[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 664.801 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-05 00:14

KoensSocialL

Mezelf.

Ben benieuwd of dit waar is!

LINK

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hIw2W8C.png

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-05 07:03
Hier ook een Nintendo Switch in huis sinds afgelopen zaterdag , Hij is eigenlijk van mn zoon , ik had als tip verjaardagsgeld te vragen om voor een switch te kunnen sparen. Hij is er erg blij mee !
En ik moet zeggen het is een zeer mooi apparaatje en games zien er zeker goed uit.

Ik heb het idee dat dit sinds lange tijd weer echt een goeie nintendo console is. Zeker nu ook met de 3rd party ondersteuning erbij.

Ben benieuwd wat de toekomst brengt voor deze toch wel hele toffe console ervaring !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:18
Waar, maar dit hoeft niks te betekenen :) Trademarks worden door Nintendo vaak verlengd gewoon om het merk te beschermen. Google maar eens hoe vaak het Eternal Darkness trademark verlengd is.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 09-01-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

90710 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:17:
@BlackMage Als je de savegames encrypt - en dat doen ze - kan je ze niet op een ander systeem gebruiken (de encryptiesleutel zit vast aan je console)
Dat doen ze matig. Die van Pokemon worden ook elke keer de moeder gehackt. Dat krijg je ervan als je je eigen encryptie gaat uitvinden ipv bewezen strategieen gebruiken. En dat savegames uberhaupt een gateway naar hacks zijn is een fout in de systeemsoftware, niet in savegames. Lang niet elke console is kapotgehackt door het modden van een savegame. Het werkt meestal ook maar met een klein aantal games. (denk aan Zelda op Wii) Op de Wii U was er sowieso geen excuus dat hacks van de originele Wii nog steeds werken (LetterBomb)

Het is Nintendo's eigen schuld dat savegames->game bugged em->escalatie naar sysadmin. Er is geen enkele reden waarom een game een heel OS zou mogen buigen naar zijn wil.

Ipv zelfgebakken meuk met die kansloze tickets is er dit keer iig voor een bestaande *nix-distro gekozen, dus zou er met rechten veel af te vangen moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 09-01-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 10:27
Ik heb sinds gisteravond ook de Switch en moet zeggen dat Mario Kart echt een heerlijk spel is. Echter ben ik wel een beetje geschrokken van de software die er op dit moment beschikbaar is.

Geen internetbrowser, geen Youtube of Netflix app. Dingen waar de Switch perfect voor zou zijn.

Zou dit er nog aankomen of blijft het zo "barebone"?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

aDutchCow schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:05:
Ik heb sinds gisteravond ook de Switch en moet zeggen dat Mario Kart echt een heerlijk spel is. Echter ben ik wel een beetje geschrokken van de software die er op dit moment beschikbaar is.

Geen internetbrowser, geen Youtube of Netflix app. Dingen waar de Switch perfect voor zou zijn.

Zou dit er nog aankomen of blijft het zo "barebone"?
Zou er nog aan moeten komen. Waarschijnlijk wanneer het nieuwe online-systeem in plaats wordt gezet. Er is al een video online gezet die wellicht fake is, maar nog geen concreet bewijs dat deze fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-05 00:14

KoensSocialL

Mezelf.

Dan toch aankondigingen van Nintendo Direct deze middag?
Ik neem het wel met een korrel zout

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4msBwOY.png

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:44
Anoniem: 420148 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:08:
[...]

Zou er nog aan moeten komen. Waarschijnlijk wanneer het nieuwe online-systeem in plaats wordt gezet. Er is al een video online gezet die wellicht fake is, maar nog geen concreet bewijs dat deze fake is.

[video]
Zie:
Since a battalion of folks in denial are blasting my inbox about this not being a fake, here are some specific reasons why this is fake:
  1. Font choices are inconsistent in several parts of the interface. The Switch's font is an edited version on UD Kakugo from Fontworks. You can see the inconsistency when the maker of the video passes over The Legend of Zelda text in the "Theme" menu.
  2. Storage sizes are inconsistent. UI indicators show that Mario Kart 8 Deluxe is digitally installed on the console, but the Data Management Screen shows 6.1GB of total storage taken up across all three storage mediums (system memory, SD Card, Cloud Storage). Mario Kart 8 Deluxe actually takes up 6.8GB and would need to be installed on a single medium to function.
  3. The YouTube icon is an old icon. YouTube has been using new icons for some time now on other platforms where it's available.
  4. The video being removed by the user means nothing. If Nintendo moved to have this removed it would receive a DMCA take down notice and the error message on the video would indicate as such.
We all want these features to be real, but this is an elaborate fake, no matter how much you want it to be real. Irrational denial will only leave you disappointed.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, het is ook niet de eerste keer dat een brakke leak die iedereen dacht fake te zijn, daadwerkelijk een prototype is. Ik zeg niet dat dit echt is, maar ook de gebreken kunnen niet gelijk fake bewijzen. Overigens is het ook wel eens tijd dat dit soort dingen verschijnen.

