[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Heeft iemand een idee hoeveel starlink battle for atlas gaat kosten? Geen prijzen gevonden bij ubisoft zelf of andere sites momenteel

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:51:
Heeft iemand een idee hoeveel starlink battle for atlas gaat kosten? Geen prijzen gevonden bij ubisoft zelf of andere sites momenteel
Ik had ergens gezien dat het $75 voor de starterpack was, maar dat was dus met alle amiibo achtige spul erbij. Ik zal even kijken of ik wat concreets kan vinden.

Edit: Bij BestBuy uit VS dus dat wordt ook pak 'm beet 75 euro hier. De reguliere versie wordt dan waarschijnlijk 50 euro?
Dit is inbegrepen bij de starterpack:
  • Arwing starship
  • Controller Mount
  • Digital Shredder Weapon
  • Digital Zenith starship
  • Flamethrower Weapon
  • Fox McCloud
  • Frost Barrage Weapon
  • Mason Rana Pilot
  • Starlink poster
  • Starlink video game with Star Fox story mission

[ Voor 48% gewijzigd door Simyager op 12-06-2018 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:37
Denk dat ik die Starlink wel ga kopen. Al was het alleen maar voor het McCloud gedeelte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:51
Advies gevraagd, ik was laatst jarig *O* en heb een 25 euro tegoed kaartje gehad voor de ninty store.
Nu was mijn plan om super mario o aan te schaffen alleen.......die kost nog 60 euro :(

Ik had gehoopt dat ook nintendo iets ging doe met e3 kortingen die sony en ms geven (het is niet mijn game, maar hzd complete in de usa store voor $20, wow dat zijn deals)

Nu dus de keuze, zellf 35 bij leggen en de game digitaal aanschaffen, of toch voor good old fysiek gaan. Ik heb de kortingscode van de mm gemist maar anders had ik hem voor 35 kunnen aanschaffen volgens mij. Dat scheelt bijna 50%,
edit:
Prijs bij de mm was 50 euro, en dan ga je met korting naar 45....is 'maar' 25% ipv bijna 50. Desondanks denk ik dat 40 euro nieuw mogelijk is geweest.

voor dat geld wil ik af en toe wel de cart wisselen, al hoewel ik een HEEL grote fan van digital only ben.

Dus........25 euro dan te besteden in de store.
ik denk aan games als fast rmx of red out, fe, celeste, golf story.....mogelijk idd ikaruga, al hoewel ik die al heb op de 360 en ook voor mijn dc (maar als cd-r :r :$ ) wat zouden jullie doen?

Op tweakes V&a zag ik ook de game voor 40 euro voorbij komen.....voor dat geld uiteraard liever een nieuw exemplaar, maar ik wil inmiddels de game toch wel graag gaan spelen en niet nog is maanden wachten voor er weer een leuke korting voorbij komt. En je weet gewoon dat kortingen op nintendo games schaars zijn......hij zal vast ooit is in de select reeks komen, maar dan zijn we nog 1-2 verder schat ik zo maar in.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 12-06-2018 11:13 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 21:35
Ja idd ben benieuwd of super smash nou een nieuw deel wordt of een remaster. En misschien nog wat leuke verrassingen, fortnite is al geen verrassing meer toch raar dat dat zo vlak voor de presentatie toch nog uitlekt

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:09:
Advies gevraagd, ik was laatst jarig *O* en heb een 25 euro tegoed kaartje gehad voor de ninty store.
Nu was mijn plan om super mario o aan te schaffen alleen.......die kost nog 60 euro :(

Ik had gehoopt dat ook nintendo iets ging doe met e3 kortingen die sony en ms geven (het is niet mijn game, maar hzd complete in de usa store voor $20, wow dat zijn deals)

Nu dus de keuze, zellf 35 bij leggen en de game digitaal aanschaffen, of toch voor good old fysiek gaan. Ik heb de kortingscode van de mm gemist maar anders had ik hem voor 35 kunnen aanschaffen volgens mij. Dat scheelt bijna 50%,
edit:
Prijs bij de mm was 50 euro, en dan ga je met korting naar 45....is 'maar' 25% ipv bijna 50. Desondanks denk ik dat 40 euro nieuw mogelijk is geweest.

voor dat geld wil ik af en toe wel de cart wisselen, al hoewel ik een HEEL grote fan van digital only ben.

ik denk aan games als fast rmx of red out, fe, celeste, golf story.....mogelijk idd ikaruga, al hoewel ik die al heb op de 360 en ook voor mijn dc (maar als cd-r :r :$ ) wat zouden jullie doen?

