[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Als E3 presentatie was 't enigszins teleurstellend. Ze begonnen goed, die mech game zag er tof uit, maar dat was 't beste nieuwtje in deze Direct. Daarna gingen ze te snel door alles heen (ik had meer Fire Emblem willen zien. Dragonball Z was "blink and you miss it", om vervolgens de helft van de tijd over Smash te lullen. Op een direct wil ik niet in-depth gaan op een game. Tof dat alle characters terug zijn, maar ik had er best een paar kunnen missen als dat meer nieuwe characters had opgeleverd, en andere nieuwe dingen. Ridley is leuk, maar niet één waar ik persoonlijk op zat te wachten. Rex had er in moeten zitten. Dat gezegd, misschien is er bij die Smash invitational nog een aankondiging, net zoals ze dat net met Splatoon deden. In ieder geval, het duurde te lang, ik hoef echt niet alle tweaks voor bijna alle characters te zien in de Direct. Verder miste nog online info, Yoshi, en nog wat andere dingen.

Een leuke lijst met games, vooral voor de zomer, maAR als presentatie niet geslaagd en mistte gewoon dingen. Op z'n minst hadden ze wat tijd kunnen besten aan nog andere al aangekondige games om mensen aan de release schedule te herinneren, zoals Megaman en Valkyria Chronicles.

Ik kijk uit naar Smash, maar ik wilde geen smash direct. De voor mij twee interesantste dingen in deze Direct, zijn Fire Emblem en de mech game, en die zijn nou net allebei 2019.

Ondanks dat, gelukkig voorlopig genoeg te gamen.
michaelw1998 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:55:
Ik heb eerlijk gezegd niet kunnen kijken naar de E3, maar heb ook pas gisteren een Switch besteld.. Komt er nou behalve Pokemon Let's Go ook een echte nieuwe game? Want Pokemon Let's Go is eigenlijk een soort Pokemon Go, toch?
Ja en nee.
Er komt een hardcore Pokémon game in 2019.
Dit is wat ik maar een softcore Pokémon game noem, maar toch echt wel meer een echte Pokemon game dan Pokémon Go. Alleen wat meer casual.

[ Voor 15% gewijzigd door Sméagol op 12-06-2018 23:59 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:04:
Paladin vindt ik heerlijk spelen, fortnite eerlijk gezegd een stuk minder soepel.. speel handheld met beide.
Fortnite hier ook prima hoor. 50v50 stotterde wel erg, maar de rest gaat prima. Handheld ff wennen aan de controls.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Is het al bekend eigenlijk of er nog een single player mode komt bij smash deze keer?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

De trailer voor de Octo expansion trouwens:

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Who gives a shit about Fortnite :), direct Hollow Knight gedownload en de hele avond gespeeld. Wat een geweldige game mensen, echt de moeite waard om te proberen. Let wel: als je van een uitdaging houdt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:42
Fortnite is wel een flinke grafische downgrade ten opzichte van de andere versies zeg. Net alsof ik een PS2 game speel. Maar wel tof om hem portable te hebben met hetzelfde acc als op de pc. Thuis lekker op de pc spelen en dan meenemen op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Fortnite nog niet eerder gespeeld, vind het er aardig uitzien en de framerate is voor zover ik heb gemerkt heel stabiel op 60fps. Goed om te zien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 18:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik ook nog niet eerder gespeeld. Ik begin met een hakbijl en ging er aan door de storm. Echt totaal geen idee wat ik moet doen haha!

Het loopt prima hoor, en zit ook nog te netflixen.(edit, ik ben eigenlijk een beetje weg geblazen dat dit kan op een handheld. Tsja... geef me dan maar een donwgraded COD. Of beter nog battlefield 1943!. Dat gaat echt prima op dit ding. Wat een vet apparaat is de Switch toch)

Deze game eens wat tijd gunnen komende week. Wat youtube filmpjes voor noobs kan ook geen kwaad denk ik. :-)

[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 13-06-2018 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Thomas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 02:31:
Fortnite nog niet eerder gespeeld, vind het er aardig uitzien en de framerate is voor zover ik heb gemerkt heel stabiel op 60fps. Goed om te zien!
Fortnite loopt niet op 60fps hoor :). Eerder 30fps en stabiel ook niet echt als het druk wordt met spelers.

Desalniettemin erg gaaf om te kunnen doen op de Switch. Die andere gratis gamr Palladins (?) Is wel 60fps.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Wat details over Daemon X Machina:
- many of its developers worked on Armored Core
- dev group headed by former AC developer Kenichiro Tsukuda
- carry a host of weapons, from laser swords to bazookas
- unlock new mechs, pick armor, and customize for durability, mobility, and more
- missions revolve around "Orders," which are mercenary missions that will earn you variable amounts of money
- orders you choose will determine how the story progresses as well as your allies
- money you earn can be put toward new weapons
- destructible environments
- send buildings tumbling down upon enemies if you get the timing right
- pick up cars and throw them
- rip out sign posts and use them as swords
- pick up weapons from fallen enemies and use them
- there will be hidden items on top of buildings, encouraging you to explore and make use of your surroundings
- the game was made easy to get into, but holds a lot of depth
- will be a retail release
- uses the Unreal Engine
- the team is "thinking about ways for everyone to play together, but we'll introduce how the plan to do that at another time."
Over framerate gesproken, Smash draait op 1080p60 docked, 720p60 undocked.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Zironako schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 01:03:
Fortnite is wel een flinke grafische downgrade ten opzichte van de andere versies zeg. Net alsof ik een PS2 game speel. Maar wel tof om hem portable te hebben met hetzelfde acc als op de pc. Thuis lekker op de pc spelen en dan meenemen op de Switch.
Ja ik schrok er van op de tablet mode, eens kijken op de tv.
Wel grappig als handheld versie

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
RayNbow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:03:
Wat details over Daemon X Machina:

[...]

Over framerate gesproken, Smash draait op 1080p60 docked, 720p60 undocked.
Daemon X Machina deed mij heel erg veel denken aan zone of the enders _/-\o_ die GAAT er komen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Treehouse heeft ook nog altijd wat dingetjes, maar idd, teveel smash en te weinig andere games.
Had graag wat gehoord over een Prime 4, een SMT5 of een nieuwe Animal Crossing/Star Fox.
Maar wie weet. Samus Returns werd ook tijdens de treehouse aangekondigd en niet tijdens de direct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Fortnite speelt briljant. Ik heb er wel een paar uur in zitten op de PS4 en snap de basics wel (maar bijv nog niet hoe je spullen weer kan laten vallen zodat anderen ze kunnen gebruiken !?) en het bouwen ben ik geen ster in.. de vingervlugheid mis ik nog wel.

Heb zojuist nog 3 rondjes op de Switch gespeeld op TV. Alle 3 de keren haal ik gelijk al meer kills dan op de PS4 in totaal :) met 4 kills per rondje in elk geval wel. Laatste potje net met m'n team 1e geworden (ik speel Squads het liefst, van de 4 man waren er 3 over waaronder ikzelf).

Hartkloppingen hoor, het is behóórlijk spannend of je ergens op af kan rennen zonder ontdekt te worden. Legendary silenced pistol, granaatwerper, impulsgrenade, legendary handcannon en een shotgun klaar en loaded.

