Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Zelf maak ik al geruime tijd gebruik van Sophos Free voor Android. Is een prima virus/malware scanner waarbij er ook optioneel kan worden ingeschakeld:

Loss&theft
Spam protection
App protection
Web filtering
Sophos Management (indien Sophos Central / zakelijk gebruikt wordt)

Ook merk je er niets van dat deze applicatie op e achtergrond meedraait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb sinds kort opslag problemen. Mijn interne geheugen is zo goed als vol dus probeer ik mijn apps naar de sdkaart te verplaatsen. Daar is nog bijna 6 gb vrij.

Echter krijg ik nu elke keer de melding onvoldoende opslag ruimte als ik een app naar de sd kaart wil verplaatsen.

Ik heb al zeer lang android en dit probleem heb ik nog nooit gezien.
voor de duidelijkheid ik heb dus 1 GB intern geheugen (door gear VR wil ik ruimte hebben) en 5,8 gb sd kaart maar ik kan zelfs mijn kleinste apps van 1 mb niet naar de sd kaart verplaatsen.

reserveert android gebeugen op een sd kaart?
ik ben nu van ellende maar alles op een nieuwe sdkaart aan het gooien om te zien wat er aan de hand is maar de sd kaart komt foutloos door alle benchmarks heen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:25

13art

Moderator Mobile
madmaus schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:37:
Ik heb sinds kort opslag problemen. Mijn interne geheugen is zo goed als vol dus probeer ik mijn apps naar de sdkaart te verplaatsen. Daar is nog bijna 6 gb vrij.

Echter krijg ik nu elke keer de melding onvoldoende opslag ruimte als ik een app naar de sd kaart wil verplaatsen.

Ik heb al zeer lang android en dit probleem heb ik nog nooit gezien.
voor de duidelijkheid ik heb dus 1 GB intern geheugen (door gear VR wil ik ruimte hebben) en 5,8 gb sd kaart maar ik kan zelfs mijn kleinste apps van 1 mb niet naar de sd kaart verplaatsen.

reserveert android gebeugen op een sd kaart?
ik ben nu van ellende maar alles op een nieuwe sdkaart aan het gooien om te zien wat er aan de hand is maar de sd kaart komt foutloos door alle benchmarks heen.
Enige wat ik me kan bedenken is dat er nog geen schrijf bevoegdheid is voor de SD kaart. Waarom dat niet gewoon aangegeven wordt, geen idee. Hoe je dat wel voor elkaar zou moeten krijgen, geen idee. Misschien via een bestandverkenner oid?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
l3art schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

Enige wat ik me kan bedenken is dat er nog geen schrijf bevoegdheid is voor de SD kaart. Waarom dat niet gewoon aangegeven wordt, geen idee. Hoe je dat wel voor elkaar zou moeten krijgen, geen idee. Misschien via een bestandverkenner oid?
Nee dat is het niet. Ik kan gewoon andere dingen wel opslaan.
het is echt puur bij het verplaatsen van apps.

Wellicht is mijn kaart corrupt aan het raken waardoor hij bepaalde sectoren niet kan beschrijven.
Dat ga ik zien als ik een nieuwe sd kaart erin prik.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Met Google genoeg zoekresultaten van mensen die ook apps niet kunnen verplaatsen. Idd gewoon wat dingen gaan uittesten om te kijken wat het is.
Overigens als een programma schrijf rechten heeft wil dat niet zeggen dat anderen dan ook hebben. Ik weet niet welk onderdeel verantwoordelijk is voor het verplaatsen van de apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madmaus
Ik had flink gezocht op Google maar die antwoorden had ik zelf al uitgesloten.
Overigens met een nieuwe sd kaart heb ik geen problemen meer.
Vermoedelijk lag het toch aan mijn kaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Na ruim 2,5 jaar S6 naar S7 edge (silver) gekocht. Pracht ding al is die edge nog wel even wennen. Ik zal op mijn gemak hier alles eens doorlezen over de good/bad things en de oplossingen. Gelijk maar 1 vraag. De tekst loopt natuurlijk door tot in de edge. Is dit te versmallen?

Ps heb geen S8 gekocht vanwege de hoge prijs (ik zou dan sowieso gaan voor de S8+) de onhandige vingerplaatsing en de homeknop is een klein dingetje geworden in het scherm. En hij is nog valgevoeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
Ik ben van de S7 flat naar de J7 2017 gegaan. Kan het iedereen aanraden, SOT van 9.5 uur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:59
r0bb schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:47:
Ik ben van de S7 flat naar de J7 2017 gegaan. Kan het iedereen aanraden, SOT van 9.5 uur!
neem aan dat je een grapje maakt he?
je vergelijkt een midranger met een high end toestel... Het scherm van de j7 is veel minder goed, dus dat scheelt al heel wat batterij en dan is zijn batterij ook nog is groter dan die van de s7. logisch dus..