Op tweakes V&a zag ik ook de game voor 40 euro voorbij komen.....voor dat geld uiteraard liever een nieuw exemplaar, maar ik wil inmiddels de game toch wel graag gaan spelen en niet nog is maanden wachten voor er weer een leuke korting voorbij komt. En je weet gewoon dat kortingen op nintendo games schaars zijn......hij zal vast ooit is in de select reeks komen, maar dan zijn we nog 1-2 verder schat ik zo maar in.
Als je die game wilt zou ik 'm gewoon tweedehands kopen. Het is een card, dus veel mis kan er niet aan zijn (tijdje geleden zelf ook Lego Marvel Superheroes 2 zo aangeschaft). In de shop zou ik gewoon een leuke indie titel uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:19
Lijkt mij echt een gevalletje van persoonlijke keuze.
Wil je hem echt fysiek of digitaal, tweedehands is ook meer een gevoelskwestie want het spel werkt of werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:37
Echt gaar dat ik Starlink wil bestellen bij Amazon.de (starter), maar dat ze die gewoon niet naar NL verzenden en bij UK is het niet bekend of het de starter is of niet. De prijs doet vermoeden van wel.
Zie trouwens in de UBI store de prijzen van de schepen, wapens en piloten. What the hell!
30 euo voor een schip, 12 voor wapens en 8 voor piloten.
Denk dat ik het dan hooguit hou op alleen het starter met Fox en verder geen geld ga uitgeven.

[ Voor 37% gewijzigd door Arunia op 12-06-2018 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:28
Arunia schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:40:
Zie trouwens in de UBI store de prijzen van de schepen, wapens en piloten. What the hell!
30 euo voor een schip, 12 voor wapens en 8 voor piloten.
Denk dat ik het dan hooguit hou op alleen het starter met Fox en verder geen geld ga uitgeven.
Niet heel gek als je de prijzen met ander speelgoed vergelijkt. Ben zelf benieuwd wat de prijs zal zijn als je deze dingen digitaal aanschaft.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sagat schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:09:

edit:

Bij Amazon.de is SMO 45 inclusief verzendkosten mocht je de fysieke versie nieuw willen aanschaffen.

Wat de eshop betreft kan ik zeggen dat Golf Story erg lekker weg speelt. Kun je gerust langere tijd spelen maar ook voor korte stukjes leuk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
RayNbow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:03:
[...]

Niet heel gek als je de prijzen met ander speelgoed vergelijkt. Ben zelf benieuwd wat de prijs zal zijn als je deze dingen digitaal aanschaft.
Ze hadden volgens mij gezegd dat de prijzen gelijk zullen zijn aan het 'speelgoed'. Maar als deze dingen ook 'in-game' te verdienen zijn dan vind ik het wel prima. Zolang het geen grindfest wordt (Zie star wars battlefront 2 en wat ze eerst van plan waren) en deze wapens niet OP zijn t.o.v. wat er beschikbaar is in het spel.

Ik ga sowieso eerst reviews afwachten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:17:
Vanavond Nintendo aan de beurt ben benieuwd:) tot nu toe vindt ik het wel.een goede e3 hoor wel toffe games gezien al maar denk dat Nintendo nog het vetste gaat worden!
En waarom denk je dat Nintendo het vetste wordt? Als ik eerlijk ben vind ik het nogal tegenvallen wat er de komende tijd op de Switch uitkomt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:57
InF.Inc schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
[...]

En waarom denk je dat Nintendo het vetste wordt? Als ik eerlijk ben vind ik het nogal tegenvallen wat er de komende tijd op de Switch uitkomt.
Smaken verschillen nu eenmaal. Alle conferences hadden minstens een game die me interesseerde, Nintendo zal daarin niet anders zijn gok ik zo. Sowieso een paar games die ik hoop dat ze laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
[...]

Ik ben het met je eens. Smash zal de big thing zijn, alleen is dat niet mijn game maar voor voldoende mensen het enige waar ze voor willen kijken

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik hoop op meer informatie over yoshi en fire emblem. Dan ben ik heel gelukkig. Laat het alstjeblieft wel fire emblem a GBA zijn, want de laatste 3 van 3ds hadden gewoon niet dezelfde charme. Ook hoop ik dat we eindelijk Netflix op de switch gaan zien en lijkt me starfox racing wel iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:22
[...]

