Als E3 presentatie was 't enigszins teleurstellend. Ze begonnen goed, die mech game zag er tof uit, maar dat was 't beste nieuwtje in deze Direct. Daarna gingen ze te snel door alles heen (ik had meer Fire Emblem willen zien. Dragonball Z was "blink and you miss it", om vervolgens de helft van de tijd over Smash te lullen. Op een direct wil ik niet in-depth gaan op een game. Tof dat alle characters terug zijn, maar ik had er best een paar kunnen missen als dat meer nieuwe characters had opgeleverd, en andere nieuwe dingen. Ridley is leuk, maar niet één waar ik persoonlijk op zat te wachten. Rex had er in moeten zitten. Dat gezegd, misschien is er bij die Smash invitational nog een aankondiging, net zoals ze dat net met Splatoon deden. In ieder geval, het duurde te lang, ik hoef echt niet alle tweaks voor bijna alle characters te zien in de Direct. Verder miste nog online info, Yoshi, en nog wat andere dingen.
Een leuke lijst met games, vooral voor de zomer, maAR als presentatie niet geslaagd en mistte gewoon dingen. Op z'n minst hadden ze wat tijd kunnen besten aan nog andere al aangekondige games om mensen aan de release schedule te herinneren, zoals Megaman en Valkyria Chronicles.
Ik kijk uit naar Smash, maar ik wilde geen smash direct. De voor mij twee interesantste dingen in deze Direct, zijn Fire Emblem en de mech game, en die zijn nou net allebei 2019.
Ondanks dat, gelukkig voorlopig genoeg te gamen.
Er komt een hardcore Pokémon game in 2019.
Dit is wat ik maar een softcore Pokémon game noem, maar toch echt wel meer een echte Pokemon game dan Pokémon Go. Alleen wat meer casual.
Een leuke lijst met games, vooral voor de zomer, maAR als presentatie niet geslaagd en mistte gewoon dingen. Op z'n minst hadden ze wat tijd kunnen besten aan nog andere al aangekondige games om mensen aan de release schedule te herinneren, zoals Megaman en Valkyria Chronicles.
Ik kijk uit naar Smash, maar ik wilde geen smash direct. De voor mij twee interesantste dingen in deze Direct, zijn Fire Emblem en de mech game, en die zijn nou net allebei 2019.
Ondanks dat, gelukkig voorlopig genoeg te gamen.
Ja en nee.michaelw1998 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:55:
Ik heb eerlijk gezegd niet kunnen kijken naar de E3, maar heb ook pas gisteren een Switch besteld.. Komt er nou behalve Pokemon Let's Go ook een echte nieuwe game? Want Pokemon Let's Go is eigenlijk een soort Pokemon Go, toch?
Er komt een hardcore Pokémon game in 2019.
Dit is wat ik maar een softcore Pokémon game noem, maar toch echt wel meer een echte Pokemon game dan Pokémon Go. Alleen wat meer casual.
[ Voor 15% gewijzigd door Sméagol op 12-06-2018 23:59 ]
Make lovecraft not warcraft.