Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:25
quote:
waah schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 17:03:
[...]

Ik heb deze:
https://www.aliexpress.co...=veEZJFZ3&addresstype=600

werkt perfect. Ideaal voor op vakantie. Alleen zorgen dat je de Switch niet plat op zijn rug legt ivm koeling. Ook al ging zelfs dat (per ongeluk) prima op een bank :+

voor 2 tientjes een stuk goedkoper. En draagbaar.
Wat voor stroom adapter gebruik je hiervoor? Ik kan eventueel een standaard 3d printen dus dat komt goed.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

90710

quote:
Sagat schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:31:
[...]

Wait wut? Ik dacht dat die 8bit do controllers een licentie hadden :( binnenkort testen.

Verder was er zo’n convertor waar je diverse andere controllers (xbox, ps) draadloos kon aansluiten maar dan ook researchen of die nog werken dan.
8Bitdo controllers zijn namaak, ze zijn goed (zeer zeker), maar echt wel namaak. En feitelijk niet ontwikkeld speciaal voor de Switch of andere Nintendo consoles (muv. de speciale controllers voor de SNES Mini)

iig mijn FC30 Pro van 8Bitdo doet het nog gewoon goed op mijn Switch. De controller en de Switch hebben beide de nieuwste firmware.

Maar ja, Nintendo kan elk moment besluiten deze controllers niet langer te ondersteunen (al vermoed ik niet dat ze dat zullen doen, ze zijn redelijk vrij met de controllers op de Switch)

90710 wijzigde deze reactie 07-02-2018 20:09 (21%)

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:54
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:16:
[...]

Wat voor stroom adapter gebruik je hiervoor? Ik kan eventueel een standaard 3d printen dus dat komt goed.
de originele :+ . Ik heb geen 2e adapter want als ik de deur uit ga haal ik die gewoon uit de dock + de HDMI.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02:11

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:50:
[...]

8Bitdo controllers zijn namaak, ze zijn goed (zeer zeker), maar echt wel namaak.
Alle third party controllers zijn namaak maar dat zegt niets over eventuele licenties die de makers hebben. Maar goed, die licenties hebben ze inderdaad niet bij 8bitdo.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

90710

quote:
NMe schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:12:
[...]

Alle third party controllers zijn namaak maar dat zegt niets over eventuele licenties die de makers hebben. Maar goed, die licenties hebben ze inderdaad niet bij 8bitdo.
Het zijn third party controllers grotendeels gebaseerd op oude Nintendo controllers (NES, SNES, Famicom, N64), dus ja "namaak" zijn ze idd. Ik zeg toch ook dat het gewoon goede controllers zijn ;)

90710

In ander nieuws:

"Harvest Moon: Light of Hope Special Edition" is aangekondigd voor de Switch en komt deze mei uit.
Bron: http://www.nintendolife.c...rrives_on_switch_this_may

Origineel is het spel afgelopen november op Steam uitgebracht.

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:50:
[...]
Maar ja, Nintendo kan elk moment besluiten deze controllers niet langer te ondersteunen
Afaik is dat niet zomaar mogelijk. De 8BitDo controllers (en zo ongeveer elke andere third party controller) doet zich voor als Pro Controller. Dus tenzij Nintendo ook hun eigen controllers fuckt, kan dat alleen als er een implementatiedetail is waar de 8bitdo controllers niet aan voldoen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

90710

quote:
CyBeR schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:56:
[...]

Afaik is dat niet zomaar mogelijk. De 8BitDo controllers (en zo ongeveer elke andere third party controller) doet zich voor als Pro Controller. Dus tenzij Nintendo ook hun eigen controllers fuckt, kan dat alleen als er een implementatiedetail is waar de 8bitdo controllers niet aan voldoen.
Ze hebben het al eens gedaan, maar weer teruggedraaid in een latere firmware update ;) Het is vrij makkelijk het verschil tussen een echte Pro controller en een nep Pro controller te zien. De echte hebben allemaal NFC ingebouwd, de neppe géén van alle ;)

90710 wijzigde deze reactie 07-02-2018 20:59 (14%)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Ze hebben het al eens gedaan, maar weer teruggedraaid in een latere firmware update ;) Het is vrij makkelijk het verschil tussen een echte Pro controller en een nep Pro controller te zien. De echte hebben allemaal NFC ingebouwd, de neppe géén van alle ;)
Mja, maar dat is allemaal prima na te doen.

Maar goed Nintendo heeft daar imo idd vrij weinig mee te winnen.

CyBeR wijzigde deze reactie 07-02-2018 21:24 (7%)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:53:
Ik zit er over te twijfelen om een tweede dock + adapter aan te schaffen zodat ik op een extra ruimte in huis op groot scherm kan spelen. Vind ¤99,- alleen best een beetje prijzig..

Ik kon geen echt goed alternatief vinden maar misschien zijn er hier tweakers die een goedkoper alternatief hebben voor een dock + adapter om via HDMI te spelen op een ander scherm?

[...]

Ik mag hopen dat die prijs nog veranderd :X .
Als de prijs schappelijk is ga ik deze zeker halen, fantastische game!
Houd vooral Amazon (de, fr) in de gaten voor die dock. Kan je makkelijk een paar tientjes schelen. Ik geloof niet zo in de 3rd party docks en heb voor 70 euro een tweede officiële gekocht. Scheelt toch weer 3 tientjes.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Baelrog
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-06 13:49
quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:49:
In ander nieuws:

"Harvest Moon: Light of Hope Special Edition" is aangekondigd voor de Switch en komt deze mei uit.
Bron: http://www.nintendolife.c...rrives_on_switch_this_may

Origineel is het spel afgelopen november op Steam uitgebracht.
verschrikkelijk slecht spel. Komt niet in de buurt van Stardew valley of story of seasons (de echte harvest moon)

De makers van dit spel hebben wel de franchise name, maar het zijn niet de originele makers. Die zijn verder gegaan met het spel 'Story of Seasons'.

