Mario Tennis is echt tof zeg. De eerste dag werd ik echt compleet ingemaakt door iedereen. Vier uur online gespeeld toen en letterlijk alles verloren. Maar heb nu eindelijk een poppetje gevonden die ik fijn vind en win nu echt 70% van de games de afgelopen twee dagen. Verloor net helaas wel van iemand met 10k(!) ranking punten met Boo. Die trickshots waren gewoon niet te houden joh.
Lekker man. Ben ik toch wel benieuwd met wel poppetje je je draai hebt gevondenZironako schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:15:
Mario Tennis is echt tof zeg. De eerste dag werd ik echt compleet ingemaakt door iedereen. Vier uur online gespeeld toen en letterlijk alles verloren. Maar heb nu eindelijk een poppetje gevonden die ik fijn vind en win nu echt 70% van de games de afgelopen twee dagen. Verloor net helaas wel van iemand met 10k(!) ranking punten met Boo. Die trickshots waren gewoon niet te houden joh.
Ik heb ook Mario Tennis aangeschaft. Vind het inderdaad ook een tof spel, de trickshots willen alleen nog niet heel erg lukken. Vraag mij ook af hoe je met zoveel effect kan spelen.
Bowser JR! Heb gemerkt dat vooral het bewegen mijn zwakke plek is. Dit poppetje is super defensief, dus pakt makkelijk de ballen, waardoor ik de rally kan spelen met strategie en makkelijk energie op kan bouwen.Terpstars schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:04:
[...]
Lekker man. Ben ik toch wel benieuwd met wel poppetje je je draai hebt gevonden
Al iemand arcade archives Donkey Kong gekocht? Lijkt me best leuk!
Bij vrienden laatst al eens Overcooked gespeeld en ik was ondanks mijn prestaties verkocht. Onlangs in de aanbieding en met o.a. gouden punten gekocht (alsof ik na de Amazon actie al niet genoeg te spelen had..) maar dat was het zeker waard. Mijn vriendin vindt het ook leuk en samen spelen we op haar account. Allebei lekker fanatiek en steeds efficiënter de levels door. Vrijdag bij level 7 aanbeland en voor alles een drie ster rating gehaald.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gameranx heeft zojuist een before you buy geüpload voor Mario tennis aces:
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Verwijderd
Samen met sushi striker en mario kart 8 spelen wij dit het meeste op het moment. Leuk spelletje! Wel bizar dat ‘ie 60 euro is... is maar 4 gb ofzo.gamerboy schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:51:
Gameranx heeft zojuist een before you buy geüpload voor Mario tennis aces:
[video]
Voor mensen die van pixelart houden, Kamiko is momenteel in de aanbieding.
(Niet een heel lang spel, max. 1 a 2 uurtjes.)
(Niet een heel lang spel, max. 1 a 2 uurtjes.)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik ga toch even zeuren over Mario Tennis online. Heb er nu een paar uurtjes opzitten, maar zit er enige logica in het MMS (match making system), welke tegenstanders je treft?Zironako schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:15:
Dit lijkt me volledig willekeurig en echt belachelijk. Ik tref spelers met minder dan 100 punten die retegoed zijn, of super slecht.
Gisteravond was echt het toppunt. Nadat ik vier x gestrand was in een halve finale, stond ik dan eindelijk in de finale. Werd echt helemaal weggevaagd. Bleek m'n tegenstander 33.000 ranking te hebben. Ik zit onder de 1000 met een 50% w/l ratio.
Sorry hoor, maar dat vergalt het echt voor mij.
Ik vind het niet erg om tegen betere mensen te spelen, want daar word je uiteindelijk beter van, maar het ken te gek.
Waarom niet gewoon een systeem zoals met Mario Kart of bijvoorbeeld WoW arena: je krijgt alleen punten bij winst, bij verlies gaat er weer wat af.
En waarom via zo'n suf toernooi systeem?
Doe gewoon een online ranking waarbij je spelers net boven of onder je tref en dan optioneel eens een toernooi. Wat dan ook echt wat voor stelt en waar je bijvoorbeeld iets bijzonders kan winnen (titel/badges/costumes).
Ervaren meer mensen dit?
Ja klopt maar vind sowieso die prijzen van switch games soms abnormaal. Maarja gaat er uiteindelijk om of het een leuk spel is toch 😶😅Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:11:
[...]
Samen met sushi striker en mario kart 8 spelen wij dit het meeste op het moment. Leuk spelletje! Wel bizar dat ‘ie 60 euro is... is maar 4 gb ofzo.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Verwijderd
Heerlijk party spel iddpsychoclown schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:57:
Bij vrienden laatst al eens Overcooked gespeeld en ik was ondanks mijn prestaties verkocht. Onlangs in de aanbieding en met o.a. gouden punten gekocht (alsof ik na de Amazon actie al niet genoeg te spelen had..) maar dat was het zeker waard. Mijn vriendin vindt het ook leuk en samen spelen we op haar account. Allebei lekker fanatiek en steeds efficiënter de levels door. Vrijdag bij level 7 aanbeland en voor alles een drie ster rating gehaald.
Binnenkort met een maatje, wordt ook wel lachen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het is met meer dan 2 mensen, dat lijkt mij helemaal chaotischVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:27:
[...]
Heerlijk party spel iddvooral na de patches een paar maanden terug. Nummer 2 komt binnenkort.

