[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.118 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:50
En dat is niet eens het enige interessante salesnieuws uit Japan. De eerste week van het jaar is een week waarin de meeste kinderen en jong-volwassenen redelijk wat geld krijgen toegestopt van de familie voor het nieuwe jaar. Historisch is dit dus een week waarin duurdere consoles, dus Sony, het erg goed doen, wat ook dit jaar klopt: er zijn ongeveer 100.000 PS4 modellen over de toonbank gegaan. Het lijkt erop dat deze voornamelijk verkocht worden in anticipatie op Monster Hunter World.

Mensen die de Japanse sales volgen, waren vooral benieuwd of dit week 1 van Nintendo zou beïnvloeden, maar in tegendeel: Switch was gedurende de helft van de week weer uitverkocht, en is ~160.000 keer verkocht. Indrukwekkender zijn de software sales: er zijn vorige week ~50.000 games PS4 verkocht volgens de Media Create top 30, en meer dan 500.000 games voor Switch. 15 van de titels in die top 30 zijn Switch games, 9 zijn 3DS games.

Wat dichter bij huis bericht Le Figaro dat Nintendo zijn sales doel van 800.000 verkochte Switches ruim behaald heeft dankzij 911.000 nieuwe Switch eigenaars in 2017. Ongeveer de helft hiervan is verkocht in november en december. Mario Oddysey en MK8D hebben beide meer dan een half miljoen exemplaren verkocht, Zelda passeert 400.000 sales. 26% van de verkochte Switch games in Frankrijk komen van third parties, een stuk beter dan op de 3DS.

Last but not least: Darkest Dungeon releast op 18 januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-09 11:54
Ik wilde hem eigenlijk vanmorgen al aanschaffen maar hij was helaas nog niet beschikbaar. Maar even wachten tot ik weer thuis ben. Dan zal hij vast wel beschikbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:12
Heb mij ook uitstekend geamuseerd met super meat boy op de PC, maar ik wacht dan toch liever tot super meat boy forever uitkomt later dit jaar. Vandaag komt dezelfde versie uit als al gereleased op de andere platformen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
devries1989 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:58:
[...]

Dat is inderdaad wel vreemd. Ik heb de dock meegenomen naar verschillende vrienden en hij doet het altijd. Televisies van LG en Philips zijn dat volgens mij. Misschien kan de chipset van deze dock niet goed kan communiceren met jouw TV. Maar daar heb je dan toch de originele dock voor? ;)
Naar alle waarschijnlijkheid is het de HDCP op mijn TV. splitter er tussen gegooid en nu werkt ie wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/ToMjGpz81S7usvTIM8w/giphy-downsized-large.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:01
zou het? :D

https://www.express.co.uk...-Red-Dead-Metroid-Prime-4

:X

[ Voor 5% gewijzigd door Nick25 op 11-01-2018 15:13 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
According to Kotaku, Dark Souls Remastered will be announced during today's Nintendo Direct. 7uur vanavond aanhouden? :o

[ Voor 14% gewijzigd door rudyman85 op 11-01-2018 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rudyman85 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:39:
[...]

According to Kotaku, Dark Souls Remastered will be announced during today's Nintendo Direct. 7uur vanavond aanhouden? :o
Als het vandaag wordt zou ik eerder gokken op 3 of 4 uur zodat er nog een kans is dat er ook in Japan live meegekeken worden (dan is het respectievelijk 11 of 12 uur 's avonds).

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Mijn god als het maar snel is en we hier weer een beetje normaal kunnen doen. Ik denk, hij denkt, website denkt 8)7 ...gewoon even afwachten misschien? Het is niet alsof die games vanavond te downloaden zijn.

Als GTA V aangekondigd wordt baal ik wel, want ik hoop dat ze die energie gebruiken om Read Dead Redemption te remasteren ;) Beide mag ook, maar heb GTA al 40 echte dagen gespeeld dus die koop ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Ik hoop op groots nieuws, Steep! Ik droom even lekker verder achter mijn computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13-09 13:31

spoiler:
0:19 - The World Ends with You -Final Remix-
1:25 - Pokkén Tournament DX DLC
2:21 - Kirby Star Allies
3:25 - Kirby Battle Royale & Dragon Quest Builders Demos
3:44 - Hyrule Warriors Definitive Version
4:32 - Mario Tennis Aces
5:28 - Ys VIII: Lacrimosa of DANA
6:34 - Super Mario Odyssey Update - Luigi’s Balloon World
7:41 - SNK Heroines Tag Team Frenzy
8:40 - ACA NEOGEO ART OF FIGHTING 2
8:55 - Mario + Rabbids Kingdom Battle DLC
9:51 - PAYDAY 2
10:38 - Fe
11:12 - Celeste
11:48 - Donkey Kong Country: Tropical Freeze for Nintendo Switch
12:50 - Dark Souls Remastered

[ Voor 84% gewijzigd door rejer op 11-01-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
geweldig, haha !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Helaas geen Super Smash Bros. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Tropical freeze opnieuw uitgegeven, meh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
:X :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Praise the sun, DS in handheld! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha nou dat was het dan... als je hier hyped voor was dan moet het wel tegenvallen. Naja kan weer 1 game van de WiiU op marktplaats iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Waarom heet deze Direct Mini? Zal er nog een "grote" een dezer dagen achteraankomen?