https://www.phonearena.co...laxy-S7/phones/10607,9817

[ Voor 40% gewijzigd door giovanni2903 op 07-08-2017 13:41 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
Geen grap Gio, ik weet dat het een midranger is, maar hij heeft gewoon een 1080p scherm en mijn S7 stond sinds de N update ook op 1080p.. batterij is 3000 mah vs 3600 mah maar SOT van mn S7 kwam echt niet verder dan 3.5uur. In performance merk ik ook weinig verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
r0bb schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:53:
Geen grap Gio, ik weet dat het een midranger is, maar hij heeft gewoon een 1080p scherm en mijn S7 stond sinds de N update ook op 1080p.. batterij is 3000 mah vs 3600 mah maar SOT van mn S7 kwam echt niet verder dan 3.5uur. In performance merk ik ook weinig verschil!
720p scherm vs 2k scherm*
3000mah vs 3300mah*

het scherm is sws hetgeen wat veel energie zuipt. tft tov van super amoled is een heel groot verschil..
Maarja als jij er tevreden mee bent is het prima toch :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
Neehoor, 1080p en 3600 mah en amoled. Ik ben niet gek gabber :)

pricewatch: Samsung Galaxy J7 (2017) Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
giovanni2903 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 01:42:
[...]

720p scherm vs 2k scherm*
3000mah vs 3300mah*

het scherm is sws hetgeen wat veel energie zuipt. tft tov van super amoled is een heel groot verschil..
Maarja als jij er tevreden mee bent is het prima toch :)
S7 is 5,1" en de J7 is 5,5" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
r0bb schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:15:

de site waar ik keek gaat om amerikaanse toestellen en die zijn blijkbaar anders (iig de J7 2017)
1080p tft scherm(j7) en 2k super amoled (s7)
3600mah (j7) en 3000 (s7)

je had het over een flat s7, niet de edge (die heeft idd 3600mah). het is dus logisch dat de j7 het langer volhoudt, want nogmaals, de specs zijn minder, met een betere batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik heb het idee dat mijn S7 Edge bij warm weer (30 - 35 graden, zuid frankrijk) veel langer erover doet om op te laden. Hij wordt dan ook erg warm.

Meer mensen die dit ervaren?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
50Miles schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:24:
Ik heb het idee dat mijn S7 Edge bij warm weer (30 - 35 graden, zuid frankrijk) veel langer erover doet om op te laden. Hij wordt dan ook erg warm.

Meer mensen die dit ervaren?
Zelf niet ervaren, ik was in de USA en de temperaturen waren ook rond de 35 graden of meer. Ik gebruikte voor het opladen een PowerPack (11.000 mA, Samsung) en snelladen staat standaard uit maar evengoed werd de telefoon in nog geen 1,5 uur opgeladen. Thuis op de draadloze lader (en zonder snelladen) duurt dit veel langer. Dat hij erg warm/warmer wordt lijkt mij logisch met die temperaturen en opladen, een graadje of 40 zal mij niet verbazen en dat is best warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
r0bb schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:15:

Heeft ie nou NFC en een FM radio aan boord, alleen geen LED notificatie geloof ik.....

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
aveenhuysen schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Heeft ie nou NFC en een FM radio aan boord, alleen geen LED notificatie geloof ik.....
Hij heeft NFC én FM radio. Idd geen notificatie led maar dat vind ik niet erg want stoorde me regelmatig aan dat lichtje, vooral savonds in de auto als hij in de houder hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
r0bb schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:55:
[...]

Hij heeft NFC én FM radio. Idd geen notificatie led maar dat vind ik niet erg want stoorde me regelmatig aan dat lichtje, vooral savonds in de auto als hij in de houder hing.
Vond ik nou net jammer dat ie dat niet heeft, je kan het toch uitzetten in principe en voor die 3 cent extra.....dealbreaker voor mij uiteindelijk (wilde ook van S7 (flat) naar die J7 2017.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik7
  • Laatst online: 23:00
Ik probeer diverse (van APKmirror gedownloade) standaard Samsungs APPS (bijv. Clock/Email/myfiles) te installeren op m'n Samsung S7 en krijg de volgende foutmelding: "het pakket conflicteert met een bestaand pakket met dezelfde naam".

Ik ben al een tijdje op zoek of er een workaround is om deze apps alsnog te installeren, maar nog niet kunnen vinden.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Die apps staan er al standaard op. Waarom zou je die nog een keer apart installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Erik7 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 15:50:
Ik probeer diverse (van APKmirror gedownloade) standaard Samsungs APPS (bijv. Clock/Email/myfiles) te installeren op m'n Samsung S7 en krijg de volgende foutmelding: "het pakket conflicteert met een bestaand pakket met dezelfde naam".

Ik ben al een tijdje op zoek of er een workaround is om deze apps alsnog te installeren, maar nog niet kunnen vinden.
Iemand een idee?
Vaak kan dat niet zomaar. Je kan proberen de app eerst uit te schakelen of te deinstalleren en daarna te installeren. Anders moet het waarschijnlijk door de gedownloade app in de map system/app te zetten en de permissions goed in te stellen. Hier heb je echter wel root voor nodig. Daarna toestel opnieuw opstarten en dan staat de app er wel bij. Denk dat je de originele app wel eerst moet deinstalleren.

Maar waarom al die moeite doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Het geluid van mijn alarm en timer blijkt soms niet te werken (heb de s7 al meer dan een jaar).

Ik heb uiteraard geluid aan. Ik heb niks aan de instellingen gewijzigd. Mijn vriendin heeft ook een s7 en heeft dit probleem ook geregeld. Nu heb ik nog geen problemen gehad met verslapen maar ik ben er zo niet gerust op.

