Ik doe er een schepje boven en zeg dat Enzio wordt vervangen door Mario in een AC-universeBeakzz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:08:
Een South Park, Mario & Rabbits 2 of Steep game aankondiging is niet genoeg om het internet op te blazenIk ga all in op een Mario & Luigi RPG met rabbits
Steep zou wel heel vet zijn op de switch. Je kan hem al reserveren op bol.comDagg schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:02:
@gamerboy: klopt, dat zou eind 2017 zijn. Echter hebben ze een paar maanden geleden aangegeven dat ze niet met Steep for Switch bezig zijn maar dit nog wel in gedachten hebben. De focus lig/lag bij de expansion van de Olympic Games Pack voor de overige platforms. Ze hebben bij mijn weten niets genoemd over datum of jaar.
@sanderev66: 1080°, nice! Brengt weer leuke herrineringen op. Of SSX op de computer.
https://www.bol.com/nl/p/steep-switch/9200000073751273/
Voorwat niet andersom? Ezio in Mario World? Stealthwise Bowser bereiken en assassinate.. xDSimyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:09:
[...]
Ik doe er een schepje boven en zeg dat Enzio wordt vervangen door Mario in een AC-universe
Of kart met assasin's creed crossover.. Brotherhood Kart - Ride to Liberty!
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."
Zoiets zou eigenlijk best gaaf zijnSimyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 10:09:
[...]
Ik doe er een schepje boven en zeg dat Enzio wordt vervangen door Mario in een AC-universe
Inderdaad zeg.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:45:
Opzich zou ik wel een "1080 Steep" van Ubisoft/Nintendo willen zien..
En ik wil zo graag een Wave Race op die Switch!
Die twee games vroeger echt kapot gespeeld!
Nintendo will be showing off 'new play' of the Nintendo Switch in a few hours
Edit: "Few hours" = bijna 12 uur wachten, lijkt het op... 7:00 18 januari Japanse tijd is 11 uur 's avonds hier.
Edit: "Few hours" = bijna 12 uur wachten, lijkt het op... 7:00 18 januari Japanse tijd is 11 uur 's avonds hier.
[ Voor 22% gewijzigd door RayNbow op 17-01-2018 11:13 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Niet dat ik weet. Wel een soortgelijke game maar die is van een ontwikkelaar volgens mij die normaal mobiele games maakt. Of ik moet dit nieuws gemist hebben. Dan ben ik een blij man
Volgens welke tijdzone is dat dan? Laat maar: The time is 07:00 JST in Japan which is 22:00 tonight GMT, 23:00 CET, 17:00 ET and 14:00 PTRayNbow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
[ Voor 10% gewijzigd door Simyager op 17-01-2018 11:15 ]
Op zaterdag heb ik mee gedaan met de Amazon actie 2+1 gratis voor de games. Dus had Splatoon 2, Pokemon Tournament DX en Xenoblade 2 gehaald. Maar vandaag kwam Splatoon 2 binnen en zag dat de seal open was en stuur hem terug. Hebben meer mensen hier last van gehad??
(als dit het verkeerde topic hier voor is, laat het me weten de verplaats ik hem)
(als dit het verkeerde topic hier voor is, laat het me weten de verplaats ik hem)
The time is 07:00 JST in Japan which is 22:00 tonight GMT, 23:00 CET, 17:00 ET and 14:00 PTSimyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:14:
[...]
Volgens welke tijdzone is dat dan? Laat maar: The time is 07:00 JST in Japan which is 22:00 tonight GMT, 23:00 CET, 17:00 ET and 14:00 PT
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik had ook eerder dezelfde actie gebruikt maar bij mij waren ze allemaal wel sealed? Heb je niet toevallig een verkoper/2de hands gekozen ipv origineel?steefy1997 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:15:
Op zaterdag heb ik mee gedaan met de Amazon actie 2+1 gratis voor de games. Dus had Splatoon 2, Pokemon Tournament DX en Xenoblade 2 gehaald. Maar vandaag kwam Splatoon 2 binnen en zag dat de seal open was en stuur hem terug. Hebben meer mensen hier last van gehad??
Kan ook een fout zijn geweest vanuit Amazon...
Nice, en dit komt gewoon direct van de Japanse Nintendo site. Even kijken vanavond.RayNbow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
23:00 hier!RayNbow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:11:
https://www.nintendo.nl/D...ebook&utm_campaign=170118|w3
Ik denk dat we weer lekkker gaan wapperen met onze JoyCons, want eShop en VC en Wii compatibility 
Of een AR oplossing van Nintendo.
