Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Inverted_World
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 00:46
quote:
Beakzz schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Gewoon streams kijken. Zelf plezier hebben met gamen is zo 2017 O-)
Dat dus. Jeetje. Ga je dan ook samen op de bank met je vriendin kijken hoe iemand anders Mario Kart uitspeeld? :p

Zelf zijn vriendin en ik 29, spelen Mario kart, splatoon, de lego games in co op, etc. Op de pc de serieuzere spellen, Divinity Original Sin 1/2, en individueel nog wat spellen.

Een vriend van me kijkt ook veel streams. Zelf heb ik een eigen bedrijf en dat vergt enorm veel tijd, ik kan er dan gewoon niet in komen dat je met de uurtjes die je hebt gaat kijken hoe iemand anders plezier heeft, ipv zelf iets leuks spelen :p

Zal wel een vorm van verveling en een drang naar continue media consumptie zijn.

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
Voor mij was het simpel: ik ben enorme Mario en Zelda fan. Rest van de IP van Nintendo trekt me minder.

Dus toen SMO en BotW allebei 10-en scoorden, wist ik genoeg. Zelfs maar 1 Mario of Zelda had ik het syteem voor gekocht.

Dus als er een spel is wat je wilt, in jouw geval dus duidelijk Mario Kart, gewoon doen :Y

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
quote:
Oprechte vraag: wat is wat dit soort spellen leuk maakt?

Want ik ken het fenomeen datingsimulator, maar dat is een Japans iets toch? Ik heb het idee dat het voor hikikomori is (en dat het daarom nauwelijks naar het westen komt).

Ik vraag het me serieus af :)

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 19:25
quote:
Rinaldo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Want ik ken het fenomeen datingsimulator, maar dat is een Japans iets toch? Ik heb het idee dat het voor hikikomori is (en dat het daarom nauwelijks naar het westen komt).

Ik vraag het me serieus af :)
Het is eerder een Visual Novel (en rhytm game).

Visual Novel is simpel gezegd een verhaal in vorm van een game, al heb je daar ook tig varianten van (ben zelf momenteel bezig met een VN die ook SRPG elementen bevat).

Ik ben hier wel blij mee, door de PS Vita heb ik ontdekt dat het een leuke genre kan zijn maar dat enige research voor je zo'n spel koopt wel zo handig is (sommige VN's zijn gewoon flut, andere weer erg leuk).

en geloof mij dat je niet even 30 euro wil neersmijten voor een waardeloos verhaal van 20 of meer uur ook als je de genre leuk vindt, het is dan het alsof je een slecht boek hebt gekocht en gelezen, tijdverspilling dus

Mizgala28 wijzigde deze reactie 04-02-2018 19:55 (16%)

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:57
quote:
Rinaldo schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:48:
[...]

Ik verwijs vooral naar @Mizgala28's reactie gezien ik zelf nog niet heel veel ervaring met VNs heb. Spellen die ik tot nu toe gespeeld heb die (gedeeltelijk) onder dat genre zouden vallen zijn de games uit de Zero Escape reeks (999; Virtue's Last Reward; Zero Time Dilemma) en Doki Doki Literature Club (gratis voor PC/Mac; Steam). Momenteel ben ik bezig met Danganronpa dat een voor een aardig deel een VN-achtige structuur heeft.

Om te beantwoorden wat dit soort spellen leuk maakt: in mijn geval hebben de spellen die ik tot nu toe gespeeld heb vaak een mysterieuze kant. Er is vaak iets aan de hand en de vraag is wat. De lol zit 'm erin om te proberen te voorspellen wat er aan de hand is.

Maar goed, mocht je een spel in het genre willen proberen, bovengenoemde spel Doki Doki Literature Club is gratis maar bevat wel schokkende inhoud.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• DevWouter
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22-05 12:16
quote:
De betaalservice start in september 2018. Tot de service live gaat, is de service gratis te gebruiken.
Weet iemand trouwens wat de status is van early adopters? Ik meen me namelijk te herinneren dat zij voor een bepaalde periode gratis mochten als compensatie voor het feit dat Nintendo Online niet tijdig opgeleverd werd.

We doen niet grappig over grappen, grappen maken is bloedserieus werk

• Simyager
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
quote:
DevWouter schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:08:
[...]

Weet iemand trouwens wat de status is van early adopters? Ik meen me namelijk te herinneren dat zij voor een bepaalde periode gratis mochten als compensatie voor het feit dat Nintendo Online niet tijdig opgeleverd werd.
Het is tot aan september iig gratis voor alle Switch eigenaren.

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 15:21
GERUCHT Er bestaat een kans dat Call of Duty dit jaar naar de Switch komt. Bron http://www.nintendolife.c...might_be_headed_to_switch

Wie hier heeft er interesse in CoD voor de Switch?

Super Mario Maker Profiel | Nintendo GamerId / Network Id: Sanderevers

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:50

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
sanderev66 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:53:
GERUCHT Er bestaat een kans dat Call of Duty dit jaar naar de Switch komt. Bron http://www.nintendolife.c...might_be_headed_to_switch

Wie hier heeft er interesse in CoD voor de Switch?
Ik niet want 30FPS :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• sanderev66
quote:
DOOM speelt ondanks de 30FPS ook best goed op de Switch ;)

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:08
quote:
Ramon27 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:37:
Ik zit er over na te denken een Nintendo Switch te kopen. Voor mezelf (man 35) en vriendin (25). Ik ben opgegroeid met de Atari 2600, Commendore 64, NES, SNES, Gameboy, SEGA, PC en vervolgens ben ik naar de Xbox gegaan. M’n vriendin heeft alleen de Sims gespeeld.
Ik mis spellen zoals Mario Kart, en Mario.
Is het dan de moeite om een Switch te halen, of kan ik beter af en toe streams kijken van bijv Mario kart

Kan iemand mij over de finish lijn duwen.
Ik heb vorige week een Switch gehaald om meer samen met mijn vrouw te gamen en tot nu toe hebben we elke avond even Mario Kart aangezet. Hebben ook een PS4 staan, maar los van Little Big Planet mistte we daar spellen die je samen gewoon even snel kan spelen.
Zitten stiekem wel een beetje te wachten op een Mario Party, maar die komt er vast wel

Honda VFR 800 te koop

• sanderev66
quote:
lolgast schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:59:
[...]