Via Google zie ik sommige mensen met hetzelfde probleem, maar die krijgen niet direct een verhelpt antwoord. Hopelijk hebben jullie die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batch
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-07 09:43
Ga eens naar de instellingen, klik op Apps en daarna de betreffende app. Vervolgens naar Opslag en dan kies je zowel voor Cache legen als Gegevens wissen. Hiermee wordt de app naar standaard instellingen terug gezet. Doe dat voor alle apps die problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
BasZer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:09:
Het geluid van mijn alarm en timer blijkt soms niet te werken (heb de s7 al meer dan een jaar).

Ik heb uiteraard geluid aan. Ik heb niks aan de instellingen gewijzigd. Mijn vriendin heeft ook een s7 en heeft dit probleem ook geregeld. Nu heb ik nog geen problemen gehad met verslapen maar ik ben er zo niet gerust op.

Via Google zie ik sommige mensen met hetzelfde probleem, maar die krijgen niet direct een verhelpt antwoord. Hopelijk hebben jullie die wel?
Gebruik je hiervoor een aparte App? Heb zelf de ervaringen met timely dat daar het alarm niet altijd af gaat. Met de standaard klok app nog geen ervaring mee. Je kan proberen je klok app niet te laten optimaliseren. Misschien dat dat helpt (niet gecontroleerde apps bij je batterij overzicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
l3art schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:40:
[...]

Gebruik je hiervoor een aparte App? Heb zelf de ervaringen met timely dat daar het alarm niet altijd af gaat. Met de standaard klok app nog geen ervaring mee. Je kan proberen je klok app niet te laten optimaliseren. Misschien dat dat helpt (niet gecontroleerde apps bij je batterij overzicht).
Sorry, vergeten te melden. Gebruik de standaard klok app. Ik zal je antwoord proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 13:15
BasZer schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 06:49:
[...]
Sorry, vergeten te melden. Gebruik de standaard klok app. Ik zal je antwoord proberen, bedankt!
Je zou eens een andere kunnen proberen, zelf gebruik ik Alarm Clock Xtreme.
Ik heb hem nu al meer dan een jaar en hij gaat tot nu toe iedere werkdag af. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
De enige keer dat ik last had van een weigerende klok/alarm was toen ik greenify en package disabler in gebruik had die kennelijk tot iets te agressief bezig was. Ik gebruik die apps overigens niet meer, uiteindelijk is de conclusie voor mij dat die apps totaal niet werken en soms meer kwaad doen dan goeds.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:10
ik zag dat android 8 toch ook naar de S 7 komt,, nu is dat een voorlopige lijstje , zou wel fijn zijn.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Samsung brengt gebruikelijk 2 grote software updates naar zijn flagships. Android 8 zal dus waarschijnlijk inderdaad naar de S7 komen.
Het gaat alleen wel een half jaar duren verwacht ik zo :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Elke keer nadat ik een update uitvoer op mijn S7 edge maakt hij geen verbinding meer met mijn thuis WiFi. (Ik klik dan op verbinden -> duurt 4 seconden -> Is verbonden -> En knalt de verbinding eruit) zie:

[Video: http://imgur.com/a/YsbQu]

Terwijl andere toestellen dat wel normaal verbinding hebben(dus het ligt niet aan de modem) en bij andere WiFi verbindingen maakt hij wel verbinding..

Heeft iemand ervaring hiermee?

[ Voor 13% gewijzigd door Son Gohan op 14-08-2017 12:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
r0bb schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:47:
Ik heb laatst mijn Ferrari Testarossa ingeruild voor een Daewoo Matiz en ik doe nu veel langer met mijn tank benzine! Ik kan het iedereen aanraden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Ik ben overgestapt naar een nokia 3310 ... SOT van 120 uur :P ... maar zonder gekheid @r0bb ; je vergelijkt een low/midrange toestel met een high end toestel dus snap niet zo goed wat je punt is? Dit is toch niet het grote "wat is jouw beste SOT toestel topic"? De S7 is in alle opzichte superieur aan de J7...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
renzo4000 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:24:
Ik ben overgestapt naar een nokia 3310 ... SOT van 120 uur :P ... maar zonder gekheid @r0bb ; je vergelijkt een low/midrange toestel met een high end toestel dus snap niet zo goed wat je punt is? Dit is toch niet het grote "wat is jouw beste SOT toestel topic"? De S7 is in alle opzichte superieur aan de J7...
Het is wat hij belangrijk vindt: SOT. Dan zit je met een S7 aan het verkeerde adres. Als al de rest u geen parten speelt is een J7 een betere keuze dan een S7, en je krijgt er een 5,5" scherm (maar 1920x1080) en FM radio bij :-)
Ik heb al een A5 (2017) getest en die is toch minder snel dan een S7, en de J7 heeft nog een iets tragere processor dan de A5. Maar nogmaals heeft alles te maken met wat zijn/haar noden zijn, niet iedereen heeft een krachtige processor nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
renzo4000 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:24:
Haha wat klink je gefrustreerd zeg.. het punt wat ik probeerde te maken is dat ik er altijd vanuit ging dat de highend phones in alles uitblonken, dus ook in accuduur. Nu kom ik erachter dat de J7 in accuduur driemaal zo sterk is en ik verder voor mijn doeleinden geen significant verschil merk. Dat leek mij wel de moeite waard om hier te melden. Ik probeerde je heus niet van je S7 troon te stoten hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
r0bb schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

