[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste
Acties:
  • 666.282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiwazz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:04:
[...]

Ik ben hem al effies aan het spelen. Gameplay is top, verhaal nog een tikkie maf voor me 8)7 . So far so good!
Tja, het verhaal is niet voor iedereen, maar dat was al bekent sinds de XBOX 360 / PS3 versies van Bayonetta 1 :+

En ondanks dat het maf (of beter gezegd vreemd) is, is het wel heel goed opgezet. Het is een hele leuke serie, die vaak over het hoofd gezien wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2018 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
miikit schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Je account via de officiele nintendo website omzetten náar zuid afrika. Daarna weer terug naar belgie zetten. Dit werkt en zuid afrika is voor nintendo spellen het goedkoopst.
Want dat helpt hem met zijn vraag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 01:50:
[...]

Tja, het verhaal is niet voor iedereen, maar dat was al bekent sinds de XBOX 360 / PS3 versies van Bayonetta 1 :+

En ondanks dat het maf (of beter gezegd vreemd) is, is het wel heel goed opgezet. Het is een hele leuke serie, die vaak over het hoofd gezien wordt.
Ik voel me echt heel stom dat ik destijds de Steam release van 1 volledig gemist heb! Inmiddels heb ik 4 uur in Bayonetta 1 zitten. Bij normale games skip ik zo veel mogelijk de cutscenes, maar bij Bayonetta verlang ik naar de cutscenes na elk gevecht! Wat een ontiegelijk goede game _/-\o_ . Het verhaal is inderdaad wat maf, maar ik houd wel van die stereotype-karakters! Mario en Rabbids en Xenoblade Chronicles 2 moeten voorlopig nog even wachten vrees ik... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:29
miikit schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:13:
[...]

Je account via de officiele nintendo website omzetten náar zuid afrika. Daarna weer terug naar belgie zetten. Dit werkt en zuid afrika is voor nintendo spellen het goedkoopst.
Waarom quote je mij? Ik ga niet zoveel moeite doen voor paar euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
msnguy schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 02:10:
[...]

Ik voel me echt heel stom dat ik destijds de Steam release van 1 volledig gemist heb! Inmiddels heb ik 4 uur in Bayonetta 1 zitten. Bij normale games skip ik zo veel mogelijk de cutscenes, maar bij Bayonetta verlang ik naar de cutscenes na elk gevecht! Wat een ontiegelijk goede game _/-\o_ . Het verhaal is inderdaad wat maf, maar ik houd wel van die stereotype-karakters! Mario en Rabbids en Xenoblade Chronicles 2 moeten voorlopig nog even wachten vrees ik... :P
Ik vind die cutscenes eigenlijk een beetje vervelend. Verder is het grafisch natuurlijk gedateerd, maar de gameplay is prima. Heel benieuwd naar deel 2, maar eerst even door 1 heen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Begonnen met Bayonetta deel 2. Wat een heerlijke over-de-top actie game!
Zit er aan te twijfelen of ik niet eerst deel 1 moet uitspelen maar volgens mij
maakt dat niet zoveel uit... Bedoel, de game moet het niet van het verhaal
hebben maar van de actie toch? Iemand die hier iets over kan roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
RabNL schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:54:
Begonnen met Bayonetta deel 2. Wat een heerlijke over-de-top actie game!
Zit er aan te twijfelen of ik niet eerst deel 1 moet uitspelen maar volgens mij
maakt dat niet zoveel uit... Bedoel, de game moet het niet van het verhaal
hebben maar van de actie toch? Iemand die hier iets over kan roepen?
Ja maar van alles wat ik lees doet deel 2 op alles een dikke schep bovenop deel 1 en hoewel ik deel 1 jaren geleden al helemaal kapot heb gespeeld speel ik toch eerst die weer omdat het nog steeds een vette game is ik er ook weer een beetje in kan komen en deel 2 de game is die nog toffer schijnt te zijn en de de kers op de taart is. Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Geloof dat het niet zo veel uitmaakt, game is toch niet story driven. Ik vermoed wel dat na Bayonetta 2 deel 1 heel oud gaat aanvoelen, daarom ben ik zelf maar gewoon met 1 begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:35
RayNbow schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 21:19:
[...]

Hoeveel uur heb je gespeeld?

Hier klikte BotW meteen, maar had dan in aanloop naar de release redelijk veel media coverage (E3 o.a.) gevolgd en was al redelijk op de hoogte hoe open het spel kan zijn, alles rustende op de physics/chemistry engine.

Zo kun je (zoals in 1 van de eerdere trailers werd getoond) wel een boom omhakken, maar je moet het wel goed doen:
[afbeelding]

En vijanden maken ook gebruik van de physics/chemistry engine:
[afbeelding]

In mijn ogen is BotW iets wat het dichts bij Miyamoto's oorspronkelijke inspiratie voor Zelda kwam:

[...]

Als je echt van BotW wilt genieten, dan moet je nieuwsgierigheid voelen wanneer je door de wereld loopt, wanneer je een bergtop of iets anders curieus ziet en de drang voelen om dat verder te onderzoeken. Als je dit totaal niet voelde tijdens het spelen van BotW, dan weet ik niet of het een spel is dat bij je past.
Van de week toch maar gekocht.
En moet zeggen, nu na 7 uur spelen wordt je er inderdaad helemaal ingezogen mbt tempels runnen etc en dingen verzamelen.

Nu ben ik net bij Impa geweest. Wat is het advies hier, lekker rondbanjeren en wapens verzamelen, of keihard door de storyline beuken? :P
Ik zag een filmpje van dat master sword :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:24
sderooij schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 20:16:
Nu ben ik net bij Impa geweest. Wat is het advies hier, lekker rondbanjeren en wapens verzamelen, of keihard door de storyline beuken? :P
Vooral dingen doen waar jezelf zin in hebt is het beste advies. :)

Mocht je echter gehecht zijn aan het spel zo compleet mogelijk uit te spelen, dan helpt het misschien wel om in het begin de aanwijzingen op te volgen en zo snel mogelijk de camerafunctie van de Sheikah Slate te laten repareren. Impa zal op een gegeven moment je op pad sturen naar Hateno waar dit kan worden gedaan.

