Ik ben nu sinds september bezig met het bouwen van onze eigen woning en nu begin ik echt te merken dat het een marathon is. Niet zozeer qua fysieke arbeid maar qua hersen inspanning, er zijn zo gigantisch veel details dat er geen moment van pauze is. Kom je thuis en dan loop je toch nog na te denken over de afwerking van de waterslag bij de kozijnen, of je die zelf gaat maken of toch de dakdekker vraagt. Of de spleet tussen de planken van de gevel bekleding 7 of 8mm gaat worden om zo goed mogelijk uit te komen bij de kozijnen en hoe we de verlichting in de zijgevel integreren. Het is allemaal heel fijn dat je zo op de details kunt zitten en alles zelf integreert maar dat maakt ook het advies van iemand in dit topic “begin met de afwerking in je achterhoofd” erg vermoeiend!
Het motto is ondertussen ook twee stappen vooruit en 1 stap achteruit geworden, anders blijf je denken.
Naast deze realisatie zou ik ook graag wat meer progressie met jullie willen delen en dat is tot dusverre nog niet gelukt, maar ik ga m’n best doen
Het motto is ondertussen ook twee stappen vooruit en 1 stap achteruit geworden, anders blijf je denken.
Naast deze realisatie zou ik ook graag wat meer progressie met jullie willen delen en dat is tot dusverre nog niet gelukt, maar ik ga m’n best doen