Ik heb vorige week een Switch gehaald om meer samen met mijn vrouw te gamen en tot nu toe hebben we elke avond even Mario Kart aangezet. Hebben ook een PS4 staan, maar los van Little Big Planet mistte we daar spellen die je samen gewoon even snel kan spelen.
Zitten stiekem wel een beetje te wachten op een Mario Party, maar die komt er vast wel
Oh die gaat zeker komen. De vraag is niet of, maar wanneer ;) Gezien er pas nog een nieuwe MP op de 3DS uit is gekomen denk ik dat die niet eerder komt dan laat 2019..

• DevWouter
quote:
Simyager schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:38:
[...]

Het is tot aan september iig gratis voor alle Switch eigenaren.
Laat ik het anders zeggen: Het is mij absoluut niet duidelijk wat de service inhoud en wat het allemaal betekent voor mij. Dus een lange periode "gratis" vind ik wel fijn, maar het is ook niet duidelijk wanneer de volledige (?) service opgeleverd wordt (dan kan ook na september). Dit maakt allemaal erg verwarrend.

Volgens mij is ook de enige game die er gebruik van maakt Splatoon.

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
sanderev66 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Ook die wil ik eigenlijk niet spelen om dezelfde reden ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Simyager
  • Niet online
quote:
DevWouter schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:05:
[...]

Laat ik het anders zeggen: Het is mij absoluut niet duidelijk wat de service inhoud en wat het allemaal betekent voor mij. Dus een lange periode "gratis" vind ik wel fijn, maar het is ook niet duidelijk wanneer de volledige (?) service opgeleverd wordt (dan kan ook na september). Dit maakt allemaal erg verwarrend.
Ja, maar na September wordt het een betaalde dienst. En als ze er niet in slagen om het in september uit te brengen kan je tenminste gratis online spelen.
quote:
Volgens mij is ook de enige game die er gebruik van maakt Splatoon.
Jij bent in de war met het Nintendo Online app. Alle andere spellen kan je gewoon online spelen, als die het ondersteunen. Spellen zoals: Mario kart 8, ARMS, Pokkťn tournament XD, Splatoon2, Minecraft, etc.

• DevWouter
quote:
Simyager schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Ja, maar na September wordt het een betaalde dienst. En als ze er niet in slagen om het in september uit te brengen kan je tenminste gratis online spelen.

[...]

Jij bent in de war met het Nintendo Online app. Alle andere spellen kan je gewoon online spelen, als die het ondersteunen. Spellen zoals: Mario kart 8, ARMS, Pokkťn tournament XD, Splatoon2, Minecraft, etc.
Bedankt voor de opheldering. d:)b

• Simyager
  • Niet online
quote:
DevWouter schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Bedankt voor de opheldering. d:)b
Geen probleem :) . Nintendo Online app kan je gebruiken om samen met je vrienden te kunnen chatten en voice chat. Maar dit werkt inderdaad op dit moment alleen voor Splatoon 2 en alleen met je vrienden.

Ik heb het geinstalleerd, maar heb het spel Splatoon 2 al een paar weken niet gespeeld. Een van de grappige dingen is trouwens dat je ook kleding kunt pre-orderen. Dan klik je een bepaald t-shirt/pet/schoen en die kan je dan via je Switch ingame kopen :+ .

Is wel geinig gemaakt en het zijn dan 'koopjes' die je alleen via de app kunt doen. Voor de rest kun je je stat's enzo bekijken.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:45
quote:
sanderev66 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:58:
[...]

Ik graag me eigenlijk af waarom men zo'n probleem heeft met 30fps. Als de game stabiel op 30fps draait is het toch prima?

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:00
quote:
Zeror schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:06:
[...]

Ik graag me eigenlijk af waarom men zo'n probleem heeft met 30fps. Als de game stabiel op 30fps draait is het toch prima?
Omdat mensen denken dat ze beter gamen als ze de tegenstander maximaal 16,6ms eerder zien :+

Ik zie wel verschil tussen 30 en 60fps. Maar daar kan ik me verder niet aan storen als het 30fps is. Op wereldniveau snap ik het, maar voor een spelletje als Doom? 8)7

Binnenkort maar eens Party Golf downloaden. Ziet er best leuk uit en de stijl doet me denken aan Scorched Earth... ook al is dat een heel andere game.

waah wijzigde deze reactie 05-02-2018 16:10 (13%)

• Tjoekie
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
quote:
[...]

Waar ik bij shooters op de PC meteen last heb van <60 FPS heb ik er met Doom in handheld mode nog geen moment problemen mee gehad dat het spel op 30 FPS loopt. Op de een of andere manier is het ze gelukt om het heel vloeiend te laten voelen. Als dat ze ook lukt met bijvoorbeeld een COD dan ga ik die zeker ook halen.

• sanderev66
quote:
[...]

Idd. Een stabiele 30FPS vind ik fijner dan een instabiele 55-60FPS..

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
[...]

Omdat ik het vaak voor minder geld kan spelen op mijn PC thuis met meer FPS.

Dan is de keuze snel gemaakt omdat ik dat soort spellen niet portable speel dus geen toegevoegde waarde heeft.

• Ramon27
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-04 07:42
quote:
sderooij schreef op zondag 4 februari 2018 @ 13:44:
[...]

Ikzelf denk dat je nu van mij wilt horen dat je diep van binnen al weet dat je de switch gewoon moet gaan halen, met Mario Kart! :)

Mario kart voor mij was de reden om de switch aan te schaffen, nu al flink wat uurtjes gespeeld.

Go for it.
Idd diep van binnen, maar fijn dat er hier een paar mede gamers me over de streep konden trekken.
Neon bundel + Mario Kart 8 is onderweg vanuit het mooie Duitsland.

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Hoe staat het met de kwaliteit van de hardware inmiddels? Zie dat het topic over garantie redelijk stilvalt. Issue’s met joycons en gebogen switches inmiddels opgelost als ik een nieuwe switch koop?

• Ramon27
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 01-04 07:42
quote:
Inverted_World schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Dat dus. Jeetje. Ga je dan ook samen op de bank met je vriendin kijken hoe iemand anders Mario Kart uitspeeld? :p

Zelf zijn vriendin en ik 29, spelen Mario kart, splatoon, de lego games in co op, etc. Op de pc de serieuzere spellen, Divinity Original Sin 1/2, en individueel nog wat spellen.