En dan zie je ineens de láátste speler in het spel verschuilen in een winkeltje ergens, je lobt er een granaat in, de boel ontploft - speler presteert het om weg te rennen, gooit wat verdwaalde granaten mijn kant op (maar mist ruimschoots) en vervolgens staan 2 van m'n teamgenoten ineens achter me en knallen 'm overhoop als hij vlucht :)

Oooh ik vind dit wel een vette game hoor. Ongeacht hoe het eruit ziet. Het speelt echt briljánt.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:28
Vond ook dat er teveel Smash was. Leuk voor mensen die er op wachten, voor mij was het iig een: "Die heb ik voor het grootste deel al voor de WiiU en speel het eigenlijk daar ook niet".
Mario Party daarentegen verraste me dan weer wel en die gaat er denk ik wel komen. Weer heerlijk verfrissend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:50:
Vond ook dat er teveel Smash was. Leuk voor mensen die er op wachten, voor mij was het iig een: "Die heb ik voor het grootste deel al voor de WiiU en speel het eigenlijk daar ook niet".
Mario Party daarentegen verraste me dan weer wel en die gaat er denk ik wel komen. Weer heerlijk verfrissend.
Smash is denk ik zo hyped vanwege het esports gedeelte wat erbij komt kijken. Competitief Smash is echt wel een ding...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Hoogtepunten van de E3 van Nintendo voor mij (niet op volgorde):

- Xenoblade 2 DLC (vrouwlief heeft gelijk de season pass gekocht.. wel een beetje ruk dat zij nu een eigen Switch heeft en als ik die wil spelen, dus óók zou moeten gaan kopen.. meh)
- Fire Emblem Three Houses
- Smash Bros
- Pokémon Let's Go (zag er beter uit dan ik had verwacht)
- Dark Souls bevestiging voor zomer 2018

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Haha ja jammer dat de gast achter dat account gaat stoppen. Toch wel vaak hele rake tweets/opmerkingen over de gameindustrie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Vindt fortnite echt niet lekker spelen in handheld mode hoor, nog niet op de tv geprobeerd maar op tv speel ik het liever op de ps4 natuurlijk. Had wel gehoopt dat ie war mooier eruit zou zien in handheld dan dit en loopt echt niet smooth.

Paladins speel ik nu de hele tijd eigenlijk terwijl ik dat niet had verw8 die is gewoon top in handheld ziet er goed uit en alles loopt gladjes.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Das ook nog zoiets, heb mijn PSN account maar unlinked, maar het heeft nog niet gewerkt, ben nog altijd aan het kloten met de accounts.. Ik heb nu daardoor een twee account zonder dat ik het wil, maar deze updaten gaat niet omdat ik zogezegd de display name aanpas terwijl ik daar niet eens aan raak.. Gekloot tot en met |:(

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:24

Willybubba

Nut up or shut up.

Hollow Knight :D

I'm loving it. Goede sfeer, lastig maar rechtvaardig. Mooi. En goedkoop ook!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Tiwazz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 06:51:
[...]

Fortnite loopt niet op 60fps hoor :). Eerder 30fps en stabiel ook niet echt als het druk wordt met spelers.

Desalniettemin erg gaaf om te kunnen doen op de Switch. Die andere gratis gamr Palladins (?) Is wel 60fps.
Zou gisteren zweren dat het 60fps was. Het voelt wat soepeler aan dan bijvoorbeeld BotW in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net op Amazon.co.uk Starlink besteld met Fox voor 74 pond incl. verzending. Waar komt die vandaan? SARL ofwel, Duitsland. Echter Amazon.de verzend vanuit zichzelf niet naar NL. Wat mij betreft een WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Stylze schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:56:
Vindt fortnite echt niet lekker spelen in handheld mode hoor, nog niet op de tv geprobeerd maar op tv speel ik het liever op de ps4 natuurlijk. Had wel gehoopt dat ie war mooier eruit zou zien in handheld dan dit en loopt echt niet smooth.

Paladins speel ik nu de hele tijd eigenlijk terwijl ik dat niet had verw8 die is gewoon top in handheld ziet er goed uit en alles loopt gladjes.
Hoe gaat het richten bij jou in handheld? Ik krijg echt niks geraakt in handheld mode, terwijl ik met de pro controller echt heel nauwkeurig kan richten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:19
Stealth drop daarnet: Grim Fandango Remastered krijgt een Switch poort. (via Vooks, astu @InF.Inc )

[ Voor 44% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2018 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar hoe ze bij Super Smash Bros de 8p modus insteken, vooralsnog kun je met maximaal 4 controllers (joy-con sets of losse joy-cons of pro controllers) connecten. Als het alleen local of online multiplayer blijkt te zijn zou ik dat wel jammer vinden. Dat vond ik wel heerlijk aan de Wii U SSB, met maximaal 8 rond de tv en knallen maar :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:49:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar hoe ze bij Super Smash Bros de 8p modus insteken, vooralsnog kun je met maximaal 4 controllers (joy-con sets of losse joy-cons of pro controllers) connecten. Als het alleen local of online multiplayer blijkt te zijn zou ik dat wel jammer vinden. Dat vond ik wel heerlijk aan de Wii U SSB, met maximaal 8 rond de tv en knallen maar :)
Ik kan me weinig situaties indenken waarbij je echt met 8 personen voor de TV zit... Wat mij betreft is 4 ruim voldoende, lokaal 8 (met 2 Switches) is ook prima. Je moet wel een héle grote TV hebben wil je met 8 normaal kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

JackAvery schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:47:
Stealth drop daarnet: Grim Fandango Remastered krijgt een Switch poort.
Bron?

@JackAvery Echt vet. Denk dat het op het kleine schermpje alleen maar meer tot zijn recht komt (want laten we eerlijk zijn, de graphics zijn wel al wat gedateerd). Vraag me wel af hoe ze touch gaan implementeren. Als je van te voren al weet wat de hotspots zijn, is het niet veel aan.

[ Voor 43% gewijzigd door JoeZuCK op 13-06-2018 13:20 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Thomas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Ik kan me weinig situaties indenken waarbij je echt met 8 personen voor de TV zit... Wat mij betreft is 4 ruim voldoende, lokaal 8 (met 2 Switches) is ook prima. Je moet wel een héle grote TV hebben wil je met 8 normaal kunnen gamen.
Daarentegen, wie heeft er twee TV's in huis op een plek waar je daarwerkelijk kunt zitten (aangenomen dat een computer scherm over het algemeen op een bureau in een werkkamer staat en dat je daar niet comfortabel met z'n vieren gaat/kunt zitten). Lokaal met één of twee Switches in handheld mode lijkt mij nog minder ideaal want dan zie je helemaal niet wat er gebeurd.

Ik geef toe, heel vaak zal ik niet met 8 zitten maar toch vaak genoeg met 6-7 vrienden op een 43" TV prima vermaakt met SSB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:49:
Niet dat het vaak gebeurt, maar op de WiiU was dit toch ook geen probleem?

Smash kan je gewoon met een enkele joycon spelen, al zou ik dat niet langer dan een half uur willen :P Zo heb je relatief makkelijk acht controllers. Hopelijk is het geen probleem om 4 van de 8 controllers via de gamecube adapter aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:05:
[...]

Daarentegen, wie heeft er twee TV's in huis op een plek waar je daarwerkelijk kunt zitten (aangenomen dat een computer scherm over het algemeen op een bureau in een werkkamer staat en dat je daar niet comfortabel met z'n vieren gaat/kunt zitten). Lokaal met één of twee Switches in handheld mode lijkt mij nog minder ideaal want dan zie je helemaal niet wat er gebeurd.

