[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.122 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Er zijn weer wat leuke aanwijzingen gekomen over een tweede grotere Nintendo Direct die nog moet gaan komen deze maand!

Iemand heeft een lijstje samen gesteld van alle nintendo direct mini's en gewone nintendo directs. Wat blijkt binnen 20 dagen van een mini is er ALTIJD tot nu toe een gewone nintendo direct geweest met grote aankondigingen.

Direct Mini -- Following Direct -- Distance in days
July 18, 2012 -- July 30, 2012 -- 12
September 7, 2012 -- September 13, 2012 -- 6
October 3, 2012 -- October 4, 2012 -- 1
November 27, 2012 -- December 5, 2012 -- 8
December 19, 2012 January 8, 2013 20
April 1, 2013 -- April 3, 2013 -- 2
July 18, 2013 -- August 7, 2013 -- 20
October 29, 2013 -- November 12, 2013 -- 14
November 14, 2013 -- November 27, 2013 -- 13
June 1, 2015 -- June 14, 2015 -- 13
November 2, 2016 -- November 5, 2016 -- 3

(bron: https://en.wikipedia.org/...endo_Direct_presentations)

Ook is er vannacht op de japanse nintendo site weer een plekje bij gekomen voor een nieuwe nintendo direct. Meestal een paar dagen/ weken voor een nieuwe direct verlaat een oude direct de lijst, zodat er ruimte ontstaat voor een nieuwe video, dat is dus vannacht wéér gebeurd (eergisteren ook al).

Ik blijf dus voorlopig nog even op de hypetrain zitten, de minidirect was een leuk klein tussen station (mario tennis), maar de grote klapper gaat nog komen!

[ Voor 31% gewijzigd door Odysseus87 op 12-01-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo doet 2 Directs? Zo, die hebben er zin in. :p

Maar die tweede Direct zou ook 3DS gebaseerd kunnen zijn. Gezien ze die dit jaar willen ondersteunen maar nog helemaal niets hebben aangekondigd.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:24:
Nintendo doet 2 Directs? Zo, die hebben er zin in. :p

Maar die tweede Direct zou ook 3DS gebaseerd kunnen zijn. Gezien ze die dit jaar willen ondersteunen maar nog helemaal niets hebben aangekondigd.
Ik vermoed zelf dat Nintendo zich een beetje heeft versproken mbt de ondersteuning voor de 3DS. Wellicht door het onverwachte enorme succes van de Switch. Zou mij niets verbazen als ze op die uitspraak terugkomen, of er het absolute minimum aan gaan doen om de uitspraak nog waar te laten zijn.

Ik heb eind vorig jaar een (new) 3ds aangeschaft, en het is een leuk apparaat, maar met de huidige catalogus heeft het denk ik een mooi leven gehad. Laat hem nu maar waardig tot een einde komen :)

voorlopig heb ik nog een hele backlog in te halen :9

en wat betreft de direct: Nice, Kirby gaan we zeker halen in maart, en volgende maand Dragon Quest Builders. DKC heeft me nooit echt gelegen, die zal ik dan ook overslaan. Mario Tennis hetzelfde, maar misschien ooit in de aanbieding oppakken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Magic op 12-01-2018 08:45 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vroeger op de N64 Donkey Kong gespeeld. Altijd mooie tijden waren dat.

Ga zeker de (voor mij) nieuwe Donkey Kong halen in maart.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Magic Het mes snijd aan twee kanten. Ik zie bv een A Link to the Past remake wel zitten (was een gerucht) maar eigenlijk zou ik die ook op de Switch willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
die amazon actie ik twijfel :)

heb nu deze games in me winkelwagen:

Zelda
Splatoon 2
Doom

[ Voor 24% gewijzigd door Nick25 op 12-01-2018 09:13 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@Beakzz Met laden e.d. bedoelde ik eigenlijk. Of was het saven. Eén van die twee iig.
Saven als dat lang duurt (eerste Pokemon I am looking at you!), kan ik echt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21

Aqua Moto Racing Utopia komt ook naar de Switch!

Iemand deze game ooit ergens anders op gespeeld? Zie hem namelijk op Steam staan maar ben geen pc-gamer! Ben benieuwd of het iets is. Ik zit echt al jaren met smart te wachten op een nieuwe Wave Race maar dat zit er voorlopig niet in. Wat heb ik die game grijs gespeeld vroeger als kleine koter.

Edit: Heb wat informatie zitten zoeken en schijnt niet heel denderend te zijn. Dan maar weer wachten op Wave Race :P

[ Voor 23% gewijzigd door GovertNL op 12-01-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30
[b]

Thanks voor de tip, gelijk 3 games besteld.

Pokken
Xenoblade
Lego City Undercover

:)
Zelf ook zojuist
Mario
Xenoblade
Lego city undercover besteld.

Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Wachttijd voor Xenoblade is 3 tot 5 weken. Of heb jij de collectors edition besteld?

Lego city vooral voor de Coop gekocht, samen met m'n 3 jarige dochtertje spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Iemand die hiervoor een oplossing weet.
Ik probeer onderweg te spelen met de Switch online via een hotspot van mijn telefoon. Bij mijn vorige telefoon ging dat zonder problemen, bij deze gaat het totaal niet. Ik geef het juiste (zelf gemaakte) wachtwoord en alles, en toch zegt deze DNS fout en ik weet niet waarom..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Baelrog schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:17:
Er zijn weer wat leuke aanwijzingen gekomen over een tweede grotere Nintendo Direct die nog moet gaan komen deze maand!

Iemand heeft een lijstje samen gesteld van alle nintendo direct mini's en gewone nintendo directs. Wat blijkt binnen 20 dagen van een mini is er ALTIJD tot nu toe een gewone nintendo direct geweest met grote aankondigingen.