@psychoclown @Verwijderd Let wel op je relatie! Wij hebben zelf totaal geen ruzie met Ikea spullen in elkaar schreuven, tenten opzetten (degene die als eerste zegt dat de ander zijn/haar mond moet houden geeft de aanwijzingen) of Mario Kart for that matter, maar Overcooked! Man man man.
Wij vinden het iig makkelijker met meer dan 2 mensen. Met 2 is het erg pittig om alles 3 sterren te halen, met 4 man ging dat eigenlijk een stuk makkelijker. En vooral coördineren. Van te voren bekijken hoe en wat en coördineren. Echter merk je dat dat vrij snel niet goed gaat. Maar toch blijven proberen.
Deel 2 gaat er hier waarschijnlijk ook wel komen.
Wij vinden het iig makkelijker met meer dan 2 mensen. Met 2 is het erg pittig om alles 3 sterren te halen, met 4 man ging dat eigenlijk een stuk makkelijker. En vooral coördineren. Van te voren bekijken hoe en wat en coördineren. Echter merk je dat dat vrij snel niet goed gaat. Maar toch blijven proberen.
Deel 2 gaat er hier waarschijnlijk ook wel komen.
[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 25-06-2018 09:01 ]
Verwijderd
Ik speelde het met m’n vriendin en daarvoor een vriendin, ging altijd goed!
Also, met meer dan twee mensen is het makkelijker volle sterren te pakken.
Also, met meer dan twee mensen is het makkelijker volle sterren te pakken.
Haha, same here maar we zijn daarentegen wel zo sportief dat we ook vaak genoeg de fout bij onszelf zoeken/zienArunia schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:59:
@psychoclown @Verwijderd Let wel op je relatie! Wij hebben zelf totaal geen ruzie met Ikea spullen in elkaar schreuven, tenten opzetten (degene die als eerste zegt dat de ander zijn/haar mond moet houden geeft de aanwijzingen) of Mario Kart for that matter, maar Overcooked! Man man man.
@psychoclown Als ik me niet prettig voel zeg maar, dan ga ik geen Overcooked spelen, weet gewoon dat dat dan niet leuk is om te doen. Met elk ander spel geen probleem, maar Overcooked shows the worst of me zeg maar.
Ik heb Aces niet, maar is dit niet gewoon een cold start problem? Een Mario Tennis veteraan die net Aces heeft gekocht begint met dezelfde lage ranking als iemand die nog nooit een tennisspel gespeeld heeft.Terpstars schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:03:
Dit lijkt me volledig willekeurig en echt belachelijk. Ik tref spelers met minder dan 100 punten die retegoed zijn, of super slecht.
Verwijderd
Lijkt mij ook. Splatoon 2 was in het begin ook een mixed bag, omdat je vanaf deel 1 zonder veel moeite op niveau door kan spelen.
Dat ken ik wel, als het niet lukt gaat het van kwaad tot erger (daarom is topsport, esport etc ook een psychologische challenge). Tot nu toe nog niet gehad maar dat zal met de moeilijkere levels vast wel erger wordenArunia schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:03:
@psychoclown Als ik me niet prettig voel zeg maar, dan ga ik geen Overcooked spelen, weet gewoon dat dat dan niet leuk is om te doen. Met elk ander spel geen probleem, maar Overcooked shows the worst of me zeg maar.
Zit nu heel hard te twijfelen om Octopath traveler The Travelers companion edition te halen. Echter is die 35 euro duurder dan de gewone.
Twijfel echt heel hard. Het is ook weer niet zo dat ik beide demo's al uitgespeeld heb. Denk dat ik zelfs nog wel even wacht met het spel überhaupt te halen.
Twijfel echt heel hard. Het is ook weer niet zo dat ik beide demo's al uitgespeeld heb. Denk dat ik zelfs nog wel even wacht met het spel überhaupt te halen.
Van een special edition kopen naar de game helemaal niet kopen in twee zinnen. NetjesArunia schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:39:
Zit nu heel hard te twijfelen om Octopath traveler The Travelers companion edition te halen. Echter is die 35 euro duurder dan de gewone.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik (her)ken dat! Dat ben je aan het tikken en tegelijk aan het denkenPhydomir schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:00:
[...]
Van een special edition kopen naar de game helemaal niet kopen in twee zinnen. Netjes
Komt soms wat tegenstrijdig over.
10 second ninja DONE
@Phydomir Haha, inderdaad. Wat @Sagat ook aan geeft. Is een beetje tegenstrijdig. Zag de special en dacht, is niet duur. Maar tegelijk heb ik zat andere dingen waar ik voor spaar en dan twijfel je. Mijn vrouw roept, gewoon halen, maar dat gaat meer om plek voor dat boek.
Vind die dan wel weer leuk. Maat dat drijft de prijs ook wel aardig op.
Vind die dan wel weer leuk. Maat dat drijft de prijs ook wel aardig op.
Het ziet er wel uit als een toffe editie. Ik denk dan altijd hoe vaak zal ik er nog na om kijken en vaak kom ik er dan op uit dat ik het geld niet waard vind. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik ga voor de gewone editie. dat kleedje van de map en een popup-boek is een keertje leuk om naar te kijken, maar zal snel in de kast belanden. De speciale editie van ME ligt ook in een doos te verstoffen, incl. boek. Ben er altijd na 1 keertje wel klaar mee. Kan ik net zo goed een keer de PDF pakken en doorlezen/kijken.