Fonts, twijfelachtig en het enige wat deze leak eventueel overtuigend fake zou maken. In de debug versie van Wind Waker GC liepen de echte en debug fonts ook door elkaar, zelfs op dezelfde regel. Ze zouden het font kunnen wijzigen, en beide nog aanwezig kunnen hebben. Apple is ook ooit van iOS font veranderd. Als het een nieuw menu is, kunnen er allerlei fouten zijn gemaakt, of het is simpel weg nog niet polished.

Storage size van MK8. Oke. Impartial download, dummy game, demo. Whichever. Het is niet onmogelijk.

iirc wordt het oude YouTube logo ook nog op PS4 gebruikt.

Takedown notice is juist, als de gebruiker de video ook nog in zijn Video Manager laat staan. Wanneer je een DMCA'd video alsnog weggooit, krijg je niet de DMCA notice, maar dat deze removed is.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 09-01-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 21:58
aDutchCow schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:05:
Hoewel begrijpelijk dat mensen deze functies willen, een gemiddelde smartphone kan dit beter en meeste mensen hebben ook al 1, daarnaast als ik zie dat je ongeveer 4,5 uur de Hulu app kunt gebruiken voordat de switch leeg is, je niet bepaald verder met YouTube of Netflix komt.

Zelden heb ik streaming apps of browser op mijn 3ds of PS Vita echt gebruikt, enige reden dat ik de browser op de Vita gebruikte was om weleens een Vita gameplay te bekijken, wat ik persoonlijk veel liever op de Switch zie is je eigen muziek op de achtergrond kunnen afspelen terwijl je een game speelt, dat doe ik vaak met simulatie en race games + Minecraft tijdens spelen op mijn PC of Vita.

Al kun je theoretisch daar ook je telefoon voor gebruiken, je game horen en muziek via diezelfde koptelefoon werkt gewoon beter maar dat is slechts mijn mening erover.

[ Voor 11% gewijzigd door Mizgala28 op 10-01-2018 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:51
Over de Nintendo direct: :D zou het? Strakke actie van Nintendo :o
What is the secret you're seeking? I know it, I know it, ha HA! I can't tell you! ♪ It's hiding somewhere and no peeking! ♪ Go find it, go find it, scra-CAW!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DSzzCfzXUAAQYhj.jpg
bron: https://twitter.com/Ninte...49400851126325254/photo/1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 13:37
Waar onderin een 'NEW FE' staat (ik weet dat het 'New Donk City Festival' is, maar als we dan toch strohalmpjes gaan grijpen :') ).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:45
En waar zou FE voor moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Poulske schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 11:25:
En waar zou FE voor moeten staan?
Fire Emblem denk ik.

Geloof dat die screenshot niks onthult trouwens. Zullen wel ergens anders moeten 'zoeken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rudyman85 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:58:

[...]

[afbeelding]
Ik zie steam staan, zou dat steam in home streaming zijn? Aluhoedjes :+

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05 09:45
Iemand de locatie al bezocht in Mario? Misschien zijn er dan verschillen zichtbaar.

Als je de berichten op twitter leest dan zien de meeste mensen wat ze willen zien. Een foto van een wolk had die informatie ook bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:26
rudyman85 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:58:

[...]