Direct Mini -- Following Direct -- Distance in days
July 18, 2012 -- July 30, 2012 -- 12
September 7, 2012 -- September 13, 2012 -- 6
October 3, 2012 -- October 4, 2012 -- 1
November 27, 2012 -- December 5, 2012 -- 8
December 19, 2012 January 8, 2013 20
April 1, 2013 -- April 3, 2013 -- 2
July 18, 2013 -- August 7, 2013 -- 20
October 29, 2013 -- November 12, 2013 -- 14
November 14, 2013 -- November 27, 2013 -- 13
June 1, 2015 -- June 14, 2015 -- 13
November 2, 2016 -- November 5, 2016 -- 3

(bron: https://en.wikipedia.org/...endo_Direct_presentations)

Ook is er vannacht op de japanse nintendo site weer een plekje bij gekomen voor een nieuwe nintendo direct. Meestal een paar dagen/ weken voor een nieuwe direct verlaat een oude direct de lijst, zodat er ruimte ontstaat voor een nieuwe video, dat is dus vannacht wéér gebeurd (eergisteren ook al).

Ik blijf dus voorlopig nog even op de hypetrain zitten, de minidirect was een leuk klein tussen station (mario tennis), maar de grote klapper gaat nog komen!
Ik vroeg me dat gisteren nog hier af waarom de Direct Mini heette. Laten we hopen dat het klopt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er op dit moment een reden om een switch te kopen voor mensen die niet van mario of van zelda houden? Dark souls on the go lijkt me echt supertop (heb al honderden uren in de ps3/pc versie zitten) maar een console kopen voor een remaster is een beetje té.

Iemand die bekend is met de upcoming releases of de wat meer obscure games die zijn mening kan geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
DK was een game die ik gelijk gekocht had als ik toch voor de wii u gegaan was. Mogelijk heb ik hier zelfs meer zin in dan oddessey! Dus zeker goed news. Hoewel ik DS dus al op de x360 heb, is dat wel een game waarvan ik toejuich dat deze op de switch komt. Kiddy console? Dark souls, bayonetta, doom, skyrim......nee ook genoeg zogenaamde volwassen games.

Zat zelf ook nog even te kijken naar de 3 for 2 actie. Maar waar ik graag mario wil, vind ik het moeilijk om er 2 andere games bij te kiezen, zelda en mariokart heb ik al, en de rest zijn voor mij net niet games....ik zat te kijken naar Arms, just dance (voor mijn dochter) en doom......maar doom durf ik niet via dld te kopen vanwege mogelijk censuur. En arms en JD zijn games die volgens mij relatief snel wel goedkoop worden. Dus maar lekker wachten of de nintendo select.

edit:
Op zich zou splatoon natuurlijk ook een mooie game zijn. Dan zou het mario, splatoon en JD kunnen worden voor +- 100-110 euries.......toch tempting :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 12-01-2018 10:11 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Darkest Dungeon komt ook nog op de Switch, leuke game, en ontzettend pittig.
Disgaea 5 complete edition.
PokkenDX
DKCR
Splatoon

Genoeg leuke games iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:06:
Is er op dit moment een reden om een switch te kopen voor mensen die niet van mario of van zelda games houden?
FTFY. :+

Serieus: Wat voor games houd je wel van? Mario en Zelda zijn natuurlijk wel de systemsellers, Maar er zijn ook zat indies die de moeite waard zijn, maar de meesten daarvan vind je ook op andere platformen, enkel dan niet on the go mee te nemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
15 euro neergelegd voor beide PokkenDX characters + support pokemon.

Fijn om te zien dat Nintendo de Pokken scene voort wil zetten met DLC characters. Aegislash ziet er verdomd leuk uit in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:54
Gisteren een switch gekocht en nu op zoek naar wat leuke games... Maar weet iemand wat de deal is met Redout? Als ik het goed begrijp zou die game al een tijdje uit moeten zijn (ook voor de switch), maar hij lijkt nergens verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Akaendra schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:11:
15 euro neergelegd voor beide PokkenDX characters + support pokemon.

Fijn om te zien dat Nintendo de Pokken scene voort wil zetten met DLC characters. Aegislash ziet er verdomd leuk uit in ieder geval :)
Aan de ene kant vind ik het wel mooi dat Pokken DX extra karakters krijgt, maar aan de andere kant wel een beetje duur voor 2 karakters en support karakters 15 euro te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31
15 euro voor 2 characters echt belachelijk

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 21:43
Bpow schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:16:
Amazon.de heeft 3 halen 2 betalen actie op alle games. Ben al voorzien van Mario Odyssey, Zelda en Mario Rabids.

Pokken en Mario Kart wilde ik nog toevoegen aan mijn collectie. Maar zou bij god niet weten welke "gratis" game ik erbij zou willen nemen. Voor de rest zijn er niet echt veel games meer die me echt aanspreken. Iemand nog suggesties?
een 2de mario odyssey voor mij? ik betaal je wel haha

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Stylze schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:14:
15 euro voor 2 characters echt belachelijk
Het is idd best prijzig ja.
Charly schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:12:
Gisteren een switch gekocht en nu op zoek naar wat leuke games... Maar weet iemand wat de deal is met Redout? Als ik het goed begrijp zou die game al een tijdje uit moeten zijn (ook voor de switch), maar hij lijkt nergens verkrijgbaar?
Was redout niet een digital game only?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Simyager schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:13:
[...]

Aan de ene kant vind ik het wel mooi dat Pokken DX extra karakters krijgt, maar aan de andere kant wel een beetje duur voor 2 karakters en support karakters 15 euro te betalen...
Niet prijziger dan menig andere DLC voor fighters. Naja, ik speel Pokken nogal veel dus het is het me wel waard, ieder zijn ding zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Characters in fighting games zijn heel duur om te maken. Dus ik vind persoonlijk 15 euro schappelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:10:
[...]