What the? Jij baseert gameprijzen aan de hand van grootte? In jouw redenatie zou God of War op de PS4 dan 600euro moeten zijn?Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:11:
[...]
Samen met sushi striker en mario kart 8 spelen wij dit het meeste op het moment. Leuk spelletje! Wel bizar dat ‘ie 60 euro is... is maar 4 gb ofzo.

Sinds wanneer maakt het uit hoeveel gigabyte een game in beslag neemt voor hoeveel geld je er voor vraagt als ontwikkelaar?
Vroeg me al het zelfde afKaasje123 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:42:
[...]
What the? Jij baseert gameprijzen aan de hand van grootte? In jouw redenatie zou God of War op de PS4 dan 600euro moeten zijn?![]()
Sinds wanneer maakt het uit hoeveel gigabyte een game in beslag neemt voor hoeveel geld je er voor vraagt als ontwikkelaar?
Ik twijfel nog een beetje of ik het spel wil gaan halen. de matchmaking maak ik me zelf niet al te druk om (al kan ik wel begrijpen dat het soms frustrerend kan zijn). Het gene waar ik juist over twijfel is dat er geen duo's online tournaments in zitten..... het lijkt me juist super vet om met een vriend samen die tournaments te spelen. Hoop dat ze dit er in de loop van tijd nog aan toevoegen.Terpstars schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:03:
[...]
Ik ga toch even zeuren over Mario Tennis online. Heb er nu een paar uurtjes opzitten, maar zit er enige logica in het MMS (match making system), welke tegenstanders je treft?
Gisteravond was echt het toppunt. Nadat ik vier x gestrand was in een halve finale, stond ik dan eindelijk in de finale. Werd echt helemaal weggevaagd. Bleek m'n tegenstander 33.000 ranking te hebben. Ik zit onder de 1000 met een 50% w/l ratio.
Sorry hoor, maar dat vergalt het echt voor mij.
Ik vind het niet erg om tegen betere mensen te spelen, want daar word je uiteindelijk beter van, maar het ken te gek.
Waarom niet gewoon een systeem zoals met Mario Kart of bijvoorbeeld WoW arena: je krijgt alleen punten bij winst, bij verlies gaat er weer wat af.
En waarom via zo'n suf toernooi systeem?
Doe gewoon een online ranking waarbij je spelers net boven of onder je tref en dan optioneel eens een toernooi. Wat dan ook echt wat voor stelt en waar je bijvoorbeeld iets bijzonders kan winnen (titel/badges/costumes).
Ervaren meer mensen dit?
1 Juli begint het nieuwe toernooi. Als ik het goed heb begrepen ga je dan wel spelen tegen mensen die ongeveer hetzelfde aantal punten hebben. Neemt niet weg dat je dan nog steeds tegen iemand kan komen die gewoon veel beter is maar minder speelt.Terpstars schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:03:
Net mijn eerste potjes online gedaan met Mario Tennis, maar wat een deceptie. Met het spel is overigens niks mis. Met mijn skills wel.
Zelden zo kansloos gevoeld, terwijl ik meestal wel aardig mee kan komen in wat voor online spel dan ook. Het lijkt wel alsof hier alleen maar pro's spelen.
Zelden zo kansloos gevoeld, terwijl ik meestal wel aardig mee kan komen in wat voor online spel dan ook. Het lijkt wel alsof hier alleen maar pro's spelen.
Ik heb aardig wat uurtjes nu in het spel zitten volgens mij sta ik 4de van Nederland ofzo qua punten (zegt niks want ook al verlies je veel kan je toch wel je punten sprokkelen zolang je er maar veel tijd in stopt) maar ik heb ongeveer 70% win rate (en maar 3 keer trophy gewonnen) maar merk zelf dat het erg veel uitmaakt met wie ik speel. De characters waar ik redelijk makkelijk mijn wins mee haal zijn het volgende:Lekkerbek312 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:22:
Net mijn eerste potjes online gedaan met Mario Tennis, maar wat een deceptie. Met het spel is overigens niks mis. Met mijn skills wel.
Bowser jr, Waluigi, Yoshi, Bowser, Chomp and Daisy
Als ik met andere characters (toad bijvoorbeeld)speel moet ik gewoon zoveel harder werken en merk ik dat ik zelf tegen zwakke spelers niet "eenvoudig" aan mijn punten kom.
Zal vast wel met speelstijl te maken hebben (ben iemand die graag van baseline en midden van het veld speelt) want met sommige characters moet je veel naar het net en als ik geen Yoshi ben vind ik dat gewoon lastig. Yoshi is snel dus kan je eenvoudig naar voren rennen en een topspin 1 kant opgooien waardoor hij eigenlijk nooit meer terug komt.
Disclaimer ik speel vooral simpel mode
EDIT:
Als je het jezelf makkelijk wilt maken en af en toe wilt winnen kan je met bowser jr spelen. Hij heeft een grote reach en daardoor kan je veel makkelijker de bal goed terugslaan en zelfs mooi cross. Ik weet alleen niet of ik het je zou aanraden als je jezelf wilt verbeteren want het is erg verslavend om zo "lui" te spelen en mogelijk dat Nintendo misschien zaken balanced en als je dan maar 1 speelstijl gewend bent kan je het nog lastig krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door Trixh op 25-06-2018 20:08 ]
Omg Mario kart is nu compatible met Nintendo labo. Super gaaf. Dit gaat meer mensen overhalen toch de labo set te kopen denk ik.