Die harvest moon is nog geen 10¤ waard, helaas proberen ze het te verkopen voor 30¤. Stardew Valley voor 13¤ is vele malen beter.

• miikit
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:41
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:16:
[...]

Ik heb dezelfde en als ik even in de slaapkamer wil gamen, gebruik ik gewoon de usb poort van mijn televisie. Oke de switch loopt leeg, maar werkt wel gewoon. Kun je toch even een paar uurtjes gamen zonder de heletijd met je officiele charger te zuilen. Zo zit mijn officiele dock in de woonkamer vast en heb ik gewoon een usb 2.0 oplader als ik mijn switch undocked wil gebruiken.

• Simyager
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Ik weet niet in hoeverre we kickstarter games hier mogen posten, maar Re:legends lijkt me echt wel gaaf.

Het lijkt op Ark:Survival Evolved gemixt met Pokémon? Samen met magie of iod? Ze zeggen juni 2018, maar zal wel verzet worden kickstarters kennende :+ .

Simyager wijzigde deze reactie 08-02-2018 09:33 (10%)

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22-06 10:14
quote:
Simyager schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:32:
Ik weet niet in hoeverre we kickstarter games hier mogen posten, maar Re:legends lijkt me echt wel gaaf.[video]
Het lijkt op Ark:Survival Evolved gemixt met Pokémon? Samen met magie of iod? Ze zeggen juni 2018, maar zal wel verzet worden kickstarters kennende :+ .
Zolang er enige sprake van relevantie is en het niemand onnodig gekwetst wordt er voor mij geen beperkingen.
In dit geval gaat het over een game die voor de Switch bedoeld is en welke ik nog niet gehoord heb dus... Ja, ik vind dit meer dan oké! d:)b

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 06:45
quote:
Simyager schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:32:
Ik weet niet in hoeverre we kickstarter games hier mogen posten, maar Re:legends lijkt me echt wel gaaf.[video]
Al dat opbouwen, verbouwen, upgraden, zoeken, verdediging opbouw ed. vind ik erg leuk maar dat 'vechten' spreekt mij dan weer niet aan.

Tot een paar jaar geleden had je op iOS Townsmen, de eerste versie heb ik veel gespeeld en zou graag zoiets ook op de Switch zien. Lekker bouwen en verdediging opzetten zonder dat je echt moet vechten.

Dit ziet er verder erg mooi uit, ik ga deze even in de gaten houden.

• Simyager
  • Niet online
quote:
DevWouter schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:50:
[...]

Zolang er enige sprake van relevantie is en het niemand onnodig gekwetst wordt er voor mij geen beperkingen.
In dit geval gaat het over een game die voor de Switch bedoeld is en welke ik nog niet gehoord heb dus... Ja, ik vind dit meer dan oké! d:)b
Haha bedankt ik kwam het ook maar toevallig tegen :D . In de FAQ's lees ik:
quote:
Q: So how will the multiplayer work? Is it online only or will there be local as well?
A:Both works, at the same time. :D

Q: How many players can play together?
A: 4 players max. :)
Dus ik ga dit zeker goed in de gaten houden :o . Betekend waarschijnlijk couch co-op met online mogelijkheid :9~.

Edit: Ik ben het allerbelangrijkste vergeten:
quote:
Q:Microtransactions?
A: There should not be microtransactions here cause it's a premium game
Het ziet echt geweldig uit en nu maar hopen dat ze hun beloftes kunnen houden :+ .

Simyager wijzigde deze reactie 08-02-2018 10:08 (16%)

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22-06 18:07
Deze third-party controller schijnt ook wel oke te zijn:
https://www.gearbest.com/game-controllers/pp_848176.html

Wat ik her en der wel lees is dat als je meerdere third-party controllers aansluit, deze last gaan krijgen van input lag.

90710

quote:
pelt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:13:
Deze third-party controller schijnt ook wel oke te zijn:
https://www.gearbest.com/game-controllers/pp_848176.html

Wat ik her en der wel lees is dat als je meerdere third-party controllers aansluit, deze last gaan krijgen van input lag.
Hij ziet er alleen niet uit :p
quote:
Tsk, geen motion sensors dus geen gyro-aiming... :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• pelt
quote:
RayNbow schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Tsk, geen motion sensors dus geen gyro-aiming... :p
Volgens reviews en de fabrikant heeft deze wel gyro controls. (Geen NFC alleen).

http://www.jysinc.cn/product/html/?262.html

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:59

Mystikal

It never hurts to help

Iemand ervaring met Gear: Club? Is het iets?

Basement Bios ---- Exo-S

quote:
Mystikal schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:09:
Iemand ervaring met Gear: Club? Is het iets?
Geen ervaring, maar bij release wel in de gaten gehouden. Beetje erg duur voor een free to play game (op mobiel) en de reviews waren verder ook matig. Zonde, want ik mis wel een goede racegame op de Switch (Mario Kart is leuk, maar absoluut geen goede racegame voor sp imo).

90710

Vanaf maart kan je MyNintendo gold in de Switch eShop gebruiken.
http://www.nintendolife.c...oints_on_the_switch_eshop

Het heeft ze een jaar gekost om te maken.

De waarde van 1 gold point is dan 1 cent in de eShop. Dus met 100 gold points heb je 1 euro.