FTFY. :+

Serieus: Wat voor games houd je wel van? Mario en Zelda zijn natuurlijk wel de systemsellers, Maar er zijn ook zat indies die de moeite waard zijn, maar de meesten daarvan vind je ook op andere platformen, enkel dan niet on the go mee te nemen natuurlijk.
Haha ja die reactie krijg ik wel vaker, ik heb het serieus geprobeerd maar het is gewoon niet echt iets voor mij. 8)7

Ik heb echt een hekel aan platformers dus vandaar dat mario me niet zo aanstaat. Van zelda heb ik meerdere games geprobeerd maar alleen Twilight Princess vond ik tof.

Ben dol op alles SoulsBorne, dus iets wat iets meer "mechanically challenging" is (niet per se moeilijk, maar ik ben niet zo'n fan van button mashers). Verder hou ik van open world RPGs, andere action RPGs, simulators, survival (heb veel zombie games gespeeld, en Don't Starve), first/third person shooter, story-heavy games zoals telltale of iets met wat meer actie zoals Uncharted. Puzzle games zijn ook top. JRPGs zijn heel erg hit-or-miss omdat er vaak zoveel tijd in gaat zitten.

Darkest Dungeon vond ik ook super maar die heb ik al op de PC. Is deze zoveel leuker on the go?

Edit: en tower defense!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Maar ze moeten dan ook niet 10-20 van die karakters stoppen vind ik. Want dan kan je weer online vergeten, want je wordt toch inelkaar gemaakt met de 'verbeterde' karakters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:19:
[...]

Haha ja die reactie krijg ik wel vaker, ik heb het serieus geprobeerd maar het is gewoon niet echt iets voor mij. 8)7

Ik heb echt een hekel aan platformers dus vandaar dat mario me niet zo aanstaat. Van zelda heb ik meerdere games geprobeerd maar alleen Twilight Princess vond ik tof.

Ben dol op alles SoulsBorne, dus iets wat iets meer "mechanically challenging" is (niet per se moeilijk, maar ik ben niet zo'n fan van button mashers). Verder hou ik van open world RPGs, andere action RPGs, simulators, survival (heb veel zombie games gespeeld, en Don't Starve), first/third person shooter, story-heavy games zoals telltale of iets met wat meer actie zoals Uncharted. Puzzle games zijn ook top. JRPGs zijn heel erg hit-or-miss omdat er vaak zoveel tijd in gaat zitten.

Darkest Dungeon vond ik ook super maar die heb ik al op de PC. Is deze zoveel leuker on the go?

Je omschrijft vrij letterlijk Breath of the Wild..

Verder heb je natuurlijk ook nog Xenoblade Chronicles wat redelijk in dat genre zit.

En binnenkort komt Octopath Traveler uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Cool dat er een uitbreiding voor Mario Odyssey en Rabbids komt, maar zijn deze kosteloos of betaald?

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

ThisGuy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:28:
Cool dat er een uitbreiding voor Mario Odyssey en Rabbids komt, maar zijn deze kosteloos of betaald?
Mario Odyssey is gratis, voor Rabbids heb je season pass nodig (20 euro)

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
[...]

Afgaande van je lijstje lijkt BOTW net wel je ding, omdat deze redelijk afwijkt van de formulaische Zelda game, en eigenlijk Nintendo's visie op een open world game is.

Behalve Dark Souls misschien nog wat suggesties die er al zijn of uitkomen. Sommigen heb je mogelijk al, zoals DD - de vraag is of de handheld factor voor je een groot verschil gaat uitmaken of niet. Ik merk dat dit vooral onverwacht een uitkomst is voor veel mensen die eigenlijk een druk leven hebben en hun gaming 'tussendoor' moeten doen.

Actie: Bayonetta 1/2/3, Dark Souls //. mechanisch minder diep: Fire Emblem Warriors, Hyrule Warriors.
Metroidvania: Axiom Verge, Hollow Knight, Bloodstained
(J)RPG: Skyrim, Xenoblade 2, Darkest Dungeon, Kamiko, Ys VIII, Project Octopath Traveler
Puzzle: Puyopuyo Tetris, Picross
SRPG: Disgaea 5, Fire Emblem, Wargroove, Mario vs Rabbids
FPS: Doom, Wolfenstein 2, (Splatoon 2 _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:26:
[...]

Je omschrijft vrij letterlijk Breath of the Wild..

Verder heb je natuurlijk ook nog Xenoblade Chronicles wat redelijk in dat genre zit.

En binnenkort komt Octopath Traveler uit.
Is de combat in Botw dan zo anders dan andere zelda games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Simyager schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
Maar ze moeten dan ook niet 10-20 van die karakters stoppen vind ik. Want dan kan je weer online vergeten, want je wordt toch inelkaar gemaakt met de 'verbeterde' karakters...
kort antwoord
Git gud scrub ;)

Lange antwoord:
Fighting games gaat erom dat je je tegenstander outsmart. Tuurlijk er zijn klote match ups. In sf4 was gief vs sagat extreem lastig, maar ik heb tegen giefs gevochten die toch lachend van me wonnen. Verder ook meegemaakt dat ik won van spelers die wsl wel beter waren dan ikzelf puur omdat ik het char voordeel had......tjsa.........

Laten we het er op houden dat ik het niet met je eens ben. Andere strategy is overigens een alt char hebben, stel dat blastoise jouw char (err charmander op papier onmogelijke match up in de 'normale' pokemon. Dan moet je dus gewoon een bulba als alt hebben. :*)
(weet niet eens of die in pokken zit maar.....het principe is er).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Is de combat in Botw dan zo anders dan andere zelda games?
Ja. Echt compleet anders zelfs.