Of een AR oplossing van Nintendo.
[ Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 17-01-2018 11:24 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
https://www.amazon.de/gp/...091_80804451_E_Asin_TitleSimyager schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Ik had ook eerder dezelfde actie gebruikt maar bij mij waren ze allemaal wel sealed? Heb je niet toevallig een verkoper/2de hands gekozen ipv origineel?
Kan ook een fout zijn geweest vanuit Amazon...
Ik
Ik heb via deze link zo besteld en denk dat het gewoon een nieuwe was (tweede hands vertrouw ik niet zo)
De Nederlandse Nintendo heeft het ook zojuist op Facebook gezet:

Link naar de Nederlandse Nintendo site:
https://www.nintendo.nl/D...ok&utm_campaign=170118|w3

Link naar de Nederlandse Nintendo site:
https://www.nintendo.nl/D...ok&utm_campaign=170118|w3
[ Voor 27% gewijzigd door Poulske op 17-01-2018 11:23 ]
@gamerboy: Anders ik wel!
@ProfaNe: Dat is/was vorig jaar maart al zo bij Bol.com. Ze hebben hem er wel een poosje van hun site gehaald en nu is de pre-order weer terug. Ben benieuwd.
@Poulske:”speciale aankondiging over een nieuwe interactieve..” zal mij benieuwen.
@ProfaNe: Dat is/was vorig jaar maart al zo bij Bol.com. Ze hebben hem er wel een poosje van hun site gehaald en nu is de pre-order weer terug. Ben benieuwd.
@Poulske:”speciale aankondiging over een nieuwe interactieve..” zal mij benieuwen.
[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 17-01-2018 11:31 ]
Hm, ze kondigen het niet aan als een direct, dus ik zou de hoop getemperd houden. Dit klinkt als een meer 'casual' iets, en ik verwacht niet dat dit gerelateerd is aan de Ubisoft 'teaser'.
We zullen het zien...
We zullen het zien...
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Ik denk dat het echt over de switch zelf gaat en geen gamesGrumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:30:
Hm, ze kondigen het niet aan als een direct, dus ik zou de hoop getemperd houden. Dit klinkt als een meer 'casual' iets, en ik verwacht niet dat dit gerelateerd is aan de Ubisoft 'teaser'.
We zullen het zien...
Verwijderd
Wat zou kunnen:Nick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:31:
[...]
Ik denk dat het echt over de switch zelf gaat en geen games
- Switch Online
- Switch OS 5.0, eens zien wat ze er echt in gaan stoppen
- Switch VC "nieuwe interactieve ervaring"
- Media apps / Browser ? (lage kans)
Idd denk ik geen games. Maar dat is geen reden voor de
Hmm... Als ik google dan kom ik "NEW PLAY CONTROL" tegen wat een serie van games zijn van de gamecube die geport zijn naar de WIi (Pikmin, Mario Tennis).
Ik vermoed dat het een soort gelijk iets is maar dan voor de switch.
Ik vermoed dat het een soort gelijk iets is maar dan voor de switch.
Bron: https://www.nintendo.nl/G...332.html#WAT_IS_ER_NIEUW_De NEW PLAY CONTROL!-serie maakt klassieke GameCube-titels helemaal klaar voor een nieuwe generatie door een innovatieve Wii-besturing toe te voegen
[ Voor 37% gewijzigd door DevWouter op 17-01-2018 11:37 ]
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik denk dat sommigen hun verwachtingen toch wat moeten temperen. Nintendo's Facebook post zegt letterlijk dat het gericht is op kinderen.
De kans dat dit gaat over een Virtual Console of OS updates is bijna nihil.Tune in at 10pm UK time tonight to discover a new interactive experience for Nintendo Switch that’s specially crafted for kids and those who are kids at heart.
Elke Switch gebruiker is in zijn hart een kind toch?JackAvery schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:51:
Ik denk dat sommigen hun verwachtingen toch wat moeten temperen. Nintendo's Facebook post zegt letterlijk dat het gericht is op kinderen.
[...]
De kans dat dit gaat over een Virtual Console of OS updates is bijna nihil.
Verwijderd
"Voor zowel jong als oud" staat er op de Nederlandse site, het is gewoon een andere woordspeling op hetzelfde.JackAvery schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:51:
[...]
De kans dat dit gaat over een Virtual Console of OS updates is bijna nihil.
Ik ga er wel van uit dat het iets groots is, anders zouden ze het niet zo aankondigen.
Ze kondigen het echter niet als een Direct aan, wat ze normaliter wel doen... Daarom verwacht ik er juist niet veel van.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:59:
[...]
"Voor zowel jong als oud" staat er op de Nederlandse site, het is gewoon een andere woordspeling op hetzelfde.
Ik ga er wel van uit dat het iets groots is, anders zouden ze het niet zo aankondigen.
Ik ga iig niet degene zijn de de crash van de Hype Train op gaat ruimen, m'n hype train slaat dit stationnetje maar over (en mocht het toch iets moois zijn, dan leuk
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Kids? Kids?! Niet squids?JackAvery schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Slim dan kan je nooit teleurgesteld wordenGrumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Ze kondigen het echter niet als een Direct aan, wat ze normaliter wel doen... Daarom verwacht ik er juist niet veel van.
Ik ga iig niet degene zijn de de crash van de Hype Train op gaat ruimen, m'n hype train slaat dit stationnetje maar over (en mocht het toch iets moois zijn, dan leuk)
Verwijderd
De Japanse website vermeld niets over voor kinderen.Grumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Ze kondigen het echter niet als een Direct aan, wat ze normaliter wel doen... Daarom verwacht ik er juist niet veel van.
Ik ga iig niet degene zijn de de crash van de Hype Train op gaat ruimen, m'n hype train slaat dit stationnetje maar over (en mocht het toch iets moois zijn, dan leuk)
https://www.nintendo.co.j...nt=&utm_campaign=20180118
Google vertaalt:2018年1月18日[木]の朝7時より、
Nintendo Switchを活用した「新しいあそび」を、このページで紹介いたします。
Het gaat over "new play", dus ik denk dat het over (een vorm van) virtual console gaat.2018.1.18 7:00
From this morning on January 18, 2018 [Thursday] I will introduce
"New play" using Nintendo Switch from 7 o'clock on this page.
Als het Nederlandse site jong en oud zegt, de Japanse site verteld over new play en de Amerikaanse site for kids zegt, dan is het waarschijnlijk wel gewoon Virtual Console
.
Ik denk of iets van een learning app/game, of zoiets als Skylanders met amiibo. Of misschien Switch Sports
.
[ Voor 16% gewijzigd door Linkje3 op 17-01-2018 12:11 ]
Brain academy?Linkje3 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:10:
Ik denk of iets van een learning app/game, of zoiets als Skylanders met amiibo.
Dit zag ik op Reddit langskomen, en het zou de Ubisoft leak / teaser wel kunnen verklaren:
Starlink
En mogelijk denk ik dan al te veel over de aankondiging vanavond
Starlink
Gepland voor herfst 2018, oa. voor de Switch.Starlink: Battle for Atlas is a new action-adventure game where you assemble a custom Starship model mounted to your game controller to launch into an interplanetary adventure.
...
Modular, customizable starships
Mix and match pilots, hulls, wings, and weapons to assemble the starship of your dreams with an unprecedented level of customization and creativity. Changes to your physical ship instantly appear in-game allowing you to immediately jump into the battle.
Starships at your fingertips
Take control of your starship in a whole new way. Your custom starship attaches directly to your game controller as you pilot through Atlas.
Dus verbeterde Starfox game?Grumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:16:
Dit zag ik op Reddit langskomen, en het zou de Ubisoft leak / teaser wel kunnen verklaren:
Starlink
[...]
Gepland voor herfst 2018, oa. voor de Switch.
In het Nederlands 'een nieuwe manier van spelen'.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:07:
Het gaat over "new play", dus ik denk dat het over (een vorm van) virtual console gaat.
Ik heb eerlijk gezegd een hard hoofd in een VC, heb niet het idee dat daar nou veel marktaandeel is.
De UK Nintendo zegt trouwens;
Nederland;Tune in to discover a new interactive experience for Nintendo Switch that's specially crafted for kids and those who are kids at heart.
VC lijkt me hier niet inpassen.Kijk vanavond om 23:00 uur naar een nieuwe interactieve ervaring voor de Nintendo Switch, speciaal ontworpen voor jong en oud.
