Mario Tennis komt nog en voor de golf game, is Golf Story niet iets voor jou anders?Beakzz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:11:
Nu nog een NHL,tennisgame en een goede golfgame (mag cartoony zijn zoals Everybody's Golf).
Ik zou geen switch halen als ik jou was. Als ik dit zo lees ligt het apparaat niet helemaal in lijn met jouw verwachtingen. Het zal altijd 2e viool spelen op het vlak van fifa/pes/shooters. En als je deze games al niet "fatsoenlijk" vindt is het gewoon niet jouw ding gok ik.hurricurry schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:23:
Komt er eigenlijk een fatsoenlijke FIFA op de switch. Veel reviews gelezen die zeiden dat het maar een triestige port is. Nu dat de switch serieus wat markt aandeel heeft zou je toch verwachten dat EA met iets fatsoenlijk op de proppen komt.
Ik heb momenteel nog geen switch maar ben er wel over aan het nadenken. Misschien als er nog wat fatsoenlijke games voor uitkomen. Het scherm op de switch zelf had wel wat groter gemogen vind ik.
Ik verwacht ook dat EA heel binnenkort gewoon overstapt op een soort "roster update" idee voor Switch. Zoals ze voor de Vita doen. Ik zou niet te veel verwachten van EA.
PSN & XBL: Denkoyugo
Veel van de kracht van de Switch zit hem in de draagbaarheid. Zo'n emulator brengt wel schade toe maar ik denk dat het niet zo veel problemen veroorzaakt als bij "normale" consoles.Simyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:49:
[...]
Edit: Ze willen een Switch Emulator uitbrengen voor de pc. Ik hoop dat het niet goed werkt, in ieder geval niet zolang Nintendo de Switch ondersteunt. Want anders kan het wel eens het momentum van de Switch schaden
.
Hoewel EA inderdaad wel een heel erg afwachtende houding heeft ten opzichte van de Switch is de FIFA-port in elk geval op technisch vlak zo slecht nog niet. Het is gewoon een goeie port die grafisch inderdaad minder is dan de PS4- en Xbox One-versies, maar verwachten dat een veel minder krachtig apparaat meekomt met die andere twee consoles is gewoon niet realistisch.Denko schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:17:
[...]
Ik zou geen switch halen als ik jou was. Als ik dit zo lees ligt het apparaat niet helemaal in lijn met jouw verwachtingen. Het zal altijd 2e viool spelen op het vlak van fifa/pes/shooters. En als je deze games al niet "fatsoenlijk" vindt is het gewoon niet jouw ding gok ik.
Ik verwacht ook dat EA heel binnenkort gewoon overstapt op een soort "roster update" idee voor Switch. Zoals ze voor de Vita doen. Ik zou niet te veel verwachten van EA.
[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 15-01-2018 12:20 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zal wel niet zo hard gaan. 1: je mist de draagbaarheid. 2. Voor de WiiU hadden ze 4 jaar nodig om iets werkend te krijgen, en dan heb je een videokaart nodig die 3x de wiiu kost om het uberhaupt netjes werkend te krijgen...Niche markt lijkt me.Simyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:49:
[...]
Edit: Ze willen een Switch Emulator uitbrengen voor de pc. Ik hoop dat het niet goed werkt, in ieder geval niet zolang Nintendo de Switch ondersteunt. Want anders kan het wel eens het momentum van de Switch schaden
.
Zou me meer zorgen maken over het hele modchip gebeuren. Als er een Sky3ds voor de switch komt is het HEEL snel gedaan met de nieuwe games idd.
PSN & XBL: Denkoyugo
Golf Story heb ik al en vind ik ook leuk, maar het golfen zelf is niet de kracht van dat spel. Gewoon een 3D golf dus graagSimyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:16:
[...]
Mario Tennis komt nog en voor de golf game, is Golf Story niet iets voor jou anders?
Een nieuwe Virtua Tennis zoals op de Vita zou top zijn
Aah ok dan heb ik wel hoop haha. Ik vergeet de kracht van de draagbaarheid, omdat ik die niet zo heel vaak gebruik. Ik heb namelijk een software bug in mijn Switch die altijd 48% laat zien.Denko schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:20:
[...]
Zal wel niet zo hard gaan. 1: je mist de draagbaarheid. 2. Voor de WiiU hadden ze 4 jaar nodig om iets werkend te krijgen, en dan heb je een videokaart nodig die 3x de wiiu kost om het uberhaupt netjes werkend te krijgen...Niche markt lijkt me.
Zou me meer zorgen maken over het hele modchip gebeuren. Als er een Sky3ds voor de switch komt is het HEEL snel gedaan met de nieuwe games idd.
Heb al 2x gebeld met Nintendo daarover, maar omdat er visite zou komen heb ik het nog niet kunnen terugsturen. De accu is nog wel goed, alleen kan ik dus niet zien wanneer hij (bijna?
Als het deze week nog niet is opgelost stuur ik hem op. Want ik heb de Switch al sinds 3.0.0? en nog steeds is het niet opgelost. Ik zit nu nog wel in de garantie periode, dus dat valt wel mee.
Nintendo vertelde me 2x dat ik moest wachten op de software updates... Ik vind wel dat ik genoeg heb gewacht, alleen dan is er een kans dat mijn save games ook gewist worden? Dus ik hoop dat het volgend week met de nieuwe patch wordt opgelost en anders dat ze minimaal cloud saving op zetten.
Met Mario Strikers op de GameCube was het wel mogelijk om de powerups uit te zetten. Hoop inderdaad wel dat je dat weer kunt uitzetten. Vroeger speelden we Mario Strikers vooral zonder die powershots, maar wel met de power items.Beakzz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:31:
[...]
Golf Story heb ik al en vind ik ook leuk, maar het golfen zelf is niet de kracht van dat spel. Gewoon een 3D golf dus graagEn Mario tennis is een twijfelgeval. Als ze niet helemaal los gaan met powerups vind ik het best, maar de Wii U versie was echt alleen maar dat. Dat had echt niets meer met tennis te maken en de content was ook erg karig.
Een nieuwe Virtua Tennis zoals op de Vita zou top zijn
Mario Tennis had ik ooit gespeeld in Bart Smit, dus was zeer kort
Edit: sorry ik heb niet gezien dat ik al had gereageerd... Sorry voor de double post...
[ Voor 4% gewijzigd door Simyager op 15-01-2018 13:07 . Reden: Had niet gezien dat ik de laatste was die had gereageerd, excuses daarvoor ]
Verwijderd
Fifa op de Switch mist gewoon basisfuncties (story mode) en dat is echt onacceptabel. Puur omdat EA te lui was hun engine te porten. En gezien DOOM, Skyrim en Wolfenstein 2 op de Switch draaien (met Next Gen engines) is er echt 0,0 reden te bedenken waarom Frostbite niet op de Switch zou kunnen werken. Helemaal gezien de engine, volgens EA, geheel schaalbaar is en zelfs op de mobiele versie van Fifa werkt.NMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:18:
[...]
Hoewel EA inderdaad wel een heel erg afwachtende houding heeft ten opzichte van de Switch is de FIFA-port in elk geval op technisch vlak zo slecht nog niet. Het is gewoon een goeie port die grafisch inderdaad minder is dan de PS4- en Xbox One-versies, maar verwachten dat een veel minder krachtig apparaat meekomt met die andere twee consoles is gewoon niet realistisch.
De support van EA is schandalig. Maar ja, qua games was EA in 2017 ook schandlig. Ik begrijp niet waarom mensen nog hun games kopen.