Je werkt in BotW veel met verschillende wapens die vrijwel allemaal stuk gaan dus je wisselt veel. Verder is de combat zelf ook een stuk meer gericht op actie.

De tijd van "met je zwaard rondzwaaien" is echt voorbij in BotW.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:36:
[...]

kort antwoord
Git gud scrub ;)

Lange antwoord:
Fighting games gaat erom dat je je tegenstander outsmart. Tuurlijk er zijn klote match ups. In sf4 was gief vs sagat extreem lastig, maar ik heb tegen giefs gevochten die toch lachend van me wonnen. Verder ook meegemaakt dat ik won van spelers die wsl wel beter waren dan ikzelf puur omdat ik het char voordeel had......tjsa.........

Laten we het er op houden dat ik het niet met je eens ben. Andere strategy is overigens een alt char hebben, stel dat blastoise jouw char (err charmander op papier onmogelijke match up in de 'normale' pokemon. Dan moet je dus gewoon een bulba als alt hebben. :*)
(weet niet eens of die in pokken zit maar.....het principe is er).
Het 'voordeel' van Pokken DX is dat er geen type voordelen zijn. In ieder geval niet water vs vuur achtige taferelen. Wat ik wel af en toe irritant vond was dat iemand puur op char van je wint door een aanval type te spammen :+ .

Maar je hebt gelijk ik heb niet veel Pokken DX gedaan, maar online was af en toe wel frustrerend. Laatste keer dat ik het speelde was tegenover een Fransoos, 20 potjes gedaan waarvan ik 8 heb gewonnen :+ . Geweldig was dat, elke keer weer een andere karakter proberen, maar hij hield echt vaak vast aan een pokemon en wanneer hij verloor pakte hij weer een andere. Dit ging door totdat ik hem uiteindelijk echt afmaakte haha :D . Toen had hij geen zin meer in en stopte :Y .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Ja. Echt compleet anders zelfs.

Je werkt in BotW veel met verschillende wapens die vrijwel allemaal stuk gaan dus je wisselt veel. Verder is de combat zelf ook een stuk meer gericht op actie.

De tijd van "met je zwaard rondzwaaien" is echt voorbij in BotW.
Nou in dat geval, als ik een switch haal, zal ik het in ieder geval uitproberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Top tip inderdaad van amazond.de, Thx! Bomberman, Mario Oddisey en Zelda zijn onderweg. :)

Tot die tijd vermaak ik me wel met Mariokart en Kamiko (erg leuk!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Zonder spoilers te geven, het vechtsysteem is echt uniek. Je fantasie is in dat spel echt de enige limiet. De game-engine is echt geniaal. Je kunt bijvoorbeeld je zwaard gooien en met magnetisch kracht dat zwaard draaiende houden en je zwaard in feite als een zaag gebruiken :+ . En dat is het tipje van de ijsberg ;) .

Ik vind het ook geweldig dat je niet als een kindje de hand wordt gehouden. Je kunt alles doen wat jij leuk vindt. Met gemak verlies je uren en uren in het spel :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
KoensSocialL schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 09:31:
Iemand die hiervoor een oplossing weet.
Ik probeer onderweg te spelen met de Switch online via een hotspot van mijn telefoon. Bij mijn vorige telefoon ging dat zonder problemen, bij deze gaat het totaal niet. Ik geef het juiste (zelf gemaakte) wachtwoord en alles, en toch zegt deze DNS fout en ik weet niet waarom..
Ik heb gister een nieuw ADSL modem gekregen waarna ik de switch ook niet meer online kreeg door een DNS fout. Via Google uiteindelijk een oplossing gevonden:
Stel de DNS handmatig in primair 8.8.8.8 en secundair 8.8.4.4. Dit zijn google DNS servers die altijd zouden moeten werken.

Mogelijk werkt dit voor jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
[...]

Ik moet zeggen dat je behoorlijk mijn Polar Opposite bent wat gaming betreft, met uitzondering van Uncharted en RPG's :+

Zelf vind ik het aanbod van goede RPG's nogal schaars op de switch, en goede switch-only action-adventures zijn ook eigenlijk niet te vinden. Tenzij je dus graag mobiel zou spelen, zou ik in jouw geval nog even afhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 08:48:
@Magic Het mes snijd aan twee kanten. Ik zie bv een A Link to the Past remake wel zitten (was een gerucht) maar eigenlijk zou ik die ook op de Switch willen.
Ik lees ook iets over een mogelijke Link's Awakening remake. Dat zie ik ook wel zitten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
[...]

L.A. Noire is IMO echt een pareltje wat betreft story heavy games. Ben nu aardig ver in het spel en denk dat je er een uur of 25-30 kwijt aan bent voor de story (collectibles e.d. interesseren me niet).

Als je een beetje van detective films of series houdt dan is dit een fantastische game i.i.g. Werkt goed, draait prima, ziet er goed uit en de story komt op een super interessante manier samen. Heb 'm zelf voor 30 euro gekocht, voor die prijs zeker een aanrader, had er achteraf misschien wel meer voor over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Laatst nog gebruik gemaakt van Amazon.de actie:
  1. Mario odessey
  2. Pokken DX
  3. Fire Emblem Warriors
Probleem die ik nu heb is dat er geen games meer over zijn die ik echt leuk vind om te kopen. De games die ik nog wil kopen zijn al aangekondigd en komen later uit of moeten nog worden aangekondigd oOo . Eigenlijk heb ik meer games op dit moment dan dat ik tijd heb om ze te spelen :+ . 12 Games tot nu toe waarvan 1 via eshop (Minecraft) en geen één uitgespeeld :+ . Misschien moet ik dat maar eerst doen :X :') en daarna reviews schrijven *O* .