Smash bros gaat het vanavond om, en het zal me niks verbazen dat er een nieuwe Paper Mario uit komt voor de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:53
Morgen schijnt Fortnite uit te komen en dus eindelijk verlost van een verslaafde dochter achter de PS4 van vader en zoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
beezjeh schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:03:
Morgen schijnt Fortnite uit te komen en duseindelijk verlost van een verslaafde dochter achter de PS4 van vader en zoon :)))
Volgens mij is het gerucht voor vandaag.. Maar het zou net zo goed voor ons Europeanen om middernacht kunnen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:30
Voor de geïnteresseerde: YouTube: Nintendo op de E3 2018 dag 1
Ik ga niet alles benoemen, maar de (voor mij) interessante wel:
Super Mario Party, ziet er leuk uit! 5 oktober 2018.
Overcooked! 2! Zag er leuk uit, zag alleen de datum niet... Augustus ergens?
Super Smash Bros Ultimate, 64 karakters. 7 december 2018.

Ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben. Te lang bij Smash, te weinig nieuws... :(

[ Voor 66% gewijzigd door Xerox op 12-06-2018 18:43 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:48
PARTY!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
nice, mario party!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fortnite vanaf 23:00. Dat wordt dus morgen voor de mensen waar de wekker weer van gaat morgenvroeg :)

[ Voor 38% gewijzigd door Magic op 12-06-2018 18:12 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:19
Zeker zag er goed uit, nu Fortnite maar wisten we al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:44
fortnite, netjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
overcooked 2 yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:48
Waar blijft Steep??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Nintendo is killing it!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
wow!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Stream is nu al langer dan vorig jaar toen het maar 25 minuten was!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:30
Alleen vind ik het niet spectaculair. Te lang stilstaan bij één spel...

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hollow Knight in the pocket. Ideale game op de Switch. Net als Ori.. Die helaas niet op de Switch komt.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:22
Als Smash je niks doet dan wordt het al snel saai. Mijn god wat heb ik dit spel nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Dat ze hadden gezegd wil je alle personages in detail zien, dat kan in een filmpje na de E3 ...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
7 december pas?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Waarom geen Xenoblade characters in Smash? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Geen informatie over de nieuwe Yoshi game en ook geen datum voor Splatoon DLC... Wat een teleurstelling...

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Beetje teleurstellend inderdaad. Had eigenlijk ook wel op wat Metroid gehoopt. Weinig echt nieuws, maar dat is een beetje het verhaal van deze E3, veel is al eerder aangekondigd (E3 2017) of gelekt in de voorgaande weken...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RRr5BH9o0olq4Tb7lvTsN1s6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDggI5ZbLWGTFwjSVZX6UAMg/full.pngNintendo heeft zojuist hun presentatie getoond. Wat vonden jullie ervan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Geen nieuwe Animal Crossing, geen nieuwe Metroid.. Valt echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miikit
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2024
Tegenvaller inderdaad. Heel het najaar alleen mario party, mits alle spelers weer los op het bord lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:49:
[afbeelding]
[afbeelding]Nintendo heeft zojuist hun presentatie getoond. Wat vonden jullie ervan?
Presentatie was mooi en duidelijk maar teveel rond Smash bros, de halve tijd bestond het eruit. Ze hadden niet alle karakters één voor één moeten noemen. Gewoon kort overzicht, wil je alles in detail kijk dan straks naar onze YouTube. Ook informatie waarvan we dachten dat we ze te weten gingen komen was er niet. Zo is er nog altijd niks gezegd over Steep, weten we niet of de Risk en Trivial pursuit geruchten waar zijn. Geen datum voor Splatoon DLC en geen info over de nieuwe Yoshi game terwijl deze toch dit jaar moet uitkomen. Wel mooi overzicht van de andere games die geen verdere aandacht krijgen. Maar ik miste nog veel had ik het gevoel. Had gehoopt dat het GTA gerucht en red dead redemption (nr. 1) gerucht waar was. Net zoals de Mario Odyssey DLC.