Lijkt me niet dat Nintendo het internet zo zit op te hypen voor dit mager lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Poulske schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:18:
Waarom heet deze Direct Mini? Zal er nog een "grote" een dezer dagen achteraankomen?

Lijkt me niet dat Nintendo het internet zo zit op te hypen voor dit mager lijstje.
Denk het haast van wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Laatst online: 13-09 13:31
Poulske schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:18:

Vast niet(ik hoop het wel). Het is een behoorlijk magere direct vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Jullie vinden het een magere direct, ik ben volledig hyped :) Toffe aankondigingen, met een leuke afsluiter.
Verwacht maar niet dat er nog een 'gewone' Direct komt, de gehele viral van Nintendo was naar aanleiding van de DS afsluiter (praise the sun).

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-01-2018 15:21 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 11:25
@Thrace Grumble
Dat dacht ik ook:

The world ends with you, Hyrule warriors complete en Dark Souls...
Ik ben er helemaal blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:21:
Jullie vinden het een magere direct, ik ben volledig hyped :) Toffe aankondigingen, met een leuke afsluiter.
Verwacht maar niet dat er nog een 'gewone' Direct komt.
Nope. Dit was wat EA gehint had (gezien Fe in de Direct zit).

Ik denk dat een groter Direct in een paar maanden komt. Maar verder erg leuke aankondigingen. Mario Tennis ziet er erg goed uit en de rest is ook wel interesant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Yes Mario Tennis!! Altijd zeer coole spelletjes geweest. Word een dag 1 aankoop :) voor de rest.. meh...

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Viper_4111 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:29:
Yes Mario Tennis!! Altijd zeer coole spelletjes geweest. Word een dag 1 aankoop :) voor de rest.. meh...
De laatste was anders behoorlijk bagger. Veel te veel powers en maar 1 stadion als ik het me goed herinner. Hopelijk een optie om al die power ups uit te zetten (of hoe dan te beperken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Redelijke Direct. Ben wel hyped met de aankondiging van Mario Tennis en de nieuwe DK platformer. Maar wat ik daarnaast wel erg mis is wat er nu met het hele online gedeelte van de Switch gaat gebeuren. Vorig jaar moesten we tot januari wachten en nu zeggen ze er weer niets over. Er wordt genoeg over "gelekt" maar zolang het nog niet officieel is aangekondigd kan alles nog veranderen.

Dus beetje mixed feelings bij deze direct. Er zat best wat informatie in maar het had zeker beter kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Dit was echt een topdirect:

The world ends with you was een fantastisch spel dus die ga ik zeker kopen.
Hyrule warriors heb ik een hoop leuks over gehoord.
Tropical Freeze is de beste platformer in de laatste paar jaren heb ik begrepen dus dat is ook een topper
Dark Souls!

DLC voor mario ziet er goed uit, en Payday 2 is wellicht ook leuk.

En dat allemaal in 15 minuten! Een betere aankondigingen/minuut verhouding krijg je maar zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:12
Ik vind hem eigenlijk tegenvallen, maar goed het woord "mini" staat er misschien ook bij voor een reden. Zitten wel geinige dingen tussen, maar niets wat ik direct zou kopen.

Hoe vaak is dit per jaar eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 12:59
Hyrule Warriors! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Remmetje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:36:
Redelijke Direct. Ben wel hyped met de aankondiging van Mario Tennis en de nieuwe DK platformer.

Dus beetje mixed feelings bij deze direct. Er zat best wat informatie in maar het had zeker beter kunnen zijn.
Hoop dat ze MINI echt letterlijk nemen. Vind het persoonlijk niet meer tijd voor remasters, heruitgaves etc. Wil nieuwe games ! Donkey kong al een tijd uitgespeeld op de WII U, ik snap dat niet iedere Switch bezitter een WII u heeft gehad, maar had liever een nieuwe deel gezien. Mario tennis geef ik wel weer een kans.

Nintendo heeft vorig jaar een succes gehad en in het eerste kwartaal dus een top titel als Zelda uitgebracht, dat voel ik voor dit jaar nog niet.

[ Voor 10% gewijzigd door rudyman85 op 11-01-2018 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Edit: @Thrace Grumble yep je hebt helemaal gelijk 8)7

Ik vond Mario Tennis en Donkey Kong het beste nieuws. Ik hoop ook dat Mario Football dan later dit jaar ook nog uitkomt

[ Voor 83% gewijzigd door Simyager op 11-01-2018 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Straks maar eens even kijken! zitten wel een paar dingetjes tussen die me aanspreken! Had wel stiekem gehoopt op iets waar je je coins aan kon uit gaan geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
PokkenDX characters, leuk :) ben alleen op het werk dus geen idee wat voor prijzen ze aan Aegislash en Blastoise gaan hangen.

