WTF?.?
Nou, whoop-dee-doo. Meer gimmicks, en deze keer voelt het nóg goedkoper aan. 
Nah, je kan er vast leuke dingen mee doen. Die piano uit het filmpje gebruikt vast eindelijk die IR-camera in de joy-con, met de juiste software is dat best geinig. Tot je iets te hard duwt en je karton naar de klote is.NotSoSteady schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:04:
Een kartonnen doos, leuk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nintendo vond de Switch veel te succesvol, dus moeten ze nu iets uitbrengen wat net zo "succesvol" zal zijn als de WiiU?! Kansloos dit...
Ach, best leuk voor de kids toch? Toch?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Haha, wat een rommel
Haters everywhere but I don’t really care
Vind het wel leuk.. je moet er ook met de ogen van 'een kind' naar kijken. Lijkt mij echt leuk die dingen samen met mijn kids te maken enz.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hier moet toch echt een kruiwagen drugs voor ingenomen zijn!?!?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Instant GOTY... Om nog iets ontopic te reageren ben wel benieuwd hoe bijvoorbeeld die piano werkt vond dat er wel grappig uitzien qua techniek maar niet meer dan een gimmick.
Nou, in ieder geval zijn we allemaal weer verrast...
Na Lucasfilm, EA en Bungie, doet nu ook Nintendo precies dat wat de fans niet willen?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dus, zoals ze al aangaven, voor kinderen.
Ben ik toch even blij dat ik m'n verwachtingen erg laag gehouden heb
Ben ik toch even blij dat ik m'n verwachtingen erg laag gehouden heb
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Dit is geniaal !!
Ik bedoel.. kom er eens op! Je eigen controllers, als het ware ... dit is.. oprecht geweldig!
Ik bedoel.. kom er eens op! Je eigen controllers, als het ware ... dit is.. oprecht geweldig!
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Ik vind het eigenlijk wel leuk, niet voor mezelf, maar zeker wel met de kinderen. De prijs is wel aan de hoge kant. De piano, motor, vis set staat op 70 dollar. Dat is behoorlijk duur karton.
Verwijderd
Ontzettend leuk voor kinderen tussen de 6 en 12. Prima doelgroep voor dit en waarschijnlijk goedkoop zodat papa en mama het ook daadwerkelijk zullen kopen.
Zo komt er nu toch nog soon nog dikke direct dat ze daar nu bij Nintendo & Ubi de ballen uit hun broek lachen?
Er zijn twee sets. Eentje $69.99 en eentje voor $79.99. Dus goedkoop niet bepaald.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:08:
Ontzettend leuk voor kinderen tussen de 6 en 12. Prima doelgroep voor dit en waarschijnlijk goedkoop zodat papa en mama het ook daadwerkelijk zullen kopen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vraag me af hoe ze die RC Cars en motor doen? Krijg je er motortjes bij?
Starting at $69.99MSRP*
Verwijderd
Ik voorzie een nieuwe markt om die kartonnen zooi na te maken en voor de helft aan te bieden.MadDogMcCree schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:08:
Ik vind het eigenlijk wel leuk, niet voor mezelf, maar zeker wel met de kinderen. De prijs is wel aan de hoge kant. De piano, motor, vis set staat op 70 dollar. Dat is behoorlijk duur karton.
Je hebt er ook een "spel" bij nodig.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Ik voorzie een nieuwe markt om die kartonnen zooi na te maken en voor de helft aan te bieden.
Verwijderd
Je bedoelt een nieuwe doelgroep aanboren met iets innovatiefs?Major_ton schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:07:
Na Lucasfilm, EA en Bungie, doet nu ook Nintendo precies dat wat de fans niet willen?
Je Switch blijft hetzelfde hoor, met dezelfde mooie games. Je kan er nu echter ook leuke dingen bijkopen voor je zoon of dochter.
Tja. Zou me niks verbazen als dat karton echt belachelijk snel kapot gaat...
Haha zou wat zijn, kom maar op met AC Origins na dit gedoe wat mij betreftNick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
Zo komt er nu toch nog soon nog dikke direct dat ze daar nu bij Nintendo & Ubi de ballen uit hun broek lachen?
Ik denk dat je er meer bij voor moet stellen in de vorm van een "brush bot" (YouTube: BrushBot. Door middel van de HD rumble in de joy-con trilt hij naar links of rechts.Twhomp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
Ja precies. Het is duidelijk niet voor ons bedoeld, maar voor de kids. Zoals ze al zeiden.
Wat zijn we zuur met z'n allen? Why so salty?
Wat zijn we zuur met z'n allen? Why so salty?
Hmm... zou zo maar eens kunnenDountill schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Ik denk dat je er meer bij voor moet stellen in de vorm van een "brush bot" (YouTube: BrushBot. Door middel van de HD rumble in de joy-con trilt hij naar links of rechts.
[ Voor 58% gewijzigd door Twhomp op 17-01-2018 23:12 ]
Verwijderd
Goedkoop genoeg om geen gigantische drempel te zijn. Ik zie Nintendo hier wel weer een hit mee pakken en mee financieel binnenlopen.Zeror schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
[...]
Er zijn twee sets. Eentje $69.99 en eentje voor $79.99. Dus goedkoop niet bepaald.
Als het 1 april was, zou ik dit niet geloven.
Aanfluiting!
Aanfluiting!
Je koopt er ook de software bij.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Ik voorzie een nieuwe markt om die kartonnen zooi na te maken en voor de helft aan te bieden.
Als het Nintendo-karton stuk is is de Chinese imitatie natuurlijk aan de beurt à €3.
Nintendo Land.... gefeliciteerd. Je bent niet meer de grootste drol wat ooit bij Nintendo weg is gekomen

