenaren of overstijgen.
RayNbow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:12:
[...]

Voor sommigen is dat juist de key selling point, e.g.:

[...]
Dat kan, en ik moet toegeven dat het Splatoon 2 vele malen speelbaarder maakt, maar om de waarde hier op een extra 20 euro te leggen, gaat mij persoonlijk dan weer te ver :-) voor een Splatoon 1 port zou je ook geen 90 euro neerleggen omdat er gyro bijzit. We moeten dan ook niet gaan doen alsof we de handheld/TV-modus switch en gyro bij gods gratie van die lieve Bethesda er zomaar bij krijgen. Ze weten zelf ook wel dat die eerste gewoon een basisvereiste is voor een succesvolle Switch game, en dat die tweede weglaten betekent dat je gigantisch achterloopt. Een PC-game bouw je normaliter ook niet zonder muisondersteuning, dit is feitelijk de "muis" van de Switch. Aangezien ze dit kunstje al met Skyrim kunnen, zal het vast niet een hele grote timesink zijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik heb alle consoles hier staan (PS4, Xbox One, Switch) maar in principe zou ik alleen nog maar Switch kopen tenzij het een exclusive is voor de andere consoles. Puur om het portable gedeelte. Multiplatform? Dan Switch als eerst.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:16:
[...]

We moeten dan ook niet gaan doen alsof we de handheld/TV-modus switch en gyro bij gods gratie van die lieve Bethesda er zomaar bij krijgen. Ze weten zelf ook wel dat die eerste gewoon een basisvereiste is voor een succesvolle Switch game, en dat die tweede weglaten betekent dat je gigantisch achterloopt. Een PC-game bouw je normaliter ook niet zonder muisondersteuning, dit is feitelijk de "muis" van de Switch. Aangezien ze dit kunstje al met Skyrim kunnen, zal het vast niet een hele grote timesink zijn geweest.
Ik heb de indruk dat je zelf vooral docked speelt en begrijp dan wel enigzins waar je vandaan komt, maar ik vind dat je het hele concept van de Switch hier toch wat tekort doet. Het verschil tussen muisondersteuning en een handheld modus is dat handheld modus wel degelijk een Unique Selling Point is en deel van het kernconcept. Switch is de enige console die dit aanbiedt. Dit een "basisvereiste" noemen is het hele concept van de console nogal downplayen wat mij betreft :) Het is het voor veel mensen net een reden om voor die verder 'inferieure' versie te kiezen en om uberhaupt een Switch te kopen.

Overigens is het niet zo moeilijk om Wolfenstein II voor Switch aan 44-45 euro te vinden :) Voor sommigen is dit nog steeds te veel maar het is wel een groot verschil tov de adviesprijs.

Blijkbaar gaat Hori nu ook Switch controllers maken in de vorm van een NGC controller. Ze zijn bedraad (aansluiting via USB), krijgen een turbo functie, en hebben digitale schouderknoppen itt de NGC controller. De controllers moeten 3000 yen (<25 euro) gaan kosten bij hun release in oktober.

Afbeeldingslocatie: http://hori.jp/image/2018/06/01-4.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 25-07-2018 07:58 . Reden: Hori image vervangen ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:31
Prim met cape <3
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di5n2sMU0AAk4U_.jpg:large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
hmmm hoewel ik het leuk vind dat we cube controllers krijgen vraag ik me eigenlijk af waarvoor ik ze zou gebruiken, voor arcade/indie games vond ik de kleine cursor/vierpuntdruktoets eigenlijk niet fijn, en voor 3d games gebruik in dan liever de pro controller.

The obvious choice is smash, maar dat is niet echt een game waar ik heel erg naar uitkijik (nooit echt een van die serie geweest). Of wellicht cube games in een vc........ooit.

Jullie nog games waar de cube controllers (meer)waarde hebben?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Gamecube VC confirmed?!? :>

Zonder gekheid, het enige wat ik zou kunnen bedenken is Smash.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat is 100% voor smash idd.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 12:11
Zelfs voor een cube VC.......ik had voor mijn cube een convertor dat ik ook mijn ps2 pad kon gebruiken en dat werkte voor veel games minstens even goed. Denk dat de pro controller 99% van die games ook prima gaat afhandelen. Maar we gaan het meemaken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:14:
hmmm hoewel ik het leuk vind dat we cube controllers krijgen vraag ik me eigenlijk af waarvoor ik ze zou gebruiken, voor arcade/indie games vond ik de kleine cursor/vierpuntdruktoets eigenlijk niet fijn, en voor 3d games gebruik in dan liever de pro controller.