Dat is wel heel erg leuk. Komend weekend aan de slag met de Labo kit, dus dat komt mooi uit! Kritiek was dat de games zelf wat beperkt waren, mooi om te zien dat Nintendo daar wat aan doet.gamerboy schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 06:47:
Omg Mario kart is nu compatible met Nintendo labo. Super gaaf. Dit gaat meer mensen overhalen toch de labo set te kopen denk ik.
[video]
En nu maar wachten tot Fire Emblem speelbaar is met de hengelWalkman schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:12:
[...]
Dat is wel heel erg leuk. Komend weekend aan de slag met de Labo kit, dus dat komt mooi uit! Kritiek was dat de games zelf wat beperkt waren, mooi om te zien dat Nintendo daar wat aan doet.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Hey laat mij even weten hoe het speelt misschien koop ik labo dan ook wel 😁👌Walkman schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:12:
[...]
Dat is wel heel erg leuk. Komend weekend aan de slag met de Labo kit, dus dat komt mooi uit! Kritiek was dat de games zelf wat beperkt waren, mooi om te zien dat Nintendo daar wat aan doet.
Ben erg benieuwd
Ben vooral nog met adventure mode bezig en tournaments tegen de CPU. Heb niet heel veel tijd om te gamen dus zal ook wel ingemaakt worden online ga dat morgen wel even proberen. Was wel altijd vrij goed in tennis spellen met virtual tennis 3 zelfs een tijdje 2e van de wereld gestaan vroeger en met de beta van deze Mario tennis won ik wel nog bijna alles omdat niemand toen nog gespeeld had daarvoor natuurlijk.
Merkte met de beta op dag 3 wel dat ik opeens werd ingemaakt door mensen die zoveel punten hadden dat ze echt moeten hebben no lifen...
Al die Trick en risk shots maken het natuurlijk ook een ander soort spel dan de meeste tennis spellen
Merkte met de beta op dag 3 wel dat ik opeens werd ingemaakt door mensen die zoveel punten hadden dat ze echt moeten hebben no lifen...
Al die Trick en risk shots maken het natuurlijk ook een ander soort spel dan de meeste tennis spellen
Playstation 5
Voor mario tennis zou ik vooral ook even wat tutorials op youtube kijken hoe je goed moet spelen. kan veel helpen en soms zijn er gewoon dingen die je niet echt makkelijk op jezelf gaat vinden.
Net uitnodiging gehad voor beta van arena of valor. Ben benieuwd
Volgend jaar: LABO Skyward Sword rerelease zodat je een kartonnen zwaard hebt om mee te zwaaienDigitalExcorcist schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:32:
[...]
En nu maar wachten tot Fire Emblem speelbaar is met de hengel
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoe groot is deze dlc? Is het een aanrader?
Hoe groot weet ik niet en ik vind het zeker de moeite waard. Ik het het bij aanschaf van M+R niet verwacht maar dit type spel met de style spreekt mij erg aan en na het uitspelen wilde ik verder en nu kan dat met de DLC.rudyman85 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:35:
[...]
Hoe groot is deze dlc? Is het een aanrader?
Jaaaa deze DLC is echt helemaal super weer! Samen met mijn vrien...euhm vrouw inmiddels weer helemaal hooked!Dagg schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 02:26:
[...]
Hoe groot weet ik niet en ik vind het zeker de moeite waard. Ik het het bij aanschaf van M+R niet verwacht maar dit type spel met de style spreekt mij erg aan en na het uitspelen wilde ik verder en nu kan dat met de DLC.
Wat een te gekke game en DLC is dit zeg!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Oh zo zie ik het niet hoor, maar bedacht me gewoon hoe weinig er in die game zit en hoe kut de textures zijn en ze er dan toch €60 voor weten te vragen.Kaasje123 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:42:
[...]
What the? Jij baseert gameprijzen aan de hand van grootte? In jouw redenatie zou God of War op de PS4 dan 600euro moeten zijn?![]()
Hands down beste DLC van het jaar tot nu toe. Wat een details zeg. Het lijkt haast wel een compleet nieuwe game en ik moet haast zeggen dat de omgevingen nog mooier zijn dan het origineel. De muziek uit dk64 is zo lekker nostalgisch en de nieuwe mogelijkheden met Donkey Kong zijn heerlijke tactische breinbrekers.ReCreator schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:27:
[...]
Jaaaa deze DLC is echt helemaal super weer! Samen met mijn vrien...euhm vrouw inmiddels weer helemaal hooked!
Wat een te gekke game en DLC is dit zeg!
Wat zijn volgens jullie de leukste partygames voor de switch? Wij hebben nu Mario kart 8 en rocket league. Daar vermaken de kids zich goed mee, maar ikzelf mis toch wel iets van wii Sports. Is er ondertussen al iets van een Wii Sports achtige game?