90710 wijzigde deze reactie 08-02-2018 12:50 (17%)

• Simyager
  • Niet online
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:47:

De waarde van 1 gold point is dan 1 cent in de eShop. Dus met 100 gold points heb je 1 euro.
Wat is de conversie? 1 Goldencoin = 1 eurocent?
quote:
pelt schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:45:
[...]

Volgens reviews en de fabrikant heeft deze wel gyro controls. (Geen NFC alleen).

http://www.jysinc.cn/product/html/?262.html
Ah, stond nl. niets over vermeld (behalve een negatief antwoord in de Q&A) op de Gearbest.com pagina.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:37
quote:

wat een aanfluiting

Xbox ID - Neeedsz

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01:47
quote:

De slechte grap in tijden. 1 gold point 1 euro cent....dus ik geef 40 euro uit aan een spel en krijg er 13 cent voor terug....
quote:
bvbal79 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 13:11:
[...]

De slechte grap in tijden. 1 gold point 1 euro cent....dus ik geef 40 euro uit aan een spel en krijg er 13 cent voor terug....
Nee:
For example...
If you pay ¤50 for a game on Nintendo eShop, you’ll receive 250 Gold Points.
Next time, you’ll be able to use those points and save ¤2.50.

• bvbal79
quote:
digiatale games blijkbaar? Want bij mijn fysieke games heb ik nog nooit zoveel coins gekregen :)
3 fysieke spellen en 1 digitale hebben me tot nu toe 60 gold coins opgeleverd.

bvbal79 wijzigde deze reactie 08-02-2018 13:29 (14%)

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22-06 10:14
Is het niet gewoon dat ze het proces simpeler hebben gemaakt (a la Nintendo 3DS) waardoor je sneller je punten kan verzilveren?
(Deze opmerking blijkt niet te kloppen vandaar dat het doorgestreept is)

DevWouter wijzigde deze reactie 08-02-2018 13:36 (24%)

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

90710

quote:
Simyager schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:51:
[...]

Wat is de conversie? 1 Goldencoin = 1 eurocent?
Ja.

En je krijgt 5% van de aankoopprijs van een 3DS / Wii U / Switch eShop game als coins (Dus 50 euro in de eShop = 250 coins = 2,50 euro korting)
Voor fysieke Switch games krijg je 1% van de adviesprijs als coins.

Dit systeem is vergelijkbaar met het Wii U Primium programma.

90710 wijzigde deze reactie 08-02-2018 13:35 (44%)

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:37
Zijn er hier eigenlijk mensen die puyo puyo tetris hebben aangeschaft? merk aan mezelf dat ik ruim voldoende aan de demo heb namelijk! beetje local pvp is koning

Xbox ID - Neeedsz

quote:
mfneed schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:03:
Zijn er hier eigenlijk mensen die puyo puyo tetris hebben aangeschaft?
Ja.
quote:
merk aan mezelf dat ik ruim voldoende aan de demo heb namelijk! beetje local pvp is koning
Als je een uitdaging wil, de volledige game bevat single player missies met uitdagingen als "versla je tegenstander binnen een bepaalde tijd".

Zo moet je om 3 sterren te krijgen voor 5-9 de tegenstander binnen anderhalve minuut verslaan:

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-06 11:01

Gynnad

* * *

quote:
Maar hoe zit het dan met je huidige golden points, worden die dan meer waard? Want die zijn momenteel in een andere verhouding..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:38

Sméagol

Master of Mayhem

Nou, daar gaan al m'n gold points. :|

Make lovecraft not warcraft.

• Dagg
Misschien heeft iedereen het wel gezien maar Nintendo heeft een tot 50% korting actie voor multiplayer games in de eShop.

http://www.nintendo.nl/Ni...iplayer-sale-1337083.html

• Ampix
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-06 13:06
Niet alleen multiplayer! Heb net Mario+Rabbids voor ¤33 en Rayman legends voor ¤23 gekocht in de Russische eshop. Het lijkt erop dat de Zuid-Afrikaanse shop niet meer zo voordelig is helaas, maar Rusland is net zo makkelijk (Nederlandse creditcards worden geaccepteerd).

• Simyager
  • Niet online
quote:
Ampix schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:53:
Niet alleen multiplayer! Heb net Mario+Rabbids voor ¤33 en Rayman legends voor ¤23 gekocht in de Russische eshop. Het lijkt erop dat de Zuid-Afrikaanse shop niet meer zo voordelig is helaas, maar Rusland is net zo makkelijk (Nederlandse creditcards worden geaccepteerd).
Je weet dat Mario+Rabbids en Rayman Legends allebei multiplayer modus hebben ;) ?

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:31
Ik lees een beetje over die gouden munten, en snap niet dat ik er maar 80 heb. Heb strikers 1945 en mario odessey online gekocht.

Moet ik er veel meer hebben toch?

Edit

Voor mario 70 en strikers 10 gouden munten gekregen. In het voorbeeld op de Nintendo site staat dat je voor 50 euro, 250 munten krijgt.

Edit

Mailtje naar Nintendo gestuurd. :)

Turfschipper wijzigde deze reactie 08-02-2018 20:51 (37%)

• Dagg
quote:
Turfschipper schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:40:
Ik lees een beetje over die gouden munten, en snap niet dat ik er maar 80 heb. Heb strikers 1945 en mario odessey online gekocht.

Edit

Voor mario 70 en strikers 10 gouden munten gekregen. In het voorbeeld op de Nintendo site staat dat je voor 50 euro, 250 munten krijgt.

Edit

Kijk/vraag even naar hoe en wanneer je die punten hebt gekregen. Bij mij staat namelijk nog steeds dat ik 80pt krijg voor een spel van de eShop >¤60,00 en niet dat het er 250 zouden moeten zijn, wanneer gaat dat in?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
Turfschipper schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 20:40:

Edit

Edit

De verandering is niet per direct, maar in Maart. Bovendien krijg je de punten voor het tegoed dat je koop, niet zo zeer de games. Dus je hebt nou 80 punten ontvangen voor > 60 euro tegoed.
https://my.nintendo.com/missions#gold

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:18
Weet iemand wat het grote verschil is tussen de eShop versie van Rocket Leauge en de gewone versie in de winkel?

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07:38

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
KoensSocialL schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:09:
Weet iemand wat het grote verschil is tussen de eShop versie van Rocket Leauge en de gewone versie in de winkel?
De ene staat op cartridge. Die andere op je SD :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• pipo01
  • Laatst online: 18-06 11:11
quote:
Touchdomex schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:12:
[...]

En de eshop versie is ongeveer ¤12 (Russische eshop) tegenover ¤35 fysieke versie

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
pipo01 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:15:
[...]

En de eshop versie is ongeveer ¤12 (Russische eshop) tegenover ¤35 fysieke versie
Ja maar dat kopen met die wisselende eshops ga ik niet mee rekenen wat dan ook.

Enige voordeel is dat je met een cartridge kan doorverkopen als je het toch niet meer ziet zitten.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 23:18
quote:
Touchdomex schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:12:
[...]

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/210/119/9b3.png

• Turfschipper
  • Laatst online: 22:31
quote:
Sméagol schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:58:
[...]

De verandering is niet per direct, maar in Maart. Bovendien krijg je de punten voor het tegoed dat je koop, niet zo zeer de games. Dus je hebt nou 80 punten ontvangen voor > 60 euro tegoed.
https://my.nintendo.com/missions#gold
Maar dat moeten er toch veel meer zijn als je deze pagina onderaan ziet?

https://my.nintendo.com/news/699e4d32060f96b4

Ik begrijp ook niet wat je met de verandering bedoelt. Dat zal er wel mee te maken hebben haha, 😊.

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-06 17:01
quote:
Turfschipper schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:15:
[...]

Ik begrijp ook niet wat je met de verandering bedoelt. Dat zal er wel mee te maken hebben haha, 😊.
Waarschijnlijk de verandering van een statische x gold coins naar een verhouding van 5% van de aankoopprijs.
Deze verandering zal waarschijnlijk in maart toegepast worden, wanneer de rewards online gezet worden.

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Furr_xL
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 13-06 12:45
quote:
pipo01 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:15:
[...]

12 euro is aantrekkelijk! Als ik 'm daar koop en erna terugzet op Nederlands, werkt het erna dan nog? Of moet mijn switch dan op Russia blijven staan? En is dit veel werk om te doen? :)

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

quote:
Turfschipper schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 00:15:
[...]

Nee gozert. Als je nou 'ns bovenaan diezelfde link kijkt, dan zie je staan:
quote:
Starting in early March,
Met andere woorden, die pagina gaat over de nieuwe situatie die nu nog niet van toepassing is. En als je nou de link die ik heb gepost (en die jij hebt gequote) had gechecked, had je de huidige situatie kunnen checken.

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:54
quote:
Furr_xL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:00:
[...]

12 euro is aantrekkelijk! Als ik 'm daar koop en erna terugzet op Nederlands, werkt het erna dan nog? Of moet mijn switch dan op Russia blijven staan? En is dit veel werk om te doen? :)
Van Pepper:
Zeker! Je kan gewoon van regio’s wisselen zonder gedoe. Zorg er wel voor dat je geen tegoed hebt anders raak je dat kwijt! Credit card en Paypal werkt goed!

Je munten enzo houd je gewoon. En wordt ook aangevuld. Net ff via Rusland Fifa 18 gekocht en via Noorwegen Party Golf 8)7

waah wijzigde deze reactie 09-02-2018 12:14 (11%)

• pipo01
quote:
Furr_xL schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:00:
[...]

Ik heb zelf deze guide gebruikt: http://www.insidegamer.nl...tch-trek-alle-eshops-leeg

In het kort: je maakt een nieuwe account met als land Rusland en met dat account koop je het spel. Zodra het spel binnen is, dan kan je met alle accounts het spel spelen. Je switch blijft dus zoals die is, enkel heb je accounts extra die je enkel gebruikt om iets te kopen in een eshop van een ander land.

Zelf heb ik nu overcooked uit de Noorse eshop (¤13) en enter the gungeon uit de Russische (¤4) en ik speel het allemaal in het Engels omdat mijn switch in het Engels is ingesteld

Ps: Rocket League uit de eshop ontbeert de DLC die bij de fysiek versie is inbegrepen

pipo01 wijzigde deze reactie 09-02-2018 12:19 (4%)

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:44
Schiet wel lekker op met de downloads uit de eShop, wat een amateuristische bende.

• bvbal79
quote:
Xerox schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 06:52:
[...]

Waarschijnlijk de verandering van een statische x gold coins naar een verhouding van 5% van de aankoopprijs.
Deze verandering zal waarschijnlijk in maart toegepast worden, wanneer de rewards online gezet worden.
Lekker dan voor je huidige switch users....

• pelt
Ik koester nog steeds de hoop dat Nintendo de Gold Points die je met Switch games hebt verdiend gaat omzetten naar de nieuwe 'koers'. (Die dan nog steeds een lachertje is voor fysieke games).

• NotSoSteady
FIFA 18 gekocht, dat dit tegenwoordig nog wordt uitgebracht. Heeft echt helemaal niks te maken met FIFA 18 voor de PS4, volkomen kansloos.

• Xerox
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22-06 17:01
quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:52:
FIFA 18 gekocht, dat dit tegenwoordig nog wordt uitgebracht. Heeft echt helemaal niks te maken met FIFA 18 voor de PS4, volkomen kansloos.
Dat klopt. Deze is voor de Switch. :+

PSN: Redrafted. NNID: Xeroxhuiberts

• Sagat
  • Registratie: april 2002

Sagat

Is pappa x2!

insert badum tsss monkey here :P

@NotSoSteady
Maar moet toegeven het is 'imho' redelijk bekend dat de switch versie zeker niet gelijk is aan de ps4 versie, je had vooraf geen research gedaan naar de game?

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

quote:
Lekker dramatisch..Noem dan minstens wat punten. Zelf speel ik de Switch versie meer dan de PS4 versie dus ben echt benieuwd wat jij als zo slecht ervaart. Of gaat het je enkel om de mindere graphics?

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-06 09:29
quote:
pipo01 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Ik heb zelf deze guide gebruikt: http://www.insidegamer.nl...tch-trek-alle-eshops-leeg

In het kort: je maakt een nieuwe account met als land Rusland en met dat account koop je het spel. Zodra het spel binnen is, dan kan je met alle accounts het spel spelen. Je switch blijft dus zoals die is, enkel heb je accounts extra die je enkel gebruikt om iets te kopen in een eshop van een ander land.

Zelf heb ik nu overcooked uit de Noorse eshop (¤13) en enter the gungeon uit de Russische (¤4) en ik speel het allemaal in het Engels omdat mijn switch in het Engels is ingesteld

Ps: Rocket League uit de eshop ontbeert de DLC die bij de fysiek versie is inbegrepen
Je kan beter gewoon je account wisselen van regio. Door meerdere accounts te hebben, staan ze ook op verschillende e-mailadressen en heb je verschillende accounts etc. Alles op 1 account is fijner en voorkom je gedoe later mee (rewards, games opnieuw downloaden, emailadressen die misschien uit de lucht gaan, wachtwoord vergeten etc).

Er is geen reden om niet gewoon alles veilig op 1 account te houden en van regio te switchen (no pun intended).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Morzun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 17:11

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Mogelijk heeft Nintendo de 'pivot' in de D-Pad van de reguliere Pro Controller inmiddels ook aangepast, dit zou aangeduid zijn met een andere letter achter het serienummer. Neem het overigens wel met een korrel zout.

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:25
quote:
Morzun schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:18:
Mogelijk heeft Nintendo de 'pivot' in de D-Pad van de reguliere Pro Controller inmiddels ook aangepast, dit zou aangeduid zijn met een andere letter achter het serienummer. Neem het overigens wel met een korrel zout.
Serieus?! Als nintendo dit écht gefixt heeft ga ik ze bellen om mijn pro controller om te wisselen.
Het is een top ding, maar die D-pad kan echt niet.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:14

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
Er is vast een fifa topic waar je dit kan plaatsen :+

Maar buiten dat is de game dus niks?

• Dagg
De game FIFA is top op de Switch!! Sinds dag één speel ik het op de Switch en heb nog nooit zo veel plezier gehad met FIFA.

• michaeltjeh1
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22-06 11:43
Ik sluit me aan bij @Dagg FIFA op de switch speelt super! Ik heb de ps4 versie ook gewisseld voor de switch versie met een mede tweaker

michaeltjeh1 wijzigde deze reactie 09-02-2018 19:21 (39%)

quote:
ASNNetworks schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:00:
[...]

Je kan beter gewoon je account wisselen van regio. Door meerdere accounts te hebben, staan ze ook op verschillende e-mailadressen en heb je verschillende accounts etc. Alles op 1 account is fijner en voorkom je gedoe later mee (rewards, games opnieuw downloaden, emailadressen die misschien uit de lucht gaan, wachtwoord vergeten etc).

Er is geen reden om niet gewoon alles veilig op 1 account te houden en van regio te switchen (no pun intended).
Je brengt het allemaal als feiten, maar het gaat hier dus gewoon om jouw mening. Je komt met zoiets aan als een emailadres kan uit de lucht gaan. Dat is natuurlijk al onwaarschijnlijk en al helemaal uit het niets, maar als dat nou net dat ene mailadres is dat je gebruikt? :+ Daarnaast kan je op één gmail adres meerdere Nintendo accounts aanmaken als je het goed doet.

Als mijn Switch kapot gaat moet ik inderdaad alle 4 de accounts weer toevoegen, maar daarna kan ik het uit elke willekeurige eshop downloaden.

Het enige voordeel wat ik kan bedenken is de rewards, maar dan nog zal 90 % van mijn rewards in de ZA shop staan. Het voordeel wat de nadelen weg vaagt voor mij is dat als ik een game wil kopen ik dat in elke store kan doen die op mijn Switch staat. Niets inloggen op website,regio wiselen, inloggen op Switch, regio wisselen en weer inloggen op de Switch. maar gewoon op dat moment beslissen waar ik iets koop.

En dat is mijn mening ;)
quote:
Ryatzu schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:03:
[...]

