_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Draagtasjes met ruimte voor de game cards dan welZeror schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:59:
Vraagje aan jullie:
Welke accessoires zijn echt een musthave wanneer je een Switch hebt? Ik heb een tijdje terug wat ruimte gereserveerd voor accessoires in de topicstart en het wordt hoog tijd om die eens te gaan vullen.
Dus elke suggestie is welkom.
Sowieso:
- Pro controller (thanks Seroczynski)
- screen protector (Tempered Glass)
- MicroSD Card
- Draagtasje
- Powerbank??
[ Voor 9% gewijzigd door michaelw1998 op 20-06-2018 16:09 ]
DankNeP2013 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:16:
Captain Toad Demo is nu te downloaden in de eShop
Nu aan het downloaden!
Dit is wat ik heb gekocht:Zeror schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:59:
Vraagje aan jullie:
Welke accessoires zijn echt een musthave wanneer je een Switch hebt? Ik heb een tijdje terug wat ruimte gereserveerd voor accessoires in de topicstart en het wordt hoog tijd om die eens te gaan vullen.
Sowieso:
- MicroSD Card
- Draagtasje
- Powerbank??
- Pro controller
- Extra joy-cons (om games met meerdere personen te spelen)
- Travelcase (met daarin plastic doosjes waarin je je cartridges kan bewaren)
- Powerbank (ik heb de Anker PowerCore 20100 mAh Zwart gehaald, maar Anker komt binnenkort met een nieuwe die geoptimaliseerd zou moeten zijn voor de Switch )
- Stuurjes om je joycon in te zetten voor Mariokart
- Light-up dock shield. (ziet er cool uit!) https://www.bol.com/nl/p/...J1ctI9w_0.27.ProductTitle
- Joy-Con Pro Player Grips - https://www.bol.com/nl/p/...J1ctI9w_0.33.ProductTitle
- Game Card Case - https://www.bol.com/nl/p/...J1ctI9w_0.44.ProductTitle
- Arcade stick controller - https://www.bol.com/nl/p/...yEYhJWQ_0.38.ProductTitle
Een gewone losse USB lader en USB-C kabel voor wie geen extra switch adapter wilt kopen? Ik heb een tweede adapter goedkoop op de kop kunnen tikken, maar nog gebeurt het vaak dat ik de switch aan een "normale" lader en kabel oplaad. Enkele betrouwbare kabels/laders oplijsten kan handig zijn. Mijn ervaring met Anker PowerLine en Anker 2-port 24W adapters zijn goed (niet snelste voor op te laden, maar snel genoeg)Zeror schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:59:
Welke accessoires zijn echt een musthave wanneer je een Switch hebt?
Hoe zit het trouwens met LAN adapters, is elke USB adapter goed of zijn er hier ook specifieke adapters voor?
[ Voor 10% gewijzigd door bertware op 20-06-2018 16:50 ]
Niet elke LAN adapter wordt ondersteunt door Nintendo. Ik heb geen idee waar het hem in zit. Wel weet ik dat elke LAN adapter die Nintendo zelf gemaakt heeft (voor Wii, Wii U of Switch) wel gewoon werkt. LAN adapters van andere fabrikanten die voor Nintendo accessoires gemaakt hebben, zullen ook wel werken. Maar als het niet expliciet voor Nintendo ontwikkeld is, is er kans dat het niet werkt.bertware schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:38:
Hoe zit het trouwens met LAN adapters, is elke USB adapter goed of zijn er hier ook specifieke adapters voor?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Draagtasje? Meh, ik heb een case gekocht. Om precies te zijn een gripcase van Skull & Co. Past in de dock. https://www.amazon.com/Sk...Comfortable/dp/B078WHH1KRZeror schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:59:
Vraagje aan jullie:
Sowieso:
- MicroSD Card
- Draagtasje
- Powerbank??
Ik ben een gelukkig man. Oh en een AmFilm tempered glass screen protector.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
@Zeror dat ligt er aan welke chipset er gebruikt wordt, nintendo gebruikt altijd lan-chipsets van Asix in hun USB naar LAN adapters, en daarom ondersteunen nintendo consoles die chipsets. bijvoorbeeld de AX88179.bertware schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:38:
[...]
Een gewone losse USB lader en USB-C kabel voor wie geen extra switch adapter wilt kopen? Ik heb een tweede adapter goedkoop op de kop kunnen tikken, maar nog gebeurt het vaak dat ik de switch aan een "normale" lader en kabel oplaad. Enkele betrouwbare kabels/laders oplijsten kan handig zijn. Mijn ervaring met Anker PowerLine en Anker 2-port 24W adapters zijn goed (niet snelste voor op te laden, maar snel genoeg)
Veel andere chipsets, zoals van Realtek welke nog veel meer gebruikt worden werken niet.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Tips voor betaalbare USB > LAN modules die werken voor de Switch?.Magic schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:36:
[...]