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
De swing mode van mario tennis is erg leuk idd. weet niet of je er 50-60 euro voor over hebt. volgens mij was er wel een game die op wii sports leek maar geen idee hoe die heet of wanneer die uit komt
Volgende maand komt Go Vacation uit wat wel wat weg heeft van wii sports resort. Maar ik zou wachten op Mario Party.pietertie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:59:
Wat zijn volgens jullie de leukste partygames voor de switch? Wij hebben nu Mario kart 8 en rocket league. Daar vermaken de kids zich goed mee, maar ikzelf mis toch wel iets van wii Sports. Is er ondertussen al iets van een Wii Sports achtige game?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Mario Party is aangekondigd. Verder... 1-2-Switch, Snipperclips, Monopoly, Them Bombs* (niet echt party, wel érg tof, het principe tenminste - ik heb 'm nog niet gespeeld), Mario Tennis inderdaad...pietertie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:59:
* Them Bombs: één iemand heeft de handleiding om een bom te ontmantelen, gratis te downloaden van de website van de ontwikkelaar. Eén iemand speelt de game en geeft aan de ander door wat hij ziet op de bom die onschadelijk gemaakt moet worden. Degene met de handleiding ziet het scherm niet en moet de oplossing van de puzzels opzoeken in de manual waarmee diegene die de handleiding niet ziet, moet werken. En er is natuurlijk een timer. En daarna ontploft de bom.
Enórm goed samenwerken dus om alles tot een goed einde te brengen.
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Dat klinkt echt 100% hetzelfde als: Keep Talking and Nobody Explodes.DigitalExcorcist schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:17:
* Them Bombs: één iemand heeft de handleiding om een bom te ontmantelen, gratis te downloaden van de website van de ontwikkelaar. Eén iemand speelt de game en geeft aan de ander door wat hij ziet op de bom die onschadelijk gemaakt moet worden. Degene met de handleiding ziet het scherm niet en moet de oplossing van de puzzels opzoeken in de manual waarmee diegene die de handleiding niet ziet, moet werken. En er is natuurlijk een timer. En daarna ontploft de bom.
Enórm goed samenwerken dus om alles tot een goed einde te brengen.
Naast wat al genoemd is: Overcooked!pietertie schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:59:
Ja klopt! Dat is de PC-'versie'. Of nou ja, het principe is inderdaad 100% gelijk aan wat die game op PC's doet.Kaasdipje schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:25:
[...]
Dat klinkt echt 100% hetzelfde als: Keep Talking and Nobody Explodes.
Death Squared is ook wel een aanrader als multiplayer puzzelspel. De game heeft ook een hoop Portal-achtige humor.
Het 3D-printen van waveforms voor de Toy-Con Piano is al eerder voorbij gekomen, maar er is nu een follow-up met o.a. een poging tot het synthesizen van een menselijke stem:
De developers van Just Shape and Beats laat weten dat 30% van de opbrengst deze week wordt gedoneerd ten goede van een neefje van een van de developers. De jongen lijdt aan een zeldzame vorm van epilepsie (meer info bij de gofundme campagne hier).
Just Shapes en Beats kan je best beschrijven als een pacifistische, ritmische bullet hell game. 1 tot 4 spelers proberen de levels te overleven op het ritme van de muziek... en lijkt een vrij awesome spel
Een (oude) trailer:
Verder nog wat potentiële release dates: de The World Ends With You poort heeft een Japanse release date van 27 september gekregen, dus goed mogelijk dat de Westerse datum ook rond die periode zit. Ook de Switch versie van Moonlighter, een indie game die 2D Zelda mixt met het uitbaten van een winke, zou voor 28 september moeten uitkomen.
Just Shapes en Beats kan je best beschrijven als een pacifistische, ritmische bullet hell game. 1 tot 4 spelers proberen de levels te overleven op het ritme van de muziek... en lijkt een vrij awesome spel
Verder nog wat potentiële release dates: de The World Ends With You poort heeft een Japanse release date van 27 september gekregen, dus goed mogelijk dat de Westerse datum ook rond die periode zit. Ook de Switch versie van Moonlighter, een indie game die 2D Zelda mixt met het uitbaten van een winke, zou voor 28 september moeten uitkomen.
Volgens mij gebruik ik het begrip ironie juist wanneer ik zeg dat het ironisch is dat dit juist een game is die epileptische aanvallen opwekt. Goed doel, maar ik sla hem over, dit spel zou ik nooit spelen.
@JackAvery moonlighter heb ik van de pc kickstarter over laten zetten naar de switch. Ze gaven toen een maand later aan, maar september is op zich ook niet slecht. Kan altijd wat gebeuren.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Nou gezien dat ook "voor 28 september" is, laten we hopen! Game ziet er leuk uit.
Heel veel mensen in België kunnen blijkbaar door een fout Mario Tennis kopen voor 30(!) euro bij dreamland. Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan zien
K.W.
Eindelijk een hoesje gevonden waar zowel mn Switch als mijn pro controller in kan zonder dat het hoesje al te groot is. 
https://www.bol.com/nl/p/...se-zwart/9200000088679853
https://www.bol.com/nl/p/...se-zwart/9200000088679853
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
In de webshop kost deze 50 euro, hoe krijgen ze dat dan voor elkaar?KoensSocialL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:38:
Heel veel mensen in België kunnen blijkbaar door een fout Mario Tennis kopen voor 30(!) euro bij dreamland. Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan zien
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ergens in een dreamland winkel stond hem voor de verkeerde prijs. Hier de post ervan. Maar ik ga zelf morgen eens bellen naar Collishop, dat ik hem ook aan de prijs kan krijgen, dan is het me wel waardGynnad schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:18:
[...]
In de webshop kost deze 50 euro, hoe krijgen ze dat dan voor elkaar?
K.W.