Een vriend van me kijkt ook veel streams. Zelf heb ik een eigen bedrijf en dat vergt enorm veel tijd, ik kan er dan gewoon niet in komen dat je met de uurtjes die je hebt gaat kijken hoe iemand anders plezier heeft, ipv zelf iets leuks spelen :p

Zal wel een vorm van verveling en een drang naar continue media consumptie zijn.
Zo nu en dan kijk/volg ik wel een stream. Is het niet op het werk, is het wel s’avonds in bed. Op de een of andere manier word ik er rustig van. Zelf gamen is natuurlijk wel leuker!

• plantenbakkie
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:27
quote:
Waar heb jij Łberhaupt gezien dat het 30fps zou zijn? ;)

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:19
quote:
Ronwiel schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:40:
Hoe staat het met de kwaliteit van de hardware inmiddels? Zie dat het topic over garantie redelijk stilvalt. Issue’s met joycons en gebogen switches inmiddels opgelost als ik een nieuwe switch koop?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, gisteren een switch gekocht bij Amazon dus hopelijk is het al lang opgelost :)

Hail to the king baby!

• Touchdomex

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
plantenbakkie schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:45:
[...]

Waar heb jij Łberhaupt gezien dat het 30fps zou zijn? ;)
Dat is wel redellijk safe to say ondertussen. Zou mij heel erg verbazen als ze er meer uit weten te halen.

Zeker gezien andere vergelijkbare games ook 30FPS halen.

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-05 10:40
quote:
Touchdomex schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:47:
[...]

Dat is wel redellijk safe to say ondertussen. Zou mij heel erg verbazen als ze er meer uit weten te halen.

Zeker gezien andere vergelijkbare games ook 30FPS halen.
De reden dat CoD niet het grafische niveau haalt van een Battlefield 1 is dat CoD een speerpunt heeft wat betreft engine; 60FPS > graphics.

Call of Duty staat niet bekend om de graphics, maar noem van de laatste jaren eens een CoD titel die niet op 60FPS draaide. Slechte PC-ports daar gelaten, CoD is nu echt meer een console titel ;)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• zynex
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16:10
quote:
Garantie is over het algemeen wel goed binnen de eerste twee jaar. Mijn joycons werkten totaal niet betrouwbaar, maar als je ze opstuurt krijg je binnen 5 werkdagen een nieuwe. Ze vroegen niet eens de joycons te updaten (had ik al gedaan natuurlijk) of ze te resetten aangezien het blijkbaar een best vaak voorkomend probleem was volgens de medewerker aan de telefoon.

• GforceNL
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:22

GforceNL

Out of memory....

Helaas bij recente batches ook een probleem tegen gekomen...

Bij een switch die ik vorige week gekocht heb problemen met de rechter Joy Con. Mijn launch day switch werkt zonder problemen. De nieuwe van mijn vriendin had helaas wel een probleem dus. Gelukkig is de joy Con onderweg naar Nintendo en hebben we hopelijk snel een nieuwe.

<Zinloze tekst hier>

• Morzun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 22:02

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Heeft iemand tips qua goede cases met grip die in Nederland verkrijgbaar zijn? Via Amazon zijn er in de VS in ieder geval tallozen te verkrijgen, echter loopt de kwaliteit behoorlijk uiteen als ik het internet moet geloven.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 23:14
@Morzun alie expres heeft er een van 13 euro heb hem zelf en is echt super goed. komt ook 2 grips bij voor de joy-cons en een screenprotector (deze 2 zijn niet heel erg denderend maar werken wel prima)

hier is de link: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.kk7Zep

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:21
quote:
zynex schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:35:
[...]

Garantie is over het algemeen wel goed binnen de eerste twee jaar. Mijn joycons werkten totaal niet betrouwbaar, maar als je ze opstuurt krijg je binnen 5 werkdagen een nieuwe. Ze vroegen niet eens de joycons te updaten (had ik al gedaan natuurlijk) of ze te resetten aangezien het blijkbaar een best vaak voorkomend probleem was volgens de medewerker aan de telefoon.
Wat mij enorm tegen valt is dat de joycons een directe "Line of sight" moeten hebben met de switch, zodra er maar iets in de weg zit begint inputlag :( en dat terwijl ik op 2,5 meter er vanaf zit.

Ervaren jullie dit ook?

Heb de rechter joycon al eens omgeruild maar loste niks op. (Deze moest ik eerst weer updaten...)

• Axewi
  • Laatst online: 16:53
quote:
Ik ben slechts 1 persoon maar met mijn switch ( December 2017 ) heb ik nog geen problemen gehad.
quote:
Supershiva schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 07:37:
[...]

Wat mij enorm tegen valt is dat de joycons een directe "Line of sight" moeten hebben met de switch, zodra er maar iets in de weg zit begint inputlag :( en dat terwijl ik op 2,5 meter er vanaf zit.

Ervaren jullie dit ook?

Heb de rechter joycon al eens omgeruild maar loste niks op. (Deze moest ik eerst weer updaten...)
Nee, mijn dock staat achter mijn monitor en dus totaal niet in een line of sight. Handheld mode heb ik tot nu toe alleen gedaan met de joycons attached.

Steam Profile | Mijn pc's

• RayNbow
quote:
[...]

Ervaren jullie dit ook?
Ik zit normaal gesproken redelijk in de buurt van de dock, dus ik ondervind zulke problemen niet. Ik heb wel terug in maart met de Joy-Cons (die bij de Switch zaten) een test gedaan half door een betonnen muur heen, en dat werkte hier. Blauwe Joy-Cons die ik uit Japan had gehaald hadden wel connectieproblemen en die heb ik laten vervangen/repareren.

Het probleem is dat de maximale werkbare afstand zeer afhankelijk is van je omgeving en hoeveel andere apparaten er op 2.4 GHz aan het uitzenden zijn.

• lolgast
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:08
quote:
[...]

Ervaren jullie dit ook?

Hier heb ik toch ook wel last van moet ik zeggen. Af en toe moet ik de controller overdreven omhoog houden voor mijn gevoel. Bij de PS4 kan ik bij wijze van spreken op het toilet gaan zitten en dan reageert alles nog.

Geen idee of mijn Joy-Cons geŁpdatet zijn, wist niet dat dat kon :+

Honda VFR 800 te koop

• BellySM
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21:37
quote:
[...]

Ervaren jullie dit ook?

