Heeft iemand een idee hoeveel starlink battle for atlas gaat kosten? Geen prijzen gevonden bij ubisoft zelf of andere sites momenteel
K.W.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
K.W.
Ik had ergens gezien dat het $75 voor de starterpack was, maar dat was dus met alle amiibo achtige spul erbij. Ik zal even kijken of ik wat concreets kan vinden.KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:
Heeft iemand een idee hoeveel starlink battle for atlas gaat kosten? Geen prijzen gevonden bij ubisoft zelf of andere sites momenteel
- Arwing starship
- Controller Mount
- Digital Shredder Weapon
- Digital Zenith starship
- Flamethrower Weapon
- Fox McCloud
- Frost Barrage Weapon
- Mason Rana Pilot
- Starlink poster
- Starlink video game with Star Fox story mission
[ Voor 48% gewijzigd door Simyager op 12-06-2018 11:15 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 12-06-2018 11:13 ]
10 second ninja DONE
Playstation 5
Als je die game wilt zou ik 'm gewoon tweedehands kopen. Het is een card, dus veel mis kan er niet aan zijn (tijdje geleden zelf ook Lego Marvel Superheroes 2 zo aangeschaft). In de shop zou ik gewoon een leuke indie titel uitkiezen.Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:09:
Advies gevraagd, ik was laatst jarigen heb een 25 euro tegoed kaartje gehad voor de ninty store.
Nu was mijn plan om super mario o aan te schaffen alleen.......die kost nog 60 euro![]()
Ik had gehoopt dat ook nintendo iets ging doe met e3 kortingen die sony en ms geven (het is niet mijn game, maar hzd complete in de usa store voor $20, wow dat zijn deals)
Nu dus de keuze, zellf 35 bij leggen en de game digitaal aanschaffen, of toch voor good old fysiek gaan. Ik heb de kortingscode van de mm gemist maar anders had ik hem voor 35 kunnen aanschaffen volgens mij. Dat scheelt bijna 50%,
edit:
Prijs bij de mm was 50 euro, en dan ga je met korting naar 45....is 'maar' 25% ipv bijna 50. Desondanks denk ik dat 40 euro nieuw mogelijk is geweest.
voor dat geld wil ik af en toe wel de cart wisselen, al hoewel ik een HEEL grote fan van digital only ben.
Dus........25 euro dan te besteden in de store.
ik denk aan games als fast rmx of red out, fe, celeste, golf story.....mogelijk idd ikaruga, al hoewel ik die al heb op de 360 en ook voor mijn dc (maar als cd-r![]()
) wat zouden jullie doen?
Op tweakes V&a zag ik ook de game voor 40 euro voorbij komen.....voor dat geld uiteraard liever een nieuw exemplaar, maar ik wil inmiddels de game toch wel graag gaan spelen en niet nog is maanden wachten voor er weer een leuke korting voorbij komt. En je weet gewoon dat kortingen op nintendo games schaars zijn......hij zal vast ooit is in de select reeks komen, maar dan zijn we nog 1-2 verder schat ik zo maar in.
Lijkt mij echt een gevalletje van persoonlijke keuze.Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:09:
Advies gevraagd...
[ Voor 37% gewijzigd door Arunia op 12-06-2018 12:55 ]
Niet heel gek als je de prijzen met ander speelgoed vergelijkt. Ben zelf benieuwd wat de prijs zal zijn als je deze dingen digitaal aanschaft.Arunia schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:40:
Zie trouwens in de UBI store de prijzen van de schepen, wapens en piloten. What the hell!
30 euo voor een schip, 12 voor wapens en 8 voor piloten.
Denk dat ik het dan hooguit hou op alleen het starter met Fox en verder geen geld ga uitgeven.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Bij Amazon.de is SMO 45 inclusief verzendkosten mocht je de fysieke versie nieuw willen aanschaffen.Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:09:
Advies gevraagd, ik was laatst jarigen heb een 25 euro tegoed kaartje gehad voor de ninty store.
Nu was mijn plan om super mario o aan te schaffen alleen.......die kost nog 60 euro![]()
Ik had gehoopt dat ook nintendo iets ging doe met e3 kortingen die sony en ms geven (het is niet mijn game, maar hzd complete in de usa store voor $20, wow dat zijn deals)
Nu dus de keuze, zellf 35 bij leggen en de game digitaal aanschaffen, of toch voor good old fysiek gaan. Ik heb de kortingscode van de mm gemist maar anders had ik hem voor 35 kunnen aanschaffen volgens mij. Dat scheelt bijna 50%,
edit:
Prijs bij de mm was 50 euro, en dan ga je met korting naar 45....is 'maar' 25% ipv bijna 50. Desondanks denk ik dat 40 euro nieuw mogelijk is geweest.
voor dat geld wil ik af en toe wel de cart wisselen, al hoewel ik een HEEL grote fan van digital only ben.