Moet zeggen dat ik na de Gamecube geen consoles meer heb gekocht/aangeraakt en nu heb ik de Switch. Sommige spellen heb ik voor het eerst gekocht na jaren, zoals een echte Mario spel(Helaas nooit sunshine gekocht voor de GC :'( , toegegeven wel super mario bros voor de nes). Mijn allereerste Zelda was BOTW en ik ben echt zwaar onder de indruk. Terecht dat dat spel GOTY is geworden.

Fire Emblem had ik ook niet voor de GC, alhoewel dit dus een dynasty warriors genre game is en dus vrij weinig te maken heeft met Fire Emblem _O- .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:34:
[...]

Ik lees ook iets over een mogelijke Link's Awakening remake. Dat zie ik ook wel zitten.
Ik bedoelde Link's Awakening idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
Sagat schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:17:

Was redout niet een digital game only?
Voor zo ver ik kan nagaan eerder juist alleen boxed. Ik krijg de indruk dat er gewoon (nog?) geen eu release van is... :/

Maargoed, later nog maar eens kijken. Voorlopig vermaak ik me wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Charly schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:31:
[...]

Voor zo ver ik kan nagaan eerder juist alleen boxed. Ik krijg de indruk dat er gewoon (nog?) geen eu release van is... :/

Maargoed, later nog maar eens kijken. Voorlopig vermaak ik me wel!
Err ik denk dat ik in de war ben met Fast racing rmx oid, dat was de game die iedereen in het begin kocht als ze zelda zat waren. Voor zover ik weet is die niet fysiek gereleased, maar ook dit weet ik niet zeker. Ik heb die game zelf iig nooit in de winkel gezien voor zover ik me kan herinneren, maar aangezien ik erg naar digital only neig kan ik het ook prima vergeten zijn :)

Red out is pas later gekomen. Je hebt, neem ik aan, al gekeken in de store, dus ja als ie daar niet bij staat (eventueel in bijvoorbeeld usa store nog kijken.....?) dan houdt het op, en dan is het physical only.

Sowieso succes in de jacht naar deze game.

Edit:
Net beetje gezocht, op de switch spellenlijst op wiki staat red out nog als ‘not released’ dat kan natuurlijk ook nog een en ander verklaren!

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 12-01-2018 15:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Volgende maand komt er een Wave Race kloon uit: Aqua Moto Racing Utopia

edit: Wie zocht hier naar een 4 player splitscreen game? Deze heeft dat :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 12-01-2018 14:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

Zeror schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:34:
[...]

De eerste Zelda game die ik speelde! Zou gaaf zijn om daar een remake van te krijgen in een setting a la Majora's Mask. Deze game had toch ook wel een duister randje.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Thanks voor de tip van de aanbieding op Amazon.de.

La-Noire, Zelda en Splatoon besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 14:42:
Volgende maand komt er een Wave Race kloon uit: Aqua Moto Racing Utopia

[video]

edit: Wie zocht hier naar een 4 player splitscreen game? Deze heeft dat :)
Ikke Ikke :w haha. Bedankt ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Simyager schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Ikke Ikke :w haha. Bedankt ervoor.
Zou nog wel even reviews opzoeken, is niet echt een top game :X

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 20:50
Zo toch maar

Splatoon , Zelda , Doom besteld :D

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
AstralizeR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Is het eerste wat ik meestal doe ;) . Ik ben opgegroeid met spellen op diskettes dus ik weet echt hoe bagger sommige spellen kunnen zijn ondanks het uiterlijk :+. Of dat demo's veel beter zijn dan de uiteindelijke game _O- .

Ik probeer altijd de (meest) positieve en de meest negatieve reviews van een spel/product te lezen voordat ik het koop. Ironisch genoeg vind ik een spel/product niet echt het kopen waard als er alleen maar positieve reviews van zijn :+ . Behalve Zelda BOTW dan :9 . Meestal van die reviews die meer een reactie zijn dan een review.

Gelukkig zijn er meer dan genoeg websites om reviews te vinden.

Edit: Voor de mensen die Splatoon 2 spelen, gebruiken jullie liever de gyro van de controller of toch 'old fashion' analog sticks? Voor mij is het analog sticks all the way! Ik heb echt respect voor mensen die het kunnen met gyro.

[ Voor 12% gewijzigd door Simyager op 12-01-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
AstralizeR schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Oftewel voor de liefhebber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Oops, net ook 4 nieuwe games besteld bij Amazon:
-Mario Kart
-Zelda
-Splatoon 2
-Lego City Undercover

Morgen worden ze geleverd, dus ik weet wat ik dit weekend doe...

[ Voor 29% gewijzigd door addictive op 12-01-2018 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
addictive schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:20:
Oops, net ook 4 nieuwe games besteld bij Amazon:
-Mario Kart
-Zelda
-Splatoon 2
-Lego City Undercover

Morgen worden ze geleverd, dus ik weet wat ik dit weekend doe...
Het komende halfjaar zul je bedoelen :P.

MK, Zelda en Splatoon hebben me samen volgens mij meer dan 500 uur gametijd bezorgd :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
@Simyager beide. Als je snel moet bewegen, joysticks. Als je secuur moet richten, gyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Thomas schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 17:24:
[...]

Het komende halfjaar zul je bedoelen :P.

MK, Zelda en Splatoon hebben me samen volgens mij meer dan 500 uur gametijd bezorgd :').
Alleen al Zelda is goed voor 500 uur volgens mij als je die tenminste wil complete hebben :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Zelda , Splatoon en Skyrim besteld

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hou het voorlopig even alleen bij Zelda, denk dat ik met de beperkte reistijd van 1uur per dag best lang kan rekken voordat ik het spel echt helemaal zat ben :P

Ben trouwens nog steeds blij met mijn switch.
Vind deze Zelda trouwens net zo goed als Skyward Sword. Ook zo geweldig!