Ik geef toe, heel vaak zal ik niet met 8 zitten maar toch vaak genoeg met 6-7 vrienden op een 43" TV prima vermaakt met SSB.
Nouja, lokaal kun je best met 4 mensen op de tv en 2 in tabletop mode o.i.d. Overigens geloof ik dat je gewoon wel 8 controllers kunt connecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

JackAvery schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:07:
[...]

Niet dat het vaak gebeurt, maar op de WiiU was dit toch ook geen probleem?

Smash kan je gewoon met een enkele joycon spelen, al zou ik dat niet langer dan een half uur willen :P Zo heb je relatief makkelijk acht controllers. Hopelijk is het geen probleem om 4 van de 8 controllers via de gamecube adapter aan te sluiten.
Thomas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:09:
[...]

Nouja, lokaal kun je best met 4 mensen op de tv en 2 in tabletop mode o.i.d. Overigens geloof ik dat je gewoon wel 8 controllers kunt connecten!
Ik had het toevallig net gevonden, je kunt dus wel met 8 controllers connecten. Ik dacht dat het maximum 4 was, vandaar mijn interesse in de implementatie van 8p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
Stylze schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:56:

Ik moet zeggen dat Fortnite gewoon lekker loopt op mijn Switch, ben nog niets raars tegen gekomen (behalve mijn eigen geklungel) Ook over de framedrops e.d. niets van meegekregen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
Ik heb denk ik een klein probleempje met mijn Switch, de rechterbovenhoek van het scherm komt steeds omhoog. Nu lees ik dat dit bij veel meer Switches voorkomt en geen kwaad kan, maar is het normaal dat je zelfs een nagel achter het scherm kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Thomas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:05:
[...]

Zou gisteren zweren dat het 60fps was. Het voelt wat soepeler aan dan bijvoorbeeld BotW in ieder geval.
Dat het soepeler is dan BoTW kan goed kloppen, die draait niet altijd stabiel op 30 :D .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Yukidaruma schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:38:
Ik heb denk ik een klein probleempje met mijn Switch, de rechterbovenhoek van het scherm komt steeds omhoog. Nu lees ik dat dit bij veel meer Switches voorkomt en geen kwaad kan, maar is het normaal dat je zelfs een nagel achter het scherm kan krijgen?
Bespreek dit even hier verder, ok.
[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
Oh, sorry, ik wist helemaal niet dat zo'n topic bestond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
RayNbow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:32:
De Smash Bros art met alle fighters staat op de site... echter in 6 stukjes:

[...]

Maar even een Python scriptje geschreven om ze aan elkaar te lijmen:
[afbeelding]
Dit is trouwens niet de oorspronkelijke resolutie. Ik heb ergens een versie gevonden die uit 21752x4029 pixels bestaat en 138 MB groot is. :X

@Melkunie https://www.flickr.com/ph.../album-72157670051600008/

[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 13-06-2018 14:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 19-09 15:12
Afbeeldingslocatie: https://www.meme-arsenal.com/memes/fc055b3e112138c1e9666de217f06327.jpg

Zo zit ik er trouwens bij als ik Fortnite speel in handheld modus haha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:04
RayNbow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:51:
[...]

Dit is trouwens niet de oorspronkelijke resolutie. Ik heb ergens een versie gevonden die uit 21752x4029 pixels bestaat en 138 MB groot is. :X
Omg link pls! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
aDutchCow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:46:
[afbeelding]

Ja dat had ik ook. Zeker als ze in de verte staan is het zeer moeilijk te zien.

Maar ik zei het gisteravond nog tegen mijn xbox buddies. Ik verwacht hier nog wel optimalisaties in. Kijk hoe Fortnite op de Xbox/PS4 begon en kijk eens waar ze nu staan. Dat komt nog wel goed maar ze hebben wat tijd nodig. Ik heb ook echt het idee dat de E3 een ZEER HARDE deadline was die sowieso gehaald moest worden.

Het blijft gewoon geweldig dat we nu Fortnite mobiel hebben (sorry ik ben misschien 1 van de weinigen zonder iOS apparaat) op een apparaat met controllers.

Overigens vind ik het oprecht dat de Joy-Cons niet zijn ontworpen met shooters in het vizier. Ze zijn gewoon een heel stuk onnauwkeuriger dan andere controllers van deze generatie juist vanwege de grootte.

Desalniettemin ben ik blij met de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 19-09 15:12
Remmetje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:54:
[...]

Ja dat had ik ook. Zeker als ze in de verte staan is het zeer moeilijk te zien.

Maar ik zei het gisteravond nog tegen mijn xbox buddies. Ik verwacht hier nog wel optimalisaties in. Kijk hoe Fortnite op de Xbox/PS4 begon en kijk eens waar ze nu staan. Dat komt nog wel goed maar ze hebben wat tijd nodig. Ik heb ook echt het idee dat de E3 een ZEER HARDE deadline was die sowieso gehaald moest worden.

Het blijft gewoon geweldig dat we nu Fortnite mobiel hebben (sorry ik ben misschien 1 van de weinigen zonder iOS apparaat) op een apparaat met controllers.

Overigens vind ik het oprecht dat de Joy-Cons niet zijn ontworpen met shooters in het vizier. Ze zijn gewoon een heel stuk onnauwkeuriger dan andere controllers van deze generatie juist vanwege de grootte.

Klopt en je hoort mij ook zeker niet klagen hoor, zeker nu de accounts nog gesplitst zijn.
Ondertussen is het op internet lekker aan het rommelen doordat Sony die accounts gewoon blokkeert. Dus ik hoop dat we hier nog verandering in zien.

Maar ik had nu wel plezier, die paar potjes fortnite in bed :D

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
aDutchCow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:45:
[...]

Klopt en je hoort mij ook zeker niet klagen hoor, zeker nu de accounts nog gesplitst zijn.
Ondertussen is het op internet lekker aan het rommelen doordat Sony die accounts gewoon blokkeert. Dus ik hoop dat we hier nog verandering in zien.

Maar ik had nu wel plezier, die paar potjes fortnite in bed :D
Handheld is wel wat onnauwkeuriger maar net ook weer 2 leuke potjes gespeeld. Toch liever met procontroller op TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 11:54
Remmetje schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:54:
[...]

Ondersteund Fortnite ook motion aiming? Ik vind dat echt super werken bij Doom, de combinatie groffe beweging met de joystick en vervolgens de fijne precisie aim voor de headshot met motion aiming. :*)

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Van 14 juni tot 21 juni E3-sale in de eShop, link.

[ Voor 49% gewijzigd door psychoclown op 13-06-2018 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:41:
Van 14 juni tot 21 juni E3-sale in de eShop, link.
Ik heb alleen een donker vermoeden dat dit US only wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mizgala28 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:56:
[...]

Ik heb alleen een donker vermoeden dat dit US only wordt.
Nee, staat ook op de Nederlandse Nintendo site/ in de nieuwsbrief.
Ik heb de US link toegevoegd omdat dat veel overzichtelijker oogt dan de Nederlandse site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 12:51:
[...]

