[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:18
Speel alleen maar handheld. Alle challenges tm week 8 gehaald.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Daniel. schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:08:
Fortnite op Switch is geweldig. Speel het al tijden op PC. Alleen in handheld modus blijf ik het maar niets vinden. Alles is voor mij veel te klein en daardoor speelt het niet lekker. Het kan aan mij liggen maar hebben meerdere daar last van?

Straks maar weer proberen. Vind het wel jammer, nu maar weer crash en fortnite maar op PC weer doen, wil het wel een kans geven want fortnite is gewoon echt geweldig!
Ik kan maar niet wennen dat er geen motion control support bij zit. Speelt op zich prima hoor met een pro controller, maar vergeleken met muis en toetsenbord is het toch net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Daniel. schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 23:08:
Fortnite op Switch is geweldig. Speel het al tijden op PC. Alleen in handheld modus blijf ik het maar niets vinden. Alles is voor mij veel te klein en daardoor speelt het niet lekker. Het kan aan mij liggen maar hebben meerdere daar last van?

Straks maar weer proberen. Vind het wel jammer, nu maar weer crash en fortnite maar op PC weer doen, wil het wel een kans geven want fortnite is gewoon echt geweldig!
Speelt heerlijk, maar vooral op TV icm de Pro Controller.

Gisteren nog anderhalf uur zitten streamen. Voor het eerst kijkers op m’n kanaal gehad en iemand die nog mee wilde doen ook...

Die link mag je opnemen in je signature :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2018 17:29 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:57
DigitalExcorcist schreef op zondag 1 juli 2018 @ 10:21:
[...]

Speelt heerlijk, maar vooral op TV icm de Pro Controller.

Gisteren nog anderhalf uur zitten streamen. Voor het eerst kijkers op m’n kanaal gehad en iemand die nog mee wilde doen ook...

knip
Vet. Ik wil opzich ook wel streamen naar moet meteen weer zo'n duur ding nemen omdat ik ook met pc wil maar die 1440p is. Heb je iets wat redelijk betaalbaar is wat ook die resolutie aankan. Dan wel met Displayport of dvi want HDMI ondersteund het beeldscherm dan weer niet op 1440p.

Zodra motion wordt toegevoegd is het meteen een stuk speelbaar der. Met Zelda had ik er totaal geen last van om gericht te richten vanwege de motion, met fortnite lukt het mij voor geen meter. Maakt het meteen wel weer leuk want de tegenstander mist ook behoorlijk veel haha. Speelt een stuk anders dan op PC.

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 01-07-2018 17:31 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Daniel. schreef op zondag 1 juli 2018 @ 11:52:
[...]

Vet. Ik wil opzich ook wel streamen naar moet meteen weer zo'n duur ding nemen omdat ik ook met pc wil maar die 1440p is. Heb je iets wat redelijk betaalbaar is wat ook die resolutie aankan. Dan wel met Displayport of dvi want HDMI ondersteund het beeldscherm dan weer niet op 1440p.

Zodra motion wordt toegevoegd is het meteen een stuk speelbaar der. Met Zelda had ik er totaal geen last van om gericht te richten vanwege de motion, met fortnite lukt het mij voor geen meter. Maakt het meteen wel weer leuk want de tegenstander mist ook behoorlijk veel haha. Speelt een stuk anders dan op PC.
Ik heb een Xbox One staan. Switch op HDMI-IN, dan op mn werk-laptop met Windows 10 de Xbox App openen en via de Xsplit software die app streamen. Kost me niks extra 😜

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
De switch staat hier sinds een week ook in huis, echt een hele fijne console! Ik merk dat ik hem bijna alleen nog maar als een handheld gebruik, het is zo relaxed om hem overal in te huis te kunnen gebruiken!

In eerste instantie ben ik begonnen met Mario Kart en Odyssey. Mario Kart alleen voor de couch co-op en Odyssey voor de single player. Wat me op is gevallen is dat de losse joycons zich prima lenen voor korte multiplayer speelsessies, en dat terwijl ik behoorlijk grote handen heb. Odyssey is een goede mariogame, maar ik was er gevoelsmatig een beetje te snel doorheen en het was weinig uitdagend. Ik weet dat ik nog lang niet alles vrijgespeeld heb, maar ik voel niet echt de drang om nu alle andere moons te gaan zoeken.

In plaats daarvan heb ik Hollow Knigh gekocht, was een fantastische game is dit zeg! Ik zit er nu een uur of 10-12 in en kan bijna niet stoppen. De switch leent zich echt super goed voor dit soort games. Tot nu toe is de aankoop het in elk geval helemaal waard geweest :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Laatst online: 17-09 19:31
voxxel schreef op zondag 1 juli 2018 @ 15:57:
De switch staat hier sinds een week ook in huis, echt een hele fijne console! Ik merk dat ik hem bijna alleen nog maar als een handheld gebruik, het is zo relaxed om hem overal in te huis te kunnen gebruiken!

In eerste instantie ben ik begonnen met Mario Kart en Odyssey. Mario Kart alleen voor de couch co-op en Odyssey voor de single player. Wat me op is gevallen is dat de losse joycons zich prima lenen voor korte multiplayer speelsessies, en dat terwijl ik behoorlijk grote handen heb. Odyssey is een goede mariogame, maar ik was er gevoelsmatig een beetje te snel doorheen en het was weinig uitdagend. Ik weet dat ik nog lang niet alles vrijgespeeld heb, maar ik voel niet echt de drang om nu alle andere moons te gaan zoeken.

In plaats daarvan heb ik Hollow Knigh gekocht, was een fantastische game is dit zeg! Ik zit er nu een uur of 10-12 in en kan bijna niet stoppen. De switch leent zich echt super goed voor dit soort games. Tot nu toe is de aankoop het in elk geval helemaal waard geweest :)
Mijn handen gaan slapen in handheld mode :(. Maar als console is het een super ding ben nu met DK tropical freeze bezig. Zal daarna Hollow knight eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:07
@voxxel ben zelf wel zo nu en dan manen aan het zoeken. Niet hele dagen. Ook wat glitches om bepaalde dingen te halen wat ook erg gaaf is.

