_serial_ schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:30:
[...]
En ik vond het juist heerlijk om in 1 topic alles te lezen over vliegen, lekker afwisselend, de praktijk is nu dat ik beiden topics nauwelijks meer lees. enerzijds omdat het volume van 2 losse topics nét te laag is om meerdere keren per dag te kijken, anderzijds omdat ik meer moeite moet doen beide topics te openen om er vervolgens achter te komen dat in het ene topic niets gepost is, en andere maar 1 post.
Nee, van mij mag het originele luchtvaartopic weer terug, maar wie ben ik

Mogelijke tip. Gebruik je MyReact als primaire toegang tot GoT als je dat nog niet doet. Als je dat doet staan topics waar je in bijgedragen hebt altijd in het Post History deel. Of gebruik die post history alleen. Daarin komt alles met nieuwe bijdragen bovenaan de lijst te staan en als het goed is met een gekleurd icoontje ervoor (alhoewel dat bij mij al
vele maanden niet meer zo betrouwbaar werkt als vroeger). Enig is dat je dus al in een topic gepost moet hebben om dat te laten werken.
Ik Ctrl-klik op die icoontjes en open daarmee alle topics met nieuwe bijdragen in tabs (die vroeger ook precies naar de positie in het topic sprongen waar die nieuwe bijdragen stonden maar ook dat werkt niet goed meer wat wel vervelend is). Na lezen tabje sluiten en zo lees je weer bij.
Ik zou het handig vinden als je op de een of andere manier een topic aan de post history zou kunnen toevoegen als post history 'kandidaat' of zoiets wat met het gesplitste, en dus nieuwe, topic zonder veel bijdragen voor velen zou helpen om een nieuw topic toch al makkelijk te kunnen volgen. Nu je er zelf in gepost hebt is dat voor jou geen probleem meer maar je wilt het liefst vermijden dat mensen even 'iets' posten dat niet bijster relevant is om het topic in hun post history te krijgen, wat nu vast vrij frequent zal gebeuren bij nieuwe topics op GoT.
De oude situatie was voor mensen die niet in het reizen per vliegtuig deel geïnteresseerd waren een topic met een grote hoeveelheid 'topicvervuiling'. Voor die mensen is het een verademing dat het weer alleen over 'échte luchtvaart'

gaat.
@
Reptile209 hieronder ter vermijding van verder off-topic afdwalen.
Met een bookmark staat het in een andere lijst. Ik wil het juist allemaal meteen in één lijst kunnen hebben. Ik gebruik bookmarks op een andere manier en dat werkt dus niet voor mij.
[Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 10-09-2017 11:31]