(Zelf had ik een Divine Beast aangepakt voordat ik de camerafunctie had. Dan kun je dus geen foto nemen van de boss.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Dus, uh... WonFes 2018 is begonnen met o.a. deze aankondiging:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/A2IcubX.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DWSajSSU8AAQ3pY.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 18-02-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
[...]

En moet zeggen, nu na 7 uur spelen wordt je er inderdaad helemaal ingezogen mbt tempels runnen etc en dingen verzamelen.

Toen ik bij Impa was geweest had ik vervolgens de main quest op defeat ganon gezet en was gewoon gaan verkennen. Tijdens het uren verkennen kwam ik toen spontaan zon divine beast tegen. Beste ervaring ooit :) .

Als je kei hard story gaag beuken kan je er sneller door heen gaan dan je misschien wilt.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
OMG!!!!! Maakt me niet uit wat die kosten, DIE MOET IK HEBBEN!! :o :o :o :9~ :9~

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
DigitalExcorcist schreef op zondag 18 februari 2018 @ 10:38:
[...]

OMG!!!!! Maakt me niet uit wat die kosten, DIE MOET IK HEBBEN!! :o :o :o :9~ :9~
Pyra was vorig jaar al aangekondigd en kostte 19800 yen. Ga er maar vanuit dat Mythra een vergelijkbaar prijskaartje krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
[...]

Beste tip: geen filmpjes meer kijken!

De game is het leukst zonder enige spoilers. Dus niet meer naar filmpjes kijken... Gewoon rondrennen, zo nu en dan wat story dingetjes doen. Maar als je iets interesants ziet tijdens een quest, gewoon op ontdekking gaan.

Ohja, vergeet niet, zoals ik, alle eilanden aan de rand van de kaart te bezoeken :+ dat heb ik dus niet gedaan en een stukje gemist.

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 18-02-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
RayNbow schreef op zondag 18 februari 2018 @ 11:24:
[...]

Pyra was vorig jaar al aangekondigd en kostte 19800 yen. Ga er maar vanuit dat Mythra een vergelijkbaar prijskaartje krijgt.
Pakweg 150 euro dan? Wel prijzig maar wat mooi!!! Gelukkig is mn vrouw net zo gek van games (en met name JRPGs) als ik dus er is hoop... die heeft ook ruim 100 uur in Xeno2 zitten inmiddels.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Vergeet de shipping, invoerrechten en extra BTW niet. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Zo Bayonetta 2 is wel een verademing t.o.v. 1. Ben er gelijk mee doorgegaan nu ik 1 uit heb (erg snel, ik weet het :') ). Ziet er spetterend uit, geen irritante QTE's en de gameplay voelt echt wel wat fijner aan. HD Rumble is ook veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Zie frontpage artikel:
nieuws: Fail0verflow toont Linux met KDE Plasma-desktopomgeving op Nintendo S...

Vanuit technisch oogpunt vind ik het super knap hoe snel de vorderingen gaan in de hacking scene voor de Switch. Anderszijds baal ik er enorm van dat het al zo vroeg in de levenscyclus is van de Switch. Zou ontzettend jammer zijn als developers minder games gaan maken mocht blijken dat de Switch op grote schaal gebruikt wordt voor het afspelen van kopieën.. Kijkend naar de 3ds hoeft dat niet, maar daar kwam de hacking scene toch wat later op gang..

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:16
Ik heb sinds vrijdag ook een Switch gekocht tesamen met Mario Kart 8 Deluxe, Mario Odessey en natuurlijk Zelda Breath of the Wild. Wat een super apparaat. Precies wat ik zocht.

Echter wel een vreemd issue wat betreft de rechter joycon. Als ik aan het spelen ben lijkt hij af en toe niet te reageren op knoppen die ik indruk, dit is vooral merkbaar tijdens Mario Odessey of tijdens het racen met Mario kart met 2 spelers. Ik zit nog geen 2 meter van de console af, de console staat voor mijn televisie in het dock. Als ik het wil forceren is het simpelweg de joycon achter m'n rug houden en dan verliest die zelfs verbinding met de console... Terwijl de linkse joycon nergens last van heeft...

Iemand enige tips wat ik nog kan doen? Heb ze al afgemeld en weer gesynced, console herstart, kalibratie opnieuw gedaan... Oh en er staat niks in de buurt wat signaal kan verstoren o.i.d. Kan het ook repliceren als de console niet in het dock zit, maar minder.. Ook de joycons al ge-update.

[ Voor 8% gewijzigd door evadnl op 19-02-2018 09:13 . Reden: Toegevoegd dat ik de joycons ge-updated heb. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:43
Heb je al geprobeerd de joycons te updaten? Zit als het goed is onder settings -> controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Ohja, vergeten te vermelden, ja ook gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 11:42
Klinkt helaas als een gevalletje RMA. Zelf nu 3 weken in bezit van een Switch en ik kan mij niet vinden in die problemen, de joycon problemen zouden als het goed is al opgelost zijn.

Zeker in de eerste 14 dagen van de aanschaf van de console zijn bedrijven heel gewillig om het snel op te lossen voor je, door bijvoorbeeld direct om te ruilen voor een nieuwe. Hierna wordt het apparaat vaak terug gestuurd e.d. Dit duurt altijd langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:37
evadnl schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:58:
Ik heb sinds vrijdag ook een Switch gekocht tesamen met Mario Kart 8 Deluxe, Mario Odessey en natuurlijk Zelda Breath of the Wild. Wat een super apparaat. Precies wat ik zocht.

Echter wel een vreemd issue wat betreft de rechter joycon. Als ik aan het spelen ben lijkt hij af en toe niet te reageren op knoppen die ik indruk, dit is vooral merkbaar tijdens Mario Odessey of tijdens het racen met Mario kart met 2 spelers. Ik zit nog geen 2 meter van de console af, de console staat voor mijn televisie in het dock. Als ik het wil forceren is het simpelweg de joycon achter m'n rug houden en dan verliest die zelfs verbinding met de console... Terwijl de linkse joycon nergens last van heeft...

Iemand enige tips wat ik nog kan doen? Heb ze al afgemeld en weer gesynced, console herstart, kalibratie opnieuw gedaan... Oh en er staat niks in de buurt wat signaal kan verstoren o.i.d. Kan het ook repliceren als de console niet in het dock zit, maar minder.. Ook de joycons al ge-update.
Heb ik helaas ook last van (gehad)
Ik heb de rechter joycon inmiddels ook al omgeruild via Nintendo.
Probleem doet zich nu minder voor maar is helaas nog steeds niet helemaal verholpen.
Ik moet altijd een directe line of sight hebben tussen de joycon en de switch, is dat niet het geval dan begint de inputlag :|

Ik ben benieuwd naar jou bevindingen na de RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
Supershiva schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Heb ik helaas ook last van (gehad)
Ik heb de rechter joycon inmiddels ook al omgeruild via Nintendo.
Probleem doet zich nu minder voor maar is helaas nog steeds niet helemaal verholpen.
Ik moet altijd een directe line of sight hebben tussen de joycon en de switch, is dat niet het geval dan begint de inputlag :|

Daarom zou ik ook niet terug gaan naar Nintendo maar naar de winkel waar je het apparaat hebt gekocht, even aannemend dat dit bij een normale organisatie (bol, mm, coolblue, intertoys etc.) is gebeurd. Zeker in de eerste 14 dagen hoeft dit geen langdurig probleem te zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb gisteren Xenonblade, Skyrim en L.A. Noire gehaald bij de MM.

Gelijk gisteren 6 uurtjes Xenonblade gedaan! Chapter 3..
Ik moet de mensen hier toch maar toegeven dat het een uitstekende titel is welke niet onder doet aan Zelda.

Ik besefte mij gisteren ook dat ik ondertussen al 8 games heb nu voor de Switch en more to come binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Full-scale development of SMT 5 is underway
“At the start, the production of this project only had a few people at its core, with more and more people gradually becoming involved. Although this number is still increasing, I feel that the production staff has come together considerably to a point—and reaching a milestone—where we can say we’ve started full-scale development.”
Yamai added that he wants to make Shin Megami Tensei V in a way that works well for both home consoles and handhelds. That means featuring impressive content for TVs as well as elements that lend to the casual feeling unique to a portable device similar to what was in Shin Megami Tensei IV and Shin Megami Tensei IV: Apocalypse on 3DS.

Atlus also hopes to include many demons that are created to suit high hardware specs.
Yamai thinks that the production time for one demon’s model is about three times as much as previous titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
[...]

Ga vanavond even langs met de losse joycons bij de MM en dan ruil ik ze om... als ze niet moeilijk doen. I'll let you know.

[ Voor 34% gewijzigd door evadnl op 19-02-2018 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:51
Goed! Maar zal er maar gaan uitgaan dat we deze pas laat in 2019 gaan zien (of zelfs later).

Edit: blijkbaar heeft een pricecut op FIFA 2018 veel goeds gedaan voor de verkoop van de Switch-editie in de UK:
The Nintendo Switch version of FIFA 18 jumped 494% in sales last week in the UK (physical sales only).

It has helped propel the EA game back to No.1. The Switch version of FIFA was heavily cut in price last week to under £30 (including digitally, which isn't counted here), making it the most affordable version of the game on the market.
Bron: GamesIndustry.biz

[ Voor 46% gewijzigd door JackAvery op 19-02-2018 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
Ben zelf maar even gestopt met Switch games kopen. Speel toch niks en ik moet nog steeds aan Mario, Golf Story, Digworld 2 en Mario Rabbits beginnen. Wat ik persoonlijk mis op de switch is party/voice optie waar je lekker met vrienden kan ouwehoeren terwijl je gamed (zelfs al speel je allemaal een andere game). Zit om die reden veel sneller op de pc met Discord of op de Ps4 in een party en dan speel je ook sneller een game op dat platform blijkbaar.

Die gasten waar ik mee speel hebben ook bijna allemaal een Switch en met Discord kunnen we ook een Switch party simuleren, maar blijkbaar is (voor ons) een voice app op het systeem zelf de reden om op zo'n platform te samen te gamen. Meer hier die dat zo ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Beakzz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:55:
Ben zelf maar even gestopt met Switch games kopen. Speel toch niks en ik moet nog steeds aan Mario, Golf Story, Digworld 2 en Mario Rabbits beginnen. Wat ik persoonlijk mis op de switch is party/voice optie waar je lekker met vrienden kan ouwehoeren terwijl je gamed (zelfs al speel je allemaal een andere game). Zit om die reden veel sneller op de pc met Discord of op de Ps4 in een party en dan speel je ook sneller een game op dat platform blijkbaar.

Die gasten waar ik mee speel hebben ook bijna allemaal een Switch en met Discord kunnen we ook een Switch party simuleren, maar blijkbaar is (voor ons) een voice app op het systeem zelf de reden om op zo'n platform te samen te gamen. Meer hier die dat zo ervaren?
Hier kan ik mij wel in vinden, mag zelf ook graag gamen op de switch maar mis dan wel de mogelijkheid om te chatten via b.v. Discord.
Zit zelf ook nog te hopen dat deze er ooit gaat komen, tot die tijd hou ik mijn telefoon in de buurt met discord er op en gebruik ik draadloze oordopjes als nog te kunnen voicechatten.

Discord zelf wil wel een app uitbrengen maar Nintendo moet hier dan nog wel toestemming voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
WarShadow schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:04:
[...]

Hier kan ik mij wel in vinden, mag zelf ook graag gamen op de switch maar mis dan wel de mogelijkheid om te chatten via b.v. Discord.
Zit zelf ook nog te hopen dat deze er ooit gaat komen, tot die tijd hou ik mijn telefoon in de buurt met discord er op en gebruik ik draadloze oordopjes als nog te kunnen voicechatten.