Blijf van zowel Mario als Zelda de physics engine erg goed vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door Arunia op 01-07-2018 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Net Mario Tennis Aces besteld bij Wehkamp. Ze hebben een best redelijke sale op dit moment volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:27
En wat vinden we hier van?

Temtem trailer:

Obviously een regelrechte pokemon ripoff, haha, en dat proberen ze duidelijk niet te verbergen. Maar toegegeven is de art wel leuk, en het MMO idee, multiplayer etc spreekt me wel aan.

Duurt alleen nog tot 2020, of op zijn vroegst september 2019.

[ Voor 8% gewijzigd door Inverted_World op 01-07-2018 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:17
Inverted_World schreef op zondag 1 juli 2018 @ 23:33:
En wat vinden we hier van?

[...] en het MMO idee, multiplayer etc spreekt me wel aan. [...]
Een Kickstarter? Doel van slechts 60K? Een MMO? Geen subscriptions? Hoeveel red flags wil je hebben?

* RayNbow graaft een oud artikel op van GameDev.net... Why You Shouldn't Be Making an MMO

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:27
RayNbow schreef op maandag 2 juli 2018 @ 05:53:
[...]

Een Kickstarter? Doel van slechts 60K? Een MMO? Geen subscriptions? Hoeveel red flags wil je hebben?

* RayNbow graaft een oud artikel op van GameDev.net... Why You Shouldn't Be Making an MMO
Neem je het ook terug mocht het gewoon uitkomen? Ik snap je kritiek overigens wel, toch hebben ze al 500.000 opgehaald ipv die 60K.

Wat mezelf echter opviel, ik kwam dit tegen:

Het lijkt echter als je kijkt naar de controle alsof dit een video is ipv gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:57
Sméagol schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Ik niet in ieder geval. Dit soort games zie ik persoonlijk als een poor-man's 3D platformer voor mensen die de N64 gemist hebben..
Het zijn natuurlijk ps1 games, maar desondanks vind ik je inschatting wat 'harsh', de games zullen niet perfect zijn en ik weet vrijwel zeker dat ik (ondanks dat ik geen grote mario64 fan ben) deze leuker vind dan de crash games (die ik nooit in bezit heb gehad en dus niet zo heel veel gespeeld heb) maar lees is even in het xbox topic, mensen daar zijn toch best enthousiast over deze games.

Ik wil ze zelf ook nog aanschaffen, maar juist omdat ik 'van vroeger' nog weet dat ik me best ergerde wil ik dat niet full price doen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
plantenbakkie schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:43:
Net Mario Tennis Aces besteld bij Wehkamp. Ze hebben een best redelijke sale op dit moment volgens mij.
WACHT WAT!

Ik heb 'm op de voorpagina zien staan, maar toen ik erop klikte bleken ze uitverkocht. En dat was gisterochtend vroeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:23
DigitalExcorcist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:34:
[...]

WACHT WAT!

Ik heb 'm op de voorpagina zien staan, maar toen ik erop klikte bleken ze uitverkocht. En dat was gisterochtend vroeg...
Ik heb hem vannacht nog om half 2 besteld voor 15 euro na het lezen van die post hierboven. :P

En ik zie nu pas dat het de Wii U versie is. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door chaoscontrol op 02-07-2018 10:36 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
chaoscontrol schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Ik heb hem vannacht nog om half 2 besteld voor 15 euro na het lezen van die post hierboven. :P

En ik zie nu pas dat het de Wii U versie is. ;(
Ik wou al zeggen, WiiU zeker... bij de Wehkamp is ie 49,99 maar ik heb nog wat kortingsbonnen liggen.

https://www.wehkamp.nl/sp...tch/C25_NNS_NN2_16090136/

Echt nog steeds uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Inverted_World schreef op maandag 2 juli 2018 @ 09:29:
[...]

Neem je het ook terug mocht het gewoon uitkomen? Ik snap je kritiek overigens wel, toch hebben ze al 500.000 opgehaald ipv die 60K.
Het voornaamste probleem is gebrek aan informatie. Ze beweren self-funded te zijn en al wat funds te hebben voor Temtem. Als ze dit al hebben, waarom hebben ze 60K nodig? Waarom dat bedrag en hoe staat het in verhouding tot wat ze al hebben? 60K is pak-hem-beet een jaarsalaris voor 1 programmeur. Dat is niet heel veel (en dan vergeten we even voor het gemak de Kickstarter fees en belastingen die er van die 60K moeten worden afgetrokken).

Uiteraard kom je met een half miljoen een stuk verder dan met 60K, maar 60K is wat ze oorspronkelijk vroegen.
Wat mezelf echter opviel, ik kwam dit tegen:

[video]

Het lijkt echter als je kijkt naar de controle alsof dit een video is ipv gameplay.
Daar lijkt het in eerste instantie ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 13:17
DigitalExcorcist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Ik wou al zeggen, WiiU zeker... bij de Wehkamp is ie 49,99 maar ik heb nog wat kortingsbonnen liggen.

https://www.wehkamp.nl/sp...tch/C25_NNS_NN2_16090136/

Echt nog steeds uitverkocht..
Is dit spel zo goed? Hoe zijn de ervaringen? Heb de demo gespeeld maar kon er niet inkomen, maar dat was met smash bros ook het geval, dat heeft tijd en oefening nodig, is dat met deze tennis game net zo? M’n vriendin zag de reclame en omdat je met je joy-cons kunt gebruiken is dat voor haar een leuke interactie :) .

P.s. In de zuid afrikaanse shop is de digitale versie 47,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
rudyman85 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:19:
[...]