@Zeror dat ligt er aan welke chipset er gebruikt wordt, nintendo gebruikt altijd lan-chipsets van Asix in hun USB naar LAN adapters, en daarom ondersteunen nintendo consoles die chipsets. bijvoorbeeld de AX88179.
Veel andere chipsets, zoals van Realtek welke nog veel meer gebruikt worden werken niet.
Valt me op dat de Wifi (of het Nintendo netwerk) wel traag zijn inverhouding. Met een Ubiquite AC-Pro haal ik iets van 25Mbit download op het netwerk

Ik heb zelf https://www.amazon.de/UGR...hernet-kompatibel-unterstützt/dp/B00MYT481C/ omdat mijn dock net op een plekje staat waar de wifi een beetje een blinde vlek heeft.Tortelli schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:59:
[...]
Tips voor betaalbare USB > LAN modules die werken voor de Switch?.
Valt me op dat de Wifi (of het Nintendo netwerk) wel traag zijn inverhouding. Met een Ubiquite AC-Pro haal ik iets van 25Mbit download op het netwerk(400/40 verbinding, snelheid die ik met telefoon, laptop en tablet ook in huis haal).
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Zelda
Splatoon
Mario
Mariokart
Mariotennis
Mario Kart en Zelda. Daar ben ik zelf ook mee begonnen en geen spijt van gehad. Super Mario Odyssey is ook leuk, maar ik heb persoonlijk aan Zelda meer plezier beleefd.geldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:16:
Sta op het punt de switch aan te schaffen. Welk 2 spellen zouden jullie als eerste aanschaffen, twijfel tussen de volgende spellen.
Zelda
Splatoon
Mario
Mariokart
Mariotennis
Ligt eer vooral aan hoe je gaat spelen.geldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:16:
Sta op het punt de switch aan te schaffen. Welk 2 spellen zouden jullie als eerste aanschaffen, twijfel tussen de volgende spellen.
Zelda
Splatoon
Mario
Mariokart
Mariotennis
Als je gaat voor ik wil multiplayer spelen --> Splatoon of Mariokart.
Zelda is sowieso een must. Dus daar is geen twijfel over.
Wil je single player spelen dan haal je Odessy.
Wil je tenissen dan haal je uuhm tennis
zie edit.geldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:28:
Hoe bedoel je?
[ Voor 36% gewijzigd door Touchdomex op 20-06-2018 21:29 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Online of offline of beide?geldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:30:
Ik zoek eigenlijk een single en multiplayer spel.
Ik zou zelf zeggen dan Splatoongeldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:40:
Online multiplayer en offline single player
Maarja aankomende vrijdag ook Mario tennis erbij halen, kan het toch niet laten.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Daar twijfel ik nier over, dat is een must.geldermalsen schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:43:
En voor het offline gedeelte Zelda?
Ik Heb deze adapter ook, werkt geweldig!Magic schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:31:
[...]
Ik heb zelf https://www.amazon.de/UGR...hernet-kompatibel-unterstützt/dp/B00MYT481C/ omdat mijn dock net op een plekje staat waar de wifi een beetje een blinde vlek heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door jelmerc op 21-06-2018 09:14 ]
Wat voor type spel zoek je? Welke genre en zoek je SP of MP?NeP2013 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:10:
Ik zoek een leuk nieuw spel voor de Switch, maar kom er niet uit. Ben net klaar met SM:O en Zelda, heb al Mario Kart - maar kan zover even niet bedenken welke ik nu mee moet beginnen. iemand tips ?
Lastig, vind opzich wel veel leuk, maar kom vanaf PS4 en daarop veel COD gespeeld, Fifa (wacht op 19) en games zoals Horizon (vandaar Zelda). En vroeger veel Nintendo consoles gehad dus beetje op basis daarvan de huidige games.Simyager schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:16:
[...]
Wat voor type spel zoek je? Welke genre en zoek je SP of MP?
Hier wat games in verschillende genre'sNeP2013 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Lastig, vind opzich wel veel leuk, maar kom vanaf PS4 en daarop veel COD gespeeld, Fifa (wacht op 19) en games zoals Horizon (vandaar Zelda). En vroeger veel Nintendo consoles gehad dus beetje op basis daarvan de huidige games.