Dark Souls is een leuke verrassing, niet verwacht die te gaan zien op de switch. Het gaat hier om deel 1 toch? Die heb ik nooit gespeeld dus die ga ik wel halen.
Zelfde geldt voor The World Ends With You, redelijk niche game dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:14
maar hopelijk komt er dan nog een grote direct.. want helemaal niks over online gedeelte? dat souls en hyrule wel leuk in ieder geval naar had wel meer nieuws verw8

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Dat vond ik wel een van de magerste, want het leek exact op Fire Emblem Warriors... Alleen dan andere skins en andere krachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Simyager schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Dat vond ik wel een van de magerste, want het leek exact op Fire Emblem Warriors... Alleen dan andere skins en andere krachten?
Welkom bij de Dynasty Warriors reeks :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stylze schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:48:
maar hopelijk komt er dan nog een grote direct.. want helemaal niks over online gedeelte? dat souls en hyrule wel leuk in ieder geval naar had wel meer nieuws verw8
Ik denk dat er pas op de E3 meer nieuws komt. Alle genoemde datums in de Direct waren in mei of eerder. De E3 is in juni.

Ik vond het verder ook een wat mager verhaal, maar dat komt vooral omdat Mario Tennis de enige nieuwe game op de lijst is, waarbij ik "nieuw" definieer als niet eerder aangekondigd of niet eerder uitgebracht op een ander systeem. Kirby, Mario Tennis, Fe en Celeste zijn de enige aankondigingen die niet geport worden van een al eerder uitgebrachte game (en geen DLC zijn), en van die vier was dus zoals gezegd alleen Mario Tennis een verrassing.

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 11-01-2018 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Akaendra schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Welkom bij de Dynasty Warriors reeks :D
Ach ja Fire Emblem Warriors was het eerste Dynasty Warriors-type spel die ik ooit had gekocht :9 . Maar denk je dat het wel waard is om ook Hyrule Warriors te halen? Ik zag 4 speler screensplit co-op... Yep dit komt ook op mijn wenslijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Beakzz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:32:
[...]

De laatste was anders behoorlijk bagger. Veel te veel powers en maar 1 stadion als ik het me goed herinner. Hopelijk een optie om al die power ups uit te zetten (of hoe dan te beperken).
Ik heb de laatste versie op de 3ds gespeeld geloof ik? Vond het een zeer vermakelijk spel!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlist
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 12:59
Simyager schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Dynasty warriors :)
Niet dat ik dat ooit heb gespeeld maar, heb Hyrule Warriors veel gespeeld op de Wii U en dat is me wel goed bevallen.

Lekker hakken en beuken zonder veel na te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Ik denk dat er pas op de E3 meer nieuws komt. Alle genoemde datums in de Direct waren in mei of eerder. De E3 is in juni.

Ik vond het verder ook een wat mager verhaal, maar dat komt vooral omdat Mario Tennis de enige nieuwe game op de lijst is, waarbij ik "nieuw" definieer als niet eerder aangekondigd of niet eerder uitgebracht op een ander systeem. Kirby, Mario Tennis, Fe en Celeste zijn de enige aankondigingen die niet geport worden van een al eerder uitgebrachte game (en geen DLC zijn), en van die vier was dus zoals gezegd alleen Mario Tennis een verrassing.
De DLC voor Mario Odyssey en Pokkén zijn ook nieuw ;)

Het was niet voor niets een "mini" Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:26:
[...]

De DLC voor Mario Odyssey en Pokkén zijn ook nieuw ;)
Je miste het stukje "en geen DLC zijn?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Voor een Direct van een kwartiertje hebben we veel gezien, en praktisch alles was nieuwe informatie/beeldmateriaal. Niet slecht :) Geen woord zelfs Bayonetta, Octopath Traveler, Wolfenstein 2, Yoshi, Fire Emblem, ... die we dit jaar ook nog mogen verwachten, noch over de online infrastructuur. Lijkt me dat die "vertaalfout" op de Italiaanse Nintendo site die beweerde dat deze pas in de herfst komt, best gelijk kan hebben. In ieder geval begrijpelijk dat deze Direct 'onaangekondigd' was.

Van alles wat we vandaag gezien hebben, haal ik waarschijnlijk DKCTF en Dark Souls, als de prijs juist is. Hyrule Warriors is ook een kanshebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah. Oké. Verder zijn er nu een aantal harde datums genoemd, en vooral dat vind ik fijn.

Ik denk persoonlijk niet dat dit de enige pre-E3 Direct zal zijn. Dit was een Direct puur om de eerste paar maanden van het jaar in te luiden (wat ik ook al verwacht had). Ik vermoed dat we nog een apart Fire Emblem Direct en een Pokémon Direct krijgen in de komende maanden.

@JackAvery Van Bayonetta was al bekent wanneer die gereleased zou worden ;) Voor Bayonetta 3 is het gewoon nog te vroeg.

Voor Ocotopath Traveler, tja, ik denk dat dit door Square Enix komt. Die zullen het spel zelf wel aankondigen.

Yoshi zal een Q3 titel kunnen worden (vermoed ik) met Fire Emblem aan het eind van het jaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 21:43
nieuwe trailers van ubisoft:

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Ik zag 4 speler screensplit co-op...
Nadat ik nog een keer naar de mini direct heb gekeken en geluisterd praten ze alleen over 2 persoons co-op op een console... :'(

Ik had echt gehoopt op 4 man. Mijn tv is wel groot genoeg om het in 4en te delen. Bovendien is het alleen maar hersenloos in elkaar rammen van grote hordes :+ . Ik hoef geen super gedetailleerde soldaten tegenover me te hebben...