Is dit spel zo goed? Hoe zijn de ervaringen? Heb de demo gespeeld maar kon er niet inkomen, maar dat was met smash bros ook het geval, dat heeft tijd en oefening nodig, is dat met deze tennis game net zo? M’n vriendin zag de reclame en omdat je met je joy-cons kunt gebruiken is dat voor haar een leuke interactie :) .

P.s. In de zuid afrikaanse shop is de digitale versie 47,50.
Geen idee, maar online is het super. Voor de offline, singleplayer hoef je 'm niet te kopen schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Normaal doe ik niet aan preorders, maar toch bij de Wehkamp maar Captain Toad nog aangeschaft. Voor 33 euro een prima prijs denk ik :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Magic schreef op maandag 2 juli 2018 @ 13:57:
Normaal doe ik niet aan preorders, maar toch bij de Wehkamp maar Captain Toad nog aangeschaft. Voor 33 euro een prima prijs denk ik :)
Heb de demo gespeeld, leuk maar lijkt vrij simpel! Twijfel dus... Ziet er wel echt uit als een leuke puzzelgame, als de demo maar een schijn van het geheel is (vooral wat moeilijkheid niveau) dan kan ik het nog overwegen maar de demo was echt veul te makkelijk.

Dit weekend weer eens wat tijd in Mario Odyssey gestopt, man wat zitten er een hoop verstopte maantjes! Net uit de bevroren woestijn... (niet compleet maar wel 3 rijen maantjes en mis er nog wat) Was even vergeten hoeveel plezier ik hier mee heb met beide joycons in de hand:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
DigitalExcorcist schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:34:
[...]

WACHT WAT!

Volgens mij had ik de laatste of ene laatste.. Maar toen ik in de ochtend keek zag ik 'm ook uitverkocht. Maar later was die er ineens weer ja.

[ Voor 4% gewijzigd door plantenbakkie op 02-07-2018 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
mfneed schreef op maandag 2 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Heb de demo gespeeld, leuk maar lijkt vrij simpel! Twijfel dus... Ziet er wel echt uit als een leuke puzzelgame, als de demo maar een schijn van het geheel is (vooral wat moeilijkheid niveau) dan kan ik het nog overwegen maar de demo was echt veul te makkelijk.
Die bedenkingen had ik ook, maar na enkele positieve posts van andere tweakers toch overstag gegaan.

Magic in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3"

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 02-07-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

mfneed schreef op maandag 2 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Dit weekend weer eens wat tijd in Mario Odyssey gestopt, man wat zitten er een hoop verstopte maantjes! Net uit de bevroren woestijn... (niet compleet maar wel 3 rijen maantjes en mis er nog wat) Was even vergeten hoeveel plezier ik hier mee heb met beide joycons in de hand:D
Zelf van het weekend nog weer een paar potjes Overcooked gedaan met mijn vriendin, beide erg moe want het was al laat op een zondag. Desondanks toch vrij vlot het laatste level waar we mee bezig waren (1-6) in bijna stilte gehaald :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:32
Ik zit eraan te denken om een Switch te kopen, alleen vind ik de prijs nog redelijk hoog. Op marktplaats zijn weer veel oplichters om de console tweede hands te verkrijgen. Is er weleens een goede actie of valt dat tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hotymoty schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:39:
Ik zit eraan te denken om een Switch te kopen, alleen vind ik de prijs nog redelijk hoog. Op marktplaats zijn weer veel oplichters om de console tweede hands te verkrijgen. Is er weleens een goede actie of valt dat tegen?
Op amazon.de is de grijze switch nu voor 299 te vinden. Ik geloof,dat hij eenmaal voor 289 is geweest, maar goedkoper heb ik hem nog niet gezien. Soms heb je aardige aanbiedingen met games, daar is volgens mij meer winst te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 15:05
Magic schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 06:58:
[...]

Op amazon.de is de grijze switch nu voor 299 te vinden. Ik geloof,dat hij eenmaal voor 289 is geweest, maar goedkoper heb ik hem nog niet gezien. Soms heb je aardige aanbiedingen met games, daar is volgens mij meer winst te halen
Nedgame heeft beide kleuren momenteel voor €308.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
[...]

Amazon de heeft ‘m ook voor 265 gehad. Ergens in mei.

Edit: opgezocht en blijkt 289 te zijn geweest.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 03-07-2018 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
[...]

Zijn zij betrouwbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 09:01
Het is een van de grootste online winkels ter wereld ;)

Ik bestel er regelmatig, altijd naar volle tevredenheid; mijn Switch komt daar ook vandaan. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Polyphemus op 03-07-2018 08:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Polyphemus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:40:
[...]

Ik bestel er regelmatig, altijd naar volle tevredenheid; mijn Switch komt daar ook vandaan. :)
Thanks voor je antwoorden, wel lekker Duits haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 09:01
hotymoty schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:52:
[...]

Op de site ter hoogte van je winkelmandje zit de optie om er (een beetje) NL van te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Polyphemus schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:40:
[...]

Ik heb er ook al regelmatig besteld (heb zelfs een prime account), de meeste Nederlandse webshops kunnen nog wat leren van de service van Amazon :)

Enige minpuntje aan amazon is dat je vaak niet weet met welke vervoerder er bezorgd wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vorige week even de Donkey Kong DLC van Mario + Rabbids gedownload. Was van de orginele game al helemaal hooked , maar dit is echt weer een prima aanvulling

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 19:30

Edmin

Crew Council

get on my horse!

We hebben nog altijd dit topic, heren:
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Over het algemeen is nintendo behoorlijk prijsvast, ik zou zelf idd kijken naar een mooie bundel, of anders hier op v&a, vind ik zelf veel plezieriger dan markplaats.

e3 came and went dus op heel korte termijn zal er nog wel geen switch lite/xl oid komen, dus daarmee ook geen hele heftige acties.

Oh hier overigens ook zeer tevreden amazon de klant.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 03-07-2018 11:15 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:48

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Ys 8 is een fantastisch game.
Heerlijke pacing, heerlijke gameloop, heerlijke verhaal, leuke en relevante personages.