[ Voor 27% gewijzigd door Zakkenwasser op 12-01-2018 19:16 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Touchdomex schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 18:17:
[...]

Alleen al Zelda is goed voor 500 uur volgens mij als je die tenminste wil complete hebben :+
Dat valt dan ool wel weer mee hoor :P.
Ik heb er nu 85 uur in zitten en heb alle shrines plus veel upgrades.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Tiwazz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:39:
[...]

Vergeet al die Korok Seeds niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gamerboy
ik heb eindelijk een nintendo switch :D :D :D ik hoor er bij ;)

iemand die nog wat games aan me wilt aansmeren ;)

[ Voor 29% gewijzigd door gamerboy op 12-01-2018 23:33 ]

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamerboy schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 23:33:
ik heb eindelijk een nintendo switch :D :D :D ik hoor er bij ;)

iemand die nog wat games aan me wilt aansmeren ;)
Gefeliciteerd en welkom in de familie ;) :+
Welke game(s) heb je erbij gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@sanderev66 nog geen ik moet nog games kopen. heb hem vanmiddag gehaald haha

dus als je nog games kwijt moet :)
im your guy

[ Voor 24% gewijzigd door gamerboy op 13-01-2018 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Ook ik heb in een vlaag (en omdat ik gewoon alle Zelda's en Mario's wil spelen) een Switch gekocht.

Kicken apparaatje hoor. Die Nintendo weet wel leuke spullen te maken :Y

En nu spelletjes scoren, heb alleen Super Mario Odyssey (BOTW hadden ze niet).

Leuk!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:36
Tiwazz schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 21:39:
[...]

https://gamesdonequick.com/schedule

4uur is genoeg voor alle shrines toch? (Zondag is de speedrun, laatste run van het evenement.)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
chaoscontrol schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 01:22:
[...]

https://gamesdonequick.com/schedule

4uur is genoeg voor alle shrines toch? (Zondag is de speedrun, laatste run van het evenement.)
Dat is wel heel snel :P!
Die run ga ik zeker probeten te kijken, ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen. De Sonic Mania en Super Mario World 3D runs waren ook echt gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ook sinds gisteren in het bezit van de Switch, hopelijk komt Mario Smash en Mario Party snel uit, toch wel games die hoog op mijn lijstje staan, voor de rest vind ik het aanbod toch nog wel wat karig, veel games die ook way overpriced zijn. Ben nu in het bezit van Super Mario Odyssey en Mario Kart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Aah Zelda en Skyrim worden later verzonden. Splatoon komt nu eerst binnen. En ik wilde Zelda zo graag proberen :'( :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik hoop nog altijd op RollerCoaster Tycoon Classic en/of RollerCoaster Tycoon 3 op de Switch. Het touchscreen is ideaal daarvoor en op mijn Android telefoon voelt het scherm toch net te klein om een goed overzicht te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
Sinds kort ook een switch gekocht. Heb inmiddels Mario Odyssey, Puyo Puyo Tetris, Snipperclips Plus, Mario Rabbids Kingdom Battle en Axiom Verge Multiverse Edition staat in bestelling.

Nu ben ik eigenlijk op zoek of er naast de grote retail games ook 'hidden gems' te vinden zijn die enkel in de eShop zijn te vinden?

Ik heb daar Floor Kids, Retro City Rampage Dx en Poly Bridge op het oog. Iemand ervaring met die games en of ze het geld waard zijn?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Laatst online: 13-09 18:01
ThaBEN schreef op zondag 14 januari 2018 @ 08:11:
Sinds kort ook een switch gekocht. Heb inmiddels Mario Odyssey, Puyo Puyo Tetris, Snipperclips Plus, Mario Rabbids Kingdom Battle en Axiom Verge Multiverse Edition staat in bestelling.

Nu ben ik eigenlijk op zoek of er naast de grote retail games ook 'hidden gems' te vinden zijn die enkel in de eShop zijn te vinden?

Ik heb daar Floor Kids, Retro City Rampage Dx en Poly Bridge op het oog. Iemand ervaring met die games en of ze het geld waard zijn?
Golf Story! Nintendo switch exclusive dat voelt als het vroegere mario Golf. Een golf game met RPG aspecten en een verhaal, zeer vermakelijk. Goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19

Enter the Gungeon! Moeilijk, maar erg tof als je van jet genre houdt en je ziet aan zoveel kleine details dat de makers liefhebbers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
ben erg aan het twijfelen over die amazon aanbieding:

- Mario Kart 8 Deluxe
- Splatoon 2
- Mario & Rabbids Kingdom Battle
- Skyrim
- Rayman Legends
- Fire Emblem Warriors

Hier zou ik dan 3 games van moeten kiezen. Ik neig op dit moment heel erg naar in ieder geval Skyrim en Splatoon 2. Rayman heb ik geprobeerd maar trekt me niet super, Fire Emblem wat gameplay van gezien en lijkt me op een iets mindere versie van Dynasty Warriors ( wacht dan liever op de Zelda versie), en ook Mario & Rabbids trekt me niet heel erg. Heb 0,0 met die rabbids van Ubisoft. MK8 heb ik gehad op de Wii U maar nog geen 30 minuten aan total gametime omdat ik eigenlijk alleen maar solo speelde, en dat niet heel super was. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 08:12
Raxious schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:57:

- Mario Kart 8 Deluxe
- Splatoon 2
- Skyrim
- Rayman Legends
- Fire Emblem Warriors

Hier zou ik dan 3 games van moeten kiezen. Ik neig op dit moment heel erg naar in ieder geval Skyrim en Splatoon 2. Rayman heb ik geprobeerd maar trekt me niet super, Fire Emblem wat gameplay van gezien en lijkt me op een iets mindere versie van Dynasty Warriors ( wacht dan liever op de Zelda versie), en ook Mario & Rabbids trekt me niet heel erg. Heb 0,0 met die rabbids van Ubisoft. MK8 heb ik gehad op de Wii U maar nog geen 30 minuten aan total gametime omdat ik eigenlijk alleen maar solo speelde, en dat niet heel super was. Iemand tips?
Heb zelf Mk8 deluxe, zeer gaaf spel! Mario & rabbids heb ik geprobeerd, is helaas niks voor mij persoonlijk.