@Melkunie https://www.flickr.com/ph.../album-72157670051600008/
Merci, die ga ik mooi even croppen voor mijn 3440x1440 ultrawide! 145MB trouwens, volgens mijn laptopje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ook analisten moeten het nog zien.. Algemene tendens is dat de lineup niet echt sterk is voor de rest van 2018 en het echt ontbreekt aan een killer app. Ik deel deze mening.

http://www.nintendolife.c..._in_response_to_e3_direct

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie eigenlijk niet hoe dit anders is dan 2017. Afzijdig van Zelda, Splatoon2 en Mario, geen erg sterke lineup. Vooral ports/indies. Toch verkopen als een malle. De E3 van Nintendo zal ook niet alles kunnen/mogen tonen van 3rd parties. Ik heb in ieder geval twee vrienden die n.a.v. Smash announce pas een Switch willen kopen in December. Dus die titel zorgt wel voor sales, daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor, en Pokemon is ook een gegarandeerde cash cow. Als mensen met miljoenen tegelijk geld uitgeven aan dat gedrocht een Pokemon re-skin van Ingress, dan zal deze vast ook goed verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
InF.Inc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 18:10:
Ook analisten moeten het nog zien.. Algemene tendens is dat de lineup niet echt sterk is voor de rest van 2018 en het echt ontbreekt aan een killer app. Ik deel deze mening.

http://www.nintendolife.c..._in_response_to_e3_direct
Niet volledig akkoord dat huidige sharedrop gelinked is aan E3 lineup. Aandeelhouders zijn denk ik vooral geinteresseerd in mobile, quality of life etc... de innovatieve kant van Nintendo die plots enorm kan groeien met een hit. E3 is gericht op de gamer, niet op de aandeelhouder, en we zien een drop in de prijs van het aandeel bijna elke E3 tijdens de laatste vijf jaar.

Labo is een slow burner door het type product dat het is, de vraag is of deze een evergreen wordt of gewoon nooit volledig van de grond raakt. De Variety kit lijkt in ieder geval volgens verwachtingen te verkopen.

Ik denk dat Nintendo nog steeds zijn geprojecteerde 20m kan halen dit fiscale jaar, Smash en Pokemon zijn gewoon twee monsterfranchises die beide meer dan 10 miljoen exemplaren zullen verkopen, en ook system sellers zijn. Fire Emblem staat gepland voor lente 2019, en kan dus nog binnen het fiscale jaar vallen.

Switch's uitdaging momenteel is vooral om momentum te behouden, en mensen zijn gewoon teleurgesteld omdat de balans van de direct gisteren vrij ongelukkig was, en er geen tweede 'core' game voor dit jaar gepland was, waar eigenlijk iedereen op rekende. Nintendo had dit makkelijk kunnen voorkomen door nog een 2019 project te teasen, maar kiest er bewust voor om dit niet te doen.
Ik verwacht dat we in de volgende directs dit jaar nog een of twee verrassingen gaan krijgen, misschien zelfs met een 2018 release. Waarschijnlijk gaat het dan wel om nog een WiiU port.

Feit is gewoon dat E3 voor Nintendo al lang geen hoogmis meer is, en dat sommige mensen zich daaraan mispakken met torenhoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
JackAvery schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 18:20:
[...]

Niet volledig akkoord dat huidige sharedrop gelinked is aan E3 lineup. Aandeelhouders zijn denk ik vooral geinteresseerd in mobile, quality of life etc... de innovatieve kant van Nintendo die plots enorm kan groeien met een hit. E3 is gericht op de gamer, niet op de aandeelhouder, en we zien een drop in de prijs van het aandeel bijna elke E3 tijdens de laatste vijf jaar.

Labo is een slow burner door het type product dat het is, de vraag is of deze een evergreen wordt of gewoon nooit volledig van de grond raakt. De Variety kit lijkt in ieder geval volgens verwachtingen te verkopen.

Ik denk dat Nintendo nog steeds zijn geprojecteerde 20m kan halen dit fiscale jaar, Smash en Pokemon zijn gewoon twee monsterfranchises die beide meer dan 10 miljoen exemplaren zullen verkopen, en ook system sellers zijn. Fire Emblem staat gepland voor lente 2019, en kan dus nog binnen het fiscale jaar vallen.

Switch's uitdaging momenteel is vooral om momentum te behouden, en mensen zijn gewoon teleurgesteld omdat de balans van de direct gisteren vrij ongelukkig was, en er geen tweede 'core' game voor dit jaar gepland was, waar eigenlijk iedereen op rekende. Nintendo had dit makkelijk kunnen voorkomen door nog een 2019 project te teasen, maar kiest er bewust voor om dit niet te doen.
Ik verwacht dat we in de volgende directs dit jaar nog een of twee verrassingen gaan krijgen, misschien zelfs met een 2018 release. Waarschijnlijk gaat het dan wel om nog een WiiU port.

Feit is gewoon dat E3 voor Nintendo al lang geen hoogmis meer is, en dat sommige mensen zich daaraan mispakken met torenhoge verwachtingen.
Als ik het goed heb staat de verkoop al op 18 miljoen. Tegen de kerst gok ik dat ze al aan de 25-30 zitten, zeker met Super Smash en Pokemon op komst. Daarnaast hebben ze natuurlijk ook nog Odyssey, BotW, etc. Die games zullen kopers blijven trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Klopt, echter hebben de games ook grotendeels invloed op de verkopen van de console. En de verwachting is dan ook dat wat aantal verkochte Switch' betreft deze afzwakt door gebrek aan echt goede games (Ik ben iemand die Pokemon en Super Smash Bros helemaal niks vind en met mij vele anderen). Serieus.. Alleen Hollow Knight kon me bekoren.

Gelukkig heb ik net de Switch en heb ik nog wel wat te spelen. Tot 2019.

[ Voor 10% gewijzigd door JoeZuCK op 13-06-2018 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
InF.Inc schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:04:
Klopt, echter hebben de games ook grotendeels invloed op de verkopen van de console. En de verwachting is dan ook dat wat aantal verkochte Switch' betreft deze afzwakt door gebrek aan echt goede games (Ik ben iemand die Pokemon en Super Smash Bros helemaal niks vind en met mij vele anderen). Serieus.. Alleen Hollow Knight kon me bekoren.

Gelukkig heb ik net de Switch en heb ik nog wel wat te spelen. Tot 2019.
Denk je dan dat nieuwe Switch eigenaars al die games van 2017 niet meer willen spelen dan? Breath of the Wild, Mario Odyssey, Mario Kart, Splatoon... staan nog steeds in de maandelijkse top 10 in meerdere landen. Een game als Zelda verkoopt nu nog steeds consoles, onderschat het effect van deze evergreens niet.

Hoewel ik persoonlijk best vind dat er genoeg te doen is als je de huidige third party output meetelt, zijn er natuurlijk ook mensen die veel meer gamen dan ik. Switch als 'enige' game platform kan misschien wat lastig zijn, maar ik denk tegelijkertijd dat het type gamer dat over zo een dingen klaagt sowieso al op meerdere platformen speelt? Persoonlijk heb ik al veel te weinig tijd (=huge backlog -_-) als ik mijn Switch en PC hames combineer met de rest van mijn leven.

@Thomas - die 20 miljoen gaat enkel over dit fiscale jaar, niet lifetime sales :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

JackAvery schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 20:18:
[...]

Denk je dan dat nieuwe Switch eigenaars al die games van 2017 niet meer willen spelen dan? Breath of the Wild, Mario Odyssey, Mario Kart, Splatoon... staan nog steeds in de maandelijkse top 10 in meerdere landen. Een game als Zelda verkoopt nu nog steeds consoles, onderschat het effect van deze evergreens niet.