Strategie: Mario Rabbids Kingdom Battles
Hack and slash/action: Bayonetta 1 + 2
Hack and slash warrior's games: Hyrule Warriors
JRPG: Xenoblade Chronicles 2
Platformer: Donkey Kong Tropical Freeze, Sonic Mania
Tennis: Mario Tennis aces (komt vrijdag uit)
Shooter: Splatoon 2
3d fighting/boks game: Arms
Building game + rpg: Dragon Quest Builders
[ Voor 5% gewijzigd door Klaasy99 op 21-06-2018 09:40 ]
Klinken wel leuk idd, maar;Klaasy99 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:39:
[...]
Hier wat games in verschillende genre's
Strategie: Mario Rabbids Kingdom Battles
Hack and slash/action: Bayonetta 1 + 2
Hack and slash warrior's games: Hyrule Warriors
JRPG: Xenoblade Chronicles 2
Platformer: Donkey Kong Tropical Freeze, Sonic Mania
Tennis: Mario Tennis aces (komt vrijdag uit)
Shooter: Splatoon 2
3d fighting/boks game: Arms
Building game + rpg: Dragon Quest Builders
Mario & Rabbids; wat is de speelduur ongeveer?
Zelfde voor Donkey Kong?
Tennis vraag ik me af hoe lang dat leuk blijft.
Splatoon 2, klinkt leuk - maar is die ook leuk in single player? hoe lang kan je daarmee uit de voeten?
Mario Rabbids duurt zo'n 20-30 uur afhankelijk van hoe goed je het spel bent en hoe lang je over battles nadenkt. Bovendien komt er voor Mario Rabbids een dlc met Donkey Kong uit die volgens Ubisoft 10 uur aan speelduur toevoegt. Leuke, unieke strategie game, maar je moet er wel van houden. Zelf vond ik het een zeer vermakelijk spelNeP2013 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:46:
[...]
Klinken wel leuk idd, maar;
Mario & Rabbids; wat is de speelduur ongeveer?
Zelfde voor Donkey Kong?
Tennis vraag ik me af hoe lang dat leuk blijft.
Splatoon 2, klinkt leuk - maar is die ook leuk in single player? hoe lang kan je daarmee uit de voeten?
Donkey Kong heb ik zelf nog niet, maar volgens internet rond de 10-15 uur afhankelijk van hoe goed je in platformers bent. Als je van plan bent om dit spel te 100%(alle kong letter verzamelen) of zelfs 200%(game op hard mode uitspelen) dan neemt de speelduur uiteraard aanzienlijk toe + er is nog een time trails mode mocht je daar van houden
Tennis is nog niet uit, dus daar kan ik niet al te veel over zeggen. Het spel heeft uiteraard unieke Nintendo elementen zoals Zoneshot en zonespeed om het spel vermakelijk en interessant te houden. Hierover is uiteraard meer op YouTube te vinden mocht je geïnteresseerd zijn.
Zelf vond ik de singleplayer van splatoon 2 niks aan en speel ik het alleen online. Maar dat is mijn mening, andere mensen vinden de singleplayer fantastisch. Deze duurt slechts 5-10u. De game is echt multiplayer-focused dus voor alleen singleplayer kan ik het spel niet aanbevelen. Wel is er DLC voor uitgekomen genaamd de Octo expansion die nog meer singleplayer content toegevoegd. Zelf heb ik deze niet gekocht, maar op het internet is men er over het algemeen positief over. Zelf zou ik voor alleen de singleplayer geen 60 euro neerleggen, maar dat is puur afhankelijk hoeveel content je verwacht voor 60 euro. Het spel is puur multiplayer focused.
[ Voor 11% gewijzigd door JoeZuCK op 21-06-2018 10:13 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
EA kennende wordt Fifa 19 gewoon Fifa 18 met een geupdate roster. Dat is normaal al zo misschien, maar ik denk dat de Switch versie nog minder vooruitgang zal kennen. Zou gewoon Fifa 18 cheap uit de eshop trekken met de gratis WK update. Of je moet hem al op de PS4 hebben natuurlijk.NeP2013 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:31:
[...]
Lastig, vind opzich wel veel leuk, maar kom vanaf PS4 en daarop veel COD gespeeld, Fifa (wacht op 19) en games zoals Horizon (vandaar Zelda). En vroeger veel Nintendo consoles gehad dus beetje op basis daarvan de huidige games.
Grappig, ik wist zeker dat ik hem zou kopen, maar na het spelen van de demo weet ik het niet, misschien weet iemand die de wii-u versie gespeeld heeft dit: zijn de demolevels de eerste levels van de game, en wordt het nog uitdagender? (uitdagender op zijn minst om alle items te pakken en challenges te doen). Zijn er nog perks die je krijgt op het moment dat je meer kristallen verzameld hebt?Walkman schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:07:
Captain Toad demo gisteravond even gespeeld en op basis van de drie levels die er in zitten is dit wel een game die ik ga aanschaffen. Leuke sfeer, iets wat je op je gemak kan spelen en ook in korte periodes.