[afbeelding]
net gechecked ingame, maar zie niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:17
Haha heerlijk die hype-train!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 15:31
hallo iedereen ik had een vraag;

ik ben van plan een switch te kopen maar is het handig om te wachten of zeggen jullie als je hem wilt kopen.
en hebben jullie misschien nog wat tips of tricks voor me?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Die Nintendo Direct komt 100% zeker niet deze of volgende week. 100% zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
plantenbakkie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:24:
Die Nintendo Direct komt 100% zeker niet deze of volgende week. 100% zeker!
wat is dat?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:05

Nogne

>.<

gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:23:
ik ben van plan een switch te kopen maar is het handig om te wachten of zeggen jullie als je hem wilt kopen.
Wat is de reden dat je dit vraagt? Twijfel je ergens over? Iedereen zal hier zeker adviseren om de Switch te halen, omdat het een super tof apparaat is.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:17

De beste tip is dat je in een ander topic moet zijn daarvoor: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Nogne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Wat is de reden dat je dit vraagt? Twijfel je ergens over? Iedereen zal hier zeker adviseren om de Switch te halen, omdat het een super tof apparaat is.
nou omdat nintendo nog moet komen met die abbonements vorm voor nintendo online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nogne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Meer apparaten verkocht is meer games voor de Switch is meer keuze voor ons oOo oOo oOo oOo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Touchdomex omg hahaha
@Nogne thanks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Een Nintendo Direct is een opgenomen video die live uitgezonden wordt waar Nintendo de game announcements doet van first parties en third-party developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:25:
[...]

nou omdat nintendo nog moet komen met die abbonements vorm voor nintendo online toch?
Klopt inderdaad, maar je kan nu al online. Mogelijk gaat het in de toekomst geld kosten, de verwachting is volgens mij 20 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
Nogne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Klopt inderdaad, maar je kan nu al online. Mogelijk gaat het in de toekomst geld kosten, de verwachting is volgens mij 20 euro per jaar.
weet je ook wanneer dit in gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-04 17:21
Nogne schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Veruit de goedkoopste manier om met een console nu online te gaan. Schrok me gisteren wild van Sony, met z'n 60 euro. (Dacht even dat m'n creditcard gejat/gebruikt was... haha)

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

@gamerboy Nee dat is nog niet bekend

@DigitalExcorcist daar krijg je wel "gratis" games (met het grootste nadeel dat je die niet meer kan gebruiken als je PSN+ afloopt.) 60 euro is inderdaad aan de prijs, maar of 20 euro goedkoop word bij Nintendo ligt geheel aan het feit wat ze voor dat bedrag leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Nogne @DigitalExcorcist ik had vernomen dat je elke maand een nieuwe digital game krijgt om uit te proberen voor die maand. die game is na die maand dus niet meer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ah dat wist ik niet, maar alles wat nu bekend is zijn geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Alle verhalen veranderen nog elke maand dus zolang de dienst er nu nog niet is, is het gratis en krijg je er niets voor qua games of wat dan ook.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 16:34

De prijzen gaan zéér waarschijnlijk nog niet zakken omdat de verkoop nog steeds erg goed gaat.
Gewoon kopen en Zelda erbij nemen :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@arjanpvt ja sws zelda en mario oddessy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:31:
@Nogne @DigitalExcorcist ik had vernomen dat je elke maand een nieuwe digital game krijgt om uit te proberen voor die maand. die game is na die maand dus niet meer beschikbaar
Dat hebben ze bijgesteld nadat veel gamers aangaven dat ze dat niet zagen zitten. Later zeiden ze dat het de bedoeling was dat een boel NES-games met toegevoegde online features onbeperkt beschikbaar zou blijven zolang je het abonnement betaalt maar aangezien er nog zo weinig bekend is van die abonnementen zou ik ook dat nog even met een korrel zout nemen. Hopelijk weten we na de volgende Direct wat meer.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:31:
Dat is, bij mijn weten, al ontkracht: de games blijven ook staan zolang je abonnement duurt. Kan dat bericht zo niet meer vinden maar ik meen dat iemand bij Nintendo zelf ('hoog in de boom') dit al bevestigd heeft.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 12:37:
@arjanpvt ja sws zelda en mario oddessy :D
Zelda
Skyrim
Mario Odyssey
Xenoblade II
Rocket League

... Skyrim en RL had ik al (PS3 resp. PS4) maar heb ze simpelweg opnieuw gekocht puur om ze mobiel te kunnen spelen. Echt briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
UPDATE (9:50pm): Nintendo confirmed that this monthly plan has indeed changed, telling Kotaku: “Nintendo Switch Online subscribers will have ongoing access to a library of classic games with added online play. Users can play as many of the games as they want, as often as they like, as long as they have an active subscription.”
Yep, dat dus! Staat alleen niet bij wie van Nintendo dat gezegd heeft. Maar dat is inderdaad het bericht wat ik zocht.

[ Voor 9% gewijzigd door DigitalExorcist op 10-01-2018 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Wel echt verschrikkelijk dat je voice chat gebruikt en vrienden moet inviten via die app...

En volgens het artikel zat dit niet gaan veranderen, ook niet wanneer de volledige service online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poulske schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:02:
Wel echt verschrikkelijk dat je voice chat gebruikt en vrienden moet inviten via die app...

En volgens het artikel zat dit niet gaan veranderen, ook niet wanneer de volledige service online is.
Ik heb nog steeds hoop dat Nintendo zich op dat punt bedacht heeft. Er is geen technische reden waarom de Switch het niet zelf zou kunnen dus na alle backlash, ook/juist nu het live is, zou het best kunnen dat Nintendo alle zeilen bijgezet heeft. Alles zal afhangen van de aankomende Direct, als het daar niet genoemd wordt zal alles wel blijven zoals het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 28-04 10:06

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Er is altijd nog een Nintendo "Tweakers" Discord server als je samen wilt spelen :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
DigitalExcorcist schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Zelda
Skyrim
Mario Odyssey
Xenoblade II
Rocket League

... Skyrim en RL had ik al (PS3 resp. PS4) maar heb ze simpelweg opnieuw gekocht puur om ze mobiel te kunnen spelen. Echt briljant!
Ja skyrim en RL heb ik op PC maar is xenoblade 2 een gaaf spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-08-2024
gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Ja skyrim en RL heb ik op PC maar is xenoblade 2 een gaaf spel?
Ik vind het persoonlijk echt een geweldige game. Ben er nu 120 uur mee bezig en ik ben net over de helft van het verhaal heen. Leuk om alles te ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@Jelmer93 neem aan dat je het over xenoblade hebt maar waar gaat het precies over? zal zelf ook ff checken hoor maar... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:51:
@Jelmer93 neem aan dat je het over xenoblade hebt maar waar gaat het precies over? zal zelf ook ff checken hoor maar... :D
Dat neem ik ook aan, aangezien die andere game (Rocket League) geen verhaal heeft ;-)

Xenoblade Chronicles II is meesterlijk. Als je ook maar een beetje fan bent van Japanse RPG's (á la Final Fantasy) dan vindt je XCII ook vast wel wat. Het verhaal op zich zit rond 80 tot 100 uur (m'n vrouw zit op 70 uurtjes en is op 75% denk ik; maar die heeft nog niet alle sidequests gedaan). Ik zit na 20 uur op een kwart, denk ik. En nog komen er af en toe tutorials langs van dingen die je nog niet eerder gedaan hebt in de game.

Het verhaal zelf? Beetje lastig uit te leggen. De wereld wordt bewoond door titanen; sommigen daarvan zijn groot genoeg om 1 huisje op te hebben staan (zoals die van de hoofdrolspeler, Rex). Anderen zijn complete continenten op zich, met dorpen/steden en natuur en alles erop en eraan. Het begint met dat je een legendarische 'Blade' ('levend wapen') tegenkomt waarmee je naar het centrum van de wereld (de 'World Tree') moet reizen. En dat gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot...

Zal 't verder spoilervrij houden maar de anime-stijl, de muziek, het verhaal - allemaal ongelofelijk vet. Kijk voor de zekerheid ook even naar Xenoblade Chronicles voor de Wii (en uiteraard speelbaar op de Wii U), die is ook écht de moeite van het spelen wel waard (maar qua verhaal/setting wel wat anders).

Hier is een (korte) review met wat gameplay tussendoor. Ze noemen de 'gebrekkige navigatie' als minpunt maar dat is inmiddels via een (flinke) patch behoorlijk verbeterd en hoeft geen minpunt meer te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DigitalExorcist op 10-01-2018 15:22 . Reden: Youtube review toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
In het vorige topic had ik 't over een issue met m'n Pro Controller.

De schouderknoppen (RL, RR, L en R) deden spontaan niks meer. Pas als ik de controller één seconde aan een USB-C kabel hing aan de console zelf werkten ze spontaan weer. Andere knoppen waren geen probleem.

Sinds afgelopen weekend hielp dat óók niet meer. Zojuist toch maar omgeruild bij de plaatselijke speelgoedwinkel. Eerst Nintendo gebeld, er lijkt geen 'harde reset' in de controller te zitten (geen geheime knoppencombinatie) en aangezien er mechanisch niks aan de hand lijkt te zijn, zal het wel een electronisch probleem met het controllerboardje zijn.

De nieuwe controller die ik kreeg werkt perfect. Sticks lijken ook wat soepeler te zijn dan degene die ik had. Ben benieuwd of 'ie het langer volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
DigitalExcorcist schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Dat neem ik ook aan, aangezien die andere game (Rocket League) geen verhaal heeft ;-)

Xenoblade Chronicles II is meesterlijk. Als je ook maar een beetje fan bent van Japanse RPG's (á la Final Fantasy) dan vindt je XCII ook vast wel wat. Het verhaal op zich zit rond 80 tot 100 uur (m'n vrouw zit op 70 uurtjes en is op 75% denk ik; maar die heeft nog niet alle sidequests gedaan). Ik zit na 20 uur op een kwart, denk ik. En nog komen er af en toe tutorials langs van dingen die je nog niet eerder gedaan hebt in de game.

Het verhaal zelf? Beetje lastig uit te leggen. De wereld wordt bewoond door titanen; sommigen daarvan zijn groot genoeg om 1 huisje op te hebben staan (zoals die van de hoofdrolspeler, Rex). Anderen zijn complete continenten op zich, met dorpen/steden en natuur en alles erop en eraan. Het begint met dat je een legendarische 'Blade' ('levend wapen') tegenkomt waarmee je naar het centrum van de wereld (de 'World Tree') moet reizen. En dat gaat natuurlijk niet zonder slag of stoot...

Zal 't verder spoilervrij houden maar de anime-stijl, de muziek, het verhaal - allemaal ongelofelijk vet. Kijk voor de zekerheid ook even naar Xenoblade Chronicles voor de Wii (en uiteraard speelbaar op de Wii U), die is ook écht de moeite van het spelen wel waard (maar qua verhaal/setting wel wat anders).

Hier is een (korte) review met wat gameplay tussendoor. Ze noemen de 'gebrekkige navigatie' als minpunt maar dat is inmiddels via een (flinke) patch behoorlijk verbeterd en hoeft geen minpunt meer te zijn.

[video]
thanks man ik ga gelijk die review even kijken ben benieuwd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DigitalExorcist
gamerboy schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:14:
[...]

thanks man ik ga gelijk die review even kijken ben benieuwd :D
Laat ik zo zeggen: m'n vrouw dwong me om op de dag van aankondiging de Limited Edition te preorderen. En als je vrouw dat van je vraagt, dan doe je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik heb dat ook vaak dat mijn vrouw me "dwingt" om iets te kopen, uiteindelijk ben ik de enige die dan alsnog speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Arunia schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:33:
Ik heb dat ook vaak dat mijn vrouw me "dwingt" om iets te kopen, uiteindelijk ben ik de enige die dan alsnog speelt. ;)
Neuh dat valt hier wel mee. We hebben zelfs overwogen een 2e Switch erbij te kopen.

(En als je denkt dat dát overkill is: we hebben 26 consoles hier thuis staan, inclusief handhelds..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:58
@DigitalExcorcist Mijn vrouw zit nog steeds te twijfelen om een Switch te halen, maar heb haar al aangegeven dat het voor nu iig nutteloos is. Straks als Pokemon Switch er is wellicht wel wat meer interessant.

Ach, de WiiU wilde ik nog even wachten, maar we hebben toch rond launch de Premium versie gehaald. Idem voor de PS3, PS4 en later de upgrade naar de PS4 pro.
Daarbij hebben we ook aardig wat consoles in huis staan, dus beetje zelfde situatie alleen dan iemand die minder gamed als eega ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o000rXRUG9pE8WGZsF9T4RUg/full.jpg

Was gepost door Gamestop en daarna weer verwijderd.
Zou om zometeen om 18.00u vandaag zijn als ik het goed begrijp. Geen idee of het om de aankondiging van de direct of de direct zelf gaat of gewoon fake is.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-01-2018 17:59 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:18
Zeror schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:55:
[afbeelding]