[ Voor 34% gewijzigd door Thomas op 17-01-2018 12:25 ]
Verwijderd
Een multiplatform third party game als een speciale aankondiging? 0% kans.Grumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:16:
Starlink
[...]
Gepland voor herfst 2018, oa. voor de Switch.
*Kuch* Nintendo Classic Minis *Kuch* VC verkoopt erg goed, vooral voor kinderenThomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:22:
[...]
In het Nederlands 'een nieuwe manier van spelen'.
Ik heb eerlijk gezegd een hard hoofd in een VC, heb niet het idee dat daar nou veel marktaandeel is.
Vooral voor kinderen ja?Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:24:
[...]
Een multiplatform third party game als een speciale aankondiging? 0% kans.
[...]
*Kuch* Nintendo Classic Minis *Kuch* VC verkoopt erg goed, vooral voor kinderen
Ik zie niet zo in waarom nintendo een VC zou maken terwijl ze (en ja het is ook gewoon een bedrijf) ook die Mini's uit kunnen poepen die iedereen die vroeger een NES, SNES, N64 etc. had ook wil.
Either way lijkt een 'interactieve ervaring' of 'interactive experience' echt in geen velden of wegen op een VC.
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 17-01-2018 12:26 ]
Verwijderd
De Japanse website heeft het over "New play" en de Wii had bv een "New play" serie waar ze GameCube games opnieuw uitgebracht hebben met WiiMote controls. Ergo., ja dat kan over VC gaan.Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:26:
[...]
Vooral voor kinderen ja?![]()
Ik zie niet zo in waarom nintendo een VC zou maken terwijl ze (en ja het is ook gewoon een bedrijf) ook die Mini's uit kunnen poepen die iedereen die vroeger een NES, SNES, N64 etc. had ook wil.
Either way lijkt een 'interactieve ervaring' of 'interactive experience' echt in geen velden of wegen op een VC.
Tja, wishful thinking. I.i.g. is er nooit gesproken over een VC, tenzij je de 'classics' die je met Switch Online (in de toekomst) kunt spelen bedoelt. Lijkt me dan ook sterk dat ze dat nu opeens zullen uitbrengen (of ooit).Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:31:
[...]
De Japanse website heeft het over "New play" en de Wii had bv een "New play" serie waar ze GameCube games opnieuw uitgebracht hebben met WiiMote controls. Ergo., ja dat kan over VC gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 17-01-2018 12:34 ]
Ze hebben het met Dragon Quest XI ook gedaan, alleen was die exclusief voor Japan (en dat was ook multiplatform). Maar goed, dat was een direct, en voor zover we hier zien, is dit geen Direct.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:24:
[...]
Een multiplatform third party game als een speciale aankondiging? 0% kans.
[...]
*Kuch* Nintendo Classic Minis *Kuch* VC verkoopt erg goed, vooral voor kinderen
Het kan goed zijn dat ze de tijdelijke exclusieve rechten hebben op Starlink, waardoor het wel een aankondiging waard is.
Maar goed, I'm not getting my hopes up. We zien het vanavond verder wel, ik vond deze uitleg in ieder geval logischer dan een VC aankondiging (want, Ubi heeft een teaser gedaan gisteren, het spel komt op de Switch en heeft een 'unieke' besturing, en het spelen met (fysieke) ruimteschepen is iets waar kinderen wel dol op zijn (of 'adults who are kid at heart')).
Ik zou een VC zeker toejuichen, maar ik denk dat die eerder als Direct aangekondigd zou worden, ipv een vage 'new way to play' aankondiging.
Verwijderd
@Grumpmeister Nou ja in 10 uur en een kwartier weten we wat het is
Speculeren over de bewoording heeft weinig zin
Ik laat me graag verrassenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:46:
@Grumpmeister Nou ja in 10 uur en een kwartier weten we wat het isSpeculeren over de bewoording heeft weinig zin
Ik heb net Doom , Splatoon 2 , Zelda binnen gekregen allemaal netjes in de sealsteefy1997 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 11:15:
Is de cartridge wel puntgaaf?
De Japanse website heeft het over een nieuwe manier om te spelen. Dus het lijkt me heel sterk dat het software is, het zal wel een nieuw soort accessoire zijn.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 12:31:
[...]
De Japanse website heeft het over "New play" en de Wii had bv een "New play" serie waar ze GameCube games opnieuw uitgebracht hebben met WiiMote controls. Ergo., ja dat kan over VC gaan.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het is gewoon een Switch met meer bescherming zoals een kindertablet of iig minder kwetsbaar. beetje zoals de 2DS zeg maar. Puur op gevoel en totaal geen feiten om dit te onderbouwen.