Ook mogelijke evoluties van het Swich systeem softwarematig mis ik. Had ook gehoopt dat dit het moment was geweest dat men in de vorm van een nieuwe versie van virtual console, want de Game Cube controller wordt ondersteunt, dus ik ga die van mij binnenkort eens van onder het stof vandaan gaan halen. De Switch is op dat vlak nog niet perfect en ik mis echt die evoluties die de Switch nog beter kunnen maken, en dat is jammer.

Voor de rest, Smash komt er hoe dan ook binnen net als Pokemon Let's Go en Mario Party. Fortnite en Paladins ga ik ook sowieso nog downloaden als ze straks uit zijn. Voor de rest komen daar nog Crash en Captain Thod bij. Misschien ook nog Mario Tennis en Splatoon DLC later.

Ik weet dat het een Nintendo topic is maar nu alle games zijn voorgesteld komen er van de spellen die niet op Switch uitkomen waarschijnlijk Spider Man en sowieso red dead redemption bij voor de PS4. Op latere termijn misschien ook wel de nieuwe assassins creed. Van die laatste is het wel jammer dat ze niet uitkomt op de Switch. Bij CoD, Battlefield V, Fallout 76 heb ik dat gevoel niet zo, omdat die spellen mijn minder zeggen, maar ik ook wel snap dat je ervan kan houden. Dus in dat geval vind ik het jammer dat het voor die mensen niet uitkomt. En dan brengt me weer bij het grote nadeel van de Switch, dat die niet krachtig genoeg is ervoor. Moest die handhald evenveel kracht hebben gehad als een Xbox of PS4, hadden we nog meer games gezien. En ik hou geen rekening met EA meer, want dat zijn gewoon een stel klootzakken, anders hadden we unravel 2 wel gehad voor de Switch en hadden we ook al the sims 4 ervoor gezien. De minimum specs voor PC kan de Switch ondanks zijn beperking met gemak aan, daar maakt EA me niks in wijs.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Nice, eindelijk Hollow Knight te downloaden. Die zocht ik laatst al in de store, moet toch wel een indie-pareltje zijn die zich uitermate goed leent voor de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Spud82 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:12:
Nice, eindelijk Hollow Knight te downloaden. Die zocht ik laatst al in de store, moet toch wel een indie-pareltje zijn die zich uitermate goed leent voor de Switch.
Jep. Meteen gekocht :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:39
Nintendo heeft meer Smash getoond dan ik verwacht had. Leuk voor de fans, en hij komt zeker wel hier in huis, maar naar mijn smaak toch wat te lang. Gelukkig maakte de eerste helft dit meer dan goed. Ondanks geen teasers voor Metroid en Bayonetta 3 hebben ze eigenlijk echt veel games getoond: 32 35! Octopath, Overcooked 2, Xenoblade DLC, Mario Party, DBZ Fighter, Tales of Vesperia, Smash... het wordt een duur jaar. Verder heeft Nintendo min of meer gedaan wat verwacht was: focus op 2018.

Aangekondigde games:

- Fortnite (Release vandaag - trailer)
- Overcooked 2 (7 augustus - trailer)
- Xenoblade Chronicles 2: Torna ~ The Golden Country (14 / 21 september [DLC / Standalone] - trailer, website)
- Super Mario Party (5 oktober - trailer)
- Pixark (herfst 2018)
- Dragonball Fighter Z (2018 - trailer)
- Killer Queen Black (2018 - trailer)
- Smash, mocht je er nog niet naast hebben gekeken (7 december 2018 - presentatie)
- Daemon X Machina (2019 - trailer)
- Fire Emblem (Lente 2019 - trailer)
- Ninjala (lente 2019 - trailer)

Opnieuw getoond:

- Hollow Knight (release vandaag - trailer)
- Splatoon: Octo Expansion (14 juni - trailer)
- Minecraft (21 juni)
- Mario Tennis Aces (22 juni)
- Mario X Rabbids DLC (26 juni - trailer)
- Crash Bandicoot: N-Sane Trilogy (29 juni)
- Wolfenstein II: The New Collossus (29 juni)
- Octopath Traveler (13 juli - trailer)
- Captain Toad: Treasure Tracker (13 juli)
- Monster Hunter Generations: Ultimate (28 augustus)
- Fifa 19 (28 september)
- Megaman 11 (2 oktober)
- Just Dance 2019 (23 oktober)
- Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee (16 november)
- Arena of Valor (herfst 2018)
- The World Ends With You: Final Remix (herfst 2018)
- Ark: Survival Evolved (herfst 2018)-
- Carcassonne (kerstperiode 2018)
- Wasteland 2: Director's cut (herfst 2018)
- Dark Souls: Remastered (zomer 2018)
- SNK Heroines (7 september - trailer)
- Fallout Shelter (nu beschikbaar)
- Paladins (nu beschikbaar)
- Sushi Striker: Way of the Sushido (beschikbaar sinds 6/6)