Was gepost door Gamestop en daarna weer verwijderd.
Zou om zometeen om 18.00u vandaag zijn als ik het goed begrijp. Geen idee of het om de aankondiging van de direct of de direct zelf gaat of gewoon fake is.
Fake dus. Er is momenteel een meme gaande in/over een forum thread op ResetERA waarin men al sinds eergisteren aan het wachten is op de aankondiging van de direct (ze tellen elk uur af), waar sommigen nogal geobsedeerd door zijn. De Talkatoo die door NOA getweet is gisteren kan zelfs een direct antwoord op dat thread zijn, aka NOA's social media team is de hype daar wat aan het opstoken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Fake dus. Er is momenteel een meme gaande in/over een forum thread op ResetERA waarin men al sinds eergisteren aan het wachten is op de aankondiging van de direct (ze tellen elk uur af), waar sommigen nogal geobsedeerd door zijn. De Talkatoo die door NOA getweet is gisteren kan zelfs een direct antwoord op dat thread zijn, aka NOA's social media team is de hype daar wat aan het opstoken.
Ze zijn goed bezig met trollen inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
En weer een oplader voor niks gekocht. Vanaf nu stop ik echt met naar andere mensen luisteren en koop ik maar gewoon een orginele :(

https://www.banggood.com/...s-iPhone-X-p-1196993.html

Deze ondersteunt dus het PD protocol waarbij zelfs nog expliciet vermeldt is dat deze de switch ondersteunt maar dit blijkt nu dus onzin. Laden, ja, maar beeld op je tv toveren: nee. Helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door jdevries189 op 10-01-2018 19:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De dock van Nintendo werkt alleen met de officiële charger voor zover ik weet. Maar dat wist je zelf ook al, dus ik vraag me een beetje af waar deze rant vandaan komt? jdevries189 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-05 16:20
jdevries189 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:07:
En weer een oplader voor niks gekocht. Vanaf nu stop ik echt met naar andere mensen luisteren en koop ik maar gewoon een orginele :(

https://www.banggood.com/...s-iPhone-X-p-1196993.html

Deze ondersteunt dus het PD protocol waarbij zelfs nog expliciet vermeldt is dat deze de switch ondersteunt maar dit blijkt nu dus onzin. Laden, ja, maar beeld op je tv toveren: nee. Helaas.
Dus nu geef je andere mensen de fout dat JIJ hem hebt besteld serieus?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Nick25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:36:
[...]

Dus nu geef je andere mensen de fout dat JIJ hem hebt besteld serieus?
Ja!

devries1989 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"
NMe schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:14:
De dock van Nintendo werkt alleen met de officiële charger voor zover ik weet. Maar dat wist je zelf ook al, dus ik vraag me een beetje af waar deze rant vandaan komt? jdevries189 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"
Nee dat wist ik dus niet.

[ Voor 40% gewijzigd door jdevries189 op 10-01-2018 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Sorry hoor, je moet gewoon zelf goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Zo staat er heel duidelijk op de pagina van de lader:

Afbeeldingslocatie: https://img.banggood.com/images/oaupload/banggood/images/58/40/59b06562-8bb7-47cf-a5a8-a09b110042f9.jpg

Werkt ALLEEN in handheld modus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
die devries1989 gast mag mooi dit bedrag vergoeden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
90710 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:53:
Sorry hoor, je moet gewoon zelf goed onderzoek doen voordat je iets koopt. Zo staat er heel duidelijk op de pagina van de lader:

[afbeelding]

Werkt ALLEEN in handheld modus..
Dat staat dus niet op de banggood website. Sorry hoor, maar niet iedereen gaat urenlang research doen voor een oplader waarbij op de website zelf staat dat het de switch ondersteunt en een andere tweaker het hier bevestigt. Beetje vertrouwen in mensen mag ook.
sderooij schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:54:
[...]

die devries1989 gast mag mooi dit bedrag vergoeden! :P
Dat zou ik een naamgenoot nooit aandoen. Maar frustrerend is het wel.

[ Voor 15% gewijzigd door jdevries189 op 10-01-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25

ze zullen dit toch wel moeten veranderen willen ze mee kunnen met de andere consoles.. anders gaat het toch echt ten koste van hun zelf zo dom zijn ze toch niet mag ik hopen.

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

90710

jdevries189 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Dat staat dus niet op de banggood website. Sorry hoor, maar niet iedereen gaat urenlang research doen voor een oplader waarbij op de website zelf staat dat het de switch ondersteunt en een andere tweaker het hier bevestigt. Beetje vertrouwen in mensen mag ook.
Die afbeelding is direct van de banggood website ;) Je moet wel even naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
90710 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:01:
[...]

Die afbeelding is direct van de banggood website ;) Je moet wel even naar beneden scrollen.
Crap. Niet gezien dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Sorry hoor, maar er staat toch echt dat het ding laad, en niet zorgt dat je dock werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
sderooij schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:04:
Sorry hoor, maar er staat toch echt dat het ding laad, en niet zorgt dat je dock werkt...
Zoals ik al zei niet alles gelezen en gestopt bij het stukje waarin ze zeggen dat hij switch compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
jdevries189 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:07:
[...]