Heb je wellicht een link mbt die Amazon aanbiedingen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59

Steamworld dig 2 is een must have wat mij betreft.

- Mario Kart 8 Deluxe
- Splatoon 2
- Skyrim
- Rayman Legends
- Fire Emblem Warriors

Ook ik heb niks met die konijnen, maar toch vind ik het een steengoede game. Echt knap hoe Nintendo achtig deze game aanvoelt.

[ Voor 61% gewijzigd door Beakzz op 14-01-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 08:30

- Mario Kart 8 Deluxe
- Splatoon 2
- Skyrim
- Rayman Legends
- Fire Emblem Warriors

Ik zou dan gaan voor Skyrim, Mario kart 8, splatoon 2. 2 top online titels en een RPG om je uren met te vermaken. Alleen zo te zien is de 3voor2 actie van Amazon voorbij. Ik kan het niet meer voor elkaar krijgen in elk geval. (Misschien omdat mijn 3 games vannacht op verzonden zijn gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
flash2adv schreef op zondag 14 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Ik zou dan gaan voor Skyrim, Mario kart 8, splatoon 2. 2 top online titels en een RPG om je uren met te vermaken. Alleen zo te zien is de 3voor2 actie van Amazon voorbij. Ik kan het niet meer voor elkaar krijgen in elk geval. (Misschien omdat mijn 3 games vannacht op verzonden zijn gezet)
oh idd, ach dan wordt het geen enkele game xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57

- Mario Kart 8 Deluxe
- Splatoon 2
- Skyrim
- Rayman Legends
- Fire Emblem Warriors

Rayman is echt een fantastich spel, ben het momenteel aan het spelen, heb hem onlangs nieuw gekocht bij de Intertoys voor 25 euro (aanbieding), dus waarschijnlijk kun je beter wachten op een aanbieding en een andere titel gebruiken voor de 3 halen = 2 betalen aanbieding.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipo01
  • Laatst online: 13-09 11:01
Terpstars schreef op zondag 14 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Enter the Gungeon! Moeilijk, maar erg tof als je van jet genre houdt en je ziet aan zoveel kleine details dat de makers liefhebbers zijn.
Dit spel zojuist voor €5,10 in de Russische eshop gekocht, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Heeft iemand enig idee of FIFA 18 nog goedkoper wordt dan 49,99 voor de Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 16:31
plantenbakkie schreef op zondag 14 januari 2018 @ 14:57:
Heeft iemand enig idee of FIFA 18 nog goedkoper wordt dan 49,99 voor de Switch?
Ja

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Gelukkig.. Want bijvoorbeeld mediamarkt doet alleen maar aanbiedingen voor de ps4 en Xbox versies en niet voor de Switch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
pipo01 schreef op zondag 14 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Dit spel zojuist voor €5,10 in de Russische eshop gekocht, ben benieuwd!
Kan dat met een nederlandse credit card in de russische shop of heb je anders betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Laatst online: 16:31
plantenbakkie schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:17:
[...]

Gelukkig.. Want bijvoorbeeld mediamarkt doet alleen maar aanbiedingen voor de ps4 en Xbox versies en niet voor de Switch..
Ik verwacht binnenkort ook geen lagere prijs, maar hij zal ongetwijfeld ooit goedkoper worden

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
P1nGu1n schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Ik verwacht binnenkort ook geen lagere prijs, maar hij zal ongetwijfeld ooit goedkoper worden
Oh.. Op die manier. Dan denk ik dat ik 'm gewoon zo gelijk ga bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Laatst online: 13-09 11:01
Tiwazz schreef op zondag 14 januari 2018 @ 15:45:
[...]

Kan dat met een nederlandse credit card in de russische shop of heb je anders betaald?
Ik heb met mijn credit card betaald, maar het was even uitzoeken hoe ik de koop definitief moest maken aangezien alles in de eshop in het Russisch was. Het spel is in het Engels, dus dat is fijn (overigens ben ik alweer tig keer dood gegaan in het spel terwijl ik de eerste baas nog moet verslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

plantenbakkie schreef op zondag 14 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Oh.. Op die manier. Dan denk ik dat ik 'm gewoon zo gelijk ga bestellen. :)
Misschien een tweede handsje? Kan tientje of twee schelen wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Turfschipper schreef op zondag 14 januari 2018 @ 19:59:
[...]

Misschien een tweede handsje? Kan tientje of twee schelen wellicht.
Dan zou ik ff moeten gaan zoeken.. Gewoon marktplaats zoeken ofzo denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
plantenbakkie schreef op zondag 14 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Dan zou ik ff moeten gaan zoeken.. Gewoon marktplaats zoeken ofzo denk ik? :)
V&A aangeboden: FIFA 18, Nintendo Switch

hier op tweakers zelf ;) €35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Gerucht gaat dat ze South Park game alsnog op de Switch gaan lanceren..

Ik wilde dat zo graag voor de Switch.. Maar omdat hij dus niet voor de Switch kwam heb ik maar de Gold versie (met season pass) gekocht voor de PS4...
Intussen al stukken goedkoper, maar gelukkig had ik veel kortingsbonnen voor de plek waar ik het kocht..)
Als ik dus de PS4 versie zou willen verkopen voor de Switch versie is die gewoon veel minder waard.. Want season pass enz zitten allemaal op mijn account.. Die dingen zijn dus waardeloos..