Precies.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Oké, dan als 'backup' voor als je kartonnetje stuk is.
Er zit nu al een Chinees die kartonnetjes over te trekken. Wedden?
Voor kinderen is dit inderdaad een erg leuk concept, en om eerlijk te zijn snap ik best dat dit als een aparte aankondiging gedaan wordt. Mocht er nog een Direct binnenkort komen, dan is het niet iets om de focus erop te leggen voor de 'core' gamers (want dan sla je wel de plank qua doelgroep mis).
Nintendo heeft hierbij ook echt aangegeven dat het voor kinderen was en een nieuwe manier van spelen, daarin hebben ze 100% gelijk in gehad. Geinig, maar duur.
Nintendo heeft hierbij ook echt aangegeven dat het voor kinderen was en een nieuwe manier van spelen, daarin hebben ze 100% gelijk in gehad. Geinig, maar duur.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Trilmotors van de JoyconsTwhomp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Stiekem supercool 'out of the box' idee, prijszetting ongeveer hetzelfde als een full price game. Dit zou best eens een hype kunnen worden bij kinderen onder de 14.
Ik vermoed met de rumble van de joycons, die is best krachtig.Twhomp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:09:
Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Het was even een lolletje aangezien de community al een tijdje hoopt op aantal specifieke zaken als de online modus en VC. Ik vind het altijd bewonderingswaardig hoe Nintendo met eigenaardige concepten weet te komen en dit lijkt mij met kids ook fantastisch. Helaas is mijn dochtertje met nog geen 3 jaar nog eventjes te jong.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:11:
[...]
Je bedoelt een nieuwe doelgroep aanboren met iets innovatiefs?
Je Switch blijft hetzelfde hoor, met dezelfde mooie games. Je kan er nu echter ook leuke dingen bijkopen voor je zoon of dochter.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hoe wil jij die smartphone die vastgegroeid is aan deze doelgroep verwijderen voordat ze hiermee aan de slag gaan?JackAvery schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:16:
Stiekem supercool 'out of the box' idee, prijszetting ongeveer hetzelfde als een full price game. Dit zou best eens een hype kunnen worden bij kinderen onder de 14.

Zo wat schiet iedereen het hier direct af zeg. We zijn "gewaarschuwd" dat het voor kinderen is en iedereen beoordeeld het alsof ze er zelf mee aan de slag gaan en noemt het direct flut, prut of iets anders dat eindigd op ut
Ik heb zelden zulke leuke avonden gehad dan dat ik had met Mario Chase en de Animal Crossing minigame in Nintendo Land. Moet je wel 4 andere mensen hebben om het mee te spelenBlackMage schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:13:
Nintendo Land.... gefeliciteerd. Je bent niet meer de grootste drol wat ooit bij Nintendo weg is gekomen
Verwijderd
Even een piano in elkaar vouwen lijkt me niet erg makkelijk voor een jonger publiek. Waar Nintendo het online zo 'makkelijk' mogelijk wilt houden, willen ze een offline hardcore origami platform creëren. Mweh.
Ik had eigenlijk gehoopt op een soort Wii sports. Dat is oprecht wel lachen voor jong en oud.
Nou mijn mond viel open met dit filmpje, maar absoluut niet op de positieve manier. Moest even double checken of we nog in 2018 waren. En dan die prijzen
Blij dat ze andere dingen wel goed doen en er zal vast wel een markt voor zijn, want ze schieten vaak raak.
[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 17-01-2018 23:20 ]
Haha, welnee joh. Dat ziet er juist supersimpel uit.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:18:
Even een piano in elkaar vouwen lijkt me niet erg makkelijk voor een jonger publiek. Waar Nintendo het online zo 'makkelijk' mogelijk wilt houden, willen ze een offline hardcore origami platform creëren. Mweh.
Dat je het origami durft te noemen
Die smartphone kan aan de andere kant net het trojan horse zijn dat deze generatie laat overkomen naar een game platform zoals switchBlackMage schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Hoe wil jij die smartphone die vastgegroeid is aan deze doelgroep verwijderen voordat ze hiermee aan de slag gaan?
True, maar dit is toch iets wat een ouder met zijn/haar kind samen kan doen, ala lego?Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:18:
In Amerika komt het uit op 20 april
Nederland/België komt het uit op 27 april
K.W.
Nou zal er ook een bundel komen weddenKoensSocialL schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:20:
In Amerika komt het uit op 20 april
Ik hoop dat de sets ook los verkrijgbaar gaan komen later. Bijv. kleine kartonnen bouwpakketten voor 10-15 euro. Grote pakketten 15-25 euro. Verzamelpakketten van 70-80 euro kan dan ook nog steeds. Software hiervoor gewoon gratis houden, maar dat je dan de minigames kan unlocken met de bouwpakketten.
Ik zie er wel wat in om tzt samen met mijn dochter te doen. Zie ze al rondlopen met het robot pak ding. Weet zeker dat ze dat erg tof vind. Maar inderdaad die prijs!
Verwijderd
Ik vind dit serieus een gave (en gewaagde!) zet van Nintendo. Gewoon een nieuwe manier om met een portable console om te gaan.
Er zitten trouwens een groot aantal aan extra "bouwplaten" in het pakket.
Alle info:
http://www.nintendo.nl/Ni...intendo-Labo-1328637.html
Dus die hoge prijs (je moet je indenken, die is inclusief het "spel") is redelijk te verklaren.
Zelf ga ik zeker Toy-Con 1 kopen (het mixpakket) om ze zelf in elkaar te zetten, lijkt me grappig om mee te knutselen.
Alle info:
http://www.nintendo.nl/Ni...intendo-Labo-1328637.html
Dus die hoge prijs (je moet je indenken, die is inclusief het "spel") is redelijk te verklaren.
Zelf ga ik zeker Toy-Con 1 kopen (het mixpakket) om ze zelf in elkaar te zetten, lijkt me grappig om mee te knutselen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 23:25 ]
Slim om het op Koningsdag te releasen. Ik zie er nu wel potentie in om stomdronken na het afstruinen van vrijmarkten (waar ook veel karton te vinden is!) 70 euro te betalen om nog meer koppijn te krijgen van het in elkaar zetten van dit halve Ikea bouwpakket.
Nintendo, breng maar gewoon een nieuwe Yoshi en VC uit. Super Mario Sunshine wil ik na een jaar wel eens portable kunnen spelen namelijk.
Nintendo, breng maar gewoon een nieuwe Yoshi en VC uit. Super Mario Sunshine wil ik na een jaar wel eens portable kunnen spelen namelijk.
Maar wat bedoelde ubisoft nu dan? Dat zal deze knutsel doos toch niet zijn?
Verwijderd
Als designer van verpakkingen zie ik een kind dit niet zomaar zelfstandig in elkaar vouwen. Maar misschien valt het allemaal wel meeTwhomp schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:19:
[...]
Haha, welnee joh. Dat ziet er juist supersimpel uit.
Dat je het origami durft te noemen
Staat hier compleet los van, dus de hypetrain voor een Direct tuft nog lekker verderNick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
Helaas is mijn zoon nog net te jong met z'n bijna 6 maanden maar papa zal deze set alvast bestellenArunia schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
Ik zie er wel wat in om tzt samen met mijn dochter te doen. Zie ze al rondlopen met het robot pak ding. Weet zeker dat ze dat erg tof vind. Maar inderdaad die prijs!
De prijs is niet gering maar je dochter die er zoveel plezier aan zal beleven (hopelijk) is het wel waard.
GelukkigGrumpmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:25:
[...]
Staat hier compleet los van, dus de hypetrain voor een Direct tuft nog lekker verder
Misschien een opfriscursus voor iedereen in dit topic...
...enig idee wat Nintendo's core business is?
spoiler:
Speelgoed.