Haha wat klink je gefrustreerd zeg.. het punt wat ik probeerde te maken is dat ik er altijd vanuit ging dat de highend phones in alles uitblonken, dus ook in accuduur. Nu kom ik erachter dat de J7 in accuduur driemaal zo sterk is en ik verder voor mijn doeleinden geen significant verschil merk. Dat leek mij wel de moeite waard om hier te melden. Ik probeerde je heus niet van je S7 troon te stoten hoor ;)
De kern is natuurlijk het vetgedruke. Er zijn nog wel telefoons te vinden die een nog langere SOT hebben, maar nog minder presteren. En een telefoon met betere prestaties nodigt ook uit tot vaker en intensiever gebruiken voor sommigen. Als toepassingen, websites en foto's sneller openen, kun je er binnen dezelfde tijd immers ook meer bekijken en gaat je accu sneller leeg. Om maar wat te noemen.

Overigens: "driemaal zo sterk" is natuurlijk onzin en dat weet jij ook. Echt no way dat een J7 bij dezelfde toepassingen 3x zo veel SOT haalt. Dat is echt compleet en totaal uitgesloten. Als je van beide toestellen de meest uiterste internetverhalen mag geloven, dan zit de J7 rond de 9 uur en de S7 rond de 5 uur. In het uiterste geval dus 2X en daar lever je enorm veel voor in qua snelheid, schermkwaliteit en andere zaken.

Dus, voor de minder veeleisende gebruiker die veel SOT belangrijk vindt, een prima telefoon. Ik heb hem ook al diverse mensen aangeraden, omdat hij (voor een A-merk) een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Net als zijn kleinere broertje(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Voor het geld wat je neerlegt voor z´on S7 mag je ook wel wat batterijduur verwachten.........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 20:50

OmeJoyo

This is me

aveenhuysen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 01:21:
Voor het geld wat je neerlegt voor z´on S7 mag je ook wel wat batterijduur verwachten.........
Want dure , grote, snelle auto's rijden natuurlijk ook heel zuinig en kan je duizenden kilometers op een tank maken 8)7

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik heb de S7 edge nu een half jaar.
Wat ik ervan vind?

Ik ben echt aangenaam verrast hoe soepel het android systeem werkt. Ik heb geen last van lag tot nu toe terwijl het systeem al behoorlijk vol zit. Ik heb nog geen vastlopers gehad.
Ik heb eerder android toestellen gehad. En heb een uitstap gemaakt naar Iphone. Maar ik heb tot nu toe geen spijt.

Ik ben een intensieve gebruiker en de batterijduur maakt me echt blij. Vroeger moest ik een powerbank bij me hebben maar dat is verleden. Wat versta ik onder intensief gebruik?

Gebruik van locatie
4g
Minimaal 10 potjes clash royale
Veel browser gebruik (nieuwssites)
Email continue binnenhalen
Whatsapp

Verlichting van het scherm heb ik meestal op de helft staan.

Batterijduur is voor mij echt heel belangrijk omdat ik niet altijd de mogelijkheid heb om hem tussentijds op te laden.

Een groot minpunt vind ik de kwetsbaarheid van het scherm. Voor de rest ben ik er echt blij mee. Ik ben nu benieuwd naar de volgende android update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
De Galaxy S7 edge kost nu ongeveer 450 euro. Dat vind ik zn geld dubbel en dwars waard. Zeker als ik zie wat een Iphone kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 14:11
Thaam schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:13:
De Galaxy S7 edge kost nu ongeveer 450 euro. Dat vind ik zn geld dubbel en dwars waard. Zeker als ik zie wat een Iphone kost.
450 euro.... waar ?
pricewatch: Samsung Galaxy S7 edge 32GB Zwart

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Denk dat hij de gewone S7 bedoelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Is idd de S7.
Maarja koop hem van Ali dan dan ben je nog geen 500 kwijt voor een s7 edge. En voor de garantie hoef je het niet te laten want die krijg je in NL ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
vanavond een upgrade gekregen, maar niet naar een hogere android 7.x

weet iemand iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
dj.verhulst schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:14:

weet iemand iets ?
Ja ik ook, maar ging naar een ouder build date, naar een versie van 3 juli en ik had uit mijn hoofd 14 juli.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik heb 17 maart..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
waar kijken jullie ?

kernel versie ?
Status SE for Android ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Het valt mij op, nu ik buiten op het terras zit, dat bij volledige helderheid het zwart (in menu's, icoontjes e.d.) niet meer echt zwart is - eerder lichtgrijs.

Hoort dit zo te zijn? Als ik zelf een beetje 'speel' met de helderheid, dan wordt het wel weer écht zwart (bij maximale helderheid).

Het toestel staat op automatische helderheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Yonix schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:05:
Het valt mij op, nu ik buiten op het terras zit, dat bij volledige helderheid het zwart (in menu's, icoontjes e.d.) niet meer echt zwart is - eerder lichtgrijs.

Hoort dit zo te zijn? Als ik zelf een beetje 'speel' met de helderheid, dan wordt het wel weer écht zwart (bij maximale helderheid).

Het toestel staat op automatische helderheid.
Bij volledige helderheid zijn alle kleuren niet meer zoals ze wezen moeten.

• giovanni2903
dj.verhulst schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 20:14:

weet iemand iets ?
ik heb niks gekregen. 2-3 weken terug was bij mij de laatste update die mij "kernelversie van 10 juli met beveiliging van 1 juli 2017" gaf

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:17
Inmiddels lopen de Vodafone branded uitvoeringen trouwens flink achter op de unbranded variant wat betreft updates. Voorheen liep Vodafone aardig gelijk, of was soms zelfs sneller. Hoop dat ze snel weer in actie komen, anders toch maar eens kijken of ik de unbranded firmware op mijn edge kan zetten.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik heb op de unbranded nog steeds geen nieuwe Androidversie, nog steeds 6.0.1. Moet ik zelf dan maar gaan upgraden ofzo? :/

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:41:
Ik heb op de unbranded nog steeds geen nieuwe Androidversie, nog steeds 6.0.1. Moet ik zelf dan maar gaan upgraden ofzo? :/
Dat is wel heel frappant, Android 7.0 is al sinds begin dit jaar beschikbaar voor de S7 Edge.
Zou je eens een screenshot van jouw software informatie willen posten? Wellicht valt er iets op.

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 17-08-2017 20:14 ]

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Imperium schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:13:
[...]

Dat is wel heel frappant, Android 7.0 is al sinds begin dit jaar beschikbaar voor de S7 Edge.
Zou je eens een screenshot van jouw software informatie willen posten? Wellicht valt er iets op.
Het is de non-edge.

G930FXXU1BPIF
G930FPHN1BPH3
G930FXXU1BPHJ

Als er nog een screenshot nodig is kan ik die later maken/plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 17-08-2017 20:20 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:20:
[...]

Het is de non-edge.

G930FXXU1BPIF
G930FPHN1BPH3
G930FXXU1BPHJ

Als er nog een screenshot nodig is kan ik die later maken/plaatsen.
Die hoort ook al lang op 7.0 te zitten. Heb je al eens geprobeerd SmartSwitch op je pc te installeren? vaak vindt die de update wel.

• _deej_
  • Laatst online: 17-09 16:00
Beveiligingsupdate augustus is binnen

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:45

Apoca

Array Technology Industry

_deej_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:50:
Bij welke NL provider? Of is het de PHN versie die een update heeft gekregen :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• _deej_
  • Laatst online: 17-09 16:00
Dat is bij Tele2.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/rarsys.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door _deej_ op 17-08-2017 23:55 ]

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:22
Apoca schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:07:
[...]

Bij welke NL provider? Of is het de PHN versie die een update heeft gekregen :)
Update is ook binnen op (S7 edge PHN)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
_deej_ schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:50:
heb em ook binnen, wel een beetje laat dit keer, de maand duurt nog maar 2 weken :P
heb het liefst gewoon android 7.1 ipv elke keer deze onnodige updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janchtw
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-08 13:34
Ik zou weleens een andere launcher willen proberen maar stel dat hij niet bevalt is hij dan gewoon te verwijderen waarna alles weer functioneert als daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
Pvesh schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:04:
Elke keer nadat ik een update uitvoer op mijn S7 edge maakt hij geen verbinding meer met mijn thuis WiFi. (Ik klik dan op verbinden -> duurt 4 seconden -> Is verbonden -> En knalt de verbinding eruit) zie:

[video]

Terwijl andere toestellen dat wel normaal verbinding hebben(dus het ligt niet aan de modem) en bij andere WiFi verbindingen maakt hij wel verbinding..

Heeft iemand ervaring hiermee?
Niemand die ook hiervan last heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janchtw schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:07:
Ik zou weleens een andere launcher willen proberen maar stel dat hij niet bevalt is hij dan gewoon te verwijderen waarna alles weer functioneert als daarvoor?
Ja dat kan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 20-09 22:28
Hoi,

Ik was in het eerste deel van dit topic nog vrij actief maar was overgestapt op de S8.

Mijn vriendin heeft nu mijn S7 edge en heeft een vervelend euvel. Ik heb deel 2 van dit topic doorgespit maar kon het niet vinden, en op XDA word ik ook niet veel wijzer..

Het probleem is dat andere mensen haar niet kunnen horen, tenzij ze haar speaker aanzet.. Heb even getest of haar mic werkt, die doet het (bij voice recording).. Wat zou dit kunnen zijn?

Wil natuurlijk een hard reset pas als laatste uitvoeren :)

EDIT: ook bij voice recording hoor ik mijn eigen stem nu héél erg dof/gedempt..

[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 18-08-2017 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
JDL15 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:16:
Hoi,

Ik was in het eerste deel van dit topic nog vrij actief maar was overgestapt op de S8.

Mijn vriendin heeft nu mijn S7 edge en heeft een vervelend euvel. Ik heb deel 2 van dit topic doorgespit maar kon het niet vinden, en op XDA word ik ook niet veel wijzer..