Discord zelf wil wel een app uitbrengen maar Nintendo moet hier dan nog wel toestemming voor geven.
Maar dan heb je in je ene oor Discord en in je andere oor het geluid van de Switch? Dat lijkt mij vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarShadow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:45
Beakzz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:11:
[...]

Maar dan heb je in je ene oor Discord en in je andere oor het geluid van de Switch? Dat lijkt mij vrij irritant.
Nee heb via mijn oordopjes alleen discord en geluid via de tv, vrienden op discord gevraagd of ze last van hadden maar dat viel heel er mee (niet storend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
kanvua schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Daarom zou ik ook niet terug gaan naar Nintendo maar naar de winkel waar je het apparaat hebt gekocht, even aannemend dat dit bij een normale organisatie (bol, mm, coolblue, intertoys etc.) is gebeurd. Zeker in de eerste 14 dagen hoeft dit geen langdurig probleem te zijn denk ik.
Online gekocht bij de kijkshop eind vorig jaar (kijkshop is inmiddels failliet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Supershiva schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Online gekocht bij de kijkshop eind vorig jaar (kijkshop is inmiddels failliet :( )
In dat geval gewoon direct Nintendo Benelux bellen en oplossen. Heb ik ook gedaan. Afgezien van het feit dat ik niet bij kijkshop heb gekocht. Nintendo doet gelukkig daar niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 04-10 20:34
Nintendo heeft alleen een bon nodig. Ik heb mijn joycon ook per post opgestuurd en binnen een week kreeg ik mijn gerepareerde joycon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Supershiva schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Volgens mij vallen alle Joycon nog onder garantie (de Switch is immers korter dan een jaar op de markt!). In principe kun je dan naar elke winkel die Nintendo verkoopt en dit claimen. De winkelier, als je een goeie treft, regelt dit verder wel met Nintendo.

Heb ik ook gedaan met een defecte Pro Controller. Had contant betaald (dus geen bankafschrift..) en bonnetje is na 8 maanden natuurlijk ook allang verdwenen.. (had wel de originele verpakking nog). Gewoon naar de Intertoys teruggegaan, kreeg direct een nieuwe mee omdat ze die tóch nog hadden liggen. En zij regelen het met Nintendo verder wel.

Onder het motto "nee" heb je al, en "ja" kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Yes please! _/-\o_

Link website
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Mbgee42.png

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

DigitalExcorcist schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:38:
[...]

Volgens mij vallen alle Joycon nog onder garantie (de Switch is immers korter dan een jaar op de markt!). In principe kun je dan naar elke winkel die Nintendo verkoopt en dit claimen. De winkelier, als je een goeie treft, regelt dit verder wel met Nintendo.

Heb ik ook gedaan met een defecte Pro Controller. Had contant betaald (dus geen bankafschrift..) en bonnetje is na 8 maanden natuurlijk ook allang verdwenen.. (had wel de originele verpakking nog). Gewoon naar de Intertoys teruggegaan, kreeg direct een nieuwe mee omdat ze die tóch nog hadden liggen. En zij regelen het met Nintendo verder wel.

Onder het motto "nee" heb je al, en "ja" kun je krijgen.
Als ik winkelier zou zijn zou ik dat niet accepteren. Waarom zou ik daar mijn tijd aan besteden wat een conculega zou moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Ik wil in de toekomst ook een Switch halen voor Pokémon en Bayonetta 3 ( en dan ook 2 erbij ) maar het is wel vervelend om te zien dat Switch games altijd net iets duurder moeten zijn dan hun PS4 broertjes :/

Crash was op PS4 release 39.99 als adviesprijs maar vond je vlot voor 35 euro of 29 GBP, deze op Switch staat op 49.99.... Oke het is een placeholder prijs van een Spaanse retailer maar je kan er zeker van zijn dat deze prijs wel zal kloppen voor Switch.
Als ik me goed voor heb was L.A Noire remaster op Switch ook licht duurder dan op PS4/Xbox, en dan nu ook weer volle pot voor Bayonetta 2 wat buiten framerate dezelfde versie is als op Wii U 4 jaar geleden ( ok er zit een code voor Bayonetta 1 bij )

Wanneer ik uiteindelijk een Switch koop ga ik toch op Amazon etc op zoek en zien waar een bepaalde game het goedkoopste is, want een Switch is een prima deal als je deze voor 289 op Amazon kunt oppikken maar jezus die prijzen van toebehoren zoals de pro controller of de retail games vertekenen wel snel het 289 euro beeld.
En dan nog waarschijnlijk liefst een 64 of 128gb SD kaartje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. winkels plaatsen wel vaker foute listings. Don't get your hopes up ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
jabberwock schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Als ik winkelier zou zijn zou ik dat niet accepteren. Waarom zou ik daar mijn tijd aan besteden wat een conculega zou moeten doen?
Hoezo een conculega? Je hebt mij als terugkerende klant dan al gewonnen, bovendien maakt het totaal niet uit of jij nu een garantiegevalletje aanmeldt bij Nintendo of dat een andere toko dat moet doen - Nintendo vervangt die controller tóch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10 19:42
heeft iemand enig idee hoe ik een xbox 360 wired controller kan aansluiten op de nintendo switch (uiteraard in dockmode) zover ik het zie is het alleen mogelijk met een speciale dongle.

iemand die me kan verlichten?

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:23
gamerboy schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:24:
heeft iemand enig idee hoe ik een xbox 360 wired controller kan aansluiten op de nintendo switch (uiteraard in dockmode) zover ik het zie is het alleen mogelijk met een speciale dongle.

Je zegt het zelf al, wat moeten iemand daarop nog aanvullen?

[ Voor 37% gewijzigd door DutchKel op 19-02-2018 22:32 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:54:
[...]

hmm.. winkels plaatsen wel vaker foute listings. Don't get your hopes up ;)
Dezelfde listing deed een tijdje terug ook de ronde voor xbox one, is ook al op meerdere plekken aangehaald dat Crash een 1 jarige exclusive zou zijn voor ps4 en dan multiplat zou gaan ( wat logisch lijkt aangezien de uitgever Activi$ion is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79

Ja koop een pro controller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
@DutchKel of het ook mogelijk is zonder duhhh

@bvbal79 zonde als je al een super controller hebt liggen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kan alleen met zo'n dongle.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Goed om te zien dat meer spellen gyrocontrols toevoegen:
DOOM Switch Ver. 1.1.1 adds motion/gyro aiming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua

De dongle heet mayflash magic-ns. De reviews hierover zijn zeer positief. Echter heeft xbox 360 controller geen gyroscoop dus bij een aantal spellen kan je tegen het probleem aan lopen dat dit ontbreekt.

Zelf heb ik de dongle vorige week besteld bij amazon.de maar dit was een doa. Helaas is het relatief duur om het naar amazon terug te sturen (€9.50 bij postnl) en dan krijg je (heb ik ergens gelezen) slechts 80% van het originele bedrag terug. Voor een dongle van rond de €24 vond ik dit niet waard. Dus ik heb besloten om de dongle open te maken om te kijken wat er in zat. :*) Helaas niks te zien om te fixen dus ik heb een nieuwe bij aliexpress besteld voor €19. Misschien heb ik daar meer geluk mee. :P

[ Voor 6% gewijzigd door kanvua op 20-02-2018 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamerboy
kanvua schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:28:
[...]

De dongle heet mayflash magic-ns. De reviews hierover zijn zeer positief. Echter heeft xbox 360 controller geen gyroscoop dus bij een aantal spellen kan je tegen het probleem aan lopen dat dit ontbreekt.

Zelf heb ik de dongle vorige week besteld bij amazon.de maar dit was een doa. Helaas is het relatief duur om het naar amazon terug te sturen (€9.50 bij postnl) en dan krijg je (heb ik ergens gelezen) slechts 80% van het originele bedrag terug. Voor een dongle van rond de €24 vond ik dit niet waard. Dus ik heb besloten om de dongle open te maken om te kijken wat er in zat. :*) Helaas niks te zien om te fixen dus ik heb een nieuwe bij aliexpress besteld voor €19. Misschien heb ik daar meer geluk mee. :P
Laat mij even weten of die van Alie werkt dan koop ik die miss ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-09 16:14
kanvua schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:28:
[...]

Ik heb nog nooit verzendkosten betaald voor iets terugsturen bij Amazon. Heb je al contact met de klantenservice opgenomen? Het is wat verborgen: kies op de hoofdpagina voor help (redelijk bovenaan), dan Need more help? (redelijk onderaan) en dan contact us. In 50% van de gevallen hoefde ik het kapotte product niet eens terug te sturen en kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanvua
gamerboy schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:49:
[...]

Laat mij even weten of die van Alie werkt dan koop ik die miss ook wel ;)
Prima, doe ik!
Ampix schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Ik heb nog nooit verzendkosten betaald voor iets terugsturen bij Amazon. Heb je al contact met de klantenservice opgenomen? Het is wat verborgen: kies op de hoofdpagina voor help (redelijk bovenaan), dan Need more help? (redelijk onderaan) en dan contact us. In 50% van de gevallen hoefde ik het kapotte product niet eens terug te sturen en kreeg ik gelijk een nieuwe opgestuurd.
Oh, dit had ik moeten weten voor ik de dongle open had gemaakt. 8)7

In ieder geval bedankt voor de tip! Dat maakt de kans wel groter om in de toekomst daar nog eens iets te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:00
kanvua schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:34:
[...]

Prima, doe ik!

[...]

Oh, dit had ik moeten weten voor ik de dongle open had gemaakt. 8)7

In ieder geval bedankt voor de tip! Dat maakt de kans wel groter om in de toekomst daar nog eens iets te bestellen.
Amazon heeft gewoon een Nederlands antwoordnummer. Volgens mij in Amsterdam. Daar kun je het pakketje gratis naartoe sturen en dan sturen zij het weer door naar Duitsland. Al een paar keer bij de hand gehad en gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
[...]

Gisteravond langs de MM gegaan en de rechter joycon kunnen ruilen, deden totaal niet moeilijk. Tot mijn blijdschap zijn de issues nu VEEL minder. Merkte nog wel wat lag bij Mario maar niet zo storend als met de oude controller. _/-\o_

Zoveel Zelda gespeeld dat ik niet meer heb laten weten haha :9~ Wat een heerlijke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
evadnl schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:14:
[...]

Gisteravond langs de MM gegaan en de rechter joycon kunnen ruilen, deden totaal niet moeilijk. Tot mijn blijdschap zijn de issues nu VEEL minder. Merkte nog wel wat lag bij Mario maar niet zo storend als met de oude controller. _/-\o_

Zoveel Zelda gespeeld dat ik niet meer heb laten weten haha :9~ Wat een heerlijke game.
Zelfde als bij mij dus.... veel minder maar nog niet helemaal lag vrij...
Fijn dat de MM niet moeilijk deed.

Zelda is idd helemaal top, heb er nu al meer dan 100 uur in zitten en heb pas 3 divine beasts bevrijd.
Hoop dat er snel een opvolger komt, engine kan in principe prima nog een keer worden gebruikt wat mij betreft.
Maar ik vrees dat we wel weer een paar jaar mogen wachten op een nieuwe Zelda game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:33
Iemand Lumo al gespeeld? Zo ja, hoe issie?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo happy, met het gerucht van Diablo 3. Ik kan niet wachten.
Ik krijg al megaman reeks en streetfighter arcade edition. En nu dit.

Edit: arcade edition

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2018 13:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Afgelopen weekend aan de gang geweest met de doorzichtige shell voor m'n Switch. Na ongeveer 2 uurtjes werk is dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9RhjfaI.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/46Es2Cn.jpg

Het speelt toch wel een stuk beter met de dpad ipv de losse knopjes. Daarnaast vind ik dit ook wel erg vet 8)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

Chaos-Zero schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:10:
Afgelopen weekend aan de gang geweest met de doorzichtige shell voor m'n Switch. Na ongeveer 2 uurtjes werk is dit het resultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het speelt toch wel een stuk beter met de dpad ipv de losse knopjes. Daarnaast vind ik dit ook wel erg vet 8)
Ziet er zeer goed uit idd. Ik wacht nog even tot mijn garantie voorbij is en dan doe ik hetzelfde denk ik.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:52:
Misschien kun je toch beter even wachten tot het officiëel bevestigd wordt voordat je happy wordt. Er zijn ook al heel lang geruchten dat Hearthstone naar de Switch komt, maar die zijn toch recentelijk keihard de kop ingedrukt toen Blizzard zei dat er geen plannen voor waren.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar is die besteld?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:52:
Ik krijg al megaman reeks en streetfighter arcade edition. En nu dit.

Edit: arcade edition
Welke arcade edition van sf? Of bedoel je die 30 year compilatie? Want 'we' krijgen geen sf4 of 5 op de switch toch?
Zeror schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:42:
Iemand Lumo al gespeeld? Zo ja, hoe issie?
Op ps4, idee was grappig voor even, maar niet veel behoefte gehad om het verder te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 20-02-2018 14:58 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het, maar er is op dit moment een gerucht ;). Ik had liever diablo 2 en LOD gehad, maar ik neem genoegen met 3.
NMe schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:35:
[...]

Misschien kun je toch beter even wachten tot het officiëel bevestigd wordt voordat je happy wordt. Er zijn ook al heel lang geruchten dat Hearthstone naar de Switch komt, maar die zijn toch recentelijk keihard de kop ingedrukt toen Blizzard zei dat er geen plannen voor waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bedoelde ik ook ja. Sf5 op de switch gaat niet echt goed denk ik.
Sagat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Welke arcade edition van sf? Of bedoel je die 30 year compilatie? Want 'we' krijgen geen sf4 of 5 op de switch toch?

[...]

Op ps4, idee was grappig voor even, maar niet veel behoefte gehad om het verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:00:
Die bedoelde ik ook ja. Sf5 op de switch gaat niet echt goed denk ik.

[...]
Zijn natuurlijk hoop verder erg leuke sf games. Hopelijk zal (ook?) op de switch de online goed zijn.
sf5 1op1 poorten zal wsl niet lukken, maar juist een fighting game zou relatief eenvoudig down te graden te moeten zijn, onder water zijn het stick figuren die lopen te meppen en schoppen ;)

sf4 zou ook leuk zijn. En een switch versie zou ik per definitie al fijner vinden dan de ds en iphone versies omdat je dan wel een fatsoenlijk controller kan gebruiken (al hoewel de laatste iphone sf4 volgens mij ook met bit do controllers zou moeten werken)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou dit ook wel willen doen. Alleen niet bij de console unit zelf. Enkel bij de joycons. Maar ik wacht nog even tot ik een extra setje Joycons heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Ik zou dit ook wel willen doen. Alleen niet bij de console unit zelf. Enkel bij de joycons. Maar ik wacht nog even tot ik een extra setje Joycons heb.
Ik vind het bij de console ook beduidend minder mooi uitzien dan bij de joycons. Als er nou een printplaatje te zien was aan de achterkant, vooruit. Maar die aluminium plaat is niet heel interessant.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Bij Amazon Duitsland heb ik ze gekocht, maar je kan ze ook bij Aliexpress bestellen.
In een standaard kit zitten enkel de normale joycons en een backplate. Ik heb de joycons met dpad los besteld, en die gewone nu dus over.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Binnenkort een weekje weg. Ik heb via ebay een Nintendo Switch Terminal Portable HUB Dock Converter Type-C to HDMI Adapter aangeschaft. Duurt even maar gister dus binnen gekregen en het werkt perfect. Kleine converter zorgt ervoor dat de dockingstation gewoon thuis kan blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Waarschuwing!

Payday 2 op Switch blijkt een versie te zijn die bijna 1,5 jaar oud is in vergelijking met de huidige PC versie.

Wanneer je de content vergelijkt met de huidige PC versie kom je uit op ongeveer PC versie 117, welke in oktober 2016 is verschenen. De PC versie zit momenteel op 172.

Alhoewel de developer aangeeft dat de Switch versie draait op versie 147 ontbreekt er een heleboel content die op de PC versie aanwezig was in 147 (+ alle content in de updates 148 t/m 172). Zo is er o.a. géén John Wick Content in de game en missen er een hoop wapens, characters, maskers en andere missies. Het enige waarom de developer spreekt over versie 147 is dat er enkele grafische tweaks uit die updates zijn toegevoegd. Maar als je puur kijkt naar de gameplay content is de Switch versie zwaar gestript en bestaat de Switch versie uit versie 117 (welke ouder is dan de Switch zelf).

Verwacht dus geen 'complete edition' in vergelijking met de PC en de daarop verschenen (gratis) DLC.

Meer info: HIER & HIER

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 11:14

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Iemand een idee wat de release dat van de mario odyssey dlc is? Ik had alleen februari gevonden. Maar welke dag?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Laatst online: 22:28
ThaBEN schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:07:
Waarschuwing!

Payday 2 op Switch blijkt een versie te zijn die bijna 1,5 jaar oud is in vergelijking met de huidige PC versie.
Dat maakt het aannemelijk dat ze al begonnen waren aan een WiiU port. Deze is nu omgezet naar een Switch versie. Hopelijk brengen ze de versie up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:13:
Iemand een idee wat de release dat van de mario odyssey dlc is? Ik had alleen februari gevonden. Maar welke dag?
Meer is nog niet bekent :) Maar ja februari duurt nog een week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

UncleSam schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:03:
Binnenkort een weekje weg. Ik heb via ebay een Nintendo Switch Terminal Portable HUB Dock Converter Type-C to HDMI Adapter aangeschaft. Duurt even maar gister dus binnen gekregen en het werkt perfect. Kleine converter zorgt ervoor dat de dockingstation gewoon thuis kan blijven.
Welke heb je precies. Wil er eentje ook hebben. Weet alleen nooit precies welke O-)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Touchdomex schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:04:
[...]

Welke heb je precies. Wil er eentje ook hebben. Weet alleen nooit precies welke O-)
https://www.ebay.co.uk/it...DMI-Adapter-/152776253681

Gok ik als je erop googled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Panic Button teases more games for Switch (and other platforms)
“The Switch release has been perfect. Actually it’s mentioned in almost all the port requests we receive," he adds. "To keep up with this pace, we already have 12 kits at the office! Not yet the platform with the most kits, but definitely the fastest growing trend in our office. In the games we have published we’ve seen more sales on Switch than on PS4 and XBox One combined during the same period. Now every developer wants their game to be on the Switch.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:04:
[...]

https://www.ebay.co.uk/it...DMI-Adapter-/152776253681

Deze dus.

edit: zie het bericht van bvbal79 nu. Die had de link dus ook al gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door Tasminos op 21-02-2018 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vraagje over power banks, kan je elke powerbank gebruiken voor de Switch on the go op te laden met een usb to usb c kabel ?
Mijn oog was gevallen op de Anker PowerCore 20100mah op Amazon.co.uk wegens de goede reviews en het feit dat hij 4.8A in totaal kan leveren en 2 x 2.4A als je 2 toestellen tegelijk oplaad, wat meer dan genoeg zou moeten zijn om on the go in stand-by mode te laden en hij kost ''maar'' 26.99.

Op andere plekken lees ik dan weer dat je beter de Powercore+ hebt omdat laden van USB-C naar USB-C sneller zou gaan dan van USB-A naar USB-C zoals op de gewone Powercore, verschil is wel dat de Powercore+ dubbel zo duur is bijna ( 46.99 pond vs 26.99 pond, en ik vind 47 voor een powerbank al redelijk veel dan... )

Het verschil zou zijn dat de gewone Powercore wel de Switch laad, maar als je laad tijdens spelen zou je toch nog steeds traag batterij % verliezen, bij de Powercore+ laad je effectief bij terwijl je speelt ( reddit zegt +5% op 20 min tijdens Zelda te spelen )
Ik moet niet perse laden terwijl ik speel, gewoon laden met een power bank als de switch in stand by staat on the go is ook al goed, dus neem aan dat de gewone Anker Powercore goed is ?

Ik heb de OP gelezen en Nintendo hun standpunt op power banks maar dat is natuurlijk larie want een powerbank op 5v en 2.4A gaat je Switch niet opblazen, ding laad sneller op via de wall charger die ze bij leveren dan via de powerbank dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Een paar nieuwtjes uit de geruchtenmolen: Emily Rogers en een ander lid van het ResetERA forum claimen dat Bandai Namco aan het werken is aan een Smash Bros game voor Switch. Het is onbekend of deze als een sequel of als een Definite gaat verschijnen, maar het spel zou dit jaar verschijnen, en zowel content van de WiiU/3DS games krijgen als nieuwe content.
Bron: Emily Rogers
I can only confirm two things:

1. A Smash Bros title will be announced and released for Switch later this year.
2. They added brand new content and re-worked some of the existing Wii U/3DS content.
Verder lijkt Rogers ook akkoord te gaan met eerdere geruchten dat een South Park game naar Switch geport zal worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
@JackAvery, "brand new content" = Ice Climbers. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 04-10 18:06
Hier inmiddels ook een paar weken bezitter van een Switch. Direct Mario erbij gehaald en storyline is inmiddels uitgespeeld. Maar nu heb ik het toch best lastig qua games. Ik heb nog Pokken Tournament DX en Zelda gekocht. Helaas waren beide games niet mijn games en heb ik dus weer verkocht(voordeel van fysiek).

Stardew Valley gekocht maar ook totaal niet mijn game. Gister Meat Boy aangeschaft en dat is dan wel weer een leukere game voor mij.

Verder is het wel echt een mooi apparaat en kan niet wachten op titels zoals Pokemon, Prof. Layton, Smash en hopelijk ook nog South Park.

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Royy90 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:21:
Stardew Valley gekocht maar ook totaal niet mijn game. Gister Meat Boy aangeschaft en dat is dan wel weer een leukere game voor mij.
Misschien is Celeste een tip, als Super Meat Boy je ding is :) Spijtig van Zelda, hier mijn 2017 GOTY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Laatst online: 04-10 18:06
JackAvery schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:55:
[...]

Misschien is Celeste een tip, als Super Meat Boy je ding is :) Spijtig van Zelda, hier mijn 2017 GOTY!
Ja zat te twijfelen tussen Celeste en SMB. SMB was goedkoper dus dan eerst die maar. Zelda is ook vast en zeker geen slechte game. Maar ik ergerde me zo aan de wapens die stuk gaan, de dag/nacht modus en de grote open vlakten. De runes waren dan wel weer leuk. Het is gewoon helaas niet mijn game.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Sega's Shining Resonance: Refrain Coming To The West On PlayStation 4, Switch, Xbox One & PC
Sega has announced that Shining Resonance: Refrain is coming to the west this year. The HD remaster of the 2014 Japanese-only PlayStation 3 game was announced for the PlayStation 4 in Japan last November, but sources within the company have confirmed to us that the game is also coming to Switch when it sees western release.

Edit: Trailer met alle platformen:

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 22-02-2018 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
De starter Pokémon voor Pokémon Switch mogelijk uitgelekt:

http://www.insidegamer.nl...generatie-mogelijk-gelekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een gerucht voor je.

Er komt een Nintndo Direct (groot) op 13 maart., ik weet ook al welke games er aangekondigd gaan worden.

1. Pokémon Switch met een Q4 release.
2. Super Smash Bros met de release van Nintendo Switch Online (reden waarom de online dienst is uitgesteld, de game is nog niet af)
3. Fire Emblem voor de Switch komt in juni.
en 4...
spoiler:
Half Life 3 exclusief op de Switch en PC

Bron: mijn grote duim.

Maar alle gekheid op een stokje, ik verwacht dat we idd volgende maand een grote Direct zullen hebben gezien de Switch dan een jaar op de markt is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:47
Waarschuwing!

Wanneer je de content vergelijkt met de huidige PC versie kom je uit op ongeveer PC versie 117, welke in oktober 2016 is verschenen. De PC versie zit momenteel op 172.

Alhoewel de developer aangeeft dat de Switch versie draait op versie 147 ontbreekt er een heleboel content die op de PC versie aanwezig was in 147 (+ alle content in de updates 148 t/m 172). Zo is er o.a. géén John Wick Content in de game en missen er een hoop wapens, characters, maskers en andere missies. Het enige waarom de developer spreekt over versie 147 is dat er enkele grafische tweaks uit die updates zijn toegevoegd. Maar als je puur kijkt naar de gameplay content is de Switch versie zwaar gestript en bestaat de Switch versie uit versie 117 (welke ouder is dan de Switch zelf).

Verwacht dus geen 'complete edition' in vergelijking met de PC en de daarop verschenen (gratis) DLC.

Er is in middels helderheid over. De makers van de switch versie hebben gereageerd. De versie die uit gaat komen op de switch is ongeveer versie 147 (medio 2017). Dat is 1 grote patch verwijderd van de xbox en ps4 (die staat op eind 2017). Ze hebben meteen ook al aangekondigd dat er WEL nog updates gaan uitkomen voor de switch versie. Het is dus allemaal iets minder erg dan de speculaties van eerder vandaag.

bron: https://www.polygon.com/2...2-nintendo-switch-version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:17:
Maar alle gekheid op een stokje, ik verwacht dat we idd volgende maand een grote Direct zullen hebben gezien de Switch dan een jaar op de markt is.
Ik verwacht dat ook wel eigenlijk. Op z'n laatst begin april. Maar ik denk wel dat er een 1 year anniversary Direct komt. En laten we hopen dat ze beelden kunnen laten zien van games Pokemon Switch enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Waarschuwing!

Ik had het ook al gelezen inderdaad, erg jammer, want ik keek er best naar uit. Nu ga ik hem dus overslaan, al helemaal na het zien van deze tweet. Dit was een van de devs die reageerde op een van de vele klachten dat de console versies geen tot weinig updates kregen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wiiZxGk.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Dennis de Vries op 21-02-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Laatst online: 25-07 12:31
Dennis de Vries schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:34:
[...]

Ik had het ook al gelezen inderdaad, erg jammer, want ik keek er best naar uit. Nu ga ik hem dus overslaan, al helemaal na het zien van deze tweet. Dit was een van de devs die reageerde op een van de vele klachten dat de console versies geen tot weinig updates kregen:

[afbeelding]
Nintendo Life geeft inmiddels al wat feiten vrij over de Switch versie in vergelijking met de PS4 versie welke in 2015 is verschenen. De volledige review zal 27 februari online geplaatst worden.

- Publisher Starbreeze has officially confirmed the Switch version of the game is around a year behind other platforms and includes content and changes up until last year's Most Wanted update

- There's the same number of killing tools available in both the Switch iteration and the one available on other consoles.

- There are 58 missions on PS4 right now, and 50 available on Nintendo Switch.

- There are well over 300 masks on PS4, but only 278 on Switch

- The Switch version includes community-made billboard designs, but doesn't include the other content that was patched in when these changes were made on other platforms.

It's also important to note that the PS4 and Xbox One versions are behind the PC entry in terms of updates, and the PS3 and Xbox 360 versions haven't been updated since 2015. Issues with update parity have dogged Payday 2 on other platforms for years, so the problem is a frustrating one, but not all that surprising. Starbreeze says it will be supporting Switch with post-launch updates.

Bron: Nintendolife - How Does PAYDAY 2 On Switch Compare To Other Console Versions?

Het is nu dus officieel dat de Switch versie niet alleen minder content bevat dan de huidige PC versie, maar zelfs minder content bevat dan de PS4 / XBOX One versie uit 2015.

Ik had gehoopt dat dit een soort verzamelbundel zou worden van de game en alle beschikbare content. Dit klinkt eerder als een Payday light welke ook nog eens het meest kost van alle versies :r

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Confirmed FAKE:

quote: GameXplain
And it's now confirmed as fake by the creator:
https://www.pokemonmillen...kemon-iniziali-di-switch/
Dat duurde niet al te lang :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:04:
[...]

Confirmed FAKE:

[video]

[...]

Dat duurde niet al te lang :+
Gelukkig maar. Ik hoop stiekem nog steeds op een remake in de art-style van zelda met alle 150 originele pokémon (soort Pokémon Origins), (semi) open wereld en een tof verhaal met coole cutscenes.

Is er ergens eigenlijk al een rapport verschenen over de doelgroepen die tot nu toe het meest de Switch kopen? Heb zelf namelijk het idee dat de doelgroep 20-30 een groot deel van de verkopen voor zijn rekening neemt. Lijkt mij dat een remake van gen 1 bij deze groep het ook goed zal doen. Persoonlijk ben ik overigens ook niet zo'n fan van al die nieuwe pokémon die soms redelijk ver gezocht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Super Mario Odyssey update is nu uit.. De Balloon game werkte alleen nog niet want er is maintenance aan de servers..

Verwijderd

@Ribo89 Het gaat geen remake van gen 1 worden ;)

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 15:23

Dennis de Vries

Redacteur
Ribo89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:46:
[...]

Gelukkig maar. Ik hoop stiekem nog steeds op een remake in de art-style van zelda met alle 150 originele pokémon (soort Pokémon Origins), (semi) open wereld en een tof verhaal met coole cutscenes.
Dit is precies wat ik ook zou willen inderdaad, liefst niet verder dan gen 3, en dan zonder al die belachelijke mega evolutions.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:17
Ach nieuwe pokemon is alleen maar leuk IMHO. Gewoon een mix van allerlei pokemongeneraties.
Mega-evolutions boeit mij ook niet zo... maar goed, het zit er nu eenmaal in (ik dacht zelfs in de cartoons al).

Een tof verhaal verwacht ik niet. Zal wel hetzelfde worden als de oude games. Maar als het vechtsysteem leuk is helemaal prima.

En vind het best knap om 807 verschillende pokémon te bedenken. ik zou na 200 stuks toch echt wel out-of-ideas zijn.
Pagina: 1 ... 16 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.