Winkelprijzen en Online prijzen van Dreamland zijn een aparte categorie ook al is het dezelfde winkel en aanbod, dus ik vrees dat je bij Collishop weinig gehoor gaat krijgen, moest het andersom geweest zijn en de website prijs was zo laag dan misschien wel.
Bv op de website van Dreamland kan je iets niet krijgen voor 20 euro als het in de winkel 20 staat maar op de website bv 45, hun redenering is dat je dan naar de winkel moet.
Bv op de website van Dreamland kan je iets niet krijgen voor 20 euro als het in de winkel 20 staat maar op de website bv 45, hun redenering is dat je dan naar de winkel moet.
Dreamland is wel een geniale speelgoed winkel.
Ze hadden bij de rlease heel veel modellen van de switch in de vrije verkoop liggen.
Eveneens met de snes mini enzo :-)
Ik kocht er wel eens lego omdat die vaak ook goedkoop zijn zoals de prijsfouten hierboven gemeld.
Ze hadden bij de rlease heel veel modellen van de switch in de vrije verkoop liggen.
Eveneens met de snes mini enzo :-)
Ik kocht er wel eens lego omdat die vaak ook goedkoop zijn zoals de prijsfouten hierboven gemeld.
Warhammer en PC games en lego
Top, bedankt ik ben overtuigdKaasje123 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:56:
[...]
Hands down beste DLC van het jaar tot nu toe. Wat een details zeg. Het lijkt haast wel een compleet nieuwe game en ik moet haast zeggen dat de omgevingen nog mooier zijn dan het origineel. De muziek uit dk64 is zo lekker nostalgisch en de nieuwe mogelijkheden met Donkey Kong zijn heerlijke tactische breinbrekers.
Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort/mag, maar berichten zoals dit moet ik stiekem toch een beetje soort van om lachen: https://torrentfreak.com/...r-nintendo-switch-180628/
Donkey Kong snap ik nog maar waar staat M+R voor?
Mario + RabbidsMarc3l schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:04:
[...]
Donkey Kong snap ik nog maar waar staat M+R voor?
Ik heb me ook erg vermaakt met M+R, maar heb me er nooit toe kunnen zetten om hem helemaal tot het einde uit te spelen. Moet ik de originele game eerst uitgespeeld hebben, of kan de DLC weer een goed punt zijn om de game weer op te pakken?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat men al vrij ver is in de 'scene' om te Switch te kraken.
Interessant artikel voor mensen die er meer van willen weten.
https://www.theverge.com/...-hacking-piracy-porn-bans
Wel mooi dat het kan, maar ik ben bang dat wij gebruikers hier uiteindelijk de pineut van worden. Nintendo is nu al heel terughoudend met nieuwe features en straks wordt het alleen maar strenger. Daarnaast moet je hopen dat er niet te veel piracy optreedt want dat schrikt veel ontwikkelaars af, wat weer resulteert in minder goede games voor de Switch.
Interessant artikel voor mensen die er meer van willen weten.
https://www.theverge.com/...-hacking-piracy-porn-bans
Wel mooi dat het kan, maar ik ben bang dat wij gebruikers hier uiteindelijk de pineut van worden. Nintendo is nu al heel terughoudend met nieuwe features en straks wordt het alleen maar strenger. Daarnaast moet je hopen dat er niet te veel piracy optreedt want dat schrikt veel ontwikkelaars af, wat weer resulteert in minder goede games voor de Switch.
Als ik het artikel van @MonkeyJohn lees, dan maak ik me erop dit moment geen zorgen over de switch hacks.
Bovendien zal Nintendo dit wel aanpakken met de nieuwe versie van Switch, welke enkel verbeterde beveiliging zal hebben en niets anders. Tot nu toe 'mis' ik geen functies waarbij ik zeg dat die vitaal van belang is, behalve voice chat en online mogelijkheden. Aangezien dat onmogelijk is te 'fixen' met hacks, zie ik persoonlijk geen noodzaak tot hacks.
Voor emulatoren enzo heb ik desnoods mijn telefoon (is makkelijker om snel even te spelen), maar zelfs daarop speel ik ze niet aangezien ik nog een backlog heb voor Switch games.
Ik heb geen behoefte voor video, social media, browsing op de Switch, want mijn telefoon doet dat beter en houdt het veel langer vol dan de Switch.
Bovendien zal Nintendo dit wel aanpakken met de nieuwe versie van Switch, welke enkel verbeterde beveiliging zal hebben en niets anders. Tot nu toe 'mis' ik geen functies waarbij ik zeg dat die vitaal van belang is, behalve voice chat en online mogelijkheden. Aangezien dat onmogelijk is te 'fixen' met hacks, zie ik persoonlijk geen noodzaak tot hacks.
Voor emulatoren enzo heb ik desnoods mijn telefoon (is makkelijker om snel even te spelen), maar zelfs daarop speel ik ze niet aangezien ik nog een backlog heb voor Switch games.
Ik heb geen behoefte voor video, social media, browsing op de Switch, want mijn telefoon doet dat beter en houdt het veel langer vol dan de Switch.
@avec_style
De hacking scene is heel ver gevorderd, met de huidige Switch revisie ook niet meer tegrn te gaan door een fout in de bootrom. Iedere switch is dan ook makkelijk door twee pins van de rechter joycon connector te verbinden te 'hacken'.