Het probleem is dat andere mensen haar niet kunnen horen, tenzij ze haar speaker aanzet.. Heb even getest of haar mic werkt, die doet het (bij voice recording).. Wat zou dit kunnen zijn?

Wil natuurlijk een hard reset pas als laatste uitvoeren :)

EDIT: ook bij voice recording hoor ik mijn eigen stem nu héél erg dof/gedempt..
Klinkt als een verstopte microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
de mensen die niet automatisch geupgrade worden kunnen hier eens kijken
https://www.sammobile.com/

zo heb ik mijn oude note 3 van pools naar NL gezet en nieuwere updates geinstalleerd later pakte ie ze wel uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
dj.verhulst schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 23:00:
de mensen die niet automatisch geupgrade worden kunnen hier eens kijken
https://www.sammobile.com/

zo heb ik mijn oude note 3 van pools naar NL gezet en nieuwere updates geinstalleerd later pakte ie ze wel uit de lucht.
Erg algemene link... iets duidelijker s.v.p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Imperium schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:25:
[...]

Die hoort ook al lang op 7.0 te zitten. Heb je al eens geprobeerd SmartSwitch op je pc te installeren? vaak vindt die de update wel.
Zegt ook dat hij up to date is. Dus ik ben bang dat ik weer moet gaan uitzoeken hoe je ook alweer het hele ding flasht :{

Tenzij iemand nog een ander idee heeft van hoe die update op normale manier te triggeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 22:35

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:11:
[...]

Zegt ook dat hij up to date is. Dus ik ben bang dat ik weer moet gaan uitzoeken hoe je ook alweer het hele ding flasht :{

Tenzij iemand nog een ander idee heeft van hoe die update op normale manier te triggeren is?
Hierbij de complete link met instructies. Helaas je zult het volledig moeten installeren en alles wordt gewist op telefoon.

https://www.sammobile.com...oad/G935FXXS1DQHN/184437/

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Oreo begin volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik heb de SM-G935A. Deze heeft een andere chip >> Snapdragon 820
De SM-G935F heeft een Exynos 8890

Denk dat ik dit niet moet doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
janchtw schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 13:07:
Sterker nog je kan er meerder launchers op je telefoon hebben staan en dan switchen tussen de launchers.
Ik had er ook altijd 1 draaien maar nu met de thema's en verbeterde touchwizz, minder behoefte aan.
Heb je ook al eens wat andere thema's geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
driel24 schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb de SM-G935A. Deze heeft een andere chip >> Snapdragon 820
De SM-G935F heeft een Exynos 8890

Denk dat ik dit niet moet doen.....
deze firmware kan je er dan idd niet op flashen. wel raar dat ze de software voor jouw toestel daar niet aanbieden.. :?

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwacht Oreo dit najaar al..

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Ikzelf, eerlijk gezegd, in Maart 2018 pas :P

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:24
Vraagje, wat is voor de s7 edge een normale accuduur?

On het begin (februari) gaf me edge aan accu resterende tijd 36 uur, dit is nu 15 of 16. Is dit normaal (tijd nodig om te optimaliseren)?

Heb hem al 2 keer opgestuurd maar er is niks aan verbetert.. en weet niet of het ik me hoofd zit of het ook echt minder is geworden.

Update: bij normaal gebruik gaat hij ongeveer 13 uur mee.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-08-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
dutchnltweaker schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:36:
Vraagje, wat is voor de s7 edge een normale accuduur?
Anderhalve dag bij normaal gebruik SOT = +/- 2u.
Is na een paar maand ook gezakt naar minder dan 12u, en na een factory reset was het terug in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 18:24
RigolleM schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:37:
[...]

Anderhalve dag bij normaal gebruik SOT = +/- 2u.
Is na een paar maand ook gezakt naar minder dan 12u, en na een factory reset was het terug in orde.
Bij mij bleef het hetzelfde met factor reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
ik pas volgend jaar april ofzo. ze zijn zelfs te lui om 7.1(.1/.2) te maken...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

giovanni2903 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:48:
[...]

ik pas volgend jaar april ofzo. ze zijn zelfs te lui om 7.1(.1/.2) te maken...
Het heeft niks te maken met dat ze te lui zijn voor 7.1 en dergelijke. Je snapt wel toch dat zij zowat alle functies die zij bruikbaar vonden voor de "Samsung" experience hebben geport naar de 7.0 rom die we nu allen draaien. De versie zegt vrij weinig als je alle features toch al krijgt. Security Patches zijn de belangrijkste en die krijgen we nu in ieder geval wel regelmatig en een stuk sneller dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
Phntm schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:22:
[...]
De versie zegt vrij weinig als je alle features toch al krijgt.
mensen kijken veelte veel naar nummertjes.

als straks android 8.1 komt en samsung heeft die functies al in adroid 8.0 gedaan zul ze nog steeds horen zeuren van we zitten met 0.1 achter... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Laatst online: 23:20
Veel van de functies zijn ook maar gadgets, of wil ik niet eens zo graag hebben zoals al te vergaande Google-integratie. Maar die security-updates zijn fijn - essentieel zelfs. Dus zeker geen 'overbodige updates'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Laatst online: 11-11-2024
sympa schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:32:
Veel van de functies zijn ook maar gadgets, of wil ik niet eens zo graag hebben zoals al te vergaande Google-integratie. Maar die security-updates zijn fijn - essentieel zelfs. Dus zeker geen 'overbodige updates'!
klopt maar die krijg je ook met 7.0 en daar heb je geen 7.1 nodig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sympa
  • Laatst online: 23:20
Inderdaad. Veel mensen klagen dat ze de nieuwe major versie niet krijgen maar wat mij betreft zijn de security updates echt het belangrijkste. En Samsung ondersteunt hun devices vaak langer met security updates dan Google (dat mag ook wel eens gezegd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badr
  • Laatst online: 05-01 22:41
Niet lachen aub.