Enige game van EA die er nog een beetje uitziet is Fe, maar dat komt omdat die game alleen maar gefinancierd wordt door EA.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 13:24 ]
Ik begin deze discussie met jou keer op keer echt spuugzat te worden. EA heeft een eigen engine geschreven voor de Switch, compleet custom. Dat is niet lui, dat is gewoon toekomstgericht om zo meerdere sportgames neer te kunnen zetten op het platform mocht dat later relevant zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Fifa op de Switch mist gewoon basisfuncties (story mode) en dat is echt onacceptabel. Puur omdat EA te lui was hun engine te porten. En gezien DOOM, Skyrim en Wolfenstein 2 op de Switch draaien (met Next Gen engines) is er echt 0,0 reden te bedenken waarom Frostbite niet op de Switch zou kunnen werken. Helemaal gezien de engine, volgens EA, geheel schaalbaar is en zelfs op de mobiele versie van Fifa werkt.
De support van EA is schandalig. Maar ja, qua games was EA in 2017 was ook schandlig. Ik begrijp niet waarom mensen nog hun games kopen.
EA doet heel veel dingen fout en je zal me hun ook zeker niet horen verdedigen als ze weer eens iets doen á la het drama bij Battlefront 2. Maar die persoonlijke hetze van jou tegen EA en zelfs tegen Ubisoft (ondanks de support die dat laatste bedrijf de Switch heeft gegeven en nog steeds geeft) begint nou écht vervelend te worden.
Verwijderd
WELKE sportgames?!!! Ik zie alleen Fifa op een engine van de PS2. Natuurlijk hebben ze een "custom" engine gemaakt. Want de PS2 engine miste nog wat functies.NMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Ik begin deze discussie met jou keer op keer echt spuugzat te worden. EA heeft een eigen engine geschreven voor de Switch, compleet custom. Dat is niet lui, dat is gewoon toekomstgericht om zo meerdere sportgames neer te kunnen zetten op het platform mocht dat later relevant zijn.
En Mass Effect Andromeda. En het sluiten van een studio die aan een verhalende Star Wars game werkte. En het droppen van Wii U support in minder dan 6 maanden na de console. En het porten van oude Fifa naar de Wii U (zelfde probleem als bij de Switch) en de laatste SimCity voor PC... Er zijn genoeg redenen voor mij om nooit iets van dit bedrijf te kopen.EA doet heel veel dingen fout en je zal me hun ook zeker niet horen verdedigen als ze weer eens iets doen á la het drama bij Battlefront 2. Maar die persoonlijke hetze van jou tegen EA en zelfs tegen Ubisoft (ondanks de support die dat laatste bedrijf de Switch heeft gegeven en nog steeds geeft) begint nou écht vervelend te worden.
Wat Ubisoft betreft. Ze hebben 1 spel met geld van Nintendo gemaakt. En twee spellen geport. Geweldig die steun aan Nintendo! Ondertussen zie ik niks van Steep (aangekondigd) of iets als Assassin's Creed...
Nee ik geef liever mijn geld aan uitgevers als Bethesda. Met Skyrim, DOOM en Wolefenstein 2.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 13:32 ]
Ja, want dat ze nog niks anders hebben uitgebracht wil zeggen dat ze meteen die optie ook helemaal willen uitsluiten.

Behalve dat elke reviewer die er, in tegenstelling tot jou, wél daadwerkelijk meer dan 10 seconden naar gekeken heeft zegt dat de engine er toch écht beter uitziet dan die van de PS3 en de Xbox 360 en op een comfortabel middelpunt tussen last gen en current gen zit, wat ook prima in de lijn der verwachting ligt voor een console die ook op dat punt zit wat betreft specs.Ik zie alleen Fifa op een engine van de PS2. Natuurlijk hebben ze een "custom" engine gemaakt. Want de PS2 engine miste nog wat functies.

Zou jij ook doen als die console zo belabberd verkoopt. Jij werkt ook niet als je daar niks voor terugkrijgt.En het droppen van Wii U support in minder dan 6 maanden na de console. En het porten van oude Fifa naar de Wii U (zelfde probleem als bij de Switch)
Wat Ubisoft betreft. Ze hebben 1 spel met geld van Nintendo gemaakt.

Ja, want omdat ze niet meteen alles hebben overgeheveld naar de Switch is hun support kut.En twee spellen geport. Geweldig die steun aan Nintendo! Ondertussen zie ik niks van Steep (aangekondigd) of iets als Assassin's Creed...
Verwijderd
Ik denk niet eens dat ze die optie zien.NMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:35:
[...]
Ja, want dat ze nog niks anders hebben uitgebracht wil zeggen dat ze meteen die optie ook helemaal willen uitsluiten.
Ik heb het niet over de specs. Ik heb het over de engine. PS3 draait op Frostbite en heeft bv ook de story mode. De Switch versie niet. DAT is wat ik mis.[...]
Behalve dat elke reviewer die er, in tegenstelling tot jou, wél daadwerkelijk meer dan 10 seconden naar gekeken heeft zegt dat de engine er toch écht beter uitziet dan die van de PS3 en de Xbox 360 en op een comfortabel middelpunt tussen last gen en current gen zit, wat ook prima in de lijn der verwachting ligt voor een console die ook op dat punt zit wat betreft specs.
EA was het eerste bedrijf dat de support van de Wii U trok, nog voordat de verkopen echt heel slecht werden. Na EA volgden de andere uitgevers.[...]
Zou jij ook doen als die console zo belabberd verkoopt. Jij werkt ook niet als je daar niks voor terugkrijgt.
Feitelijk hebben ze alleen maar Mario & Rabbids uitgebracht (muv ports). En we weten dat Nintendo deals sluit met third parties om af en toe hun IPs te licensen. (Zie Fire Emblem Warriors / Hyrule Warriors) Deze games worden met geld van Nintendo gemaakt.[...]
![]()
Dat is gewoon niet waar. Ubisoft heeft die game gepitcht en op eigen kosten ontwikkeld. Ze zullen zelfs licentiegeld hebben moeten betalen aan Nintendo. Kun je verder vast ook zien op hun jaarrekeningen, als je iets meer moeite zou doen dat je zoveelste ongefundeerde rant.
0 van de "grote" Ubisoft IPs zijn op de Switch uitgekomen. De Wii U had er zelfs nog meer (2x Assassin's Creed)
De Switch is bijna een jaar uit. Op de Wii U had Ubisoft in dezelfde tijd 11 games op de markt (Just Dance niet meegeteld) op de Switch? 3. (ex. Just Dance)[...]
Ja, want omdat ze niet meteen alles hebben overgeheveld naar de Switch is hun support kut.
Oh god daar hebben we Sander weer met zijn eeuwige vete tegen EA en Ubisoft. Er zit een kras op je plaat knul, want je blijft nogal hangen (vooral in het verleden). Nintendo heeft het helemaal zelf veroorzaakt dat de Wii U een flop is geworden net zoals ze nu verantwoordelijk zijn voor het succes van de Switch.
EA en Ubi zijn dan zeker ook verantwoordelijk voor het feit dat de Vita geen succes is geworden? Daar kwam ook bijna geen ondersteuning van beide ontwikkelaars. Of was het toch vanwege het dure geheugen en de tergend slechte support van Sony zelf?
Jij verwacht van bedrijven die zich moeten verantwoorden tegenover aandeelhouders dat ze elke keer als een blije puppy gaan rondspringen als er een nieuwe console aangekondigd worden? Er gelijk 3 teams op zetten om los te gaan terwijl bijna niemand (behalve jij natuurlijk met je "voorspellingen") een succes verwacht met de Switch. Leuk dat het nu goed gaat en wie weet hebben ze er nu genoeg teams op staan, maar een echte zekerheid was Nintendo (nogmaals door eigen schuld) even niet.
EA en Ubi zijn dan zeker ook verantwoordelijk voor het feit dat de Vita geen succes is geworden? Daar kwam ook bijna geen ondersteuning van beide ontwikkelaars. Of was het toch vanwege het dure geheugen en de tergend slechte support van Sony zelf?