Binnenkort komt er CFW uit en dan zal het niet lang duren voor games illigaal gespeeld gaan worden, helaas. Schijnbaar heeft Nintendo wel zijn best gedaan om dit soort ongein te kunnen detecteren en verwacht online weinig valsspelers.
De hacking scene is heel ver gevorderd, met de huidige Switch revisie ook niet meer tegrn te gaan door een fout in de bootrom. Iedere switch is dan ook makkelijk door twee pins van de rechter joycon connector te verbinden te 'hacken'.
Binnenkort komt er CFW uit en dan zal het niet lang duren voor games illigaal gespeeld gaan worden, helaas. Schijnbaar heeft Nintendo wel zijn best gedaan om dit soort ongein te kunnen detecteren en verwacht online weinig valsspelers.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Inmiddels kan je alle games op cartridge al illegaal op je switch spelen.Tiwazz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:08:
@avec_style
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Je moet enkel wereld 1 van het origineel gespeeld hebben om toegang te unlocked tot de DLCMagic schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:15:
Ik heb me ook erg vermaakt met M+R, maar heb me er nooit toe kunnen zetten om hem helemaal tot het einde uit te spelen. Moet ik de originele game eerst uitgespeeld hebben, of kan de DLC weer een goed punt zijn om de game weer op te pakken?
Gezien elke Switch cartridge een unieke key heeft, is het heel gemakkelijk voor Nintendo om deze te bannen, en maar goed ook.Merdera schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:28:
[...]
Inmiddels kan je alle games op cartridge al illegaal op je switch spelen.
“Our product has been designed with the greatest possible stability and polish,” a representative of Team Xecutter said.

Carefully gejat van anderen, bedoelen ze.
OK, OK... hun brick-code hebben ze dan waarschijnlijk wel zelf geschreven.
Iedereen die deze cfw gebruikt zal ook geen interesse hebben in online, en offline werkt altijd. Ik lees zelfs dat men ondanks een ban gewoon hun games kan blijven updaten, aardig van nintendoJackAvery schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:59:
[...]
Gezien elke Switch cartridge een unieke key heeft, is het heel gemakkelijk voor Nintendo om deze te bannen, en maar goed ook.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Op dit moment, ja, maar Nintendo kan ook daar de toegang blokkeren als ze willen.Merdera schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:11:
ondanks een ban gewoon hun games kan blijven updaten
Heeft iemand hier al moto gp gekocht/gespeeld? Ziet er gaaf uit, maar weet echt niet of het die 60 euro waard is...
Of deeltje 2Dagg schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:10:
[...]
Ik heb veel plezier van het spel en hoop nu al stiekem op een DLC met Kurby of Toad of..
http://nl.ign.com/mario-a...attle-season-pass-onthuld
Ook goedrudyman85 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Of deeltje 2Ubisoft heeft vorig jaar aangekondigd met drie dlc’s te komen voor M + R. Dit is dus de laatste DLC.
http://nl.ign.com/mario-a...attle-season-pass-onthuld
Dit artikel gaat nog verder in op hoe Nintendo toegang tot internet kan blokkeren voor gekraakte spellen:RayNbow schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Op dit moment, ja, maar Nintendo kan ook daar de toegang blokkeren als ze willen.
https://torrentfreak.com/...-people-go-online-180621/
IMHO mag de hele netwerktoegang van de switch dan beperkt worden (dus ook geen FW of game updates meer, ook niet als een FW update nodig zou zijn om een spel te spelen). Helaas kunnen ze (volgens mij) niet veel doen tegen local co-op, en verifiëren ze de key van een gedownloade versie blijkbaar niet om te checken of de downloadversie wel op de huidige Switch gedownload werd.
In theorie, als een Switch gebanned kan worden (door geen tokens meer aan te verlenen), zou (met een FW update?) in de toekomst een Switch gebricked kunnen worden wanneer illegale software gedraaid wordt. Ik ben enorm tegen de hinderlijke DRM op o.a. computer, maar als het een waterdicht detectiesysteem is mag Nintendo deze toestellen wat mij betreft volledig onbruikbaar maken in het geval van piracy.
Verder nog even vermelden dat MarioKart 8 een toffe game is, ook wanneer je (lokaal) multiplayer met minder ervaren spelers speelt (dankzij driving assists). Ook de 200cc modus was voor mij een aangename verrassing, dan ben ik er nog zeker even mee bezig om alle cups te verzamelen
Gisteren Lumines Remastered gekocht, nooit het origineel gespeeld, maar is een dikke aanrader. Erg tof met de muziek, duidelijke Rez invloeden. Ook goedkoop voor 15 euro en ideaal voor handheld mode.
[ Voor 7% gewijzigd door BarôZZa op 29-06-2018 11:51 ]
De vraag is of je dat als Nintendo moet willen. Het is toch super als alles gewoon up to date blijft, kan Nintendo mooi tegenmaatregelen naar binnen sneaken.RayNbow schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 21:34:
[...]
Op dit moment, ja, maar Nintendo kan ook daar de toegang blokkeren als ze willen.
Net als destijds met de Wii, het laatste wat je wou als kraker is dat het OS zichzelf ging updaten. In de huidige situatie gebruiken krakers dus hun Switch offline, waardoor in ieder geval niet online games verpest worden, of ze gebruiken hun switch online, en kan Nintendo die consoles bereiken met patches om ze het leven toch nog een beetje zuur te maken.