Ik heb een S7 Edge met een klein half rondje aan de linker kant van het edge scherm. Ik dacht altijd dat het iets te maken had met de edge opties. Ik gebruik de edge opties namelijk nooit. Zegt mijn vrouw gister ' is dat geen dode pixel'?
Google kwam met de bevestiging.
Via YouTube een uur lang zo'n dead pixel fix met kleurtjes laten draaien. Geen resultaat.
Heeft iemand een idee of methode om er vanaf te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Badr schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:16:
Niet lachen aub.

Ik heb een S7 Edge met een klein half rondje aan de linker kant van het edge scherm. Ik dacht altijd dat het iets te maken had met de edge opties. Ik gebruik de edge opties namelijk nooit. Zegt mijn vrouw gister ' is dat geen dode pixel'?
Via YouTube een uur lang zo'n dead pixel fix met kleurtjes laten draaien. Geen resultaat.
Ja.

Een nieuw scherm. Er is geen andere mogelijke fix. Het is een scherm defect. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
sympa schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:58:
Inderdaad. Veel mensen klagen dat ze de nieuwe major versie niet krijgen maar wat mij betreft zijn de security updates echt het belangrijkste. En Samsung ondersteunt hun devices vaak langer met security updates dan Google (dat mag ook wel eens gezegd worden).
ik ben het hier mee eens.
Vooral omdat niet elke OEM nieuwe Android features mee geeft in een nieuwe Android versie. Seamless updates heeft de nieuwe One plus 5 niet. (ben te lui om de bron te zoeken. Maar uit mijn hoofd staat hij op Arstechnica ergens.)

Samsung had bijvoorbeeld al Splitscreen op de Galaxy S3 en de Note 2.
Andere komen daar pas later mee.

• giovanni2903
Badr schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:16:
Niet lachen aub.

dit valt gewoon onder garantie (zolang er geen water/stof/valschade word geconstateerd), even contact opnemen met samsung/waar je het toestel vandaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik gebruik al tijden de E-mail app op mijn S7E. De mail app is up-to-date en heeft versie 4.0.87.0.
Ik heb deze altijd gebruikt met een microsoft (outlook.com) account.

Dit werkt eigenlijk zeer goed in mijn ogen.... maar sinds 14 Augustus lijkt puur en enkel mijn "Verzonden items" map niet meer te worden gesynchroniseerd. Wat ik ook probeer!

Ik heb inmiddels al een maal de Cache van de app geleegd en de telefoon een reboot gegeven.
Ik heb al een maal voor "gegevens wissen" gekozen bij de app instellingen. Hierna waren de gebruikte mail accounts verwijderd. Vervolgens heb ik het account opnieuw toegevoegd in de app en de mail werd opnieuw binnen gehaald. Opnieuw wordt de "verzonden items" map enkel tot 14 augustus geupdate.

Heeft iemand eerder zoiets gehad?
Wanneer ik thuis gebruik maak van Outlook 2010 of inlog op outlook.com met een browser staan er uiteraard wel meer (recentere) items in mijn Verzonden items map dan 14 Augustus.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Da_maniaC schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:05:
... sinds 14 Augustus lijkt puur en enkel mijn "Verzonden items" map niet meer te worden gesynchroniseerd. Wat ik ook probeer!
Ik zit nog op marshmallow, maar lijkt mij dat het redelijk hetzelfde werkt nog...

Naast je Inbox, moet je per map je sync-instellingen opgeven.
Heet hier onder instellingen 'Sync-instellingen map'.
Daarin geef je aan hoe vaak die moet updaten en tot hoe lang terug.

Heb je dat goed ingesteld?
Als je 'zoekt' in de verzonden map en 'drooscrollt' dan krijg je ook geen oudere mail te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Mau_Maus schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:27:
[...]

Ik zit nog op marshmallow, maar lijkt mij dat het redelijk hetzelfde werkt nog...

Naast je Inbox, moet je per map je sync-instellingen opgeven.
Heet hier onder instellingen 'Sync-instellingen map'.
Daarin geef je aan hoe vaak die moet updaten en tot hoe lang terug.

Heb je dat goed ingesteld?
Als je 'zoekt' in de verzonden map en 'drooscrollt' dan krijg je ook geen oudere mail te zien?
Naar deze instellingen heb ik inderdaad ook gekeken. De map staat ingesteld om iedere 15 minuten te synchroniseren maar stond hiervoor op "Auto (na ontvangst)". Ook staat deze ingesteld om "alle" items weer te geven.
Ik merk geen verschil als ik iets verander aan deze instellingen. Na 14 Augustus komen er simpelweg geen items meer bij.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Da_maniaC schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:05:
Ik gebruik al tijden de E-mail app op mijn S7E. De mail app is up-to-date en heeft versie 4.0.87.0.
De nieuwste versie is 4.2.29.1 misschien lost die versie je problemen op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Thombias schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:16:
[...]