The obvious choice is smash, maar dat is niet echt een game waar ik heel erg naar uitkijik (nooit echt een van die serie geweest). Of wellicht cube games in een vc........ooit.

Jullie nog games waar de cube controllers (meer)waarde hebben?
Zelfde als de meeste rommel die Nintendo uitbrengt: Nostalgie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:19:
[...]

Zelfde als de meeste rommel die Nintendo uitbrengt: Nostalgie.
Zuurpruim. Tevens is het niet van Nintendo maar van Hori.

Ik heb Smash al tijden in de pre-order staan en heb geen intentie om een GCN controller te gaan gebruiken omdat ik denk dat de Pro Controller een goede upgrade zal zijn. Wellicht voor dat het voor de pro's een fijne controller is. Tijdens de Wii en Wii U era kan ik wel begrijpen dat je liever een GCN controller hebt, maar voor casual spelers zie ik tegenwoordig geen meerwaarde meer.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zoals je zelf al aangeeft: Er is nu de pro controller, die zich qua ergonomie al bewezen heeft aangezien alle consoleboeren naar deze layout geevolueerd zijn en deze layout ook verdomd goed in de hand ligt.

Het zal wel bot klinken, maar laten we eerlijk zijn. De enigen die de gamecube controller -goed- vonden waren de nintendo fans zelf.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:41:
Zoals je zelf al aangeeft: Er is nu de pro controller, die zich qua ergonomie al bewezen heeft aangezien alle consoleboeren naar deze layout geevolueerd zijn en deze layout ook verdomd goed in de hand ligt.

Het zal wel bot klinken, maar laten we eerlijk zijn. De enigen die de gamecube controller -goed- vonden waren de nintendo fans zelf.
Voor Smash heeft de GC-controller als voordeel dat het twee sticks met notches heeft, waarmee je heel intuitief diagonaal/verticaal/horizontaal aanvallen kunt doen, wat best wel een dingetje is voor hoger niveau Smash spelen (net als dat oude fighters diagonale D-pad input hadden via bvb. Left+Down)

Feitelijk zou ik prima tevreden zijn met een Pro Controller met notches.
JackAvery schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb de indruk dat je zelf vooral docked speelt en begrijp dan wel enigzins waar je vandaan komt
99% handheld, eigenlijk, maar daar vind ik de gyro ronduit klote, want schermhoeken+weerspiegeling. Ik gebruik gyro controls enkel met Pro Controller. BotW gyro puzzels waren handheld echt aids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:48
Onlangs gingen er geruchten dat er deze week misschien een Nintendo Direct zou komen, daar al iets meer over bekend of kan dat worden verwezen naar het rijk der fabelen?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke subclass is dat? Thief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yptisem
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-07-2021
Zag net bij Gamemania dat wanneer je SMO, Zelda BOTW of MK8D inlevert je per game 40 euro krijgt in waardebonnen. Misschien interessant voor mensen die laagdrempelig games willen verkopen maar geen zin hebben om online te verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SMO?

Ik probeer al meer dan een maand mijn Xenoblade Chronicles 2 voor 40 euro te verkopen en ik geraak hem niet kwijt. Game mania gaat dus meer dan 40 euro vragen voor hun tweedehands? Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:04:
[...]

Welke subclass is dat? Thief?
Scholar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die cat quest speelt? Serieus leuk spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09 08:13
boe2 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:29:
SMO?

Ik probeer al meer dan een maand mijn Xenoblade Chronicles 2 voor 40 euro te verkopen en ik geraak hem niet kwijt. Game mania gaat dus meer dan 40 euro vragen voor hun tweedehands? Good luck.
De 2de hands prijzen van Switch games bij Game Mania zijn inderdaad altijd veel hoger dan op 2dehands.be/marktplaats...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

De gratis versie van Paladins is te downloaden.

Edit: Dit wordt om één of andere reden niet uitdrukkelijk aangegeven in de E-shop. Zoek de game op via de search.