Hoewel ik persoonlijk best vind dat er genoeg te doen is als je de huidige third party output meetelt, zijn er natuurlijk ook mensen die veel meer gamen dan ik. Switch als 'enige' game platform kan misschien wat lastig zijn, maar ik denk tegelijkertijd dat het type gamer dat over zo een dingen klaagt sowieso al op meerdere platformen speelt? Persoonlijk heb ik al veel te weinig tijd (=huge backlog -_-) als ik mijn Switch en PC hames combineer met de rest van mijn leven.

@Thomas - die 20 miljoen gaat enkel over dit fiscale jaar, niet lifetime sales :)
Daarnaast zal o.a. de release van SSB en Pokémon eind 2018 de verkopen in de feestdagen een goede boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Gameplay van Pokémon Lett's Go in de Treehouse gisteren was toch wel erg tof. Staat bovenaan mijn lijstje met Switch games atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Zou wel.mooi zijn als Nintendo is luistert naar de kritiek want voor.bijvoorbeeld super smash willem mensen ook gewoon goede voice communicatie kunnen hebben voor team battles. Ze moeten gewoon goede party options erin gooien dat je met je party van game naar game kan gaan of andere spellen speelt maar nog steeds met elkaar gaan praten. Niemand wil dit via een aparte app op zijn telefoon doen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Stylze schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:06:
Zou wel.mooi zijn als Nintendo is luistert naar de kritiek want voor.bijvoorbeeld super smash willem mensen ook gewoon goede voice communicatie kunnen hebben voor team battles. Ze moeten gewoon goede party options erin gooien dat je met je party van game naar game kan gaan of andere spellen speelt maar nog steeds met elkaar gaan praten. Niemand wil dit via een aparte app op zijn telefoon doen.
Schijnbaar wel (Japanners/Aziaten blijkbaar), anders zouden ze het niet doen.
Wij zijn gewoon anders gewend, en ik ben het met je eens, 'de huidige standaard van voicechat' is gewoon veel praktischer en efficiënter.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 13-06-2018 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:25:
[...]

Schijnbaar wel (Japanners/Aziaten blijkbaar), anders zouden ze het niet doen.
Wij zijn gewoon anders gewend, en ik ben het met je eens, en dat is gewoon veel praktischer.
Ik zou een goed werkende app best voor lief nemen, maar zoals hij nu is (enkel omslachtig voicechatten in Splatoon :F) is het echt rampzalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Thomas schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:56:
[...]

Ik zou een goed werkende app best voor lief nemen, maar zoals hij nu is (enkel omslachtig voicechatten in Splatoon :F) is het echt rampzalig.
Het heeft ook ongelooflijk lang geduurd voordat je fatsoenlijk mensen kon toevoegen met Nintendo network, friendcodes zijn gewoon niet praktisch, gelukkig gaat dat al iets makkelijker met de Switch maar het heeft ze ruim twee generaties gekost om dat uit te vogelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Vindt het echt bizar dat ze daar blijkbaar zo weinig aandacht aan besteden anno 2018. Het lijkt me toch niet dar het aan kennis hiervoor ontbreekt daar.

Ik wil gewoon een party kunnen opzetten om slap te kunnen lullen met vrienden als we aan het gamen zijn. Als we samen een potje aan het smashen zijn, of beide zelda aan het spelen zijn en we elkaar kunnen helpen en dat ik daarvoor niet me telefoon moet pakken om op een ander schermen moeilijk gaan lopen doen om mensen te inviten etc, dat moet gewoon op de switch zelf kunnen.

Als dit niet binnen aanzienbare tijd gaat gebeuren beland die switch toch in het stof want dan ga ik liever samen met vrienden op me ps4 fortnite spelen etc..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:03
Stylze schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:23:
Vindt het echt bizar dat ze daar blijkbaar zo weinig aandacht aan besteden anno 2018. Het lijkt me toch niet dar het aan kennis hiervoor ontbreekt daar.

Ik wil gewoon een party kunnen opzetten om slap te kunnen lullen met vrienden als we aan het gamen zijn. Als we samen een potje aan het smashen zijn, of beide zelda aan het spelen zijn en we elkaar kunnen helpen en dat ik daarvoor niet me telefoon moet pakken om op een ander schermen moeilijk gaan lopen doen om mensen te inviten etc, dat moet gewoon op de switch zelf kunnen.

Als dit niet binnen aanzienbare tijd gaat gebeuren beland die switch toch in het stof want dan ga ik liever samen met vrienden op me ps4 fortnite spelen etc..
Ja vind het ook echt bizar, kijk naar andere platformen, iedereen kan het wel voor elkaar krijgen, xbox, ps4, maar ook gewoon windows apps zoals steam, uplay, origin en epic games om er maar een aantal te noemen, dan zou zo'n gigant als Nintendo dat toch allang voor elkaar moeten hebben? Nee die werken nog met extreem onhandige lange friendcodes die nog langer en onhandiger zijn dan de blackberry ping tijd uit 2012..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Paar releasedate-aankondigingen.

Een dungeon crawler van Nippon Ichi: YouTube: Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk Date - Announcement Trailer - Ni...
Een 16-bits-Sonic-style game: YouTube: Freedom Planet - Announcement Trailer - Nintendo E3 2018
aDutchCow schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 13:46:
[afbeelding]

Gisteren voor het eerst Fortnite geprobeerd, handheld en in bed... ging wel "okay" nadat ik de juiste knoppen had gevonden... :p

In ander nieuws: Switch indie dev: "Fail to pass submission several times results in hefty 'you wasted our time' fee"
The Switch DOES support native voice chat. Developers can choose whether they implement it or not. This has been a feature up for grabs for devs since like the beginning of April (year?).

En van de Treehouse Live stream, meer beelden, gameplay en info over Daemon X Machina:
– Can customize avatar
– Character designer worked on Fire Emblem Awakening and Fates
– Male/female avatar
– Face, hair, eyes, eyebrows, makeup, scar/tattoo customization options
– More options in the final game
– At your base, you can customize your avatar
– Mechs are called Arsenals
– Mech designs worked on Armored Core and Macros
– The more weapons you collect, the more you can have on display in your base
– Empty mech platforms in the base are for multiplayer
– Console in the base lets you access missions, also acts as AI and gives you help
– Customize your own Arsenal with equipment
– Main character part of a mercenary group
– Sometimes go on a mission alone, sometimes with other members
– Player been given a test if they are capable of piloting the Arsenal towards the beginning of the game
– Mission starts when you enter the barrier
– Can play in the air or on the ground
– This mission has tanks controlled by AI
– In this world, AI are the enemies you fight
– Shoot enemies, blow up buildings and have them fall on enemies
– Different items on the map you can use
– Can pick up a car and throw it
– If you blow the car up next to turrets, you can play them up together
– Drone enemies in the game
– Red rocks are fragments of the moon that fell down onto the planet
– These Arsenals are powered by energy trapped in those fragments
– No humans in enemy Arsenals
– Enemy AI live by hacking other machines like them
– Can defeat an enemy and pick up equipment from them in real time as you fight
– 5 icons at the top of the screen, refer to body parts
– Even if your body part is destroyed, can take it from an enemy or take weapons
– Can get graffiti that lets you change the color of your Arsenal
– Time displays on the screen lets you pick up stuff on the map before the mission ends
– Results screen when the mission ends
– This screen shows rewards acquired and more
– For Arsenal, equip right weapon, left weapon, shoulder weapon, auxiliary, right lylon, left pylon
– Can register an Arsenal loadout
– Team put a lot of focus into the art style
– Put a lot of thought into the title, taking inspiration from Deus Ex Machina
– Based on how you can play, you can be a demon or god
– That also inspired the title
– Second mission shown: protect the city and clear out enemies
– A lot of different enemies
– Might be better to use a certain type of weapon depending on the enemy
– In this world, everyone evacuated underground to escape the enemies
– Boss battle in this mission after defeating enemies
– Boss fires missiles, but can shoot them down
– Also attacks with a sword
– Can land on him and fight the boss that way as well
– Full game will have English voice cast
– Space pilots come to help you out with this boss
– Character steps out of the Arsenal and walks around after the boss is defeated
– Can do other things when walking around that will be discussed later