Ach ja tenminste hebben we dan Kirby nog :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Remmetje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:36:
Redelijke Direct. Ben wel hyped met de aankondiging van Mario Tennis en de nieuwe DK platformer. Maar wat ik daarnaast wel erg mis is wat er nu met het hele online gedeelte van de Switch gaat gebeuren. Vorig jaar moesten we tot januari wachten en nu zeggen ze er weer niets over. Er wordt genoeg over "gelekt" maar zolang het nog niet officieel is aangekondigd kan alles nog veranderen.

Ze hebben nooit januari gezegd... Gewoon 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:31:
@JackAvery Van Bayonetta was al bekent wanneer die gereleased zou worden ;) Voor Bayonetta 3 is het gewoon nog te vroeg.

Voor Ocotopath Traveler, tja, ik denk dat dit door Square Enix komt. Die zullen het spel zelf wel aankondigen.

Yoshi zal een Q3 titel kunnen worden (vermoed ik) met Fire Emblem aan het eind van het jaar.
Ja, mijn punt was eigeniljk dat deze dingen zelfs niet vernoemd werden omdat het geen 'nieuwe' info was, maar dat sommigen misschien gewoon vergeten dat dit er allemaal ook aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
plantenbakkie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Ze hebben nooit januari gezegd... Gewoon 2018
Ik weet bijna zeker dat ze early 2018 eerst hadden gepubliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Dus in feite is online van Switch 'nog' gratis? Aangezien het toch geen *&^% voorstelt vind ik het wel prima, maar iets meer moeite vanuit Nintendo zou ik ook niet erg vinden zeg maar...

Vond de 'fake' 5.0 update wel geinig. Dat was echt hoe ik het zou willen dat het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik had niks verwacht maar dit is een beetje teleurstellend. Alleen de Donkey Kong is wellicht wel grappig, maar verder niks leuks voor in mijn straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Laatst online: 08:12
Dat donkey kong spel, cant wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Nintendo heeft zijn zaakjes eindelijk weer eens ouderwets voor elkaar. Door dit bedrijf ben ik tig jaar geleden toch gaan gamen op een NES en SNES. Die Switch heeft een behoorlijke potentie.

Straks bij thuiskomst die Mini Direct is kijken. Ben vooral benieuwd naar die DK-game!

Doet de naam mini er ons aan herinneren dat we binnenkort een volwaardige kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Super blij met de dlc voor oddysey, mario plus + rabbids kingdom battle. Stoked voor Kirby super blij met tropical freeze en Mario tennis en dan komt Bayonetta 1 en 2 ook nog volgende maand. Lijkt me dat er voor ieder wat wils toch inzit. Mensen die alleen een smash wilde kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar ik ben dik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 02-09 12:22
Leuke aankondigingen. Had liever ook nog wat echte nieuwe aankondigingen gezien, maarja kan niet alles hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:31:
Ik denk persoonlijk niet dat dit de enige pre-E3 Direct zal zijn. Dit was een Direct puur om de eerste paar maanden van het jaar in te luiden (wat ik ook al verwacht had). Ik vermoed dat we nog een apart Fire Emblem Direct en een Pokémon Direct krijgen in de komende maanden.
Fire Emblem vast wel, Pokémon is nog lang niet klaar denk ik. Maar ik weet het niet wat betreft nog een substantiële Direct vóór E3. Laten we eens naar de exclusives kijken die ze aangekondigd hebben, copy/paste van Reddit:
February 16 - Bayonetta 1/2
March 16 - Kirby Star Allies
April - Hyrule Warriors/Mario Tennis (These are spring)
May 4 - Donkey Kong Country Tropical Freeze
June - Hyrule Warriors/Mario Tennis (These are spring)
Ervan uitgaande dat ze een grote game per maand releasen net zoals vorig jaar zitten we hiermee tot aan de E3 gebakken. Op E3 krijgen we vervolgens de volgende 6 games aangereikt (waarvan Yoshi en Fire Emblem er uiteraard twee zullen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Aardige games! Niet vergeten dat dit maar een handje is van wat komt, denk bijvoorbeeld ook aan Bayonetta en Yoshi!

Verras me dat meerdere tweakers zeggen benieuwd te zijn naar de 'nieuwe' donkey kong. Dat spel heb ik een aantal jaar terug toch echt al gespeeld hoor :) . De Wii U had echt goede games, jammer dat een hoop relatief onbekend is gebleven.

Ben erg blij met de Dark Souls aankondiging! Buiten dat ik het een leuk spel vind is dit echt een goede trend om te zien dat de Switch aardig mee lijkt te doen met de third party releases. Zo zie je maar hoe sterk het concept van de switch is, lever grafisch graag wat in als dat betekend dat ik overal dezelfde game kan spelen :) .

Edit:

Ben ook erg benieuwd naar Celeste, die game zag er erg tof uit perfect voor handeld verwacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door ndonkersloot op 11-01-2018 17:53 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Nintendo heeft weer wat leuke games en gameupdates laten zien met de mini Direct :)

Heb vooral veel zin in:
- Kirby Star Allies
- Donkey Kong Tropical Freeze (heb die op de Wii U nooit gehad).
- Mario Odyssey - Luigi's Balloon World (lijkt mij geinig met vrienden te doen :) )

Wil ik checken als de prijs gunstig is:
- Hyrule Warriors Ultimate
- Mario Tennis Aces
- Ys VIII
- Dark Souls Remastered

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 19:19
Simyager schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Nadat ik nog een keer naar de mini direct heb gekeken en geluisterd praten ze alleen over 2 persoons co-op op een console... :'(
Dit dus.. Ik wil 4 spelers spellen hebben! Samen met vrienden op de bank switchen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:49:
[...]

Fire Emblem vast wel, Pokémon is nog lang niet klaar denk ik. Maar ik weet het niet wat betreft nog een substantiële Direct vóór E3. Laten we eens naar de exclusives kijken die ze aangekondigd hebben, copy/paste van Reddit:

[...]
Pokémon komt dit jaar uit, daar ben ik zeker van. En GameFreak / The Pokémon Company doen bijna jaarlijks een Direct rond E3. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ik denk niet dat Fire Emblem vóór E3 uitkomt, maar ik denk wel dat we een Direct gaan krijgen die er meer informatie over gaat geven.
Ervan uitgaande dat ze een grote game per maand releasen net zoals vorig jaar zitten we hiermee tot aan de E3 gebakken. Op E3 krijgen we vervolgens de volgende 6 games aangereikt (waarvan Yoshi en Fire Emblem er uiteraard twee zullen zijn).
E3 Zal meer Q42018-Q2 2019 zijn. Ik verwacht dat we nog een Direct krijgen voor de Q3-4 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Zeror schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:18:

Wil ik checken als de prijs gunstig is:
- Hyrule Warriors Ultimate
- Mario Tennis Aces
- Ys VIII
- Dark Souls Remastered
Dark Souls Remastered zou 40$ moeten kosten dus waarschijnlijk ook "maar" 40€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Pokémon komt dit jaar uit, daar ben ik zeker van. En GameFreak / The Pokémon Company doen bijna jaarlijks een Direct rond E3. Dat zal dit jaar niet anders zijn. Ik denk niet dat Fire Emblem vóór E3 uitkomt, maar ik denk wel dat we een Direct gaan krijgen die er meer informatie over gaat geven.

[...]

E3 Zal meer Q42018-Q2 2019 zijn. Ik verwacht dat we nog een Direct krijgen voor de Q3-4 2018.
Pokémon slaat altijd een jaartje over bij een 'switch' naar nieuwe hardware... Maar er was natuurlijk in 2015 ook al een jaar overgeslagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ben toch wat teleurgesteld.. -O-
Spellen zijn niet per se slecht maar ik had gewoon andere dingen verwacht.. :/

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Mario Tennis en Donkey Kong ga ik iig zeker halen. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Tiwazz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:51:

Ben erg blij met de Dark Souls aankondiging! Buiten dat ik het een leuk spel vind is dit echt een goede trend om te zien dat de Switch aardig mee lijkt te doen met de third party releases. Zo zie je maar hoe sterk het concept van de switch is, lever grafisch graag wat in als dat betekend dat ik overal dezelfde game kan spelen :) .
Dat iets inleveren valt wel mee dit keer! 1080p 30fps tv mode, 720p 30fps handheld mode : _/-\o_

http://www.darksouls.jp/remastered/remastered.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
KoensSocialL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:36:
Ach, als ze Animal Crossing op de E3 aankondigen zodat we dat in het najaar spelen ben ik tevreden. Animal Crossing en Mario Kart zijn de twee enige games waar ik de Switch voor heb gehaald.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoensSocialL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 19:36:
Tja, verwachtingen zijn stap 1 tot teleurstellingen.. Echt grote aankondigingen zijn voor E3 (denk aan Smash Bros, Animal Crossing, etc).

Nintendo heeft best veel in de Wii U geïnvesteerd en omdat maar heel weinig mensen die (en de games) gekocht hebben wil Nintendo nu met veel van hun Wii U games op de Switch de winst behalen die ze origineel op de Wii U hadden willen hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lekker Ventje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Ach, als ze Animal Crossing op de E3 aankondigen zodat we dat in het najaar spelen ben ik tevreden. Animal Crossing en Mario Kart zijn de twee enige games waar ik de Switch voor heb gehaald.
Het is geenszins een garantie dat AC dit jaar uitkomt. Of volgend jaar for that matter. Pas op met verwachten dat een onaangekondigde game uit gaat komen.
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Tja, verwachtingen zijn stap 1 tot teleurstellingen.. Echt grote aankondigingen zijn voor E3 (denk aan Smash Bros, Animal Crossing, etc).
Grote aankondigingen voor E3? Vorig jaar was Mario al lang vóór de E3 bekend en de enige nieuwe games op E3 waren Kirby, Yoshi, MP4 en Pokémon. En sure, die laatste twee waren huge maar geen van die twee komen ze waarschijnlijk dit jaar nog uit.

Smash is echt een enorme game om te maken. Tenzij Smash 4 geport wordt naar de Switch zie ik die niet dit jaar uitkomen en waarschijnlijk zelfs niet aangekondigd worden. Door dit soort aannames en suggesties lopen er nu op Reddit zo veel mensen teleurgesteld te zijn over wat eigenlijk best een goed halfjaar aan exclusieve games is waarin het momentum van vorig jaar goed voortgezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NMe Met Smash bedoel ik ook Smash 4. Zoals ik al zei, Nintendo wil Wii U games op de Switch hebben. Dat zetten ze nu al redelijk goed door, ik verwacht dat Smash 4 in de buurt van Nintendo Switch Online lanceert (net ervoor, tegelijkertijd of net er na). Dit denk ik trouwens al sinds vorig jaar ;) Smash 4 zal het spel zijn om de online dienst in volle glorie te benutten.