Hier spelen we ook regelmatig Mario Kart met z'n vieren, met alle joy-cons in racestuurtjes en de console in dock in een "houten" ikea wandmeubel met deurtjes. Wel laat ik dan een deurtje op een kier staan voor wat ventilatie. En dan zitten we echt niet in een kluitje om de tv, maar toch wel 3-5 meter van de Switch vandaan. Misschien dat het voor bepaalde ingewikkelde spellen qua besturing wel een must is om dichter bij de console te zitten met de joy-cons, die met een heel energie-zuinige bluetooth variant communiceren.

• ThaBEN
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22-05 11:08
quote:
lolgast schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:37:
[...]

Hier heb ik toch ook wel last van moet ik zeggen. Af en toe moet ik de controller overdreven omhoog houden voor mijn gevoel. Bij de PS4 kan ik bij wijze van spreken op het toilet gaan zitten en dan reageert alles nog.

Geen idee of mijn Joy-Cons geŁpdatet zijn, wist niet dat dat kon :+
Mijn buurman heeft ook een PS4. Als we bij elkaar op visite zijn geweest en een controller hebben meegenomen en gesynchroniseerd bij de ander. Dan zet mijn controller, wanneer ik thuis ben, alsnog zijn PS4 aan wanneer ik thuis ben en opnieuw probeer te synchroniseren met mijn eigen PS4. En andersom ook. Leuk als je thuis zit en je PS4 ineens aanspringt en je de cursor over je scherm ziet bewegen 8)7

Hopelijk kan Nintendo hier met een firmware update iets aan veranderen. Al moet ik zeggen dat ik er zelf nog geen last van heb ondervonden, maar speel dan ook vaker met de Pro Controller dan met de Joy-Cons. Heb mijn controllers wel gelijk vanaf dag 1 geŁpdatet via de Switch. Als je dat nog niet gedaan hebt moet je dat zeker doen.
quote:
To update them you simply go to Settings > Controllers and Sensors > Update Controllers. Each Joy-Con will be updated separately, and if you have more than one set you'll want to connect them in pairs to make sure they're on the latest firmware.
Bron: Nintendo Life

ThaBEN wijzigde deze reactie 06-02-2018 10:39 (29%)

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Hier eigenlijk geen last van afstand. Alleen met het eerste setje dat bij de console zat de bekende linker JC issue. Ik zit in de regel op een meter of 2-3 van de console en verlies nu nooit connectie. M'n Switch staat wel gewoon op het TV meubel, zonder iets tussen de controller en de console.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:15
Leuk, die geruchten :D

Mario Party naar 2019 :
http://nintendotoday.com/...coming-to-switch-in-2019/

COD
COD 2018 is Black Ops 4 and is coming to PS4/Xbox/PC/Switch. It is set in the modern times and is boots on the ground. The Switch version will support DLC, HD Rumble and motion controls. The Switch version is also being ported by a company which is familar with COD games.
http://nl.ign.com/call-of...ops-4-en-komt-naar-switch

Crash Bandicoot:
Activision is said to be bringing Crash Bandicoot N.Sane Trilogy to the Switch next year, as well as a new game in 2019 too. The company is also said to be planing for more Crash Bandicoot games through 2022.
http://www.gamerevolution...-trilogy-releasing-switch

rudyman85 wijzigde deze reactie 06-02-2018 11:30 (15%)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:14

Sagat

Is pappa x2!

quote:
[...]

Ervaren jullie dit ook?

Yup, ik moet eigenlijk nog testen of er verschil is nu ik verhuisd ben. Maar dit komt mij inderdaad erg bekend voor. Verder zat ik op 4,5-5meter. Dat helpt ook niet, ik zit nu ietjes dichterbij. Ik moet ook een SD kaart testen dus dan heb ik 2 redenen om is te kijken ;)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Morzun

Morzun

quote:
gamerboy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:07:
@Morzun alie expres heeft er een van 13 euro heb hem zelf en is echt super goed. komt ook 2 grips bij voor de joy-cons en een screenprotector (deze 2 zijn niet heel erg denderend maar werken wel prima)

hier is de link: https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.9042311.0.0.kk7Zep
Thanks, ik bedoelde echter meer zo'n case als 'hoes' om je Switch heen die dan extra grip toevoegt. Dankzij jouw suggestie heb ik deze overigens gevonden, en besteld, dus bedankt!

• Simyager
  • Niet online
quote:
Morzun schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:08:
[...]

Thanks, ik bedoelde echter meer zo'n case als 'hoes' om je Switch heen die dan extra grip toevoegt. Dankzij jouw suggestie heb ik deze overigens gevonden, en besteld, dus bedankt!

Photoshop van de kinderen is wel heel erg :+ .

• gamerboy
quote:
[...]

Netjes man hoop dat ie bevalt. 😁👌

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22:00

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

quote:
Dankzij jouw suggestie heb ik deze overigens gevonden, en besteld, dus bedankt!
Tnx, die ga ik ook maar eens proberen. Houd af en toe mijn hart vast als ik mijn oudste met dat ding in de weer zie.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-05 08:50
Vraagje: 14 februari ga ik op vakantie voor een maand. Nu komt Bayonetta uit op 16 februari. Nu lees ik bij de preorder van het spel dat het meteen speelbaar is als je hem nu besteld. Als ik hem nu al preorder download die het spel meteen? En kan ik bet dan 16 februari spelen? We moeten best veel reizen in asia (zonder internet). Dus het zou wel leuk zijn als ik het onderweg dan al kan spelen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 01:01
Ik weet het niet zeker, maar verwacht dat je voor de activatie van de download toch even een internetverbinding nodig hebt, anders zou je van tevoren al kunnen spelen door even de datum te verzetten.

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22-05 13:35
quote:
TheKillingBean schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:05:
Vraagje: 14 februari ga ik op vakantie voor een maand. Nu komt Bayonetta uit op 16 februari. Nu lees ik bij de preorder van het spel dat het meteen speelbaar is als je hem nu besteld. Als ik hem nu al preorder download die het spel meteen? En kan ik bet dan 16 februari spelen? We moeten best veel reizen in asia (zonder internet). Dus het zou wel leuk zijn als ik het onderweg dan al kan spelen.
Niet druk om maken en gewoon genieten daar ;) Zelf neem ik ook altijd een goed gevulde handheld en mobiel router vol met films mee om er daarna nooit meer naar om te kijken :+

En nee als je een echt antwoord wilt. Weet niet waar je in AziŽ je zit, maar internet is vrij weinig een probleem. Eigenlijk alleen in de Filipijnen waar het retetraag was en ik vooral afhankelijk was van mobiel internet.