Er is vast een fifa topic waar je dit kan plaatsen :+

Maar buiten dat is de game dus niks?
Waarschijnlijk een potje (onterecht) verloren tegen de AI. Iedereen weet hoe Fifa het bloed onder je nagels vandaan kan halen ;)

Beakzz wijzigde deze reactie 09-02-2018 19:45 (10%)

• bvbal79
quote:
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:20:
Ik sluit me aan bij @Dagg FIFA op de switch speelt super! Ik heb de ps4 versie ook gewisseld voor de switch versie met een mede tweaker
Kun je met je PS4 FUT team ook dan op de switch en omgekeerd?

• Exo81
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 00:25
quote:
Damn, ik dacht dat ik FIFA 18 met superveel plezier had gespeeld maar na jouw argumenten besef ik me dat ik er compleet naast zit en dat de70 uur die ik gespeeld heb eigenlijk de donkerste periode uit mijn leven is.

Maar ff serieus, ik ben echt heel blij dat dit soort games ook naar de Switch komen. Het is voor mij echt een droom console aan het worden. Eindelijk kan ik naast de geweldige Nintendo games ook spellen als Doom, Skyrim, FIFA en straks Dark Souls op dezelfde console spelen. En ook nog eens portable... Natuurlijk, het is geen ps4 kwaliteit (al vind ik het verschil ook wel mee vallen) maar ik kan al mn favoriete games overal spelen. Zo vind ik het super relaxed dat ik ‘s avonds gewoon naast mn vrouw op de bank kan gamen terwijl zij tv kijkt. Voorheen ging ik naar zolder waar mn ps4 staat.
Het enige wat ik nog echt mis is de virtual console zoals op de Wii U. Als dat komt (met hopelijk advance wars van de GBA) dan is de Switch voor mij de beste console ooit!!
(En als ik dan toch bezig ben, zie ik ook graag een port van red dead redemption en dragon age)
quote:
ASNNetworks schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:00:
Door meerdere accounts te hebben, staan ze ook op verschillende e-mailadressen en heb je verschillende accounts etc.
Niet per se. Ik heb m'n 3 Nintendo accounts aan een en hetzelfde Gmail-account gekoppeld.

spoiler:
Aan een enkel Gmail-account kleven praktisch gezien een onbeperkt aantal emailadressen.

• michaeltjeh1
quote:
bvbal79 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Nee op de switch begin je weer opnieuw

• bvbal79
quote:
michaeltjeh1 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Nee op de switch begin je weer opnieuw
Jammer, twijfel nog steeds om hem erbij te nemen voor de switch, maar speel alleen maar FUT

• NotSoSteady
quote:
bvbal79 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:51:
[...]

Nee, het is ook een volledig andere game. Volgens mij een aangepaste Xbox 360- en PS3-engine. De spelers zijn ook ongekend dom en dat merk je vrijwel continu qua loopacties en passes. Het is weer een typische FIFA-game voor een Nintendo-console, eenvoudig en gedateerd. Ik had al mijn twijfels toen ik de reviews zag op Metacritic, maar voor 30 euro heb ik de gok maar gewaagd.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 09-02-2018 21:04 (19%)

quote:
NotSoSteady schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Nee, het is ook een volledig andere game. Volgens mij een aangepaste Xbox 360- en PS3-engine, voelt in ieder geval erg gedateerd aan. De spelers ook ongekend dom en dat merk je vrijwel continu. Ik had al mijn twijfels toen ik de reviews zag op Metacritic, maar voor 30 euro heb ik de gok maar gewaagd.
Heb je de PS4 versie wel gespeeld dan? De AI in dat spel is echt niks slimmer namelijk.
quote:
Volgens mij een aangepaste Xbox 360- en PS3-engine.
Tijd om weer een oud artikel op te graven:
It's not Ignite [the engine used for the last-gen version of the game]?

Andrei Lazaresco: No

Een dungeon crawler komt naar de Switch:

RayNbow wijzigde deze reactie 10-02-2018 07:57 (9%)

90710

quote:
RayNbow schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 07:44:
[...]

Tijd om weer een oud artikel op te graven:

[...]
Nee het is een "custom engine" wat code is voor de oude (PS2) engine met 2 regels code aangepast...

En ja dat het 100% waar is kan je héél goed zien in deze video:

De Switch versie ziet er beter uit dan de PS3 versie, maar qua techniek is hij vrijwel exact hetzelfde.

90710 wijzigde deze reactie 10-02-2018 09:30 (30%)

• Lekkerbek312
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22-06 13:20
quote:
[...]

Nee, het is ook een volledig andere game. Volgens mij een aangepaste Xbox 360- en PS3-engine. De spelers zijn ook ongekend dom en dat merk je vrijwel continu qua loopacties en passes. Het is weer een typische FIFA-game voor een Nintendo-console, eenvoudig en gedateerd. Ik had al mijn twijfels toen ik de reviews zag op Metacritic, maar voor 30 euro heb ik de gok maar gewaagd.
Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb ook de gok genomen en FIFA gekocht voor de Switch voor deze prijs.

Dit had de full price moeten zijn vanaf de start aangezien het een beperktere versie is dan de andere consoles. Door het gemak van portable kunnen spelen, neem ik dat maar voor lief. ¤ 60 is het gewoon niet waard.

• pipo01
quote:
RayNbow schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:10:
[...]

Niet per se. Ik heb m'n 3 Nintendo accounts aan een en hetzelfde Gmail-account gekoppeld.

spoiler:
Aan een enkel Gmail-account kleven praktisch gezien een onbeperkt aantal emailadressen.
Yep, dat heb ik ook (staat trouwens ook in de link van mijn vorige post beschreven wat je moet doen). Niet de mooiste oplossing, maar uiteindelijk minder omslachtig als je vaker van plan bent om iets uit een andere shop te kopen.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23:22
@RayNbow als Nintendo inderdaad dat # accepteert.
Wilde daar voor andere dingen naar overstappen, maar kwam meteen al de eerste webwinkel tegen die het niet accepteerde. Meteen maar mee gestopt.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• SlaadjeBla
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-06 10:01

SlaadjeBla

Hmmm pie

De Nintendo shop vereist flash voor filmpjes?

Really? -O-

I am become death, stealer of pie

• Ray
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:08
quote:
Arunia schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:43:
@Ray als Nintendo inderdaad dat # accepteert.
Wilde daar voor andere dingen naar overstappen, maar kwam meteen al de eerste webwinkel tegen die het niet accepteerde. Meteen maar mee gestopt.
??? verkeerde getagd wellicht ;)

• Arunia
@Ray inderdaad! Dikke vingers denk ik ;)

quote:
sanderev66 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 09:24:
[...]

Nee het is een "custom engine" wat code is voor de oude (PS2) engine met 2 regels code aangepast...
Graag een diff dan.
quote:
Arunia schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:43:
@RayNbow als Nintendo inderdaad dat # accepteert.
Ik gebruik mijngmailadres+us@gmail.com en mijngmailadres+jp@gmail.com voor m'n extra Nintendo accounts. :)

RayNbow wijzigde deze reactie 10-02-2018 13:04 (36%)

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 07:14

Ryatzu

Ik zit te denken om over te stappen naar volledig digitaal. Hoe zit het als ooit de switch kapot gaat of kwijt raakt? Ik weet dat er geen cloud backup is voor save games maar kan je je digitaal gekochte games wel opnieuw downloaden met dezelfde nintendo account?

Edit: antwoord al gevonden
http://en-americas-suppor...endo-switch-eshop-content

Je moet dus eerst de switch van je account ontkoppelen

Ryatzu wijzigde deze reactie 10-02-2018 17:41 (28%)

• hxk-clan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 15:06

hxk-clan

Life is Strange

quote:
Ryatzu schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 17:37:
Ik zit te denken om over te stappen naar volledig digitaal. Hoe zit het als ooit de switch kapot gaat of kwijt raakt? Ik weet dat er geen cloud backup is voor save games maar kan je je digitaal gekochte games wel opnieuw downloaden met dezelfde nintendo account?

Edit: antwoord al gevonden
http://en-americas-suppor...endo-switch-eshop-content

Je moet dus eerst de switch van je account ontkoppelen
Geloof dat ik op Reddit zag dat als dit niet lukt om je oude te deactiveren (scherm kapot, gestolen etc.) dat je ook naar Nintendo kan bellen om de koppeling over te zetten bij aanschaf van een nieuwe Switch.

Gaming/Workstation (i5, 12gb, 850 Evo 250GB + 1TB HDD, RX470 1300/1750 | Surface 3 4/128 | iPhone 7 32GB | PS4 Pro 1TB | Nintendo Switch

• tuxken
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22-06 16:25
quote:
hxk-clan schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:43:
[...]

Geloof dat ik op Reddit zag dat als dit niet lukt om je oude te deactiveren (scherm kapot, gestolen etc.) dat je ook naar Nintendo kan bellen om de koppeling over te zetten bij aanschaf van een nieuwe Switch.
Inderdaad kan dit bevestigen. Duurde wel enkele dagen maar support kan deze ontkoppelen na controle van enkele gegevens

• schumi1986
  • Laatst online: 01:14
Hier ook FIFA 18 gekocht voor 30 euro.

Op het 2018 seizoen na is het bijna een identieke versie als dat van FIFA football op de PSVITA van een jaar of 4? Geleden. Het speelt echt exact hetzelfde en zelfs het commentaar is onveranderd.

Kortom ben blij dat ik geen 60 euro betaald heb. 30 euro is een mooie prijs zeker als je de vita versie niet gespeeld hebt

PC : ASUS Maximus Ranger VIII - i5 6600k @4.5 - 8GB DDR 4 - EVGA GTX 1080 ACX 3.0

• pipo01
quote:
RayNbow schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 13:02:

Ik gebruik mijngmailadres+us@gmail.com en mijngmailadres+jp@gmail.com voor m'n extra Nintendo accounts. :)
Hoe koop jij spellen uit de US en JP store? Een Nederlandse credit card wordt alleen in Europese en de Zuid Afrikaanse eshops geaccepteerd (in de Mexicaanse eshop zijn af en toe ook mooie prijzen te zien)

pipo01 wijzigde deze reactie 11-02-2018 08:42 (8%)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:15
Klein nieuwtje over (mogelijk) Pokemon Switch: The Pokemon Company zoekt momenteel localisation editors voor de EU op de basis van een 6 maanden contract. Begin van het contract is april tot juni. Een hint voor de release date?(Bron)
quote:
pipo01 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 08:41:
[...]

Hoe koop jij spelen uit de US en JP store? Een Nederlandse credit card wordt alleen in Europese en de Zuid Afrikaanse eshops geaccepteerd
Je kan bijvoorbeeld eshopcards uit die regio kopen en gebruiken, maar er zullen nog wel andere manieren zijn om te betalen als Europeaan.
quote:
[...]

Hoe koop jij spellen uit de US en JP store? Een Nederlandse credit card wordt alleen in Europese en de Zuid Afrikaanse eshops geaccepteerd (in de Mexicaanse eshop zijn af en toe ook mooie prijzen te zien)
Tot nu toe volgens mij alleen een demo vroegtijdig gedownload uit de US eShop, dus nog niets gekocht. Voor de JP eShop heb ik op Amazon JP een tegoedkaart gekocht. Ik moest toentertijd wel een Japans adres opgeven (maar met wat creativiteit is dat geen probleem). Play-Asia verkoopt ook JP eShop-tegoed, maar die zijn iets duurder dan Amazon.