Ondertussen is Treehouse bezig, waar we de komende dagen nog wat extra aankondigingen mogen verwachten. Zo is net een Ridely amiibo getoond!
Ik denk niet dat je Steep nog moet verwachten ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 13-06-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

JackAvery schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:15:

[...]

Ik denk niet dat je Steep nog moet verwachten ;)
Dankjewel voor het mooie overzicht! _/-\o_
Het ging allemaal zo snel vandaag, buiten Smash dan! :+

Kleine aanvulling nog op je lijstje:
- Fallout Shelter (sinds gisteren uit)
- Paladins (komt vandaag/morgen uit)

Wat betreft Steep. Ik heb liever dat ze eerlijk zijn of die nog uitkomt of niet, want op veel plekken kan je die nog altijd, al dan niet tegen betaling, pre orderen.

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-09 11:54
Kunnen jullie Fortnite al in de eShop vinden?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

crepsly schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:26:
Pas vanaf 23 uur hier!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
crepsly schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:26:
Je kunt hem ook even uit de US store trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:27:
[...]

Je kunt hem ook even uit de US store trekken :)
Hoe doe je dat dan? En is het wel de zelfde versie?

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft toch best aardige lijst aan games laten zien. Heb ze allemaal nog even nagekeken.
Hier op een rijtje. Titels die, wat mij betreft, net iets beter als de rest zijn, staan in bold.
  1. Deamon X Machina
  2. Xenoblade Chronicles 2: Torna - The Golden Country (DLC)
  3. Super Mario Party
  4. Fire Emblem Three Houses
  5. Fortnite
  6. Overcooked 2
  7. Killer Queen Black
  8. Hollow Knight
  9. Octopath Traveler
  10. Starlink - Battle for Atlas
  11. Arena of Valor
  12. Minecraft
  13. Sushi Striker
  14. Mario + Rabbids Donkey Kong Adventure (DLC)
  15. Pixark
  16. Just Dance 2019
  17. Dragonball Fighter Z
  18. Splatoon 2 Octo Expansion (DLC)
  19. Captain Toad Treasure Tracker
  20. Crash Bandicoot N-Sane Trilogy
  21. Ninjala
  22. Carcassonne (digital boardgame)
  23. FIFA 18 - World Cup Update (DLC)
  24. FIFA 19
  25. Ark: Survival Evolved
  26. Wasteland 2: Director's Cut
  27. Paladins
  28. Fallout Shelter
  29. Dark Souls Remastered
  30. SNK Heriones - Tag Team Frenzy
  31. Monster Hunter Generations Ultimate
  32. Wolfenstein II - The New Colossus
  33. The World Ends With You - Final Remix
  34. Megaman 11
  35. Mario Tennis Aces
  36. Super Smash Bros Ultimate

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 19:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:34:
[...]

Hoe doe je dat dan? En is het wel de zelfde versie?
Account online even op Amerikaans zetten. Dan krijg je de US shop op je switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Is dat zelfde versie als de nl shop krijgt straks of kan ik beter ff w8en?

Zit ook te denken om toch nog paladins te halen zo heb toch nog 15 euro aan punten dus kost me bijna niks;)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Laatst online: 14:07
Let op! Als je op de PS4 Fortnite hebt gespeeld kan je niet je voortgang koppelen aan je Switch. Sony laat dit niet toe!

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 17:31
aDutchCow schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:11:
Let op! Als je op de PS4 Fortnite hebt gespeeld kan je niet je voortgang koppelen aan je Switch. Sony laat dit niet toe!
Ik merk het inderdaad. Te belachelijk voor woorden.