Ik wacht gewoon even tot fifa 19 uit is, en dan koop ik gewoon fifa 18 uit de budgetbakken of van marktplaats voor 10 centen per dollarBeakzz schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:10:
[...]
EA kennende wordt Fifa 19 gewoon Fifa 18 met een geupdate roster. Dat is normaal al zo misschien, maar ik denk dat de Switch versie nog minder vooruitgang zal kennen. Zou gewoon Fifa 18 cheap uit de eshop trekken met de gratis WK update. Of je moet hem al op de PS4 hebben natuurlijk.
Heb hem zelf op de WiiU en laat hem links laten liggen voor de Switch. Het is een erg leuk spel.
Ah, thanks, na het spelen van de demo had ik een beetje het gevoel dat het voornamelijk gericht was op de jongere puzzelaars, maar als jong en oud er van kan genieten dan komt hij er zekerArunia schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:18:
@Magic Het wordt zeker wel uitdagender en je hebt nog een hele set aan missies die nog moeilijker zijn. Echt alles uit de levels halen is al een uitdaging op zich.
Heb hem zelf op de WiiU en laat hem links laten liggen voor de Switch. Het is een erg leuk spel.
Wat is ‘leuker’ 1. Zelda uitspelen en daarna dlc aanschaffen, of 2 zelda en dlc tegelijk aanschaffen en spelen?
Weet niet precies wat de dlc toevoegd, ik las alleen wat extra items etc,?
Gelukkig morgen Mario Tennis en volgende maand Octopath Traveler dus daar moet ik me wel mee vermaken. Heb van het weekend ook Golf Story uit de shop gehaald en daar vermaak ik me ook goed mee. Naast mijn backlog op de pc (AC: Origins, Hellblade en Nier) hoef ik me niet te vervelen deze zomer.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
@Siebelouis Ikzelf zou beide tegelijk kopen. Er zijn items die wel erg handig kunnen zijn waaronder een sigil waarmee je kunt teleporteren naar een specifiek punt en een masker.
De rest van de meuk is minder interessant. De DLC quests beide heb ik nog niet gedaan.
Ik ben nu aan de DLC quests begonnen maar je kan een deel ook pas doen als je alle divine beasts hebt verslagen.Arunia schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:29:
@Magic Ben zelf 37 en heb iig erg genoten van het spel. Denk dat je er wel wat sneller doorheen zal gaan, maar voor kinderen zal het op sommige punten nog best pittig zijn.
@Siebelouis Ikzelf zou beide tegelijk kopen. Er zijn items die wel erg handig kunnen zijn waaronder een sigil waarmee je kunt teleporteren naar een specifiek punt en een masker.
De rest van de meuk is minder interessant. De DLC quests beide heb ik nog niet gedaan.
Al zou ik direct gewoon de DLC aanschaffen. Dat doe ik vaak het liefste. Direct alles kopen als ik toch een DLC ga aanschaffen.
Meerdere kleinere dingen. Zelf zou ik zeggen gewoon alles halen. Heb je het meeste en langste plezier van want je gaat het spel niet opnieuw weer uitspelen dus als je de eerste keer uitspelen er het meeste van kan hebben is dat het meeste waard imho.Siebelouis schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:27:
Ik sta op het punt om een switch + zelda te kopen. Nu heb ik alleen 1 vraag;
Wat is ‘leuker’ 1. Zelda uitspelen en daarna dlc aanschaffen, of 2 zelda en dlc tegelijk aanschaffen en spelen?
[ Voor 13% gewijzigd door geldermalsen op 21-06-2018 10:52 ]
persoonlijk heb ik gevonden dat met de demo mario tennis aces wat laggy was in docked mode.
[ Voor 16% gewijzigd door gamerboy op 21-06-2018 11:07 ]
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Sonic Mania is al uit sinds 15-08-2017, nog twee maandjes en het spel is 1 jaar oudInF.Inc schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:01:
Persoonlijk zou ik eens kijken naar Rime , Yonder: The Cloud Catcher Chronicles (als je een beetje casual wilt spelen), Hollow Knight, Sonic Mania (als die uit is). Okami HD (TOPPER!) als die uit komt in augustus. Voor point & click Thimbleweed Park
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Sonic Mania Plus.. of ben ik nu gek.DevWouter schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:23:
[...]
Sonic Mania is al uit sinds 15-08-2017, nog twee maandjes en het spel is 1 jaar oud
Nee, je bent niet gek, je bent een vliegtuig
SM+ komt 17 juli 2018 uit.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
De demo levels zijn inderdaad de eerste paar levels. Game wordt zeker complexer al zou ik je wel aanraden om meteen te gaan voor drie diamanten met de bonus missie. Dan wordt het uitdagend genoeg en moet je een level herhalen om het te voltooien.