De nieuwste versie is 4.2.29.1 misschien lost die versie je problemen op?
Vreemd, dat ik nergens eerder een notificatie heb gezien dat er een update beschikbaar was. Bij de versie info zag ik nu ineens een knop om te updaten. De update lijkt het gefixt te hebben! :)
Onvoorstelbaar hoe dit soort basisfunctionaliteit opeens om zeep kan raken door updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Kan ik op een of andere manier in de "do not disturb"-functie de uren in het weekend laten verschillen van deze door de week. (bv ma tem vr van 22:00 tot 07:00 en dan za en zo van 22:00 tot 09:00)??
Of bestaat daar een app-tje voor?

[ Voor 0% gewijzigd door dns_vbl op 09-09-2017 21:09 . Reden: taalfoutje verwijderd ]

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
dns_vbl schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:41:
Kan ik op een of andere manier in de "do not disturb"-functie de uren in het weekend laten verschillen van deze door de week. (bv ma tem vr van 22:00 tot 07:00 en dan za en zo van 22:00 tot 09:00)??
Of bestaat daar een app-tje voor?
Zoiets?
Google Play: Niet storen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:42
Probleem:

Ik heb sinds maart een s7 (firmware G930FXXS1DQHN) en deze begon vorige week steeds random te herstarten (geen echte herstart, want de uptime van het toestel wordt niet gereset). Toetsenbord is dan vaak niet beschikbaar (komt niet omhoog bij textinvoer) en wifi-settings werken dan ook niet. Poweroff werkt dat ook niet goed (blijft blauw branden) en het toestel wordt bestal warm.

Geprobeerd: Cache formateren met recovery mode, safe mode starten, apps weghalen etc. (geen factory reset)

Oplossing: Omdat ik op vakantie was heb ik bij elk hotel etc een nieuw wifi-netwerk toegevoegd. Mijn wifi-lijst bestond uit iets van 40 wifi-netwerken. Nadat ik deze heb geleegd was het probleem ineens over, alles werkt weer naar behoren.

Hopelijk hebben anderen hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Ik zie de Galaxy S7 voor 399 op Amazon staan wat ik persoonlijk wel een goede prijs vind als je ziet wat je krijgt, het allernieuwste moet ik niet perse en de camera en cpu is nog goed zat anno 2017 dus lijkt me wel een goede deal.

Alleen hoe zit het tegenwoordig met de batterijduur, in screen on time gemeten ?
De A5 2017 had ik ook op het hoog omdat 1440p niet perse moet en die heeft een heel goede batterij maar hier krijg je dan weer voor ''slechts'' 100 euro meer een veel betere camera, snellere cpu en en nog iets beter scherm, maar heb geen idee hoeveel SOT een S7 haalt anno 2017 ?

Kan wel reviews opzoeken maar dan is het vaak over de batterijduur na een paar weken na release en ik weet dat dit via firmware updates beter/slechter kan worden dus vraag me af nu dat die 1.5 jaar op de markt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Katmi schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:05:
Ik zie de Galaxy S7 voor 399 op Amazon staan wat ik persoonlijk wel een goede prijs vind als je ziet wat je krijgt, het allernieuwste moet ik niet perse en de camera en cpu is nog goed zat anno 2017 dus lijkt me wel een goede deal.

Alleen hoe zit het tegenwoordig met de batterijduur, in screen on time gemeten ?
De A5 2017 had ik ook op het hoog omdat 1440p niet perse moet en die heeft een heel goede batterij maar hier krijg je dan weer voor ''slechts'' 100 euro meer een veel betere camera, snellere cpu en en nog iets beter scherm, maar heb geen idee hoeveel SOT een S7 haalt anno 2017 ?

Kan wel reviews opzoeken maar dan is het vaak over de batterijduur na een paar weken na release en ik weet dat dit via firmware updates beter/slechter kan worden dus vraag me af nu dat die 1.5 jaar op de markt is.
mijn s7 edge van halverwege maart heeft een sot van rond de 13 uur, dit is wel een 3600mah batterij ipv 3000 bij de normale s7. De normale s7 zal dus rond de 10-11 uur liggen. Ik heb wel mijn scherm op full hd staan ipv 2k. Als je gebruik maakt van 2k gaat uiteraard je sot omlaag. zou voor 400 euro de s7 pakken, vind de a5 er veel minder luxe uitzien namelijk, al is dit natuurlijk een persoonlijke voorkeur. de a5 presteert namelijk op veel vlakken hetzelfde als de s7.

http://www.gsmarena.com/c...Phone2=7945&idPhone3=7821

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Oreo update: [Samsung Galaxy S7 Serie] Oreo update (Issues/Problemen)
- Prijs, winkels en levertijden: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
- Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
- Rooten en custom recovery en rom's: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
- Gear VR: Samsung Gear VR
- RMA & Support: [Samsung] RMA & Support

- Geen extene links naar APK's aub, zie De regels voor dit forum