Jij verwacht van bedrijven die zich moeten verantwoorden tegenover aandeelhouders dat ze elke keer als een blije puppy gaan rondspringen als er een nieuwe console aangekondigd worden? Er gelijk 3 teams op zetten om los te gaan terwijl bijna niemand (behalve jij natuurlijk met je "voorspellingen") een succes verwacht met de Switch. Leuk dat het nu goed gaat en wie weet hebben ze er nu genoeg teams op staan, maar een echte zekerheid was Nintendo (nogmaals door eigen schuld) even niet.
Misschien wilt Ubisoft het ook eerst voorzichtig aan doen na wat er met de WiiU is gebeurd? 11 games in één jaar is best veel, dat is praktisch 1 game per maand! En aangezien de WiiU redelijk geflopt is(lees: voldeed niet aan de verwachtingen) betekend het gewoon dat Ubisoft niet meer zich kan veroorloven om zoveel resources in een product van Nintendo te zetten.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:50:
Feitelijk hebben ze alleen maar Mario & Rabbids uitgebracht (muv ports). En we weten dat Nintendo deals sluit met third parties om af en toe hun IPs te licensen. (Zie Fire Emblem Warriors / Hyrule Warriors) Deze games worden met geld van Nintendo gemaakt.
0 van de "grote" Ubisoft IPs zijn op de Switch uitgekomen. De Wii U had er zelfs nog meer (2x Assassin's Creed)
[...]
De Switch is bijna een jaar uit. Op de Wii U had Ubisoft in dezelfde tijd 11 games op de markt (Just Dance niet meegeteld) op de Switch? 3. (ex. Just Dance)
Ik hoop wel dat ze nu wel meer inspanning zullen vertonen op het gebied van Switch. Zeker nu de Switch succesvol is
Verwijderd
@Simyager Meeste Ubisoft games waren launchtitels.
@Beakzz Nintendo heeft een gat laten vallen tussen de launch en de release van Monster Hunter 3 op de Wii U. Een gat waar Rayman Legends in had uit moeten komen.
Ik zeg niet dat Nintendo geen fouten heeft gemaakt. Bv de naamgeving was verwarrend en de gamepad zag er niet geweldig uit (al was hij dat wel). En ze hadden te veel games bij de launch ipv verspreid over jaar 1. Dit hebben ze bij de Switch gelukkig beter gedaan.
Daarbij was de support van Ubisoft op de PSVita beter dan op de Switch. De Vita heeft meerdere Assassin's Creed games gehad. Het falen van de Vita ligt IMHO geheel bij Sony.
Verder heeft 2017 mijn mening betreffende Ubisoft en EA niet verbeterd.
@Beakzz Nintendo heeft een gat laten vallen tussen de launch en de release van Monster Hunter 3 op de Wii U. Een gat waar Rayman Legends in had uit moeten komen.
Ik zeg niet dat Nintendo geen fouten heeft gemaakt. Bv de naamgeving was verwarrend en de gamepad zag er niet geweldig uit (al was hij dat wel). En ze hadden te veel games bij de launch ipv verspreid over jaar 1. Dit hebben ze bij de Switch gelukkig beter gedaan.
Daarbij was de support van Ubisoft op de PSVita beter dan op de Switch. De Vita heeft meerdere Assassin's Creed games gehad. Het falen van de Vita ligt IMHO geheel bij Sony.
Verder heeft 2017 mijn mening betreffende Ubisoft en EA niet verbeterd.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 14:28 ]
Als je afhankelijk bent van een derde partij voor een goed eerste jaar heb je het niet goed gedaan als consolemaker, tenzij je keihard op papier heb dat bepaalde releasedatums gehaald moeten worden.Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:16:
Ja, want het is niet alsof een Ubisoft-exclusive voor de Switch de beste game van het jaar in de strategy-categorie is geworden op de Game Awards. Oh, wacht.Verder heeft 2017 mijn mening betreffende Ubisoft en EA niet verbeterd.
Als er iets is dat *NIET* bij de basisfuncties van FIFA hoort, is het wel een story mode....Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:23:
[...]
Fifa op de Switch mist gewoon basisfuncties (story mode) en dat is echt onacceptabel. Puur omdat EA te lui was hun engine te porten. En gezien DOOM, Skyrim en Wolfenstein 2 op de Switch draaien (met Next Gen engines) is er echt 0,0 reden te bedenken waarom Frostbite niet op de Switch zou kunnen werken. Helemaal gezien de engine, volgens EA, geheel schaalbaar is en zelfs op de mobiele versie van Fifa werkt.
De support van EA is schandalig. Maar ja, qua games was EA in 2017 ook schandlig. Ik begrijp niet waarom mensen nog hun games kopen.
Enige game van EA die er nog een beetje uitziet is Fe, maar dat komt omdat die game alleen maar gefinancierd wordt door EA.

Helaas, ook hier ga je weer hopeloos de mist in: de PS3 en X360 hebben géén Journey (story mode) in FIFA 17 noch in 18.Ik heb het niet over de specs. Ik heb het over de engine. PS3 draait op Frostbite en heeft bv ook de story mode. De Switch versie niet. DAT is wat ik mis.
[ Voor 11% gewijzigd door DigitalExorcist op 15-01-2018 14:46 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Met alle respect, je zegt nu wel tegenstrijdige argumentenNMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:37:
[...]
Als je afhankelijk bent van een derde partij voor een goed eerste jaar heb je het niet goed gedaan als consolemaker, tenzij je keihard op papier heb dat bepaalde releasedatums gehaald moeten worden.
[...]
Ja, want het is niet alsof een Ubisoft-exclusive voor de Switch de beste game van het jaar in de strategy-categorie is geworden op de Game Awards. Oh, wacht.
Ik vind enkel hoe EA zich gedraagt in de gamingcommunity en richting gamers echt diep triest. Ik ben een van de weinige zo te zien die het niet heel erg vind dat EA buiten FIFA om geen spel heeft gebracht naar de Switch.
Enige wat ik nog wel eens terug zou willen zien van EA is: Mass Effect 1+2 en Dead Space 1+2. De rest kan me niet echt iets schelen. Ik hoef geen 'feeling of pride and accomplishment' van microtransacties zoals EA dat wilt...
Mario + Rabbids, Rayman Legends, Just Dance (legt Ubi ook geen windeieren...) The World Ends With You, Steep is aangekondigd...Simyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:12:
[...]
Misschien wilt Ubisoft het ook eerst voorzichtig aan doen na wat er met de WiiU is gebeurd? 11 games in één jaar is best veel, dat is praktisch 1 game per maand! En aangezien de WiiU redelijk geflopt is(lees: voldeed niet aan de verwachtingen) betekend het gewoon dat Ubisoft niet meer zich kan veroorloven om zoveel resources in een product van Nintendo te zetten.
Ik hoop wel dat ze nu wel meer inspanning zullen vertonen op het gebied van Switch. Zeker nu de Switch succesvol is.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Nee?Simyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Met alle respect, je zegt nu wel tegenstrijdige argumenten.
Monopoly en Uno doen het ook aardig in Nintendo's doelgroep.DigitalExcorcist schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Mario + Rabbids, Rayman Legends, Just Dance (legt Ubi ook geen windeieren...) The World Ends With You, Steep is aangekondigd...
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 15-01-2018 14:52 ]
Geen idee van de verkoopcijfers van Monopoly en UNO, maar Just Dance met álle platformen waar het op draait is een cashcow.NMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Monopoly en Uno doen het ook aardig in Nintendo's doelgroep.
Het is natuurlijk wel van de zotte om te beweren dat een console het slechter doet omdat een bepaald third party game ervoor is uitgebrachtNMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Zonder Ubisoft had de Switch het niet beter of slechter gedaan.