Ik dacht dat je idd niet samen kan spelen, maar dat je voortgang wel ge-synced kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mwa vindt het wel leuk opzich iedereen weer op nul beginnen:) maar gaat er ooit nog voice chat bij online komen of houden ze dat echt alleen maar op de app zou toch zonde zijn

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 11:25
Erg slechte presentatie en hele matige line up. Dat Nintendo nu geen grote klappers aankondigt kan ik na dat mega goede eerste jaar nog begrijpen, het kruit is verschoten. Maar het gebrek aan goede third party titels is toch wel zorgwekkend, dat is echt Wii U all over again. Het vliegwiel dat voor de goede verkoopcijfers zorgde komt op deze manier langzaam tot stilstand (het is denk ik dan ook geen toeval dat het aandeel Nintendo de laatste weken zakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:26:
Mwa vindt het wel leuk opzich iedereen weer op nul beginnen:) maar gaat er ooit nog voice chat bij online komen of houden ze dat echt alleen maar op de app zou toch zonde zijn
Op Treehouse zeiden ze net dat dit donderdagochtend aangezet wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Serieus? Voice chat op de switch ja?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Ik was maar met een half oor aan het luisteren maar ik denk dat ze het over team voicechat hadden waarbij je enkel je headphone+mic moet inpluggen. Vermoed dat Epic gewoon voicechat over hun eigen servers laat lopen.
Exo81 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:30:
Erg slechte presentatie en hele matige line up. Dat Nintendo nu geen grote klappers aankondigt kan ik na dat mega goede eerste jaar nog begrijpen, het kruit is verschoten. Maar het gebrek aan goede third party titels is toch wel zorgwekkend, dat is echt Wii U all over again. Het vliegwiel dat voor de goede verkoopcijfers zorgde komt op deze manier langzaam tot stilstand (het is denk ik dan ook geen toeval dat het aandeel Nintendo de laatste weken zakt).
Wat had je dan wel willen zien?

In Japan is de verkoop heel stabiel iig :)

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 12-06-2018 20:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:05
Kom op, de Wii U kon dromen over een Smash Bros en een Pokémon in een paar maanden tijd.

Deze E3 had ik ook op een verrassing naast Mario Party gehoopt, of meerdere. Ik vond het ook tegenvallen. Maar bij de Wii U was het allemaal nog véél erger.

Ondertussen komt vrijwel elke indie naar de Switch. Hypegame van het moment Fortnite is nu gratis te downloaden. En wat betreft de rest van 3rd parties, Starlink: Battle for Atlas is toch een beetje de Ubi-najaarsgame en die kent gewoon een Switch release, net als Trials Rising trouwens. FIFA krijgt ook een Switch-release, terwijl EA consequent de Wii U oversloeg.

De Wii U kende ook een uitzichtsloze toekomst, op een Zelda game die 3 jaar op zich liet wachten na. Voor de Switch weten we dat Prime 4 eraan komt, en een echte nieuwe generatie Pokémon, Fire Emblem, Yoshi, Bayonetta 3... Er zit nog best wat in de pijplijn, dat was met de Wii U heel anders.

Wat betreft het aandeel, schijnt meer te maken te hebben met geruchten rond het stoppen rond het Quality of Life gedeelte, ofzoiets. Of met de kwakkelende online services. Met deze E3 kan het weinig te maken hebben :P

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 12-06-2018 20:43 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Laatst online: 19-09 06:42
Is het normaal dat je een code toegestuurd krijgt als je Paladins koopt op de Switch? Vraag me nu af of die code hetzelfde is als wat ik nu aan het downloaden ben, of dat ik het spel ook aan iemand anders kan geven...
Bij andere e-shop games is het niet zo, dus wellicht heb ik geluk :+
Code toegewezen voor Founderspakket Paladins

Bedankt dat je Founderspakket Paladins hebt gekocht.
Er is een promotiecode toegewezen, die je hieronder kunt vinden.
Controleer de content voordat je deze gebruikt.