Dan verbrand ik mijn huidige exemplaar en haal ik een nieuwe.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hahah!Touchdomex schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:24:
[...]
Dan verbrand ik mijn huidige exemplaar en haal ik een nieuwe.
Skyward Sword altijd leuk gevonden, de controls inderdaad wat minder..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Iemand op Twitter merkt op dat de aankondiging van vanavond is geretweet door de director van Animal Crossing: link. Zij tweet zelden, en RTde tot nu toe enkel directs waarin AC voor kwam...
We zien wel zeker...
We zien wel zeker...
Verwijderd
Het hangt natuurlijk helemaal af van de interpretatie. Het zou zelfs een nieuwe "Switch Mini" kunnen zijn met geïntegreerde JoyCon en kleinere bezels. Die dan gericht is op kinderen (goedkoper, enkel portable, etc)NMe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:17:
[...]
De Japanse website heeft het over een nieuwe manier om te spelen. Dus het lijkt me heel sterk dat het software is, het zal wel een nieuw soort accessoire zijn.
Ook kan het een JoyCon zijn met een D-pad ipv de 4 punts knoppen. Of modulaire Joy-Con. Of iets softwarematigs. Geheel afhankelijk van hoe je het interpreteert. Dus zeg ik van, wacht maar op 11 uur vanavond, dan zullen we het zien.
@JackAvery Het is geen Direct
In ander nieuws. De Sony PhyreEngine (https://gonintendo.com/st...gine-now-supported-on-swi) ondersteund de Nintendo Switch nu. O.a. Dragon Quest Builders en Final Fantasy X / X-2 HD Remaster (niet op de Switch beschikbaar) maken er gebruik van. Toch wel interessant, Sony tech op een Nintendo console
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 13:47 ]
@Melkunie Idd, als dat het zou zijn, dan vreet ik mijn huidige versie van LoZ SS op oid.
Maar verwacht het niet eigenlijk.
Maar verwacht het niet eigenlijk.
De cartidge zat er niet in. heb hem net terug gestuurd naar Amazon. dus even afwachtenNick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:00:
[...]
Ik heb net Doom , Splatoon 2 , Zelda binnen gekregen allemaal netjes in de seal![]()
Is de cartridge wel puntgaaf?
In de tussen tijd heb ik Pokemon Tournament gekregen en die was oke
AC amiibo festival 2? Ik hoop het niet btw.JackAvery schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:33:
Iemand op Twitter merkt op dat de aankondiging van vanavond is geretweet door de director van Animal Crossing: link. Zij tweet zelden, en RTde tot nu toe enkel directs waarin AC voor kwam...
We zien wel zeker...
Verwijderd
Dat krijg je als je de Toys to Life en AC geruchten samenvoegtLinkje3 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:47:
[...]
AC amiibo festival 2? Ik hoop het niet btw.
Ben erg benieuwd, geen idee wat te verwachten vanavond :
Maar heeft iemand een idee of ze het gewoon zo in een video gaan aankondigen (zoals die Mini Direct van vorige week) of dat het alsnog een live stream is (zoals het meestal is bij een Direct, hoewel dit natuurlijk geen is)?

Maar heeft iemand een idee of ze het gewoon zo in een video gaan aankondigen (zoals die Mini Direct van vorige week) of dat het alsnog een live stream is (zoals het meestal is bij een Direct, hoewel dit natuurlijk geen is)?
K.W.
Verwijderd
@KoensSocialL Ik denk een "live" stream zoals gewone Directs. Gezien ze nu een exacte tijd hebben gegeven.
Nintendo Japan heeft op het Switch nieuwskanaal een top 30 geplaatst van de wereldwijd best verkochte digital-only games in 2017. De lijst bevat enkel games die ook in Japan gereleased zijn - dus bijvoorbeeld Golf Story ontbreekt. Voor de geinteresseerden hieronder de volledige lijst:
Ter referentie - Kamiko heeft per december meer dan 160.000 exemplaren verkocht. Mighty Gunvolt Burst passeede eind december 80.000 sales. Snipperclips was wereldwijd reeds de kaap van 350.000 voorbij in April 2017.1) Stardew Valley
2) Minecraft
3) Sonic Mania
4) Rocket League
5) Snipperclips
6) Overcooked
7) Shovel Knight
8 ) FAST RMX
9) Kamiko
10) Steam World Dig 2
11) VS. Super Mario Bros.