[ Voor 20% gewijzigd door RayNbow op 17-01-2018 23:29 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik zie het mijn kids (8 en 11) absoluut spelen. Lekker ontdekken!
Ze hebben beiden geen telefoon (oudste wil m niet eens want de klassen app van de leerlingen met telefoon blijkt een groot 'laten we alles roepen wat niet hoort' te zijn *klinkt bekend of niet* ) en zijn dus nog echte ontdekkers: precies de doelgroep dus.
Ze hebben beiden geen telefoon (oudste wil m niet eens want de klassen app van de leerlingen met telefoon blijkt een groot 'laten we alles roepen wat niet hoort' te zijn *klinkt bekend of niet* ) en zijn dus nog echte ontdekkers: precies de doelgroep dus.
[ Voor 16% gewijzigd door remcheese op 17-01-2018 23:45 . Reden: Taalgebruik aangepast ]
Ik vind het nog steeds grappig dat iedereen die gast op zijn blauwe ogen gelooft dat 'ie voor Ubisoft werkt. Hij had zelfs de naam van het bedrijf verkeerd op zijn profiel staan...Nick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:

Says who? Ik zie Nintendo niet deze week nóg een announcement doen, dus áls die tweet legit was dan is dit 't. Misschien dat er inderdaad volgende maand nog een Direct aankomt maar laten we tot die tijd vooral eens van de hypetrein af springen.

Voor kinderen is dit natuurlijk geweldig, maar veel volwassenen zullen er niet op wachten denk ik
K.W.
Dat Nintendo ooit 'analoog' speelgoed maakte betekent natuurlijk niet dat het hun core-business is tegenwoordig. Dat is natuurlijk al jaren spelcomputers.RayNbow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:26:
Misschien een opfriscursus voor iedereen in dit topic...
[video]
spoiler:
Verwijderd
Nee, maar dit kan je ook over bv Lego zeggen. En daar zijn ook génoeg volwassenen mee bezig. Ik zie dit zelf als een leuke zet om bv jonge ouders op een Switch te krijgen. En natuurlijk voor een paar (zoals ik) die dit gewoon leuk lijkt.KoensSocialL schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
Voor kinderen is dit natuurlijk geweldig, maar veel volwassenen zullen er niet op wachten denk ik
Onthoud dit was geen Direct. En werd al aangegeven dat dit vooral voor kinderen zou zijn. Volgens de geruchten krijgen we volgende maand een Direct tot dan staat de Hypetrein bij het station.
Fout.Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:31:
[...]
Dat Nintendo ooit 'analoog' speelgoed maakte betekent natuurlijk niet dat het hun core-business is tegenwoordig. Dat is natuurlijk al jaren spelcomputers.
Harstikke FOUT.

Nintendo verkoopt vermaak in de vorm van voornamelijk videogames. Maar ook fysieke spellen zijn voor Nintendo niet vreemd of uniek. En al helemaal niet de laatste jaren.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 23:34 ]
Dit is dan ook een game voor een spelcomputer met zelf in elkaar gevouwen controllers en robots. Geinig bedacht wel hoor, maar veel te duur en niet aan mij (en zo te zien vele anderen) besteed. Maar goed, wij zijn ook allemaal niet de doelgroep.Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:31:
[...]
Dat Nintendo ooit 'analoog' speelgoed maakte betekent natuurlijk niet dat het hun core-business is tegenwoordig. Dat is natuurlijk al jaren spelcomputers.
En spelcomputers valt niet onder speelgoed dan?Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:31:
[...]
Er valt wel meer onder speelgoedRayNbow schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:34:
[...]
En spelcomputers valt niet onder speelgoed dan?

