Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ThaBEN
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 11:08
quote:
Ampix schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Nice!

Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit van Mario+Rabbids. Het is echt een goed spel. Ik vind die strategiespellen meestal te ingewikkeld (zoals Final Fantasy Tactics of XCOM), maar dit is een goeie versimpeling zonder dat het te makkelijk wordt. De werelden zijn mooi gemaakt en ze exploren is echt fantastisch. Overal zijn kleine puzzels of grapjes met Rabbids.
Sinds vrijdag begonnen met deze game en meteen helemaal hooked! Ik hoorde hier en daar nog wel eens roepen dat de game tegenviel. Maar voor mij is dit echt een pareltje :D !

Na het voor mij persoonlijke tegenvallende XCOM 2 is dit precies wat ik nodig had om mijn strategie honger te stillen. En verrassend veel te exploren in de grote openwereld. Ging er vanuit dat dit losse levels zouden zijn zoals in XCOM. Maar het is een grote open wereld in het Mario universum, waarin het loont om opnieuw oude gebieden te bezoeken, wanneer je nieuwe powers hebt gekregen en hierdoor andere locaties kan benaderen.

Op Mario Odyssey na nu al mijn favoriete game op de Switch _/-\o_

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

• Simyager
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
quote:
ThaBEN schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Sinds vrijdag begonnen met deze game en meteen helemaal hooked! Ik hoorde hier en daar nog wel eens roepen dat de game tegenviel. Maar voor mij is dit echt een pareltje :D !

Na het voor mij persoonlijke tegenvallende XCOM 2 is dit precies wat ik nodig had om mijn strategie honger te stillen. En verrassend veel te exploren in de grote openwereld. Ging er vanuit dat dit losse levels zouden zijn zoals in XCOM maar het is een grote open wereld in het Mario universum waarin het loont om opnieuw oude gebieden te bezoeken wanneer je nieuwe powers hebt gekregen en hierdoor andere locaties kan benderen.

De oorspronkelijke makers van XCOM(2) zijn ook verbaasd over het spel. De directeur was positief verbaasd over mario+rabbids. En verteld dat hij het genre moet reevalueren :D .

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:35
quote:
Simyager schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:57:
[...]

De oorspronkelijke makers van XCOM(2) zijn ook verbaasd over het spel. De directeur was positief verbaasd over mario+rabbids. En verteld dat hij het genre moet reevalueren :D .
Mooie manier om mee om te gaan. Dan heeft Ubisoft er straks voor gezorgd dat één van mijn favo gameseries nog beter wordt _/-\o_ Het is toch gewoon niet mogelijk om een hekel aan dat bedrijf te hebben? :o :+

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:56
quote:
Beakzz schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Mooie manier om mee om te gaan. Dan heeft Ubisoft er straks voor gezorgd dat één van mijn favo gameseries nog beter wordt _/-\o_ Het is toch gewoon niet mogelijk om een hekel aan dat bedrijf te hebben? :o :+
Hekel aan en jaloezie liggen dicht bij elkaar O-)

Maar wel een bazenreactie ja. Vind het ook een erg leuke game. En echt Nintendo-stijl.

• Dagg
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-05 19:41
Ik ben niet van dit soort games maar Mario + Rabbids: Kingsom Battle begint mij wel erg te interesseren. Is het solo ook een leuk spel of moet je dit met vrienden/online spelen voor de beste ervaring?

• Simyager
  • Niet online
quote:
Dagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:03:
Ik ben niet van dit soort games maar Mario + Rabbids: Kingsom Battle begint mij wel erg te interesseren. Is het solo ook een leuk spel of moet je dit met vrienden/online spelen voor de beste ervaring?
Voor het grootste gedeelte is het een solo game ;) . Je kunt samen spelen, maar dat is alleen versus. Je kunt (nog?) niet online spelen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat ook komt...

Maar solo is het echt geweldig. Sowieso humor alleen al is geweldig en dan heb je ook nog de Nintendo polish erop :D .

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
quote:
Dagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:03:
Niet laten liggen deze. heb me kosteloos vermaakt met Mario vs rabbits, gezien je veel variatie in levens en powerups/items en upgrades hebt. je moet het echt zelf spelen om te oordelen uiteraard :)

rudyman85 wijzigde deze reactie 12-02-2018 16:13 (3%)

• DaLass
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
quote:
ThaBEN schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:50:
[...]

Na het voor mij persoonlijke tegenvallende XCOM 2 is dit precies wat ik nodig had om mijn strategie honger te stillen. En verrassend veel te exploren in de grote openwereld. Ging er vanuit dat dit losse levels zouden zijn zoals in XCOM. Maar het is een grote open wereld in het Mario universum, waarin het loont om opnieuw oude gebieden te bezoeken, wanneer je nieuwe powers hebt gekregen en hierdoor andere locaties kan benaderen.

Same here, al een poosje geleden begonnen na Odyssey uitgespeeld te hebben maar ben vanaf het eerste moment verslaafd aan het spel. Ik heb al een aantal avonden gehad dat de lampen in huis eerder uitgingen dan dat ik in mijn bed lag. :)

Ik zit nu op zo'n 90% van de story mode, maar daarbuiten is er nog genoeg te behalen. Ik vermaak mij nog wel even. :)

"Ohana means family, and family means nobody gets left behind or forgotten."

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:20
quote:
DaLass schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:05:
[...]

Same here, al een poosje geleden begonnen na Odyssey uitgespeeld te hebben maar ben vanaf het eerste moment verslaafd aan het spel. Ik heb al een aantal avonden gehad dat de lampen in huis eerder uitgingen dan dat ik in mijn bed lag. :)

Ik zit nu op zo'n 90% van de story mode, maar daarbuiten is er nog genoeg te behalen. Ik vermaak mij nog wel even. :)
Mja toevallig vorige week uitgespeeld en enorm mee vermaakt maar die extreme challenges die je dan kan spelen na het uitspelen vind ik teveel op geluk aankomen. Ik zal niks verklappen maar er zit weinig tactiek in. Buiten dat kan ik niet wachten op de donkey kong expansion. Het is echt een goed spel.

• Kaasje123
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 15:20
quote:
gamerboy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:07:
Hebben hier mensen nog aanraders van spellen voor de switch.

Heb zelf nu:
- Super Mario Oddyssey
- Zelda BOTW
- L.A. noire

Ook heb ik snipperclips binnen kort dus die mag je weg laten ;)
als je van actie games houdt komt vrijdag de remake van Bayonetta 1 en 2 uit. Ik heb deel 1 destijds op de Xbox 360 compleet van voor naar achter uitgespeeld 5 jaar terug ofzo en deel 2 nooit gespeeld. Kan er zelf persoonlijk daarom niet op wachten om ze beide nu op een portable apparaat te spelen. Met name naar deel 2 ben ik heel benieuwd omdat die nieuw voor me is.

• gamerboy
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16:02
@Kaasje123 thanks man ik ga die is even checken :)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

• Dagg
Okay @Simyager en @rudyman85, jullie hebben mij overtuigt. Nu is de vraag, ga ik meteen maar voor de Season Pass, Gold Pack of zonder DLC? Als ik de site mag geloven is elke DLC anders en komt dan weer niet voor in het Gold Pack:

https://www.nintendo.com/...ids-kingdom-battle-switch

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:41

Sméagol

Master of Mayhem

Gold edition is gewoon game + season pass (zoals ook op de site staat). Als je nog niet geheel overtuigd ben zou ik eerst voor de base game gaan, tenzij je veel aan de co-op missies denkt te hebben. Voor single player zijn er wat extra missies uit, maar de grootste singleplayer uitbreiding moet nog komen.

Make lovecraft not warcraft.

• ThaBEN
De season pass is meer de moeite waard als je nog aan de game moet beginnen. Dit omdat je allemaal extra wapens krijgt die alleen in het begin van de game nuttig zijn. Na een aantal uurtjes spelen heb je al betere wapens gevonden.

• rudyman85
  • Nu online
quote:
Dagg schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:19:
Okay @Simyager en @rudyman85, jullie hebben mij overtuigt. Nu is de vraag, ga ik meteen maar voor de Season Pass, Gold Pack of zonder DLC? Als ik de site mag geloven is elke DLC anders en komt dan weer niet voor in het Gold Pack:

https://www.nintendo.com/...ids-kingdom-battle-switch
als je het spel nog niet hebt gespeeld dan zeker die DLC meenemen. Moet er wel aan toevoegen dat ik het spel zonder DLC heb uitgespeeld en daarna niet de neiging heb gehad om DLC aan te schaffen, het was wel klaar/voldoende, genoeg gezien (en indrukken gehad), gespeeld, en plezier van gehad (en toen kwam Mario Odyssey) :)

Ben benieuwd naar jou ervaring!

rudyman85 wijzigde deze reactie 13-02-2018 09:02 (4%)

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 12:12
Gasten, is er een eshop checker die ook DLC prijzen checked? Kan zo snel niet een checker vinden die ook DLC prijzen vergelijkt!

Xbox ID - Neeedsz

• ThaBEN
quote:
rudyman85 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:12:
[...]

als je het spel nog niet hebt gespeeld dan zeker die DLC meenemen. Moet er wel aan toevoegen dat ik het spel zonder DLC heb uitgespeeld en daarna niet de neiging heb gehad om DLC aan te schaffen, het was wel klaar/voldoende, genoeg gezien (en indrukken gehad), gespeeld, en plezier van gehad (en toen kwam Mario Odyssey) :)

Ben benieuwd naar jou ervaring!
Ik zit ongeveer halverwege de game en baal dat ik de DLC niet gelijk gekocht heb. Ik zie dat alle DLC wapens die je erbij krijgt veel lagere stats hebben als welke ik nu in bezit heb. Daardoor heb ik op dit moment niet meer veel aan de DLC wapens. Maar ze lijken me zeker leuk om te gebruiken, met name de Pixel wapens. Enkel de challenge maps zijn dan nog interessant maar die mis ik nog niet (nog genoeg te doen in de game). Als ik opnieuw zou beginnen kocht ik direct de Season Pass erbij.

Ik ben wel van plan om de aankomende singleplayer DLC aan te schaffen. Ik wacht nog even af wat die los gaat kosten en maak dan de overweging om alsnog de season pass of losse DLC te kopen.

ThaBEN wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:28 (6%)

• mfneed
quote:
ThaBEN schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:23:
[...]

Ik zit ongeveer halverwege de game en baal dat ik de DLC niet gelijk gekocht heb. Ik zie dat alle DLC wapens die je erbij krijgt veel lagere stats hebben als welke ik nu in bezit heb. Daardoor heb ik op dit moment niet meer veel aan de DLC wapens. Maar ze lijken me zeker leuk om te gebruiken, met name de Pixel wapens. Enkel de challenge maps zijn dan nog interessant maar die mis ik nog niet (nog genoeg te doen in de game). Als ik opnieuw zou beginnen kocht ik direct de Season Pass erbij.

Ik ben wel van plan om de aankomende singleplayer DLC aan te schaffen. Ik wacht nog even af wat die los gaat kosten en maak dan de overweging om alsnog de season pass of losse DLC te kopen.

[video]
De DK dlc zit niet bij de season pass in? op de Ubisoft site staat het ook niet namelijk:X

Xbox ID - Neeedsz

• ThaBEN
Volgens mij zit die er wel in.
quote:
Dit is wat inbegrepen is in de Season Pass:

- Pixel Pack: bevat 8 primaire wapens - één voor elke held - met 8-bits beelden [Beschikbaar op de release dag]

- Steampunk Pack: bevat 8 secundaire wapens - één voor elke held - met steampunkbeelden [Beschikbaar op de release dag]

- Nieuwe solo uitdagingen en een nieuwe coop campagne [Beschikbaar op een latere datum]

- Nieuwe verhaal inhoud [Beschikbaar op een latere datum]
Dat laatste is volgens mij de Donkey Kong uitbreiding. Alleen is de site nog niet bijgewerkt en was het tot een week of 2 geleden een geheim waaruit die single player content zou bestaan.

Bron: https://support.ubi.com/nl-nl/Faqs/000027579/Inhoud-van-de-Mario-Rabbids-Kingdom-Battle-Season-Pass-RKB

ThaBEN wijzigde deze reactie 13-02-2018 10:53 (5%)

• Mirr0r
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 13:13
Sinds gisteren ook Mario+Rabbids gehaald. Stond al op mijn verlanglijstje voordat ik de Switch uberhaupt had. En nu ik Zelda en Mario heb uitgespeeld was het tijd!!

opgehaald voor ¤33,- bij de MediaMarkt.

Rabbids is in welke vorm dan ook gewoon GE-WEL-DIG!
XCOM stijl gaming bevalt mij wel. Best uitdagend!

• nioz
  • Laatst online: 08:53
quote:
Simyager schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Voor het grootste gedeelte is het een solo game ;) . Je kunt samen spelen, maar dat is alleen versus. Je kunt (nog?) niet online spelen. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dat ook komt...

Maar solo is het echt geweldig. Sowieso humor alleen al is geweldig en dan heb je ook nog de Nintendo polish erop :D .
Kleine toevoeging: er zitten ook co-op maps in het spel. Je kan die met twee spelers doen, waarbij je beide twee characters tot je beschikking hebt en tegen de CPU speelt.

Ik ben het overigens met iedereen eens dat het echt een leuk spel is. Alleen dat 'exploren' had er van mij uit gemogen. De puzzels en het zoekwerk daar is van zo'n verschrikkelijk laag niveau dat ik het alleen maar irritant vond omdat het extra tijd kostte voordat ik aan de volgende battle kon beginnen.

• Klaasy99
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 21-05 12:51
Mario + Rabbids kingdom Battles is nu ook te koop bij Bol.com voor ¤34,99-,. Was dat altijd al zo of is ie daar nu ook in de aanbieding? Ik zie namelijk geen oude prijs staan o.i.d. maar alleen ¤34,99-,

https://www.bol.com/nl/p/...utm_term=9200000079165771

• Simyager
  • Niet online
quote:
Klaasy99 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:12:
Mario + Rabbids kingdom Battles is nu ook te koop bij Bol.com voor ¤34,99-,. Was dat altijd al zo of is ie daar nu ook in de aanbieding? Ik zie namelijk geen oude prijs staan o.i.d. maar alleen ¤34,99-,

Ik had het destijds via Ubisoft zelf gekocht. Had al mijn Uplay punten omgezet voor korting. Was uiteindelijk iets van 35-38 euro dacht ik. Maar dat was tijdens de launch van het spel en met alle Uplay punten ;) .

Het goedkoopst is voor 33 euro uit een eshop, maar dat is dan wel digitaal. Ik heb hem toen gewoon ook hardcopy gekregen van Ubisoft :) .

• Woolfy681
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:26
quote:
Klaasy99 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:12:

Heb hem daar gister inderdaad ook voor besteld denk dat ze gewoon meegaan met de andere aanbiedingen. Helaas voor mij zat er geen Mario maar een Nijntje dvd in de levering :|

• ThaBEN

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:39
quote:
mfneed schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:01:
Gasten, is er een eshop checker die ook DLC prijzen checked? Kan zo snel niet een checker vinden die ook DLC prijzen vergelijkt!
Volgens mij niet. Op een van die sites stond ook dat dit technisch niet mogelijk is.
quote:
Why not show DLC prices too?
I didn't find centralized DLC information on Nintendo's servers. It has several games that has its own website to show the DLC ex .: Breath of the Wild, Blaster Master Zero.
https://savecoins.me/faq

• ThaBEN
Kirby Star Allies Animated Trailer

Splatoon 2 Hologram Concert

(vergeet niet dat de inklings in een niet menselijke taal spreken :) )

ThaBEN wijzigde deze reactie 14-02-2018 09:37 (43%)

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17:37
Iemand Owlboy al gedownload?
edit: net zelf Owlboy en Night in the Woods gekocht in de Noorse eShop :) Owlboy is tot nu toe supergaaf! De charme en de mechanics zijn geweldig. Dikke aanrader!

NeuroticaPills wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:48 (74%)

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11-05 11:20
Heeft iemand al Bayonetta kunnen bemachtigen voor de Switch?

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08:27

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Makers van xenoblade werken aan een nieuw project, een mmo voor de switch?

quote:
Here's everything I could scrape together on Monolith Soft's new project:
  • Medieval fantasy action game
  • Character leveling system
  • Quest based missions
  • Towns where you can pickup NPC quests
  • Dungeons
  • UE4 engine likely
  • Seeking staff with online & social game exp
https://twitter.com/brettendo/status/899636840357122048
https://twitter.com/pixelpar/status/963453003499036672

Ryatzu wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:42 (69%)

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:37
quote:
De eerste Tweet laat zien dat dit al bekend was in augustus en is ook hier al eens eerder voorbij gekomen ( RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2" ). Bij die tweede tweet vraag ik me af waar die specifieke informatie vandaan is gehaald? Als ik op die informatie zoek, vind ik vnl. verwijzingen naar die tweet of deze 4chan post.

(De informatie over UE4 is gebaseerd op een job listing uit juni.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Dagg
Dank voor alle advies/aanmoedigingen mensen, wat is Kingdom Battle leuk!!

• Tinusvolkel
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:27
Hier 2 weken geleden de switch gekocht met Mario odyssey en Kingdom Battle.
Echter heb ik voornamelijk odyssey gespeeld, en nog maar een uurtje Kingdom Battle aangezien het spel mij nog niet te pakken heeft, maar zoals ik hier leest komt dat nog wel goed :)

PS ben wel fan van de Rabbits want heb er vroeger op de Wii veel plezier mee beleeft :)

• mfneed
Twijfel toch wel heel sterk Dragon Quest Builders er bij te halen! Demo gespeeld het dit speelt zo veel malen soepeler dan Portal Knights! Jammer dat die 50,- moet kosten...

Xbox ID - Neeedsz

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:26
De Blob krijgt blijkbaar een remaster voor op de Nintendo Switch! Kende het zelf niet, ziet er wel grappig uit maar denk niet dat ik het zou kopen

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:51

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

quote:
KoensSocialL schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:55:
De Blob krijgt blijkbaar een remaster voor op de Nintendo Switch! Kende het zelf niet, ziet er wel grappig uit maar denk niet dat ik het zou kopen
Dacht even dat dat een versie van A Boy and his Blob was.. maar is blijkbaar heel iets anders.
Ken het zelf van de GB, maar kwam er zojuist achter dat er ook een Wii versie van is. Toch maar eens naar op zoek.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Cough
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-02 20:30
Iemand in omgeving Arnhem (of Boxmeer) die interesse heeft om mee te doen aan de 3=2 actie van Media Markt? Ik zat te denken om 3x Dragon Quest builders te halen. Dan zou hij op ¤31,30 per stuk uitkomen.. :+

• Klaasy99
quote:
Cough schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:44:
Iemand in omgeving Arnhem (of Boxmeer) die interesse heeft om mee te doen aan de 3=2 actie van Media Markt? Ik zat te denken om 3x Dragon Quest builders te halen. Dan zou hij op ¤31,30 per stuk uitkomen.. :+
Klinkt interessant. Normaal gesproken kost ie ¤50 p/s.

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:23
Ik heb hier in Singapore twee weken geleden ook een Switch gekocht. De bundel kwam met Mario Odyssey en Mario + Rabbids. Uiteindelijk nog Zelda voor mijzelf gekocht en Mario Kart voor mijn vriendin. De komende maanden vermaak ik mij wel.
Totaal ~¤490 uitgegeven, volgens mij iets minder als ik in Nederland kwijt geweest zou zijn voor de Switch en de 4 games.

• ThaBEN

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:35
Sinds vandaag een Hori Playstand gekocht. Simpel compact ding, niet al te duur en een stuk comfortabeler slepelen met twee personen of met de prp controller buiten de dock. Aanrader als je een andere stand zoekt.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Iemand anders die ook Bayonetta gaat kopen? Ik ga maar voor de fysieke zodat ik deel 1 er ook bij heb. Veel zin in :).

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• ThaBEN
quote:
Tiwazz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:51:
Sinds vandaag een Hori Playstand gekocht. Simpel compact ding, niet al te duur en een stuk comfortabeler slepelen met twee personen of met de prp controller buiten de dock. Aanrader als je een andere stand zoekt.
Ik heb hem ook! En hij kost maar ¤13. Het grootste pluspunt vind ik nog dat je met deze stand kunt chargen en gamen tegelijk buiten docked mode (dat is niet mogelijk met gebruik van de kickstand van de Switch zelf) en dat hij klein genoeg is dat hij in elke Switch case past. Ingeklapt is hij namelijk kleiner dan het scherm van de Switch. Zeker een aanrader.

https://www.budgetgaming....nsole+standaard+hori.html

Nintendo Labo - English introduction trailer

Nintendo Labo Robot Kit - Overview Trailer (2 Player Versus & More Modes Revealed!)

Nintendo Labo Variety Kit - English Overview Trailer (Create Bike Tracks, Fish, Music, & More!)

7 minutes of new Nintendo Labo footage

ThaBEN wijzigde deze reactie 15-02-2018 09:16 (48%)

• Tiwazz
quote:
Thomas schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 00:48:
Iemand anders die ook Bayonetta gaat kopen? Ik ga maar voor de fysieke zodat ik deel 1 er ook bij heb. Veel zin in :).
Ik ga ook Bayonetta kopen, zowel 1 als 2.
Heb een Wii U gehad maar nooit deze game gekocht en daar toch wel een beetje spijt van. Ik denk niet dat ik hem morgen meteen koop, vermaak me nog wel even met enter the gungeon.

Nikon D610 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot | PSN: ndonkersloot

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 15:21
quote:
Thomas schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 00:48:
Heb de pre-order al sinds de aankondiging klaarstaan :+ Bayonetta 2 is één van mijn favoriete Wii U games en ik kan al niet wachten op Bayonetta 3 :)

Super Mario Maker Profiel | Nintendo GamerId / Network Id: Sanderevers

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 19:37
quote:
ThaBEN schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:46:
Nintendo Labo - English introduction trailer
[video]

Nintendo Labo Robot Kit - Overview Trailer (2 Player Versus & More Modes Revealed!)
[video]

Nintendo Labo Variety Kit - English Overview Trailer (Create Bike Tracks, Fish, Music, & More!)

[video]

7 minutes of new Nintendo Labo footage
[video]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Aschtra
  • Registratie: juni 2012
  • Nu online
quote:
Heb jij enig idee hoelang deze actie duurt? Kan het zo snel niet vinden

• sderooij
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07:46
quote:
Alkmaar zal niet gaan ? :P

• Cough
quote:
Aschtra schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Heb jij enig idee hoelang deze actie duurt? Kan het zo snel niet vinden
Ik verwacht tot a.s. maandag. Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.. Kan het ook nergens vinden.
quote:
Niet echt bevorderend voor mijn rendabiliteit als ik het even naar Alkmaar moet brengen.. :+ Versturen zou een optie zijn maar dan komen er wel helaas ¤3,80 aan verzendkosten bij. Of je moet het willen riskeren om het enkel gefrankeerd te versturen..

Cough wijzigde deze reactie 15-02-2018 09:47 (8%)

• Aschtra
  • Nu online
Hmm jammer dat MediaMarkt geen Zelda Breath of the Wild verkoopt. Twijfel nu of ik iets ga kopen

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:10
Ik loop ook tegen die beperkingen aan bij MM.
Wilde een aantal spellen kopen, maar in de winkel hebben ze maar een deel en online maar een deel.

Als ik die labo zie, begint het toch steeds meer te kriebelen, maar ben bang dat je er toch snel op uitgekeken bent. Zie dat je ook echt meerdere joycon nodig hebt dan twee. Wel een dingetje om over na te denken. Heb zelf 2 sets overigens.

Arunia wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:16 (47%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• nioz
quote:
Arunia schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:13:
Ik loop ook tegen die beperkingen aan bij MM.
Wilde een aantal spellen kopen, maar in de winkel hebben ze maar een deel en online maar een deel.
Het is blijkbaar een kwestie van geluk hebben :/
In Utrecht (the Wall en HC) was het echt om te janken wat switch titels betreft die ze hadden liggen. 30 keer Mario Kart en verder wat troep. In Amersfoort hadden ze (maandag) gewoon alles op voorraad en ben ik met Mario Kart, Zelda en Odyssey naar huis gegaan. Misschien heeft iemand nog iets aan deze info ^_^

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:26

• Aschtra
  • Nu online
Ik heb online gekeken of ze Zelda hadden maar die staat überhaupt niet eens op de site voor de Switch. @nioz Had jij voor de Switch in de winkel gevonden?

• nioz
quote:
Aschtra schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:36:
Ik heb online gekeken of ze Zelda hadden maar die staat überhaupt niet eens op de site voor de Switch. @nioz Had jij voor de Switch in de winkel gevonden?
Ja, ik heb Zelda BotW voor de Switch bij de Mediamarkt in Amersfoort gekocht.
(Dat was maandag, dus ik heb geen idee wat ze nu nog hebben liggen)

nioz wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:44 (10%)

• Aschtra
  • Nu online
Ah mooi, dan kijk ik straks even in de winkel hier in Apeldoorn. Thanks!

• pelt
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:39
quote:
Toch wel geinig hoor. Echt iets wat ik op launch koop, twee keer speel en vervolgens weer op zolder beland...

• NaWA
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 21:35

NaWA

Hai, I Copy desu!

Daarnet Bayonetta uit de brievenbus gehaald.

Kan deel 1 nog niet downloaden.

Na middernacht nog eens proberen dan :)

FFXIV: Flandre Scarlet',Sargatanas XIVPADS

• Aschtra
  • Nu online
MM maar even een berichtje gedaan met de vraag dat als een product niet meer op de site staat of die dan ook in alle fysieke winkels is uitverkocht. Mocht die nog wel ergens zijn dan koop ik

Mario Odessy
Zelda Breath of the Wild

en mijn vriendin assassins creed origins voor de Xbox

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:10
@Aschtra Ik had iig dat spellen niet op de site stonden, maar ik ze wel in de winkel in mijn handen had.
En spellen die er niet meer op stonden, ineens vandaag wel. Echter met een aantal dagen levertijd. Dus het is af en aan. Als het niet in het magazijn ligt, dan staan ze ook niet op de site, maar voorraad bekijken kan dan ook niet. Maar Mario stond volgens mij in Alexandrium nog wel. Zelda weet ik zo even niet.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Aschtra
  • Nu online
Ga er sowieso even langs op weg naar huis :)
Via Facebook zeiden ze dat die op voorraad was

Aschtra wijzigde deze reactie 15-02-2018 15:00 (35%)

• -MD-
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12:07
Op voorraad in de winkel zegt dus helemaal niets bij MediaMarkt. Regelmatig gehad dat ik er heen ging en alsnog met lege handen stond.

Zo ook dus vandaag in Rijswijk. Ik wilde Dragon Quest, Splatoon 2 en Mario Kart halen. Volgens de site alle drie op voorraad. Van DQ en Splatoon 2 lagen er van beiden nog precies 1, MK was er niet meer. Desgevraagd verklaarde de medewerker dat het vaker voorkomt en er lag niet toevallig nog een nieuwe voorraad in het magazijn. Vervolgens werd één vd twee die er nog wel lag door iemand anders gekocht. De website geeft nog steeds aan dat ze alle drie op voorraad zijn... Nee, MM is niet mijn favoriete winkel, maar 3=2 is soms best leuk.

Ik heb maar nu maar online de bestelling gedaan, daar werkt de 3=2 gelukkig ook :).

Steam: -MiDe- Uplay: MiDe- PSN: MiDe-- Origin: -8-MiDe-4-

• mfneed
Merk dat veel meer mensen Dragon Quest builders kopen! Doet me waarschijnlijk zeer in de tas... DQ dan zoveel beter als Portal Knights?

Als dat het geval is dan toch misschien maar de 30 van portal knights als verlies nemen...

Xbox ID - Neeedsz

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 08-05 10:40
Hmm via de us store is The Legend of Zelda te koop voor omgerekend 48 euro. Weet alleen niet of dit het waard is. Vond Horizon: Zero Dawn erg tof maar heb ik nog steeds niet uitgespeeld dus ik weet niet of het iets voor mij is haha

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• kanvua
  • Laatst online: 15-05 14:44
quote:
aDutchCow schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:33:
Hmm via de us store is The Legend of Zelda te koop voor omgerekend 48 euro. Weet alleen niet of dit het waard is. Vond Horizon: Zero Dawn erg tof maar heb ik nog steeds niet uitgespeeld dus ik weet niet of het iets voor mij is haha
Ik heb juist Horizon Zero Dawn in een keer uitgespeeld (platinum) en loop op dit moment juist te hikken tegen Zelda. Tot nu toe vind ik Horizon Zero Dawn een van de beste spellen die ooit is gemaakt. Echter kan BoTW mij nog niet echt pakken. Als je mijn ervaring combineert met jouw ervaring is zelda misschien niet de juiste game voor je.

Ik hoop dat Super Mario Odyssey mij wel kan pakken, ik heb samen met Cough gebruik gemaakt van de 3=2 deal bij de mediamarkt. :*)

• Baelrog
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19-05 21:15
Zijn er nog mensen geïnteresseerd om samen de actie te doen in omgeving Zwolle? Ben zelf geïnteresseerd om Bayonetta te halen en misschien xenoblade chronicles 2. Kunnen we de kosten delen.

• Cough
Ik heb ondertussen nog een Dragon Quest: Builders over van de MM actie.

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19:36
Zijn er mensen die recent nog Overcooked gespeeld hebben en kunnen zeggen hoe de performance is? Ik overweeg deze te kopen maar herinner me gemengde commentaar op de FPS van het spel rond launch. Hebben de patches veel geholpen?

• msnguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-05 23:52
Ik mag morgen Bayonetta 2 (en 1) ophalen. Ik koop hem samen met Mario vs Rabbids, maar voor het derde spel heb ik nog heel veel twijfels. Ik twijfel vooral tussen Dragon Quest, Xenoblade Chronicals 2 en Pokken Tournament DX...

Moeilijk, moeilijk, moeilijk :P .

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Advies nodig hier :). Splatoon 2 vs. Mario Kart. Compleet verschillende games, beide uitstekende reviews, maar waar ga ik het meeste plezier uit halen? Splatoon 2 bijvoorbeeld, wordt het nog veel gespeeld online? Kan je als beginner een beetje meekomen, of moet ik hier minsten 5 uur per week in stoppen? Lastige keuze zeker omdat Mario Kart meer een game is die je imho op de bank met andere in splitscreen moet spelen.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:51

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

MK8 spreekt denk ik meer mensen aan dan splatoon maar het is ieder een eigen genre en dus erg persoons afhankelijk. MK8 staat ook op de 2e plek meest verkochte switch games en splatoon op 4 (op 1 odyssey).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• msnguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-05 23:52
MK8 is echt geweldig! Doordat de DLC erbij zit heb je ook veel uur speelplezier. Splatoon 2 is ook geweldig...

Ik heb ze allebei. Misschien is dat een overweging? Beiden zijn must-haves! En Splatoon 2 is nog extreem actief online, mede door alle gratis updates.

• CarpeDion
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-03 20:12
Creatief omgaan met de 3=2 actie van de MM: net metroid prime 4, Yoshi en Bayonetta voor ¤ 38,50 elk besteld. Nu alleen nog even wachten op die eerste twee, ga ik tegen die tijd vast blij mee zijn voor dat geld :)

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 19:25
Dat wordt lachen met Bayonetta 2 als Nintendo hier hetzelfde doet als in de US, code voor 1 is geprint op de game cover zelf dus als je in Nederland deze koopt in een winkel die zoals bijvoorbeeld Intertoys het doosje unsealed in het vak plaatst is er een kans dat de code al gebruikt is...

dat had ik meegemaakt met Total War, code was al gebruikt en hun weigeren wat aan te doen (code staat op het doosje), gelukkig was dat spel maar ¤0,48 daar maar dit zal zonaar een spel van ¤50 zijn waar dat mee gebeurt.

Mizgala28 wijzigde deze reactie 16-02-2018 00:48 (37%)

• NaWA
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 21:35

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik had Bayonetta al 1 dag te vroeg in de bus gehad en ik kan je zeggen dat bij de EU versie de code niet op de cover staat.

Er zit een extra papiertje bij met zo'n zilvervlak waar je met een muntje over moet krassen om de code te kunnen zien.

Wat wel kan gebeuren is dat ze die papiertjes in het doosje laten zitten in de winkel als ze daar unsealed liggen.

Ik kon de game trouwens nog niet downloaden gisteren, net pas naar middernacht opnieuw geprobeerd en hij staat nu de game binnen te trekken, kleine 9 GB.

Had wel nog ff het begin van deel 2 bekeken, maar ik denk dat het storywise leuker is om met deel 1 te starten :)

NaWA wijzigde deze reactie 16-02-2018 01:04 (10%)

FFXIV: Flandre Scarlet',Sargatanas XIVPADS

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11-05 19:25
Dat is een opluchting, maar dan zijn ze alsnog dom bezig in de US hiermee.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 10:48
quote:
CarpeDion schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 23:34:
Creatief omgaan met de 3=2 actie van de MM: net metroid prime 4, Yoshi en Bayonetta voor ¤ 38,50 elk besteld. Nu alleen nog even wachten op die eerste twee, ga ik tegen die tijd vast blij mee zijn voor dat geld :)
Ik dacht dat pre-orders niet mee deden?! Enlighten us, please :)!

• sanderev66
quote:
NaWA schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 01:00:
Ik had Bayonetta al 1 dag te vroeg in de bus gehad en ik kan je zeggen dat bij de EU versie de code niet op de cover staat.

Er zit een extra papiertje bij met zo'n zilvervlak waar je met een muntje over moet krassen om de code te kunnen zien.

Wat wel kan gebeuren is dat ze die papiertjes in het doosje laten zitten in de winkel als ze daar unsealed liggen.
Ik koop games sowieso niet unsealed. Gelukkig is de enige winkel die ik ken die games unsealed verkoopt de Intertoys. Nou is het bij de Switch minder erg, maar ik heb bij hun meerdere keren een bekraste disc gehad of dat ze met stift in de gamebox hebben geschreven. Of dat er een prijssticker op zit die er moeilijk afkomt.

Winkels als de MediaMarkt (waar de games in speciale beveiliginsgboxen zitten) of Gamemania (die dummy verpakkingen gebruikt) zijn een stuk handiger.
quote:
Ik kon de game trouwens nog niet downloaden gisteren, net pas naar middernacht opnieuw geprobeerd en hij staat nu de game binnen te trekken, kleine 9 GB.
eShop downloadkaarten werken alleen vanaf de releasedatum, dit is altijd zo ;)

(p.s. ik kon de game gisteravond al bij de MM bemachtigen)

sanderev66 wijzigde deze reactie 16-02-2018 07:25 (6%)

• omnom
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10:34
Voor de geïnteresseerden: Mario Kart, Oddyssey en Zelda BotW lagen gisteren nog in de MM Dordrecht :)

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 18:28
quote:
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:35:
[...]

Ik kan op de website ook zonder problemen preorders meenemen.
Heb even snel Bayonetta, Yoshi en Kirby geprobeerd en dat werkte met korting.

• Aschtra
  • Nu online
quote:
omnom schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:56:
Voor de geïnteresseerden: Mario Kart, Oddyssey en Zelda BotW lagen gisteren nog in de MM Dordrecht :)
In Apeldoorn ook genoeg.

Nog een vraagje. Heb dus nu Zelda BoTW op een cartridge. Gisteren even gespeeld en er was direct een update beschikbaar (niets raars opzicht) Maar ik zag dat die update op de storage van mijn Switch wordt opgeslagen? (Heb geen SD kaart) Klopt dat?

• CarpeDion
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-03 20:12
quote:
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 06:35:
[...]

Via de website kun je pre orders gewoon toevoegen aan de actie, doe er je voordeel mee.

• mfneed
Krijg toch geen korting op de combi Kirby, Yoshi en bayonetta.

Yoshi/metroid/bayonetta dan weer wel.

mfneed wijzigde deze reactie 16-02-2018 09:03 (24%)

Xbox ID - Neeedsz

• Tiwazz
Toch maar besloten om vandaag Bayonetta te halen :) .
Ben benieuwd!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 10:48
quote:
Kasparov schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:13:
[...]

Ik kan op de website ook zonder problemen preorders meenemen.
Heb even snel Bayonetta, Yoshi en Kirby geprobeerd en dat werkte met korting.
Oh, dat werkte hier helaas eerder niet. Even proberen :)!

• Klaasy99
quote:
Ronwiel schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:37:
Advies nodig hier :). Splatoon 2 vs. Mario Kart. Compleet verschillende games, beide uitstekende reviews, maar waar ga ik het meeste plezier uit halen? Splatoon 2 bijvoorbeeld, wordt het nog veel gespeeld online? Kan je als beginner een beetje meekomen, of moet ik hier minsten 5 uur per week in stoppen? Lastige keuze zeker omdat Mario Kart meer een game is die je imho op de bank met andere in splitscreen moet spelen.
Puur afhankelijk van welk genre je leuker vindt: Karten of een strategische shooter waar je naast kills maken ook grond moet verven. Ik heb beide games en er zijn voor beide spellen nog steeds genoeg mensen die het spelen, dus daar hoef je je keuze niet van af te laten hangen ;)

• LDVC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:57

LDVC

Let's get it over with

quote:
Aschtra schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:54:
[...]

In Apeldoorn ook genoeg.

Nog een vraagje. Heb dus nu Zelda BoTW op een cartridge. Gisteren even gespeeld en er was direct een update beschikbaar (niets raars opzicht) Maar ik zag dat die update op de storage van mijn Switch wordt opgeslagen? (Heb geen SD kaart) Klopt dat?
Klopt! Waar had je dan verwacht dat de update terecht zou komen? :)
De cartridge kan niet beschreven worden.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Seal64
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:53
quote:
[...]

In Apeldoorn ook genoeg.

Ja, dat klopt. Updates kunnen in sommige gevallen behoorlijk groot zijn, vooral als het om DLC gaat, en het is niet te doen om in elke cartridge standaard 4 GB aan opslag in te bouwen om daar je updates op te gaan zetten, vooral niet als het systeem sowieso al interne opslag heeft.

Dus ja, de interne opslag (of de SD) van je Switch wordt gebruikt voor alles wat niet op de cartridge staat als je die koopt. Save-data staat daar ook op, niet op de cart. Saves worden v.z.i.w. altijd op het interne geheugen gezet, games en DLC op de SD (indien aanwezig) of het interne geheugen (indien geen SD).

• Aschtra
  • Nu online
Ah, opzicht snap ik hem wel. Wel jammer van de savegames. Bij DS spellen wordt die wel op de cartridge gezet en kan ik dus in iedere DS verder met mijn game.

Dat wordt met een Switch moeilijker, is wel makkelijker bij eventuele doorverkoop van de game. (maar dat doe ik sws niet)

• CK3v1N
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:09
Vraagje voor de kenners. Ik ben op dit ogenblik bezig met Zelda, gekocht als fysiek spel. Nu lees ik dat je best de DLC koop tijdens het spel, wat ik dus van plan ben. Ik speel Zelda nu op de account die gelinkt is aan mijn Belgisch Nintendo account. Hoe kan ik het goedkoopst de DLC te pakken krijgen?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• ThaBEN

• rudyman85
  • Nu online
Weinig nieuws over de komende Nintendo direct die in februari zou plaatsvinden. Wordt de direct alsnog verwacht?

• sanderev66
quote:
Aschtra schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:11:
Ah, opzicht snap ik hem wel. Wel jammer van de savegames. Bij DS spellen wordt die wel op de cartridge gezet en kan ik dus in iedere DS verder met mijn game.

Dat wordt met een Switch moeilijker, is wel makkelijker bij eventuele doorverkoop van de game. (maar dat doe ik sws niet)
DSen zijn dan ook "single user" apparaten. Waar de Switch in de basis multi user is. En dus savegames worden op de Switch per gebruiker opgeslagen.
quote:
rudyman85 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:04:
Weinig nieuws over de komende Nintendo direct die in februari zou plaatsvinden. Wordt de direct alsnog verwacht?
Dat was een gerucht en er zijn geen nieuwe geruchten atm.

sanderev66 wijzigde deze reactie 16-02-2018 11:05 (21%)

• Simyager
  • Niet online
quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:04:
[...]

DSen zijn dan ook "single user" apparaten. Waar de Switch in de basis multi user is. En dus savegames worden op de Switch per gebruiker opgeslagen.

[...]

Dat was een gerucht en er zijn geen nieuwe geruchten atm.
Je weet hoe nieuwe geruchten ontstaan he? LATEN WE ONZE EIGEN GERUCHT BEGINNEN!

Ik denk dat ze pas in maart een 'nieuwe' direct zullen maken. Bron? Tja uit mijn duim zuigen :+ .

• sanderev66
Hier een van mij; ik denk dat er vóór E3 nog minimaal 1 Direct komt :+

• Morzun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 22:02

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Na precies een week - niet verwacht van Alixpress - is mijn grip case binnengekomen. Ligt echt een stuk beter in de hand nu. Voor ongeveer 13 euro kan ik dit ding aan iedereen aanraden.

Pro's:
+ Ligt echt een stuk beter in de hand dan zonder gripcase
+ Sluit nagenoeg naadloos aan op de Switch
+ Bouwkwaliteit bovengemiddeld goed voor product uit China
+ Er passen 2 spelletjes in de case, beetje een gimmick maargoed
+ Wordt geleverd met zowel grijze als neon grip stukjes
+ Wordt geleverd met 3 verschillende stukjes voor je joysticks, voelt net wat beter aan

Cons:
- Het blijft een product van Alixpress, dus wie weet heb ik gewoon mazzel
- Lelijke tekst op achterkant, maar die is vast wel weg te poetsen met wat thinner of terpentine.
- Past (net) niet in dock met case aangebracht

Link naar product op Alixpress

Plaatjes

• Thomas
  • Niet online
Zo, Bayonetta (fysiek) binnen. Nu deel 1 downloaden, zin in!

• Tiwazz
quote:
Thomas schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:17:
Zo, Bayonetta (fysiek) binnen. Nu deel 1 downloaden, zin in!
Ik ben hem al effies aan het spelen. Gameplay is top, verhaal nog een tikkie maf voor me 8)7 . So far so good!

• Thomas
  • Niet online
quote:
Tiwazz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:
[...]

Ik ben hem al effies aan het spelen. Gameplay is top, verhaal nog een tikkie maf voor me 8)7 . So far so good!
Het verhaal is erg maf inderdaad. Gameplay is heel nice ja, beetje gek met alle items en verschillende wapens nog.

• miikit
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 14:50
quote:
[...]

In Apeldoorn ook genoeg.

Je account via de officiele nintendo website omzetten náar zuid afrika. Daarna weer terug naar belgie zetten. Dit werkt en zuid afrika is voor nintendo spellen het goedkoopst.
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*