Persoonlijk vind ik dit spel beter dan Zelda, yep, I said that.

Een paar dingen:
1. Hoewel het nummer 8 in de serie is staat het verhaal op zichzelf.
2. Je hoeft nooit je skill-meter op te sparen. Je “basic attack” is eigenlijk alleen bedoeld om je skill-meter een beetje op te bouwen. Zie het als een startmotor.
3. Defensief spelen (verdedigen en ontwijken) is leuk en wordt beloond. Door het goed in te zetten krijg je een ATK-bonus of SPD-bonus. Plus je bent gedurende de duur van de bonus untouchable/onsterfelijk. Hoe counter intuïtief het klinkt: Je kan vijanden sneller verslaan door de te blokken. Hierdoor schakel ik sommige vijanden sneller uit met de “basic attack” dan met “skills” :)
4. Met R-button kan je bijna elke cutscene fast-forwarden
5. Je party members die niet in het veld zijn krijgen gewoon XP en schalen mee.
6. Je kan de button-layout aanpassen en daar was ik heel blij mee omdat ik bij het indrukken van de “L”-button regelmatig de linkerpook indruk.

Overigens de klacht over de kwaliteit van de tekst heeft te maken met het eerste team dat de vertaling deed en verknalt heeft. De Switch (de DL versie althans) heeft de verbeterde vertaling.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Was zelf aan het wachten op Octopath, maar dit weekend ook wat Ys 8 impressies gelezen en wat opinies bekeken van mensen die ook Xenoblade Chronicles 2 gespeeld hebben (wat MIJN huidige "beter dan zelda" favo switch game is). Nu denk ik dat ik inderdaad ook gewoon Ys 8 ga halen en Octopath voorlopig even op de backlog zet.

Als PC gamer was ik eerst blij om te zien dat het ook op steam beschikbaar is, maar blijkbaar is de PC port door een compleet ander team gemaakt en is de kwaliteit echt huilen met de pet op.
De switch versie is hier echter in geen enkele winkel te verkrijgen. Online bestellen dan maar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Ik wacht nog met smart op Octopath... ook YS straks maar eens even checken. Of eigenlijk... mn vrouw wacht nog meer op Octopath dan ikzelf. Maar goed dat we 2 Switches hebben aangezien de Rocket League competitie en Fortnite ook druk bezig zijn....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 21:22
Ik merk dat ik er echt te lang uit ben geweest. Jarenlang alle consoles gekocht, flinke verzameling retroconsoles en games aangelegd, (hoofd- en eind-)redacteur bij Insidegamer en Gameliner geweest om daarna 6 jaar geleden te trouwen. Toen alle consoles en games verkocht om later tussendoor nog wel een Wii voor local mp en later voor mijzelf PS4 te kopen (het begon toch te knagen). Bij die laatste overigens wel een tv voor zolder, Thrustmaster T300 met H-bak en 3 pedalen en een PSVR aangeschaft. Je moet wat als racefan en gatgetfreak. :*) En vorige week dus ook een Switch aangeschaft. Maar ik google mij steeds een ongeluk op de afkortingen die hier worden gebruikt: M+R, YS... :?

Uiteindelijk de Switch gekocht omdat ik met name een groot Zelda-fan ben en mij nu lang genoeg had verlekkerd aan gameplaybeelden. Bovendien merk ik dat ik toch niet graag alleen op zolder zit te gamen, dus hang ik nu naast mijn vrouw op de bank met de Switch, terwijl zij pulp op tv kijkt.

Uiteindelijk gaat het mij voornamelijk om de games van Nintendo zelf. SMO komt er dus sowieso nog in, evenals MK8. En ik hoop ook dat er binnen niet al te lange tijd nog een nieuwe F-Zero verschijnt.

Ben tot nu toe erg tevreden. Nog ff een mooie case scoren en hij kan volgende maand mee op vakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:38

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 21:22
Thnx, had ze inmiddels ook al gevonden. Moet dit topic toch maar ff intensief volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotymoty schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:52:
[...]

Check MP op 200-220 euro. Ik had ‘m van een jonge dame gekocht die er een van haar schoonmoeder had gekregen met MK8 erbij. Gelijk oversteken gebruikt (+- €5?) en dag erop in huis. Kwestie van gebruiker checken (ik koop alleen bij mensen > 5 jaar geregistreerd) en op die manier verzekerd kopen. Winkel is m.i. te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* Dat staan we niet toe op Tweakers. Lees Het algemeen beleid . Let ook op het dubbelpostten!

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 04-07-2018 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor commentaar op de moderatie hebben we Feedback op moderatie binnen Spielerij. Hier is het offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 04-07-2018 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:13
Misschien heb ik het gemist in dit topic, maar ik las dat iemand zei dat hij Ys VIII: Lacrimosa of Dana beter vind dan Zelda, als ik zo de gameplay kijk heeft het wel een beetje dezelfde gameplay, maar ik ken de game zelf helemaal niet. Kan iemand mij er wat meer over vertellen, zijn er ook dungeons of is het vooral beesten dood maken in de (open?) wereld, is er een main story met meerdere side quests, hoeveel uur gameplay is het ongeveer is het echt met Zelda te vergelijken, etc.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:20
Ik heb Ys niet gespeeld, dus iemand anders zal vast een betere uitleg geven, maar van wat ik erover heb gelezen, klinkt het meer als een Tales of game met real time combat ipv instanced combat, dan als Zelda :) Dit betekent: actie-RPG met veel aandacht voor stats, items, en story.

Die andere grote RPG van de zomer, Octopath Traveler, heeft net een 9/9/9/9 gekregen in Famitsu. Het Japanse blad heeft lang niet meer de sterke reputatie van vroeger, maar iig een goed teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 05:56:
[...]

Check MP op 200-220 euro. Ik had ‘m van een jonge dame gekocht die er een van haar schoonmoeder had gekregen met MK8 erbij. Gelijk oversteken gebruikt (+- €5?) en dag erop in huis. Kwestie van gebruiker checken (ik koop alleen bij mensen > 5 jaar geregistreerd) en op die manier verzekerd kopen. Winkel is m.i. te duur.
Met gelijk oversteken bedoel je dat je 5 euro overmaakt en zij de console toestuurd? En als je m binnen hebt derest overmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotymoty schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:15:
[...]

Met gelijk oversteken bedoel je dat je 5 euro overmaakt en zij de console toestuurd? En als je m binnen hebt derest overmaakt?
Nee, zie: http://help.marktplaats.n...delen/i/gelijk-oversteken

Kort:
jij betaalt
ander stuurt op
jij geeft aan wanneer je het ontvangen hebt
marktplaats geeft het geld vrij aan de verkoper -/- 5 euro

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:38:
[...]

Kort:
jij betaalt
ander stuurt op
Ohh nice, dit maakt het gelijk een stuk betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hotymoty schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:01:
[...]

zeker, ging wel een week overheen voordat de betaling door was gezet bij mij, maar die meid vond dat niet erg, is mij goed bevallen, die paar euro extra geeft je iig zekerheid :) is geloof ik 2% van de aankoopprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:38:
[...]

Kort:
jij betaalt
ander stuurt op
Wat nou als ze gewoon aangeeft het niet binnen gehad te hebben? Als je et niet aangetekend opstuurt kan jij nooit bewijzen dat het aangekomen is toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien handiger om in de marktplaats topics daar verder op in te gaan ? Is hoe dan ook iets wat daar al veel besproken is.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miikit schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:14:
[...]

Wat nou als ze gewoon aangeeft het niet binnen gehad te hebben? Als je et niet aangetekend opstuurt kan jij nooit bewijzen dat het aangekomen is toch?
Je moet het altijd aangetekend versturen, anders kun je niet mee doen aan die betaalwijze, klik ff op de link en lees door...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

DukeBox schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:30:
Misschien handiger om in de marktplaats topics daar verder op in te gaan ? Is hoe dan ook iets wat daar al veel besproken is.
Mee eens, een beetje offtopic is niet erg maar laten we alle Marktplaats vragen/ervaringen en discussies nu verplaatsen naar het desbetreffende forum Shopping Forum.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13
Dat zou cool zijn als de Nintendo Switch daarvoor gebruikt kan worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:04:
[...]

Moet het wel een nieuw pistool zijn. De NES Guns werken stiekem "andersom", op het moment dat je de trekker overhaalt stuurt het pistool een signaal naar de console. Die zet vervolgens het beeld op zwart en enkel het doel op volledig wit. Dan kijkt een sensor in het pistool of er op wit gericht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:04:
[...]

Idee is leuk, maar voor een 5 tientjes heb je heb je 4infrarood ontvangende vestjes en 4 infrarood pistolen. Dan laat je geen 4 kids met voor 1200 euro aan hardware rondsjouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Magic schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:20:
[...]

Idee is leuk, maar voor een 5 tientjes heb je heb je 4infrarood ontvangende vestjes en 4 infrarood pistolen. Dan laat je geen 4 kids met voor 1200 euro aan hardware rondsjouwen :P
Maar stel dat je met de Nintendo Switch een bepaald speelveld (bijvoorbeeld de lokale paintball-arena) kan inladen en dan met de Nintendo Switch + lasertag een game gaat spelen. Laten zeggen 4 spelers (Mario, Luigi, Toad en Peach) tegen King Boo. Speler 1 bestuurd op de Nintendo Switch King Boo, De rest van de spelers een van de personages. Vind King Booen dood hem is dan de opdracht. Ze krijgen een trilsignaal wanneer King Boo in de buurt is bijvoorbeeld en kunnen dan gaan schieten.
Kan best leuk zijn lijkt me.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 12:58
Zo... dat was Celeste. Leuke maar soms frustrerende game, echt goed gedaan. Kan niet de motivatie vinden om b en c side te voltooien en ook the core kan ik niet in. Wellicht later nog eens. Maar toffe game overall.

Na Super Meat Boy en Celeste is het ook weer tijd voor een nieuwe lastige game. Is Hallow Knight een beetje een waardige opvolger voor deze twee games? Ik weet dat Super Meat Boy Forever ook binnenkort komt maar ik heb nog niet echt een releasedate gezien. Donkey Kong is ook nog een optie maar is wel weer stukken duurder natuurlijk. Tips?

Nu eerst maar even ontstpannen met Golf Story die ik in de sale heb kunnen kopen en verder met Shiny hunten in Pokemon Quest, 52 inmiddels :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zeror schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Maar stel dat je met de Nintendo Switch een bepaald speelveld (bijvoorbeeld de lokale paintball-arena) kan inladen en dan met de Nintendo Switch + lasertag een game gaat spelen. Laten zeggen 4 spelers (Mario, Luigi, Toad en Peach) tegen King Boo. Speler 1 bestuurd op de Nintendo Switch King Boo, De rest van de spelers een van de personages. Vind King Booen dood hem is dan de opdracht. Ze krijgen een trilsignaal wanneer King Boo in de buurt is bijvoorbeeld en kunnen dan gaan schieten.
Kan best leuk zijn lijkt me.
Dat soort alternatieve spelmodes bestaat toch ook in de gemiddelde lasertag club?
Is Hallow Knight een beetje een waardige opvolger voor deze twee games?
Hollow Knight op PC gespeeld. Heel mooie graphics, fantastische gameplay en waanzinnig moeilijke bossfights.

[ Voor 12% gewijzigd door boe2 op 04-07-2018 15:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 12:58
boe2 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:30:
[...]

[...]