Het is natuurlijk wel zo dat de spellen die Ubisoft tot nu toe voor de Switch heeft uitgebracht geen grote piek hebben bezorgd voor de Switch verkoop. Maar third party support is wel cruciaal in het succes van een console. Dus afzonderlijk zijn deze grote publishers geen echte reden voor het verkoop, maar samen met elkaar zijn ze natuurlijk wel belangrijk voor het succes van een console. Gamers hebben het liefst een zo gevarieerd mogelijk aanbod aan games.
Een succesvolle console heeft sterke exclusives en sterke third party developers nodig.
Dat zeg ik ook niet?Simyager schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:05:
[...]
Het is natuurlijk wel van de zotte om te beweren dat een console het slechter doet omdat een bepaald third party game ervoor is uitgebracht?
Zeker. Maar het wegvallen van één game op een bepaald moment zou niet het verschil moeten maken tussen falen en slagen. Op dat moment heb je een single point of failure en dat is gewoon niet verstandig.Een succesvolle console heeft sterke exclusives en sterke third party developers nodig.
Overigens: het klopt dat niet heel veel mensen een Switch kopen om Mario + Rabbids te kunnen spelen maar andersom zegt iedereen die ik persoonlijk ken die een Switch heeft gekocht dat de volgende game die ze kopen als ze klaar zijn met Mario of Zelda Mario + Rabbids is.
Uiteindelijk zijn we toch wel met elkaar eens danNMe schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:15:
[...]
Dat zeg ik ook niet?
[...]
Zeker. Maar het wegvallen van één game op een bepaald moment zou niet het verschil moeten maken tussen falen en slagen. Op dat moment heb je een single point of failure en dat is gewoon niet verstandig.
Overigens: het klopt dat niet heel veel mensen een Switch kopen om Mario + Rabbids te kunnen spelen maar andersom zegt iedereen die ik persoonlijk ken die een Switch heeft gekocht dat de volgende game die ze kopen als ze klaar zijn met Mario of Zelda Mario + Rabbids is.
Wat vinden jullie van de gebufde Dedede? Haha ik vind hem wel grappig uitzien
Ik lees zo vaak dat Nintendo-fans roepen om support van EA en dergelijke in de hoop dat de console dan een breder publiek trekt, maar als de games dan uitkomen dan verkopen ze lang niet zo goed als op de andere consoles.
Het is gewoon een andere doelgroep. FIFA fans hebben al een PS4/Xbox en een inferieure Switch versie trekt die mensen nooit over de streep. En je kan een multiplatform publisher niet kwalijk nemen dat ze niet de meeste moeite pompen in een voor hun kleine markt. De games verkopen gewoon niet. Het is al zo vaak geprobeerd. Elke generatie weer.
Just Dance games op de Wii verkochten 10 miljoen exemplaren. Just Dance 2018 kreeg zelfs nog een Wii(de OG SD Wii) release. De keren dat Ubisoft exclusives maakte voor Nintendo werden ze relatief matig verkocht. Denk aan Red Steel 1 & 2 en ZombiU.
Zelf heb ik ook een PS4 en een Switch, maar ik geef echt geen euro uit aan de Switch versies van multiplatform games. Die zijn duurder en meestal slechter. Op Puyo Puyo Tetris na.
Het is gewoon een andere doelgroep. FIFA fans hebben al een PS4/Xbox en een inferieure Switch versie trekt die mensen nooit over de streep. En je kan een multiplatform publisher niet kwalijk nemen dat ze niet de meeste moeite pompen in een voor hun kleine markt. De games verkopen gewoon niet. Het is al zo vaak geprobeerd. Elke generatie weer.
Just Dance games op de Wii verkochten 10 miljoen exemplaren. Just Dance 2018 kreeg zelfs nog een Wii(de OG SD Wii) release. De keren dat Ubisoft exclusives maakte voor Nintendo werden ze relatief matig verkocht. Denk aan Red Steel 1 & 2 en ZombiU.
Zelf heb ik ook een PS4 en een Switch, maar ik geef echt geen euro uit aan de Switch versies van multiplatform games. Die zijn duurder en meestal slechter. Op Puyo Puyo Tetris na.
[ Voor 6% gewijzigd door BarôZZa op 17-07-2018 16:21 ]
Ik zou ook graag zien dat netflix snel komt. Hopelijk met download mogelijkheid.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ging gisteren voor het eerst Mario + Rabbids® Kingdom Battle spelen.
Wat een toffe game is dat en best pittig!
A person who never made a mistake never tried anything new.
Tsja wat is multiplatform in dezen. Zelda:BOTW is er óók voor de WiiU, Ik bedoel, de kracht van de Switch is met name het mobiel kunnen spelen van 'grote' games. Skyrim en Rocket League had ik ook al, maar heb ze blind opnieuw gekocht voor de Switch juist om die overál te kunnen spelen. Ubi heeft het ruimschoots goedgemaakt met Mario+Rabbids wat écht een schot in de roos is geweest.BarôZZa schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:29:
Ik lees zo vaak dat Nintendo-fans roepen om support van EA en dergelijke in de hoop dat de console dan een breder publiek trekt, maar als de games dan uitkomen dan verkopen ze lang niet zo goed als op de andere consoles.
Ja, FIFA fans hebben deze misschien al wel op de PS4 of Xbox of PC. Maar die zijn nog altijd niet zo portable als een Switch en ik kan me voorstellen dat juist die draagbaarheid een systemseller is voor dit soort games.
Heck als ik puur naar mezelf kijk, ik heb bijna 600 uur in CoD:Black Ops II op de WiiU zitten *juist* omdat je die los van de TV, dus alléén op de gamepad, ook kon spelen. Ben nu prestige 7 geloof ik onderweg naar 8 en heb die game zelfs opnieuw gekocht omdat m'n schijfje op een gegeven moment niet meer gelezen werd. Voordeel is wel dat ie toen maar 5 euro kostte bij de Intertoys of zo
En er staan echt een enórme berg games in de eShop; denk aan Stardew Valley - dat soort games ga ik echt nier meer m'n PS4 helemaal voor opstarten en uitgebreid voor de TV zitten. Project Octopath straks óók niet meer.
Als ik dus naar mezelf kijk is het vooral een afweging 'waarom zou ik deze game perse op TV willen spelen' in plaats van 'waarom zou ik deze op de Switch willen hebben'.
Ja cool he, Gisteren samen met mijn zoontje van 5 eindelijk uitgespeeld. natuurlijk voor hem met de extra HP, als het hem dan niet lukte ging ik het maar proberen, mezelf toch ook wel betrapt een paar keer om de extra HP te gebruiken, wilde ook niet te lang met een zenuwachtige 5 jarige op de bank blijven zitten. En Moeders was er ook niet blij mee danNick25 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:36:
Ik ging gisteren voor het eerst Mario + Rabbids® Kingdom Battle spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 15-01-2018 15:44 ]
Maar de Switch versie van FIFA is gewoon minder.DigitalExcorcist schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:37:
[...]
Tsja wat is multiplatform in dezen. Zelda:BOTW is er óók voor de WiiU, Ik bedoel, de kracht van de Switch is met name het mobiel kunnen spelen van 'grote' games. Skyrim en Rocket League had ik ook al, maar heb ze blind opnieuw gekocht voor de Switch juist om die overál te kunnen spelen. Ubi heeft het ruimschoots goedgemaakt met Mario+Rabbids wat écht een schot in de roos is geweest.
Ja, FIFA fans hebben deze misschien al wel op de PS4 of Xbox of PC. Maar die zijn nog altijd niet zo portable als een Switch en ik kan me voorstellen dat juist die draagbaarheid een systemseller is voor dit soort games.