Vond dit op de Wii U erg leuk, werd er altijd vrolijk van
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Er zit al rustig 100 uur gameplay in de basisgame. Als je niet zeker weet of het spel je zo lang gaat boeien zou ik nog even wachten met de DLC. Als je van jezelf weet dat je een liefhebber bent dan heeft het kleine voordelen om de DLC gelijk te kopen.Siebelouis schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 10:27:
Ik sta op het punt om een switch + zelda te kopen. Nu heb ik alleen 1 vraag;
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gisteren getest met de Xiaomi powerbak 16000 ( 2015 ) werkte perfect! Ik begon op 80% en hij laadt hem zelfs op tijdens het spelen!Richh schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:15:
[...]
Ik heb wel goede ervaringen met opladen op een Xiaomi powerbank. Laden + spelen zal niet zo snel gaan als de originele lader, maar je Switch zal het uren langer volhouden
Maar gewoon testen zou ik zeggen. Xiaomi is een goed merk en zal geen schade aan je Switch doen.
Thanks voor het advies
Ben heel benieuwd. Wordt binnen nu en 2 uur geleverd. Zeggen ze.
(Met andere woorden, ik heb Mario Tennis dus niet besteld. Want geld = op).
[ Voor 12% gewijzigd door DigitalExorcist op 21-06-2018 15:47 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Oh ik zag al iemand op Twitter die 'm van de week al had, en een vriendin van me had 'm gisteren binnengekregen, dus toen heb ik 'm ook maar gelijk besteld. Bij onze dikke blauwe vrinden.Arunia schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:48:
@DigitalExcorcist Wacht wat?! Die wordt bij mij pas op 2 juli verzonden. Wellicht was ik dan erg laat met bestellen. Gaat hier overigens om Amazon.de.
EDIT: Hij's binnen!
[ Voor 17% gewijzigd door DigitalExorcist op 21-06-2018 17:36 ]
Intertoys wil wel eens wat eerder verkopen dat 'toegestaan' is. Je zou 't kunnen proberen... Anders misschien een Media Markt.Fylax schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:07:
Verkopen ze ergens al Mario tennis?
Als je Minecraft al had is het een gratis update/nieuwe versie die je naast de huidige installeert heb ik begrepen. Kost dus niks extra.
Heb 'm aan het downloaden gezet.. vanavond maar eens even checken. Betekent ook dat Minecraft nu fysiek te koop zou moeten zijn op de Switch in plaats van download-only.
[ Voor 23% gewijzigd door DigitalExorcist op 21-06-2018 17:11 ]
Persoonlijk zou ik voor de nieuwe Streetfighter collectie gaan. Als de prijs een obstakel vormt, zou ik simpelweg wachten op een betere deal. Die collectie is net uit, dus vraagt nog de volle prijs, maar is ook de reden dat Ultra Streetfighter nu zo goedkoop is: die is namelijk zo goed als obsoleet nu. De enige toevoegingen zijn HD graphics (die ik persoonlijk bijzonder lelijk vind), en een gare minigame. Met de collectie kan je naast Streetfighter 2 ook Streetfighter alpha en 3 in verschillende varianten spelen, met de "ultieme" varianten ook online. Ik vind dat een stuk interessanter.RabNL schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:51:
Heeft iemand Street Fighter 2 Ultra? Ik zag dat die nu in de aanbieding is voor 19,95€. Is het die prijs waard?
Ehh.. In het kort dus: nee.
Make lovecraft not warcraft.
Bedankt voor je reactie. De Street Fighter collectie heb ik al. Er is idd geen reden om dan ook nog apart SF2 ultra aan te schaffen. Morgen komt mijn Hori Real Arcade Pro v Hayabusa binnen. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat spelen. Zijn mensen geïnteresseerd in mijn ervaring daarmee?Sméagol schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:03:
[...]
Persoonlijk zou ik voor de nieuwe Streetfighter collectie gaan. Als de prijs een obstakel vormt, zou ik simpelweg wachten op een betere deal. Die collectie is net uit, dus vraagt nog de volle prijs, maar is ook de reden dat Ultra Streetfighter nu zo goedkoop is: die is namelijk zo goed als obsoleet nu. De enige toevoegingen zijn HD graphics (die ik persoonlijk bijzonder lelijk vind), en een gare minigame. Met de collectie kan je naast Streetfighter 2 ook Streetfighter alpha en 3 in verschillende varianten spelen, met de "ultieme" varianten ook online. Ik vind dat een stuk interessanter.