Dus........25 euro dan te besteden in de store.
ik denk aan games als fast rmx of red out, fe, celeste, golf story.....mogelijk idd ikaruga, al hoewel ik die al heb op de 360 en ook voor mijn dc (maar als cd-r![]()
) wat zouden jullie doen?
Op tweakes V&a zag ik ook de game voor 40 euro voorbij komen.....voor dat geld uiteraard liever een nieuw exemplaar, maar ik wil inmiddels de game toch wel graag gaan spelen en niet nog is maanden wachten voor er weer een leuke korting voorbij komt. En je weet gewoon dat kortingen op nintendo games schaars zijn......hij zal vast ooit is in de select reeks komen, maar dan zijn we nog 1-2 verder schat ik zo maar in.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ze hadden volgens mij gezegd dat de prijzen gelijk zullen zijn aan het 'speelgoed'. Maar als deze dingen ook 'in-game' te verdienen zijn dan vind ik het wel prima. Zolang het geen grindfest wordt (Zie star wars battlefront 2 en wat ze eerst van plan waren) en deze wapens niet OP zijn t.o.v. wat er beschikbaar is in het spel.RayNbow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:03:
[...]
Niet heel gek als je de prijzen met ander speelgoed vergelijkt. Ben zelf benieuwd wat de prijs zal zijn als je deze dingen digitaal aanschaft.
En waarom denk je dat Nintendo het vetste wordt? Als ik eerlijk ben vind ik het nogal tegenvallen wat er de komende tijd op de Switch uitkomt.Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:17:
Vanavond Nintendo aan de beurt ben benieuwd:) tot nu toe vindt ik het wel.een goede e3 hoor wel toffe games gezien al maar denk dat Nintendo nog het vetste gaat worden!
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Smaken verschillen nu eenmaal. Alle conferences hadden minstens een game die me interesseerde, Nintendo zal daarin niet anders zijn gok ik zo. Sowieso een paar games die ik hoop dat ze laten zien.InF.Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
[...]
En waarom denk je dat Nintendo het vetste wordt? Als ik eerlijk ben vind ik het nogal tegenvallen wat er de komende tijd op de Switch uitkomt.
Ik ben het met je eens. Smash zal de big thing zijn, alleen is dat niet mijn game maar voor voldoende mensen het enige waar ze voor willen kijkenInF.Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
[...]
En waarom denk je dat Nintendo het vetste wordt? Als ik eerlijk ben vind ik het nogal tegenvallen wat er de komende tijd op de Switch uitkomt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Smash bros gaat het vanavond om, en het zal me niks verbazen dat er een nieuwe Paper Mario uit komt voor de Switch.InF.Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
[...]
Volgens mij is het gerucht voor vandaag.. Maar het zou net zo goed voor ons Europeanen om middernacht kunnen zijn.beezjeh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:03:
Morgen schijnt Fortnite uit te komen en duseindelijk verlost van een verslaafde dochter achter de PS4 van vader en zoon))
[ Voor 66% gewijzigd door Xerox op 12-06-2018 18:43 ]
PSN: Redrafted
[ Voor 38% gewijzigd door Magic op 12-06-2018 18:12 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
K.W.
K.W.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
K.W.
K.W.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Presentatie was mooi en duidelijk maar teveel rond Smash bros, de halve tijd bestond het eruit. Ze hadden niet alle karakters één voor één moeten noemen. Gewoon kort overzicht, wil je alles in detail kijk dan straks naar onze YouTube. Ook informatie waarvan we dachten dat we ze te weten gingen komen was er niet. Zo is er nog altijd niks gezegd over Steep, weten we niet of de Risk en Trivial pursuit geruchten waar zijn. Geen datum voor Splatoon DLC en geen info over de nieuwe Yoshi game terwijl deze toch dit jaar moet uitkomen. Wel mooi overzicht van de andere games die geen verdere aandacht krijgen. Maar ik miste nog veel had ik het gevoel. Had gehoopt dat het GTA gerucht en red dead redemption (nr. 1) gerucht waar was. Net zoals de Mario Odyssey DLC.Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:49:
[afbeelding]
[afbeelding]Nintendo heeft zojuist hun presentatie getoond. Wat vonden jullie ervan?
K.W.
Jep. Meteen gekochtSpud82 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:12:
Nice, eindelijk Hollow Knight te downloaden. Die zocht ik laatst al in de store, moet toch wel een indie-pareltje zijn die zich uitermate goed leent voor de Switch.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik denk niet dat je Steep nog moet verwachtenDagg schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:17:
Waar blijft Steep??!
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2018 13:34 ]
Dankjewel voor het mooie overzicht!JackAvery schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:15:
[...]