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:52
Iemand Night in the Woods al gespeelt op de Switch? Lijkt me heel tof, mooie volgende game na Oxenfree!

• miikit
  • Laatst online: 23:41
quote:
[...]

Ik heb een paypal aangemaakt met een nepadres in amerika. Gewoon adres van een winkel zoeken en dan ander nummer erachter of iets in die trend. Mijn nederlandse creditcard heb ik toegevoegd aan deze amerikaanse paypal.

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-06 23:56
quote:
schumi1986 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 07:03:
Hier ook FIFA 18 gekocht voor 30 euro.

Op het 2018 seizoen na is het bijna een identieke versie als dat van FIFA football op de PSVITA van een jaar of 4? Geleden. Het speelt echt exact hetzelfde en zelfs het commentaar is onveranderd.

Kortom ben blij dat ik geen 60 euro betaald heb. 30 euro is een mooie prijs zeker als je de vita versie niet gespeeld hebt
Alle FIFA's lijken op elkaar tegenwoordig, enige verschil zijn graphics en content (Switch mist Story Mode tov de PS4, XBO en PC versies).

Grafisch gezien zit de switch tussen de oude generatie thuis consoles en de nieuwe, Digital Foundry heeft daar een video over gemaakt.

• michaeltjeh1
van het weekend Bomberman R binnen gekregen dat ze dat spel verkopen voor 50 a 60 euro is echt belachelijk.. Ik heb hem voor 28 euro 2de hands op de kop getikt bij Coolshop maar zelfs dat vind ik aan de prijzige kant moet niet meer dan 20 euro zijn..

• Arunia
@michaeltjeh1 Bomberman r verkoopt dankzij retrogevoel. Ikzelf hierom ook gekocht en multi-player. Uiteindelijk 1 keer opgestart, maar dat komt ook omdat er meer leukere spellen zijn en ik uiteindelijk weinig multi-player doe.

• DigitalExcorcist
  • Laatst online: 21:54
quote:
Mizgala28 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 01:27:
[...]

Alle FIFA's lijken op elkaar tegenwoordig, enige verschil zijn graphics en content (Switch mist Story Mode tov de PS4, XBO en PC versies).

Grafisch gezien zit de switch tussen de oude generatie thuis consoles en de nieuwe, Digital Foundry heeft daar een video over gemaakt.
Het is dezelfde engine als de PS3 en X360 hebben. Daarom zit The Journey er ook niet in. En je kunt 'out of the box' multiplayen op 1 Switch en het is portable natuurlijk.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 22-06 20:10
Hebben hier mensen nog aanraders van spellen voor de switch.

Heb zelf nu:
- Super Mario Oddyssey
- Zelda BOTW
- L.A. noire

Ook heb ik snipperclips binnen kort dus die mag je weg laten ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Ampix
quote:
gamerboy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
Hebben hier mensen nog aanraders van spellen voor de switch.

Heb zelf nu:
- Super Mario Oddyssey
- Zelda BOTW
- L.A. noire

Ook heb ik snipperclips binnen kort dus die mag je weg laten ;)
Als je van strategiespellen houdt: Mario+Rabbids is erg leuk (nu in de aanbieding in de Europese eshop, 33 euro als je regio wisselt naar Rusland).
Voor RPGs: Xenoblade Chronicles 2 heeft wat problemen maar ik heb me er uiteindelijk erg mee vermaakt.
Rayman Legends is een coole 2d platformer (Ook in de aanbieding, 23 euro in Russische eshop).
Steamworld Dig 2 is erg gaaf (alleen in de eshop), een soort 2d minecraft maar dan zonder het bouwen en meer ontdekking.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 22-06 20:10
quote:
Ampix schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Als je van strategiespellen houdt: Mario+Rabbids is erg leuk (nu in de aanbieding in de Europese eshop, 33 euro als je regio wisselt naar Rusland).
Voor RPGs: Xenoblade Chronicles 2 heeft wat problemen maar ik heb me er uiteindelijk erg mee vermaakt.
Rayman Legends is een coole 2d platformer (Ook in de aanbieding, 23 euro in Russische eshop).
Steamworld Dig 2 is erg gaaf (alleen in de eshop), een soort 2d minecraft maar dan zonder het bouwen en meer ontdekking.
Kicke thanks zal die games vanavond eens een blik geven in de eshop

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Odieus
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-06 08:50

Odieus

Onuitstaanbaar

quote:
Ampix schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Indien je liever een boxed versie wil, bij nedgame nu ook 33 euro (excl. 1,99 verzendkosten):
https://www.nedgame.nl/ni...ingdom-battle/7205059762/

Odieus wijzigde deze reactie 12-02-2018 12:09 (3%)

PSN: LinQ-NL

• Ampix
quote:
Odieus schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Indien je liever een boxed versie wil, bij nedgame nu ook 33 euro (excl. 1,99 verzendkosten):
https://www.nedgame.nl/ni...ingdom-battle/7205059762/
Nice!

Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit van Mario+Rabbids. Het is echt een goed spel. Ik vind die strategiespellen meestal te ingewikkeld (zoals Final Fantasy Tactics of XCOM), maar dit is een goeie versimpeling zonder dat het te makkelijk wordt. De werelden zijn mooi gemaakt en ze exploren is echt fantastisch. Overal zijn kleine puzzels of grapjes met Rabbids.
Pagina: 1 ... 14 ... 46 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*