Ehh.. In het kort dus: nee.
Zeker niet als je Minecraft al had op een ander platform?DigitalExcorcist schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 17:10:
Als je Minecraft al had is het een gratis update/nieuwe versie die je naast de huidige installeert heb ik begrepen. Kost dus niks extra.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nee, je koopt 'm op de Switch voor €20,- geloof ik. Crossplay kan alleen als je een MS account maakt.Zeror schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:33:
[...]
Zeker niet als je Minecraft al had op een ander platform?
Account aanmaken en activeren voor een kind is een heeeel gedoe! Twee kinderen van mij hadden vorig jaar al een account zodat ze met iPads konden spelen op de “cloud versie”. Ik weet even niet hoe de dienst heet waarbij je een online persistente minecraft wereld draait. Werkte vorig jaar juli echt slecht.DigitalExcorcist schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:33:
[...]
Nee, je koopt 'm op de Switch voor €20,- geloof ik. Crossplay kan alleen als je een MS account maakt.
Maar nu moest ik weer hun account activeren maar er was weer vanalles mis mee om onduidelijke reden. Pffff
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mja ik moest voor m'n oudste ook een account maken. De jongste moet sowieso nog een mailadres hebben. Daar begin ik nog maar ff niet aan. Telefoon was ook praktisch leeg. Maar áls het werkt, werkt het goed.OMX2000 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:41:
[...]
Account aanmaken en activeren voor een kind is een heeeel gedoe! Twee kinderen van mij hadden vorig jaar al een account zodat ze met iPads konden spelen op de “cloud versie”. Ik weet even niet hoe de dienst heet waarbij je een online persistente minecraft wereld draait. Werkte vorig jaar juli echt slecht.
Maar nu moest ik weer hun account activeren maar er was weer vanalles mis mee om onduidelijke reden. Pffff
Wel grappig: in deze versie van Minecraft kun je de scheikundige functies van de Education Edition gebruiken. Ben ik wel nieuwsgierig naar...
En ik heb nog een issue met m'n Skyrim Mashup die ik in de 'gewone' versie gekocht had. Om de een of andere reden kan ik die wereld niet laden zegt 'ie.
Je kunt ook een Paypal account aanmaken en je rekeningnr eraan koppelen (of tegoed op laden).geldermalsen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:13:
Is het mogelijk om eshop tegoed online te kopen en dan direct de code te ontvangen, heb namelijk geen creditcard.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gevonden, hartstikke bedankt voor de tip!
[ Voor 24% gewijzigd door geldermalsen op 22-06-2018 10:17 ]
Dat is precies hoe ik het gedaan heb. Mijn paypal is gekoppeld aan mijn bankrekening en mijn switch gekoppeld aan paypal.geldermalsen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:16:
Serieus, ik had gegoogeld maar daar stond dat dit niet mogelijk was.
Betalen kan niet makkelijker dan dat bijna.
Het kan, trust me. Ik doe het zelf ook, net als Touchdomex, PayPal aan de rekening gekoppeld en aan mijn Nintendo-account. Nintendo stuurt de rekening naar PayPal en die schrijft het van de rekening af, easy.geldermalsen schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:16:
Serieus, ik had gegoogeld maar daar stond dat dit niet mogelijk was.
Gevonden, hartstikke bedankt voor de tip!
Maar als je wel via tegoedkaarten wil werken, deze site gebruikte ik op de WiiU en de 3DS altijd, die levert gewoon gelijk je code:
https://startselect.com/nl-nl/nintendo
Nee joh, fysieke games zijn cool om te verzamelen.geldermalsen schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:40:
Net een switch gekocht plus splatoon 2. Zie ik net dat die 39 euro is op de eshop rip 20 euro
Ik heb 'm zelf nog niet, maar volgens posts op reddit en de review van gamexplain is de online gefixed en controleert de game nu eerst 10 seconden of de verbinding tussen jou en je tegenstander stabiel is. Tijdens de game kunnen er lag spikes op treden, maar de game herstelt zich wel gelijk daarna in tegenstelling tot de demo waar de gehele game laggy bleef.Remmetje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:24:
En iemand al Mario Tennis gespeeld? Ik ben erg benieuwd of online nu gefixed is of dat het nog steeds problematisch is. Ik wil hem namelijk halen maar dan moet online wel beter werken dan met de demo, want dat was echt drama.
had eerder al een post geplaatst dat ik heb hem kunnen spelen. zelf vind ik de online nog buggy en de game laggy. erg jammer. lijkt ook alsof in docked mode hij nog instabieler is dan in hand-held.Remmetje schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:24:
En iemand al Mario Tennis gespeeld? Ik ben erg benieuwd of online nu gefixed is of dat het nog steeds problematisch is. Ik wil hem namelijk halen maar dan moet online wel beter werken dan met de demo, want dat was echt drama.