Heck als ik puur naar mezelf kijk, ik heb bijna 600 uur in CoD:Black Ops II op de WiiU zitten *juist* omdat je die los van de TV, dus alléén op de gamepad, ook kon spelen. Ben nu prestige 7 geloof ik onderweg naar 8 en heb die game zelfs opnieuw gekocht omdat m'n schijfje op een gegeven moment niet meer gelezen werd. Voordeel is wel dat ie toen maar 5 euro kostte bij de Intertoys of zo![]()
En er staan echt een enórme berg games in de eShop; denk aan Stardew Valley - dat soort games ga ik echt nier meer m'n PS4 helemaal voor opstarten en uitgebreid voor de TV zitten. Project Octopath straks óók niet meer.
Als ik dus naar mezelf kijk is het vooral een afweging 'waarom zou ik deze game perse op TV willen spelen' in plaats van 'waarom zou ik deze op de Switch willen hebben'.
Mario+Rabbids toont een beetje m'n punt aan. Dat verkoopt omdat er Mario opstaat. Als het Rayman+Rabbids was geweest, dan had het een fractie verkocht.
CoD op de Wii U heb ik overigens ook veel gespeeld, omdat je local multiplayer kon doen met één persoon op de tablet. Maar die games verkochten veel minder dan op andere platforms.
Met multiplatform bedoel ik vooral non-indie games die ook op non-Nintendo consoles komen. Bij indies maakt het meestal weinig uit op welk platform je speelt, dus dan is de portable versie wel handig.
Minder.. wat? Mooi? Portable? Speelbaar? Misschien komt het omdat ik uit de tijd van MSX en Commodore kom hoor, maar ik beschouw zelfs Space Quest 1 en 2 nog als 'mooi'. FIFA voor de Switch is mooier dan de PS3 versie en minder dan de PS4-versie, maar daarentegen wel altijd speelbaar met lokale multiplayer et al. Met FUT, online support, lokale multiplayer, alle teams en outfits en stadions, trainingen, minigames, licenties en toernooien erin.BarôZZa schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Maar de Switch versie van FIFA is gewoon minder.
Misschien wel. Maar feit dat Ubi hieraan wilde werken en Nintendo het nota bene nog prima vond óók maakt het wel tot een fantastisch eindresultaat. Nintendo had het zélf kunnen maken (had je alleen iets minder bugjes gehad .. geluid wat soms wegvalt en haperingen waarbij alles een seconde 'bevriest' op bepaalde momentel)Mario+Rabbids toont een beetje m'n punt aan. Dat verkoopt omdat er Mario opstaat. Als het Rayman+Rabbids was geweest, dan had het een fractie verkocht.
Sad but true, ja dat klopt. Maar ik denk dat dat vooral te wijten was aan beroerde verkopen van de WiU in zijn geheel.CoD op de Wii U heb ik overigens ook veel gespeeld, omdat je local multiplayer kon doen met één persoon op de tablet. Maar die games verkochten veel minder dan op andere platforms.
Geen idee; ik ben wel heel benieuwd naar de verkoopcijfers van Skyrim, DOOM, RocketLeague, FIFA, Resident Evil Revelations en NBA2K18 ...Met multiplatform bedoel ik vooral non-indie games die ook op non-Nintendo consoles komen. Bij indies maakt het meestal weinig uit op welk platform je speelt, dus dan is de portable versie wel handig.
[ Voor 3% gewijzigd door DigitalExorcist op 15-01-2018 16:01 ]
vet Airport Architect komt ook naar de Nintendo Switch lijkt me een leuk spel voor 29,99 zie ook prijzen voorbij komen van 39,99 vind ik dan net weer iets te duur meer mensen die deze game zullen gaan aanschaffen?
Minder mooi wil ik je geven, maar het feit dat deze mobiel is vind ik zo'n pluspunt dat de details niet echt belangrijk zijn voor mij. Story mode is echt een grind (tenminste in die van vorig jaar) dus die zal ik niet missen.BarôZZa schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:52:
[...]
Maar de Switch versie van FIFA is gewoon minder.
Mario+Rabbids toont een beetje m'n punt aan. Dat verkoopt omdat er Mario opstaat. Als het Rayman+Rabbids was geweest, dan had het een fractie verkocht.
Het is maar net wat je belangrijk vind denk ik.
Verder snap ik je punt met Rabbits ook niet zo. Mario of Zelda hadden ook minder verkocht als het een Rayman of Toad game was geweest. Niet dat de games dan minder zijn, maar de naam verkoopt en creëert op zich al een hype. Strategie games is op zich al lastig te verkopen dus alleen maar knap dat ze een erg goede game hebben gemaakt die lekker verkoopt.
Maar even afwachten hoe dat zich gaat vertalen wat betreft controls. En hoe dan ook voor een Prison architect clone ga ik geen €20+ betalen (ik neem aan dat het sim airport is).michaeltjeh1 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:18:
vet Airport Architect komt ook naar de Nintendo Switch lijkt me een leuk spel voor 29,99 zie ook prijzen voorbij komen van 39,99 vind ik dan net weer iets te duur meer mensen die deze game zullen gaan aanschaffen?
[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 15-01-2018 17:43 ]
Minder als in minder uitgebreid(story mode), mindere graphics, oudere engine en waarschijnlijk spelen alle goede online spelers vooral op de PS4.DigitalExcorcist schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Minder.. wat? Mooi? Portable? Speelbaar? Misschien komt het omdat ik uit de tijd van MSX en Commodore kom hoor, maar ik beschouw zelfs Space Quest 1 en 2 nog als 'mooi'. FIFA voor de Switch is mooier dan de PS3 versie en minder dan de PS4-versie, maar daarentegen wel altijd speelbaar met lokale multiplayer et al. Met FUT, online support, lokale multiplayer, alle teams en outfits en stadions, trainingen, minigames, licenties en toernooien erin.
De versie is gewoon minder, enige voordeel is dat het portable is. Kan een prima reden zijn om het aan te schaffen, maar het blijft het kleine broertje net zoals (3)DS versies dat waren.
Overigens kom ik ook uit de tijd van de Commodore en de MSX
Mijn punt is dat het een slecht voorbeeld is van een succesvolle third party game omdat het een Mario game is. Third party games verkopen gewoon zelden goed op Nintendo platforms. Het bepaalt ook niet echt het succes, want de Switch en Wii bewijzen dat. Die lopen als een tierelier.Beakzz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 17:37:
[...]
Minder mooi wil ik je geven, maar het feit dat deze mobiel is vind ik zo'n pluspunt dat de details niet echt belangrijk zijn voor mij. Story mode is echt een grind (tenminste in die van vorig jaar) dus die zal ik niet missen.
Het is maar net wat je belangrijk vind denk ik.
Verder snap ik je punt met Rabbits ook niet zo. Mario of Zelda hadden ook minder verkocht als het een Rayman of Toad game was geweest. Niet dat de games dan minder zijn, maar de naam verkoopt en creëert op zich al een hype. Strategie games is op zich al lastig te verkopen dus alleen maar knap dat ze een erg goede game hebben gemaakt die lekker verkoopt.
Het zijn vaak gamers in de comments die dat beweren, maar de verkoopcijfers laten vaak heel andere dingen zien. Ik denk dat een game als The Sims het op de Switch veel beter zou doen dan veel andere EA games.
Ik zie nu zelfs dat Just Dance 2017 het best verkocht op de Wii van alle platforms (miljoen exemplaren!), het laat zien waarom Ubisoft bepaalde keuzes maakt. Dat is business.
ik vindt FIFA wel lekker spelen maar in handheld mode is het wel echt best lelijk en daarvoor heb ik hem toch vooral gekocht, op de tv ziet het er prima uit maar als ik de switch eruit haal dan is het beeld echt als FIFA 14 ofzo.. en een groot probleem is ook dat bij Fut de transfermarkt maar niet op gang komt, die is gewoon waardeloos waardoor fut niet leuk is op de switch. Maar verw8 dat door de populariteit van de switch en de stijgende verkoopcijfers dat ea meer moeite gaat stoppen In de 2019 versie en dat de transfermarkt wel goed gaat draaien, aangezien dan veel meer mensen een switch hebben. Maar FIFA 2018 speel ik nog amper op de switch.