Edit 2: Het staat inmiddels in de nieuws sectie. En hier's de launch trailer:

[ Voor 87% gewijzigd door Sméagol op 25-07-2018 19:48 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:00

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 17:34:
Iemand hier die cat quest speelt? Serieus leuk spelletje!
Oh, die staat nog ergens achteraan mijn shortlist. Komt net iets te veel goeie games uit en inmiddels ben ik maar begonnen met dat ik pas een nieuwe aankoop mag doen als ik een eerder spel weg leg (ik speel niet alles uit).

Ik ga deze dan ook weer naar boven verplaatsen op mijn short-list. Bedankt voor de reminder en je positieve ervaring! :)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sméagol schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:00:

Edit: Dit wordt om één of andere reden niet uitdrukkelijk aangegeven in de E-shop. Zoek de game op via de search.

[video]
Oh leuk. Fortnite vond ik niet leuk (2 zoons zijn er dan weer verslaafd aan), maar paladins heb ik wel wat tientallen uren op PC. Beetje Overwatch-achtig, maar dan allemaal minder serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sméagol schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 19:00:

[video]
Top, ga ik proberen! Fortnite ook al wat uurtjes in gestoken ook al heb ik nog wat andere games te spelen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
Paladins lijkt me ook wel wat.
Fortnite speel ik meer op de switch dan op pc, gek genoeg zit ik bij switch veel vaker in de top 10. Denk omdat iedereen daar gehandicapt is door de controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kneusteun schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:50:
Fortnite speel ik meer op de switch dan op pc, gek genoeg zit ik bij switch veel vaker in de top 10. Denk omdat iedereen daar gehandicapt is door de controls.
Het is cross platform, dus denk dat je beter bent geworden ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 05:14:
[...]

Het is cross platform, dus denk dat je beter bent geworden ;)
Maar standaard speel je enkel tegen Switch-spelers. Het wordt pas cross platform zodra je samen met mensen gaat spelen die op een ander platform zitten.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
kneusteun schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:50:
Idem, bijna iedere solo pot op de switch wordt ik eerste doordat de rest zo scheef is :) . Speel wel met de pro controller en dat scheelt véél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is D-day vandaag, titan quest binnen!
Yeah, laat de warmte maar komen, ik ga m'n bier klaarzetten en duik het zwembad in de tuin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:40:
Yeah, laat de warmte maar komen, ik ga m'n bier klaarzetten en duik het zwembad in de tuin in :P
Waar besteld? En laat je even weten wat je ervan vind? Blijft nog steeds een van mijn favoriete RPGs.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_4111 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:48:
[...]

Waar besteld? En laat je even weten wat je ervan vind? Blijft nog steeds een van mijn favoriete RPGs.
'digitaal'
Controls en fps zijn prima, maar net als bij de overige consoles ongetwijfeld problemen mbt de coop (speel ik niet), maar begreep dat obv deze (link).

Update vanmiddag of vanavond wel even, eerst ff wat meters maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Sinds enkele dagen geeft mijn Switch geen geluid meer af in docked mode. Ik heb werkelijk geen idee wat er mis zou kunnen zijn en heb het volgende geprobeerd:
- Hard resets van zowel de Switch als de TV
- Alle HDMI kanalen en een nieuwe HDMI kabel
- Resetten van de geluidsinstellingen van zowel de Switch als de TV

Mijn TV geeft prima geluid met alle andere apparaten (er is ook een Xbox One op aangesloten). Tevens geeft ook mijn Switch prima geluid in handheld mode.

Heeft iemand toevallig een soortgelijke ervaring? Ik ben in dat geval erg benieuwd wat voor jou de oplossing is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nipje schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:57:
Sinds enkele dagen geeft mijn Switch geen geluid meer af in docked mode. Ik heb werkelijk geen idee wat er mis zou kunnen zijn en heb het volgende geprobeerd:
- Hard resets van zowel de Switch als de TV
- Alle HDMI kanalen en een nieuwe HDMI kabel
- Resetten van de geluidsinstellingen van zowel de Switch als de TV

Mijn TV geeft prima geluid met alle andere apparaten (er is ook een Xbox One op aangesloten). Tevens geeft ook mijn Switch prima geluid in handheld mode.