Van Metroid Prime 4 en Pokémon weten we niet hoe ver de ontwikkeling is. Maar we zullen hier zeker met E3 informatie over zien. En zeker Metroid zal voor Q3 2019 uitkomen. Wat betekent dat het met E3 dit jaar geshowed kan worden (net als Yoshi en Kirby vorig jaar)

Nintendo heeft nog geen grote game voor kerst 2018. Vorig jaar was dit Mario, Dit jaar is het Pokémon (al is de kans aanwezig dat die in 2019 uitkomt), Smash 4 of iets anders.
Fire Emblem is te niche. Animal Crossing is een casual spel. Mario Party idem. Dus wat zou Nintendo als holiday 2018 titel zien?

Mijn vermoeden: Nintendo gaat GameFreak pushen Pokémon Switch dit jaar uit te brengen.
Lukt dit niet, hebben we Smash 4 met de kerst. Ik weet absoluut zeker dat Nintendo Smash 4 op de Switch heeft draaien en dat ze wachten op het juiste moment er mee te komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou casual een probleem zijn? Ik denk dat AC en MP beide huge zouden zijn als die inderdaad dit jaar uit zouden komen. Smash ook, maar ik weet daar niet hoe zeer Nintendo zit te wachten op een port terwijl ze waarschijnlijk liever een nieuwe release doen (waarvoor ze ook DLC kunnen uitbrengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een port kunnen ze ook DLC uitbrengen ;) En een port betekent NIET dat er geen nieuwe komt.

Zie
A. Pokkén Tournament DX.
B. Bayonetta 1 en 2 en 3.

AC en MP heb ik ongeveer 0 interesse in, en ik denk veel "core" gamers met mij. En Nintendo is juist de core gamer met games aan het voorzien op de Switch. Dus de big hitter zal écht niet AC of MP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zit ook niet te wachten op Animal Crossing of Mario Party maar elke keer als in een community gevraagd wordt wat hun droomgame voor de Switch zou zijn dan worden Smash en AC als eerste en als vaakste genoemd. Ik denk dat jij en ik hier niet enorm representatief zijn. Te meer omdat "de core gamer" de kleinste groep mensen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt er zijn heel veel casuals, en er zijn ook heel veel casuals met Switches.

Maar hoeveel casual games zijn er nu op de Switch van Nintendo?

2.

1-2 Switch en Snipperclips.

Als Nintendo nu zou moeten kiezen tussen Animal Crossing of Smash en dan zelfs Smash 4, gaan ze voor Smash. De kans dat Animal Crossing op de Switch uitkomt is aanwezig. Maar het zal geen holiday titel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Pokémon komt echt niet dit jaar uit.
Mijn verwachting wat "grote Kerstgame" is Smash Bros WiiU port die ze op E3 zullen aankondigen, plus Fire Emblem als Switch original, waar ik persoonlijk meer op zit te wachten. Al verwacht ik dat beide ruim voor de Kerst uitkomen, de Herfst ofzo. Smash Bros zie ik nog wel voor me als surprise Zomer titel.

Maar ik ben tevreden met de Direct, Dark Souls komt er zeker. Ik heb 'm in een Steam sale gekocht, maar de PC port is niet fantastisch. Ik hoop dat 2 en 3 zullen volgen, want die heb ik niet. Mario Tennis is misschien leuk, Kirby komt er ook wel. Ys kan interessant zijn na Xenoblade, maar daar moet ik meer van zien. The world ends with you heb ik al op de DS. Donkey Kong gemist, maar ik hoor er alleen maar goeie dingen over. Fe is interessant, SNK Heroines misschien ook. De Mario update is geniaal. Payday en Hyrule Warriors sla ik over.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:48:
Pokémon komt echt niet dit jaar uit.
Mijn verwachting wat "grote Kerstgame" is Smash Bros WiiU port die ze op E3 zullen aankondigen, plus Fire Emblem als Switch original, waar ik persoonlijk meer op zit te wachten. Al verwacht ik dat beide ruim voor de Kerst uitkomen, de Herfst ofzo. Smash Bros zie ik nog wel voor me als surprise zomer titel.
Dit zijn geheel mijn vermoedens, gebaseerd op voorgaande jaren.

Februari: Bayonetta 1 en 2. (bevestigd)
Maart: Kirby (bevestigd)
April: Hyrule Warriors
Mei: Donkey Kong (bevestigd)
Juni: Mario Tennis
Juli: Animal Crossing (aangekondigd op E3 en dan een maandje later in de winkels)
Augustus: Yoshi
September: ?
Oktober: Smash 4
November: Pokémon
December: ?

De vraagtekens mag je wisselen met andere games. Bv Metroid Prime 4 en Mario Party :p

Zo heb dit lijstje even in mijn Notepad op mijn MyReact gezet. Later dit jaar zien we hoe ver ik er naast zit :p

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:07
Mario Party werd toch voor de lente verwacht? Is in elk geval zeer gewenst bij de Switch bezitters in mijn kring :P

Ik wil gewoon Super Mario Bros 2D coop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:04:
Mario Party werd toch voor de lente verwacht? Is in elk geval zeer gewenst bij de Switch bezitters in mijn kring :P

Ik wil gewoon Super Mario Bros 2D coop :P
Mario Party is niet aangekondigd dus deze lente gaat die zéér zeker niet komen ;) Daarbij hoop ik dat ze dat spel eens een redesign gaan geven, want de laatste delen waren gewoon niet leuk.