echter denk ik dat bij de volgende update dit wel opgelost gaat zijn dus daar zou ik me niet al te druk om maken ( is toch een nintendo eigen product he
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Zijn er hier mensen die de GameCube versie hebben gespeeld en iets kunnen zeggen tussen de overeenkomsten of verschillen tussen deze twee versies?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik ga hem zometeen alsnog blind kopen.gamerboy schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:48:
[...]
had eerder al een post geplaatst dat ik heb hem kunnen spelen. zelf vind ik de online nog buggy en de game laggy. erg jammer. lijkt ook alsof in docked mode hij nog instabieler is dan in hand-held.
echter denk ik dat bij de volgende update dit wel opgelost gaat zijn dus daar zou ik me niet al te druk om maken ( is toch een nintendo eigen product he)
Idd Nintendo heeft dat in max een week gefixed die zorgen daar echt wel voor:)
Playstation 5
Precies daar heb ik ook het volste vertrouwen in 😊Stylze schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:28:
[...]
Ik ga hem zometeen alsnog blind kopen.
Ben geen stick speler maar altijd leuk om ervaringen te lezen! Ikl kijk af en toe ninhongo gamer op youtube en die heeft volgens mij ook die/jouw stick en is er redelijk enthousiast over.RabNL schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:17:
[...]
Bedankt voor je reactie. De Street Fighter collectie heb ik al. Er is idd geen reden om dan ook nog apart SF2 ultra aan te schaffen. Morgen komt mijn Hori Real Arcade Pro v Hayabusa binnen. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat spelen. Zijn mensen geïnteresseerd in mijn ervaring daarmee?
Usf2 heeft wel 2 chars die niet in de collection zitten Evil ruy en violent ken.........maar ik denk niet dat je er veel aan mist.
Ook hier zeer benieuwd naar de ervaringen, met daarbij ook op wat voor controller je speelt aub.Sméagol schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:58:
Blazblue cross tag battle zo juist ontvangen. Amazon FR heeft 't netjes een dag vantevoren verzonden, al was dit nou net geen game die ik persé op de dag van release moest hebben. Maar ik blijf 't raar vinden dat de game überhaupt niet in Nederland te vinden is..
[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 22-06-2018 16:01 ]
10 second ninja DONE
Ik denk dat je voorlopig aan mijn ervaringen weinig zult hebben (zo afgaand op jouw usernameSagat schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:59:
Ook hier zeer benieuwd naar de ervaringen, met daarbij ook op wat voor controller je speelt aub.
Ik ben gek op fighters, maar ben er er niet al te best in. En na vorige week Street fighter te hebben ontvangen weet ik weer hoeveel moeite ik heb met dpad controls. De laatste fighter voor mij was al een tijd geleden, afgezien van Smash. Ik ben echt van plan een stick te halen en er series op z'n minst middelmatig in te worden
Anyway, als er dingen zijn die je wilt weten die niet van m'n onkunde afhankelijk zijn, kan ik even voor je kijken!
Edit:
Oh cool, er zit een mini soundtrack in!
[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 22-06-2018 16:27 ]
Haha jaaaaaaaa ik ben harstikke pro, ik zat vroeger bij de beste 800 sagats van europa met sf4, toch zeker tegen plek 720 aan ofzoSméagol schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:13:
[...]
Ik denk dat je voorlopig aan mijn ervaringen weinig zult hebben (zo afgaand op jouw username).
Ik ben gek op fighters, maar ben er er niet al te best in. En na vorige week Street fighter te hebben ontvangen weet ik weer hoeveel moeite ik heb met dpad controls. De laatste fighter voor mij was al een tijd geleden, afgezien van Smash. Ik ben echt van plan een stick te halen en er series op z'n minst middelmatig in te worden. Maar dat plan was voor volgende maand, en ik zit nu ook met een volle fridge, dus ik heb een nieuwe micro SD kaart nodig, en die heft prioriteit.
Anyway, als er dingen zijn die je wilt weten die niet van m'n onkunde afhankelijk zijn, kan ik even voor je kijken!
Edit:
Oh cool, er zit een mini soundtrack in!
oftewel ben ook harstikke n00b, of in vaktermen Scrub, want ik ben zeker niet niet in het genre...... helemaal met sf5 die ik maar heel mondjes maat speel, sf4 heb ik nog een periode veel online gespeeld en af en toe tournooitjes samen met mensen die het wel kunnen, maar de uitkomst voor mijn persoontje laat zicht daar wel raden
Maar ik ben vooral benieuwd naar algemene ervarning, hoe ziet het eruit, hoe voelt het (lekker responsive, laad tijden enzo........) en ik weet niet of je ook andere versies kan spelen, of wellicht via youtube/reviews ermee kan vergelijken, maar hoe de switch versie zich met de anderen verhoudt.