Heeft iemand toevallig een soortgelijke ervaring? Ik ben in dat geval erg benieuwd wat voor jou de oplossing is geweest.
probeer eens een koptelefoon in te pluggen, dan te docken en dan te unpluggen, dat schijnt te helpen.
is een hdmi fout, maar is software matig, sinds update komt dit sporadisch bij mensen voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
heh, release date was toch 31ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelmer93 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:12:
[...]

heh, release date was toch 31ste?
Dan wordt 'ie in de eshop unlocked inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:11:
[...]

probeer eens een koptelefoon in te pluggen, dan te docken en dan te unpluggen, dat schijnt te helpen.
is een hdmi fout, maar is software matig, sinds update komt dit sporadisch bij mensen voor
Dank voor de tip, daar heb ik nog niet aan gedacht! Ik ga het vanavond direct even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Gezien de bar slechte reviews voor de andere platforms, ben ik erg benieuwd naar je ervaringen met TQ! Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07:41
Jij hebt lef als je de recensies leest van de ps4 / xbox ports :

edit: zie hier: https://www.amazon.com/gp/customer-reviews/RXWN4TX0CA2IZ/

[ Voor 10% gewijzigd door Odysseus87 op 26-07-2018 15:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:13:
[...]

Gezien de bar slechte reviews voor de andere platforms, ben ik erg benieuwd naar je ervaringen met TQ! Keep us posted!
Hij speelt goed, niks op aan te merken en geen bugs oid gevonden. Ik denk dat ze bij de port naar de switch toe beter hun best hebben gedaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:47:
[...]

Hij speelt goed, niks op aan te merken en geen bugs oid gevonden. Ik denk dat ze bij de port naar de switch toe beter hun best hebben gedaan...?
Hij is gelocked tot 31ste, hoe kan je hem nu spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Jelmer93 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Waarschijnlijk heeft de webshop waar hij hem besteld heeft de cartridge eerder afgestuurd :)

Ben ook erg benieuwd naar je review, TQ is een van mijn all time favorites, en baal er ernorm van dat ze op de andere consoles de boel afgeraffeld hebben. Zou mooi zijn als ze de extra tijd bij de switch gebruikt hebben om de bugs eruit te halen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Magic schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:50:
[...]

Waarschijnlijk heeft de webshop waar hij hem besteld heeft de cartridge eerder afgestuurd :)

Ben ook erg benieuwd naar je review, TQ is een van mijn all time favorites, en baal er ernorm van dat ze op de andere consoles de boel afgeraffeld hebben. Zou mooi zijn als ze de extra tijd bij de switch gebruikt hebben om de bugs eruit te halen.
Lijkt me sterk gezien zelfs de meest recente patch het een rommel heeft gemaakt op de andere platformen. Zelfs zo erg dat de game niet uit te spelen is. En ik geloof nooit dat ze een aparte bugteam hebben samengesteld voor alleen de switch. Nee tis jammer, maar blijf er voorlopig maar mijlenver van vandaan. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelmer93 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Dark Umbra skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:45
Ik kreeg gisteren tot mijn grote verbazing ook een sms dat ik TQ bij Gamemania kan ophalen. En toch is de officiële release 31/7. Ik kan wegens vakantie niet eerder ophalen in ieder geval. Dus nog ff de reviews afwachten idd.
[...]

Zit er alle dlc bij, of is het zonder die recente uitbreiding die op pc gratis was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:42:
Ik kreeg gisteren tot mijn grote verbazing ook een sms dat ik TQ bij Gamemania kan ophalen. En toch is de officiële release 31/7. Ik kan wegens vakantie niet eerder ophalen in ieder geval. Dus nog ff de reviews afwachten idd.

[...]