Hollow Knight op PC gespeeld. Heel mooie graphics, fantastische gameplay en waanzinnig moeilijke bossfights.
Laat boss fights nou net hetgeen zijn wat ik het minst leuk vind... bedankt voor deze reactie. Ik zoek verder :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Royy90 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:57:
Zo... dat was Celeste. Leuke maar soms frustrerende game, echt goed gedaan. Kan niet de motivatie vinden om b en c side te voltooien en ook the core kan ik niet in. Wellicht later nog eens. Maar toffe game overall.

Na Super Meat Boy en Celeste is het ook weer tijd voor een nieuwe lastige game. Is Hallow Knight een beetje een waardige opvolger voor deze twee games? Ik weet dat Super Meat Boy Forever ook binnenkort komt maar ik heb nog niet echt een releasedate gezien. Donkey Kong is ook nog een optie maar is wel weer stukken duurder natuurlijk. Tips?

Nu eerst maar even ontstpannen met Golf Story die ik in de sale heb kunnen kopen en verder met Shiny hunten in Pokemon Quest, 52 inmiddels :)
Koop Donkey Kong! Geweldige game en zeer moeilijk. Zeker wanneer je alle puzzelstukjes en letters wilt vinden. Inderdaad wel duur maar iedere cent meer dan waard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
NIntendo heeft nog onaangekondigde titels in petto voor ons voor in het najaar.

https://www.dailynintendo...in-petto-voor-dit-najaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ik heb trouwens ook gehoord van een paar mensen dat de grijze joycons losser zitten als ze zijn vastgeklikt, dan de rood/blauwe joycons. Ervaren jullie hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

hotymoty schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:01:
[...]

Marktplaats gelijk oversteken is een wassen neus en alleen maar schijnveiligheid. Het maakt sommige gevallen van oplichting juist een stuk eenvoudiger en Marktplaats wijst alle verantwoordelijkheid af zodra het mis gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Ik kwam dit tegen
Bluetooth audio apparaat voor de Nintendo Switch!
https://www.kickstarter.c...o-for-the-nintendo-switch

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gisteren aan Crash Bandicoot begonnen, maar moet zeggen dat het toch redelijk pittig is aan het begin. Weet niet zo zeer of dit komt doordat de game pittig begint of dat het erg wennen is aan de controllers vs de view op het scherm, ooit is het lastig om de diepte in te calculeren waardoor ik helemaal mis zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:15:
Gisteren aan Crash Bandicoot begonnen, maar moet zeggen dat het toch redelijk pittig is aan het begin. Weet niet zo zeer of dit komt doordat de game pittig begint of dat het erg wennen is aan de controllers vs de view op het scherm, ooit is het lastig om de diepte in te calculeren waardoor ik helemaal mis zit..
Ik heb vroeger nooit een playstation (1) gehad, en dus is Crash Bandicoot behoorlijk langs mij heen gegaan. Maar in Uncharted 4 zit een stukje waar je CB mag spelen, en mijn god wat een frustrerende gameplay 8)7

Ik kan er dan ook met mijn hoofd niet bij dat dit ooit zo populair was. Aan de andere kant vorig jaar nog even kingdom hearts op de ps2 gespeeld, en dat heeft imho de tand des tijds ook niet overleefd. Ik vraag me dus enorm af of Crash Bandicoot een ode aan de fans is, of nieuwe spelers moet aantrekken...
KoensSocialL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 22:53:
Ik kwam dit tegen
Bluetooth audio apparaat voor de Nintendo Switch!
https://www.kickstarter.c...o-for-the-nintendo-switch
voor mensen die niet kunnen wachten:
https://www.reddit.com/r/...luetooth_audio_over_usbc/
sf49ers65 - I'm hoping some company makes a USB-C bluetooth adapter. On less dongle to deal with.
pablacho - I cannot believe this is not a thing yet...
eddietsai - coming to kickstarter!
:P

[ Voor 24% gewijzigd door Magic op 05-07-2018 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik ga vanmiddag crash halen, jeugdsentiment #1.
Toen ik nog een kleine tweaker was heb ik hier dagen weken maanden achter elkaar op zitten hameren.
Die game is uitdagend en geniaal, de ijs levels hebben een speciaal plekje in mijn hart...

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Nu ik er aan zit te denken, er zijn een aantal sites die de verschillende eshop prijzen vergelijken, maar zijn er ook sites die historische data tonen?

Ben benieuwd of een paar games al eens in de aanbieding geweest zijn om in te schatten of ze binnenkort nog een keer langs komen, en voor hoeveel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 12:18
Magic schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:18:
Nu ik er aan zit te denken, er zijn een aantal sites die de verschillende eshop prijzen vergelijken, maar zijn er ook sites die historische data tonen?

Ben benieuwd of een paar games al eens in de aanbieding geweest zijn om in te schatten of ze binnenkort nog een keer langs komen, en voor hoeveel :)
Ik gebruik deze:
https://savecoins.app/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:07
@Magic De controls van KH1 zijn echt abismal. Grappige is wel dat mijn vrouw totaal niet om kan gaan met een besturing van een 3D Zelda, maar omdat KH haar interesse heeft, ging dat wel toen erg goed. Hoe interesse vaak er voor kan zorgen dat je het wel kan spelen. :P
Zijn nu bezig om alle KH games uit te spelen. Hebben ze origineel, maar speel een deel op emu wat niet op de PS3 en PS4 sets staat als spel zelf. Heb de PS2 KH Chains of Memories dan minder legaal omdat die hier nooit is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Na het zien van de Digital Foundry analysis van Wolf 2 kon ik het toch niet laten die game te bestellen, vandaag nog in huis (liefde voor Bol!). Vond Mario Tennis echt helemaal niks (had de demo niet gespeeld) dus die heb ik na een paar uur al verkocht. Had niet verwacht dat dat zo niet mijn ding zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Die site werkt wel lekker inderdaad, Helaas is de history nog in progress. Zonder definitie en enkel de laagste prijs globaal (ipv per store) maakt het niet heel nuttig voor zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Magic schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:28:
[...]