Beakzz wijzigde deze reactie 06-02-2018 17:35 (11%)

• gamerboy
quote:
DukeBox schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:34:
[...]

Tnx, die ga ik ook maar eens proberen. Houd af en toe mijn hart vast als ik mijn oudste met dat ding in de weer zie.
Ook voor jou geen probleem ;) (beetje indirect maar toch haha)

• Chaos-Zero
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:39

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik zit te kijken naar een nieuwe shell voor mn Switch. Nu zie ik dat je er een hebt van Myriann en Basstop. Weet iemand welke er beter is, of wat het verschil is hierin?

PSN: MoodChange | Rise Against forum

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 00:32
@Chaos-Zero
Van wat ik heb begrepen: zelfde bedrijf! Basstop gebruiken ze in USA als naam en Myriann in EU-AziŽ.

Vandaag mijn Switch aangepast :D Zowel de Switch als de Joycons even nieuwe shells gegeven, waarbij de linker Joycon een dpad heeft. Het voelt zoveel fijner zo en kan zowaar comfortabel fighters spelen (het blijft klikbaar maar is zoveel fijner). En met alles in het wit ziet het er echt mooi uit. Gekleurde knoppen op de rechter Joycon vind ik ook een mooie toevoeging.

Erg blij mee!

Foto’s:
https://imgur.com/gallery/ZQWPp

Wilde eigenlijk nieuwe shells voor de dpad op de linker Joycon. Maar die is er niet in het grijs (zoals originele kleur). Ik wilde niet 1 witte en de rest grijs, ziet er dan niet uit naar mijn mening. Dus besloten maar ook de Switch en rechter Joycon shells bij te bestellen en gelijk ook maar aan te passen. Alles werkt, voelt erg solide en ziet er in het echt erg tof uit!

ASNNetworks wijzigde deze reactie 06-02-2018 22:11 (35%)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BoGu5
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15-05 09:06

BoGu5

hmmmz

Netjes!

request.getCookies();

• Chaos-Zero
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:39

Chaos-Zero

Sega fan!

quote:
ASNNetworks schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:21:
@Chaos-Zero
Van wat ik heb begrepen: zelfde bedrijf! Basstop gebruiken ze in USA als naam en Myriann in EU-AziŽ.

Vandaag mijn Switch aangepast :D Zowel de Switch als de Joycons even nieuwe shells gegeven, waarbij de linker Joycon een dpad heeft. Het voelt zoveel fijner zo en kan zowaar comfortabel fighters spelen (het blijft klikbaar maar is zoveel fijner). En met alles in het wit ziet het er echt mooi uit. Gekleurde knoppen op de rechter Joycon vind ik ook een mooie toevoeging.

Erg blij mee!

Foto’s:
https://imgur.com/gallery/ZQWPp

Wilde eigenlijk nieuwe shells voor de dpad op de linker Joycon. Maar die is er niet in het grijs (zoals originele kleur). Ik wilde niet 1 witte en de rest grijs, ziet er dan niet uit naar mijn mening. Dus besloten maar ook de Switch en rechter Joycon shells bij te bestellen en gelijk ook maar aan te passen. Alles werkt, voelt erg solide en ziet er in het echt erg tof uit!
Nice! Ziet er goed uit! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik zit te kijken naar een clear Black, ook met een dpad, maar met dpad nog niet kunnen vinden. Waar heb jij jouwe besteld?
En hoe voelt het verder aan? Speelt het fijn en voelt het niet goedkoop?
Zit er trouwens ook zo'n Y bitje bij?

PSN: MoodChange | Rise Against forum

• Morzun

Morzun

Twee vraagjes;

1. Waar kan ik terecht voor support van Nintendo? Hun support site zelf verbergt hun contactgegevens zo veel mogelijk, na lang zoeken zag ik td@nintendo.nl voor vragen betreft je hardware (gaat om de rumble van mijn joycons die niet goed werkt), dus heb ze een mail gestuurd maar ze reageren niet. Het telefoonnummer op hun site is alleen voor vragen met betrekking tot games.

2. Weet iemand hoe het precies zit met de D-Pad van de Pro controllers? Er is veel discussie over geweest, de Xenoblade Pro Controller zou het gefixt hebben, maar dat blijkt niet waar te zijn. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat ze §70 vragen voor een controller waarvan de D-Pad structureel niet werkt, en er vervolgens over zwijgen. Ik wil gewoon een goede vervanging voor mijn joycon grip, waarom moet dat zo moeilijk zijn?

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Mja, d'r zit ťťn nadeeltje aan de pro controller namelijk dat de D-Pad niet van 't niveau SNES is. Maar verder is 't een uitstekend ding dus om 'm nou daar niet voor te kopen is ook weer onzin imo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• ASNNetworks
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 00:32
quote:
Chaos-Zero schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:54:
[...]

Nice! Ziet er goed uit! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Ik zit te kijken naar een clear Black, ook met een dpad, maar met dpad nog niet kunnen vinden. Waar heb jij jouwe besteld?
En hoe voelt het verder aan? Speelt het fijn en voelt het niet goedkoop?
Zit er trouwens ook zo'n Y bitje bij?
Er zitten gťťn tools bij, raad ik ook af om te gebruiken als die er wel bij zitten. Vaak zijn het goedkope tools, waardoor de schroeven vaak al slijten na 1x te openen (schroefjes van de Switch zijn vrij “zacht”.) Ik ben met de linker Joycon wat langer bezig geweest, ik had aanvankelijk wat dingen niet goed aangesloten waardoor ik het een en ander weer moest testen. Het uit elkaar halen is een ding maar het weer terug in elkaar zetten komt er ook bij, dan kan je het een en ander niet in een keer goed doen. (En als je daar dan achteraf achter komt mag je opnieuw beginnen.) De rechter Joycon (hoewel die eigenlijk lastiger is) ging erg snel (omdat ik de feeling al had door de linker). Denk dat ik met die zo’n 20-30min bezig was van begin tot eind. De Switch zelf denk ik zo’n 5min van begin tot eind.

Ik heb deze gehaald, zijn van de officiŽle winkel van Myriann:
https://www.aliexpress.com/item/32835036174/32835036174.html. Je kan beter de Joycon shells en de Switch shell los van elkaar bestellen om doanekosten te voorkomen. De verpakking heeft QR-codes naar video’s voor de Joycons en de Switch. Heb enkel die gebruikt en daarmee alles prima gedaan. Heb de Joycon de 4e keer zonder de video te bekijken uit elkaar en in elkaar gezet, het is redelijk simpel hoewel het er misschien verwarrend kan uitzien in eerste instantie.

Protip: ik heb deze toolkit gehaald: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000056187449. Komt erg goed van pas bij electronica in huis, zit alles in wat je nodig hebt inclusief pincet (een must bij Joycons). Ik heb er een besteld via AliExpress voor ~§10. Ik had echter haast en toen zag ik dat bol.com er ook gewoon een had via externe verkopers voor §3-4 meer, dus die maar gehaald van het weeken.

Ik raad je aan om je schroefjes te coderen zodat je ze niet door elkaar haalt, sommige zijn net iets groter/kleiner. En de printplaat niet stevig te vast te maken, anders werken je knoppen niet goed. Voor vragen mag je me gerust een PM sturen!

ASNNetworks wijzigde deze reactie 06-02-2018 22:43 (7%)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:45
quote:
Morzun schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:56:
Twee vraagjes;

1. Waar kan ik terecht voor support van Nintendo? Hun support site zelf verbergt hun contactgegevens zo veel mogelijk, na lang zoeken zag ik td@nintendo.nl voor vragen betreft je hardware (gaat om de rumble van mijn joycons die niet goed werkt), dus heb ze een mail gestuurd maar ze reageren niet. Het telefoonnummer op hun site is alleen voor vragen met betrekking tot games.
Afwachten. Kan soms best een paar dagen duren voor je antwoord krijgt op een mailtje.
quote:
2. Weet iemand hoe het precies zit met de D-Pad van de Pro controllers? Er is veel discussie over geweest, de Xenoblade Pro Controller zou het gefixt hebben, maar dat blijkt niet waar te zijn. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat ze §70 vragen voor een controller waarvan de D-Pad structureel niet werkt, en er vervolgens over zwijgen. Ik wil gewoon een goede vervanging voor mijn joycon grip, waarom moet dat zo moeilijk zijn?
Check dit:
http://www.ateijelo.com/b...ro-controller-dpad-issues

Als je niet bang bent om hem open te maken dan issie vrij eenvoudig te fixen. ;)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• Morzun

Morzun

quote:
Zeror schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:22:
[...]
Afwachten. Kan soms best een paar dagen duren voor je antwoord krijgt op een mailtje.

[...]

Check dit:
http://www.ateijelo.com/b...ro-controller-dpad-issues

Als je niet bang bent om hem open te maken dan issie vrij eenvoudig te fixen. ;)
Goede tip, bedankt. Ik maak echter nooit meer elektronische producten open ivm garantie omdat ik daar een keer wat gezeur over destijds mijn Playstation kreeg.

Mijn punt blijft dus eigenlijk: Het is de duurste controller - vergeleken met XB1 en PS4 - op de markt, dan verwacht je gewoon dat hij goed werkt. Dat ze dit tijdens het R&D proces over het hoofd hebben kunnen zien vind ik bizar. Dat ze er daarna complete radiostilte over houden, vind ik te zot voor woorden. Nee, het is niet de primaire functie van de controller natuurlijk, maar voor dat prijskaartje verwacht je dat je een product koopt dat goed in elkaar steekt.

ik snap nintendo vaak niet, net als het feit dat ze jaren ver achterlopen qua online functionaliteit

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 19:25
quote:
Morzun schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:58:
[...]

ik snap nintendo vaak niet, net als het feit dat ze jaren ver achterlopen qua online functionaliteit
Op welke vlakken lopen ze dan achter volgens jouw? (gewoon een vraag, ik vind ook dat bepaalde dingen beter kunnen)

Ik vind de d-pad op de joy-cons prima, reden dat het prima is komt doordat het 4 losse knoppen zijn en daar ben ik geen fan van.

Ik heb wel de pro controller mogen uitproberen en ik vind de d-pad daarvan gewoon meh, alleen die van de Xbox 360 vind ik slechter en die van de DS4 is een fractie beter (vond de d-pad van DS3 en PSP daarmee vergeleken een stuk beter)

Eigenlijk best raar dat de huidige d-pads zo mager zijn, hopelijk wordt dat geen trend want beide Nintendo (SNES) en Sony (PS Vita) weten hoe het moet qua goede d-pads.

Nintendo mag zich nog het meest schamen, ze hebben consoles uitgebracht met goede d-pads maar het valt mij op dat ze met de switch de plank volledig mis hebben geslagen, of werkt de boel prima maar zijn het 4 losse knoppen of heb je een klassieke d-pad op een vrij prijzige controller die gewoon mager is, Sony daartegen heeft in mijn ogen redelijke d-pads (PS1, PS2, PS3 en PSP) en alleen de Vita kreeg een goede d-pad.

De d-pad van de PS4 is de slechtste uit dat rijtje, beter dan de Switch Pro Controller maar de klik vind ik flut, te mushy.

Perfecte controller bestaat in mijn ogen overigens niet, er is altijd wel ergens een design fout in de lay-out en de werking ervan.

Overigens, ik de vind de L en R knoppen nog veel erger op de joy-cons dan de d-pad kwestie zelf.

Mizgala28 wijzigde deze reactie 07-02-2018 02:44 (4%)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:57
quote:
Twee vraagjes;

Nintendo NL heeft wel degelijk een telefoonnummer voor de technische dienst maar het is verstopt in de FAQ. Meer hier, of hier voor BelgiŽ. Nintendo Benelux is soms wat trager met e-mails, dus bellen geeft je hopelijk een sneller resultaat.

• Baelrog
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18:19
quote:
Twee vraagjes;

Ik heb zelf geen enkel probleem met de D-pad van mijn 'gewone' pro controller. Ik lees inderdaad dat sommige mensen dat wel hebben, maar ik vermoed de grote meerderheid niet.
Ik bedoel als iets goed werkt, ga je daar natuurlijk geen aparte topic van op internet zetten. Als iets kapot is doen mensen dat wel. Dus je leest veelal negatieve ervaringen, maar schept niet het juiste beeld.

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:20
quote:
Twee vraagjes;

In Nederland is de verkoper verantwoordelijk voor garantie. Als een joy-con of d-pad niet werkt moet je gewoon terug naar de winkel die daar dan iets aan moet doen (reparatie, vervanging of geld terug). Alles wat een fabrikant op dit gebied direct doet voor jou de eindklant is extra en optioneel en hoeven ze in feite niet te doen.

