@
GerritGekke Past dat, dempers in de breedplaatvloer?
Hier staat overigens in het koopcontract (van de gemeente) dat we niet mogen heien.
@
Joris748 Nice! Zo'n lap grond is hier (stad) geen optie zonder het budget te verveelvoudigen

Lekker zeg! Robotmaaier lijkt me idd geen overbodige luxe
Omgevingsvergunning aanvragen is op zich geen rocketscience. Hier zat de complexiteit voor 98% in het internet gebeuren. We gaan zes woningen bouwen met particulieren dus dat geeft wel wat 'afstemmingsuitdagingen'

Stapje voor stapje... Alleen hadden we ondertussen twee jaar geleden al klaar kunnen zijn, daar moet ik maar niet te vaak over nadenken.
Zag net wel wat nieuwe plaatjes voorbij komen:
Onze woning is de tweede, nu vooral bezig met materialisering. Plan is MBI GeoStylistics Shaded Gray voor het hoofdvolume en stucwerk (RAL 6012) voor het nevenvolume.
Het dak komt helemaal vol met PV en misschien zonnecollectoren, daar zoeken we nog een betaalbare optie voor. Op dit moment staat er tig m2 aan EPDM in de begroting, dat is nogal overdreven als 95% van die EPDM nooit een straaltje zonlicht gaat zien. @
jerh had daar een mooie oplossing voor, kijken of ik de aannemer daar warm voor krijg. Ook altijd geinteresseerd in alternatieve oplossingen