Playstation 5
Pff je had fifa voor de 3ds moeten spelenStylze schreef op maandag 15 januari 2018 @ 20:06:
ik vindt FIFA wel lekker spelen maar in handheld mode is het wel echt best lelijk en daarvoor heb ik hem toch vooral gekocht, op de tv ziet het er prima uit maar als ik de switch eruit haal dan is het beeld echt als FIFA 14 ofzo.. en een groot probleem is ook dat bij Fut de transfermarkt maar niet op gang komt, die is gewoon waardeloos waardoor fut niet leuk is op de switch. Maar verw8 dat door de populariteit van de switch en de stijgende verkoopcijfers dat ea meer moeite gaat stoppen In de 2019 versie en dat de transfermarkt wel goed gaat draaien, aangezien dan veel meer mensen een switch hebben. Maar FIFA 2018 speel ik nog amper op de switch.
Ik niet, heb toch nog niet Stardew Valley uitgespeeld dus dat soort sims komen er voorlopig nog niet inmichaeltjeh1 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:18:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb hem nu ook vanuit de russische store gekocht. Wat een toffe gamepipo01 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 18:42:
[...]
Ik heb met mijn credit card betaald, maar het was even uitzoeken hoe ik de koop definitief moest maken aangezien alles in de eshop in het Russisch was. Het spel is in het Engels, dus dat is fijn (overigens ben ik alweer tig keer dood gegaan in het spel terwijl ik de eerste baas nog moet verslaan)
Hier gaan heel wat uurtjes in zitten!
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Iemand linkje naar gameplay video of review van deze game? Kan er bijna niks van vinden en wanneer ik zoek krijg ik tientallen andere airplane simulator games te zienmichaeltjeh1 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:18:
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
Hij is volgens mij ook niet echt groots aangekondigd maar ik kwam hem tegen toen ik budget gaming door bladerde opzoek naar een game https://www.budgetgaming.nl/switch/airport+architect.html
Als ik zo naar de box-art kijk denk ik meteen aan polybridge qua kleur en stijl. Je hebt mijn interessemichaeltjeh1 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:32:
Hij is volgens mij ook niet echt groots aangekondigd maar ik kwam hem tegen toen ik budget gaming door bladerde opzoek naar een game https://www.budgetgaming.nl/switch/airport+architect.html
Speelde voorheen AirPort Mania altijd op mijn telefoon, beetje vergelijkbaar denk ik, minder uitgebreid.
http://m.ign.com/games/airport-architect
[ Voor 16% gewijzigd door Dagg op 16-01-2018 08:23 ]
Plus andere vergelijkbare diensten, zoals Hulu (is er al), HBO, misschien nog wat lokale diensten erbij (voor nederland Videoland etc..). Ik hoop zelfs op een Spotify versie op de Switch.Mystikal schreef op maandag 15 januari 2018 @ 15:34:
Ik zou ook graag zien dat netflix snel komt. Hopelijk met download mogelijkheid.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hulu voor de Nintendo Switch is er alZeror schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Plus andere vergelijkbare diensten, zoals Hulu, HBO, misschien nog wat lokale diensten erbij (voor nederland Videoland etc..). Ik hoop zelfs op een Spotify versie op de Switch.
Is er ergens een topic met betrekking tot friendslist!?
Staat op de eerste pagina van de topicMaekoda schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:06:
Is er ergens een topic met betrekking tot friendslist!?
Airport Mania is te gek! Maar daar ben je meer luchtverkeersleider. Met als doel zorgen dat alle vluchten op tijd vertrekken. Is dat wat we kunnen verwachten van de gameplay bij Airport Architect?Dagg schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:17:
[...]
Als ik zo naar de box-art kijk denk ik meteen aan polybridge qua kleur en stijl. Je hebt mijn interesse
Speelde voorheen AirPort Mania altijd op mijn telefoon, beetje vergelijkbaar denk ik, minder uitgebreid.
http://m.ign.com/games/airport-architect
Of is het enkel het bouwen van een vliegveld vergelijkbaar met Prison Architect? Ik ben benieuwd hoe diep de gameplay is m.b.t. beheren van budget, policy's, personeel etc.
De screenshots doen me denken aan Cities Skyline. Dat zou wel vet zijn als het zo een soort game wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 16-01-2018 11:14 ]
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL
@Xerox Het overzicht van de GoT spelerslijst wordt niet getoond. Klopt dat? Of heb je onlangs iets gewijzigd?Simyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:16:
[...]
Staat op de eerste pagina van de topic. Maar vooruit je kunt het hieronder vinden
.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
De kans dat Nintendo speciaal voor Nederland een dienst in de eShop gaat plaatsen of dat Videoland speciaal voor de Switch een App gaat maken acht ik nihil. Hulu en HBO hebben we weinig aan in Nederland. En Spotify zou wel fijn zijn.Zeror schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Plus andere vergelijkbare diensten, zoals Hulu (is er al), HBO, misschien nog wat lokale diensten erbij (voor nederland Videoland etc..). Ik hoop zelfs op een Spotify versie op de Switch.
Ik denk eerder aan Amazon Video, BBC iPlayer (wereldwijde versie), Netflix, Youtube, crunchyroll en misschien Nintendo anime channel?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 11:26 ]
Crimsonland is ook een aandrader, heb dat spel vroeger 'in de simpele tijd' op de pc redelijk veel gespeeld. Voor het geld is het een prima game, en de besturing op de Switch werkt perfect.
Co-op moet ik nog proberen, maar dat zal chaos worden haha.
Co-op moet ik nog proberen, maar dat zal chaos worden haha.
Als ik daar kijk verschijnt de lijst pas na een seconde of zeven, misschien iets meer geduld uitoefenen.Zeror schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 11:17:
[...]
@Xerox Het overzicht van de GoT spelerslijst wordt niet getoond. Klopt dat? Of heb je onlangs iets gewijzigd?
Krijg ik niet te zien. Alleen "Dit document is niet gepubliceerd."hcQd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Als ik daar kijk verschijnt de lijst pas na een seconde of zeven, misschien iets meer geduld uitoefenen.
Bij mij werkt ie wel. Duurt een seconde of 2 bij mij...Zeror schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Krijg ik niet te zien. Alleen "Dit document is niet gepubliceerd."
Probeer eens een incognitovenster of een andere browser?
PSN: Redrafted
Andere browser, Chrome (versie 63), werkt ie wel ja. In Firefox Quantum werkt ie niet bij mij.Xerox schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:38:
[...]
Bij mij werkt ie wel. Duurt een seconde of 2 bij mij...
Probeer eens een incognitovenster of een andere browser?
Kijk even of je je browser-geschiedenis moet verwijderen. Net Quantum gedownload en werkt perfect...Zeror schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 13:53:
[...]
Andere browser, Chrome (versie 63), werkt ie wel ja. In Firefox Quantum werkt ie niet bij mij.
PSN: Redrafted
Oeh, gundam speeltjes. Dit kan nog wel de moeite zijn voor mij
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zou je me een mini guide kunnen sturen hoe dat moet? Ben ook geïnteresseerd dit te doenTiwazz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 23:25:
[...]
Ik heb hem nu ook vanuit de russische store gekocht. Wat een toffe game.
Hier gaan heel wat uurtjes in zitten!
1. Login op my.nintendo.comBaelrog schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 14:35:
[...]
Zou je me een mini guide kunnen sturen hoe dat moet? Ben ook geïnteresseerd dit te doen
2. Ga naar je account instellingen en verander je land naar bijvoorbeeld Rusland (Let op je verliest al je tegoed op je account).