Super Mario Bros 2D gaat, denk ik, ook niet snel komen. Ik denk dat we eerder een Mario Maker 2 krijgen dan dat. En dat al zeker niet dit jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Thrace Grumble schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Dat iets inleveren valt wel mee dit keer! 1080p 30fps tv mode, 720p 30fps handheld mode : _/-\o_

http://www.darksouls.jp/remastered/remastered.html
Woeij! Dat klinkt goed! Ben benieuwd wat blight town doet op de switch :p.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Ik was altijd een fan van Mario tennis Gbc en voor de GBA, maar de console versies ervan heb ik altijd vermeden: een grote power up festijn.

Als ze nu de rpg van de gameboy edities kunnen verwerken, dan zou ik het meteen in huis halen.

Mario Smash Football zou ik ook graag zien op de switch, maar niet de wii versie: die was ook verpest met de supergoals met de wiimote en te gimmicky stadions.

Nu ik het zo lees: alles graag zonder power ups met tergend lange animaties :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Aangezien er de komende maanden weinig boeiends voor mij aankomt toch maar besloten om nu een nieuwe game te kopen,

heb nu de volgende:

Mario oddesey, Mario kart, pokken,splatoon, zelda, FIFA en rocket league.

zit nu te twijfelen tussen de volgende:

- Doom
- skyrim ( nooit skyrim gespeeld maar toen ik een keer oblivion probeerde vroeger vondt ik dat wel heel houterig)
- xenoblades( geen eerder deel gespeeld dus zou ook wel riskey zijn misschien)
- dragonball xenoverse 2 (groot dragonball fan en deel 1 redelijk gespeeld op ps4)

graag tips, sta ook open voor andere suggesties:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Stylze schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:27:
Aangezien er de komende maanden weinig boeiends voor mij aankomt toch maar besloten om nu een nieuwe game te kopen,

heb nu de volgende:

- Doom
- skyrim ( nooit skyrim gespeeld maar toen ik een keer oblivion probeerde vroeger vondt ik dat wel heel houterig)
- dragonball xenoverse 2 (groot dragonball fan en deel 1 redelijk gespeeld op ps4)

Stardew Vallley. Is nergens op berust behalve dat ik er heel makkelijk heel veel uren ik kwijt raak :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
haha ja ik ben niet zo van de indies

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Tiwazz schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 17:51:
Aardige games! Niet vergeten dat dit maar een handje is van wat komt, denk bijvoorbeeld ook aan Bayonetta en Yoshi!

Verras me dat meerdere tweakers zeggen benieuwd te zijn naar de 'nieuwe' donkey kong. Dat spel heb ik een aantal jaar terug toch echt al gespeeld hoor :) . De Wii U had echt goede games, jammer dat een hoop relatief onbekend is gebleven.

Edit:

Ben ook erg benieuwd naar Celeste, die game zag er erg tof uit perfect voor handeld verwacht ik.
Ik ben te lui om het daadwerkelijk te doen, maar voor mij geld jouw reactie, maar dan dark souls en dk geswitched (en darks souls dus voor de x360 ipv wii u)

ach toch maar wel dan:
Verras me dat meerdere tweakers zeggen benieuwd te zijn naar de 'nieuwe'dark souls. Dat spel heb ik een aantal jaar terug toch echt al gespeeld hoor :) . De X360 had echt goede games, jammer dat een hoop relatief onbekend is gebleven (bij nintendo fans? :P ).

Ben erg blij met de Donkey kong aankondiging! Buiten dat ik het een leuk spel vind is dit echt een goede trend om te zien dat de Switch aardig mee lijkt te doen met de third party releases. Zo zie je maar hoe sterk het concept van de switch is, lever grafisch graag wat in als dat betekend dat ik overal dezelfde game kan spelen :) .

ok toegegeven 2e gedeelte klopt niet helemaal, maar you get my drift ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Stylze schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:32:
haha ja ik ben niet zo van de indies
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Daar moeten eigenlijk nog meer bij.

Is LA Noire anders niet iets voor je? Of te weinig actie?

Zelf zou ik dragonball van je lijstje pakken.

Ben zelf trouwens om mij aan te sluiten op de discussie over de Nintendo Direct niet een heel groot fan van dit porten van de WiiU naar de Switch. Ben beng dat ik straks vrij veel opnieuw mag kopen wat ik nu al heb om het degelijk door te spelen. Zou ergens wel mooi zijn maar je merkt dan echt hoe weinig een succes de WiiU was... Vooral omdat je tot op heden gewoon de volle pond mag betalen met extra content.

Hoop dat er wel meer originele games komen. Al is poorten vrij makkelijk en je hebt wel meer verkopen. Het klinkt gewoon iets te gemakkelijk...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
@Touchdomex hier hetzelfde. Heb dragon quest builders voor de playstation. Aan de ene kant wel gaaf om portable te doen, maar niet voor 50 euro. De Vita versie scheen zo traag te zijn, dus die toen niet gekozen.