Het is goed dat Nintendo dit niet in een Direct aangekondigd heeft. Dan was het compleet ondergesneeuwd door de rest. Nu heeft dit de volledige aandacht.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:32:
Onthoud dit was geen Direct. En werd al aangegeven dat dit vooral voor kinderen zou zijn. Volgens de geruchten krijgen we volgende maand een Direct tot dan staat de Hypetrein bij het station.
True maar ik vraag me ook echt af of kinderen hier op zitten te wachten. Bovendien zit er echt bizar veel beweging in / druk op al die kartonnen onderdelen (lekker tollen met je vishengel, voet op een kartonnen pedaal, een beestje dat enkel op 2 'vouwen' steunt). Hoe de fuck gaat dat het langer dan een paar dagen tegenhouden?NMe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:32:
[...]
Dit is dan ook een game voor een spelcomputer met zelf in elkaar gevouwen controllers en robots. Geinig bedacht wel hoor, maar veel te duur en niet aan mij (en zo te zien vele anderen) besteed. Maar goed, wij zijn ook allemaal niet de doelgroep.
Misschien kun je dat straks ook wel van karton maken. Joycon er in en klaar!BlackMage schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:35:
[...]
Er valt wel meer onder speelgoed![]()
wat misschien ook wel een goed idee is om te combineren met de hd rumble features van de joycons?

Er bestaat best stevig karton, vergelijkbaar met houten planken van dezelfde dikte. Geen idee of ze dat hiervoor gebruiken verder, maar het zou kunnen.Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:38:
[...]
True maar ik vraag me ook echt af of kinderen hier op zitten te wachten. Bovendien zit er echt bizar veel beweging in / druk op al die kartonnen onderdelen (lekker tollen met je vishengel, voet op een kartonnen pedaal, een beestje dat enkel op 2 'vouwen' steunt). Hoe de fuck gaat dat het langer dan een paar dagen tegenhouden?
I am stunned...
Ga eerst eens games maken ipv je tijd verdoen met deze wibra rommel.
Echt sprakeloos verder.
Ga eerst eens games maken ipv je tijd verdoen met deze wibra rommel.
Echt sprakeloos verder.
Dat zullen we snel genoeg weten. Begin februari al uit te testen.Thomas schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:38:
Bovendien zit er echt bizar veel beweging in / druk op al die kartonnen onderdelen (lekker tollen met je vishengel, voet op een kartonnen pedaal, een beestje dat enkel op 2 'vouwen' steunt). Hoe de fuck gaat dat het langer dan een paar dagen tegenhouden?
Ik ga er vanuit dat het wat anders is, mocht het waar zijn wat die werknemer van Ubisoft zegt. Ik neem aan dat hij niet verwachtte dat het internet van dit kartonnen gedoe zou exploderen.Nick25 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
Er werd toch sowieso nog een Direct verwacht binnenkort (ook al voordat deze tweet geplaatst werd)?
Vereisten: Karton, natte handdoek, een ballon en een compleet gebrek aan zelfrespectmsnguy schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Misschien kun je dat straks ook wel van karton maken. Joycon er in en klaar!
Je geeft zelf letterlijk al het antwoord; voornamelijk videogames. Core-business (ergo; het belangrijkste onderdeel van het bedrijf) betekent niet dat ze geen andere spullen maken.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:32:
[...]
Fout.
Harstikke FOUT.
[afbeelding]
Nintendo verkoopt vermaak in de vorm van voornamelijk videogames. Maar ook fysieke spellen zijn voor Nintendo niet vreemd of uniek. En al helemaal niet de laatste jaren.
Verwijderd
De core-business van Nintendo is dan ook "Vermaak" ipv "Videogames". Amiibo vallen heel duidelijk onder Vermaak maar ze zijn opzich geen video-games. Ze worden in videogames gebruikt, deze sets vereisen soortgelijk een videogame om te werken.
Maw. videogames zijn voor Nintendo een middel voor vermaak, maar zeer zeker niet de core business.
Maw. videogames zijn voor Nintendo een middel voor vermaak, maar zeer zeker niet de core business.
Ik weet dat er sterk karton bestaat (oud ontwerp-docent van mij zat in die business) maar wanneer er (snelle) bewegingen en vouwen komen kijken wordt het toch een ander verhaal. Een statisch object van karton kan best duurzaam zijn, maar op deze manier zie ik het niet zo gebeuren.NMe schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:39:
[...]
Er bestaat best stevig karton, vergelijkbaar met houten planken van dezelfde dikte. Geen idee of ze dat hiervoor gebruiken verder, maar het zou kunnen.
Waar maak je dat uit op ? Volgens de content zit er voor ieder 'project' maar 1 'buildset' in.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
Verwijderd
Klik naar de detailspaginaDukeBox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:45:
[...]
Waar maak je dat uit op ? Volgens de content zit er voor ieder 'project' maar 1 'buildset' in.
Set 1: http://www.nintendo.nl/games/oms/labo/variety.html
Set 2: http://www.nintendo.nl/games/oms/labo/robot.htmlBouwplaten x 28 (bevat een extra plaat voor decoratieve doeleinden)
Bouwplaten x 19 (bevat een extra plaat voor decoratieve doeleinden)
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2018 23:49 ]
Bright.nl heeft de Nederlandse primeur!
K.W.
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:23:
Alle info:
Fout.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:46:
[...]
Klik naar de detailspagina
[...]
Set 2: http://www.nintendo.nl/games/oms/labo/robot.html
[...]
Hartstikke FOUT.