3. Open de shop op je switch en login, je zit nu in de russische store.
4. Koop je ding en betaal gepast met de credit card.
5. Pas je land terug naar Nederland.
6. Done
Kun je daarvoor geband worden? Of is het minder legaal/ verboden volgens de terms?Tiwazz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:10:
[...]
1. Login op my.nintendo.com
2. Ga naar je account instellingen en verander je land naar bijvoorbeeld Rusland (Let op je verliest al je tegoed op je account).
6. Done
Ik ben van plan om ergens deze/volgende maand een Switch te kopen, komen er nog goedkope bundels of acties waar jullie vanaf weten?
Nee zoals er bekend is komen er geen goedkopere bundels.Kraanmachinist schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:17:
Ik ben van plan om ergens deze/volgende maand een Switch te kopen, komen er nog goedkope bundels of acties waar jullie vanaf weten?
Tip Kijk in de andere Switch topic voor prijzen
Of veel makkelijker, maak gewoon een extra account zo dat je niet meer hoeft te Switchen en je hebt er dus ook geen last van als er geld op je account staat.. Heb 4 accounts op mijn Switch en speel er met 1. Zie echt het nut van het switchen niet.Tiwazz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:10:
[...]
1. Login op my.nintendo.com
6. Done
Denk ook dat als ze ooit moeilijk gaan doen het meer opvalt als je constant van regio switcht dan dat je 3-4 rustige accounts heb. Kan ik tenminste nog zeggen dat ik in elk land een huis heb
[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 16-01-2018 15:45 ]
Ik heb maar 0,01 eurocent op mijn account, dus dat boeit me niet echtBeakzz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:43:
[...]
Of veel makkelijker, maak gewoon een extra account zo dat je niet meer hoeft te Switchen en je hebt er dus ook geen last van als er geld op je account staat.. Heb 4 accounts op mijn Switch en speel er met 1. Zie echt het nut van het switchen niet.
Trouwens is het mogelijk om via Paypal te betalen? Want dan kan ik zonder cc betalen met paypal. Het is me namelijk gelukt om mijn paypal aan mijn nintendo account toe te voegen.
[ Voor 11% gewijzigd door Simyager op 16-01-2018 15:48 ]
Ja die Nintendo beloningen doen mij dan weer niks en als het wel zo is dan heb ik toch 95% van mijn coins al in Zuid-Afrika dus ook op 1 account.Simyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Ik heb maar 0,01 eurocent op mijn account, dus dat boeit me niet echt. Het lijkt mij wel irritant trouwens met het goldcoins op mynintendo. Dus om die reden zou ik het willen proberen om het op een account alles te zetten. Ik hoop dat er nog wel leuke dingen komen voor de Switch om die goldcoins te gebruiken...
Heb het even geprobeerd met 1 account, maar dat je dan naar de website moet, inloggen. regio omzetten, opnieuw inloggen op de Switch omdat je van regio bent verandert, aankoop doen, naar de website om de regio om te zetten en dan weer inloggen op je Switch. Dan maar geen beloningen voor mij
Ooh... Je moet opnieuw inloggen op je Switch? Damn, wat gebeurt er met je save games dan? Worden die dan ook verwijderd of blijven die nog wel op het device?Beakzz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Ja die Nintendo beloningen doen mij dan weer niks en als het wel zo is dan heb ik toch 95% van mijn coins al in Zuid-Afrika dus ook op 1 account.
Heb het even geprobeerd met 1 account, maar dat je dan naar de website moet, inloggen. regio omzetten, opnieuw inloggen op de Switch omdat je van regio bent verandert, aankoop doen, naar de website om de regio om te zetten en dan weer inloggen op je Switch. Dan maar geen beloningen voor mij
Bij elke accountswitch wordt je gehele geheugen gewist en met 1'tjes en 0lletjes overschreven.Simyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:51:
[...]
Ooh... Je moet opnieuw inloggen op je Switch? Damn, wat gebeurt er met je save games dan? Worden die dan ook verwijderd of blijven die nog wel op het device?
Volgens mij blijven ze er gewoon op staan
Nope je games blijven gewoon staanSimyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:51:
[...]
Ooh... Je moet opnieuw inloggen op je Switch? Damn, wat gebeurt er met je save games dan? Worden die dan ook verwijderd of blijven die nog wel op het device?
Oeps, die had ik nog niet gezien. Dankjewel!Nick25 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:34:
[...]
Nee zoals er bekend is komen er geen goedkopere bundels.
Tip Kijk in de andere Switch topic voor prijzen
Verwijderd
Nope, nope en nope.Simyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:12:
[...]
Kun je daarvoor geband worden? Of is het minder legaal/ verboden volgens de terms?
Je kan, als je wil, ook gewoon een 2e account aanmaken (dan hoef je niet continu te wisselen van land). Zelf heb ik een US account als 2e account op mijn Switch.
Ik heb Tweakers-leden toegevoegd aan mijn Nintendo account. Iemand zin in een potje ARMS/Mario Kart/Pokkén/Splatoon2/DBX2?
♪Dah-na-na-na-naa♪RayNbow schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:04:
[...]
Alternatieve hypothese: Nintendo Selects versie voor de 3DS (voor de VS).

https://twitter.com/Ninte...status/953296479740923909
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Eerlijk gezegd, geen idee. Volgens mij kan niemand hier iets met zekerheid over zeggen. Dit is natuurlijk gewoon mogelijk via de door nintendo beshikbare paden, dus het lijkt me sterk dat ze gebruikers gaan 'straffen' die hier gebruik van gemaakt hebben.Simyager schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:12:
[...]
Kun je daarvoor geband worden? Of is het minder legaal/ verboden volgens de terms?
Een ander misschien minder risicovolle manier is om te werken met meerdere accounts. Ik wil dit bewust niet omdat ik al mijn aankopen geregistreerd wilt hebben op één account én ik niet mijn nieuws kanaal vol willen hebben staan met andere talen.
Dat is toch net zo omslachtig, want ik heb persoonlijk iets gekocht in mexico, denemarken, noorwegen, zuid-afrika, nederland, rusland & canada. Ik heb dus gewoon een amerikaanse paypal aangemaakt (Gewoon even amerikaans adresje zoeken) en europese creditcard. Dat omzetten is echt binnen 2 minuten gedaan en ik heb sowieso een wachtwoord op mijn eshop, omdat ik hem nogal vaak uitleen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Nope, nope en nope.
Je kan, als je wil, ook gewoon een 2e account aanmaken (dan hoef je niet continu te wisselen van land). Zelf heb ik een US account als 2e account op mijn Switch.
Verwijderd
Ik heb twee accounts, NL en US, ik ga niet achter de goedkoopste eShop deals aan. (Meeste games koop ik fysiek en bij indiegames vind ik het niet nodig om voor 1-5 euro minder de moeite te nemen)miikit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:46:
[...]
Dat is toch net zo omslachtig, want ik heb persoonlijk iets gekocht in mexico, denemarken, noorwegen, zuid-afrika, nederland, rusland & canada. Ik heb dus gewoon een amerikaanse paypal aangemaakt (Gewoon even amerikaans adresje zoeken) en europese creditcard. Dat omzetten is echt binnen 2 minuten gedaan en ik heb sowieso een wachtwoord op mijn eshop, omdat ik hem nogal vaak uitleen.
Maar sommige games zijn in de VS eerder (of andersom) beschikbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 19:52 ]
Ja, dan is het begrijpelijk, maar voor mensen die werkelijk alles digitaal kopen is dit in mijn ogen wel de handigste manier. Ook omdat je alles makkelijk via 1 account kan herdownloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:51:
[...]