Edit: blijkbaar al artikels erover verschenen..

[ Voor 9% gewijzigd door KoensSocialL op 15-01-2018 01:11 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
KoensSocialL schreef op maandag 15 januari 2018 @ 01:06:
Gerucht gaat dat ze South Park game alsnog op de Switch gaan lanceren..

Ik wilde dat zo graag voor de Switch.. Maar omdat hij dus niet voor de Switch kwam heb ik maar de Gold versie (met season pass) gekocht voor de PS4...
Intussen al stukken goedkoper, maar gelukkig had ik veel kortingsbonnen voor de plek waar ik het kocht..)
Als ik dus de PS4 versie zou willen verkopen voor de Switch versie is die gewoon veel minder waard.. Want season pass enz zitten allemaal op mijn account.. Die dingen zijn dus waardeloos..

Edit: blijkbaar al artikels erover verschenen..
Groot fan van het eerste deel, maar ik hoor wel steeds terug dat de humor in het 2e deel veel minder goed is. Ik was dus al van plan om hem een keer uit de digitale budgetbak te vissen, maar als het spel naar de Switch komt zal het dus een aanbieding worden in de Nintendo store. Ik heb geen haast :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@KoensSocialL Een placeholder op een webshop is al een gerucht? Gezien Ubisoft nog geen enkele poging heeft gedaan Steep op de Switch uit te brengen neem ik het met een hele grote korrel zout.

En nu we het toch over geruchten hebben... Er is een gerucht dat we deze week weer een Direct krijgen...
https://www.reddit.com/r/...irect_possibly_this_week/

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2018 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Komt er eigenlijk een fatsoenlijke FIFA op de switch. Veel reviews gelezen die zeiden dat het maar een triestige port is. Nu dat de switch serieus wat markt aandeel heeft zou je toch verwachten dat EA met iets fatsoenlijk op de proppen komt.

Ik heb momenteel nog geen switch maar ben er wel over aan het nadenken. Misschien als er nog wat fatsoenlijke games voor uitkomen. Het scherm op de switch zelf had wel wat groter gemogen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echtwuur
  • Laatst online: 10-08 16:15
hurricurry schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:23:
Komt er eigenlijk een fatsoenlijke FIFA op de switch. Veel reviews gelezen die zeiden dat het maar een triestige port is. Nu dat de switch serieus wat markt aandeel heeft zou je toch verwachten dat EA met iets fatsoenlijk op de proppen komt.
Klinkt negatief, ik hoorde dat dit de beste mobiele FIFA tot nu toe is.

Misschien zijn Mario en Zelda wel redelijke games die je over de streep zouden kunnen trekken voor de aankoop van een Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 22:07
Echtwuur schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:43:
[...]

Klinkt negatief, ik hoorde dat dit de beste mobiele FIFA tot nu toe is.

Misschien zijn Mario en Zelda wel redelijke games die je over de streep zouden kunnen trekken voor de aankoop van een Switch.
Zelda O+ Echt een pareltje haha

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
hurricurry schreef op maandag 15 januari 2018 @ 09:23:

Ik heb momenteel nog geen switch maar ben er wel over aan het nadenken. Misschien als er nog wat fatsoenlijke games voor uitkomen. Het scherm op de switch zelf had wel wat groter gemogen vind ik.
Ik heb fifa op de switch: het haalt het bij lange na niet bij de console versies, maar om het een trieste port te noemen gaat te ver.

Qua gameplay zou ik het eerder vergelijken met Fifa 17. Het mist dan wel vele dingen maar ik vind het fijn op de bank in handheld modus spelen, dat is voor mij een grote plus factor.

Hopeljjk kunnen ze volgend jaar wel de grote sprong wagen, als ze dat niet doen dan kan je idd het een luie port noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
ninc schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:22:
[...]

Ik heb fifa op de switch: het haalt het bij lange na niet bij de console versies, maar om het een trieste port te noemen gaat te ver.

Qua gameplay zou ik het eerder vergelijken met Fifa 17. Het mist dan wel vele dingen maar ik vind het fijn op de bank in handheld modus spelen, dat is voor mij een grote plus factor.

Hopeljjk kunnen ze volgend jaar wel de grote sprong wagen, als ze dat niet doen dan kan je idd het een luie port noemen.
Ik verwacht eerlijk gezegd niets van EA op Switch gebied. Ze tonen tot nu toe totaal geen interesse of inzet richting de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Tjoekie schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:46:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd niets van EA op Switch gebied. Ze tonen tot nu toe totaal geen interesse of inzet richting de switch.
Bovendien had EA niet gezegd dat ze met de Switch de kat uit de boom willen kijken?

Edit: Ze willen een Switch Emulator uitbrengen voor de pc. Ik hoop dat het niet goed werkt :+ , in ieder geval niet zolang Nintendo de Switch ondersteunt. Want anders kan het wel eens het momentum van de Switch schaden :( .

[ Voor 24% gewijzigd door Simyager op 15-01-2018 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:34
Ik heb de ps4 versie juist geruild tegen de switch variant puur om mee te kunnen nemen en even potje fifa te spelen onderuit op de bank. Graphics geef ik niet zoveel om en speel toch alleen maar seizoenen. Fijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Over de nieuwe Fifa op de PS4 hoor ik ook alleen maar klachten om me heen. Je weet wel...van die irritaties die je na zoveel potjes gaat zien en waar reviewers nooit de tijd voor hebben om dat te ontdekken.

De Switch versie is hoe dan ook verreweg de beste mobiele voetbalgame tot nu toe dus ik ben er blij mee. Nu nog een NHL,tennisgame en een goede golfgame (mag cartoony zijn zoals Everybody's Golf).
Pagina: 1 ... 5 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.