Zit er alle dlc bij, of is het zonder die recente uitbreiding die op pc gratis was?
Ragnarok nog niet gezien, ben nog niet zo ver. Runemaster class kon ik volgens mij wel uit kiezen. Je kunt het iig niet kopen als dlc als je de game start, gezien de prijs vs de prijs op steam zou ik het wel verwachten eigenlijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:45
Dat is inderdaad ook mijn verwachting dat Ragnarok er voor die prijs bij zit... zo niet sla ik hem alsnog over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Lijkt erop dat er een nieuwe poging is voor een goede third-party Switch dock. Ik ga het sowieso niet pre-orderen, maar wel interessant om de kickstarter te bekijken en ze lijken te hebben nagedacht over de bricking-problemen van andere docks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 19:59
Mensen die NBA 2K18 hebben op de switch? Wat is jullie conclusie/ervaring? Zie dat hij voor 50% op te halven valt in de eShop met vele andere aanbiedingen. Aardige lijst weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik kan me niet vinden in het commentaar dat die persoon op Twitter geeft. Straks, simpel en herkenbaar, dat is toch prima?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 19:48:
[...]

Ragnarok nog niet gezien, ben nog niet zo ver. Runemaster class kon ik volgens mij wel uit kiezen. Je kunt het iig niet kopen als dlc als je de game start, gezien de prijs vs de prijs op steam zou ik het wel verwachten eigenlijk!
Ragnarok zit er voorlopig nog niet bij. Runemaster optie is greyed out als het goed is. Het is wel ingame, maar je kan het niet kiezen. Of ze openen het later gratis of je zult er voor moeten betalen als een DLC in een later stadium.

Gezien de staat van het spel op ps4 / xbox zou het team het gewoon een gratis update moeten laten geven. het is een zooitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
@RayNbow
Ik moet zeggen, ziet er echt enorm leuk uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:39:
Lijkt erop dat er een nieuwe poging is voor een goede third-party Switch dock. Ik ga het sowieso niet pre-orderen, maar wel interessant om de kickstarter te bekijken en ze lijken te hebben nagedacht over de bricking-problemen van andere docks.
Zo te zien hebben ze er iig over nagedacht, maar zolang hij niet officieel gelicentieerd wordt door Nintendo blijf ik er ver van weg :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:11:
[...]

Helaas haalt het weinig uit. Echt enorm vreemd, er zal wel een defect in mijn switch of de Dock zitten. Mijn Xbox geeft bijv wel audio via HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ja, het lijkt alsof ze de problemen serieus nemen, de prijs is erg goed op kickstarter en deze dock werkt ook voor andere devices. Al in al is het een aantrekkelijk pakket, maar wat de Switch-functionaliteit betreft is het toch een gevalletje eerst zien dan geloven.

Meer labo onderweg. Ziet er best fun uit :)

Edit - video zie post een beetje hoger :P

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 27-07-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 15:56
geheel offtopic, maar is @sanderev66 niet meer actief op tweakers? Mis soms zijn visie wel als het gaat om nieuwe aankondigingen, hij wist b.v. wat ongeveer de Switch zou gaan worden en hij zat vrijwel goed.

Ontopic: Kunnen we binnenkort een Nintendo direct verwachten? heb meer het idee dat we met z'n allen op Smash bros, Super Mario Party mogen wachten als je het hebt over Nintendo's eigen games :)

[ Voor 7% gewijzigd door rudyman85 op 27-07-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

rudyman85 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:25:
geheel offtopic, maar is @sanderev66 niet meer actief op tweakers? Mis soms zijn visie wel als het gaat om nieuwe aankondigingen, hij wist b.v. wat ongeveer de Switch zou gaan worden en vrijwel goed zat.
Sterker nog, zijn account bestaat niet meer. De door hem geplaatste reacties bevatten nu alleen nog maar een nummer als zijn gebruikersnaam.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02

Martinspire

Awesomeness

Ik blijf het wel mooi spul vinden. Maar de trailers laten eigenlijk allemaal maar weinig zien van de software. Lijkt me dat die niet heel diepgaand is nog (al is deze wel weer wat beter dan wat ik van de rest heb gezien)?

Ben benieuwd waar het allemaal heen zal gaan. Vooralsnog zie ik het nog wel een beetje als gimmick en niet iets wat kinderen echt lang zoet zal houden, maar wie weet. Het is in ieder geval interessant genoeg om straks als het allemaal wat ouder is, voor een klein prijsje mee te nemen.
JackAvery schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 20:39:
Interessant. Ik vind het voor het hebben van een USB-C dock sowieso wel een aardige prijs en eigenlijk vind ik de huidige dock maar een beetje irritant (idd dat beschadigen van het scherm bij in/uitsteken). Wil binnenkort nog een nieuwe hdmi-splitter halen zodat ook de Switch eraan kan zonder een andere HDMI-kabel eruit te trekken.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2018 10:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 15:56
DevWouter schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Sterker nog, zijn account bestaat niet meer. De door hem geplaatste reacties bevatten nu alleen nog maar een nummer als zijn gebruikersnaam.
Bedankt, helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
[...]