12) WonderBoy
13) Blaster Master Zero
14) NEOGEO Metal Slug 3
15) Enter the Gungeon
16) Oceanhorn
17) Mighty Gunvolt Burst
18) Arcade Archives Series Mario Bros
19) NEOGEO Metal Slug
20) Picross S
21) Thumper
22) Graveful Explosion Machine
23) NEOGEO King of Fighters 98
24) Mr Shifty
25) World of Goo
26) Brawlout
27) Human Fall Flat
28) UNO
30) Implosion: Never Lose Hope
eerste paar uur in zelda zitten echt super gaaf spel maar heb denk nog wat tips nodig kan iemand me dan ff helpen.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Youtube staan genoeg tips daar.gamerboy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 16:32:
eerste paar uur in zelda zitten echt super gaaf spel maar heb denk nog wat tips nodig kan iemand me dan ff helpen.
En https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1337312
De eerste paar uur in Zelda zijn het moeilijkst vanwege een paar redenen. Ik kan de volgende bedenken:
- Je hebt weinig health (3 hartjes)
- je hebt weinig stamina
- je hebt zwakke wapens
- de meeste mensen moeten wennen aan het combat systeem en moeten afleren dat ze elke vijand moeten verslaan. (wees niet bang om zeker in het begin sterke tegenstanders uit de weg te gaan)
- De meeste zullen aan het begin niet weten wat ze precies moeten doen of waar ze heen moeten
De eerste paar uren van Zelda zijn behalve dat het moeilijk is ook wel een van de mooiste momenten die ik heb aan de game. De game daagt je namelijk uit om te experimenteren en zelf te bepalen wat je wilt doen. Mijn advies daarom is ook om lekker de tijd te nemen en lekker te experimenteren. Gebruik de high plateau daarom ook als leeromgeving. Wanneer je klaar bent met de plateau zul je de meeste basic skills onder de knie hebben en dan begint de game pas echt.
Tips staan er genoeg op het internet maar vergeet niet te genieten van de vrijheid die je krijgt. Ja hoor, ik heb ook tips gebruikt. Tips kunnen later in de game wel handig worden (zoals info over bepaalde DLC waar we het hierboven hebben) dus het is niet erg om tips op te zoeken. Sterker nog je kunt er veel van leren. Maar mijn advies is om dit pas te doen wanneer je iets dieper in de game zit. (of misschien wanneer je echt geen idee meer hebt wat je moet doen)
- je hebt weinig stamina
- je hebt zwakke wapens
- de meeste mensen moeten wennen aan het combat systeem en moeten afleren dat ze elke vijand moeten verslaan. (wees niet bang om zeker in het begin sterke tegenstanders uit de weg te gaan)
- De meeste zullen aan het begin niet weten wat ze precies moeten doen of waar ze heen moeten
De eerste paar uren van Zelda zijn behalve dat het moeilijk is ook wel een van de mooiste momenten die ik heb aan de game. De game daagt je namelijk uit om te experimenteren en zelf te bepalen wat je wilt doen. Mijn advies daarom is ook om lekker de tijd te nemen en lekker te experimenteren. Gebruik de high plateau daarom ook als leeromgeving. Wanneer je klaar bent met de plateau zul je de meeste basic skills onder de knie hebben en dan begint de game pas echt.
Tips staan er genoeg op het internet maar vergeet niet te genieten van de vrijheid die je krijgt. Ja hoor, ik heb ook tips gebruikt. Tips kunnen later in de game wel handig worden (zoals info over bepaalde DLC waar we het hierboven hebben) dus het is niet erg om tips op te zoeken. Sterker nog je kunt er veel van leren. Maar mijn advies is om dit pas te doen wanneer je iets dieper in de game zit. (of misschien wanneer je echt geen idee meer hebt wat je moet doen)
Thanks man hier heb ik wat aan. Ga ik zeker doen en bedankt voor de info/hulpavec_style schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 17:21:
De eerste paar uur in Zelda zijn het moeilijkst vanwege een paar redenen. Ik kan de volgende bedenken:
- je hebt weinig stamina
- je hebt zwakke wapens
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Wat verwachten jullie van vanavond eigenlijk?