Ik heb vroeger nooit een playstation (1) gehad, en dus is Crash Bandicoot behoorlijk langs mij heen gegaan. Maar in Uncharted 4 zit een stukje waar je CB mag spelen, en mijn god wat een frustrerende gameplay 8)7

Ik kan er dan ook met mijn hoofd niet bij dat dit ooit zo populair was. Aan de andere kant vorig jaar nog even kingdom hearts op de ps2 gespeeld, en dat heeft imho de tand des tijds ook niet overleefd. Ik vraag me dus enorm af of Crash Bandicoot een ode aan de fans is, of nieuwe spelers moet aantrekken...

[...]

voor mensen die niet kunnen wachten:
https://www.reddit.com/r/...luetooth_audio_over_usbc/

[...]

:P
Ik heb het zelf voorheen nooit gespeeld, maar ben erg fan van platform games zoals Mario, dus dit past wel in mijn straatje. Tot nu toe is het zeker een aanrader voor 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
IK heb van de week Ys VIII gekocht en wat speelt dat lekker! Ja de graphics kunnen beter dus ja ik had liever de xenoblade graphics gehad, maar de gameplay van Xenoblade 2 is gewoonweg niet voor mij. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Super fijn dat er geen aparte fight sequence wordt getriggerd maar dat alles on the fly gebeurd in dzelfde spelwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 13:39
Gynnad schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:15:
Ik geloof dat er bij de PS4 release veel klachten waren dat door de remaster de timing van springen nét iets anders was dan voorheen, waardoor veel mensen het als enorm lastig ervaarden.

Behalve dat ziet het er intens schattig uit, maar is het vérre van kiddie gameplay. Ik garandeer je dat je bij'The High Road' de neiging hebt je Switch naar buiten te gooien. Hoe dan ook, wanneer je het uiteindelijk haalt is de reward des te groter, het is gewoon een hoop trial en error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kaasje123 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:48:
IK heb van de week Ys VIII gekocht en wat speelt dat lekker! Ja de graphics kunnen beter dus ja ik had liever de xenoblade graphics gehad, maar de gameplay van Xenoblade 2 is gewoonweg niet voor mij. Ik ben heel blij met mijn aankoop. Super fijn dat er geen aparte fight sequence wordt getriggerd maar dat alles on the fly gebeurd in dzelfde spelwereld.
Heb hem ook binnen en een avondje kunnen spelen.
Zodra je je eerste 3 teamgenoten hebt en je je dorp kan beginnen uitbouwen wordt het inderdaad zeer leuk. Maar jezus, die graphics...
Preview beelden hintten al naar Playtation 2 niveau qua graphics. Daar kon ik prima mee leven, want graphics zijn geen hoge prioriteit voor mij, maar de dynamische resolutie duikt vaak zo hard naar beneden dat ik zowaar soms een subtiel screendoor effect in mijn beeld krijg, gecombineerd met opvallende Moiré patronen.. Schakel ALLE enhancers op je bravia televisie uit. In "game" mode zetten is niet voldoende.

De framerate staat wel rotsvast op 30 fps, maar dit is toch wel een geval van barslechte optimalisatie naar mijn mening: Ondanks dat het grafisch zeker geen powerhouse is moet de resolutie toch zo hard naar beneden om een stabiele framerate te houden. Mensen kloegen ook over een lage resolutie in XC2, maar daar is het me zelf nooit opgevallen (42" televisie) en dat spel kan zich grafisch meten met ps4 titels.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 05-07-2018 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Laatst online: 27-09 23:16
man ik vind Mario tennis echt stukken lastiger dan de demo. ik won alles in de demo maar hier win ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Magic schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:28:
[...]

haha ik was het vroeger al met je eens vwb CB. Nooit zelf een ps1 gehad maar wel vol verwachting de CB1 ooit gehuurd met een ps1 en me ook afvragen waarom iemand dit leuker en beter dan mario zou kunnen vinden.

Desondanks ben ik toch voornemens deze collectie aan te schaffen. De concessie die ik doe is wachten op een leuke deal om zo mezelf niet schuldig te voelen als het weer een aanvulling voor mijn pile of shame blijkt te zijn.........

KH is gewoon mijn genre niet, ook wel is geprobeerd maar nope........die serie ga ik ook niet snel nogmaals kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Bij gamemania is de console voor 309 te kopen. Zijn zij betrouwbaar genoeg om mijn console daar te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
hotymoty schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:29:
Bij gamemania is de console voor 309 te kopen. Zijn zij betrouwbaar genoeg om mijn console daar te bestellen?
Zeker, volgens mij een van de grootste, zo niet dé grootste, game georiënteerde offline winkel van Nederland.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03

DukeBox

loves wheat smoothies

hotymoty schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 21:29:
Kan je beter hier stellen: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Vervelend dat er voor Wolfenstein 2 weer een gigantische download nodig is. Geen goede wifi hier dus ben om en nabij 2 uur bezig :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:55
Sagat schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Desondanks ben ik toch voornemens deze collectie aan te schaffen. De concessie die ik doe is wachten op een leuke deal om zo mezelf niet schuldig te voelen als het weer een aanvulling voor mijn pile of shame blijkt te zijn.........
Mocht je nog enkele games hebben liggen waar je niets meer mee doet dan heeft de gamemania nu een twee games inruilen voor crash actie.
Had zelf nog Zoo tycoon liggen waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan gekomen ben. Heb bij de lokale CEX nog ff scribblenauts gekocht voor een tientje ongeveer en deze ingeruild.
Aangezien ik zoo tycoon nooit zelf heb gekocht toch mooi crash voor plusminus een tientje.

Ik dacht dat dit het Xbox one topic was... 8)7 voor de switch is het niet rendabel, die games kosten al zo veel :F

[ Voor 7% gewijzigd door m0h4life op 05-07-2018 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
m0h4life schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 23:40:
[...]