[ Voor 74% gewijzigd door RayNbow op 14-06-2018 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Party play is wel altijd easier dan full solo queue maar niet slecht voor een eerste avond op een nieuw platform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
Ik zit ook nog steeds heel erg te twijfelen om een Switch aan te schaffen.
Aan de ene kant ben ik dan bang dat Nintendo opeens met mijn Switch mini/XL/Pro op de proppen komt.
Anderzijds heb ik Smash nooit echt gespeeld op voorgaande consoles. Wel altijd heel veel Pokemon gespeeld, maar dan wacht ik liever op de main game en niet op de Pokemon GO versie. Of bijvoorbeeld de nieuwe Dragon Quest. Die zou naar Switch komen, maar daar zie je niks meer van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Dubrillion schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:37:
Ik zit ook nog steeds heel erg te twijfelen om een Switch aan te schaffen.
Aan de ene kant ben ik dan bang dat Nintendo opeens met mijn Switch mini/XL/Pro op de proppen komt.
Anderzijds heb ik Smash nooit echt gespeeld op voorgaande consoles. Wel altijd heel veel Pokemon gespeeld, maar dan wacht ik liever op de main game en niet op de Pokemon GO versie. Of bijvoorbeeld de nieuwe Dragon Quest. Die zou naar Switch komen, maar daar zie je niks meer van.
Je leeft 1 x. De switch kost 300€ en zelfs als er een nieuwe versie komt zal die niet opeens tweedehands minder dan 150€ waard zijn. Dus je neemt risico voor 150€. Kan je de paar uren die je twijfelt beter besteden aan werk, dat ding kopen, en genieten van Zelda en Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:14

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Over Daemon X Machina, weet iemand hoe erg dat lijkt op de Armored Core series?
Want ik hoop niet dat ze daar op lijken. Want ik was best enthousiast tot dat iemand zei dat het een spirituele opvolger is van die serie. (Ik heb ooit 40 uur gespendeerd en blijkbaar snapte ik iets niet want ik kon level-1 nooit met 100% zekerheid uitspelen).

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
DevWouter schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:18:
Over Daemon X Machina, weet iemand hoe erg dat lijkt op de Armored Core series?
Ik ben zelf niet bekend met de Armored Core reeks, maar een aardig deel van het ontwikkelteam van Daemon X Machina heeft in het verleden aan Armored Core gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 22:44
Stylze schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 23:23:

Het zal wel een generatiekloof zijn maar ik heb daar dus helemaal niets mee, "lullen tijdens het gamen". Kan natuurlijk ook het type spel zijn wat ik speel maar als ik aan het mario karten ben hoef ik niet perse via een microfoon te schelden als ik weer eens een blauw schildje tegen mij aan krijg :).

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
duke99 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:45:
[...]

Het zal wel een generatiekloof zijn maar ik heb daar dus helemaal niets mee, "lullen tijdens het gamen". Kan natuurlijk ook het type spel zijn wat ik speel maar als ik aan het mario karten ben hoef ik niet perse via een microfoon te schelden als ik weer eens een blauw schildje tegen mij aan krijg :).
Idem hier, ik vind het zalig om niet dat geblèr van kinderen te hoeven aanhoren.

Nu speel ik zelden met vrienden en ik kan me voorstellen dat het dan anders is. (hoewel whatsapp video of facetime dan ook prima werkt) Of wanneer je meer competitief team-based speelt zie ik het voordeel wel.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
  • Laatst online: 11:03
Wat mij nog het meeste stoort aan de switch trouwens is dat de confirm/OK knop de A is die dus rechts zit, terwijl ik mijn hele leve lang playstation's gehad heb waar de confirm/OK knop de X is (onderin dus) net zoals de xbox eigenlijk ook heeft, ik blijf me er aan storen en verkeerd klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
[...]

Bij Mariokart hoef ik niet te praten nee, maar in Splatoon, Rocket League en nu Fortnite is het handig en leuk. Nu bel ik meestal maar gewoon met 1 oortje + mic in het oor en de Switch/TV op speaker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:03
Magic schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:07:
[...]

Idem hier, ik vind het zalig om niet dat geblèr van kinderen te hoeven aanhoren.

Nu speel ik zelden met vrienden en ik kan me voorstellen dat het dan anders is. (hoewel whatsapp video of facetime dan ook prima werkt) Of wanneer je meer competitief team-based speelt zie ik het voordeel wel.
Iedereen zijn ervaring is natuurlijk verschillend en ik vind het echt wel lekker om af en toe zonder afleiding in een sp game te duiken en ik zit echt niet te wachten op een chat met vreemden.

Maar multiplayergames speel ik 80% met vrienden dan wel Tweakers en dan kies ik dus toch voor het platform waar ik makkelijk met ze kan praten. GTA, Rocket League, BF4 en Golf With Friends kan ik me echt niet meer voorstellen zonder slap gelul. En aangezien de Switch geen Discordapp heeft of een goede partychat heeft ligt die het meest stof te happen. En 2 vrienden van me hebben ook een Switch, maar het wordt niet eens besproken om iets samen op de Switch te spelen behalve als het om local multiplayer gaat.
Thomas schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:16:
[...]

Bij Mariokart hoef ik niet te praten nee, maar in Splatoon, Rocket League en nu Fortnite is het handig en leuk. Nu bel ik meestal maar gewoon met 1 oortje + mic in het oor en de Switch/TV op speaker...
Wat super irritant is voor degene waar je mee praat aangezien jouw gamegeluid iets later bij hem aan komt en voor jou omdat je geluid half gedempt wordt door je oortje.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 14-06-2018 10:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 11:02
Scrtz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:13:
Wat mij nog het meeste stoort aan de switch trouwens is dat de confirm/OK knop de A is die dus rechts zit, terwijl ik mijn hele leve lang playstation's gehad heb waar de confirm/OK knop de X is (onderin dus) net zoals de xbox eigenlijk ook heeft, ik blijf me er aan storen en verkeerd klikken
Blame Sony, die hebben bij het kopiëren van de SNES controller die knoppen omgedraaid (en er icoontjes in plaats van letters op gezet). Microsoft heeft dat vervolgens weer nagemaakt op de Xbox controller, maar de AB knoppen zitten al sinds de NES op die manier in de controller, en de XY knoppen zijn er op dezelfde manier op de SNES controller boven gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Scrtz schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:13:
Die issue heb ik niet omdat ik ook Japanse games op Playstation speel, en waar Nintendo overal A en B op diezelfde plek heeft met diezelfde functionaliteit, heeft Sony het andersom in Japan dan in het westen (O is bevestigen en X is cancel/terug).

Maar ik kan mij voorstellen dat voor de meeste mensen het verwarrend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben voorstander van O = OK en X = Niet OK :) Veel logischer ook als je het mij vraagt.

[ Voor 30% gewijzigd door Seroczynski op 14-06-2018 10:56 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Seal64 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:22:
[...]

Blame Sony, die hebben bij het kopiëren van de SNES controller die knoppen omgedraaid (en er icoontjes in plaats van letters op gezet). Microsoft heeft dat vervolgens weer nagemaakt op de Xbox controller, maar de AB knoppen zitten al sinds de NES op die manier in de controller, en de XY knoppen zijn er op dezelfde manier op de SNES controller boven gezet.
Heeft eerder met het Westen te maken. De PlayStation is in Japan, waar het voor het eerst uit kwam, te bedienen waar X (fout, verbod) terug is en O als Ok. In het Westen gaf dit blijkbaar toch verwarring en is dat omgedraaid. Dit is zelfs jarenlang in Metal Gear Solid games op de PlayStation standaard geweest, zelfs in de Westerse versies. De PS4 in Japan (Azië) bedien je nog steeds met X terug en O als Ok. :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

[...]

[...]

Op de PC heb ik vroeger veel competitief gespeeld en dan is voicechat een must (indien in teamverband).
Van Teamspeak, Ventrilo tot Xfire en tegenwoordig Discord. Als Nintendo eens verder kijkt dan alleen een bepaalde regio op de wereld zouden ze kunnen zien dat er veel mensen anders zouden willen.
Als ze helemaal hip zijn zorgen ze bijv. voor een integratie van Discord op de Switch.

Begrijp me niet verkeerd, een ingebouwde functionele voice chat vind ik al meer dan zat maar niet alleen games maar ook functionaliteit verkoopt een console (als ik zo rondloer in mijn omgeving).
Seal64 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:22:
[...]

Hilarisch, als ik bij vrienden ben en iets met de Xbox controller moet doen, confirm ik mijn acties altijd met cancel.. Hadden ze allemaal maar niet voor een Xbox moeten gaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:20:
Begrijp me niet verkeerd, een ingebouwde functionele voice chat vind ik al meer dan zat maar niet alleen games maar ook functionaliteit verkoopt een console (als ik zo rondloer in mijn omgeving).
Zeker! Ik gebruik dat dan niet, maar ik denk dat het een andere markt openzet, en dat is altijd een goed iets. Hoewel ik in mijn omgeving dan weer meer mensen om zaken als Youtube en Netflix hoor vragen. Hoewel dat geen systemsellers zijn, denk ik wel dat het mensen over de streep kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 22:44
Thomas schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:16:
[...]

Mariokart was meer een voorbeeld ;)
Ik heb splatoon 2 (nog) niet gespeeld maar is het daar nu nodig? Bij 1 heb ik het in ieder geval niet gemist.
[...]

Dit dus :)

Ik kan mij echter voorstellen dat met sommige spellen ((team) RPGs e.d.) het wel handig kan zijn. Implementatie lijkt mij ook niet zo moeilijk.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja maar de game developers zelf kunnen wel al voice chat in het games gooien he dan heb je dus idd last van die kinderen.

We hebben het hier juist over een goed werkende overkoepelende party functionaliteit met voice chat waar je dus enkel met je vrienden of wie je zelf ook wilt in zit. Dat je ook samen van game naar game kunt gaan zonder dat je dan uit een party hoeft te gaan etc. Dit is al jarenlang de norm van online gamen en het is gewoon te gek voor worden dat Nintendo dit nog niet mogelijk heeft gemaakt voor de gamers. Ook dom zelfs want hierdoor gaan heel veel spelers weer terug naar de ps4 of Xbox one om lekker samen met vrienden te spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door Stylze op 14-06-2018 12:04 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
Beetje oud nieuws misschien, maar Yoshi officieel uitgesteld tot 2019.
Yoshi-game voor Nintendo Switch is uitgesteld tot 2019

Nintendo heeft de releasedatum van de in 2017 tijdens de E3-beurs aangekondigde Yoshi-game voor de Nintendo Switch uitgesteld tot ergens in 2019. Een exacte nieuwe releasedatum is nog niet bekend.

Nintendo heeft de releasedatum onder meer op de Britse officiële Nintendo-pagina van de Yoshi-game gewijzigd naar 2019. Oorspronkelijk was de release van de game met de groene dinosaurus, waarvoor nog geen officiële titel is bekendgemaakt, gepland voor ergens in 2018. Tijdens de jongste E3-beurs in Los Angeles ontbrak de Yoshi-game in de presentaties van Nintendo.

Reggie Fils-Aimé, de directeur van Nintendo America, maakte volgens Polygon tijdens een interview vanaf de E3-beursvloer duidelijk dat de Yoshi-game nog altijd in ontwikkeling is en dat er grote vooruitgang wordt geboekt. Gamewebsite Kotaku sprak met de marketingdirecteur van Nintendo America; hij liet weten dat er later dit jaar updates over de game worden gegeven.
nieuws: Yoshi-game voor Nintendo Switch is uitgesteld tot 2019

Toch wel jammer, de Switch zou best een echte Nintendo titel nog kunnen gebruiken dit jaar. Al hebben we natuurlijk Party en Smash.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51
RayNbow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:26:
Engelse trailer voor Gal Metal:
[video]
Als je een Japans eShop-account hebt, dan kun je een demo van deze rhythm game downloaden.

Verder footage van Dragon Ball FighterZ, zowel undocked als docked.
Dank voor de DBZ filmpjes! ik was/ben geintresseerd in hoe de game het gaat doen op de switch omdat ik hem ook voor ps4 of xb1 kan kopen, maar dit ziet er erg netjes uit! Het idee om een fighter on the go te kunnen spelen is iets wat ik al heel lang wil (via een laptop en emulatoren kom je ook een eind, maar dit is toch wel iets waar mijn gameboy brick spelende mini me 30 jaar gelden echt alleen maar van kon dromen!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Mizgala28 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:22:
[...]

Die issue heb ik niet omdat ik ook Japanse games op Playstation speel, en waar Nintendo overal A en B op diezelfde plek heeft met diezelfde functionaliteit, heeft Sony het andersom in Japan dan in het westen (O is bevestigen en X is cancel/terug).

Maar ik kan mij voorstellen dat voor de meeste mensen het verwarrend kan zijn.
Haha dat heb ik dus ook. Sinds de Gamecube geen Nintendo console meer gehad. Ik heb de omgedraaide knoppen na ongeveer een maand op de Switch nog niet in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
De Fortnite update die oa. voice chat toevoegt is uitgekomen vandaag. Zojuist geïnstalleerd en even snel een potje gespeeld. Wat een genot!

Ik ben ook van de generatie "niet lullen maar gamen" -- ik probeer wel eens wat te streamen maar 1) ik heb geen kijkers om tegen te praten en 2) ik ben al gauw zo geconcentreerd bezig dat ik tóch niks meer zeg.

Bij games als Fortnite helpt het echter wel degelijk om voicechat te hebben, puur om snel te kunnen overleggen over strategiëen. Had net een Engelstalige medespeler die ik kon wijzen op tegenstanders die rond de boerderij aan het lopen waren en waar ik ze gezien had. (Niet dat het hielp, na 4 kills ging ik tóch dood :P maar alsnog, het wérkt wel. En kraakhelder, ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
duke99 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 11:35:
[...]
Mariokart was meer een voorbeeld ;)
Ik heb splatoon 2 (nog) niet gespeeld maar is het daar nu nodig? Bij 1 heb ik het in ieder geval niet gemist.
Tja, nodig niet, maar ik weet zeker dat met communiceren je echt wel een beter team neer zet.
Speel zelf Overwatch bijvoorbeeld en merk dat het beter zou zijn om met voice te communiceren. Zelf doe ik het ook niet, maar dat is meer omdat ik 's avonds laat speel en mijn dochter in de kamer onder mijn pc slaapt. Zit er dan niet op te wachten dat zij daar wakker van wordt. Dan maar geen comp spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Kennelijk is de e3 sale aan de gang in de shop, maar m.i. niets spectaculairs helaas:
Splatoon 2 voor 39,99
BotW voor 52,49
ultra street fighter 2: TFC voor 19,99
Fire emblem: warriors voor 39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ga splatoon 2 wel halen maar fysiek.

Speel SDO toch niet meer :+ Dus die ga ik inwisselen :P

Direct de expansion halen en heb zondag weer wat te doen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
crepsly schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:31:
[...]

Ondersteund Fortnite ook motion aiming? Ik vind dat echt super werken bij Doom, de combinatie groffe beweging met de joystick en vervolgens de fijne precisie aim voor de headshot met motion aiming. :*)
Nee helaas niet. Ik heb nu een paar potjes Fortnite gespeeld, maar ik vind het ontbreken van motion controls echt wel een gemis :'(

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
urk_forever schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:17:
[...]

Nee helaas niet. Ik heb nu een paar potjes Fortnite gespeeld, maar ik vind het ontbreken van motion controls echt wel een gemis :'(
haha , dat viel mij gisteren gelijk op.
was helemaal aan motion control gewend vanuit splatoon , dus ik zag gisteren allemaal met de controls allerlei kanten op te bewegen en dat ging natuurlijk niet :+

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Magic schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:17:
Kennelijk is de e3 sale aan de gang in de shop, maar m.i. niets spectaculairs helaas:
Splatoon 2 voor 39,99
BotW voor 52,49
Heel spectaculair niet misschien, maar Splatoon is toch wel goedkoop. Zelf heb ik de game nog niet, dus waarschijnlijk zal ik 'm nog wel aanschaffen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Magic schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:17:
Splatoon 2 voor 39,99
BotW voor 52,49
Wel verscheidene 3rd party games 25-40% off, zoals:
Overcooked -40%
Rocket League -25%
Golf Story -34%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Lol Zelda 15 maanden oud, best I can do for you is -7.51 euro on the launch price, best triest eigenlijk.
Idem met Mario Kart 8 wat toch ook een jaartje oud is en Odessy wat een half jaar oud is.

Elke keer als ik weer even denk aan een switch voor Bayonetta 3 of Pokémon zie ik weer dat Nintendo first parties nooit in prijs dalen of in een sale staan zoals bv de PS4 days of play of dergelijke en dat maakt het voor mij minder boeiend want ik koop geregeld games tijdens E3 sales / easter sales / Black friday

Beste wat ik op meer dan 1 jaar tijd ben tegengekomen is die 5 voor 3 actie op Amazon.de, verder wel veel 3th party on sale af en toe maar toch belachelijk op games zoals bv Mario kart, daar zag ik onlangs vorige week ergens een sale op in een shop , stond daar dood serieus bij ''-8%'', een whopping 53 euro ipv 60 op een game van een jaar oud :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 12:05
zit zelf te denken om Mario rabbit te halen of fire emblem te halen of misschien hollow night iig eengame om mij zoet te houden tot ys8 en octopath

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Katmi schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:24:
Lol Zelda 15 maanden oud, best I can do for you is -7.51 euro on the launch price, best triest eigenlijk.
Idem met Mario Kart 8 wat toch ook een jaartje oud is en Odessy wat een half jaar oud is.

Elke keer als ik weer even denk aan een switch voor Bayonetta 3 of Pokémon zie ik weer dat Nintendo first parties nooit in prijs dalen of in een sale staan zoals bv de PS4 days of play of dergelijke en dat maakt het voor mij minder boeiend want ik koop geregeld games tijdens E3 sales / easter sales / Black friday

Beste wat ik op meer dan 1 jaar tijd ben tegengekomen is die 5 voor 3 actie op Amazon.de, verder wel veel 3th party on sale af en toe maar toch belachelijk op games zoals bv Mario kart, daar zag ik onlangs vorige week ergens een sale op in een shop , stond daar dood serieus bij ''-8%'', een whopping 53 euro ipv 60 op een game van een jaar oud :')
Waarom zou nintendo spellen die goed blijven verkopen goedkoper moeten maken? Zou pas stom zijn van Nintendo om die paar toppers die ze maken per jaar na een half jaar in de budget bakken te gooien. Snap ook niet dat een spel minder waard zou moeten zijn omdat het een half jaar/jaar oud is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Na een half jaar niet nee, maar na meer dan 12 maanden verwacht ik ze soms toch eens in sale, al is het dan nog voor 39.99, van 59.99 naar bv 53 is gewoon niet interessant.
Jij spreekt trouwens al meteen van een budgetbak, ik vraag gewoon een deftige sale van bv -20% ( wat dan nog weinig is vergeleken met andere consoles )

Andere consoles hun top spellen staan na een jaar ook in tijdelijke sales terwijl die 6m+ copies hebben verkocht en nog steeds uitverkopen in sales dus je trekt gewoon meer vliegen met honing dan met azijn.
Ik weet dat het eigen is aan Nintendo en dat het niet gaat veranderen, ik zei gewoon dat ik dat jammer vind en dat het toch wel deels mijn keuze beinvloed om geen switch te halen naast mijn ps4 en pc.

[ Voor 6% gewijzigd door Katmi op 14-06-2018 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
@Katmi : ff losstaand van het feit dat wat mij betreft Zelda gewoon €60 waard is ongeacht wanneer je m koopt, geef ik je de volgende tip: Nintendo games koop je best fysiek. Winkels concurreren op prijs, en van tijd ot tijd vind je acties waarbij je best kan besparen op first party games. Via de 5 voor 3 actie in Saturn Duitsland heb ik net DKCR Tropical Freeze voor 30 euro gekocht. BOTW was vorige week 42 euro op Amazon. De meeste games koop je bij of kort na launch makkelijk tien euro goedkoper als je wat rondshopt. Mario Oddysey heb ik destijds voor 36 euro nieuw gekocht bijvoorbeeld, slechts een maand na release.

Digitale kortingen zijn misschien meh, maar het is echt wel mogelijk om op Nintendo te besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
@JackAvery ik had het eigenlijk ook over fysieke exemplaren :) staan hier ook overal nog aan bijna launch prijs en als er al eens een sale op is is het 5% of zo.

Die 5 voor die 3 actie had ik idd van gehoord en ook dat Zelda soms voor in de 40 op Amazon staat, heb het niet zo op Duitse hoesjes maar als het moet dan moet het :)
Ga nog even nadenken en beslissen dichter tegen de pokemon go release, dan zal er ook wel al meer nieuws zijn over aankomende Switch games ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik ben ook niet zo een fan van die USK logos maar met de prijs kan ik niet argumenteren. Als je niet van plan bent om je games door te verkopen dan maakt het niet zo uit.

Overigens lukt het mij ook in België meestal wel om games te kopen voor 10 euro minder, en als je uit UK besteld (bvb base.com) dan krijg je vaak zeer goede prijzen, zonder het lelijke USK logo.
Pagina: 1 ... 44 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.