Ik denk dat dit wel eens kan gebeuren
Een mens kan dromen maar toch: Ondersteuning voor bepaalde Android apps, zou zouden we ook makkelijk op Facebook, Twitter enz. moeten kunnen
Ik denk dat dit wel eens kan gebeuren
- De volledige interface gaat op de schop en het wordt meer een interactievere interface
- Aan die interface worden nieuwe elementen toegevoegd zoals webbrower en YouTube/Netflix
Een mens kan dromen maar toch: Ondersteuning voor bepaalde Android apps, zou zouden we ook makkelijk op Facebook, Twitter enz. moeten kunnen
K.W.
Ik verwacht inderdaad ondersteuning van Youtube/Netflix o.i.d. Eerlijk gezegd verwacht ik niet te veel
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het wordt hopelijk niet het vervolg op de Super Mario Bros film..
Hoop wel dat er binnenkort een Netflix app komt met download functie. Mijn vriendin en ik gebruiken beide onze Switches vooral onderweg en dan is de mogelijk om ter afwisseling een serie of een filmpje te kijken wel fijn.
Zelf ben ik ook net begonnen aan Zelda en had er in het beginnen wel een beetje moeite mee omdat niet alles werd uitgelegd. Nu ik er niet meer van uit ga dat de game mij alles uitlegt beleef ik er wel veel plezier aan.
Hoop wel dat er binnenkort een Netflix app komt met download functie. Mijn vriendin en ik gebruiken beide onze Switches vooral onderweg en dan is de mogelijk om ter afwisseling een serie of een filmpje te kijken wel fijn.
Zelf ben ik ook net begonnen aan Zelda en had er in het beginnen wel een beetje moeite mee omdat niet alles werd uitgelegd. Nu ik er niet meer van uit ga dat de game mij alles uitlegt beleef ik er wel veel plezier aan.
Ik had ongeveer 6 tot 8 uur nodig en toen vond ik het geweldig. Moest mij echt wel dwingen maar daarna zo'n mooie game. En nu we het toch over apps hebben. Ik hoop op een Plex app hehe.Yptisem schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 19:12:
Het wordt hopelijk niet het vervolg op de Super Mario Bros film..![]()
Door dat filmpje over Mario Odyssey ben ik ook benieuwd geworden of Nintendo ook Super Mario Sunshine gaat porten ofzo. Dat lijkt mij ook echt een geweldige game.
Zoals eerder vandaag aangegeven, ik verwacht eigenlijk vrij weinig van vanavond. Het meest passende vond ik het Starlink gebeuren van Ubisoft (tweet / teaser vanuit een Ubi medewerker, de omschrijving van het evenementje, en wat Starlink doet lijkt allemaal te passen). Maar omdat ik er verder geen interesse in heb, laat ik me graag verrassen door iets anders. Mocht het rumour ding van de AC developer kloppen en het daarmee te maken hebben, dan heb ik een hele blije vrouw naast me zitten. Maar ik ga haar nog niet blij maken met een dode mus.
We zien wel, maar m'n verwachtingen zijn erg laag.
We zien wel, maar m'n verwachtingen zijn erg laag.
Ik zie op reddit dingen voorbij komen van Ubisoft en van Nintendo zelf (18.1.2017) hebben deze dingen met elkaar te maken?
Lees nu ook dingen over een experience voor kinderen.
Tja, dat is de vraag dus. Het kan ook zijn dat Ubisoft naar een eigenlijke Direct linkt, die nog niet aangekondigd... We gaan het over iets minder dan 3 uur zienStefan22 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:06:
Ik zie op reddit dingen voorbij komen van Ubisoft en van Nintendo zelf (18.1.2017) hebben deze dingen met elkaar te maken?
Ah oke. Volgens mij heeft Ubisoft het vooral over datgene wat Nintendo gaat aankondigen. Ik zou zelf AC Origins wel op de Switch willenGrumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:11:
[...]
Tja, dat is de vraag dus. Het kan ook zijn dat Ubisoft naar een eigenlijke Direct linkt, die nog niet aangekondigd... We gaan het over iets minder dan 3 uur zien
Ik verwacht geen bijzonder groot nieuws. Een AC Origins zou leuk zijn voor de mensen zonder Xbox of PS. Maar deze ga ik binnenkort gewoon spelen op mijn PlayStation 4. Al is het voor de console natuurlijk wel goed nieuws en een teken dat ontwikkelaars geld zien in de console van Nintendo.
Mensen gaan helemaal los op Reddit wat het zou kunnen zijn..
Maar dit is wel heel ongeloofwaardig..

K.W.
"Interactieve experience" ...
I am calling it: Ze gaan eindelijk dat online platform uit de doeken doen. Zijn ze al schromelijk laat mee.
I am calling it: Ze gaan eindelijk dat online platform uit de doeken doen. Zijn ze al schromelijk laat mee.
Dit is al eerder gemeld, maar vereist blijkbaar herhaling.
Dit is een aankondiging voor iets "for kids and those who are kids at heart". Hier wordt niks aangekondigd wat niet echt voor kinderen is. Ik verwacht een edutainment titel.
Nintendo probeert al jaren van hun "console for kids" imago af te komen. Dus ze gaan die termen echt niet gebruiken in hun marketing voor iets wat voor iedere Switch-eigenaar interessant is
Maar we zien wel over 36 min
Dit is een aankondiging voor iets "for kids and those who are kids at heart". Hier wordt niks aangekondigd wat niet echt voor kinderen is. Ik verwacht een edutainment titel.
Nintendo probeert al jaren van hun "console for kids" imago af te komen. Dus ze gaan die termen echt niet gebruiken in hun marketing voor iets wat voor iedere Switch-eigenaar interessant is
Oftewel gamers van alle leeftijden.BlackMage schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:24:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zou dus ook nieuws kunnen zijn over Yoshi?
Linkje naar de Nederlandse Nintendo site waar het nieuws komt: https://www.nintendo.nl/Divers/17-01-2018-1328637.html
[ Voor 24% gewijzigd door Gynnad op 17-01-2018 22:40 ]
Ja, er zit ook geen IR camera in de joycon, alleen een IR transceiver.KoensSocialL schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 21:35:
@BlackMage
edit: Je hebt gelijk, lijkt toch meer dan alleen een IR transceiver te zijn. Ben benieuwd.
[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 19-01-2018 10:08 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
In de aankondiging van de Switch hadden ze het er over dat het vormen van objecten (en afstand?) zou kunnen herkennen.DukeBox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:35:
[...]
Ja, er zit ook geen IR camera in de joycon, alleen een IR tranciever.
Waar kan ik dit live volgen? (Zal zelf ook ff zoeken)
Freddy Fish!BlackMage schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:24:
Dit is al eerder gemeld, maar vereist blijkbaar herhaling.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
www.nintendo.nl lijkt me?Turfschipper schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:55:
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Een 'interactieve ervaring', en op de Japanse site hebben ze het over 'nieuwe manieren om te spelen'. Dus nee, geen 'normale' game. Misschien een Amiibo 2.0-achtig systeem?Gynnad schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Dat zou dus ook nieuws kunnen zijn over Yoshi?
Linkje naar de Nederlandse Nintendo site waar het nieuws komt: https://www.nintendo.nl/Divers/17-01-2018-1328637.html
Hier: https://www.nintendo.co.uk/Misc-/17-01-2018-1328637.html En dan de pagina blijven vernieuwen.Turfschipper schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:55:
[ Voor 7% gewijzigd door Stefan22 op 17-01-2018 22:58 ]
Begreep van mijn vrouw dat het op de Switch zelf alleen te kijken was volgens de Facebook van Nintendo maar goed, geen idee of dat ook echt klopt.
Ah, ok, daar komt zo een videolinkje of zo?
Jullie zijn nog sneller dan google haha!
Jullie zijn nog sneller dan google haha!
https://www.nintendo.co.uk/Misc-/17-01-2018-1328637.html
Waarschijnlijk komt hier om 23:00 een video/livestream. F5 dus...
Edit: NL link: https://www.nintendo.nl/Divers/17-01-2018-1328637.html
Waarschijnlijk komt hier om 23:00 een video/livestream. F5 dus...
Edit: NL link: https://www.nintendo.nl/Divers/17-01-2018-1328637.html
[ Voor 22% gewijzigd door Stefan22 op 17-01-2018 23:01 ]
Switch VR fratsen?
Haters everywhere but I don’t really care
Gebeurd vrij weinig op de websites. Het is 11 uur geweest.
YouTube: First Look at Nintendo Labo daar is ie!
Edit: spuit 11
Edit: spuit 11
[ Voor 10% gewijzigd door Melkunie op 17-01-2018 23:02 ]
Meh.. welterusten!
Dit topic is gesloten.