Mocht je nog enkele games hebben liggen waar je niets meer mee doet dan heeft de gamemania nu een twee games inruilen voor crash actie.
Had zelf nog Zoo tycoon liggen waarvan ik geen idee heb hoe ik er aan gekomen ben. Heb bij de lokale CEX nog ff scribblenauts gekocht voor een tientje ongeveer en deze ingeruild.
Aangezien ik zoo tycoon nooit zelf heb gekocht toch mooi crash voor plusminus een tientje.

Ik dacht dat dit het Xbox one topic was... 8)7 voor de switch is het niet rendabel, die games kosten al zo veel :F
Toch bedankt! Gezien de game het oudst is op ps4 (err deze collectie dan) zal ik hem uiteindelijk daar wel kopen. Maar als er voor de xb1 of (helaas idd erg onwaarschijnlijk :( ) de switch eerder een goede deal is koop ik die versie. Heb er ook absoluut geen haast mee.
Multiplatform gamert ftw :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Kwam gisteren Dawn of the Breakers in m'n nieuws en de Japanse eShop tegen. Het is gratis te downloaden en het heeft een Engelse taaloptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 17:31
Thomas schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:50:
Vervelend dat er voor Wolfenstein 2 weer een gigantische download nodig is. Geen goede wifi hier dus ben om en nabij 2 uur bezig :-( .
Hoe groot is deze download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
RayNbow schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:55:
Kwam gisteren Dawn of the Breakers in m'n nieuws en de Japanse eShop tegen. Het is gratis te downloaden en het heeft een Engelse taaloptie.

[video]
Wat voor soort spel is het? Kids hebben de switch meegenomen naar opa en oma dus ik kan zelf even niet kijken ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
maxxie85 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:50:
[...]

https://www.nintendo.nl/G...New-Colossus-1276093.html

Bijna 15GB dus.

Edit: zie nu dat de vraag waarschijnlijk om de aanvullende download gaat bij de gamecard versie :)

[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 06-07-2018 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
Volgens mij is het nog niet voorbijgekomen maar Okami HD is sinds gisteren te pre-orderen. Hij kost 20 euro in de e-shop dus de prijs is ook dik in orde. Ik ga hem zeker halen. Ik twijfel nog even of ik hem nu moet bestellen of dat ik nog even wacht omdat ik al genoeg op mijn backlog heb.

https://twitter.com/OkamiOfficial/status/1014916608031014912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
maxxie85 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:50:
[...]

8GB, valt dus nog mee.

Wel weer een wonder hoe ze dit draaiende hebben gekregen op de Switch. Ondanks de lage resolutie is dit echt veel mooier dan de meeste Switch games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• disgeae
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 08:49
Skullgirls Switch confirmed!

https://twitter.com/Atrox...98753?ref_src=twsrc%5Etfw

En niet eens de mobile version, we krijgen de console version!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
Thomas schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:13:
[...]

8GB, valt dus nog mee.

Wel weer een wonder hoe ze dit draaiende hebben gekregen op de Switch. Ondanks de lage resolutie is dit echt veel mooier dan de meeste Switch games.
Alle lof voor Panic Button. Die gasten zijn hier enorm goed in. Check ook deze video van Digital Foundry voor een (zeer) uitgebreide analyse van de graphics op de Switch. Waren er maar meer developers die hun games overzetten naar de Switch.
YouTube: Wolfenstein 2 Switch Analysis: Can Mobile Hardware Really Run a Cutt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Interview:
"Octopath Traveler has been developed as a spiritual successor of FFVI"
Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:12:
[...]

Wat voor soort spel is het? Kids hebben de switch meegenomen naar opa en oma dus ik kan zelf even niet kijken ;)
Ik heb het gisteren niet lang kunnen spelen (ik lag in bed en het was laat). Iemand heeft wel een video gemaakt van de eerste 22 minuten:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 14:20
Ik preorder zelden maar deze staat klaar op basis van de eerste demo! Te vinden bij Amazon FR voor €45.

JRPG fans mogen verder volgende week een release datum verwachten voor Cosmic Star Heroine, die in augustus uitkomt. De game gaat digitaal $15 kosten en krijgt ook een fysieke release via Limited Run Games. Bij hun vallen zeer binnenkort ook fysieke versies van Night Trap en Thumper te preorderen.

Trouwens, Inti Creates heeft een nieuwe trailer van Dragon Marked For Death gepost, de game van de devs die aan Mega Man Zero hebben gewerkt. Trailer is niet echt overtuigend maar wordt vast wel een goede game. Release wordt verwacht voor deze winter.

Last but not least, er is een Switch-exclusieve release van een Darius-compilatie aangekondigd in Japan. Standaard release krijgt zes games, een limited edition krijgt er negen. Ik ben niet zeker of ze ook naar het Westen komen... valt wel op dat Switch zeer veel retro gaming krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g4mQQy1.jpg
avec_style schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:58:
Volgens mij is het nog niet voorbijgekomen maar Okami HD is sinds gisteren te pre-orderen. Hij kost 20 euro in de e-shop dus de prijs is ook dik in orde. Ik ga hem zeker halen. Ik twijfel nog even of ik hem nu moet bestellen of dat ik nog even wacht omdat ik al genoeg op mijn backlog heb.

https://twitter.com/OkamiOfficial/status/1014916608031014912
Mooi dat de prijs hetzelfde is gebleven als op PS/XOne. Nog steeds in dubio hier of ik de fysieke versie uit Japan zou bestellen, die kost ongeveer het dubbele na douane enzo.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 06-07-2018 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Oei wat heb ik een plezier aan de demo! zojuist ook de pre-order geplaatst! Krijg hier Golden Sun kriebels van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 17:31
Thomas schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:13:
[...]

8GB, valt dus nog mee.

Nouja, ik kwam er nog steeds mee weg zonder SD-kaart omdat ik de meeste games op Cartridge heb. Daar kan deze game wel verandering in gaan brengen :P.

Draait het spel soepel, zit er zelf ook heel erg over na te denken.
Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.