• Simyager
  • Niet online
Pillars of Eternity II komt naar de Switch

Edit:
Linux op de Switch.

Simyager wijzigde deze reactie 07-02-2018 08:52 (22%)

• Cough
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-02 20:30
Gisteren de Dragon Quest builders demo helemaal plat gespeeld. Als ik het spel fysiek koop kan ik dan gewoon verder spelen op mijn huidige save?

• RayNbow
quote:
Cough schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:20:
Gisteren de Dragon Quest builders demo helemaal plat gespeeld. Als ik het spel fysiek koop kan ik dan gewoon verder spelen op mijn huidige save?
Lijkt er niet op.

• Cough
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-02 20:30
quote:
Was er al bang voor. Iets teveel tijd gestopt in het opbouwen van m'n hometown.. :+

• Simyager
  • Niet online
quote:
Cough schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:27:
[...]

Was er al bang voor. Iets teveel tijd gestopt in het opbouwen van m'n hometown.. :+
Ach jah nu weet je tenminste wat je allemaal nodig hebt en wat je moet doen. :9

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:17

Xbox ID - Neeedsz

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
quote:
mfneed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Pillars niet een soort van Diablo? dat zie ik wel zitten!!
Eerder Baldur's gate (party based en hoewel de engine realtime is moet je regelmatig pauzeren om commando's te geven)

• Ulti23
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:26

Ulti23

Quality Time

En van lezen houden, heeeel veeeel lezen ;)

Geen idee hoe dat uitpakt op de switch, op de PC is dat allemaal prima te doen uiteraard (geen ervaring met dit soort games op consoles)...

Ulti23 wijzigde deze reactie 07-02-2018 12:03 (64%)

I pitty the fools who took my game-station.....

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

Ik ben een beetje gehyped om Dragon Quest builders vrijdag aan te schaffen. enige vraag is of ik hem digitaal of op kaartje wil. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de download maar 600MB is, maar kan het zo niet terug vinden

Ik heb nog geen SD-kaart nodig gehad in mijn switch omdat ik grote games liever op een kaartje heb :)

Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen bevestigen? buiten de e-shop op de switch om (heb momenteel even geen toegang tot mn switch)?

Magic wijzigde deze reactie 07-02-2018 12:11 (5%)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Dragon Quest builders laat ik voor de Switch zitten. Heb hem al voor de PS4. Beetje zonde om twee keer te halen en te duur.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
Arunia schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:07:
Dragon Quest builders laat ik voor de Switch zitten. Heb hem al voor de PS4. Beetje zonde om twee keer te halen en te duur.
Ik heb hem voor de ps4 overgeslagen, ik vond hem daar niet echt op passen. Juist het feit dat ik deze handheld kan spelen doet het hem voor mij :)

• Arunia
@Magic Volgens mij had ik het eerder in dit topic al gehad over de PSVita versie.
Die was traag, dus uiteindelijk de PS4 versie gekocht en een aardig eind gespeeld. Moet nog eens verder. Blijft een erg leuk spel. Soort Minecraft met het nodige verhaal.

Achteraf had ik hem wellicht liever voor de Switch gehad, maar volgens mij was er toen nog niet eens iets bekend over de Switch.
Ga nog wel een keer zitten dubben.

Heb wel spijt van Rocket League digitaal. Zag dat er een cart versie van is gekomen. Wist ik denk ik wel, maar toch. :P

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 22-05 13:35
Nooit problemen gehad met de Vita versie dus dat trage zal dan het laden zijn geweest? Zit nog wel te twijfelen om deze nog een keer op de Switch te kopen of toch gewoon op deel 2 te wachten. Was nog niet klaar met de Vita versie, maar speel er ook nooit meer op. 2 handhelds in mijn leven is teveel :p

• Arunia
@Beakzz Inderdaad het laden. Vooral als je wilde opslaan stond me bij. Sorry, maar die tijd met traag opslaan zoals pokemon lang geleden, daar beginnen we niet meer aan.
Daarnaast kon ik hem streamen naar de Vita vanaf de PS4.

• Simyager
  • Niet online
quote:
mfneed schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Pillars niet een soort van Diablo? dat zie ik wel zitten!!
Voor Diablo-achtige games heb je Titan Quest ;) . Release datum is nog onbekend.

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:17
quote:
Magic schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:06:
Ik ben een beetje gehyped om Dragon Quest builders vrijdag aan te schaffen. enige vraag is of ik hem digitaal of op kaartje wil. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de download maar 600MB is, maar kan het zo niet terug vinden

Ik heb nog geen SD-kaart nodig gehad in mijn switch omdat ik grote games liever op een kaartje heb :)

Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen bevestigen? buiten de e-shop op de switch om (heb momenteel even geen toegang tot mn switch)?
Denk dat ik de Demo ook maar eens moet gaan spelen dan! heb zelf (digitaal) Portal Knights, een hele leuke game alleen wel geplaagd door framdrops in sommige werelden wat eigenlijk heel jamme is! Alleen om het feit dat ik Portal Knights heb wil ik eigenlijk niet aan Dragon Quest builders maar denk dat die toch nog wel een stukje beter is dan Portal Knights... vindt hem daarin tegen wel wat aan de dure kant... -_-

Xbox ID - Neeedsz

• sanderev66
quote:
Magic schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:06:

Volgens de eShop is het spel 811MB.

• Magic
  • Niet online

Magic

Multi-OS

quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Volgens de eShop is het spel 811MB.
Ah, thanks, ik denk dat het dan gewoon digitaal gaat worden :)

• Tiwazz
  • Laatst online: 23:18
Ik zit er over te twijfelen om een tweede dock + adapter aan te schaffen zodat ik op een extra ruimte in huis op groot scherm kan spelen. Vind §99,- alleen best een beetje prijzig..

Ik kon geen echt goed alternatief vinden maar misschien zijn er hier tweakers die een goedkoper alternatief hebben voor een dock + adapter om via HDMI te spelen op een ander scherm?
quote:
Ik mag hopen dat die prijs nog veranderd :X .
Als de prijs schappelijk is ga ik deze zeker halen, fantastische game!

Tiwazz wijzigde deze reactie 07-02-2018 14:54 (35%)

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• sanderev66
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:53:
Ik zit er over te twijfelen om een tweede dock + adapter aan te schaffen zodat ik op een extra ruimte in huis op groot scherm kan spelen. Vind §99,- alleen best een beetje prijzig..

Ik kon geen echt goed alternatief vinden maar misschien zijn er hier tweakers die een goedkoper alternatief hebben voor een dock + adapter om via HDMI te spelen op een ander scherm?
Ik heb gewoon een originele dock los gekocht, ik wil niet het risico lopen dat mijn Switch stuk gaat door een onofficiŽle dock...

Zoals bv met de Nyko dock...
Zie: https://www.amazon.com/Ny...roduct-reviews/B071X7C1B4

sanderev66 wijzigde deze reactie 07-02-2018 15:59 (9%)

• ThaBEN
quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Ik heb gewoon een originele dock los gekocht, ik wil niet het risico lopen dat mijn Switch stuk gaat door een onofficiŽle dock...

Dit dus. Er zijn genoeg berichten van bricked Switches omdat ze kortsluiting hebben gekregen door een third party dock / power supply. Je bent dan alle save games definitief kwijt gezien er geen cloud backups o.i.d. bestaat op dit moment. Nyko belooft dan wel gratis een nieuwe Switch maar lees daar ook verhalen over dat dit maanden kan duren en men nog altijd niks heeft ontvangen en geen reactie krijgt van Nyko.

Ik zou het risico niet nemen.

ThaBEN wijzigde deze reactie 07-02-2018 16:05 (18%)

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22-05 07:46
Weet hier iemand toevallig wat een leuk (goedkoper) alternatief is om een paar extra controllers erbij te hebben voor 'die paar' avonden wanneer je met 4 man wil mario karten?

• ThaBEN
quote:
sderooij schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:10:
Weet hier iemand toevallig wat een leuk (goedkoper) alternatief is om een paar extra controllers erbij te hebben voor 'die paar' avonden wanneer je met 4 man wil mario karten?

• miikit
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:16
quote:
ThaBEN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:03:
[...]

Dit dus. Er zijn genoeg berichten van bricked Switches omdat ze kortsluiting hebben gekregen door een third party dock / power supply. Je bent dan alle save games definitief kwijt gezien er geen cloud backups o.i.d. bestaat op dit moment. Nyko belooft dan wel gratis een nieuwe Switch maar lees daar ook verhalen over dat dit maanden kan duren en men nog altijd niks heeft ontvangen en geen reactie krijgt van Nyko.

Ik zou het risico niet nemen.
Op aliexpress heb je meerdere fatsoenlijke controllers voor weinig geld.

• Tiwazz
  • Laatst online: 23:18
quote:
sanderev66 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Aha, juist ja....
Dat wordt maar een originele dan :+ .

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• sderooij
quote:
nu moet ik in een deuk liggen? |:(

• ThaBEN
quote:
sderooij schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:23:
[...]

nu moet ik in een deuk liggen? |:(
Ja sorry, ik vond het zelf nogal grappig. Maar ben bang dat je controllers niet goedkoper zal vinden voor de Switch. Je kunt wel een aantal niet gelicenseerde controllers vinden op sites zoals aliexpres, maar ikzelf zou dat risico niet nemen. In ieder geval niet voor wireless controllers. Grote kans dat die na een firmware update van je Switch ineens niet meer werken, zoals onlangs met de 8 Bitdo controllers.

• Simyager
  • Niet online
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Aha, juist ja....
Dat wordt maar een originele dan :+ .
Ik weet niet of het hier al eerder door iemand is benoemd? Maar deze beste man heeft de Switch onderzocht op basis van protocols en het ziet er naar uit dat Nintendo NIET USB-C standaard compleet volgt.Puur vanwege het feit dat Nintendo het niet volgt ;) .

Dus ook al zou je een dock/voeding hebben die perfect USB-C standaard volgt, dan nog is er een grote kans dat het mis kan gaan...

Simyager wijzigde deze reactie 07-02-2018 16:31 (4%)

• Cidolfas
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15:18
quote:

[...]
Ik ben ook op zoek naar een 2e dock, maar 99,- euro gaat mij ook te ver. Dan is het waarschijnlijker dat ik gewoon een tweede Switch koop, extra setje Joy-Cons is ook nooit weg :)

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu

• gamerboy
quote:
Cidolfas schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:31:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een 2e dock, maar 99,- euro gaat mij ook te ver. Dan is het waarschijnlijker dat ik gewoon een tweede Switch koop, extra setje Joy-Cons is ook nooit weg :)
Check even v&a misschien staan er daar nog goedkope ;)

• sderooij
quote:
ThaBEN schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 16:29:
[...]

Ja sorry, ik vond het zelf nogal grappig. Maar ben bang dat je controllers niet goedkoper zal vinden voor de Switch. Je kunt wel een aantal niet gelicenseerde controllers vinden op sites zoals aliexpres, maar ikzelf zou dat risico niet nemen. In ieder geval niet voor wireless controllers. Grote kans dat die na een firmware update van je Switch ineens niet meer werken, zoals onlangs met de 8 Bitdo controllers.
Ik kon 'm wel waarderen, daar niet van :P
Maar idd, heb al wel van die namaak zooi gezien, maar blijft dat werken op termijn? Dat is de vraag.

Denk dat ik dan ga proberen een extra setje of via MP te krijgen of nieuw aanschaffen :)

• waah
  • Laatst online: 23:00
quote:

[...]

Ik mag hopen dat die prijs nog veranderd :X .
Als de prijs schappelijk is ga ik deze zeker halen, fantastische game!
Ik heb deze:
https://www.aliexpress.co...=veEZJFZ3&addresstype=600

werkt perfect. Ideaal voor op vakantie. Alleen zorgen dat je de Switch niet plat op zijn rug legt ivm koeling. Ook al ging zelfs dat (per ongeluk) prima op een bank :+

voor 2 tientjes een stuk goedkoper. En draagbaar.

• miikit
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 23:16
quote:
[...]

Beetje bangmakerij dit. Je hebt al controllers voor 17 euro die gewoon prima werken. Koop wel controllers zoals de 8bitdo die te updaten zijn, want dan hoef je hoogstens een paar dagen te wachten en dan zijn ze gewoon weer op je switch aan te sluiten.

• RayNbow

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:14

Sagat

Is pappa x2!

quote:
[...]

Wait wut? Ik dacht dat die 8bit do controllers een licentie hadden :( binnenkort testen.

Verder was er zo’n convertor waar je diverse andere controllers (xbox, ps) draadloos kon aansluiten maar dan ook researchen of die nog werken dan.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Pagina: 1 ... 13 ... 38 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*