Sinds vrijdag begonnen met deze game en meteen helemaal hooked! Ik hoorde hier en daar nog wel eens roepen dat de game tegenviel. Maar voor mij is dit echt een pareltjeAmpix schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Nice!
Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit van Mario+Rabbids. Het is echt een goed spel. Ik vind die strategiespellen meestal te ingewikkeld (zoals Final Fantasy Tactics of XCOM), maar dit is een goeie versimpeling zonder dat het te makkelijk wordt. De werelden zijn mooi gemaakt en ze exploren is echt fantastisch. Overal zijn kleine puzzels of grapjes met Rabbids.
Na het voor mij persoonlijke tegenvallende XCOM 2 is dit precies wat ik nodig had om mijn strategie honger te stillen. En verrassend veel te exploren in de grote openwereld. Ging er vanuit dat dit losse levels zouden zijn zoals in XCOM. Maar het is een grote open wereld in het Mario universum, waarin het loont om opnieuw oude gebieden te bezoeken, wanneer je nieuwe powers hebt gekregen en hierdoor andere locaties kan benaderen.
Op Mario Odyssey na nu al mijn favoriete game op de Switch
PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL