Het prijsverschil zal relatief groot zijn als je nu uitgaat van kozijnen die niet geschikt zijn voor triple glas. Want dan moet je andere kozijnen hebben. Maar anders is het vooral de glasprijs die varieert en dat is niet zo'n enorm verschil (enkele tientjes per m2 hooguit)
Het comfortverschil is enorm. Bij ons is geen enkel verschil te merken als je voor de glazen gevel staat of bij een muur ook niet bij -10 zoals vorige wek. (meetbaar is het ongetwijfeld, ik spreek over comfortgevoel)
Wij mogen ons bijgebouw vergunningsvrij bouwen
ik heb al een aannemer voor het casco/fundering, met de kozijnen maak ik ook langzaam vorderingen (al blijft het duurder dan ik hoopte).
Ik overweeg om ondanks de lage isolatiewaarde van het huisje (+/-rc3) wel de glazen gevel in triple glas uit te voeren, de rest vd ramen dubbel. Puur voor het comfortgevoel (omdat er ws. een bureautje tegen die glasgevel komt te staan)
Het comfortverschil is enorm. Bij ons is geen enkel verschil te merken als je voor de glazen gevel staat of bij een muur ook niet bij -10 zoals vorige wek. (meetbaar is het ongetwijfeld, ik spreek over comfortgevoel)
Wij mogen ons bijgebouw vergunningsvrij bouwen
Ik overweeg om ondanks de lage isolatiewaarde van het huisje (+/-rc3) wel de glazen gevel in triple glas uit te voeren, de rest vd ramen dubbel. Puur voor het comfortgevoel (omdat er ws. een bureautje tegen die glasgevel komt te staan)
[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 25-02-2021 10:33 ]