---------------------------
XXXXXXXXXXXXXXX

Downloadcode voor Founderspakket Paladins.
Je kunt het in de Nintendo eShop op een Nintendo Switch™-systeem gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Natsu op 12-06-2018 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Kan iemand anders al Fortnite downloaden? Bij mij staat hij er nog niet bij in de eshop..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:13
Kickasz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:52:
Kan iemand anders al Fortnite downloaden? Bij mij staat hij er nog niet bij in de eshop..?
Vanaf 23.00 pas staat hierboven ergens. Begreep dat je hem in de Amerikaanse shop wel al kunt downloaden. Je account switchen naar Amerika downloaden en weer terug switchen naar Nederland zou voldoende moeten zijn.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Vanaf 23.00 pas staat hierboven ergens. Begreep dat je hem in de Amerikaanse shop wel al kunt downloaden. Je account switchen naar Amerika downloaden en weer terug switchen naar Nederland zou voldoende moeten zijn.
Via de website van Nintendo is het inmiddels wel gelukt! :*)

https://www.nintendo.nl/G...are/Fortnite-1388372.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Thanks, dat werkte goed! Heb hem zo ook gedownload.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Paladins speelt wel heel lekker op de switch hoor! Had die game op de pc even gecheckt toen ie net uit was maar is inmiddels flink verbeterd zo te zien! Ook veel heroes nu en gave abilities. Fortnite ook aan het downloaden ik vermaak me verloopt wel weer:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 25-09 22:19
Ja ik ook en een uurtje gespeeld. Lekker stijltje en speelt heerlijk, maar goeiedag wat is dit voor Soulsborne titel joh?! Best pittig en dan steeds weer helemaal opnieuw beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fortnite uit de US shop gehaald, maar kreeg steeds connection error. Heeft dat te maken dat mn EU account pas na 23.00 uur kan spelen ofzo??

Edit:
V-Bucks aankopen verlopen trouwens via de eShop.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Mehh. Kan Fortnite inderdaad ook nog niet spelen, krijg geen connectie ook niet als ik handmatig een andere regio kies.

Is daar een omweg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zit er nu in. Het is gewoon heeeeeel druk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:27:
Ik zit er nu in. Het is gewoon heeeeeel druk momenteel.
Welke regio? Gewoon auto? Welke match type, solo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
fortnite werkt hier (NL :P) ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Argh, ik heb al wel honder keer geprobeerd te verbinden :p . Ik wil nog even zien hoe het speelt..

Edit:
Game herstart en meteen op eerste poging :) .

[ Voor 22% gewijzigd door ndonkersloot op 12-06-2018 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Tiwazz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Welke regio? Gewoon auto? Welke match type, solo?
Regio niet naar gekeken. Solo match.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Xbox UK - @xboxuk

@NintendoUK wanna play some Fortnite later?
https://twitter.com/xboxuk/status/1006605714620665858 _/-\o_

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
heeft iemand al een beetje kunnen spelen met Paladins? Zo ja, hoe bevalt het? :) Werkt het met motion control?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Paladins was gratis toch dacht ik? Of ben ik mis?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:58:
Paladins was gratis toch dacht ik? Of ben ik mis?
Van wat ik gelezen heb komt de gratis versie pas eind zomer dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Man, Fortnite op Switch is wel anders dan op PC door de lagere framerate beetje wennen. Heb wel het idee dat ik hier beter op ben (of de rest is slechter). Eerste solo's meteen eerste!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Engelse trailer voor Gal Metal:
[YouTube: https://youtu.be/jKyh0cg3Ojw]
Als je een Japans eShop-account hebt, dan kun je een demo van deze rhythm game downloaden.

Verder footage van Dragon Ball FighterZ, zowel undocked als docked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Nu er steeds meer online games komen voor de Switch wil ik toch eens gaan kijken voor een LAN adapter ervoor. Voor de mensen die er een hebben, niet die van Hori. Welke raden jullie mij aan?

K.W.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
sderooij schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:53:
heeft iemand al een beetje kunnen spelen met Paladins? Zo ja, hoe bevalt het? :) Werkt het met motion control?
Speelt erg lekker, maar de laadtijden gecombineerd met de wachttijden voor characterselectie maakt dat het relatief lang duurt voordat je in een game zit. Motion controls zitten er (nog) niet in, maar dat vind ik prima.
KoensSocialL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:38:
Nu er steeds meer online games komen voor de Switch wil ik toch eens gaan kijken voor een LAN adapter ervoor. Voor de mensen die er een hebben, niet die van Hori. Welke raden jullie mij aan?
Heb toevallig vandaag de ugreen binnen van amazon. Plug and play en werkt prima. https://www.amazon.de/UGR...hernet-kompatibel-unterstützt/dp/B00MYT481C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 22:40

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Deze lijkt mij prima: pricewatch: TP-Link UE300

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Heb een chinese makelij die nog had van de Wii :P Werkt ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Die gaat niet werken, deze heeft een RTL8153 chipset, en de switch ondersteund afaik alleen de AX88179

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Paladin vindt ik heerlijk spelen, fortnite eerlijk gezegd een stuk minder soepel.. speel handheld met beide.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Ja kan bij aliexpress zoeken op USB LAN WII en je krijgt wat je zoekt. Werken prima samen met de switch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Splatoon Octo expansion vanaf morgen te downloaden.