Ik denk niet dat je Steep nog moet verwachten
K.W.
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Pas vanaf 23 uur hier!crepsly schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:26:
Kunnen jullie Fortnite al in de eShop vinden?
K.W.
Je kunt hem ook even uit de US store trekkencrepsly schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:26:
Kunnen jullie Fortnite al in de eShop vinden?
Maar even een Python scriptje geschreven om ze aan elkaar te lijmen:https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero01_en.jpg
https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero02_en.jpg
https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero03_en.jpg
https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero04_en.jpg
https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero05_en.jpg
https://www.smashbros.com/assets_v2/img/top/hero06_en.jpg
Hoe doe je dat dan? En is het wel de zelfde versie?Peter_Aragorn schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:27:
[...]
Je kunt hem ook even uit de US store trekken
Playstation 5
- Deamon X Machina
- Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country (DLC)
- Super Mario Party
- Fire Emblem Three Houses
- Fortnite
- Overcooked 2
- Killer Queen Black
- Hollow Knight
- Octopath Traveler
- Starlink - Battle for Atlas
- Arena of Valor
- Minecraft
- Sushi Striker
- Mario + Rabbids Donkey Kong Adventure (DLC)
- Pixark
- Just Dance 2019
- Dragonball Fighter Z
- Splatoon 2 Octo Expansion (DLC)
- Captain Toad Treasure Tracker
- Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
- Ninjala
- Carcassonne (digital boardgame)
- FIFA 18 - World Cup Update (DLC)
- FIFA 19
- Ark: Survival Evolved
- Wasteland 2: Director's Cut
- Paladins
- Fallout Shelter
- Dark Souls Remastered
- SNK Heriones - Tag Team Frenzy
- Monster Hunter Generations Ultimate
- Wolfenstein II - The New Colossus
- The World Ends With You - Final Remix
- Megaman 11
- Mario Tennis Aces
- Super Smash Bros Ultimate
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 19:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Account online even op Amerikaans zetten. Dan krijg je de US shop op je switchStylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:34:
[...]
Hoe doe je dat dan? En is het wel de zelfde versie?
Playstation 5
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik merk het inderdaad. Te belachelijk voor woorden.aDutchCow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:11:
Let op! Als je op de PS4 Fortnite hebt gespeeld kan je niet je voortgang koppelen aan je Switch. Sony laat dit niet toe!
Playstation 5
Op Treehouse zeiden ze net dat dit donderdagochtend aangezet wordtStylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:26:
Mwa vindt het wel leuk opzich iedereen weer op nul beginnen:) maar gaat er ooit nog voice chat bij online komen of houden ze dat echt alleen maar op de app zou toch zonde zijn
Playstation 5
Wat had je dan wel willen zien?Exo81 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:30:
Erg slechte presentatie en hele matige line up. Dat Nintendo nu geen grote klappers aankondigt kan ik na dat mega goede eerste jaar nog begrijpen, het kruit is verschoten. Maar het gebrek aan goede third party titels is toch wel zorgwekkend, dat is echt Wii U all over again. Het vliegwiel dat voor de goede verkoopcijfers zorgde komt op deze manier langzaam tot stilstand (het is denk ik dan ook geen toeval dat het aandeel Nintendo de laatste weken zakt).
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 12-06-2018 20:35 ]
Kom op, de Wii U kon dromen over een Smash Bros en een Pokémon in een paar maanden tijd.Exo81 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:30:
Erg slechte presentatie en hele matige line up. Dat Nintendo nu geen grote klappers aankondigt kan ik na dat mega goede eerste jaar nog begrijpen, het kruit is verschoten. Maar het gebrek aan goede third party titels is toch wel zorgwekkend, dat is echt Wii U all over again. Het vliegwiel dat voor de goede verkoopcijfers zorgde komt op deze manier langzaam tot stilstand (het is denk ik dan ook geen toeval dat het aandeel Nintendo de laatste weken zakt).
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 12-06-2018 20:43 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Code toegewezen voor Founderspakket Paladins
Bedankt dat je Founderspakket Paladins hebt gekocht.
Er is een promotiecode toegewezen, die je hieronder kunt vinden.
Controleer de content voordat je deze gebruikt.
---------------------------
XXXXXXXXXXXXXXX
Downloadcode voor Founderspakket Paladins.
Je kunt het in de Nintendo eShop op een Nintendo Switch™-systeem gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Natsu op 12-06-2018 20:45 ]
Vanaf 23.00 pas staat hierboven ergens. Begreep dat je hem in de Amerikaanse shop wel al kunt downloaden. Je account switchen naar Amerika downloaden en weer terug switchen naar Nederland zou voldoende moeten zijn.Kickasz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:52:
Kan iemand anders al Fortnite downloaden? Bij mij staat hij er nog niet bij in de eshop..?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Via de website van Nintendo is het inmiddels wel gelukt!Gynnad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:52:
[...]
Vanaf 23.00 pas staat hierboven ergens. Begreep dat je hem in de Amerikaanse shop wel al kunt downloaden. Je account switchen naar Amerika downloaden en weer terug switchen naar Nederland zou voldoende moeten zijn.
Thanks, dat werkte goed! Heb hem zo ook gedownload.Kickasz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:55:
[...]
Via de website van Nintendo is het inmiddels wel gelukt!
https://www.nintendo.nl/G...are/Fortnite-1388372.html
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Playstation 5
Ja ik ook en een uurtje gespeeld. Lekker stijltje en speelt heerlijk, maar goeiedag wat is dit voor Soulsborne titel joh?! Best pittig en dan steeds weer helemaal opnieuw beginnen!
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 21:26 ]
Welke regio? Gewoon auto? Welke match type, solo?Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:27:
Ik zit er nu in. Het is gewoon heeeeeel druk momenteel.
[ Voor 22% gewijzigd door ndonkersloot op 12-06-2018 21:39 ]
Regio niet naar gekeken. Solo match.Tiwazz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:29:
[...]
Welke regio? Gewoon auto? Welke match type, solo?
https://twitter.com/xboxuk/status/1006605714620665858Xbox UK - @xboxuk
@NintendoUK wanna play some Fortnite later?
K.W.
K.W.
Van wat ik gelezen heb komt de gratis versie pas eind zomer dit jaar.KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:58:
Paladins was gratis toch dacht ik? Of ben ik mis?
K.W.
Speelt erg lekker, maar de laadtijden gecombineerd met de wachttijden voor characterselectie maakt dat het relatief lang duurt voordat je in een game zit. Motion controls zitten er (nog) niet in, maar dat vind ik prima.sderooij schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:53:
heeft iemand al een beetje kunnen spelen met Paladins? Zo ja, hoe bevalt het?Werkt het met motion control?
Heb toevallig vandaag de ugreen binnen van amazon. Plug and play en werkt prima. https://www.amazon.de/UGR...hernet-kompatibel-unterstützt/dp/B00MYT481CKoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:
Nu er steeds meer online games komen voor de Switch wil ik toch eens gaan kijken voor een LAN adapter ervoor. Voor de mensen die er een hebben, niet die van Hori. Welke raden jullie mij aan?
Deze lijkt mij prima: pricewatch: TP-Link UE300KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:
Nu er steeds meer online games komen voor de Switch wil ik toch eens gaan kijken voor een LAN adapter ervoor. Voor de mensen die er een hebben, niet die van Hori. Welke raden jullie mij aan?
Heb een chinese makelij die nog had van de WiiKoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:
Die gaat niet werken, deze heeft een RTL8153 chipset, en de switch ondersteund afaik alleen de AX88179DeMwoan schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:51:
[...]
Deze lijkt mij prima: pricewatch: TP-Link UE300
Playstation 5
Ja kan bij aliexpress zoeken op USB LAN WII en je krijgt wat je zoekt. Werken prima samen met de switch.KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 23:08 ]
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 12-06-2018 23:13 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 23:20 ]
Huh... Waarom gedraagt een ruimteschip zich als een hovertank? Ik krijg hier een serieus landmaster gevoel.JackAvery schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:09:
Gamespot heeft een kwartier aan direct feed Switch footage van Starlink gepost:
[video]
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 12-06-2018 23:36 ]
Playstation 5
Ik zie ook gewoon het Voice icoontje in Fortnite staan. Zou best kunnen dus. Alleen geen menuopties.Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:31:
Serieus? Voice chat op de switch ja?
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Eigenlijk gek dat ze het niet tijdens de presentatie hebben bekend gemaakt. Daar werd nog verwezen naar zomer 2018.Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:06:
Splatoon Octo expansion vanaf morgen te downloaden.
+ Er komen dit jaar nog meer wapens en meer stages naar de game.
+ Er komen 3 nieuwe Splatoon 2 amiibo's gebaseerd op de Octo expansion.
K.W.
Echt een goeie presentatie. Uitstekende lineup met een paar goeie toppers. Mario Party, Fire Emblem, bevestiging dat Dark Souls toch komt in de zomer, Xenoblade II DLC, Daemon X Machina als nieuwe IP, Hollow Knight, FIFA 19, Starlink, van de week al Tales of Vesperia, Fortnite, Dragonball, en nog zát ander leuks. Het gebrek aan third party titels is daarmee in een klap opgelost. De verkopen zullen nu nóg meer toenemen op een console die al als een malle verkoopt.Exo81 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:30:
[ Voor 8% gewijzigd door DigitalExorcist op 12-06-2018 23:50 ]
There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq