Wow! ERE is behoorlijk, nou ja -- extreem. Erg verfrissend ook daardoor, het was een van de eerste boeken op m'n pad richting FO. Erg gaaf dat je vrouw daarvoor openstaat.armageddon_2k1 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 09:35:
En mijn vrouw is nu Early Retirement Extreme aan het lezen, er zeer in geinteresseerd, en is nu veel aan het lezen over beleggen. Ook dat vind ik wel heel prettig
Dat, en het is wel een mooi voorbeeld van hoe geld verdienen werkt. Twee goede jaren en meteen wil hij een financiële verplichting voor de komende 30 jaar op zich nemen. Zelf ben ik ook freelancer, maar ik heb een gezin en vind het allemaal best spannend. Je staat de volgende dag nog buiten als de klant er geen zin meer in heeft. Of als je overspannen bent. Of van een keukentrapje af valt.President schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 11:39:
Met de kanttekening dat hij freelancer is en je dus ook rekening moet houden in je berekening dat hij morgen arbeidsongeschikt kan raken en dan erg weinig heeft om op terug te vallen...
Het probleem met freelancen is mijns inziens dat je wel weet wat je nu verdient, maar niet wat je volgende maand verdient.
[ Voor 48% gewijzigd door TucanoItaly op 10-03-2018 20:04 ]
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save