Ik heb twee accounts, NL en US, ik ga niet achter de goedkoopste eShop deals aan. (Meeste games koop ik fysiek en bij indiegames vind ik het niet nodig om voor 1-5 euro minder de moeite te nemen)
Maar sommige games zijn in de VS eerder (of andersom) beschikbaar.
Elke gek zijn gebrek natuurlijk
Net zo omslachtig terwijl je bij de ene optie iets om moet zetten en een website nodig hebt en bij het andere niet...ik weet niet hoor.miikit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:46:
[...]
Dat is toch net zo omslachtig, want ik heb persoonlijk iets gekocht in mexico, denemarken, noorwegen, zuid-afrika, nederland, rusland & canada. Ik heb dus gewoon een amerikaanse paypal aangemaakt (Gewoon even amerikaans adresje zoeken) en europese creditcard. Dat omzetten is echt binnen 2 minuten gedaan en ik heb sowieso een wachtwoord op mijn eshop, omdat ik hem nogal vaak uitleen.
Het is 1 keer een account aanmaken per land wat je boeiend vind. Behalve de reden die Sander noemt is een game in de US eshop nooit voordeliger dan in Zuid-Afrika of Rusland dus met 4 accounts (Japan natuurlijk voor de demo's en je NL) zit je eigenlijk altijd wel goed. Met die ene actie in Denemarken heb ik inderdaad de regio omgezet, maar dat doe ik liever niet elke keer. Maybe als je een heel makkelijk wachtwoord hebt.
En aangezien ik geen geld in de eshop heb staan hoef ik daar ook geen wachtwoord op en die wordt pas gevraagd als ik afreken met de CC en hij pakt automatisch voor elke account dezelfde CC. Maar probeer je niet te bekeren of zo dus doe vooral wat goed voelt
Inderdaad, laten we het er maar op houden dat beide goede opties zijn.
Voor mij werkt land wisselen goed, omdat ik nog maar 2 games in het buitenland heb gekocht (Rusland en Zuid Afrika), maar als je er meer koopt zijn verschillende accounts waarschijnlijk makkelijker.
Voor mij werkt land wisselen goed, omdat ik nog maar 2 games in het buitenland heb gekocht (Rusland en Zuid Afrika), maar als je er meer koopt zijn verschillende accounts waarschijnlijk makkelijker.
Beetje off-topic, maar echt geweldig dat Nintendo zo met de details bezig is

K.W.
Daar gaan we weer. De hype train gaat verder.

Zeror schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:48:
[afbeelding]

Wat denk je dat het Is?Zeror schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:48:
[afbeelding]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Ik gok dat het de 'normale' Direct is itt de mini Direct.Misschien dat we Assasins Creed zien of een Mario+Rabbids2?
[ Voor 24% gewijzigd door Simyager op 17-01-2018 09:11 ]
Mario rabbids 2 lijkt me sterk aangezien donkeykong rabbids is de mini geannounced is 😁Simyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:09:
[...]
Ik gok dat het de 'normale' Direct is itt de mini Direct. Misschien dat we Assasins Creed zien of een Mario+Rabbids2?
AC zou wel awesome zijn though
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Toen Nintendo die vlammen picture plaatste reageerde Ubisoft wel met een AC guy die iets met Vlammen deed
Oeh ik hoop het zo
Alsik eerlijk moet zijn hoop ik ook dat er nog geen Mario+Rabbids2 voorlopig uitkomtgamerboy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:11:
[...]
Mario rabbids 2 lijkt me sterk aangezien donkeykong rabbids is de mini geannounced is 😁
AC zou wel awesome zijn though
Vraag me wel af of ze AC:Origins kunnen porten? Is het spel niet relatief groot en complex? Begrijp me niet verkeerd ik zou het echt geweldig vinden
Zou mooi zijn als er een andere 'grote' IP van Ubisoft op de Switch zou komen anders dan Rayman of Rabbids... Maar zou het niet gewoon South Park zijn? nieuws: South Park: The Fractured But Whole komt wellicht uit voor Nintendo S...
SW-1682-5926-5204

Lijkt er dus op dat er inderdaad een grote direct aan zit te komen. Ik ben benieuwd, maar ga niks verwachten (dan kan het alleen maar positief uitpakken
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Kom maar een keer door met Streep Ubisoft! Maar dat zal wel ijdele hoop zijnZeror schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 08:48:
[afbeelding]

Ik weet zeker dat ze origins niet gaan porten. Game is echt bedoeld voor 4k en zal dus niet voor de switch komen. Is ook te nieuw en te groot. Ik denk misschien dat het de rogue remasterd isSimyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:14:
[...]
Alsik eerlijk moet zijn hoop ik ook dat er nog geen Mario+Rabbids2 voorlopig uitkomt.Vind de uitbreidingen tot nu toe wel mooi. Vooral de versus mode welke een gratis update was mooi.
Vraag me wel af of ze AC:Origins kunnen porten? Is het spel niet relatief groot en complex? Begrijp me niet verkeerd ik zou het echt geweldig vinden.
@Dagg Ik weet dat ze al gezegd hebben dat steel gaat komen.
@AstralizeR ojaa zou ook nog kunnen natuurlijk. Nah die hoef ik niet te hebben 🤣🤣
[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 17-01-2018 09:29 ]
Verwijderd
Ubisoft: Na het geweldige succes van het geld wat we van Nintendo hebben gekregen gaan we nu ook Zelda & Rabbids maken van Nintendo geld. Niet dat we enige games van onszelf op het systeem gaan uitbrengen.
Je kunt ook subtiel(er) trollenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:34:
Ubisoft: Na het geweldige succes van het geld wat we van Nintendo hebben gekregen gaan we nu ook Zelda & Rabbids maken van Nintendo geld. Niet dat we enige games van onszelf op het systeem gaan uitbrengen.
Verwijderd
En vergeet Monopoly niet. Maar alle gekheid op een stokje. Ik wou dat ze eens met een Steep release datum komen, gezien die vorige maand uit had moeten komen.
En misschien een Assassin's Creed ala Liberation (die origineel op de Vita uitkwam)?
En misschien een Assassin's Creed ala Liberation (die origineel op de Vita uitkwam)?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 09:39 ]
Ik dacht eerder aan een FarCry vs Rabbids oidVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:34:
Of gewoon een poort van FarCry
Ik dacht ik ga eens kijken wat voor spel Steep is en wat de reviews zijn. Later op steam gekeken voor wat snelle reviews en plotseling: when i'm bored and not masturbating i like to play this game
Ach ja hij heeft het spel iig gratis gekregen...
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben eigenlijk nooit een die hard fan geweest van sneeuwsport games. Laatste keer dat ik zoiets speelde was een minigame van Tak2 op de GC
. Toegegeven het was wel leuk, maar dan wel voor heel even.

Ach ja hij heeft het spel iig gratis gekregen...
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben eigenlijk nooit een die hard fan geweest van sneeuwsport games. Laatste keer dat ik zoiets speelde was een minigame van Tak2 op de GC
Zelda & Prince of PersiaVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:34:
Nee, ik denk ook South Park Kapotte Kontgat.
@gamerboy: klopt, dat zou eind 2017 zijn. Echter hebben ze een paar maanden geleden aangegeven dat ze niet met Steep for Switch bezig zijn maar dit nog wel in gedachten hebben. De focus lig/lag bij de expansion van de Olympic Games Pack voor de overige platforms. Ze hebben bij mijn weten niets genoemd over datum of jaar.
@sanderev66: 1080°, nice! Brengt weer leuke herrineringen op. Of SSX op de computer.
@sanderev66: 1080°, nice! Brengt weer leuke herrineringen op. Of SSX op de computer.
Een South Park, Mario & Rabbits 2 of Steep game aankondiging is niet genoeg om het internet op te blazen
Ik ga all in op een Mario & Luigi RPG vs rabbits
Dit topic is gesloten.