Hallo allemaal,
Ik lees hier al een tijdje met plezier mee en wil bij deze graag mijn eigen project ook even laten zien.
Inmiddels ben ik al een paar maandjes met de architect bezig en lijkt het er op dat dit de definitieve tekeningen gaan worden.
Vooroverleg met de gemeente is aangevraagd en zodra die akkoord zijn dan gaat het naar de constructeur.
Met ander woorden.. op dit moment kan ik rustig nog wat dingen wijzigen. Dus ik sta open voor kritiek en of eventuele opmerkingen.
Het kavel waarop we gaan bouwen is 1150m2 en grenst aan het water. 22,5 meter breed en ruim 50 meter diep
De woning word traditioneel gebouwd en is 844m3 zonder carport en overstekken
De gevels worden gemetseld met de slanke gevelsteen van mbi.. de geostylistix .
Ik heb ervoor gekozen de woonkamer aan de achterkant de plaatsen omdat daar het mooiste uitzicht is.
Boven word het niet heel erg groot, Ik moet me een beetje houden aan die 850m3 vanwege het budget.. Ik ga hier samen met mn vriendin wonen en we hebben geen kinderwens ofwel veel ruimte boven hebben we ook niet nodig.
In eerste instantie wou ik de nok nog een meter hoger hebben zodat de zolder ook een volwaardige ruimte zou worden maar daarmee lopen de m3's ook enorm op dus dat gaat hem niet worden. het word nu niet meer dan een opslagruimte en een plek voor de wtw etc
enkele kenmerken van de woning
* energieneutraal
* Water/Water warmtepomp
* overal vloerverwarming, per vertrek regelbaar
* wtw balansventilatie(type d)
* aluminium kozijnen met tripple glas
* platte keramische dakpan
Hoe krijg ik die foto's hier zichtbaar?
[
Voor 10% gewijzigd door
Clive op 01-05-2019 18:34
]