+ Er komen dit jaar nog meer wapens en meer stages naar de game.

+ Er komen 3 nieuwe Splatoon 2 amiibo's gebaseerd op de Octo expansion.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 23:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JackAvery
Ondertussen heeft Nintendo (via de fantastische Bill Trinen) commentaar gegeven op het ontbreken van Yoshi en Metroid vandaag. Samenvatting was zeer simpel: 'when it's done' :) Yoshi nieuws verwachten ze tegen het einde van 2018, Metroid nieuws in 2019.

Verder wat gameplay videos die misschien interessant zijn:

Gamespot heeft een kwartier aan direct feed Switch footage van Starlink gepost:

Treehouse heeft een segment met Pokemon Let's Go gameplay getoond:

DB Fighter Z (undocked gameplay, loopt verrassend goed)

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 12-06-2018 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee komt er ook in een bundle samen met de Pokeball Plus. Prijs zou 99 dollar zijn.

http://www.nintendolife.c...a_poke_ball_plus_included

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dfgr9sDUwAEliA5.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 12-06-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016

DevWouter

Creator of Todo2d.com

JackAvery schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:09:
Gamespot heeft een kwartier aan direct feed Switch footage van Starlink gepost:
[video]
Huh... Waarom gedraagt een ruimteschip zich als een hovertank? Ik krijg hier een serieus landmaster gevoel. :P

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Okay zelfs deze pokemon ziet er al toch wel heel veel toffer uit om te spelen dan ik d8, wordt wel een heel mooi najaar voor de switch zeg.

En dat Starlink ziet er ook nog wel.tof uit:)

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 12-06-2018 23:36 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Stylze schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 20:31:
Serieus? Voice chat op de switch ja?
Ik zie ook gewoon het Voice icoontje in Fortnite staan. Zou best kunnen dus. Alleen geen menuopties.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Betreffend Starlink, hier is een trailer waar ze ook een ruimtegevecht tonen. Van mij mag Ubisoft de Starfox serie overnemen :P

Je ziet zelfs een barrel roll

YouTube: 17 Minutes of Starlink Starfox Arwing Gameplay on Nintendo Switch

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb nog nooit Fortnite gespeeld en zojuist even een paar rondjes gedaan. Moet er nog wat meer tijd insteken, maar is wel leuk om dit op de Switch te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

Zeror schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 23:06:
Splatoon Octo expansion vanaf morgen te downloaden.

+ Er komen dit jaar nog meer wapens en meer stages naar de game.

+ Er komen 3 nieuwe Splatoon 2 amiibo's gebaseerd op de Octo expansion.
Eigenlijk gek dat ze het niet tijdens de presentatie hebben bekend gemaakt. Daar werd nog verwezen naar zomer 2018.

Oja, aan iedereen hierboven bedankt voor de tips over de LAN adapter!

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Echt een goeie presentatie. Uitstekende lineup met een paar goeie toppers. Mario Party, Fire Emblem, bevestiging dat Dark Souls toch komt in de zomer, Xenoblade II DLC, Daemon X Machina als nieuwe IP, Hollow Knight, FIFA 19, Starlink, van de week al Tales of Vesperia, Fortnite, Dragonball, en nog zát ander leuks. Het gebrek aan third party titels is daarmee in een klap opgelost. De verkopen zullen nu nóg meer toenemen op een console die al als een malle verkoopt.

Oh en de aandelenkoers is sinds minstens 2013 niet meer zo hoog geweest als tot 2 weken geleden. Het schommelt iets maar de trend is stijgend de afgelopen 5 jaar......

[ Voor 8% gewijzigd door DigitalExorcist op 12-06-2018 23:50 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:29
Ik heb eerlijk gezegd niet kunnen kijken naar de E3, maar heb ook pas gisteren een Switch besteld.. Komt er nou behalve Pokemon Let's Go ook een echte nieuwe game? Want Pokemon Let's Go is eigenlijk een soort Pokemon Go, toch?
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.