Zoals ik al zei niet alles gelezen en gestopt bij het stukje waarin ze zeggen dat hij switch compatible is.
snap dat het frustrerend is, heb ook mijn les geleerd in het verleden met iphone opladers/kabels die niet bleken te werken. Gewoon altijd voor origineel gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
sderooij schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:08:
[...]

snap dat het frustrerend is, heb ook mijn les geleerd in het verleden met iphone opladers/kabels die niet bleken te werken. Gewoon altijd voor origineel gaan :)
Lesje inderdaad geleerd. The hard way. Voor het geld van de neppers had ik nu ook orginele kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Die BlitzWolf adapter is verder gewoon een prima ding. Zelfs als je nu je Switch er niet mee kan opladen, je volgende telefoon, tablet, laptop of digitale camera waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
BlackMage schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:15:
Die BlitzWolf adapter is verder gewoon een prima ding. Zelfs als je nu je Switch er niet mee kan opladen, je volgende telefoon, tablet, laptop of digitale camera waarschijnlijk wel.
Zat ik inderdaad ook net te denken. Ik zie het maar als een investering voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Nick25 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Omg _O- :F
Zelf gedaan niet iemand anders :)
Doe nou niet zo bijdehand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Laatst online: 11-05 20:11
devries1989 schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:53:
[...]

Ja werkt gelijk, je hoeft niks in elkaar te zetten. Werkt hetzelfde als de echte dock. USB-C en HDMI kabel erin en je ziet gelijk het beeld op je TV verschijnen als je de Switch in de dock plaatst. De Switch zit wel aardig strak in de dock. Als je een screenprotector hebt die wat dikker is dan kan het zijn dat ie niet past.

Je kan ook de versie zonder chip bestellen via dia Aliexpress-link. Dan kun je het moederbord van je eigen dock erin plaatsen schijnt. (zelf geen ervaring mee)
Heb hem vandaag binnen gekregen. Apparaat geprobeerd bij mijn broer en daar werkt hij. Sluit hem vervolgens aan op mijn eigen TV waar ik vervolgens geen signaal naar de TV krijg. Meerdere kabels gebruikt en verschillende aansluitingen op de TV. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zie heel veel interessante namen in die Twitter chat voorbij komen. Als die allemaal content voor de Switch aan het maken zijn dan gaat de Switch een goede tijd tegemoet.

* Zeror is vast aan het dromen...

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 10-01-2018 21:52 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Filmpje van Rainway (upcoming streamingdienst):

Nintendo Switch komt ook voorbij als device waar naar toe gestreamed zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Zeror schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:38:
Filmpje van Rainway (upcoming streamingdienst):

[video]

Nintendo Switch komt ook voorbij als device waar naar toe gestreamed zou kunnen worden.
Alleen zal de beta niet op de Switch werken en is het maar de vraag of Nintendo het in de eShop toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:27
Raxious schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Heb hem vandaag binnen gekregen. Apparaat geprobeerd bij mijn broer en daar werkt hij. Sluit hem vervolgens aan op mijn eigen TV waar ik vervolgens geen signaal naar de TV krijg. Meerdere kabels gebruikt en verschillende aansluitingen op de TV. :s
Dat is inderdaad wel vreemd. Ik heb de dock meegenomen naar verschillende vrienden en hij doet het altijd. Televisies van LG en Philips zijn dat volgens mij. Misschien kan de chipset van deze dock niet goed kan communiceren met jouw TV. Maar daar heb je dan toch de originele dock voor? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door devries1989 op 10-01-2018 22:58 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:12

BoGu5

hmmmz

Raxious schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Laadt de Switch wel op? Anders eerst stroom eens inpluggen en vervolgens HDMI. Dit doet ook wonderen voor originele Dock.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Er is weer een plekje vrij op de Japanse site voor Nintendo Directs, dit betekent meestal dat er nieuwe Direct (of aankondiging) aankomt. Dit staat boven een gerucht maar is nog géén officiële aankondiging.

En dit is meestal een paar dagen/week voor de Direct dus... En ook vrijwel altijd vóór de aankondiging ervan. Dat maakt het juist weer een sterkere mogelijkheid dat er (misschien vrijdag of anders volgende week maandag/dinsdag) iets gaat gebeuren :)

[ Voor 32% gewijzigd door 90710 op 10-01-2018 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Anoniem: 420148 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 18:41:
Goed, het is ook niet de eerste keer dat een brakke leak die iedereen dacht fake te zijn, daadwerkelijk een prototype is. Ik zeg niet dat dit echt is, maar ook de gebreken kunnen niet gelijk fake bewijzen. Overigens is het ook wel eens tijd dat dit soort dingen verschijnen.