10 second ninja DONE
Oké, dan laat ik hier wel even weten wat ik er van vind!Sagat schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:59:
[...]
Ben geen stick speler maar altijd leuk om ervaringen te lezen! Ikl kijk af en toe ninhongo gamer op youtube en die heeft volgens mij ook die/jouw stick en is er redelijk enthousiast over.
Usf2 heeft wel 2 chars die niet in de collection zitten Evil ruy en violent ken.........maar ik denk niet dat je er veel aan mist.
[...]
Ook hier zeer benieuwd naar de ervaringen, met daarbij ook op wat voor controller je speelt aub.
Helaas laat dit nog wel even op zich wachten. Kreeg namelijk een mail van Bol.com dat ze iets te enthousiast waren met de afleveringsdatum van 'vandaag besteld, morgen in huis'.
Denk dat hij simpelweg niet op voorraad was. Wie koopt er überhaupt zo'n stick? haha Ik zei de gek
Maar goed, ik krijg hem tussen nu en de 26e. Zodra ie binnen is en ik er wat games mee heb gespeeld, maak ik wel even een kleine review!
Ben trouwens wel benieuwd naar Blazblue. Dus als iemand hem heeft dan hoor ik heel graag wat je er van vindt!
Het gaat ook lang niet zo lekker als in de demo bij mij. Misschien gewoon tegen goede spelers terecht gekomen maar wordt behoorlijk ingemaakt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Zou je de gamen aanraden?Phydomir schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:55:
Na de eerste 8 potjes online lijkt er toch wel het een en ander veranderd te zijn in Mario Tennis ten opzichte van de demo. Power karakters lijken een stuk minder range te hebben en finesse karakters lijken nu een stuk efficiënter.
Het gaat ook lang niet zo lekker als in de demo bij mij. Misschien gewoon tegen goede spelers terecht gekomen maar wordt behoorlijk ingemaakt.
Daar kan ik na een uurtje nog niet genoeg over zeggen.
Ook een potje online gedaan maar ook dik ingemaakt, nog even oefenen dus
Online ging ook zonder problemen, geen lag gehad.
Toch denk ik dat jouw Tiger uppercut beter dan de mijne isSagat schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:33:
[...]
Maar ik ben vooral benieuwd naar algemene ervarning, hoe ziet het eruit, hoe voelt het (lekker responsive, laad tijden enzo........) en ik weet niet of je ook andere versies kan spelen, of wellicht via youtube/reviews ermee kan vergelijken, maar hoe de switch versie zich met de anderen verhoudt.
Ik kan zelf niet vergelijken met andere versies, dus daar zal je bij andere voor terecht moeten, maar zodra ik er een paar uur op heb zitten, laat ik m'n eerste algemene indruk weten. Overigens, in tegenstelling tot Street fighter, heb ik überhaupt geen Blazblue ervaring.
Maar eerst ga ik verder met Hollow Knight. Moeilijk?Jullie zijn pussies
En om terug te komen op Arena of Valor, waar ik ook naar uit zit te kijken, de 2de beta start op 28 Juni.
Wat Hollow Knight betreft, ik wacht op een fysieke editie, Team Cherry lijkt daarover in onderhandelingen aan het zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 23-06-2018 17:41 ]
Verwijderd
En zo blijven bedrijven ermee wegkomenStylze schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:28:
[...]
Ik ga hem zometeen alsnog blind kopen.

Overigens wel pumped om Arena of Valor te proberen. Grafisch echt net LoL
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2018 20:30 ]
Nergens last van hier.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:24:
Ook Splatoon 2 kampt frequent met mensen die rondteleporteren of een tijdje niet te doden zijn.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je gebruikt zelf het woord "frequent". Als het bij jou zo vaak voorkomt, zou het dan bij mij dan ook niet vaak moeten voorkomen? Of heb ik gewoon mazzel? Heb ik een stabielere internetverbinding dan jij? Speel jij op tijden wanneer voornamelijk spelers met een brakke internetverbinding spelen?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:34:
[...]
"Als het mij niet is overkomen, dan is het niet waar"
De laatste keer dat ik teleporterende spelers kon herinneren was met Splatoon 1 op de Wii U, en dat was voornamelijk omdat je daar met spelers op verschillende continenten in een lobby kon worden gegooid.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb overigens wel eens teleporters maar bepaald schering en inslag is het niet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit topic is gesloten.