Een extra plaat voor decoratieve doeleinden is niet een groot aantal extra "bouwplaten".
Ja,Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:46:
Klik naar de detailspagina
project 1, 8 building sheets
project 2, 8 building sheets
project 3, 4 building sheets
project 4, 6 building sheets
project 5, 1 building sheet
project 6, 1 building sheet
Totaal: 28 sheets en 1 extra plaat voor decoratieve doeleinden.
Dus lees nergens extra (als in redundante) sheets.
Je hebt wel een customization kit voor een tientje ofzo met stickers en gekleurde tape enzo erin.
Er zullen vast wel 3rd party vervangende sheets op de markt komen.
Verwijderd
Ah, dan zijn ze ingewikkelder dan ik aanvankelijk dacht. Dan is het nog steeds best te begrijpen dat het relatief veel kost.DukeBox schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:54:
[...]
Ja,
project 1, 8 building sheets
project 2, 8 building sheets
project 3, 4 building sheets
project 4, 6 building sheets
project 5, 1 building sheet
project 6, 1 building sheet
Totaal: 28 sheets en 1 extra plaat voor decoratieve doeleinden.
Dus lees nergens extra (als in redundante) sheets.
Omdat dit nog niet is benoemd, je kan ze zelf gaan testen binnenkort. Daarvoor moet je je wel inschrijven op de Nintendo website
- In Nederland kan je ze op vrijdag 16, 17 en 18 maart testen in nemo science museum in Amsterdam.
- In België kan je ze dan weer testen op zaterdag 3 maart in Technopolis in Mechelen.
- [list]
- Vlamingen hebben maar 1 dag omdat 4 maart voor de Franstalige is
- [/list]
[ Voor 7% gewijzigd door KoensSocialL op 17-01-2018 23:59 ]
K.W.
Als je inzoomd op de foto zie je verschillende kleuren van de linker zijde van de platen. Daar staan ook andere symbolen op.

Zo zie ik:
Piano..
Motor..
Huis..
Enz..

Zo zie ik:
Piano..
Motor..
Huis..
Enz..
[ Voor 4% gewijzigd door Dagg op 18-01-2018 00:01 ]
Kom uit de karton bewerking business.. we hebben het hier over centenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:58:
Ah, dan zijn ze ingewikkelder dan ik aanvankelijk dacht. Dan is het nog steeds best te begrijpen dat het relatief veel kost.
Off-topic: RIP Wii U button

K.W.
...arbeidsloon?DukeBox schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 00:00:
[...]
Kom uit de karton bewerking business.. we hebben het hier over centen
Hier komen denk ik weinig mensenhanden aan te pas. Misschien voor het inpakken.
Dit topic is gesloten.