Ik zag de gameplay ervan en het lijkt redelijk op orde (op basis van wat ik qua gameplay zag en wat ik van mensen met een review code hoor).

Hier is trouwens een gameplay ervan (niet van mij)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PSCY
  • Laatst online: 26-09 18:23
Het lijkt er op dat sanderev66 is weggepest omdat hij een echte Nintendo fan is. sanderev66 en zijn liefde voor Nintendo

Erg jammer dat dit is voorgevallen. Vond zijn perspectief altijd wel verhelderend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

PSCY schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:44:
Het lijkt er op dat sanderev66 is weggepest omdat hij een echte Nintendo fan is. sanderev66 en zijn liefde voor Nintendo

Erg jammer dat dit is voorgevallen. Vond zijn perspectief altijd wel verhelderend.
Lijkt me niet omdat ie fan is, maar omdat ie het er overal bij betrekt, on topic of niet. Dat iemand gek is van iets maakt het niet een probleem. Het is hoe je het vervolgens uit ;)

Dat gezegd hebbende lijkt het me raar dat als je een moderatie-systeem hebt, dit niet voldoende zou zijn. Maar we gaan misschien wat te ver offtopic hiermee.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2018 11:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
Martinspire schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 11:47:
[...]

Lijkt me niet omdat ie fan is, maar omdat ie het er overal bij betrekt, on topic of niet. Dat iemand gek is van iets maakt het niet een probleem. Het is hoe je het vervolgens uit ;)

Dat gezegd hebbende lijkt het me raar dat als je een moderatie-systeem hebt, dit niet voldoende zou zijn. Maar we gaan misschien wat te ver offtopic hiermee.
Is zijn nieuwe naam nu 90710? Hoe dan ook als hij echt "weggepest" is zal ik zijn mening niet missen. Vind een gekleurde mening totaal niet erg (iedereen heeft nu eenmaal een voorkeur), maar hij negeerde gewoon goede tegenargumenten en was nooit van plan om ook maar iets toe te geven. Daar viel echt niet mee te discussiëren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Jammer dat ie weg is van Tweakers. Kon zijn posts altijd wel waarderen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Hij en Tweakers wegen zijn gescheiden omdat we er samen niet meer uitkwamen, meer laat ik mij er niet over uit.

Daarnaast is dit geheel offtopic dus ik stel voor dat we het weer over de Nintendo Switch gaan hebben!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Iets anders dan, nog een paar dagen en dan is het 7 augustus, wanneer Overcooked 2 uit komt:
En daar was een nieuwe video van uitgekomen voor wat er in de pre-order te krijgen is.

Ben nog wel even benieuwd of je die cross platform of whatever kunt doen. Al ben ik al wel blij dat er sowieso online coop in zit. Lijkt me de beste coop game van het jaar in ieder geval :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 15:50
Martinspire schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:23:
Iets anders dan, nog een paar dagen en dan is het 7 augustus, wanneer Overcooked 2 uit komt:
En daar was een nieuwe video van uitgekomen voor wat er in de pre-order te krijgen is.
[video]

Ben nog wel even benieuwd of je die cross platform of whatever kunt doen. Al ben ik al wel blij dat er sowieso online coop in zit. Lijkt me de beste coop game van het jaar in ieder geval :P
Geweldig spel!! Heb al diverse avonden mijn stembanden op de proef gesteld met vrienden.
Pot bier erbij, Overcooked aan en een avondje lachen, gieren en brullen! Overcooked 2 is dus ook zeker weten een spel dat word aangeschaft! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Martinspire schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:23:
[video]

Tof, ik wist nog niet af van de pre-order bonus misschien dan toch een dezer dagen oppikken in plaats van in een komende sale. Het is maar gimmick maar leuk is het wel, en zeker gezien de online-multiplayer modus zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Vanavond maar eens even voor (of is het nou achter?) Paladins gaan zitten. Ik denk toch dat het wel wat charme van een Overwatch zal missen..