Verder weinig boeiends te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:47:
@Touchdomex hier hetzelfde. Heb dragon quest builders voor de playstation. Aan de ene kant wel gaaf om portable te doen, maar niet voor 50 euro. De Vita versie scheen zo traag te zijn, dus die toen niet gekozen.

Enige wat boeiend is wat er nog gaat komen. Niet wat er nu direct aankomt.

Voor de rest, zie het wel. Ga dit weekend toch Mario Kart ophalen en kan nog verder met Odessy en Zelda :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Touchdomex schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:36:
[...]

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Daar moeten eigenlijk nog meer bij.

Is LA Noire anders niet iets voor je? Of te weinig actie?

Zelf zou ik dragonball van je lijstje pakken.

Ben zelf trouwens om mij aan te sluiten op de discussie over de Nintendo Direct niet een heel groot fan van dit porten van de WiiU naar de Switch. Ben beng dat ik straks vrij veel opnieuw mag kopen wat ik nu al heb om het degelijk door te spelen. Zou ergens wel mooi zijn maar je merkt dan echt hoe weinig een succes de WiiU was... Vooral omdat je tot op heden gewoon de volle pond mag betalen met extra content.

Hoop dat er wel meer originele games komen. Al is poorten vrij makkelijk en je hebt wel meer verkopen. Het klinkt gewoon iets te gemakkelijk...
la noire trekt me niet echt, neig idd naar dragonball nu maar ben nog niet 100 % site even wat video reviews aan het checken van de games nu.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Stylze schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:53:
[...]

la noire trekt me niet echt, neig idd naar dragonball nu maar ben nog niet 100 % site even wat video reviews aan het checken van de games nu.
Ik heb Xenoverse 1 veel gespeeld op de PC en nu speel ik Xenoverse 2 alweer flink wat uurtjes op de Switch. Het is en blijft voornamelijk button smashen, maar het is echt een heerlijke game om portable in de trein te spelen! Wel veel framedrops in de lobby, al is dat niet heel erg omdat tijdens de gevechten zelf de FPS wel in orde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Amazon.de heeft 3 halen 2 betalen actie op alle games. Ben al voorzien van Mario Odyssey, Zelda en Mario Rabids.

Pokken en Mario Kart wilde ik nog toevoegen aan mijn collectie. Maar zou bij god niet weten welke "gratis" game ik erbij zou willen nemen. Voor de rest zijn er niet echt veel games meer die me echt aanspreken. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bpow schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 23:16:
Amazon.de heeft 3 halen 2 betalen actie op alle games. Ben al voorzien van Mario Odyssey, Zelda en Mario Rabids.

Pokken en Mario Kart wilde ik nog toevoegen aan mijn collectie. Maar zou bij god niet weten welke "gratis" game ik erbij zou willen nemen. Voor de rest zijn er niet echt veel games meer die me echt aanspreken. Iemand nog suggesties?
Splatoon? En voordat je zegt dat je niet van shooters houdt: ik ook niet, maar Splatoon is erg leuk. Kijk even naar wat gameplay-video's. Splatoon is IMO geen shooter. :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 11-01-2018 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:53
Stylze schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:27:

heb nu de volgende:

- Doom

Doom is echt tip!
Of Mario+Rabbids maar die staat niet op je lijst

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
mja Mario en rabids staat er niet op omdat ik mario oddesey en mario kart al heb ff geen Mario meer hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 11-01-2018 23:42 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:04
Heeft iemand deze/dergelijke actie al op amazon.co.uk gezien? Ik heb hem al meermaals op amazon.de gezien, maar op de Engelse site kom ik wat minder. Zou liever de verpakking in het Engels dan in het Duits hebben :)
Mario + Rabbids zou er ook in de 3 voor 2 actie moeten zitten, maar vindt geen versie waar ook op de productpagina staat dat hij deelneemt.
Deelnemende Nintendo Switch games bij amazon.de: https://www.amazon.de/s/r...id=1515712832&rnid=541708

[ Voor 55% gewijzigd door bertware op 12-01-2018 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Arunia schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:47:

De vita versie traag? Misschien aan het einde, maar die 10-15 uur dat ik er in heb zitten waren goed te doen. Voor de Switch moet dit geen probleem zijn. Ik wacht rustig op deeltje 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

bertware schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Heeft iemand deze/dergelijke actie al op amazon.co.uk gezien? Ik heb hem al meermaals op amazon.de gezien, maar op de Engelse site kom ik wat minder. Zou liever de verpakking in het Engels dan in het Duits hebben :)
De verzendkosten vanuit Engeland zijn dan weer zo hoog dat zo'n actie niet echt interessant is. Vanuit Duitsland is de verzending gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 21:46:
Dat klopt er zijn heel veel casuals, en er zijn ook heel veel casuals met Switches.

Maar hoeveel casual games zijn er nu op de Switch van Nintendo?

2.

1-2 Switch en Snipperclips.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRUTxsYUQAALAV4.jpg:large

?

Edit: ...of is dit te hardcore?

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 12-01-2018 07:07 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar dat is géén Nintendo game.
Publisher Jupiter Corporation
Alhoewel, Picross is een Nintendo merknaam

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2018 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 13:03

GforceNL

Out of memory....

Thanks voor de tip, gelijk 3 games besteld.

Pokken
Xenoblade
Lego City Undercover

:)

<Zinloze tekst hier>

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.