Fonts, twijfelachtig en het enige wat deze leak eventueel overtuigend fake zou maken. In de debug versie van Wind Waker GC liepen de echte en debug fonts ook door elkaar, zelfs op dezelfde regel. Ze zouden het font kunnen wijzigen, en beide nog aanwezig kunnen hebben. Apple is ook ooit van iOS font veranderd. Als het een nieuw menu is, kunnen er allerlei fouten zijn gemaakt, of het is simpel weg nog niet polished.

Storage size van MK8. Oke. Impartial download, dummy game, demo. Whichever. Het is niet onmogelijk.

iirc wordt het oude YouTube logo ook nog op PS4 gebruikt.

Takedown notice is juist, als de gebruiker de video ook nog in zijn Video Manager laat staan. Wanneer je een DMCA'd video alsnog weggooit, krijg je niet de DMCA notice, maar dat deze removed is.
Switch 5.0 Update leak confirmed fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
90710 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 23:38:
Er is weer een plekje vrij op de Japanse site voor Nintendo Directs, dit betekent meestal dat er nieuwe Direct (of aankondiging) aankomt. Dit staat boven een gerucht maar is nog géén officiële aankondiging.

En dit is meestal een paar dagen/week voor de Direct dus... En ook vrijwel altijd vóór de aankondiging ervan. Dat maakt het juist weer een sterkere mogelijkheid dat er (misschien vrijdag of anders volgende week maandag/dinsdag) iets gaat gebeuren :)
Bijzonder dat “wij” iedere dag in de gaten willen houden wanneer die direct uiteindelijk komt :) verwachtingen zijn hoog. En meestal is de direct niet heel speqtaculair, dingen die je al wist, lees: Boyetta 3 en nog wat andere 3ds games. Toch wacht je op die nieuwe titels. Leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
*Fingers crossed voor nieuwe Super Smash Bros*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-05 14:22
Weer een nieuwe ochtend zonder Direct aankondiging. Weet niet hoeveel dagen ik het nog vol kan houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Baelrog schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:37:
Weer een nieuwe ochtend zonder Direct aankondiging. Weet niet hoeveel dagen ik het nog vol kan houden :(
We kunnen je oude Directs sturen zodat je alvast kan wennen. Je bent er wel wat uren zoet mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
Gewoon wachten op Donderdag 25 februari >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 28-04 10:06

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Nick25 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:02:
[...]

Is deze game vooral tof met multiplayer of ook single player?
Meer plezier te beleven in multiplayer.
De singleplayer is wel leuk om 1x door te lopen maar vrij kort en kun je beter beschouwen als grote tutorial

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
@Nick25, de singleplayer vond ik zelf "okay", maar dat is voornamelijk omdat het vergelijkbaar was met de singleplayer in Splatoon 1. De singleplayer in Splatoon 1 vond ik indrukwekkend als een frisse wending in het 3D platformer genre. De singleplayer in Splatoon 2 is min of meer hetzelfde als in Splatoon 1.

spoiler: Eindbaas spoilers Splatoon 1 vs 2
Vond de eindbaas van Splatoon 1 beter dan die in Splatoon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
NoA tweette gisteren een plaatje uit waar toch wel een behoorlijk aantal developers op reageerde.
Ik ben benieuwd en de hype wordt alleen vegroot.
Ik zie wel wanneer het aangekondigt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik denk dat ie vandaag komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-05 13:07
Poulske schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:00:
*Fingers crossed voor nieuwe Super Smash Bros*
Dit!!

En een Mario Party! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:55
Nog meer mensen die met smart wachten op Super Meat Boy? Heerlijk spelletje die ik zeker ook op de switch wil hebben. (Heb ik destijds ook op de xbox 360 en PC gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Bolko schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 10:29:
Nog meer mensen die met smart wachten op Super Meat Boy? Heerlijk spelletje die ik zeker ook op de switch wil hebben. (Heb ik destijds ook op de xbox 360 en PC gekocht)
Heb jij geluk komt vandaag/morgen uit ;)

https://www.dailynintendo...beelden-super-meat-boy-2/

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.