Ik denk wel dat Nintendo niet te lang moet wachten op een nieuwe revisie van de switch, bij voorkeur doen ze dat stilletjes, zodat je als koper niet weet wat voor revisie je krijgt. Zodra het makkelijk wordt om gehackte games te spelen zullen er juist mensen zijn die die console kopen ómdat ze er gehackte games op kunnen spelen.
Volgens mij kan een game nu nog niet naar een PC gedumpt worden, en dus moet je de cartridge al in bezig hebben (of lenen) om hem op je switch te zetten, maar dat zal ook niet eeuwig zo blijven.
[ Voor 26% gewijzigd door Magic op 29-06-2018 12:01 ]
Dus het is mogelijk mits ik de cartridge heb via de eshop het spel te downloaden en ook niet meer elke keer die cartridges moet wisselen ? ik heb voor mijn zoontje namelijk 6 spellen op cartridges gekocht maar ben elke keer weer bang dat ie de cartridges verliest.JackAvery schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:59:
[...]
Je moet enkel wereld 1 van het origineel gespeeld hebben om toegang te unlocked tot de DLCDifficulty kan ik zelf niks over zeggen maar heb gehoord dat het niet enorm moeilijk is op een paar challenges na.
[...]
Gezien elke Switch cartridge een unieke key heeft, is het heel gemakkelijk voor Nintendo om deze te bannen, en maar goed ook.
Nee dat kan nietjimmya3 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 12:11:
[...]
Dus het is mogelijk mits ik de cartridge heb via de eshop het spel te downloaden en ook niet meer elke keer die cartridges moet wisselen ? ik heb voor mijn zoontje namelijk 6 spellen op cartridges gekocht maar ben elke keer weer bang dat ie de cartridges verliest.
Mensen die Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gaan halen voor de Switch? Ik heb het zelf nooit gespeeld en het kost maar 40 euro voor 3 games. Ben vooral benieuwd hoe het eruit ziet op de Switch, dus mocht iemand hem hebben gehaald dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring!
pricewatch: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Nintendo Switch
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Toevallig net besteld. Mijn vriendin is helemaal weg van crash. Dus deze kan dan niet missen. Hij komt morgen als het goed is binnen.
Ik niet in ieder geval. Dit soort games zie ik persoonlijk als een poor-man's 3D platformer voor mensen die de N64 gemist hebben..Gynnad schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:15:
Mensen die Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gaan halen voor de Switch?
Make lovecraft not warcraft.
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Zometeen uitproberen. Ben benieuwd. Ik zag al wat demo voorbeelden van ign dacht ik en dat zeg er heel goed uit.Gynnad schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:15:
Mensen die Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gaan halen voor de Switch? Ik heb het zelf nooit gespeeld en het kost maar 40 euro voor 3 games. Ben vooral benieuwd hoe het eruit ziet op de Switch, dus mocht iemand hem hebben gehaald dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring!
Eerlijk gezegd hebben beide N64 en PS1 genoeg zwakke 3D platformers, Crash en Mario waren beide de betere keuzes naar mijn mening.Sméagol schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Ik niet in ieder geval. Dit soort games zie ik persoonlijk als een poor-man's 3D platformer voor mensen die de N64 gemist hebben..
als de controller van de N64 nou eens wat beter was... heb maar 2 handen niet 3
Lmao, Crash was 1 van de populairste games op ps1 ( en voor vele zowat bezien als de mascotte toen) waarom denk je dat er moeite gedaan is voor een ps4 remaster vorig jaar.Sméagol schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:33:
[...]
Ik niet in ieder geval. Dit soort games zie ik persoonlijk als een poor-man's 3D platformer voor mensen die de N64 gemist hebben..
Idem met Spyro the dragon, gewoon een goede platformer op ps1 en guess what, komt in September ook een remaster van omdat mensen dat bleven vragen.
Doen alsof enkel N64 platformers had van betekenis
Momenteel geen geld voor, maar de Crash games zijn wat mij betreft triple A platformers. Echt rete geinig. Ga die wel een keer kopen.
Komt de cartridge met 2 codes voor de crash bandicoot spellen of zitten ze keurig en netjes op 1 cartridge?
Ik heb het spel gespeeld en het speelt echt geweldig. Wel lekker moeilijk en echt wel een aanrader voor mij dan. Het spel komt gewoon netjes op 1 cartridge waar alle 3 de delen op staan dus dat is ook wel prettig.Simyager schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 11:28:
Komt de cartridge met 2 codes voor de crash bandicoot spellen of zitten ze keurig en netjes op 1 cartridge?
Hier ook een groot succes te horen aan het 'gemopper' van mijn vriendin.
Fortnite op Switch is geweldig. Speel het al tijden op PC. Alleen in handheld modus blijf ik het maar niets vinden. Alles is voor mij veel te klein en daardoor speelt het niet lekker. Het kan aan mij liggen maar hebben meerdere daar last van?
Straks maar weer proberen. Vind het wel jammer, nu maar weer crash en fortnite maar op PC weer doen, wil het wel een kans geven want fortnite is gewoon echt geweldig!
Straks maar weer proberen. Vind het wel jammer, nu maar weer crash en fortnite maar op PC weer doen, wil het wel een kans geven want fortnite is gewoon echt geweldig!
[ Voor 25% gewijzigd door Daniel. op 30-06-2018 23:10 ]
Dit topic is gesloten.