En dit weekend maar eens gaan streamen. Ik wil expres niet teveel zien van de game, heb wel de trailer gekeken die in de eShop stond maar op basis daarvan zou ik het meer een regelrechten Overwatch-kloon noemen, zelfde grafische stijl en alles.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:15:
Vanavond maar eens even voor (of is het nou achter?) Paladins gaan zitten. Ik denk toch dat het wel wat charme van een Overwatch zal missen..

En dit weekend maar eens gaan streamen. Ik wil expres niet teveel zien van de game, heb wel de trailer gekeken die in de eShop stond maar op basis daarvan zou ik het meer een regelrechten Overwatch-kloon noemen, zelfde grafische stijl en alles.
Tja, ontwikkeling is rond dezelfde tijd begonnen dus wie nou echt een kloon van wie is :P Vind Paladins wel meer ontworpen vanuit een MoBa die een shooter is geworden, bij overwatch voelt het voor mij juist andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Sokkeh schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:36:
[...]

Tja, ontwikkeling is rond dezelfde tijd begonnen dus wie nou echt een kloon van wie is :P Vind Paladins wel meer ontworpen vanuit een MoBa die een shooter is geworden, bij overwatch voelt het voor mij juist andersom.
Hm, ja en dat is nou juist het probleem van marketing - Blizzard kan dat natuurlijk als geen ander, en zal 'dus' de strijd vrij snel winnen.

Ben nu level 176 in Overwatch dus daar ben ik wel redelijk biased - het enige probleem met Overwatch is dat het er niet voor de Switch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Naja hey is niet alsof ze de genre hebben uitgevonden. Ik bedoel je had al team fortress en daarna had je ook nog die ene shadowrun spel van Microsoft.

De reden waarom dat flopte was dat je Xbox live gold moest betalen om ook op de pc online te kunnen spelen. Wat natuurlijk onzin is voor op de pc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb Paladins op m'n Switch gezet. Toffe game. Zat nog te twijfelen voor de aanschaf, maar nu ie gratis is en ik hem heb gespeeld, ben ik wel overtuigd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Paladins is inderdaad erg vermakelijk, fijn een uptempo shooter op 60fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 16:54
Ik heb Paladins gespeeld op de PC toen het nog in de closed beta was.. en daarna nog voor een tijdje. Heb het nu voor de Switch en moet zeggen, hoop verandert... ziet er stuk "volwassener uit". Heb ook aantal potjes erop zitten en moet zeggen dat ik me zeker heb vermaakt, speelde het via handheld en dat draaide uitstekend!

Alleen nu afwachten tot ze de optie aanbieden om al mn "premium" spul te importeren vanaf PC naar Switch. Had gelezen op Reddit dat ze bezig zijn om dat voor elkaar te krijgen met Nintendo etc. (Ze willen het wel graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Gisteren een paar potjes handheld gedaan. Erg leuk, ging ook aardig goed het is alleen wel even overweldigend met de hoeveelheid kampioenen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Iemand hier Go Vacation al gespeeld? Heb hem nooit op de Wii gespeeld, maar lijkt mij een leuke, luchtige game voor tussendoor als ik volgende week op vakantie ga.

Ik ben met name even benieuwd in hoeverre je merkt dat het een port is. Vind eenvoudige graphics geen probleem. Klungelige controls wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Hier ook een Paladins speler. Ik kan het al een poosje spelen, ivm de aangekochte Founders pack. Erg toffe game. Ik merk wel dat met patch 1.3 alles nog weer iets soepeler werkt.
Nu maar hopen nog op een Smite port (zelfde devs), lijkt me een kwestie van tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 26-09 17:47
Nipje schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Helaas haalt het weinig uit. Echt enorm vreemd, er zal wel een defect in mijn switch of de Dock zitten. Mijn Xbox geeft bijv wel audio via HDMI.
Check voor de zekerheid even je audio settings op de switch:

Systeeminstellingen, Tv-weergave, Tv-geluid.

Als die bij mij op iets anders dan Stereo staat dan heb ik ook geen geluid over de TV.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Paladins is inderdaad een geweldige game. Eergisteren heb ik zowel paladins als Fortnite geprobeerd, maar Fortnite vind ik te traag. Toen ik bij Paladins begreep dat je samen moet werken klikte dat spel bij mij.
Helaas ben ik vandaag en morgen bij mijn ouders op bezoek en ik merk dat ik echt geen fan ben van handheld switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 26-09 21:16
Vind Paladins echt helemaal niks.
Geïnstalleerd, 3 minuten gespeeld en weg ermee.
Fortnite daarentegen!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat, fortnite is echt super saai. Half uur rondlopen om shit te vinden terwijl je niemand tegen komt, en dan als je iemand tegen komt blijkt die een of andere sniper rifle gevonden te hebben en ben je in 1 slag dood terwijl je niet eens weet waar die andere gast is.

Splatoon daarentegen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
CyBeR schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:59:
Wat, fortnite is echt super saai. Half uur rondlopen om shit te vinden terwijl je niemand tegen komt, en dan als je iemand tegen komt blijkt die een of andere sniper rifle gevonden te hebben en ben je in 1 slag dood terwijl je niet eens weet waar die andere gast is.

Splatoon daarentegen.
Tja dan speel je Fortnite niet op de juiste manier(voor jou). Als je actie wilt dan ga je er uit op een drukker gedeelte en dan is het van het begin af gewoon chaos. Het is ook niet mijn game, maar lang lopen zonder iemand te zien is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Hier helemaal verslaaft aan fortnite :)

Gewoon 50 vs 50 doen en snel mee naar voren, genoeg actie en goede wapens daar.

Verder merk ik wel dat het steeds beter gaat, dus gewoon even oefenen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
Hopelijk komt er nog motion control support voor paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-01-2022
Hebben jullie ook last om te verbinden met Paladins? Ik krijg steeds 'player disconnected'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 16:54
Mrs. Lissie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:46:
Hebben jullie ook last om te verbinden met Paladins? Ik krijg steeds 'player disconnected'.
Nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 21:15
Mrs. Lissie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 16:46:
af en toe, als ik het dan opnieuw probeer werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
Ik probeer het al sinds vanmiddag, maar kom er steeds niet doorheen... Ook al opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat
sderooij schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 20:39:
[...]

af en toe, als ik het dan opnieuw probeer werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mrs. Lissie schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:11:
Ik probeer het al sinds vanmiddag, maar kom er steeds niet doorheen... Ook al opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat

[...]
Wordt het verkwer niet geblocked door een firewall of router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrs. Lissie
Geen idee! Ik kan wel gewoon op Splatoon 2 e.d...
Ed_L schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 21:55:
[...]

Wordt het verkwer niet geblocked door een firewall of router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
PDP komt met speciale GameCube Switch controllers voor o.a. Super Smash Bros Ultimate straks. Komen in een aantal verschillende thema's.

https://www.polygon.com/n...cube-throwback-controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Smash GC controller, en de originele controllers nog, dus ga niet voor de knockoff troep. Het was toen al inferieur, en volgens mij nu nog steeds. Heb nog nooit voor een console een third-party controller vastgehouden die van enige kwaliteit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 24-09 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Wilde strikers weer eens spelen. Moest een update downloaden. Opstarten... al mijn high scores weg!!!!

Dat is wel shit zeg. En dat scherm draaien werkt heel kut nu, moet je ook de knoppen nog omzetten, krijg dat niet voor elkaar. Eerst hoefde ik alleen op + te drukken.

Mwa... not impressed by this update.

Al mijn high scores.... gone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
[...]

https://gamefaqs.gamespot...0838-titan-quest/76850224

en

https://www.reddit.com/r/..._after_killing_the_first/

precies de soort bugs die ps4 ook heeft en waardoor we mensen waarschuwen het nog niet te kopen ,m aar eerst dit soort 'reviews' / bug reports af te wachten.

Verder op andere plekken is veel te lezen of random crashes / freezes op de switch versie. En dat het ook af en toe lagged.

[ Voor 9% gewijzigd door Odysseus87 op 29-07-2018 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Weet er eigenlijk iemand of third-party GameCube adapters voor de WiiU werken op Switch? Ik meen me te herinneren dat de officiële werkt... voor Smash zal ik ook liever gewoon mijn originele NGC controllers bovenhalen dan nieuwe kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2018 10:31 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.